Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    1. Jan

    Kontorassistent med erfaring indenfor lager og logistik

    Har du erfaring med speditions og toldpapirer, så er det måske dig vi søger.

    Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en kontorassistent med erfaring indenfor speditions- og toldpapirer.

     

    Er du en administrativ blæksprutte med mod på en hverdag med mange forskellige opgaver indenfor kontorfaget? Har du erfaring med speditionspapirer, og trives du med at have mange bolde i luften? Så er det måske dig, vi leder efter til vores kunde, som er en større ordreproducerende virksomhed beliggende i Hjørring.

    Der er tale om et Try & hire forløb, hvor du bliver en del af et professionelt kontorteam, hvor der er god stemning og højt til loftet.

     

    Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.:

      -Fakturering -Speditionspapirer -Eksport og importkontrol -kundebetjening/telefonbetjening -Arkivering og registrering -Udarbejdelse af toldpapirer, fragtbreve m.m

     

    Om dig:

    Du er en erfaren kontorassistent og kan lide at arbejde selvstændigt, struktureret og med mange opgaver. Du er positiv og fleksibel og er vant til at tale med mange mennesker.

      -Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret -Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod -Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans -Du er uddannet indenfor kontor og har gerne erfaring fra lignende stilling

     

    Vi tilbyder :

    En unik mulighed for at skabe et job med en afvekslende hverdag i en større virksomhed, hvor der er fokus på vækst og godt arbejdsmiljø.


    Ansøgning:

    For at søge denne stilling benyt venligst nedenstående link. 

    Du opfordres samtidigt til at gå ind på vores hjemmeside www.jks.dk/cv og oprette dit CV - så vil du automatisk også komme i betragtning til andre jobs. 

    Ansøgninger behandles løbende – og stillingen kan være besat inden udløb.

     



    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Erfarne lagermedarbejdere søges

    JKS søger dygtige lagermedarbejdere med ordenssans og flair for logistik, der har lyst til nye udfordringer hos vores kunder i Aalborg og omegn.

    Vi søger dygtige og erfarne lagerarbejdere med truckcertifikat til både korte og længerevarende vikariater.

    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

      -Kørsel med truck -Pakning -Plukning -Kontrol -Forefaldende lagerarbejde


    Faglige kompetencer:

      -Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde -Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig -Kendskab til PC på brugerniveau -Du har truckcertifikat


    Personlige egenskaber:

      -Du er omgængelig og imødekommende -Du er stabil og møder til tiden -Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver -Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende -Du kan fremvise straffeattest


    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Er du klar til at få ansvar og være den, chefen trygt kan overlade butikken til, når der skal åbnes og lukkes? Som 1. assistent får du masser af udviklingsmuligheder og gode fordele.


    Du kender allerede ALDI Danmark. For vi var de første i Danmark til at tilbyde høj kvalitet til discountpriser. I dag har vi skudt en spændende udvikling i gang under navnet: ”Hver dag endnu bedre”, og den udvikling inviterer vi nu dig med til som vores nyeste 1. assistent i butikken i Ballerup.

    Din hverdag

    Du er med til at gøre butikken salgsklar og give kunderne en fantastisk oplevelse i samarbejde med dine kolleger. På samme tid er du også den, der kan tage ansvaret for butikken, når både butiks- og souschefen er ude af huset – såsom om morgenen, aftenen og i weekenderne.

    Du får en sjov hverdag med masser af service og godt humør, når du:

    • med kunden i centrum giver den bedste service – både ved kassen og ude i butikken
    • får nøglerne og både kan åbne og lukke butikken
    • tæller kassen op, når du lukker
    • trimmer og fylder op ude på hylderne efter vores koncept.

    Din Profil

    Du er typen, som møder glad ind på arbejde og elsker at have det sjovt med dine kolleger samt give kunderne de bedste oplevelser. Derudover forventer vi, at du:

    • er fyldt 18 år – og har du arbejdet i butik før, så er det bestemt en fordel
    • er ansvarsbevidst og lige går en ekstra runde, så butikken altid spiller
    • kan arbejde 5 timer hver uge.

    Vores fordele

    • Du får de bedste muligheder for at udvikle dig og få din første ledererfaring på CV’et – og en mulig karrieresti, hvor du videreudvikler dit ledertalent på ALDI Academy, f.eks gennem vores Butikschefstrainee forløb.
    • Du får et job, som passer godt til dig, uanset om du vil gå karrierevejen, have et studiejob eller er i gang med et sabbatår.
    • Du får adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og flot tøj til forskellige sjove events.
    • Du får adgang til frisk frugt hver gang du er på arbejde, som en del af ALDI’s frugtordning.

    Kontakt

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 31.12.2020 . Søg nu, da vi afholder samtaler løbende.

     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu har vi sat gang i en bevægelse imod at blive danskernes foretrukne detailkæde. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at gøre hver dag endnu bedre. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    3. Jan

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Er du klar til at få ansvar og være den, chefen trygt kan overlade butikken til, når der skal åbnes og lukkes? Som 1. assistent får du masser af udviklingsmuligheder og gode fordele.


    Du kender allerede ALDI Danmark. For vi var de første i Danmark til at tilbyde høj kvalitet til discountpriser. I dag har vi skudt en spændende udvikling i gang under navnet: ”Hver dag endnu bedre”, og den udvikling inviterer vi nu dig med til som vores nyeste 1. assistent i butikken i Ølstykke.

    Din hverdag

    Du er med til at gøre butikken salgsklar og give kunderne en fantastisk oplevelse i samarbejde med dine kolleger. På samme tid er du også den, der kan tage ansvaret for butikken, når både butiks- og souschefen er ude af huset – såsom om morgenen, aftenen og i weekenderne.

    Du får en sjov hverdag med masser af service og godt humør, når du:

    • med kunden i centrum giver den bedste service – både ved kassen og ude i butikken
    • får nøglerne og både kan åbne og lukke butikken
    • tæller kassen op, når du lukker
    • trimmer og fylder op ude på hylderne efter vores koncept.

    Din Profil

    Du er typen, som møder glad ind på arbejde og elsker at have det sjovt med dine kolleger samt give kunderne de bedste oplevelser. Derudover forventer vi, at du:

    • er fyldt 18 år – og har du arbejdet i butik før, så er det bestemt en fordel
    • er ansvarsbevidst og lige går en ekstra runde, så butikken altid spiller
    • kan arbejde 5 timer hver uge.

    Vores fordele

    • Du får de bedste muligheder for at udvikle dig og få din første ledererfaring på CV’et – og en mulig karrieresti, hvor du videreudvikler dit ledertalent på ALDI Academy, f.eks gennem vores Butikschefstrainee forløb.
    • Du får et job, som passer godt til dig, uanset om du vil gå karrierevejen, have et studiejob eller er i gang med et sabbatår.
    • Du får adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og flot tøj til forskellige sjove events.
    • Du får adgang til frisk frugt hver gang du er på arbejde, som en del af ALDI’s frugtordning.

    Kontakt

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 31.12.2020 . Søg nu, da vi afholder samtaler løbende.

     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu har vi sat gang i en bevægelse imod at blive danskernes foretrukne detailkæde. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at gøre hver dag endnu bedre. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    6. Dec

    Er du SuperBrugsen Lystrups næste salgselev?

    Vil du have løn for at lære en masse om butik og salg og få venner for livet?
    Nu har du mulighed for at blande praktisk arbejde med korte, fede skolehold i en 2-årig elevperiode.

    Lær alt om at arbejde i butik
    Som salgselev arbejder du fuldtid i SuperBrugsen i Lystrup. I butikken kommer du til at prøve det hele – lige fra at tale med kunder, når du sidder ved kassen, til at fylde varer op og til at arbejde på lageret.

    Hurtigt bliver du en del af et super sammenhold, hvor vi sørger for, at du bliver godt klædt på til at hjælpe vores kunder og inden du har set dig om, har kunderne lært dig og dit gode humør at kende.

    Knyt nye venskaber på udfordrende skoleophold
    I løbet af uddannelsen er du på 8 korte skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever. Vi sørger for det hele. Det er et godt break fra dit job i butikken.
    Her begynder brikkerne at falde på plads – og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken.
    Der er også en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af butikker.

    Er jeg mon jeres næste supersælger?
    I SuperBrugsen Lystrup møder du topprofessionelle, dygtige fagfolk, som står klar til at lære fra sig. Derfor er det vigtigt, at du er åben og har lyst til at lære om at vejlede vores kunder på den bedste måde.

    En positiv indstilling, som smitter af på både kunder og kollegaer, er dit første skridt på vej mod at blive supersælger.
    Desuden har du:

    • bestået HG, EUD grundforløb, EUX eller HHX. Du kan også have en STX/HF/HTX, gerne suppleret med 5 ugers EUS
    • flair for at sælge og lysten til at blive en dygtig sælger

    Har du, hvad der skal til?
    For mere information er du velkommen til at ringe til Souschef Asger Gjerløff eller Uddeler Keld Berg Hansen på 86221081

    Send din ansøgning via ”Søg job” senest den 12.12.2020

    Der vil være løbende samtaler og ansættelser.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Medarbejder hos Dominos

    4000, Roskilde

    Som instore medarbejder er din primære opgave inde i selve butikken. Du står sammen med dine kollegaer i restauranten for tilberedningen af pizzaer og tilbehør samt servicering af kunder.

    Du vil blive oplært i hvordan vi tilbereder vores lækre pizzaer, og altid sørger for at de er perfekt, når vi leverer dem til kunden. Du vil ligeledes også blive oplært i at servicere kunder, samt sørge for at vores hygiejneforhold altid er i top, da vi går meget op i kun at have gode smileys. 

    Der er altid fart på i vores restauranter. Du skal være forberedt på at arbejde en smule under pres, og være klar at give en hjælpende hånd til dine kollegaer når der er travlt.

    Du vil være en del af et ungt og energisk team, som alle sammen elsker at gå på arbejde.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

    Send din ansøgning til: jobs@dominos.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Dec

    Slagtere søges til weekendhold hos Hørkram, Aarhus

    Har du erfaring med udskæring og finpudsning af kød? Er du uddannet gourmetslagter/detailslagter? Har du lyst til at blive en del af en helt ny og topmoderne kødopskæring? Kan du starte med det samme? Så er det dig, vi søger!

     

    Om jobbet
    Hørkram Foodservice har i januar 2020 åbnet sin egen 3.000 kvadratmeter store topmoderne kødopskæring i Aarhus, som tilbyder Hørkrams kunder præcis levering af kvalitetskød og -pålæg. Du vil blive en del af en afdeling, som med kort varsel skal kunne sikre en høj kvalitet til vores kunder. 

    Du bliver en del af et team, hvor især hygiejne- og fødevaresikkerhed er højt prioriteret. 
    Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være udskæring, tilskæring og finpudsning af kød, fremstilling af hakkekød og produktion af bøffer til burgere samt saltning og marinering af kød. Dertil vil opgaverne indbefatte emballering, pakning og mærkning. 

    Kvalifikationer
    Der er flere indgangsvinkler til stillingen, og du kan fx være uddannet gourmetslagter eller detailslagter. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling. Truckcertifikat vil være en fordel, men ikke et krav.

    Som person er du positiv og god til at samarbejde. Du trives med et højt tempo i et dynamisk miljø, men også med rutineprægede opgaver. Det er vigtigt, at du er omstillingsparat og fleksibel. Dertil er du kvalitetsbevidst og effektiv, og du sætter en ære i at levere en opgave inden for den fastsatte deadline. 

    Arbejdstid og -sted
    Vi søger slagtere til weekendhold. Opstart vil være hurtigst muligt.

    Hørkram Foodservice A/S, Torshøjvej 59, 8362 Hørning.

    Vi tilbyder
    En stilling i et topmoderne anlæg i en flad organisation, hvor du vil få en grundig oplæring. Dine inputs og idéer er yderst velkomne, da du skal være med til at skabe et effektivt team, som sikrer, at alle opgaver bliver løst til tiden. 
    Du får løn og pension efter NNFs overenskomst. Derudover er der kantineordning.  

     

    Ansøgning
    JKS varetager rekrutteringsprocessen for Hørkram Foodservice A/S, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor.
    Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. 

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kunde- og personalekonsulent Majbritt Bjerborg på tlf. +45 30 85 13 23.

     

    Om Hørkram Foodservice A/S
    Hørkram Foodservice A/S er en landsdækkende totalleverandør til foodservice-markedet og én af de tre største cateringgrossister i Danmark. De råder over et meget bredt og alsidigt sortiment med over 30.000 unikke varenumre og har mere end 50 års erfaring som grossistleverandør til foodservice-markedet. Kundefundamentet spænder bredt lige fra den lokale bager til alle typer af offentlige instanser over til store og små virksomheder til restauranter/caféer/kiosker i alle størrelser.

    Se mere på: http://www.hoka.dk



    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.