Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Dec

    Erfaren produktionsleder til afdeling for rustfri stål til stålproduktionsvirksomhed i vækst

    Ingen coronakrise her! Er du uddannet inden for stål, og har du lyst til at lede dit eget rustfri produktionsteam? Har du solid erfaring med rustfri opgaver, og har du ledelseserfaring? Så kan det være dig, vi søger til en nøglerolle som produktionsleder for vores voksende rustfri afdeling hos Langbjerg i Køge.

     

    Langbjerg Stål er siden 2011 vokset med 35 % i gennemsnit hvert år. Væksten fortsætter, og ordrebogen er fyldt med spændende ordrer inden for stål og rustfri stål til danske erhvervskunder. Vi leverer succesfulde stålløsninger til kunder inden for byggeri, procesindustri (pharma og kemisk), byudvikling og større butiksombygninger.

    Langbjerg i Køge består af 30 dedikerede medarbejdere. Vi arbejder i en flad organisationsstruktur, hvor den gode idé hurtigt kan få ben at gå på. Vores styrke er fællesskabet, og vi værner om at skabe succes ved at løfte i flok. Nu søger vi den rette medspiller til holdet.

    Citat fra projektleder Jimmi R.: Det, der giver energi, er at høre vores kunder sige, når man beder Langbjerg om at udføre en opgave: ”Så klarer de den bare”.


    DIN DAGLIGDAG | FÆLLESSKAB 
    Du vil som produktionsleder i Langbjerg indgå i et tæt samarbejde med virksomhedens ledelse og referere direkte til virksomhedens direktør.
    Din arbejdsdag vil foregå på værkstedet på hovedkontoret i Køge, hvor alle, der ikke er ude på projekter, holder til.


    DINE PRIMÆRE OPGAVER OG ANSVAROMRÅDER
    Som produktionsleder er din primære opgave at lede Langbjergs rustfri stålproduktion, som fylder stadig mere i vores samlede opgaveportefølje. Teamet består i dag af tre svende og en lærling – og så dig, der både leder, fordeler og arbejder med. 

    Dine ansvarsområder: 

      -Tilrettelæggelse af produktion i rustfri afdeling -Projektstyring af opgaver i rustfri afdeling -Kvalitetssikring på alle sager i rustfri afdeling -Ansvarlig for lærlinge; herunder udarbejdelse af lærlingeplan og opretholdelse af fagligt niveau i dennes afdeling -Sikre sikkerhed i rustfri produktionshal -Sikre at alle maskiner og lign. er driftssikre og fungerer optimalt -Deltage i arbejdsmiljømøder -Bestille varer til produktionen (hjælpematerialer og til specifikke sager efter aftale med projektleder) -Allokere medarbejdere i rustfri afdeling -Varetage kundekontakt på relevante opgaver -Deltagelse i det daglige produktionsarbejde efter behov -Supportere projektledere og produktionslederkollega i nødvendigt omfang


    HVEM ER DU 
    Du har en faglig uddannelse inden for stål – fx smed, maskinkonstruktør eller produktionsteknolog. Der kan være flere veje ind i rollen, men vi forestiller os, at du har noget ledelseserfaring fra en lignende stilling eller fra drift af selvstændig virksomhed.

    Du:

      -Har mindst 5 års arbejdserfaring inden for stål -Har solid erfaring med rustfri stålprojekter -Er ansvarsbevidst, løsningsorienteret og tager ejerskab for dit teams udvikling og opgaver -Er en holdspiller i det daglige og har gennemslagskraft, når det kræves for at holde teamet på sporet


    DU TILBYDES 

      -Et selvstændigt og ansvarsfuldt job i en virksomhed i vækst -Mulighed for at forme din egen rolle og udvikling  -Et godt arbejdsmiljø i en flad og uformel organisation  -En fuldtidsstilling med følgende arbejdstider: mandag – torsdag fra kl. 7.00 – 15.30 samt fredag fra 7.00 – 12.00. Moderat overarbejde må påregnes og honoreres efter gældende overenskomst.  -Vilkår følger overenskomst med fast løn efter kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring samt PC og mobiltelefon stillet til rådighed


    INTERESSERET? 
    JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for Langbjerg, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. 

    Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. 

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Julia Budolfsen på 30 851 291 eller jhb@jks.dk. Grundet juleferie vil opkald og e-mail kun blive besvaret sporadisk i uge 52 og 53.
     
    Om Langbjerg
    Langbjerg er et seriøst og kvalitetsbevidst stålfirma, der kan udføre opgaver bredt inden for stålfaget. Langbjerg leverer kvalitetsarbejde til absolut konkurrencedygtige priser og sørger for at overholde alle aftalte betingelser samt leveringstider. Langbjerg udfører især opgaver inden for industrimontage, værksted, CAD-konstruktion og større stålkoncept. Hos Langbjerg bliver du en del af et ungt og leverancefokuseret team i en dynamisk kultur, hvor der ikke er langt fra beslutning til handling. Langbjerg har en uformel samarbejdskultur, hvor du i høj grad har mulighed for at præge processer og beslutninger. 



    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Har du kendskab til detailhandel? Brænder du for salg og kundeservice og kan du li’ at møde mange forskellige mennesker hver dag? Så er det måske dig, som skal være Sælger på 15 timer/ugen i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst, og lige nu har vi brug for en dygtig og serviceminded Sælger til et mindre antal timer pr. uge.

    Giv hver kunde en god oplevelse

    Som Sælger bliver din primære opgave at vejlede og servicere vores kunder. Derudover vil du sammen med dine kollegaer få ansvaret for en eller flere varegrupper i varehuset samt varepræsentationen og kampagneopfølgningen af samme.  

    Dine opgaver som 15-timers Sælger vil bl.a. bestå af at:

    • Ekspedere og servicere kunder

    • Udføre vareopfyldning og udpakning, trimning af afdelingen

    • Sikre at varehuset altid er pænt, salgsklart og præsentabelt

    Effektiv og faglig dygtig sælger, der har let til smil

    Din baggrund er ikke så afgørende, hvad enten du er håndværker eller i gang med en faglig uddannelse indenfor detail- eller håndværkerbranchen, men det er vigtigt at du har lyst til at servicere kunder.

    Som person er du:

    • Serviceminded og detaljeorienteret

    • Kundeorienteret og forstår at prioriterer dette meget højt

    • Effektiv og formår at give kundeservice, som frembringer både smil og tak hos kunden

    • God til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    • Fagligt dygtig inden for det område du søger

    • Udadvendt, venlig og formår at beholde et smil på læberne i en travl hverdag

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye 15-timers Sælger vil du få en spændende stilling i en dynamisk og moderne virksomhed, hvor du får ansvar og indflydelse i dine daglige arbejdsopgaver. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du meget velkommen til at kontakte Afdelingschef Jacob Ottesen på mail: ac3.hillerod@bauhaus.dk

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Har du fingersnilde, så læs her!

    Tvedemose Champignon skal bruge flere medarbejdere til høsten af champignon, så hvis du har fingersnilde søg her.

    Tvedemose Champignon er en familievirksomhed, som har til huse i Lundby. Der er ikke mulighed for offentlig transport til virksomheden.

     

    Arbejdsopgaverne er plukning af champignoner.

     

    Champignoner dyrkes i store lagerhaller, hvor de bliver plukket. Arbejdet foregår på en lift i op til fire meters højde og anbefales ikke hvis man har problemer med højder. Det er vigtig med en god fysik og at du ikke er bange for at tage fat. Plukning af champignoner er ensformigt og monotont arbejde, hvilket du skal være indstillet på. Det er vigtigt, du taler og forstår dansk.

     

    Arbejdstiden kan være på morgenhold med mødetid kl. 05:00, daghold mødetid kl. 07:00 eller aftenhold mødetid kl. 14:00

    Man skal være fleksibel med med arbejdstider, da det er en svær produktion, man er på en 8 ugeres periode garanteret 32 timer om ugen

     

    Er dette noget du kan sige ja tak til, så søg straks på dette opslag. 



    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    2. Jan

    Du har allerede erfaring med ledelse og et stærkt konkurrencegen. Nu søger du en arbejdsplads, hvor du kan udvikle dig, og hvor du får en masse ansvar. Du har ambitioner om at blive den nye restaurantchef.

    Bliv leder for en af landets bedste fastfoodrestauranter
    Hos Sunset Boulevard vægter vi kvalitet og effektivitet meget højt. Sunset Boulevard er kendetegnet ved dygtige og engagerede medarbejdere. Vi er et ungt team, og vi vokser endnu mere. Det er her, du kommer ind i billedet, for du varetager den daglig drift og leder dine medarbejdere og yder service for gæsterne på højeste niveau.

    Mere end en administrativ opgave
    På en typisk vagt varetager og udvikler du restaurantens daglige drift. Du sørger for, at gæsterne får lækker mad på mindre end 5 minutter. Hver dag tager du dig af de administrative opgaver som løn, varebestilling og vagtplaner. Men det er på gulvet, du bruger størstedelen af tiden. Her sørger du for, at restauranten præsterer på højeste niveau.

    ”Heldigvis består mit arbejde ikke i, at jeg sidder på et kontor hver dag. Det vil dit heller ikke. De fleste
    dage er du ude på gulvet blandt gæsterne og dine medarbejdere. Det er her, tingene sker, så du får et
    godt overblik over restauranten, når du leder mellem 3 og 10 medarbejdere på en typisk vagt,”
    fortæller Assistent Manager Pernille

    Du træner og udvikler dine medarbejdere
    En af dine kerneopgaver bliver at træne og udvikle personalet – både de nye og de erfarne. Du motiverer dem til at yde deres bedste og har øje for, hvem der er fremtidens leder.

    ”En god leder bemærker, når medarbejderen yder en ekstra indsats. Det var det, der gjorde, at jeg rykkede fra
    at være almindelig medarbejder til min nuværende position som supervisor, og at jeg konstant gør mit bedste,”
    Fortæller Assistent Manager Tobias

    Vi tilbyder løbende udvikling af dine lederevner
    Når du starter, får du grundig oplæring, og vi sørger for, at du løbende får ledelsestræning, så du bliver endnu bedre til at drive og udvikle restauranten. Vi lægger ikke skjul på, at det er vigtigt, at du har mod på at overtage ansvaret som en af vores fremtidige restaurantchefer. Det her er nemlig en stilling, hvor du bliver en central del af restaurantens udvikling.
    Samtidig tilbyder vi også intern uddannelse der er med til at gøre at du får de rigtige værktøjer både ift. drift, økonomi og ledelse så du føler dig rigtig godt klædt på når du skal lede din egen restaurant.

    Forretningssans, ledererfaring og øje for detaljen
    Det falder dig naturligt at tage ansvar, og du sætter en ære i, at din restaurant præsterer sit bedste – også når du ikke er på arbejde.

    • Du har erfaring som assistent manager, shiftmanager eller andre relevante jobs hvor du har arbejde med drift og ledelse i en eller anden grad.
    • Du trives med en travl hverdag og kan bevare det kølige overblik, når det bliver ekstra hektisk.
    • Du har en medfødt forretningssans og er ikke bange for at prøve den af.

    Er du interesseret?
    Så send os en uopfordret ansøgning.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    6. Dec

    ​​​​​​
    SuperBrugsen Finsensvej på Frederiksberg
    Du bliver en del af en butik med godt 70 medarbejdere. Vi er et af Frederiksberg førende supermarkeder, vi sætter en ære i god kundeservice, et bredt sortiment og flinke medarbejdere.

    Vi tilbyder:

    • Et job med udviklingsmuligheder
    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Løbende uddannelse i jobbet via Coops intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser
    • Arbejdstiden er mandag til fredag, i tidsrummet 6-14. Weekendarbejde kan være aktuelt ved ex. sygdom.


    Opgaver:

    Du er den ansvarlige medarbejder for vores bake-off afdeling, du er ansvarlig for en daglige drift, bestilling af varer, opfyldning af varer, rengøring, salgsplanlægning mm. Ydermere kan det nævnes. at du:

    • refererer dagligt til souschefen/uddeler.
    • hjælper på daglig basis med afløsning af pauser i vores kasselinje
    • forstår at sætte kunden, og kundens behov i fokus
    • forstår at være aktuel med dit sortiment, ex årstider, sæson mm
    • hjælper med ad hoc opgaver når tiden er til det, ex vareopfyldning i ferskvarer.


    Vi forventer, at du:

    • har kendskab til bake-off, ikke nødvendigvis fra Coop.
    • har erfaring med kassebetjening.
    • er synlig i butikken
    • har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab
    • er i besiddelse af humor og er generelt positivt indstillet
    • går forrest og tager ansvar
    • arbejder rationelt og har ordenssans
    • kan arbejde selvstændigt
    • ikke er bange for at tage fat, da jobbet kan være fysisk krævende
    • er kreativ i jobbet og forstår at skabe salgsfremmende resultater

    Det er en fordel hvis du har beskæftiget dig med lignende job tidligere, eksempelvis delikatesse, eller bake-off på deltid.


    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Souschef Peter Nørskov eller tlf 38146200
     

    Tiltrædselse: Vi forventer du kan starte hurtigst muligt eller efter aftale.


    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 10.12.2020

    Samtaler holdes løbende.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Butikschef - Skanderborg

    8660, Skanderborg

    I Lidl arbejder vi hårdt for at skabe resultater og fortsætte vores vækst, så vi bliver danskernes foretrukne indkøbssted. Vi er nemlig ikke bange for ambitioner – og her er også plads til dine. Hvis du kan inspirere dine medarbejdere til at smøge ærmerne op og tage fat, finder du ikke et bedre sted at investere dig selv og din karriere end i Lidl. Vi har nemlig en plan for det hele, også for dig. Det er derfor, vi siger, at du lykkes i Lidl.

    Som butikschef er det dig, der sørger for, at alt går op i en højere enhed. Du går forrest og motiverer dine medarbejdere til at skabe rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Du sørger for, at alle opgaver bliver fulgt til dørs, og at butikken altid er salgsklar. Samtidig sørger du for, at dine medarbejdere trives, og du bakker dem op i deres udvikling.

    Du bliver også ansvarlig for at:

    • Lede og fordele den daglige butiksdrift
    • Oplære, uddanne, lede og motivere dine medarbejdere i butikken
    • Følge op på Lidls butikskoncepter
    • Følge op på nøgletal og bruge dem aktivt til at nå butikkens mål
    • Rekruttere nye medarbejdere
    • Tage del i den daglige drift af butikken, fx varebestilling og -opfyldning

    Du har muligvis en lederuddannelse og har med succes motiveret og ledet et hold af medarbejdere til at skabe gode resultater. Måske er du allerede en dygtig og resultatorienteret butikschef eller afdelingsleder hos en af vores kolleger i branchen, eller også har du en tilsvarende baggrund og lyst til at investere dig selv og din karriere i en velfungerende arbejdsplads med store ambitioner og højt til loftet. Derudover forventer vi, at du er:

    • Empatisk, motiverende og har en anderkendende ledelsesstil
    • Ansvarsbevidst og kan uddelegere og følge opgaverne til dørs
    • Resultatorienteret og har forretningssans
    • Serviceminded og kan skabe rammerne for gode indkøbsoplevelser

    Som butikschef i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med konkurrenternes. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive butikschef i Lidl:

    1. Muligheden for at skabe dine egne resultater med din egen butik
    2. Chancen for at vise, hvad du kan i Europas største detailkæde
    3. Du bliver en del af en konceptstærk international virksomhed, hvor fundamentet er lagt for, at du lykkes
    4. Mulighed for at udvikle dig i din stilling
    5. Fri bil af mærket BMW efter prøvetiden på 3 måneder og særdeles attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distriktschef Benjamin Veller Jensen på telefon 42 12 05 51, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Lagermedarbejder med truckcertifikat

    Har du truckcertifikat og lyst til at arbejde i en spændende virksomhed med velordnede forhold og en uformel omgangstone? Der er tale om både dag-, aften- og nathold.

    Vi søger en dygtig og erfaren lagerarbejder, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

      -Pakning -Plukning -Kontrol -Forefaldende lagerarbejde


    Faglige kompetencer:

      -Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde -Du arbejder struktureret og effektivt -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig -Kendskab til PC på brugerniveau -Truckcertifikat er ikke et krav, men en fordel


    Personlige egenskaber:

      -Du er omgængelig og imødekommende -Du er stabil og møder til tiden -Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver -Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende -Du kan fremvise straffeattest


    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    4. Jan

    Erfarne produktionsmedarbejdere søges til dag-, aften- og nathold

    Til gode virksomheder i Silkeborgområdet søger vi produktionsmedarbejdere til alle skift.

    Vi søger dygtige, alsidige og robuste produktionsmedarbejdere, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

      -Indstilling og betjening af maskiner -Overvågning af anlæg/produktionsudstyr -Kvalitetskontrol -Pakning -Håndtering -Etikettering -Forefaldende arbejde


    Faglige kompetencer:

      -Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig


    Personlige egenskaber:

      -Du er robust og klar til nye krævende udfordringer -Du er omgængelig og imødekommende -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden -Du kan fremvise straffeattest


    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Dec

    Assistant Manager Ballerup

    2740, Skovlunde

    Du har allerede erfaring med ledelse og et stærkt konkurrencegen. Nu søger du en arbejdsplads, hvor du kan udvikle dig, og hvor du får en masse ansvar. Du har ambitioner om at blive den nye restaurantchef.

    Bliv leder for en af landets bedste fastfoodrestauranter
    Hos Sunset Boulevard vægter vi kvalitet og effektivitet meget højt. Sunset Boulevard er kendetegnet ved dygtige og engagerede medarbejdere. Vi er et ungt team, og vi vokser endnu mere. Det er her, du kommer ind i billedet, for du varetager den daglig drift og leder dine medarbejdere og yder service for gæsterne på højeste niveau.

    Mere end en administrativ opgave
    På en typisk vagt varetager og udvikler du restaurantens daglige drift. Du sørger for, at gæsterne får lækker mad på mindre end 5 minutter. Hver dag tager du dig af de administrative opgaver som løn, varebestilling og vagtplaner. Men det er på gulvet, du bruger størstedelen af tiden. Her sørger du for, at restauranten præsterer på højeste niveau.

    ”Heldigvis består mit arbejde ikke i, at jeg sidder på et kontor hver dag. Det vil dit heller ikke. De fleste
    dage er du ude på gulvet blandt gæsterne og dine medarbejdere. Det er her, tingene sker, så du får et
    godt overblik over restauranten, når du leder mellem 3 og 10 medarbejdere på en typisk vagt,”
    fortæller Assistent Manager Pernille

    Du træner og udvikler dine medarbejdere
    En af dine kerneopgaver bliver at træne og udvikle personalet – både de nye og de erfarne. Du motiverer dem til at yde deres bedste og har øje for, hvem der er fremtidens leder.

    ”En god leder bemærker, når medarbejderen yder en ekstra indsats. Det var det, der gjorde, at jeg rykkede fra
    at være almindelig medarbejder til min nuværende position som supervisor, og at jeg konstant gør mit bedste,”
    Fortæller Assistent Manager Tobias

    Vi tilbyder løbende udvikling af dine lederevner
    Når du starter, får du grundig oplæring, og vi sørger for, at du løbende får ledelsestræning, så du bliver endnu bedre til at drive og udvikle restauranten. Vi lægger ikke skjul på, at det er vigtigt, at du har mod på at overtage ansvaret som en af vores fremtidige restaurantchefer. Det her er nemlig en stilling, hvor du bliver en central del af restaurantens udvikling.
    Samtidig tilbyder vi også intern uddannelse der er med til at gøre at du får de rigtige værktøjer både ift. drift, økonomi og ledelse så du føler dig rigtig godt klædt på når du skal lede din egen restaurant.

    Forretningssans, ledererfaring og øje for detaljen
    Det falder dig naturligt at tage ansvar, og du sætter en ære i, at din restaurant præsterer sit bedste – også når du ikke er på arbejde.

    • Du har erfaring som assistent manager, shiftmanager eller andre relevante jobs hvor du har arbejde med drift og ledelse i en eller anden grad.
    • Du trives med en travl hverdag og kan bevare det kølige overblik, når det bliver ekstra hektisk.
    • Du har en medfødt forretningssans og er ikke bange for at prøve den af.

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.