Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Apr

    People & Culture Intern

    2300, København S

    Overvejer du et arbejde inden for digital markedsføring, projektledelse eller consulting? Ønsker du at tilføje praktikerfaring til CV’et fra et af Danmarks førende digitale bureauer? Så læs med!

    Hvad får du ud af dette internship?

    Som People & Culture Intern vil du få et bredt kendskab til People & Culture arbejdsgange, opgaver og processer. Du kommer ind i en ny afdeling, hvor der er fokus på at skabe processer. Processerne skal danne et solidt grundlag for den videre vækst i PL & Partners. Du vil blive en del af et hus, der brænder for ekspertise. Og som huser Danmarks bedste specialister inden for sociale medier. 

    Arbejdsopgaver

    Som People & Culture Intern hos PL & Partners kan du forvente arbejdsopgaver, som blandt andet omfatter:

    • At lave content plan og indhold til vores e-læringsplatform for People & Culture
    • At være med til at udvikle vores skabeloner og tone of voice i vores rekrutteringsproces 
    • At få fingeren på pulsen i vores teamudvikling og medarbejderudvikling 
    • At få indblik i, hvordan man laver surveys, feedback og trivselsmålinger 
    • At være med til HR administration såsom kontrakthåndtering, vedligeholdelse af stamdata og strukturering af data
    • Og meget, meget mere.

    Vores forventninger til dig

    Du skal være villig til at lære nyt. Din uddannelsesbaggrund er mindre vigtig. Men det er væsentligt, at du kan bidrage til en eller flere af hjørnerne i People & Culture.

    Vi forventer ikke, at du er god til det hele. Men du skal have evnen og viljen til at søge og benytte din nye viden.

    Vi forventer, at du går til enhver opgave med stor energi, gør dig umage og fokuserer på at udvikle dig i dit arbejde.

    Kulturen hos PL & Partners er i høj grad er præget af stor imødekommenhed. Uanset om du er konsulent eller er i et internship, så ser vi hinanden i øjenhøjde. Og vi har respekt for det sted, vi alle er i vores udvikling.

    Som person er du..

    • interesseret i teori og praksis om, hvordan du får andre til at lykkes 
    • meget glad for struktur, detaljer og ansvarlighed
    • nødvendigvis ikke god til det hele. Men du skal have evnen og viljen til at søge og benytte din nye viden
    • indforstået med, at People & Culture handler både om mennesker og forretning 
    • med på, at vi laver fejl. Og sådan lærer vi. Så du skal have mod på få feedback fra day one. Ligesom du også giver feedback til os
    • tilknyttet et studie med praktikordning på minimum 8 uger eller mere 

    Diplom, legat og muligheder for fremtiden

    Som People & Culture Intern hos os modtager et diplom, som du kan bruge i dit CV. Dette diplom fortæller, hvilke kvalifikationer, du har fået gennem dit internship. Derudover så modtager du også et legat på 5.000 kr. efter endt forløb.

    Efter endt forløb evaluerer vi muligheden for en fastansættelse (deltid eller fuldtid – hvad end der passer dig bedst).

     
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Vil du være en del af en stor international virksomhed, der hele tiden fokuserer på at forbedre og udvikle varesortimentet? Har du lyst til at prøve kræfter med personaleledelse samt driftsledelse, og elsker du at have mange bolde i luften, samtidig med at du sørger for, at ingen bliver tabt på gulvet? Har du samtidig en interesse for arbejdet med mærkning af emballager og kan kommunikere på tysk? Så har du nu mulighed for at blive barselsvikar for gruppelederen til kvalitetsafdelingens deklarations-team, som er en del af Lidls indkøbsafdeling.

    En hverdag med ledelse og kvalitetssikring af emballagetekster
    I deklarations-teamet, som i øjeblikket består af 10 topmotiverede og dygtige medarbejdere, sørger vi for at teksterne på vores private-label emballager på både food- og nonfood-området oversættes til dansk. VI sørger også for at mærkningen på emballagen overholder EU- og dansk lovgivning, således, at varerne kommer i vores butikker til tiden. Hverdagen er præget af en blanding af dynamik og fordybelse, med skarpe deadlines, faglige udfordringer samt plads til spas og kvikke sprog-diskussioner.
    Som gruppeleder vil du, i samarbejde med vores afdelingschef, være ansvarlig for den daglige ledelse og prioritering/koordinering af opgaver. Derudover vil du deltage aktivt i udførelsen af de operationelle opgaver mht. kvalitetssikring af emballagetekster.

    Et passioneret team
    I vores team har vi både sprogeksperter og eksperter inden for fødevarelovgivningen. Vi er karakteriseret ved at være detaljeorienterede, tålmodige og grundige. Dette er vigtigt, da vi dermed sørger for, at tekster, billeder samt andre designelementer på vores private-label emballager på både food- og nonfood-området er korrekte og overholder lovgivningen.

    Nyt hovedkontor
    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding tæt ved E45, men vi har netop påbegyndt byggeriet af et stort, nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor forventes at stå klar i midten af 2023.

    • Koordinering, planlægning og prioritering af daglige opgaver
    • Sikre en god fordeling af opgaverne blandt medarbejderne
    • Bevare overblikket over de enkelte platforme, værktøjer, arbejdsgange, standarder, processer mv. til løsning af afdelingens opgaver og guide medarbejderne i brugen af disse
    • Opfølgning på samarbejdet med vores eksterne partnere
    • Personalerelaterede opgaver såsom jævnlige medarbejdersamtaler, rekruttering, mødeledelse i tæt samarbejde med de øvrige ledere i afdelingen.
    • Tæt samarbejde med kontaktpersoner fra vores internationale hovedkontor i Tyskland samt leverandører og kollegaer på tværs af Lidl-landene
    • Korrekturlæsning af layouts og tekster for at sikre at vores emballager overholder EU- og dansk lovgivning samt evt. oversættelse af varedeklarationer fra tysk til dansk
       
    • Det er en fordel, men ikke et krav, at du har erfaring med personale og/eller driftsledelse
    • Det er et krav at du enten har en baggrund inden for arbejdet med mærkning af fødevarer samt evt. kosmetik- og hygiejneartikler eller gode sprogkundskaber (tysk og dansk)
    • Du er god til at få enderne til at mødes og kan motivere et team til at levere resultater - uden selv at miste blikket for detaljerne
    • Du er god til at bevare roen og overblikket i en til tider travl hverdag med skarpe deadlines
    • Du arbejder struktureret og er god til at sætte konkrete mål for dig selv og andre. Du følger op og kommunikerer klart om fremdrift på målene
    • Du er omstillingsparat og kan agere i store såvel som små udfordringer
       
    • Et tæt ledelsesfællesskab, hvor kontinuerlig udvikling, hjælpsomhed, sparring, samarbejde, ansvarlighed og vidensdeling er prioriteret højt
    • Ledelseserfaring i et team af engagerede og fagligt dygtige kollegaer, der gerne vil levere høj kvalitet
    • Indblik i processerne i en stor international virksomhed med gode karrieremuligheder
    • Faglig og personlig udvikling og gode karrieremuligheder
    • En spændende og udfordrende arbejdsdag og et uformelt arbejdsmiljø i et tæt samarbejdende team med masser af faglig sparring
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Barselsvikariat vil have ca. 1 års varighed.

    Ansøgningsfrist er den 21.02.

    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte gruppeleder, Imke Jørgensen, på telefon: 7635 0283 eller e-mail:Imke.Jorgensen@lidl.dk.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Client Service Intern

    2300, København S

    Overvejer du et arbejde inden for digital markedsføring, projektledelse eller consulting? Ønsker du at tilføje praktikerfaring til CV’et fra et af Danmarks førende digitale bureauer? Så læs med!

    Hvad får du ud af dette internship?

    I stillingen som Client Service Intern kommer du til at beskæftige dig med kundestyring hos et Danmarks mest velrenommérede digitale bureauer. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores digitale specialister og assistere dem med deres kunder – her lærer du, hvordan man driver man kunder og projekter inden for digital markedsføring.

    I vores Internship Programme kan du også forvente:

    • Intensiv onboarding med fokus på, at du skaber et stærkt digitalt grundfundament. I undervisningen lærer du af branchens bedste.
    • Teori og hands-on som følges ad. Du kommer til lave reelt arbejde, som vores kunder kommer til at bruge.
    • Du bliver en del af vores mentorprogram og tilknyttes en mentor, som bliver ansvarlig for din udvikling. Og at du har opgaver, der styrker dine kompetencer.

    Arbejdsopgaver

    Som Client Service Intern hos PL & Partners kan du forvente arbejdsopgaver, som omfatter blandt andet:

    • Opstart af kunder ved at opsætte kundeprojekter og Kanban-boards i CRM og projektstyringssytem.
    • Booking og styring af team-resourcer på månedlig basis.
    • Stå for referater af vigtige kundemøder.
    • Bidrage til udarbejdelse af præsentationer og pitches.
    • Dialog med Facebook i Dublin vedr. supportsager.

    I dit praktikforløb hos PL & Partners forvente at få essentiel praktisk erfaring inden for projektledelse og teamstyring, som du kan bruge i din karriere fremover.

    Desuden kan du forvente at erfare, hvordan vores konsulenter driver sin kundeportefølje, samt hvilke kommunikative og tekniske mekanismer, der er i spil, når man skal have et team til at performe.

    Vores forventninger til dig

    Du skal have et brændende ønske om at blive blandt de bedste.

    Du skal forvente, at vi stiller høje krav til dig – og vi håber, du vil gøre det samme til os. Vi forventer, at du går til enhver opgave med stor energi, gør dig umage og fokuserer på at udvikle dig i dit arbejde.

    Kulturen hos PL & Partners er i høj grad er præget af stor imødekommenhed. Uanset om du er konsulent eller praktikant, så ser vi hinanden i øjenhøjde og har respekt for det sted, vi alle er i vores udvikling. 

    Som person er du..

    • Ikke bange for at tage ansvar og være proaktiv i samarbejde med både kunder og kollegaer.
    • Du formår at arbejde struktureret og målrettet. Du er detaljeorienteret og sætter en stolthed i, at dine opgaver er gennemarbejdede.
    • Du er drevet af ansvar, udfordringer og en meget stejl læringskurve.

    Diplom, legat og muligheder for fremtiden

    Som Client Service Intern hos os modtager et diplom, som du kan bruge i dit CV. Dette diplom fortæller, hvilke kvalifikationer, du har fået gennem dit internship. Derudover så modtager du også et legat på 5.000 kr. efter endt forløb.

    Efter endt forløb evaluerer vi muligheden for en fastansættelse (deltid eller fuldtid – hvad end der passer dig bedst).

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Vil du være en del af en stor international virksomhed, der hele tiden fokuserer på at forbedre og udvikle varesortimentet? Så har du nu mulighed for at blive en del af kvalitetsafdelingens deklarations-team, som er en del af Lidl Danmarks indkøbsafdeling.

    Til Lidls hovedkontor i Kolding søger vi en kollega til et barselsvikariat, der brænder for oversættelse & kvalitetssikring af emballagetekster til vores private-label artikler på både food- og nonfood-området.

    Vi søger en skarpsindig sprognørd, der er flydende i skrift og tale på tysk og dansk, og som vil arbejde med oversættelses- og mærkningsopgaver. Så har du et øje for detaljer, og trives du med en hverdag med skarpe deadlines, en uformel omgangstone, et godt sammenhold og masser af faglig sparring? Så er det måske dig, vi søger til et barselsvikariat i vores deklarationsteam, som i øjeblikket består af 10 topmotiverede og dygtige medarbejdere.

    Et passioneret team
    I vores team har vi både sprogeksperter og eksperter inden for fødevarelovgivningen. Vi er karakteriseret ved at være detaljeorienterede, tålmodige og grundige. Dette er vigtigt, da vi dermed sørger for, at teksterne, billeder samt andre designelementer på vores private-label emballager på både food- og nonfood-området er korrekte over overholder lovgivningen.

    ”Du får et par håndfulde friske kolleger i en travl hverdag. Vi har sprogøre og nørder med lovgivning og mærkning, men vi finder også tid til hygge og gode grin” – Medarbejder i Quality Assurance

    Vores arbejdsdage er præget af en blanding af dynamik og fordybelse, med skarpe deadlines, faglige udfordringer samt plads til spas og kvikke sprog-diskussioner, som giver smil og grin i hverdagen på kontoret.

    Vikariatet har ca. 1 års varighed.

    Nyt hovedkontor
    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding tæt ved E45, men vi har netop påbegyndt byggeriet af et stort, nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor forventes at stå klar i midten af 2023.

    • Oversættelse af emballagetekster primært fra tysk til dansk, i mindre omfang fra dansk til tysk
    • Sikre, at teksterne og andre grafiske elementer på vores emballager overholder EU- og dansk lovgivning
    • Korrekturlæsning af layouts og tekster
    • Samarbejde med leverandører og kollegaer på tværs af afdelinger i Lidl Danmark samt andre Lidl-lande
       
    • Du har et indgående kendskab til tysk og dansk, både i skrift og tale
    • Det er en fordel hvis du tidligere har arbejdet med mærkning af emballager
    • Du er god til at vedligeholde din viden og sætte dig ind i nye IT-systemer
    • Du er detaljeorienteret og ansvarsbevidst
    • Du trives med rutineprægede opgaver og skarpe deadlines
       
    • En grundig oplæring samt en spændende og udfordrende arbejdsdag
    • Indblik i processerne i en stor international virksomhed med gode karrieremuligheder
    • Et uformelt arbejdsmiljø i et tæt samarbejdende team med masser af faglig sparring og motiverede kollegaer
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m

    Har du spørgsmål?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte gruppeleder, Imke Jørgensen, på telefon: 7635 0283 eller e-mail: imke.jorgensen@lidl.dk.

    Tiltrædelse så snart som muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter processen, når den rette kandidat er fundet.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Apr

    Har du kendskab til detailhandel? Brænder du for salg og kundeservice og kan du li’ at møde mange forskellige mennesker hver dag? Så er det måske dig, som skal være Sælger (deltid) i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst, og lige nu har vi brug for en dygtig og serviceminded Sælger til et mindre antal timer pr. uge.

    Giv hver kunde en god oplevelse

    Som Sælger bliver din primære opgave at vejlede og servicere vores kunder. Derudover vil du sammen med dine kollegaer få ansvaret for en eller flere varegrupper i varehuset samt varepræsentationen og kampagneopfølgningen af samme.  

    Dine opgaver som Sælger (deltid) vil bl.a. bestå af at:

    • Ekspedere og servicere kunder

    • Udføre vareopfyldning og udpakning, trimning af afdelingen

    • Sikre at varehuset altid er pænt, salgsklart og præsentabelt

    Effektiv og faglig dygtig sælger, der har let til smil

    Din baggrund er ikke så afgørende, hvad enten du er håndværker eller i gang med en faglig uddannelse indenfor detail- eller håndværkerbranchen, men det er vigtigt at du har lyst til at servicere kunder.

    Som person er du:

    • Serviceminded og detaljeorienteret

    • Kundeorienteret og forstår at prioriterer dette meget højt

    • Effektiv og formår at give kundeservice, som frembringer både smil og tak hos kunden

    • God til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    • Fagligt dygtig inden for det område du søger

    • Udadvendt, venlig og formår at beholde et smil på læberne i en travl hverdag

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Sælger (deltid) vil du få en spændende stilling i en dynamisk og moderne virksomhed, hvor du får ansvar og indflydelse i dine daglige arbejdsopgaver. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du meget velkommen til at kontakte Afdelingschef

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Vil du gerne have erfaring fra en stor international virksomhed på CV’et og samtidig være med til at gøre en forskel indenfor den grønne dagsorden?

    Vil du gerne have indblik i og praktisk erfaring med forskellige CSR (corporate social responsibility) opgaver og arbejde med emner som klima, miljø og social ansvarlighed i en stor international virksomhed? Så er det måske dig, der er vores kommende CSR-praktikant i Lidl Danmark.

    Til efteråret 2021 søger vi, til vores satellitkontor i Aarhus, en praktikant til en bred variation af opgaver indenfor CSR. Du vil bistå CSR-afdelingen med at udvikle og implementere vores CSR-målsætninger, herunder igangsættelse af nationale såvel som internationale initiativer.

    Hos Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold – og vi har branchens bedste kollegaer. Som praktikant ved Lidl vil du få frihed under ansvar og rig mulighed for at udvikle dine kompetencer og få værdifuld erfaring at skrive på dit CV. Der er tale om en selvstændig og udfordrende praktikstilling, hvor du skal være omstillingsparat, nysgerrig og klar på at lære. Vi har brug for en praktikant med et stort drive, og ikke mindst lysten til at gøre en forskel.

    I Lidl er vi yderst positivt indstillet på at udbetale en økonomisk erkendtlighed på op til 3.000 kr. pr. måned for god performance. Det er selvfølgelig vores opgave at give dig forudsætninger for at kunne performe og derved lykkes i dit praktikforløb.

    Læs mere om vores arbejde med CSR her: lidl.dk/csr

    • Ansvar for egen kampagne eller CSR-initiativ
    • Kommunikativ vedligeholdelse af nuværende CSR-materiale
    • Udvikling af kontakt til forskellige NGO’er
    • Rapportering og kategorisering af vores nuværende sortiment samt nye produkter
    • Vidensdeling og daglig kontakt med vores kollegaer i udlandet
    • Lejlighedsvis oversættelse af interne fagtekster og præsentationer
    • Diverse ad-hoc opgaver
    • Du er i gang med en længerevarende uddannelse
    • Du har gode kommunikative evner
    • Hvis du har erfaring med CSR, vil det være et plus, men det vigtigste er, at du har interessen
    • Du er flydende i engelsk i skrift og tale og meget gerne tysk
    • Du har et højt kendskab til MS Office-pakken
    • Du er opsøgende, ambitiøs og flittig
    • Du er en teamplayer
    • En afdeling hvor vi tror på, at sammenhold er vinderhold
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Faglige og personlige udfordringer
    • Værdifuld erfaring med CSR-strategi- og håndtering indenfor detailbranchen
    • Erfaring fra en stor international virksomhed
    • En mentor under hele praktikperioden
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger

    Tiltrædelse: Primo august
    Slutdato: Ultimo december

    Forventet antal timer i ugen: 30-35 timer (fastlægges i forhold til dine studier).

    Vi søger 2 praktikanter til CSR-afdelingen.

    Vi leder efter den helt rigtige kandidat og er fleksible i forhold til tiltrædelse og slutdato. Vi finder i samarbejde den bedste løsning i forhold til dit studie.

    Vi er i øjeblikket placeret i Slet, ved Aarhus på vores satellitkontor, men du skal være indstillet på at arbejde fra vores Hovedkontor i Kolding ca. 1-2 gange om måneden.

    Vi påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klart i sommeren 2023.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CSR junior projektleder, Christian Nakskov Rasmussen, på 76 35 02 81 eller på mail Christian_Nakskov.Rasmussen@lidl.dk.

    Vi indkalder løbende til samtaler, og rekrutteringsprocessen afsluttes, når den rette kandidat er fundet.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    * Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    * Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    * Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    * Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    * Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    * Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    * Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    * Har en venlig og professionel fremtoning
    * Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    * Har overblik og fokus på detaljen
    * Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef.

    Som souschef i Lidl får du:

    * En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    * Branchens bedste sammenhold
    * Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    * Attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Karar Shahmorad på telefon 42 12 06 02, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    13. Maj

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Apr

    Vi søger medarbejdere til opgaver i Nakskov og Nykøbingområdet

    Er du frisk på forskellige typer opgaver indenfor lager, produktion, rengøring m.m., og kan du starte med det samme? Så er det dig, vi er på jagt efter.

    Vi søger lige nu dygtige og friske vikarer til forskellige typer opgaver i Nakskov og Nykøbingområdet, herunder f.eks.:

      -Medarbejdere med truckcertifikat -Lager- og pakkerifolk -Medarbejdere til produktion -Rengøringsfolk  -Unge der holder sabbatår

     

    For at blive vikar hos JKS kræver det følgende:

      -At du er til rådighed i en længere periode og kan træde til med dags varsel -At du har lyst til at prøve kræfter med en masse nye opgaver -At du er fleksibel i forhold til arbejdstider og dage


    Om dig som person:

      -Du er omstillingsparat og skal ikke være bange for at tage fat -Du er nysgerrig på forskellige jobs -Du er stabil og møder til tiden -Du kan samarbejde og giver gerne en ekstra hånd -Du er en god kollega med godt humør


    Du bliver ansat hos JKS på overenskomstmæssige vilkår.


    Interesseret?
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt.

    Lyder dette som noget for dig, så tøv ikke med at oprette dit CV. Skriv gerne i bemærkningen, hvor du har set dette opslag. Ansøgninger behandles løbende.

    Vi glæder os til at høre fra dig!



    Læs mere
  • Job_listing_image

    13. Maj

    Produktionsmedarbejdere søges til virksomhed i Skovlunde

    Kunne du tænke dig, at blive en del af en større produktionsvirksomhed i kraftig vækst, hvor godt kollegaskab er i højsædet?

    For kunde i Skovlunde søges dygtige produktionsmedarbejdere til længerevarende fuldtidsvikariater - med mulighed for fastansættelse. Har du erfarring fra en produktionsvirksomhed og er du mødestabil, så læs endelig videre.


    Arbejdsopgaverne er varierende, og kan være inden for følgende områder:

      -Betjening af maskiner -Overvågning af anlæg/produktionsudstyr -Forefaldende arbejde

     

    Faglige kompetencer:

      -Du har praktisk erfaring fra en produktionsvirksomhed -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig

     

    Personlige egenskaber:

      -Du er robust og klar til nye krævende udfordringerer -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden -Du kan fremvise straffeattest


    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.