Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    26. Jul



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Jul



    Vi søger en dygtig Web & Marketing Coordinator til vores hovedkontor i Aarhus/Kolding, som trives i spændingsfeltet mellem digitale medier og grafisk arbejde. Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil først stå klar i år 2021, men allerede nu forventer vi, at du gør dig nogle overvejelser omkring flytningen, da vi ønsker et langsigtet samarbejde med vores nye kollega.  

    Du bliver en del af en marketingafdeling med over 25 medarbejdere, hvor vi arbejder både strategisk og taktisk med marketing og kommunikation. I marketingafdelingen er vi bl.a. ansvarlige for produktion af Lidls tilbudsavis, marketingkampagner samt vedligeholdelse, opdatering, drift og udvikling af vores online medier. Vi er en afdeling, der arbejder hårdt, mens vi har det sjovt. Derfor er det vigtigt, at du har humor og kan bidrage til den gode stemning.

    Er du vores nye, knivskarpe Web & Marketing Coordinator, som elsker at lave grafik til forskellige online medier og platforme (hjemmeside, nyhedsbreve, apps, bannerannoncer osv.) og som evner at overholde deadlines og bevare overblikket med mange bolde i luften? Hvis du samtidig brænder for at sætte dit grafiske arbejde op i vores forskellige systemer (CMS, nyhedsbrevssystem m.m.), så du kan se det endelige resultat af dit arbejde, så er det måske dig, der skal være vores nye kollega.

    Hverdagen er præget af dynamik, mange spændende opgaver og skarpe deadlines, en uformel omgangstone og ikke mindst masser af godt humør. Vi forventer derfor, at du er en teamplayer, der samtidig evner at arbejde selvstændigt og tage ansvar.

    Du kommer til at referere til vores Online & Social Media Manager.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Online & Social Media Manager Hans Sørensen på 76350328

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Udarbejdelse af materiale til web (billeder, tekst mv.)
    • Udarbejdelse og udsendelse af vores nyhedsbreve
    • Udarbejdelse af online bannere både statiske og HTML5 banner
    • Håndtering af markedsføringsmateriale/intern koordinering
    • Opdatering og vedligehold af vores hjemmesider
    • Opdatering og vedligehold af vores apps
    • Løbende optimering og udvikling af web- og onlineaktiviteter
    • Kontakt til leverandører
    • Diverse grafiske ad hoc opgaver


    Om dig

    Om dig
    • Du har gerne erfaring fra en lignende stilling
    • Det er et krav at du har weberfaring og er superbruger af programmer som Adobe Photoshop og InDesign
    • Du har erfaring med opsætning af nyhedsbreve i HTML
    • Du har erfaring med og kan lide at producere online bannere og GIF’s til forskellige medier bla. i HTML5
    • Du har erfaring med opsætning og vedligeholdelse af hjemmesider via CMS-systemer
    • Du er nysgerrig efter at vide, om vores online kampagner performer og har gerne kendskab til og erfaring med tracking og analyse via systemer som fx Google Analytics
    • Du er rutineret IT-bruger (både PC og Mac)
    • Du formulerer dig særdeles godt på dansk i skrift og tale. Hvis du også taler og forstår engelsk, er det en fordel
    • Du er serviceminded, fleksibel og struktureret
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt som personligt
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Online & Social Media Manager Hans Sørensen på 76350328

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Er du vild med avanceret teknologi, og vil du være med til at drive og sejle nogle af verdens største containerskibe?

    Så uddan dig til maskinmester hos Maersk Line og bliv en attraktiv med-arbejder med karrieremuligheder i hele verden.

    Er det dig vi søger?

    Vi søger dig, der har teknisk forståelse, stort overblik og lyst til at se store dele af verden – en hverdag hos Maersk foregår nemlig ombord på et af vores skibe rundt om i verden! Vi forventer, at du er ansvarsfuld, selvstændig og har et godt drive. Til gengæld får du en bred, teknisk uddannelse med internationalt perspektiv og masser af karrieremuligheder. Din praktiktid foregår på havet, og du er væk mange måneder ad gangen. Det er derfor vigtigt, at du er afklaret med det, inden du søger ind som maskinmester hos os. For at komme i be-tragtning til vores uddannelser skal du have en gymnasial eksamen fra enten HTX, STX, HHX, HF eller HF-SØ.

    Læs mere om adgangskravene her.

    Livet til søs

    Livet på skibet kræver, at du kan bruge både hoved og hænder – og da din praktiktid foregår til søs, får du en enestående mulighed for at arbejde med noget af verdens mest avancerede maritime udstyr. Der er ingen tvivl om, at du får nogle oplevelsesrige måneder, hvor du af-prøver teorien i praksis og samtidig ser lidt af verden. Vores besætninger består af søfolk fra hele verden, så der er rig mulighed for at lære nye mennesker at kende og samtidig styrke dine sprogkundskaber.

    Karriere med store fremtidsmuligheder

    Som færdiguddannet maskinmester får du verdens største rederi i ryggen og en bred vifte af kompetencer. Med den 7-takket stjerne på eksamensbeviset står du stærkt, uanset om du vælger en karriere inden for skibsfart, den maritime servicesektor, industrien eller energi-sektoren.

    Er du klar til et cruise mod din fremtid til søs? Så uddan dig til maskinmester i Maersk Line.
    Vi søger lige nu kadetter med start august 2019! 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Aug

    Om rollen

    Formelle krav:

    • Du har færdiggjort 9. klasse?

    Jobbeskrivelse

    Vi ved at ansatte som trives skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, som elsker at have direkte kontakt med gæster.

    Hvorfor skal du vælge os?

    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og det kan blive værdifuldt for dig resten af livet. Vi er også sikre på, at du vil møde mange nye venner.
    • Du får lært meget om gæsteservice.
    • Vi tilbyder flexible arbejdstider, hvilket gør, at du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter.
    • Hos os findes der gode karrieremuligheder, hvis du ønsker dette. Uanset hvor længe du vælger at arbejde hos os, får du en værdifuld arbejdslivserfaring.
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo.

    Kan du lide at arbejde i teams, har en positiv indstilling og trives i en hverdag med fart på, så er jobbet hos Burger King måske noget for dig?

    Vores medarbejdere har mange forskellige arbejdsopgaver, og du kommer både til at arbejde ved kassen, i køkkenet og ude hos gæsterne i restauranten.

    Hvis du ønsker udvikling og få mere ansvar har vi mange forskellige karrieremuligheder. Vi rekrutterer næsten alle ledere internt. Mange af vores restaurantchefer og franchisetagere begyndte også som medarbejdere.

    Jobinfo

    • Du skal have færdiggjort 9. klasse
    • Der er indgået overenskomst, der dækker ungarbejdere.

    Jobinfo

    • Rekruttering sker løbende

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Brænder du for at komme ud og se hele verden? Og vil du sejle nogle af verdens største containerskibe?

    Så uddan dig til skibsfører hos Maersk Line og bliv en attraktiv medarbejder med karrieremuligheder i hele verden!

    Er det dig vi søger?

    Vi søger dig, der har et stort overblik og som drømmer om at sejle verden rundt som kaptajn! Vi forventer, at du er ansvarsfuld og selvstændig, eftersom du skal tage del i det praktiske arbejde ombord på et af vores skibe. Til gengæld får du en spændende uddannelse i et internationalt miljø med gode karrieremuligheder. Efter endt uddannelse kommer du til at bruge mange timer på havet, og du er ofte væk i mange måneder ad gangen. Det er derfor vigtigt, at du er afklaret med det, inden du søger ind som skibsfører hos os. For at komme i betragtning på vores uddannelser skal du have en gymnasial eksamen fra enten HTX, STX, HHX, HF eller HF-SØ.

    Læs mere om adgangskravene her.

    Livet til søs

    I løbet af din uddannelse skal du i praktik, og det foregår ombord på et af vores skibe. Når du er i praktik, er du afsted tre måneder ad gangen. Livet på skibet kræver, at du kan bruge både hoved og hænder, og du får samtidig mulighed for at afprøve teorien i praksis. Der er ingen tvivl om, at du får nogle oplevelsesrige måneder til søs, hvor du får set lidt af verden. Vores besætninger består af søfolk fra hele verden, så der er rig mulighed for at lære nye mennesker at kende og samtidig styrke dine sprogkundskaber.

    Karriere med store fremtidsmuligheder

    Som færdiguddannet skibsfører får du verdens største rederi i ryggen, og med den 7-takket stjerne på eksamensbeviset står du stærkt i fremtiden – uanset om du vælger en karriere inden for skibsfart, den maritime servicesektor, industrien eller energisektoren.

    Er du klar til et cruise mod din fremtid til søs? Så uddan dig til skibsfører i Maersk Line.
    Vi søger lige nu kadetter med start august 2019.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jul

    S%C3%A6lger.jpg

    …”ikke bare et job på en tankstation”

    Hver dag gør vi hverdagen lettere for mennesker over hele verden. Vi er vokset til et succesfuldt globalt selskab med over 15.000 butikker i 24 lande. Vores mål

    er at blive verdens foretrukne sted at købe brændstof og mad på farten. Dit mål hos Circle K vil være at yde fremragende, hurtig og venlig kundeservice. At sørge

    for, at vores kunder altid bliver mødt med et smil og lidt ekstra opmærksomhed. ​​​​

    Vi arbejder systematisk på at opdage og udvikle mennesker med et højt potentiale. Vi fokuserer på holdning og adfærd. Du skal have lyst til at yde fremragende

    kundeservice og være en udpræget holdspiller. Kompetencerne, inden for driften, i en Circle K butik, klæder vi dig på til at mestre, hvis du har energien og den

    rette indstilling til at lære vores koncept og værdier at kende.

    Vi kan tilbyde dig

    Et ansvarsfuldt job, i en af vores 250 butikker, hvor to dage sjældent er ens. Vi har ofte rigtig travlt og dit job indeholder mange- og varierende arbejdsopgaver,

    der spænder vidt, inden for følgende områder:

    Salg af

    • brændstof, bilvask
    • food og convenience

    Food og convenience er en væsentlig del af dine arbejdsopgave (herunder fødevarer sikkerhed)

    • Opbagning af brød og kager
    • smøre morgenbrød og sandwich
    • tilberedning af lune retter

    Salgsklar butik

    • trimning af butik og forplads
    • opfyldning af varer i butik og på for-plads
    • vedligeholdelse af lager

    Rengøring af

    • food områderne
    • kaffe og te områderne
    • butik, lager, toiletter, kontor
    • udendørsarealer (for plads, vaskehal)

    Du bliver ”et vigtigt tandhjul” i Circle K familien, hvor din indsats har stor betydning for, at vi når vores ambition. Sammen med dine kollegaer, løfter du opgaverne

    der er planlagte og de som kommer uforudset. Når vores butikschef eller souschef ikke er på arbejde, har du ansvaret og skal sikre, at vores kunder får den bedste

    service, veltilberedt mad og at butikken, forpladsen og vaskehallen fremstår attraktiv, ren og pæn.

    Dette kan du genkende, i dig

    • Du er sælger med stort S og ved hvad der skal til for, at hver enkelt kunde oplever, rigtig god service.
    • Din adfærd er udadvendt, smilende, positiv og med smittende entusiasme.
    • Optimalt, har du erfaring med, at tilberede mad i professionelle omgivelser, alternativt interesserer du dig for veltilberedt mad – og brænder desuden for at

    arbejde med convenience.

    • Du trives med, at have travlt og til tider mange bolde i luften.
    • Du er detaljeorienteret og et ordensmenneske.
    • Du forstår betydningen af, at arbejde i et team, hvor alle er afhængige af- og stoler på, at hver løfter sit – plus lidt ekstra.
    • Du er selvledende, selvmotiverende, resultatorienteret og i øvrigt et pligtopfyldende menneske.

    Specifikt for denne butik

    Butikken har døgnåbent, 365 dage om året. Det betyder, at du skal være afklaret med arbejde på forskellige dage og tidspunkter.

    I butikken her, indgår du i et team med gode kollegaer. Dine vagter vil primært være eftermiddag samt weekend.Du sk

    al være afklaret med at arbejde - også på helligdage som f. eks. Juleaften, nytårsaften og lign.

    Det er vores ambition er at være en enestående arbejdsplads

    En arbejdsplads hvor du kan udvikle dig og tilegne dig en bred vifte af færdigheder i en international koncept organisation. Hos Circle K får du lige fra starten stor

    indflydelse på dit karriereforløb og din personlige udvikling. Hvis du vil være med til at forme vores udvikling, vil vi gerne være med til at forme din. Du lære mange

    forskellige ting inden for en lang række områder, hvilket er et rigtig godt springbræt for en videre karriere – både i og uden for vores virksomhed.

    Uanset om du er ny eller erfaren på arbejdsmarkedet eller om du har karriereønsker for livet hos Circle K - er det vigtigste for os, at du har den rette holdning og

    indstilling til at give kunderne en fantastisk oplevelse. Har du det, så send din ansøgning med vellignende foto og dit CV

    Ønsker du yderligere information inden du søger stillingen, er er du velkommen til at kontakte Sales Market Manager Kim Bruhn på mail: kim.bruhn@circlekeurope.com

    Ansøgningsfrist: 30. juli 2019

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Jul



    Til vores hovedkontor søger vi, med reference til vores Quality Assurance Manager en struktureret, detaljeorienteret og kvalitetsbevidst assistent til at indgå i vores Quality Assurance-team.

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil de fleste af vores medarbejdere beskrive deres arbejdsliv, uanset om de har deres hverdag i butikkerne med vores mange glade kunder, arbejder på hovedkontoret eller har travlt på et af vores innovative logistikcentre i Kolding eller Køge.

    Har du en uddannelse som kontorassistent eller lignende, og brænder du for at yde en god service over for vores kunder samt at arbejde med kvalitetsrelaterede opgaver? Så er det måske dig, vi søger til en stilling som assistent i vores kvalitetsafdeling. Du vil blive en del af Quality Assurance-teamet, som i øjeblikket består af syv topmotiverede og dygtige medarbejdere. Vi arbejder både med kvalitetssikring af vores leverandører og vores produkter. Vi er blandt andet ansvarlige for at gennemføre analyser og smagstests af produkterne. Derudover behandler vi produktrelaterede kundehenvendelser.

    Quality Assurance er i det daglige en del af Indkøbsafdelingen, hvor vi arbejder tæt sammen med vores indkøbere for at sikre kvalitet af vores food- og nonfood-produkter.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil først stå klart i 2021, men allerede nu forventer vi, at du gør dig nogle overvejelser omkring flytningen, da vi ønsker et langsigtet samarbejde med vores nye kollega.

    Rekrutteringsprocessen
    Vi indkalder løbende kandidater og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rigtige person er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Quality Assurance Manager, Christina Hortmanns, på mail christina.hortmanns@lidl.dk.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Behandling af kvalitetsrelaterede kundehenvendelser
    • Kommunikation med kunder, leverandører og indkøbere samt andre relevante samarbejdspartnere
    • Afrapportering af data til relevante samarbejdspartnere
    • Daglig assistance til dine kolleger i kvalitetsafdelingen
    • Indkøb af produkter til sensoriske tests


    Om dig

    Om dig
    • Du er kontoruddannet eller lignende
    • Du arbejder detaljeorienteret, struktureret og kvalitetsbevidst
    • Du motiveres af, at tilbyde vores kunder den bedst mulige kvalitet af vores produkter
    • Du er udadvendt og service-minded med gode skriftlige dansk kompetencer
    • Du har samtidigt gode engelskkompetencer såvel mundtligt som skriftligt, og det er en fordel, hvis du har kendskab til tysk
    • Du har gode IT-kundskaber herunder specielt i Office-pakken og er villigt til at lære nye IT-systemer
    • Du har B-kørekort
    • Det er en fordel hvis du har erfaring i at tilberede mad i et stort køkken
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Gode samarbejdsrelationer og gensidig respekt for hinandens forskellige faglighed
    • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Rekrutteringsprocessen
    Vi indkalder løbende kandidater og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rigtige person er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Quality Assurance Manager, Christina Hortmanns, på mail christina.hortmanns@lidl.dk.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    14. Aug

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, lettere opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det mega sjovt, mens vi arbejder.

    Da vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af dit arbejde. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.
    Kort sagt: Du brænder for at give vore gæster en eminent service, hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor det skal være den ultimative oplevelse, at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger


    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Restaurantchef Sofie Bønning på telefon 87 11 82 07.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    14. Aug

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, lettere opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det mega sjovt, mens vi arbejder.

    Da vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af dit arbejde. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.
    Kort sagt: Du brænder for at give vore gæster en eminent service, hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor det skal være den ultimative oplevelse, at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger


    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Restaurantchef Sofie Bønning på telefon 87 11 82 07.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    14. Aug

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der hjælper restaurantens ledere med deres opgaver og det er dig, der har ansvaret, når de ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende og kunne fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er en holdspiller, og du har en klar forståelse for, at holdet skal spille den bedste kamp hver eneste gang. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have overblik og gå forrest.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service.

    Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på, dag, aften- og weekend.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Restaurantchef Sofie Bønning på telefon 87 11 82 07. Søg stillingen ved at klikke “Send ansøgning” her på siden.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.