Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    26. Jun

    Ufaglærte medarbejdere

    8660, Skanderborg

    Ufaglærte medarbejdere

    Er du ufaglært, fleksibel og omstillingsparat, og har du lyst til at prøve kræfter med en masse forskellige typer opgaver inden for produktion, lager m.v.?

    JKS mangler vikarer til længerevarende vikariater i Skanderborg.

    Vi ser gerne:

      -At du er til rådighed i en længere periode og kan træde til med dags varsel  -At du har lyst til at prøve kræfter med en masse nye opgaver 

    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

      -Montage- /samleopgaver -Indstilling og betjening af maskiner -Kvalitetskontrol -Pakkeopgaver -Etikettering -Alt blandet forefaldende arbejde

    Faglige kompetencer:

      -Du har "hænderne skruet rigtigt på" og har gerne generel fingersnilde -Du er effektiv og hurtigtarbejdende -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig


    Personlige egenskaber:

      -Du er robust og klar til nye krævende udfordringer -Du er klar på at springe til med kort varsel -Du er omgængelig og imødekommende -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden -Du kan fremvise straffeattest


    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Trives du med at have mange forskellige arbejdsopgaver, er du fleksibel og omstillingsparat, og matcher du ovennævnte kvalifikationer? Så er du måske lige den, vi søger.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Produktionsmedarbejder søges

    8660, Skanderborg

    Produktionsmedarbejder søges

    Effektiv produktionsmedarbejder søges til bl.a. indstilling og betjening af maskiner samt overvågning af anlæg og produktionsudstyr.

    Vi søger en dygtig, alsidig og robust produktionsmedarbejder, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

      -Indstilling og betjening af maskiner -Overvågning af anlæg/produktionsudstyr -Kvalitetskontrol -Pakning -Håndtering -Forefaldende arbejde


    Faglige kompetencer:

      -Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig


    Personlige egenskaber:

      -Du er robust og klar til nye, krævende udfordringer -Du er omgængelig og imødekommende -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden -Du kan fremvise straffeattest


    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Jun

    Har du sabbatår og lyst til at arbejde som vikar?

    Er du fleksibel og omstillingsparat, og er du frisk på at arbejde som ufaglært hos en af vores gode kunder?

    Vi oplever hvert år, at mange studerende ønsker at arbejde som vikar i deres sabbatår. Går du ligeledes med disse overvejelser, så læs videre her:
     

    For at blive vikar hos JKS kræver det følgende:

      -At du er til rådighed i en længere periode og kan træde til med dags varsel -At du har lyst til at prøve kræfter med en masse nye opgaver

     

    Om dig som person:

      -Du kan arbejde selvstændigt -Du er stabil og møder til tiden -Du kan samarbejde og giver gerne en ekstra hånd -Du er en god kollega med godt humør

     

    Arbejdsopgaver/ansvarsområder:

    Opgaverne kan variere i virksomheden. Arbejdet kan f.ek.s indebære pakkeopgaver, montage, køkkenhjælp m.m. 

    Det er ikke et krav, at du har erfaring fra lignende job, men du skal have den rigtige indstilling til dét at arbejde og lære nye ting. 

    Der vil være jobs, hvor der er behov for, at du kan arbejde henover sommeren (dvs. at du ikke skal have 3 ugers ferie i juli/aug.)  


    Du bliver ansat hos JKS på overenskomstmæssige vilkår med løn, pension, feriepenge m.v.

    Brænder du for at have mange forskellige arbejdsopgaver, er du fleksibel og omstillingsparat, og matcher du ovennævnte personlige kvalifikationer? Så er du måske lige den, vi søger.

    Interesseret?
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

     



    Læs mere
  • Job_listing_image

    2. Jun



    Vil du have hands-on erfaring med Business Controlling i en stor international og ambitiøs virksomhed? Så er det måske dig, vi søger som assistent til Controlling afdelingen.

    Til Controlling afdelingen, på vores hovedkontor i Kolding, søger vi en dygtig analytisk assistent. Du bliver en del af Controlling teamet på ti personer. Afdelingen har det økonomiske overblik og understøtter organisationens øvrige afdelinger. Afdelingen har ansvaret for den nationale og internationale virksomhedsrapportering, optimeringsprojekter, budgetlægning, opfølgning og ledelsesinformation.

    Som team arbejder vi meget selvstændigt, men sætter pris på en uformel omgangstone i afdelingen, hvor der også er plads til humor. Der er tale om et selvstændigt og udfordrende job, hvor du skal trives med varierende opgaver, mange deadlines og et højt aktivitetsniveau.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klart i sommeren 2022.

    Vi forventer, at du har gjort dig nogle overvejelser i forhold til stillingen og hovedkontorets fremtidige placering i Aarhus, da vi ønsker et langsigtet samarbejde.


    Tiltrædelse snarest muligt
    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Ressortcontrolling Manager, Lasse Brosbol Staun, på telefon 76350194.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Virksomhedsrapportering, herunder nationale og internationale rapporteringer
    • Udarbejdelse af præsentationer for direktionen
    • Deltagelse i den årlige budgettering og budgetopfølgning
    • Ad hoc-opgaver og analyser
    • Kontaktperson for interne kundehenvendelser


    Om dig

    Om dig
    • Du er kontoruddannet inden for regnskab, controlling eller lignende
    • Du er fortrolig med IT og i særdeleshed Excel
    • Du arbejder struktureret og har flair for tal
    • Du er en teamplayer, men trives samtidig med at arbejde selvstændigt
    • Du har fokus på detaljerne, men du er også resultat- og forretningsorienteret og tager initiativ
    • Du er ansvarsbevidst og har masser af drive, så du kan holde et højt aktivitetsniveau
    • Du har en god portion humor, og trives i en afdeling, hvor tonen er frisk og ligefrem
    • Du behersker dansk såvel skriftligt som mundtligt og det er en fordel, hvis du kan begå dig på tysk, men det er ikke et krav
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag i en stor, international virksomhed i vækst
    • Grundig og målrettet oplæring, så du føler dig rustet til dine opgaver
    • Faglig og personlig udvikling
    • Et godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.


    Tiltrædelse snarest muligt
    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Ressortcontrolling Manager, Lasse Brosbol Staun, på telefon 76350194.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    2. Jun

     

    …”ikke bare et job på en tankstation”

     

    Hver dag gør vi hverdagen lettere for mennesker over hele verden. Vi er vokset til et succesfuldt globalt selskab med over 15.000 butikker i 24 lande. Vores mål

    er at blive verdens foretrukne sted at købe brændstof og mad på farten. Dit mål hos Circle K vil være at yde fremragende, hurtig og venlig kundeservice. At sørge

    for, at vores kunder altid bliver mødt med et smil og lidt ekstra opmærksomhed. ​​​​

     

    Vi arbejder systematisk på at opdage og udvikle mennesker med et højt potentiale. Vi fokuserer på holdning og adfærd. Du skal have lyst til at yde fremragende

    kundeservice og være en udpræget holdspiller. Kompetencerne, inden for driften, i en Circle K butik, klæder vi dig på til at mestre, hvis du har energien og den

    rette indstilling til at lære vores koncept og værdier at kende.

     

    Vi kan tilbyde dig

     

    Et ansvarsfuldt job, i en af vores 250 butikker, hvor to dage sjældent er ens. Vi har ofte rigtig travlt og dit job indeholder mange- og varierende arbejdsopgaver,

    der spænder vidt, inden for følgende områder:

     

    Salg af

    • brændstof, bilvask
    • food og convenience

     

    Food og convenience er en væsentlig del af dine arbejdsopgave (herunder fødevarer sikkerhed)

    • Opbagning af brød og kager
    • smøre morgenbrød og sandwich
    • tilberedning af lune retter

     

    Salgsklar butik

    • trimning af butik og forplads
    • opfyldning af varer i butik og på for-plads
    • vedligeholdelse af lager

     

    Rengøring af

    • food områderne
    • kaffe og te områderne
    • butik, lager, toiletter, kontor
    • udendørsarealer (for plads, vaskehal)

     

    Du bliver ”et vigtigt tandhjul” i Circle K familien, hvor din indsats har stor betydning for, at vi når vores ambition. Sammen med dine kollegaer, løfter du opgaverne

    der er planlagte og de som kommer uforudset. Når vores butikschef eller souschef ikke er på arbejde, har du ansvaret og skal sikre, at vores kunder får den bedste

    service, veltilberedt mad og at butikken, forpladsen og vaskehallen fremstår attraktiv, ren og pæn.

     

    Dette kan du genkende, i dig

     

    • Du er sælger med stort S og ved hvad der skal til for, at hver enkelt kunde oplever, rigtig god service.
    • Din adfærd er udadvendt, smilende, positiv og med smittende entusiasme.
    • Optimalt, har du erfaring med, at tilberede mad i professionelle omgivelser, alternativt interesserer du dig for veltilberedt mad – og brænder desuden for at

               arbejde med convenience.

    • Du trives med, at have travlt og til tider mange bolde i luften.
    • Du er detaljeorienteret og et ordensmenneske.
    • Du forstår betydningen af, at arbejde i et team, hvor alle er afhængige af- og stoler på, at hver løfter sit – plus lidt ekstra.  
    • Du er selvledende, selvmotiverende, resultatorienteret og i øvrigt et pligtopfyldende menneske. 

     

    Specifikt for denne butik

     

    Butikken har døgnåbent, 365 dage om året. Det betyder, at du skal være afklaret med arbejde på forskellige dage og tidspunkter.

    I butikken, du vil  indgå i et team hvor der er faste deltidssælger.

    I skiftes til at dele dag/aften og weekend vagter, samt nattevagter i ferieperioder og eventuelt ved sygdom, møder m.f.

    Dine primære arbejdsopgaver vil indebære: 3 x rengøring af forplads i ugen, kundebetjening samt øvrige arbejdsopgaver i butikken. 

     

    Der er typisk ingen faste nattevager, men vagter i hverdage og weekender ligger i tidsrummet kl. 05:45-23:00.

     

     

    Det er vores ambition er at være en enestående arbejdsplads

     

    En arbejdsplads hvor du kan udvikle dig og tilegne dig en bred vifte af færdigheder i en international koncept organisation. Hos Circle K får du lige fra starten stor

    indflydelse på dit karriereforløb og din personlige udvikling. Hvis du vil være med til at forme vores udvikling, vil vi gerne være med til at forme din. Du lære mange

    forskellige ting inden for en lang række områder, hvilket er et rigtig godt springbræt for en videre karriere – både i og uden for vores virksomhed.

     

    Uanset om du er ny eller erfaren på arbejdsmarkedet eller om du har karriereønsker for livet hos Circle K - er det vigtigste for os, at du har den rette holdning og

    indstilling til at give kunderne en fantastisk oplevelse. Har du det, så send din ansøgning med vellignende foto og dit CV

     

    Ønsker du yderligere information inden du søger stillingen, er er du velkommen til at kontakte Store Manager

    Mirzet Helac

    Telefon: 97850255

    Mobil: 29473205

     

    Ansøgningsfrist: 15.06.2020

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    2. Jun

    Vil du dele håndmadder ud? Bliv delikatesseelev i SuperBrugsen

    Lær at lave god, hjemmelavet mad. Få et stærkt fællesskab i et sjovt og støttende team.
    Bliv delikatesseelev i SuperBrugsen Nakskov. Vi fokuserer på den gode madoplevelse, de nemme måltidsløsninger og mad ud af huset, og vi glæder os til at byde dig velkommen i et super sammenhold.

    Du lærer af de bedste
    I SuperBrugsen møder vores kunder dygtige fagfolk. Det gør du også - og de hjælper dig, så du lærer håndværket fra bunden. Samtidig lærer du hurtigt de lokale kunder at kende og kan forkæle dem med de sprødeste svær, gode måltider og delikatesser.

    • Du får en elevtid med spændende udfordringer, hvor du møder kunderne ved disken.
    • Du lærer at købe ind, anrette og tilberede alt fra frikadeller og smørrebrød til tapas og lasagne.

    En fed elevtid
    Du får en fed, målrettet elevtid, hvor du også kommer på kursus med en masse andre elever og der er en masse fælles aktiviteter, der giver dig venskaber for livet.
    Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på kvalitet, madglæde og sammenhold.

    Du bestemmer selv din fremtid hos os
    Når du er udlært, kan du få arbejde alle steder, men vi vil allerhelst have, at du bliver hos os i en af vores butikker.
    Hvor lang tid din elevperiode tager, kommer an på din baggrund og dine ambitioner. Det kan du læse mere om her.

    Hvad skal jeg kunne?

    • Du har helt sikkert lyst til at lære et håndværk og blive dygtig til det.
    • Du synes, det er spændende at være i butikken og lære at tale med kunder.
    • Vi foretrækker, at du har gennemført grundforløbet ’Gourmetslagter’ eller ’Detailslagter’, men som minimum skal du have gennemført 9. klasse.

    Skal vi lave mad sammen?
    Så kig forbi, og tag en snak med slagtermester Kim Christiansen, tlf.nr.: 5491 5574 Du kan også sende din ansøgning via ”Søg job” senest den 31.juni 2020

    Samtaler afholdes løbende, og findes den rigtige kandidat lukkes opslaget før tid.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    7. Jun

    20 lagerfolk m. truckcertifikat til sommerferievikariat v. Danfoss Rødekro

    20 personer søges til lagerarbejde ved Danfoss Rødekro i sommerferien. Truckcertifkat + kørekort er et krav.

    For vores gode kunde, Danfoss i Rødekro søger vi sommerferievikarer til deres lager. 

    Du skal kunne arbejde i mindst 4-8 sammenhængende uger fra primo juni til ultimo august måned. Oplæring sker løbende.

    Du behøver ikke have meget erfaring i truckkørsel, bare du har lysten til det. Dog er truckcertifikat+kørekort et krav, og der vil blive set bort fra kandidater der ikke har dette på ansøgningstidspunktet.

    Du skal have flair for IT, da det hele foregår elektronisk på det højteknologiske lager.  

    Oplæringen vil foregå løbende.

    Arbejdstiden:
    Skifteholdet er 6.00-14.00 i den ene uge, og ugen efter er det 14.00-22.00

    Natholdet kører fast 22.00-06.00

    Arbejdsopgaver:  

      -Pluk og pak   -Forsendelse, inkl. pak af biler   -Truckkørsel   -Lagerstyring   -Forefaldende opgaver  

     

    Faglige kvalifikationer:   

      -Du har god erfaring fra lignende job   -Du skal tale, læse og skrive dansk på modermålsniveau  -Du har gyldigt kørekort + truckcertifikat. Vi ser bort fra kandidater der ikke har dette på ansøgningstidspunktet.

     

    Personlige kompetencer:   

      -Du er omgængelig og imødekommende   -Du er stabil og møder til tiden   -Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende, og kræver at man står og går i mange timer  -Du kan fremvise straffeattest    

    Løn i følge overenskomsten. Derudover tillæg for aften- og natarbejde.  

    Ansøgning via linket - Send CV og en kortfattet ansøgning.  

    Ved spørgsmål kan Marc Gregersen kontaktes på tlf. 7332 5757.  



    Læs mere
  • Job_listing_image

    2. Jun

    Souschef Horsens

    8700, Horsens


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Torben Jensen på telefon 42120627, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

     



    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Torben Jensen på telefon 42120627, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    2. Jun

    Bliv delikatesseelev i SuperBrugsen Give.

    Lær at lave god, hjemmelavet mad. Få et stærkt fællesskab i et godt og dygtig team.
    Bliv delikatesseelev i Superbrugsen Give. Vi fokuserer på god mad og salgsklar diske og ikke mindst service heledagen og alle dage i ugen., og vi glæder os til at byde dig velkommen i en super afdeling, hvor der både er slagtere og delikatessefolk ialt 11 fuldtids.

    Vi er lige blevet færdig med en stor ombygning af de 2 afdelinger og har nu et at landets bedste/flotteste afdelinger.

    Du lærer af de bedste
    I SuperBrugsen møder vores kunder dygtige fagfolk. Det gør du også - og de hjælper dig, så du lærer håndværket fra bunden. Samtidig lærer du hurtigt de lokale kunder at kende og kangive dem en god og vejledene service, du får en elevtid med spændende udfordringer, hvor du møder kunderne ved disken.

    • Du lærer at købe ind, anrette og tilberede alt fra frikadeller og smørrebrød til tapas og lasagne.

    En god elevtid
    Du får en god og målrettet elevtid, hvor du også kommer på kursus med andre elever og der er en masse fælles aktiviteter, der giver dig venskaber for livet.
    Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på kvalitet, madglæde og sammenhold.

    Hvad skal jeg kunne?

    • Du har helt sikkert lyst til at lære et håndværk og blive dygtig til det.
    • Du synes, det er spændende at være i butikken og lære at tale med kunder.
    • Vi foretrækker, at du har gennemført grundforløbet ’Gourmetslagter’ eller ’Detailslagter’, men som minimum skal du have gennemført 9. klasse.
    • Start hurtigst muligt.


    Yderligere information - Så kig forbi, og tag en snak med Uddeler Claus Villumsen tlf 76419000 eller Delikatesseleder Anika Jensen 76419001. Du kan også sende din ansøgning via ”Søg job”  senest d. 18.06.2020

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.