Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    6. Mar

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil, og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.
     
    Da vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.
    Kort sagt: Du brænder for at give vore gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på aften og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger


    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Caroline Agerskov på telefon 97424151. Søg stillingen ved at klikke “Send ansøgning” her på siden.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Bliv elev i Coop

    Hele Danmark

    Hos Coop får du mange muligheder

    Coop har mange supermarkedskæder, og kan derfor tilbyde dig et væld af muligheder. Vi søger pt.:

    • Bagerelever
    • Salgselever
    • Slagterelever
    • Delikatesselever
    • Kontorelever
    • Ledertrainees

    Uddannelser med tempo

    Fælles for alle uddannelsesretningerne er, at du som elev i Coop kommer til at inspirere danskerne til bedre mad - blandt andet inden for detailhandel, ledelse, håndværk, kreativitet og kundeservice. Det er en hverdag, hvor du skal kende dine kunder, men også kende dine råvarer. Det er også en hverdag, hvor der skal tages hurtige beslutninger. Vi leder nemlig efter den slags elever, der hellere vil lave en god handel i dag, end at vente til i morgen. 

    Du bliver rustet til en fremtid, hvor der er mange muligheder for at bruge din uddannelse, og hvor rigtig mange bliver i Coop efter elevuddannelsen, og gør karriere. 

    Læs mere om de forskellige elevuddannelser, og find den helt rigtige for dig – vi glæder os til at byde dig velkommen!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb

     

    fakta søger elever, der kan gå hele vejen og blive ledere
    I fakta ønsker vi, at vores elever bliver ledere efter endt uddannelse. Hvis du derfor har ambitioner om at blive souschef, og måske endda butikschef i detail, så vil vi gerne hjælpe dig på vej.

    Lær alt om at arbejde i butik
    Som salgselev arbejder du fuldtid og du får lov til at prøve det hele – fra opfyldning af varer og tale med kunderne i kassen til at arbejde på lageret og bestille varer.
    Du bliver en del at et team med et super sammenhold, hvor I er sammen om at gøre fakta til Danmarks flinkeste discountbutik. Når du hjælper kunderne med at finde varer og sørger for, at der er pænt, er du med til at gøre det nemt at handle i fakta.

    Lærerige skoleophold og studietur til London
    I løbet af uddannelsen er du på 8 korte skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever fra detailkoncernen Coop. Vi sørger for det hele – og det er et godt break fra dit job i butikken. Her begynder brikkerne at falde på plads, og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken.
    Du bliver tilbudt en gratis studietur til London, og derudover er der en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af Fakta-butikker og de andre Coop-kæder; Kvickly, Dagli’Brugsen og SuperBrugsen.
    Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på dig, din uddannelse og gode venner.

    Kan du se dig selv som leder?
    I fakta vil vi være det lokale, hverdags- og lavprissupermarked, og det kræver dygtige ledere. Vi ser vores elev som kommende lederkandidater - og vi vil arbejde aktivt, for at gøre dig klar til at blive leder i en af vores butikker efter endt uddannelse.
    Det kræver, at du er åben og villig til at lære, trives med højt tempo og er forandringsparat. Det vigtigste er dog, at du har lyst til at lære at give vores kunder en god oplevelse og har en positiv indstilling, der smitter. Derudover kan du have en af følgende uddannelsesbaggrunde:

     

    • EUD grundforløb 1 og 2, eller HG
    • EUX
    • HHX, gerne suppleret med 5 ugers USF-Detail eller HGS
    • STX/HF/HTX, gerne suppleret med 10 ugers EUS eller HGS

    Har du, hvad der skal til?
    Du sender din ansøgning via ”Søg job” senest 1.4.2019.

    Vil du vide mere?

    Så klik ind på elev.coop.dk - eller kig forbi butikken og få en snak med Butikschef Brynjolf.

    I fakta er vi ca. 8.500 medarbejdere fordelt på 360 butikker - og der er også plads til dig.

    I fakta kæmper vi for at gøre det lettere for alle at spise bedre til faste lave priser. Samtidig har vi et mål om at blive Danmarks lokale, hverdags lavprissupermarked og vil gøre det ”usvært” – både for dig som medarbejder og for vores kunder. 
    Bliver du ansat i fakta bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 38.000 medarbejdere og har 1100 butikker.
    Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

     

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Er du også vild med fisk?

    7730, Hanstholm

    Er du også vild med fisk?

    Til en af vores kunder i Hanstholm søger vi flere medarbejdere, som er interesseret i at arbejde i fiskeindustrien. Du vil have mulighed for både dag -og aftenhold.

    Vi søger flere dygtige, alsidige og robuste produktions -og lagermedarbejdere M/K
     
    Til virksomhed i Hanstholm søger vi flere dygtige og stabile medarbejdere, som er interesseret i at arbejde i fiskeindustrien. Du skal kunne arbejde selvstændigt og struktureret. Du har mulighed for både dag -og aftenhold. Vi forventer opstart løbende fra omkring uge 3 2019.
     
    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:
    -Indstilling og betjening af maskiner -Overvågning af anlæg/produktionsudstyr -Kvalitetskontrol -Pakning -Håndtering -Etikettering -Forefaldende arbejde -Erfaring indenfor fillettering - ikke et krav
    Faglige kompetencer:
    -Du må gerne have praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed, men det er ikke et krav -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig
    Personlige egenskaber: -Du er robust og klar til nye krævende udfordringer -Du er omgængelig og imødekommende -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden -Du kan fremvise straffeattest
    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Opret dit cv på jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

    Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    6. Mar

    Servicemedarbejder u.18 // Lyngby

    2800, Kongens Lyngby

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring gøre rent samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.


    Kort sagt: Du brænder for at give vore gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger


    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Restaurantchef, Eddie Ivanian på mail: 41997426@sunset-boulevard.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb



    Lidl er en del af Schwarz-gruppen, som er Europas største detailhandelskæde med mere end 10.000 butikker i 28 europæiske lande. På det danske marked åbnede vi vores første butikker i 2005, og i dag har vi 117 butikker og ambitioner om at åbne flere.

    Brænder du for detailhandel, markedsanalyser og vil du være en del af en stor international virksomhed, der hele tiden fokuserer på at forbedre og videreudvikle deres varesortiment? Så kan det netop være dig, vi mangler som praktikant i vores indkøbsafdeling.

    Vi tilbyder en international og attraktiv arbejdsplads hvor et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Derfor er omgangstonen uformel og direkte, hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse.

    Du skal holde af en varieret hverdag med et tæt samarbejde og dialog med vores erfarne Head of Buying i Lidl Danmark.

    Du vil komme til at indgå i et stærkt team, som primært arbejder strategisk på det danske detailmarked og hver dag skal løse komplekse opgaver. Det er de dygtige medarbejdere i vores indkøbsafdeling, der bestemmer, hvad der står på hylderne i vores butikker. Hvis du har en købmand gemt i maven og elsker at have fingeren på pulsen og at vide, hvad danskerne er vilde med, før de selv ved det, er det lige stedet for dig!

    Hvis du er ambitiøs, dynamisk og resultatorienteret, og hvis du drømmer om at tage ansvar og skabe resultater, så er Lidl det perfekte sted at starte din karriere. Vi er en ambitiøs, international virksomhed, der leverer vækst og overskud. Og vi gør det blandt andet takket være talenter som dig.

    I Lidl er vi positivt indstillet på at udbetale en økonomisk erkendtlighed på op til 3.000 kr. pr. måned for god performance. Det er selvfølgelig vores opgave at give dig forudsætninger for at kunne performe og derved lykkes i dit praktikforløb.

    Som praktikant i Lidl bliver du udfordret fra dag ét. Vi stiller store krav til vores praktikanter, for netop på den måde tror vi på, at du udvikler dig bedst.

