Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Tjen penge på at deltage i konkurrencer, skrabe skrabespil, tilmelde dig nyhedsbreve og besvare spørgeskemaer

    Du kan arbejde, hvorfra du ønsker, blot du har adgang til internettet fra din computer, tablet eller smartphone. 

    Din belønning kan du få udbetalt, via gavekort eller abonnementer.

    Det behøver jo ikke være kedeligt at tjene penge!

    Du får din egen Eovendo-profil, hvor du løbende kan se din indtjening.

    Du får penge for din opmærksomhed, enkelt ik?

    Hvad skal jeg gøre for at komme i gang?

    Gør som tusindvis af andre unge - tilmeld dig i dag: Så får du penge for alt det du gør:

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    17. Feb

    Drømmer du om en elevplads i en af Danmarks største offentlige servicevirksomheder, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer.  Så kan regionshuset være noget for dig. Vi søger nye elever til offentlig administration med start 1. september 2019.  
     
    Som elev i regionshuset i Vejle får du en attraktiv og alsidig uddannelse, hvor du selv har indflydelse på din egen hverdag og uddannelse, da du kommer til at prøve kræfter med flere forskellige afdelinger i løbet af din elevtid.  
     
    Du får dine egne spændende arbejdsopgaver, og du vil få tæt kontakt med dine kollegaer og de andre elever i huset, der arbejder med blandt andet HR, økonomi, indkøb, sundhed, drift af de sociale institutioner samt servicering af politikerne. 
     
    Ansvar og medindflydelse går hånd i hånd i regionshuset, hvilket betyder at du skal have lysten og evnen til proaktivt og selvstændigt at forme og strukturere din tid og dine ansvarsområder. 
     
    Hvem er du? 
    Vi er på udkig efter kvikke hoveder, der har eller forventer at afslutte et af følgende grundforløb til kontoruddannelsen: 
     
    EUX, HG eller HG-voksen med de rette niveauer, HG-S, HHX suppleret med et EUD-studenter grundforløb og STX, HF, HTX suppleret med et EUD-studenter grundforløb. Er du i tvivl om, hvorvidt du har den rette baggrund, anbefaler vi, at du kontakter en praktikvejleder på din lokale erhvervsskole. HUSK at vedhæfte vejlederens vurdering til dit CV ! 
     
    Hvis du er over 25 år, skal du have foretaget en real kompetence vurdering, som kan indhentes på din lokale erhvervsskole. 
     
    Dine personlige kompetencer er også vigtige for os. Vi søger elever, der er positive, tør tage chancer, og som kan modtage og give konstruktiv feedback. 
     
    Er vi noget for dig? 
    Vi kan give dig 2 spændende år, hvor du efter et godt introforløb, vil få varierende arbejdsopgaver, der åbner muligheder for mange forskellige karriereveje efterfølgende. 
     
    Regionshuset er et sted med et godt netværk og plads til alle. Det vigtigste er, at vi tager i mod dig, som du er og hjælper dig sikkert gennem din faglige og personlige udvikling. Der vil samtidig blive planlagt flere forskellige faglige og sociale arrangementer i et samarbejde mellem den uddannelsesansvarlige og eleverne. 
     
    Alle elever vil blandt andet komme på et kursus i teamudvikling. Derudover kommer alle 2. års elever på en studietur til Bruxelles i forbindelse med 3. skoleperiode på Campus Vejle. 
     
    I 2018 blev regionshuset i Vejle kåret til Årets praktiksted – dette er sket i alt 3 gange inden for de senere år. 
     
    Yderligere oplysninger 
    Du kan læse mere om at være kontorelev i regionshuset på vores hjemmeside: www.rsyd.dk/kontorelev 
     
    Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte Mie Heegaard på tlf. 7663 1732 eller  
     
    Ansøgningsfristen er 17. februar 2019. Send ansøgningen, CV og relevante bilag elektronisk via linket "Søg stillingen" – HUSK at vedhæfte eksamens- og evt. terminskarakterer. 
     
    Vi afholder første og anden samtalerunde i marts måned 2019. Mellem første og anden samtale skal du gennemføre en personprofil-analyse. 
    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Feb

    Starmark Vejle søger en klargøringsmedarbejder til vores unge klargøringsteam 

    Vi tilbyder : 

    • Attraktiv løn 
    • Attraktive arbejdstider 07:30 - 16:00 mandag til torsdag og 07:30 - 13:00 fredag
    • Grundig oplæring 

    Dine opgaver vil bestå af rengøring og polering af biler

    Vi forventer:

    • Du har et godt øje for detaljer
    • Kan lide at have travlt 

    Har dette fanget din interesse og kunne du tænke dig at blive en del af vores dynamiske Starmark hold, send en ansøgning til vores værkstedschef Rasmus Tofteby

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Måske overvejer du at tage et sabbatår, eller tage et break fra dine studier. Det kan også være noget helt tredje der gør, at du rigtig gerne vil have lidt luftforandring, og komme ud at rejse - samtidig med, at du møder andre unge og kulturer.

    At tage på en rejse i udlandet af længerevarende varighed vil styrke dig som person. Mange arbejdsgivere lægger vægt på, at man er selvtænkende, kan arbejde i grupper, og har et positivt og internatinalt udsyn, hvor man kan rumme forskelligheder og andre kulturer. 

    Ønsker du at styrke dit CV til dit fremtidige drømmejob, så kan du tage med Adventure Heart ud at rejse.

    Hvad er Adventure Heart?

    Adventure Heart er en dansk virksomhed med mere end 30 års erfaring, som rejsearrangør. Adventure programmerne er sammensat således, at du får alle mulige oplevelser i forskellige lande: Rundrejse, seværdigheder og natur, kulturindsigt, lokalbefolkning, sprog, gastronomi, adventure aktiviteter, mange former af personlig udvikling - og måske vil du prøve at være frivillig på et projekt med børn eller dyr.


    Afhængig af hvilken rejseform du ønsker rejses i større eller mindre grupper eller måske individuelt sammen med andre unge og altid i trygge rammer af håndplukkede lokale partnere for at gøre oplevelserne autentiske og samtidig bidrage og støtte op om lokalsamfundet.

    Du bliver styrket personligt og får indsigt, kendskab og sammenligningsgrundlag til god brug på dit studie og måske i dit kommende job i en international fremtid i vores globaliserede verden.

    Hvad siger de unge?

    Bianca tog på sin drømmerejse til Java. Hun siger: ”Min eventyrrejse begyndte med en grupperejse en måned på Java, hvorefter jeg tog videre til Bali, Australien og Canada på egen hånd. Det var tanken om venskaber i andre lande, uudforsket territorie og grænser, der skulle overvindes, der fik mig på min eventyrrejse”

    ”Jeg så et lokal samfund indefra, hvor alt det, vi tager for givet herhjemme, er et luksusgode. På dyreprojektet fodrede jeg orangutanger, og jeg kom helt tæt på nogle fantastiske dyr – og nogle uhyggelige kryb. Det var nemlig ikke unaturligt, at en kæmpe edderkop måske sov på vores værelse, når vi selv skulle sove. I starten reagerede jeg i panik. Til sidst indså jeg, at det er bedre at slappe af og gå til verden med åbent sind. De indfødte er gennemsyret af den tankegang, og det smitter af – på den gode måde. Jeg er blevet mere rummelig og åben over for udfordringer. Derfor skal du skal rejse… Min rejse var i trygge rammer og gav uforglemmelige oplevelser også gennem det frivillige arbejde.” siger Bianca, der er i gang med sin humanistiske bachelor på RUC

    Lars var i Syd- og Mellemamerika og fortæller: ”Mit mål med et sabbatår var, som udgangspunkt at udforske mig selv, blive mere selvstændig og udnytte den mulighed man har som ung, hvor man typisk ikke har realkreditlån, hus og Volvo. Når jeg nu tænker tilbage på de mange forskellige kulturer jeg har mødt og oplevet er jeg blevet mere bevidst om, at der findes mange veje til et lykkeligt liv. Det er meget berigende at opleve, hvordan andre kulturer lever. Jeg planlægger at læse Kemi, men jeg er helt klart blevet et mere søgende menneske efter mine oplevelser fra mit sabbatår”

    ”At rejse med en rejsearrangør på en af deres grupperejser er en stor fordel, også selvom man ikke kender hinanden i forvejen, man møder helt naturligt andre unge og at man slipper for at planlægge rejsen selv. Min gruppe var fra alle andre lande og jeg var den eneste dansker. Det hele var meget betryggende, at alt var planlagt og så har jeg fået venner som jeg stadigvæk har kontakt til” siger Lars.

    Hvordan kommer jeg afsted?

    Du sidder formentlig allerede nu med en masse spørgsmål. Og dem vil vi hos Adventure Heart gerne svare på. Og det er let. Du kan komme til vores rejseforedrag & cafémøder, hvilket du kan læse mere om, ved at klikke på den grønne ansøgningsknap nedenfor:

    NB

    Du kan ikke ansøge et job, men du kan se, hvad Adventure Heart kan tilbyde dig, hvis du gerne vil ud og rejse, for at skabe dig et bedre CV:

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Jan

    Er du frisk på at prøve nye ting, og kan du holde hovedet koldt, når det går stærkt?

    Fokus på din udvikling

    Som administrationselev hos os kan du se frem til et alsidigt elevforløb på to år, hvor du arbejder med indkøbsrelateret kontoradministration og får et solidt fundament inden for dit felt. Du får kompetencerne til at løse de daglige rutineopgaver – og udvikler dig også gennem nye projekter og opgaver. 

    Du får et godt grundlag for din videre karriere med masser af personlig og faglig udvikling, så du kan påtage dig et større ansvar for hver dag, der går. 

    Er du systematisk, og har du det overblik, der sikrer, at detaljerne også kommer på plads?

    • Du yder daglig administrativ support til afdelingen og forretningen. 
    • Du varetager administrative opgaver inden for strategisk indkøb og udvikling af afdelingen. 
    • Du håndterer mødebookning, rejsebestillinger, rejseafregninger, kalenderplanlægning, varemodtagelse og indkøbsordrer. 
    • Du koordinerer forskellige arrangementer, projekter og kursusaktiviteter. 
    • Du varetager kommunikationen med dine samarbejdspartnere og udarbejder præsentationer og andet skriftligt kommunikationsmateriale.

    Kan du se, hvor der er brug for dig – inden du bliver bedt om det?

    • Du har interesse for kontoradministration og har lyst til at udvikle dig personligt og fagligt. 
    • Du er ansvarsbevidst og har en serviceorienteret indstilling. 
    • Du er god til at arbejde struktureret. 
    • Du er god til at kommunikere mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. 
    • Du trives med forandringer og kan hurtigt omstille dig i en afvekslende hverdag. 
    Det er en fordel, hvis du har praktisk erhvervserfaring.

    Uddannelseskrav

    • HHX med 5 ugers EUS med fagretning kontor. 
    • STX, HTX, HF med 10 ugers EUS med fagretning kontor. 
    • HG2, HGV/EUV eller EUX med fagretning kontor.

    Hvis du er fyldt 25 år, skal du kontakte en erhvervsskole med henblik på at få lavet en realkompetencevurdering (RKV).

    Er det lige dig?

    Så send din ansøgning, dit CV og dine eksamenspapirer til os hurtigst muligt og senest søndag, den 27. januar 2019. Vi indkalder løbende til samtaler. Du starter som elev i september 2019.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du skrive til trainees@orsted.dk.

    Husk, at din ansøgning kun kommer i betragtning, hvis du sender den via ansøgningsformularen via 'Ansøg nu' og vedhæfter de dokumenter, der er nævnt ovenfor.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Jan

    Er du frisk på at prøve nye ting, og kan du holde hovedet koldt, når det går stærkt?

    Fokus på din udvikling

    Som administrationselev hos os kan du se frem til et alsidigt elevforløb på to år, hvor du arbejder med indkøbsrelateret kontoradministration og får et solidt fundament inden for dit felt. Du får kompetencerne til at løse de daglige rutineopgaver – og udvikler dig også gennem nye projekter og opgaver. 

    Du får et godt grundlag for din videre karriere med masser af personlig og faglig udvikling, så du kan påtage dig et større ansvar for hver dag, der går. 

    Er du systematisk, og har du det overblik, der sikrer, at detaljerne også kommer på plads?

    • Du yder daglig administrativ support til afdelingen og forretningen. 
    • Du varetager administrative opgaver inden for strategisk indkøb og udvikling af afdelingen. 
    • Du håndterer mødebookning, rejsebestillinger, rejseafregninger, kalenderplanlægning, varemodtagelse og indkøbsordrer. 
    • Du koordinerer forskellige arrangementer, projekter og kursusaktiviteter. 
    • Du varetager kommunikationen med dine samarbejdspartnere og udarbejder præsentationer og andet skriftligt kommunikationsmateriale.

    Kan du se, hvor der er brug for dig – inden du bliver bedt om det?

    • Du har interesse for kontoradministration og har lyst til at udvikle dig personligt og fagligt. 
    • Du er ansvarsbevidst og har en serviceorienteret indstilling. 
    • Du er god til at arbejde struktureret. 
    • Du er god til at kommunikere mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. 
    • Du trives med forandringer og kan hurtigt omstille dig i en afvekslende hverdag. 
    Det er en fordel, hvis du har praktisk erhvervserfaring.

    Uddannelseskrav

    • HHX med 5 ugers EUS med fagretning kontor. 
    • STX, HTX, HF med 10 ugers EUS med fagretning kontor. 
    • HG2, HGV/EUV eller EUX med fagretning kontor.

    Hvis du er fyldt 25 år, skal du kontakte en erhvervsskole med henblik på at få lavet en realkompetencevurdering (RKV).

    Er det lige dig?

    Så send din ansøgning, dit CV og dine eksamenspapirer til os hurtigst muligt og senest søndag, den 27. januar 2019. Vi indkalder løbende til samtaler. Du starter som elev i september 2019.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du skrive til trainees@orsted.dk.

    Husk, at din ansøgning kun kommer i betragtning, hvis du sender den via ansøgningsformularen via 'Ansøg nu' og vedhæfter de dokumenter, der er nævnt ovenfor.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Jan

    Er du frisk på at prøve nye ting, og kan du holde hovedet koldt, når det går stærkt?

    Fokus på din udvikling

    Som administrationselev hos os kan du se frem til et alsidigt elevforløb på to år, hvor du arbejder med henholdsvis HR, personalejura og administrativ ledelsessupport i forskellige afdelinger og får et solidt fundament inden for dit felt. Du får kompetencerne til at løse de daglige rutineopgaver – og udvikler dig også gennem nye projekter og opgaver. 

    Du får et godt grundlag for din videre karriere med masser af personlig og faglig udvikling, så du kan påtage dig et større ansvar for hver dag, der går.

    Er du systematisk, og har du det overblik, der sikrer, at detaljerne også kommer på plads?

    • Du yder daglig administrativ support til afdelingen, vores projekter og forretningen. 
    • Du varetager HR-administrative opgaver inden for personalejura og medarbejder- og organisationsudvikling. 
    • Du udarbejder ansættelseskontrakter og håndterer arkivering. 
    • Du håndterer mødebookning, rejsebestillinger, rejseafregninger og kalenderplanlægning. 
    • Du varetager kommunikationen med dine samarbejdspartnere og udarbejder præsentationer og andet skriftligt kommunikationsmateriale.

    Kan du se, hvor der er brug for dig – inden du bliver bedt om det?

    • Du har interesse for kontoradministration og har lyst til at udvikle dig personligt og fagligt. 
    • Du er ansvarsbevidst og har en serviceorienteret indstilling.
    • Du er god til at arbejde struktureret. 
    • Du er god til at kommunikere mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. 
    • Du trives med forandringer og kan hurtigt omstille dig i en afvekslende hverdag.

    Det er en fordel, hvis du har praktisk erhvervserfaring.

    Uddannelseskrav

    • HHX med 5 ugers EUS med fagretning kontor. 
    • STX, HTX, HF med 10 ugers EUS med fagretning kontor. 
    • HG2, HGV/EUV eller EUX med fagretning kontor.

    Hvis du er fyldt 25 år, skal du kontakte en erhvervsskole med henblik på at få lavet en realkompetencevurdering (RKV).

    Er det lige dig?

    Så send din ansøgning, dit CV og dine eksamenspapirer til os hurtigst muligt og senest søndag, den 27. januar 2019. Vi indkalder løbende til samtaler. Du starter som elev i september 2019.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du skrive til trainees@orsted.dk.

    Husk, at din ansøgning kun kommer i betragtning, hvis du sender den via ansøgningsformularen via 'Ansøg nu' og vedhæfter de dokumenter, der er nævnt ovenfor.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Jan

    Er du frisk på at prøve nye ting, og kan du holde hovedet koldt, når det går stærkt?

    Fokus på din udvikling

    Som administrationselev hos os kan du se frem til et alsidigt elevforløb på to år, hvor du arbejder med henholdsvis HR, personalejura og administrativ ledelsessupport i forskellige afdelinger og får et solidt fundament inden for dit felt. Du får kompetencerne til at løse de daglige rutineopgaver – og udvikler dig også gennem nye projekter og opgaver. 

    Du får et godt grundlag for din videre karriere med masser af personlig og faglig udvikling, så du kan påtage dig et større ansvar for hver dag, der går.

    Er du systematisk, og har du det overblik, der sikrer, at detaljerne også kommer på plads?

    • Du yder daglig administrativ support til afdelingen, vores projekter og forretningen. 
    • Du varetager HR-administrative opgaver inden for personalejura og medarbejder- og organisationsudvikling. 
    • Du udarbejder ansættelseskontrakter og håndterer arkivering. 
    • Du håndterer mødebookning, rejsebestillinger, rejseafregninger og kalenderplanlægning. 
    • Du varetager kommunikationen med dine samarbejdspartnere og udarbejder præsentationer og andet skriftligt kommunikationsmateriale.

    Kan du se, hvor der er brug for dig – inden du bliver bedt om det?

    • Du har interesse for kontoradministration og har lyst til at udvikle dig personligt og fagligt. 
    • Du er ansvarsbevidst og har en serviceorienteret indstilling.
    • Du er god til at arbejde struktureret. 
    • Du er god til at kommunikere mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. 
    • Du trives med forandringer og kan hurtigt omstille dig i en afvekslende hverdag.

    Det er en fordel, hvis du har praktisk erhvervserfaring.

    Uddannelseskrav

    • HHX med 5 ugers EUS med fagretning kontor. 
    • STX, HTX, HF med 10 ugers EUS med fagretning kontor. 
    • HG2, HGV/EUV eller EUX med fagretning kontor.

    Hvis du er fyldt 25 år, skal du kontakte en erhvervsskole med henblik på at få lavet en realkompetencevurdering (RKV).

    Er det lige dig?

    Så send din ansøgning, dit CV og dine eksamenspapirer til os hurtigst muligt og senest søndag, den 27. januar 2019. Vi indkalder løbende til samtaler. Du starter som elev i september 2019.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du skrive til trainees@orsted.dk.

    Husk, at din ansøgning kun kommer i betragtning, hvis du sender den via ansøgningsformularen via 'Ansøg nu' og vedhæfter de dokumenter, der er nævnt ovenfor.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Jan



    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes
     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser