Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Internship hos McKinsey

    1061, København K

    You can join McKinsey Denmark as an intern if you are still studying and want a hands-on opportunity to experience work as a consultant. You will be acquainted with McKinsey’s integrated approach to problem solving, teamwork, and client engagements and gain valuable work experience before graduation.

    As a full team member, you will work with McKinsey experts from around the world, receive day-to-day coaching from your project manager and team members, and become familiar with critical challenges that top-level clients from varying industries are facing. We look for people who are enterprising and have strong analytical and leadership skills. An internship can present the opportunity to return to McKinsey as a consultant after graduation for master students or as a business analyst for bachelor students.

    How and when to apply

    We offer internships all year round (except from July to mid-August). Students are eligible for an internship from their fourth semester onwards and internships typically last eight weeks.

    Our application deadline will be announced after the summer break. If you are accepted, we will plan the dates of your internship with you and do our best to accommodate your wishes. Our application requirements for internships are identical to our full-time roles.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Telesælger med fast løn, provision og gode fremtidsmuligheder

    Hos Hornskov Vindberg A/S søger vi netop nu energiske og ambitiøse sælgere til at videreformidle vores vision om simpel og effektiv inddrivelse. 

    Som sælger bliver du uddannet i både produkt, jura og salgsteknikker fra vores erfarne folk som lever og ånder for salg!  

    Den daglige gang er i vores flotte lokaler ved Rådhuspladsen i København, hvor du arbejder på telefonen med ét eneste mål for øje, at sælge så meget som det overhovedet er muligt!!

    Der er moderne systemerne, unge og glade kollegaer samt en lækker frokostordning der også inkluderer morgenmad.

    Lønnen afregnes med en solid grundløn på 18.000kr. tillagt fordelagtig provision og bonusser.

    Er du ny i salgsbranchen så er dette en perfekt mulighed for at kickstarte en salgs- og/ellers juridisk karriere så tidligt så muligt.

    Er du erfaren i salgsgamet? Så kom og tag udfordringen op på et nyt og interessant marked.

     

    Send os din ansøgning på job@hornskovvindberg.dk eller ring og få en smagsprøve på 44224020. Vi er sælgere. Er du?

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Ønsker du at komme i praktik som en del af din videregående uddannelse?

    Som praktikant hos Carlsberg får du indblik i, hvordan det at arbejde med nogle af Danmarks stærkeste brands og mærkevareprodukter.

    Et praktikophold i Carlsberg Danmark, der dækker salg og marketing samt administrative stabsfunktioner, kan have forskellig varighed, men længden er normalt fra tre til otte måneder. Vi tilrettelægger forløbet i samarbejde med dig med udgangspunkt i dine ønsker og din studieretning, matchet med vores behov.

    Vi søger løbende praktikanter, der kan være med til at analysere, dokumentere og implementere forbedringer i hele værdikæden fra bryg til distributionen f.eks. i en af nedenstående afdelinger:

    • Salg
    • Marketing
    • Økonomi
    • IT
    • HR
    • Kommunikation

    Det geografiske arbejdssted er Valby eller Fredericia.

     

    Din profil

    Som person forventer vi, at du er idérig og selv kan tage initiativ og præge forløbet. Vi forventer desuden, at du er i slutningen af din bacheloruddannelse eller i starten af din kandidatuddannelse, samt at du har bestået dine eksaminer med gode resultater. Du skal desuden være flydende på dansk i skrift og tale.

    Til gengæld kan vi tilbyde dig højt kvalificeret faglig og personlig sparring - og måske et springbræt til en videre karriere i Carlsberg Danmark.

    Du søger et praktikforløb her via vores ledige stillinger. Angiv venligst hvilket af ovenstående områder, du kunne være interesseret i at komme i praktik i samt i hvilken periode, du søger praktikophold.

    Du vil kun høre fra os, hvis vi har en praktikmulighed, der passer til din profil og vores behov.

     

    Carlsberg, Tuborg, Somersby og Coca-Cola. Carlsberg står bag nogle af Danmarks stærkeste mærkevarer og kvalitetsprodukter, som vi leverer til flere end 20.000 kunder i Danmark. Vi er stærkt forankret i både Carlsbergs unikke historie og en moderne vinderkultur, hvor vi med udgangspunkt i vores kunder og forbrugeres behov til stadighed forsøger at optimere vores fælles mål. Vi vil gerne skabe positive oplevelser og bidrage til nydelse, stemning og godt samvær.

    Carlsberg i Danmark består af Carlsberg Danmark A/S, som er vores kommercielle selskab og Carlsberg Supply Company Danmark A/S, som håndterer vores logistik- og produktionsaktiviteter. Vi er en del af Carlsberg Group, som med mere end 41.000 medarbejdere verden over er den fjerdestørste bryggerigruppe i verden og sælger produkter på over 150 markeder. Læs mere på http://www.carlsbergdanmark.dk/

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Ønsker du at komme i praktik som en del af din videregående uddannelse?

    Som praktikant hos Carlsberg får du indblik i, hvordan det at arbejde med nogle af Danmarks stærkeste brands og mærkevareprodukter.

    Et praktikophold i Carlsberg Danmark, der dækker salg og marketing samt administrative stabsfunktioner, kan have forskellig varighed, men længden er normalt fra tre til otte måneder. Vi tilrettelægger forløbet i samarbejde med dig med udgangspunkt i dine ønsker og din studieretning, matchet med vores behov.

    Vi søger løbende praktikanter, der kan være med til at analysere, dokumentere og implementere forbedringer i hele værdikæden fra bryg til distributionen f.eks. i en af nedenstående afdelinger:

    • Salg
    • Marketing
    • Økonomi
    • IT
    • HR
    • Kommunikation

    Det geografiske arbejdssted er Valby eller Fredericia.

     

    Din profil

    Som person forventer vi, at du er idérig og selv kan tage initiativ og præge forløbet. Vi forventer desuden, at du er i slutningen af din bacheloruddannelse eller i starten af din kandidatuddannelse, samt at du har bestået dine eksaminer med gode resultater. Du skal desuden være flydende på dansk i skrift og tale.

    Til gengæld kan vi tilbyde dig højt kvalificeret faglig og personlig sparring - og måske et springbræt til en videre karriere i Carlsberg Danmark.

    Du søger et praktikforløb her via vores ledige stillinger. Angiv venligst hvilket af ovenstående områder, du kunne være interesseret i at komme i praktik i samt i hvilken periode, du søger praktikophold.

    Du vil kun høre fra os, hvis vi har en praktikmulighed, der passer til din profil og vores behov.

     

    Carlsberg, Tuborg, Somersby og Coca-Cola. Carlsberg står bag nogle af Danmarks stærkeste mærkevarer og kvalitetsprodukter, som vi leverer til flere end 20.000 kunder i Danmark. Vi er stærkt forankret i både Carlsbergs unikke historie og en moderne vinderkultur, hvor vi med udgangspunkt i vores kunder og forbrugeres behov til stadighed forsøger at optimere vores fælles mål. Vi vil gerne skabe positive oplevelser og bidrage til nydelse, stemning og godt samvær.

    Carlsberg i Danmark består af Carlsberg Danmark A/S, som er vores kommercielle selskab og Carlsberg Supply Company Danmark A/S, som håndterer vores logistik- og produktionsaktiviteter. Vi er en del af Carlsberg Group, som med mere end 41.000 medarbejdere verden over er den fjerdestørste bryggerigruppe i verden og sælger produkter på over 150 markeder. Læs mere på http://www.carlsbergdanmark.dk/

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Dec

    Lidt om os:


    Vi vil gerne byde dig velkommen til kontoret i Lissabon, som er blevet vuderet til at være det bedste selskab at arbejde for i Portugal af ”Great Place to Work Institute” hele 7 gange. Vores teams er præget af alsidighed og internationalitet da vi har mennesker fra hele verden, samlet under ét tag. Vores medarbejdere fra hele verden bidrager med en lang række oplevelser og færdigheder, der gør det let for dig at finde nye venner. Vores firma fokuserer stærkt på teamwork og det vigtige er at vores nye medarbejdere kan bidrage til denne holdånd. Sådan forvandler vi vores passion til praksis.
    Som et dynamisk team er vi forpligtet til at skabe succes for vores partnere og vi er derfor dedikeret til at levere en fremragende præstation for de anerkendte klienter vi repræsentere 

    Rollen:

    Vores klient representere nogle er vedens største brands som du uden tvivl kender fra din hverdag – hvis du vel og mærket har en smartphone, sociale medier eller blot har adgang til internettet. Vi har et stort kontor I hjertet af Lissabon hvor du, sammen med dine internationale kolleger vil besvare spørgsmål samt løse problemer fra vores klienters mange forskellige kundegrupper i det danske marked.
    Arbejdet bunder I en grundig oplæring i det projekt du bliver tilskrevet og du kommer her til at bruge dine kommunikative egenskaber til at løse dagens udfordringer.

    For at passe godt ind i rollen og vores energiske kontor miljø forventer vi at du kommer med et smil på læben, ikke frygter nye udfordringer og at du elsker at møde nye mennesker !

    Vi søger mennesker med følgende kvalifikationer:

    • Snakker og skriver flydende på dansk og et højt engelsk niveau.
    • Ønsker at arbejde i Portugal.
    • Interesse i digital marketing eller online reklame platforme.
    • Stærke kommunikative egenskaber.
    • Kreative beslutningsfærdigheder og evnen til at arbejde selvstændigt.
    • Erfaring med telefonkundesupport (foretrukket) 

    Vi tilbyder:

    • 4 ugers betalt produkt- og salgsuddannelse på engelsk.
    • Indkvartering i en af Teleperformance egne lejligheder.
      (Ønskes dette som permanent løsning fåes lejligheder til en billigere bolig pris end hvad markedet ellers tilbyder)
    • Flybillet til Lissabon
    • Certificeringer og anderkendte uddannelser
    • En permanent coach, der vil sørge for din personlige og faglige udvikling.
    • Månedsløn med præstationsbaseret bonus
    • Mandag til fredag kl. 9.00 til 6.00 lokal tidszone.
    • Privat sygesikring efter 6 måneders ansættelse.
    • Fremragende arbejdsmiljø, gode kolleger og sociale arrangementer.

    Betalt flybillet til hjemlandet årligt. 

    Hvis du kunne se dig selv, nyde et glas sangria med dine internationale venner efter en god dag på arbejdet, så send dit Engelske CV til Oliver@Nordicjobsworldwide.com

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Are you ready to apply the knowledge you have gained from years of studying to exciting new challenges? Do you want to take your career to the next level? Do you truly wish to make an impact that matters? Then you should consider joining Deloitte Risk Advisory Graduate Program. Join the team, and you will not only guard our clients from current risks, but protect them from potential threats in the future too.

    Being a graduate at Risk Advisory
    At Deloitte, it is a key priority to ensure that you continue to develop, and we have high ambitions for you as well as Deloitte.

    As part of your career, you will go through a skills development program, Young Consultant School, throughout the first year on a consultant level. The program ensure you have the fundamental and best consultancy tools in hand, so you are well equipped to complex project-oriented work.  

    From offering fundamental presentations techniques, that make you able to get through with important messages, to teach you how to facilitate and manage your work independently. Young Consultant School will enable you to advise our clients in the most professional manner and grow into your role, ensuring that you always are ready to great challenges and opportunities.

    Moreover, Young Consultant School is an excellent place for you to network with both your peers and senior people. Dedicated consultants from all areas of Risk Advisory will share both their expertise and experiences; help you to get a great career start in curious and inclusive community, where only your dreams set the limits.   

    In addition to Young Consultant School, you will participate in specific courses focused on developing you within the professional field of Risk Advisory. No matter what your area of interest is and whether you are what we call an IT audit aficionado, ethical hacker, theasury superstar, you can make your passion prosper. So are you ready to grow? 

    Contact person at Deloitte

    Sigurd Hansen Senior Consultant

    siguhansen@deloitte.dk tel:+4553710634
    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Dec

    If you have a desire for experiencing the rich North-Irish culture and have a big interest for customer service and is looking for the big next opportunity? Then this might be your lucky day - We are now looking for Danish speaking Ecommerce Customer Support Agents to beautiful Belfast in Northern Ireland!

    About our client

    Our client is one of the largest Business Service companies in the world with over 100 000 employees, serving their clients all over the world. In Belfast, our client provides support for their Danish, Dutch, Norwegian & Swedish customers. Our client operates in industries like banking, Financial, Electronics, Energy, Public Sector and many more. Our client offers extraordinary customer, employee and use experience for more than 450 of the world's best brands. Do you want to take part of a growing and global company? Join our client today! 

    Living in Belfast

    Living in Belfast is a truly exciting experience! Belfast is the proud capital of Northern Ireland and it’s name can be translated to “Mouth of the Sandbanks”. Belfast is rich in history, art and industry. The city is the 17th largest city in the UK and offers a variety of nightlife options. If you are a person who likes to go out and enjoy life, Belfast will not disappoint you! Rugby and Ice Hockey is a big sport in Belfast, and if you are a sports fan, you will soon find yourself getting into these sports when moving to Belfast. Living in Belfast is not only great when it comes to nightlife, sports, art and history. Working in Belfast is an amazing experience where you can gain international experience, better your English languages skills – and get to know other cultures in a way that you have never before! Finding accomondation is simple with the support of our client's great relocation team and the general costs of living in Belfast is reasonable.


    About the position

    As a Customer Service Agent in this job, you will work with the Danish market, and their Danish customers. You will be providing first class service by using communication tools like phone, email and chat systems and thereby handle inbound inquiries. You will get full training and coaching, so you can be the best in what you do at all times. This position is a great opportunity for you who is looking for more experience within the customer service industry and at the same time getting international experience. As a Customer Service Agent, you will also: 

    • Provide a high level of professionalism and customer service for a world leading brand.
    • Handle and respond to inbound phone calls and occasional email inquiries in a call centre environment.
    • Research and resolve inquiries verbally, in writing and online.
    • Maintain and promote a positive attitude whilst meeting productivity goals.
    • Maintain high confidentiality at all times.
    • Always work to be the best customer service provider for your customers. 

    Requirements for this role

    • Fluency in written and spoken Danish & English.
    • A minimum of 3 months’ experience in a customer service environment.
    • Experienced with Microsoft Office & good working knowledge of internet.
    • Flexible and adapt quickly to new software
    • Ability to work to targets, handling customer satisfaction
    • Experience of working in a team environment
    • Strong communication skills, and able to communicate effectively via telephone, with active listening and clearly speaking to the customer along with the ability to communicate effectively via email
    • Ability to multitask, plan and organize.
    • Analytical personality

    Our client offers you

    • Bright, modern, exciting place to work with excellent staff facilities.
    • City centre location.
    • Onsite gym, yoga room and cafe.
    • 28 days annual leave.
    • Employee discounts scheme.
    • Pension scheme.
    • Excellent relocation package.
    • Annual Reward & Recognition Ceremony.
    • Professional development opportunities.
    • Relocation package

    Other information

    Hours: 40 hours/week on a rotational shift pattern, Monday to Sunday, 7.00-18.00

    If you wish to apply for this position, send your English CV to Oliver@nordicjobsworldwide.com, or call +47 41 27 23 07 for questions about the position.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Graduate at Unilever

    2300, København S

    We’re one of the world’s greatest businesses, with amazing brands, dynamic people & a sustainable vision. If you are ambitious, keen to learn, & want to lead… you’ve come to the right place.

    At Unilever, we believe in investing in the future. That’s why we have created the Unilever Sustainable Living Plan and why we’re constantly developing bigger, better, faster innovations. It’s also the reason we put so much energy into developing the business leaders of tomorrow…you.

    Whether you’re a graduate looking for on-the-job training through our Unilever Future Leaders Programme, or a student looking for a hands-on Internship in a pioneering and fast moving business, we’ve got what you’re looking for. When you join Unilever you’ll be working on live projects and gaining experience at one of the world’s most competitive and successful consumer goods companies.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Internships at Unilever

    2300, København S

    We offer internships in the following business areas, your options are:

    • Marketing
    • Supply Chain
    • Research & development
    • Customer development
    • Finance
    • Human resources
    • Information technology
    Country Specific Requirements

    At Unilever, we are proud to help young students and graduates around the world acquire work experience. In some countries, internships are legally mandated. If you are in such a country, please contact your local Unilever office for more details about how you can apply for such an internship with us.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Studerende til Grundfos

    8850, Bjerringbro

    Vi tror på, at samarbejde med studerende skaber værdi for begge parter. Du har muliged for at bringe din teoretiske værktøjskasse i spil, og til gengæld får vi glæde af energi og input fra studerende, der ser på velkendte problemer fra en helt ny vinkel.

    Som studerende vil du blive involveret i aktuelle projekter og virkelige udfordringer i en global virksomhed. Du får mulighed for at udforske eller udvikle nye business modeller, processer eller arbejde med tekniske udfordringer. Og du får mulighed for at arbejde sammen med nogle af de skarpeste hoveder i Danmark. 

    Se de forskellige samarbejdsmuligheder nedenfor.

    Praktik

    Som praktikant har du alle muligheder for at omsætte det du har lært på skolebænken til praksis. Hos Grundfos varer en praktikperiode typisk et semester, men vi tilbyder også kortere forløb. Vi er fleksible, og planlægger de nærmere detaljer undervejs. Vi har naturligt mange ingeniørpraktikanter ansat, men vi tilbyder også praktik indenfor studieretninger som HR, marketing, kommunikation, finans, business etc.

    Studentermedhjælper

    Ligesom med praktikpladser har vi også studerende ansat som studentermedhjælpere inden for mange forskellige studieretninger. Som studentermedhjælper hos Grundfos deltager du i det daglige arbejde på lige fod med dine kollegaer i afdelingen. Ofte vil du blive tildelt et projekt, eller du skal assistere med daglige arbejdsopgaver på et mere generelt niveau.  

    Du fastsætter dine ugentlige arbejdstimer i samarbejde med din leder, men vi er selvfølgelig fleksible i forhold til dine studier. 

    Graduate Programme

    Grundfos Graduate Programme er et internationalt karriereudviklingsprogram, som hvert år tilbydes til et lille antal talentfulde nyuddannede med en kandidat- eller bachelorgrad indenfor finans, ingeniørfag, SCM, IT eller business.

    Talentpool

    For at tilmelde dig vores Talentpool, så vi kan matche dig med åbne stillinger i Grundfos. Det er også her, du tilmelder dig vores jobagent.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser