Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Du kan godt begynde at varme op…..

    Så er det nu du skal søge hvis du vil have en af pladserne på det kommende elevhold med start 1. august 2019. Men, inden du søger, så kig lige lidt mere på denne her side, hvor du får en ide om hvordan det er at være elev i SPORT 24. Vi har over 60 Premium og Outlet butikker i hele Danmark, så du har altså en del muligheder.

    Hvis du så stadig er tændt på at komme med på holdet, så klik på ansøgningslinket og smid dit CV og din ansøgning op. Til gengæld har vi taget løbesko på og tændt for pulsuret, så vi ser din ansøgning igennem så hurtigt som muligt.

    UDDANNELSEN 

    Hos SPORT 24 får du en elevuddannelse med sport i centrum. Her kan du se frem til en 2-årig uddannelse som en af Danmarks bedste sportselever.

    Den praktiske del af din uddannelse foregår i butikken, hvor vi arbejder sammen helt i sportens ånd. Her skal hele teamet spille sammen, før vi når i mål, og det skal ske med et godt grin og en god dynamik.

    DET SKAL VÆRE FEDT AT GÅ PÅ ARBEJDE! 

    I butikken lærer vi dig alt, hvad vi ved, og klæder dig godt på – fra indretning og visuelt udtryk til kunderådgivning og salg – og du får hurtigt ansvar. Vi er ude blandt kunderne, og leg er en vigtig del af vores måde at møde dem på.

    Hos os er det fedt at arbejde. Vi har ingen tykke manualer, og det stiller krav til os alle sammen om at tænke selv og hjælpe hinanden, når vi sælger lækre produkter, og giver kunderne en god oplevelse og værdifuld rådgivning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Forsvaret søger elektronikfagtekniker lærlinge

    Helt almindelige elevuddannelser i helt ualmindelige omgivelser.

    I Forsvaret udbyder vi faglige uddannelser både som praktikpladser og som lærlingeuddannelser, der inkluderer en militæruddannelse. Har du det rette grundforløb eller grunduddannelse kan du søge de forskellige elevstillinger i Forsvaret.

    Søværnets skibe bliver din arbejdsplads

    Søværnets skibe er pakket med elektronisk udstyr, som du arbejder med at betjene og reparere. Du bliver en del af et vedligeholdelsesteam, hvor du arbejder selvstændigt og sammen med dine kolleger, med stærkstrømsteknisk udstyr, våbensystemer og overvågnings- og fremdrivningsanlæg. 

    Det mest avancerede elektroniske udstyr skal vedligeholdes

    Navigations-, kommunikations- og dataudstyr har en særlig kaliber i Forsvaret. Faktisk er det forsvar rundt om i verden, der har opfundet specialiseret elektronisk udstyr. Som elektronikfagtekniker-lærling arbejder du med at betjene, reparere, justere og modificere højteknologisk, elektronisk udstyr. Du bliver en del af et vedligeholdelsesteam, hvor du arbejder selvstændigt og sammen med dine kolleger.

    Faglig og personlig udvikling

    Du kan som ansat i Forsvaret forvente faglig og personlig udvikling, og vi vægter vores medarbejderes trivsel højt. Forsvaret er en arbejdsplads, hvor professionalisme og engagement trives inden for rammerne af et afslappet arbejdsmiljø.

    Vi har ansatte indenfor næsten alle faggrupper. I Forsvaret finder du fx mekanikere, elektrikere, ledere, journalister, kontorpersonale, ingeniører, læger og it-folk.

    Har vi fanget din interesse? 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Er du vild med avanceret teknologi, og vil du være med til at drive og sejle nogle af verdens største containerskibe?

    Så uddan dig til maskinmester hos Maersk Line og bliv en attraktiv med-arbejder med karrieremuligheder i hele verden.

    Er det dig vi søger?

    Vi søger dig, der har teknisk forståelse, stort overblik og lyst til at se store dele af verden – en hverdag hos Maersk foregår nemlig ombord på et af vores skibe rundt om i verden! Vi forventer, at du er ansvarsfuld, selvstændig og har et godt drive. Til gengæld får du en bred, teknisk uddannelse med internationalt perspektiv og masser af karrieremuligheder. Din praktiktid foregår på havet, og du er væk mange måneder ad gangen. Det er derfor vigtigt, at du er afklaret med det, inden du søger ind som maskinmester hos os. For at komme i be-tragtning til vores uddannelser skal du have en gymnasial eksamen fra enten HTX, STX, HHX, HF eller HF-SØ.

    Læs mere om adgangskravene her.

    Livet til søs

    Livet på skibet kræver, at du kan bruge både hoved og hænder – og da din praktiktid foregår til søs, får du en enestående mulighed for at arbejde med noget af verdens mest avancerede maritime udstyr. Der er ingen tvivl om, at du får nogle oplevelsesrige måneder, hvor du af-prøver teorien i praksis og samtidig ser lidt af verden. Vores besætninger består af søfolk fra hele verden, så der er rig mulighed for at lære nye mennesker at kende og samtidig styrke dine sprogkundskaber.

    Karriere med store fremtidsmuligheder

    Som færdiguddannet maskinmester får du verdens største rederi i ryggen og en bred vifte af kompetencer. Med den 7-takket stjerne på eksamensbeviset står du stærkt, uanset om du vælger en karriere inden for skibsfart, den maritime servicesektor, industrien eller energi-sektoren.

    Er du klar til et cruise mod din fremtid til søs? Så uddan dig til maskinmester i Maersk Line.
    Vi søger lige nu kadetter med start august 2019! 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Brænder du for at komme ud og se hele verden? Og vil du sejle nogle af verdens største containerskibe?

    Så uddan dig til skibsfører hos Maersk Line og bliv en attraktiv medarbejder med karrieremuligheder i hele verden!

    Er det dig vi søger?

    Vi søger dig, der har et stort overblik og som drømmer om at sejle verden rundt som kaptajn! Vi forventer, at du er ansvarsfuld og selvstændig, eftersom du skal tage del i det praktiske arbejde ombord på et af vores skibe. Til gengæld får du en spændende uddannelse i et internationalt miljø med gode karrieremuligheder. Efter endt uddannelse kommer du til at bruge mange timer på havet, og du er ofte væk i mange måneder ad gangen. Det er derfor vigtigt, at du er afklaret med det, inden du søger ind som skibsfører hos os. For at komme i betragtning på vores uddannelser skal du have en gymnasial eksamen fra enten HTX, STX, HHX, HF eller HF-SØ.

    Læs mere om adgangskravene her.

    Livet til søs

    I løbet af din uddannelse skal du i praktik, og det foregår ombord på et af vores skibe. Når du er i praktik, er du afsted tre måneder ad gangen. Livet på skibet kræver, at du kan bruge både hoved og hænder, og du får samtidig mulighed for at afprøve teorien i praksis. Der er ingen tvivl om, at du får nogle oplevelsesrige måneder til søs, hvor du får set lidt af verden. Vores besætninger består af søfolk fra hele verden, så der er rig mulighed for at lære nye mennesker at kende og samtidig styrke dine sprogkundskaber.

    Karriere med store fremtidsmuligheder

    Som færdiguddannet skibsfører får du verdens største rederi i ryggen, og med den 7-takket stjerne på eksamensbeviset står du stærkt i fremtiden – uanset om du vælger en karriere inden for skibsfart, den maritime servicesektor, industrien eller energisektoren.

    Er du klar til et cruise mod din fremtid til søs? Så uddan dig til skibsfører i Maersk Line.
    Vi søger lige nu kadetter med start august 2019.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Mar

    Mejeritrainee

    Hele Danmark

    Vidste du, at danske mejerister ligger klart i top inden for deres felt? Som mejeritrainee i Arla arbejder du i en stor, international virksomhed, hvor moderne teknik og kendte mærkevarer bliver en del af din dagligdag. Kickstart din karriere i en global og bæredygtig virksomhed, der bringer sundhed og inspiration ud i verden på naturlig vis, og vær med til at skabe fremtidens mejeri sammen med os. 

