Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    14. Aug

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring gøre rent samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.
    Kort sagt: Du brænder for at give vore gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på primær hverdag men aften- og weekends vagter kan forekomme.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger


    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Restaurantchef Sofie Bønning på telefon 87 11 82 07. Søg stillingen ved at klikke “Send ansøgning” her på siden.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Jul



    Brænder du for at arbejde med IT-service & support, og vil du være med til at redefinere dansk discount? Så er du måske vores nye IT-supporter til et seks måneders vikariat.

    Vi arbejder primært efter ITIL-principper i forhold til at løse udfordringer og opgaver for de interne IT-brugere på hovedkontoret i Kolding og i de p.t. 119 butikker og 2 distributionscentre i Danmark.

    Systemlandskabet befinder sig i en transformationsfase, hvor systemerne løftes til et nyt niveau, der gør Lidl klar til fremtidens detailmarked.

    Du bliver en del af Service & Support-teamet, der er ansvarlig for 1. level support af brugere på hovedkontoret og distributionscentrene samt 2. level support for butikkerne. Support ydes både i form af call desk og onsite support - installation og klargøring af ny hardware, understøttelse af vores infrastruktur-team samt opgaver inden for server og netværk.

    Servicemanagement-processen styres vha. systemet ServiceNow og opgaverne løses såvel selvstændigt som i samarbejde med systemspecialister.

    I vores team har vi en uformel omgangstone, og humøret er altid højt og kendetegnet ved masser af gå-på-mod. Herudover vil du have et tæt samarbejde med kolleger fra de andre IT-teams, der arbejder med infrastruktur og forretningssystemer samt vores internationale hovedkontor.

    Tiltrædelse hurtigst muligt. 

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Service og Support Manager Brian Hansen på tlf. 76 35 01 43.

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Systematisk bearbejdning af incidents og requests i ServiceNow
    • Support af Microsoft Windows baserede arbejdspladser (Windows 8/10)
    • Support af groupware applikationer i LotusNotes
    • Client-installation ved hjælp af Microsoft SCCM
    • Brugeroprettelse i Identity-Managment-System
    • Support af Cisco Netværksudstyr
    • Support af Cisco CallManager
    • Support af mobile enheder
    • Overvågningsopgaver
    • Klargøring og opstilling af PC-arbejdspladser


    Om dig

    Om dig
    • Du har en uddannelse som IT-supporter eller lignende kvalifikation
    • Du har erfaring med administration af Active-Directory omgivelser samt arbejde med software-udrulningsværktøjer
    • Du har arbejdet med IT-netværk, baseret på Cisco komponenter
    • Du er god til at kommunikere med brugere på alle niveauer
    • Du arbejder struktureret og overholder aftaler
    • Du har gode danskkundskaber og du taler og skriver engelsk på et sikkert niveau. Kendskab til tysk er en fordel
    • Du trives med at arbejde i en serviceorganisation, der skaber gode oplevelser for brugerne
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Grundig oplæring, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt. 

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Service og Support Manager Brian Hansen på tlf. 76 35 01 43.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    12. Aug

    Er du venlig og imødekommende? Trives du med mange mennesker omkring dig og brænder du for at give kunden er god oplevelse? Så er det måske dig, som skal være Kasseassistent i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst ,og lige nu har vi brug for flere dygtige og servicemindede Kasseassistenter.

    Nøglepersonen for BAUHAUS’ kunder

    Kundeservice og kasselinien er både første og sidste stop for kunden og derfor bliver din primære opgave som Kasseassistent at sætte kunden i fokus og sørge for at de for en god oplevelse, så vi sikre de kommer igen.

    Dine opgaver som Kasseassistent vil bl.a. bestå af at:

    • Byde kunderne velkommen og servicere dem med et smil på læben

    • Sikre korrekt og hurtig indscanning ved kasselinien

    • Tilbyde kunderne mersalgsprodukter ved særlige kampagner

    Positiv udstråling og hurtige hænder

    Din baggrund er ikke så afgørende, men det vigtigt at du er fyldt 18 år. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring indenfor detailhandel.

    Som person er du:

    • Kundeorienteret og forstår at prioriterer dette meget højt

    • Venlig, smilende og meget imødekommende

    • Effektiv med hurtige hænder

    • Serviceminded og formår at give kundeservice, som frembringer både smil og tak hos kunden

    • God til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    • En god samarbejdspartner for dine kolleger og altid er klar til at give en hjælpende hånd

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Kasseassistent vil du få et udfordrende, krævende og foranderligt job, da kæden er under konstant udvikling og du bliver samtidigt en del af en dynamisk og moderne virksomhed. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du meget velkommen til at kontakte Servicechef Camilla Junker på 59400770

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Jul



    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver

    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter

    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job

    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes

    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning

    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel

    • Skaber gode kundeoplevelser

    • Har overblik og fokus på detaljen

    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt

    2. Branchens bedste sammenhold

    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt

    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil

    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distriktschef Benjamin Jacobsen på telefon, 42120510, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver

    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter

    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job

    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes

    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede



    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning

    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel

    • Skaber gode kundeoplevelser

    • Har overblik og fokus på detaljen

    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt

    2. Branchens bedste sammenhold

    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt

    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil

    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distriktschef Benjamin Jacobsen på telefon, 42120510, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Aug

    Servicemedarbejder under 18

    1560, København V

     

    Står du og mangler et spændende job?

     

     

     



    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse.

     

     

     

    Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Da vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service.

     

    Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

     



    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

     

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.

    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F

    • Vedhæft gerne billede når du ansøger

     


    Ansøgning og kontakt:

     

     

     

    Ansøgninger modtages på mail 33323092@sunset-boulevard.dk

     


    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Restaurantchef, Signe Wiberg på mail 33323092@sunset-boulevard.dk

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    16. Aug

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der hjælper restaurantens ledere med deres opgaver og det er dig, der har ansvaret, når de ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende og kunne fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er en holdspiller, og du har en klar forståelse for, hvor Holdet skal spille den bedste kamp hver eneste gang. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have overblik og gå forrest.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service.

    Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Restaurantchef Jan på telefon 28346530.

    Søg stillingen ved at klikke “Send ansøgning” her på siden. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Jul



    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver

    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter

    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job

    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes

    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning

    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel

    • Skaber gode kundeoplevelser

    • Har overblik og fokus på detaljen

    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt

    2. Branchens bedste sammenhold

    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt

    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil

    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakte dirstiktschef Magnus Jönsson på telefon 42120616, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver

    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter

    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job

    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes

    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede



    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning

    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel

    • Skaber gode kundeoplevelser

    • Har overblik og fokus på detaljen

    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt

    2. Branchens bedste sammenhold

    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt

    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil

    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakte dirstiktschef Magnus Jönsson på telefon 42120616, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    7. Aug



    Vil du være en del af en stor international virksomhed, der hele tiden fokuserer på at forbedre og udvikle vores varesortiment? Så har du nu mulighed for at blive en del af kvalitetsafdelingens deklarations-team, som er en del af indkøbsafdelingen.

    Til hovedkontoret i Kolding søger vi en kollega, der brænder for oversættelse og kvalitetssikring af emballagetekster til vores non-food artikler. Der er tale om et barselsvikariat af ca. 8 måneders varighed.

    Deklarations-teamet består af 8 engagerede medarbejdere, der alle arbejder med kvalitetssikring af emballager til Lidls private label-artikler, på både food- og nonfood-området. Hverdagen er præget af en blanding af dynamik og fordybelse. Der er skarpe deadlines, en uformel omgangstone, godt sammenhold og faglig sparring.

     

    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte kvalitetschef Christina Hortmanns på mail christina.hortmanns@lidl.dk.

    Tiltrædelse så snart som muligt.
    Deadline for ansøgninger er den 7. august 2019.


    Om jobbet

    Om jobbet
    • Oversættelse af forskellige tekster og deklarationer fra tysk til dansk
    • Korrekturlæsning af layouts og tekster
    • Samarbejde med kolleger internt og på tværs af lande
    • Registrering og arkivering af opgaver
    • Diverse interne ad-hoc oversættelser


    Om dig

    Om dig
    • Du har et indgående kendskab til tysk og dansk, både i skrift og tale
    • Du er rutineret i online-informationssøgning
    • Du er struktureret og har ordenssans
    • Du er detaljeorienteret
    • Du trives i et tæt samarbejdende team
    • Du er ansvarsbevidst
    • Du er indstillet på en travl hverdag
    • Du er en rutineret bruger af Office-pakken og har erfaring med Adobe
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende og udfordrende arbejdsdag
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte kvalitetschef Christina Hortmanns på mail christina.hortmanns@lidl.dk.

    Tiltrædelse så snart som muligt.
    Deadline for ansøgninger er den 7. august 2019.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Jul



    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver

    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter

    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job

    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes

    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning

    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel

    • Skaber gode kundeoplevelser

    • Har overblik og fokus på detaljen

    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt

    2. Branchens bedste sammenhold

    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt

    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil

    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef MAgnus Jönsson på telefon 42120616, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver

    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter

    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job

    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes

    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede



    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning

    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel

    • Skaber gode kundeoplevelser

    • Har overblik og fokus på detaljen

    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt

    2. Branchens bedste sammenhold

    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt

    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil

    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef MAgnus Jönsson på telefon 42120616, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul



    I Lidl har vi over 115 butikker i Danmark og en vision om at redefinere dansk discount. Hvis dit drive matcher vores, kan det blive din billet ombord på vores rejse mod nye mål. Vi er allerede den største dagligvarekæde i Europa og verdens fjerde største med mere end 10.000 butikker på verdensplan. Vi har succes, fordi vi tænker stort, planlægger i detaljen og giver vores ledere et stort ansvar for at føre vores velafprøvede koncepter ud i livet. Du lykkes i Lidl, og det gør du især som District Manager, hvis du ikke er bange for at stå ved dine ambitioner og kan få dine medarbejdere til at gøre det samme.

