Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Mar

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Souschef Skanderborg

    8660, Skanderborg

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenterne

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Rasmus Christensen på telefon +4542120513 hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Chauffør hos Dominos

    4300, Holbæk

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

    Send din ansøgning til: jobs@dominos.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Sommerafløser til LIDL’s Logistikcenter i Kolding til forskellige arbejdshold.

    Vi søger medarbejdere til nedenstående arbejdshold:
    Morgen   (kl.07:00-13:30)
    Formiddag     (kl.10:00-16:30)
    Aften    (kl.14:30-21:00)
     

    • Plukning af tør-, friskvarer eller køl/frost
    • Diverse forefaldende lageropgaver
    • Kørsel med rækketruck
    • Bidrage til det tværfaglige samarbejde på lageret
    • Arbejde hver lørdag og/eller søndag
    • Trives med fysisk arbejde
    • Er omhyggelig og brænder for at sikre høj kvalitet i dit arbejde altid
    • Kan arbejde selvstændigt, er ansvarsbevidst og har selvdisciplin
    • Positiv og hjælpsom af natur
    • Fleksibel ifht. arbejdstid
    • Truckcertifikat er ikke et krav
    • Erfaring med lagerarbejde, PBV (Pick By Voice) er en fordel men ikke et krav
    1. God og målrettet oplæring i alle processer
    2. Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    3. Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
    4. Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

     

    Supplerende oplysninger:

    • Opstart vil være i april/maj måned 2021
    • Kontrakter er som udgangspunkt tidsbestemt til udløb 31.08.2021 – der kan dog være mulighed for forlængelse

     

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Goods Selection Manager Martin Kongsvad på telefon + 45 76 35 05 72, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Brænder du for emballager – yderkartoner såvel som primæremballager - og ønsker du at bidrage med løsninger, der skaber vækst og lever op til fremtidens emballagekrav? Vil du være en del af et lille selvstændigt team, hvor du kan få stor indflydelse? Så er det måske dig, vi mangler som Junior Project Manager.

    Lidl er i vækst og til vores hovedkontor søger vi en energisk og struktureret Junior Project Manager til vores Branding & Packaging team. Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men er netop påbegyndt byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor forventes at stå klar i midten af 2023. Grundet flytningen af hovedkontoret har vores medarbejdere allerede nu mulighed fra at arbejde fra vores satellitkontor i Aarhus. I denne stilling vil du have mulighed for både at arbejde fra vores hovedkontor i Kolding og vores satellitkontor i Aarhus. Fordelingen af arbejdspladsen vil ske efter aftale med nærmeste leder.

    I Branding & Packaging har vi ansvaret for Lidls private label emballager. Vi arbejder meget med designs og tekster, men også med yderkartoner, både konstruktioner og designs. Du får ansvaret for egne opgaver og projekter, men du skal være indstillet på fleksibilitet og samarbejde med dine kolleger på tværs af opgaver.

    Vi er en ambitiøs, international virksomhed, der leverer vækst og overskud. Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads, hvor et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Derfor er omgangstonen uformel og direkte, hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse.

    • Du får ansvaret for optimering af yderkartoner, både konstruktion og design
    • Du får det daglige ansvar for at køre vores eksportartikler igennem, dvs. korrekturlæsning og koordinering med andre Lidl-lande og designbureauer
    • Du skal samarbejde med vores internationale afdeling
    • Du skal samarbejde med både danske og tyske designbureauer
    • Du har kendskab til bølgepap (konstruktioner og kvaliteter)
    • Du er en god koordinator og trives med at være bindeleddet mellem forskellige afdelinger
    • Du er detaljeorienteret
    • Du er uddannet inden for indkøb eller marketing
    • Du er fleksibel, omstillingsvillig, har gå-på-mod og drive
    • Du trives i en travl og hektisk hverdag, men formår at holde hovedet koldt, når tingene går stærkt
    • Du er en teamplayer, der samtidig evner at arbejde selvstændigt og tage ansvar
    • Du behersker tysk og engelsk i skrift og tale
    • Du har gode kommunikationsevner, har gennemslagskraft og trives med en stor kontaktflade både internt og eksternt
    • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglige udfordringer, faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Tiltrædelse 1. marts 2021

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Design & Packaging Manager, Lene Fredsted, på mail lene.fredsted@lidl.dk

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Medarbejder hos Dominos

    4300, Holbæk

    Som instore medarbejder er din primære opgave inde i selve butikken. Du står sammen med dine kollegaer i restauranten for tilberedningen af pizzaer og tilbehør samt servicering af kunder.

    Du vil blive oplært i hvordan vi tilbereder vores lækre pizzaer, og altid sørger for at de er perfekt, når vi leverer dem til kunden. Du vil ligeledes også blive oplært i at servicere kunder, samt sørge for at vores hygiejneforhold altid er i top, da vi går meget op i kun at have gode smileys. 

    Der er altid fart på i vores restauranter. Du skal være forberedt på at arbejde en smule under pres, og være klar at give en hjælpende hånd til dine kollegaer når der er travlt.

    Du vil være en del af et ungt og energisk team, som alle sammen elsker at gå på arbejde.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

    Send din ansøgning til: jobs@dominos.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Vil du have indblik i, hvordan der arbejdes professionelt med kommunikation i en multinational virksomhed? Så bliv vores nye praktikant!

    Du er god til at kommunikere, men du vil gerne blive endnu bedre. Du synes, det er sjovt at arbejde med kommunikation – både på det strategiske plan og i praksis – og du vil gerne have indblik i, hvordan der arbejdes professionelt med kommunikation i en multinational virksomhed med kollegaer og butikker i 31 lande på verdensplan.

    Hvis du sidder og nikker til ovenstående, så skulle du overveje at blive vores nye Communication Intern!

    Vi søger nemlig en praktikant til vores kommunikationsafdeling på hovedkontoret i Kolding. Som Communication Intern bliver du en del af kommunikationsteamet, der til daglig arbejder med intern og ekstern kommunikation. Vores fornemmeste opgave er at kommunikere til forskellige målgrupper, som fx presse, kunder, samarbejdspartnere og ikke mindst vores gode kollegaer. Du vil som Communication Intern hos os blive involveret i og få opgaver inden for både intern og ekstern kommunikation – og både på det strategiske plan og i praksis.

    Du kommer til at referere til kommunikationschefen, og i dit daglige arbejde vil du komme til at arbejde sammen med mange kollegaer på tværs af vores afdelinger, butikker og lagre. Du skal derfor kunne lide at have med mange forskellige mennesker at gøre, og du skal trives i et arbejdsmiljø, hvor tempoet er højt.
    Du vil få mange gode kollegaer i virksomheden, og der er tale om en selvstændig og udfordrende praktikstilling, hvor du får gode muligheder for at udvikle dig under ansvar.

    I Lidl er vi yderst positivt indstillet på at udbetale en økonomisk erkendtlighed på op til 3.000 kr. pr. måned for god performance. Det er selvfølgelig vores opgave at give dig forudsætninger for at kunne performe og derved lykkes i dit praktikforløb.

    I midten af 2023 åbner vi et stort, nyt og innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus. Derfor har vi allerede nu etableret et satellitkontor i Aarhus, hvor det vil være muligt at arbejde fra 1-2 dage om ugen efter aftale med kommunikationschefen.

    • Udarbejde forskellige kommunikationsmaterialer
    • Finde og kommunikere historier til de interne kommunikationsplatforme, intranet og medarbejdermagasin
    • Hjælpe med udarbejdelse af pressemeddelelser og andre materialer
    • Besvare henvendelser fra eksterne interessenter
    • Lave videoer til intern og ekstern brug
    • Diverse administrative og kommunikative ad hoc-opgaver
    • Du er studerende på en relevant videregående uddannelse, fx kommunikation, journalistik, marketing, branding
    • Du er allerede dygtig inden for kommunikationsområdet, men vil gerne blive endnu dygtigere og have indblik i, hvordan kommunikation foregår i praksis i en stor, international virksomhed
    • Du elsker at skrive og formidle til mange målgrupper
    • Du kan formulere dig på et fejlfrit dansk og ved, hvor kommaerne skal sættes
    • Du kan lide at kommunikere både skriftligt og mundtligt med mange mennesker i løbet af en arbejdsdag
    • Du har det godt med at arbejde i et miljø, hvor tempoet er højt, og dagene ikke – nødvendigvis – ligner hinanden
    • Det er en fordel, hvis du er grafisk begavet og måske har kendskab til fx PhotoShop, SharePoint og/eller Adobe Premier Pro
    • Du er god til engelsk i skrift og tale, og det er en fordel, hvis du også har kendskab til tysk – men det er ikke et must!
    • Et godt og grundigt indblik i, hvordan kommunikationen foregår i en stor, moderne virksomhed
    • Mulighed for, at du får afprøvet nogle af de ting, du kan på papiret, i praksis
    • Masser af udfordringer i en spændende hverdag, som du selv får lov til at sætte dit aftryk på
    • Et uformelt og socialt arbejdsmiljø med gode kollegaer
    • En mentor under hele praktikperioden

    Tiltrædelse medio februar
    Forventet antal timer i ugen: 30-37 timer

    Vi leder efter den helt rigtige kandidat og er fleksible i forhold til tiltrædelse og slutdato. Vi finder i samarbejde den bedste løsning i forhold til dit studie.

    Vi indkalder kandidater løbende, og vi afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Content Manager, Britt Nygaard-Nielsen, på mail: britt.nygaard-nielsen@lidl.dk eller telefon 7635 0915.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.