Privat-konto

Allerede har en konto? Log ind nu

Priser

Dage 30
Priser fra 1.495 ,-

Priser er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Sortér

Postnummer/By

Efter branche

Stillinger

Ledige stillinger

  • REMA1000

    18. Apr

    REMA 1000 i Lund ved Horsens søger lukkeansvarlige, over 18 år

    Hvis du er over 18 år gammel og har lyst til at prøve kræfter med arbejdet i en dagligvarebutik, hvor vi har det sjovt og hyggeligt i en tempofyldt hverdag – så er jobbet som lukkeansvarlig i REMA 1000 Lund ved Horsens måske noget for dig.

    I REMA 1000 stræber vi altid efter at give de bedste oplevelser i vores butikker, og vi arbejder ud fra forståelsen af, at kunden er vores øverste chef.

    God kundeservice er en topprioritet, og det skal være en medvirkende faktor til, at vores butik bliver lokalområdets foretrukne dagligvarebutik. Som person er du derfor smilende, positiv og udadvendt. Eventuel erfaring med lignende opgaver fra detailhandlen er en fordel, men ikke et krav, da vi nok skal sørge for, at du får den nødvendige oplæring.

    Dine arbejdsopgaver vil bestå af:

    • Kassebetjening
    • Vareopfyldning
    • Trimning af butikken
    • Lettere rengøring

    Du vil i gennemsnit have 1-2 vagter af 6-8 timers varighed pr. uge samt ansvaret for at lukke butikken hver 2. weekend.

    Lyder det som noget for dig?
    Så klik på linket 'Søg stilligen' her til højre. Vi ser frem til at høre fra dig. Du er selvfølgelig velkommen til at kigge ned i butikken, hvis du har nogle spørgsmål. Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere om jobbet som lukkeansvarlig i REMA 1000 her: https://job.rema1000.dk/karriere-i-butik/lukkeansvarlig

    Vi vurderer ansøgningerne løbende og jobannoncen kan derfor blive fjernet inden ansøgningsfristen.

    Læs mere
  • REMA1000

    18. Apr

    8700, Horsens

    Vi søger lige nu en salgsassistentelev til vores REMA 1000 butik i Lund

    Er du klar til en elevuddannelse, der gør dig fagligt stærk og styrker dine sociale og faglige kompetencer? Er du frisk på to spændende, arbejdsomme og sjove år?

    Kan du lide detailhandel? Vil du være en del af Danmarks hurtigst voksende dagligvarekoncept? Er du ambitiøs? Har du gå-på-mod og sans for at arbejde med mennesker?
    Så skal du starte som elev i REMA 1000 Lund. Du kan starte som elev i REMA 1000, når du har gennemført HG2 eller HHX, men der er også andre muligheder som f.eks. mesterlære. Læs mere om dine muligheder som elev hos REMA 1000 på vores hjemmeside her https://job.rema1000.dk/karriere-i-butik/elev

    Fokus på dig 
    I REMA 1000 giver vi dig et godt introforløb. Derfor laver du og købmanden allerede fra starten en personlig uddannelsesplan. Din købmand er din daglige sparringspartner, som også har tæt samarbejde med skolen. På den måde sikrer vi, at både din dagligdag i butikken og din uddannelse på skolen går, som den skal. 
     
    I REMA 1000 har vi lidt over 400 elever fordelt på mere end 390 butikker i hele Danmark. På vores skoleophold kommer du til at gå sammen med andre REMA 1000 elever fra hele Danmark. Det er den samme klasse, du kommer til at følge gennem hele forløbet.  
     
    Løn under uddannelse 
    Du får selvfølgelig løn under hele din uddannelse, når du har en uddannelsesaftale med REMA 1000. Efter endt elevuddannelse har du mulighed for at søge ind på vores talentuddannelse. Her uddanner vi de personer, som har en drøm om at få deres egen REMA 1000 butik.  

    Under din elevuddannelse kommer du til at arbejde med alle aspekter inden for dagligvarehandel: 
     
    • Produktkendskab  
    • Disponering  
    • Teamudvikling 
    • Drift  
    • Service 
    • Personligt salg  
    • Discount med holdning 
    • Store management  
    • Markedsføring

    Og meget, meget mere.

    Lyder det som noget for dig? - så klik på linket. Vi glæder os til at høre fra dig.

    Vi vurderer ansøgningerne løbende, og jobannoncen kan derfor blive fjernet inden ansøgningsfristen, hvis vi har tilstrækkeligt med ansøgere til stillingen.

    Læs mere
  • Carl´s Jr.

    28. Apr

    8381, Tilst

    Salling Group søger Shift Leader til Carl’s Jr.®

    Har du masser af drive, og er du god til at sætte i gang? Er du organiseret, og har du flair for at planlægge? Yder du service i verdensklasse?

    Vi søger en engageret og dygtig Shift Leader til Carl’s
    Jr. Carl’s Jr. er en international burgerkæde med over 4.000 restauranter på verdensplan. Siden kædens etablering i USA for over 50 år siden har Carl’s Jr. været kendt for at servere store, saftige, flammegrillede burgere.

    Vi forventer, at du

    • er en stærk holdspiller.
    • er punktlig og holder af struktur og planlægning.
    • er god til at bevare overblikket i travle perioder.
    • kan træde i stedet for General Manager og Assistant Manager ved deres fravær.
    • lignende erfaring fra restaurationsbranchen er en fordel, men ikke et krav.
    • taler flydende dansk og har gode engelskkundskaber.

    Du sikrer, at restauranten lever op til Carl’s Jr.'s standarder både inden for kundeservice, kvalitet og omsætning, og du går forrest som det gode eksempel for dine kolleger.

    Som person er du udadvendt, positiv, serviceminded, og du er god til at organisere og kommunikere. Du trives med at være på gulvet og med at arbejde i et højt tempo med mange bolde i luften og har samtidig øje for detaljerne.

    Shift Leaders refererer til General Manager.

    Vi ser frem til at høre fra dig.

    Salling Group er autoriseret licenstager af Carl’s Jr. og har eneansvar for ansættelsesforhold.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    16. Apr

    Introduktion

    Vil du være med til at give vores kunder en indkøbsoplevelse udover det sædvanlige? Så er du måske vores nye butiksassistent!

    På #teamlidl bliver du en del af et seriøst godt sammenhold, og vi har et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb.  Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen. Med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig. Derfor investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som butiksassistent i Lidl får du ansvarsfulde opgaver og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
    • Er mødestabil og pligtopfyldende

    Vi tilbyder

    Som butiksassistent i Lidl får du:

    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 144,28 kr. i timen som faglært og 134,92 kr. i timen som ufaglært
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst fra HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidlvest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit motiverede CV! 

    Læs mere
  • Bone's Restauranter A/S

    20. Apr

    Er du VÆRTENS mest kompromisløse perfektionist og højdespringer?

    Så mangler vi dig nogle timer om ugen i køkkenet på Bone's, til at sørge for at alle vores søde og sultne gæster tager mætte og glade hjem efter et besøg hos os. Start efter aftale - der afholdes løbende samtaler.

    Som vores nye holdspiller i køkkenet, bliver du en del af en virksomhed, hvor vi er vilde med det vi laver. Vi elsker nemlig vores gæster, og hos os er begejstringen omdrejningspunktet for det gode værtskab. Og her betyder værtskabet blandt andet, at gæsterne skal have alt det bedste, vi har at byde dem – også på tallerkenerne. Derfor springer du aldrig over hvor gærdet er lavest, men elsker når barren for kvaliteten i det vi serverer, er høj.

    Som en del af vores køkken-team, er du bannerfører for, at alle yder deres bedste i vores hverdag - tilsat højt humør som det ekstra spice – også når vi har travlt. Vi tænker at du allerede kan kende forskel på en gris, en ko og en kylling, men resten er vi klar til at lære dig - også helt fra bunden hvis det skal til.

    Du trives med at samarbejde med alle på køkkenholdet, og du har samtidig øje for, at dine kolleger på gulvet inde i restauranten er afhængige af, at køkkenet spiller. I Bone’s er vi ét team - på tværs af køkkenlugen.

    Du er;

    • Imødekommende og udadvendt og kompromisløs med kvaliteten
    • God til at bevare overblikket, også når der er mange gæster
    • Passioneret omkring det du arbejder med, og værdsætter god hygiejne
    • En teamplayer, der får tingene til at fungere
    • Interesseret i at arbejde både aftener og i weekender.

    Jobbet er ideelt som et studiejob.

    Vi ser frem til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Netto Danmark

    28. Apr

    8541, Skødstrup

    Passioneret servicehaj som 1. assistent

    Hvad slår en passioneret servicehaj, der lige hurtigt viser dig vej til ugens spottilbud? Ikke ret meget, hvis du spørger os. Og hvis du er enig, så er denne stilling måske noget for dig.

    Som 1. assistent finder man dig nemlig overalt i butikken. Her er det dit ansvar, at varehylderne spiller, og at butikken ser præsentabel ud. Der er aldrig to dage, der er ens, og vi regner med dig – ligesom at du altid kan regne med os.

    Helt kort så skal du

    • altid levere den bedste kundeservice
    • ekspedere kunder ved kassen
    • trimme hylder og fylde varer op
    • påtage dig lederansvar, når det kræves og fx lukke butikken de dage, hvor butikschefen ikke er der

    Alle de gode grunde
    Som 1. assistent i Netto bliver du en del af en sjov arbejdsplads med fantastiske kollegaer, godt fællesskab og mange forskellige slags opgaver. Og hvis vi lige skal nævne et par andre ting, så får du også

    • frisk frugt og grønt på arbejdspladsen – hver dag
    • foden ind hos Salling Group og et kæmpe karriereunivers
    • mulighed for at tilføje ledererfaring til dit CV
    • mulighed for leje af feriehuse og lejligheder i ind- og udland
    • personalerabat i Bilka, føtex, Netto, Carl's Jr. og Starbucks

    Ledertypen?
    Hvis du gerne vil udforske dit ledertalent endnu mere, så er du kommet til det rette sted. Vi er eksperter i at forme fremtidens ledere, og du har mulighed for at komme på målrettede trainee-forløb eller løbende dygtiggøre dig ved at få nye ansvarsområder i butikken.

    Kompetencer

    • Du har gerne erfaring fra en butik eller et andet job med kundeservice
    • Du trives et sted, hvor der er drøn på
    • Måske har du allerede ledererfaring – men det er ikke noget krav, for vi klær’ dig grundigt på

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning til os via linket nedenfor. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Netto – vi bærer vores logo med stolthed

    Du kender måske allerede Netto som Danmarks største dagligvarekæde – men vidste du også, at vores medarbejdere er rigtig glade for at arbejde her?

    Du bliver nemlig del af et helt specielt sammenhold med masser af opbakning, og hvor vi alle løfter i flok. For det, vi laver, er vigtigt, men dem, vi laver det med, er endnu vigtigere.

    Vi håber, du er lige så begejstret for dyrevelfærd, reduktion af madspild og en bæredygtig fremtid, som vi er. Vi har bl.a. vores eget økologiske brand: ØGO. Og det er naturligvis til gode Netto-priser.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    17. Apr

    Introduktion

    Vil du være med til at give vores kunder en indkøbsoplevelse udover det sædvanlige? Så er du måske vores nye butiksassistent!

    På #teamlidl bliver du en del af et seriøst godt sammenhold, og vi har et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb.  Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen. Med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig. Derfor investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som butiksassistent i Lidl får du ansvarsfulde opgaver og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
    • Er mødestabil og pligtopfyldende

    Vi tilbyder

    Som butiksassistent i Lidl får du:

    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 144,28 kr. i timen som faglært og 134,92 kr. i timen som ufaglært
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst fra HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidlvest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit motiverede CV! 

    Læs mere
  • Føtex

    28. Apr

    Salgsassistent til bageriudsalget

    Vil du have et job med fleksible arbejdstider og gode udviklingsmuligheder? Så er en stilling i føtex måske lige noget for dig.

    Her bliver du en del af et ungt og socialt miljø. Vi sørger for, at du får den rette oplæring til jobbet, og hvis du er klar på mere, er der masser af veje, du kan gå.

    Bliv en del af sammenholdet i føtex
    Hos føtex deler vi en vinderånd og en stolthed over at gøre det hele lidt mere lækkert. Vi er sammen om at give kunderne en ekstra god service og tilbyde de bedste varer i en indbydende butik med højt til loftet. Vi er dog ikke større end, at alle kender alle, så du kan se frem til at blive en del af et stort sammenhold og få en masse nye kolleger.

    Få relevant erfaring til dit CV
    Rollen som salgsassistent er meget mere end at holde butikken pæn, ordentlig og opfyldt. Du bliver en vigtig del af en hverdag, der byder på stor variation, og du lærer at læse den situation, du befinder dig i, samtidig med at du bliver styrket i kommunikation og konfliktløsning. Hos os er du del af et godt og sammentømret team, hvor det gode samarbejde er helt essentielt, og hvor der bliver stillet krav til selvstændighed og initiativ. 

    Du får en alsidig hverdag med ansvar
    Der er ingen dage, der er helt ens, så dine opgaver varierer. Nogle opgaver løser du alene, andre løser du med dine kolleger. Til tider er du alene i din afdeling, og så har du ansvaret for at nå i mål med opgaverne – og med tiden bliver du måske lukkeansvarlig.

    Her kommer du langt med et smil
    Det vigtigste for os er tilfredse kunder, som føler sig godt tilpas i butikken – og det er de glade medarbejdere, der sætter stemningen. Du er blandt de første, kunderne ser, og når du møder dem med et smil, hjælpsomhed og giver dem god service, er du med til at skabe den gode kundeoplevelse.

    Skab en karriere i en af Danmarks største varehuskæder
    Vi ved, at når vores medarbejdere bliver dygtigere, så bliver føtex det også. Derfor bidrager vi hellere end gerne til din faglige udvikling, og hvis du mangler enkelte kompetencer eller har specifikke udviklingsønsker, tilbyder vi en lang række interne kurser som supplement til den daglige sparring.

    Du kender dine arbejdstider
    Du har altid din vagtplan ved hånden i vores digitale medarbejderapp, hvor du også har direkte adgang til en række informationer og personalegoder. Vi bestræber os naturligvis på, at din vagtplan passer med din eventuelle skole eller dit studie.

    Her er muligheder for dig, der kan og vil
    Vi tror på, at alle har en leder i maven. Om du skal lede dig selv, dit team eller en hel afdeling, så klæder vi dig på til at løse opgaven. Du får daglig sparring fra din leder og mulighed for at komme på interne kurser. For vi tror på, at dygtige medarbejder er vejen til en god arbejdsplads med glade kolleger og kunder.

    Bageriudsalget
    I bageriudsalget har vi husets bedste duft. Her tilbyder vi kunderne en lang række forskellige lækre produkter – lige fra det friskbagte rugbrød der gør madpakken sjovere, til sæsonaktuelle varer der skaber den helt rette stemning.

    Vil du med på holdet?
    Vi er på udkig efter dig, som gerne giver dine kolleger en ekstra hånd. Du er nemlig et ordensmenneske, der sætter en ære i, at salgsarealet er ryddeligt og præsentabelt. Med dit gode overblik tager du gerne ejerskab – og også lederskab, hvis der er behov for det.

    Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning hurtigst muligt gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

     

    I 1960 åbnede Herman Salling den første føtex i Guldsmedgade i Aarhus og startede med det samme en indkøbsrevolution, der stadig er i gang. I dag er vi godt 15.000 kolleger, der brænder for at levere service; hurtigt, høfligt, trygt og troværdigt. Du kan komme med på holdet i et af vores over 90 varehuse eller 11 føtex food convenience-butikker. Vores historie er din vækst.

    Læs mere
  • Netto Danmark

    28. Apr

    8382, Hinnerup

    Passioneret servicehaj som 1. assistent

    Hvad slår en passioneret servicehaj, der lige hurtigt viser dig vej til ugens spottilbud? Ikke ret meget, hvis du spørger os. Og hvis du er enig, så er denne stilling måske noget for dig.

    Som 1. assistent finder man dig nemlig overalt i butikken. Her er det dit ansvar, at varehylderne spiller, og at butikken ser præsentabel ud. Der er aldrig to dage, der er ens, og vi regner med dig – ligesom at du altid kan regne med os.

    Helt kort så skal du

    • altid levere den bedste kundeservice
    • ekspedere kunder ved kassen
    • trimme hylder og fylde varer op
    • påtage dig lederansvar, når det kræves og fx lukke butikken de dage, hvor butikschefen ikke er der

    Alle de gode grunde
    Som 1. assistent i Netto bliver du en del af en sjov arbejdsplads med fantastiske kollegaer, godt fællesskab og mange forskellige slags opgaver. Og hvis vi lige skal nævne et par andre ting, så får du også

    • frisk frugt og grønt på arbejdspladsen – hver dag
    • foden ind hos Salling Group og et kæmpe karriereunivers
    • mulighed for at tilføje ledererfaring til dit CV
    • mulighed for leje af feriehuse og lejligheder i ind- og udland
    • personalerabat i Bilka, føtex, Netto, Carl's Jr. og Starbucks

    Ledertypen?
    Hvis du gerne vil udforske dit ledertalent endnu mere, så er du kommet til det rette sted. Vi er eksperter i at forme fremtidens ledere, og du har mulighed for at komme på målrettede trainee-forløb eller løbende dygtiggøre dig ved at få nye ansvarsområder i butikken.

