Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    24. Sep

    Er du venlig og imødekommende? Trives du med mange mennesker omkring dig brænder for at give kunden er god oplevelse? Så er det måske dig, som skal være Kasseassistent i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst ,og lige nu har vi brug for en dygtig og serviceminded Kasseassistent.

    Nøglepersonen for BAUHAUS’ kunder

    Kundeservice og kasselinien er både første og sidste stop for kunden og derfor bliver din primære opgave som Kasseassistent at sætte kunden i fokus og sørge for at de for en god oplevelse, så vi sikre de kommer igen.

    Dine opgaver som Kasseassistent vil bl.a. bestå af at:

    • Byde kunderne velkommen og servicere dem med et smil på læben

    • Sikre korrekt og hurtig indscanning ved kasselinien

    • Tilbyde kunderne mersalgsprodukter ved særlige kampagner

    Positiv udstråling og hurtige hænder

    Din baggrund er ikke så afgørende, men det vigtigt at du er fyldt 18 år. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring indenfor detailhandel.

    Som person er du:

    • Kundeorienteret og forstår at prioriterer dette meget højt

    • Venlig, smilende og meget imødekommende

    • Effektiv med hurtige hænder

    • Serviceminded og formår at give kundeservice, som frembringer både smil og tak hos kunden

    • God til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    • En god samarbejdspartner for dine kolleger og altid er klar til at give en hjælpende hånd

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Kasseassistent vil du få et udfordrende, krævende og foranderligt job, da kæden er under konstant udvikling og du bliver samtidigt en del af en dynamisk og moderne virksomhed. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du meget velkommen til at kontakte Servicechef Abdi Dreyer på 48209370.

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Brænder du for at komme ud og se hele verden? Og vil du sejle nogle af verdens største containerskibe?

    Så uddan dig til skibsfører hos Maersk Line og bliv en attraktiv medarbejder med karrieremuligheder i hele verden!

    Er det dig vi søger?

    Vi søger dig, der har et stort overblik og som drømmer om at sejle verden rundt som kaptajn! Vi forventer, at du er ansvarsfuld og selvstændig, eftersom du skal tage del i det praktiske arbejde ombord på et af vores skibe. Til gengæld får du en spændende uddannelse i et internationalt miljø med gode karrieremuligheder. Efter endt uddannelse kommer du til at bruge mange timer på havet, og du er ofte væk i mange måneder ad gangen. Det er derfor vigtigt, at du er afklaret med det, inden du søger ind som skibsfører hos os. For at komme i betragtning på vores uddannelser skal du have en gymnasial eksamen fra enten HTX, STX, HHX, HF eller HF-SØ.

    Læs mere om adgangskravene her.

    Livet til søs

    I løbet af din uddannelse skal du i praktik, og det foregår ombord på et af vores skibe. Når du er i praktik, er du afsted tre måneder ad gangen. Livet på skibet kræver, at du kan bruge både hoved og hænder, og du får samtidig mulighed for at afprøve teorien i praksis. Der er ingen tvivl om, at du får nogle oplevelsesrige måneder til søs, hvor du får set lidt af verden. Vores besætninger består af søfolk fra hele verden, så der er rig mulighed for at lære nye mennesker at kende og samtidig styrke dine sprogkundskaber.

    Karriere med store fremtidsmuligheder

    Som færdiguddannet skibsfører får du verdens største rederi i ryggen, og med den 7-takket stjerne på eksamensbeviset står du stærkt i fremtiden – uanset om du vælger en karriere inden for skibsfart, den maritime servicesektor, industrien eller energisektoren.

    Er du klar til et cruise mod din fremtid til søs? Så uddan dig til skibsfører i Maersk Line.
    Vi søger lige nu kadetter med start august 2019.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Sep

     

    Bliv (grill)festens midtpunkt som slagterelev i SuperBrugsen
    Få det sjovt med andre elever på din egen alder. Lær alt om at skære og tilberede kød. Og få penge for at være eksperten, der sørger for god mad til kunderne.

    Bliv slagterelev i SuperBrugsen Hasle. Vi fokuserer på at altid have en salgeklar disk, og vi glæder os til at byde dig velkommen i et super sammenhold. Selv når tingene går stærkt, er der stadig plads til at give highfives.

    Du bliver hurtigt ekspert
    I SuperBrugsen kommer de lokale hurtigt til at kende dig som eksperten. Og du kommer til at kende dem. Samtidig bliver du en del af et stærkt fællesskab i et team, hvor vi lærer dig et håndværk fra bunden.

    • Du lærer at lave lækre grillretter, slowfood og stegeretter og at anrette dem i butikken.
    • Du lærer at hjælpe vores kunder, så de får en god madoplevelse.


    Få venner for livet og en fed elevtid

    Når du starter, får du en målrettet plan for din elevtid. Du kommer også på korte, fede skoleophold med en masse andre elever. Og der er en masse fælles aktiviteter. Det giver dig nye venner for livet. Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på kvalitet, madglæde og venskaber.

    Du bestemmer selv din fremtid hos os
    Når du er udlært, kan du få arbejde alle steder. Men vi vil allerhelst have, at du bliver hos os i en af vores butikker.

    Hvad skal jeg kunne?

    • Du har helt sikkert lyst til at lære alt om slagterfaget og blive dygtig til det.
    • Du kan lide at tale med mennesker, så du har mod på at tale med kunder i butikken.
    • Vi foretrækker, at du har gennemført grundforløbet ’Gourmetslagter’ eller ’Detailslagter’, men som minimum skal du have gennemført 9. klasse.
    • Hvor lang tid din elevperiode tager, kommer an på din baggrund og dine ambitioner. Det kan du læse mere om her.


    Vil du være kongen af kød?
    Så kig forbi og tag en snak med slagtermester, Rene Stegmann. Du kan sende din ansøgning via ”Søg job” senest den 20 september 2019.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Sep

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, lettere opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det mega sjovt, mens vi arbejder.

    Da vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af dit arbejde. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.
    Kort sagt: Du brænder for at give vore gæster en eminent service, hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor det skal være den ultimative oplevelse, at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme. Du skal være fyldt 16 år og have afsluttet niende klasse. 

    • Vagter vil være fordelt på aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger


    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Restaurantchef Sofie Bønning på telefon 87 11 82 07.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Sep

     

    Er du SuperBrugsens næste salgselev superstar?

    Vil du have løn for at lære en masse om butik og salg og få venner for livet?

    Nu har du mulighed for at blande praktisk arbejde med korte, fede skolehold i en 2-årig elevperiode.

    Lær alt om at arbejde i butik
    Som salgselev arbejder du fuldtid i SuperBrugsen Øster Bordingvej i Silkeborg. I butikken kommer du til at prøve det hele – lige fra at tale med kunder, når du sidder ved kassen, til at fylde varer op og til at arbejde på lageret.

    Hurtigt bliver du en del af et super sammenhold, hvor vi sørger for, at du bliver godt klædt på til at hjælpe vores kunder og inden du har set dig om, har kunderne lært dig og dit gode humør at kende.

    Knyt nye venskaber på udfordrende skoleophold
    I løbet af uddannelsen er du på 8 korte skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever. Vi sørger for det hele. Det er et godt break fra dit job i butikken.

    Her begynder brikkerne at falde på plads – og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken. Der er også en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af butikker.

    Er jeg mon jeres næste supersælger?
    I SuperBrugsen møder du topprofessionelle, dygtige fagfolk, som står klar til at lære fra sig. Derfor er det vigtigt, at du er åben og har lyst til at lære om at vejlede vores kunder på den bedste måde.

    En positiv indstilling, som smitter af på både kunder og kollegaer, er dit første skridt på vej mod at blive supersælger.
    Desuden har du:

    • bestået HG2 eller HHX, gerne suppleret med et 5 ugers HGS-forløb. Du kan også have en EUX eller STX/HF/HTX, gerne suppleret med op til 10 ugers HGS
    • flair for at sælge og lysten til at blive en dygtig sælger


    Har du, hvad der skal til?
    For mere information er du velkommen til at ringe til Uddeler Christian Aa. Olsen på tlf. 87206770 eller Souschef Kristoffer Kossmann på tlf. 87206771
     
    Du sender din ansøgning via ”Søg job” senest den 18. September 2019.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Sep

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring gøre rent samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.
    Kort sagt: Du brænder for at give vore gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på primær hverdag men aften- og weekends vagter kan forekomme.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger


    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Restaurantchef Sofie Bønning på telefon 87 11 82 07. Søg stillingen ved at klikke “Send ansøgning” her på siden.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Sep



    Brænder du for at arbejde med IT-service & support, og vil du være med til at redefinere dansk discount? Så er du måske vores nye IT-supporter til et seks måneders vikariat.

    Vi arbejder primært efter ITIL-principper i forhold til at løse udfordringer og opgaver for de interne IT-brugere på hovedkontoret i Kolding og i de p.t. 119 butikker og 2 distributionscentre i Danmark.

    Systemlandskabet befinder sig i en transformationsfase, hvor systemerne løftes til et nyt niveau, der gør Lidl klar til fremtidens detailmarked.

    Du bliver en del af Service & Support-teamet, der er ansvarlig for 1. level support af brugere på hovedkontoret og distributionscentrene samt 2. level support for butikkerne. Support ydes både i form af call desk og onsite support - installation og klargøring af ny hardware, understøttelse af vores infrastruktur-team samt opgaver inden for server og netværk.

    Servicemanagement-processen styres vha. systemet ServiceNow og opgaverne løses såvel selvstændigt som i samarbejde med systemspecialister.

    I vores team har vi en uformel omgangstone, og humøret er altid højt og kendetegnet ved masser af gå-på-mod. Herudover vil du have et tæt samarbejde med kolleger fra de andre IT-teams, der arbejder med infrastruktur og forretningssystemer samt vores internationale hovedkontor.

    Tiltrædelse hurtigst muligt. 

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Service og Support Manager Brian Hansen på tlf. 76 35 01 43.

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Systematisk bearbejdning af incidents og requests i ServiceNow
    • Support af Microsoft Windows baserede arbejdspladser (Windows 8/10)
    • Support af groupware applikationer i LotusNotes
    • Client-installation ved hjælp af Microsoft SCCM
    • Brugeroprettelse i Identity-Managment-System
    • Support af Cisco Netværksudstyr
    • Support af Cisco CallManager
    • Support af mobile enheder
    • Overvågningsopgaver
    • Klargøring og opstilling af PC-arbejdspladser


    Om dig

    Om dig
    • Du har en uddannelse som IT-supporter eller lignende kvalifikation
    • Du har erfaring med administration af Active-Directory omgivelser samt arbejde med software-udrulningsværktøjer
    • Du har arbejdet med IT-netværk, baseret på Cisco komponenter
    • Du er god til at kommunikere med brugere på alle niveauer
    • Du arbejder struktureret og overholder aftaler
    • Du har gode danskkundskaber og du taler og skriver engelsk på et sikkert niveau. Kendskab til tysk er en fordel
    • Du trives med at arbejde i en serviceorganisation, der skaber gode oplevelser for brugerne
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Grundig oplæring, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt. 

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Service og Support Manager Brian Hansen på tlf. 76 35 01 43.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Sep

    Er du til fuld fart, godt humør og glade mennesker, og elsker du også burgere? Så er Sunset Boulevard stedet for dig!

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er er ikke blot med til at betjene vores gæster, men give dem oplevelser! Oplevelser af glade smilende medarbejdere, friske råvare og en betjening ud over det sædvanlige. Dit job vil bestå i at betjene vores gæster, lave DK’s måske bedste burgere, rengøring, opfyldning samt andet forefaldende arbejde som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Da vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Kort sagt: Du brænder for at give vores gæster den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    Så kan du noget som Sunset Boulevard ikke kan undvære? Så tøv ikke med at søge her, og bliv en del af vores nye superteam i Greve! 

    Du skal være mellem 16-18 år og have fuldført og afsluttet 9. klasse

    Timeantallet vil være 5-15 timer ugentligt

     Hverdage 16.00-22.30 

    Weekender 07.00-22.30 

    Vi har overenskomst via 3F 

    Vedhæft gerne et billede med din ansøgning Ansøgning og kontakt Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Restaurantchef Nadja Hansen på telefon 28 67 98 67. Søg stillingen ved at klikke “Send ansøgning” her på siden. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Sep

    Sælger

    4050, Skibby

    …”ikke bare et job på en tankstation”

    Hver dag gør vi hverdagen lettere for mennesker over hele verden. Vi er vokset til et succesfuldt globalt selskab med over 15.000 butikker i 24 lande. Vores mål

    er at blive verdens foretrukne sted at købe brændstof og mad på farten. Dit mål hos Circle K vil være at yde fremragende, hurtig og venlig kundeservice. At sørge

    for, at vores kunder altid bliver mødt med et smil og lidt ekstra opmærksomhed. ​​​​

    Vi arbejder systematisk på at opdage og udvikle mennesker med et højt potentiale. Vi fokuserer på holdning og adfærd. Du skal have lyst til at yde fremragende

    kundeservice og være en udpræget holdspiller. Kompetencerne, inden for driften, i en Circle K butik, klæder vi dig på til at mestre, hvis du har energien og den

    rette indstilling til at lære vores koncept og værdier at kende.

    Vi kan tilbyde dig

    Et ansvarsfuldt job, i en af vores 250 butikker, hvor to dage sjældent er ens. Vi har ofte rigtig travlt og dit job indeholder mange- og varierende arbejdsopgaver,

    der spænder vidt, inden for følgende områder:

    Salg af

    • brændstof, bilvask
    • food og convenience

    Food og convenience er en væsentlig del af dine arbejdsopgave (herunder fødevarer sikkerhed)

    • Opbagning af brød og kager
    • smøre morgenbrød og sandwich
    • tilberedning af lune retter

    Salgsklar butik

    • trimning af butik og forplads
    • opfyldning af varer i butik og på for-plads
    • vedligeholdelse af lager

    Rengøring af

    • food områderne
    • kaffe og te områderne
    • butik, lager, toiletter, kontor
    • udendørsarealer (for plads, vaskehal)

    Du bliver ”et vigtigt tandhjul” i Circle K familien, hvor din indsats har stor betydning for, at vi når vores ambition. Sammen med dine kollegaer, løfter du opgaverne

    der er planlagte og de som kommer uforudset. Når vores butikschef eller souschef ikke er på arbejde, har du ansvaret og skal sikre, at vores kunder får den bedste

    service, veltilberedt mad og at butikken, forpladsen og vaskehallen fremstår attraktiv, ren og pæn.

    Dette kan du genkende, i dig

    • Du er sælger med stort S og ved hvad der skal til for, at hver enkelt kunde oplever, rigtig god service.
    • Din adfærd er udadvendt, smilende, positiv og med smittende entusiasme.
    • Optimalt, har du erfaring med, at tilberede mad i professionelle omgivelser, alternativt interesserer du dig for veltilberedt mad – og brænder desuden for at

               arbejde med convenience.

    • Du trives med, at have travlt og til tider mange bolde i luften.
    • Du er detaljeorienteret og et ordensmenneske.
    • Du forstår betydningen af, at arbejde i et team, hvor alle er afhængige af- og stoler på, at hver løfter sit – plus lidt ekstra.  
    • Du er selvledende, selvmotiverende, resultatorienteret og i øvrigt et pligtopfyldende menneske. 

    Specifikt for denne butik

    Butikken har åbent, 365 dage om året. Det betyder, at du skal være afklaret med arbejde på forskellige dage og tidspunkter.

    Det er vores ambition er at være en enestående arbejdsplads

    En arbejdsplads hvor du kan udvikle dig og tilegne dig en bred vifte af færdigheder i en international koncept organisation. Hos Circle K får du lige fra starten stor

    indflydelse på dit karriereforløb og din personlige udvikling. Hvis du vil være med til at forme vores udvikling, vil vi gerne være med til at forme din. Du lære mange

    forskellige ting inden for en lang række områder, hvilket er et rigtig godt springbræt for en videre karriere – både i og uden for vores virksomhed.

    Uanset om du er ny eller erfaren på arbejdsmarkedet eller om du har karriereønsker for livet hos Circle K - er det vigtigste for os, at du har den rette holdning og

    indstilling til at give kunderne en fantastisk oplevelse. Har du det, så send din ansøgning med vellignende foto og dit CV

    Ønsker du yderligere information inden du søger stillingen, er er du velkommen til at kontakte Store Manager Lars Thomsen 47528617

    Ansøgningsfrist: 31-11-2019

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep



    I Lidl har vi over 115 butikker i Danmark og en vision om at redefinere dansk discount. Hvis dit drive matcher vores, kan det blive din billet ombord på vores rejse mod nye mål. Vi er allerede den største dagligvarekæde i Europa og verdens fjerde største med mere end 10.000 butikker på verdensplan. Vi har succes, fordi vi tænker stort, planlægger i detaljen og giver vores ledere et stort ansvar for at føre vores velafprøvede koncepter ud i livet. Du lykkes i Lidl, og det gør du især som District Manager, hvis du ikke er bange for at stå ved dine ambitioner og kan få dine medarbejdere til at gøre det samme.

    Som District Manager i Lidl bliver du leder. Du får ansvaret for drift og ledelse af alle Lidl-butikkerne i dit distrikt. Det er dig, der motiverer og udvikler dine butikschefer ledelsesmæssigt og sørger for, at både trivsel og fastholdelse af dine medarbejdere er i top. Du bruger din veludviklede forretningssans og dine ambitioner om at levere resultater, når du sparrer med butikscheferne om butiksdriften.

     

    Du bliver også ansvarlig for at:

     

    Du har en uddannelse på minimum bachelorniveau, som du ønsker at bruge i en virksomhed, hvor vi motiveres af at yde vores bedste og levere resultater. Du har udpræget forretningssans, og du kan omsætte teori til forståelig praksis, når du samler dine medarbejdere om jeres fælles mål. Du er synlig og resultatsøgende, og din gennemslagskraft og gode kommunikationsevner gør dig i stand til at få alle dine medarbejdere med på holdet. Du prioriterer og planlægger din hverdag knivskarpt, du har blik for detaljen og ved, at selv den mindste detalje kan have store konsekvenser for kundeoplevelsen og vores indtjening. Du motiveres i et job, hvor der er fart over feltet og plads til ambitioner.

     

    Vi ser gerne, at du har:

    Som District Manager i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med vores kolleger i branchen. Din bil er dit kontor, og det giver dig fleksibilitet og frihed. Du får også mulighed for at lægge en ambitiøs karriereplan, der kan bringe dig langt ud over landets grænser eller ind på vores hovedkontor. I Lidl overlader vi nemlig intet til tilfældighederne - heller ikke dit grundige oplæringsforløb, som giver dig forudsætningerne for at lykkes i jobbet, før du for alvor bliver sluppet løs.

     

    5 gode grunde til at blive District Manager i Lidl:

     

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til, at kontakte rekrutteringsansvarlig Janne Jøhnke på tlf. 42120645

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som District Manager i Lidl bliver du leder. Du får ansvaret for drift og ledelse af alle Lidl-butikkerne i dit distrikt. Det er dig, der motiverer og udvikler dine butikschefer ledelsesmæssigt og sørger for, at både trivsel og fastholdelse af dine medarbejdere er i top. Du bruger din veludviklede forretningssans og dine ambitioner om at levere resultater, når du sparrer med butikscheferne om butiksdriften.

     

    Du bliver også ansvarlig for at:

     

    • Arbejde med hele HR-paletten fra rekruttering til fratrædelse
    • Analysere samtlige nøgletal til brug for optimering af butikkernes drift
    • Sikre, at medarbejdere og butikker overholder vores koncepter


    Om dig

    Om dig

    Du har en uddannelse på minimum bachelorniveau, som du ønsker at bruge i en virksomhed, hvor vi motiveres af at yde vores bedste og levere resultater. Du har udpræget forretningssans, og du kan omsætte teori til forståelig praksis, når du samler dine medarbejdere om jeres fælles mål. Du er synlig og resultatsøgende, og din gennemslagskraft og gode kommunikationsevner gør dig i stand til at få alle dine medarbejdere med på holdet. Du prioriterer og planlægger din hverdag knivskarpt, du har blik for detaljen og ved, at selv den mindste detalje kan have store konsekvenser for kundeoplevelsen og vores indtjening. Du motiveres i et job, hvor der er fart over feltet og plads til ambitioner.

     

    Vi ser gerne, at du har:

    • En uddannelse på minimum bachelorniveau eller en uddannelse som cand.merc., HD eller tilsvarende. Nyuddannede tages også i betragtning
    • Gennemslagskraft og praktisk erfaring med ledelse og distanceledelse – gerne fra en lignende stilling i detailbranchen – er en fordel
    • Udpræget forretningssans og -forståelse
    • Overblik og fokus på detaljen
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    Som District Manager i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med vores kolleger i branchen. Din bil er dit kontor, og det giver dig fleksibilitet og frihed. Du får også mulighed for at lægge en ambitiøs karriereplan, der kan bringe dig langt ud over landets grænser eller ind på vores hovedkontor. I Lidl overlader vi nemlig intet til tilfældighederne - heller ikke dit grundige oplæringsforløb, som giver dig forudsætningerne for at lykkes i jobbet, før du for alvor bliver sluppet løs.

     

    5 gode grunde til at blive District Manager i Lidl:

     

    1. Et lederjob med stort ansvar og indflydelse
    2. Muligheden for at skabe resultater
    3. Grundig oplæring i Lidls butikskoncepter og ledelsesprincipper
    4. En rolle, der på sigt kan bringe dig langt ud over landets grænser eller ind på Lidls hovedkontor
    5. Fri bil af mærket BMW, fleksibilitet og attraktiv løn

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til, at kontakte rekrutteringsansvarlig Janne Jøhnke på tlf. 42120645

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.