Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Souschef Skanderborg

    8660, Skanderborg

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenterne

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Rasmus Christensen på telefon +4542120513 hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Bliv skibsfører

    Hele Danmark

    Navigér de syv verdenshave

    Som skibsfører er dit overordnede ansvar at sejle og navigere skibet sikkert i havn. Du kommer til at styre verdens største containerskibe i hele verden. Uddannelsen giver dig værdifulde kompetencer inden for bl.a. navigation, dokning, ledelse, søret og meget mere.

    Vil du sejle fra Costa Rica til Tokyo? Som skibsfører er hele verden din arbejdsplads – start en fleksibel karriere inden for det maritime erhvervsliv allerede nu.

    Skibsføreruddannelsen indeholder både nautiske og ledelsesmæssige fag, og du får gennem undervisningen en grundig teoretisk viden, som du bagefter prøver af i praksis i SIMACs laboratorier og simulatorer. Ligeledes har du gennem dine praktikperioder til søs på vores skibe mulighed for at få afprøvet din teoretiske viden samt samle erfaringer til dine skoleophold.

    Hvad laver en skibsfører?

    Under din praktiktid får du erfaring både på broen og på dækket. Du bliver tilknyttet en af vores officerer, og får mulighed for at afprøve de teoretiske ting, du har lært på skolen i praksis. Du vil påmønstre forskellige containerskibe, så du får stiftet bekendtskab med forskellige besætninger og ruter.

    Som skibsfører har du desuden mulighed for at blive kaptajn, hvilket gør dig til den øverst ansvarlige leder ombord. Udover at navigere selve skibet, kommer dit arbejde også til at indebære planlægning af sejladsen, sikkerhed og materiale, administrative opgaver m.m.

    Svendborg som studieby

    Svendborg er en gammel handelsby i det sydfynske med direkte adgang til havet! Byen grænser op af Det Sydfynske Øhav, hvor der er rig mulighed for kajak, kite surfing, dykning og sejlads.

    Svendborg er en attraktiv studieby, fordi den har alt det, de større studiebyer har – et pulserende byliv både dag og nat. Det er dog langt fra ligeså dyrt at bo i Svendborg, som det er at bo i de større studiebyer.

    I Svendborg er det tilmed let at finde bolig som studerende, og der er mange forskellige muligheder, afhængigt af hvad du er til. Du kan f.eks. søge ind på A.P Møller Kollegiet, eller du kan melde dig ind i en boligforening for at finde en almindelig lejlighed.

    Bliv kontaktet

    Har du spørgsmål som du ikke kan finde svar på, her på siden? Så fortvivl ikke. Du kan nemlig bare spørge en kadet hos Maersk, der selv er under uddannelse, og derfor kan svare på alt det, du har brug for at vide. Ingen spørgsmål er for store eller små! Det sker ved at du blot udfylder de få felter nedenfor og så vil en hjælpsom kadet tage kontakt til dig. Du kan selv vælge, om det skal være et opkald eller et fysisk møde i Svendborg.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Nov

    Juleassistance hos BR

    Vil du være med på et stærkt team, der hver eneste dag giver gode oplevelser og god vejledning? Er du energisk og entusiastisk, og kan du være med til at skabe en stemning, hvor vores kunder i alle aldre kan finde begejstring og inspiration blandt de kendte klassikere og de nyeste skud på legetøjsstammen?

    Så har vi en spændende mulighed til dig.

    Hos BR skaber vi oplevelser, og du er en vigtig del af et team præget af samarbejde og fleksibilitet, hvor kunden og den gode vejledning og service er i centrum. Du bliver del af et hold af medarbejdere med en fælles begejstring for legetøj og ikke mindst for legebørn. At skabe den gode kundeoplevelse hos BR er meget mere end at sørge for fyldte hylder og en god bundlinje. Det er at evne at skabe den rette stemning, og det er at give kunderne en oplevelse, der får dem til at komme igen og igen.

    Med andre ord, du får et job, hvor du og resten af teamet får en umiddelbar belønning for jeres arbejde, når I giver kunderne den gode indkøbsoplevelse med smil og kvalitet, og når I skaber den helt særlige forbindelse til en lille kunde, der får et ønske opfyldt.

    Din opgave er først og fremmest at sikre, at kunderne får et fantastisk besøg hos os gennem god vejledning, smilende og imødekommende betjening, en indbydende og lækker butik, og du har overskud til leg, nysgerrighed og små pilfingre.

    Skab den rette stemning 
    Din arbejdsdag foregår hos kunderne i butikken, hvor du vejleder, hjælper og sørger for, at butikken altid er indbydende. Du er en ægte teamplayer, der tager ansvar og giver en kollega en hånd med, så I sammen når i mål.

    Hvem er vores nye kollega? 
    Vi ser gerne, at du har erfaring eller en uddannelse fra detailbranchen. Hvis du har produkterfaring vil det være en stor fordel, hvis ikke, klæder vi dig godt på til jobbet.

    • Du er serviceminded, fleksibel og kan bevare overblikket, når situationen kræver det.
    • Du har fokus på kunderne og en fantastisk service, og du bidrager til det gode sammenhold i teamet.
    • Du kan lide, at der er travlt og drives af den energi, en fyldt butik giver.

    Vi kan tilbyde dig 
    et spændende job med masser af udfordringer for et af Danmarks mest kendte brands af både børn, deres forældre og bedsteforældre.

    Er det dig? 
    Så send os din ansøgning hurtigst muligt gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Okt

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Træd ind i en international virksomhed i vækst og få chancen for at:

    • arbejde med forskellige lønopgaver i en stor international virksomhed
    • sikre at vores medarbejdere får en korrekt lønafregning
    • udvikle dit talent og samarbejde med mange forskellige afdelinger i Lidl

     

    Kom og vær med i vores succes, hvor vi hele tiden stræber efter mere – også når det gælder vores medarbejdere. Vi leder lige nu efter en ny Payroll Assistent, som brænder for at arbejde med løn.

    Du vil blive en del af Lidl Danmarks dygtige og servicemindede Payroll-team, som månedligt laver løn for mere end 3400 medarbejdere fordelt over hele landet. Teamet består af en Project Manager, en Payroll Responsible, fire Payroll Assistants og en Student Assistant.

    Payroll-teamet er en del af vores kompetente og sociale HR-afdeling, som også består af afdelingerne Recruiting & Employer Branding og Development & Engagement. I alt er vi cirka 25 medarbejdere. Læs mere om vores HR-afdeling her.

    Nyt hovedkontor i Aarhus 2023
    Vi er placeret i Kolding, men er påbegyndt bygningen af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar i sommeren 2023.

    Dit primære arbejdssted vil være på vores hovedkontor i Kolding, men med mulighed for at arbejde hjemmefra eller fra vores satellitkontor ca. 1-2 dage pr. uge.

    • Lønbehandling, herunder stamdata og refusionssøgning
    • Sikre at vores medarbejdere får en korrekt lønafregning
    • Dialog med medarbejdere og ledere omkring lønrelevante forhold
    • Understøtte diverse lønprojekter og opgaver

    Du har blik for detaljen og med din naturlige sans for systematik og struktur, gør du dit yderste for, at lønafregningen bliver korrekt  hver gang. 
    Med dit servicegen motiveres du af at hjælpe og kommunikere med mange mennesker, og du er god til at skabe relationer til dine samarbejdspartnere.

    Som kollega er du glad og positiv, og du bidrager til den gode stemning i afdelingen.

    Derudover har du gerne:

    • flere års erfaring med løn- og personaleadministrationsarbejde
    • kendskab til SAP lønsystem
    • kendskab til overenskomsterne HK kontor, HK butik og 3F lager
       
    • En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig både fagligt og personligt
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, god stemning og højt humør
    • En spændende og varieret arbejdsdag med både ansvar for og frihed til selv at planlægge en del af arbejdsugen
    • Konkurrencedygtig løn og pension
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

     

    Du vil fra start få en grundig oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes.

    Har du spørgsmål?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Payroll Manager, Lennart Larsen, på telefon: 6034 0665.

    Vi indkalder løbende til samtaler, og rekrutteringsprocessen afsluttes, når den rette kandidat er fundet.

    Tiltrædelse snarest muligt.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Bliv Projektleder i Facility Management, hvor du får mulighed for:

    • en spændende, udfordrende og selvstændig stilling
    • at bruge dit store drive og din tekniske baggrund til at gøre en forskel
    • at blive en del af et dygtigt og passioneret team, hvor faglig sparring og humor er en del af hverdagen

     

    Vores Facility Management afdeling søger forstærkning!
    Vi har brug for en selvkørende project manager med et stort drive og lyst til at gøre en forskel. Du får her muligheden for en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du skal være omstillingsparat og trives i et højt aktivitetsniveau med varierende opgaver.

    Lyder det som noget for dig?

    Som project manager tilbydes du en spændende stilling i et team bestående af syv dygtige og engagerede kollegaer. Afdelingen er kendt for et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor, og ikke mindst et stærkt sammenhold. Læs mere om afdelingen her.

    ”Som Projektleder hos Lidl Danmark bliver du en del af en international virksomhed, hvor du vil have en bred kontaktflade intern såvel som ekstern. Derudover bliver du en del af et team, hvor der er stor fokus på faglig sparring, humor og ikke mindst et stærkt sammenhold. Du vil få et stort medansvar for, hvordan vi drifter og forbedrer vores ejendomme” udtaler din kommende kollega, Marco Britze, project manager i Facility Management.

    Bring din tekniske baggrund i spil
    En stor del af din arbejdstid vil gå med at håndtere de mangeartede opgaver inden for Facility Management. Du vil blandt andet have ansvaret for drift og vedligehold af vores ejendomme. Dit primære fokus i stillingen vil være:

    • Optimering
    • energiledelse
    • økonomisk overblik af ejendomsporteføljen
    • kommunikation med ejendomskontorerne, direktionen og kolleger

     

    Du har en teknisk baggrund – og gerne kendskab til tekniske installationer. Arbejdsopgaverne er mange, og derfor er du kendetegnet ved at være struktureret, initiativrig, serviceminded samt velformuleret såvel skriftlig som mundtlig. Du er desuden ikke bleg for at tage ansvar og træffe  beslutninger på egen hånd.

    Nyt hovedkontor i 2023
    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding tæt ved E45, men vi er i gang med byggeriet af et stort, nyt og innovativt hovedkontor ved Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor forventes at stå klar i midten af 2023. Vi forventer derfor, at du allerede nu har gjort dig nogle overvejelser ift. Aarhus, da vi ønsker et langsigtet samarbejde.

    Efter en grundig oplæring på vores hovedkontor i Kolding, vil du have mulighed for at arbejde mere fra vores satellitkontor, som er placeret lige udenfor Aarhus.

    Du vil indgå i et team og skal deltage i løsning af følgende opgaver:

    • Udarbejdelse af rapporter, analyser og nøgletal af FM-omkostninger samt budgetopfølgning
    • Udarbejdelse af rapporter, analyser og nøgletal til ISO50001
    • Planlægning af budget for driftsomkostninger og energiforbrug
    • Deltage i udviklingen af nye byggekoncepter i samarbejde med medarbejdere i Byg
    • Undervisning af medarbejdere i interne retningslinjer og virksomhedens egne ejendomsmanagementsystemer
    • Opfølgning på retningslinjernes effektivitet
    • Drift af målernetværk i virksomhedens eget dataopsamlingsprogram
    • Optimering af tekniske anlæg
    • Støtte andre afdelinger med viden og data
    • Du har en uddannelse som ingeniør, bygningskonstruktør, maskinmester eller lignede
    • Du har teknisk forståelse og interesse for drift og vedligehold af ejendomme
    • Du er stærk i Microsoft Office pakken, herunder især Excel
    • Du har gode kommunikative evner i forhold til interne og eksterne samarbejdspartnere
    • Du kan overholde deadlines og bevare overblikket over mange igangværende opgaver
    • Du har gode sprogkundskaber i dansk og engelsk mundtlig såvel som skriftligt
    • Du har kendskab til tysk mundtligt såvel som skriftligt
    • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og passionerede kolleger
    • Du vil fra start få en grundig introduktion til virksomheden og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet som Projektleder i Facility Management
    • En spændende og varierende arbejdsdag med personlig og faglig udvikling
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Løn efter kvalifikationer

     

    Vil du vide mere om jobbet? 
    Læs mere om hvordan det er at arbejde hos os på hjemmesiden www.karriere.lidl.dk. Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Teamleder i Facility Management, Athra Dawood, på tlf. 7635 0203.

    Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning med det samme!
    Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    * Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver 
    * Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    * Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    * Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    * Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede 
     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar. 

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    * Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    * Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    * Har en venlig og professionel fremtoning
    * Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    * Har overblik og fokus på detaljen 
    * Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp
     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef. 

    Som souschef i Lidl får du: 

    * En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    * Branchens bedste sammenhold
    * Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    * Attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distrikt Chef Rasmus Jensen på telefon 42 12 06 40, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.