Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    25. Feb

     

    Fra lederspire til seriøst god leder – Bliv ledertrainee(elev) i SuperBrugsen Sæby

    ANSÆTTELSE NU ELLER TIL SOMMER
    Er du ambitiøs omkring at blive leder? Vil du på vilde skoleophold, der rykker dine grænser og giver dig venner for livet? Vil du kick-starte din karriere nu og her?
    Så har vi jobbet til dig.

    Oplev et særligt sammenhold og en hverdag med fuld fart
    Du bliver en del af teamet, og du kommer til at bruge langt størstedelen af din uddannelsestid med at prøve dine kræfter af i butikken. Vi vil sende vores kunder afsted med et smil på læben og med en oplevelse, der er værd at dele. Du er med til at gøre kundernes besøg til noget ud over det sædvanlige hver gang du viser vej, hjælper med en specialvare eller deler et godt råd.

    Bliv faglært og få lederuddannelse på 2 år
    I løbet af din 2-årige trainee-periode bliver du faglært salgsassistent og du tager 2 ledelsesfag på akademiniveau. Du lærer:

    • Om god ledelse og du udvikler din egen personlige ledelsesstil. På andet år får du større ansvar og er bl.a. med til at uddelegere opgaver.
    • Om varer, kunder, disponering og god lagerstyring. Og så er du selvfølgelig med på gulvet i butikken, så der altid er pænt og fyldt med friske varer.
    • at styre butikken – Alt fra daglig drift til budgettering til udvikling af koncepter.

    Fede skoleophold og en oplevelsesrig studietur
    Du skal på 8 skoleophold af en uges varighed sammen med ledertrainees fra de andre Coop-butikker fra hele landet. To af modulerne er helt særlige; Det ene er en outdoor-”overlevelsestur” med fokus på ledelse, samarbejde og motivation. Og det andet er en studietur i udlandet, hvor du får inspiration til butiksindretning og koncepter i verdensklasse.

    Fast-track til en lederkarriere
    Når vi skal bruge nye ledere i vores butikker, håndplukker vi dem blandt vores egne ledertrainees. Derfor ønsker vi at give dig den bedste mulige uddannelse, så du bliver klar til at lede din egen afdeling eller butik.

    For at blive en god ledertrainee i SuperBrugsen er det vigtigste, at du kan skabe gode kundeoplevelser – også i en travl hverdag. Derudover tager du ansvar, du er den fødte leder og du er arbejder hårdt for at nå dine mål. Samtidig har du ordenssans, og du brænder for at arbejde med detailhandel.

    Desuden har du en af følgende uddannelsesbaggrunde:

    • EUX
    • HHX, gerne suppleret med 5 ugers USF-Detail eller HGS
    • STX/HF/HTX, gerne suppleret med 10 ugers EUS eller HGS

    Vi glæder os til at lære dig at kende
    Hvis du går rundt med en drøm om at blive leder, så send din ansøgning via "Søg job" senest den 24/2 2019. Du kan også kigge forbi SuperBrugsen Sæby og tage en snak med Uddeler Lars Kristensen eller ringe på 96898080.

    KAN MAN FØRST STARTE TIL SOMMER, SØG ALLIGEVEL.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb



    Til vores centrale logistikafdeling på hovedkontoret i Kolding/Aarhus, søger vi endnu en kollega til at indgå i vores team af dygtige medarbejdere.

    For at imødekomme fremtidige projekter og give vores to logistikcentre den bedste support, tilbyder vi en spændende stilling som Projektleder i Central Logistik. Du får en vigtig rolle i afdelingen, hvor du sammen med kollegerne supporterer den daglige drift inden for fagområderne transport, renovation og lagerdrift.  Derudover har vi store fremtidige projekter, såsom udvidelse og modernisering, samt automatisering af vores 2 logistikcentre, implementering af et nyt WMS og løbende udvikling af vores Logistik set-up.

    Logistikafdelingen består pt. af 8 medarbejdere, der dagligt interagerer såvel med eksterne som interne samarbejdspartnere på tværs af hele Lidl-koncernen. Vi supporterer den operative drift på vores to logistikcentre, implementerer og kontrollerer nye standarder, overvåger, analyserer og udvikler løbende KPI’er, forhandler med eksterne tjenesteudbydere, driver tiltag og understøtter optimering af processer.

    Vores vigtigste opgave i Central Logistik, som fagafdeling, er at levere førsteklasses support til vores kolleger på de 2 logistikcentre, således de har de bedste forudsætninger for at lykkes med driften og sikre 100% varetilgængelighed til vores butikker. Samtidig har vi dagligt fokus på omkostningerne, så vi fortsat kan levere bedste kvalitet til bedste pris.
    Du bliver en vigtig del af teamet og er med til at udvikle og præge logistikken i Lidl Danmark i samarbejde med øvrige afdelinger i organisationen og vores samarbejdspartnere. Som en del af din oplæring kommer du rundt til såvel vores butikker, logistikcentre og relevante afdelinger på hovedkontoret, så du bliver klædt på til at kunne varetage jobbet.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Hovedkontoret vil stå klar i år 2021. Hvorefter din arbejdsplads bliver i Aarhus.  

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål?
    Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte Afdelingschef for Logistik, Allan Nielsen på hverdage efter kl. 16 på 7635 0510.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Analysere processer, udvikle og drive forbedringstiltag i hele vores logistik
    • Projektleder på egne projekter fra start til skoling af slutbruger
    • Deltage i og støtte op om løbende projekter i afdelingen
    • Kontaktperson for kollegaer i andre fagafdelinger på HQ ved tværfaglige projekter
    • Opdatering af standarder og projektlister
    • Løbende analyse og måling på vores driftsnøgletal
    • Deltage i dagligdagsopgaver på tværs af hele logistikafdelingen
    • Agere sparringspartner for kolleger på vores 2 logistikcentre
    • Interaktion med kolleger i udlandet og mindre rejseaktivitet både nationalt samt internationalt


    Om dig

    Om dig
    • Du har enten en cand. merc eller anden relevant uddannelse.
    • Erfaring fra lignende stilling som Projektleder inden for Logistik / FMCG vil være en fordel
    • Du er en udpræget teamplayer, der evner at samarbejde på tværs om fælles mål
    • Du besidder gode tysk- og engelskkompetencer såvel mundtligt som skriftligt.
    • Du er stærk i Office-pakken, med udprægede Excel kompetencer
    • Du har en analytisk tankegang med sans for detaljer og processer
    • Du tager ejerskab for dine opgaver og ansvarsområder og leverer høj kvalitet
    • Du er fleksibel og kan håndtere at arbejde i et miljø, hvor det går stærkt, og opgaverne er mange / alsidige
    • Du er serviceminded og derved med til at sikre, at Central Logistik lykkes –  og altid med slutbrugeren i fokus
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Et job, hvor din indsats er med til at sikre, vi som virksomhed lykkes med at ”redefinere dansk discount”
    • Muligheden for at påvirke og deltage i udviklingen af fremtidens logistik for Lidl Danmark
    • Blive en del af branchens stærkeste koncept, med dygtige og motiverede kolleger
    • Gode karrieremuligheder med såvel faglig som personlig udfordring og udvikling
    • Målrettet oplæring rundt i virksomheden, der sikrer, at du lykkes i Lidl
    • Konkurrencedygtig lønpakke samt mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål?
    Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte Afdelingschef for Logistik, Allan Nielsen på hverdage efter kl. 16 på 7635 0510.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    3. Mar

    Vores Fjällräven Store i Aarhus, søger en udadvendt og serviceminded salgsassistent til en stilling på ca. 20 timer om måneden, men det kan variere.

    Som medarbejder er din primære opgave at give vores kunder den bedste oplevelse og sørge for, at butikken er præsentabel. Det er vigtigt, at du er åben og imødekommende. Ligeledes skal du brænde for mærket Fjällräven og gerne interessere dig for de nye tendenser inden for mode og outdoor-beklædning. 

    Som medarbejder i Fjällräven Store Aarhus / Eventyrsport vil du komme til at arbejde i et ungt miljø, som danner rammen om en hurtigt voksende kæde. 

    Du har:

    • Salgs- og butikserfaring
    • Masser af initiativ, dynamik og engagement
    • Ben i næsen og smil på læben samt eventyr i blodet
    • Erfaring med Fjällräven og deres produkter
    • Erfaring fra sports- eller outdoorbranchen er en fordel
    • Kendskab til IT på brugerniveau 

    Du er:

    • Et naturligt salgstalent og resultatorienteret
    • Dygtig, arbejdsom, selvstændig og ærlig
    • Fleksibel og ikke bange for at tænke nyt
    • Interesseret i mode og outdoor og har gerne rejseerfaring

    Du får:

    • Et spændende job i outdoorbranchen med produkter af højeste kvalitet
    • En spændende hverdag med stor selvstændighed
    • Engagerede kolleger og et godt arbejdsmiljø

    Matcher du profilen?

    Så skynd dig at maile din ansøgning vedlagt CV til lar@eventyrsport.dk, og skriv ”Deltidssælger” i emnefeltet. Vi behandler ansøgningerne løbende, send derfor gerne din ansøgning i dag. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt butikschef Lars Riber på tlf. 8618 2871. Tiltrædelse hurtigst muligt.

     

     

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb



    Vil du have en masse gode og engagerede kollegaer? Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med højt humør og fart over feltet? Er du A-menneske, og ser du en fordel i at arbejde om morgenen frem for sene aftentimer?

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Vareopfyldning
    • Din arbejdstid er placeret mellem 06.00-09.00, mandag til fredag eller efter aftale


    Om dig

    Om dig
    • Du er A-menneske og kan lide at arbejde om morgenen
    • Du tager initiativ, og du kan lide, at der er styr på detaljerne
    • Du trives i et tempofyldt job
    • Du er mødestabil og pligtopfyldende
    • Du er eventuelt studerende, og kan se en fordel i at arbejde om morgenen inden studiet
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    •  Et uformelt arbejdsmiljø med en masse engagerede kolleger
    • En grundig og målrettet oplæring
    • God løn og pension
    • Rabatordning hos flere hundrede udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb



    I Lidl har vi over 115 butikker i Danmark og en vision om at redefinere dansk discount. Hvis dit drive matcher vores, kan det blive din billet ombord på vores rejse mod nye mål. Vi er allerede den største dagligvarekæde i Europa og verdens fjerde største med mere end 10.000 butikker på verdensplan. Vi har succes, fordi vi tænker stort, planlægger i detaljen og giver vores ledere et stort ansvar for at føre vores velafprøvede koncepter ud i livet. Du lykkes i Lidl, og det gør du især som District Manager, hvis du ikke er bange for at stå ved dine ambitioner og kan få dine medarbejdere til at gøre det samme.

    Som District Manager i Lidl bliver du leder. Du får ansvaret for drift og ledelse af alle Lidl-butikkerne i dit distrikt. Det er dig, der motiverer og udvikler dine butikschefer ledelsesmæssigt og sørger for, at både trivsel og fastholdelse af dine medarbejdere er i top. Du bruger din veludviklede forretningssans og dine ambitioner om at levere resultater, når du sparrer med butikscheferne om butiksdriften.

    Du bliver også ansvarlig for at:

    Du har en uddannelse på minimum bachelorniveau, som du ønsker at bruge i en virksomhed, hvor vi motiveres af at yde vores bedste og levere resultater. Du har udpræget forretningssans, og du kan omsætte teori til forståelig praksis, når du samler dine medarbejdere om jeres fælles mål. Du er synlig og resultatsøgende, og din gennemslagskraft og gode kommunikationsevner gør dig i stand til at få alle dine medarbejdere med på holdet. Du prioriterer og planlægger din hverdag knivskarpt, du har blik for detaljen og ved, at selv den mindste detalje kan have store konsekvenser for kundeoplevelsen og vores indtjening. Du motiveres i et job, hvor der er fart over feltet og plads til ambitioner.

    Vi ser gerne, at du har:

    Som District Manager i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med vores kolleger i branchen. Din bil er dit kontor, og det giver dig fleksibilitet og frihed. Du får også mulighed for at lægge en ambitiøs karriereplan, der kan bringe dig langt ud over landets grænser eller ind på vores hovedkontor. I Lidl overlader vi nemlig intet til tilfældighederne - heller ikke dit grundige oplæringsforløb, som giver dig forudsætningerne for at lykkes i jobbet, før du for alvor bliver sluppet løs.

    5 gode grunde til at blive District Manager i Lidl:

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt salgschef Claus Hansen på telefon 4212 0512, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Deadline for ansøgning:
    Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

    Startdato: 01.03.2019, eller hurtigst muligt.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som District Manager i Lidl bliver du leder. Du får ansvaret for drift og ledelse af alle Lidl-butikkerne i dit distrikt. Det er dig, der motiverer og udvikler dine butikschefer ledelsesmæssigt og sørger for, at både trivsel og fastholdelse af dine medarbejdere er i top. Du bruger din veludviklede forretningssans og dine ambitioner om at levere resultater, når du sparrer med butikscheferne om butiksdriften.

    Du bliver også ansvarlig for at:

    • Arbejde med hele HR-paletten fra rekruttering til fratrædelse
    • Analysere samtlige nøgletal til brug for optimering af butikkernes drift
    • Sikre, at medarbejdere og butikker overholder vores koncepter


    Om dig

    Om dig

    Du har en uddannelse på minimum bachelorniveau, som du ønsker at bruge i en virksomhed, hvor vi motiveres af at yde vores bedste og levere resultater. Du har udpræget forretningssans, og du kan omsætte teori til forståelig praksis, når du samler dine medarbejdere om jeres fælles mål. Du er synlig og resultatsøgende, og din gennemslagskraft og gode kommunikationsevner gør dig i stand til at få alle dine medarbejdere med på holdet. Du prioriterer og planlægger din hverdag knivskarpt, du har blik for detaljen og ved, at selv den mindste detalje kan have store konsekvenser for kundeoplevelsen og vores indtjening. Du motiveres i et job, hvor der er fart over feltet og plads til ambitioner.

    Vi ser gerne, at du har:

    • En uddannelse på minimum bachelorniveau eller en uddannelse som cand.merc., HD eller tilsvarende. Nyuddannede tages også i betragtning
    • Gennemslagskraft og praktisk erfaring med ledelse og distanceledelse – gerne fra en lignende stilling i detailbranchen - er en fordel
    • Udpræget forretningssans og -forståelse
    • Overblik og fokus på detaljen
       
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    Som District Manager i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med vores kolleger i branchen. Din bil er dit kontor, og det giver dig fleksibilitet og frihed. Du får også mulighed for at lægge en ambitiøs karriereplan, der kan bringe dig langt ud over landets grænser eller ind på vores hovedkontor. I Lidl overlader vi nemlig intet til tilfældighederne - heller ikke dit grundige oplæringsforløb, som giver dig forudsætningerne for at lykkes i jobbet, før du for alvor bliver sluppet løs.

    5 gode grunde til at blive District Manager i Lidl:

    1. Et lederjob med stort ansvar og indflydelse
    2. Muligheden for at skabe resultater
    3. Grundig oplæring i Lidls butikskoncepter og ledelsesprincipper
    4. En rolle, der på sigt kan bringe dig langt ud over landets grænser eller ind på Lidls hovedkontor
    5. Fri bil af mærket BMW, fleksibilitet og attraktiv løn

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt salgschef Claus Hansen på telefon 4212 0512, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Deadline for ansøgning:
    Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

    Startdato: 01.03.2019, eller hurtigst muligt.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb

    Salgselev, Fakta, Stenlille

    4295, Stenlille
     

    fakta søger elever, der kan gå hele vejen og blive ledere
    I fakta ønsker vi, at vores elever bliver ledere efter endt uddannelse. Hvis du derfor har ambitioner om at blive souschef, og måske endda butikschef i detail, så vil vi gerne hjælpe dig på vej.

    Lær alt om at arbejde i butik
    Som salgselev arbejder du fuldtid og du får lov til at prøve det hele – fra opfyldning af varer og tale med kunderne i kassen til at arbejde på lageret og bestille varer.
    Du bliver en del at et team med et super sammenhold, hvor I er sammen om at gøre fakta til Danmarks flinkeste discountbutik. Når du hjælper kunderne med at finde varer og sørger for, at der er pænt, er du med til at gøre det nemt at handle i fakta.

    Lærerige skoleophold og studietur til London
    I løbet af uddannelsen er du på 8 korte skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever fra detailkoncernen Coop. Vi sørger for det hele – og det er et godt break fra dit job i butikken. Her begynder brikkerne at falde på plads, og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken.

    Du bliver tilbudt en gratis studietur til London, og derudover er der en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af Fakta-butikker og de andre Coop-kæder; Kvickly, Dagli’Brugsen og SuperBrugsen.
    Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på dig, din uddannelse og gode venner.

    Kan du se dig selv som leder?
    I fakta vil vi være det lokale, hverdags- og lavprissupermarked, og det kræver dygtige ledere. Vi ser vores elev som kommende lederkandidater - og vi vil arbejde aktivt, for at gøre dig klar til at blive leder i en af vores butikker efter endt uddannelse.
    Det kræver, at du er åben og villig til at lære, trives med højt tempo og er forandringsparat. Det vigtigste er dog, at du har lyst til at lære at give vores kunder en god oplevelse og har en positiv indstilling, der smitter. Derudover kan du have en af følgende uddannelsesbaggrunde:

    • EUD grundforløb 1 og 2, eller HG
    • EUX
    • HHX, gerne suppleret med 5 ugers USF-Detail eller HGS
    • STX/HF/HTX, gerne suppleret med 10 ugers EUS eller HGS

    Har du, hvad der skal til?
    Du sender din ansøgning via ”Søg job” senest 1.4.2019.

    Tiltrædelse august 2019.

    I fakta er vi ca. 8.500 medarbejdere fordelt på 360 butikker - og der er også plads til dig.

    I fakta kæmper vi for at gøre det lettere for alle at spise bedre til faste lave priser. Samtidig har vi et mål om at blive Danmarks lokale, hverdags lavprissupermarked og vil gøre det ”usvært” – både for dig som medarbejder og for vores kunder. 
    Bliver du ansat i fakta bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 38.000 medarbejdere og har 1100 butikker.
    Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

     

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb

     

    fakta søger elever, der kan gå hele vejen og blive ledere
    I fakta ønsker vi, at vores elever bliver ledere efter endt uddannelse. Hvis du derfor har ambitioner om at blive souschef, og måske endda butikschef i detail, så vil vi gerne hjælpe dig på vej.

    Lær alt om at arbejde i butik
    Som salgselev arbejder du fuldtid og du får lov til at prøve det hele – fra opfyldning af varer og tale med kunderne i kassen til at arbejde på lageret og bestille varer.
    Du bliver en del at et team med et super sammenhold, hvor I er sammen om at gøre fakta til Danmarks flinkeste discountbutik. Når du hjælper kunderne med at finde varer og sørger for, at der er pænt, er du med til at gøre det nemt at handle i fakta.

    Lærerige skoleophold og studietur til London
    I løbet af uddannelsen er du på 8 korte skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever fra detailkoncernen Coop. Vi sørger for det hele – og det er et godt break fra dit job i butikken. Her begynder brikkerne at falde på plads, og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken.

    Du bliver tilbudt en gratis studietur til London, og derudover er der en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af Fakta-butikker og de andre Coop-kæder; Kvickly, Dagli’Brugsen og SuperBrugsen.
    Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på dig, din uddannelse og gode venner.

    Kan du se dig selv som leder?
    I fakta vil vi være det lokale, hverdags- og lavprissupermarked, og det kræver dygtige ledere. Vi ser vores elev som kommende lederkandidater - og vi vil arbejde aktivt, for at gøre dig klar til at blive leder i en af vores butikker efter endt uddannelse.
    Det kræver, at du er åben og villig til at lære, trives med højt tempo og er forandringsparat. Det vigtigste er dog, at du har lyst til at lære at give vores kunder en god oplevelse og har en positiv indstilling, der smitter. Derudover kan du have en af følgende uddannelsesbaggrunde:

     

    • EUD grundforløb 1 og 2, eller HG
    • EUX
    • HHX, gerne suppleret med 5 ugers USF-Detail eller HGS
    • STX/HF/HTX, gerne suppleret med 10 ugers EUS eller HGS

    Har du, hvad der skal til?
    Du sender din ansøgning via ”Søg job” senest 1.4.2019

    Vil du vide mere?

    Klik ind på elev.coop.dk eller kig forbi butikken på Hjertingvej og få en snak med Butikschef Trine.

    I fakta er vi ca. 8.500 medarbejdere fordelt på 360 butikker - og der er også plads til dig.

    I fakta kæmper vi for at gøre det lettere for alle at spise bedre til faste lave priser. Samtidig har vi et mål om at blive Danmarks lokale, hverdags lavprissupermarked og vil gøre det ”usvært” – både for dig som medarbejder og for vores kunder. 
    Bliver du ansat i fakta bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 38.000 medarbejdere og har 1100 butikker.
    Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

     

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Mar

    Branchens bedste deltidssælger!

    2000, Frederiksberg

    Du er ambitiøs og fuld af eventyr. Du elsker at sælge og kan begejstre andre i jagten på vores fælles succes. Det at nå dine mål og være en vinder er dit brændstof. Vi søger efter branchens bedste deltidssælger, som kan arbejde i hverdagene og i weekenderne til vores butik i Frederiksberg Centret. Men skynd dig, vi skal bruge dig nu!

    Du har:

    • Salgs- og butikserfaring
    • Højt servicegen og kundetække
    • Flair for tal og godt købmandskab
    • Masser af initiativ, dynamik og engagement
    • Erfaring fra sports- eller outdoor branchen er en fordel
    • Fortrolig med IT på brugerniveau

    Du er:

    • Et naturligt salgstalent og villig til at arbejde om formiddagen
      Serviceminded og forstår at sætte dig i kundens sted
    • En dygtig arbejdsom, selvstændig og ærlig købmand
    • Fleksibel og ikke bange for at tænke nyt og gå forrest

    Du får:

    • En spændende hverdag med stor selvstændighed og fart på
    • Top motiveret kollegaer
    • De interne udviklingsmulighederne er store
    • Stor frihed til at skabe din egen succes
    • Løn efter indsats og kvalifikationer

    Matcher du profilen?
    Så skynd dig at maile din ansøgning vedlagt CV til dca@eventyrsport.dk, og skriv ”Deltidssælger” i emnefeltet. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt butikschefen David Carré tlf. 32 21 66 22. Vi holder løbende samtaler, så søg snarest muligt.

      

    Eventyrsport - succesen fortsætter!
    Eventyrsport startede i en kælder i 1996. Navnet er sammensat af ”Eventyr” og ”sport”. Ordet ”sport” understreger et element af at være aktiv samtidig med at man nyder sine egne personlige eventyr - rejser, vandreture, skiløb m.fl, og har det sjovt! Vi brænder for værdierne som kvalitet og service, og har igennem årene etableret 12 fysiske butikker og velfungerende webshop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Mar

     

    Du er ambitiøs og fuld af eventyr. Du elsker at sælge og kan begejstre andre i jagten på vores fælles succes. Det at nå dine mål og være en vinder er dit brændstof. Vi søger efter branchens bedste deltidssælger, som er klar på at arbejde om eftermiddagen og i weekenderne til vores butik i Esbjerg. Men skynd dig, vi skal bruge dig nu!

    Du har:

    • Salgs- og butikserfaring
    • Højt servicegen og kundetække
    • Flair for tal og godt købmandskab
    • Masser af initiativ, dynamik og engagement
    • Erfaring fra sports- eller outdoor branchen er en fordel
    • Fortrolig med IT på brugerniveau

    Du er:

    • Et naturligt salgstalent og villig til at arbejde om formiddagen
      Serviceminded og forstår at sætte dig i kundens sted
    • En dygtig arbejdsom, selvstændig og ærlig købmand
    • Fleksibel og ikke bange for at tænke nyt og gå forrest

    Du får:

    • Eftermiddagsvagter og weekendvagter – i alt en ugentlig arbejdsmængde på 10-20 timer
    • En spændende hverdag med stor selvstændighed og fart på
    • Top motiveret kollegaer
    • De interne udviklingsmulighederne er store
    • Stor frihed til at skabe din egen succes
    • Løn efter indsats og kvalifikationer

    Matcher du profilen?

    Så skynd dig at maile din ansøgning vedlagt CV til Sidsel Thomsen på sit@eventyrsport.dk, og skriv ”Deltidssælger” i emnefeltet. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt butikschef Sidsel Thomsen tlf: 32101110. Vi vurderer løbende ansøgningerne.

      

    Eventyrsport - succesen fortsætter!
    Eventyrsport startede i en kælder i 1996. Navnet er sammensat af ”Eventyr” og ”sport”. Ordet ”sport” understreger et element af at være aktiv samtidig med at man nyder sine egne personlige eventyr - rejser, vandreture, skiløb m.fl, og har det sjovt! Vi brænder for værdierne som kvalitet og service, og har igennem årene etableret 12 fysiske butikker og velfungerende webshop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb



    Vores byggeteknisk afdeling søger forstærkning. Lidl er i rivende udvikling og vi har store planer om at åbne mange flere butikker i Danmark. Det giver højt humør og masser at lave i vore byggeteknisk afdeling, hvor afdelingen sammen med vores ejendomskontorer udvikler og skaber fremtidens Lidl-butikker, mens de sørger for, at dem, vi har, er i perfekt stand.

    Vi søger en projektleder, med en uddannelse som bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller lignende, som trives i en selvstændig og udfordrende stilling. Du skal være omstillingsparat, og trives med et højt aktivitetsniveau med forskelligartede opgaver. Vi har brug for en projektleder med masser af gå på mod, stort drive og lyst til at gøre en forskel.

    Som projektleder i byggeteknisk afdelingen i Lidl, tilbydes du en spændende stilling i et team bestående af 6 dygtige og engagerede kolleger med forskellige faglige kompetencer. Afdelingen er kendt for et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor, og ikke mindst et dynamisk arbejdsmiljø.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus, det nye hovedkontor vil stå klart i 2021, og DU kan være med til at præge dette.

    Du lykkes i Lidl
    Hos os får du en velfungerende arbejdsplads, hvor de ting, du skal bruge, bare fungerer. Vi tilbyder en spændende arbejdsplads i en dynamisk branche, der kræver, at vi altid er på forkant, og altid er klar til at hjælpe hinanden. Vores internationale succes og vækst betyder jobsikkerhed, og at fremtidsmulighederne ikke stopper ved grænsen. Derudover starter du en karriere med branchens bedste kollegaer.


    Lyder det som noget for dig?
    Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessne, når den rette kandidat er fundet.

    Yderligere information
    For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingschef Orhan Ongun på tlf 7635 0386.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Optimere og løbende udvikling af vores byggeprogram
    • Sparring med, samt omsætning af opgaver fra Lidls internationale hovedsæde
    • Kvalitetssikring af byggeprojekternes kvalitet og sikre, at det er 100 % i orden
    • Udarbejdelse af budgetter i samarbejde med de øvrige afdelinger for renovering, nybyggeri mv.
    • Sørge for at vores kolleger opdateres-/informeres vedr. Lidls butiksbyggeri


    Om dig

    Om dig
    • Du er uddannet bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller lignende
    • Du har overblik, drive og engagement, som kan sikre fremdrift og resultater
    • Du er i besiddelse af viden om konstruktioner, og tekniske installationer generelt, eller har mod på at lære det
    • Du evner at formulere dig præcist, såvel skrift som tale, på dansk
    • Du har grundlæggende kendskab til engelsk såvel skrift som tale
    • Du har gode kommunikationsevner samt gennemslagskraft
    • Du har en god situationsfornemmelse, og ser altid muligheder frem for begrænsninger
    • Du besidder gode forhandlingsevner
    • Du evner at træffe de rigtige beslutninger – også under pres
    • Du er struktureret, målrettet, fleksibel og resultatorienteret
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende stilling i en virksomhed i kraftig vækst, der vil udfordre og udvikle dig såvel fagligt som personligt
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • En spændende og varierende arbejdsdag med ansvar og frihed til selv, at planlægge arbejdsdagen
    • Du vil fra en start få en grundig introduktion til virksomheden, og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet som projektleder i vores byggeteknisk afdeling


    Lyder det som noget for dig?
    Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessne, når den rette kandidat er fundet.

    Yderligere information
    For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingschef Orhan Ongun på tlf 7635 0386.

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser