Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Lidl Danmark K/S

    16. Mar

    Træd ind i en international virksomhed i vækst og få chancen for at:

    • arbejde med forskellige lønopgaver i en stor international virksomhed
    • sikre at vores medarbejdere får en korrekt lønafregning
    • udvikle dit talent og samarbejde med mange forskellige afdelinger i Lidl

     

    Kom og vær med i vores succes, hvor vi hele tiden stræber efter mere – også når det gælder vores medarbejdere. Vi leder lige nu efter en ny Payroll Assistent, som brænder for at arbejde med løn.

    Du vil blive en del af Lidl Danmarks dygtige og servicemindede Payroll-team, som månedligt laver løn for mere end 3400 medarbejdere fordelt over hele landet. Teamet består af en Project Manager, en Payroll Responsible, fire Payroll Assistants og en Student Assistant.

    Payroll-teamet er en del af vores kompetente og sociale HR-afdeling, som også består af afdelingerne Recruiting & Employer Branding og Development & Engagement. I alt er vi cirka 25 medarbejdere. Læs mere om vores HR-afdeling her.

    Nyt hovedkontor i Aarhus 2023
    Vi er placeret i Kolding, men er påbegyndt bygningen af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar i sommeren 2023.

    Dit primære arbejdssted vil være på vores hovedkontor i Kolding, men med mulighed for at arbejde hjemmefra eller fra vores satellitkontor ca. 1-2 dage pr. uge.

    • Lønbehandling, herunder stamdata og refusionssøgning
    • Sikre at vores medarbejdere får en korrekt lønafregning
    • Dialog med medarbejdere og ledere omkring lønrelevante forhold
    • Understøtte diverse lønprojekter og opgaver

    Du har blik for detaljen og med din naturlige sans for systematik og struktur, gør du dit yderste for, at lønafregningen bliver korrekt  hver gang. 
    Med dit servicegen motiveres du af at hjælpe og kommunikere med mange mennesker, og du er god til at skabe relationer til dine samarbejdspartnere.

    Som kollega er du glad og positiv, og du bidrager til den gode stemning i afdelingen.

    Derudover har du gerne:

    • flere års erfaring med løn- og personaleadministrationsarbejde
    • kendskab til SAP lønsystem
    • kendskab til overenskomsterne HK kontor, HK butik og 3F lager
       
    • En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig både fagligt og personligt
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, god stemning og højt humør
    • En spændende og varieret arbejdsdag med både ansvar for og frihed til selv at planlægge en del af arbejdsugen
    • Konkurrencedygtig løn og pension
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

     

    Du vil fra start få en grundig oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes.

    Har du spørgsmål?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Payroll Manager, Lennart Larsen, på telefon: 6034 0665.

    Vi indkalder løbende til samtaler, og rekrutteringsprocessen afsluttes, når den rette kandidat er fundet.

    Tiltrædelse snarest muligt.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    Bliv Projektleder i Facility Management, hvor du får mulighed for:

    • en spændende, udfordrende og selvstændig stilling
    • at bruge dit store drive og din tekniske baggrund til at gøre en forskel
    • at blive en del af et dygtigt og passioneret team, hvor faglig sparring og humor er en del af hverdagen

     

    Vores Facility Management afdeling søger forstærkning!
    Vi har brug for en selvkørende project manager med et stort drive og lyst til at gøre en forskel. Du får her muligheden for en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du skal være omstillingsparat og trives i et højt aktivitetsniveau med varierende opgaver.

    Lyder det som noget for dig?

    Som project manager tilbydes du en spændende stilling i et team bestående af syv dygtige og engagerede kollegaer. Afdelingen er kendt for et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor, og ikke mindst et stærkt sammenhold. Læs mere om afdelingen her.

    ”Som Projektleder hos Lidl Danmark bliver du en del af en international virksomhed, hvor du vil have en bred kontaktflade intern såvel som ekstern. Derudover bliver du en del af et team, hvor der er stor fokus på faglig sparring, humor og ikke mindst et stærkt sammenhold. Du vil få et stort medansvar for, hvordan vi drifter og forbedrer vores ejendomme” udtaler din kommende kollega, Marco Britze, project manager i Facility Management.

    Bring din tekniske baggrund i spil
    En stor del af din arbejdstid vil gå med at håndtere de mangeartede opgaver inden for Facility Management. Du vil blandt andet have ansvaret for drift og vedligehold af vores ejendomme. Dit primære fokus i stillingen vil være:

    • Optimering
    • energiledelse
    • økonomisk overblik af ejendomsporteføljen
    • kommunikation med ejendomskontorerne, direktionen og kolleger

     

    Du har en teknisk baggrund – og gerne kendskab til tekniske installationer. Arbejdsopgaverne er mange, og derfor er du kendetegnet ved at være struktureret, initiativrig, serviceminded samt velformuleret såvel skriftlig som mundtlig. Du er desuden ikke bleg for at tage ansvar og træffe  beslutninger på egen hånd.

    Nyt hovedkontor i 2023
    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding tæt ved E45, men vi er i gang med byggeriet af et stort, nyt og innovativt hovedkontor ved Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor forventes at stå klar i midten af 2023. Vi forventer derfor, at du allerede nu har gjort dig nogle overvejelser ift. Aarhus, da vi ønsker et langsigtet samarbejde.

    Efter en grundig oplæring på vores hovedkontor i Kolding, vil du have mulighed for at arbejde mere fra vores satellitkontor, som er placeret lige udenfor Aarhus.

    Du vil indgå i et team og skal deltage i løsning af følgende opgaver:

    • Udarbejdelse af rapporter, analyser og nøgletal af FM-omkostninger samt budgetopfølgning
    • Udarbejdelse af rapporter, analyser og nøgletal til ISO50001
    • Planlægning af budget for driftsomkostninger og energiforbrug
    • Deltage i udviklingen af nye byggekoncepter i samarbejde med medarbejdere i Byg
    • Undervisning af medarbejdere i interne retningslinjer og virksomhedens egne ejendomsmanagementsystemer
    • Opfølgning på retningslinjernes effektivitet
    • Drift af målernetværk i virksomhedens eget dataopsamlingsprogram
    • Optimering af tekniske anlæg
    • Støtte andre afdelinger med viden og data
    • Du har en uddannelse som ingeniør, bygningskonstruktør, maskinmester eller lignede
    • Du har teknisk forståelse og interesse for drift og vedligehold af ejendomme
    • Du er stærk i Microsoft Office pakken, herunder især Excel
    • Du har gode kommunikative evner i forhold til interne og eksterne samarbejdspartnere
    • Du kan overholde deadlines og bevare overblikket over mange igangværende opgaver
    • Du har gode sprogkundskaber i dansk og engelsk mundtlig såvel som skriftligt
    • Du har kendskab til tysk mundtligt såvel som skriftligt
    • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og passionerede kolleger
    • Du vil fra start få en grundig introduktion til virksomheden og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet som Projektleder i Facility Management
    • En spændende og varierende arbejdsdag med personlig og faglig udvikling
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Løn efter kvalifikationer

     

    Vil du vide mere om jobbet? 
    Læs mere om hvordan det er at arbejde hos os på hjemmesiden www.karriere.lidl.dk. Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Teamleder i Facility Management, Athra Dawood, på tlf. 7635 0203.

    Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning med det samme!
    Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    * Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver 
    * Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    * Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    * Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    * Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede 
     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar. 

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    * Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    * Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    * Har en venlig og professionel fremtoning
    * Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    * Har overblik og fokus på detaljen 
    * Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp
     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef. 

    Som souschef i Lidl får du: 

    * En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    * Branchens bedste sammenhold
    * Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    * Attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distrikt Chef Rasmus Jensen på telefon 42 12 06 40, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som bake-off ansvarlig bliver det din fornemmeste opgave at sikre, at butikken har et fuldt bake-off sortiment, som bages efter vores koncepter og præsenteres i en ren og pæn bagerafdeling. Udover bagerafdelingen bliver du også en del af resten af butikken, hvor du, på lige fod med dine kolleger, skal sikre, at kunderne får den bedste indkøbsoplevelse. Det indebærer eksempelvis at sætte varer på hylderne og sidde ved kassen. Du kan derfor både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen.

    Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Sikre et fuldt bake-off sortiment, der er bagt efter koncepterne
    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at bagerafdelingen og butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer på hylderne
    • Primært møde ind til morgenvagter med mødetid kl. 06.00 – det kan både være i hverdagene og hver anden weekend – og være forberedt på, at der også kan være aftenvagter

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs, før du har styr på vores processer. Du vil fra start blive oplært som butiksassistent, så du kan varetage de fleste butiksopgaver og bidrage til fleksibiliteten i butikken. Derudover vil du få en solid oplæring i bake-offdelen, så du kan lykkes som bake-off ansvarlig. På grund af den omfattende oplæring er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er A-menneske og trives med at arbejde om morgenen, men også er indstillet på aftenvagter
    • Er mødestabil og pligtopfyldende
    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
    • Er fleksibel – både i forhold til arbejdstider og opgaver
    • Måske har du erfaring med at arbejde med fødevarer og har endda et hygiejnebevis

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    6. Feb

    Træd ind i en international virksomhed i vækst og få chancen for at: 

    • arbejde med forskellige lønopgaver i en stor international virksomhed
    • sikre refusionssøgning er korrekt
    • udvikle dit talent og samarbejde med mange forskellige afdelinger i Lidl


    Kom og vær med i vores succes, hvor vi hele tiden stræber efter mere – også når det gælder vores medarbejdere. Vi leder nemlig lige nu efter en ny Payroll Assistent, som brænder for at arbejde med refusionssøgning.

    Bliv en del af et dygtigt og serviceminded Payroll-team
    Du vil blive en del af Lidl Danmarks dygtige og servicemindede Payroll-team i HR Services, som månedligt laver løn for mere end 3400 medarbejdere fordelt over hele landet. Teamet består af en Project Manager, en Payroll Responsible, fire Payroll Assistants og en Student Assistant.

    HR Services er klar til at tage godt i mod dig, og du vil blive guidet og støttet i dine nye opgaver. Samtidig vil du få tildelt en erfaren medarbejder som mentor, der sikre dig en god start i dit nye job. Som team sætter vi pris på et godt grin, og vi er altid klar på en god joke, alt sammen imens vi sikrer den korrekte løn til vores kollegaer.

    HR Services er en del af vores kompetente og sociale HR-afdeling, som også består af afdelingerne Recruiting & Employer Branding og Development & Engagement. I alt er vi cirka 25 medarbejdere. Læs mere om vores HR-afdeling her.

    Nyt hovedkontor i Aarhus 2023
    Vi er placeret i Kolding, men er påbegyndt bygningen af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar i sommeren 2023.

    Indtil vores nye hovedkontor er færdigt, vil dit primære arbejdssted være på vores hovedkontor i Kolding, men du vil have mulighed for at arbejde hjemmefra eller fra vores satellitkontor i Aarhus ca. 1-2 dage om ugen. 

    Din primære opgave vil være at sørge for refusionssøgning for sygdom og barsel. 
     

    • Dialog med medarbejdere og ledere omkring lønrelevante forhold, herunder sygdoms- og barselsregler
    • Lønbehandling, taste input til løn
    • At sikre at vores medarbejdere får en korrekt lønafregning
    • Medarbejderadministration – herunder oprette/ændre/fratræde medarbejdere
    • Vedligeholde stamdata 
       
    • Du er glad og positiv, og du bidrager til den gode stemning i afdelingen.
    • Som medarbejder i HR Services vil du dagligt være i dialog med dine kunder, som også er dine kollegaer. Derfor er det essentielt, at du er serviceorienteret, imødekommende, god til at lytte og har interesse for de mennesker, du skal hjælpe.
    • HR Services  kerneopgave er at levere den rette løn til tiden. Fokus på god kvalitet og korrekthed er helt essentielt for at løse denne opgave. Vi forventer derfor, at du kan arbejde detaljeorienteret, struktureret, systematisk og er kvalitetsbevidst.

    Derudover ser vi gerne at du har:

    • Et par års erfaring med løn- og personaleadministrationsarbejde
    • Kendskab til SAP lønsystem og Timeplan
    • Kendskab til overenskomsterne HK kontor, HK butik og 3F lager
    • En spændende stilling der vil udfordre og udvikle dig både fagligt og personligt
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, god stemning og højt humør
    • En spændende og varieret arbejdsdag med både ansvar for og frihed til selv at planlægge en del af arbejdsugen
    • Konkurrencedygtig løn og pension
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.


    Du vil fra start få en grundig oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes.

    Har du spørgsmål?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Payroll Responsible, Siw Høegh, på telefon: 6034 0681.

    Vi indkalder løbende til samtaler, og rekrutteringsprocessen afsluttes, når den rette kandidat er fundet.
    Tiltrædelse snarest muligt.

    Læs mere
  • Burger King NSP

    17. Feb

    First assistant

    7500, Holstebro

    Har du tidligere erfaringer med at lede og engagere medarbejdere? Vil du gerne arbejde mod tydelige mål og fokuserer du på at opnå resultater?

    Vil du udnytte muligheden for at blive first assistant på en af vores restauranter, venter der dig en spændende opgave. Du bliver restaurantchefens højre hånd og arbejder med; drift, medarbejdere, økonomi, lokal markedsføring, nyansættelser og tusind andre små og store opgaver. At blive first assistant indebærer meget ansvar, men det giver dig også muligheder, hvis du er dygtig og energisk.

    Hvorfor skal du vælge os? Hos os er der gode karrieremuligheder, både inden for Burger King, men også inden for vores andre varemærker. Vi tilbyder fleksibel arbejdstid. Vi giver dig stort ansvar. Vi tilbyder et spændende og alsidigt arbejde i højt tempo. Vi søger dig som: Har erfaring fra lignende eller samme branche. Kan lide at tage ansvar og træffe beslutninger Er resultatorienteret og kan lide at arbejde hen mod mål på højt niveau Har et naturligt talent for at lede og engagere via arbejdsglæde og tydelige målsætninger.

    Lyder dette som et job for dig, så tøv ikke med at sende din ansøgning.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    10. Feb

    Sommerafløser til LIDL’s Logistikcenter i Kolding til forskellige arbejdshold.

    Vi søger medarbejdere til nedenstående arbejdshold:
    Morgen   (kl.07:00-13:30)
    Formiddag     (kl.10:00-16:30)
    Aften    (kl.14:30-21:00)
     

    • Plukning af tør-, friskvarer eller køl/frost
    • Diverse forefaldende lageropgaver
    • Kørsel med rækketruck
    • Bidrage til det tværfaglige samarbejde på lageret
    • Arbejde hver lørdag og/eller søndag
    • Trives med fysisk arbejde
    • Er omhyggelig og brænder for at sikre høj kvalitet i dit arbejde altid
    • Kan arbejde selvstændigt, er ansvarsbevidst og har selvdisciplin
    • Positiv og hjælpsom af natur
    • Fleksibel ifht. arbejdstid
    • Truckcertifikat er ikke et krav
    • Erfaring med lagerarbejde, PBV (Pick By Voice) er en fordel men ikke et krav
    1. God og målrettet oplæring i alle processer
    2. Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    3. Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
    4. Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

     

    Supplerende oplysninger:

    • Opstart vil være i april/maj måned 2021
    • Kontrakter er som udgangspunkt tidsbestemt til udløb 31.08.2021 – der kan dog være mulighed for forlængelse

     

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Goods Selection Manager Martin Kongsvad på telefon + 45 76 35 05 72, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.