    Fra trainee til mejerist på 3 år 

    Dit uddannelsesforløb varer 3 år, og du får løn fra første dag. Din elevtid vil veksle mellem skoleophold på Kold College i Odense og praktik på mindst to af Arlas over 20 mejerier i Danmark. På Kold College bliver du en del af et team og får venskaber, oplevelser og læring for livet. I praktikken bliver du en del af holdet i en strøm­linet produktion, hvor lean og optimeringsprojekter samt introduktion af nye produkter er en del af hver­dagen. Det er også her, at du kommer du i nærkontakt med produkterne og får næse for kvaliteten. 

    Uddannelsen giver dig indgående kendskab til 

    moderne mejeridrift, og du opnår specialiseret viden om håndværket og teknologien. Som mejeritrainee får du ansvar på lige fod med dine kolleger, og du bliver en del af et arbejdsmiljø præget af arbejdsglæde, værdier og faglig ekspertise. 

    Under uddannelsen er der også mulighed for et praktik­ophold i udlandet, der kan højne dine internationale og sproglige færdigheder og ikke mindst give dig masser af udfordringer – både på det personlige og faglige plan. 

    Gå en sikker og produktiv fremtid i møde 

    Efter dit uddannelsesforløb er du mejerist med mulighed for mere. Eksamensbeviset åbner døre til andre uddannelser f.eks. mejeriingeniør og levneds­middelingeniør, eller du kan sigte efter et job i udlandet. Har du ambitionerne og den rette indstilling, er der gode muligheder for en videre karriere i Arla, hvor du kan sætte dit præg på hverdagens produkter og tilføre kvalitet – hele vejen igennem. 

    Ingredienserne i din profil 

    Du har bestået folkeskolens afgangseksamen og har en naturlig interesse for de naturvidenskabelige fag, særligt matematik, fysik og kemi. For at blive en del af holdet skal du være ansvarsbevidst, kunne arbejde selvstændigt og have lyst til at gøre en forskel. Desuden skal du have en god portion nysgerrighed, appetit på faglige udfordringer og sans for samarbejde. 

    Ansøgning og kontakt  

    Vi tager imod ansøgninger løbende og optager 60 mejeritrainees årligt. 

    Ansøg og læs mere her. Har du spørgsmål, så skriv til os på ONEHR@arlafoods.com, og vi vender tilbage hurtigst muligt. Skriv venligst i din ansøgning, hvor du har set annoncen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb



    Brænder du for at arbejde med løn? Er du systematisk, struktureret og serviceminded, og trives du med et stort ansvar i en international virksomhed? Som Payroll Assistant ved Lidl Danmark bliver du en del af vores dygtige Payroll team, som månedligt laver løn for mere end 2.500 medarbejdere fordelt over hele landet.

    I Lidl har vi forrygende succes, og vi stræber hele tiden efter mere – også når det gælder vores medarbejdere. Vi søger en Payroll Assistant til en fuldtidsstilling i vores dygtige og Payroll-team, der består af en Project Manager, Payroll Responsible, tre Payroll Assistants og en Student Assistant.

    Payroll-teamet er en del af vores kompetente og sociale HR-afdeling, som desuden består af afdelingerne Recruiting, Employer Branding, Employee Engagement samt HR Development. Vi er placeret i Kolding, men vi påbegynder senere bygningen af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar i år 2021.

    Du vil fra start få en grundig oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Payroll Manager, Santhos Manokaran, på 7635 0141.

    Vi indkalder løbende til samtaler, og rekrutteringsprocessen afsluttes, når den rette kandidat er fundet.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Lønbehandling, herunder stamdata og refusionssøgning
    • At sikre at vores medarbejdere får en korrekt lønafregning
    • Dialog med medarbejdere og ledere omkring lønrelevante forhold
    • Understøtte diverse lønprojekter og opgaver
    • Være med til at digitalisere vores lønafregningsproces


    Om dig

    Om dig
    • Du har erfaring med løn- og personaleadministrationsarbejde
    • Du arbejder systematisk og struktureret samt har sans for detaljer
    • Du holder af at arbejde såvel selvstændigt som i teams
    • Du er serviceminded
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende stilling der vil udfordre og udvikle dig både fagligt og personligt
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • En spændende og varieret arbejdsdag med både ansvar for og frihed til selv at planlægge en del af arbejdsugen
    • Konkurrencedygtig løn og pension
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Du vil fra start få en grundig oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Payroll Manager, Santhos Manokaran, på 7635 0141.

    Vi indkalder løbende til samtaler, og rekrutteringsprocessen afsluttes, når den rette kandidat er fundet.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Feb

    Europe_11.jpg

    Sælger / Deltidssælger på 15-20 timer

    …”ikke bare et job på en tankstation”

    Vi er fuld gang med en spændende rejse, hvor vi videreudvikler det nye globale Circle K-brand. Vores mål er at blive verdens foretrukne sted

    at købe brændstof og mad på farten.

    Dit mål, hos Circle K, vil være at yde fremragende, hurtig og venlig kundeservice. At sørge for, at vores kunder altid bliver mødt med et smil

    og lidt ekstra opmærksomhed.

    Vi vægter højt er, at du har gode holdninger, har lyst til at yde fremragende kundeservice og er en udpræget holdspiller. Vi klæder dig på til at

    mestre opgaverne i en Circle K butik, hvis du har energien og den rette indstilling til at lære vores koncept og værdier at kende.

    Vi tilbyder dig

    Et ansvarsfuldt job i en af vores 250 butikker, hvor to dage sjældent er ens. Vi har ofte rigtig travlt og dit job indeholder mange- og varierende

    arbejdsopgaver, der spænder vidt - inden for følgende områder:

    Salg af

    • brændstof og bilvask
    • food og convenience

    Food og convenience er en væsentlig del af dine arbejdsopgaver (herunder sikre overholdelse af fødevaresikkerhedsreglerne):

    • opbagning af brød og kager
    • smøre morgenbrød og sandwich
    • tilberedning af lune retter

    Salgsklar butik:

    • trimning af butik og forplads
    • opfyldning af varer i butikken og på forplads
    • vedligeholdelse af lager ud fra LEAN principper

    Rengøring af:

    • madproduktionsområderne
    • kaffe- og te-områderne,
    • butik, lager, toiletter og kontor
    • udendørsarealer (forplads og vaskehal)

    Du bliver ”et vigtigt tandhjul” i Circle K-familien, hvor din indsats har stor betydning for, at vi når i mål med vores ambitioner. Sammen med

    dine kollegaer løfter du opgaverne, der er planlagte - og også dem, der kommer uforudset.

    Når vores butikschef eller souschef ikke er på arbejde, så er det dig der har ansvaret og skal sikre, at vores kunder får den bedste service,

    veltilberedt mad og at butikken, forpladsen og vaskehallen fremstår attraktiv, ren og pæn.

    Dette kan du genkende hos dig selv:

    • du er et pligtopfyldende menneske
    • du er sælger med stort S og ved hvad der skal til for, at hver enkelt kunde oplever rigtig god service
    • du er udadvendt, smilende og positiv - med smittende entusiasme
    • optimalt set har du erfaring med at tilberede mad i professionelle omgivelser (ikke et krav), eller du interesserer du dig for veltilberedt

    mad. Og du brænder desuden for at arbejde med convenience

    • du trives med at have travlt - og til tider mange bolde i luften
    • du er detaljeorienteret og et ordensmenneske
    • du forstår betydningen af at arbejde i et team, hvor alle er afhængige af- og stoler på, at hver løfter sit – plus lidt ekstra
    • du er selvledende, selvmotiverende og resultatorienteret

    Specifikt for denne butik:

    Butikken har døgnåbent - 365 dage om året. Det betyder, at du skal være afklaret med at arbejde på forskellige dage og tidspunkter.

    I butikken her indgår du i et team, hvor der er 3 faste nattevagter, derfor er der typisk ingen faste nattevagter, men ved sygdom samt ferie er debehov for at disse også bliver dækket.

    Det er vores ambition er at være en enestående arbejdsplads

    En arbejdsplads, der skiller sig ud, og hvor du kan udvikle dig som medarbejder og tilegne dig en bred vifte af færdigheder - i en international

    konceptorganisation. Hos Circle K får du lige fra starten stor indflydelse på dit karriereforløb og din personlige udvikling. Hvis du vil være med

    til at forme vores udvikling, vil vi gerne være med til at forme din. Du lærer mange forskellige discipliner inden for en lang række områder,

    hvilket er et rigtig godt springbræt for en videre karriere – både i og uden for vores virksomhed.

    Uanset om du er ny eller erfaren på arbejdsmarkedet, eller om du har karriereønsker for livet hos Circle K – er det vigtigste for os, at du har

    den rette holdning og indstilling til at give kunderne en fantastisk oplevelse. Har du dét, så send din ansøgning med et vellignende billede af

    dig selv - og dit CV.

    CircleK_personal_with_customer.jpg

    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Feb

    Fuldtids facer i København

    1613, København V

    Facer for en god sag

    Vi mangler to fuldtids facere til vores Københavner hold - som facer gør du en forskel for verdens fattigste ved at hverve nye medlemmer på gader og stræder.

    For at være den rette kandidat skal du være ansvarlig, energisk og have en vindermentalitet.
    For at få succes på arbejdspladsen skal du have et konkurrencegen som stræber efter at være nummer 1. Du skal desuden kunne arbejde selvstændigt, kreativt og løsningsorienteret for at kunne løfte opgaven.

    Vi søger facere med følgende profil:

    Ø  Salgserfaring er et plus – men ikke et krav!

    Ø  Du bliver motiveret af målsætninger og arbejder godt under pres

    Ø  Du er glad, udadvendt og energisk!

    Ø  Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.

    Ø  Du er klar på at arbejde på gader og stræder i Danmark

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt hvad vi kan for at sikre at du bliver dygtig til dit arbejde. At du føler dig set og anerkendt er en stor prioritet hos os. Der vil altid være koordinatorer og ledere som kan hjælpe dig, og sikre at du går glad hjem hver dag. Desuden tilbyder vi:

    Ø  En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold

    Ø  Uddannelse og træning i kommunikation og salg

    Ø  Udfordringer, der rykker dig som menneske

    Ø  Fuldtid, med opstart d. 19. februar

    Ø  Fast timeløn på op til 127 kr.

    Ø  En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp

    Ø  Fredags barer, sommerfester, teambuilding og meget meget mere!

    Arbejdssteder og tider
    Vi arbejder udendørs på gågader og offentlige arealer. Vejret er din ven, byen din arbejdsplads og mulighederne er mange, hvis man ser muligheder og er klar på udfordringen. Du har den rette indstilling uanset vind og vejr – og uanset vejrguderne går du forrest og leverer resultater. 

    Du kan arbejde op til 37 timer om ugen i tidsrummet 09.00-19.00. 

    Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er. Søg hurtigst muligt, da vi har løbende ansættelsessamtaler.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Du kan søge via linket eller ved at tage kontakt til koordinator Jeppe Sejer Petersen på tlf. 50 60 20 49 eller mail jspe@dca.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Feb

    Kassemedarbjeder

    5220, Odense SØ

    Vi ved at ansatte som trives skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, som elsker at have direkte kontakt med gæster.

    Hvorfor skal du vælge os?

    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og det kan blive værdifuldt for dig resten af livet. Vi er også sikre på, at du vil møde mange nye venner.
    • Du får lært meget om gæsteservice.
    • Vi tilbyder flexible arbejdstider, hvilket gør, at du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter.
    • Hos os findes der gode karrieremuligheder, hvis du ønsker dette. Uanset hvor længe du vælger at arbejde hos os, får du en værdifuld arbejdslivserfaring.
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo.

    Kan du lide at arbejde i teams, har en positiv indstilling og trives i en hverdag med fart på, så er jobbet hos Burger King måske noget for dig?

    Vores medarbejdere har mange forskellige arbejdsopgaver, og du kommer både til at arbejde ved kassen, i køkkenet og ude hos gæsterne i restauranten.

    Hvis du ønsker udvikling og få mere ansvar har vi mange forskellige karrieremuligheder. Vi rekrutterer næsten alle ledere internt. Mange af vores restaurantchefer og franchisetagere begyndte også som medarbejdere.

    Jobinfo

    • Du skal have færdiggjort 9. klasse
    • Der er indgået overenskomst, der dækker ungarbejdere.

    Jobinfo

    • Tiltrædelsesdato: Hurtigst muligt
    • Rekruttering sker løbende
    • 30 timer over 4 uger. Aften og weekender
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser