Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    7. Okt

    BibMedia oplever fortsat en stor vækst i klargøring af bøger til danske bibklioteker og skoler, og vi har derfor brug for nye medarbejdere til vores produktion i Odense. Der er tale om 30-37 timer om ugen, der vil være placeret i tidsrummet 13:00 og indtil kl. 21:00 mandag til torsdag og fredag fra 10:00 - 15:00.

    Arbejdet vil bestå i betjening af følgende arbejdsopgaver alt efter hvor vi har behov:

    1. Varemodtagelse af bøger
    2. Indslåningsmaskine
    3. Sotering af bøger
    4.
    Pakkeri
    5.
    Andet forefaldende arbejde

    Du vil få en grundig oplæring af vores dygtige personale, og det forventes at du hurtigt vil kunne varetage arbejdsopgaverne selvstændigt.

    Har du lyst til at komme ind i en virksomhed i vækst og hvor der er hyggelig omgangstone så send os en ansøgning. Vi har formentlig brug for 3 medarbejdere og opstart vil være hurtigst muligt.

    Jobbet vil passe perfekt til dig som måske har valgt at tage et sabbatår og gerne vil have et job i 6-12 måneder inden ny uddannelse opstartes eller en drømmerejse skal påbegyndes.

    Ansøgninger modtages via email: ha@bibmedia.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Sep

    fakta i Næsby på Bogensevej

    Vil du være en del af hverdagen i en butik, hvor du får en tempofyldt hverdag, gode kolleger og masser af ansvar?
    Så har du chancen her!

    Om jobbet
    Som salgsassistent udfører du en blanding af praktiske opgaver i butikken, betjening af kassen og yder en fantastisk kundeservice med et smil. I tæt samarbejde med butikkens øvrige medarbejdere medvirker du til, at butikken altid fremstår frisk, indbydende og salgsklar. Du er med til at klargøre butikken til avisstart og forskellige sæsoner, som eksempelvis jul, påske, mv.

    Stillingen indebærer, at du selvstændigt er ansvarlig for lukning af butikken nogle gange om ugen. Disse dage er det dig, der leder butikkens aftenhold og sikrer, at de aftalte lukkerutiner bliver udført som aftalt. Du får en god oplæring, og i samarbejde med butikschef og souschef, har du ansvaret for, at butikken fremstår velopfyldt og indbydende om aftenen.

    Vi tilbyder

    • En afvekslende hverdag hvor 2 dage aldrig er ens
    • Et job som giver dig værdifuld erfaring og mulighed for at prøve kræfter med ledelse
    • Gode muligheder for at videreuddanne dig – både i fakta og i Coops øvrige kæder
    • Bonusordning for medarbejdere på dine indkøb i Coops butikker og coop.dk.

    Om dig
    Du er over 18 år og kan arbejde nogle timer om ugen – primært i dagtimerne og aftalte weekender/aften.
    Dit gode humør og positive indstilling bidrager til at give kunderne en god indkøbsoplevelse.
    Du tager ansvar for opgaverne og følger dem helt til dørs – også når der er travlt.
    Du kan planlægge og prioritere dagens opgaver, som du udfører selvstændigt og effektivt.

    Vil du vide mere?
    Læs mere om fakta på www.fakta.dk – eller kig forbi butikken og få en snak med os.

    Send din ansøgning via ”Søg Job” senest den 02-10-2021

    I fakta er vi ca. 8.500 medarbejdere fordelt på 360 butikker - og der er også plads til dig.

    I fakta kæmper vi for at gøre det lettere for alle at spise bedre til faste lave priser. Samtidig har vi et mål om at blive Danmarks lokale, hverdags lavprissupermarked og vil gøre det ”usvært” – både for dig som medarbejder og for vores kunder. 
    Bliver du ansat i fakta bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 38.000 medarbejdere og har 1100 butikker.
    Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Sep

    Bliv (grill)festens midtpunkt som slagterelev i SuperBrugsen
    Få det sjovt med andre elever på din egen alder. Lær alt om at skære og tilberede kød. Og få penge for at være eksperten, der sørger for god mad til kunderne.

    Bliv slagterelev i SuperBrugsen Nyborg. Vi fokuserer på kvalitet, og et godt sammenhold. Vi glæder os til at byde dig velkommen i en total nyrenoveret butik. Selv når tingene går stærkt, er der stadig plads til at give highfives.

    Du bliver hurtigt ekspert
    I SuperBrugsen kommer de lokale hurtigt til at kende dig som eksperten. Og du kommer til at kende dem.
    Samtidig bliver du en del af et stærkt fællesskab i et team, hvor vi lærer dig et håndværk fra bunden.

    • Du lærer at lave lækre grillretter, slowfood og stegeretter og at anrette dem i butikken.
    • Du lærer at hjælpe vores kunder, så de får en god madoplevelse.

    Få venner for livet og en fed elevtid
    Når du starter, får du en målrettet plan for din elevtid. Du kommer også på korte, fede skoleophold med en masse andre elever. Og der er en masse fælles aktiviteter. Det giver dig nye venner for livet.
    Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på kvalitet, madglæde og venskaber.

    Du bestemmer selv din fremtid hos os
    Når du er udlært, kan du få arbejde alle steder. Men vi vil allerhelst have, at du bliver hos os i en af vores butikker.

    Hvad skal jeg kunne?

    • Du har helt sikkert lyst til at lære alt om slagterfaget og blive dygtig til det.
    • Du kan lide at tale med mennesker, så du har mod på at tale med kunder i butikken.
    • Vi foretrækker, at du har gennemført grundforløbet ’Gourmetslagter’ eller ’Detailslagter’, men som minimum skal du have gennemført 9. klasse.
    • Hvor lang tid din elevperiode tager, kommer an på din baggrund og dine ambitioner. Det kan du læse mere om her.

    Vil du være kongen af kød?
    Så kig forbi og tag en snak med slagtermester, Sune Helgeby, eller ved spørsmål skriv til Sune.Helgeby@superbrugsen.dk. 

     Du kan sende din ansøgning via ”Søg job” senest den 15/10.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    SALGSELEV -Er du klar til at tage fat?

    Drømmer du om udfordringer og et stærkt fællesskab i en stor virksomhed, så søger Harald Nyborg netop nu salgselever fordelt over hele landet

    Harald Nyborg

    Du bliver en del af en butik med en fast stab deltid medarbejder.Du vil som salgselev lære noget om samtlige områder i vores butikker.

    Få en sjov og lærerig hverdag med fuld fart på samt mulighed for at:

    • Gøre karriere via din uddannelse hos Harald Nyborg
    • Udvikle dig på en af Danmarks bedste arbejdspladser
    • Arbejde sammen med kolleger i et team, hvor vi arbejder målrettet og koncentreret
    • Få fleksible og gode arbejdsforhold, herunder fordelagtige personalegoder og helbredsforsikring

     

    Kom godt fra start med et team af hjælpsomme kollegaer 
    Som salgselev sørger vi for, at du kommer godt fra start og udvikler dig både personligt og fagligt. Du gennemgår et 2-årigt uddannelsesforløb sammen med andre unge Harald-salgselever. Du får et tæt sammenhold med dine kolleger og knytter mange gode venskaber.
    I løbet af de 2 år dit uddannelsesforløb varer, har du fire skoleophold af to ugers varighed i tæt samarbejde med vores fagskole Business College Syd Mommark. Du får tilknyttet en dygtig vejleder i butikken, der hjælper og coacher dig gennem hele uddannelsen, på skoleopholdene får du den rette faglige og teoretiske viden, der afspejler din hverdag i butikken. Du afslutter forløbet med en teoretisk og praktisk fagprøve, en rapport og mundtlig eksamen.

    Fag på ekspertniveau (som sigter mod AU-eksamen)
    Som salgselev i Harald Nyborg får du udvalgte fag på ekspertniveau. Du får grundlaget for at gå til eksamen på akademiniveau og hermed opnå 10 ETCS point på en videregående uddannelse.


    En alsidig hverdag hvor du lærer en masse om detailhandel og god kundeservice 
    Som salgselev er du sammen med dine kolleger ansvarlig for, at butikken er salgsklar, og at kunderne får den bedste service. Du får en masse gode kolleger, som står klar til at hjælpe dig. Derudover har vi fællesaktiviteter, så vi lærer hinanden endnu bedre at kende og styrker fællesskabet.


    For at blive salgselev skal du:

    • Have afsluttet dit grundforløb, som enten er EUD GF 2 med grundforløbsprøve til Detail, HG, EUX Detail eller HHX.
      STX, HF eller HTX suppleret med 5. ugers grundforløb
    • Have lyst til at vejlede kunderne på den bedste måde og give dem en god oplevelse og den bedste service
    • Have let til smil og en positiv indstilling, som smitter af på dem, der er rundt om dig, hvad enten det er kunder eller kolleger
    • Have flair for godt købmandskab
    • Være top motiveret og have et stort drive og gå-på-mod.
    • Ville være nr. 1
    • Kunne starte i jobbet efter nærmere aftale.



    Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:
    Distriktschef Christian Johnsen på mail: christian.johnsen@harald-nyborg.dk eller via telefon 63 95 95 00.

    Vi vurderer ansøgningerne løbende og ansætter løbende.

     

    Klik på den by, hvor du ønsker at arbejde (se kort nedenfor) og send din ansøgning

    www.harald-nyborg.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    2. Okt

    Formands-assistent til IBF Ejby

    Falder det dig naturligt at tage ansvar og være tovholder? Får du løst udfordringer, og kan du sørge for, at tingene omkring dig fungerer? Så er det måske dig, vi søger. Formanden hos IBF i Ejby har brug for en kollega, der kan tage over, når han ikke selv er på fabrikken. Det er en alsidig stilling, hvor man bliver oplært indenfor alle områder i produktionen.

     

     

    På vegne af IBF søger vi en dygtig, alsidig og robust produktionsmedarbejder, som har lyst til at blive formandens højre hånd og tage ansvaret i hans fravær. 

    Der er tale om et Try & Hire. Det vil sige, at du bliver ansat igennem JKS de første 10 uger, hvorefter der for den rigtige kandidat, vil være tale om fastansættelse hos IBF. Arbejdstiden ligger fra kl. 6-14, dog må man påregne en del overtid. Der foreligger hos IBF en politik om, at der ikke ryges på virksomheden.  

    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende. Du vil indgå i den daglige drift på lige fod med alle andre. Dog med den forskel, at du sammen med formanden vil vurdere, hvor din indsats er mest tiltrængt, dag for dag. Opgaverne kan være inden for følgende områder:

      -Indstilling og betjening af maskiner -Overvågning af anlæg/produktionsudstyr -Kvalitetskontrol -Pakning -Håndtering -Truckkørsel -Forefaldende arbejde


    Faglige kompetencer:

      -Du har hænderne skruet godt på -Du har truckcertifikat -Du er selvkørende og tager aktivt del i og ansvar for arbejdsopgaverne -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig


    Personlige egenskaber: 

      -Du er robust og klar til nye krævende udfordringer -Du er omgængelig og imødekommende -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden -Du kan fremvise straffeattest

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår i dette tilfælde Industriens Overenskomst. Lønnen læner sig op af IBF's lønramme.

    Ansøgning:
    JKS varetager ansættelsesprocessen for IBF og ved spørgsmål til stillingen kan du rette henvendelse til afdelingschef Tina Slothuus Hansen på tlf. 63125752 mellem kl. 8-16 på hverdage.

    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

     



    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    7. Okt

    Supervisor deltid

    5000, Odense C

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge Dk’s måske bedste burgere!’

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.