    Tiltrædelse primo september 2019

    Forventet antal timer i ugen: 30-37 timer

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.  

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte indkøber, Henriette Petersen, på mail: henriette.petersen@lidl.dk

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Analyse af købsadfærd på det danske detailmarked
    • Udvikling af nye kampagneideer
    • Udvikling af salgsfremmende strategier
    • Udvikling af strategier til at øge omsætningen
    • Udvikling af konkurrentanalyser og deraf fastlægge en kampagnestrategi
    • Aktiv deltagelse i afdelingen
    • Ad hoc deltagelse i administrative opgaver


    Om dig

    Om dig
    • Du er kandidatstuderende på en relevant videregående uddannelse
    • Du er ambitiøs, nysgerrig, ansvarsbevidst og viser interesse for arbejdsopgaverne i detailbranchen
    • Du har en analytisk og struktureret tilgang til opgaverne
    • Du formår at udarbejde grundige analyser i Excel og ved, hvordan resultatet bedst muligt visualiseres
    • Du behersker flydende engelsk og dansk i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du derudover behersker tysk, men det er ikke et krav  
    • Du tager ejerskab for dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
    • Du er ansvarsbevidst og tiltrækkes af, at skulle arbejde selvstændigt

    Som praktikant i Lidl bliver du udfordret fra dag ét. Vi stiller store krav til vores praktikanter, for netop på den måde tror vi på, at du udvikler dig bedst.

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Indblik i forskellige produktområder og samtlige indkøbsprocesser
    • En spændende og udfordrende mulighed for at prøve dine kompetencer af i en stor international virksomhed
    • Masser af faglige udfordringer og solide erfaringer til dit videre virke
    • Et uformelt arbejdsmiljø med både faglig sparring og motiverede kolleger
    • En mentor under hele praktikperioden
    • Mulighed for en økonomisk erkendtlighed ved god performance
    • Et fleksibelt praktikforløb, hvor timeantal og praktiklængde fastlægges i forhold til dine studier. Dog forventer vi enten et timetal på 30 timer ugentligt og en periode af minimum fem måneder eller et time-antal på 37 timer og en periode af minimum 4 måneder

    Tiltrædelse primo september 2019

    Forventet antal timer i ugen: 30-37 timer

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.  

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte indkøber, Henriette Petersen, på mail: henriette.petersen@lidl.dk

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb



    Brænder du for at arbejde med marketing, branding og kommunikation i en stor international virksomhed? Og vil du udvikle og udfolde dine faglige og teoretiske kompetencer inden for marketing og branding i et lærerigt praktikforløb? Så er du måske vores nye praktikant til Marketingafdelingen.

    Du vil blive en del af en afdeling med over 25 medarbejdere, hvor vi arbejder både strategisk og taktisk med marketing, branding og kommunikation. Hvert år udvikler vi en række projekter, kampagner, og events, som understøtter vores overordnede brandstrategi.

    Du bliver en aktiv del af Marketingafdelingen og får direkte reference til vores Brand Manager.
    Hos os handler et praktikforløb hverken om at hente kaffe eller stå ved kopimaskinen. Du bliver fra starten inkluderet og tildelt egne ansvarsområder og projekter, og du får under hele praktikperioden indblik i, hvordan vi arbejder målrettet, strategisk og ambitiøst med vores brand.

    I Lidl er vi positivt indstillet på at udbetale en økonomisk erkendtlighed på op til 3.000 kr. pr. måned for god performance. Det er selvfølgelig vores opgave at give dig forudsætninger for at kunne performe og derved lykkes i dit praktikforløb.

    Tiltrædelse: Primo september 2019
    Slutdato: December 2019 (fleksibelt alt efter, hvad der passer til dine studier)
    Forventet antal timer i ugen: 30 timer (fastlægges i forhold til dine studier)

    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen, når den rigtige kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Marketing, Heidi Vittrup på Heidi.Vittrup@lidl.dk

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Assistere og bistå ved projekter, fx vores julekampagne
    • Ledelse af egne projekter med sparring fra resten af teamet
    • Ideudvikling til fremtidige projekter og kampagner, der bidrager til vores overordnede brandstrategi
    • Udarbejdelse af marketing materiale, herunder ideudvikling, brief af inhouse-grafiker, styring af korrekturgange, m.m.


    Om dig

    Om dig
    • Du er i gang med en relevant videregående uddannelse inden for marketing eller kommunikation på kandidatniveau
    • Du interesserer dig for branding og projektledelse
    • Du er nysgerrig af natur og ivrig efter at lære noget nyt
    • Du arbejder struktureret og målrettet
    • Du er udadvendt og har stærke kommunikationsevner
    • Du er ambitiøs og er ikke bange for at tage ansvar fra dag 1
    • Du er omstillingsparat og trives i en hverdag, hvor tingene går stærkt
    • Som person er du god til at skabe overblik, men uden at gå på kompromis med detaljen
    • Du udviser et stort engagement og tager ejerskab for dine projekter
    • Du behersker både dansk og engelsk i tale og skrift
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag i en afdeling, der emmer af god energi og humor
    • Et uformelt arbejdsmiljø med både faglig sparring og motiverede kolleger
    • Ansvar fra dag 1
    • En spændende og udfordrende mulighed for at prøve dine kompetencer af i en stor international virksomhed
    • Masser af faglige udfordringer og solide erfaringer til dit videre virke
    • Et fleksibelt praktikforløb hvor timeantal og praktiklængde fastlægges i forhold til dine studier. Dog forventer vi et timetal på 30 timer ugentligt og en periode af minimum 4 måneder
    • Mulighed for en økonomisk erkendtlighed ved god performance
    • Mulighed for at få dækket dine transportomkostninger ved brug af offentlig transport

    Tiltrædelse: Primo september 2019
    Slutdato: December 2019 (fleksibelt alt efter, hvad der passer til dine studier)
    Forventet antal timer i ugen: 30 timer (fastlægges i forhold til dine studier)

    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen, når den rigtige kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Marketing, Heidi Vittrup på Heidi.Vittrup@lidl.dk

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb

    Butikchef - Storkøbenhavn

    1500, København V


    I Lidl arbejder vi hårdt for at skabe resultater og fortsætte vores vækst, så vi bliver danskernes foretrukne indkøbssted. Vi er nemlig ikke bange for ambitioner – og her er også plads til dine. Hvis du kan inspirere dine medarbejdere til at smøge ærmerne op og tage fat, finder du ikke et bedre sted at investere dig selv og din karriere end i Lidl. Vi har nemlig en plan for det hele, også for dig. Det er derfor, vi siger, at du lykkes i Lidl.

    Stillingen er til området Storkøbenhavn, og ikke til Vesterbrogade.

    Som butikschef er det dig, der sørger for, at alt går op i en højere enhed. Du går forrest og motiverer dine medarbejdere til at skabe rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Du sørger for, at alle opgaver bliver fulgt til dørs, og at butikken altid er salgsklar. Samtidig sørger du for, at dine medarbejdere trives, og du bakker dem op i deres udvikling.

    Du bliver også ansvarlig for at:

    Du har muligvis en lederuddannelse og har med succes motiveret og ledet et hold af medarbejdere til at skabe gode resultater. Måske er du allerede en dygtig og resultatorienteret butikschef eller afdelingsleder hos en af vores kolleger i branchen, eller også har du en tilsvarende baggrund og lyst til at investere dig selv og din karriere i en velfungerende arbejdsplads med store ambitioner og højt til loftet.

    Derudover forventer vi, at du er:

    Som butikschef i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med konkurrenternes. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive butikschef i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som butikschef er det dig, der sørger for, at alt går op i en højere enhed. Du går forrest og motiverer dine medarbejdere til at skabe rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Du sørger for, at alle opgaver bliver fulgt til dørs, og at butikken altid er salgsklar. Samtidig sørger du for, at dine medarbejdere trives, og du bakker dem op i deres udvikling.

    Du bliver også ansvarlig for at:

    • Lede og fordele den daglige butiksdrift
    • Oplære, uddanne, lede og motivere dine medarbejdere i butikken
    • Følge op på Lidls butikskoncepter
    • Følge op på nøgletal og bruge dem aktivt til at nå butikkens mål
    • Rekruttere nye medarbejdere
    • Tage del i den daglige drift af butikken, fx varebestilling og -opfyldning


    Om dig

    Om dig

    Du har muligvis en lederuddannelse og har med succes motiveret og ledet et hold af medarbejdere til at skabe gode resultater. Måske er du allerede en dygtig og resultatorienteret butikschef eller afdelingsleder hos en af vores kolleger i branchen, eller også har du en tilsvarende baggrund og lyst til at investere dig selv og din karriere i en velfungerende arbejdsplads med store ambitioner og højt til loftet.

    Derudover forventer vi, at du er:

    • Empatisk, motiverende og har en anerkendende ledelsesstil
    • Ansvarsbevidst og kan uddelegere og følge opgaverne til dørs
    • Resultatorienteret og har forretningssans
    • Serviceminded og kan skabe rammerne for gode indkøbsoplevelser
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    Som butikschef i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med konkurrenternes. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive butikschef i Lidl:

    1. Muligheden for at skabe dine egne resultater med din egen butik
    2. Chancen for at vise, hvad du kan i Europas største detailkæde
    3. Du bliver en del af en konceptstærk international virksomhed, hvor fundamentet er lagt for, at du lykkes
    4. Mulighed for at udvikle dig i din stilling
    5. Fri bil af mærket BMW og særdeles attraktiv lønpakke

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb

    Salgselev, Fakta, Frederiksberg

    2000, Frederiksberg
     

    fakta søger elever, der kan gå hele vejen og blive ledere

    I fakta ønsker vi, at vores elever bliver ledere efter endt uddannelse. Hvis du derfor har ambitioner om at blive souschef, og måske endda butikschef i detail, så vil vi gerne hjælpe dig på vej.

    Lær alt om at arbejde i butik
    Som salgselev arbejder du fuldtid og du får lov til at prøve det hele – fra opfyldning af varer og tale med kunderne i kassen til at arbejde på lageret og bestille varer.

    Du bliver en del at et team med et super sammenhold, hvor I er sammen om at gøre fakta til Danmarks flinkeste discountbutik. Når du hjælper kunderne med at finde varer og sørger for, at der er pænt, er du med til at gøre det nemt at handle i fakta.

    Lærerige skoleophold og studietur til London
    I løbet af uddannelsen er du på 8 korte skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever fra detailkoncernen Coop. Vi sørger for det hele – og det er et godt break fra dit job i butikken. Her begynder brikkerne at falde på plads, og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken.

    Du bliver tilbudt en gratis studietur til London, og derudover er der en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af Fakta-butikker og de andre Coop-kæder; Kvickly, Dagli’Brugsen og SuperBrugsen.

    Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på dig, din uddannelse og gode venner.

    Kan du se dig selv som leder?
    I fakta vil vi være det lokale, hverdags- og lavprissupermarked, og det kræver dygtige ledere. Vi ser vores elev som kommende lederkandidater - og vi vil arbejde aktivt, for at gøre dig klar til at blive leder i en af vores butikker efter endt uddannelse.

    Det kræver, at du er åben og villig til at lære, trives med højt tempo og er forandringsparat. Det vigtigste er dog, at du har lyst til at lære at give vores kunder en god oplevelse og har en positiv indstilling, der smitter. Derudover kan du have en af følgende uddannelsesbaggrunde:

     

     

    • EUD grundforløb 1 og 2, eller HG

    • EUX

    • HHX, gerne suppleret med 5 ugers USF-Detail eller HGS

    • STX/HF/HTX, gerne suppleret med 10 ugers EUS eller HGS



    •  
    • Har du, hvad der skal til?

      Du sender din ansøgning via ”Søg job” senest 5. marts 2019

    I fakta er vi ca. 8.500 medarbejdere fordelt på 360 butikker - og der er også plads til dig.

    I fakta kæmper vi for at gøre det lettere for alle at spise bedre til faste lave priser. Samtidig har vi et mål om at blive Danmarks lokale, hverdags lavprissupermarked og vil gøre det ”usvært” – både for dig som medarbejder og for vores kunder. 
    Bliver du ansat i fakta bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 38.000 medarbejdere og har 1100 butikker.
    Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

     

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Phoner for en god sag

    8000, Aarhus C

    Som phoner hos Folkekirkens Nødhjælp gør du en enorm forskel for mennesker i nød over hele verden. Du hverver nye medlemmer til organisationen og kontakter allerede eksisterende medlemmer med henblik på at opgradere de-res donation eller vinde tabte medlemmer tilbage til organisationen. Alt sammen over telefonen.

    Vi tilbyder dig:

    Vi gør alt hvad vi kan for at sikre din udvikling og at du samtidig føler dig veltilpas og velforberedt på og i dit arbejde. Derfor vil der altid være salgscoaches og ledere til stede, som kan hjælpe og vejlede dig, hvis du møder udfordringer på din vej.  Vi tilbyder et spændende velkomstforløb i din første måned, så du er klædt godt på til opgaverne!

    Derudover tilbyder vi følgende:

    • Fast timeløn

    • Et stærkt fællesskab og sammenhold i hjertet af Aarhus

    • Udvikling og træning indenfor salg og kommunikation

    • En arbejdsdag præget af lige dele højt humør og konkurrence

    • Gratis frugtordning samt fri adgang til kolde og varme drikke

    • Fredagscaféer, temafester og andre sociale arrangementer på månedlig basis

    Som phoner vil du blive en lang række danskeres første møde med Folkekirkens Nødhjælp, hvorfor det er rigtig vigtigt, at du altid efterlader et godt indtryk. Af samme årsag er det rigtig vigtigt, at du har snakketøjet i orden og ikke er bange for at bruge det metodisk til at indfri dine mål i telefonen.

    Du bliver del af et målrettet team i fremdrift, som altid sigter mod at vækste. Vi tror på trivsel og arbejdsglæde som nøglebrikker i forhold til at fremme gode resultater, hvorfor et behageligt arbejdsmiljø spiller en helt særlig rolle på arbejdspladsen.

    Vi arbejder med løbende individuelle performance samtaler, samt kollektive salgskurser, hvorigennem du gives en lang række relevante redskaber i forhold til at forbedre dine evner i telefonen. Du forventes derfor at være indstillet på at lære gennem et udviklingsforløb, som strækker sig ligeså langt som din ansættelse. Vi opererer desuden med re-sultatkrav for at garantere et forsvarligt udbytte af dine løntimer. 

    Vi søger phonere med følgende profil:

    For at blive taget i betragtning til jobbet, skal du være ansvarsfuld, energisk og selvsikker. Desuden skal du være di-sciplineret, konkurrence- og resultatorienteret.  Succes på arbejdspladsen er strengt afhængig af din egen indsats og der er ingen, som kommer sovende til fadet.

    Som fundraiser opøves ikke alene din evne til at sælge i telefonen, men også din evne til at formidle i bred forstand. Dvs. at de erfaringer, som du tilegner dig hos Folkekirkens Nødhjælp, er erfaringer, som du kan drage nytte af resten af livet. I særdeleshed hvis du vælger en karriere, hvor mellemmenneskelig kontakt spiller en afgørende rolle.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Dog gør vi opmærksomme på at du skal kunne tale dansk for at lykkedes i stillingen.

     

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser