Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    12. Dec

    Har du kendskab til detailhandel? Synes du det er fedt, når det går stærkt? Brænder du for salg og kundeservice og kan du li’ at møde mange forskellige mennesker hver dag? Så er det måske dig, som skal være Sælger (deltid) i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst, og lige nu har vi brug for en dygtig og serviceminded Sælger til et mindre antal timer pr. uge.

    Giv hver kunde en god oplevelse
    Som Sælger bliver din primære opgave at vejlede og servicere vores kunder. Derudover vil du sammen med dine kollegaer, få ansvaret for en eller flere varegrupper i varehuset samt varepræsentationen og kampagneopfølgningen af samme.  

    Dine opgaver som Sælger (deltid) vil bl.a. bestå af at:

    • Ekspedere og servicere kunder
    • Udføre vareopfyldning og      udpakning samt trimning af afdelingen
    • Sikre at varehuset altid er      pænt, salgsklart og præsentabelt

    Effektiv og faglig dygtig sælger, der har let til smil
    Det er et krav, at du har viden inden for el og tilbehør. Vi har brug for en sælger, der kan servicere vores private kunder, som er på bar bund inden for el, lamper og diverse tilbehør.

    Som person er du:

    • Serviceminded og      detaljeorienteret
    • Kundeorienteret og forstår at      prioriterer dette meget højt
    • Effektiv og formår at give      kundeservice, som frembringer både smil og tak hos kunden
    • God til at danne og bevare      overblikket - selv når det går stærkt
    • Fagligt dygtig inden for det      område du søger
    • Udadvendt, venlig og formår at      beholde et smil på læberne i en travl hverdag

    Du spiller en vigtig rolle
    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Sælger (deltid) vil du få en spændende stilling i en dynamisk og moderne virksomhed, hvor du får ansvar og indflydelse i dine daglige arbejdsopgaver..

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus, samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Vi kan tilbyde dig en arbejdsplads med fart på, hvor du vil blive udfordret og måske lære endnu mere om el. Du vil kunne bruge det i din uddannelse, men i stor grad også i fremtiden, når du skal ud og søge et fuldtidsjob.

    Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

               

       
       

     

       
                                                                             
         

    Arbejdssted:

         
         

    Aalborg

         
         

    Kontaktinformation:

         
         

    Steffi Enggaard Telefon: +45 98799750

         
         

    Hjemmeside:

         
         

    http://www.bauhaus.dk

         
       
       

     

       
       

    Så er du meget velkommen til at kontakte Afdelingschef Steffi Enggaard på 98799750.

     

    Vi glæder os til at læse din ansøgning

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Studerende til Grundfos

    8850, Bjerringbro

    Vi tror på, at samarbejde med studerende skaber værdi for begge parter. Du har muliged for at bringe din teoretiske værktøjskasse i spil, og til gengæld får vi glæde af energi og input fra studerende, der ser på velkendte problemer fra en helt ny vinkel.

    Som studerende vil du blive involveret i aktuelle projekter og virkelige udfordringer i en global virksomhed. Du får mulighed for at udforske eller udvikle nye business modeller, processer eller arbejde med tekniske udfordringer. Og du får mulighed for at arbejde sammen med nogle af de skarpeste hoveder i Danmark. 

    Se de forskellige samarbejdsmuligheder nedenfor.

    Praktik

    Som praktikant har du alle muligheder for at omsætte det du har lært på skolebænken til praksis. Hos Grundfos varer en praktikperiode typisk et semester, men vi tilbyder også kortere forløb. Vi er fleksible, og planlægger de nærmere detaljer undervejs. Vi har naturligt mange ingeniørpraktikanter ansat, men vi tilbyder også praktik indenfor studieretninger som HR, marketing, kommunikation, finans, business etc.

    Studentermedhjælper

    Ligesom med praktikpladser har vi også studerende ansat som studentermedhjælpere inden for mange forskellige studieretninger. Som studentermedhjælper hos Grundfos deltager du i det daglige arbejde på lige fod med dine kollegaer i afdelingen. Ofte vil du blive tildelt et projekt, eller du skal assistere med daglige arbejdsopgaver på et mere generelt niveau.  

    Du fastsætter dine ugentlige arbejdstimer i samarbejde med din leder, men vi er selvfølgelig fleksible i forhold til dine studier. 

    Graduate Programme

    Grundfos Graduate Programme er et internationalt karriereudviklingsprogram, som hvert år tilbydes til et lille antal talentfulde nyuddannede med en kandidat- eller bachelorgrad indenfor finans, ingeniørfag, SCM, IT eller business.

    Talentpool

    For at tilmelde dig vores Talentpool, så vi kan matche dig med åbne stillinger i Grundfos. Det er også her, du tilmelder dig vores jobagent.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Graduate at Grundfos

    8850, Bjerringbro

    Are you up for the challenge?

    Do you want to join a value-based company that is a trendsetter in new water technologies and a dedicated and significant contributor to global sustainability? Do you want to develop yourself and kick start your career?

    Explore our talent development programme that is offered to a limited number of hand-picked, high potential graduates. Our global graduates are full with passion, intellectual strength, global mindset and innovative ability to contribute to global sustainability

    As a Global Graduate, you will take control of your own career path. We will support you to tailor the programme so it meets your personal requirements and ambitions.

    Global Business Graduate

    "In Grundfos, we want to add value to our core business, to what you do and to what we can do together. We build strong partnerships with all our customers, partners and suppliers. We bring quality products, cutting-edge research and development and world-class components."

    As a Global Business Graduate in Grundfos, you will have the opportunity to make difference and working on tasks that are directly link to our core strategy in business. You will get to experience and involved in different part of the organisation, including Service, Sales, Marketing, Business Development, and many more. 

    Our previous Global Business Graduates have worked in below areas:

    • Customer Insights
    • Marketing, Internal Communications
    • Emerging Water Technology
    • Commercialization
    • Project Sales and Business Development
    • and many more
     

    Global Engineering Graduate

    "Innovation is our brand. Sustainability is our heart. And excellence is at the top of our minds. We are a global company with a drive to develop solutions for the world’s water challenges. We play an active part in our surrounding world."

    As a Global Engineering Graduate in Grundfos, you will have the chance to involve in a core technology in Grundfos that is very much in focus and better tools for inspection will potentially improve quality of Grundfos products. You will be working with highly skilled engineers within variety of disciplines, e.g. digitalization, concept development, structural simulation and optimization, as well as materials specialists. Projects will involve a great amount of cross-functional collaboration and communication

    Our previous Global Engineering Graduates have worked in below areas:

    • Technology & Innovation
    • Digitalization
    • Simulation Driven Development technology project
    • Business Development Segments
    • Water Utility
    • and many more
     

    Global Finance Graduate

    In Grundfos, Finance consists of various functions within Financial Planning & Analysis, Corporate Finance Reporting & Compliance, and Finance Worldwide, including Financial Shared Service in Hungary. We are focusing in shaping and implementing solutions leading to world-class performance management.

    As a Global Finance Graduate in Grundfos, you will have strong collaboration within different functions across the organisation globally, while at the same time will be challenged to give insights from financial perspectives. You will also be given the chance to work in developing tools to show where we make and where we lose money in Grundfos. In finance department, you will also sometimes expected to act as business partner on a global level.

    Our previous Global Finance Graduates have worked in below areas:

    • Performance Management, Master data management and financial controlling
    • Evaluation of development projects, business partnering on various product ideas
    • Financial Planning & Analysis
    • Group Profitability
    • Finance Business Partnering
    • and many more
     

    Global Supply Chain Graduate

    Group Supply Chain is responsible for the planning and distribution of Grundfos products globally. We set the overall level of production and inventory plans to best satisfy the current planned levels of sales and we ensure that Grundfos’ transportation services are at the highest level possible and thereby enabling our products to arrive at our customers.

    As a Global Supply Chain Graduate, you will join our global supply chain network, where you will not only work with colleagues from our global process team and plants but also with colleagues from Finance, Sales and Segments. As such, you gain a broad perspective as well as insight from a cross-fictional collaboration. Group Supply Chain has the SIOP process ownership and work across
    all of Grundfos’ different functions, from Business Development over Operations to Sales and everything in between, to mature the processes within SIOP and define our SIOP goals for 2020. 

    Our previous Global Supply Chain Graduates have worked in below areas:

    • Demand & Supply Integration
    • Corporate Manufacturing
    • Supply Chain Intelligence
    • Production Planning
    • Sales & Operations
    • and many more
    Læs mere
  • Job_listing_image

    13. Dec



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    13. Dec



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    12. Dec

    Vi søger en ny deltids-medarbejder, til 7-eleven Ved Vesterport 3,  København V,

    Vagterne ligger fra kl: 16:00-22:00 eller 17:00-23:00 også en ung medarbejder under 18 år med 30 timer om uge, vagterne ligger fra kl. 09:00-16:00
     

     

     

     

     

     

    Målet er klart: Vi vil være dem i "klassen”, der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur!

     

     

     

    Vores forventninger til dig

     

    I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet.
    Du skal kunne lide at møde mange mennesker, der alle har en forventning om, at blive betjent hurtigt, effektivt og nyde at give kunderne en service, således at det bliver sjovt at være både kunde og medarbejder i butikken – Vi vil have det morsomt og lønsomt.

     

     

     

    Arbejdsopgaver

     

    • Kasse- og kundebetjening

    • Trimning og vareopfyldning

    • Lettere rengøring og egenkontrol

    • Bake-off

    • Deltage aktivt i de daglige, ugentlige og månedlige salgskonkurrencer

    • Diverse forefalden

     

     

     

    Vi søger derfor lige nu en frisk medarbejder/robust dag- timer fra kl: 16:00-23:00 eller 17:00-22:00 energisk butiksassistent til at indgå i et stærkt team af kunde- og salgsorienterede kolleger, der tænker positivt og offensivt!

     

     SEND DIN ANSØNING PÅ: 711dk050@7-eleven.dk

     


    Arbejdssted:                                      Ved Vesterport 3, 1612 KBH V   
    Kontaktinformation:                         711dk050@7-eleven.dk

     

     

     

    7-Eleven blev grundlagt i 1927 og startede oprindeligt med at sælge isblokke til madvareafkøling og begyndte siden hen at tilbyde kunderne mælk, æg og brød på søndage og om aftenen, når købmandsforretningerne var lukket.
    Det nye forretningskoncept betød tilfredse kunder og øget omsætning. Convenience-konceptet blev hermed født.

     

    Convenience er en luksus, der har til formål at spare forbrugeren tid og frustration. En convenience-butik sparer forbrugeren for et stop eller en separat tur til købmanden.

     

    Firmaets første conveniencebutikker hed Tote´m. I 1946 ændrede kæden navn til 7-Eleven, som afspejlede butikkernes udvidede åbningstid fra klokken 07.00 – 23.00 alle ugens dage. Senere blev åbningstiderne igen udvidet til 24 timer i døgnet i langt de fleste butikker verden over.
    Med 186 butikker i Danmark har 7-Eleven manifesteret førerpositionen i conveniencesektoren, og med mere end 50.000 butikker i 116 lande er 7-Eleven verdens største convenience- og franchisekæde. Læs mere på 
    www.7-eleven.dk eller www.reitangruppen.no

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Dec



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Jan

    Salgsassistent til Charlottenlund

    2920, Charlottenlund

     

    Vi har rigtig travlt, så vi søger derfor en dygtig og engageret timelønnet Salgsassistent til vores servicestation.

    Salg, service og ansvar

    Som Salgsassistent i Q8 Danmark A/S får du et job, som indeholder rigtig mange forskellige typer af opgaver og ikke mindst et stort ansvar. Dine arbejdsopgaver spænder vidt. Når du ikke er i salgs- og servicerollen sørger du for, at varelager og hylder er fyldt op, forpladsen er rengjort, at der er gang i vores bageovne, og at butikken fremstår ren og ryddelig. Du skal sørge for at sikre, at vores kunder får den optimale kundeoplevelse hver gang de besøger os, så det er derfor vigtigt, at du altid møder og betjener vores kunder med et smil på læben, glimt i øjet og godt humør.

    Du får et spændende job med masser af udfordringer og ansvar, og vi garanterer, at dit job på stationen aldrig bliver kedeligt. Da der ikke altid vil være en leder tilstede i butikken, følger der et stort ansvar og en stor frihedsgrad med jobbet, som du skal være parat til at forvalte. Det er derfor yderst vigtigt for os, at du motiveres af at få et job med en stor frihed og, ikke mindst, drives af at få et stort ansvar.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    12. Dec

    Brænder du for at give vores gæster en super oplevelse?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Vi søger en fuldtidsmedarbejder, der har mulighed for at arbejde i dagstimerne i hverdagene.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.
     
    Da vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.
    Kort sagt: Du brænder for at give vore gæster den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger


    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Caroline Agerskov på telefon 28348440.

    Søg stillingen ved at klikke “Send ansøgning” her på siden.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    12. Dec

    Søger du et fritidsjob? KaffeKapslen søger ungarbejder under 18 år til ca. 10 timer om ugen.

    Mange andre ungarbejdere - sjov og social stemning - fleksible mødetider - god oplæring - mulighed for ekstra timer

     

    KaffeKapslen.dk i Højbjerg søger en medarbejder under 18 år med tiltrædelse snarest muligt

    Jobbet hos KaffeKapslen består hovedsageligt i at gøre rent på kontorer, køkken, toiletter, og lignende.

    Dette indebærer blandt andet støvsugning, gulvvask, tørre støv af, oprydning i køkken, tømning af papirkurve.

    Derudover kan der - efter aftale - forekomme en smule let lagerarbejde i form af pakning af ordrer.

    Arbejdstiderne vil du selv have stor inflydelse på.

     

    Vi er Europas største webshop inden for kaffekapsler og sender hver dag ordrer til kunder i Danmark, Norge, Sverige, Østrig og Tyskland. Vi er i konstant vækst, og er nu nået til et punkt, hvor vi har brug for hjælp til den daglige rengøring.

    Så hvis du har lyst til at være en del af en sjov og "ung" arbejdsplads samt snuse lidt til webhandel og iværksætteri, er vi lige stedet for dig.

    Vi har lageransatte i alle aldre, og der vil hele dagen være adskillige andre 15-17-årige på arbejde. Derfor hersker der en løssluppen, kreativ og energisk omgangstone, så du vil aldrig kede dig.

     

    Hvad kan vi tilbyde dig?

    • En sjov og social arbejdsplads, hvor godt humør er en stor del af arbejdsdagen. Der vil desuden altid være andre ungarbejdere på arbejde.
    • Et fleksibelt job, hvor du er med til at planlægge dine egne arbejdstider, så der stadig er plads til venner og fritid.
    • En god og omhyggelig oplæring, som er skræddersyet til netop dine ønsker og behov.
    • En markedskonform løn med personalegoder.

     

    Vi forventer, at du bidrager med:

    • Engagement og fleksibilitet.
    • En god energi og godt humør.
    • Omhyggelighed og sans for detaljer.
    • Meget gerne erfaring fra et tidligere rengøringsjob.

     

    Hvis jobbet hos KaffeKapslen lyder som noget for dig, glæder vi os til at høre fra dig.

    Send en mail med en ansøgning og CV til Jakob på job@kaffekapslen.dk

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser