Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Du har allerede erfaring med ledelse og et stærkt konkurrencegen. Nu søger du en arbejdsplads, hvor du kan udvikle dig, og hvor du får en masse ansvar. Du har ambitioner om at blive den nye restaurantchef.

    Bliv leder for en af landets bedste fastfoodrestauranter
    Hos Sunset Boulevard vægter vi kvalitet og effektivitet meget højt. Sunset Boulevard er kendetegnet ved dygtige og engagerede medarbejdere. Vi er et ungt team, og vi vokser endnu mere. Det er her, du kommer ind i billedet, for du varetager den daglig drift og leder dine medarbejdere og yder service for gæsterne på højeste niveau.

    Mere end en administrativ opgave
    På en typisk vagt varetager og udvikler du restaurantens daglige drift. Du sørger for, at gæsterne får lækker mad på mindre end 5 minutter. Hver dag tager du dig af de administrative opgaver som løn, varebestilling og vagtplaner. Men det er på gulvet, du bruger størstedelen af tiden. Her sørger du for, at restauranten præsterer på højeste niveau.

    ”Heldigvis består mit arbejde ikke i, at jeg sidder på et kontor hver dag. Det vil dit heller ikke. De fleste
    dage er du ude på gulvet blandt gæsterne og dine medarbejdere. Det er her, tingene sker, så du får et
    godt overblik over restauranten, når du leder mellem 3 og 10 medarbejdere på en typisk vagt,”
    fortæller Assistent Manager Pernille

    Du træner og udvikler dine medarbejdere
    En af dine kerneopgaver bliver at træne og udvikle personalet – både de nye og de erfarne. Du motiverer dem til at yde deres bedste og har øje for, hvem der er fremtidens leder.

    ”En god leder bemærker, når medarbejderen yder en ekstra indsats. Det var det, der gjorde, at jeg rykkede fra
    at være almindelig medarbejder til min nuværende position som supervisor, og at jeg konstant gør mit bedste,”
    Fortæller Assistent Manager Tobias

    Vi tilbyder løbende udvikling af dine lederevner
    Når du starter, får du grundig oplæring, og vi sørger for, at du løbende får ledelsestræning, så du bliver endnu bedre til at drive og udvikle restauranten. Vi lægger ikke skjul på, at det er vigtigt, at du har mod på at overtage ansvaret som en af vores fremtidige restaurantchefer. Det her er nemlig en stilling, hvor du bliver en central del af restaurantens udvikling.
    Samtidig tilbyder vi også intern uddannelse der er med til at gøre at du får de rigtige værktøjer både ift. drift, økonomi og ledelse så du føler dig rigtig godt klædt på når du skal lede din egen restaurant.

    Forretningssans, ledererfaring og øje for detaljen
    Det falder dig naturligt at tage ansvar, og du sætter en ære i, at din restaurant præsterer sit bedste – også når du ikke er på arbejde.

    • Du har erfaring som assistent manager, shiftmanager eller andre relevante jobs hvor du har arbejde med drift og ledelse i en eller anden grad.
    • Du trives med en travl hverdag og kan bevare det kølige overblik, når det bliver ekstra hektisk.
    • Du har en medfødt forretningssans og er ikke bange for at prøve den af.

    Er du interesseret?
    Så send os en uopfordret ansøgning.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Supervisor Uopfordret

    Hele Danmark

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge Dk’s måske bedste burgere!’

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Så send os en uopfordret ansøgning.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    I Lidl har vi over 130 butikker i Danmark og planer om at åbne endnu flere. Hvis dit drive matcher vores, kan det blive din billet ombord på vores rejse mod nye mål. Vi er allerede den største dagligvarekæde i Europa med mere end 11.000 butikker på verdensplan, og godt på vej til at indtage USA. Vi har succes, fordi vi tænker stort, planlægger i detaljen og giver vores ledere et stort ansvar for at føre vores velafprøvede koncepter ud i livet. Du lykkes i Lidl, og det gør du især, hvis du ikke er bange for at stå ved dine ambitioner og kan få dine medarbejdere til at gøre det samme.

     

    Som District Manager i Lidl bliver du leder. Du får ansvaret for drift og ledelse af alle Lidl-butikkerne i dit distrikt. Det er dig, der motiverer og udvikler dine butikschefer ledelsesmæssigt og sørger for, at både trivsel og fastholdelse af dine medarbejdere er i top. Du bruger din veludviklede forretningssans og dine ambitioner om at levere resultater, når du sparrer med butikscheferne om butiksdriften.

    Du bliver også ansvarlig for at:
     

    • Arbejde med hele HR-paletten fra rekruttering til fratrædelse
    • Analysere samtlige nøgletal til brug for optimering af butikkernes drift
    • Sikre, at medarbejdere og butikker overholder vores koncepter

    Du har en uddannelse på minimum bachelorniveau, som du ønsker at bruge i en virksomhed, hvor vi motiveres af at yde vores bedste og levere resultater. Du har udpræget forretningssans, og du kan omsætte teori til forståelig praksis, når du samler dine medarbejdere om jeres fælles mål. Du er synlig og resultatsøgende, og din gennemslagskraft og gode kommunikationsevner gør dig i stand til at få alle dine medarbejdere med på holdet. Du prioriterer og planlægger din hverdag knivskarpt, du har blik for detaljen og ved, at selv små fejl kan have store konsekvenser for kundeoplevelsen og vores indtjening. Samtidig motiveres du i et job, hvor der er fart over feltet og plads til ambitioner.

    Vi ser gerne, at du har:

    • En uddannelse på minimum bachelorniveau eller en uddannelse som cand.merc., HD eller tilsvarende. Nyuddannede tages også i betragtning
    • Gennemslagskraft og praktisk erfaring med ledelse og distanceledelse – gerne fra en lignende stilling i detailbranchen
    • Udpræget forretningssans og -forståelse
    • Overblik og fokus på detaljen


     

    Som District Manager i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med vores kolleger i branchen. Din bil er dit kontor, og det giver dig fleksibilitet og frihed. Du får også mulighed for at lægge en ambitiøs karriereplan, der kan bringe dig langt ud over landets grænser eller ind på vores hovedkontor. I Lidl overlader vi nemlig intet til tilfældighederne - heller ikke dit grundige oplæringsforløb, som giver dig forudsætningerne for at lykkes i jobbet, før du for alvor bliver sluppet løs.

    5 gode grunde til at blive District Manager i Lidl:
     

    • Et lederjob med stort ansvar og indflydelse
    • Muligheden for at skabe resultater
    • Grundig oplæring i Lidls butikskoncepter og ledelsesprincipper
    • En rolle, der på sigt kan bringe dig langt ud over landets grænser eller ind på Lidls hovedkontor
    • Fri bil af mærket BMW, fleksibilitet og attraktiv løn



    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Recruiter Anders Hermann på telefon 6034 0613, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge Dk’s måske bedste burgere!’

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Souschef - Ringe

    5750, Ringe

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Navid Samarghandi på telefon 42 12 05 27, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Har du en ægte passion for rekruttering? Drømmer du om at bringe dig selv og dine kompetencer i spil i en stor, international virksomhed? Så glæder vi os til at byde dig velkommen som Recruitment Intern i HR.

    Hos os handler et praktikforløb hverken om at hente kaffe eller stå ved kopimaskinen. Det handler derimod om at få viden og tage ansvar. Du får fra starten en grundig oplæring, så du får de allerbedste forudsætninger for at lykkes i Lidl. Under praktikperioden bliver du tildelt selvstændige arbejdsområder og projekter, og du vil få et stort indblik i, hvordan vi arbejder med rekruttering i en stor international virksomhed.

    Recruiting er en del af HR, hvor der arbejder flere end 25 dygtige og engagerede medarbejdere. I HR løser vi forskellige HR- og personalemæssige opgaver inden for employer branding, rekruttering, udvikling, trivsel, arbejdsret og lønadministration.

    Som Recruitment Intern kommer du til at dele kontor med Recruiting og Employer Branding, der består af fem engagerede kolleger. Vi arbejder hver dag hårdt og målrettet på at tiltrække og rekruttere de bedste kandidater, og vi lægger vægt på, at vores arbejdsmiljø er præget af faglig sparring og humor. Uden for arbejde forspiser vi os gerne sammen i sushi og gode bøffer med sovs.

    Vi sørger for, at du kommer til at arbejde med en bred vifte af opgaver inden for rekruttering, og at du får alle forudsætninger og muligheder for at vise, hvad du kan. Du vil primært arbejde på kontoret sammen med os andre, men indimellem er du også med os i ”marken”; f.eks. på karrieremesser, jobsamtaler, interne arrangementer og rekrutteringsevents.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding men påbegynder senere byggeriet af et stort, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor forventes at stå klart i midten af 2023. Du vil have mulighed for, efter nærmere aftale, at arbejde fra vores satellitkontor i Aarhus 2-3 gange om ugen.

    I Lidl er vi yderst positivt indstillet på at udbetale en økonomisk erkendtlighed på op til 3.000 kr. pr. måned for god performance. Det er selvfølgelig vores opgave at give dig forudsætninger for at kunne performe og derved lykkes i dit praktikforløb.

    • Sparring om og publicering af jobannoncer på karrieresiden
    • Aktivering af jobslots på LinkedIn
    • Searche efter kandidater
    • Preselection af kandidater; herunder udsendelse af links til onlinetests og personprofiler samt screening af ansøgninger
    • Koordinering og planlægning af faglige arrangementer
    • Administration af kandidater i vores rekrutteringssystem
    • Deltagelse på udvalgte jobsamtaler
    • Besvarelse af henvendelser fra kandidater
    • Deltagelse på karrieremesser, rekrutteringsevents etc.
    • Udvikling og opdatering af guidelines
    • Foretage analyser af relevante problemstillinger
    • Assistere Recruitment Consultants med deres respektive projekter og rekrutteringskurser
    • Diverse ad hoc opgaver
    • Du er studerende på en relevant, videregående uddannelse
    • Du er topmotiveret for at lære og udvikle dig inden for rekruttering samt få viden omkring employer branding
    • Du er initiativrig, kreativ og positiv, og du motiveres af at bringe dig selv og dine kompetencer i spil
    • Du har fokus på detaljerne og styr på deadlines
    • Du er ansvarsbevidst og motiveres af at skulle udføre selvstændige opgaver
    • Du behersker mundtlig og skriftlig dansk på et højt niveau
    • Et unikt indblik i hvordan der arbejdes professionelt med rekruttering i en stor, international virksomhed, der vækster
    • Masser af faglige udfordringer og solide erfaringer som du vil kunne bruge i din karriere
    • En spændende og udfordrende mulighed for at afprøve dine kompetencer
    • En dedikeret mentor under hele praktikperioden
    • Et uformelt arbejdsmiljø med motiverede og erfarne kolleger
    • Mulighed for en økonomisk erkendtlighed ved god performance
    • Et fleksibelt praktikforløb, hvor timeantal og praktiklængde fastlægges i forhold til dit studie. Dog forventer vi enten et timetal på 30 timer ugentligt og en periode af minimum fem måneder eller et timeantal på 37 timer og en periode af minimum 4 måneder

    Tiltrædelse primo februar 2020.
    Forventet antal timer i ugen: 30-37 timer.

    Vi indkalder kandidater løbende, og vi afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.
    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Recruitment Consultant, Linda Madsen, på mail: linda.madsen@lidl.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Souschef - Viborg

    8800, Viborg

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Morten Jørgensen på telefon 42 12 06 01, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Souschef Sjælør

    2500, Valby

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.
     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    •     Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    •     Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    •     Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    •     Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    •     Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    •     Har en venlig og professionel fremtoning
    •     Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    •     Skaber gode kundeoplevelser
    •     Har overblik og fokus på detaljen
    •     Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1.     En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2.     Branchens bedste sammenhold
    3.     Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4.     Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5.     Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Tejs Nielsen Jannsen på telefon 42 12 06 69, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Praktikplads i Spanien, lige syd for Barcelona i byen La Pineda. Vi søger lige nu praktikanter til vores lille bitte koncern som består af:

    from spain with love – sælger Tapaskasser på abonnement til danskere

    Wissler // Bar & Burgers – en restaurant og bar i feriebyen La Pineda

    Holiday Costa Dorada – rejseblog om hele Costa Dorada kysten

    De 3 meget forskellige virksomheder giver dig mulighed for selv at sammensætte din arbejdsopgaver så de matcher dine mål for din praktik.

     

    PRAKTIK START

    Vi er fleksible med opstart, men søger lige nu praktikant med opstart:

    • Februar 2021
    • Marts 2021
    • April 2021
    • Maj 2021
    • Juni 2021
    • Juli 2021
    • September 2021
    • Oktober 2021
     

    ARBEJDSOPGAVER (EKSEMPLER)

    Marketing:

    • Sociale Medier – Strategisk planlægning og eksekvering
    • Sociale Medier – Praktisk planlægning og eksekvering
    • Sociale Medier – Evaluering, analyse og rapportering
    • Content – tekster, video, grafik og fotos
    • SEO – Strategisk planlægning og eksekvering
    • SEO – Evaluering, analyse og rapportering
    • SocialAds: Planlægning, overvågning og evaluering af kampagner
    • Multimedie design og grafisk produktion

    E-commerce:

    • Løbende vedligehold af hjemmesiden
    • Brugeroplevelseseksperimenter og -forbedringer
    • Håndtering af fejl og forbedring af dårlig UX
    • E-mail automation
    • Øvrige e-commerceopgaver

    Service & Hospitality:

    • Restaurant & bar drift
    • Konceptudvikling

    Innovation, disruption og entrepreneurship:

    • Idéudvikling, analyse og evaluering af eksperimenter
    • Business model canvas

    All-round kontor:

    • Kundeservice og support (Telefon og chat)
    • Kontakt til udenlandske samarbejdspartnere
    • Kontering af udgiftsbilag
    • Godkendelse af regninger
    • Udbetalinger på bank

    Event:

    • Event planlægning og afvikling
    • Konceptudvikling
     

    OPHOLD, FLY OG LEGATER

    • Praktikopholdet er fra 1-6 måneder afhængigt af dine ønsker
    • Vi tager praktikanter hele året rundt
    • Nærmeste lufthavn er Barcelona hvor du kan flyve til fra Danmark for under 1.000,-
    • En møbleret et-værelses lejlighed (studio) koster omkring 300-500€. Vores lokale home-pusher hjælper med at finde noget godt til dig.
    • Der er mulighed for at søge forskellige legater som mere eller mindre kan dække din husleje.
    • Masser af personale goder og fede oplevelser

    *CORONA: Vi har meget lave smittetal i og omkring La Pineda, udfordringerne i Spanien er i de større byer. På nuværede tidspunkt skal der kunne fremvises en negativ Covid-19 test ved indrejse til Spanien. Derfor er det heller ikke nødvendigt med karantæne eller isolation når du kommer frem.

     

    ANSØGNING OG SPØRGSMÅL

    Send din ansøgning til Henrik på hej@fromspainwithlove.dk.

    • send os lidt om dig selv
    • et billede
    • hvilke arbejdsopgaver du kunne tænke dig at arbejde med
    • et link til din LinkedIn profil (hvis du har en)

     

    Har du spørgsmål er du også mere end velkommen til at skrive til Henrik på samme email.

    Har du lyst til at blive lidt klogere på hvem vi er; Henrik – LinkedIn og Line – LinkedIn

    Vi glæder os til at høre fra dig!
    Henrik & Line

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.