Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Nov

    SalesPartners TM søger ihærdige og udadvendte salgskonsulenter, der kan varetage telefonsalget for flere af Danmarks største virksomheder.

    SalesPartners TM er strategisk telemarketingvirksomhed, hvor vores mission er at være vore kunders eksekveringspartner i deres telemarketingpprocess. Vi er et søsterselskab til konsulentvirksomheden SalesPartners A/S, og arbejder med nogle af Danmarks bedste brands og største virksomheder.

    Som medarbejder hos SalesPartners TM, kan du se frem til:

    • At blive trænet og uddannet inden for salg og kommunikation.
    • Jævnlige salgskonkurrencer, hvor du kan vinde alt fra biografgavekort til en rejse.
    • Et stærkt sammenhold og mange sociale arrangementer.
    • En super salgskultur og en virksomhed/ledelse hvor vi hylder dem som performer
    • Ordnende forhold. Vi overholder alle love og regler. Vi betaler feriepenge, og behandler altid vores medarbejdere fair og ordentligt.

    Løn:

    • Fuldtidsansat: En basisløn på 15.000 kr pr. måned, samt en attraktiv bonusordning. (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 25.000 kr i samlet månedsløn).
    •  Fritidsansat:
      • 18 år+ Du får 110 kr/timen, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 150 kr i samlet timeløn)
      • 16-17 år: Du får 80 kr/timen, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 120 kr i samlet timeløn)

    For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du er:

    • Resultatorienteret – Du elsker et konkurrencemiljø, hvor dine resultater er synlige for andre
    • En vinder – Du er ikke typen som giver op, fordi at du møder lidt modstand
    • Udadvendt – Du elsker et miljø åbent miljø hvor tingene går stærkt
    • Arbejdsom – Du ved at vejen til resultater er hårdt og vedholdende arbejde
    • Optimistisk af natur – Du søger løsninger på udfordringer
    • Lyttende – Du lytter og tager imod feedback for at kunne forbedre dig
    • Uden jantelov – Du forstår og respekterer, at dem som laver gode resultater også tjener mange penge

    Din tidligere erfaring er ikke vigtig. For os er dit CV ikke afgørende, sålænge du har viljen og lysten til at blive en god telefonsælger.

    Vi har særdeles fleksible arbejdstider:

    • Fuldtid: Arbejdstiden er 12:00 til 19:00 mandag-torsdag. 10.00 til 17:00 Fredag. (34 timer pr. uge)
    • Fritid: Arbejdstiden er 16.30 til 20.30 (Minimum 2 vagter pr. uge á hver 3,75 timer)

    Send os en ansøgning og gerne også dit CV og vi vil inden for 48 timer kontakte dig. Husk i ansøgningen at angive dine kontaktoplysninger, samt om du ønsker at arbejde fuldtid eller fritid. Vedhæft gerne et vellignende billede.

    SalesPartners TM er stiftet i 2015 af Martin Nørtoft og Michael Hove. De har begge en årelang erfaring med salg fra store anerkendte virksomheder. SalesPartners TM er et søsterselskab til SalesPartners A/S, der er stiftet i 1999. Vi har derfor et solidt økonomisk fundament.
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Gadefundraiser

    9000, Aalborg

    Gadefundraiser for en god sag

    Er du en holdspiller der også forstår at arbejde selvstændigt? Søger du et arbejde hvor initiativ og ansvar belønnes med indflydelse? Vil du gerne udvikle dig selv og dine kolleger når du møder nye udfordringer? Og har du mod på, i al slags vejr, at skabe engagement og kæmpe for en bedre verden? I så fald er du den vi søger.

    Til Folkekirkens Nødhjælps Face2Face kampagne i Aalborg og omegn søger vi nye udadvendte og engagerede ansatte. Som gadefundraiser ved Folkekirkens Nødhjælp er du med til at sikre, at vi kan hjælpe verdens fattige der f.eks. rammes af naturkatastrofer, krig og/eller sult. Vi sætter en stor ære i at vores fundraisere er engagerede i sagen, har stor viden om vores arbejde og syntes at kommunikation og energi i et job er sjovere end stillesiddende arbejde. Det er ikke et krav at man tidligere har arbejdet med fundraising, dette skal vi nok give grundig oplæring i.

    Vi sørger samtidig for et sjovt og afvekslende arbejdsmiljø med en masse udfordringer og godt sammenhold blandt kolleger.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    • Du er åben og elsker at kommunikere med alle.
    • Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.
    • Du kan lide at arbejde udendørs i bymiljøet hvor der er liv og stemning.
    • Du søger fuldtid og/eller kan som minimum arbejde 3-5 dage om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (varierende arbejdstider).

    Vi tilbyder:

    • En unik mulighed for at gøre en forskel for verdens fattigste.
    • Uddannelse og træning i kommunikation og formidling.
    • Udfordringer der rykker ved dig som menneske og gør dig stærkere.
    • En sjov og afvekslende hverdag hvor der både er et unikt sammenhold såvel som en positiv konkurrence stemning.
    • Fast timeløn inklusiv lønnede pauser.

    Er det noget for dig? Så skynd dig at sende os din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Nov

    VÆRDSÆTTER DU SMYKKER I HØJESTE KVALITET OG EKSTRAORDINÆR SERVICE? HAR DU PASSION FOR DÉT, DU LAVER, OG EN ”CAN-DO ATTITUDE”? SÅ ER DU MÅSKE VORES KOMMENDE JULEASSISTANCE.

    Vi søger en passioneret juleassistance, der kan hjælpe os med at levere en ekstraordinær kundeservice, til vores fantastiske butikker i Aalborg. Der vil være tale om en tidsbegrænset ansættelse på ca. 3 mdr. med start omkring. d. 1. november til og med d.31. januar eller efter aftale.
     
    Opgaver og ansvar
    • Levere et ekstraordinært højt kundeserviceniveau – herunder besvarer spørgsmål, rådgive og vejlede kunderne på den bedst mulige måde
    • Opfyldning og rengøring
    • Medansvarlig for butikkens drift
    • Udvise stort engagement og stolthed over at være en del af PANDORA
     
    Kvalifikationer
    • Super service minded og med stærke sælger egenskaber.
    • Evner at bevare overblikket i pressede situationer
    • En positiv attitude
    • Erfaring inden for salg og service er en fordel. Gerne branchekendskab eller erfaring fra en tidligere tilsvarende stilling
    • Gode dansk og gerne også engelskkundskaber. Kinesisk vil også være en fordel
    • Fleksibel i forhold til at arbejde både hverdage, weekender og  aftener. Du kan ikke forvente at kunne holde juleferie, da det er her vi har brug for dig.
     
    Vi tilbyder
    Et dynamisk arbejdsmiljø, som vil bære præg af passionerede, performance drevet kollegaer med en positiv attitude. Du vil blive en del af et team, som arbejder tæt sammen, hjælper hinanden og værdsætter en god tone. 
    Hvis du brænder for at gøre en forskel i PANDORA’s verden og opfylder ovenstående krav, så send os hurtigst muligt din ansøgning og C.V. ved at klikke her.
     
    Du kan forvente at høre fra os i perioden medio september til primo december.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Nov

    WorkShop – The Retail Agency er en svensk etableret virksomhed og er nordens største Retail bureau. Via fysiske retail oplevelser mellem brands og mennesker genererer vi kundetilfredshed og profit. Vi er mere end 250 samarbejdspartnere, har en årlig omsætning på mere end 200 millioner SEK og æren af at arbejde med nogle af verdens stærkeste brands, såsom Samsung, Nike, Google og Sonos.

    Vi leder lige nu efter nye talenter til promotions i Aarhus, Ålborg og København. Er du udadvendt, serviceminded og har erfaring og lidenskab indenfor salg og retail? Så er det dig vi står og mangler.

    Vi tilbyder dig:

    • Et solidt kendskab til de største brands i verden
    • Stor mulighed for mange timer
    • Salgs og produkttræning der vil styrke dine kundskaber og med fordel kan noteres på dit CV
    • At blive en del af et stort engageret team
    • Erfaring med de mange områder i retail
    • Gode kontakter i branchen
    • Et sjovt og varierende arbejde i en inspirerende virksomhed

    Stillingen er deltid og arbejdstiden lyder som oftest fra kl. 14 i hverdage og hele dage lørdag og søndag. Alt efter eventens størrelse vil dit antal af timer variere.

    I jobbet skal du demonstrere, oplyse om og skabe interesse for et givent produkt.

    Vi leder efter dig som:

    • Er positiv, social og dedikeret
    • Er udadvendt, energisk og elsker at møde nye mennesker
    • Er fleksibel og kan lide en afvekslende arbejdsdag
    • Har erfaring med salg og kundeservice
    • Er passioneret omkring detail og teknologi
    • Er god til at skabe og vedligeholde relationer
    • Trives med at arbejde i et team såvel som selvstændigt
    • Er ambitiøs og stræber efter de bedste resultater

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

     

    Yderligere:

    Kørekort er en fordel, men intet krav

    Gode danskkundskaber

    Detaljer:

    Hvor: København, Aarhus og Ålborg eller nær omegn

    Timer: Deltid, varierende timer fra uge til uge

    Løn: 125 kr. i hverdage, 140 kr. i weekender

    Start: Hurtigst muligt

    Kontakt:

    Retail Koordinator - Zenia Grønborg

    Tlf: 29742737

    Mail: zenia.gronborg@work-shop.com

    Læs mere om os på www.work-shop.com

    Følg os gerne på de sociale medier: Facebook og LinkedIn: WorkShop The Retail Agency. Instagram: @workshopretail

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Penge for alt du gør

    Eovendo er en gratis portal, hvor du får kontanter for at være aktiv medlem. Jo mere aktiv du er, jo mere kan du tjene.

    For godt til at være sandt?

    Nej, du får penge for at modtage rabatkuponer, se reklamefilm, sige din mening, tilmelde dig nyhedsbreve, besvare spørgeskemaer og meget mere. Uanset hvad du gør, er der penge at hente.

    Og der er masser af konkurrencer…

    Hver dag er der masser af konkurrencer fra vores samarbejdspartnere. Vi har også weekendkonkurrencer og masser af forskellige gratis skrabespil.

    Hvad kan jeg tjene penge på?

    • Gode tilbud
    • Konkurrencer
    • Nyhedsbreve
    • Reklamefilm
    • Skrabespil
    • Spørgeskemaer

    - og meget mere

    Job hos eovendo

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Nov

    Er du i gang med en uddannelse som virksomhedsøkonom og/eller ingeniør? Så har du chancen for at påbegynde en karriere ud over det sædvanlige. Et H&M Summer Internship kan for studerende med en forretningsmæssig indstilling blive platformen til en succesfuld karriere, der kan bringe dig vidt omkring og ud i verden! 

    Vi søger studerende, der forventer at afslutte deres studier inden for to år, og som ønsker at få et indblik i en af verdens største detailhandelsvirksomheder. Programmet gennemføres i en af vores globale afdelinger på hovedkontoret i Stockholm. Programmet løber hver sommer i juni-juli måned. Formålet med H&M Summer Internship er at finde fremtidige ledere, der gerne vil vokse inden for H&M.

    Ser du verden som din fremtidige arbejdsplads, og er du interesseret i at omsætte analyse til handling i takt med, at H&M ekspanderer?

    For nærmere oplysninger og information om ansøgningsperioden til H&M Summer Internship kan du klikke her.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Fandt du ikke et ledigt job, der matchede netop dine ønsker og kvalifikationer? Her kan du sende os din ansøgning uopfordret og vise din interesse for et studiejob i H&M!

    Vi tilbyder en tempofyldt arbejdsplads, hvor kunden er i fokus, og hvor passionen for mode og salg er drivkraften bag alt, hvad vi gør. Med et job i H&M følger masser af kundekontakt, fantastiske kollegaer, og chancen for en karriere fyldt med muligheder – vores medarbejderes personlige udvikling er nemlig en central del af H&M's succes!

    Med et studiejob i én af H&M's butikker er der masser af forskellige arbejdsopgaver – og masser af muligheder for at skabe en positiv shoppingoplevelse for vores kunder! De vigtigste opgaver er at:

    • Yde fantastisk service i kassen, på salgsarealet og ved prøverummet – god service er afgørende for vores succes!
    • Altid være opdateret på H&M's nyeste kollektioner og salgsaktiviteter – høj kvalitet og stor viden giver det bedste grundlag for salg!
    • Hurtigt og effektivt håndtere nye varer – udpakning, opfyldning og varepræsentation er en vigtig del af det daglige arbejde!
    • Bidrage til den positive stemning i teamet – feedback og teamwork er nogle af vores største styrker!

    Vi forventer, at du lige som alle andre i H&M's team er en social, åben, og initiativrig teamplayer, som er fuld af energi og har en positiv attitude. Dine personlige egenskaber inkluderer også en stærk passion for den nyeste mode, aktivt salg og direkte service. Du er fleksibel og klar til skiftende arbejdstider med både aften- og weekendarbejde, og så er du ærlig og positiv i din kommunikation. Sidst men ikke mindst har du lyst til at lære og udvikle dine faglige og personlige kompetencer sammen med H&M!

    Det er din personlighed, der betyder mest for os. Husk derfor at udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt og at vedhæfte dit CV og en kort motiveret ansøgning, så vi kan få et rigtig godt indtryk af dig og dine ønsker til et studiejob i H&M. Det er også vigtigt, at du altid holder din jobprofil opdateret og holder øje med, om vi slår et nyt job op, der kunne være et perfekt match for dig!

    Lyder det interessant? Send din ansøgning nu og få chancen for en karriere ud over det sædvanlige!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Post Graduate Program

    Hele Danmark

    A great start to your career

    As a new participant in the Danfoss Post Graduate Programme, you have the opportunity to kick-start your career. You won’t be stashed away, but take an active role in four business-critical project assignments and gain experience abroad. We do business all over the world, so you can receive exciting on-the-job-training in various countries.

    Central position in essential projects 
    This two-year program gives you the opportunity to play a vital part in four different projects, each of six months’ duration. The first project will be ready and waiting for you from day one. You then select the subsequent projects together with your mentor, based on your profile and learning needs. In each project, the project owner provides coaching and guidance on a daily basis. At least one of these projects will be completed outside your home country. 

    From Post Graduate to permanent position 
    After you have been hired, you and your mentor will begin the process of defining your learning objectives for the next two years. The learning objectives function as coordinates that decide what projects you will work on and what events you will take part in. During your time as a postgraduate, we will use your learning objectives when assessing your progress. 

    Going global makes a world of difference 
    You’ll team up with a personal mentor and be part of a community of dedicated specialists across geographical and cultural borders. As part of a community of 30 to 40 international peers, you will soon build a valuable network of skilled colleagues and fellow postgraduates from around the world.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Trainee

    Hele Danmark

    A great way to get qualified

    Learn from the industry’s experts and broaden your horizons. Choose to start your professional career in any one of four areas of expertise that are highly relevant for the future, particularly energy and climate. 

    We believe in your talent, encouraging you to go the extra mile and achieve your goals to their fullest. If you want to be part of a passionated team and want to grow within an international environment, then Danfoss is right for you.

    You can gain strong qualifications in different technical, mechatronic and administrative careers. Regardless of which path you take, we actively support your development and provide individual options for growth. Our experts have an excellent reputation around the world and help you to make the most of your personal talents. 

    We want you
    Your individual development is our common goal. Not only do we offer detailed training plans to ensure you remain on track, we also invest in several courses around the world. Our experts continually supervise you along the way, letting your potential unfold.

    When you decide to complete your traineeship at Danfoss, you are choosing to gain experience in an international environment that goes beyond the ordinary to engineer tomorrow – today.

    Apprentices welcome, too
    For our plant sites, we are also seeking apprentices who want to learn a skilled trade. 

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Internships

    Hele Danmark

    An invaluable experience

    An internship is an investment in your future, so there’s no better place to get started than at Danfoss. We offer exciting, real-life experiences for qualified students. Explore your different career options and gain a good view of how a global company operates, with clear processes and a value-based culture. 

    Students from all fields are welcome
    Particularly if you are majoring in business or engineering, you will find a innovation-driven workplace in Danfoss. We let you put your theoretical knowledge to the test in genuine projects. 

    Apply today
    Apply for an internship today if you are currently studying for a bachelor’s or master’s degree and get invaluable experience working with industry experts in an international team.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser