Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Dec



    I Lidl har vi over 115 butikker i Danmark og en vision om at redefinere dansk discount. Hvis dit drive matcher vores, kan det blive din billet ombord på vores rejse mod nye mål. Vi er allerede den største dagligvarekæde i Europa og verdens fjerde største med mere end 10.000 butikker på verdensplan. Vi har succes, fordi vi tænker stort, planlægger i detaljen og giver vores ledere et stort ansvar for at føre vores velafprøvede koncepter ud i livet. Du lykkes i Lidl, og det gør du især som District Manager, hvis du ikke er bange for at stå ved dine ambitioner og kan få dine medarbejdere til at gøre det samme.

    Som District Manager i Lidl bliver du leder. Du får ansvaret for drift og ledelse af alle Lidl-butikkerne i dit distrikt. Det er dig, der motiverer og udvikler dine butikschefer ledelsesmæssigt og sørger for, at både trivsel og fastholdelse af dine medarbejdere er i top. Du bruger din veludviklede forretningssans og dine ambitioner om at levere resultater, når du sparrer med butikscheferne om butiksdriften.

     

    Du bliver også ansvarlig for at:

     

    Du har en uddannelse på minimum bachelorniveau, som du ønsker at bruge i en virksomhed, hvor vi motiveres af at yde vores bedste og levere resultater. Du har udpræget forretningssans, og du kan omsætte teori til forståelig praksis, når du samler dine medarbejdere om jeres fælles mål. Du er synlig og resultatsøgende, og din gennemslagskraft og gode kommunikationsevner gør dig i stand til at få alle dine medarbejdere med på holdet. Du prioriterer og planlægger din hverdag knivskarpt, du har blik for detaljen og ved, at selv den mindste detalje kan have store konsekvenser for kundeoplevelsen og vores indtjening. Du motiveres i et job, hvor der er fart over feltet og plads til ambitioner.

     

    Vi ser gerne, at du har:

    Som District Manager i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med vores kolleger i branchen. Din bil er dit kontor, og det giver dig fleksibilitet og frihed. Du får også mulighed for at lægge en ambitiøs karriereplan, der kan bringe dig langt ud over landets grænser eller ind på vores hovedkontor. I Lidl overlader vi nemlig intet til tilfældighederne - heller ikke dit grundige oplæringsforløb, som giver dig forudsætningerne for at lykkes i jobbet, før du for alvor bliver sluppet løs.

     

    5 gode grunde til at blive District Manager i Lidl:

     

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til, at kontakte rekrutteringsansvarlig Janne Jøhnke på tlf. 42120645

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som District Manager i Lidl bliver du leder. Du får ansvaret for drift og ledelse af alle Lidl-butikkerne i dit distrikt. Det er dig, der motiverer og udvikler dine butikschefer ledelsesmæssigt og sørger for, at både trivsel og fastholdelse af dine medarbejdere er i top. Du bruger din veludviklede forretningssans og dine ambitioner om at levere resultater, når du sparrer med butikscheferne om butiksdriften.

     

    Du bliver også ansvarlig for at:

     

    • Arbejde med hele HR-paletten fra rekruttering til fratrædelse
    • Analysere samtlige nøgletal til brug for optimering af butikkernes drift
    • Sikre, at medarbejdere og butikker overholder vores koncepter


    Om dig

    Om dig

    Du har en uddannelse på minimum bachelorniveau, som du ønsker at bruge i en virksomhed, hvor vi motiveres af at yde vores bedste og levere resultater. Du har udpræget forretningssans, og du kan omsætte teori til forståelig praksis, når du samler dine medarbejdere om jeres fælles mål. Du er synlig og resultatsøgende, og din gennemslagskraft og gode kommunikationsevner gør dig i stand til at få alle dine medarbejdere med på holdet. Du prioriterer og planlægger din hverdag knivskarpt, du har blik for detaljen og ved, at selv den mindste detalje kan have store konsekvenser for kundeoplevelsen og vores indtjening. Du motiveres i et job, hvor der er fart over feltet og plads til ambitioner.

     

    Vi ser gerne, at du har:

    • En uddannelse på minimum bachelorniveau eller en uddannelse som cand.merc., HD eller tilsvarende. Nyuddannede tages også i betragtning
    • Gennemslagskraft og praktisk erfaring med ledelse og distanceledelse – gerne fra en lignende stilling i detailbranchen – er en fordel
    • Udpræget forretningssans og -forståelse
    • Overblik og fokus på detaljen
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    Som District Manager i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med vores kolleger i branchen. Din bil er dit kontor, og det giver dig fleksibilitet og frihed. Du får også mulighed for at lægge en ambitiøs karriereplan, der kan bringe dig langt ud over landets grænser eller ind på vores hovedkontor. I Lidl overlader vi nemlig intet til tilfældighederne - heller ikke dit grundige oplæringsforløb, som giver dig forudsætningerne for at lykkes i jobbet, før du for alvor bliver sluppet løs.

     

    5 gode grunde til at blive District Manager i Lidl:

     

    1. Et lederjob med stort ansvar og indflydelse
    2. Muligheden for at skabe resultater
    3. Grundig oplæring i Lidls butikskoncepter og ledelsesprincipper
    4. En rolle, der på sigt kan bringe dig langt ud over landets grænser eller ind på Lidls hovedkontor
    5. Fri bil af mærket BMW, fleksibilitet og attraktiv løn

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til, at kontakte rekrutteringsansvarlig Janne Jøhnke på tlf. 42120645

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Dec

    Jobbeskrivelse

    Som Salgsassistent i Q8 Danmark A/S får du et job, som indeholder rigtig mange forskellige typer af opgaver og ikke mindst et stort ansvar. Dine arbejdsopgaver spænder vidt. Når du ikke er i salgs- og servicerollen sørger du for, at varelager og hylder er fyldt op, forpladsen er rengjort, at der er gang i vores bageovne, og at butikken fremstår ren og ryddelig.

    Du skal sørge for at sikre, at vores kunder får den optimale kundeoplevelse hver gang de besøger os, så det er derfor vigtigt, at du altid møder og betjener vores kunder med et smil på læben, glimt i øjet og godt humør. Du får et spændende job med masser af udfordringer og ansvar, og vi garanterer, at dit job på stationen aldrig bliver kedeligt. Da der ikke altid vil være en leder tilstede i butikken, følger der et stort ansvar og en stor frihedsgrad med jobbet, som du skal være parat til at forvalte.

    Det er derfor yderst vigtigt for os, at du motiveres af at få et job med en stor frihed og ikke mindst, drives af at få et stort ansvar.

     

    Vi søger

    Har du lyst til at blive en del af os i Q8, så er det ikke så vigtigt for os, om du har tidligere erfaring fra et lignende job indenfor salg og service.

    Til gengæld er det vigtigt, at du er udadvendt, serviceminded, dynamisk og har en positiv tilgang til tingene. Du skal kunne lide at være i salg og servicerollen, og sætter en ære i at levere den bedst mulige oplevelse til vores kunder, hver gang de besøger os.

    Du skal kunne jonglere med mange bolde i luften, samtidig med at du bevarer overblikket og dit gode humør. Det kræver struktur, fleksibilitet og evnen til at kunne løse opgaver selvstændigt. Så kort og godt er din baggrund og erfaring ikke det vigtigste for os, men derimod er din indstilling, gode humør og vilje meget vigtigere for os!

    Du skal være fyldt 18 år.

    Du vil indgå i en fast vagtplan, og da vi har døgnåbent, vil der være mulighed for at tage både morgen, dag, aften og nattevagter. Den ugentlige arbejdstid vil variere ud fra hvad behovet er og hvor fleksibel du selv er. Forvent dog omkring 15-25 timer ugentligt.
    Dette aftales med din Forretningschef.

     

    Vi tilbyder

    Udover et fantastisk spændende og alsidigt job så vil du vil blive en del af et stærkt team af kolleger – en del af ”familien på stationen”, som har et stærkt sammenhold og har det sjovt, når de er på arbejde.

    Vi ved, at kravene er store og der er mange gøremål, men er ikke i tvivl om hvor stærke vi er, hvis alle hjælpes ad og løfter i flok! Har du ambitioner, er der gode muligheder for, at du med tiden og erfaringen kan udvikle dig til at blive Souschef, Leder-trainee eller Forretningschef.

    Så hvis du selv vil, og du viser os det, så er mulighederne for en karriere i Q8 rigtig store! Vi tilbyder en timeløn efter gældende satser i Butiksoverenskomsten, pension, behandlingsforsikring samt diverse andre personalegoder.

    Denne stilling er en deltids stilling med ca. 2-3 vagter om ugen. Oftest vil disse vagter ligge i aften-timerne samt weekenden.

    Start vil være efter aftale.

    Syntes du at jobbet lyder spændende, så send din ansøgning og CV via nedenstående link.

     

    Om os

    OKQ8 Scandinavia består af OKQ8 i Sverige og Q8 i Danmark og er et af Skandinaviens største brændstofselskaber. Vi er en engageret, kundeorienteret og bæredygtighedsfokuseret organisation med ca. 5000 medarbejdere. Vi arbejder aktivt på at fremme udviklingen af flere klima- og miljøvenlige brændstoffer og produkter, reducere uligheder og bidrage til bæredygtige byer og samfund. Vores medarbejdere ved, at hver enkelt indsats bidrager til, at vi sammen kan gøre en forskel. Vi vil være tæt på vores forretning og løbende foretage forbedringer gennem enkelhed og oplyste beslutninger. Med ca. 1000 servicestationer i Skandinavien, vores egen bank og et bredt tilbud til erhvervskunder leverer vi produkter og serviceydelser til mennesker i bevægelse – nu og i fremtiden.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Dec

    Jobbeskrivelse

    Vi har rigtig travlt så søger derfor en dygtig og engageret Salgsassistent til vores servicestation. Som Salgsassistent i Q8 Danmark A/S får du et job, som indeholder rigtig mange forskellige typer af opgaver og ikke mindst et stort ansvar.Dine arbejdsopgaver spænder vidt. Når du ikke er i salgs- og servicerollen sørger du for, at varelager og hylder er fyldt op, forpladsen er rengjort, at der er gang i vores bageovne, og at butikken fremstår ren og ryddelig.Du skal sørge for at sikre, at vores kunder får den optimale kundeoplevelse, hver gang de besøger os, så det er derfor vigtigt, at du altid møder og betjener vores kunder med et smil på læben, glimt i øjet og godt humør.Du får et spændende job med masser af udfordringer og ansvar, og vi garanterer, at dit job på stationen aldrig bliver kedeligt. Da der ikke altid vil være en leder tilstede i butikken, følger der et stort ansvar og en stor frihedsgrad med jobbet, som du skal være parat til at forvalte.Det er derfor yderst vigtigt for os, at du motiveres af at få et job med en stor frihed og ikke mindst, drives af at få et stort ansvar.

     

    Vi søger

    Har du lyst til at blive en del af os i Q8, så er det ikke så vigtigt for os, om du har tidligere erfaring fra et lignende job indenfor salg og service. Til gengæld er det vigtigt, at du er udadvendt, serviceminded, dynamisk og har en positiv tilgang til tingene. Du skal kunne lide at være i salg og servicerollen, og sætter en ære i at levere den bedst mulige oplevelse til vores kunder hver gang de besøger os.

    Du skal kunne jonglere med mange bolde i luften, samtidig med at du bevarer overblikket og dit gode humør. Det kræver struktur, fleksibilitet og evnen til at kunne løse opgaver selvstændigt. Så kort og godt er din baggrund og erfaring ikke det vigtigste for os, men derimod er din indstilling, gode humør og vilje meget vigtigere for os!

    Du skal være fyldt 18 år.

    Du vil indgå i en fast vagtplan med ca. 37 timer pr. uge, hvor dine arbejdstider kan ligge i hele døgnet – men de fleste timer vil være mellem 06.00 - 17.00 i hverdage, samt i weekenderne mellem 06.00 – 22.15. Dette vil du aftale med din Forretningschef.


     

    Vi tilbyder

    Udover et fantastisk spændende og alsidigt job så vil du vil blive en del af et stærkt team af kolleger – en del af ”familien på stationen”, som har et stærkt sammenhold og har det sjovt, når de er på arbejde.

    Vi ved, at kravene er store, og der er mange gøremål, men er ikke i tvivl om, hvor stærke vi er hvis alle hjælpes ad og løfter i flok!

    Har du ambitioner, er der gode muligheder for, at du med tiden og erfaringen kan udvikle dig til at blive Souschef, Leder-trainee eller Forretningschef. Så hvis du selv vil, og du viser os det, så er mulighederne for en karriere i Q8 rigtig store! Vi tilbyder en løn efter gældende satser i Butiksoverenskomsten, pension, behandlingsforsikring samt diverse andre personalegoder. Start vil være efter aftale.

    Syntes du at jobbet lyder spændende, så send din ansøgning og CV via nedenstående link.

     

    Om os

    OKQ8 Scandinavia består af OKQ8 i Sverige og Q8 i Danmark og er et af Skandinaviens største brændstofselskaber. Vi er en engageret, kundeorienteret og bæredygtighedsfokuseret organisation med ca. 5000 medarbejdere. Vi arbejder aktivt på at fremme udviklingen af flere klima- og miljøvenlige brændstoffer og produkter, reducere uligheder og bidrage til bæredygtige byer og samfund. Vores medarbejdere ved, at hver enkelt indsats bidrager til, at vi sammen kan gøre en forskel. Vi vil være tæt på vores forretning og løbende foretage forbedringer gennem enkelhed og oplyste beslutninger. Med ca. 1000 servicestationer i Skandinavien, vores egen bank og et bredt tilbud til erhvervskunder leverer vi produkter og serviceydelser til mennesker i bevægelse – nu og i fremtiden.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Dec



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Dec



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Dec



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Dec

    Teamkoordinator til Frugt og Grønt

    Er du salgs- og resultatorienteret, og vil du arbejde hands-on med et af vores vigtigste varer områder og levere super kunderådgivning og butiksoplæg, der sikrer et stort og varieret frugt- og grøntudvalg?

    Som teamkoordinator i Frugt og Grønt er du med til at sikre, at vores frugt- og grøntafdeling bugner af lækre, indbydende og sæsonaktuelle varer.

    Du går forrest i teamet, så I sammen får afdelingen til at skinne og skabt blikfang for alle de aktuelle tilbud.

    Bliv en del af sammenholdet i føtex
    Hos føtex deler vi en vinderånd og en stolthed over at gøre det hele lidt mere lækkert. Vi er sammen om at give kunderne en ekstra god service og tilbyde de bedste varer i en indbydende butik med højt til loftet. Vi er dog ikke større end, at alle kender alle, så du kan se frem til at blive en del af et stort sammenhold og få en masse nye kolleger.

    Frugt og Grønt
    Som teamkoordinator arbejder du med en bred vifte af produkter. Du tager aktiv del i at opbygge udstillinger, så du får rig mulighed for at udnytte dit visuelle talent.

    Dine opgaver inkluderer at

    • planlægge og opbygge salgsavis, demoer og aktiviteter
    • udarbejde plan for placering af aktivitetsvarer
    • tage del i de praktiske opgaver og hjælpe med modtagelse, opfyldning og udskiftning af varer
    • bestille kampagnevarer
    • følge op på varebestillinger og svind
    • afholde tavlemøder for teamet og servicere vores kunder

    Nøglen til denne stilling er samarbejde. For godt nok er du med til at sikre, at afdelingen leverer gode salgsresultater, men vejen til succes finder du gennem involvering og samarbejde med dine kolleger.

    Skab en karriere i en af Danmarks største varehuskæder
    Vi ved, at når vores medarbejdere bliver dygtigere, så bliver føtex det også. Derfor bidrager vi hellere end gerne til din faglige udvikling, og hvis du mangler enkelte kompetencer eller har specifikke udviklingsønsker, tilbyder vi en lang række interne kurser som supplement til den daglige sparring.

    Du er serviceminded og udadvendt
    Du trives med at sætte det gode eksempel og motivere og vejlede dine kolleger.

    • Du har lyst til at tage ansvar for din egen udvikling og levere resultater som en del af et hold og et fællesskab.
    • Du er udadvendt og serviceminded.
    • Du kan lide at arbejde med mennesker og samtidig varetage administrative og praktiske opgaver.
    • Du har flair for visuel opsætning og farver.

    Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning hurtigst muligt gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Jan

    Salgsassistent til Frugt og Grønt

    Vil du have et job med fleksible arbejdstider og gode udviklingsmuligheder? Så er en stilling i føtex måske lige noget for dig.

    Her bliver du en del af et ungt og socialt miljø. Vi sørger for, at du får den rette oplæring til jobbet, og hvis du er klar på mere, er der masser af veje, du kan gå.

    Bliv en del af sammenholdet i føtex
    Hos føtex deler vi en vinderånd og en stolthed over at gøre det hele lidt mere lækkert. Vi er sammen om at give kunderne en ekstra god service og tilbyde de bedste varer i en indbydende butik med højt til loftet. Vi er dog ikke større end, at alle kender alle, så du kan se frem til at blive en del af et stort sammenhold og få en masse nye kolleger.

    Få relevant erfaring til dit CV
    Rollen som salgsassistent er meget mere end at holde butikken pæn, ordentlig og opfyldt. Du bliver en vigtig del af en hverdag, der byder på stor variation, og du lærer at læse den situation, du befinder dig i, samtidig med at du bliver styrket i kommunikation og konfliktløsning. Hos os er du del af et godt og sammentømret team, hvor det gode samarbejde er helt essentielt, og hvor der bliver stillet krav til selvstændighed og initiativ. 

    Du får en alsidig hverdag med ansvar  
    Der er ingen dage, der er helt ens, så dine opgaver varierer. Nogle opgaver løser du alene, andre løser du med dine kolleger. Til tider er du alene i din afdeling, og så har du ansvaret for at nå i mål med opgaverne – og med tiden bliver du måske lukkeansvarlig.

    Her kommer du langt med et smil  
    Det vigtigste for os er tilfredse kunder, som føler sig godt tilpas i butikken – og det er de glade medarbejdere, der sætter stemningen. Som medarbejder på gulvet er du den første, kunderne ser, og når du møder dem med et smil, hjælpsomhed og giver dem god service, er du med til at skabe den gode kundeoplevelse.

    Skab en karriere i en af Danmarks største varehuskæder
    Vi ved, at når vores medarbejdere bliver dygtigere, så bliver føtex det også. Derfor bidrager vi hellere end gerne til din faglige udvikling, og hvis du mangler enkelte kompetencer eller har specifikke udviklingsønsker, tilbyder vi en lang række interne kurser som supplement til den daglige sparring.

    Du kender dine arbejdstider
    Du kender altid din vagtplan mindst 4 uger i forvejen – og vi bestræber os på, at det passer ind med din skole eller dit studie.

    Her er muligheder for dig, der kan og vil
    Vi tror på, at alle har en leder i maven. Om du skal lede dig selv, dit team eller en hel afdeling, så klæder vi dig på til at løse opgaven. Du får daglig sparring fra din leder og mulighed for at komme på interne kurser. For vi tror på, at dygtige medarbejder er vejen til en god arbejdsplads med glade kolleger og kunder.

    Om Frugt og Grønt
    Frugt og Grønt er et profilområde i vores varehuse, og vi har stort fokus på og stolthed i et altid lækkert og indbydende udvalg. Kunderne sætter stor pris på at kunne købe frisk, klassisk og sæsonaktuelt frugt og grønt, men også inspirerende specialiteter.

    Vil du med på holdet?
    Vi er på udkig efter dig, som gerne giver dine kolleger en ekstra hånd. Du er nemlig et ordensmenneske, der sætter en ære i, at salgsarealet er ryddeligt og præsentabelt. Med dit gode overblik tager du gerne ejerskab – og også lederskab, hvis der er behov for det.

    Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning hurtigst muligt gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Dec

    Drømmer du om en karriere inden for salg og service? Så er 3 stedet der hjælper, uddanner og støtter dig i din ambition.  

     

    3-sælger  

    Som 3-sælger bliver din væsentligste opgave kontakten og dialogen med kunderne. Du bliver ansvarlig for eget salgsbudget, og bliver en del af et team, der målrettet arbejder for at opnå de bedste resultater. Du skal være med til at sikre, at butikken opnår succes og når sine budgetter.  

    Derudover skal du, i samarbejde med butikkens øvrige personale, løbende tage del i lanceringen af diverse salgs- og marketingsaktiviteter i forbindelse med butikken. Vi arbejder meget målrettet, og giver hvad vi har, for at sikre et positivt resultat med en god kvalitet. Dertil hjælper vi hinanden, og går meget op i, at det er sjovt at komme på arbejde, samtidig med at alle udvikler sig.  

     

    Dine nye kollegaer  

    Sælgerne i 3’s butikker er alle mennesker der KAN og VIL.  

    KAN lytte til kunden, give fremragende service og dække kundens behov.  

     

    VIL give kunden den bedst tænkelige service, skabe sig en lovende fremtid og være en god kollega.  

     

    Teamet i en 3 butik er 3 – 7 personer. Sammenholdet er stærkt, tempoet er højt og du får masser af sparring så du hele tiden udvikler dig – inden for både salg og service  

     

    Kom med  

    Du passer godt ind i vores team af unge talenter. Du kan lide at sælge, og du bliver motiveret af at arbejde med mange forskellige typer af kunder.  

     

    Du behøver ikke at have salgserfaring…  

    …men du skal kunne:  

     

    • Lytte og tale med alle typer af mennesker  
    • Skabe resultater og tåle et afslag  
    • Være motiveret for at arbejde med mennesker og have en dynamisk hverdag  
    • Være konkurrenceminded og villig til at klø på for at nå vores salgsmål  
    • Levere fremragende service og altid efterlade et godt indtryk  

    Vi hjælper dig godt i gang med grunduddannelse og sidemandsoplæring fra dine erfarne kollegaer. Vi tilbyder en solid lønpakke med fast grundløn, provision, mobil, betalt abonnement, sundhedsforsikring og pension.  

     

    Søg i dag  

    Søg stillingen på linket herunder. Vedhæft CV samt en ansøgning, hvor du skriver lidt om dig selv og hvorfor, du ønsker at søge stillingen. Søg allerede i dag, da vi løbende indkalder til samtaler.  

    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Dec



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.