Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    19. Dec

    Telemarketing i hjertet af Barcelona. (Kundeservice, Teknisk Support og Salgs stillinger)

    Vi har brug for kunderådgivere, teknisksupport medarbejdere og salgs konsulenter til det internationale kontor i Barcelona. Vi har brug for dansktalende talenter med flair for kommunikation, problemløsning og mennesker til at varetage det danske markede fra den spanske varme.

    I dit arbejde skal du fokusere på én ting: Tale med vores kunder.
    Du vil gøre dette via telefon, email og live chat på dansk og engelsk.
    Du kommer til at arbejde i hjertet af Barcelona hvor der er højt til loftet, dynamisk sammenspil mellem koleger og et fantastisk arbejdsmiljø. Sammen med alle dine internationale kolleger, kommer du til at arbejde 5minutter fra stranden og 15minutter fra Camp Nou – så hvis du elsker den spanske kultur, fodbold og varme, kan du med fordel læse videre.

    Der er flere forskellige stillinger og det er op til dig og dine kvalifikationer, der bestemmer i hvilken afdeling du bedst kan se dig selv:

    • Teknisk Support
    • Kundeservice
    • Salgskonsulent & Account Management

    Alle nye medarbejdere bliver sat godt ind i deres rolle med betalt oplæring og du vil derfor have alle de resurser du skal bruge for at blive en success i firmaet.

    I stillingerne bliver du nødt til at være nysgerrig, kreativ og i stand til at tænke kritisk. Vi søger kandidater til fuldtidsstillinger (37,5 timer ugentligt) til et rotationsmønster afhængigt af åbningstiderne i din afdeling.

    Det vi forventer af dig:

    • Kan snakke flydende dansk og engelsk
    • Kendskab til diverse computer programmer og styresystemer (Microsoft office, Macintosh OS) netværk og hardware dele
    • Udadgående personlighed
    • Engageret i at lære om nye teknologier
    • Kan arbejde selvstændigt og i teams
    • Gode kommunikative egenskaber og god til at lytte.

    Det vi tilbyder dig:

    • Fuldtidsstilling (39/ugen)
    • Gode muligheder for at gro i virksomheden
    • Internationale omgivelser
    • Ugentlige
    • Konkurence dygtig lønninger

     

    Hvis du har mod på at afprøve nye muligheder og søge imod nye udfordringer er disse stillinger kun et CV væk! Send dit CV, på Engelsk, til Oliver@Nordicjobsworldwide.com allerede idag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Du kan godt begynde at varme op…..

    Så er det nu du skal søge hvis du vil have en af pladserne på det kommende elevhold med start 1. august 2019. Men, inden du søger, så kig lige lidt mere på denne her side, hvor du får en ide om hvordan det er at være elev i SPORT 24. Vi har over 60 Premium og Outlet butikker i hele Danmark, så du har altså en del muligheder.

    Hvis du så stadig er tændt på at komme med på holdet, så klik på ansøgningslinket og smid dit CV og din ansøgning op. Til gengæld har vi taget løbesko på og tændt for pulsuret, så vi ser din ansøgning igennem så hurtigt som muligt.

    UDDANNELSEN 

    Hos SPORT 24 får du en elevuddannelse med sport i centrum. Her kan du se frem til en 2-årig uddannelse som en af Danmarks bedste sportselever.

    Den praktiske del af din uddannelse foregår i butikken, hvor vi arbejder sammen helt i sportens ånd. Her skal hele teamet spille sammen, før vi når i mål, og det skal ske med et godt grin og en god dynamik.

    DET SKAL VÆRE FEDT AT GÅ PÅ ARBEJDE! 

    I butikken lærer vi dig alt, hvad vi ved, og klæder dig godt på – fra indretning og visuelt udtryk til kunderådgivning og salg – og du får hurtigt ansvar. Vi er ude blandt kunderne, og leg er en vigtig del af vores måde at møde dem på.

    Hos os er det fedt at arbejde. Vi har ingen tykke manualer, og det stiller krav til os alle sammen om at tænke selv og hjælpe hinanden, når vi sælger lækre produkter, og giver kunderne en god oplevelse og værdifuld rådgivning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Gør en forskel

    Er du nyuddannet kandidat med en it-uddannelse, eller er du lige ved at færdiggøre dine studier?

    Vil du kickstarte din karriere som it-konsulent i en virksomhed, hvor dine kommende kolleger er nogle af Danmarks dygtigste og mest engagerede medarbejdere?

    Så er vores graduate program noget for dig!

    Bliv graduate

    Hvert år i september starter et hold graduates, der følges ad gennem det første år i Visma. Du står derfor ikke alene som den nye på holdet, men bliver en del af en gruppe dygtige og ambitiøse ligesindede, som du kan støtte dig til og sparre med.

    Du bliver ansat i Visma i Lyngby, som beskæftiger sig med it-udvikling og rådgivning. Gennem vores graduate program får du en både sjov, udviklende og lærerig overgang fra eksamenslokalerne til dit første job og starten på din it-karriere.

    It-konsulent fra første dag

    Graduate programmet har en varighed på 12 måneder, men hos os bliver du it-konsulent fra første arbejdsdag. Du arbejder på konkrete projekter hos kunderne i hele forløbet. Du bliver fastansat fra starten og er derfor klar til at fortsætte din karriere som it-konsulent i Visma, når graduate-forløbet er slut.

    I starten af programmet bliver du ledt igennem et fast tilrettelagt forløb, så du får rygsækken fyldt helt op med alle de redskaber, du har brug for i din første tid som konsulent. De første 6-8 uger er meget intense og veksler mellem introduktion til organisationen, workshops, oplæring og træning.

    Du bliver derudover knyttet til et team af Visma-konsulenter, der arbejder på et kundeprojekt. På den måde får du med det samme lov til at prøve al studieteorien af i praksis.

    Vi rekrutterer graduates året rundt, så skynd dig at sende din ansøgning

    Dygtige og kloge

    Vi gør dig dygtigere, og du gør os klogere.

    Det er vores DNA at skabe værdi hos vores kunder. Det gør vi gennem vores faglige kompetencer og indsigt i kundernes forretning og udfordringer.

    Du skal være klar til stejle læringskurver og store krav til dit engagement og indsats. Til gengæld gør vi en stor indsats, for at gøre dig dygtigere. Du bliver klædt på til at løse stadigt større og mere komplekse udfordringer. Efterhånden får du flere opgaver og spændende ansvarsområder, og når du er klar til det, får du ansvar for dit eget projekt eller delprojekt.

    Vi støtter op om din udvikling, både personligt og fagligt. Vores graduates tilbydes ekstraordinære karrieresamtaler, og gennem hele forløbet er du tilknyttet din egen personlige mentor, som kender dit fagområde og kan sparre med dig omkring de udfordringer, du møder.

    Vi forventer, at du har et godt drive, er god til at spørge og at du selv bidrager proaktivt. Du har garanteret masser af ny viden og gode idéer fra dit studie. Vi glæder os til, at vi også kan blive inspireret af dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Shipping trainee

    Hele Danmark

    Arbejdsområder

    Som shipping trainee bliver du elev hos et rederi eller en shippingvirksomhed. Du arrangerer transport af varer og råvarer, som skal fragtes med skib fra A til B, og du skal gøre det, så skibenes lastrum udnyttes bedst muligt.

    Telefon og e-mail bliver dine vigtigste arbejdsredskaber, og det meste foregår på engelsk, når du sørger for skibsaftaler, havnetilladelser og toldpapirer, og alt andet praktisk der sikrer, at containeren når frem.

    Du får en hverdag med fuld fart på med kolleger og samarbejdspartnere over hele verden.

    Du kan forvente en del rejseaktivitet i trainee-perioden.

    Krav og forventninger til dig

    Du skal indgå en trainee-aftale med et rederi eller shippingvirksomhed

    Lyst til at arbejde i et internationalt miljø

    Selvstændighed, mod på konkurrence, udfordringer og problemløsning

    Gode engelsk- og IT-kundskaber

    Uddannelsen

    Shippinguddannelsen tager 2 år, og du er skiftevis i skole og i praktik i den virksomhed, du har en trainee-aftale med. Når du er i virksomheden arbejder du i virksomhedens forskellige afdelinger og får erfaring med alle fagets facetter.

    Når du er i skole, undervises du bl.a. i fag som forhandling, kommunikation, maritim økonomi, søret og skibsforståelse. En del af undervisningen foregår på skolen og en del som e-læring over computeren.

    Nogle rederier kræver desuden, at du tager HD-uddannelsens 1. del. Resten af din undervisning planlægges, så du kan nå begge dele.

    Du får trainee-løn under hele uddannelsen.

    Job og karriere

    Med en færdig shippinguddannelse kan du få job i et rederi eller shippingvirksomhed. Glæd dig til en travl hverdag i en global branche. Der er gode muligheder for, at du kan gøre karriere i udlandet, og at du kan videreuddanne dig til f.eks. skibsmægler, tage en MBA i shipping og logistik på CBS eller en master i transport og maritim management på SDU i Esbjerg.

    Skoler

    Find skoler, der har uddannelser indenfor Shipping Trainee
    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Dec

    Job i smukke Athen

    Hele Danmark

    Er du dansktalende og vil have international arbejdserfaring inden for kundeservice? Så har vi en spændende mulighed til dig!

    Vores multikulturelle klient søger dansktalende mennesker, der ønsker erfarring indenfor kundeservice. Vi søger især efter dig, der har et godt engagement og et glimt i øjet, og som ved, hvordan man arbejder med det danske kundeservicemarked. Med et moderne lokalt center, beliggende i byens centrum, er vores klient en god mulighed for dig som vil opleve den rige historie og charmerende kultur i Athen!

    Athen er en by fyldt med interessante fænomener. Som en af ​​verdens største turistcentre er byen fyldt med kulturelle oplevelser, uanset hvor du er! Uanset om du vil nyde nye typer af delikatesser eller kigge ud over kulturelle landskaber, som Akropolis eller Dionysius’ teater. Måske kan du forestille dig, hvordan turisterne "oplever" Athen uden at skulle presse alt ind i en 7-dages ferie? Med let tilgængelige strande med krystalklart vand, er det altid godt at bo i Athen! Dette er simpelthen jobbet for dem, der kan lide at kombinere arbejde og sjov!

    Lyder interessant? Lad os gå videre..

    OM ROLLEN

    Vores klient er en ekspert i sammenspillet mellem mennesker, og det giver dem en fordel, i at levere en overlegen kundeoplevelse ved enhver kontakt. De er en strategisk partner for mange kendte mærker og fokuserer på kundeservice og teknisk support for firmaer du uden tvivl kender fra din daglig dag.

    Som kundeservicemedarbejder er din rolle, sammen med dit team, at håndtere kundeproblemer med empati og effektivitet. Udover at tale dit modersmål skal du også være flydende på engelsk.

    Rollen består af at håndtere og reagere på anmodninger fra slutbrugerne via flere kanaler (telefon, email, chat) og dine kommunikative egenskaber er nøglen til succes i disse roller.

    Det er nødvendigt at opretholde solide kunderelationer ved at håndtere deres spørgsmål og bekymringer effektivt samt holde et højt professionelt niveau. Rollen omfatter også dataindtastning og brug af software.

    JOB KRAV

    • Flydende dansk - solide kommunikationsfærdigheder, både skriftligt og mundtligt
    • Evne til at kommunikere effektivt på engelsk, både skriftligt og mundtligt
    • Interpersonelle færdigheder, høflighed og gode kommunikationsevner
    • Time management og evnen til at multitaske
    • Evne til at arbejde i grupper
    • Fleksibilitet i arbejdstid og evne til at arbejde i skift
    • Software Skills
    • Erfarring er ikke et krav, men et plus, da der er oplæring i alle roller

    HVAD VI TILBYDER

    • Omflytningspakke: Flybillet refunderet og 2 ugers hotelværelse til opstart
    • Opsamling og taxa fra lufthavnen til opstarts boligen
    • Fri support i ansættelsesprocessen, med hensyn til din sociale sikring, sygesikring (IKA), momsnummer og græsk bankkonto osv ...
    • Betalt træning for at holde sig opdateret om produkter og procedurer
    • Inkorporeret læge- og sygesikring
    • Fremragende karrieremuligheder
    • Internationalt arbejdsmiljø
    • Festivaler, fester, udflugter m.m. hele året
    • Rabatter for vores medarbejdere overalt i Athen

    Hvis du er interesseret og ønsker at ansøge, send dit CV på ENGELSK til: Oliver@nordicjobsworldwide.com

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    10. Jan

    Er du venlig og imødekommende? Trives du med mange mennesker omkring dig brænder for at give kunden er god oplevelse? Så er det måske dig, som skal være Kasseassistent i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst ,og lige nu har vi brug for en dygtig og serviceminded Kasseassistent.

    Nøglepersonen for BAUHAUS’ kunder

    Kundeservice og kasselinien er både første og sidste stop for kunden og derfor bliver din primære opgave som Kasseassistent at sætte kunden i fokus og sørge for at de for en god oplevelse, så vi sikre de kommer igen.

    Dine opgaver som Kasseassistent vil bl.a. bestå af at:

    • Byde kunderne velkommen og servicere dem med et smil på læben

    • Sikre korrekt og hurtig indscanning ved kasselinien

    • Tilbyde kunderne mersalgsprodukter ved særlige kampagner

    Positiv udstråling og hurtige hænder

    Din baggrund er ikke så afgørende, men det vigtigt at du er fyldt 18 år. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring indenfor detailhandel.

    Som person er du:

    • Kundeorienteret og forstår at prioriterer dette meget højt

    • Venlig, smilende og meget imødekommende

    • Effektiv med hurtige hænder

    • Serviceminded og formår at give kundeservice, som frembringer både smil og tak hos kunden

    • God til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    • En god samarbejdspartner for dine kolleger og altid er klar til at give en hjælpende hånd

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Kasseassistent vil du få et udfordrende, krævende og foranderligt job, da kæden er under konstant udvikling og du bliver samtidigt en del af en dynamisk og moderne virksomhed. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du meget velkommen til at kontakte Serviceleder Siri Knudsen på 43240370.

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Management Graduate

    2730, Herlev

    About the program

    As a Management Graduate in Visma you will be responsible for leading real projects from your first day at work, within several of the company’s strategic business areas. Each project will be tailored to suite your personal and academic qualifications, but you will also be expected to perform tasks outside your comfort zone.

    During the 12 months of the program you will gain project management experience from 5 different projects, and first hand experience with strategic decision making. You will also build a large network of colleagues. Together with your mentor and a program coordinator, you will ensure private and professional growth and plan your future career path.

    The Management Graduate program is recruiting candidates from all the Nordic countries.

    Primary location will be at Visma’s office in Copenhagen, but for all Graduates in the program, the first project will take place in Visma’s head quarter in Norway. Moreover, Visma’s wide international presence gives you the opportunity to work abroad during several of the projects. Previous Management Graduates holds important positions in Visma as Managing Director, Project Managers, Sales Managers and Project Owners.

    Who are we looking for?

     Formal qualifications:

    • Recent graduates with maximum 2 years of work experience with a master degree within Computer Science/ Technology/ IT, Economics, Management or Business
    • Good academic results
    • Fluency in Danish and English

     Personal qualifications:

    • Curious and self-driven
    • Eager to take on challenges

    If you have any questions regarding the process or the graduate program you are welcome to contact Jenny Westin Wetlesen, Corporate HR Consultant: jenny.westin.wetlesen@visma.com.   

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Dec

     

    Bliv kongen af kød - og slagterelev i Kvickly Vericentret
    Få stærke venskaber i et fedt, socialt miljø. Her lærer du et håndværk fra bunden. Og hjælper vores kunder til gode oplevelser.

    I Coop er vores vision at få danskerne til at spise bedre, og du får mulighed for at hjælpe til. Bliv slagterelev i Kvickly Vericentret. Vi fokuserer på lækkert kød & delikatesse produkter, hjemmelavet håndværk og god kundeservice, og vi glæder os til at byde dig velkommen i et super sammenhold.

    Lær et håndværk helt fra bunden
    Som slagterelev kommer du ind i et stærkt fællesskab, hvor vi lærer dig slagterfaget fra bunden. Sammen sørger vi for, at vores kunder får gode madoplevelser.

    Du bliver hurtigt en af eksperterne, som hjælper vores kunder og viser dem og anretter vores slagterprodukter i butikken. Og vi sørger for, at du:

    • lærer om udskæringer og tilberedning
    • bliver klædt på til at kunne lave fx grillretter, slowfood og stegeretter
    • får en masse sparring og en målrettet plan for din elevtid


    Du får venner for livet
    I løbet af din elevtid kommer du også på korte skoleophold med en masse andre elever. Og der er en masse fælles aktiviteter, der giver dig nye venner. Som slagterelev i Kvickly får du altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på kvalitet, madglæde og venner for livet.

    Du bestemmer selv din fremtid hos
    Når du er udlært, kan du få arbejde alle steder. Men vi vil allerhelst have, at du bliver hos os i en af vores butikker. Hvor lang tid din elevperiode tager, kommer an på din baggrund og dine ambitioner. Det kan du læse mere om her.

    Vil du indtage tronen som kongen af kød?

    • Du har lyst til at prøve kræfter med det gode håndværk og vil lære det til perfektion.
    • På samme tid får du et kick af at være i butikken og hjælpe dine kunder.
    • Vi foretrækker, at du har gennemført grundforløbet ’Gourmetslagter’ eller ’Detailslagter’, men som minimum skal du have gennemført 9. klasse.


    Vi glæder os til at lære dig at kende
    Hvis du går rundt med en lille drøm i maven om at blive god til at skære en bøf perfekt, så send din ansøgning via ”Søg job” senest den 31. Januar 2020.
    Du kan også kigge forbi butikken, og tage en snak med slagtermester Daniel Jensen eller ringe på 8743 9274.

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Vi tilbyder løbende studiejob som studentermedhjælper til ingeniørstuderende i vores forskellige afdelinger og regionskontorer. Her kommer du hos os og arbejder nogle timer om ugen eller i dine ferier. Et job som studentermedhjælper er en god mulighed for at få relevant erhvervserfaring på og indsigt i vores firma.

    Her vil vi gerne modtage en kort ansøgning fra dig om, hvorfor du er interesseret i at få et studiejob hos os.

    Kort om MOE

    MOE A/S er en af Danmarks største rådgivende ingeniørvirksomheder med mere end 650 medarbejdere fordelt på fem kontorer i Danmark og tre i Norge. Vi står bag det ingeniørmæssige design af en lang række store projekter i Danmark og i udlandet. MOE rådgiver inden for områderne Byggeri, Energi & Industri og Infrastruktur. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Dec

    Kvickly i Ry
    Du bliver en del af et varehus med i alt 130 dygtige medarbejdere, der trives i en butik med masser af dynamik og som står klar til at hjælpe vores mange kunder hver dag

    Vi tilbyder:

    • Et job med udviklingsmuligheder
    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Personalekøbsordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Løbende uddannelse i jobbet via Coops intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser
       

    Opgaver:
    I samarbejde med de andre medarbejdere i afdelingen skal du sikre, at den altid fremstår indbydende, salgsparat og særdeles sæsonaktuel. De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Sætte kunden i fokus og yde den service der skal til
    • Ad/varebestilling
    • Vareopfyldning og avisudstillinger
    • Sikre høj servicegrad


    Vi forventer, at du:

    • er synlig i butikken
    • har haft erfaring med et job i en lignende funktion dvs enten i en ferskvare el tørvare afdeling, gerne uddannet i Coop systemer
    • har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab
    • er i besiddelse af humor og er generelt positivt indstillet
    • går forrest og tager ansvar
    • arbejder rationelt og har ordenssans
    • kan arbejde selvstændigt


    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Souschef Jan Holtens på 87882687 el salgsleder Martin Larsen på 87882681

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 7. Januar 2019 -  der afholdes samtaler løbende så vent ikke så er jobbet måske væk

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser