Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    Souschef til Lidl Emdrupvej

    2100, København Ø

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    * Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver 
    * Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    * Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    * Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    * Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede 

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar. 

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    * Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    * Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    * Har en venlig og professionel fremtoning
    * Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    * Har overblik og fokus på detaljen 
    * Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef. 

    Som souschef i Lidl får du: 

    * En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    * Branchens bedste sammenhold
    * Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    * Attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distrikt Chef Rasmus Knigge Bjørn på telefon 42 12 06 44, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Super Brugsen

    22. Jan

    SuperBrugsen Assens søger en ny Delikatesseassistent eller leder til holdet

    Her har du en unik mulighed!!

    Du bliver en del af en spændende afdeling med 4 andre fuldtidsansatte, som servicere byens borgere med lækker nem "hverdags mad" og "fest mad". Butikken har i alt 50 medarbejdere. 

    Vi ligger i naturskønne Assens helt ned til byens campingplads og bådhavn, som om sommeren bliver vel besøgt af turister. Her har vi ekstra tralvt i butikken!

    Vi tilbyder:

    • Et spændende og udviklende job i et dynamisk arbejdsmiljø i en butik, hvor varekvalitet sættes i højsædet
    • Et job med gode personlige udviklings- og karrieremuligheder
    • Løn efter kvalifikationer med fleksibel lønpakke
    • Fleksible og gode arbejdsforhold, hvor du selv sætter dit præg på din hverdag og får frie rammer til udfoldelse af talent
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • Intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

    Opgaver:

    • Daglig produktion og kundebetjening i afdelingen
    • Salgsklar og inspirerende butik med høj standard, hver dag
    • Basis på plads, herunder priser, datovarer, avis-klar mm.
    • Disponering, rengøring og egenkontrol
    • Medvirke til god trivsel og atmosfære i afdelingen
    • Indgå i slagterteamet, som udover dig, består af 4 medarbejdere

    Vi forventer, at du:

    • har en baggrund, der relaterer til fødevareproduktion
    • kan tænke ud af boksen og sikre en inspirerende afdeling, så kunderne altid får det bedste udvalg
    • kan planlægge og gå forrest i den daglige drift
    • er en udadvendt person med lyst til at samarbejde, som trives i et aktivt og humørfyldt butiksmiljø
    • har viljen til succes og vil være en del af holdet, der skal drive varehuset mod nye højder

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:

    Slagtermester Pia Adamsen på tlf. 64 43 13 00 tast 4

    Eller Uddeler UIrik Petersen på tlf. 22 53 53 48

    Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 24. Januar 2022

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    Junior indkøber

    6000, Kolding

    Har du en passion for indkøb og kvalitet, og er du klar til at påtage dig ansvar? Vil du være en del af en stor international virksomhed, der hele tiden fokuser på at forbedre og videreudvikle vores varesortiment? Så har du nu mulighed for at blive en del af Lidls indkøbsafdeling.

    ”What’s in it for me” tænker du måske?
    Vores indkøbsafdeling er delt op i Food Sortiment, Food aktion, Frugt & Grønt, NonFood, Kvalitet og Administration. Afdelingerne er ansvarlige for og drivkraften bag alle produkter, som kan købes i vores butikker. De 6 stærke teams, hvor du bliver en del af Food Sortiment, arbejder med alt fra produktudvikling, forhandling med leverandører, planlægning af kampagner og salgspriser.

    Der er tale om en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du skal være omstillingsparat, trives med et højt aktivitetsniveau og hurtigt får tildelt et stort ansvar. Vi søger en indkøber med et stort drive, resultatorienteret tilgang og lyst til at gøre en forskel.

    Bliv en del af noget større
    Som kollega i indkøb bliver du en del af en sjov international afdeling, hvor du er i tæt kontakt med leverandører og kollegaer på tværs af Lidl-landene. Du får med andre ord masser af udfordringer – og du får et stort team af kollegaer, der sikrer, at du lykkes i Lidl. Afdelingen er et ungt, dynamisk team, som vægter fællesskab højt og hvor, der er plads til at have det sjovt, mens man arbejder hårdt.

    Vores hovedkontor er i øjeblikket placeret i Kolding, men vi er påbegyndt byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Hovedkontoret vil stå klar i år 2023. Der er derfor mulighed for at arbejde fra satellitkontor i Århus efter aftale med nærmeste leder.
     

    • Du skal drive flere varekategorier med ansvaret for udvikling og vækst
    • Ansvarlig for at opnå målsætningerne inden for dine varekategorier
    • Håndtering af produkter der er forhandlet af vores internationale indkøbsafdeling i Tyskland
    • Udvikling af indkøbsstrategier og ansvarlig for indkøbsvolumen inden for dine ansvarsområder
    • Produkt- og emballageudvikling i samarbejde med leverandører og kolleger
    • Markedsovervågning og sortimentsanalyse samt være opdateret på tendenser og indkøbsmønstre
    • Varetest og kvalitetssikring af varer til produktsortimentet
    • Udvidelse og vedligeholdelse af samarbejdet med vigtige leverandører
    • Forhandling med danske leverandører og indgåelse af kontrakter
    • Varetagelse af kommunikation med vores hovedkontor i Tyskland
       
    • Du har en relevant lang videregående uddannelse gerne suppleret med et par års erhvervserfaring
    • Du har gode tyskkompetencer såvel mundtligt som skriftligt -eller er indstillet på at lære det
    • Du behersker engelsk mundtligt på et højt niveau og engelsk skriftligt på et rimeligt niveau
    • Du har drive og vindermentalitet samt et stærkt ønske om at forhandle de bedste aftaler for virksomheden
    • Du har gennemslagskraft og gode kommunikationsevner
    • Du er fleksibel i forhold til at gøre en ekstra indsats, når situationen kræver det
    • Du besidder et naturligt handels- og organisationstalent
    • Du tager ejerskab for dine opgaver og ansvarsområder
    • Du er detaljeorienteret, analytisk tænkende og arbejder struktureret og målrettet i tilgangen til dine opgaver
       
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer i såvel Danmark som internationalt
    • En grundig introduktion til virksomheden og en målrettet oplæring
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte, Teamleder Saranka Thyagarajah på mail: saranka.thyagarajah@lidl.dk

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    Souschef til Lidl Frederiksberg

    2000, Frederiksberg

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    * Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver 
    * Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    * Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    * Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    * Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede 
     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar. 

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    * Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    * Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    * Har en venlig og professionel fremtoning
    * Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    * Har overblik og fokus på detaljen 
    * Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef. 

    Som souschef i Lidl får du: 

    * En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    * Branchens bedste sammenhold
    * Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    * Attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distrikt Chef Stefan Walther Sørensen på telefon 42 12 06 00, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • KPMG

    31. Jan

    KPMG Trainees

    Hele Danmark

    KPMG Trainees

    By starting your career as a trainee or graduate at KPMG, you will become part of a large international network of auditors and advisors.

    You will work with Danish and large international companies to develop solutions for real-world challenges.

    You will be given the opportunity to work on many different types of projects, and this gives you the chance to take on a high degree of responsibility early on in your career.

    Audit Trainee Programme

    The KPMG Audit Trainee Programme is a 2-year programme aimed at developing your technical skills as an auditor. The trainee programme starts with a week-long on-boarding programme, where you will meet the other graduates and trainees, learn about KPMG and receive the training you need to start your career.

    As a trainee, you will receive audit technical training and personal development training. At the same time, you will be enrolled in an HD programme to learn the fundamentals. In addition to learning classic audit techniques, where you will apply your knowledge from your studies to the job, you will also work with new technologies as we focus on digitalizing the audit process at KPMG. We believe in harnessing the power of artificial intelligence and using disruptive data and analytics tools to make audit more modern and relevant for today’s society.

    As an audit trainee, you will be assigned a mentor who will guide you in your job and answer all your questions. On top of that, you will also have a performance manager. He or she will help you set and achieve your goals. Most importantly, you are always a part of a team at KPMG. Together, we will make sure you have the best education and experience possible.

    Join us if you want to help us shape the future of audit!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Super Brugsen

    22. Jan

    SuperBrugsen Kongerslev

    SuperBrugsen Kongerslev er en by med ca 1.370 indbyggere, 23 km nord for Hadsund og 27 km sydøst for Aalborg, det tager 25 min. at køre til Aalborg. Du bliver en del af en butik med ialt ca 30 medarbejdere. SuperBrugsen Kongerslev er en selvstændig Brugsforening med et salgsareal på 700 m2. Vi er en travl butik med dygtige medarbejdere, der trives i en butik med masser af dynamik og som står klar til at hjælpe vores mange kunder.

    Vi tilbyder:

    • En fuldtidsstilling
    • Et job som All round salgsassistent primært med egne ansvarsområder i ferskvarer
    • Weekendarbejde kun hver 4. weekend
    • Et job med udviklingsmuligheder
    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Løbende uddannelse i jobbet via Coops intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

    Opgaver

    I samarbejde med de andre medarbejdere i afdelingen skal du sikre, at den altid fremstår indbydende, salgsparat og særdeles sæsonaktuel. De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Sætte kunden i fokus og yde den service der skal til
    • Varebestilling
    • Vareopfyldning og avisudstillinger
    • Kassebetjening
    • Sikre høj servicegrad

    Vi forventer, at du:

    • er synlig i butikken
    • har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab
    • er i besiddelse af humor og er generelt positivt indstillet
    • går forrest og tager ansvar
    • arbejder rationelt og har ordenssans
    • kan arbejde selvstændigt

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:

    Uddeler Dorte Leegaard Troelsen tlf 98331433/21271901

    Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 18. januar 2022

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    • Vil du være med til at præge udviklingen i Europas største detailvirksomhed?
    • Ønsker du et studiejob, hvor du har mulighed for at for at opnå personlig udvikling og udvide dine kompetencer?
    • Vil du stå stærkere på arbejdsmarkedet med et skarpt CV?

     

    I Lidl er vi drevet af trangen til at præstere, yde vores bedste og levere bedre og bedre resultater. Hverdagen er præget af dynamik, mange spændende opgaver og skarpe deadlines, en uformel omgangstone og ikke mindst masser af godt humør. Du vil blive en del af en afdeling med over 20 medarbejdere, hvor vi arbejder både strategisk og taktisk med marketing, branding og kommunikation.

    Du bliver en del af Marketingafdelingens Projekt- og kampagneafdelingen, som hvert år udvikler vi en række projekter, kampagner, sponsorater og events, som understøtter vores overordnede brandstrategi.

    Vi er i gang med at udrulle et helt nyt og moderne butikskoncept i samtlige af vores butikker, og i den forbindelse har vi brug for en skarp studentermedhjælper, der kan assistere den ansvarlige Projektleder og ligeledes drible underprojekter selv.

    Projekt- og kampagneafdelingen er siddende på vores satellitkontor i Slet, syd for Aarhus. Dog må der forventes 2 arbejdsdage i måneden på vores kontor i Kolding. Den første måned vil være grundig oplæring, hvilket vil foregå i Kolding.

    • Planlægning, koordinering og bestilling af marketingmateriale i forbindelse med vores butikskoncept
    • Vedligeholdelse og opdatering af diverse Excel lister
    • Tilpasning af marketingmateriale
    • Assistere og bistå ved andre kampagner og projekter
    • Kontakt til eksterne samarbejdspartnere
    • Assistance til de andre kollegaer i afdelingen og diverse ad hoc-opgaver
    • Du har gerne min. 2 år tilbage af dit studie på enten bachelor- eller kandidatuddannelse
    • Du arbejder systematisk og struktureret, samt har sans for detaljer
    • Du er nysgerrig af natur og ivrig efter at lære noget nyt
    • Du er initiativrig, ambitiøs og ikke bange for at tage ansvar
    • Du arbejder struktureret og målrettet
    • Du er udadvendt og viser et stort engagement
    • Du er omstillingsparat og trives i en hverdag, hvor tingene går stærkt
    • Som person er du god til at skabe overblik, men uden at gå på kompromis med detaljen
    • Du behersker dansk og engelsk i tale og skrift
    • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag i en afdeling, der emmer af god energi og humor
    • Et uformelt arbejdsmiljø med både faglig sparring og motiverede kolleger
    • Ansvar fra dag 1 og derigennem værdifuld erfaring
    • En spændende og udfordrende mulighed for at prøve dine kompetencer af i en stor international virksomhed
    • Masser af faglige udfordringer

     

    Tiltrædelse: September 2021

    Forventet antal timer i ugen: 10 timer

    I opstartsperioden er der mulighed for flere timer om ugen inden studiestart, således du er godt klædt på til jobbet. Vi finder i samarbejde den bedste løsning i forhold til dit studie.

    Ansøgningsfrist
    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen, når den rigtige kandidat er fundet. Grundet ferie, vil vi dog tidligst se på ansøgninger i uge 32 og herefter indkalde til samtale.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Projektleder Lene Rosiak Vilandt på telefon 60340644.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.