Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    18. Feb

    Træd ind i en international virksomhed som Payroll Assitant  og få chancen for at: 

    • arbejde med forskellige lønopgaver i en stor international virksomhed
    • sikre at vores medarbejdere får en korrekt lønafregning
    • udvikle dit talent og samarbejde med mange forskellige afdelinger i Lidl

     

    Kom og vær med i vores succes, hvor vi hele tiden stræber efter mere – også når det gælder vores medarbejdere. Vi leder nemlig lige nu efter en ny Payroll Assistent, som brænder for at arbejde med løn.

    Bliv en del af et dygtigt og serviceminded team
    Du vil blive en del af Lidl Danmarks dygtige og servicemindede HR Services, som månedligt laver løn for mere end 3400 medarbejdere fordelt over hele landet. Teamet består af en Project Manager, en Payroll Responsible, fire Payroll Assistants og en Student Assistant.

    HR Services er en del af vores kompetente og sociale HR-afdeling, som også består af afdelingerne Recruiting & Employer Branding og Development & Engagement. I alt er vi cirka 25 medarbejdere. Læs mere om vores HR-afdeling her. 

    HR Services er klar til at tage godt i mod dig, og du vil blive guidet og støttet i dine nye opgaver. Samtidig vil du få tildelt en erfaren medarbejder som mentor, der sikre dig en god start i dit nye job. Som team sætter vi pris på et godt grin, og vi er altid klar på en god joke, alt sammen imens vi sikrer den korrekte løn til vores kollegaer.

    Nyt hovedkontor i Aarhus 2023
    Vi er placeret i Kolding, men er påbegyndt bygningen af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar i sommeren 2023.

    Indtil vores nye hovedkontor er færdigt, vil dit primære arbejdssted være på vores hovedkontor i Kolding, men du vil have mulighed for at arbejde hjemmefra eller fra vores satellitkontor i Aarhus ca. 1-2 dage om ugen. 

    • Lønbehandling, taste input til løn
    • At sikre at vores medarbejdere får en korrekt lønafregning
    • Dialog med medarbejdere og ledere omkring lønrelevante forhold
    • Medarbejderadministration – herunder oprette/ændre/fratræde medarbejdere
    • Vedligeholde stamdata
    • Oprettelse af medarbejder
    • Lave kontrakter på hovedkontor
    • Understøtte diverse lønprojekter og opgaver
       
    • Du er glad og positiv, og du bidrager til den gode stemning i afdelingen.
    • Du vil dagligt være i dialog med dine kunder, som også er dine kollegaer. Derfor er det essentielt, at du er serviceorienteret, imødekommende, god til at lytte og har interesse for de mennesker, du skal hjælpe.
    • Vores kerneopgave er at levere den rette løn til tiden. Fokus på god kvalitet og korrekthed er helt essentielt for at løse denne opgave. Vi forventer derfor, at du kan arbejde detaljeorienteret, struktureret, systematisk og er kvalitetsbevidst.


    Derudover ser vi gerne at du har:

    • Et par års erfaring med løn- og personaleadministrationsarbejde
    • Kendskab til SAP lønsystem og Timeplan
    • Kendskab til overenskomsterne HK kontor, HK butik og 3F lager
    • En spændende stilling der vil udfordre og udvikle dig både fagligt og personligt
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, god stemning og højt humør
    • En spændende og varieret arbejdsdag med både ansvar for og frihed til selv at planlægge en del af arbejdsugen
    • Konkurrencedygtig løn og pension
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.


    Du vil fra start få en grundig oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes.

    Har du spørgsmål?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Payroll Responsible, Siw Høegh, på telefon: 6034 0681.

    Vi indkalder løbende til samtaler, og rekrutteringsprocessen afsluttes, når den rette kandidat er fundet.
    Tiltrædelse snarest muligt.

    Læs mere
  • Sunset Boulevard

    4. Feb

    Har du ledelseserfaring, og har du lyst til at stå i driftens absolutte centrum i en virksomhed, hvor den gode kundeoplevelse er i fokus? Så har vi det perfekte job til dig!

    Hos Sunset Boulevard søger vi lige nu en engageret kollega, der med sit store drive kan gå forrest i hverdagen og omsætte idéer til handling – uden at gå på kompromis med hverken koncept, kvalitet eller fødevaresikkerhed. 

    Sunset Boulevard er en dansk virksomhed med fokus på nærvær
    Som restaurantchef er din primære arbejdsopgave, at din restaurant altid præsterer på højeste niveau. Derfor arbejder du hver dag på, at vores gæster får en unik oplevelse, både hvad angår vores mad og service. Du er administrativt stærk, og du varetager og udvikler restauranten, ligesom du går forrest i den daglige drift på gulvet med dine medarbejdere. Du har stor forståelse for tal, da det er forudsætningen for, at du kan styre en hel restaurants økonomi. Du kan desuden bevare overblikket i udfordrende situationer, hvis der eksempelvis opstår problemer med svind, løn, vækst eller lignende.

    Med skulder ved skulder-ledelse mestrer du at udvikle og træne både nye og erfarne ansatte, så de motiveres til at yde deres bedste. Hos Sunset Boulevard får du virkelig mulighed for udvikle dine evner som leder gennem spændende uddannelser, og hvis du har talentet og lysten tilbyder vi gode karrieremuligheder. Du kan se frem til en alsidig hverdag, hvor du blandt andet vil håndtere følgende opgaver:

    • teamledelse med fokus på rekruttering, onboarding og personaleudvikling
    • sikre en restaurant med høj kvalitet, service og driftsstandarder
    • fokusere på handlingsmuligheder for at skabe vækst i KPI’er i tæt samarbejde med Area Manager
    • opfylde målsætningen om tilfredse gæster, der føler sig velkomne og har lyst til at komme igen.

    Vi leder efter en selvstændig kollega, der er synlig og går forrest i hverdagen med højt humør. Det er derfor vigtigt for at få succes i stillingen, at du altid går efter at få det bedste frem i dine medarbejdere. 

    Vi er en virksomhed i konstant udvikling med mange fede karrieremuligheder 
    Når du arbejder hos Sunset Boulevard, bliver du en del af en landsdækkende kæde, der er kendetegnet ved kvalitet, effektivitet og miljørigtige hensyn. Vi har fokus på den grønne omstilling, og vi har eksempelvis allerede udfaset brugen af plast i vores emballage. Ærlighed, åbenhed og hjælpsomhed er vigtige værdier hos os, og der er sjældent langt fra idé til handling. Vi tilbyder desuden spændende udviklingsmuligheder afhængigt af talent og interesser. 

    Vi har brug for dig, hvis du:

    • har erfaring som manager, Shift Manager eller andet relevant arbejde med drift og ledelse – branchekendskab er en fordel
    • har et veludviklet servicegen og har lyst til at bidrage til væksten i en fastfoodkæde i rivende udvikling 
    • kan arbejde selvstændigt og har suverænt overblik og struktur 
    • drives af at skabe gode oplevelser – både for vores gæster og for medarbejderne.

    Lyder stillingen som noget for dig?
    Vi jagter talentet, så hvis jobbet lyder som noget for dig, kan du nu ansøge om at blive en del af Sunset Familien. Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    Souschef - Haderslev

    6100, Haderslev

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    • Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp
       

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef.

    Som souschef i Lidl får du:

    • En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    • Branchens bedste sammenhold
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Attraktiv lønpakke


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Henrik Petersen på telefon + 45 42120511, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    Besidder du en naturlig gennemslagskraft og arbejder du struktureret og resultatorienteret? Har du energien til at motivere og lede dit team til at nå arbejdsdagens mål? Formår du at holde begejstringen på dit hold selv, hvis der forekommer overarbejde? Så er du vores nye Teamleder for frugt og grønt varemodtagelse og varepluk.

    Logistikcenteret i Køge leverer varer til alle vores butikker på Sjælland og Bornholm.

    Vi åbner flere og flere butikker, og vi er derfor også i gang med en meget spændende og omfattende udvidelse af det eksisterende Logistikcenter. Vi søger netop nu en Teamleder, som skal være med på denne spændende rejse.

    I Lidl er vi stolte af vores faste rammer og velafprøvede koncepter, fordi det giver dig overskud til at præstere i dit arbejde, så du ved, hvordan du udfører din opgave bedst muligt.

    Som Teamleder skal du i samarbejde med din Afdelingsleder motivere og udvikle dine medarbejdere og derved sikre, at vi når i mål med dagens produktion til tiden og altid på den mest omkostningsbevidste måde.

    Vi tror på, at medarbejdertilfredshed er grundstenen for motivation og motivation er grundstenen for succes.

    Som Teamleder har du det fulde personaleansvar for dit hold bestående af 30-40 medarbejdere.

    Dit overordnede ansvar bliver, bl.a.:

    • At rekruttere de rigtige kollegaer til dit hold
    • At lave arbejdsplaner der sikrer forudsætningerne for dit holds succes og resultater
    • At motivere dine medarbejdere
    • At udvikle dine medarbejdere
    • At sikre en høj medarbejdertilfredshed på dit hold
    • At dyrke vinderkultur og holdånd
    • At skabe resultater via dit hold for såvel eget område som hele Logistikcenteret
    • At sikre den højeste kvalitet for vores butikker i Regionen

    Dine arbejdstider bliver mandag til fredag i et skiftende tidsrum mellem kl. 06.00 og 23.00 alt efter hvad, der giver bedst mening i forhold til både varemodtagelsen og plukket, samt lørdag og søndag hver 3. weekend i fast turnus.

    Du brænder for rollen som leder og nyder at have ansvaret, der følger med.

    Du er bevidst om, at du som leder kun har succes, hvis alle på dit hold har succes – sammenhold er vinderhold!

    Derudover forventer vi, at du:

    • kan motivere og begejstre – specielt når vi har allermest travlt
    • er en positiv og imødekommende leder
    • kan holde overblikket, når du skal navigere mellem forskellige opgaver samtidig med, at det skal gå hurtigt
    • tidligere har arbejdet på skæve tidspunkter
    • er detaljeorienteret og struktureret
    • trives i et konceptstærkt miljø, hvor det går stærkt
    • har minimum 3 års erfaring som leder for et hold på minimum 10 medarbejdere
    • er indstillet på 2-3 måneders oplæring i henholdsvis Jylland og udland.

    5 gode grunde til at blive Teamleder i Lidl:

    1. God og målrettet oplæring i alle processer
    2. Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    3. Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    4. Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
    5. Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.


    Er du vores nye Teamleder for frugt og grønt varemodtagelse og varepluk, så tøv ikke med at sende os din ansøgning! Vi behandler ansøgninger løbende, og afslutter processen når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte Operations Manager Johan Højgaard på telefon 4212 0698 på hverdage mellem kl. 8.00 - 12.00.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    18. Feb

    Butikschef - Vejle

    9000, Midtjylland

    Er du klar til at stå i spidsen for din helt egen Lidl-butik? Kan du lede og motivere et helt butiksteam og sørge for, at butikken altid står snorlige, så vores kunder får den bedste indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye butikschef!

    I Lidl arbejder vi hårdt for at skabe resultater og fortsætte vores vækst, så vi bliver danskernes foretrukne indkøbssted. Vi er nemlig ikke bange for ambitioner – og her er også plads til dine. Hvis du kan lede, inspirere og udvikle dine medarbejdere til at give kunderne den bedste indkøbsoplevelse, finder du ikke et bedre sted at investere dig selv og din karriere end i Lidl. Vi har nemlig en plan for det hele, også for dig. Det er derfor, vi siger, at du lykkes i Lidl.

     

    Som butikschef er det dig, der sørger for, at alt går op i en højere enhed. Du går forrest og motiverer dine medarbejdere til at skabe rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Du sørger for, at alle opgaver bliver fulgt til dørs, og at butikken altid er salgsklar. Samtidig sørger du for, at dine medarbejdere trives, og du bakker dem op i deres udvikling.

    Du bliver også ansvarlig for at:

    • Lede og fordele den daglige butiksdrift
    • Tage del i den daglige drift af butikken, fx varebestilling og -opfyldning
    • Oplære, uddanne og motivere dine medarbejdere i butikken
    • Planlægge aktiviteter og arbejdsplaner
    • Implementere, analysere og optimere Lidls butikskoncepter
    • Analysere og følge op på nøgletal og bruge dem aktivt til at nå butikkens mål. Herunder omsætte KPI’er til håndgribelige mål og fokusområder
    • Rekruttere nye medarbejdere

    Du har muligvis en lederuddannelse og har med succes motiveret og ledet et hold af medarbejdere til at skabe gode resultater. Måske er du allerede en dygtig og resultatorienteret butikschef eller afdelingsleder hos en af vores kolleger i branchen, eller også har du en tilsvarende baggrund og lyst til at investere dig selv og din karriere i en velfungerende arbejdsplads med store ambitioner og højt til loftet. Udover at du tager aktivt del i den daglige drift og har det overordnede overblik, forventer vi, at du:

    • Har erfaring fra en lignende stilling
    • Er empatisk, motiverende og har en anerkendende ledelsesstil
    • Handler ansvarsbevidst og kan uddelegere og følge opgaverne til dørs
    • Er resultatorienteret og har forretningssans
    • Er serviceminded og kan skabe rammerne for gode indkøbsoplevelser

    Som butikschef i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en attraktiv lønpakke. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personlig og fagligt.

    5 gode grunde til at blive butikschef i Lidl:

    1. Mulighed for at skabe dine egne resultater med din egen butik
    2. Chancen for at vise, hvad du kan i Europas største detailkæde
    3. Du bliver en del af en konceptstærk international virksomhed, hvor fundamentet er lagt for, at du lykkes
    4. Mulighed for at udvikle dig i din stilling eller i en anden del af forretningen
    5. Fri bil af mærket BMW efter prøvetiden på 3 måneder og særdeles attraktiv lønpakke


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Karina Callesen på telefon 42120516, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • The Burger Concept

    17. Feb

    The Burger Concept i Viborg leder lige nu efter flere fuldtids- og deltidsmedarbejdere, som er klar til at give service i verdensklasse, bygge de bedste burgers og som ikke er bange for at give den gas med rengøring. 

    Du bliver en del af vores team, hvor du også vil få ansvaret for vores yngre medarbejdere, og vi forventer derfor at du er pligtopfyldende, stabil og møder til tiden. Vi sætter altid energiniveauet højt, fordi vi ved at tingene går stærkt og vi hele tiden har travlt. Sagt med andre ord: Hos os kommer du ikke til at kede dig ;-).

    Du har derfor et højt humør som smitter af på dine omgivelser, så både gæsterne og dine kollegaer kan mærke, at du brænder for The Burger Concept. 

    Nu til det med småt:

    • Arbejdstimerne vil variere mellem dags- og aftentimer, hvor du selv har indflydelse på vagtplanen, så der også er plads til fritid
    • Du vil blive lært op i alle vores processer, så du føler dig tryg i dine arbejdsopgaver
    • Vi har selvfølgelig også superfede personalegoder, som du får glæde af

    Lyder det som dig vi leder efter? Så send din ansøgning vores vej allerede i dag.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    18. Feb

    Bliv Consultant i Central Logistics og udlev dine karriereambitioner

    • Drømmer du om en rolle indenfor logistik med spændende udfordringer i Europas største dagligvarekæde?
    • Kan du se fordelene ved at interagere med interne og eksterne samarbejdspartnere på tværs af Lidl-koncernen?
    • Har du lyst til at bringe dine analytiske evner i spil i udarbejdelsen af rapporter, som er med til at udvikle og præge logistikken i Lidl Danmark?


    Som et led i vores ekspansionsstrategi søger vi en analysestærk Consultant til hovedkontorets logistikafdeling i Kolding/Aarhus. 
    Effektive processer udgør fundamentet for en succesrig forretningsmodel, som kan tilbyde millioner af kunder i Europa, og dermed også Danmark, den bedste produktkvalitet til den bedste pris.

    Hertil søger vi en økonomisk, analyse- og talstærk og IT-kyndig Consultant til vores centrale logistikafdeling på vores hovedkontor i Kolding/Aarhus. Hvis du brænder for, at arbejde med budgetopfølgning og nøgletalsrapporteringer, samt være afdelingens kontaktpunkt indenfor alle typer af nøgletal til øvrige afdelinger såsom Payroll, Controlling og Regnskab, så er stillingen måske noget for dig!

    Levér førsteklasses rapportering til ledelsen i Danmark og logistikafdelingen i Tyskland
    Din vigtigste opgave i den centrale logistikafdeling, er at levere førsteklasses rapportering indenfor alle typer af nøgletal, således ledelsen altid har de bedste forudsætninger for at træffe de rigtige beslutninger.

    Dine vigtigste opgaver bliver at:

    • Vedligeholde budgetopfølgnings-tools
    • Analysere og udarbejde nøgletalsrapporteringer med høj kvalitet
    • Supportere de to logistikcentre vedr. nøgletal, omkostninger og diverse andre relaterede områder
    • Støtte til kollegaer i afdelingen indenfor forskellige områder
    • Drive tiltag og understøtte optimering af processer


    Bliv en del af et dedikeret logistikteam
    Logistikafdelingen er opdelt i tre underafdelinger: Operativ Logistik, Central Logistik og Proces Logistik. Din rolle bliver i den Centrale logistik.

    I alt er vi pt. ca. 10 medarbejdere, der dagligt interagerer såvel med eksterne som interne samarbejdspartnere på tværs af hele Lidl-koncernen.

    Du bliver en vigtig del af teamet og er med til at udvikle og præge logistikken i Lidl Danmark i samarbejde med de øvrige afdelinger i organisationen og vores samarbejdspartnere. Som en del af din oplæring kommer du rundt til såvel vores butikker, logistikcentre og relevante afdelinger på hovedkontoret, så du bliver klædt på til at kunne varetage jobbet.

    Nyt hovedkontor i 2023
    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men er påbegyndt byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Hovedkontoret vil stå klar i sommeren 2023.

    • Som Consultant i Central Logistik får du berøring med mange mennesker og mange forskelligartede projekter. Du vil her være understøttende med data og nøgletal
    • Løbende analyse og måling på vores driftsnøgletal
    • En gang om året deltager du i gennemførsel af kapacitets- og lagerlayoutplanlægning indenfor vores logistikstrategis rammer
    • Deltage i og støtte op om løbende projekter i afdelingen
    • Kontaktperson for kollegaer i andre fagafdelinger på hovedkontoret indenfor dine områder

    Du har følgende faglige kvalifikationer:

    • Du har formentlig en uddannelse inden for økonomi/controlling – måske du har erfaring som business controller
    • Du har gerne et par års erfaring inden for logistik
    • Du har gerne erfaring med SAP lagerstyringssystemer
    • Du er helt sikkert en talknuser og en superbruger i excel
    • Du har erfaring fra lignende stilling som budget-/nøgletalsansvarlig
    • Du besidder gode tysk- og engelskkompetencer såvel mundtligt som skriftligt


    Derudover har du følgende personlige kvalifikationer:

    • Du tager ejerskab for dine opgaver og ansvarsområder
    • Du tænker altid på, hvordan du kan forbedre og optimere opgaver/projekter
    • Du laver sjældent fejl i dine rapporter og beregninger – og skulle der være en fejl, så opdager du den altid selv før andre gør det
    • Du har en analytisk tankegang med sans for detaljer og processer
    • Du er omstillingsparat og dynamisk
    • Du er god til at bygge relationer – både internt og eksternt
    • Du er en udpræget teamplayer, der evner at samarbejde på tværs om fælles mål
    • Du tager ejerskab for dine opgaver og ansvarsområder og leverer høj kvalitet
    • Du er fleksibel og kan håndtere at arbejde i et miljø, hvor det går stærkt, og opgaverne er mange og alsidige
    • Du er serviceminded og derved med til at sikre, at Central Logistics lykkes – og altid med slutbrugeren i fokus
    • Et job hvor din indsats er med til at sikre, at vi som virksomhed lykkes med at ”redefinere dansk discount”
    • Muligheden for at påvirke og deltage i udviklingen af fremtidens logistik for Lidl Danmark
    • Branchens stærkeste koncept med dygtige og motiverede kolleger
    • Gode karrieremuligheder med såvel faglig som personlig udfordring og udvikling
    • Målrettet oplæring rundt i virksomheden, der sikrer, at du lykkes i Lidl
    • Konkurrencedygtig lønpakke samt mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.


    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du yderligere spørgsmål?
    Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte Head of Logistics, Kasper Nielsen, på mail: Kasper.Nielsen@lidl.dk

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.