Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    1. Jul

    Servicerådgiver Relatel

    2100, København Ø

    Er du vores nye servicerådgiver ? 
    Hos Relatel er missionen klar: Vi vil levere kundeservice på et exceptionelt højt niveau, hver gang vi taler med en kunde. Derfor har vi brug for din hjælp!

    Hvem er vi?

    • Vi hjælper virksomheder med at skabe gode forbindelser til deres kunder via telefoni- og chatløsninger
    • Vi tror på, at gode forbindelser er den bedste grobund for et godt og langvarigt forretningsforhold
    • Vi leverer sublim kundeservice til vores kunder hver dag

    Vores kontor ligger på Østerbro og er fyldt med kreativitet, høj arbejdsmoral og gode kollegaer, der alle kæmper for at skabe de gladeste kunder i Danmark

    Dine primære arbejdsopgaver:

    • Du kommer til at tage telefonen og hjælpe med kundehenvendelser
    • Du skal besvare chatbeskeder og mails fra nye og eksisterende kunder
    • Du skal behandle diverse administrationssager – herunder nummerflytninger
    • Du kommer til at kontakte eksisterende kunder for at sikre, at de er glade og tilfredse med deres løsning, og at de ikke har nogen spørgsmål
    • Du bliver sammen med teamet ansvarlig for at følge op på de kunder, der har givet os en anmeldelse i en tilfredshedsmåling.

    Dine kvalifikationer:

    • Du er klar på at møde vores kunder med et smil
    • Du tror på, at god kundeservice er guld værd, når en virksomhed skal vækste
    • Du har erfaring med at kommunikere og servicere kunder
    • Du er moden og målrettet i din måde at gå til opgaver på
    • Du bliver ikke forskrækket, når kunden spørger om 4G, roaming eller Wi-Fi
    • Du er til stede og nærværende i mødet med kunden, og du kan sætte dig ind i kundens sag
    • Du er god til at etablere en personlig relation og kender værdien af at gå ekstra langt for at styrke relationen til kunden
    • Du er klar på at besvare telefonen den ene dag og chatten den anden dag.

    Vi tilbyder: 

    • En social arbejdsplads med masser af ansvar
    • En stærk virksomhedskultur med værdier, som vi bruger aktivt i hverdagen.


    Se dem her

    •  Grundig oplæring og løbende udvikling
    • God lønordning
    • At blive en del af et team med frihed og plads til kreativitet
    • Mulighed for at være en vigtig del af en hurtigt voksende virksomhed

    Arbejdstiden er kl. 8-16. Adressen er Teglværksgade 18, 2100 København Ø. Jobstart hurtigst muligt. 
    Vi vil løbende tage folk til samtaler – så send din ansøgning nu. 


    Ansøgningsfrist: 1. juli 2021

    Kontaktperson: Alexander Schou Ankersø, telefon +45 7199 9941

    Arbejdssted: Teglværksgade 18, København 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    Souschefer til Vestegnsområdet

    4600, Storkøbenhavn

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske en af vores nye souschefer til vores butikker i Ballerup, Vallensbæk, Brøndby Strand, Friheden eller Greve.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    * Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    * Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    * Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    * Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    * Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    * Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    * Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    * Har en venlig og professionel fremtoning
    * Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    * Har overblik og fokus på detaljen
    * Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef.

    Som souschef i Lidl får du:

    * En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    * Branchens bedste sammenhold
    * Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    * Attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Magnus Jönsson på telefon 42 12 06 16, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Maj

    Er du stærk i strategisk kommunikation og vild med at trylle med ord? Er du god til tal og analyse? Brænder du for at skabe kreativt indhold? Er du en digital haj? Hvis det lyder, som dig, så kunne det være dig, som vi leder efter som praktikant i MediaCom Group.

    Ansøgningsfrist er den 30. april hvis du ønsker at starte i august, og den 30. oktober hvis du ønsker at starte i januar. Indsend og upload din ansøgning her.

    Herunder kan du læse lidt mere om, hvordan det er at være i praktik hos MediaCom Group. Hvis du er interesseret, så søg hurtigst muligt om praktikplads.

    Arbejdstiden er 37 timer om ugen og dit praktikophold hos os være på minimum 5 måneder for at komme i betragtning. Praktikken er ulønnet men er inkl. gratis frokostordning.

    Vi skal bruge dit CV, relevante eksamenspapirer og en motiveret ansøgning fra dig, hvor du fortæller os om dine kompetencer. Fremhæv gerne hvilke arbejdsområder du brænder for, samt hvilken afdeling du forestiller dig, at du vil passe ind i. 

    Hvem er du?

    Hos MediaCom Group søger vi nye talenter med forskellige fagligheder til vores afdelinger i København og Aarhus. Uanset hvilke talenter du besidder, forestiller vi os, at du:

    • Er i gang med en universitetsuddannelse inden for markedsføring, medier, teknologi eller kommunikation
    • Har en analytisk tilgang til dine arbejdsopgaver og har flair for formidling
    • Er vild med medier og nysgerrig på at lære mere
    • Er god til at arbejde selvstændigt og er ambitiøs i dit arbejde
    • Er initiativrig, selvkørende og god til at påtage dig ansvar
    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Jun

    Account manager - Relatel

    2100, København Ø

    Er du sælger helt ind til knoglerne?

    Er du en stærk kommunikator og vant til at præstere som sælger, så er det netop dig vi søger!

    Lige nu søger vi Account Managers til vores team på Østerbro, København.

    Vores team er under stor udvikling, og vi har store ambitioner om vækst i 2021. Netop derfor har vi brug for
    dine evner til at skabe gode relationer over telefonen til små og mellemstore virksomheder i Danmark.
    Som Account Manager hos Relatel vil du være med til, at udbygge Relatels position på erhvervsmarkedet
    igennem en vedholdende, intelligent og fokuseret indsats.

    Vi garanterer dig, at du bliver medlem af et team, som har det sjovt, løber hurtigt og lykkes sammen. Vi er sat i verdenen for at gøre livet nemmere for vores kunder, og det håber vi, at du vil være en del af.

    Om dig:

    • Du er engageret i dit arbejde, og går motiveret ind til dine opgaver
    • Du elsker udfordringer, og går ind til disse med et stort konkurrencegen
    • Du trives med at arbejde med ambitiøse mål, hvor dit konkurrencegen vil skinne igennem
    • Du har stærke kommunikationsevner
    • Du er udadvendt, social og energisk - samtidig er du en teamplayer med stort T
    • Du har erfaring med salg, og har tidligere præsteret stærke resultater


    Vi tilbyder:

    • Åben og humoristisk omgangstone med “højt til loftet”
    • Grundig oplæring og karriereudvikling som tager udgangspunkt i din vilje til at lykkes
    • En arbejdsplads som vægter fællesskab - også på tværs af afdelingerne
    • Plads og ansvar til hver enkelt
    • God fast løn og attraktiv bonusordning

    Vi har kontor på Østerbro, og vi sidder i dejlige store og lyse lokaler, som emmer af aktivitet, virkelyst og glæde - og hvor stemningen er præget af, at vi alle repræsenterer produkter og løsninger, som vi er stolte af.

    Hvis du har uddybende spørgsmål til rollen, er du velkommen til at kontakte Salgschef Jonas Reimann Madsen på jre@relatel.dk


    Ansøgningsfrist: 1. juni 2021

    Kontaktperson: Salgschef Jonas Reimann Madsen på jre@relatel.dk

    Arbejdssted: Telgværksgade 18, København Ø

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    an du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    * Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    * Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    * Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    * Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    * Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    * Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    * Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    * Har en venlig og professionel fremtoning
    * Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    * Har overblik og fokus på detaljen
    * Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef.

    Som souschef i Lidl får du:

    * En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    * Branchens bedste sammenhold
    * Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    * Attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Ninna Hvingel på telefon 42 12 06 68, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Maj

    Er du stærk i strategisk kommunikation og vild med at trylle med ord? Er du god til tal og analyse? Brænder du for at skabe kreativt indhold? Er du en digital haj? Hvis det lyder, som dig, så kunne det være dig, som vi leder efter som praktikant i MediaCom Group.

    Ansøgningsfrist er den 30. april hvis du ønsker at starte i august, og den 30. oktober hvis du ønsker at starte i januar. Indsend og upload din ansøgning her.

    Herunder kan du læse lidt mere om, hvordan det er at være i praktik hos MediaCom Group. Hvis du er interesseret, så søg hurtigst muligt om praktikplads.

    Arbejdstiden er 37 timer om ugen og dit praktikophold hos os være på minimum 5 måneder for at komme i betragtning. Praktikken er ulønnet men er inkl. gratis frokostordning.

    Vi skal bruge dit CV, relevante eksamenspapirer og en motiveret ansøgning fra dig, hvor du fortæller os om dine kompetencer. Fremhæv gerne hvilke arbejdsområder du brænder for, samt hvilken afdeling du forestiller dig, at du vil passe ind i. 

    Hvem er du?

    Hos MediaCom Group søger vi nye talenter med forskellige fagligheder til vores afdelinger i København og Aarhus. Uanset hvilke talenter du besidder, forestiller vi os, at du:

    • Er i gang med en universitetsuddannelse inden for markedsføring, medier, teknologi eller kommunikation
    • Har en analytisk tilgang til dine arbejdsopgaver og har flair for formidling
    • Er vild med medier og nysgerrig på at lære mere
    • Er god til at arbejde selvstændigt og er ambitiøs i dit arbejde
    • Er initiativrig, selvkørende og god til at påtage dig ansvar
    Læs mere
  • Job_listing_image

    5. Jun

    Pizzaiolos - look here

    Cofoco is currently hiring staff for our new Corsa Pizza in Nordhavn and at Østerbro.

    Our style is pizza napoletana - with high standards and with only the best products.

    You are an experienced pizzaiolo, or a very fast learner - with at least some kitchen experience.

    You must work well, both alone and in teams with others.

    A passed hygiene course is required.

    We offer an exciting and vibrant workplace, full time and a healthy work environment.

    Looking very much forward to hearing from you.

    Best Regards

    Cofoco, Corsa Pizza

    Application deadline:
    As soon as possible
    Læs mere
  • Job_listing_image

    5. Jun

    Cofoco is searching for dishwasher staff to work at our restaurants


    We are looking for good and stable dishwashers and cleaning staff to work at our restaurants in permanent and temporary jobs. Our restaurants are primarily placed in the city center of Copenhagen.

    We might have the right job for you if you are service minded and like to work in a very busy kitchen – sometimes you are on your own and other times you are part of a team.

    We offer

    · flexible working hours and safe employment conditions

    · planned schedule

    · competent and caring colleagues

     

    We expect that you

    · maybe have experience from other restaurants or commercial kitchens

    · have a valid working permit

    · are stable and show a positive attitude

    · are able to communicate in Danish or English

     

    If you are interested, please send your application and CV by following the link below.

    We are looking forward to hear from you.

    Application deadline:
    As soon as possible
    Læs mere
  • Job_listing_image

    5. Jun

    As we are getting closer to the opening of our new restaurant, Delphine, we are now hiring kitchen helpers.

    The restaurant will be focused on medditerranean-style seafood grilled over charcoal on our parilla grill.

    You don't neccesarily need to have previous experience as long as you can take responsibility, and want to be a part of the team.

    Working hours will mainly be during the daytime.

     

    We offer

    · Flexible working hours and safe employment conditions

    · Planned schedule

    · Competent and caring colleagues

     

    We expect that you

    · Not neccesarily have previous experience (but it would be preferred)

    · Know how to work in a busy environment

    · Have a valid working permit

    · Are stable and show a positive attitude

     

    If you are interested, please send your application and CV by following the link below.

    We look forward to hearing from you.

    Application deadline:
    Ongoing
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.