Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    2. Jun

    Bliv kongen af kød - og slagterelev i Kvickly
    Få stærke venskaber i et fedt, socialt miljø. Her lærer du et håndværk fra bunden. Og hjælper vores kunder til gode oplevelser.

    I Coop er vores vision at få danskerne til at spise bedre, og du får mulighed for at hjælpe til. Bliv slagterelev i Haderselv. Vi fokuserer på god kvalitet, den rigtige pris samt god kundeservice, og vi glæder os til at byde dig velkommen i et super sammenhold.

    Lær et håndværk helt fra bunden
    Som slagterelev kommer du ind i et stærkt fællesskab, hvor vi lærer dig slagterfaget fra bunden. Sammen sørger vi for, at vores kunder får gode madoplevelser.

    Du bliver hurtigt en af eksperterne, som hjælper vores kunder og viser dem og anretter vores slagterprodukter i butikken. Og vi sørger for, at du:

    • lærer om udskæringer og tilberedning
    • bliver klædt på til at kunne lave fx grillretter, slowfood og stegeretter
    • får en masse sparring og en målrettet plan for din elevtid

    Du får venner for livet
    I løbet af din elevtid kommer du også på korte skoleophold med en masse andre elever. Og der er en masse fælles aktiviteter, der giver dig nye venner. Som slagterelev i Kvickly får du altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på kvalitet, madglæde og venner for livet.

    Du bestemmer selv din fremtid hos
    Når du er udlært, kan du få arbejde alle steder. Men vi vil allerhelst have, at du bliver hos os i en af vores butikker. Hvor lang tid din elevperiode tager, kommer an på din baggrund og dine ambitioner. Det kan du læse mere om her.

    Vil du indtage tronen som kongen af kød?

    • Du har lyst til at prøve kræfter med det gode håndværk og vil lære det til perfektion.
    • På samme tid får du et kick af at være i butikken og hjælpe dine kunder.
    • Vi foretrækker, at du har gennemført grundforløbet ’Gourmetslagter’ eller ’Detailslagter’, men som minimum skal du have gennemført 9. klasse.

    Vi glæder os til at lære dig at kende
    Hvis du går rundt med en lille drøm i maven om at blive god til at skære en bøf perfekt, så send din ansøgning via ”Søg job” senest den 14. juni 2020.
    Du kan også kigge forbi Kvickly Haderslev og tage en snak med slagtermester Brian Pedersen eller ringe på 74225574.

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    5. Jun

    Erfarne lager- og logistikmedarbejdere søges

    Til sommervikariater fra juni til og med august søger vi dig/jer med truckcertifikat til spændende vikariat hos kunde i Videbæk.

    Vi søger dig, der har erfaring med lager og logistik, og som trives med en hverdag med gang i. 

     

    Vi tilbyder:

      -Længerevarende vikariat på ca. 3 måneder -Vikariat i en stor og spændende organisation -Gode løn og ansættelsesforhold -Gode og hjælpsomme kollegaer

     

    Vi søger dig, der: 

      -Har erfaring med lager og logistik -Har truckcertifkat -Er erfaren IT-bruger  -Ikke har planlagt mere end 1-2 uges sommerferie inden uge 35 -Har god fysik  -Er den gode kollega og møder glad op hver dag -Har respekt for regler og retningslinjer

     

    Finder du jobbet interessant, bedes du oprette dig på vores hjemmeside nedenfor og skrive "Videbæk" i bemærkninger.

    Har du yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte kunde- og personalekonsulent Inga Damgaard Jensen på 96 750 756 hos JKS.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Jun

    Produktionsmedarbejder til fast aftenhold i støberiafdeling ved Velux i Thyregod

    Har du epoxybevis, eller er du villig til at tage det gennem JKS? Så er det dig, vi søger for vores gode samarbejdspartner Velux i Thyregod. Du vil indgå i deres støberiafdeling med henblik på fastansættelse. Stillingen er på fast 4 dages aftenhold fra mandag til torsdag.

    I denne stilling vil du indgå i støberiafdelingen, hvor man overordnet samler vinduesrammerne, kommer dem i støbeforme, og sliber dem, så der er en pæn og jævn overflade. Du vil ikke være i kontakt med den flydende form af epoxy, men du skal være opmærksom på støvpartikler, hvis du har allergier (der er de fornødne hjælpemidler og værn).

     

    Arbejdsopgaver:

      -Samling af vinduesrammer -Op- og nedtagning af vinduesrammer fra støbeforme -Manuel slibning af emner -Kvalitetskontrol - registrering i system ift. eventuelle fejl -Håndtering -Forefaldende arbejde

     

    Faglige kompetencer:

      -Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed -Du har epoxybevis (hvis ikke du har, skal du være villig til at tage det, hvilket JKS finansierer) -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig

     

    Personlige egenskaber:

      -Du er vant til fysisk arbejde, da der er en del løft -Du er robust og klar til nye, krævende udfordringer -Du er omgængelig og imødekommende -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden -Du kan fremvise straffeattest

     

    Arbejdstider:

    Stillingen er på fast 4 dages aftenhold mandag til torsdag. Bemærk at arbejdstiderne varierer ift. bestemte tidspunkter på året.

     

    BEMÆRK - ALLE henvendelser angående stillingen skal gå igennem JKS. Har du spørgsmål, bedes du kontakte JKS Vejle på tlf.: 76 65 57 53.

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår, og der er opstart hurtigst muligt.

     

    Ansøgning:

    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning, billede og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende, og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet.   

    Bemærk: Ansøgninger, der sendes direkte pr. mail, kommer ikke i betragtning, så brug Søg Stillingen funktionen nedenfor.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    2. Jun



    Har du erfaring som projektleder, byggeleder, rådgiver inden for totalentreprise og drømmer du om at blive bygherre? Er du bygningsingeniør eller bygningskonstruktør og har du erfaring med indeklima, bæredygtighed, energi og tekniske installationer? Vil du være med til at bygge Lidls nye innovative hovedkontor i hjertet af Aarhus på 16.500 m2, med plads til 300+ medarbejder, en konceptbutik på 2.500 m2  samt et p-hus med cirka 360 p-pladser? Så er det måske dig, vi søger som vores nye kollega i Byggetekniskafdeling.

    Vi søger en dedikeret og motiveret projektleder med et stort drive og lyst til at gøre en forskel. Du har en baggrund inden for byggeri og gerne som konstruktør, ingeniør eller lignende. Du skal kunne trives i en til tider selvstændig og udfordrende stilling. Du skal være omstillingsparat, og trives med et højt aktivitetsniveau med forskelligartede opgaver.

    Du vil komme til at indgå i et dedikeret team af kolleger med forskellige faglige kompetencer, som sammen håndterer gennemførelsen af projektet vedrørende vores nye store hovedkontor.  Afdelingen er kendt for et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor, og ikke mindst et stærkt sammenhold.

    Du bliver, sammen med vores Senior Projekt Manager, en del af projektledelsen og du vil derfor få et ansvarsfuldt job, hvor gennemslagskraft, resultater, overblik og gode forhandlingsevner er vigtige kompetencer at besidde for at lykkes i denne stilling.

    Som Bygherre & Projektleder varetager du blandt andet opgaver som kvalitetssikring, implementering af egne leverancer, driftssætning og dokumentation, budgettering og opfølgning, samt andre opgaver, der naturligt hører under generel byggeledelse.

    Det nye hovedkontor vil stå klart i sommeren 2022. Herefter vil andre store og komplekse projekter komme i spil, som eksempelvis projekter vedrørende vores nuværende hovedkontor i Kolding og større projekter vedrørende vores nuværende logistikcenter i Kolding.

    Eftersom store dele af arbejdet omhandler bygningen af det nye hovedkontor i Aarhus, vil størstedelen af arbejdet, efter endt indarbejdning, varetages fra vores satellitkontor som er placeret i den sydlige del af Aarhus samt fra byggepladskontoret.

    Du lykkes i Lidl
    Hos Lidl får du en velfungerende arbejdsplads, hvor de ting, du skal bruge, bare fungerer. Vi tilbyder en spændende arbejdsplads i en dynamisk branche, der kræver, at vi altid er på forkant, og altid er klar til at hjælpe hinanden. Vores internationale succes og vækst betyder jobsikkerhed, og at fremtidsmulighederne ikke stopper ved grænsen. Derudover starter du en karriere med branchens bedste kolleger.

    Lyder det som noget for dig?
    Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Yderligere information
    For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte Senior projektleder, Nicholas Olejas, på mail: nicholas.olejas@lidl.dk

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Gennemførelse af Lidls nye hovedkontor i hjertet af Aarhus
    • Intern kommunikation og information vedr. hovedkontorsbyggeriet
    • Sparring med, samt omsætning af opgaver fra Lidls internationale hovedsæde
    • Sikring af projekternes kvalitet, herunder tage vigtige afgørende beslutninger og udarbejdelse af budgetter samt opfølgning herpå


    Om dig

    Om dig
    • Du er fx. uddannet bygningsingeniør, bygningskonstruktør eller lignende
    • Du har overblik, drive og engagement, som kan sikre fremdrift og resultater
    • Du er i besiddelse af viden om tekniske installationer, indeklima, energi, bæredygtighed og konstruktioner generelt, og har mod på at lære mere
    • Du besidder gode forhandlingsevner
    • Du evner at træffe de rigtige beslutninger – også under pres
    • Du evner at formulere dig præcist, såvel skrift som tale, på dansk
    • Du har grundlæggende kendskab til engelsk såvel skrift som tale
    • Du har gode kommunikationsevner samt gennemslagskraft
    • Du har en god situationsfornemmelse, og ser altid muligheder frem for begrænsninger
    • Du er struktureret, målrettet, fleksibel og resultatorienteret
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Rollen som bygherre i et stort komplekst projekt
    • En spændende og udfordrende stilling i en virksomhed i kraftig vækst, der vil udvikle dig såvel fagligt som personligt
    • Udvikling med et internationalt perspektiv
    • Et rigtigt godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • En spændende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder
    • Grundig oplæring, lokalt og i internationalt projektteam, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Lyder det som noget for dig?
    Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Yderligere information
    For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte Senior projektleder, Nicholas Olejas, på mail: nicholas.olejas@lidl.dk

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    2. Jun

    Souschef - Odder

    8300, Odder


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
     


     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:
     


     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:
     


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Rasmus Christensen på telefon 4212 0513, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
     

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


     



    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:
     

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift


     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:
     

    • En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    • Branchens bedste sammenhold
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    • Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Rasmus Christensen på telefon 4212 0513, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    1. Assistent - Gråsten

    6300, Gråsten

    Er du klar til at få ansvar og være den, chefen trygt kan overlade butikken til, når der skal åbnes og lukkes? Som 1. assistent får du masser af udviklingsmuligheder og gode fordele.


    Du kender allerede ALDI Danmark. For vi var de første i Danmark til at tilbyde høj kvalitet til discountpriser. I dag har vi skudt en spændende udvikling i gang under navnet: ”Hver dag endnu bedre”, og den udvikling inviterer vi nu dig med til som vores nyeste 1. assistent i butikken i Gråsten.

    Din hverdag

    Du er med til at gøre butikken salgsklar og give kunderne en fantastisk oplevelse i samarbejde med dine kolleger. På samme tid er du også den, der kan tage ansvaret for butikken, når både butiks- og souschefen er ude af huset – såsom om morgenen, aftenen og i weekenderne.

    Du får en sjov hverdag med masser af service og godt humør, når du:

    • med kunden i centrum giver den bedste service – både ved kassen og ude i butikken
    • får nøglerne og både kan åbne og lukke butikken
    • tæller kassen op, når du lukker
    • trimmer og fylder op ude på hylderne efter vores koncept.

    Din Profil

    Du er typen, som møder glad ind på arbejde og elsker at have det sjovt med dine kolleger samt give kunderne de bedste oplevelser. Derudover forventer vi, at du:

    • er fyldt 18 år – og har du arbejdet i butik før, så er det bestemt en fordel
    • er ansvarsbevidst og lige går en ekstra runde, så butikken altid spiller
    • kan arbejde 25 timer hver uge.

    Vores fordele

    • Du får de bedste muligheder for at udvikle dig og få din første ledererfaring på CV’et – og en mulig karrieresti, hvor du videreudvikler dit ledertalent på ALDI Academy, f.eks gennem vores Butikschefstrainee forløb.
    • Du får et job, som passer godt til dig, uanset om du vil gå karrierevejen, have et studiejob eller er i gang med et sabbatår.
    • Du får adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og flot tøj til forskellige sjove events.
    • Du får adgang til frisk frugt hver gang du er på arbejde, som en del af ALDI’s frugtordning.

    Kontakt

    Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Eldina Pustal på telefon 60230526.

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 31.05.2020. Søg nu, da vi afholder samtaler løbende.

     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu har vi sat gang i en bevægelse imod at blive danskernes foretrukne detailkæde. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at gøre hver dag endnu bedre. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    2. Jun



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    1. Assistent - Højbjerg

    8270, Højbjerg

    Er du klar til at få ansvar og være den, chefen trygt kan overlade butikken til, når der skal åbnes og lukkes? Som 1. assistent får du masser af udviklingsmuligheder og gode fordele.


    Du kender allerede ALDI Danmark. For vi var de første i Danmark til at tilbyde høj kvalitet til discountpriser. I dag har vi skudt en spændende udvikling i gang under navnet: ”Hver dag endnu bedre”, og den udvikling inviterer vi nu dig med til som vores nyeste 1. assistent i butikken i Højbjerg.

    Din hverdag

    Du er med til at gøre butikken salgsklar og give kunderne en fantastisk oplevelse i samarbejde med dine kolleger. På samme tid er du også den, der kan tage ansvaret for butikken, når både butiks- og souschefen er ude af huset – såsom om morgenen, aftenen og i weekenderne.

    Du får en sjov hverdag med masser af service og godt humør, når du:

    • med kunden i centrum giver den bedste service – både ved kassen og ude i butikken
    • får nøglerne og både kan åbne og lukke butikken
    • tæller kassen op, når du lukker
    • trimmer og fylder op ude på hylderne efter vores koncept.

    Din Profil

    Du er typen, som møder glad ind på arbejde og elsker at have det sjovt med dine kolleger samt give kunderne de bedste oplevelser. Derudover forventer vi, at du:

    • er fyldt 18 år – og har du arbejdet i butik før, så er det bestemt en fordel
    • er ansvarsbevidst og lige går en ekstra runde, så butikken altid spiller
    • kan arbejde 20 timer hver uge.

    Vores fordele

    • Du får de bedste muligheder for at udvikle dig og få din første ledererfaring på CV’et – og en mulig karrieresti, hvor du videreudvikler dit ledertalent på ALDI Academy, f.eks gennem vores Butikschefstrainee forløb.
    • Du får et job, som passer godt til dig, uanset om du vil gå karrierevejen, have et studiejob eller er i gang med et sabbatår.
    • Du får adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og flot tøj til forskellige sjove events.
    • Du får adgang til frisk frugt hver gang du er på arbejde, som en del af ALDI’s frugtordning.

    Kontakt

    Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Jens Gravesen Eg på telefon 60401070.

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 30.06.2020. Søg nu, da vi afholder samtaler løbende.

     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu har vi sat gang i en bevægelse imod at blive danskernes foretrukne detailkæde. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at gøre hver dag endnu bedre. 

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.