Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    11. Jul

    Kvickly i Vestbyen, Aalborg
    Du bliver en del af et varehus med i alt 95 medarbejdere.

    Vi er et moderne Varehus med stor delikatesse, slagter og eget bageri.

    Vi har en central beliggenhed i Aalborg og har oplevet en stor vækst på omsætning og kunder de sidste år. 

    Vi tilbyder:

    • Et spændende og udviklende job i et dynamisk arbejdsmiljø i en varehuskæde, hvor varekvalitet sættes i højsædet
    • Et job med gode personlige udviklings- og karrieremuligheder
    • Løn efter kvalifikationer med fleksibel lønpakke
    • Fleksible og gode arbejdsforhold, hvor du selv sætter dit præg på din hverdag og får frie rammer til udfoldelse af talent
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • Intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

    Opgaver:

    • Daglig produktion og kundebetjening i afdelingen
    • Salgsklar og inspirerende butik med høj standard, hver dag
    • Basis på plads, herunder priser, datovarer, avis-klar mm.
    • Disponering, rengøring og egenkontrol
    • Medvirke til god trivsel og atmosfære i afdelingen
    • Indgå i slagterteamet, som udover dig, består af 7 medarbejdere

    Vi forventer, at du:

    • har en baggrund, der relaterer til fødevareproduktion
    • kan tænke ud af boksen og sikre en inspirerende afdeling, så kunderne altid får det bedste udvalg
    • kan planlægge og gå forrest i den daglige drift
    • er en udadvendt person med lyst til at samarbejde, som trives i et aktivt og humørfyldt butiksmiljø
    • har viljen til succes og vil være en del af holdet, der skal drive varehuset mod nye højder

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Varehuschef Tommy Vestergaard tlf. 99 378 120 eller Souschef Anders Boelt tlf. 99 378 121

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 17. juli 2020

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Sep

    Butikschef - Ringe

    5750, Ringe


    I Lidl arbejder vi hårdt for at skabe resultater og fortsætte vores vækst, så vi bliver danskernes foretrukne indkøbssted. Vi er nemlig ikke bange for ambitioner – og her er også plads til dine. Hvis du kan inspirere dine medarbejdere til at smøge ærmerne op og tage fat, finder du ikke et bedre sted at investere dig selv og din karriere end i Lidl. Vi har nemlig en plan for det hele, også for dig. Det er derfor, vi siger, at du lykkes i Lidl.

    Som butikschef er det dig, der sørger for, at alt går op i en højere enhed. Du går forrest og motiverer dine medarbejdere til at skabe rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Du sørger for, at alle opgaver bliver fulgt til dørs, og at butikken altid er salgsklar. Samtidig sørger du for, at dine medarbejdere trives, og du bakker dem op i deres udvikling.

    Du bliver også ansvarlig for at:

    Du har muligvis en lederuddannelse og har med succes motiveret og ledet et hold af medarbejdere til at skabe gode resultater. Måske er du allerede en dygtig og resultatorienteret butikschef eller afdelingsleder hos en af vores kolleger i branchen, eller også har du en tilsvarende baggrund og lyst til at investere dig selv og din karriere i en velfungerende arbejdsplads med store ambitioner og højt til loftet. Derudover forventer vi, at du er:

    Som butikschef i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med konkurrenternes. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive butikschef i Lidl:

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Navid Samarghandi på telefon 42 12 05 27, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som butikschef er det dig, der sørger for, at alt går op i en højere enhed. Du går forrest og motiverer dine medarbejdere til at skabe rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Du sørger for, at alle opgaver bliver fulgt til dørs, og at butikken altid er salgsklar. Samtidig sørger du for, at dine medarbejdere trives, og du bakker dem op i deres udvikling.

    Du bliver også ansvarlig for at:

    • Lede og fordele den daglige butiksdrift
    • Oplære, uddanne, lede og motivere dine medarbejdere i butikken
    • Følge op på Lidls butikskoncepter
    • Følge op på nøgletal og bruge dem aktivt til at nå butikkens mål
    • Rekruttere nye medarbejdere
    • Tage del i den daglige drift af butikken, fx varebestilling og -opfyldning


    Om dig

    Om dig

    Du har muligvis en lederuddannelse og har med succes motiveret og ledet et hold af medarbejdere til at skabe gode resultater. Måske er du allerede en dygtig og resultatorienteret butikschef eller afdelingsleder hos en af vores kolleger i branchen, eller også har du en tilsvarende baggrund og lyst til at investere dig selv og din karriere i en velfungerende arbejdsplads med store ambitioner og højt til loftet. Derudover forventer vi, at du er:

    • Empatisk, motiverende og har en anderkendende ledelsesstil
    • Ansvarsbevidst og kan uddelegere og følge opgaverne til dørs
    • Resultatorienteret og har forretningssans
    • Serviceminded og kan skabe rammerne for gode indkøbsoplevelser
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    Som butikschef i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med konkurrenternes. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive butikschef i Lidl:

    1. Muligheden for at skabe dine egne resultater med din egen butik
    2. Chancen for at vise, hvad du kan i Europas største detailkæde
    3. Du bliver en del af en konceptstærk international virksomhed, hvor fundamentet er lagt for, at du lykkes
    4. Mulighed for at udvikle dig i din stilling
    5. Fri bil af mærket BMW efter prøvetiden på 3 måneder og særdeles attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Navid Samarghandi på telefon 42 12 05 27, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jul

    Vikarer til containertømning søges

    Har du lyst til et fysisk krævende arbejde, og kan du møde på arbejde med kort varsel? Så er det måske dig vi søger.

    Vi søger friske vikarer til containertømning i Middelfart.

    Faglige kompetencer:

      -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig


    Personlige egenskaber:

      -Du er robust og klar til nye krævende udfordringer -Du er omgængelig og imødekommende -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden -Du kan fremvise straffeattest

     

    Jobbet kræver en god fysik. Derudover er det et krav, at du har bil og kan tage akutte vagter.

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

     



    Læs mere
  • Job_listing_image

    7. Jul



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Jul

    Samler du på gode oplevelser? Bliv salgselev i Kvickly Holstebro
    Er du klar til en sjov og lærerig hverdag, der indeholder praktik og korte, fede skoleophold?
    Brug 2 år på at få venner for livet, og tag en uddannelse, hvor du kan blive alt fra salgsassistent til mellemleder.

    Du får og skaber gode oplevelser
    Som salgselev arbejder du fuldtid i Kvickly Holstebro og har i alt 8 uger på skolebænken. I butikken prøver du kræfter med alt fra opfyldning af varer over lagerarbejde til at sidde ved kassen.

    Du bliver en del af vores store Food afdeling, som består af Ferskvarer, Kolonial og Frugt & grønt - og vi kan garantere dig at ikke 2 dage er ens!!

    Du kommer til at få dine egne ansvarsområder, hvor du kommer til at planlægge salg og kommende kampagner, lave udstillinger og hele tiden sørge for at din afdeling er indbydende og klar til salg..

    Knyt nye venskaber på udfordrende skoleophold
    I løbet af uddannelsen er du på 8 korte skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever. Vi sørger for det hele. Det er et godt break fra dit job i butikken.

    Her begynder brikkerne at falde på plads – og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken.
    Der er også en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af butikker.

    Vil du være en del af vores sammenhold?
    Vi håber, du er åben og villig til at lære. Måske kan du se dig selv som leder i Kvickly på sigt? Derudover er du fyldt med ideer til, hvordan vi kan give vores kunder en god oplevelse. Og du har lyst til at vejlede kunderne. Du har:

    • bestået HG, EUD grundforløb, EUX eller HHX. Du kan også have STX/HF/HTX - gerne suppleret med 5 ugers EUS
    • let til smil og en positiv indstilling, som smitter af på både kunder og kollegaer
    • flair for at sælge og lysten til at blive en dygtig sælger
    • Lyst til have travlt, og opleve at være med til at gøre en forskel

    Vi glæder os til at lære dig at kende
    Hvis du går rundt med en lille drøm i maven om at blive en supersælger eller mellemleder, så send din ansøgning via ”Søg job” senest den 27 juli 2020

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Er du klar til at få ansvar og være den, chefen trygt kan overlade butikken til, når der skal åbnes og lukkes? Som 1. assistent får du masser af udviklingsmuligheder og gode fordele.


    Du kender allerede ALDI Danmark. For vi var de første i Danmark til at tilbyde høj kvalitet til discountpriser. I dag har vi skudt en spændende udvikling i gang under navnet: ”Hver dag endnu bedre”, og den udvikling inviterer vi nu dig med til som vores nyeste 1. assistent i butikken i Odense eller Middelfart.

    Din hverdag

    Du er med til at gøre butikken salgsklar og give kunderne en fantastisk oplevelse i samarbejde med dine kolleger. På samme tid er du også den, der kan tage ansvaret for butikken, når både butiks- og souschefen er ude af huset – såsom om morgenen, aftenen og i weekenderne.

    Du får en sjov hverdag med masser af service og godt humør, når du:

    • med kunden i centrum giver den bedste service – både ved kassen og ude i butikken
    • får nøglerne og både kan åbne og lukke butikken
    • tæller kassen op, når du lukker
    • trimmer og fylder op ude på hylderne efter vores koncept.

    Din Profil

    Du er typen, som møder glad ind på arbejde og elsker at have det sjovt med dine kolleger samt give kunderne de bedste oplevelser. Derudover forventer vi, at du:

    • er fyldt 18 år – og har du arbejdet i butik før, så er det bestemt en fordel
    • er ansvarsbevidst og lige går en ekstra runde, så butikken altid spiller
    • kan arbejde 30 timer hver uge.

    Vores fordele

    • Du får de bedste muligheder for at udvikle dig og få din første ledererfaring på CV’et – og en mulig karrieresti, hvor du videreudvikler dit ledertalent på ALDI Academy, f.eks gennem vores Butikschefstrainee forløb.
    • Du får et job, som passer godt til dig, uanset om du vil gå karrierevejen, have et studiejob eller er i gang med et sabbatår.
    • Du får adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og flot tøj til forskellige sjove events.
    • Du får adgang til frisk frugt hver gang du er på arbejde, som en del af ALDI’s frugtordning.

    Kontakt

    Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Ahmad Miari på telefon 60 40 10 88 i tidsrummet 8-16.

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 31.07.2020 . Søg nu, da vi afholder samtaler løbende.

     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu har vi sat gang i en bevægelse imod at blive danskernes foretrukne detailkæde. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at gøre hver dag endnu bedre. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    10. Jul

    Er du en dygtig procesoperatør?

    Vi søger en medarbejder til produktionen hos vores kunde i Brønderslev Kommune. Hvis du er klar på en alsidig hverdag med både truckkørsel, pakning, betjening af maskiner og kvalitetskontrol - så er det dig, vi søger.

    Vi søger en dygtig og erfaren procesoperatør, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.


    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

      -Indstilling og betjening af maskiner -Overvågning af anlæg/produktionsudstyr -Truckkørsel -Kvalitetskontrol -Pakning og håndtering -Småreparationer -Forefaldende arbejde som rengøring


    Faglige kompetencer:

      -Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig


    Personlige egenskaber:

      -Du er omgængelig og imødekommende -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden -Du kan fremvise straffeattest

     

    Arbejdstider:

    Arbejdstiderne er i et rul med 4 medarbejdere:

    Søndag-Mandag-Tirsdag kl. 18-06 (nat)
    Onsdag-Torsdag-Fredag kl. 18-06 (nat)
    Mandag-Tirsdag-Onsdag kl. 06-18 (dag)
    Torsdag-Fredag kl. 06-18 samt Tirsdag 7-15 (dag)

     

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår. Det er tale om Try & Hire for den rette kandidat.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    17. Jul



    Skal du være vores nye Teamleder Operations for området ”Intern Transport og Bortskaffelse”? 
    Vi forbereder os netop nu til den store udvidelse og automatisering af Logistikcenteret i Køge og er derfor i gang med at sammensætte holdene for fremtiden.

    Logistikcenteret i Køge leverer varer til alle vores butikker på Sjælland og Bornholm.
    Vi åbner flere og flere butikker, og er derfor også i gang med en meget spændende og omfattende udvidelse af det eksisterende Logistikcenter.

    Vi søger netop nu en Teamleder til vores Operations, som kan komme med fra starten på denne spændende rejse.
    I Lidl er vi stolte af vores faste rammer og velafprøvede koncepter, fordi det giver dig overskud til at præstere i dit arbejde, så du ved, hvordan du udfører din opgave bedst muligt.
    Som Teamleder i Operations skal du motivere og udvikle dine ca. 15 medarbejdere og derved sikre, at vi når i mål med dagens opgaver til tiden og altid på den mest omkostningsbevidste måde.
    Vi tror på, at medarbejdertilfredshed er grundstenen for motivation og motivation er grundstenen for succes.

    Som Teamleder Operations får du det fulde ansvar for, at den interne transport og bortskaffelse på logistikcenteret er udført rettidigt, så de øvrige afdelinger har de optimale rammer til at udføre selve plukket af varer til vores butikker i regionen.
    Dit overordnede ansvar bliver, bl.a.:

    • At motivere dine medarbejdere
    • At dyrke en positiv vinderkultur og holdånd
    • At udvikle dine medarbejdere således de er klædt på til selvstændigt at udføre opgaverne
    • At rekruttere de rigtige kollegaer til afdelingen
    • At sikre en planlægning der er fundament og forudsætning for afdelingens succes og resultater
    • At sikre en høj medarbejdertilfredshed i hele afdelingen
    • At skabe resultater via dit hold for såvel egne områder som hele Logistikcenteret
    • At sikre den højeste kvalitet for de øvrige afdelinger på logistikcenteret
    • Arbejdstider mandag til fredag primært mellem 06.00 – 16.00 samt lørdag og søndag hver 3. weekend i fast turnus. Herudover skal der forventes 10 dage om måneden, hvor du arbejder med natholdet mellem kl. 21.00 – 05.00
     

    Du brænder for rollen som leder og nyder, at have ansvaret der følger med.
    Du er bevidst om, at du som Teamleder kun har succes, hvis alle dine medarbejdere har succes – sammenhold er vinderhold!
    Derudover forventer vi, at:

    • Du kan motivere og begejstre – specielt når vi har allermest travlt
    • Du er en positiv og imødekommende leder
    • Du kan holde overblikket og det gode humør, når du skal navigere mellem forskellige opgaver samtidig med, at det skal gå hurtigt
    • Du har igennem din karriere som leder opnået dokumenteret høj medarbejdertilfredshed og du er 100% bevidst om, hvordan du har gjort forskellen på dette område
    • Du trives i en hverdag, hvor planen kan/vil ændres fra minut til minut og der kræves løbende tilpasninger for at nå i mål på dagen/ugen/måneden
    • Du er detaljeorienteret og struktureret, hvilket gør at du aldrig misser en deadline
    • Du trives i et konceptstærkt miljø, hvor det går stærkt
    • Du har minimum 1 års erfaring som leder for et hold på minimum 10 medarbejdere

    5 gode grunde til at blive Teamleder i Lidl:

    1. God og målrettet oplæring i alle processer
    2. Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    3. Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    4. Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
    5. Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Er du vores nye Teamleder Operations til Logistikcenteret i Køge ?
    Så tøv ikke med at sende os din ansøgning.

    Bemærk ansøgninger behandles løbende, og vi afslutter processen når den rette kandidat er fundet.
    Har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til på hverdage mellem kl. 9-12, at kontakte Head of Regional Logistics , Kasper Nielsen på tlf. 76 350 610.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som Teamleder Operations får du det fulde ansvar for, at den interne transport og bortskaffelse på logistikcenteret er udført rettidigt, så de øvrige afdelinger har de optimale rammer til at udføre selve plukket af varer til vores butikker i regionen.
    Dit overordnede ansvar bliver, bl.a.:

    • At motivere dine medarbejdere
    • At dyrke en positiv vinderkultur og holdånd
    • At udvikle dine medarbejdere således de er klædt på til selvstændigt at udføre opgaverne
    • At rekruttere de rigtige kollegaer til afdelingen
    • At sikre en planlægning der er fundament og forudsætning for afdelingens succes og resultater
    • At sikre en høj medarbejdertilfredshed i hele afdelingen
    • At skabe resultater via dit hold for såvel egne områder som hele Logistikcenteret
    • At sikre den højeste kvalitet for de øvrige afdelinger på logistikcenteret
    • Arbejdstider mandag til fredag primært mellem 06.00 – 16.00 samt lørdag og søndag hver 3. weekend i fast turnus. Herudover skal der forventes 10 dage om måneden, hvor du arbejder med natholdet mellem kl. 21.00 – 05.00
     



    Om dig

    Om dig

    Du brænder for rollen som leder og nyder, at have ansvaret der følger med.
    Du er bevidst om, at du som Teamleder kun har succes, hvis alle dine medarbejdere har succes – sammenhold er vinderhold!
    Derudover forventer vi, at:

    • Du kan motivere og begejstre – specielt når vi har allermest travlt
    • Du er en positiv og imødekommende leder
    • Du kan holde overblikket og det gode humør, når du skal navigere mellem forskellige opgaver samtidig med, at det skal gå hurtigt
    • Du har igennem din karriere som leder opnået dokumenteret høj medarbejdertilfredshed og du er 100% bevidst om, hvordan du har gjort forskellen på dette område
    • Du trives i en hverdag, hvor planen kan/vil ændres fra minut til minut og der kræves løbende tilpasninger for at nå i mål på dagen/ugen/måneden
    • Du er detaljeorienteret og struktureret, hvilket gør at du aldrig misser en deadline
    • Du trives i et konceptstærkt miljø, hvor det går stærkt
    • Du har minimum 1 års erfaring som leder for et hold på minimum 10 medarbejdere

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    5 gode grunde til at blive Teamleder i Lidl:

    1. God og målrettet oplæring i alle processer
    2. Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    3. Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    4. Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
    5. Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Er du vores nye Teamleder Operations til Logistikcenteret i Køge ?
    Så tøv ikke med at sende os din ansøgning.

    Bemærk ansøgninger behandles løbende, og vi afslutter processen når den rette kandidat er fundet.
    Har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til på hverdage mellem kl. 9-12, at kontakte Head of Regional Logistics , Kasper Nielsen på tlf. 76 350 610.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Jul



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Friske fingre til fiskeindustrien i Hirtshals

    JKS Hirtshals søger fleksible medarbejdere til fiskeindustrien, der vil arbejde med bl.a. kvalitetskontrol, pakning, håndtering og etikettering.

    Har du sabbatår, er du morgenfrisk, og kan du springe til med kort varsel?

    Så har vi jobbet til dig!

     

    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

      -Kvalitetskontrol -Pakning -Håndtering -Etikettering -Forefaldende arbejde

     

    Faglige kompetencer:

      -Hvis du har praktisk erfaring fra fiskeproduktion, vil det være et plus  -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig

     

    Personlige egenskaber:

      -Du er omgængelig og imødekommende -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden -Du kan fremvise straffeattest

    Det drejer sig om kortvarige vikariater, og du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.