Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Sventertainment Danmark Ap S

    31. Jan

    Hvis du leder efter et sjovt ekstra- eller studiejob og drømmer om, at lave LIVE TV og elsker quiz så SKAL du læse videre nu!

    Du har nu chancen for, at blive en del af Danmarks største LIVE quizshow som tekniker!

    Som tekniker på Primetime danner du par med værten når vi sender Primetime til hele Danmark. Ansvaret  som tekniker er, at forberede og styre teknikken under showet. Har du erfaring med medieteknik er det naturligvis en bonus, MEN det er absolut ikke et must. Det vigtigste er at du er lærevillig, ansvarsfuld, kan have mange bolde i luften på samme tid og har masser af god energi!

    Vi tilbyder en god timeløn, et kreativt og hyggeligt arbejdsmiljø og arbejdstiden vil være 2-3 vagter om ugen  – primært om aftenen. Vores studie ligger i SOHO - Kødbyen i København

    Lyder det her som dit job så send en ansøgning til: richardt.funch@primetimequiz.com
    Læs mere
  • Triaba

    31. Jan

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Scandinavian Baggage Service Ap S

    13. Feb

    Vi tilbyder et job, hvor dine ansvarsområder bliver at:

    ·        kontakte modtagerne af eftersendt bagage fra Københavns Lufthavn for at aftale levering,

    ·        sikre at bagagen kommer med de rigtige biler, både systemmæssigt og fysisk,

    ·        modtage og lagre bagagen når den ankommer.

    Arbejdstiden er fra 7.00 til 11.00 alle ugens dage. Der kan på sigt være mulighed for vagter af anden længde og på andre tidspunkter.

    Der er en forventning om at du som minimum fast kan 2 ud af ugens 7 dage – og gerne at du har mulighed for at være fleksibel.

    Der vil være brug for at du kan tage ekstra vagter i højsæsoner (ferieperioder).

    Du skal være flydende på dansk i både skrift og tale, og have gode engelskkundskaber i skrift og tale. Det er en fordel at kunne forstå og tale svensk, men ingen betingelse. Det er ligeledes en fordel hvis du har kørekort.

    Vi er en lille og dedikeret virksomhed som i øjeblikket har åbent fra 7.00 til 17.00 alle ugens dage.

    Læs mere
  • Region Syddanmark

    20. Feb

    Drømmer du om en elevplads i en af Danmarks største offentlige servicevirksomheder, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer. Så kan regionshuset, Vejle være noget for dig. Vi søger nye elever til offentlig administration med start 1. september 2022.

    Som elev i regionshuset i Vejle får du en attraktiv og alsidig uddannelse, hvor du selv har indflydelse på din egen hverdag og uddannelse, da du kommer til at prøve kræfter med tre forskellige afdelinger i løbet af din elevtid.

    Du får dine egne spændende arbejdsopgaver, og du vil få tæt kontakt med dine kollegaer og de andre elever i huset, der arbejder med blandt andet HR-løn, Økonomi, Praksis, HR-kursusadministration, Drift og Udvikling af de sociale centre, Regional Udvikling og servicering af politikere.

    Ansvar og medindflydelse går hånd i hånd i regionshuset, hvilket betyder at du skal have lysten og evnen til proaktivt og selvstændigt at forme og strukturere din tid og dine ansvarsområder.

    Hvem er du?
    Vi er på udkig efter kvikke hoveder, der har eller forventer at afslutte et af følgende grundforløb til kontoruddannelsen:

    EUX, HG eller HG-voksen med de rette niveauer, HG-S og HHX. Hvis du har STX, HF, HTX skal der suppleres med et EUD-studenter grundforløb på 5 uger. Er du i tvivl om, hvorvidt du har den rette baggrund, anbefaler vi, at du kontakter en praktikvejleder på din lokale erhvervsskole. HUSK at vedhæfte vejlederens vurdering til dit CV!

    Hvis du er over 25 år, skal du have foretaget en realkompetencevurdering, som kan indhentes på din lokale erhvervsskole. Måske kræves der ikke en vurdering, men afklaringen er vigtig, både for dig og for os – så det skal helst fremgå af din ansøgning.

    Dine personlige kompetencer er også vigtige for os. Vi søger elever, der

    • er ansvarsbevidste i forhold til sin uddannelse og opgaveløsning
    • har en positiv indstilling
    • tør tage chancer, og som kan modtage og give konstruktiv feedback
    • kan arbejde systematisk og har ordenssans
    • er god til at yde service og have situationsfornemmelse

    Er vi noget for dig?
    Vi kan give dig 2 spændende år, hvor du efter et godt introforløb, vil få varierende arbejdsopgaver, der åbner muligheder for mange forskellige karriereveje efterfølgende.

    Regionshuset er et sted med et godt netværk og plads til alle. Det vigtigste er, at vi tager i mod dig, som du er og hjælper dig sikkert gennem din faglige og personlige udvikling. Der vil samtidig blive planlagt flere forskellige faglige og sociale arrangementer i et samarbejde mellem den uddannelsesansvarlige, de elevansvarlige og eleverne.

    Alle elever vil blandt andet komme på et kursus i selvindsigt/teamudvikling. Derudover kommer man som 2. års elev på en studietur til Bruxelles i forbindelse med 3. skoleperiode på Campus Vejle.

    Regionshuset i Vejle er blevet kåret til Årets praktiksted – dette er sket i alt 3 gange inden for de senere år.

    Yderligere oplysninger
    Du kan læse mere om at være kontorelev i regionshuset på vores hjemmeside: https://rsyd.dk/kontorelev
    Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte Mie Heegaard på tlf. 7663 1732 eller Mie.Heegaard@rsyd.dk

    Ansøgningsfristen er 20. februar 2022. Send ansøgningen elektronisk og vedhæft dit CV og relevante bilag – HUSK at vedhæfte eksamens- og evt. terminskarakterer.

    Der gøres opmærksom på, at der vil blive indhentet privat straffeattest inden tilbud om ansættelse.

    Vi afholder samtaler i starten af marts måned 2022.

     

    Læs mere
  • Sales World Ap S

    16. Feb

    Er du vores nye medarbejder?

    SalesWorld, som er et moderne callcenter i Vejle centrum, lige ved siden af banegården søger i øjeblikket medarbejdere. Vi søger fuldtidsansatte, der skal sælge tv-løsninger til privatkunder.

    Det vi kan tilbyde dig:

    ☑️ 15.000 kr. i grundløn + provision

    ☑️ Et kompetencegivende job

    ☑️ Fantastisk frokostordning, der hver dag består af lækker varm økologisk mad, frisk salat og varmt friskbagt brød

    ☑️ Lokalitet, med god udsigt,  100 meter fra Vejle banegård

    ☑️ Muligheden for at udvikle dine salgskompentencer samt fremtidig salgskarriere. - Alle vores ledere startede som sælgere hos os!

    ☑️ Daglig træning i kommunikation, ugentlige salgskonkurrencer og muligheden for løbende at tilmelde dig vores socialearrangementer

    ☑️ Muligheden for efteruddannelse gennem SalesWorld Academy
    ☑️Gennemfører du dette vil du modtage et diplom som du kan tage med dig senere i din karriere

    ☑️ Vi sørger for du får din egen station med trådløst headset, mus, tastatur og computer

    Det eneste vi forventer fra dig:

    1️⃣ Du taler og skriver dansk

    2️⃣ Du er mødestabil og møder til tiden

    3️⃣ Du er smilende og positiv

    4️⃣ Du har lysten og viljen til at lære

     

    Ønsker du at være en del af holdet, eller blot at høre nærmere?

    Så skynd dig at ringe eller skrive!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    13. Mar

    Sommerafløser til LIDL’s Logistikcenter i Kolding til tørvareområderne.

    Vi søger sommerferieafløsere, plukkere og truckfører, til nedenstående arbejdshold fra mandag til lørdag:
    Morgen   (kl.07:00-13:30)

     

    • Plukning af tørvarer
    • Kørsel med rækketruck (truckcertifikat ikke påkrævet)
    • Diverse forefaldende lageropgaver
    • Kørsel med gaffeltruck (truckcertifikat påkrævet)
    • Bidrage til det tværfaglige samarbejde på lageret
    • Arbejdet inkluderer også weekendarbejde (lørdag) 
       
    • Trives med fysisk arbejde
    • Er omhyggelig og brænder for at sikre høj kvalitet i dit arbejde - altid
    • Kan arbejde selvstændigt, er ansvarsbevidst og har selvdisciplin
    • Positiv og hjælpsom af natur
    • Fleksibel ifht. arbejdstid
    • Truckcertifikat er ikke et krav (til pluk), men kan være en fordel.
    • Erfaring med lagerarbejde, PBV (Pick By Voice) er en fordel men ikke et krav
    • God og målrettet oplæring i alle processer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Supplerende oplysninger:

    • Opstart vil være i april/maj måned 2021
    • Kontrakter er som udgangspunkt tidsbestemt til udløb 31.08.2021 – der kan dog være mulighed for forlængelse

    Eventuelt uddybende spørgsmål kan rettes til teamleder Jacob Hasberg på tlf. 76 35 05 75 alle hverdage mellem kl. 10.00 – 12.00.

     

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.
     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    * Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver 
    * Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    * Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    * Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    * Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede 
     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar. 

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    * Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    * Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    * Har en venlig og professionel fremtoning
    * Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    * Har overblik og fokus på detaljen 
    * Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp
     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef. 

    Som souschef i Lidl får du: 

    * En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    * Branchens bedste sammenhold
    * Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    * Attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distrikt Chef Stefan Walther Sørensen på telefon 42 12 06 00, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Sunset Boulevard

    31. Jan

    Har du ledelseserfaring, og har du lyst til at stå i driftens absolutte centrum i en virksomhed, hvor den gode gæsteoplevelse er i fokus? Så har vi det perfekte job til dig!

    Hos Sunset Boulevard søger vi lige nu en engageret kollega, der med sit store drive kan gå forrest i hverdagen og omsætte idéer til handling – uden at gå på kompromis med hverken koncept, kvalitet eller fødevaresikkerhed. 

    Sunset Boulevard er en dansk virksomhed med fokus på nærvær
    Som restaurantchef er din primære arbejdsopgave, at din restaurant altid præsterer på højeste niveau. Derfor arbejder du hver dag på, at vores gæster får en unik oplevelse, både hvad angår vores mad og service. Du er administrativt stærk, og du varetager og udvikler restauranten, ligesom du går forrest i den daglige drift på gulvet med dine medarbejdere. Du har stor forståelse for tal, da det er forudsætningen for, at du kan styre en hel restaurants økonomi. Du kan desuden bevare overblikket i udfordrende situationer, hvis der eksempelvis opstår problemer med svind, løn, vækst eller lignende.

    Med skulder ved skulder-ledelse mestrer du at udvikle og træne både nye og erfarne ansatte, så de motiveres til at yde deres bedste. Hos Sunset Boulevard får du virkelig mulighed for udvikle dine evner som leder gennem spændende uddannelser, og hvis du har talentet og lysten tilbyder vi gode karrieremuligheder. Du kan se frem til en alsidig hverdag, hvor du blandt andet vil håndtere følgende opgaver:

    • teamledelse med fokus på rekruttering, onboarding og personaleudvikling
    • sikre en restaurant med høj kvalitet, service og driftsstandarder
    • fokusere på handlingsmuligheder for at skabe vækst i KPI’er i tæt samarbejde med Area Manager
    • opfylde målsætningen om tilfredse gæster, der føler sig velkomne og har lyst til at komme igen.

    Vi leder efter en selvstændig kollega, der er synlig og går forrest i hverdagen med højt humør. Det er derfor vigtigt for at få succes i stillingen, at du altid går efter at få det bedste frem i dine medarbejdere. 

    Vi er en virksomhed i konstant udvikling med mange fede karrieremuligheder 
    Når du arbejder hos Sunset Boulevard, bliver du en del af en landsdækkende kæde, der er kendetegnet ved kvalitet, effektivitet og miljørigtige hensyn. Vi har fokus på den grønne omstilling, og vi har eksempelvis allerede udfaset brugen af plast i vores emballage. Ærlighed, åbenhed og hjælpsomhed er vigtige værdier hos os, og der er sjældent langt fra idé til handling. Vi tilbyder desuden spændende udviklingsmuligheder afhængigt af talent og interesser. 

    Vi har brug for dig, hvis du:

    • har erfaring som manager, Shift Manager eller andet relevant arbejde med drift og ledelse – branchekendskab er en fordel
    • har et veludviklet servicegen og har lyst til at bidrage til væksten i en fastfoodkæde i rivende udvikling 
    • kan arbejde selvstændigt og har suverænt overblik og struktur 
    • drives af at skabe gode oplevelser – både for vores gæster og for medarbejderne.

    Lyder stillingen som noget for dig?
    Vi jagter talentet, så hvis jobbet lyder som noget for dig, kan du nu ansøge om at blive en del af Sunset Familien. Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    13. Mar

    Sommerafløser til LIDL’s Logistikcenter i Kolding til køl og frost.

    Vi søger sommerferieafløsere, plukkere og truckfører, til nedenstående arbejdshold fra mandag til søndag:
    Formiddag     (kl.10:00-16:30)

    • Plukning af køl-/frostvare
    • Kørsel med rækketruck (truckcertifikat ikke påkrævet)
    • Diverse forefaldende lageropgaver
    • Kørsel med gaffeltruck (truckcertifikat påkrævet)
    • Bidrage til det tværfaglige samarbejde på lageret
    • Arbejdet inkluderer også weekendarbejde (lørdag og/eller søndag)
    • Trives med fysisk arbejde
    • Er omhyggelig og brænder for at sikre høj kvalitet i dit arbejde - altid
    • Kan arbejde selvstændigt, er ansvarsbevidst og har selvdisciplin
    • Positiv og hjælpsom af natur
    • Fleksibel ifht. arbejdstid
    • Truckcertifikat er ikke et krav
    • Erfaring med lagerarbejde, PBV (Pick By Voice) er en fordel men ikke et krav
       
    • God og målrettet oplæring i alle processer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Supplerende oplysninger:

    • Opstart vil være i april/maj måned 2021
    • Kontrakter er som udgangspunkt tidsbestemt til udløb 31.08.2021 – der kan dog være mulighed for forlængelse

    Eventuelt uddybende spørgsmål kan rettes til teamleder Michael Benck på tlf. 76 35 05 74 alle hverdage mellem kl. 11.00 – 13.00.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    * Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver 
    * Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    * Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    * Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    * Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede 
     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar. 

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    * Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    * Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    * Har en venlig og professionel fremtoning
    * Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    * Har overblik og fokus på detaljen 
    * Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef. 

    Som souschef i Lidl får du: 

    * En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    * Branchens bedste sammenhold
    * Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    * Attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distrikt chef Frederíc Vibe på telefon 42 12 06 41, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
Sortér efter

Ledige studiejobs

Ledige studiejob i hele Danmark - det er, hvad du ser i denne oversigt. Vi kommer også til at se på: Hvordan du finder et godt studiejob; Hvad du kan få i løn og, hvordan du arbejder for at få succes med at finde det for dig perfekte studiejob.

Lad os starte med at fokusere på, hvordan du finder et studiejob:

Find studiejob

Du tænker måske: Hvordan finder jeg et studiejob? Eller måske er du allerede i gang med at finde et studiejob, men er ikke nået helt i mål endnu. Uanset, hvor langt du er i processen, så får du her et part tips og tricks til din søgning efter et studiejob.

Et sted, hvor mange studerende snubler er i jagten på det ultimativt perfekte studiejob. Men det er som en flaskehals. Der er rigtig mange studerende om buddet, men der er kun få studiejobs at søge.

I samme kategori: ’At søge for snævert’ hører, ikke at være fleksibel i forhold til transport og transporttid. I mange universitetsbyer ligger der mange interessante virksomheder i forstæderne.

Faktisk har en del produktionsvirksomheder, som ikke ligger på de dyre adresser i centrum, et pænt udbud af studiejob indenfor: Kommunikation, marketing, internationalisering og strategi m.m.

Så søger du bredere end dine studiekammerater, så er der også større sandsynlighed for, at du finder et godt studiejob.

Studiejob løn

Hvad kan jeg få i løn, når jeg har et studiejob? Som udgangspunkt, så er der en del studerende, som får cirka 130 kroner i timen. Nogle IT-studerende kan være heldige at få en højere løn, da virksomhederne skriger på arbejdskraft med IT-færdigheder.

Det er dog ikke lønnen, som du skal vægte højest, når du vælger et studiejob. Det er i højere grad vigtigt, at du føler dig velkommen i virksomheden, og virksomheden har en ægte interesse i, at du skal lære noget i dit studiejob.

Søg studiejob

At søge et studiejob kan være en længerevarende proces. Det er derfor helt normalt, hvis du får en lang række afslag. Den gode nyhed er, hvis man da kan kalde det sådan, at andre studerende har de samme udfordringer, så det er ikke dig, der er noget galt med!

Af den grund er en god idé, at have en struktureret tilgang til at søge et studiejob. Brug gerne et Excel-ark, eller en kalender på din smartphone til at få påmindelser om, at i dag skal du søge 1 eller flere studiejobs.

Får du et afslag, vil en del virksomheder gerne give dig feedback på, hvorfor du ikke fik studiejobbet. Ring derfor gerne til kontaktpersonen, som er nævnt i jobopslaget.

På den måde kan du finde ud af, om der er tale om en generel udfordring i forhold eksempelvis, at dit CV ikke er fyldestgørende. Dit CV kan du i så fald optimere, så dine kompetencer fremgår tydeligere.

loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.