Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    26. Jun

    Få job ved Din eCigaret ApS - vi søger fuldtids ungarbejdere

    Vores fortsatte vækst gør at vi har rygende travlt og vi søger derfor medarbejdere mellem 15 og 17 år til vores lager.
    Vær opmærksom på at arbejdstiden gør at dette job ikke er et job du kan besidde ved siden af din skolegang.
    Jobbet er ikke et tidsafgrænset sommerferiejob. Vi søger en der ønsker at blive en fast del af vores team - også efter sommerferien.  

    Har du brug for en pause fra skolen/studiet?

    • Stillingen er timelønnet
    • 25-37 timer pr. uge i tidsrummet 9-16.30
    • Vi er fleksible med antallet af timer ift. dine behov og ønsker
    • Jobbet indebærer 2-4 weekendvagter hver måned
    • Ideel opstart er 1. juli (eller tidligere)

    Arbejdsopgaver:

    •  Pakke og afsende ordrer
    •  Udpakning af varer
    •  Opfylde og optælle lager
    •  Håndtering af pap og affald
    •  Rydde op og holde lageret pænt

    Det vi forventer af dig:

    •  Du er mødestabil
    •  Du er ærlig
    •  Du er god til at tage ansvar, er grundig og kan arbejde selvstændigt
    •  Du kan skabe systemer, orden og har overblik
    •  Du er ikke bange for at tage fat og arbejde effektivt
    •  Du er mellem 15 og 17 år


    Du vil blive grundigt oplært i dine arbejdsopgaver og vil altid have andet personale omkring dig til at hjælpe dig når det bliver nødvendigt. Arbejdet kræver ingen kendskab til e cigaretter. Besøg vores hjemmeside her: https://www.din-ecigaret.dk

    Vi beder dig i din ansøgning angive:

    • Navn, fødselsdato og gerne CV
    • Beskrivelse af dig selv
    • Eventuel erfaring fra tidligere jobs
    • Hvorfor du godt kunne tænke dig arbejdet

     

    Om Din eCigaret:

    Din eCigaret ApS er en af de førende forhandlere af e-cigaretter i Danmark. Vi har hovedkontor og lager på Vesterbro i København samt en fysisk butik inde i Klareboderne i hjertet af København. I 2019 og 2020 modtog vi Børsens Gazellepris.

    Send din ansøgning til: job@din-ecigaret.dk

     

    Deadline for ansøgning:

    Så hurtigt som muligt, da vi løbende gennemgår ansøgninger og indkalder til samtale. Seneste frist er d. 15.06.2021.

    Alle ansøgninger bliver taget i betragtning, alle vil modtage svar senest 30.06.2021 og alle vil blive behandlet efter gældende GDPR lovgivning. 

    Vi ser frem til at høre fra dig. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Jobbet er attraktivt, og derfor skal du ansøge med det samme, for at komme i betragtning.

    Bliver du udvalgt til at blive en del af vores dealer træningsprogram, vil du arbejde ulønnet i den første uge under træningen, som vi bruger som en del af ansøgningsprocessen, for at se, om du har de færdigheder, der skal til for at få succes i jobbet i et Casino med internationalt miljø. Kendskab til poker er ikke et krav.

    Du får den eftertragtede træning som dealer/croupier, på spillene:

    • Ultimate poker
    • Texas hold´em og Black Jack

    Jobinterview forventes at være i den første del af august.

    Træningen kører klokken 16.00 – 21.00 og finder sted i august i 2021, på Casino Munkebjerg.

    Du er:

    • Mindst 18 år
    • Gerne i gang med uddannelse
    • Har ren straffeattest
    • Ikke ludoman
    • Ikke registreret i registret over frivilligt udelukkende spillere (ROFUS)
    • Præsentabel, så du har en høj standard omkring påklædning, udseende og hygiejne
    • Diskret og diplomatisk
    • Effektiv
    • Detalje- og sikkerhedsorienteret
    • Serviceminded med stort S

    Jobbet er garanteret 8-12 timer pr. uge, hvor du arbejder om aftenen og ca. indtil klokken 03 om natten. Jobbet er fortrinsvis: Tirsdag, torsdag og søndag med enkelte vagter fredag og lørdag. Der kan dog være ekstra vagter på andre dage, samt flere dage i træk ved større events, samt mulighed for flere timer - eksempelvis, hvis du holder et sabbatår.

    Du får:

    • Et springbræt til en karriere i vores Casino kæde
    • Grundløn, feriepenge og pension
    • Sundhedsordning
    • En arbejdsplads med mange unge kollegaer
    • Fleksibel arbejdsplan

    Om Casino Munkebjerg

    Casino Munkebjerg var det første casino i Danmark, og bliver i dag brugt til store internationale turneringer. Derfor har vi store events, hvor TV Viasat og kendte pokerspillere kommer.

    Casino Munkebjerg ligger i naturskønt område tæt på Vejle Fjord. Der går ikke offentlige transportmidler forbi casinoet, så det er er en forudsætning, at du selv kan køre til og fra jobbet

    Job som poker dealer

    Læs mere
  • Job_listing_image

    2. Jul

    Hos Brd. Klee A/S i Albertslund har vi rigtig travlt. Der er mange varer der skal modtages, pakkes og forsendes.

    Teamet på vores lageret består af ni engagerede og dygtige lagermedarbejdere. 

    Vi søger en selvstændig sommerferievikar med sans for orden, systematik og effektivitet. Som person må du gerne være åben, udadvendt og omhyggelig med de ting du beskæftiger dig med.

    Arbejdsopgaverne vil bl.a. omfatte:

    Plukke og pakke kundeordre

    Optælling

    Arbejstiden er mandag til torsdag kl. 9.45 til 18.00 og fredag kl. 10.00 - 16.30.

    Det er en fuldtidstilling og er fra nu af til og med den 31.08.2021.

    Besøg evt. vores hjemmeside på www.klee.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    2. Jul

    Hjælp til vores hjemmeside/webshop

    Synes du at IT er det letteste i verden og har du lyst til at hjælpe os med at holde vores hjemmesider ajour, så tøv ikke med at kontakte os.

    Vi mangler en der kan hjælpe os med at oprette varer på vores 2 hjemmesider, rette priser, uploade billeder m.v. 

    Du vil blive lært op i det system vi benytter, så du vil altid have hjælpen tæt på, hvis du skulle få brug for det.

    Er du frisk på udfordringer, så kan der med tiden komme nye og andre opgaver til, hvis du har mod på det.

    Er du en"haj" kan du måske også være med til at styre vores SOME opslag.

    Vi sidder 2 på kontoret i Smørum, hvor du også skal sidde.

    Din arbejdstid ligger mellem 8 - 16, fredag 8 - 14 - du bestemmer selv.
    Vi kan love dig min. 8 timer om ugen.

    Lønnen taler vi om.

    Send os et par ord om dig selv - hvem du er- hvad du kan - og hvorfor vi skal ansætte dig.

    Så kontakter vi dig for en samtale.

     Glæder os til at høre fra dig.

    Gaspejsebutikken
    Skebjergvej 33
    2765 Smørum
    3042 0001 - Lone Friis

    Læs mere
  • Job_listing_image

    3. Jul

    Er du under uddannelse eller har sabbatår nu/meget snart, og har du lyst til at være en del af et digitalt mediehus i fremgang, kan BehrentzMedia være din nye arbejdsplads.

    Vi søger en profil, der kan stå inde for følgende.:

    Faglige kompetencer:

    • Du har kendskab til online kampagner på nettet og gerne lidt html.
    • Du er vant til at arbejde med tal, og har evner for dette
    • Du er god til at analysere tal i Excel
    • Du er god til Powerpoint
    • Du har gode kommunikationsevner, skriftligt så vel som mundtligt.

    Personlige kompetencer:

    • Du er en teamplayer og du arbejder struktureret med dine arbejdsopgaver.
    • Du er god til engelsk i skrift og tale.
    • Du er altid klar til at yde en ekstra indsats, og du støtter op om nye og nuværende kollegaer.
    • Du bidrager med en positiv holdning til afdelingen.

    Om BehrentzMedia

    BehrentzMedia er et digitalt mediehus i en positiv udvikling, hvor du skal være forandringsvillig og klar til at kunne præge og strukturere din egen hverdag.

    Der arbejdes i en uformel tone, hvor humor er et naturligt element af hverdagen, samt fleksibel mulighed for at arbejde hjemmefra.

     

    Stillingen er et studiejob eller sabbatår job med ugentlige timer fra 25 – 37.

     

     

    Ansøgningsfrist

    Send din ansøgning til hl@behrentzmedia.dk med emnefeltet ”Kampagnekoordinator”.

    Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Henrik Løwe på tlf. 20 10 56 82.

     

    Ansættelse sker hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende, og processen afsluttes, når den rigtige kandidat er fundet.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jul

    Supervisor fuldtid

    8000, Århus C

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge Dk’s måske bedste burgere!

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 21.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Brænder du for at arbejde med IT-service og-support? Tager du det helt køligt, når tingene brænder på? Og kan du berolige den mest frustrerede kollega, når computeren ikke gør som den skal?

    De fleste kender det. Computeren driller og det er svært at bevare roen og det gode humør, når teknikken driller. Som en del af Service & Support-teamet har du overblikket og kompetencerne til at berolige din kollega, alt imens du fikser problemet.

    Du ved nu, at du har ydet en god service – og det gør dig glad!

    Lyder ovenstående som en rolle du nemt kan indfinde dig i? Så er du måske vores nye IT-supporter til Lidls hovedkontor i Kolding/Aarhus.
    Vi arbejder primært efter ITIL-principper i forhold til at løse udfordringer og opgaver for de interne IT-brugere på hovedkontoret i Kolding, satellitkontoret i Aarhus og i de p.t. 130 butikker og 2 logistikcentre i Danmark.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor forventes at stå klart i midten af 2023. Vi forventer derfor, at du allerede nu har gjort dig nogle overvejelser ift. Aarhus, da vi ønsker et langsigtet samarbejde. Indtil det nye hovedkontor står færdigt, vil du efter nærmere aftale med din leder og et grundigt introduktionsforløb have mulighed for at arbejde på vores satellitkontor i Aarhus et par gange om ugen.

    Systemlandskabet befinder sig i en transformationsfase, hvor systemerne løftes til et nyt niveau, der gør Lidl klar til fremtidens detail-marked.
    Du bliver en del af Service & Support-teamet, der er ansvarlig for 1. level support af brugere på hovedkontoret og distributionscentrene samt 2. level support for butikkerne. Support ydes både i form af call desk og onsite support - installation og klargøring af ny hardware, understøttelse af vores infrastruktur-team samt opgaver inden for server og netværk.

    Servicemanagement-processen styres vha. systemet ServiceNow og opgaverne løses såvel selvstændigt som i samarbejde med systemspecialister.
    I vores team oser atmosfæren af en uformel omgangstone, og humøret er altid højt og kendetegnet ved masser af gå-på-mod. Herudover vil du have et tæt samarbejde med kolleger fra de andre IT-teams, der arbejder med infrastruktur og forretningssystemer, samt vores internationale hovedkontor.

    • Systematisk bearbejdning af incidents og requests i ServiceNow
    • Support af Microsoft Windows baserede arbejdspladser (Windows 10)
    • Support af Office 365
    • Client-installation ved hjælp af Microsoft SCCM
    • Brugeroprettelse i Identity-Managment-System
    • Support af Cisco Netværksudstyr
    • Support af Cisco CallManager
    • Support af mobile enheder
    • Support på butikssystemer
    • Overvågningsopgaver
    • Klargøring og opstilling af PC-arbejdspladser
       
    • Du har en uddannelse som IT-supporter eller en lignende relevant uddannelse
    • Du har erfaring med administration af Active-Directory omgivelser samt arbejde med software-udrulningsværktøjer
    • Du har arbejdet med IT-netværk, baseret på Cisco-komponenter og har en interesse for dette
    • Du er god til at kommunikere med brugere på alle niveauer
    • Du arbejder struktureret og overholder aftaler
    • Du har gode danskkundskaber og du taler og skriver engelsk på et sikkert niveau. Kendskab til tysk er en fordel
    • Du trives med at arbejde i en serviceorganisation, der skaber gode oplevelser for brugerne
       
    • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Mulighed for at arbejde et par gange om ugen på satellitkontoret i Aarhus,  efter aftale med din leder
    • Grundig oplæring, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt. 
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Service og Support Manager Brian Hansen på tlf. 76 35 01 43.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
    Læs mere
Sortér efter

Ledige studiejobs

Ledige studiejob i hele Danmark - det er, hvad du ser i denne oversigt. Vi kommer også til at se på: Hvordan du finder et godt studiejob; Hvad du kan få i løn og, hvordan du arbejder for at få succes med at finde det for dig perfekte studiejob.

Lad os starte med at fokusere på, hvordan du finder et studiejob:

Find studiejob

Du tænker måske: Hvordan finder jeg et studiejob? Eller måske er du allerede i gang med at finde et studiejob, men er ikke nået helt i mål endnu. Uanset, hvor langt du er i processen, så får du her et part tips og tricks til din søgning efter et studiejob.

Et sted, hvor mange studerende snubler er i jagten på det ultimativt perfekte studiejob. Men det er som en flaskehals. Der er rigtig mange studerende om buddet, men der er kun få studiejobs at søge.

I samme kategori: ’At søge for snævert’ hører, ikke at være fleksibel i forhold til transport og transporttid. I mange universitetsbyer ligger der mange interessante virksomheder i forstæderne.

Faktisk har en del produktionsvirksomheder, som ikke ligger på de dyre adresser i centrum, et pænt udbud af studiejob indenfor: Kommunikation, marketing, internationalisering og strategi m.m.

Så søger du bredere end dine studiekammerater, så er der også større sandsynlighed for, at du finder et godt studiejob.

Studiejob løn

Hvad kan jeg få i løn, når jeg har et studiejob? Som udgangspunkt, så er der en del studerende, som får cirka 130 kroner i timen. Nogle IT-studerende kan være heldige at få en højere løn, da virksomhederne skriger på arbejdskraft med IT-færdigheder.

Det er dog ikke lønnen, som du skal vægte højest, når du vælger et studiejob. Det er i højere grad vigtigt, at du føler dig velkommen i virksomheden, og virksomheden har en ægte interesse i, at du skal lære noget i dit studiejob.

Søg studiejob

At søge et studiejob kan være en længerevarende proces. Det er derfor helt normalt, hvis du får en lang række afslag. Den gode nyhed er, hvis man da kan kalde det sådan, at andre studerende har de samme udfordringer, så det er ikke dig, der er noget galt med!

Af den grund er en god idé, at have en struktureret tilgang til at søge et studiejob. Brug gerne et Excel-ark, eller en kalender på din smartphone til at få påmindelser om, at i dag skal du søge 1 eller flere studiejobs.

Får du et afslag, vil en del virksomheder gerne give dig feedback på, hvorfor du ikke fik studiejobbet. Ring derfor gerne til kontaktpersonen, som er nævnt i jobopslaget.

På den måde kan du finde ud af, om der er tale om en generel udfordring i forhold eksempelvis, at dit CV ikke er fyldestgørende. Dit CV kan du i så fald optimere, så dine kompetencer fremgår tydeligere.

loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.