Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    15. Dec

    Kundeservicejob hos Aarhus webshop Ditur.dk
    - 28 timer om ugen med mulighed for fuldtid

    Ditur.dk er en af Danmarks største webshops med salg af ure og accessoires. Varesortimentet byder på mere end 1.500 varenumre. Alle varer sælges online via webshoppen www.ditur.dk.

    Hos Ditur.dk søger vi en kundeservice medarbejder til håndtering af kundehenvendelse online og i butik. Vi tilbyder 28 timer om ugen med mulighed for fuldtid på sigt. Du bliver ansvarlig for kundeservice i en lille virksomhed med 5 ansatte.

    Hvem er du?

    Vi forestiller os, at du har sabbat år. Du er god til det skrevne sprog, du brænder for at levere en god kundeservice, og forstår at have flere bolde i luften på samme tid. Vi forventer, at du tidligere har arbejdet med kundekontakt.


    Hvad kan vi tilbyde?

    Med et job hos Ditur.dk er du sikret et arbejde, hvor der er mulighed for at udvikle og styrke dine kommunikative samt kreative evner. Din arbejdsdag består i håndtering af telefoniske henvendelser, e-mails samt kunder i butikken. Du får ansvaret får kundeservice, og har derfor en høj grad af medbestemmelse og frihed. Vi forventer samtidig, at du kan være med til at løse andre opgaver som vil spænde vidt fra online markedsføring, logistik, lagerhåndtering etc.

    Du får en grundlæggende oplæring i vores systemer og kundehåndtering. Vi søger medarbejdere, der kan arbejde i tidsrummet 8-16 mandag-fredag.

    Dine arbejdsopgaver:
    • Besvare telefoniske henvendelser
    • Besvare e-mail henvendelser
    • Betjene kunder i vores butik


    Du arbejder effektivt og er god til at arbejde selvstændigt
    • Du brænder for at levere en god kundeservice
    • Du er selvstændig og omhyggelig
    • Du er god til det skrevne sprog

    Dansk som modersmål er et krav for ansættelse.

    Er du klar til at få foden indenfor hos Ditur.dk, så glæder vi os til at få din ansøgning. Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Kasper Dissing på tlf. 28 86 91 35 eller mail kasper@ditur.dk

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    12. Jan

    Er du vild med at sælge - og med at levere den allerbedste service til vores kunder? Har du erfaring med salg af designprodukter og passion for lædervarer? Så er du måske vores nye kollega.

     

    Jobbet

    Vi søger lige nu en kollega til vores nye butik i København. En kollega, som har erfaring med salg af mode eller design med sig i rygsækken, og som har en veludviklet sans for at vejlede og inspirere vores gæster når de besøger vores butik. 

    Stillingen omfatter 10-25 timer pr uge, men kan tilpasses i forhold til den rette kandidat.  Det er dog vigtigt, at du kan arbejde i weekender, eftermiddag og ferier. 

    Din fornemste opgave er at skabe en god oplevelse for kunden og repræsentere vores brand. Du vil få indblik i budgetter, og det forventes at du har interesse herfor. Du kan også forvente lavpraktiske opgaver som oprydning og opfyldning samt sikre at butikken fremstår ren og inspirerende.

     

     

    Vi har store forventninger til dig
    Du er vild med at sælge og tilfredsstilles af at opnå salgsmål. Og du er vild med at give den allerbedste service. Du har det godt med at være på benene og i fuld vigør i mange timer ad gangen.
    Vi søger en person der er positiv, hjælpsom og udadvendt. Du har humor og overskud. Du er vant til at arbejde selvstændigt og målrettet og har nemt ved at samarbejde og kommunikere med både kunder og kollegaer. Du har sans for detaljen og et godt overblik.
    Det er en fordel, hvis du har salgserfaring fra lignende job i detailhandel, hvor du har skabt gode resultater. Vi har både danske og udenlandske kunder, og du skal derfor være flydende i Dansk og Engelsk og det er en fordel at kunne forstå lidt Norsk og Svensk. 

     

     

    Om firmaet

    Birkmond er en lille taskevirksomhed der er startet i Århus. Vi har nu  to butikker Århus og København og webshop. Birkmond designer stilrene kvalitetstasker til mænd og kvinder i ægte læder. Vi sælger ikke gennem forhandlere og skærer således de dyre mellemled fra. På den måde, kan vi tilbyde et kvalitetsprodukt til en fair pris. Vi arbejder med bæredygtige principper i vores produktion. Vi er kendte for god service og en spændende oplevelse. 

     

     

    Arbejdssted

    Arbejdsted er Antonigade 3, 1106 København.

     

     

    Ansøgningsfrist

    Ansættelsessamtaler vil blive holdt løbende og stillingen vil blive lukket så snart den rette kandidat er fundet.

     

     

    Hvis dette har din interesse kan du kontakte Manja Leedsøe, stifter og ejer, på mail (CR@Birkmond.com).

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Dec

    Buffet Manager - lav lækker mad og voks som leder.

    Er du klar til at iføre dig forklæde og stegegaffel, når du tilbereder alt lige fra den klassiske salat til kænguru?

    Du behøver ikke være faglært kok eller have ledererfaringer, for vi lærer dig op i tilberedning af maden og godt lederskab.

    Velkommen til restaurant Flammen i Næstved

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    I Næstved leder vi nu efter vores nye fuldtids grillmester og køkkenleder med 1. Januar 2020. Her får du ca. 40 kolleger inkl. dit skarpe køkkenteam, som hver dag giver helt op til 300 næstvedgensere et godt, solidt måltid mad.

    Køkkenet og buffeten er din banehalvdel

    Som buffet manager får du den hellige opgave at tilberede buffetens herlige retter, som får gæsternes munde til at løbe i vand. Det gør du, før vi åbner kl. 17. Og når køkkenteamet møder ind, er det dig, der uddelegerer dagens opgaver. Men du er også ude på gulvet, hvor du taler med gæster og kolleger.

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • klargør og tilbereder både kød og grønt til buffeten
    • fastholder de højeste hygiejnestandarder
    • bestiller og modtager varer
    • guider og leder dine medarbejdere i køkkenet, som møder ind i løbet af eftermiddagen
    • koordinerer med vores Floor Manager, som har ansvaret for tjenerne
    • koordinerer og sparrer med restaurantens General Manager, som har det overordnede ansvar.

    Det skal være sjovt at gå på arbejde

    På vores restauranter har vi gjort kål på myten om, at et køkken skal styres med en hård tone og i et stresset miljø.

    ”Man behøver ikke råbe og bande som Gordon Ramsay for at drive et velfungerende køkken. Det mærker du tydeligt, når du kommer ind i vores restaurant. Her har vi erstattet den hårde tone med et stærkt sammenhold og højt humør,” fortæller Allan Sunddal, Kvalitetschef.

    Den madglade og sociale type

    • Du behøver ikke have professionel erfaring med madlavning – så længe du trives med at følge vores opskrifter.
    • Du har et godt lederpotentiale, som vi kan bygge ovenpå – og du forstår at sprede godt humør og motivere dine kolleger.
    • Du kan tale og skrive dansk.
    • Du er klar på varierende arbejdstider.
    • Du kan fremvise en straffeattest.

    Er du vores nye kollega?

    Har du spørgsmål til stillingen, eller vil du høre flere gode grunde til, at du skal være vores nye Buffet Manager? Så kan du kontakte General Manager Didde Nielsen på telefon 20 96 02 22 eller på mail næstved@restaurant-flammen.dk.

    Send din ansøgning og dit CV til os ved at trykke på ”send ansøgning” øverst på siden. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Chauffør hos Dominos

    2100, København Ø

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

    Send din ansøgning til: jobs@dominos.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Dec

    Butikschef - Viby

    8260, Viby J


    I Lidl arbejder vi hårdt for at skabe resultater og fortsætte vores vækst, så vi bliver danskernes foretrukne indkøbssted. Vi er nemlig ikke bange for ambitioner – og her er også plads til dine. Hvis du kan inspirere dine medarbejdere til at smøge ærmerne op og tage fat, finder du ikke et bedre sted at investere dig selv og din karriere end i Lidl. Vi har nemlig en plan for det hele, også for dig. Det er derfor, vi siger, at du lykkes i Lidl.

     

    Som butikschef er det dig, der sørger for, at alt går op i en højere enhed. Du går forrest og motiverer dine medarbejdere til at skabe rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Du sørger for, at alle opgaver bliver fulgt til dørs, og at butikken altid er salgsklar. Samtidig sørger du for, at dine medarbejdere trives, og du bakker dem op i deres udvikling.

    Du bliver også ansvarlig for at:
     

    Du har muligvis en lederuddannelse og har med succes motiveret og ledet et hold af medarbejdere til at skabe gode resultater. Måske er du allerede en dygtig og resultatorienteret butikschef eller afdelingsleder hos en af vores kolleger i branchen, eller også har du en tilsvarende baggrund og lyst til at investere dig selv og din karriere i en velfungerende arbejdsplads med store ambitioner og højt til loftet. Derudover forventer vi, at du er:
     


     

    Som butikschef i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med konkurrenternes. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive butikschef i Lidl:
     


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distriktschef Morten Jørgensen på telefon 4212 0601, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som butikschef er det dig, der sørger for, at alt går op i en højere enhed. Du går forrest og motiverer dine medarbejdere til at skabe rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Du sørger for, at alle opgaver bliver fulgt til dørs, og at butikken altid er salgsklar. Samtidig sørger du for, at dine medarbejdere trives, og du bakker dem op i deres udvikling.

    Du bliver også ansvarlig for at:
     

    • Lede og fordele den daglige butiksdrift
    • Oplære, uddanne, lede og motivere dine medarbejdere i butikken
    • Følge op på Lidls butikskoncepter
    • Følge op på nøgletal og bruge dem aktivt til at nå butikkens mål
    • Rekruttere nye medarbejdere
    • Tage del i den daglige drift af butikken, fx varebestilling og -opfyldning
       


    Om dig

    Om dig

    Du har muligvis en lederuddannelse og har med succes motiveret og ledet et hold af medarbejdere til at skabe gode resultater. Måske er du allerede en dygtig og resultatorienteret butikschef eller afdelingsleder hos en af vores kolleger i branchen, eller også har du en tilsvarende baggrund og lyst til at investere dig selv og din karriere i en velfungerende arbejdsplads med store ambitioner og højt til loftet. Derudover forventer vi, at du er:
     

    • Empatisk, motiverende og har en anerkendende ledelsesstil
    • Ansvarsbevidst og kan uddelegere og følge opgaverne til dørs
    • Resultatorienteret og har forretningssans
    • Serviceminded og kan skabe rammerne for gode indkøbsoplevelser


     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    Som butikschef i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med konkurrenternes. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive butikschef i Lidl:
     

    • Muligheden for at skabe dine egne resultater med din egen butik
    • Chancen for at vise, hvad du kan i Europas største detailkæde
    • Du bliver en del af en konceptstærk international virksomhed, hvor fundamentet er lagt for, at du lykkes
    • Mulighed for at udvikle dig i din stilling
    • Fri bil af mærket BMW og særdeles attraktiv lønpakke


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distriktschef Morten Jørgensen på telefon 4212 0601, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Dec

    SuperBrugsen i Hedensted
    SuperBrugsen Hedensted er en selvstændig butik, og du bliver en del af en butik med i alt 100 medarbejdere. Butikken omsætter for 114 mio kr. om året, og har et salgsareal på 2400 m2. Butikken har Jyllands største delikatesse og slagterafdeling med åben slagter og betjent delikatesse med 14 kollegaer.

    Hedensted ligger mellem Horsens og Vejle med gode togforbindelser.

    Vi tilbyder:

    • Et spændende og udviklende job i et dynamisk arbejdsmiljø, hvor varekvalitet sættes i højsædet
    • Et job med gode personlige udviklings- og karrieremuligheder
    • Løn efter overenskomst
    • Fleksible og gode arbejdsforhold
    • Medarbejderbonusordning for dig
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser


    Opgaver:
    Med faglig dygtighed arbejder du for, at vores kunder får det bedste kvalitet og finder boksene indbydende og præsentable. Din hverdag kommer bl.a. til at bestå af følgende opgaver:

    • Opskæring af fersk kød
    • Produktion af røgvarer og spegepølser
    • Produktion af convenience varer
    • Opfyldning af færdigpakket kød
    • 100 % overholdelse af egenkontrol
    • Medvirke til god trivsel og atmosfære i afdelingen
    • Være en del af teamet og medvirke til at opretholde god service


    Vi forventer, at du:

    • er engageret og god til at bidrage med nye ideer
    • sætter hygiejne og egenkontrol i højsædet
    • kan tage medansvar og lide at sælge mange varer
    • kan holde mange bolde i luften på en gang
    • har ordenssans
    • er en udadvendt person med lyst til at samarbejde, som trives i et aktivt og humørfyldt butiksmiljø


    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Slagtermester Jesper Thomassen tlf. 7675 8243.

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 25. december 2019.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Medarbejder hos Dominos

    2100, København Ø

    Som instore medarbejder er din primære opgave inde i selve butikken. Du står sammen med dine kollegaer i restauranten for tilberedningen af pizzaer og tilbehør samt servicering af kunder.

    Du vil blive oplært i hvordan vi tilbereder vores lækre pizzaer, og altid sørger for at de er perfekt, når vi leverer dem til kunden. Du vil ligeledes også blive oplært i at servicere kunder, samt sørge for at vores hygiejneforhold altid er i top, da vi går meget op i kun at have gode smileys. 

    Der er altid fart på i vores restauranter. Du skal være forberedt på at arbejde en smule under pres, og være klar at give en hjælpende hånd til dine kollegaer når der er travlt.

    Du vil være en del af et ungt og energisk team, som alle sammen elsker at gå på arbejde.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

    Send din ansøgning til: jobs@dominos.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Medarbejder hos Dominos

    2200, København N

    Som instore medarbejder er din primære opgave inde i selve butikken. Du står sammen med dine kollegaer i restauranten for tilberedningen af pizzaer og tilbehør samt servicering af kunder.

    Du vil blive oplært i hvordan vi tilbereder vores lækre pizzaer, og altid sørger for at de er perfekt, når vi leverer dem til kunden. Du vil ligeledes også blive oplært i at servicere kunder, samt sørge for at vores hygiejneforhold altid er i top, da vi går meget op i kun at have gode smileys. 

    Der er altid fart på i vores restauranter. Du skal være forberedt på at arbejde en smule under pres, og være klar at give en hjælpende hånd til dine kollegaer når der er travlt.

    Du vil være en del af et ungt og energisk team, som alle sammen elsker at gå på arbejde.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

    Send din ansøgning til: jobs@dominos.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.