Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Souschef - Skjern

    6900, Skjern

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Susanne Asmussen på telefon +45 42120571, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Er du klar til at få ansvar og være den, chefen trygt kan overlade butikken til, når der skal åbnes og lukkes? Som 1. assistent får du masser af udviklingsmuligheder og gode fordele.


    Du kender allerede ALDI Danmark. For vi var de første i Danmark til at tilbyde høj kvalitet til discountpriser. I dag har vi skudt en spændende udvikling i gang under navnet: ”Hver dag endnu bedre”, og den udvikling inviterer vi nu dig med til som vores nyeste 1. assistent i butikken i Århus V (Tilst).

    Din hverdag

    Du er med til at gøre butikken salgsklar og give kunderne en fantastisk oplevelse i samarbejde med dine kolleger. På samme tid er du også den, der kan tage ansvaret for butikken, når både butiks- og souschefen er ude af huset – såsom om morgenen, aftenen og i weekenderne.

    Du får en sjov hverdag med masser af service og godt humør, når du:

    • med kunden i centrum giver den bedste service – både ved kassen og ude i butikken
    • får nøglerne og både kan åbne og lukke butikken
    • tæller kassen op, når du lukker
    • trimmer og fylder op ude på hylderne efter vores koncept.

    Din Profil

    Du er typen, som møder glad ind på arbejde og elsker at have det sjovt med dine kolleger samt give kunderne de bedste oplevelser. Derudover forventer vi, at du:

    • er fyldt 18 år – og har du arbejdet i butik før, så er det bestemt en fordel
    • er ansvarsbevidst og lige går en ekstra runde, så butikken altid spiller
    • kan arbejde 20 timer hver uge.

    Vores fordele

    • Du får de bedste muligheder for at udvikle dig og få din første ledererfaring på CV’et – og en mulig karrieresti, hvor du videreudvikler dit ledertalent på ALDI Academy, f.eks gennem vores Butikschefstrainee forløb.
    • Du får et job, som passer godt til dig, uanset om du vil gå karrierevejen, have et studiejob eller er i gang med et sabbatår.
    • Du får adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og flot tøj til forskellige sjove events.
    • Du får adgang til frisk frugt hver gang du er på arbejde, som en del af ALDI’s frugtordning.

    Kontakt

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 31.03.2021. Søg nu, da vi afholder samtaler løbende.

     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu har vi sat gang i en bevægelse imod at blive danskernes foretrukne detailkæde. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at gøre hver dag endnu bedre. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Souschef - Hjørring

    9800, Hjørring

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Camilla Baastrup på telefon 42 12 05 99, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Brænder du for at arbejde systematisk med primært administrative arbejdsmiljøopgaver både i Excel, Word og diverse it-systemer, og har du mod på at påtage dig spændende udfordringer? Så er det måske dig vi søger.

    I Lidl stræber vi efter at være branchens mest attraktive og bedste arbejdsplads. For at lykkes med dette søger vi en struktureret og serviceminded medarbejder, som brænder for at arbejde med primært administrative arbejdsmiljøopgaver.

    Nyt hovedkontor i Aarhus
    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding tæt ved E45, men vi har netop påbegyndt byggeriet af et stort, nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor forventes at stå klar i midten af 2023. Da vi ønsker et langsigtet samarbejde, er det vigtigt at du har gjort dig tanker om Aarhus.

    I denne stilling vil du, efter endt oplæring, have mulighed for både at arbejde fra vores hovedkontor i Kolding og vores satellitkontor i Aarhus. Fordeling af arbejdspladsen vil ske efter aftale med din nærmeste leder.

    Vil du være med til at videreudvikle arbejdsmiljøet?
    I det daglige deler du kontor med vores topmotiverede og dygtige arbejdsmiljøleder, som du også refererer til. Du bliver en del af et sjovt og uformelt miljø med masser af godt humør. Som administrativ medarbejder vil du være med til at sikre og videreudvikle arbejdsmiljøarbejdet i Lidl Danmark, som består af 133 butikker, to logistikcentre, to personaleadministrationer og et hovedkontor.

    Du vil primært varetage nedenstående opgaver, som fremgår ”om jobbet”, men på sigt er du selv med til at præge din hverdag og opgaver alt afhængig af dit initiativ og kvalifikationer.

    Det er ikke en forudsætning, at du ved noget omkring arbejdsmiljø, men selvfølgelig en fordel. Du vil nemlig få en skræddersyet oplæringsplan, hvor du får den nødvendige oplæring i de forskellige arbejdsområder:

    • Arbejdsskader
      Anmelde arbejdsskader, udarbejde statistik samt forebyggelse af arbejdsskader i samarbejde med AMO-organisationen
       
    • APV- ArbejdsPladsVurdering
      Planlægning og koordinering af APV-processen for Lidl DK herunder:
      • Håndtering af APV-systemet (elektronisk), oprettelse af brugere, koder og lave udtræk af kortlægninger og handlingsplaner
      • Understøtte organisationen i forhold til APV-processen
         
    • Arbejdsmiljørunder
      Vi følger løbende op på vores arbejdsmiljøarbejde ved at vores Arbejdsmiljøgrupper besøger alle vores butikker, 2 logistikcentre og hovedkontor to gange årligt. Du vil understøtte deres proces med planlægning, oprettelse af brugere og spørgsmål i et elektronisksystemet til kortlægningen af arbejdsmiljøet samt efterfølgende opfølgning på resultaterne
       
    • Arbejdsmiljøorganisationen
      • Indkaldelse, deltagelse og skrive referater fra Arbejdsmiljøorganisationsmøder
      • Lave årshjul for AMO organisationens arbejde
      • Opdatering af AMO-medlemmer i AMO-organisationen herunder evt. afholdelse af valg
      • Kommunikation vedr. arbejdsmiljø via intranettet, APP og andre møder
         
    • Revidere Arbejdsmiljøledelsessystem
      • Opdatering af eksisterende instruktioner og politikker vedr. arbejdsmiljø, hvis der er ændringer inden for arbejdsfeltet
         
    • Andet som også kan blive en del af dine arbejdsopgaver
      • Ergonomi: fx undervisning i kontorindretning, undervisning i ergonomi i butikkerne
      • Udarbejdelse af materialer vedr. arbejdsmiljø m.v.
      • Brand og førstehjælpskurser
      • E-læring i Arbejdsmiljø
      • Kompetencegivende efteruddannelser til AMO-organisationen
    • Du er sandsynligvis uddannet inden for kontor, men kan også let have en anden baggrund måske fra tidligere arbejdsmiljøarbejde
    • Du er systematisk, struktureret og kan både lide faste rutineprægede opgaver såvel som udviklingsopgaver
    • Du er positiv, fleksibel og servicemindet over for organisationen, har overblik og kan se muligheder frem for begrænsninger (løsninger fremfor fejl)
    • Du har en struktureret tilgang til opgaverne og sans for detaljen
    • Du er selv igangsættende og tager ansvar for dine opgaver
    • Du er en teamplayer, der samtidig evner at arbejde selvstændigt
    • Du er en rutineret bruger af IT
    • Du har stærke kompetencer i Excel og Word
    • Du har med fordel kendskab til ovenstående opgaver, men det er ikke et krav
    • Du taler og skriver flydende dansk. Det er en fordel, hvis du også taler og forstår tysk og engelsk
    • Du har humor og kan bidrage til den gode stemning i afdelingen
       
    • Mulighed for at arbejde fra vores satellitkontor i Aarhus flere dage om ugen
    • En skræddersyet oplæringsplan, hvor du blandt andet får den nødvendige oplæring i forskellige arbejdsområder
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Et godt arbejdsmiljø med frihed under ansvar
    • Gode samarbejdsrelationer og gensidig respekt for hinandens forskellige fagligheder
    • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

     

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Arbejdsmiljøleder, Berit Wolmar, på telefon: 7635 0230 eller e-mail: Berit.Wolmar@lidl.dk.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Souschef til Nykøbing Sjælland

    4500, Nykøbing Sjælland

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    •     Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    •     Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    •     Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    •     Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    •     Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    •     Har en venlig og professionel fremtoning
    •     Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    •     Skaber gode kundeoplevelser
    •     Har overblik og fokus på detaljen
    •     Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1.     En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2.     Branchens bedste sammenhold
    3.     Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4.     Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5.     Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Ninna Hvingel på telefon 42 12 06 68, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    4. Apr

    Produktionsmedarbejder til daghold i støberiafdeling ved Velux i Thyregod

    Har du erfaring som operatør, og søger du nye udfordringer? Så er det dig, vi søger for vores gode samarbejdspartner Thyregod Bygningsindustri (en del af Velux gruppen). Du vil indgå i deres støberiafdeling på daghold til fastansættelse.

    Hos Thyregod Bygningsindustri A/S vil du blive en del af Velux Gruppens kompetencecenter for polyrethan ovenlysvinduer. Du vil få 150 nye kolleger fordelt på fabrikken, og i denne stilling vil du indgå i et tætknyttet team i støberiafdelingen på daghold.

    Hos Velux sætter de en stor ære i at tage imod nye medarbejdere, så man hurtigt falder til i teamet. Derudover er der stor fokus på faglig og personlig udvikling.  

     

    Der er travlt hos Thyregod Bygningsindustri, og derfor søger de endnu en medarbejder til deres støberiafdeling på daghold.

    Arbejdsopgaver:

      -Samling af armering til støbt emne -Ind- og udtagning af støbt emne i støbeform -Manuel afgratning/slibning af støbt emne -Støbning af emner, robot til afgratning/slibning af emner -Kvalitetskontrol af emner -Håndtering/palletering af emner -Registrering af kvalitet og nedetid -Forefaldende arbejde

     

    Faglige kompetencer:

      -Du har praktisk erfaring fra en produktionsvirksomhed, og det er en fordel, hvis du har erfaring som operatør -Du har epoxybevis (hvis ikke du har, skal du være villig til at tage det, hvilket JKS finansierer) -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig

     

    Personlige egenskaber:

      -Du er vant til fysisk arbejde -Du er robust og klar til nye, krævende udfordringer -Du er omgængelig og imødekommende -Du er nysgerrig, engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden -Du kan fremvise straffeattest

     

    Arbejdstider:
    Stillingen er på fast daghold. Bemærk at arbejdstiderne varierer ift. bestemte tidspunkter på året (ring hvis du har spørgsmål til det).

    BEMÆRK - ALLE henvendelser angående stillingen skal gå igennem JKS. Har du spørgsmål, bedes du kontakte Mads Nielsen, JKS Vejle på tlf.: 76 65 57 53.

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår, og der er opstart hurtigst muligt for den rette.

     

    Ansøgning:

    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning, billede og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende, og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet.   

    Bemærk: Ansøgninger, der sendes direkte pr. mail, kommer ikke i betragtning, så brug "Søg stillingen" funktionen nedenfor.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Souschef til Sorø

    4180, Sorø

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    •     Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    •     Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    •     Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    •     Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    •     Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    •     Har en venlig og professionel fremtoning
    •     Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    •     Skaber gode kundeoplevelser
    •     Har overblik og fokus på detaljen
    •     Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1.     En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2.     Branchens bedste sammenhold
    3.     Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4.     Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5.     Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Ninna Hvingel på telefon 42 12 06 68, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Souschefer til København

    2100, København Ø

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har løbende brug for stærke ledere til hele Københavnsområdet - nogle der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    •     Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    •     Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    •     Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    •     Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    •     Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    •     Har en venlig og professionel fremtoning
    •     Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    •     Skaber gode kundeoplevelser
    •     Har overblik og fokus på detaljen
    •     Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1.     En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2.     Branchens bedste sammenhold
    3.     Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4.     Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5.     Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Regional Recruiter Christel Herdrup på telefon 7635 0607, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    12. Mar

    JKS søger folk til galvanisering

    JKS søger folk til galvanisering til et længerevarende vikariat i Brønderslev Kommune. Vi søger både folk til dag- og aftenarbejde.

    Vi søger en dygtig, alsidig og robust person, der kan varmgalvanisere og arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierede, og kan være inden for følgende områder:

      -Klargøring til galvanisering -Varmgalvanisering (460°) -Kvalitetskontrol -Håndtering af emner -Forefaldende arbejde


    Faglige kompetencer:

      -Du har praktisk erfaring med galvanisering -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig


    Personlige egenskaber:

      -Du er robust og klar til nye krævende udfordringer -Du er omgængelig og imødekommende -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden -Du kan fremvise straffeattest


    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.