Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    11. Nov

    Juleassistance hos BR

    Vil du være med på et stærkt team, der hver eneste dag giver gode oplevelser og god vejledning? Er du energisk og entusiastisk, og kan du være med til at skabe en stemning, hvor vores kunder i alle aldre kan finde begejstring og inspiration blandt de kendte klassikere og de nyeste skud på legetøjsstammen?

    Så har vi en spændende mulighed til dig.

    Hos BR skaber vi oplevelser, og du er en vigtig del af et team præget af samarbejde og fleksibilitet, hvor kunden og den gode vejledning og service er i centrum. Du bliver del af et hold af medarbejdere med en fælles begejstring for legetøj og ikke mindst for legebørn. At skabe den gode kundeoplevelse hos BR er meget mere end at sørge for fyldte hylder og en god bundlinje. Det er at evne at skabe den rette stemning, og det er at give kunderne en oplevelse, der får dem til at komme igen og igen.

    Med andre ord, du får et job, hvor du og resten af teamet får en umiddelbar belønning for jeres arbejde, når I giver kunderne den gode indkøbsoplevelse med smil og kvalitet, og når I skaber den helt særlige forbindelse til en lille kunde, der får et ønske opfyldt.

    Din opgave er først og fremmest at sikre, at kunderne får et fantastisk besøg hos os gennem god vejledning, smilende og imødekommende betjening, en indbydende og lækker butik, og du har overskud til leg, nysgerrighed og små pilfingre.

    Skab den rette stemning 
    Din arbejdsdag foregår hos kunderne i butikken, hvor du vejleder, hjælper og sørger for, at butikken altid er indbydende. Du er en ægte teamplayer, der tager ansvar og giver en kollega en hånd med, så I sammen når i mål.

    Hvem er vores nye kollega? 
    Vi ser gerne, at du har erfaring eller en uddannelse fra detailbranchen. Hvis du har produkterfaring vil det være en stor fordel, hvis ikke, klæder vi dig godt på til jobbet.

    • Du er serviceminded, fleksibel og kan bevare overblikket, når situationen kræver det.
    • Du har fokus på kunderne og en fantastisk service, og du bidrager til det gode sammenhold i teamet.
    • Du kan lide, at der er travlt og drives af den energi, en fyldt butik giver.

    Vi kan tilbyde dig 
    et spændende job med masser af udfordringer for et af Danmarks mest kendte brands af både børn, deres forældre og bedsteforældre.

    Er det dig? 
    Så send os din ansøgning hurtigst muligt gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Vil du have maksimal fleksibilitet, uddannelse, god fast løn og super kolleger?

    Leder du efter et (studie)job, hvor du kan bruge dine talegaver, og hvor du selv kan vælge dine arbejdstider? Et job, hvor du samtidig lærer noget, og hvor din indsats virkelig betyder noget? Et job, hvor du altid er omgivet af gode kolleger, og hvor der bliver lyttet til dine ideer og input? Så har du det job, lige her.

    Skaf nye medlemmer og hjælp med at gøre de eksisterende medlemmer glade

    I Hjerteforeningen arbejder vi for at give mennesker med hjertesygdomme et bedre liv. Og det er mange mennesker, vi taler om. Faktisk har knap 500.000 danskere en hjertesygdom. Skal vi kunne tilbyde råd og vejledning, støtte forskning i verdensklasse og påvirke politikerne positivt skal vi have medlemmer, der føler, at deres bidrag giver mening – og det er her, at du kommer ind i billedet. Som fundraiser skal du:

    • Deltage på et skræddersyet uddannelsesforløb på Kultorvet i København K, hvor du lærer om alt fra mindset og stemmeføring til spørgeteknikker og storytelling
    • Ringe ud og hverve nye medlemmer
    • Ringe til eksisterende medlemmer med nye tilbud / alternative medlemsskaber
    • Ad hoc opgaver fx bidrage med input til analyser

    Maksimal fleksibilitet på arbejdstid og -sted

    Hvor meget, hvor og hvornår, du ønsker at arbejde, er næsten helt op til dig selv. Du skal dog minimum bruge 8 timer om ugen inden for vores faste intervaller: kl. 09.00-12.00, 12.30-16.30 og 17.00-21.00. Du kan melde dig på samme dag, hvis du fx har fået aflyst noget undervisning.

    Om du vil arbejde hjemmefra eller på vores kontor på Kultorvet er helt op til dig. På Kultorvet har vi faktisk to kontorer. Vil du gerne have kollegerne omkring dig, men med lidt mere ro, kan du få det. Vil du have højt humør og masser af god energi, kan du få det.

    Arbejder du hjemmefra, bruger du din egen PC med vores online software, der blandt andet ringer op for dig. Vi stiller et professionelt headset til rådighed. Muligheden for hjemmearbejde baseres på din performance. Der vil være mødepligt på kontoret i København i oplæringsperioden og efterfølgende 1-2 gange om måneden.

    Gode talegaver, lyst til at lære og mod på at prøve nye ting

    Som succesrig fundraiser skal du først og fremmest være god til at tale med andre mennesker i telefonen. Du skal være åben for at lære og kunne bruge de ting, du lærer i praksis. Du skal heller ikke være bange for at prøve noget nyt. Det kan fx være, at du kan se og høre en kollega få succes ved at gøre tingene på en anden måde, end du umiddelbart selv vil foretrække. Det kan også være i forbindelse med en af vores mange konkurrencer, eller hvis vores supervisorer giver dig feedback, der kan bringe dig godt videre.

    Løn og goder

    Du arbejder på fast timeløn, og gør du det godt, stiger du meget hurtigt til et nyt trin (forventet lønniveau på 110 kr. - 140 kr. i timen). Arbejder du på Kultorvet, er der gratis frugt og grønt samt al den kaffe og te, du kan drikke. Du får naturligvis også glæde af vores mange rabatordninger på blandt andet fitness, CrossFit, kaffe, mad og drikke. Derudover får du et gratis hjerteredderkursus.

    Ansøgning og kontakt

    Tryk på nedenstående (grønne) ansøgningsknap og tryk på ”søg stillingen” og udfyld det lille spørgeskema. Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive til Lucas Klingenberg Mathisen - lkmathisen@hjerteforeningen.dk

    I Hjerteforeningen kæmper vi for det hjerte, der slår i os alle – for ingen skal stå alene, når lynet slår ned. Siden 1962 har vi med viden, investeringer og vigtige resultater medvirket til, at Danmark er på internationalt topniveau inden for forskning i hjertesygdomme.

    Hver dag tager vi kampen op for hjertet og for de mere end 500.000 danskere, der lever med en hjertesygdom. I de senere år har vi også intensiveret indsatsen i at uddanne danskerne i livreddende førstehjælp, udbrede antallet af hjertestartere i det frie rum og give ethvert menneske med hjertesygdomme inde på livet mulighed for at søge hjælp, støtte og rådgivning hos os. Vi er ca. 130 medarbejdere, flere tusinde flittige frivillige i hele landet, og vi har godt 130.000 medlemmer. Læs mere på hjerteforeningen.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Recruitment Consultant

    8310, Aarhus

    Er du passioneret for at arbejde med både systemer og mennesker? Så fold dit talent ud og bliv en del af vores professionelle Recruiting- og Employer Branding-team.

    ”What’s in it for me” tænker du måske?
    Hertil svarer din kommende leder, Recruitment & Employer Branding Manager, Henrik Knudsen: ”Stillingen byder på en bred vifte af opgaver inden for rekrutteringsområdet i en af verdens største dagligvarekæder, fra den tekniske del til den kreative og kommunikative del. Du får derfor her en unik mulighed for udvikle dine kompetencer både fagligt og personligt. Derudover arbejder du også med nationale og internationale projekter, hvor du har masser af kontakt til, og samarbejde med, kolleger på tværs af Lidl Danmark og andre Lidl-lande. Du kommer hele vejen rundt om alle disciplinerne i rekruttering, og du får helt sikkert rig mulighed for at sætte dine fodaftryk inden for rekrutteringsområdet.”

    Som Recruitment Consultant vil dine opgaver spænde bredt lige fra rekrutteringssamtaler til KPI-rapportering. Dit første store projekt bliver at implementere vores nye rekrutteringssystem, SAP SuccessFactors Recruiting, der har direkte impact på hele organisationen. Efter implementeringen har du en vigtig rolle som Key-User, hvor din primære opgave er at sikre vedligeholdelse og opdatering af systemet samt at være ”problemknuser” ved tekniske spørgsmål og udfordringer.

    I stillingen understøtter du også ansættende ledere på hovedkontoret med sparring om alle aspekter inden for rekruttering. Derudover bliver du også projektleder på f.eks. elevrekrutteringsprocessen, hvor du er overordnet ansvarlig for, at vi får ansat dygtige elever.

    Mød en af dine nye kolleger Linette
    ”I de små to år, hvor jeg har arbejdet i Lidl, er tiden bare fløjet afsted! Når jeg ser tilbage, har jeg virkelig haft en stejl læringskurve, hvor jeg blandt andet har haft ansvaret for en masse spændende rekrutteringsprojekter og -opgaver. Det har helt sikkert været med til at udvikle mig både fagligt og personligt. Du bliver en del af et stærkt team med højt humør og stor passion for vores arbejde. Vi fejrer hinandens succeser med en (virtuel) highfive, og vi er altid klar med en ’Lidl’ joke”.

    Bliv en del af noget større
    HR består af Recruiting & Employer Branding, HR Development & Engagement, HR Services og en Senior Consultant. I alt er vi cirka 25 medarbejdere. Du bliver en del af Recruitment & Employer Branding-teamet, som består af fem dygtige, passionerede og servicemindede medarbejdere. Du kan læse mere om HR her.

    Hovedkontoret er i øjeblikket placeret i Kolding, men vi er i gang med at bygge et stort, innovativt hovedkontor i Aarhus. Det nye hovedkontor forventes at stå klart i 2023. Du vil have mulighed for at arbejde på hovedkontoret i Kolding, vores satellitkontor i Aarhus eller hjemmefra. Du skal dog minimum en dag om ugen arbejde på hovedkontoret i Kolding.

    • Implementering af nyt rekrutteringssystem
    • Key-User på nuværende og nyt rekrutteringssystem
    • Sikre en professionel rekrutteringsproces herunder blandt andet udarbejdelse af stillingsannoncer, screening af ansøgninger og deltagelse i samtaler
    • Ansvarlig for elevrekrutteringsprocessen
    • Tovholder på praktik- og projektsamarbejder
    • Ansvarlig for KPI-rapportering
    • Facilitering af personprofiler og kognitive tests
    • Udvikle og implementere nationale og internationale projekter
    • Diverse ad hoc opgaver og projekter inden for rekruttering og employer branding

    Du motiveres af at samarbejde og kommunikere med mange mennesker, og du er god til at skabe langvarige relationer til dine samarbejdspartnere. Du bidrager til det sociale fællesskab i teamet og i HR. Du har altid en ”can do”-attitude, og du er vedholdende og forandringsparat.

    Du sørger for, at processer og projekter bliver fulgt helt til dørs. Andre vil helt sikkert sige om dig, at du er dygtig til at bevare det store overblik og til at sikre, at der er styr på alle detaljer.

    Derudover har du:

    • Gerne erfaring med implementering af rekrutteringssystemer
    • Prøvet at være ansvarlig for større projekter
    • Arbejdet meget med Microsoft Office-pakken, herunder især PowerPoint og Excel, og du har generelt flair for IT
    • En hel del gange stået i spidsen for gennemførelse af ansættelsessamtaler i samarbejde med ansættende leder
    • Gode kommunikationsevner, og du taler og skriver perfekt dansk samt engelsk, og måske også tysk, på et sikkert niveau
    • Masser af sparring med erfarne og passionerede kolleger
    • Stort, fagligt ansvar og spændende projekter og opgaver
    • Konkurrencedygtig løn
    • Mulighed for hjemmearbejdsplads
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

     

    Tiltrædelse snarest muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Recruitment & Employer Branding Manager Henrik Knudsen på mail: henrik.knudsen@lidl.dk

    Bemærk venligst at mailadressen udelukkende skal bruges til spørgsmål til jobbet, og at ansøgninger skal uploades via vores rekrutteringssystem.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Vil du bidrage til LIDLs succes ved at sikre de bedste forhold for vores butikker, hvor din primære arbejdsopgave bliver at plukke og pakke varer på paller, og gøre disse klar til butikkerne og har du samtidigt interesse i og forståelse for detailhandlen, så har vi jobbet til dig.

    • Plukning af tørvarer
    • Diverse forefaldende lageropgaver
    • Arbejdstiden vil udgøre 30 timer i tidsrummet kl. 7.00 – 13:30
    • Der vil være weekendvagt hver anden lørdag
    • Opstart snarest muligt.
       
    • Trives med fysisk aktivt arbejde, med en del tunge løft
    • Er omhyggelig og brænder for at sikre høj kvalitet i dit arbejde – altid
    • Kan arbejde selvstændigt, er ansvarsbevidst og selvdisciplineret
    • Positiv og hjælpsom af natur
    • Erfaring med PBV (Pick By Voice) er ikke et krav, men en fordel
    • Truck-certifikat er ikke et krav, men en fordel
    • Fleksibel ifht. arbejdstid
       
    • God og målrettet oplæring i alle processer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
    • Tillægsbetaling efter gældende overenskomstmæssige takster
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.


    Vi holder samtaler løbende, så send allerede din ansøgning i dag. Vi glæder os til at høre fra dig.

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Teamleader Jacob Hasberg på tlf. 76 35 05 75 alle hverdage mellem kl. 10.00 – 12.00.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Okt

    SuperBrugsen Bjerringbro

    Du bliver en del af en butik med i alt 45 medarbejdere. Butikken er centralt placeret i byen tæt på gågade, tog- og bus-station Butikken skal opgraderes med et bageriudsalg, og til dette søger vi nusalgsassistenter med flair for kundeservice og salg. Vi er vi en travl butik med dygtige medarbejdere, der trives i en butik med masser af dynamik og som står klar til at hjælpe vores mange kunder.

    Vi tilbyder:

    • Et job med udviklingsmuligheder
    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Oplæring i vores bager- og delikatesse afdeling
    • Løbende uddannelse i jobbet via Coops intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

    Opgaver

    I samarbejde med de andre medarbejdere i afdelingen skal du sikre, at den altid fremstår indbydende, salgsparat og særdeles sæsonaktuel. De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Sætte kunden i fokus og yde den service der skal til
    • Varebestilling
    • Vareopfyldning og salgsparathed
    • Produktion af diverse bager og delikatessevarer. 

    Vi forventer, at du:

    • Kan lide at være synlig i butikken
    • har flair for personligt salg.
    • er i besiddelse af humor og er generelt positivt indstillet
    • går forrest og tager ansvar
    • arbejder rationelt og har ordenssans
    • er flexibel ifht. arbejdstid og weekendarbejde
    • kan arbejde selvstændigt

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:

    Uddeler John Sørensen

    Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 28. oktober 2021

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Nov

    Elev i Magasin

    Hele Danmark

    Bliv salgselev i Magasin Du Nord

    Du har nu mulighed for at blive en del af Magasins elevhold 2021.

    Til alle vores forretninger søger vi nye kollegaer, der brænder for salg og går til tingene med positiv attitude og som selvfølgelig har lyst til at uddanne sig som salgsassistent i et af Danmarks største mode- og shopping Magasiner.


    Om forløbet

    Vi tilbyder et skræddersyet og unikt 2-årigt uddannelsesforløb med 8 ugers skoleforløb indeholdende masser af teori i blandt andet mode og trends, konceptopbygning, oplevelsesøkonomi, omnichanel, kundeservice og butiksdrift.

    Du bliver elev med hovedfokus på salg og service overfor kunderne i vores fysiske forretninger men bliver en del af en virksomhed med flere salgskanaler, hvor online shoppen også er en mulighed for kunderne. Magasins fokus på services og kundens rejse i Magasin giver en samlet oplevelse for kunderne, uanset om de bevæger sig i forretningen eller online.

    Som elev får du også et indblik i salg online og customer care via undervisning af forskellige medarbejdere, og du møder og udveksler også viden med andre elever som f.eks. digitalelever. Du hører selvfølgelig også meget mere om vores fantastiske Goodie App. 

    Som ekstra glimmer på forløbet bliver du på modulerne også undervist af vores HR Training Consultants i præsentationsteknik, single tasking og konflikthåndtering.

    Som elev i Magasin går du i skole sammen med alle de andre Magasin elever i vores flagship store på Kongens Nytorv i København.

    Til de elever, der viser gode resultater, er der bestemt mulighed for at fortsætte karrieren og udviklingen hos os efter elevuddannelsen.

    Hverdag i Magasin

    Dét vi kan love dig er, at ingen dage bliver ens. Du bliver tildelt ansvar fra start, og mens din leder viser dig vejen, vil dine kolleger være lige ved siden af dig til sparring og inspiration. Det vigtigste for Magasin er vores kunder, og derfor kommer du også til at uddanne dig i at give en ’mere end forventet’ kundeservice med oplevelser, der får vores kunder til at komme igen og igen. Derudover vil du dagligt komme til at arbejde med driftsopgaver, kundeloyalitets program, salgsfremmende tiltag, personligt salg, produktkendskab og meget mere.

    Det praktiske

    • Du har en 2-årig HG, HHX, Student med HG overbygning, EUD detail eller EUX
    • Du er klar til at starte din karriere i Magasin 1. september 2021
    • Under skoleforløb står Magasin for kost og logi til elever fra Aalborg, Aarhus og Odense

    Læs mere om det at være elev i Magasin ved at klikke her!

    Hvad kræver det af dig at blive elev i Magasin?

    Du skal have...

    Bestået en EUX, EUD (Detail), EUS (Detail) eller HHX.

    ELLER

    Bestået en STX, HTX eller HF og tage et 5 ugers EUS grundforløb, som skal være bestået inden august, hvor elev uddannelsen i Magasin starter.

    ELLER

    Bestået en HG/HGS efter de tidligere regler med adgang til detailuddannelsen med speciale. 

    Er du i tvivl om du har den rette baggrund til at blive detail elev, bedes du kontakte en erhvervsskole i dit område.

    Har du nogle spørgsmål?

    Hvis du har spørgsmål til rekrutteringsprocessen eller det at være elev i magasin, er du velkommen til at skrive til hr@magasin.dk. Så skal vi nok gøre vores allerbedste for at give dig et svar på dine spørgsmål. 

    Vi modtager kun ansøgninger via vores rekrutteringssytem. 

    Omhandler dine spørgsmål om du har den rette uddannelse til at blive elev, vil vi anbefale dig at kontakte en erhvervsskole i nærheden af dig, de er meget bedre til at svare på dine spørgsmål end vi er. 

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Nov

    Juleassistance hos BR

    Vil du være med på et stærkt team, der hver eneste dag giver gode oplevelser og god vejledning? Er du energisk og entusiastisk, og kan du være med til at skabe en stemning, hvor vores kunder i alle aldre kan finde begejstring og inspiration blandt de kendte klassikere og de nyeste skud på legetøjsstammen?

    Så har vi en spændende mulighed til dig.

    Hos BR skaber vi oplevelser, og du er en vigtig del af et team præget af samarbejde og fleksibilitet, hvor kunden og den gode vejledning og service er i centrum. Du bliver del af et hold af medarbejdere med en fælles begejstring for legetøj og ikke mindst for legebørn. At skabe den gode kundeoplevelse hos BR er meget mere end at sørge for fyldte hylder og en god bundlinje. Det er at evne at skabe den rette stemning, og det er at give kunderne en oplevelse, der får dem til at komme igen og igen.

    Med andre ord, du får et job, hvor du og resten af teamet får en umiddelbar belønning for jeres arbejde, når I giver kunderne den gode indkøbsoplevelse med smil og kvalitet, og når I skaber den helt særlige forbindelse til en lille kunde, der får et ønske opfyldt.

    Din opgave er først og fremmest at sikre, at kunderne får et fantastisk besøg hos os gennem god vejledning, smilende og imødekommende betjening, en indbydende og lækker butik, og du har overskud til leg, nysgerrighed og små pilfingre.

    Skab den rette stemning 
    Din arbejdsdag foregår hos kunderne i butikken, hvor du vejleder, hjælper og sørger for, at butikken altid er indbydende. Du er en ægte teamplayer, der tager ansvar og giver en kollega en hånd med, så I sammen når i mål.

    Hvem er vores nye kollega? 
    Vi ser gerne, at du har erfaring eller en uddannelse fra detailbranchen. Hvis du har produkterfaring vil det være en stor fordel, hvis ikke, klæder vi dig godt på til jobbet.

    • Du er serviceminded, fleksibel og kan bevare overblikket, når situationen kræver det.
    • Du har fokus på kunderne og en fantastisk service, og du bidrager til det gode sammenhold i teamet.
    • Du kan lide, at der er travlt og drives af den energi, en fyldt butik giver.

    Vi kan tilbyde dig 
    et spændende job med masser af udfordringer for et af Danmarks mest kendte brands af både børn, deres forældre og bedsteforældre.

    Er det dig? 
    Så send os din ansøgning hurtigst muligt gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.