Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Hybrid Distribution søger salgskonsulenter til vores afdeling i Odense

    Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere?

    Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som fuldtidsansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

    Hybrid Distribution er Nordens førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige.

    Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os.

    Vi tilbyder:

    • Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater.
    • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
    • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
    • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
    • Mulighed for at tage weekendvagter.

    Vi forventer:

    • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
    • At du er god til at bruge dine taleevner.
    • At du er konkurrenceminded.
    • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

    Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning ved at klikke på nedenstående grønne ansøgningsknap.

    Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Hybrid Distribution søger salgskonsulenter til vores afdeling i Odense

    Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere?

    Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som deltidssansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

    Hybrid Distribution er Nordens førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige.

    Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os.

    Som deltidsansat skal du som minimum have 2 vagter af 3,5 time om ugen.

    Vi tilbyder:

    • Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater.
    • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
    • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
    • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
    • Mulighed for at tage weekendvagter.

    Vi forventer:

    • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
    • At du er god til at bruge dine taleevner.
    • At du er konkurrenceminded.
    • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

     

    Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning via den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor.

    Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Jul

     
    Del dine meninger - alle gør det! - Bliv medlem af YouGov og sæt en stopper for fake news!
     
    Kunne du tænke dig at sætte en stopper for fake news?
    Bliv medlem af YouGov i dag og del din mening!
     
    Mere end 6 mio. mennesker gør det, så hvorfor ikke dig? Bliv medlem i dag!
     
    Ved at deltage kan du være med til at sætte en stopper for fake news.
    Del dine meninger med YouGov og verden i dag!
     
    Tilmeld dig her!
     
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Jun

    Frisk lagerassistent til at indgå i et fast daghold

    Er du fortrolig med arbejdet på et lager, og er du skrap med en truck? Så er det måske det dig, vi mangler henover sommeren.


    Lagermedarbejder søges til sommervikariat

    Da der er travlt, også henover sommeren, søger JKS for vores gode kunde i Odense C en dygtig og erfaren lagermedarbejder til at give en hånd med de næste tre måneder.

    Vi ser gerne, at du har erfaring fra et lager og også meget gerne fra en produktionsvirksomhed.

    Dine primære arbejdsopgaver vil blive pluk & pak. Men da der er travlt, forventer vi, at du hjælper, hvor der er behov.

    Det er et ufravigeligt krav, at du har gyldigt truckcertifikat samt erfaring med at køre truck.

    Derudover er det vigtigt, at du ikke har planlagt sommerferie i de kommende tre måneder.


    Arbejdstiderne er:

    Man-torsdag: 8-16 og fredag 8-15:30

    I stillingen som lagerassistent får du en travl og udfordrende hverdag, hvor du i samarbejde med dine kollegaer vil have arbejdsopgaver som stykliste produktion, lagerarbejde, varemodtagelse, ordrebetjening og en del truckkørsel.

     

     



    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Opret dit cv på jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

    Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jun

    Truckfører til IBF Ringe

    Er du en erfaren truckfører og har du evt erfaring med betonarbejde, så er det måske dig vi står og mangler? Til IBF i Ringe søger vi en dygtig truckfører,der kan lide at have travlt og besidder et drive og et godt humør.

     
     
     
    På vegne af IBF Ringe søger vi en dygtig, alsidig og robust truckfører
     
    Der er tale om Try & Hire. Det vil sige, at du bliver ansat igennem JKS de første 10 uger, hvorefter der for den rigtige kandidat, vil være tale om fastansættelse hos IBF. Arbejdstiden er vekslende. Uge 1 arbejder man fra 6-14, uge 2 fra 7-15 og uge 3 fra 8-16. Herefter starter man på ny turnus. Der foreligger hos IBF en politik om, at der ikke må ryges på virksomhedens matrikel.
     
    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende og kan være inden for følgende områder:
     
    -På- og aflæsning af lastbiler med betonvarer -Finish arbejde, som består at den sidste afsluttende lapning af betonvarerne -Forefaldende arbejde, inklusiv fysisk arbejde

    Faglige kompetencer:
    -Du har truck certifikat og god erfaring med at køre truck -God erfaring med fysisk arbejde  -Du tager aktiv del i og ansvar for de arbejdsopgaver du stilles -Taler, læser og forstår dansk

    Personlige egenskaber:
    -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er omgængelig og imødekommende -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden -Du kan fremvise straffeattest

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår efter Industrioverenskomsten mellem Dansk Byggeri og 3F.

    Ansøgning:
    JKS varetager ansættelsesprocessen for IBF og ved spørgsmål til stillingen kan du rette henvendelse til kunde-og personalekonsulent Rikke Hyllested på tlf. 63125757  mellem kl. 8-16 på hverdage.
     
    Udfyld ansøgnings formularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Opret dit cv på jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

    Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    18. Jun



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Facer i Odense

    5000, Odense C

    Facer for en god sag

    Vi mangler lige nu 3 nye ansigter til vores fantastiske hold i Odense. Vil du hjælpe os med at gøre verden til et bedre sted? Så læs med her!

    Som facer gør du en forskel for verdens fattigste ved at hverve nye medlemmer på gader og stræder.

    For at være den rette kandidat skal du være ansvarlig, energisk og have en vindermentalitet.

    For at få succes på arbejdspladsen skal du have et konkurrencegen som stræber efter at være nummer 1. Du skal desuden kunne arbejde selvstændigt, kreativt og løsningsorienteret for at kunne løfte opgaven.

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt hvad vi kan for at sikre at du bliver dygtig til dit arbejde. At du føler dig set og anerkendt er en stor prioritet hos os. Der vil altid være koordinatorer og ledere som kan hjælpe dig, og sikre at du går glad hjem hver dag. Desuden tilbyder vi:

    Ø  En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold

    Ø  Uddannelse og træning i kommunikation og salg

    Ø  Udfordringer, der rykker dig som menneske

    Ø  Fuldtid eller deltid

    Ø  Fast timeløn på op til 127 kr.

    Ø  En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp

     

    Ø  Fredags barer, sommerfester, teambuilding og meget meget mere!

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    Ø  Salgserfaring er et plus – men ikke et krav!

    Ø  Du bliver motiveret af målsætninger og arbejder godt under pres

    Ø  Du er glad, udadvendt og energisk!

    Ø  Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.

    Ø  Du er klar på at arbejde på gader og stræder i Danmark

     

    Arbejdssteder og tider 
    Vi arbejder udendørs på gågader og offentlige arealer. Vejret er din ven, byen din arbejdsplads og mulighederne er mange, hvis man ser muligheder og er klar på udfordringen. Du har den rette indstilling uanset vind og vejr – og uanset vejrguderne går du forrest og leverer resultater.

    Vi tilbyder et meningsfuldt og afvekslende arbejde, hvor du selv er med til at tilrettelægge dine arbejdstider, så det passer ind i dit liv. Du vil typisk kunne arbejde 3-5 dage om ugen, i alt 20-35 timer. Har du vigtige eksaminer eller afleveringer, skal der naturligvis også være plads til det, og vi tilrettelægger sammen arbejdet herefter. 

    Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er. Søg hurtigst muligt, da vi har løbende ansættelsessamtaler i alle byer.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jun

    SalesPartners TM søger ihærdige og udadvendte salgskonsulenter, der kan varetage telefonsalget for flere af Danmarks største virksomheder.

    SalesPartners TM er en ung virksomhed, hvor der altid er en fantastisk stemning! Alle dine kollegaer er sociale og elsker at lave ting sammen uden for arbejdstiden. Selve arbejdet er sjovt og anderledes - du får nye udfordringer og kommer til at udvikle dig helt enormt med ting du kan bruge i din fremtidig karriere!

    Som medarbejder hos SalesPartners TM, kan du se frem til:

    • At blive trænet og uddannet inden for salg og kommunikation.
    • Jævnlige salgskonkurrencer, hvor du kan vinde alt fra biografgavekort til en rejse.
    • Et stærkt sammenhold og mange sociale arrangementer.
    • En super salgskultur og en virksomhed/ledelse hvor vi hylder dem som performer
    • Ordnende forhold. Vi overholder alle love og regler. Vi betaler feriepenge, og behandler altid vores medarbejdere fair og ordentligt.

    Løn:

    • Fuldtidsansat: Fast løn pr. måned, samt en attraktiv bonusordning. (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 25.000 kr i samlet månedsløn).
    • Fritidsansat:
      • 18 år+ Du får fast timeløn, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 150 kr i samlet timeløn)
      • 16-17 år: Du får fast timeløn, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 120 kr i samlet timeløn)

    For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du er:

    • Resultatorienteret – Du elsker et konkurrencemiljø, hvor dine resultater er synlige for andre
    • En vinder – Du er ikke typen som giver op, fordi at du møder lidt modstand
    • Udadvendt – Du elsker et miljø åbent miljø hvor tingene går stærkt
    • Arbejdsom – Du ved at vejen til resultater er hårdt og vedholdende arbejde
    • Optimistisk af natur – Du søger løsninger på udfordringer
    • Lyttende – Du lytter og tager imod feedback for at kunne forbedre dig
    • Uden jantelov – Du forstår og respekterer, at dem som laver gode resultater også tjener mange penge

    Din tidligere erfaring er ikke vigtig. For os er dit CV ikke afgørende, sålænge du har viljen og lysten til at blive en god telefonsælger.

    Vi har særdeles fleksible arbejdstider:

    • Fuldtid: Arbejdstiden er 12:00 til 19:00 mandag-torsdag. 10.00 til 17:00 Fredag. (34 timer pr. uge)
    • Fritid: Arbejdstiden er 16.30 til 20.30 (Minimum 2 vagter pr. uge á hver 3,75 timer)

    Send os en ansøgning og gerne også dit CV og vi vil inden for 48 timer kontakte dig. Husk i ansøgningen at angive dine kontaktoplysninger, samt om du ønsker at arbejde fuldtid eller fritid. Vedhæft gerne et vellignende billede.

    SalesPartners TM er stiftet i 2015 af Martin Nørtoft og Michael Hove. De har begge en årelang erfaring med salg fra store anerkendte virksomheder. SalesPartners TM er et søsterselskab til SalesPartners A/S, der er stiftet i 1999. Vi har derfor et solidt økonomisk fundament.
     

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser