Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    23. Dec

    Har du passion for mad og gode smagsoplevelser, og har du lyst til en alsidig og spændende uddannelse inden for et af de stærkeste madbrands i Danmark? Så er du måske vores nye kokkeelev til Restaurant H.C by Meyers på Hotel Odeon.

    Hotel Odeon er et nyopført hotel med 234 værelser samt 4 møde/konference lokaler. Restaurant H.C by Meyers er hotellets restaurant og drives af Meyers Venues. Restauranten er en udpræget a la carte restaurant, men vi laver naturligvis også morgenmad, frokost, mødeforplejning til hotellets gæster. Ligeledes afholdes her også selskaber og fester.

    Vi lægger vægt på friske sæsonvarer, økologi, sundhed og udvikling af nye retter – alt sammen pakket ind i stor velsmag.

    Arbejdstiden er 37 timer om ugen, og du vil indgå i en vagtplan med skiftende arbejdstider og fri hver anden weekend.

    Vi forventer, at du er:

    • Ambitiøs og villig til at lære
    • Positiv og glad af natur
    • Ansvarsfuld og selvstændig
    • Klar til at udvikle dig både fagligt og personligt
    • Pligtopfyldende, serviceminded, fleksibel og løsningsorienteret
    • En teamspiller med gode samarbejdsevner
    • Mødestabil uanset mødetidspunkt

    Du kan lide at arbejde i et højt tempo i et kreativt miljø med en uformel omgangstone. Kvalitet er en integreret del af alt, hvad du gør, og humor, empati og et smil er naturligt for dig.

    Vi tilbyder:

    • En spændende hverdag hvor dagene sjældent ligner hinanden
    • En god grunduddannelses, hvor du kommer igennem alle aspekter i kokkeuddannelsen
    • Samarbejde med et ungt og dynamisk team
    • Ordnede forhold og en koncern med over tusinde ansatte i fødevarebranchen

    Tiltrædelse start januar 2020 eller når den rigtige kandidat er fundet.

    Vi behandler ansøgningerne og indkalder kandidater til samtale løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    Michael Kofoed Nielsen
    miko@meyerscc.dk
    Ansøgningsfrist:
    Løbende
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Du må gerne skrive til os

    Fandt du ingen ledige job der passer til dine kvalifikationer og ønsker? Så er du meget velkommen til at sende en uopfordret ansøgning til os.

    Vi gemmer din ansøgning

    I emnefeltet i din e-mail beder vi dig skrive det arbejdsområde, du søger indenfor. Vi gennemgår løbende ansøgningerne og kontakter dig, hvis der inden for 4 måneder kommer en stilling, som passer til dine kvalifikationer.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    De bedste hilsener

    Løgismose Meyers HR

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Dec

    Souschef - Silkeborg

    8600, Silkeborg


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede
     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Ronnie Pedersen på telefon 42120554, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede
     



    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Ronnie Pedersen på telefon 42120554, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    We are always looking for talent to join Epinion. 

    If you are interested in working at Epinion and there are no active openings, you are welcome to send us your unsolicited application.

    Please apply by uploading your CV and application (1 page). Both CV and application may be written in either Danish or English as you prefer.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Dec



    Would you like to be part of the newest development of logistics systems in the Lidl world? Then you now have the opportunity to become part of our logistics team and help to ensure and support the continuing transformation towards more automated processes in our logistics centers in Denmark.

    The first project will be in our regional logistics center in Køge. The logistics center is expanding with a modern logistics system, which includes a semiautomatic picking system, a fully automated high bay warehouse and the introduction of a new WMS system. Your role in the project will be in the introduction of the new Warehouse Management and Transportation System - SAP EWM and SAP TM. The job includes approximately 12 month intensive training abroad from the start.

    In Lidl we attach great importance in making your entry worthwhile! Therefore, you will step into an environment that believes in your abilities and ideas: Our training program prepares you for your tasks - and a personal mentor ensures that you are well introduced in your job and in our organization. This is how you can quickly find your way in Lidl - and from the very beginning, you will be able to discover the supportive cooperation and the high level of training at our international headquarter.

    Your training will last about 12 month, during which you will be stationed primarily at Lidl’s International HQ in Neckarsulm. From here, you will be sent to training sessions in other European countries and of course in Denmark. After finishing the training, you will be integrated in the Logistics team based in our Danish HQ working on the implementation of SAP EWM and SAP TM at our logistics center in Køge.

    The HQ in Denmark is located in Kolding at the moment, but we are in the process of building of a new and larger HQ on Godsbanen in Aarhus – right in the heart of the city! The new HQ will be ready in 2021.

    Start date: January 2020

    Do you have any questions about the job?
    Further information can be obtained on weekdays between 09.00 am and 04.00 pm by contacting Project Manager Martin Christiansen on +45 7635 0286 / martin.christiansen@lidl.dk

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Active participation in the definition of logistical processes and system optimizations
    • Create training modules, moderate training sessions and secure knowledge transfer to the end user
    • Create test concepts and carry out process and integration tests
    • Ensure the smooth running of the project and coordination of project phases, as well as coordinate with the different area project managers e.g. IT
    • On-site support in the implementation of SAP EWM and SAP TM


    Om dig

    Om dig
    • Successfully completed a degree in business administration, supply chain or logistics or a similar field of study
    • Basic knowledge in the areas of logistics and transportation
    • Knowledge of warehouse management systems, e.g. SAP EWM or SAP TM
    • Firsthand experience in the implementation of IT projects
    • Good command of spoken and written English and Danish or German
    • Willingness to travel abroad for approximately 12 month
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • An exciting, challenging and varying working day
    • Excellent career opportunities and professional challenges
    • An informal work environment with professional sparring and motivated colleagues
    • Competitive pay package

    Start date: January 2020

    Do you have any questions about the job?
    Further information can be obtained on weekdays between 09.00 am and 04.00 pm by contacting Project Manager Martin Christiansen on +45 7635 0286 / martin.christiansen@lidl.dk

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Dec



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    16. Dec

    Butikschef - Nørre Sundby

    9400, Nørresundby


    I Lidl arbejder vi hårdt for at skabe resultater og fortsætte vores vækst, så vi bliver danskernes foretrukne indkøbssted. Vi er nemlig ikke bange for ambitioner – og her er også plads til dine. Hvis du kan inspirere dine medarbejdere til at smøge ærmerne op og tage fat, finder du ikke et bedre sted at investere dig selv og din karriere end i Lidl. Vi har nemlig en plan for det hele, også for dig. Det er derfor, vi siger, at du lykkes i Lidl.

     

    Som butikschef er det dig, der sørger for, at alt går op i en højere enhed. Du går forrest og motiverer dine medarbejdere til at skabe rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Du sørger for, at alle opgaver bliver fulgt til dørs, og at butikken altid er salgsklar. Samtidig sørger du for, at dine medarbejdere trives, og du bakker dem op i deres udvikling.

    Du bliver også ansvarlig for at:
     

    Du har muligvis en lederuddannelse og har med succes motiveret og ledet et hold af medarbejdere til at skabe gode resultater. Måske er du allerede en dygtig og resultatorienteret butikschef eller afdelingsleder hos en af vores kolleger i branchen, eller også har du en tilsvarende baggrund og lyst til at investere dig selv og din karriere i en velfungerende arbejdsplads med store ambitioner og højt til loftet. Derudover forventer vi, at du er:
     

    Som butikschef i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med konkurrenternes. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive butikschef i Lidl:
     


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Camilla Baastrup på telefon 4212 0599, hverdage mellem kl. 8 – 16.


     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som butikschef er det dig, der sørger for, at alt går op i en højere enhed. Du går forrest og motiverer dine medarbejdere til at skabe rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Du sørger for, at alle opgaver bliver fulgt til dørs, og at butikken altid er salgsklar. Samtidig sørger du for, at dine medarbejdere trives, og du bakker dem op i deres udvikling.

    Du bliver også ansvarlig for at:
     

    • Lede og fordele den daglige butiksdrift
    • Oplære, uddanne, lede og motivere dine medarbejdere i butikken
    • Følge op på Lidls butikskoncepter
    • Følge op på nøgletal og bruge dem aktivt til at nå butikkens mål
    • Rekruttere nye medarbejdere
    • Tage del i den daglige drift af butikken, fx varebestilling og -opfyldning


    Om dig

    Om dig

    Du har muligvis en lederuddannelse og har med succes motiveret og ledet et hold af medarbejdere til at skabe gode resultater. Måske er du allerede en dygtig og resultatorienteret butikschef eller afdelingsleder hos en af vores kolleger i branchen, eller også har du en tilsvarende baggrund og lyst til at investere dig selv og din karriere i en velfungerende arbejdsplads med store ambitioner og højt til loftet. Derudover forventer vi, at du er:
     

    • Empatisk, motiverende og har en anderkendende ledelsesstil
    • Ansvarsbevidst og kan uddelegere og følge opgaverne til dørs
    • Resultatorienteret og har forretningssans
    • Serviceminded og kan skabe rammerne for gode indkøbsoplevelser
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    Som butikschef i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med konkurrenternes. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive butikschef i Lidl:
     

    • Muligheden for at skabe dine egne resultater med din egen butik
    • Chancen for at vise, hvad du kan i Europas største detailkæde
    • Du bliver en del af en konceptstærk international virksomhed, hvor fundamentet er lagt for, at du lykkes
    • Mulighed for at udvikle dig i din stilling
    • Fri bil af mærket BMW efter prøvetiden på 3 måneder og særdeles attraktiv lønpakke


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Camilla Baastrup på telefon 4212 0599, hverdage mellem kl. 8 – 16.


     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Dec



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Dec

    Elgiganten søger Service og lager medarbejder på deltid - 20 timer pr. uge 

     

    Vi søger en service og lager medarbejder på deltid som kan skabe glade kunder ved at være venlig, hurtig og effektiv i forbindelse med vareudlevering, service og reklamationer. Vi leder efter dig som vil have spændende udfordringer ved siden af fx din uddannelse. Som deltids ansat i Elgiganten sammensætter vi din vagtplan, så den passer til dig og vores kunder. Du er en af de sidste personer kunderne møder i Elgiganten, så det er vigtigt, at du er udadvendt og har let til smil og du skal kunne lægge skulder til og hjælpe kunderne for, at de altid forbliver tilfredse med deres oplevelse i Elgiganten. Er det dig? 

     

    FORVENTNINGER 

     

    Når du arbejder hos Elgiganten, kan du helt sikkert forvente at blive en del af en spændende virksomhed, hvor der altid er fart over feltet. Du kommer med sikkerhed til at have travlt og altid have noget at tage dig til, når du er på arbejde. Du kan se frem til at møde en masse engagerede kollegaer, som arbejder for at være bedst, tjene penge og have det sjovt. Vi vil som virksomhed sørge for, at du bliver videreuddannet, trænet og udviklet i den retning du ønsker. 

    Vi forventer, at du er høflig, hjælpsom og ærlig – og så forventer vi, at du vil hjælpe vores kunder på den bedst mulige måde. Vi forventer, at du er hårdtarbejdende og resultatorienteret, effektiv og punktlig. Derudover er du er proaktiv og tager ansvar for stort som småt, når du er på arbejde. Vi forventer ligeledes, at du ikke søger jobbet hos Elgiganten, hvis du blot gør det for pengenes skyld. Du skal søge jobbet fordi du altid har lyst til at gøre vores kunder glade og i alle situationer vil overgå deres forventninger. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke baseret på dine kvalifikationer og din personlige indsats. 

     

    VISION: GIVE EVERYBODY THE AMAZING WORLD OF TECHNOLOGY 

     

    Hos Elgiganten drives vi af engagement og effektivitet, og vores værdigrundlag er fundamentet for vores succes. Vi ved, at det kræver hårdt arbejde at opnå, men vi arbejder hårdt hver eneste dag for at nå vores mål. Vi lytter til vores kunder, vi lytter til hinanden, vi hjælper, rådgiver og gør hvad der skal til for at levere. Vi ved vi kan og vi ved, at det kræver noget ekstraordinært af alle der bærer Elgiganten-skjorten. 

     

    ELKJØP ACADEMY 

     

    Som medarbejder hos Elgiganten er du vores vigtigste ressource! Det er ikke noget vi bare siger, men noget vi tager ekstremt seriøst. Hos Elgiganten ser vi ikke uddannelse og træning som en omkostning, men derimod en investering i at få de bedste sælgere og ledere i branchen. Elkjøp Academy er Elgigantens egen skole, der uddanner og træner i både personlige og faglige færdigheder. 

    Alle medarbejdere i organisationen, fra deltidsmedarbejdere til varehuschefer, kommer kontinuerligt på kurser og trænes på Elkjøp Academy. Udover at tilføre dig masser af faglig viden, udvikler Elkjøp Academy dig også som person og medarbejder. Det er også meget vigtigt for os, at vi skal have det sjovt og rart med hinanden undervejs. Derfor lægger vi stor vægt på en fri og afslappet omgangsform. Vi investerer over 50 millioner kroner om året på at uddanne og træne vores medarbejdere. Det betyder også, at vi hvert år afholder over 36.000 træningsdage i hele Norden, og vi lægger vægt på, at du får en god og lærerig uddannelse. 

     

    Vil du med på holdet? 

    Så send din ansøgning via linket nedenfor. Da vi afholder samtaler med kvalificerede kandidater løbende, vil vi gerne modtage din ansøgning allerede i dag. Vi forbeholder os retten til at afslutte rekrutteringsforløbet inden ansøgningsfristens udløb, hvis vi har fundet den helt perfekte Gigant. 

     

    I nogle tilfælde, vil du modtage en mail med ønsket om at du gennemfører en test inden en evt. personlig samtale. 

     

    Vi glæder os meget til at høre fra dig! 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Dec



    Brænder du for at udvikle dine faglige kompetencer i et selvstændigt og udfordrende studiejob? Vil du gerne have hands-on erfaring med business controlling i en international og ambitiøs virksomhed? Så er det måske dig, som er vores nye studentermedhjælper 15-20 timer pr. uge til vores Controlling afdeling, på Lidl’s hovedkontor i Kolding.

    Du bliver en del af et controllerteam på otte personer, der har det økonomiske overblik og understøtter forretningen. Teamet har ansvaret for selskabets interne regnskabsrapportering, koncernrapportering, optimeringsprojekter, budgetlægning, opfølgning og ledelsesinformation. Som team arbejder vi meget selvstændigt, men sætter pris på en uformel omgangstone i afdelingen, hvor der også er plads til humor.

    Der er tale om et selvstændigt og udfordrende job, hvor du skal trives med varierende opgaver, mange deadlines og et højt aktivitetsniveau. Den største del af arbejdet vil ligge i den første del af måneden, da det er her vi laver den månedlige opfølgning og rapportering.

    Du kan have flere indgangsvinkler til jobbet, men umiddelbart forestiller vi os, at du er i gang med en økonomisk uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar i år 2021.

    Kan du se dig selv i jobbet?
    Så send din ansøgning hurtigst muligt. Tiltrædelse snarest muligt.
    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen når den rigtige person er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Så kan du kontakte Head of Controlling, Dennis Weber på telefon 4212 0575.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Assistere med udarbejdelse af rapportering og analyser
    • Business controlling
    • Budgetopfølgning
    • Ad hoc analyser
    • Forfaldende praktiske opgaver


    Om dig

    Om dig
    • Du er fortrolig med IT og i særdeleshed EXCEL
    • Du er resultat- og forretningsorienteret og tager initiativ
    • Du er teamplayer, men har det samtidig godt med at arbejde selvstændigt
    • Du er ansvarsbevidst og har masser af drive, så du kan holde et højt aktivitetsniveau
    • Du har en positiv indstilling, og tror på, at tingene nok skal lykkes, og at resultaterne skabes gennem samarbejde
    • Du har fokus på detaljerne, da det er nødvendigt for at levere korrekte rapporteringer
    • Du har en god portion humor, og trives i en afdeling, hvor tonen er frisk og ligefrem
    • Du er gerne studerende på en økonomisk uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau
       
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Grundig og målrettet oplæring, så du føler dig rustet til dine opgaver
    • Et unikt indblik i hvordan der arbejdes professionelt med controlling i en stor, international virksomhed, der vækster
    • Masser af faglige udfordringer og solide erfaringer som du vil kunne bruge i din karriere
    • Et godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Et uformelt arbejdsmiljø med plads til humor
    • Faglig og personlig kompetenceudvikling
    • Attraktiv løn

    Kan du se dig selv i jobbet?
    Så send din ansøgning hurtigst muligt. Tiltrædelse snarest muligt.
    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen når den rigtige person er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Så kan du kontakte Head of Controlling, Dennis Weber på telefon 4212 0575.

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.