    Som District Manager i Lidl bliver du leder. Du får ansvaret for drift og ledelse af alle Lidl-butikkerne i dit distrikt. Det er dig, der motiverer og udvikler dine butikschefer ledelsesmæssigt og sørger for, at både trivsel og fastholdelse af dine medarbejdere er i top. Du bruger din veludviklede forretningssans og dine ambitioner om at levere resultater, når du sparrer med butikscheferne om butiksdriften.

     

    Du bliver også ansvarlig for at:

     

    Du har en uddannelse på minimum bachelorniveau, som du ønsker at bruge i en virksomhed, hvor vi motiveres af at yde vores bedste og levere resultater. Du har udpræget forretningssans, og du kan omsætte teori til forståelig praksis, når du samler dine medarbejdere om jeres fælles mål. Du er synlig og resultatsøgende, og din gennemslagskraft og gode kommunikationsevner gør dig i stand til at få alle dine medarbejdere med på holdet. Du prioriterer og planlægger din hverdag knivskarpt, du har blik for detaljen og ved, at selv den mindste detalje kan have store konsekvenser for kundeoplevelsen og vores indtjening. Du motiveres i et job, hvor der er fart over feltet og plads til ambitioner.

     

    Vi ser gerne, at du har:

    Som District Manager i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med vores kolleger i branchen. Din bil er dit kontor, og det giver dig fleksibilitet og frihed. Du får også mulighed for at lægge en ambitiøs karriereplan, der kan bringe dig langt ud over landets grænser eller ind på vores hovedkontor. I Lidl overlader vi nemlig intet til tilfældighederne - heller ikke dit grundige oplæringsforløb, som giver dig forudsætningerne for at lykkes i jobbet, før du for alvor bliver sluppet løs.

     

    5 gode grunde til at blive District Manager i Lidl:

     

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til, at kontakte rekrutteringsansvarlig Janne Jøhnke på tlf. 42120645

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som District Manager i Lidl bliver du leder. Du får ansvaret for drift og ledelse af alle Lidl-butikkerne i dit distrikt. Det er dig, der motiverer og udvikler dine butikschefer ledelsesmæssigt og sørger for, at både trivsel og fastholdelse af dine medarbejdere er i top. Du bruger din veludviklede forretningssans og dine ambitioner om at levere resultater, når du sparrer med butikscheferne om butiksdriften.

     

    Du bliver også ansvarlig for at:

     

    • Arbejde med hele HR-paletten fra rekruttering til fratrædelse
    • Analysere samtlige nøgletal til brug for optimering af butikkernes drift
    • Sikre, at medarbejdere og butikker overholder vores koncepter


    Om dig

    Om dig

    Du har en uddannelse på minimum bachelorniveau, som du ønsker at bruge i en virksomhed, hvor vi motiveres af at yde vores bedste og levere resultater. Du har udpræget forretningssans, og du kan omsætte teori til forståelig praksis, når du samler dine medarbejdere om jeres fælles mål. Du er synlig og resultatsøgende, og din gennemslagskraft og gode kommunikationsevner gør dig i stand til at få alle dine medarbejdere med på holdet. Du prioriterer og planlægger din hverdag knivskarpt, du har blik for detaljen og ved, at selv den mindste detalje kan have store konsekvenser for kundeoplevelsen og vores indtjening. Du motiveres i et job, hvor der er fart over feltet og plads til ambitioner.

     

    Vi ser gerne, at du har:

    • En uddannelse på minimum bachelorniveau eller en uddannelse som cand.merc., HD eller tilsvarende. Nyuddannede tages også i betragtning
    • Gennemslagskraft og praktisk erfaring med ledelse og distanceledelse – gerne fra en lignende stilling i detailbranchen – er en fordel
    • Udpræget forretningssans og -forståelse
    • Overblik og fokus på detaljen
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    Som District Manager i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med vores kolleger i branchen. Din bil er dit kontor, og det giver dig fleksibilitet og frihed. Du får også mulighed for at lægge en ambitiøs karriereplan, der kan bringe dig langt ud over landets grænser eller ind på vores hovedkontor. I Lidl overlader vi nemlig intet til tilfældighederne - heller ikke dit grundige oplæringsforløb, som giver dig forudsætningerne for at lykkes i jobbet, før du for alvor bliver sluppet løs.

     

    5 gode grunde til at blive District Manager i Lidl:

     

    1. Et lederjob med stort ansvar og indflydelse
    2. Muligheden for at skabe resultater
    3. Grundig oplæring i Lidls butikskoncepter og ledelsesprincipper
    4. En rolle, der på sigt kan bringe dig langt ud over landets grænser eller ind på Lidls hovedkontor
    5. Fri bil af mærket BMW, fleksibilitet og attraktiv løn

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til, at kontakte rekrutteringsansvarlig Janne Jøhnke på tlf. 42120645

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.