Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    4. Feb

    Økonomielev

    6715, Esbjerg N

    Er du vores nye økonomielev på det stærkeste talenthold ?

    Er du klar til at løbe din karriere i gang? Som økonomielev i SE koncernen vil du få medindflydelse på din udvikling. I løbet af de to års elevtid vil du få en bred viden, som du kan bygge videre på - måske med en karriere hos os. Du bliver også tilknyttet en uddannelsesansvarlig, som følger din udvikling og sørger for, at du hele tiden får de rette faglige udfordringer.

    Sted: Esbjerg

    TO SPÆNDENDE ÅR I ØKONOMIENS TEGN

    Som økonomielev i Finans & Afregning bliver du en integreret del af en afdeling på i alt ca. 80 medarbejdere, som beskæftiger sig bredt med opgaver inden for kreditor-, debitor- og finansbogholderi på tværs af hele koncernen. Dit arbejdssted bliver på hovedkontoret i Esbjerg. 

    Dit forløb vil strække sig over to spændende og udfordrende år, hvor du kommer på turnus og får en bred indsigt i økonomifunktionens arbejdsområder. Du får konkrete opgaver og egne ansvarsområder inden for bogføring, månedsafslutning, fakturering og indberetning, og du bliver en ressource i hvert enkelt team.

    Desuden bliver du en del af en talentgruppe af andre økonomielever i SE koncernen, der starter samtidig med dig, ligesom du gennem fælles arrangementer kommer til at møde medarbejdere fra andre afdelinger og derved får indsigt i, hvad de arbejder med. Endvidere har du mulighed for at blive del af et internt SE netværk for vores unge kollegaer.

    DU BLIVER EN VIGTIG BRIK I SPILLET

    Vi vil gerne have, at du oplever, at dit arbejde er en vigtig brik i det store spil. Derfor ønsker vi også, at du i løbet af din elevtid lærer at relatere til vores produkter samt at servicere vores kunder. Hos os er du ikke bare en elev, du bliver en integreret del af de afdelinger, du kommer rundt i.

    TALENTHOLD

    Dine skoleperioder vil være en del af et talentforløb, hvor du vil skulle gå i skole og overnatte sammen med andre talentfulde elever fra andre store danske virksomheder.

    FLAIR FOR TAL OG AMBITIØS

    Hvis du vil søge stillingen, ser vi gerne, at du:

    • har kendskab til Excel - eller mod på at lære det
    • kan lide tal og at arbejde med systemer
    • er udadvendt, initiativrig, entusiastisk og ambitiøs
    • har god situationsfornemmelse og kan begå dig professionelt
    • har lyst til at tage en uddannelse, hvor der stilles krav til dig

    Vi forventer, at du har afsluttet relevant og adgangsgivende ungdomsuddannelse.

    Vi glæder os til at høre fra dig – send din ansøgning, cv og eksamensbevis/standpunktskarakterer. Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte afregningschef Allan Christensen på 2974 9139.

    Opstartsdatoen vil være den 15. august 2018.

    OM SE – ENERGI TIL STÆRK FORANDRING!

    SE er en moderne energi- og telekoncern, der bl.a. leverer el, energi-effektiviseringer, fiberbredbånd og kabel-tv til vores over 750.000 kunder. Vores vision gør det nemlig helt klart, at vi går på flere ben og har fokus på både energi, klima og kommunikation. Vi ønsker ganske enkelt at sætte nye standarder overalt, hvor vi kommer frem inden for energi og digitalisering. Det er ikke kun på bredbånd og den grønne omstilling, vi sætter hastigheden op. Hos SE bliver du en del af en organisation i konstant bevægelse, og som er drevet af stærke ambitioner om vækst. Hvis du er klar til at kæmpe med os, er vi klar til at kæmpe med og for dig. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    4. Feb

    Vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi? - så skynd dig at læse med! Vi søger 3 deltidssælgere.

    Sted: Esbjerg

     

    ”Det fedeste ved jobbet er at være med til at knække koden til det gode salg og samtidig yde god service overfor nye og eksisterende kunder” Fortæller Morten Kristensen, der har været en del af SE’s energi outbound team i 2,5 år.

    ET ARBEJDSMILJØ DER OSER AF SALG, SERVICE OG GOD ENERGI

    Din opgave bliver med en målrettet dialog at kontakte såvel helt nye som eksisterende SE-kunder og sikre, at de har de rigtige løsninger i forhold til deres behov inden for el og gas. Du får mulighed for at arbejde sammen med nogle af de mest kompetente kolleger i branchen.

    ”Man bliver en del af et professionelt team der konstant samarbejder om at blive bedre” fortæller Morten med et smil på læben.

    Vi tilbyder mere end bare et job – du bliver en del af et professionelt, uformelt og fleksibelt arbejdsmiljø. Vi er et modent team med et højt kompetenceniveau, hvor dine kolleger løbende vil samarbejde med dig omkring udviklingen af dine kompetencer, så du hele tiden kan forbedre dine resultater og udvikle dig personligt og fagligt i jobbet.

    Da Morten bliver spurgt ind til sin udvikling i jobbet svarer han: ”Jeg har opnået både faglig og personlig udvikling siden første dag – en kurve der kun går en vej og det er op”

    KAN DU GENKENDE DIG SELV?

    · Du arbejder selvstændigt, engageret og målrettet

    · Du kan skabe gode, vedvarende resultater

    · Du trives med udfordringer, og lader dig ikke slå ud af et "nej"

    · Du kan skabe tillid og troværdighed i telefonen

    · Du trives i et energisk miljø, hvor du har frihed under ansvar

    Vi tilbyder ordnede arbejdsforhold i moderne og åbne kontorlandskaber samt en aktiv personaleforening. Derudover sørger vi for løbende at udvikle dig via uddannelse, sparring og coaching. Du vil også møde en koncern med mange udviklingsmuligheder, hvis du har det rette potentiale.

    Du vil typisk arbejde ca. 10 timer pr. uge. Arbejdstiderne er meget fleksible og foregår i tidsrummet kl. 14.00 til kl. 20.00 fra mandag til torsdag og kl. 10.00 til kl. 18.00 fredag. Du tilbydes en attraktiv timeløn og provision.

    VIL DU VÆRE EN DEL AF SE KONCERNEN?

    Vi behandler ansøgningerne løbende, så skynd dig at søge.  Der vil være tiltrædelse hurtigst muligt. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sales Manager Mick Kærslund på tlf. 61385785 el. via mail mibu@se.dk

     
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    4. Feb

    Er du god til at formidle og skrive? Har du en stærk kommerciel forståelse og et godt øje for marketing? Og vil du gerne vide, hvordan et in house bureau arbejder? Så skal du i praktik hos SE og Stofa!

    Sted: Brønderslev

     

    Design Center, der er et in house reklamebureau i SE-koncernen, søger en kreativ kommunikations- og marketingpraktikant. Vi drømmer om en stærk kommunikatør med en praktisk og strategisk forståelse for marketing. En person med kendskab til forskellige medier, platforme og målgrupper. Og vi håber, at du har mod på nye udfordringer – vi forventer ikke, at du kan det hele, men du skal have lyst til at lære og blive endnu bedre. 

    BLIV EN DEL AF TEAMET
    Som vores nye praktikant bliver du en vigtig del af teamet, og du får et indblik i, hvordan et in house bureau arbejder. Du kommer bl.a. til at: 
    • levere materiale til både on- og offline-medier

    • formidle indhold til forskellige målgrupper på tværs af platforme

    • deltage i projekter i samarbejde med resten af teamet

    • udarbejde marketingmateriale

    • deltage i planlægning og eksekvering af koncepter og kampagner

    • versionere indhold på tværs af platforme og målgrupper

    FÅ ANSVAR, ERFARING OG UDVIKLING
    Du kan glæde dig til at få:
    • et spændende, udfordrende og lærerigt praktikophold

    • erfaring i både kommunikations-, marketing- og projektopgaver

    • otte dygtige og søde kolleger, som glæder sig til at lære dig at kende

    • udviklet dine faglige kompetencer

    EN SKARP FORMIDLER
    • Du er i gang med en relevant uddannelse inden for journalistik, kommunikation, markedsføring eller lignende, hvor du har 3-6 måneders praktik

    • Du har erfaring med Adobe-pakken

    • Du kan tænke kreativt og skabe unikke, anderledes ideer

    • Dit drive er højt, dit humør er højere, og du kan bevare overblikket i et miljø præget af forandringer

    KREATIVT IN HOUSE REKLAMEBUREAU
    Vi er et kreativt, in house reklamebureau med otte ansatte. Vi laver alt fra korrekturopgaver, breve og tilretning af foldere til designelementer, illustrationer, koncernens årsrapport, store annoncekampagner, hjemmesider, merchandise og events. Vores kunder kommer fra både IT, HR, marketing, Direktionen og resten af koncernen. 

    Dine nye kolleger er en skøn blanding af ordnørder, grafiske masterminds, dygtige designere, visuelle historiefortællere, sproglige ekvilibrister og skarpe projektledere. Nogle har det bedst i InDesign; andre forlader sjældent Word. Og selvom vi har travlt, er der altid tid til smil og sjov.

    ALT DET PRAKTISKE
    Tiltrædelse hurtigst muligt. Din arbejdsuge er på ca. 37 timer, og vi er fleksible og vil gerne tilrettelægge praktikken, så det passer dig bedst muligt. Hvis du er interesseret i praktik i efteråret 2018, er du også velkommen til at søge stillingen. Det er vigtigt, at du skriver, hvilken periode du ønsker praktik. 


    Vi glæder os til at høre fra dig! Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte Creative Director Ann Marie Søborg Karkov på 23 39 35 58 eller på mail anka@se.dk.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Penge for alt du gør

    Eovendo er en gratis portal, hvor du får kontanter for at være aktiv medlem. Jo mere aktiv du er, jo mere kan du tjene.

    For godt til at være sandt?

    Nej, du får penge for at modtage rabatkuponer, se reklamefilm, sige din mening, tilmelde dig nyhedsbreve, besvare spørgeskemaer og meget mere. Uanset hvad du gør, er der penge at hente.

    Og der er masser af konkurrencer…

    Hver dag er der masser af konkurrencer fra vores samarbejdspartnere. Vi har også weekendkonkurrencer og masser af forskellige gratis skrabespil.

    Hvad kan jeg tjene penge på?

    • Gode tilbud
    • Konkurrencer
    • Nyhedsbreve
    • Reklamefilm
    • Skrabespil
    • Spørgeskemaer

    - og meget mere

    Job hos eovendo

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Er du i gang med en uddannelse som virksomhedsøkonom og/eller ingeniør? Så har du chancen for at påbegynde en karriere ud over det sædvanlige. Et H&M Summer Internship kan for studerende med en forretningsmæssig indstilling blive platformen til en succesfuld karriere, der kan bringe dig vidt omkring og ud i verden! 

    Vi søger studerende, der forventer at afslutte deres studier inden for to år, og som ønsker at få et indblik i en af verdens største detailhandelsvirksomheder. Programmet gennemføres i en af vores globale afdelinger på hovedkontoret i Stockholm. Programmet løber hver sommer i juni-juli måned. Formålet med H&M Summer Internship er at finde fremtidige ledere, der gerne vil vokse inden for H&M.

    Ser du verden som din fremtidige arbejdsplads, og er du interesseret i at omsætte analyse til handling i takt med, at H&M ekspanderer?

    For nærmere oplysninger og information om ansøgningsperioden til H&M Summer Internship kan du klikke her.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Så kan det være, at et omdelerjob, hvor du leverer reklamer og aviser til husstande, er noget for dig. Vi leder altid efter friske individer, der er interesseret i at få en ekstra indtægt.

    Vi tilbyder et fleksibelt studiejob, hvor der stadig er tid til studier, sociale arrangementer eller hvad du ellers gerne vil lave i din fritid. Derudover er jobbet nemt og typisk meget tæt på dit hjem.

    Jobbet består i al sin enkelthed i, at du skal omdele reklamer og aviser til husstande. Vi har gjort det så nemt som muligt. Derfor leverer vi reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne. For at gøre det let at komme rundt med tryksagerne, stiller vi en trailer til rådighed for dig. Når du er færdig med din omdeling, skal du give os besked.

    Om dig:

    • Du er fleksibel, mødestabil og pligtopfyldende
    • Du kan lide at have ansvar for dit eget arbejde
    • Du sætter en ære i at levere kvalitet
    • Du er interesseret i at arbejde udendørs

    Vi tilbyder:

    • Et fast studiejob
    • Muligheden for ekstra arbejde i ferieperioder
    • Fleksible arbejdstider
    • Et job i nærheden af hvor du bor
    • Der er ingen weekendvagter

    Er du interesseret i jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Du kan udfylde vores ansøgningsformular ved at trykke på ”søg job” nederst i dette jobopslag. Har du spørgsmål til jobbet, er du altid velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00.

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb

    H&M SØGER SALES ADVISOR-ELEVER TIL HELE DANMARK
    Læs mere og send din ansøgning på hm.com/elev senest 25. februar 2018
     
    Er du klar til en udfordrende karriere i vores energiske virksomhed, hvor salg, kundeservice og den nyeste mode er i centrum?
     
    Start din karriere i detailbranchen med en salgsassistentuddannelse i H&M. Vi tilbyder en ambitiøs uddannelse med højt tempo, fantastiske kollegaer og endeløse muligheder for personlig og professionel udvikling.
     
    ROLLEN SOM SALES ADVISOR-ELEV
    Som elev i H&M bliver du en vigtig del af teamet og prøver kræfter med alt det arbejde, vi udfører for at give vores kunder en inspirerende shoppingoplevelse og skabe imponerende salgsresultater. Dine vigtigste opgaver er at:
     
    • Yde nærværende og indbydende kundeservice ved kassen, på salgsarealet og i prøverummet
    • Håndtere nye varer hurtigt og effektivt hver dag – udpakning, opfyldning og varepræsentation er en vigtig del af dit daglige arbejde
    • Udvikle din forståelse for H&M’s brand, salg, drift og produkter igennem hele din uddannelse
    • Altid være opdateret på vores nyeste kollektioner og aktiviteter – din viden og vejledning inspirerer til salg!
    • Bidrage til den positive stemning i dit team igennem teamwork og ærlig feedback
     
    I løbet af uddannelsen gennemfører du otte skoleuger sammen med andre H&M-elever på Innovationsfabrikken i Kolding. Her udvikler du din faglige viden og får nye idéer og redskaber, som du arbejder videre med i butikken. Du deltager også i forskellige workshops, der gør dig klar til din fremtidige karriere i H&M!
     
    DIN PERSONLIGHED OG BAGGRUND
    Lige som alle andre i H&M er du en initiativrig og åben teamplayer, som er fuld af energi og har en ”can-do-attitude”. Vi forventer desuden, at du:
     
    • Har gennemført en adgangsgivende grunduddannelse senest i slut august 2018 – eksempelvis HG2, HGS, EUD eller EUX, eller HHX/STX/HF i kombination med det påkrævede grundforløb. Er du i tvivl, bør du spørge studievejlederen på din erhvervsskole, om din grunduddannelse giver adgang til at blive salgsassistentelev.
    • Har lysten og motivationen til at få mest muligt ud af din uddannelse – både i butikken og på skolemodulerne
    • Har en stærk passion for salg og kundeservice og stortrives i et miljø med højt tempo
    • Er åben og ærlig i din feedback og kommunikation med kollegaer og lederteamet
    • Elsker detailbranchen og har drive til at udvikle dig selv og din karriere sammen med H&M
     
    Som du kan se, er din personlighed og attitude det vigtigste for os. Udfyld alle felter i din jobprofil, og vedhæft dit CV, en kort motiveret ansøgning og dit eksamensbevis eller karakterblad. Stillingerne ønskes besat 1. september 2018, så send os din ansøgning snarest muligt og senest 25. februar 2018.
     
    Lyder det interessant? Her er din chance for en uddannelse fyldt med muligheder – vi ser nemlig dig som fremtidens leder!
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Fandt du ikke et ledigt job, der matchede netop dine ønsker og kvalifikationer? Her kan du sende os din ansøgning uopfordret og vise din interesse for et studiejob i H&M!

    Vi tilbyder en tempofyldt arbejdsplads, hvor kunden er i fokus, og hvor passionen for mode og salg er drivkraften bag alt, hvad vi gør. Med et job i H&M følger masser af kundekontakt, fantastiske kollegaer, og chancen for en karriere fyldt med muligheder – vores medarbejderes personlige udvikling er nemlig en central del af H&M's succes!

    Med et studiejob i én af H&M's butikker er der masser af forskellige arbejdsopgaver – og masser af muligheder for at skabe en positiv shoppingoplevelse for vores kunder! De vigtigste opgaver er at:

    • Yde fantastisk service i kassen, på salgsarealet og ved prøverummet – god service er afgørende for vores succes!
    • Altid være opdateret på H&M's nyeste kollektioner og salgsaktiviteter – høj kvalitet og stor viden giver det bedste grundlag for salg!
    • Hurtigt og effektivt håndtere nye varer – udpakning, opfyldning og varepræsentation er en vigtig del af det daglige arbejde!
    • Bidrage til den positive stemning i teamet – feedback og teamwork er nogle af vores største styrker!

    Vi forventer, at du lige som alle andre i H&M's team er en social, åben, og initiativrig teamplayer, som er fuld af energi og har en positiv attitude. Dine personlige egenskaber inkluderer også en stærk passion for den nyeste mode, aktivt salg og direkte service. Du er fleksibel og klar til skiftende arbejdstider med både aften- og weekendarbejde, og så er du ærlig og positiv i din kommunikation. Sidst men ikke mindst har du lyst til at lære og udvikle dine faglige og personlige kompetencer sammen med H&M!

    Det er din personlighed, der betyder mest for os. Husk derfor at udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt og at vedhæfte dit CV og en kort motiveret ansøgning, så vi kan få et rigtig godt indtryk af dig og dine ønsker til et studiejob i H&M. Det er også vigtigt, at du altid holder din jobprofil opdateret og holder øje med, om vi slår et nyt job op, der kunne være et perfekt match for dig!

    Lyder det interessant? Send din ansøgning nu og få chancen for en karriere ud over det sædvanlige!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Er du talentfuld og på udkig efter en international karriere i energisektoren? Find flere oplysninger her om vores internationale trainee-program.

    En bæredygtig verden med ren energi til alle – det er vores mission. Og hvis det handler om fremtiden for energi, skal der tænkes globalt. Har du det ambitionsniveau, der kræves for at udvikle dig til at blive en af de dygtigste og komme helt til tops i energisektoren? Tag imod udfordringen, og få mulighed for at blive et af Vattenfalls talenter, som skal være med til at forme fremtidens energiforsyning. Find ud af, hvad Vattenfalls internationale trainee-program kan tilbyde dig.

    En kickstart i Vattenfall

    Hos Vattenfall, en europæisk markedsleder i energisektoren, arbejder mere end 20.000 medarbejdere sammen om omlægningen til bæredygtig energiproduktion.

    Som international trainee får du i løbet af et år mulighed for at udvikle dine professionelle og personlige færdigheder – både nationalt og internationalt. Vi vil oplære dig og klæde dig på til fremtidige udfordringer. Med vores trainee-program stræber vi efter at maksimere din personlige vækst og udvikling – både individuelt og i gruppesammenhæng – og den øverste ledelse er med hele vejen.

    Hvis du er interesseret i at arbejde som energiekspert, innovativ leder eller projektleder i energisektoren, så er Vattenfall det rette sted for dig. Vi har brug for fantastiske ledere på alle områder.

    Kom godt i gang

    Vores internationale trainee-program tilbyder omkring 20 trainee-stillinger fordelt på forskellige lokationer i de lande, hvor Vattenfall har aktiviteter. Programmet forløber over 12 måneder og starter hvert andet år i september.

    Hver trainee-stilling er tilknyttet en afdeling inden for et Business Area og en lokation. Derfor har hver stilling sine egne specifikke ansvarsområder og udfordringer. Du kommer til at arbejde sammen med dine kolleger både nationalt og internationalt på daglig basis – både i din stilling som trainee og i forbindelse med to opgaver (en 4-ugers opgave og en 8-ugers opgave). I forbindelse med opgaverne kommer du til at lære de andre Business Areas i Vattenfall at kende, både nationalt og internationalt. Da din udvikling er vigtig for os, vælger du selv disse opgaver.

    Personlig udviklingsplan

    Sideløbende med trainee-programmet kommer du til at deltage i internationale workshops under seminarugerne. I løbet af disse uger vil der være fokus på din valgte udviklingsvej og vores kerneværdier. Som en del af programmet kommer du også til at besøge nogle af vores sites, eksempelvis kraftværker og vindmølleparker, sammen med de andre trainees. Det vil gøre dig fortrolig med de forskellige kulturer, der findes i Vattenfall.

    Opdag dine talenter

    I løbet af trainee-programmet vil du få al den støtte, du har brug for. En linjeleder og tidligere trainees vil hjælpe dig på et individuelt plan. De hjælper dig med at identificere, hvor dit talent bedst muligt kan udnyttes, så du kan forberede dig bedst muligt på en international karriere. Din personlige udvikling er en afgørende del af trainee-programmet.

    Er du vores næste trainee?

    Er du en af de bedste på dit studie? Så er det måske dig, vi leder efter. Du har maksimalt et års erhvervserfaring og er flydende i forretningsengelsk, både skriftligt og mundtligt. I nogle stillinger er lokale sprogfærdigheder et krav. I så fald vil det fremgå af jobbeskrivelsen. Derudover kan det være en fordel at kunne andre sprog.

    Den generelle jobbeskrivelse angiver, at regelmæssig rejseaktivitet er en del af jobbet. Derudover skal du være forberedt på at kunne blive (midlertidigt) forflyttet i forbindelse med trainee-stillingen eller en af opgaverne. Bemærk, at vi i vores udvælgelsesproces lægger meget vægt på din forklaring på og motivation for de valg, du har taget i dit liv.

    Det kan vi tilbyde dig

    Vattenfalls internationale trainee-program kan kickstarte din karriere som en af energisektorens kommende eksperter. Hver stilling har en konkurrencedygtig løn og en rigtig god lønpakke. Du får selvfølgelig rig mulighed for at udvikle dig. Når du har gennemført programmet, vil du have rig mulighed for at udvikle dig yderligere i virksomheden. Mere end 60 % af alle tidligere internationale trainees arbejder stadig i Vattenfall.

    Sådan søger du

    Ansøgningsperioden for trainee-programmet 2017 er nu udløbet. Du kan tilmelde dig vores jobagent for at blive informeret, når der kommer nye trainee-programmer. Vi forventer, at dette bliver omkring december 2018 – januar 2019.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser