Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Lidl Danmark K/S

    31. Dec

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Sunset Boulevard

    31. Dec

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge Dk’s måske bedste burgere!’

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Dec

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Dec

    Der søges fuldtids og deltids truckfører til vores centrallager i Køge. Som truckfører, har du i samarbejde med dine kollegaer og nærmeste leder ansvaret for kørsel af kontrollerede paller samt klargøring af indgående paller til plukkerne, der hver dag plukker varer til vores butikker øst for Storebælt.

    Du trives i en stor virksomhed, hvor tempoet hver dag er højt, men hvor vi sætter en ære i at følge vores koncepter og retningslinjer.

    • Håndtering af indgående paller der skal gøres klar til plukning
    • Indlagring af indgående paller
    • Diverse forefaldende lageropgaver
    • Ekstra kontrolaktiviteter
    • Du er systematisk og har en udpræget ordenssans
    • Du formår at holde hovedet koldt og altid bevare det gode humør; også når der er rigtig travlt
    • Du er ansvarsbevidst, hvilket skinner igennem i alle facetter af dit arbejde
    • Du trives i et tempofyldt miljø
    • Du arbejder selvstændigt og sætter pris på at arbejde ud fra Lidls koncepter
    • Er indstillet på også at arbejde i køle- og frostrum
    • Trives med fysisk arbejde
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.
    • Stillingen kan både være deltid og fuldtid
    • Den primære arbejdstid vil ligge i tidsrummet 6-20, dog vil der være vis fleksibilitet i forhold til dette og den enkelte kandidat

    Er du vores nye kollega? Så tøv ikke med at sende os din ansøgning.

     

    Supplerende oplysninger:

    Kontaktperson v. spørgsmål til jobbet (navn og telefonnummer): Rasmus Switzer Hansen kan kontaktes mellem 8-16 mandag til fredag på tlf. 60340685.

    Fuldtid/deltid: Både fuldtid og deltid.

    Startdato: Hurtigst muligt.

    Deadline for ansøgning: 1. november 2021

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Dec

    Har du ambitionerne og viljen? Så har vi elevpladsen!

    Er du klar til at blive en del af et vinderteam med branchens bedste kollegaer?

    Så tilbyder vi dig en 2-årig elevuddannelse, der kombinerer praktik med teori, og hvor mulighederne er uendelige; du har bl.a. mulighed for 1 måneds udlandsophold, du kan få lov til at styre din egen butik med dine elevkollegaer, og du får et elevtillæg på hele 1000 kr. ekstra, oveni den overenskomstmæssige løn.

    Mød vores tidligere elev Sol:

    ”Inden jeg blev ansat som elev i Lidl, havde jeg afprøvet forskellige elevstillinger. Jeg har blandt andet været elev i en undertøjsforretning, tøjforretning og lædervareforretning, men i alle tre butikker syntes jeg, at timerne føltes ufattelige lange. Derfor valgte jeg at søge hos Lidl, netop fordi jeg vidste, at der altid var noget at lave. I dag er jeg utrolig glad for min beslutning, da jeg elsker det høje tempo og følelsen af, at dagene flyver afsted.” Udtaler Sol, tidligere elev og nuværende butikschef i Lidl.

    Er du klar på udlandsophold, masser af ansvar, 1000 kroners elevtillæg, og branchens bedste sammenhold? Så er det måske dig, vi står og mangler!

    • 2-årig elevuddannelse, inklusive 8 ugers skoleophold fordelt på de 2 år
    • Mulighed for faglig og personlig udvikling via et udlandsophold af en måneds varighed
    • Selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge sammen med de øvrige anden-års elever
    • Du tilbringer hverdagene i en af vores Lidl-butikker, hvor du vil indgå som en del af den daglige butiksdrift
    • Du kommer til at lære om alt fra varebestilling, planlægning og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder
    • 37 timers arbejdsuge hvor vagterne ligger i tidsrummet kl. 06.00-22.30, samt hver anden weekend
    • Du har gennemført/er i gang med en EUD/EUX, HHX, HF, HTX, STX eller lignende. Læs mere om adgangskravene her.
    • Du er ambitiøs og har viljen til at yde dit bedste
    • Du har drive, holdånd og godt humør
    • Du drømmer om at tage ansvar, skabe resultater og blive en del af et vinderteam
    • Du trives i en virksomhed med tempo, hvor arbejdsdagene sjældent er ens
    • En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt
    • En uddannelse i en international virksomhed med gode karrieremuligheder inden for detailhandel
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en frisk og ligefrem tone
    • Et rigtig godt fællesskab med engagerede og dygtige kollegaer
    • Et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn
    • Mulighed for sundhedsordning  
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

     

    Ansøgning
    Lyder det som noget for dig? Så skynd dig at sende din ansøgning til os. Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at skrive en mail til elev@lidl.dk.

    Tiltrædelse: August 2022, med mulighed for at starte allerede nu som aflønnet butiksmedarbejder.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

    #SammenholdErVinderhold

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Dec

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Dec

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Dec

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.
     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    * Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver 
    * Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    * Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    * Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    * Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede 
     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar. 

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    * Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    * Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    * Har en venlig og professionel fremtoning
    * Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    * Har overblik og fokus på detaljen 
    * Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef. 

    Som souschef i Lidl får du: 

    * En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    * Branchens bedste sammenhold
    * Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    * Attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distrikt Chef Brian Schmidt på telefon 42 12 06 67, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Sunset Boulevard

    31. Dec

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge Dk’s måske bedste burgere!’

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Dec

    Er du B-menneske med stort B og trives du med aftenarbejde? Har du energien til at motivere og lede aftenholdet til at nå arbejdsdagens mål? Formår du at holde begejstringen på dit hold selv, hvis der forekommer overarbejde? Så er du vores nye Teamleder på aftenholdet for pluk af frugt og grønt/kød og brød.

    Logistikcenteret i Køge leverer varer til alle vores butikker på Sjælland og Bornholm.

    Vi åbner flere og flere butikker, og vi er derfor også i gang med en meget spændende og omfattende udvidelse af det eksisterende Logistikcenter. Vi søger netop nu en Teamleder, som skal være med på denne spændende rejse.

    I Lidl er vi stolte af vores faste rammer og velafprøvede koncepter, fordi det giver dig overskud til at præstere i dit arbejde, så du ved, hvordan du udfører din opgave bedst muligt.

    Som Teamleder skal du i samarbejde med din Afdelingsleder motivere og udvikle dine medarbejdere og derved sikre, at vi når i mål med dagens produktion til tiden og altid på den mest omkostningsbevidste måde.

    Vi tror på, at medarbejdertilfredshed er grundstenen for motivation og motivation er grundstenen for succes.

    Som Teamleder har du det fulde personaleansvar for dit hold bestående af 10-15 medarbejdere.

    Dit overordnede ansvar bliver, bl.a.:

    • At rekruttere de rigtige kollegaer til dit hold
    • At lave arbejdsplaner der sikrer forudsætningerne for dit holds succes og resultater
    • At motivere dine medarbejdere
    • At udvikle dine medarbejdere
    • At sikre en høj medarbejdertilfredshed på dit hold
    • At dyrke vinderkultur og holdånd
    • At skabe resultater via dit hold for såvel eget område som hele Logistikcenteret
    • At sikre den højeste kvalitet for vores butikker i Regionen

    Dine arbejdstider bliver mandag til fredag kl. 15.00 - 23.00 samt lørdag og søndag hver 3. weekend i fast turnus.

    Du brænder for rollen som leder og nyder at have ansvaret, der følger med.

    Du er bevidst om, at du som leder kun har succes, hvis alle på dit hold har succes – sammenhold er vinderhold!

    Derudover forventer vi, at du:

    • kan motivere og begejstre – specielt når vi har allermest travlt
    • er en positiv og imødekommende leder
    • kan holde overblikket, når du skal navigere mellem forskellige opgaver samtidig med, at det skal gå hurtigt
    • tidligere har arbejdet på skæve tidspunkter
    • er detaljeorienteret og struktureret
    • trives i et konceptstærkt miljø, hvor det går stærkt
    • har minimum 3 års erfaring som leder for et hold på minimum 10 medarbejdere
    • er indstillet på 2-3 måneders oplæring i henholdsvis Jylland og udland.
    • erfaring med SAP EWM er en fordel men ikke et krav 

    5 gode grunde til at blive Teamleder i Lidl:

    1. God og målrettet oplæring i alle processer
    2. Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    3. Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    4. Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
    5. Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.


    Er du vores nye Teamleder til aftenholdet, så tøv ikke med at sende os din ansøgning! Ansøgningsfristen er 20. september, men vi behandler ansøgninger løbende, og afslutter processen når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte Operations Manager Johan Højgaard på telefon 4212 0698 på hverdage mellem kl. 8.00 - 12.00.

     

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.