Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    1. Okt



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Chauffør hos Dominos

    5000, Odense C

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

    Send din ansøgning til: jobs@dominos.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge Dk’s måske bedste burgere!’

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 07.00 til 23.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Okt

    Har du sabbatår, og mangler du et job? JKS har jobbet til dig!

    Du har måske planer om at rejse, spare lidt op inden studiestart eller noget helt tredje. Hos JKS Horsens står vi klar til at hjælpe dig godt på vej.

    Vi oplever hvert år, at mange studerende ønsker at arbejde som vikar i deres sabbatår. Går du ligeledes med disse overvejelser - så læs videre her:

    For at blive vikar hos JKS kræver det følgende:

      -At du er til rådighed i en længere periode og kan træde til med dags varsel -At du har lyst til at prøve kræfter med en masse nye opgaver


    Om dig:

      -Du kan arbejde selvstændigt -Du er stabil og møder til tiden -Du kan samarbejde og giver gerne en ekstra hånd -Du er en god kollega med godt humør -Fysisk stærk -Må gerne bo i Horsens og omegn -Bil vil være en fordel


    Arbejdsopgaver/ansvarsområder:
    Som vikar hos JKS skal du have lyst til at arbejde hos mange forskellige typer af virksomheder og være interesseret i vikariater af både kortere og længere varighed.
    Du bliver ansat hos JKS på overenskomstmæssige vilkår med løn, pension, feriepenge m.v.
    Brænder du for at have mange forskellige arbejdsopgaver, er du fleksibel og omstillingsparat, og matcher du ovennævnte personlige kvalifikationer? Så er du måske lige den, vi søger.

    Interesseret?
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Okt

    Souschef - Brønshøj

    2700, Brønshøj


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.


    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.  

     

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

     

     

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distriktschef Nicolas på telefon 42120629, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

     

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.


    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

     

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.  

     

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

     

    • En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    • Branchens bedste sammenhold
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    • Attraktiv lønpakke, som

     

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distriktschef Nicolas på telefon 42120629, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Sep

    Da vores dygtige kollega går på barsel, søger vi en passioneret frugt og grønt M/K som brænder for salg og service i verdensklasse.

    Du bliver en del af teamet og vil derfor også have et stort medansvar for, at vores kunder oplever den uovertrufne service og den særlige ånd, som Irma er kendt for.

    I Irma brænder vi for at gøre en forskel for vores kunder og vores kollegaer. Som medarbejder i Irma Rødovre afspejles din succes derfor både i kundernes tilfredshed og dine kollegaers trivsel.

    Vi tilbyder:

    • Et spændende job med masser af udfordringer, stillingen er et barselvikariat
    • Stor frihed til at arbejde med sortimentet
    • At blive en del af en stærk virksomhedskultur på en af Danmarks Bedste Arbejdspladser
    • Løn efter kvalifikationer og en ugentlig arbejdstid på 37 timer

    Opgaver:
    Som Frugt & Grønt-medarbejder i Irma Rødovre har du et spændende og udfordrende job med stor handlefrihed. Dit primære ansvarsområde vil være Frugt & Grønt-afdelingen og du vil bl.a. befinde dig på gulvet, som en synlig hjælp for kunderne. Inden for de rammer skal du sikre, at Irmas kunder oplever en Frugt og Grønt afdeling af høj kvalitet med god service og et spændende og varieret sortiment af friske varer.
    I Irma er vi alle købmænd for hvert vores område. Det giver dig store frihedsgrader og en hverdag, du selv kan præge, så længe du holder dig for øje, at Irmas succes er en holdindsats.

    Vi forventer, at du:

    • har arbejdet i en lignende stilling med disponering af frugt og grønt
    • har lyst til at yde vores kunder uovertruffen service
    • møder såvel kunder som kollegaer med en positiv indstilling og et åbent sind
    • er engageret og går forrest i samarbejdet med dine kollegaer
    • har lyst til at arbejde med varer af høj kvalitet
    • trives med mange mennesker omkring dig i en travl hverdag

    Vil du vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte:
    Butikschef Thomas Dyrlund Petersen telefon: 36411255

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 24. september

    Med nysgerrighed og passion drives Irma
    Som medarbejder i Irma får du ca. 2.000 dedikerede kollegaer, og du bliver en del af en helt særlig arbejdsplads. Vi er flere år i træk blevet kåret som en af Danmarks bedste arbejdspladser i Great Place to Work og i 2018 vandt vi prisen som Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed af Relationwise A/S. Vores strategi om det urbane madhus sætter retningen for Irmas rejse og frembringer vores passion og nysgerrighed for madglæde, samt mod til nye tiltag for at skabe en bedre verden. Vil du læse mere om, hvad der gør os til en af Danmarks bedste arbejdspladser, kan du læse mere her https://irma.dk/job-i-irma/at-arbejde-i-irma.

    Bliver du ansat i Irma bliver du også en del af Coop-familien. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Sep

    Har du de sprødeste svær blandt vennerne? Bliv delikatesseelev i Kvickly
    Brug dine hænder, og lær at tilberede frisk og hjemmelavet mad, der giver gode oplevelser. Og få et fedt team og venskaber for livet.

    Bliv delikatesseelev i Kvickly Hjørring. I Coop er vores vision at få danskerne til at spise bedre, og du får mulighed for at hjælpe til. Vi glæder os til at byde dig velkommen i et super sammenhold.

    Lær alt om god mad
    I Kvickly lærer vi dig det gode håndværk fra bunden. Samtidig glæder vi os til at lære dig, hvordan du giver vores kunder en god oplevelse.

    I dagligdagen forkæler du vores kunder med lækre retter, tapas og frisk mad, hjemmelavet smørrebrød, frikadeller og udenlandske specialiteter, du selv har lavet. Og vi hjælper dig, så du:

    • får en udfordrende elevplads, hvor du kan give din madglæde videre
    • lærer at indkøbe, tilberede råvarer og finde på nye delikatesser

    En fed elevtid
    I løbet af din elevtid kommer du også på korte skoleophold med en masse andre elever. Og der er en masse fælles aktiviteter, der giver dig nye venner. Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på kvalitet, madglæde og masser af venner.

    Du bestemmer selv din fremtid hos os
    Når du er udlært, kan du få arbejde alle steder. Men vi vil allerhelst have, at du bliver hos os i en af vores butikker. Hvor lang tid din elevperiode tager, kommer an på din baggrund og dine ambitioner. Det kan du læse mere om her.

    Hvad skal jeg kunne?

    • Du har helt sikkert lyst til at lære et håndværk og blive dygtig til det.
    • Du kan også lide at være i butikken og tale med kunder.
    • Vi foretrækker, at du har gennemført grundforløbet ’Gourmetslagter’ eller ’Detailslagter’, men som minimum skal du have gennemført 9. klasse.

    Vi glæder os til at lære dig at kende
    Hvis du går rundt med en lille drøm i maven om at kunne fremtrylle lækre delikatesser, så send din ansøgning via ”Søg job” senest den 20. sepetember 2020

     Vi behandler ansøgninger løbende


    Du kan også kigge forbi butikken og tage en snak med Slagtermester Morten Christensen eller ringe på tlf. 96 233 274

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Sep

    SuperBrugsen i Hammel
    Du bliver en del af en butik med i alt 40 dygtige, værdsatte medarbejdere. Total nymoderniseret butik, udvidet fra 900 - 1400 kvm., centralt beliggende i Hammel. Vi løber stærkt, og har brug for en ny frisk, energisk, selvstændig, klar til at tage fat, medarbejder. Med kundeservice i fokus og høj butiksstandard, har vores kunder belønnet vores hårde arbejde med udvidelsen/moderniseringen, derfor mangler vi DIG til at hjælpe vores mange kunder.

    Vi tilbyder:

    • Et job med udviklingsmuligheder
    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Løbende uddannelse i jobbet via Coops intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser
    • 37 timer

    Opgaver
    I samarbejde med de andre medarbejdere i huset, skal du sikre, at vi altid fremstår indbydende, salgsparat og særdeles sæsonaktuel. De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Sætte kunden i fokus og yde den service der skal til
    • Ad/varebestilling
    • Vareopfyldning og avisudstillinger
    • Sikre høj servicegrad
    • Kassebetjening
    • Lukkevagter
    • Arbejde hver 3. weekend.

    Vi forventer, at du:

    • er synlig i butikken
    • har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab
    • er i besiddelse af humor og er generelt positivt indstillet
    • går forrest og tager ansvar
    • arbejder rationelt og har ordenssans
    • kan arbejde selvstændigt
    • har kendskab til boks2, Datawarehouse og CoopOne

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Souschef Britt Friis Bøgebjerg på tlf. 87 640 206

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 25. september 2020 

    - Ansøgninger vil blive evalueret løbende

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Vil du have maksimal fleksibilitet, uddannelse, god fast løn og super kolleger?

    Leder du efter et (studie)job, hvor du kan bruge dine talegaver, og hvor du selv kan vælge dine arbejdstider? Et job, hvor du samtidig lærer noget, og hvor din indsats virkelig betyder noget? Et job, hvor du altid er omgivet af gode kolleger, og hvor der bliver lyttet til dine ideer og input? Så har du det job, lige her.

    Skaf nye medlemmer og hjælp med at gøre de eksisterende medlemmer glade

    I Hjerteforeningen arbejder vi for at give mennesker med hjertesygdomme et bedre liv. Og det er mange mennesker, vi taler om. Faktisk har knap 500.000 danskere en hjertesygdom. Skal vi kunne tilbyde råd og vejledning, støtte forskning i verdensklasse og påvirke politikerne positivt skal vi have medlemmer, der føler, at deres bidrag giver mening – og det er her, at du kommer ind i billedet. Som fundraiser skal du:

    • Deltage på et skræddersyet uddannelsesforløb på Kultorvet i København K, hvor du lærer om alt fra mindset og stemmeføring til spørgeteknikker og storytelling
    • Ringe ud og hverve nye medlemmer
    • Ringe til eksisterende medlemmer med nye tilbud / alternative medlemsskaber
    • Ad hoc opgaver fx bidrage med input til analyser

    Maksimal fleksibilitet på arbejdstid og -sted

    Hvor meget, hvor og hvornår, du ønsker at arbejde, er næsten helt op til dig selv. Du skal dog minimum bruge 8 timer om ugen inden for vores faste intervaller: kl. 09.00-12.00, 12.30-16.30 og 17.00-21.00. Du kan melde dig på samme dag, hvis du fx har fået aflyst noget undervisning.

    Om du vil arbejde hjemmefra eller på vores kontor på Kultorvet er helt op til dig. På Kultorvet har vi faktisk to kontorer. Vil du gerne have kollegerne omkring dig, men med lidt mere ro, kan du få det. Vil du have højt humør og masser af god energi, kan du få det.

    Arbejder du hjemmefra, bruger du din egen PC med vores online software, der blandt andet ringer op for dig. Vi stiller et professionelt headset til rådighed. Muligheden for hjemmearbejde baseres på din performance. Der vil være mødepligt på kontoret i København i oplæringsperioden og efterfølgende 1-2 gange om måneden.

    Gode talegaver, lyst til at lære og mod på at prøve nye ting

    Som succesrig fundraiser skal du først og fremmest være god til at tale med andre mennesker i telefonen. Du skal være åben for at lære og kunne bruge de ting, du lærer i praksis. Du skal heller ikke være bange for at prøve noget nyt. Det kan fx være, at du kan se og høre en kollega få succes ved at gøre tingene på en anden måde, end du umiddelbart selv vil foretrække. Det kan også være i forbindelse med en af vores mange konkurrencer, eller hvis vores supervisorer giver dig feedback, der kan bringe dig godt videre.

    Løn og goder

    Du arbejder på fast timeløn, og gør du det godt, stiger du meget hurtigt til et nyt trin (forventet lønniveau på 110 kr. - 140 kr. i timen). Arbejder du på Kultorvet, er der gratis frugt og grønt samt al den kaffe og te, du kan drikke. Du får naturligvis også glæde af vores mange rabatordninger på blandt andet fitness, CrossFit, kaffe, mad og drikke. Derudover får du et gratis hjerteredderkursus.

    Ansøgning og kontakt

    Tryk på ”Søg stillingen” og udfyld det lille spørgeskema. Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive til projektleder Sandra West på swest@hjerteforeningen.dk

    I Hjerteforeningen kæmper vi for det hjerte, der slår i os alle – for ingen skal stå alene, når lynet slår ned. Siden 1962 har vi med viden, investeringer og vigtige resultater medvirket til, at Danmark er på internationalt topniveau inden for forskning i hjertesygdomme.

    Hver dag tager vi kampen op for hjertet og for de omkring 476.000 danskere, der lever med en hjertesygdom. I de senere år har vi også intensiveret indsatsen i at uddanne danskerne i livreddende førstehjælp, udbrede antallet af hjertestartere i det frie rum og give ethvert menneske med hjertesygdomme inde på livet mulighed for at søge hjælp, støtte og rådgivning hos os. Vi er ca. 100 medarbejdere, godt 10.000 flittige frivillige, og vi har godt 130.000 medlemmer. Læs mere på hjerteforeningen.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Vil du have maksimal fleksibilitet, uddannelse, god fast løn og super kolleger?

    Leder du efter et (studie)job, hvor du kan bruge dine talegaver, og hvor du selv kan vælge dine arbejdstider? Et job, hvor du samtidig lærer noget, og hvor din indsats virkelig betyder noget? Et job, hvor du altid er omgivet af gode kolleger, og hvor der bliver lyttet til dine ideer og input? Så har du det job, lige her.

    Skaf nye medlemmer og hjælp med at gøre de eksisterende medlemmer glade

    I Hjerteforeningen arbejder vi for at give mennesker med hjertesygdomme et bedre liv. Og det er mange mennesker, vi taler om. Faktisk har knap 500.000 danskere en hjertesygdom. Skal vi kunne tilbyde råd og vejledning, støtte forskning i verdensklasse og påvirke politikerne positivt skal vi have medlemmer, der føler, at deres bidrag giver mening – og det er her, at du kommer ind i billedet. Som fundraiser skal du:

    • Deltage på et skræddersyet uddannelsesforløb på Kultorvet i København K, hvor du lærer om alt fra mindset og stemmeføring til spørgeteknikker og storytelling
    • Ringe ud og hverve nye medlemmer
    • Ringe til eksisterende medlemmer med nye tilbud / alternative medlemsskaber
    • Ad hoc opgaver fx bidrage med input til analyser

    Maksimal fleksibilitet på arbejdstid og -sted

    Hvor meget, hvor og hvornår, du ønsker at arbejde, er næsten helt op til dig selv. Du skal dog minimum bruge 8 timer om ugen inden for vores faste intervaller: kl. 09.00-12.00, 12.30-16.30 og 17.00-21.00. Du kan melde dig på samme dag, hvis du fx har fået aflyst noget undervisning.

    Om du vil arbejde hjemmefra eller på vores kontor på Kultorvet er helt op til dig. På Kultorvet har vi faktisk to kontorer. Vil du gerne have kollegerne omkring dig, men med lidt mere ro, kan du få det. Vil du have højt humør og masser af god energi, kan du få det.

    Arbejder du hjemmefra, bruger du din egen PC med vores online software, der blandt andet ringer op for dig. Vi stiller et professionelt headset til rådighed. Muligheden for hjemmearbejde baseres på din performance. Der vil være mødepligt på kontoret i København i oplæringsperioden og efterfølgende 1-2 gange om måneden.

    Gode talegaver, lyst til at lære og mod på at prøve nye ting

    Som succesrig fundraiser skal du først og fremmest være god til at tale med andre mennesker i telefonen. Du skal være åben for at lære og kunne bruge de ting, du lærer i praksis. Du skal heller ikke være bange for at prøve noget nyt. Det kan fx være, at du kan se og høre en kollega få succes ved at gøre tingene på en anden måde, end du umiddelbart selv vil foretrække. Det kan også være i forbindelse med en af vores mange konkurrencer, eller hvis vores supervisorer giver dig feedback, der kan bringe dig godt videre.

    Løn og goder

    Du arbejder på fast timeløn, og gør du det godt, stiger du meget hurtigt til et nyt trin (forventet lønniveau på 110 kr. - 140 kr. i timen). Arbejder du på Kultorvet, er der gratis frugt og grønt samt al den kaffe og te, du kan drikke. Du får naturligvis også glæde af vores mange rabatordninger på blandt andet fitness, CrossFit, kaffe, mad og drikke. Derudover får du et gratis hjerteredderkursus.

    Ansøgning og kontakt

    Tryk på ”Søg stillingen” og udfyld det lille spørgeskema. Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive til projektleder Sandra West på swest@hjerteforeningen.dk

    I Hjerteforeningen kæmper vi for det hjerte, der slår i os alle – for ingen skal stå alene, når lynet slår ned. Siden 1962 har vi med viden, investeringer og vigtige resultater medvirket til, at Danmark er på internationalt topniveau inden for forskning i hjertesygdomme.

    Hver dag tager vi kampen op for hjertet og for de omkring 476.000 danskere, der lever med en hjertesygdom. I de senere år har vi også intensiveret indsatsen i at uddanne danskerne i livreddende førstehjælp, udbrede antallet af hjertestartere i det frie rum og give ethvert menneske med hjertesygdomme inde på livet mulighed for at søge hjælp, støtte og rådgivning hos os. Vi er ca. 100 medarbejdere, godt 10.000 flittige frivillige, og vi har godt 130.000 medlemmer. Læs mere på hjerteforeningen.dk

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.