Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    11. Apr

    Har du et godt strukturgen? Har du styr på detaljen og er du god til at bevare overblikket – selv når det går stærk? Så er det måske dig, som skal være Vareopfylder i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst, og lige nu har vi brug for en struktureret Vareopfylder.

    Sørg for at vareflowet styres optimalt

    Som Vareopfylderbliver din primære opgave at sikre varetilstedeværelse i varehuset i samarbejde med Disponenten.

    Dine opgaver som Vareopfyldervil bl.a. bestå af at:

    • Varemodtage heriblandt at sikre at de modtagne varer er dem, der er bestilt

    • Opsætte varer i salgsarealet

    • Trimme reolerne i afdelingerne

    Proaktiv medarbejder, der har gode samarbejdsevner og let til smil

    Din baggrund er ikke så afgørende, men det er en fordel hvis du har erfaring fra en lignende stilling samt har truckcertifikat, og kendskab til IT.

    Som person er du:

    • Grundig, har ordenssans og blik for detaljer

    • Mester i at rette fejl, så snart de opstår

    • Ansvarsbevidst og har en seriøs indstilling til det du laver

    • En god samarbejdspartner for dine kolleger og altid er klar til at give en hjælpende hånd

    • God til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Vareopfyldervil du få en spændende stilling i en dynamisk og moderne virksomhed, hvor du får ansvar og indflydelse i dine daglige arbejdsopgaver. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du meget velkommen til at kontakte Varemodtagelseschef Christian G. Møller på tlf. 63136690

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Maj

    Eksamensvagter søges til Grenå

    Kan du være musestille og samtidig undvære mobil og computer, så har du muligvis talent for at være eksamensvagt.

    Eksamenstiden nærmer sig, og vi søger derfor eksamensvagter. Når du er eksamensvagt, er der ikke mulighed for at sidde og surfe på mobilen eller iPad. Til gengæld kan du være aktiv observerende samt sidde stille, mens der er eksamen. Eksamenerne afholdes i Grenå og du skal kunne møde kl. 08:30.

    Inden du søger, har du forholdt dig til:

      -Transporten til Grenå -At du kan sidde stille i 4 - 5 timer af gangen.


    Om dig som person:

      -At du er 100% mødestabil og kan møde til tiden -Du er en god kollega med godt humør


    Hvis du også har lyst til anden form for vikararbejde, så registrer dig meget gerne via www.jks.dk.

     

    Arbejdsopgaver/ansvarsområder:
    Som vikar hos JKS skal du have lyst til at arbejde hos mange forskellige typer af virksomheder og være interesseret i vikariater af både kortere og længere varighed.
    Du bliver ansat hos JKS på overenskomstmæssige vilkår med løn, pension, feriepenge m.v.
    Brænder du for at have mange forskellige arbejdsopgaver, er du fleksibel og omstillingsparat, og matcher du ovennævnte personlige kvalifikationer? Så er du måske lige den, vi søger.

    Interesseret?
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    12. Apr

    Produktionsmedarbejdere til montagearbejde hos HSHansen, Lem

    Har du hænderne rigtig skruet på og har du lyst til at blive en del af en voksende organisation med travlhed. Så er det dig vi søger

    HSHansen vækster fortsat. Derfor søger vi stadig 2 medarbejdere til montage af aluminiumsfacader på fabrikken i Lem. 

    Du skal sammen med gode kollegaer sørge for at montere alt omkring elementfacader, hvor glas, døre, vinduer, facadebeklædning, solafskærmning og kabelføring indgår.

    Du er typen, der går glad på arbejde, er en god teamplayer og løsningsorienteret - og ser muligheder frem for begrænsninger.

     

    Kvalifikationer:

      -Du har erfaring med produktion og kan læse og forstå en tegning. -Du har erfaring med brug af håndværktøj. -Du er omhyggelig og meget kvalitetsbevidst. -Du taler og læser dansk. 

     

    Virksomheden tilbyder:
    Et godt arbejdsmiljø med gode kollegaer og med gang i mange spændende opgaver.
    Nærværende ledelse som er tæt på.
    Startløn på kr. 143,50 + pension og iøvrigt iht. Industriens Overenskomst.

     

    Arbejdstider:
    Daghold: Start  kl. 6.00
    Opstart hurtigst muligt, når vi har fundet de rigtige 
     

    Ansøgning og kontakt:
    JKS varetager processen for HS Hansen. Hvis du er interesseret i at søge en af disse spændende stillinger, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. 

    Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Vi forventer at processen løber over den næste måned, da vi ansætter til stillingerne løbende.
    Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. 

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kunde- og personalekonsulent Inga Damgaard Jensen T: 96 75 07 56.

    Om HSHansen a/s
    HansenGroup designer, fremstiller og installerer aluminium facader, curtain walling, boltede glaskonstruktioner, kommercielle systemer til vinduer og døre, samt et utal af andre unikke og teknisk avancerede byggematerialer. HansenGroup, der blev grundlagt i 1909, er i dag Nordeuropas førende uafhængige facadeentreprenør med en omsætning på DKK 1 milliard og ca. 1000 medarbejdere. HansenGroup er specialister inden for facader, vinduer til erhvervsbyggeri samt brandsikret og structural glazing.
    HSHansen a/s er en del af HansenGroup, der i Danmark ligeledes omfatter udviklingsselskabet HansenProfile (systemansvarlig for Hansen profilsystemer) 



    Læs mere
  • Job_listing_image

    12. Apr

    SuperBrugsen i Galten
    Du bliver en del af en butik med i alt 62 medarbejdere. Butikken er 1850 m2 og er byens førende supermarked.
    Butikken har stor nedkølet frugt og grønt, slagter, delikatesse, Lagkagehuset, 3 Ok anlæg samt to vaskehaller.

    I Galten/Skovby bor der ca.8500 mennesker. Byen har endvidere et rigt foreningsliv og mange special butikker.

    Vi tilbyder:

    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Personalekøbsordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser
    • Ca. 25 timer pr. uge
    • Et job med masser af kontakt til mange mennesker

    Opgaver
    De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Ekspedition i kasselinjen
    • Yde byens bedste kundenservice
    • Lettere vareopfyldning
    • Lettere rengøring

    Vi forventer, at du:

    • er mødestabil og fleksibel
    • kan sætte kunden i fokus
    • har lyst til at yde vores kunder uovertruffen service ved hver ekspedition
    • møder såvel kunder som kollegaer med en positiv indstilling og åbent sind
    • er glad og udadvendt med lyst til at samarbejde med andre mennesker
    • kan arbejde selvstændigt og tager del af det fælles ansvar
    • har afsluttet 9. klasse

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Souschef Morten P. Olsen tlf. 87 540 548

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 12. april 2020.

    Samtaler afholdes løbende.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    12. Apr



    Du vil blive tilknyttet afdelingen Legal & Compliance som Compliancemedarbejder. Afdelingen består pt. Af 5 medarbejdere, som rådgiver, og er sparringspartner, for virksomhedens andre fagafdelinger for så vidt angår juridiske spørgsmål. Afdelingen har også ansvaret for den løbende implementering af koncernens Complianceprogram i Danmark og varetager forsikringsmæssige opgaver, herunder skadesbehandling og tegning af forsikringer. Ud over det interne samarbejde med fagafdelingerne har vi et fast samarbejde med eksterne advokater, som hjælper i forbindelse med specifikke og specialiserede sager.

    Som Compliance medarbejder bliver dit hovedfokusområde at sikre Compliance ift. gældende lovgivning og interne retningslinjer. Derudover får du en stor berøringsflade og skal samarbejde med mange kolleger på tværs i organisationen. Det er derfor en afgørende forudsætning, at du har en vilje til at skabe resultater gennem tværgående samarbejde. Vi er en del af en international koncern, hvor vi har projekter på tværs af mere end 25 europæiske lande.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar ultimo 2021.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Head of Legal & Compliance, Christopher Runz på mail: christopher.runz@lidl.dk eller på mobil +45 60 34 06 11.

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Implementering af, og opfølgning på, opgaver i vores Compliance Management System
    • Udføre relevante kontroller og revisioner
    • Udarbejde interne politikker og retningslinjer indenfor rammerne af Compliance Management Systemet
    • Afdækning af Compliancerisici via risikoanalyser i samråd med de øvrige fagafdelinger
    • Administration og sagsbehandling af henvendelser i virksomhedens whistleblowerordning
    • Afrapportering til ledelsen
    • Undervisning af kollegaer i organisationen
    • Kommunikere med mange kolleger på tværs i organisationen
       


    Om dig

    Om dig
    • Du er uddannet cand. jur., cand. merc. jur. eller har en lignende uddannelse
    • Du har et par års erfaring med arbejdet indenfor Compliance
    • Du er god til at formidle viden og instruere kolleger
    • Du er vedholdende og kan fastholde agendaer og processer på en konstruktiv og respektfuld måde
    • Du er detaljeorienteret men har samtidig en god evne til at prioritere og fokusere på de vigtigste opgaver
    • Du arbejder selvstændigt og struktureret, men kan samtidig have mange bolde i luften
    • Du befinder dig godt i et travlt miljø, hvor der arbejdes på tværs af flere afdelinger og med mange mennesker
    • Du er ansvarsfuld, udadvendt og serviceminded
    • Du er nysgerrig og er god til at skabe relationer
    • Du har lyst til at formidle din viden og god til at møde din ”kunde” i øjenhøjde
    • Du har med fordel gode tyskkundskaber såvel mundtligt som skriftligt, da koncernsproget er tysk
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.
    • Mulighed for international networking, blandt andet i forbindelse med interne konferencer

    Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Head of Legal & Compliance, Christopher Runz på mail: christopher.runz@lidl.dk eller på mobil +45 60 34 06 11.

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    12. Apr



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    12. Apr



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Er du venlig og imødekommende? Trives du med mange mennesker omkring dig brænder for at give kunden er god oplevelse? Så er det måske dig, som skal være Kasseassistent i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst ,og lige nu har vi brug for en dygtig og serviceminded Kasseassistent.

    Nøglepersonen for BAUHAUS’ kunder

    Kundeservice og kasselinien er både første og sidste stop for kunden og derfor bliver din primære opgave som Kasseassistent at sætte kunden i fokus og sørge for at de for en god oplevelse, så vi sikre de kommer igen.

    Dine opgaver som Kasseassistent vil bl.a. bestå af at:

    • Byde kunderne velkommen og servicere dem med et smil på læben

    • Sikre korrekt og hurtig indscanning ved kasselinien

    • Tilbyde kunderne mersalgsprodukter ved særlige kampagner

    Positiv udstråling og hurtige hænder

    Din baggrund er ikke så afgørende, men det vigtigt at du er fyldt 18 år. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring indenfor detailhandel.

    Som person er du:

    • Kundeorienteret og forstår at prioriterer dette meget højt

    • Venlig, smilende og meget imødekommende

    • Effektiv med hurtige hænder

    • Serviceminded og formår at give kundeservice, som frembringer både smil og tak hos kunden

    • God til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    • En god samarbejdspartner for dine kolleger og altid er klar til at give en hjælpende hånd

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Kasseassistent vil du få et udfordrende, krævende og foranderligt job, da kæden er under konstant udvikling og du bliver samtidigt en del af en dynamisk og moderne virksomhed. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du meget velkommen til at kontakte Servicechef Hümeyra Pehlivan på 43240370.

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    12. Apr



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    12. Apr



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.