Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Vil du have indblik i, hvordan der arbejdes professionelt med kommunikation i en multinational virksomhed? Så bliv vores nye praktikant!

    Du er god til at kommunikere, men du vil gerne blive endnu bedre. Du synes, det er sjovt at arbejde med kommunikation – både på det strategiske plan og i praksis – og du vil gerne have indblik i, hvordan der arbejdes professionelt med kommunikation i en multinational virksomhed med kollegaer og butikker i 31 lande på verdensplan.

    Hvis du sidder og nikker til ovenstående, så skulle du overveje at blive vores nye Communication Intern!

    Vi søger nemlig en praktikant til vores kommunikationsafdeling på hovedkontoret i Kolding. Som Communication Intern bliver du en del af kommunikationsteamet, der til daglig arbejder med intern og ekstern kommunikation. Vores fornemmeste opgave er at kommunikere til forskellige målgrupper, som fx presse, kunder, samarbejdspartnere og ikke mindst vores gode kollegaer. Du vil som Communication Intern hos os blive involveret i og få opgaver inden for både intern og ekstern kommunikation – og både på det strategiske plan og i praksis.

    Du kommer til at referere til kommunikationschefen, og i dit daglige arbejde vil du komme til at arbejde sammen med mange kollegaer på tværs af vores afdelinger, butikker og lagre. Du skal derfor kunne lide at have med mange forskellige mennesker at gøre, og du skal trives i et arbejdsmiljø, hvor tempoet er højt.
    Du vil få mange gode kollegaer i virksomheden, og der er tale om en selvstændig og udfordrende praktikstilling, hvor du får gode muligheder for at udvikle dig under ansvar.

    I Lidl er vi yderst positivt indstillet på at udbetale en økonomisk erkendtlighed på op til 3.000 kr. pr. måned for god performance. Det er selvfølgelig vores opgave at give dig forudsætninger for at kunne performe og derved lykkes i dit praktikforløb.

    I midten af 2023 åbner vi et stort, nyt og innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus. Derfor har vi allerede nu etableret et satellitkontor i Aarhus, hvor det vil være muligt at arbejde fra 1-2 dage om ugen efter aftale med kommunikationschefen.

    • Udarbejde forskellige kommunikationsmaterialer
    • Finde og kommunikere historier til de interne kommunikationsplatforme, intranet og medarbejdermagasin
    • Hjælpe med udarbejdelse af pressemeddelelser og andre materialer
    • Besvare henvendelser fra eksterne interessenter
    • Lave videoer til intern og ekstern brug
    • Diverse administrative og kommunikative ad hoc-opgaver
    • Du er studerende på en relevant videregående uddannelse, fx kommunikation, journalistik, marketing, branding
    • Du er allerede dygtig inden for kommunikationsområdet, men vil gerne blive endnu dygtigere og have indblik i, hvordan kommunikation foregår i praksis i en stor, international virksomhed
    • Du elsker at skrive og formidle til mange målgrupper
    • Du kan formulere dig på et fejlfrit dansk og ved, hvor kommaerne skal sættes
    • Du kan lide at kommunikere både skriftligt og mundtligt med mange mennesker i løbet af en arbejdsdag
    • Du har det godt med at arbejde i et miljø, hvor tempoet er højt, og dagene ikke – nødvendigvis – ligner hinanden
    • Det er en fordel, hvis du er grafisk begavet og måske har kendskab til fx PhotoShop, SharePoint og/eller Adobe Premier Pro
    • Du er god til engelsk i skrift og tale, og det er en fordel, hvis du også har kendskab til tysk – men det er ikke et must!
    • Et godt og grundigt indblik i, hvordan kommunikationen foregår i en stor, moderne virksomhed
    • Mulighed for, at du får afprøvet nogle af de ting, du kan på papiret, i praksis
    • Masser af udfordringer i en spændende hverdag, som du selv får lov til at sætte dit aftryk på
    • Et uformelt og socialt arbejdsmiljø med gode kollegaer
    • En mentor under hele praktikperioden

    Tiltrædelse medio februar
    Forventet antal timer i ugen: 30-37 timer

    Vi leder efter den helt rigtige kandidat og er fleksible i forhold til tiltrædelse og slutdato. Vi finder i samarbejde den bedste løsning i forhold til dit studie.

    Vi indkalder kandidater løbende, og vi afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Content Manager, Britt Nygaard-Nielsen, på mail: britt.nygaard-nielsen@lidl.dk eller telefon 7635 0915.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Vil du være en del af en stor international virksomhed, der hele tiden fokuserer på at forbedre og videreudvikle varesortimentet? Så har du nu mulighed for at blive en del af Masterdata-teamet, som er en del af vores Indkøbsafdeling i Lidl.

    Til vores hovedkontor i Kolding søger vi nemlig en barselsvikar til at indgå i vores Masterdata-team. Du bliver en del af et lille team på fire personer, hvor ingen dage er ens. Vi er en social afdeling, hvor vi kan lide at have det sjovt, samtidig med at vi arbejder på højtryk!

    Det er vigtigt at have en god ordenssans, og kunne lide at arbejde med administrative opgaver. Vi søger en barselsvikar, som er struktureret, energisk og detaljeorienteret, og som formår at bevare overblikket, når tempoet er højt.

     ”Det er en god afdeling at arbejde i, vi løfter i flok og tonen er uformel. Vi samarbejder med mange i hele organisationen, hvilket giver en bred viden om virksomheden. Derudover arbejdes der efter tesen frihed under ansvar” – Claus, Indkøbsassistent

    • Oprettelse og vedligeholdelse af varer i vores interne system
    • Oprettelse og vedligeholdelse af leverandører i vores interne system
    • Tæt samarbejde med vores indkøbere og andre afdelinger ifb. med oprettelse og vedligeholdelse af varer, leverandører, prisændringer og skilte i vores systemer
    • Diverse ad-hoc opgaver
       
    • Du arbejder detaljeorienteret, struktureret og kvalitetsbevidst
    • Du har gerne en kontoruddannelse, men det er ikke et krav
    • Du har en positiv indstilling
    • Du skal kunne indgå i et team, dog er det vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt med dine opgaver
    • Du har gode IT-kundskaber herunder specielt i Office-pakken og er villig til at lære nye IT-systemer
    • Du behersker tysk på brugerniveau, således du kan læse og besvare mails etc.
    • Det er en fordel, hvis du har erfaring fra lignende stilling, det er dog ikke et krav
       
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Lyder det som noget for dig?
    Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Forventet startdato: Snarest
    Barselsvikariat cirka 12 måneders ansættelse

    Yderligere information
    For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte Project Manager Mona Sayegh, Contracts & Masterdata på mail: Mona.Sayegh@lidl.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    6. Jul

    Supervisor fuldtid

    9900, Frederikshavn

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge Dk’s måske bedste burgere!’

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Souschef - Aabenraa

    6200, Aabenraa

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.

     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede
       

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    • Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp
       

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef.

    Som souschef i Lidl får du:

    • En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    • Branchens bedste sammenhold
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Attraktiv lønpakke


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Henrik Petersen på telefon 42120511, hverdage mellem kl. 8 – 16.
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Butikschef - Sydjylland

    9000, Sydjylland

    Er du klar til at stå i spidsen for din helt egen Lidl-butik? Kan du lede og motivere et helt butiksteam og sørge for, at butikken altid står snorlige, så vores kunder får den bedste indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye butikschef!

    I Lidl arbejder vi hårdt for at skabe resultater og fortsætte vores vækst, så vi bliver danskernes foretrukne indkøbssted. Vi er nemlig ikke bange for ambitioner – og her er også plads til dine. Hvis du kan lede, inspirere og udvikle dine medarbejdere til at give kunderne den bedste indkøbsoplevelse, finder du ikke et bedre sted at investere dig selv og din karriere end i Lidl. Vi har nemlig en plan for det hele, også for dig. Det er derfor, vi siger, at du lykkes i Lidl.
     

    Som butikschef er det dig, der sørger for, at alt går op i en højere enhed. Du går forrest og motiverer dine medarbejdere til at skabe rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Du sørger for, at alle opgaver bliver fulgt til dørs, og at butikken altid er salgsklar. Samtidig sørger du for, at dine medarbejdere trives, og du bakker dem op i deres udvikling.

    Du bliver også ansvarlig for at:

    • Lede og fordele den daglige butiksdrift
    • Tage del i den daglige drift af butikken, fx varebestilling og -opfyldning
    • Oplære, uddanne og motivere dine medarbejdere i butikken
    • Planlægge aktiviteter og arbejdsplaner
    • Implementere, analysere og optimere Lidls butikskoncepter
    • Analysere og følge op på nøgletal og bruge dem aktivt til at nå butikkens mål. Herunder omsætte KPI’er til håndgribelige mål og fokusområder

    • Rekruttere nye medarbejdere
     

    Du har muligvis en lederuddannelse og har med succes motiveret og ledet et hold af medarbejdere til at skabe gode resultater. Måske er du allerede en dygtig og resultatorienteret butikschef eller afdelingsleder hos en af vores kolleger i branchen, eller også har du en tilsvarende baggrund og lyst til at investere dig selv og din karriere i en velfungerende arbejdsplads med store ambitioner og højt til loftet. Udover at du tager aktivt del i den daglige drift og har det overordnede overblik, forventer vi, at du:

    • Har erfaring fra en lignende stilling
    • Er empatisk, motiverende og har en anerkendende ledelsesstil
    • Handler ansvarsbevidst og kan uddelegere og følge opgaverne til dørs
    • Er resultatorienteret og har forretningssans
    • Er serviceminded og kan skabe rammerne for gode indkøbsoplevelser
       

    Som butikschef i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en attraktiv lønpakke. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personlig og fagligt.

    5 gode grunde til at blive butikschef i Lidl:

    1. Mulighed for at skabe dine egne resultater med din egen butik
    2. Chancen for at vise, hvad du kan i Europas største detailkæde
    3. Du bliver en del af en konceptstærk international virksomhed, hvor fundamentet er lagt for, at du lykkes
    4. Mulighed for at udvikle dig i din stilling eller i en anden del af forretningen
    5. Fri bil af mærket BMW efter prøvetiden på 3 måneder og særdeles attraktiv lønpakke


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Henrik Petersen på telefon 42120511, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Jul

    Medarbejdere søges til produktion og lager (dag- og aftenskift) – både længerevarende vikariater mhp fast og vikarer til sommerferieperioden

    Mangler du arbejde henover sommeren eller måske en mere fast stilling, så er det måske dig, vi står og mangler.

    For større produktionsvirksomhed i Sydthy, mangler vi folk til både produktion og lager. De har rigtig travlt, og vi søger derfor både produktions- og logistikmedarbejdere til hhv. dag- og aftenhold.

     

    Jobbeskrivelse

    Som produktionsmedarbejder bliver dine hovedarbejdsopgaver:

      -Fremstilling i egen produktion -Montagearbejde -Sikre at arbejdet udføres kvalitetsmæssig korrekt

     

    Og som logistikmedarbejder bliver dine hovedarbejdsopgaver følgende:

      -Håndtering af indkommende gods, herunder aflæsning og indplacering af gods på lageret -Håndtering af råvarer og færdigvarer til og fra produktion -Forsendelse af færdigvarer herunder pluk og læsning

     

    Kvalifikationer:

    Din baggrund og kvalifikationer:

      -Overordnet for både logistikmedarbejderen og produktionsmedarbejderen
        -Du er ansvarsbevidst og engageret -Du er fleksibel -Du er mødestabil -Du er imødekommende og positiv -Du arbejder effektiv -Du skal kunne arbejde selvstændigt og i teams -Du skal kunne tale/ forstå dansk -Du har god fysik

     

      -Logistikmedarbejder
        -Du har gerne erfaring med lager, logistik eller distribution -Du har gerne erfaring med brug af håndterminaler og PC´er -Du har truckkort (mere end 1 års erfaring med truckkørsel) -Du er fysisk robust

     

      -Produktionsmedarbejder
        -Du har gerne erfaring med linjeproduktion -Du har kendskab til IT på brugerniveau


    Interesseret?
    Er du interesseret i at søge stillingen, bedes du oprette dit CV med relevante bilag via Opret CV nedenfor. 

    For yderligere information kontakt JKS i Thisted på hverdage imellem 8-16 på tlf.: +45 96 18 17 50



    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge Dk’s måske bedste burgere!’

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 21.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.