Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    14. Jul

    Salgsassistent

    9900, Frederikshavn

     

    Du kender helt sikkert ALDI Danmark. Vi var nemlig Danmarks første discountbutik, og nu leder vi efter dig som vores nye holdkammerat.

    Og det er et spændende tidspunkt, du kommer med på holdet, for vi arbejder hele tiden på at blive endnu bedre hver dag. Det vil du hurtigt opdage, når du starter i butikken i Frederikshavn, hvor dine kommende kolleger glæder sig til at tage imod dig.

    Din hverdag

    Som salgsassistent er du med til at give kunderne de gode oplevelser, som gør, at de kommer igen. Du er butikkens smilende og imødekommende ansigt udadtil. Samtidig får du butikken til at se lækker og indbydende ud i godt samarbejde med dine kolleger. Du får grundig oplæring, så du er helt skarp, når du:

    • betjener kunderne ved kassen med verdensklasse service
    • hjælper med spørgsmål ude i butikken
    • fylder op og trimmer hylderne
    • får butikken til at shine, når du gør rent.

    Din profil

    Du er typen, som møder glad ind på arbejde og elsker at have det sjovt med dine kolleger og give kunderne de bedste oplevelser. Derudover forventer vi, at du:

    • er over 18 år
    • kan arbejde minimum 10 timer om ugen.

    Vores fordele

    • Som salgsassistent får du adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og noget fedt tøj til forskellige sjove events.
    • Du får også adgang
    • Du får også mulighed for at videreudvikle dig på vores elevforløb – og der er masser af karrieremuligheder i ALDI, hvis du har lyst.

    Kontakt

    Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Henrik Christophersen på telefon 60230532.

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 14/07/2020 . Søg nu, da vi afholder samtaler løbende.

     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu har vi sat gang i en bevægelse imod at blive danskernes foretrukne detailkæde. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at gøre hver dag endnu bedre. 

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    9. Jul

    Lastbilchauffør søges til Aalborg

    Har du gyldig lastbilkørekort, førerkort og EU-bevis? Så har vi et job til dig i Aalborg fra uge 29.

    Er du udadvendt og serviceminded, og trives du med et selvstændigt job på landevejen?

    Vi søger en rutineret og selvstændig chauffør med stort kørekort og EU førerbevis.

    Jobbet er med opstart i uge 29 og 6 uger frem. Du vil fungere som ferieafløser, men for den rette profil kan der blive mulighed for forlængelse. Der er udkørsel fra Aalborg Havn kl. 4.30 mandag - fredag.

    Faglige kvalifikationer:

      -Du har praktisk erfaring som chauffør -Du har stort kørekort C samt EU-førerbevis

     

    Om dig:

      -Du er mødestabil og trives med at arbejde selvstændigt -Du er stærk til planlægning og koordinering -Du er serviceminded, præsentabel og god til at kommunikere -Du har en udpræget god stedsans -Du er omhyggelig og forstår at passe på både biler og gods


    Du bliver ansat hos JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Jul

    Produktionsmedarbejder til Langeskov

    Til vores kunde i Langeskov søger vi en produktionsmedarbejder. Der er tale om et Try & Hire forløb. Det vil sige, at du den første periode vil være ansat hos JKS, hvorefter der for den rette vil være tale om fastansættelse hos virksomheden.

    Der er travlhed hos virksomheden, og det er derfor vigtigt, at du er fleksibel og kan give en ekstra hånd ved behov. Det er en stilling på daghold, dog skal man være indstillet på, i perioder, at hjælpe til på aftenholdet.

    Har du erfaring med betjening og overvågning af produktionsapparat, er det et klart plus, da dette bliver en væsentlig del af din arbejdsdag. Ellers er det en meget alsidig hverdag, hvor man tager del i mange forskellige opgaver, lige fra forefaldende arbejde som oprydning og rengøring til truck-kørsel og pasning af maskiner. 

    Der er en ikke-ryger-politik på virksomheden. 

    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

      -Indstilling og betjening af maskiner -Overvågning af anlæg/produktionsudstyr -Kvalitetskontrol -Pakning -Håndtering og sortering -Truck-kørsel -Forefaldende arbejde


    Faglige kompetencer:

      -Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed -Du er i besiddelse af gyldigt truckcertifikat -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig


    Personlige egenskaber:

      -Du er robust og klar til nye krævende udfordringer -Du har en god fysik  -Du er omgængelig og imødekommende -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden -Du kan fremvise straffeattest


    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Aug



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jul

    Fokuseret lagerchef til Albe Emballage A/S i Hedehusene

    Vi styrker virksomheden med en nyoprettet stilling som lagerchef. Motiveres du af en stilling, hvor du kan sætte retningen, sikre stabil drift og være med til at skabe et effektivt lagerflow? Og trives du i en udadvendt rolle? Så vil vi glæde os til at høre fra dig.

     

    Lageret modtager meget store varepartier i løbet af ugen, og der kan være dage, hvor der er er et stort flow af forsendelser fra og til Europa, og det kræver erfaring med præcise processer i både modtagelsen og forsendelsen samt en effektiv lokationsstyring.

     

    Virksomheden er kendetegnet ved et effektivt samarbejde, og du vil opleve en tæt sparring i en flad organisation. For at få succes i stillingen trives du i en kombineret praktisk og administrativ rolle, som favner opgaver på flere niveauer.

    Det kræver, at du mestrer at navigere i den daglige drift lige så sikkert som udviklingsopga¬ver med målet om at skabe en mere effektiv lagerfunktion.

    Dine primære opgaver bliver at: 

      -Sikre optimal og stabil drift af hele lageret -Optimere varelokationerne og lagerprocesserne -Sikre, at alle arbejdsgange og faste rutiner udføres -Sikre, at dagens ordrer afvikles rettidigt og korrekt -Sørge for, at der altid er orden, så lageret fremstår som en sikker og ordentlig arbejdsplads -Have ansvar for ibrugtagning af håndscannere -Klargøre webordrer og have kontakt til kunder -Udfylde gældende CMR-fragtbreve inden for EU -Hjælpe med pakning af varer til ordrer, herunder transportbooking efter faste transportøraftaler -Lave beregninger af vareforbrug via IT-systemet Key Balance -Have tæt sparring med indkøbs- og økonomiafdelingen

     

    Du kommer til at stå i spidsen for at udvikle gode lager- og logistikløsninger og optimere arbejdsgangene, så det skaber værdi for forretningen.

    Du leder og fordeler arbejdet, med ansvar for fire medarbejdere, og sikrer, at alle dine medarbejdere udfylder deres roller. Du motiverer personalet, og du har ansvar for at opretholde og fastholde processerne.

    Dine egenskaber
    Som leder er du synlig og tillidsvækkende, du engagerer dig i dine medarbejdere, kommunikerer klart og tydeligt med naturlig gen¬nemslagskraft samt skaber struktur og retning, hvor du samtidig bevarer et godt overblik – også når det går stærkt, og der er behov for at ændre retning. Du trives i en hektisk hverdag og formår at bevare overblikket i tilspidsede situationer.  

    Dine kvalifikationer
    Du har gerne erfaring som leder fra en mellemstor eller større virksomhed, og du har erfaring med lager- og lokationsstyring samt optimering af modtage- og forsendelsesområder, og du har fokus på at optimere plukke- og pakkeløsninger til den digitale verden. Du har truckcertifikat.

      -IT: Du er rutineret i Office-pakken, og du har arbejdet i Excel. De arbejder i systemet Key Balance, dog er det ikke et krav, at du har erfaring i dette.   -Sprog: Du er rutineret i engelsk mundtlig og skriftlig, og du formår at kommunikere klart og tydeligt på dansk i skrift og tale. 


    Om Albe Emballage A/S
    ALBE Emballage A/S er et 100% danskejet firma, som blev grundlagt i 1981 med det formål at betjene hele den danske industri med hjælpemidler til lukning og forsegling af kartoner og pallegods. Siden er sortimentet udvidet kraftigt, og Albe Emballage A/S kan i dag kalde sig totalleverandør af industri- og transportemballage i ind- og udland. En yderst professionel virksomhed som har et sundt arbejdsmiljø, god kultur og hvor fællesskab og teamånd kendetegner dem. 

    Løn forhandles efter kvalifikationer, og du indgår i virksomhedens pensionsordning og sundhedsforsik¬ring.

    Se mere om Albe Emballage A/S på: www.albeemballage.dk

    Vi ser frem til at høre fra dig! 
    JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for Albe Emballage A/S, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. 

    Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.  

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Carina Due på tlf. +45 2329 4411



    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Aug



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Jul

    Samler du på gode oplevelser? Bliv salgselev i Kvickly Svendborg Storcenter - Food
    Er du klar til en sjov og lærerig hverdag, der indeholder praktik og korte, fede skoleophold?
    Brug 2 år på at få venner for livet, og tag en uddannelse, hvor du kan blive alt fra salgsassistent til mellemleder.

    Du får og skaber gode oplevelser
    Som salgselev arbejder du fuldtid i Kvickly Svendborg Storcenter,  og har i alt 8 uger på skolebænken. I butikken prøver du kræfter med alt fra varemodtagelse, opfyldning af varer, lagerarbejde, lettere administrative opgaver, samt til at sidde ved kassen.

    Vi vil give vores kunder en oplevelse, der er så god, at de går hjem med smil på læben. Sådan en oplevelse skaber du, når du for eksempel hjælper kunderne med at finde specialvarer. Og du kommer hen ad vejen på banen med gode ideer til, hvordan vi kan skabe de bedste kundeoplevelser.

    Knyt nye venskaber på udfordrende skoleophold
    I løbet af uddannelsen er du på 8 korte skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever. Vi sørger for det hele. Det er et godt break fra dit job i butikken.

    Her begynder brikkerne at falde på plads – og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken.
    Der er også en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af butikker.

    Vil du være en del af vores sammenhold?
    Vi håber, du er åben og villig til at lære. Måske kan du se dig selv som leder i Kvickly på sigt? Derudover er du fyldt med ideer til, hvordan vi kan give vores kunder en god oplevelse. Og du har lyst til at vejlede kunderne. Du har:

    • bestået HG, EUD grundforløb, EUX eller HHX. Du kan også have STX/HF/HTX - gerne suppleret med 5 ugers EUS
    • let til smil og en positiv indstilling, som smitter af på både kunder og kollegaer
    • flair for at sælge og lysten til at blive en dygtig sælger

    Vi glæder os til at lære dig at kende
    Hvis du går rundt med en lille drøm i maven om at blive en supersælger eller mellemleder, så send din ansøgning via ”Søg job” senest den  25 juli 2020

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Jul

    Kvickly i Bruuns Galleri i Århus
    Du bliver en del af et varehus med i alt ca. 130 medarbejdere. Vi en travl butik med dygtige medarbejdere, der trives i en butik med masser af dynamik og som står klar til at hjælpe vores mange kunder. Et top moderniseret varehus, efter kædens nyeste koncept. Et varehus fyldt med muligheder, gode kollegaer og højt humør.

    Vi tilbyder:

    • Et spændende og udviklende job i et dynamisk arbejdsmiljø i en varehuskæde, hvor varekvalitet sættes i højsædet
    • Et job med gode personlige udviklings- og karrieremuligheder
    • Løn efter kvalifikationer med fleksibel lønpakke
    • Fleksible og gode arbejdsforhold, hvor du selv sætter dit præg på din hverdag og får frie rammer til udfoldelse af talent
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • Intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

    Opgaver:

    • Daglig produktion og kundebetjening i afdelingen
    • Salgsklar og inspirerende butik med høj standard, hver dag
    • Basis på plads, herunder priser, datovarer, avis-klar mm.
    • Disponering, rengøring og egenkontrol
    • Medvirke til god trivsel og atmosfære i afdelingen
    • Indgå i slagterteamet, som udover dig, består af 4 medarbejdere

    Vi forventer, at du:

    • har en baggrund, der relaterer til fødevareproduktion
    • kan tænke ud af boksen og sikre en inspirerende afdeling, så kunderne altid får det bedste udvalg
    • kan planlægge og gå forrest i den daglige drift
    • er en udadvendt person med lyst til at samarbejde, som trives i et aktivt og humørfyldt butiksmiljø
    • har viljen til succes og vil være en del af holdet, der skal drive varehuset mod nye højder

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Slagtermester Mikkel Ørum

    Tlf: 87318273 el. 28784555

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 20/7- 2020

    Ansættelse pr. 1/8-2020

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Jul

    Samler du på gode oplevelser? Bliv salgselev i Kvickly Svendborg Storcenter Nonfood.
    Er du klar til en sjov og lærerig hverdag, der indeholder praktik og korte, fede skoleophold?
    Brug 2 år på at få venner for livet, og tag en uddannelse, hvor du kan blive alt fra salgsassistent til mellemleder.

    Du får og skaber gode oplevelser
    Som salgselev arbejder du fuldtid i Kvickly i [indsæt navn] og har i alt 8 uger på skolebænken. I butikken prøver du kræfter med alt fra opfyldning af varer over lagerarbejde til at sidde ved kassen.

    Vi vil give vores kunder en oplevelse, der er så god, at de går hjem med smil på læben. Sådan en oplevelse skaber du, når du for eksempel hjælper kunderne med at finde specialvarer. Og du kommer hen ad vejen på banen med gode ideer til, hvordan vi kan skabe de bedste kundeoplevelser.

    Knyt nye venskaber på udfordrende skoleophold
    I løbet af uddannelsen er du på 8 korte skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever. Vi sørger for det hele. Det er et godt break fra dit job i butikken.

    Her begynder brikkerne at falde på plads – og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken.
    Der er også en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af butikker.

    Vil du være en del af vores sammenhold?
    Vi håber, du er åben og villig til at lære. Måske kan du se dig selv som leder i Kvickly på sigt? Derudover er du fyldt med ideer til, hvordan vi kan give vores kunder en god oplevelse. Og du har lyst til at vejlede kunderne. Du har:

    • bestået HG, EUD grundforløb, EUX eller HHX. Du kan også have STX/HF/HTX - gerne suppleret med 5 ugers EUS
    • let til smil og en positiv indstilling, som smitter af på både kunder og kollegaer
    • flair for at sælge og lysten til at blive en dygtig sælger

    Vi glæder os til at lære dig at kende
    Hvis du går rundt med en lille drøm i maven om at blive en supersælger eller mellemleder, så send din ansøgning via ”Søg job” senest den 26. juli 2020.

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Jul



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.