Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Vi har travlt i vores butik i Ribe og søger derfor en studiemedarbejder OVER 18 år, der har lyst til at arbejde i vores spændende forretning, primært eftermiddag og weekend, i ca. 5 timer om ugen. Jobbet består af kundebetjening, vareopfyldning og andet forefaldende arbejde. Det er en forudsætning, at folkeskolens 9. klasse er afsluttet.

    Da vi hele tiden har travlt, stiller vi krav om, at du indgår i vores team med samme flid og engagement som vores øvrige medarbejdere. Vi forventer med andre ord, at du besidder en høj arbejdsmoral, er myreflittig og pligtopfyldende og møder på arbejde i godt humør, så alle kan mærke, at du brænder for at gøre NORMAL til det bedste sted at handle basisvarer. Vi lægger derudover vægt på at du er energisk og fleksibel, ligesom vi forventer, at du vil kunne fremvise en straffeattest.

    Ansøgning og opstart

    Opstart 1. maj 2019.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte:

    Butikschef Diana Kristiansen på dikr@normal.dk.

    Du kan læse mere om NORMAL på følgende links:

    Hjemmeside
    Facebook
    Instagram

    Ansøgningsfrist:
    30. april 2019
    Læs mere
  • Job_listing_image

    10. Maj

    SABBATÅR ELLER STUDIEJOB?

    HAR DU LYST TIL ET ANDERLEDES JOB MED MANGE FORSKELLIGE ARBEJSOPGAVER OG DE SKØNNESTE KOLLEGER?

    ER DU EN STØRRELSE L, SÅ ER DU GODT PÅ VEJ...

    VI SØGER:

    For at sikre den gode pasform på vores 2 herrebrands Blend & Casual Friday, søger vi 2 husmodeller.

    1 husmodel til overdele i str. L til en 25-30 timers stilling samt 1 husmodel til underdele i str. 32 og blazer str. 50, til en 7-10 timers stilling.

    Det vigtigste er, at du har de rette mål og den rette kropsholdning samt ikke er alt for genert, da du skal være komfortabel med at skifte tøj på kontoret.

    Dit Udseende er ikke så vigtigt, da arbejdet omhandler fitting og ikke photo eller show.

    Vi forventer at du har gode samarbejds - og kommunikationsevner, da du kommer til at arbejde tæt sammen med vores konstruktører i kommentering af prøver.

    DINE KROPSMÅL:

    • Brystmål 106 cm
    • Taljemål 88-89 cm
    • Hoftemål 101-102 cm
    • Højde 184-188 cm

    Er du i tvivl om du har de rigtige mål? Så kom forbi og få tjekket dine mål i Blend-butikken i Bryggen (i Vejle). Så står vi klar til at hjælpe: Torsdag den 25/4 kl. 16.00 - 18.00.

    ARBEJDET:

    Din primære opgave er afprøvning, men der vil også være forskellige arbejdsopgaver hvor du skal hjælpe salg, design og indkøb med diverse ad hoc opgaver.

    VI TILBYDER:

    Du får et stort kendskab til arbejdsgangen i en international modevirksomhed og til de forskellige arbejdsområder på design, indkøb, salg og marketing.

    En arbejdsplads med en uformel omgangstone, med plads til sjov og “dårlige jokes”. Selvom der ofte kan være ret travlt, holder vi altid humøret højt og løfter i flok.

    Vi har en dejlig kantineordning, hvor der hver dag bliver serveret både morgenmad og frokost. Hos DKC i Vejle er vi en glad flok mennesker, og med 8 forskellige brands i huset, kan vi nemt samle 200 festglade mennesker til de 2 årlige firmafester.

    ARBEJDSSTED:

    DK Company Vejle A/S, Edisonvej 4, 7100 Vejle

    TILTRÆDELSE:

    Senest den 1. Juli 2019, men gerne før hvis muligt. Vi holder løbende samtaler, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Du må meget gerne oplyse dine mål i ansøgningen, Disse vil også blive tjekket til samtalen.

    SEND DIN ANSØGNING PR. MAIL TIL EVA: EDJO@DKCOMPANY.COM

    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Apr

    Du er ambitiøs og fuld af eventyr. Du elsker at sælge og kan begejstre andre i jagten på vores fælles succes. Det at nå dine mål og være en vinder er dit brændstof. Vi søger efter branchens bedste deltidssælger, som kan arbejde i hverdagene og i weekenderne til vores butik i Vejle. Men skynd dig, vi skal bruge dig nu!

    Du har:

    • Salgs- og butikserfaring
    • Højt servicegen og kundetække
    • Flair for tal og godt købmandskab
    • Masser af initiativ, dynamik og engagement
    • Erfaring fra sports- eller outdoor branchen er en fordel
    • Fortrolig med IT på brugerniveau

    Du er:

    • Et naturligt salgstalent og villig til at arbejde om formiddagen
    • Serviceminded og forstår at sætte dig i kundens sted
    • En dygtig arbejdsom, selvstændig og ærlig købmand
    • Fleksibel og ikke bange for at tænke nyt og gå forrest

    Du får: 

    • En spændende hverdag med stor selvstændighed og fart på
    • Top motiveret kollegaer
    • De interne udviklingsmulighederne er store
    • Stor frihed til at skabe din egen succes
    • Løn efter indsats og kvalifikationer

    Matcher du profilen?

    Så skynd dig at maile din ansøgning vedlagt CV til tbl@eventyrsport.dk, og skriv ”Deltidssælger” i emnefeltet. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt butikschefen Thomas Lyngsø tlf. 6915 0760.

    Vi holder løbende samtaler, så søg snarest muligt.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Apr

    Vi er på udkig efter dygtige salgskonsulenter til vores team på Frederiksberg. Vi søger både til vores fuldtidsteam samt vores deltidsteam.

    Har du allerede en masse erfaring med salg - så er det plus - men ikke et krav. Vi uddanner vores egne medarbejdere, så det vigtigste er, at du kan lide at tale med mange mennesker og har lyst til at sætte dig ind i vores kunders brancher og produkter.

    Kunne du tænke dig:

    • En uddannelse i salg og kommunikation?
    • Fast timeløn og provision?
    • At være en del af en social og god arbejdsplads?

    Vores arbejdstider:

    • Fuldtid man-fre 9.00-16.30
    • Deltid man-fre 16.30-21.00
    • Weekender 11-16.30
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Apr

    Weekend-leder

    2200, København N

    Hvis vi selv skal sige det, syntes vi, at vi kan tilbyde det perfekte studiejob. Her får du muligheden for at udvikle dine lederkompetancer samt en mulighed for at have medindflydelse på din arbejdsplads.

    Arbejdstid er 10.45-18.00 hver anden weekend i de lige uger. 

    Timeløn er i gennemsnit 180 kr. i timen

    Til timelønnen skal der noteres at der er et tillæg indberegnet som dækker akut arbejdstid, et ledermøde i kvartalet, en del mail korrespondance og telefontid, 2 personalemøder med unge under 18 år om året samt Tamigo vagtplanlægningsværktøj.

    Du skal arbejde sammen med en morgenleder samt unge under 18 år som er dit ansvar at de arbejder som forventet under et vagtforløb, envidere skal du samarbejde med hele ledergruppen som består af 5 andre (4 fuldtid og 1 deltid fra modsatte weekend)

    Vi forventer at du har overblik, fleksibel, detaljeorrienteret, lederegenskaber, gode samarbejdsevner og gerne erfaring fra lign. stilling.

    Henvendelse hurtigst muligt pr. mail til Helle Nielsen

    Opstart hurtigst muligt

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    5. Jun

    Måske overvejer du at tage et sabbatår, eller tage et break fra dine studier. Det kan også være noget helt tredje der gør, at du rigtig gerne vil have lidt luftforandring, og komme ud at rejse - samtidig med, at du møder andre unge og kulturer.

    At tage på en rejse i udlandet af længerevarende varighed vil styrke dig som person. Mange arbejdsgivere lægger vægt på, at man er selvtænkende, kan arbejde i grupper, og har et positivt og internatinalt udsyn, hvor man kan rumme forskelligheder og andre kulturer. 

    Ønsker du at styrke dit CV til dit fremtidige drømmejob, så kan du tage med Adventure Heart ud at rejse.

    Hvad er Adventure Heart?

    Adventure Heart er en dansk virksomhed med mere end 30 års erfaring, som rejsearrangør. Adventure programmerne er sammensat således, at du får alle mulige oplevelser i forskellige lande: Rundrejse, seværdigheder og natur, kulturindsigt, lokalbefolkning, sprog, gastronomi, adventure aktiviteter, mange former af personlig udvikling - og måske vil du prøve at være frivillig på et projekt med børn eller dyr.


    Afhængig af hvilken rejseform du ønsker rejses i større eller mindre grupper eller måske individuelt sammen med andre unge og altid i trygge rammer af håndplukkede lokale partnere for at gøre oplevelserne autentiske og samtidig bidrage og støtte op om lokalsamfundet.

    Du bliver styrket personligt og får indsigt, kendskab og sammenligningsgrundlag til god brug på dit studie og måske i dit kommende job i en international fremtid i vores globaliserede verden.

    Hvad siger de unge?

    Bianca tog på sin drømmerejse til Java. Hun siger: ”Min eventyrrejse begyndte med en grupperejse en måned på Java, hvorefter jeg tog videre til Bali, Australien og Canada på egen hånd. Det var tanken om venskaber i andre lande, uudforsket territorie og grænser, der skulle overvindes, der fik mig på min eventyrrejse”

    ”Jeg så et lokal samfund indefra, hvor alt det, vi tager for givet herhjemme, er et luksusgode. På dyreprojektet fodrede jeg orangutanger, og jeg kom helt tæt på nogle fantastiske dyr – og nogle uhyggelige kryb. Det var nemlig ikke unaturligt, at en kæmpe edderkop måske sov på vores værelse, når vi selv skulle sove. I starten reagerede jeg i panik. Til sidst indså jeg, at det er bedre at slappe af og gå til verden med åbent sind. De indfødte er gennemsyret af den tankegang, og det smitter af – på den gode måde. Jeg er blevet mere rummelig og åben over for udfordringer. Derfor skal du skal rejse… Min rejse var i trygge rammer og gav uforglemmelige oplevelser også gennem det frivillige arbejde.” siger Bianca, der er i gang med sin humanistiske bachelor på RUC

    Lars var i Syd- og Mellemamerika og fortæller: ”Mit mål med et sabbatår var, som udgangspunkt at udforske mig selv, blive mere selvstændig og udnytte den mulighed man har som ung, hvor man typisk ikke har realkreditlån, hus og Volvo. Når jeg nu tænker tilbage på de mange forskellige kulturer jeg har mødt og oplevet er jeg blevet mere bevidst om, at der findes mange veje til et lykkeligt liv. Det er meget berigende at opleve, hvordan andre kulturer lever. Jeg planlægger at læse Kemi, men jeg er helt klart blevet et mere søgende menneske efter mine oplevelser fra mit sabbatår”

    ”At rejse med en rejsearrangør på en af deres grupperejser er en stor fordel, også selvom man ikke kender hinanden i forvejen, man møder helt naturligt andre unge og at man slipper for at planlægge rejsen selv. Min gruppe var fra alle andre lande og jeg var den eneste dansker. Det hele var meget betryggende, at alt var planlagt og så har jeg fået venner som jeg stadigvæk har kontakt til” siger Lars.

    Hvordan kommer jeg afsted?

    Du sidder formentlig allerede nu med en masse spørgsmål. Og dem vil vi hos Adventure Heart gerne svare på. Og det er let. Du kan komme til vores rejseforedrag & cafémøder, hvilket du kan læse mere om, ved at klikke på den grønne ansøgningsknap nedenfor:

    NB

    Du kan ikke ansøge et job, men du kan se, hvad Adventure Heart kan tilbyde dig, hvis du gerne vil ud og rejse, for at skabe dig et bedre CV:

    Læs mere
  • Job_listing_image

    4. Maj

    Kasse og køkkenmedarbejder

    5220, Odense SØ

    Vi ved at ansatte som trives skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, som elsker at have direkte kontakt med gæster.

    Hvorfor skal du vælge os?

    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og det kan blive værdifuldt for dig resten af livet. Vi er også sikre på, at du vil møde mange nye venner.
    • Du får lært meget om gæsteservice.
    • Vi tilbyder flexible arbejdstider, hvilket gør, at du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter.
    • Hos os findes der gode karrieremuligheder, hvis du ønsker dette. Uanset hvor længe du vælger at arbejde hos os, får du en værdifuld arbejdslivserfaring.
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo.

    Kan du lide at arbejde i teams, har en positiv indstilling og trives i en hverdag med fart på, så er jobbet hos Burger King måske noget for dig?

    Vores medarbejdere har mange forskellige arbejdsopgaver, og du kommer både til at arbejde ved kassen, i køkkenet og ude hos gæsterne i restauranten.

    Hvis du ønsker udvikling og få mere ansvar har vi mange forskellige karrieremuligheder. Vi rekrutterer næsten alle ledere internt. Mange af vores restaurantchefer og franchisetagere begyndte også som medarbejdere.

    Jobinfo

    • Du skal have færdiggjort 9. klasse
    • Der er indgået overenskomst, der dækker ungarbejdere.

    Jobinfo

    • Tiltrædelsesdato: Hurtigst muligt
    • Rekruttering sker løbende
    • 80 timer på 4 uger. Både morgen, aften og weekend
     

    Om virksomheden

    Burger King er en af verdens største restaurantkæder. Engagerede, motiverede og venlige medarbejdere er nøglen til vores fremtid. Vi værdsætter derfor vores personale højt og tilbyder karriere- og udviklingsmuligheder.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    4. Maj

    Kasse og køkkenmedarbejder

    5220, Odense SØ

    Vi ved at ansatte som trives skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, som elsker at have direkte kontakt med gæster.

    Hvorfor skal du vælge os?

    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og det kan blive værdifuldt for dig resten af livet. Vi er også sikre på, at du vil møde mange nye venner.
    • Du får lært meget om gæsteservice.
    • Vi tilbyder flexible arbejdstider, hvilket gør, at du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter.
    • Hos os findes der gode karrieremuligheder, hvis du ønsker dette. Uanset hvor længe du vælger at arbejde hos os, får du en værdifuld arbejdslivserfaring.
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo.

    Kan du lide at arbejde i teams, har en positiv indstilling og trives i en hverdag med fart på, så er jobbet hos Burger King måske noget for dig?

    Vores medarbejdere har mange forskellige arbejdsopgaver, og du kommer både til at arbejde ved kassen, i køkkenet og ude hos gæsterne i restauranten.

    Hvis du ønsker udvikling og få mere ansvar har vi mange forskellige karrieremuligheder. Vi rekrutterer næsten alle ledere internt. Mange af vores restaurantchefer og franchisetagere begyndte også som medarbejdere.

    Jobinfo

    • Du skal have færdiggjort 9. klasse
    • Der er indgået overenskomst, der dækker ungarbejdere.

    Jobinfo

    • Tiltrædelsesdato: Hurtigst muligt
    • Rekruttering sker løbende
    • 30 timer på 4 uger. Både aften og weekend
     

    Om virksomheden

    Burger King er en af verdens største restaurantkæder. Engagerede, motiverede og venlige medarbejdere er nøglen til vores fremtid. Vi værdsætter derfor vores personale højt og tilbyder karriere- og udviklingsmuligheder.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Er du studerende eller nyuddannet og mener du at besidde de rette kompetencer til at kunne bistå EYs kunder inden for én af EYs servicelines, hører vi gerne fra dig. Dette gøres ved, at du oploader en uopfordret ansøgning, CV, karakterer og eventuelt andre relevante dokumenter.

    I din ansøgning må du meget gerne påpege, hvilken service line du ser dig selv som en del af. I EY har vi fire service lines; Assurance, Advisory, Tax & Law og Transactions. Derudover har vi vores supportfunktion Core Business Services.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Såfremt vi finder et match mellem din profil og en stilling i EY, vil du hurtigst muligt høre fra os. Hvis du har nogle spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os på hr@dk.ey.com

    EYs service lines

    Advisory

    EY har et af de bredeste, globale konsulentnetværk blandt professional services-virksomheder. Advisory hjælper virksomheder med at udnytte deres fulde potentiale, innovere, vækste eller forandre sig og skabe målbare og bæredygtige resultater. Med vores forretnings- og sektorindsigt skaber vi performanceforbedringer. I Norden arbejder Advisory som én samlet rådgivningsenhed. Det betyder, at vi hurtigt kan mobilisere vores konsulenter og sikre vores kunder adgang til de rette kompetencer, den rette viden og sektorindsigt.

    I Advisory assisterer vi både offentlige og private virksomheder med strategiske og operationelle projekter. Vi gennemfører opgaver fra business case, potentialeanalyse, effektiviseringsstrategi, konceptudvikling til implementering og gevinstrealisering.

    Assurance

    I Assurance leverer ca. 900 medarbejdere i Danmark revision og rådgivning til virksomheder og organisationer — fra de største børsnoterede virksomheder i Danmark til offentlige institutioner og tusindvis af små og mellemstore virksomheder. Som centrum for alt, hvad vi gør, står vores kompromisløse faglighed og professionelle skepsis, der sikrer, at vi leverer kvalitet med præcision.

    Tax & Law

    EYs skatteafdeling er en af Danmarks førende og en del af verdens bedst koordinerede skatterådgivningsfirmaer. Som skatterådgivere sikrer vi, at virksomheder overholder de konstant omskiftelige krav i skattelovgivningen og regulering på de markeder, hvor de opererer. Vi søger dialogen med SKAT og andre myndigheder og skatteinteressenter om aktuel lovgivning samt aktuelle skatteemner i praksis. Vi vurderer ligeledes konsekvenserne af politiske overvejelser og deltager i den skattepolitiske debat. Vi bidrager også til, at vores kunder forstår og håndterer skatteregnskaber og -rapportering ansvarligt og proaktivt.

    Skatteafdelingen rådgiver om både nationale og internationale forhold. De daglige udfordringer inden for skat, sparring med dygtige og erfarne kolleger fra hele verden og samarbejdet med spændende kunder betyder, at hverdagen aldrig er ens. Den faglighed og viden, der stilles til rådighed, er grundlaget for udvikling og vækst. Der arbejdes målrettet på at integrere og optimere kundens aktiviteter. Vi spiller derfor en vigtig rolle som rådgiver og sparringspartner.

    Transaction Advisory Services

    I Transactions hjælper vi vores kunder med at træffe bedre og mere kvalificerede beslutninger om, hvordan de strategisk forvalter deres kapital og håndterer deres transaktioner i en foranderlig verden. Det betyder, at vi rådgiver virksomhederne om, hvordan de kan bevare, optimere, øge og investere deres kapital, så de når deres strategiske mål.

    I Transactions hjælper vi organisationer med strategisk at investere, allokere, optimere og sikre deres kapital og rejse nye midler i en omskiftelig verden. I Transactions rådgiver vi primært inden for opkøb og fusioner, og vi tilbyder et bredt spektrum af transaktionsrelaterede ydelser. Vores rådgivning omfatter værdiansættelse, skat, due diligence, integration, infrastruktur, kommercielle og operationelle forhold, restrukturereringer samt M&A-mandater.

    Core Business Services

    Core Business Services udgør vores kompetente stabsfunktioner, der understøtter EY’s forretning målrettet og effektivt. I Core Business Services arbejder vi tæt sammen med Assurance, Advisory, Tax & Law og Transactions. Formålet er at skabe værdi for EY’s forretningsområder i overensstemmelse med vores globale purpose Building a better working world. Herunder findes blandt andet ’Business Development’, ’Finance’, ’HR’, ’IT’ og ’Brand, Marketing & Communications’.

    Vores brede palette af services betyder flere udviklings- og karrieremuligheder for dig. Hvilken rolle vil du spille i det store billede som fremtidig EY’er?

    At arbejde hos EY

    Vi er højt kvalificerede inden for vores respektive områder og har en høj faglig standard. Tonen er uformel og vi sætter stor pris på at have en både udfordrende og sjov arbejdsdag. Vi tilbyder dig gode karrieremuligheder i et miljø, hvor der både er fokus på høj kvalitet og på fællesskab, og hvor faglig udvikling er i centrum.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser