Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    29. Feb

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Feb

     
    Del dine meninger - alle gør det! - Bliv medlem af YouGov og sæt en stopper for fake news!
     
    Kunne du tænke dig at sætte en stopper for fake news?
    Bliv medlem af YouGov i dag og del din mening!
     
    Mere end 6 mio. mennesker gør det, så hvorfor ikke dig? Bliv medlem i dag!
     
    Ved at deltage kan du være med til at sætte en stopper for fake news.
    Del dine meninger med YouGov og verden i dag!
     
    Tilmeld dig her!
     
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Feb

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Feb

    Ønsker du at starte din salgskarriere i en international virksomhed i vækst? Er du engageret, serviceminded og kan du lide at møde mange forskellige mennesker hver dag? Så er det måske dig, vi leder efter som ny salgselev i branchens bedste byggemarkedskæde.

    BAUHAUS er i fortsat vækst, og lige nu søger vi nye talenter, der har lysten og evnerne til at fortsætte udviklingen sammen med os. Vi brænder for at hjælpe vores kunder, og den passion vil vi gerne dele med dig. Vi sørger for, at du får en grundig oplæring, spændende opgaver og en sjov hverdag – samtidig med at vi uddanner dig til en fremtid med et væld af muligheder.

    Gør karriere i BAUHAUS

    Under din uddannelse i BAUHAUS vil du møde masser af udfordringer samt muligheder for at lære alt om salg, kundeservice og godt købmandskab. Du vil komme til at arbejde med alle de områder, der er afgørende for at blive en dygtig sælger, eksempelvis kunde- og markedsanalyser, markedsføring, vareeksponering, salgsoptimering, salgets faser samt præsentationsteknik. Du vil få et indgående kendskab til vores brede varesortiment, og du vil dagligt have kontakt til mange forskellige mennesker, både private gør-det-selv-kunder og professionelle erhvervskunder.

    I BAUHAUS har vi fokus på dig, din motivation og karriere, og vi belønner engagement og gåpåmod. Har du derfor viljen og evnerne, er der mange veje at gå efter en elevuddannelse i BAUHAUS. Du kan f.eks. blive specialist inden for et bestemt fagområde, prøve kræfter i et af vores mange varehuse i Danmark eller Europa, eller du kan gå ledervejen.

    Som vores nye salgselev vil du:

    • Gennemgå et 2-årigt uddannelsesforløb, hvor du kommer omkring alle aspekter af salgets faser
    • Få en uddannelsesplan, der sikrer, at du i løbet af din elevtid får erfaring og ansvar i flere af vores afdelinger
    • Få stor aktivitet i hverdagen samt en varierende arbejdsdag med udfordringer
    • Blive en del af et team, hvor der er plads til grin og humor
    • Få kontakt til både private gør-det-selv-kunder og professionelle erhvervskunder
    • Blive en del af en arbejdsplads, hvor dine kreative initiativer værdsættes
    • Få selvstændigt ansvar og indflydelse på dine daglige arbejdsopgaver
    • Få gode karrieremuligheder efter din elevtid

    Lidt om dig

    Du har bestået det adgangsgivende grundforløb til detailhandelsuddannelsen, herunder HHX, EUX, HG, EUD eller suppleret din STX/HTX med et 5 ugers merkantilt grundforløb.

    Derudover er det vigtigt, at du har gåpåmod, stor lyst til at udvikle dig samt lyst til at arbejde med kunder og service. Som person er du:

    • God til at tale med andre mennesker
    • Motiveret og evner at arbejde selvstændigt
    • Smilende, imødekommende og har en seriøs indstilling til det, du laver
    • En god samarbejdspartner og altid klar til at give en hjælpende hånd
    • God til at skabe og bevare overblikket – selv når det går stærkt

    Tiltrædelse

    Din elevtid starter pr. 1. august 2020 (eller så tæt på denne dato som muligt), og du vil blive del af et hold af BAUHAUS-elever fra hele Danmark.

    Er du interesseret i en elevuddannelse hos BAUHAUS – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du velkommen til at kontakte varehuset – se kontaktinformation i tekstboksen til højre. Du er også meget velkommen til at kontakte vores HR-afdeling på tlf. 87450500.

     

    Vi glæder os til at læse din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Feb

    Ønsker du at starte din salgskarriere i en international virksomhed i vækst? Er du engageret, serviceminded og kan du lide at møde mange forskellige mennesker hver dag? Så er det måske dig, vi leder efter som ny salgselev i branchens bedste byggemarkedskæde.

    BAUHAUS er i fortsat vækst, og lige nu søger vi nye talenter, der har lysten og evnerne til at fortsætte udviklingen sammen med os. Vi brænder for at hjælpe vores kunder, og den passion vil vi gerne dele med dig. Vi sørger for, at du får en grundig oplæring, spændende opgaver og en sjov hverdag – samtidig med at vi uddanner dig til en fremtid med et væld af muligheder.

    Gør karriere i BAUHAUS

    Under din uddannelse i BAUHAUS vil du møde masser af udfordringer samt muligheder for at lære alt om salg, kundeservice og godt købmandskab. Du vil komme til at arbejde med alle de områder, der er afgørende for at blive en dygtig sælger, eksempelvis kunde- og markedsanalyser, markedsføring, vareeksponering, salgsoptimering, salgets faser samt præsentationsteknik. Du vil få et indgående kendskab til vores brede varesortiment, og du vil dagligt have kontakt til mange forskellige mennesker, både private gør-det-selv-kunder og professionelle erhvervskunder.

    I BAUHAUS har vi fokus på dig, din motivation og karriere, og vi belønner engagement og gåpåmod. Har du derfor viljen og evnerne, er der mange veje at gå efter en elevuddannelse i BAUHAUS. Du kan f.eks. blive specialist inden for et bestemt fagområde, prøve kræfter i et af vores mange varehuse i Danmark eller Europa, eller du kan gå ledervejen.

    Som vores nye salgselev vil du:

    • Gennemgå et 2-årigt uddannelsesforløb, hvor du kommer omkring alle aspekter af salgets faser
    • Få en uddannelsesplan, der sikrer, at du i løbet af din elevtid får erfaring og ansvar i flere af vores afdelinger
    • Få stor aktivitet i hverdagen samt en varierende arbejdsdag med udfordringer
    • Blive en del af et team, hvor der er plads til grin og humor
    • Få kontakt til både private gør-det-selv-kunder og professionelle erhvervskunder
    • Blive en del af en arbejdsplads, hvor dine kreative initiativer værdsættes
    • Få selvstændigt ansvar og indflydelse på dine daglige arbejdsopgaver
    • Få gode karrieremuligheder efter din elevtid

    Lidt om dig

    Du har bestået det adgangsgivende grundforløb til detailhandelsuddannelsen, herunder HHX, EUX, HG, EUD eller suppleret din STX/HTX med et 5 ugers merkantilt grundforløb.

    Derudover er det vigtigt, at du har gåpåmod, stor lyst til at udvikle dig samt lyst til at arbejde med kunder og service. Som person er du:

    • God til at tale med andre mennesker
    • Motiveret og evner at arbejde selvstændigt
    • Smilende, imødekommende og har en seriøs indstilling til det, du laver
    • En god samarbejdspartner og altid klar til at give en hjælpende hånd
    • God til at skabe og bevare overblikket – selv når det går stærkt

    Tiltrædelse

    Din elevtid starter pr. 1. august 2020 (eller så tæt på denne dato som muligt), og du vil blive del af et hold af BAUHAUS-elever fra hele Danmark.

    Er du interesseret i en elevuddannelse hos BAUHAUS – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du velkommen til at kontakte varehuset – se kontaktinformation i tekstboksen til højre. Du er også meget velkommen til at kontakte vores HR-afdeling på tlf. 87450500.

     

    Vi glæder os til at læse din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Har du et godt strukturgen? Har du styr på detaljen og er du god til at bevare overblikket – selv når det går stærk? Så er det måske dig, som skal være Vareopfylder i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst, og lige nu har vi brug for en struktureret Vareopfylder.

    Sørg for at vareflowet styres optimalt

    Som Vareopfylderbliver din primære opgave at sikre varetilstedeværelse i varehuset i samarbejde med Disponenten.

    Dine opgaver som Vareopfyldervil bl.a. bestå af at:

    • Varemodtage heriblandt at sikre at de modtagne varer er dem, der er bestilt

    • Opsætte varer i salgsarealet

    • Trimme reolerne i afdelingerne

    Proaktiv medarbejder, der har gode samarbejdsevner og let til smil

    Din baggrund er ikke så afgørende, men det er en fordel hvis du har erfaring fra en lignende stilling samt har truckcertifikat, og kendskab til IT.

    Som person er du:

    • Grundig, har ordenssans og blik for detaljer

    • Mester i at rette fejl, så snart de opstår

    • Ansvarsbevidst og har en seriøs indstilling til det du laver

    • En god samarbejdspartner for dine kolleger og altid er klar til at give en hjælpende hånd

    • God til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Vareopfyldervil du få en spændende stilling i en dynamisk og moderne virksomhed, hvor du får ansvar og indflydelse i dine daglige arbejdsopgaver. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du meget velkommen til at kontakte Varemodtagelseschef Frederik Hempel på 89445585

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Feb

    Take the first step towards a challenging career in a business driven IT organisation To ensure we continue to keep and expand our leading position in our business we need skilled and ambitious Graduates capable and willing to grow with us. Becoming an IT Graduate with us means joining a professional and business driven IT organization in an company focused on growth.

    Career perspectives
    We offer you a platform for professional and personal growth where you will get a solid foundation to build an ambitious career. With your potential and our support our goal is to turn you into one of our future Process Experts, Solution Architects or Project Managers within IT. Alternatively your knowledge and understanding of the business processes might open up challenging opportunities in other parts of Salling Group.

    About the IT Graduate Programme

    The programme is an intense sequence of continuous challenges providing you with a broad range of skills within the area of IT. Being part of transforming new business ideas into IT solutions. Or ensuring that IT operations run smoothly. All tasks that makes a difference for our business and customers.

    Within the two-year programme you will have three rotations in the IT organization. In each rotation, you will be given a full position with clear responsibilities for assigned tasks. The flow and content of the rotations will be tailored individually to match your development and aspirations as well as the business priorities.

    Examples of potential rotations:

    Working as Process or Solution Consultant will provide you with a thorough understanding of our business and it will require you to be able to help us identify issues and opportunities and find the right solutions for an ever faster moving business environment. Our IT Delivery Organization is ongoing an agile transformation and you’ll be an active member of a Scrum Team. To succeed in this role, we will provide you with the opportunity to get hands-on experience with state-of-the-art SAP versions, cloud technology and potential new emerging technologies like AI/ML.

    As Project Manager you will be working with all aspects of Project Management from project initiation with planning and budgeting to managing the delivery stages with build, test and roll-out. Given the complexity of our projects it will typically include cross-team coordination, managing agreements with 3rd party suppliers, risk assessment, cost monitoring and facilitation of the Steering Group with members from the Top Management of Salling Group.

    Your profile

    We are looking for the right mix of personal and professional skills. If you can identify with the skills outlined below, then you might be our next IT Graduate.

    Professional skills

    • You have recently graduated or are about to graduate with a master´s degree well above average
    • You have relevant work experience either gained during your studies or you have up to a maximum of one year’s full time experience after your graduation
    • You have excellent language skills in English - fluent both spoken and written 

    Personal skills

    • You are ambitious, goal oriented and highly motivated and committed to succeed
    • You have analytical skill with the ability to understand complex problems and identify alternative solutions
    • You are able to deliver high-quality results on time
    • You thrive in a role with many different stakeholders
    • You have above average communicational skills and an open mind allowing you to work and communicate with colleagues in many departments
    • You might have a natural interest and curiosity about emerging technologies

    Being a Graduate at Salling Group
    We will make sure we challenge you from day one and give you the opportunity to use your theoretical knowledge and transform this into analytical problem-solving by giving you daily tasks and project work with clear responsibilities for deliveries and deadlines. As a start of the IT Graduate Programme you will be part of a comprehensive IT onboarding to ensure a broad insight into both the IT landscape and business processes. Throughout the programme you will participate in different learning modules to support your development and you will have a long term Career Advisor, as well as specialist mentors in the individual rotations.

    During the programme, you will be based at Salling Group’s headquarter in Aarslev near Aarhus. 

    Recruitment process

    Salling Group uses analysis and profiling tools as part of our recruitment and assessment process. If we find your background and application interesting we will invite you to take part in the assessment for the graduate position.  

    Please send your application through the link on this page as soon as possible and no later than February 21st as we will handle the applications when received.

    On the basis of application, profile and tests results, final candidates will be invited to participate in an IT Network Night on  March 4th 2020.

    Would you like to know more?

    You are invited for an informal Open House at Salling Group Headquarters in Aarhus on February 6th 14.00-17.00. Come and learn about Salling Group, the IT Department, the technological landscape, the IT Graduate Programme and have a chance to network directly with our present and previous IT graduates. Sign up by email to: lotte.nygaard.frederiksen@sallinggroup.com latest on February 1st.

    Should you have further questions feel free to contact Lars Mosbek, Group Director IT Project & Portfolio Management at +45 29 63 06 33.

    About Salling Group
    At Salling Group we care about everyday life. We do so by offering more sustainable solutions, the best customer value, job opportunities for all and support to good causes through our owners, the Salling Foundations. We are one of Denmark’s largest companies, with more than 1400 stores in 3 countries. Every day, more than 50.000 employees across Denmark, Germany and Poland are seeking to deliver the best possible shopping experience to the 10 million customers we service every week.

    The desire to innovate and change to the benefit of the customers is our main goal in Salling Group. It is part of the company’s heritage to rethink retail, and Salling Group will continue to strive for setting new standards for the industry - both abroad and at home.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Er du detailhandlens mest kundeorienterede sælger

    Du skal være med til at fortsætte den positive udvikling og derved bidrage til at sikre BAUHAUS' gode position i markedet. BAUHAUS er den absolut bedste byggemarkedskæde i branchen, og vi vil i de kommende år fortsætte ekspansionen. 

    Kan du give vores kunder branchens bedste service? 
    I BAUHAUS har vi altid kunden i fokus, derfor bliver din primære opgave, som sælger hos os, at vejlede og servicere vores kunder. Du skal kunne lide at møde mange mennesker, der alle har en forventning om, at blive betjent hurtigt, effektivt og venligt samt nyde at give kunderne en service, der frembringer både smil og tak.

    Derudover får du ansvaret for en eller flere varegrupper i varehuset samt varepræsentationen og kampagneopfølgningen af samme.  

    Din holdning har stor betydning for vores succes!

    Derfor er det vigtigt, at du som person er:

    • Kundeorienteret og smilende
    • Fokuseret på både, at have et pænt varehus samt en høj kundeservice
    • Detaljeorienteret og udadvendt
    • Fagligt dygtig inden for det område du søger.

    Din baggrund er ikke så afgørende..
    Men det er vigtigt, at du har erfaring med at servicere kunder, gerne fra detailhandlen samt at du er fagligt dygtig inden for det område, du søger. Om din faglighed stammer fra, at du er en rigtig dygtig ”gør-det-selv-person”, der fx har bygget dit eget hus, eller om du har en faglig uddannelse enten fra detail- eller håndværkerbranchen er ikke så vigtigt, når blot du er faglig kompetent og serviceminded.

    Uanset hvilket job du vælger hos os, kan vi love dig, at det bliver udfordrende, krævende og foranderligt, da kæden er under konstant udvikling.
    Derudover er det en styrke hos os, at vi har faguddannet personale i alle vores specialafdelinger, hvilket betyder, at vi kan give kunderne kvalificeret vejledning.

     

    Vi glæder os allerede nu til at byde dig velkommen til en spændende fremtid i en dynamisk og moderne virksomhed!

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Feb

    ARE YOU LOOKING TO KICK START YOUR CAREER IN A COMPANY THAT BELIEVES IN INNOVATION AND SUSTAINABILITY? JOIN OUR GLOBAL GRADUATE PROGRAMME AND START UP ON A JOURNEY OF DEVELOPING YOURSELF PROFESSIONALLY AND PERSONALLY!

    TAILOR YOUR DEVELOPMENT JOURNEY

    As a Grundfos Graduate, you will be on fast track development. You will do this by exploring various parts of the Grundfos organisation, in different departments and at international locations. You will drive your 2-year development journey and receive world-class support in many forms such as having a mentor, a buddy and through structured planning, review and follow-up on personal and professional development. You will be challenged to expand your understanding, your global mindset and your network. Our global programme is designed to meet your ambitions and transform your curiosity into action. When you join Grundfos, you become part of our brand and our shared commitment to making a difference in the world.

    THE JOURNEY

    Through the 2-year journey in Grundfos, we will constantly focus to unfold your talents and personal development. You will be part of a global organisation where you can start in different functions based on your previous education and your aspiration. You will join projects with strong-driven teams with impactful experiences. You will go through 4 rotations, each with 6 months period, where the third rotation will be abroad. The first rotation will be linked to your education, and that could be within Engineering and Digitalisation area, Supply Chain and Operations, Finance, Business, Sales, HR or Service. Thereafter, you will have opportunities to engage with different functions in Grundfos for your next three rotations, to enlarge your business understanding. In Grundfos, a truly global organisation, we fully support your development and provide a successful navigation in the organisation. You will gain not only experiences, but also functional skills, and network through exposure.

    WHAT YOU NEED TO APPLY

    • Master’s degree You have graduated or about to graduate from your master’s degree with relevant discipline, include (but are not limited to) Business, Engineering, Supply Chain, Operations, Data or Computer Science, Mathematics, Finance, HR or similar.
    • Competencies
      • You are passionate, curious, a strong collaborator, eager to develop and interested to work across disciplines.
      • You have the ability to create a strong impact with excellent communication and interpersonal skills.
      • You have a strong analytical competency with digital and customer-centric mindset and flair for technology and digitalisation.
      • You must be a strong communicator with excellent English language skill (Danish is not required).
    • International outlook and mindset
      • You have international experience outside of your home country, such as study or project abroad, volunteer work or longer travels.

    YOU MUST ATTACH YOUR CV, COVER LETTER, AND ACADEMIC RECORDS IN ENGLISH BEFORE SUBMITTING YOUR APPLICATION.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    2. Mar

    Drømmer du om at finde et praktiksted, hvor udfordringerne og opgaverne er mange og varierende? Hvor du kan få lov til at prøve dig selv af i tæt samspil med et team af dygtige kollegaer i en virksomhed, hvor vi kæmper for det, vi tror på?

    Så vil vi rigtig gerne høre fra dig.

    Vi søger en praktikant til efterår 2020, som kommer til at indgå i Marketing- og Kommunikationsteamet hos Meyers.

     

    En vigtig del af holdet

    I praktikperioden får du et bredt indblik i de forskellige arbejdsopgaver i afdelingen, og du lærer virksomhedens mange områder at kende. Vi har desuden en række større designmæssige og digitale udviklingsprojekter, som du får lov at være en del af i forhold til både udvikling og implementering.

    Dine opgaver som praktikant vil afspejle det behov, der er for at understøtte afdelingens medarbejdere og forretning bedst muligt. Du får dog også selvstændige opgaver, som du får lov at drive mere på egen hånd, som er tilpasset dine kompetencer og ønsker ift. uddannelsesretning.

    Opgaverne kan bl.a. andet være følgende – men vil være tilpasset dine specifikke kompetencer:

    • Udarbejdelse af indhold til nyhedsbreve, SoMe annoncer (tekst og billede/video) mm.
    • Visualiseringer, grafik og arbejde i PowerPoint, InDesign, m.m.
    • Markedsføring af konkrete kampagner eller events
    • Webredaktionelle opgaver – opdatering af f.eks. opskrifter, nyheder, generel info
    • Community Management, besvarelse af kundehenvendelser
    • Grafiske opgaver
    • Desk-research
    • Korrekturlæsning
    • Projektleder og tovholder på forskellige opgaver i afdelingen

    Vi lægger stor vægt på, at du får opgaver inden for de områder, der interesserer og udvikler dig, samt at dine opgaver er varierende igennem forløbet. Du vil få tildelt en erfaren mentor, der er din daglige kontaktperson, og som sammen med dig løbende følger op på din læringsproces gennem praktikforløbet.

    Din profil

    • Du læser på overbygningen på en relevant videregående uddannelse (fx kommunikation, marketing, journalistik, design el.lign.) og er ambitiøs med dine studier.
    • Du har ideelt set lidt erfaring med ekstern kommunikation og markedsføring.
    • Du har en god forståelse for de digitale medier, og har en holdning til, hvad der fungerer kommunikationsmæssigt i forskellige kanaler.
    • Du skriver stilsikre tekster.
    • Du har blik for den visuelle fremstilling
    • Du tror på egne evner, tager initiativ, og er god til at holde styr på detaljerne
    • Du nyder at være en del af et hold, hvor din mening bliver hørt og brugt.

    Hos Meyers er vi passioneret og til tider en smule nørdede omkring mad, og vi forventer at du har en lignende entusiasme på dette område.

    Når vi gennemgår ansøgernes profiler, lægger vi både vægt på personlighed og faglige resultater, herunder også karakterer, - men primært din motivation for at søge stillingen samt øvrige erfaringer. Samtidig ser vi på, hvordan vi opnår det bedste team med det, vi hver især er dygtige til.

    Vi tilbyder

    I afdelingen er vi seks medarbejdere plus freelencekonsulenter tilknyttet, og du vil blive en integreret del af denne afdeling. Vi er bevidste om, at du som praktikant er her for at lære, og vi forsøger at sikre, at dit faglige udbytte bliver så stort som muligt.

    Du bliver fagligt udfordret gennem et struktureret praktikforløb, og hvis du har det, der skal til, er der mulighed for ansættelse som studentermedhjælper efter praktikken.

    Praktikperioden er som udgangspunkt i efteråret 2020 eller efter nærmere aftale ift., hvad der passer med det specifikke skoleforløb.

    Interesseret?

    Vi afholder løbende samtaler.

     

    Om Meyers:

    Vi er en del af Løgismose Meyers, som arbejder for at højne det gastronomiske niveau i Norden gennem en bred vifte af produkter, services og ydelser. I Løgismose Meyers er vi 1.000 dedikerede fagfolk, der hver dag møder på arbejde og gør os umage med netop det, som vi hver især kan, så du kan glæde dig til en dagligdag og fagligdag, hvor mødet med alle de passionerede mennesker giver inspiration og spændende samtaler.

    Marketingafdelingen hos Meyers har det overordnede ansvar for Meyers brandet specifikt på tværs af de forskellige forretningsenheder. Læs mere om Meyers her: https://www.meyersmad.dk/.

    Arbejdspladsen er i Madhuset på Nørrebrogade 52C, 2200 København N.

    Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    Helle Nykjær Sørensen
    Tlf.: 2127 9906
    Ansøgningsfrist:
    Løbende
    Læs mere
Sortér efter

Studiejob i Aarhus

Studiejob i Aarhus kan spænde vidt rent fagligt, da der findes et utal af spændende virksomheder, der holder til enten i Aarhus C, eller i køreafstand fra centrum. Faktisk oplever en række århusianske virksomheder i Viby J og Risskov, at det kan være lidt svært at finde gode studentermedhjælpere.

Det skyldes ene og alene den grund, at nogle studerende eksempelvis føler, at der er for langt og for stejlt at cykle til Viby J, selvom studiejobbet kan være nok så interessant. Med den nye letbane i Aarhus, er det dog blevet væsentlig lettere eksempelvis at komme til Skejby.

Men lad ikke transportmulighederne være en hindring, når du søger studiejob. Ikke alle de gode studiejobs ligger i Aarhus C.

Gode studiejobs

For hvad er lige et godt studiejob? Skal et studiejob være studierelevant, for at være godt, eller er det blot vigtigt, at få suppleret SU´en, så livet som studerende kan forsødes?

Uanset, om du søger et studiejob indenfor: Kommunikation, hr, ingeniør eller psykologi – eller gerne vil have et ufaglært job i detailledet, eksempelvis hos: Aarhus Street Food, hvor der findes potentielt 40 forskellige arbejdspladser – så kan det give dig gode kollegaer, og et sundt afbræk fra dine studier.

For at vurdere, om et studiejob er godt, kan det også være værd at overveje, hvilken værdi du tillægger fleksibiliteten i dit studiejob. Du kan som hovedregel arbejde op til 15 timer ved siden af dit studie, uden at det går ud over dit studie. Men hvis alle timerne ligger, imens du har forelæsninger eller skal læse til eksamen, så er det måske ikke det ideelle studiejob for dig.

I den anden grøft ligger de virksomheder, som er meget fleksible vedrørende, hvornår du har mulighed for at komme på arbejde. Nogle virksomheder er endda så fleksible, at du kan arbejde delvist hjemmefra, hvis du skal lave noget kreativt eller strategisk for virksomhederne.

Studentermedhjælper Aarhus

Som studentermedhjælper i Aarhus er der som udgangspunkt ingen formelle krav til, hvad du skal have i løn. Det er dog ikke usædvanligt at få 125-140 kr i timen, når man er studentermedhjælper.

Du kan vælge løbende at tjekke, om der er kommet nye studiejob på diverse job sites, men alternativt kan du tilmelde dig til Studiejob-danmark´s jobbank, hvor du opretter en jobagent, og så automatisk får at vide, når der er nye job i Aarhus C, eller en af de nærliggende forstæder til Aarhus.

loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.