Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Nov

    Søger du et fritidsjob de næste par måneder, og har du lyst til at give vores kunder en fantastisk oplevelse, når de handler på vores webshop?

     

    Om os

    Birkmond er et århusiansk taskemærke med fokus på design, kvalitet og brugeroplevelse. Det startede i 2016 som en webshop og i 2017 åbnede vi en butik i Latinerkvarteret i Århus. Birkmond har idag 6 medarbejdere. Birkmond designer stilrene kvalitetstasker til mænd og kvinder i kvalitetslæder. Vi arbejder ud fra et nytænkende koncept hvor vi ikke sælger gennem butikker eller forhandlere og derved skærer det dyre mellemled fra. På den måde, kan vi tilbyde et kvalitetsprodukt til en fair pris. 

     

    Stillingen

    Vi har ekstra travlt i juletiden og søger derfor en ny kollega til at hjælpe os fra  ca.16. november (evt før) til 15. januar. Din primære opgave bliver at finde og pakke varer til vores dejlige webshop-kunder og evt ekspedere i vores hyggelige butik. 

    Arbejdsstedet er i det skønne Latinerkvarter i Graven 23 i Aarhus, hvor vi har både butik og lager. 

    Vi søger en, der kan arbejde ca. kl. 8-11 gerne hver dag mandag-fredag. 

     

    Den rette kandidat 

    Erfaring er ikke nødvendigt, da du vil blive oplært, men vi ser gerne at du er ordens- og kvalitetsbevidst, da det er vigtigt, at kunderne får den rigtige vare i pæn indpakning. Det en fordel, hvis du er glad for at følge op og afslutte, men stadig kan navigere i det kaos, der ofte er i små virksomheder. Du kommer til at opleve nye uvante arbejdsområder og løfte enkelte opgaver alene, så det er vigtigt du har gå-på-mod og er lidt selvstændig. 

     

    Hos Birkmond får du indblik i mange arbejdsområder og bliver en vigtig spiller hos os. Du bliver en del af et hyggeligt om ambitiøst team, med fokus på fællesskab og sparing.  

     

    Yderlig information

    Ansættelsessamtaler vil blive holdt løbende og stillingen vil blive lukket så snart den rette kandidat er fundet.

     

    Tiltrædelse: 16. november, eventuelt før.

    Arbejdssted: Graven 23, Aarhus

     

    Har dette interesse er du velkommen til at kontakte ejer, Manja Leedsøe, på cr@birkmond.com

     

    Vi glæder os til at tage imod dig.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Dec

    SØGER DU ET FEDT JOB – OG HAR DU DE RIGTIGE KROPSMÅL?
    SÅ ER DET MÅSKE DIG DER ER DEN NYE HUSMODEL TIL VORES 2 HERRE MÆRKER, BLEND OG CASUAL FRIDAY!

    Hos DK Company laver vi tøj, der sidder som det skal. For at sikre en god pasform, søger vi lige nu 2 husmodeller til 2 af vores herremærker. Du vil skulle afprøve tøj i forbindelse med tilretning af pasfom og design. Da arbejdet foregår i tæt samarbejde med designere og konstruktører er det vigtigt, at du som person er åben og ikke blufærdig.

    Jobbet er ikke forbundet med fotoskydning eller lignende, det indebærer primært afprøvning af tøj. Derudover vil der være andre adhoc-opgaver, så som hjælp til håndtering af prøver og forefaldende arbejde relateret til afdelingen.

    Arbejdstiden vil kunne passes ind med et evt. studie. Der vilsåledes være tale om et varierende job i perioder på mellem 5-10 timer om ugen, primært i tidsrummet 8.00-16.00.

    De eneste krav vi stiller er, at du har de rigtige kropsmål og den rette kropsholdning.

    Da vi afprøver i 2 forskellige størrelser, har vi brug for 2 fitting modeller.

    Så for at varetage jobbet er det en forudsætning at du har følgende mål:

    DINE KROPSMÅL:

    Dine kropsmål Medium Large
    Overvidde (målt vandret over brystet på det bredeste sted):  Ca. 100-101 cm – svarende til str. M Ca. 105-106 cm – svarende tilstr. L
    Talje (målt vandret ca. 5 cm under navlen):  Ca. 88-89 cm – svarende til str. 32”/M Ca. 92-93 cm – svarende tilstr. L
    Hofte (målt vandret på det bredeste sted over hoften):  Ca. 101-102 cm - svarende til str. 32”/M Ca. 104-105 cm – svarende tilstr. L
    Højde:  Ca. 184-188 cm Ca. 184-188 cm

     

    Er du ikke sikker på, om du opfylder alle vores mål, så henvend dig alligevel, da alle kandidater vil blive målt inden
    ansættelse. Venligst oplys dine ca. kropsmål ved henvendelse.

    ARBEJDSSTED:
    DK Company Vejle A/S, Edisonvej 4, 7100 Vejle

    Henvendelse bedes foretaget på nedenstående mail/tlf:
    Mette Breuer: anvj@dkcompany.com, Tlf: 5076 1913

    ANSØGNINGSFRIST: d. 1/12 2020
    TILTRÆDELSE: Hurtigst muligt!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Nov

    Lederjob for bachelorer

    6270, Tønder

    Har du en bachelor, og vil du gerne arbejde med ledelse? Drømmer du om at være i en helt anden verden, hvor du får udfordringer til hovedet, som du omsætter til handling i virkeligheden? Så er det måske dig, vi søger. Vi har brug for bachelorer eller professionsbachelorer fra alle fag til Forsvarets officersuddannelse. Her får du ikke bare en attraktiv lederuddannelse, du får også løn under uddannelsen og en masse oplevelser i et andet miljø.

    Du behøver ikke at have erfaring fra Forsvaret. Mange af dem, der søger, har ikke tidligere været i Forsvaret. Det er heller ikke vigtigt, om du har læst jura, kemi, er uddannet skolelærer eller noget helt andet. Det vigtigste er, at du har lyst til at bruge dig selv på en ny måde i nye omgivelser. Efter uddannelsen er du garanteret et lederjob med spændende udfordringer og masser af ansvar.  

    Lyder det interessant? Der findes syv forskellige officersuddannelser – læs mere og find den, der passer til dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Chauffør hos Dominos

    2100, København Ø

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

    Send din ansøgning til: jobs@dominos.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec



    Brænder du for at arbejde med IT-service og-support? Tager du det helt køligt, når tingene brænder på? Og kan du berolige den mest frustrerede kollega, når computeren ikke gør som den skal?

    De fleste kender det. Computeren driller og det er svært at bevare roen og det gode humør, når teknikken driller. Som en del af Service & Support-teamet har du overblikket og kompetencerne til at berolige din kollega, alt imens du fikser problemet.

    Du ved nu, at du har ydet en god service – og det gør dig glad!

    Lyder ovenstående som en rolle du nemt kan indfinde dig i? Så er du måske vores nye IT-supporter til Lidls hovedkontor i Kolding/Aarhus.
    Vi arbejder primært efter ITIL-principper i forhold til at løse udfordringer og opgaver for de interne IT-brugere på hovedkontoret i Kolding, satellitkontoret i Aarhus og i de p.t. 130 butikker og 2 logistikcentre i Danmark.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor forventes at stå klart i midten af 2023. Vi forventer derfor, at du allerede nu har gjort dig nogle overvejelser ift. Aarhus, da vi ønsker et langsigtet samarbejde. Indtil det nye hovedkontor står færdigt, vil du efter nærmere aftale med din leder og et grundigt introduktionsforløb have mulighed for at arbejde på vores satellitkontor i Aarhus et par gange om ugen.

    Systemlandskabet befinder sig i en transformationsfase, hvor systemerne løftes til et nyt niveau, der gør Lidl klar til fremtidens detail-marked.
    Du bliver en del af Service & Support-teamet, der er ansvarlig for 1. level support af brugere på hovedkontoret og distributionscentrene samt 2. level support for butikkerne. Support ydes både i form af call desk og onsite support - installation og klargøring af ny hardware, understøttelse af vores infrastruktur-team samt opgaver inden for server og netværk.

    Servicemanagement-processen styres vha. systemet ServiceNow og opgaverne løses såvel selvstændigt som i samarbejde med systemspecialister.
    I vores team oser atmosfæren af en uformel omgangstone, og humøret er altid højt og kendetegnet ved masser af gå-på-mod. Herudover vil du have et tæt samarbejde med kolleger fra de andre IT-teams, der arbejder med infrastruktur og forretningssystemer, samt vores internationale hovedkontor.

    Tiltrædelse hurtigst muligt. 
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Service og Support Manager Brian Hansen på tlf. 76 35 01 43.

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Systematisk bearbejdning af incidents og requests i ServiceNow
    • Support af Microsoft Windows baserede arbejdspladser (Windows 10)
    • Support af Office 365
    • Client-installation ved hjælp af Microsoft SCCM
    • Brugeroprettelse i Identity-Managment-System
    • Support af Cisco Netværksudstyr
    • Support af Cisco CallManager
    • Support af mobile enheder
    • Support på butikssystemer
    • Overvågningsopgaver
    • Klargøring og opstilling af PC-arbejdspladser
       


    Om dig

    Om dig
    • Du har en uddannelse som IT-supporter eller en lignende relevant uddannelse
    • Du har erfaring med administration af Active-Directory omgivelser samt arbejde med software-udrulningsværktøjer
    • Du har arbejdet med IT-netværk, baseret på Cisco-komponenter og har en interesse for dette
    • Du er god til at kommunikere med brugere på alle niveauer
    • Du arbejder struktureret og overholder aftaler
    • Du har gode danskkundskaber og du taler og skriver engelsk på et sikkert niveau. Kendskab til tysk er en fordel
    • Du trives med at arbejde i en serviceorganisation, der skaber gode oplevelser for brugerne
       
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Mulighed for at arbejde et par gange om ugen på satellitkontoret i Aarhus,  efter aftale med din leder
    • Grundig oplæring, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt. 
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Service og Support Manager Brian Hansen på tlf. 76 35 01 43.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Medarbejder hos Dominos

    2100, København Ø

    Som instore medarbejder er din primære opgave inde i selve butikken. Du står sammen med dine kollegaer i restauranten for tilberedningen af pizzaer og tilbehør samt servicering af kunder.

    Du vil blive oplært i hvordan vi tilbereder vores lækre pizzaer, og altid sørger for at de er perfekt, når vi leverer dem til kunden. Du vil ligeledes også blive oplært i at servicere kunder, samt sørge for at vores hygiejneforhold altid er i top, da vi går meget op i kun at have gode smileys. 

    Der er altid fart på i vores restauranter. Du skal være forberedt på at arbejde en smule under pres, og være klar at give en hjælpende hånd til dine kollegaer når der er travlt.

    Du vil være en del af et ungt og energisk team, som alle sammen elsker at gå på arbejde.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

    Send din ansøgning til: jobs@dominos.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge Dk’s måske bedste burgere!’

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    4. Nov

    Souschef - Struer

    7600, Struer


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Bo Østergaard Jensen på telefon 42 12 05 30, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Bo Østergaard Jensen på telefon 42 12 05 30, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
Sortér efter

Ledige studiejobs

Ledige studiejob i hele Danmark - det er, hvad du ser i denne oversigt. Vi kommer også til at se på: Hvordan du finder et godt studiejob; Hvad du kan få i løn og, hvordan du arbejder for at få succes med at finde det for dig perfekte studiejob.

Lad os starte med at fokusere på, hvordan du finder et studiejob:

Find studiejob

Du tænker måske: Hvordan finder jeg et studiejob? Eller måske er du allerede i gang med at finde et studiejob, men er ikke nået helt i mål endnu. Uanset, hvor langt du er i processen, så får du her et part tips og tricks til din søgning efter et studiejob.

Et sted, hvor mange studerende snubler er i jagten på det ultimativt perfekte studiejob. Men det er som en flaskehals. Der er rigtig mange studerende om buddet, men der er kun få studiejobs at søge.

I samme kategori: ’At søge for snævert’ hører, ikke at være fleksibel i forhold til transport og transporttid. I mange universitetsbyer ligger der mange interessante virksomheder i forstæderne.

Faktisk har en del produktionsvirksomheder, som ikke ligger på de dyre adresser i centrum, et pænt udbud af studiejob indenfor: Kommunikation, marketing, internationalisering og strategi m.m.

Så søger du bredere end dine studiekammerater, så er der også større sandsynlighed for, at du finder et godt studiejob.

Studiejob løn

Hvad kan jeg få i løn, når jeg har et studiejob? Som udgangspunkt, så er der en del studerende, som får cirka 130 kroner i timen. Nogle IT-studerende kan være heldige at få en højere løn, da virksomhederne skriger på arbejdskraft med IT-færdigheder.

Det er dog ikke lønnen, som du skal vægte højest, når du vælger et studiejob. Det er i højere grad vigtigt, at du føler dig velkommen i virksomheden, og virksomheden har en ægte interesse i, at du skal lære noget i dit studiejob.

Søg studiejob

At søge et studiejob kan være en længerevarende proces. Det er derfor helt normalt, hvis du får en lang række afslag. Den gode nyhed er, hvis man da kan kalde det sådan, at andre studerende har de samme udfordringer, så det er ikke dig, der er noget galt med!

Af den grund er en god idé, at have en struktureret tilgang til at søge et studiejob. Brug gerne et Excel-ark, eller en kalender på din smartphone til at få påmindelser om, at i dag skal du søge 1 eller flere studiejobs.

Får du et afslag, vil en del virksomheder gerne give dig feedback på, hvorfor du ikke fik studiejobbet. Ring derfor gerne til kontaktpersonen, som er nævnt i jobopslaget.

På den måde kan du finde ud af, om der er tale om en generel udfordring i forhold eksempelvis, at dit CV ikke er fyldestgørende. Dit CV kan du i så fald optimere, så dine kompetencer fremgår tydeligere.

loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.