    Kompetencer

    • Du har gerne erfaring fra en butik eller et andet job med kundeservice
    • Du trives et sted, hvor der er drøn på
    • Måske har du allerede ledererfaring – men det er ikke noget krav, for vi klær’ dig grundigt på

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning til os via linket nedenfor. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Netto – vi bærer vores logo med stolthed

    Du kender måske allerede Netto som Danmarks største dagligvarekæde – men vidste du også, at vores medarbejdere er rigtig glade for at arbejde her?

    Du bliver nemlig del af et helt specielt sammenhold med masser af opbakning, og hvor vi alle løfter i flok. For det, vi laver, er vigtigt, men dem, vi laver det med, er endnu vigtigere.

    Vi håber, du er lige så begejstret for dyrevelfærd, reduktion af madspild og en bæredygtig fremtid, som vi er. Vi har bl.a. vores eget økologiske brand: ØGO. Og det er naturligvis til gode Netto-priser.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    19. Apr

    Introduktion

    Kan du tage medansvar for den daglige drift i butikken og bidrage til, at kunderne får en fremragende indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye salgsleder!

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold, og sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen. Med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig, investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som salgsleder i Lidl får du ansvarsfulde opgaver og en konkurrencedygtig løn med et Lidl-tillæg på 6 kr. i timen. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer.
    Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Ser butikken som et team, der arbejder sammen
    • Forstår hvordan teamet består af individuelle roller og ansvar
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som salgsleder i Lidl får du:

    • Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 150,28 kr. i timen som faglært og 140,92 kr. i timen som ufaglært
    • Et Lidl-tillæg på 6 kr. ekstra i timen udover den overenskomstmæssige timeløn
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidlvest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    19. Apr

    Introduktion

    Har du et par uger i løbet af din sommer, hvor du gerne vil bruge noget af tiden på at arbejde og tjene ekstra penge? Så læs med her!

    På #teamlidl søger vi kollegaer til sommerferieafløsning i perioden fra maj til og med august. Du har sammen med butikschefen mulighed for at planlægge, hvor meget du har mulighed for at arbejde. Om du vil arbejde nogle enkelte uger eller i hele perioden – dét er op til dig!

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige, når de handler hos os i deres sommerferie. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Om dig

    Du er klar på, at tingene kommer til at gå stærkt, og du foretrækker at arbejde i en vekslende og udfordrende hverdag. Desuden ser vi gerne, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Bliver motiveret af sommer-glade kunder
    • Er mødestabil og pligtopfyldende

    Vi tilbyder

    • Et uformelt arbejdsmiljø med udfordring og humor
    • Mulighed for at udvikle nye faglige kompetencer
    • Fleksibilitet i forhold til periode og antal timer
    • Løn efter gældende overenskomst fra HK og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
    • Verdensklasse sammenhold

     

    Stillingen er i perioden maj-august i de uger, der passer dig – og med mulighed for forlængelse efter sommer.
    Arbejdstiden kan fordeles i hele butikkens åbningstid fra kl. 6-22.

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringsteamet på jobilidlvest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    29. Apr

    Introduktion

    Brænder du for at dykke ned i tal og data? Har du talforståelse og sans for at optimere og træffe beslutninger på baggrund af statistikker? Så er du måske den Junior Consultant, vi søger til Supply Chain Management!

    Stillingen som Junior Consultant er for dig, som vil optimere, sætte dit præg og være med til at gøre hverdagen lettere for dine kolleger.

    Som Junior Consultant vil du blive en del af den centrale afdeling, Supply Chain Management, Aktionsmanagement. Her er din fornemste opgave at analysere data og statistikker, som i sidste ende er med til at træffe vigtige beslutninger. Du vil samarbejde med kolleger på tværs af forskellige afdelinger, så vi sammen kommer i mål.


    Bliv en del af noget større
    Supply Chain Management er bindeleddet mellem vores butikker og hovedkontoret, som består af 3 underafdelinger. Afdelingens overordnede mål er at støtte kollegerne i vores butikker og regionskontorer ved at sikre enkle og effektive arbejdsgange. Det gør vi gennem udvikling og implementering af koncepter, der standardiserer og optimerer arbejdsrutiner - men også ved at tænke ud af boksen.

    Aktionsmanagement er en underafdeling i SCM bestående af et team på 3 medarbejdere, som arbejder med optimering af vores processer i forbindelse med planlægning, opfølgning og analysering af kampagner. Hertil skal vi bruge din analytiske tilgang og talforståelse. I teamet har vi en uformel omgangstone og et godt sammenhold, hvor vi løfter i flok.

    Om jobbet

    • Sammen med dine kolleger, vil du agere som bindeled mellem vores to regioners Supply Chain Planning-afdelinger og vores Indkøbsafdeling
    • Udarbejdelse af diverse nøgletalsanalyser
    • Forberede og analysere salgsstatistikker
    • Koordinering af og opfølgning på forskellige processer
    • Forecast af mængder til diverse kampagner
    • Pleje diverse data i vores interne systemer, som bruges til videreanalyse af varer

    Om dig

    • Du har en faglig relevant uddannelse og gerne erfaring fra detail – du må gerne være nyuddannet
    • Du sætter en ære i at overholde deadlines uden at gå på kompromis med kvaliteten
    • Du er en udadvendt person, som forstår at kombinere det seriøse med det sociale på arbejdspladsen
    • Du er en teamplayer, der samtidig evner at arbejde selvstændigt og tage ansvar
    • Du har stor interesse for Excel, og har lyst til og flair for at arbejde med tal og data
    • Du er god til at kommunikere og skabe relationer
    • Du har et godt sprogligt niveau for engelsk – tysk er en fordel

    Vi tilbyder

    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, motiverede kolleger og humor
    • En struktureret arbejdsdag med faste opgaver og samarbejde på tværs af afdelinger
    • Målrettet oplæring i alle processer samt mentorordning, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Grænseløse karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Konkurrencedygtig lønpakke og attraktiv pensionsordning
    • Mulighed for sundhedspakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.


    Hovedkontor i hjertet af Aarhus
    Vi er flyttet ind på vores nye, store og innovative hovedkontor på Godsbanen i Aarhus.
    Her får du som medarbejder adgang til:

    • Gratis fitnesscenter 
    • In-house massageordning 
    • Sund kantineordning med mulighed for morgenmad, frokost og nem aftensmad (take-away) – alt samen medminimum 30 % økologi.


    Du får derudover også mulighed for at deltage i sociale aktiviteter som f.eks. morgenyoga på tagterrassen, løbeklub, familiedag og fredagsbarer.


    Ansøgningsfrist d. 7. april
    Vi behandler kandidater løbende, så send gerne dit motiverede CV hurtigst muligt.

    I rekrutteringsprocessen kan du forvente: screening, telefoninterview og jobsamtaler.

    Tiltrædelse er hurtigst muligt.

    Har du spørgsmål?
    Ved spørgsmål til jobbet eller rekrutteringsprocessen kan du kontakte den ansvarlige Recruiter, Ida Marie, på +45 60 34 03 08 på hverdage mellem kl. 9.00-15.00 eller ved at sende en mail til jobilidlhq@lidl.dk.

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

    Læs mere
  • Føtex

    28. Apr

    Salgsassistent til Frugt og Grønt

    Vil du have et job med fleksible arbejdstider og gode udviklingsmuligheder? Så er en stilling i føtex måske lige noget for dig.

    Her bliver du en del af et ungt og socialt miljø. Vi sørger for, at du får den rette oplæring til jobbet, og hvis du er klar på mere, er der masser af veje, du kan gå.

    Bliv en del af sammenholdet i føtex
    Hos føtex deler vi en vinderånd og en stolthed over at gøre det hele lidt mere lækkert. Vi er sammen om at give kunderne en ekstra god service og tilbyde de bedste varer i en indbydende butik med højt til loftet. Vi er dog ikke større end, at alle kender alle, så du kan se frem til at blive en del af et stort sammenhold og få en masse nye kolleger.

    Få relevant erfaring til dit CV
    Rollen som salgsassistent er meget mere end at holde butikken pæn, ordentlig og opfyldt. Du bliver en vigtig del af en hverdag, der byder på stor variation, og du lærer at læse den situation, du befinder dig i, samtidig med at du bliver styrket i kommunikation og konfliktløsning. Hos os er du del af et godt og sammentømret team, hvor det gode samarbejde er helt essentielt, og hvor der bliver stillet krav til selvstændighed og initiativ. 

    Du får en alsidig hverdag med ansvar  
    Der er ingen dage, der er helt ens, så dine opgaver varierer. Nogle opgaver løser du alene, andre løser du med dine kolleger. Til tider er du alene i din afdeling, og så har du ansvaret for at nå i mål med opgaverne – og med tiden bliver du måske lukkeansvarlig.

    Her kommer du langt med et smil  
    Det vigtigste for os er tilfredse kunder, som føler sig godt tilpas i butikken – og det er de glade medarbejdere, der sætter stemningen. Som medarbejder på gulvet er du den første, kunderne ser, og når du møder dem med et smil, hjælpsomhed og giver dem god service, er du med til at skabe den gode kundeoplevelse.

    Skab en karriere i en af Danmarks største varehuskæder
    Vi ved, at når vores medarbejdere bliver dygtigere, så bliver føtex det også. Derfor bidrager vi hellere end gerne til din faglige udvikling, og hvis du mangler enkelte kompetencer eller har specifikke udviklingsønsker, tilbyder vi en lang række interne kurser som supplement til den daglige sparring.

    Du kender dine arbejdstider
    Du har altid din vagtplan ved hånden i vores digitale medarbejderapp, hvor du også har direkte adgang til en række informationer og personalegoder. Vi bestræber os naturligvis på, at din vagtplan passer med din eventuelle skole eller dit studie.

    Her er muligheder for dig, der kan og vil
    Vi tror på, at alle har en leder i maven. Om du skal lede dig selv, dit team eller en hel afdeling, så klæder vi dig på til at løse opgaven. Du får daglig sparring fra din leder og mulighed for at komme på interne kurser. For vi tror på, at dygtige medarbejder er vejen til en god arbejdsplads med glade kolleger og kunder.

    Om Frugt og Grønt
    Frugt og Grønt er et profilområde i vores varehuse, og vi har stort fokus på og stolthed i et altid lækkert og indbydende udvalg. Kunderne sætter stor pris på at kunne købe frisk, klassisk og sæsonaktuelt frugt og grønt, men også inspirerende specialiteter.

    Vil du med på holdet?
    Vi er på udkig efter dig, som gerne giver dine kolleger en ekstra hånd. Du er nemlig et ordensmenneske, der sætter en ære i, at salgsarealet er ryddeligt og præsentabelt. Med dit gode overblik tager du gerne ejerskab – og også lederskab, hvis der er behov for det.

    Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning hurtigst muligt gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

     

    I 1960 åbnede Herman Salling den første føtex i Guldsmedgade i Aarhus og startede med det samme en indkøbsrevolution, der stadig er i gang. I dag er vi godt 15.000 kolleger, der brænder for at levere service; hurtigt, høfligt, trygt og troværdigt. Du kan komme med på holdet i et af vores over 90 varehuse eller 11 føtex food convenience-butikker. Vores historie er din vækst.

    Læs mere
  • World of Adventure

    14. Apr

    Vil du være med til at levere Danmarks bedste medarbejderoplevelser!

    Hos World of Adventure har vi siden 1992 stræbt efter at skabe uforglemmelige oplevelser, der styrker sammenholdet og udvikler teams på unikke måder. Vil du være en del af vores mission og bidrage til at gøre hver oplevelse til noget særligt?

    Vi søger nu efter passionerede freelance-instruktører til at forstærke vores team. Hos os spiller du en afgørende rolle i at levere oplevelser af høj kvalitet og sikre, at vores kunder går væk med en følelse af tilfredshed og inspiration.

    Jobbeskrivelse:

    • At samarbejde i et dynamisk team for at sikre, at hvert arrangement bliver en succes, uanset din rolle som arrangementsansvarlig, instruktør eller eventmedarbejder.
    • At modtage den nødvendige træning og værktøjer til at skabe enestående oplevelser for vores kunder.
    • At deltage i arrangementer med varierende længde og kompleksitet året rundt, både indendørs og udendørs, med base fra vores afdeling i Kolding.
    • At kombinere sjov og professionalisme for at sikre, at hvert arrangement er en succesoplevelse for vores kunder.
    • At nyde den fleksibilitet, som jobbet tilbyder, og muligheden for at integrere det med dine øvrige forpligtelser eller studier.

    Vi leder efter dig, som:

    • Er udadvendt, imødekommende og trives i en mangfoldig og dynamisk arbejdskultur.
    • Er engageret og ansvarsbevidst, og som altid stræber efter at yde det ekstra for at sikre kundernes tilfredshed.
    • Har et fleksibelt arbejdsliv eller studie, der passer til jobbets krav.
    • Har kørekort B og mulighed for at rejse til forskellige lokationer.
    • Bor i eller i nærheden af Trekantområdet, Fyn eller Århus.
    • Har relevant erfaring, selvom det ikke er et krav.

    Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Morten Fyhn Gregersen på tlf. 2075 0886. Vi læser løbende ansøgninger igennem, hvor vi udvælger mulige kandidater. Disse inviteres til ansættelsesdag, hvor man får en forsmag på instruktøropgaverne i World of Adventure, samt alt det praktiske om ansættelsesforhold.

    Det er derfor et krav at du som ansøger kan deltage på en ansættelsesdag lørdag d. 20. april fra kl. 9:00 til ca. 17:00.

    Hvis du er klar til at bidrage til at skabe de bedste medarbejderoplevelser, så ser vi frem til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Netto Danmark

    28. Apr

    8270, Højbjerg

    Elevuddannelse i verdensklasse

    Hvad slår en uddannelse i detail, der åbner en masse døre og byder på nye og sjove oplevelser? Ikke ret meget, hvis du spørger os.

    Som elev bliver du en del af et stærkt team, der løfter i flok. I samarbejde med dine kolleger er du med til at give kunderne gode oplevelser, der giver dem lyst til at komme igen. Du får dine egne ansvarsområder fx frugt og grønt, hvor du vil opleve at vi giver dig feedback og anerkendelse. Og sidst men ikke mindst så lærer du en masse om service og butiksdrift. Vores mål er også at gøre dig stolt af og glad for at arbejde i Netto.

    Helt kort så skal du

    • være i godt humør – der gerne smitter
    • gerne sige din mening
    • betjene kunder ved kassen – med et smil
    • assistere kunder ude i butikken
    • trimme hylderne og sørge for, at der altid er fyldt op

    Vidste du, at Netto er vi kendt for at sætte turbo på din personlige udvikling? Vi gør os umage med, at du er i trygge rammer og lærer nyt. Du bliver en del af et stærkt fællesskab. Din indsats er vigtig. Du bliver hørt. Vi er små teams, og selv om vi har travlt, har vi det sjovt.

    Alle de gode grunde
    Med en detailuddannelse i rygsækken er din karriere godt på vej. Og det kan være, at du ender som souschef eller butikschef en dag? Du kan også gå efter en fremtid hos en af Salling Groups andre butikskæder – eller søge en international karriere i en af vores butikker i udlandet. Og hvis vi lige skal nævne et par andre ting, så får du også

    • venskaber for livet
    • mulighed for at tilføje erhvervserfaring til dit CV
    • frisk frugt og grønt på arbejdspladsen – hver dag
    • mulighed for leje af feriehuse og lejligheder i ind- og udland
    • personalerabat i Bilka, føtex, Netto, Carl’s Jr. og Starbucks

    Bak din erfaring op med teori
    Som et led i din uddannelse kommer du på flere skoleophold på Salling Group Academy i Ebeltoft. Her lærer du dine medstuderende at kende, og du vil opleve, at du møder kolleger fra hele Salling Group.

    Skoleopholdene er:

    • Kommunikation og samarbejde
    • Salg af produkter
    • Butikken som salgsmaskine
    • Personlig salg og service
    • Butikkens økonomi
    • Butikkens koncepter
    • Butiksopbygning
    • Fagprøve

    Er du vores nye elev?
    Send din ansøgning og dit cv til os via linket nedenfor. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Netto – vi bærer vores logo med stolthed

    Du kender måske allerede Netto som Danmarks største dagligvarekæde – men vidste du også, at vores medarbejdere er rigtig glade for at arbejde her?

    Du bliver nemlig del af et helt specielt sammenhold med masser af opbakning, og hvor vi alle løfter i flok. For det vi laver er vigtigt, men dem, vi laver det med, er endnu vigtigere.

    Vi håber, du er lige så begejstret for dyrevelfærd, reduktion af madspild og en bæredygtig fremtid, som vi er. Vi har bl.a. vores eget økologiske brand: ØGO. Og det er naturligvis til gode Netto-priser.

    Læs mere
  • Føtex

    28. Apr

    Medarbejder til delikatessen

    Vil du have et job med fleksible arbejdstider og gode udviklingsmuligheder? Så er en stilling i føtex måske lige noget for dig.

    Her bliver du en del af et ungt og socialt miljø. Vi sørger for, at du får den rette oplæring til jobbet, og hvis du er klar på mere, er der masser af veje, du kan gå.

    Bliv en del af sammenholdet i føtex
    Hos føtex deler vi en vinderånd og en stolthed over at gøre det hele lidt mere lækkert. Vi er sammen om at give kunderne en ekstra god service og tilbyde de bedste varer i en indbydende butik med højt til loftet. Vi er dog ikke større end, at alle kender alle, så du kan se frem til at blive en del af et stort sammenhold og få en masse nye kolleger.

    Få relevant erfaring til dit CV
    At være ansat i føtex er meget mere end at holde butikken pæn, ordentlig og opfyldt. Du bliver en vigtig del af en hverdag, der byder på stor variation, og du lærer at læse den situation, du befinder dig i, samtidig med at du bliver styrket i kommunikation og konfliktløsning. Hos os er du del af et godt og sammentømret team, hvor det gode samarbejde er helt essentielt, og hvor der bliver stillet krav til selvstændighed og initiativ. 

    Du får en alsidig hverdag med ansvar
    Der er ingen dage, der er helt ens, så dine opgaver varierer. Nogle opgaver løser du alene, andre løser du med dine kolleger. Til tider er du alene i din afdeling, og så har du ansvaret for at nå i mål med opgaverne – og med tiden bliver du måske lukkeansvarlig.

    Her kommer du langt med et smil  
    Det vigtigste for os er tilfredse kunder, som føler sig godt tilpas i butikken – og det er de glade medarbejdere, der sætter stemningen. Som medarbejder på gulvet er du den første, kunderne ser, og når du møder dem med et smil, hjælpsomhed og giver dem god service, er du med til at skabe den gode kundeoplevelse.

    Skab en karriere i en af Danmarks største varehuskæder
    Vi ved, at når vores medarbejdere bliver dygtigere, så bliver føtex det også. Derfor bidrager vi hellere end gerne til din faglige udvikling, og hvis du mangler enkelte kompetencer eller har specifikke udviklingsønsker, tilbyder vi en lang række interne kurser som supplement til den daglige sparring.

    Du kender dine arbejdstider
    Du har altid din vagtplan ved hånden i vores digitale medarbejderapp, hvor du også har direkte adgang til en række informationer og personalegoder. Vi bestræber os naturligvis på, at din vagtplan passer med din eventuelle skole eller dit studie.

    Her er muligheder for dig, der kan og vil
    Vi tror på, at alle har en leder i maven. Om du skal lede dig selv, dit team eller en hel afdeling, så klæder vi dig på til at løse opgaven. Du får daglig sparring fra din leder og mulighed for at komme på interne kurser. For vi tror på, at dygtige medarbejder er vejen til en god arbejdsplads med glade kolleger og kunder.

    Velkommen til delikatessen – vi laver mad fra bunden
    Delikatessen er en del af føtex’ slagterafdeling, og det giver dig et stort sortiment af kød, fisk, køle- og mejerivarer til rådighed. Derudover får vi friskbagt brød fra bageriet, så du arbejder i et rent slaraffenland af kvalitetsprodukter.

    Mange varer tilbydes direkte fra disken eller fra vores store convenience-udbud. Derudover leverer vi store anretninger ud af huset, hvor vi tilbyder buffeter, brunch, festmiddage, tapas, smørrebrød og meget andet til enhver anledning.

    Vil du med på holdet?
    Vi er på udkig efter dig, som gerne giver dine kolleger en ekstra hånd. Du er nemlig et ordensmenneske, der sætter en ære i, at salgsarealet er ryddeligt og præsentabelt. Med dit gode overblik tager du gerne ejerskab – og også lederskab, hvis der er behov for det.

    Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning hurtigst muligt gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

     

    I 1960 åbnede Herman Salling den første føtex i Guldsmedgade i Aarhus og startede med det samme en indkøbsrevolution, der stadig er i gang. I dag er vi godt 15.000 kolleger, der brænder for at levere service; hurtigt, høfligt, trygt og troværdigt. Du kan komme med på holdet i et af vores over 90 varehuse eller 11 føtex food convenience-butikker. Vores historie er din vækst.

    Læs mere
  • Netto Danmark

    28. Apr

    8230, Åbyhøj

    Passioneret servicehaj som 1. assistent

    Hvad slår en passioneret servicehaj, der lige hurtigt viser dig vej til ugens spottilbud? Ikke ret meget, hvis du spørger os. Og hvis du er enig, så er denne stilling måske noget for dig.

    Som 1. assistent finder man dig nemlig overalt i butikken. Her er det dit ansvar, at varehylderne spiller, og at butikken ser præsentabel ud. Der er aldrig to dage, der er ens, og vi regner med dig – ligesom at du altid kan regne med os.

    Helt kort så skal du

    • altid levere den bedste kundeservice
    • ekspedere kunder ved kassen
    • trimme hylder og fylde varer op
    • påtage dig lederansvar, når det kræves og fx lukke butikken de dage, hvor butikschefen ikke er der

    Alle de gode grunde
    Som 1. assistent i Netto bliver du en del af en sjov arbejdsplads med fantastiske kollegaer, godt fællesskab og mange forskellige slags opgaver. Og hvis vi lige skal nævne et par andre ting, så får du også

    • frisk frugt og grønt på arbejdspladsen – hver dag
    • foden ind hos Salling Group og et kæmpe karriereunivers
    • mulighed for at tilføje ledererfaring til dit CV
    • mulighed for leje af feriehuse og lejligheder i ind- og udland
    • personalerabat i Bilka, føtex, Netto, Carl's Jr. og Starbucks

    Ledertypen?
    Hvis du gerne vil udforske dit ledertalent endnu mere, så er du kommet til det rette sted. Vi er eksperter i at forme fremtidens ledere, og du har mulighed for at komme på målrettede trainee-forløb eller løbende dygtiggøre dig ved at få nye ansvarsområder i butikken.

    Kompetencer

    • Du har gerne erfaring fra en butik eller et andet job med kundeservice
    • Du trives et sted, hvor der er drøn på
    • Måske har du allerede ledererfaring – men det er ikke noget krav, for vi klær’ dig grundigt på

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning til os via linket nedenfor. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Netto – vi bærer vores logo med stolthed

    Du kender måske allerede Netto som Danmarks største dagligvarekæde – men vidste du også, at vores medarbejdere er rigtig glade for at arbejde her?

    Du bliver nemlig del af et helt specielt sammenhold med masser af opbakning, og hvor vi alle løfter i flok. For det, vi laver, er vigtigt, men dem, vi laver det med, er endnu vigtigere.

    Vi håber, du er lige så begejstret for dyrevelfærd, reduktion af madspild og en bæredygtig fremtid, som vi er. Vi har bl.a. vores eget økologiske brand: ØGO. Og det er naturligvis til gode Netto-priser.

    Læs mere
  • Salling

    28. Apr

    Søger du et fritidsjob, og har lyst til at arbejde i ét af Danmarks Stormagasiner med fokus på kundeoplevelser ud over det sædvanlige?

     

    Du kan forvente en energisk hverdag med højt humør og uhøjtidelig omgangstone.

    Stormagasinets arbejdsmiljø er ungt og dynamisk, og sammen med resten af teamet bliver du en vigtig del af Sallings ansigt udadtil, og det er derfor vigtigt, du er åben og imødekommende.

    Du vil være på vagtplanen hver anden weekend.

    Som medarbejder i Salling bliver du en del af en stor og spændende arbejdsplads - en erfaring du senere kan tage med dig videre i dit arbejdsliv.

     

    Arbejdsopgaver:

    • Opvask
    • Lettere rengøring
    • Kundevejledning
    • Hjælp ved events
    • Afrydning af borde
    • Diverse ad hoc-opgaver
    • Servering af mad og drikkevarer

    Ansøgerprofil:

    • Smilende og imødekommende
    • Serviceminded og iniativrig
    • Teamplayer
    • Fleksibel med arbejdstider
    • Ansvarsbevidst

    Ansøgningerne behandles løbende.

    Mrk. gerne din ansøgningen om du ønsker at arbejde i køkkenet som opvasker eller på rooftop som servicemedarbejder.

     

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Ved. evt. spørgsmål kontakt da Gary Parkinson på gary.parkinson@salling.dk

    Læs mere
  • Salling

    28. Apr

    Salgsassistent til Sallings Bistro og Rooftop

    Som salgsassistent i Bistro og Rooftop vil du indgå i et ungt team af motiverede og engagerede medarbejdere, som servicerer vores gæster i Sallings Bistro og Rooftop. Dine arbejdsopgaver kommer primært til at bestå af kassebetjening, afrydning, servering – og ikke mindst at sørge for, at vores kunder får en skøn oplevelse.

    Vi forventer, at du har erfaring med kundeservice, trives med flere bolde i luften, er god til at arbejde selvstændigt og altid har et smil på læben.

    Ansøgerprofil

    • Du har erfaring med kundeservice evt. fra restaurationsbranchen
    • Du er serviceminded til fingerspidserne
    • Du er struktureret og selvstændig
    • Du har overblik og ordenssans
    • Du har gå på mod og er initiativrig
    • Du er energisk og har et positivt livssyn

    Som ansøger til denne stilling, skal du forvente en travl hverdag, hvor vejret er med til at bestemme hvilken dag vi går i møde. Du skal være omstillingsparat, turde tage ansvar og sætte en ære i at give gæsterne den absolut bedste oplevelse, når de besøger Sallings Bistro og Rooftop.

    Vi tilbyder velordnede forhold med en grundig introduktion til Sallings kultur, sikkerhed i dit arbejde og afdelingen.

    Du får to ugentlige lukkevagter til kl. 20.00 samt arbejde hver anden weekend.

    Ansøgninger behandles løbende. Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Netto Danmark

    28. Apr

    8210, Aarhus V

    Passioneret servicehaj som 1. assistent

    Hvad slår en passioneret servicehaj, der lige hurtigt viser dig vej til ugens spottilbud? Ikke ret meget, hvis du spørger os. Og hvis du er enig, så er denne stilling måske noget for dig.

    Som 1. assistent finder man dig nemlig overalt i butikken. Her er det dit ansvar, at varehylderne spiller, og at butikken ser præsentabel ud. Der er aldrig to dage, der er ens, og vi regner med dig – ligesom at du altid kan regne med os.

    Helt kort så skal du

    • altid levere den bedste kundeservice
    • ekspedere kunder ved kassen
    • trimme hylder og fylde varer op
    • påtage dig lederansvar, når det kræves og fx lukke butikken de dage, hvor butikschefen ikke er der

    Alle de gode grunde
    Som 1. assistent i Netto bliver du en del af en sjov arbejdsplads med fantastiske kollegaer, godt fællesskab og mange forskellige slags opgaver. Og hvis vi lige skal nævne et par andre ting, så får du også

    • frisk frugt og grønt på arbejdspladsen – hver dag
    • foden ind hos Salling Group og et kæmpe karriereunivers
    • mulighed for at tilføje ledererfaring til dit CV
    • mulighed for leje af feriehuse og lejligheder i ind- og udland
    • personalerabat i Bilka, føtex, Netto, Carl's Jr. og Starbucks

    Ledertypen?
    Hvis du gerne vil udforske dit ledertalent endnu mere, så er du kommet til det rette sted. Vi er eksperter i at forme fremtidens ledere, og du har mulighed for at komme på målrettede trainee-forløb eller løbende dygtiggøre dig ved at få nye ansvarsområder i butikken.

    Kompetencer

    • Du har gerne erfaring fra en butik eller et andet job med kundeservice
    • Du trives et sted, hvor der er drøn på
    • Måske har du allerede ledererfaring – men det er ikke noget krav, for vi klær’ dig grundigt på

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning til os via linket nedenfor. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Netto – vi bærer vores logo med stolthed

    Du kender måske allerede Netto som Danmarks største dagligvarekæde – men vidste du også, at vores medarbejdere er rigtig glade for at arbejde her?

    Du bliver nemlig del af et helt specielt sammenhold med masser af opbakning, og hvor vi alle løfter i flok. For det, vi laver, er vigtigt, men dem, vi laver det med, er endnu vigtigere.

    Vi håber, du er lige så begejstret for dyrevelfærd, reduktion af madspild og en bæredygtig fremtid, som vi er. Vi har bl.a. vores eget økologiske brand: ØGO. Og det er naturligvis til gode Netto-priser.

    Læs mere
loading