Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    16. Feb

    Drømmer du om en elevplads i en af Danmarks største offentlige servicevirksomheder, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer? Så kan regionshuset være noget for dig. Vi søger nye elever til offentlig administration med start 1. september 2020.

    Som elev i regionshuset i Vejle får du en attraktiv og alsidig uddannelse, hvor du selv har indflydelse på din egen hverdag og uddannelse, da du kommer til at prøve kræfter med tre forskellige afdelinger i løbet af din elevtid.

    Du får dine egne spændende arbejdsopgaver, og du vil få tæt kontakt med dine kollegaer og de andre elever i huset, der arbejder med blandt andet HR, Økonomi, Praksis, Drift og Udvikling af de sociale centre, Regional Udvikling og servicering af politikerne.

    Ansvar og medindflydelse går hånd i hånd i regionshuset, hvilket betyder at du skal have lysten og evnen til proaktivt og selvstændigt at forme og strukturere din tid og dine ansvarsområder.

    Hvem er du?
    Vi er på udkig efter kvikke hoveder, der har eller forventer at afslutte et af følgende grundforløb til kontoruddannelsen:
    EUX, HG eller HG-voksen med de rette niveauer, HG-S, HHX og STX, HF, HTX suppleret med et EUD-studenter grundforløb. Er du i tvivl om, hvorvidt du har den rette baggrund, anbefaler vi, at du kontakter en praktikvejleder på din lokale erhvervsskole. HUSK at vedhæfte vejlederens vurdering til dit CV!

    Hvis du er over 25 år, skal du have foretaget en realkompetencevurdering, som kan indhentes på din lokale erhvervsskole.

    Dine personlige kompetencer er også vigtige for os. Vi søger elever, der

    • er ansvarsbevidste i forhold til sin uddannelse og opgaveløsning
    • har en positiv indstilling
    • tør tage chancer, og som kan modtage og give konstruktiv feedback
    • kan arbejde systematisk og har ordenssans
    • er god til at yde service og have situationsfornemmelse

    Er vi noget for dig?
    Vi kan give dig 2 spændende år, hvor du efter et godt introforløb, vil få varierende arbejdsopgaver, der åbner muligheder for mange forskellige karriereveje efterfølgende.
     
    Regionshuset er et sted med et godt netværk og plads til alle. Det vigtigste er, at vi tager i mod dig, som du er og hjælper dig sikkert gennem din faglige og personlige udvikling. Der vil samtidig blive planlagt flere forskellige faglige og sociale arrangementer i et samarbejde mellem den uddannelsesansvarlige, de elevansvarlige og eleverne.
     
    Alle elever vil blandt andet komme på et kursus i teamudvikling. Derudover kommer man som 2. års elev på en studietur til Bruxelles i forbindelse med 3. skoleperiode på Campus Vejle.
     
    Regionshuset i Vejle er blevet kåret til Årets praktiksted – dette er sket i alt 3 gange inden for de senere år.
     
    Yderligere oplysninger

    Du kan læse mere om at være kontorelev i regionshuset på vores hjemmeside
     
    Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte Mie Heegaard på tlf. 7663 1732 eller Mie.Heegaard@rsyd.dk.
     
    Ansøgningsfristen er 16. februar 2020.

    Send ansøgningen elektronisk og vedhæft dit CV og relevante bilag – HUSK at vedhæfte eksamens- og evt. terminskarakterer.
     
    Vi afholder første og anden samtalerunde i starten af marts måned 2020.

    Regionshuset i Vejle huser Region Syddanmarks administration. Vi er ca. 700 engagerede og kompetente medarbejdere, som understøtter drift og udvikling inden for sundheds-, psykiatri- og socialområdet samt regional udvikling. Vores opgaver spænder vidt - lige fra planlægning, tværsektorielt samarbejde, analyser, strategier og økonomi til IT, HR, kommunikation og service. Medarbejdernes faglige udvikling er et vigtigt omdrejningspunkt i Regionshuset for konstant at kunne højne servicen til regionens borgere.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Hybrid Distribution, Vanløse.

    Har du lyst til en hverdag fuld af professionel kundekommunikation, godt kammeratskab og masser af fede fordele?

    Lige nu søger vi nye kollegaer til vores afdeling i Vanløse.

    • Få muligheden for at vælge imellem forskellige lønmodeller! Der er fast timeløn i alle vores muligheder.
    • Bliv trænet i professionel kommunikation og salg, og tag dine kompetencer til helt nye højder.
    • Kom på vores egen salgsuddannelse, og træn dig til topkvalificeret salgsspecialist – eller gør karriere som leder på vores aspirantforløb.

    ”Jeg startede selv med telesalg, og jeg har virkelig lært meget og haft det sjovt. Jeg fik hurtigt nogle rigtig gode venner, et stærkt netværk og så fik jeg mulighed for at gøre karriere,” fortæller Oliver Toldbod, der startede som telemarketingssælger og i dag er kommunikations- og rekrutteringsmanager.

    Vi repræsenterer førende danske brands

    Hos Hybrid Distribution er vi Danmarks førende inden for telemarketing. Det er vi, fordi vi kan tilbyde branchens mest kompetente outbound-sælgere, der skaber tydelige salgsresultater. Vores kunder er alt lige fra pensions- og forsikringsselskaber med nye spændende produkter til mediehuse og teleselskaber. Og med os som samarbejdspartnere får vores kunder boostet deres salgsprocesser.

    Hver dag er en ny salgsdag

    • Først får du en grundig oplæring, så du er helt skarp på, hvordan du kommunikerer med dine kunder.
    • Din dag begynder altid med en peptalk fra din leder, så du virkelig mærker den gode energi og stærke holdånd imellem dig og dine kolleger.
    • Du taler med masser af kunder i løbet af dagen, men du har også tid til at lære dine kolleger at kende i jeres pauser.

    ”Vi har naturligvis masser af fede præmier klar til dem, der får lavet nogle gode resultater i løbet af dagen. Det kan være alt lige fra biografbilletter til rejser,” fortsætter Oliver.

    Brug pauserne i godt selskab
    Hos os har det sociale fællesskab høj prioritet. Derfor har vi gjort os ekstra umage, så du og dine kolleger har nogle lækre faciliteter til pauserne. Det kunne fx være et slag bordfodbold, en venlig bordtennisturnering eller en dyst på kontorets PlayStation. Du vil også blive inviteret med på vores sociale arrangementer ude af huset.

    Du kan være helt ny eller erfaren

    • Du kan både komme med eller uden erfaring – uanset hvad, så gør vi dig endnu skarpere i kommunikation og salg.
    • Du er udadvendt, smilende og klar på en hverdag fuld af kundekontakt.
    • Du er resultatdrevet og et ægte konkurrencemenneske, som altid går efter at komme først over målstregen.

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og CV. Så vender vi hurtigt tilbage og inviterer dig til en uddybende samtale. Så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Hybrid Distribution, Aarhus.

    Har du lyst til en hverdag fuld af professionel kundekommunikation, godt kammeratskab og masser af fede fordele?

    Lige nu søger vi nye kollegaer til vores afdeling i Aarhus.

    • Få muligheden for at vælge imellem forskellige lønmodeller! Der er fast timeløn i alle vores muligheder.
    • Bliv trænet i professionel kommunikation og salg, og tag dine kompetencer til helt nye højder.
    • Kom på vores egen salgsuddannelse, og træn dig til topkvalificeret salgsspecialist – eller gør karriere som leder på vores aspirantforløb.

    ”Jeg startede selv med telesalg, og jeg har virkelig lært meget og haft det sjovt. Jeg fik hurtigt nogle rigtig gode venner, et stærkt netværk og så fik jeg mulighed for at gøre karriere,” fortæller Oliver Toldbod, der startede som telemarketingssælger og i dag er kommunikations- og rekrutteringsmanager.

    Vi repræsenterer førende danske brands

    Hos Hybrid Distribution er vi Danmarks førende inden for telemarketing. Det er vi, fordi vi kan tilbyde branchens mest kompetente outbound-sælgere, der skaber tydelige salgsresultater. Vores kunder er alt lige fra pensions- og forsikringsselskaber med nye spændende produkter til mediehuse og teleselskaber. Og med os som samarbejdspartnere får vores kunder boostet deres salgsprocesser.

    Hver dag er en ny salgsdag

    • Først får du en grundig oplæring, så du er helt skarp på, hvordan du kommunikerer med dine kunder.
    • Din dag begynder altid med en peptalk fra din leder, så du virkelig mærker den gode energi og stærke holdånd imellem dig og dine kolleger.
    • Du taler med masser af kunder i løbet af dagen, men du har også tid til at lære dine kolleger at kende i jeres pauser.

    ”Vi har naturligvis masser af fede præmier klar til dem, der får lavet nogle gode resultater i løbet af dagen. Det kan være alt lige fra biografbilletter til rejser,” fortsætter Oliver.

    Brug pauserne i godt selskab
    Hos os har det sociale fællesskab høj prioritet. Derfor har vi gjort os ekstra umage, så du og dine kolleger har nogle lækre faciliteter til pauserne. Det kunne fx være et slag bordfodbold, en venlig bordtennisturnering eller en dyst på kontorets PlayStation. Du vil også blive inviteret med på vores sociale arrangementer ude af huset.

    Du kan være helt ny eller erfaren

    • Du kan både komme med eller uden erfaring – uanset hvad, så gør vi dig endnu skarpere i kommunikation og salg.
    • Du er udadvendt, smilende og klar på en hverdag fuld af kundekontakt.
    • Du er resultatdrevet og et ægte konkurrencemenneske, som altid går efter at komme først over målstregen.

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og CV. Så vender vi hurtigt tilbage og inviterer dig til en uddybende samtale. Så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Hybrid Distribution, Kolding.

    Har du lyst til en hverdag fuld af professionel kundekommunikation, godt kammeratskab og masser af fede fordele?

    Lige nu søger vi nye kollegaer til vores afdeling i Kolding.

    • Få muligheden for at vælge imellem forskellige lønmodeller! Der er fast timeløn i alle vores muligheder.
    • Bliv trænet i professionel kommunikation og salg, og tag dine kompetencer til helt nye højder.
    • Kom på vores egen salgsuddannelse, og træn dig til topkvalificeret salgsspecialist – eller gør karriere som leder på vores aspirantforløb.

    ”Jeg startede selv med telesalg, og jeg har virkelig lært meget og haft det sjovt. Jeg fik hurtigt nogle rigtig gode venner, et stærkt netværk og så fik jeg mulighed for at gøre karriere,” fortæller Oliver Toldbod, der startede som telemarketingssælger og i dag er kommunikations- og rekrutteringsmanager.

    Vi repræsenterer førende danske brands

    Hos Hybrid Distribution er vi Danmarks førende inden for telemarketing. Det er vi, fordi vi kan tilbyde branchens mest kompetente outbound-sælgere, der skaber tydelige salgsresultater. Vores kunder er alt lige fra pensions- og forsikringsselskaber med nye spændende produkter til mediehuse og teleselskaber. Og med os som samarbejdspartnere får vores kunder boostet deres salgsprocesser.

    Hver dag er en ny salgsdag

    • Først får du en grundig oplæring, så du er helt skarp på, hvordan du kommunikerer med dine kunder.
    • Din dag begynder altid med en peptalk fra din leder, så du virkelig mærker den gode energi og stærke holdånd imellem dig og dine kolleger.
    • Du taler med masser af kunder i løbet af dagen, men du har også tid til at lære dine kolleger at kende i jeres pauser.

    ”Vi har naturligvis masser af fede præmier klar til dem, der får lavet nogle gode resultater i løbet af dagen. Det kan være alt lige fra biografbilletter til rejser,” fortsætter Oliver.

    Brug pauserne i godt selskab
    Hos os har det sociale fællesskab høj prioritet. Derfor har vi gjort os ekstra umage, så du og dine kolleger har nogle lækre faciliteter til pauserne. Det kunne fx være et slag bordfodbold, en venlig bordtennisturnering eller en dyst på kontorets PlayStation. Du vil også blive inviteret med på vores sociale arrangementer ude af huset.

    Du kan være helt ny eller erfaren

    • Du kan både komme med eller uden erfaring – uanset hvad, så gør vi dig endnu skarpere i kommunikation og salg.
    • Du er udadvendt, smilende og klar på en hverdag fuld af kundekontakt.
    • Du er resultatdrevet og et ægte konkurrencemenneske, som altid går efter at komme først over målstregen.

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og CV. Så vender vi hurtigt tilbage og inviterer dig til en uddybende samtale. Så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Hybrid Distribution, Kolding.

    Har du lyst til en hverdag fuld af professionel kundekommunikation, godt kammeratskab og masser af fede fordele?

    Lige nu søger vi nye kollegaer til vores afdeling i Kolding.

    • Få muligheden for at vælge imellem forskellige lønmodeller! Der er fast timeløn i alle vores muligheder.
    • Bliv trænet i professionel kommunikation og salg, og tag dine kompetencer til helt nye højder.
    • Kom på vores egen salgsuddannelse, og træn dig til topkvalificeret salgsspecialist – eller gør karriere som leder på vores aspirantforløb.

    ”Jeg startede selv med telesalg, og jeg har virkelig lært meget og haft det sjovt. Jeg fik hurtigt nogle rigtig gode venner, et stærkt netværk og så fik jeg mulighed for at gøre karriere,” fortæller Oliver Toldbod, der startede som telemarketingssælger og i dag er kommunikations- og rekrutteringsmanager.

    Vi repræsenterer førende danske brands

    Hos Hybrid Distribution er vi Danmarks førende inden for telemarketing. Det er vi, fordi vi kan tilbyde branchens mest kompetente outbound-sælgere, der skaber tydelige salgsresultater. Vores kunder er alt lige fra pensions- og forsikringsselskaber med nye spændende produkter til mediehuse og teleselskaber. Og med os som samarbejdspartnere får vores kunder boostet deres salgsprocesser.

    Hver dag er en ny salgsdag

    • Først får du en grundig oplæring, så du er helt skarp på, hvordan du kommunikerer med dine kunder.
    • Din dag begynder altid med en peptalk fra din leder, så du virkelig mærker den gode energi og stærke holdånd imellem dig og dine kolleger.
    • Du taler med masser af kunder i løbet af dagen, men du har også tid til at lære dine kolleger at kende i jeres pauser.

    ”Vi har naturligvis masser af fede præmier klar til dem, der får lavet nogle gode resultater i løbet af dagen. Det kan være alt lige fra biografbilletter til rejser,” fortsætter Oliver.

    Brug pauserne i godt selskab
    Hos os har det sociale fællesskab høj prioritet. Derfor har vi gjort os ekstra umage, så du og dine kolleger har nogle lækre faciliteter til pauserne. Det kunne fx være et slag bordfodbold, en venlig bordtennisturnering eller en dyst på kontorets PlayStation. Du vil også blive inviteret med på vores sociale arrangementer ude af huset.

    Du kan være helt ny eller erfaren

    • Du kan både komme med eller uden erfaring – uanset hvad, så gør vi dig endnu skarpere i kommunikation og salg.
    • Du er udadvendt, smilende og klar på en hverdag fuld af kundekontakt.
    • Du er resultatdrevet og et ægte konkurrencemenneske, som altid går efter at komme først over målstregen.

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og CV. Så vender vi hurtigt tilbage og inviterer dig til en uddybende samtale. Så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Hybrid Distribution, Aarhus.

    Har du lyst til en hverdag fuld af professionel kundekommunikation, godt kammeratskab og masser af fede fordele?

    Lige nu søger vi nye kollegaer til vores afdeling i Aarhus.

    • Få muligheden for at vælge imellem forskellige lønmodeller! Der er fast timeløn i alle vores muligheder.
    • Bliv trænet i professionel kommunikation og salg, og tag dine kompetencer til helt nye højder.
    • Kom på vores egen salgsuddannelse, og træn dig til topkvalificeret salgsspecialist – eller gør karriere som leder på vores aspirantforløb.

    ”Jeg startede selv med telesalg, og jeg har virkelig lært meget og haft det sjovt. Jeg fik hurtigt nogle rigtig gode venner, et stærkt netværk og så fik jeg mulighed for at gøre karriere,” fortæller Oliver Toldbod, der startede som telemarketingssælger og i dag er kommunikations- og rekrutteringsmanager.

    Vi repræsenterer førende danske brands

    Hos Hybrid Distribution er vi Danmarks førende inden for telemarketing. Det er vi, fordi vi kan tilbyde branchens mest kompetente outbound-sælgere, der skaber tydelige salgsresultater. Vores kunder er alt lige fra pensions- og forsikringsselskaber med nye spændende produkter til mediehuse og teleselskaber. Og med os som samarbejdspartnere får vores kunder boostet deres salgsprocesser.

    Hver dag er en ny salgsdag

    • Først får du en grundig oplæring, så du er helt skarp på, hvordan du kommunikerer med dine kunder.
    • Din dag begynder altid med en peptalk fra din leder, så du virkelig mærker den gode energi og stærke holdånd imellem dig og dine kolleger.
    • Du taler med masser af kunder i løbet af dagen, men du har også tid til at lære dine kolleger at kende i jeres pauser.

    ”Vi har naturligvis masser af fede præmier klar til dem, der får lavet nogle gode resultater i løbet af dagen. Det kan være alt lige fra biografbilletter til rejser,” fortsætter Oliver.

    Brug pauserne i godt selskab
    Hos os har det sociale fællesskab høj prioritet. Derfor har vi gjort os ekstra umage, så du og dine kolleger har nogle lækre faciliteter til pauserne. Det kunne fx være et slag bordfodbold, en venlig bordtennisturnering eller en dyst på kontorets PlayStation. Du vil også blive inviteret med på vores sociale arrangementer ude af huset.

    Du kan være helt ny eller erfaren

    • Du kan både komme med eller uden erfaring – uanset hvad, så gør vi dig endnu skarpere i kommunikation og salg.
    • Du er udadvendt, smilende og klar på en hverdag fuld af kundekontakt.
    • Du er resultatdrevet og et ægte konkurrencemenneske, som altid går efter at komme først over målstregen.

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og CV. Så vender vi hurtigt tilbage og inviterer dig til en uddybende samtale. Så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Hybrid Distribution, Vanløse

    Har du lyst til en hverdag fuld af professionel kundekommunikation, godt kammeratskab og masser af fede fordele?

    Lige nu søger vi nye kollegaer til vores afdeling i Vanløse.

    • Få muligheden for at vælge imellem forskellige lønmodeller! Der er fast timeløn i alle vores muligheder.
    • Bliv trænet i professionel kommunikation og salg, og tag dine kompetencer til helt nye højder.
    • Kom på vores egen salgsuddannelse, og træn dig til topkvalificeret salgsspecialist – eller gør karriere som leder på vores aspirantforløb.

    ”Jeg startede selv med telesalg, og jeg har virkelig lært meget og haft det sjovt. Jeg fik hurtigt nogle rigtig gode venner, et stærkt netværk og så fik jeg mulighed for at gøre karriere,” fortæller Oliver Toldbod, der startede som telemarketingssælger og i dag er kommunikations- og rekrutteringsmanager.

    Vi repræsenterer førende danske brands

    Hos Hybrid Distribution er vi Danmarks førende inden for telemarketing. Det er vi, fordi vi kan tilbyde branchens mest kompetente outbound-sælgere, der skaber tydelige salgsresultater. Vores kunder er alt lige fra pensions- og forsikringsselskaber med nye spændende produkter til mediehuse og teleselskaber. Og med os som samarbejdspartnere får vores kunder boostet deres salgsprocesser.

    Hver dag er en ny salgsdag

    • Først får du en grundig oplæring, så du er helt skarp på, hvordan du kommunikerer med dine kunder.
    • Din dag begynder altid med en peptalk fra din leder, så du virkelig mærker den gode energi og stærke holdånd imellem dig og dine kolleger.
    • Du taler med masser af kunder i løbet af dagen, men du har også tid til at lære dine kolleger at kende i jeres pauser.

    ”Vi har naturligvis masser af fede præmier klar til dem, der får lavet nogle gode resultater i løbet af dagen. Det kan være alt lige fra biografbilletter til rejser,” fortsætter Oliver.

    Brug pauserne i godt selskab
    Hos os har det sociale fællesskab høj prioritet. Derfor har vi gjort os ekstra umage, så du og dine kolleger har nogle lækre faciliteter til pauserne. Det kunne fx være et slag bordfodbold, en venlig bordtennisturnering eller en dyst på kontorets PlayStation. Du vil også blive inviteret med på vores sociale arrangementer ude af huset.

    Du kan være helt ny eller erfaren

    • Du kan både komme med eller uden erfaring – uanset hvad, så gør vi dig endnu skarpere i kommunikation og salg.
    • Du er udadvendt, smilende og klar på en hverdag fuld af kundekontakt.
    • Du er resultatdrevet og et ægte konkurrencemenneske, som altid går efter at komme først over målstregen.

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og CV. Så vender vi hurtigt tilbage og inviterer dig til en uddybende samtale. Så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Secher Vagt, Herning søger nye medarbejdere.

     

    Vi søger til arbejdsplads i Herning bogopsættere/-fremfindere.

    Du skal være:

    • over 17-18
    • i besiddelse af god ordenssans
    • god til at sætte i alfabetisk og numerisk orden
    • i stand til at arbejde selvstændigt, fokuseret og seriøst.

    Arbejdstiderne er variable, oftest placeret eftermiddag og aften.

    Derudover vil der også forekomme weekendvagter (i dagtimerne).

     

    Kan evt. kombineres med et sideløbende studie.

     

    Kontakt Carsten Secher på mail: mail@secher.biz

    Læs mere
  • Job_listing_image

    13. Feb

    Midlertidigt fuldtidsjob i produktion

    Vi søger forårsbemanding til vores produktionsafsnit på Niels Bohrs Vej i Stilling ved Skanderborg til opstart snarest muligt.

    Du kommer til at indgå i et lille, engageret og effektivt produktionsteam, hvor du skal betjene vores produktionsmaskiner, og hvor fokus er høj effektivitet og høj produktkvalitet.

    Du bliver trænet og oplært i vores produktionsudstyr og i vores krav til produktkvalitet og ser det som en ”sport” at levere kvalitetsprodukter til kunderne til tiden, samtidig med at der opnås og større output.

    Din faglige og personlige profil:

    • Du er ufaglært og har evt. sabbatår fra uddannelse.

    • Du har lyst til nogle måneders arbejde i produktion.

    • Du er mødestabil; ansvarsbevidst; har et naturligt ’drive’ og ka’ li’ at ”få noget fra hånden”.

    • Du har lyst, energi og vilje til at være en del af et effektivt produktionsteam, der sammen når de opsatte mål. 

    Vi tilbyder:

    • Et spændende og lærerigt produktionsjob, hvor du bliver oplært af erfarne og kompetente produktionskolleger, men samtidigt får eget og selvstændigt ansvarsområde.

    • Gode kolleger, god teamånd og et godt arbejdsmiljø. 

    RED HORSE er en innovativ og visionær teknisk vækstvirksomhed med hovedsæde i Danmark og med flere udenlandske datterselskaber. Vi er specialiseret i professionelle befæstigelsesløsninger til bygge- og industrikunder og arbejder projektorienteret med spændende og krævende kundeprojekter, hvor vi udvikler unikke produkter og løsninger for kunden.

    Vores mål er at være den foretrukne og mest innovative samarbejdspartner indenfor befæstigelsesløsninger og vi tror på, at dynamik og stort engagement kombineret med stærk dybdefaglighed er vejen til gode resultater og tilfredse kunder.

    Vi arbejder effektivt og går efter resultater på en anderledes og utraditionel måde, hvor dynamik, højt tempo og ”fighting spirit” er en del af den uformelle hverdag.

    Se evt. mere på www.redhorse.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Feb

    Supervisor deltid

    2630, Taastrup

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge Dk’s måske bedste burgere!’

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
Sortér efter

Ledige studiejobs

Ledige studiejob i hele Danmark - det er, hvad du ser i denne oversigt. Vi kommer også til at se på: Hvordan du finder et godt studiejob; Hvad du kan få i løn og, hvordan du arbejder for at få succes med at finde det for dig perfekte studiejob.

Lad os starte med at fokusere på, hvordan du finder et studiejob:

Find studiejob

Du tænker måske: Hvordan finder jeg et studiejob? Eller måske er du allerede i gang med at finde et studiejob, men er ikke nået helt i mål endnu. Uanset, hvor langt du er i processen, så får du her et part tips og tricks til din søgning efter et studiejob.

Et sted, hvor mange studerende snubler er i jagten på det ultimativt perfekte studiejob. Men det er som en flaskehals. Der er rigtig mange studerende om buddet, men der er kun få studiejobs at søge.

I samme kategori: ’At søge for snævert’ hører, ikke at være fleksibel i forhold til transport og transporttid. I mange universitetsbyer ligger der mange interessante virksomheder i forstæderne.

Faktisk har en del produktionsvirksomheder, som ikke ligger på de dyre adresser i centrum, et pænt udbud af studiejob indenfor: Kommunikation, marketing, internationalisering og strategi m.m.

Så søger du bredere end dine studiekammerater, så er der også større sandsynlighed for, at du finder et godt studiejob.

Studiejob løn

Hvad kan jeg få i løn, når jeg har et studiejob? Som udgangspunkt, så er der en del studerende, som får cirka 130 kroner i timen. Nogle IT-studerende kan være heldige at få en højere løn, da virksomhederne skriger på arbejdskraft med IT-færdigheder.

Det er dog ikke lønnen, som du skal vægte højest, når du vælger et studiejob. Det er i højere grad vigtigt, at du føler dig velkommen i virksomheden, og virksomheden har en ægte interesse i, at du skal lære noget i dit studiejob.

Søg studiejob

At søge et studiejob kan være en længerevarende proces. Det er derfor helt normalt, hvis du får en lang række afslag. Den gode nyhed er, hvis man da kan kalde det sådan, at andre studerende har de samme udfordringer, så det er ikke dig, der er noget galt med!

Af den grund er en god idé, at have en struktureret tilgang til at søge et studiejob. Brug gerne et Excel-ark, eller en kalender på din smartphone til at få påmindelser om, at i dag skal du søge 1 eller flere studiejobs.

Får du et afslag, vil en del virksomheder gerne give dig feedback på, hvorfor du ikke fik studiejobbet. Ring derfor gerne til kontaktpersonen, som er nævnt i jobopslaget.

På den måde kan du finde ud af, om der er tale om en generel udfordring i forhold eksempelvis, at dit CV ikke er fyldestgørende. Dit CV kan du i så fald optimere, så dine kompetencer fremgår tydeligere.

loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.