Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Okt

    • Vil du være med til at præge udviklingen i Europas største detailvirksomhed?
    • Ønsker du et studiejob, hvor du har mulighed for at for at opnå personlig udvikling og udvide dine kompetencer?
    • Vil du stå stærkere på arbejdsmarkedet med et skarpt CV?

     

    I Lidl er vi drevet af trangen til at præstere, yde vores bedste og levere bedre og bedre resultater. Hverdagen er præget af dynamik, mange spændende opgaver og skarpe deadlines, en uformel omgangstone og ikke mindst masser af godt humør. Du vil blive en del af en afdeling med over 20 medarbejdere, hvor vi arbejder både strategisk og taktisk med marketing, branding og kommunikation.

    Du bliver en del af Marketingafdelingens Projekt- og kampagneafdelingen, som hvert år udvikler vi en række projekter, kampagner, sponsorater og events, som understøtter vores overordnede brandstrategi.

    Vi er i gang med at udrulle et helt nyt og moderne butikskoncept i samtlige af vores butikker, og i den forbindelse har vi brug for en skarp studentermedhjælper, der kan assistere den ansvarlige Projektleder og ligeledes drible underprojekter selv.

    Projekt- og kampagneafdelingen er siddende på vores satellitkontor i Slet, syd for Aarhus. Dog må der forventes 2 arbejdsdage i måneden på vores kontor i Kolding. Den første måned vil være grundig oplæring, hvilket vil foregå i Kolding.

    • Planlægning, koordinering og bestilling af marketingmateriale i forbindelse med vores butikskoncept
    • Vedligeholdelse og opdatering af diverse Excel lister
    • Tilpasning af marketingmateriale
    • Assistere og bistå ved andre kampagner og projekter
    • Kontakt til eksterne samarbejdspartnere
    • Assistance til de andre kollegaer i afdelingen og diverse ad hoc-opgaver
    • Du har gerne min. 2 år tilbage af dit studie på enten bachelor- eller kandidatuddannelse
    • Du arbejder systematisk og struktureret, samt har sans for detaljer
    • Du er nysgerrig af natur og ivrig efter at lære noget nyt
    • Du er initiativrig, ambitiøs og ikke bange for at tage ansvar
    • Du arbejder struktureret og målrettet
    • Du er udadvendt og viser et stort engagement
    • Du er omstillingsparat og trives i en hverdag, hvor tingene går stærkt
    • Som person er du god til at skabe overblik, men uden at gå på kompromis med detaljen
    • Du behersker dansk og engelsk i tale og skrift
    • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag i en afdeling, der emmer af god energi og humor
    • Et uformelt arbejdsmiljø med både faglig sparring og motiverede kolleger
    • Ansvar fra dag 1 og derigennem værdifuld erfaring
    • En spændende og udfordrende mulighed for at prøve dine kompetencer af i en stor international virksomhed
    • Masser af faglige udfordringer

     

    Tiltrædelse: September 2021

    Forventet antal timer i ugen: 10 timer

    I opstartsperioden er der mulighed for flere timer om ugen inden studiestart, således du er godt klædt på til jobbet. Vi finder i samarbejde den bedste løsning i forhold til dit studie.

    Ansøgningsfrist
    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen, når den rigtige kandidat er fundet. Grundet ferie, vil vi dog tidligst se på ansøgninger i uge 32 og herefter indkalde til samtale.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Projektleder Lene Rosiak Vilandt på telefon 60340644.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    KPMG Graduates

    Hele Danmark

    KPMG Graduates

    By starting your career as a trainee or graduate at KPMG, you will become part of a large international network of auditors and advisors.

    You will work with Danish and large international companies to develop solutions for real-world challenges.

    You will be given the opportunity to work on many different types of projects, and this gives you the chance to take on a high degree of responsibility early on in your career.

    Graduate Programme

    The KPMG Graduate Programme is a 1-year programme that gives you the skills and expertise needed to thrive in a challenging and global environment. The graduate programme starts with a week-long on-boarding programme, where you will meet the other graduates and trainees, learn about KPMG and receive the training you need to start your career.

    The graduate programme provides you with learning objectives and consists of a combination of structured, in-house training and client-facing engagements to nurture your development. You will be assigned a performance manager to help guide you and set you on the right course.

    We accept applications for our Audit Graduate Programme during the fall semester. You can apply for our Advisory Graduate Programme during the winter/spring.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Nov

    Holder du sabbatår eller går ledig, og har du lyst til at tjene lidt ekstra hen over julen?

    Imerco søger lige nu julevikarer til vores kundeservice-afdeling

     
    Om jobbet:

    Imerco søger lige nu julevikarer til vores kundeservice, beliggende i Herlev.

    Du vil komme til at hjælpe vores kunder over telefonen med bl.a. webshop ordrer, lagerstatus og kundeklub. Du får direkte kontakt med Imercos kunder via telefon og e-mail.

     
    Arbejdstiderne:

    Du skal være indstillet på, at arbejdstiden kan variere, og der vil forekomme weekendarbejde. Vi tilbyder 37 timer om ugen. Det er vigtigt, at du kan arbejde både formiddag, eftermiddag og weekender.

     
    Om dig:

    Du skal regne med at det både bliver travlt og sjovt.
    Vi søger derfor en kollega der er entusiastisk og kan opretholde en venlig og professionel tone selv i pressede situationer.

    Du er den helt rigtige for os, hvis du

    • trives med mange bolde i luften og gerne være vant til individuelt ansvar
    • er initiativrig, serviceminded og har altid et smil på læben
    • har erfaring fra en lignende stilling hos detailvirksomhed
    • trives med at arbejde med både computere og mennesker
    • taler og skriver fejlfrit dansk

    Kandidater med erfaring i en salgs- og kundeservice rolle vil blive fortrukket.


    Vi tilbyder desuden:

    • pensionsordning
    • personalekøbsordning
    • sundhedsforsikring
    • Øvrige rabatordninger


    Det er som udgangspunkt en tidsbegrænset stilling med tiltrædelse primo november til ultimo februar 2022

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Imerco er Danmarks og Skandinaviens største butikskæde inden for køkkenudstyr, borddækning, gaver og boligtilbehør. Vi har mere end 160 butikker fordelt over hele landet.

    I 2018 lancerede vi et nyt butikskoncept, Imerco Home, som udover Imercos vanlige sortiment tilbyder et større og mere udskifteligt sortiment inden for boligtilbehør. Vores webshop Imerco.dk er i rivende udvikling og får et stadig større sortiment, der kun findes online. Vi er i alt ca. 1.600 ansatte med hovedkontor i Herlev. Hos Imerco har vi en vinderkultur i et uformelt og positivt miljø med gode sociale relationer, hvor vi samarbejder på tværs af organisationen.


    Arbejdstid
    Fuld tid

    Tiltrædelsesdato
    01-11-2021

    Kontaktoplysninger
    Cathrine Gutierrez, Kundeservicechef, 71 74 09 73
     
    Søg stillingen
     
    Tip en ven
     
     

    Vi forbeholder os retten til at fjerne stillingsopslaget før ansøgningsfristens udløb, såfremt vi finder den rigtige kandidat.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.