Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    12. Jun

    Så har vi stillingen for dig! Elgiganten tilbyder lønnen der giver adgang til de fedeste rejser i dit 2. sabbatår. Vi søger dig der kan skabe gode relationer og give kunderne en professionel serviceoplevelse.

    Kundeserviceafdelingen:
    Som kundeservicekonsulent er du ofte den første, der møder kunden i telefonen, når de skal handle eller har fået leveret deres produkt. Du skal derfor være den imødekommende stemme, der kommunikerer venligt, hurtigt og effektivt, så kunden får en god oplevelse. Det er din opgave at omvende et problem til en løsning, der er god for både kunden og Elgiganten. Du er bindeleddet mellem vores internet, fysiske butikker og kunderne, og din vigtigste opgave er at give kunden den mest optimale løsning.

    Du skal ikke være ekspert i vores produkter, men kan være sikker på, at blive oplært i at kunne vejlede kunden i ombytningsprocedurer, besvarelse af forespørgsler om lagerstatus og leveringsprocedurer mv.

    Hverdagen hos Elgiganten er travl og det er vigtigt at du trives i et målorienteret miljø og kan håndtere et bredt kundesegment. Du vil opleve at få skønne kollegaer, som man kan have det sjovt med, som også er gode til at motivere hinanden til at yde deres bedste. 

    Hvad får du:
    • God timeløn i dagtimerne + tillæg for aftenarbejde og weekendarbejde. Mulighed for at optjene bonus! 
    • Et fedt arbejdsmiljø med sociale aktiviteter såsom fredagsbar og night games. 
    • Personlig og faglig udvikling gennem Elgigantens Akademi som styrker dig og dit CV fremadrettet

    Dette søger vi:

    Søg jobbet allerede nu, så vi kan fange dig inden studenterhuen sidder alt for løst og Roskilde kalder, så du kan have dit sabbatår på plads inden. Som en del af processen anvender vi test og indhenter referencer, eksamensbevis og straffeattest. 

    Opstart 15. juli (efter Roskilde) eller 5. august, hvor du starter i et 3 mdrs. vikariat hos StudentConsulting. Derefter er der mulighed for fastansættelse i Elgiganten. 

    Søg, søg, søg – vi glæder os til at læse om dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    14. Jun

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    5. Jun

    Måske overvejer du at tage et sabbatår, eller tage et break fra dine studier. Det kan også være noget helt tredje der gør, at du rigtig gerne vil have lidt luftforandring, og komme ud at rejse - samtidig med, at du møder andre unge og kulturer.

    At tage på en rejse i udlandet af længerevarende varighed vil styrke dig som person. Mange arbejdsgivere lægger vægt på, at man er selvtænkende, kan arbejde i grupper, og har et positivt og internatinalt udsyn, hvor man kan rumme forskelligheder og andre kulturer. 

    Ønsker du at styrke dit CV til dit fremtidige drømmejob, så kan du tage med Adventure Heart ud at rejse.

    Hvad er Adventure Heart?

    Adventure Heart er en dansk virksomhed med mere end 30 års erfaring, som rejsearrangør. Adventure programmerne er sammensat således, at du får alle mulige oplevelser i forskellige lande: Rundrejse, seværdigheder og natur, kulturindsigt, lokalbefolkning, sprog, gastronomi, adventure aktiviteter, mange former af personlig udvikling - og måske vil du prøve at være frivillig på et projekt med børn eller dyr.


    Afhængig af hvilken rejseform du ønsker rejses i større eller mindre grupper eller måske individuelt sammen med andre unge og altid i trygge rammer af håndplukkede lokale partnere for at gøre oplevelserne autentiske og samtidig bidrage og støtte op om lokalsamfundet.

    Du bliver styrket personligt og får indsigt, kendskab og sammenligningsgrundlag til god brug på dit studie og måske i dit kommende job i en international fremtid i vores globaliserede verden.

    Hvad siger de unge?

    Bianca tog på sin drømmerejse til Java. Hun siger: ”Min eventyrrejse begyndte med en grupperejse en måned på Java, hvorefter jeg tog videre til Bali, Australien og Canada på egen hånd. Det var tanken om venskaber i andre lande, uudforsket territorie og grænser, der skulle overvindes, der fik mig på min eventyrrejse”

    ”Jeg så et lokal samfund indefra, hvor alt det, vi tager for givet herhjemme, er et luksusgode. På dyreprojektet fodrede jeg orangutanger, og jeg kom helt tæt på nogle fantastiske dyr – og nogle uhyggelige kryb. Det var nemlig ikke unaturligt, at en kæmpe edderkop måske sov på vores værelse, når vi selv skulle sove. I starten reagerede jeg i panik. Til sidst indså jeg, at det er bedre at slappe af og gå til verden med åbent sind. De indfødte er gennemsyret af den tankegang, og det smitter af – på den gode måde. Jeg er blevet mere rummelig og åben over for udfordringer. Derfor skal du skal rejse… Min rejse var i trygge rammer og gav uforglemmelige oplevelser også gennem det frivillige arbejde.” siger Bianca, der er i gang med sin humanistiske bachelor på RUC

    Lars var i Syd- og Mellemamerika og fortæller: ”Mit mål med et sabbatår var, som udgangspunkt at udforske mig selv, blive mere selvstændig og udnytte den mulighed man har som ung, hvor man typisk ikke har realkreditlån, hus og Volvo. Når jeg nu tænker tilbage på de mange forskellige kulturer jeg har mødt og oplevet er jeg blevet mere bevidst om, at der findes mange veje til et lykkeligt liv. Det er meget berigende at opleve, hvordan andre kulturer lever. Jeg planlægger at læse Kemi, men jeg er helt klart blevet et mere søgende menneske efter mine oplevelser fra mit sabbatår”

    ”At rejse med en rejsearrangør på en af deres grupperejser er en stor fordel, også selvom man ikke kender hinanden i forvejen, man møder helt naturligt andre unge og at man slipper for at planlægge rejsen selv. Min gruppe var fra alle andre lande og jeg var den eneste dansker. Det hele var meget betryggende, at alt var planlagt og så har jeg fået venner som jeg stadigvæk har kontakt til” siger Lars.

    Hvordan kommer jeg afsted?

    Du sidder formentlig allerede nu med en masse spørgsmål. Og dem vil vi hos Adventure Heart gerne svare på. Og det er let. Du kan komme til vores rejseforedrag & cafémøder, hvilket du kan læse mere om, ved at klikke på den grønne ansøgningsknap nedenfor:

    NB

    Du kan ikke ansøge et job, men du kan se, hvad Adventure Heart kan tilbyde dig, hvis du gerne vil ud og rejse, for at skabe dig et bedre CV:

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    Medarbejder søges til træindustri

    Er du omhyggelig og kvalitetsbevidst, så er jobbet her måske noget for dig.

    Om jobbet: 
     
    JKS søger en medarbejder til et længerevarende vikariat  i Lemvigområdet.
     
    Det er vigtigt, at du er omhyggelig og detaljeorienteret i dit arbejde. Kvalitet og finesse er nøgleord i jobbet.
    Du vil arbejde med følgende opgaver: 
      -Kvalitetskontrol 
      -Finessearbejde  
      -Lettere overfladebehandling af produkter 
    Om dig: 
      -Du har evt. erfaring fra træindustrien, dog er det ikke et krav. Det vigtigste er, at du har øje for detaljen, og sætter en ære i at levere et godt stykke kvalitetsarbejde. 
      -Du trives med at arbejde i en produktion og kan bruge hænderne. Virksomheden vil vise dig til rette og oplære dig i arbejdsopgaverne.  
      -Du er positiv indstillet og klar på at lære nyt. 
    Ansøg  
     
    Send din ansøgning og CV via ”Søg stillingen” nedenfor.
    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kunde- og personalekonsulent Helle Gjesse på 96 105 135. 


    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Opret dit cv på jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

    Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Jun

    Er du studerende eller nyuddannet og mener du at besidde de rette kompetencer til at kunne bistå EYs kunder inden for én af EYs servicelines, hører vi gerne fra dig. Dette gøres ved, at du oploader en uopfordret ansøgning, CV, karakterer og eventuelt andre relevante dokumenter.

    I din ansøgning må du meget gerne påpege, hvilken service line du ser dig selv som en del af. I EY har vi fire service lines; Assurance, Advisory, Tax & Law og Transactions. Derudover har vi vores supportfunktion Core Business Services.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Såfremt vi finder et match mellem din profil og en stilling i EY, vil du hurtigst muligt høre fra os. Hvis du har nogle spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os på hr@dk.ey.com

    EYs service lines

    Advisory

    EY har et af de bredeste, globale konsulentnetværk blandt professional services-virksomheder. Advisory hjælper virksomheder med at udnytte deres fulde potentiale, innovere, vækste eller forandre sig og skabe målbare og bæredygtige resultater. Med vores forretnings- og sektorindsigt skaber vi performanceforbedringer. I Norden arbejder Advisory som én samlet rådgivningsenhed. Det betyder, at vi hurtigt kan mobilisere vores konsulenter og sikre vores kunder adgang til de rette kompetencer, den rette viden og sektorindsigt.

    I Advisory assisterer vi både offentlige og private virksomheder med strategiske og operationelle projekter. Vi gennemfører opgaver fra business case, potentialeanalyse, effektiviseringsstrategi, konceptudvikling til implementering og gevinstrealisering.

    Assurance

    I Assurance leverer ca. 900 medarbejdere i Danmark revision og rådgivning til virksomheder og organisationer — fra de største børsnoterede virksomheder i Danmark til offentlige institutioner og tusindvis af små og mellemstore virksomheder. Som centrum for alt, hvad vi gør, står vores kompromisløse faglighed og professionelle skepsis, der sikrer, at vi leverer kvalitet med præcision.

    Tax & Law

    EYs skatteafdeling er en af Danmarks førende og en del af verdens bedst koordinerede skatterådgivningsfirmaer. Som skatterådgivere sikrer vi, at virksomheder overholder de konstant omskiftelige krav i skattelovgivningen og regulering på de markeder, hvor de opererer. Vi søger dialogen med SKAT og andre myndigheder og skatteinteressenter om aktuel lovgivning samt aktuelle skatteemner i praksis. Vi vurderer ligeledes konsekvenserne af politiske overvejelser og deltager i den skattepolitiske debat. Vi bidrager også til, at vores kunder forstår og håndterer skatteregnskaber og -rapportering ansvarligt og proaktivt.

    Skatteafdelingen rådgiver om både nationale og internationale forhold. De daglige udfordringer inden for skat, sparring med dygtige og erfarne kolleger fra hele verden og samarbejdet med spændende kunder betyder, at hverdagen aldrig er ens. Den faglighed og viden, der stilles til rådighed, er grundlaget for udvikling og vækst. Der arbejdes målrettet på at integrere og optimere kundens aktiviteter. Vi spiller derfor en vigtig rolle som rådgiver og sparringspartner.

    Transaction Advisory Services

    I Transactions hjælper vi vores kunder med at træffe bedre og mere kvalificerede beslutninger om, hvordan de strategisk forvalter deres kapital og håndterer deres transaktioner i en foranderlig verden. Det betyder, at vi rådgiver virksomhederne om, hvordan de kan bevare, optimere, øge og investere deres kapital, så de når deres strategiske mål.

    I Transactions hjælper vi organisationer med strategisk at investere, allokere, optimere og sikre deres kapital og rejse nye midler i en omskiftelig verden. I Transactions rådgiver vi primært inden for opkøb og fusioner, og vi tilbyder et bredt spektrum af transaktionsrelaterede ydelser. Vores rådgivning omfatter værdiansættelse, skat, due diligence, integration, infrastruktur, kommercielle og operationelle forhold, restrukturereringer samt M&A-mandater.

    Core Business Services

    Core Business Services udgør vores kompetente stabsfunktioner, der understøtter EY’s forretning målrettet og effektivt. I Core Business Services arbejder vi tæt sammen med Assurance, Advisory, Tax & Law og Transactions. Formålet er at skabe værdi for EY’s forretningsområder i overensstemmelse med vores globale purpose Building a better working world. Herunder findes blandt andet ’Business Development’, ’Finance’, ’HR’, ’IT’ og ’Brand, Marketing & Communications’.

    Vores brede palette af services betyder flere udviklings- og karrieremuligheder for dig. Hvilken rolle vil du spille i det store billede som fremtidig EY’er?

    At arbejde hos EY

    Vi er højt kvalificerede inden for vores respektive områder og har en høj faglig standard. Tonen er uformel og vi sætter stor pris på at have en både udfordrende og sjov arbejdsdag. Vi tilbyder dig gode karrieremuligheder i et miljø, hvor der både er fokus på høj kvalitet og på fællesskab, og hvor faglig udvikling er i centrum.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Maj

     

    Salgselev nonfood, Kvickly Holstebro

    Samler du på gode oplevelser? Bliv salgselev i Kvickly
    Er du klar til en sjov og lærerig hverdag, der indeholder praktik og korte, fede skoleophold?

    Brug 2 år på at få venner for livet, og tag en uddannelse, hvor du kan blive alt fra salgsassistent til mellemleder.

    Du får og skaber gode oplevelser
    Som salgselev arbejder du fuldtid i Kvickly og har i alt 8 uger på skolebænken. I butikken prøver du kræfter med alt fra opfyldning af varer over lagerarbejde til at sidde ved kassen.

    Kvickly Holstebro er een af de største Kvickly varehuse i landet, både målt på areal og på omsætningen, og vi er et varehus med en masse spændende afdelinger, bla stor bagerafdeling, slagter, delikatesse og fiskeafdeling, og ikke mindst vores store nonfood afdeling, som består af tekstil, personlig pleje, bolig og køkkentilbehør, legetøj og cykler

    Knyt nye venskaber på udfordrende skoleophold
    I løbet af uddannelsen er du på 8 korte skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever. Vi sørger for det hele. Det er et godt break fra dit job i butikken.
    Her begynder brikkerne at falde på plads – og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken. Der er også en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af butikker.

    Vil du være en del af vores sammenhold?
    Vi håber, du er åben og villig til at lære. Måske kan du se dig selv som leder i Kvickly på sigt? Derudover er du fyldt med ideer til, hvordan vi kan give vores kunder en god oplevelse. Og du har lyst til at vejlede kunderne. Du har:

    • bestået HHX - gerne med 5 uger suppleret HGS-forløb. Du kan også have en EUX eller STX/HF/HTX - gerne suppleret med op til 10 ugers HGS
    • let til smil og en positiv indstilling, som smitter af på både kunder og kollegaer
    • flair for at sælge og lysten til at blive en dygtig sælger


    Vi glæder os til at lære dig at kende
    Hvis du går rundt med en lille drøm i maven om at blive en supersælger eller mellemleder, så send din ansøgning via ”Søg job” senest den 31. maj 2019

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Maj

    Pictures_set_5.png

    DU TAGER HÅND OM VORES KUNDER, VI TAGER HÅND OM DIG

    Vi har et rask tempo i vores butikker. Sammen med dine kolleger kommer du til at løse mange forskellige typer af opgaver, opnå nye færdigheder og have det sjovt i et energifyldt miljø. Ingen dage er ens,

    og alle dage vil byde på nye udfordringer og opgaver, som skal løses. Som gengæld for din entusiasme og at du gøre hverdagen lettere for vores kunder, lover vi dig udbytterige ansvarsområder og værdifuld

    erhvervserfaring. Hvis du gør en indsats, viser initiativ og er villig til at gå langt for vores kunder, vil vi være et springbræt i din videre professionelle karriere, enten i eller uden for vores virksomhed

    Som Sales Representative er du en af vores vigtigste medarbejdere. Det er dig, der møder, hilser på og betjener vores kunder. Sammen med et godt team af kolleger er du med til at vores butikker fungerer tip-top og leverer

    på vores ”famous for” kategorier – food, kaffe, bilvask og fuel. For at blive en succes skal du have en masse energi og evnen til at håndtere mange opgaver på én gang, hurtigt at løse uventede hændelser og på samme tid

    levere ”fast and friendly” service over for vores kunder – og det hele med et smil på læben.

    Dine vigtigste ansvarsområder:
    Levere “fast and friendly” kundeservice
    Holde butikken i tip-top stand
    Håndtere salg og betalinger af produkter og serviceydelser
    Have det sjovt med dine kolleger hver dag

    Som person er du:
    Udadvendt
    Energisk
    Service-minded
    Salgsorienteret

    Ansøgningsfrist: 30.04.2019

    Kontaktperson: Helle

    Mail: hekof@circlekeurope.com

    Vi ved, at succesfulde virksomheder bygges op indefra gennem succesrige mennesker som dig.

    Kom og blive en del af os! Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    5. Jun

    Kokkepige og rengøring

    2880, Bagsværd

    Kære du

    Jeg er en multi iværksætter som driver virksomhed både ude af huset men også i egen villa, grundet helbred.

    Jeg søger en seriøs ungpige i huset 4 timer hver anden dag.

    Til madlavning og let rengøring/havehygge.

    Type mad:

    Salater (forskelligt)

    Kartofler og deller

    Ris og boller i Karry

    Supper og italiensk mad, dansk mad og hvad du har lyst til at byde os.

    Jobbet skal være et fritidsjob for dig hvor du kan tjene lidt ved siden af din uddannelse eller skole.

    Ca.40 timer i måneden.

    Vi har fodbolddrenge på 10 år og ellers et helt regulært liv med er stort arbejdspres, så der er behov for ungpige i vores arbejdsliv som er både dag og aften.

    Tider: 13.30 - 16.30

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    Kan du lide at møde nye mennesker? 
    Er du klar til at have det sjovt og blive udfordret? 
    Vil du udvikle dine kommunikations- og salgsfærdigheder? 
     
    Så er du måske vores nye promoter. 
     
    Verdens største uafhængige børneorganisation, Red Barnet, leder efter nye promotere fra hele landet. Du vil være en vigtig del af vores team og være med til at skabe de bedste omstændigheder for verdens børn. 
     
    "Relief work does not consist entirely in wearisome appeals... it has its moments of enchantment, its adventures, its unexpected vistas into new worlds." 
    –Eglantyne Jebb, grundlægger af Red Barnet, 1919 
     
    Hver dag vil byde på noget nyt, og du vil hele tiden blive udviklet på både det personlige og professionelle plan. Din arbejdsplads varierer fra dag til dag – på gaden, til events, i storcentre, på festivaler – så vel som i parker! Alle de steder hvor du har mulighed for at inspirere folk til at blive medlemmer af Red Barnet og støtte vores sag. 
     
    Hvad tilbyder vi dig: 
    • Professionel udvikling igennem vores fundraiser-uddannelse som lærer dig kommunikations- og salgsfærdigheder 
    • En god stabil løn, med mulighed for lønforhøjelse alt efter dine resultater 
    • Et internationalt og spændende team, med fokus på det gode sammenhold 
    • En sjov arbejdsplads med sociale arrangementer, konkurrencer og teamwork 
    Hvad forventer vi af dig: 
    • At du altid arbejder på at levere det bedste resultat med den bedste attitude 
     
    Så hvis du er klar til... 
    • At kæmpe for verdens børn 
    • Lære og udvikle nye færdigheder 
    • Blive udfordret til at prøve nye ting 
    • Møde nye mennesker 
     
    Så vil vi have dig på vores hold! 
     
    Send os din kontaktinformation, så inviterer vi dig til vores fundraising try-out. 
     
    Vi har mulige vagter på vores dagshold fra 10:00-17:00 mandag til fredag, og på vores aftenhold fra 16:00-19:00 mandag til torsdag – plus lørdag fra 10:30-16:00. Vi har base i København. 
    Løn fastlægges efter kvalifikationer iht. gældende overenskomst mellem Red Barnet og AC-organisationerne og Handels- og Kontorfunktionærernes Forbund.  
     
    Spørgsmål om stillingen
     
    Katrine Dyrelund Rasmussen 
    Acquisition Specialist
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser