Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Nov

    SalesPartners TM søger ihærdige og udadvendte salgskonsulenter, der kan varetage telefonsalget for flere af Danmarks største virksomheder.

    SalesPartners TM er strategisk telemarketingvirksomhed, hvor vores mission er at være vore kunders eksekveringspartner i deres telemarketingpprocess. Vi er et søsterselskab til konsulentvirksomheden SalesPartners A/S, og arbejder med nogle af Danmarks bedste brands og største virksomheder.

    Som medarbejder hos SalesPartners TM, kan du se frem til:

    • At blive trænet og uddannet inden for salg og kommunikation.
    • Jævnlige salgskonkurrencer, hvor du kan vinde alt fra biografgavekort til en rejse.
    • Et stærkt sammenhold og mange sociale arrangementer.
    • En super salgskultur og en virksomhed/ledelse hvor vi hylder dem som performer
    • Ordnende forhold. Vi overholder alle love og regler. Vi betaler feriepenge, og behandler altid vores medarbejdere fair og ordentligt.

    Løn:

    • Fuldtidsansat: En basisløn på 15.000 kr pr. måned, samt en attraktiv bonusordning. (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 25.000 kr i samlet månedsløn).
    •  Fritidsansat:
      • 18 år+ Du får 110 kr/timen, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 150 kr i samlet timeløn)
      • 16-17 år: Du får 80 kr/timen, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 120 kr i samlet timeløn)

    For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du er:

    • Resultatorienteret – Du elsker et konkurrencemiljø, hvor dine resultater er synlige for andre
    • En vinder – Du er ikke typen som giver op, fordi at du møder lidt modstand
    • Udadvendt – Du elsker et miljø åbent miljø hvor tingene går stærkt
    • Arbejdsom – Du ved at vejen til resultater er hårdt og vedholdende arbejde
    • Optimistisk af natur – Du søger løsninger på udfordringer
    • Lyttende – Du lytter og tager imod feedback for at kunne forbedre dig
    • Uden jantelov – Du forstår og respekterer, at dem som laver gode resultater også tjener mange penge

    Din tidligere erfaring er ikke vigtig. For os er dit CV ikke afgørende, sålænge du har viljen og lysten til at blive en god telefonsælger.

    Vi har særdeles fleksible arbejdstider:

    • Fuldtid: Arbejdstiden er 12:00 til 19:00 mandag-torsdag. 10.00 til 17:00 Fredag. (34 timer pr. uge)
    • Fritid: Arbejdstiden er 16.30 til 20.30 (Minimum 2 vagter pr. uge á hver 3,75 timer)

    Send os en ansøgning og gerne også dit CV og vi vil inden for 48 timer kontakte dig. Husk i ansøgningen at angive dine kontaktoplysninger, samt om du ønsker at arbejde fuldtid eller fritid. Vedhæft gerne et vellignende billede.

    SalesPartners TM er stiftet i 2015 af Martin Nørtoft og Michael Hove. De har begge en årelang erfaring med salg fra store anerkendte virksomheder. SalesPartners TM er et søsterselskab til SalesPartners A/S, der er stiftet i 1999. Vi har derfor et solidt økonomisk fundament.
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Gadefundraiser

    5000, Odense C

    Gadefundraiser for en god sag

    Er du en holdspiller der også forstår at arbejde selvstændigt? Søger du et arbejde hvor initiativ og ansvar belønnes med indflydelse? Vil du gerne udvikle dig selv og dine kolleger når du møder nye udfordringer? Og har du mod på, i al slags vejr, at skabe engagement og kæmpe for en bedre verden? I så fald er du den vi søger.

    Til Folkekirkens Nødhjælps Face2Face kampagne i Odense og omegn søger vi nye udadvendte og engagerede ansatte. Som gadefundraiser ved Folkekirkens Nødhjælp er du med til at sikre, at vi kan hjælpe verdens fattige der f.eks. rammes af naturkatastrofer, krig og/eller sult. Vi sætter en stor ære i at vores fundraisere er engagerede i sagen, har stor viden om vores arbejde og syntes at kommunikation og energi i et job er sjovere end stillesiddende arbejde. Det er ikke et krav at man tidligere har arbejdet med fundraising, dette skal vi nok give grundig oplæring i.

    Vi sørger samtidig for et sjovt og afvekslende arbejdsmiljø med en masse udfordringer og godt sammenhold blandt kolleger.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    • Du er åben og elsker at kommunikere med alle.
    • Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.
    • Du kan lide at arbejde udendørs i bymiljøet hvor der er liv og stemning.
    • Du søger fuldtid og/eller kan som minimum arbejde 3-5 dage om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (varierende arbejdstider).

    Vi tilbyder:

    • En unik mulighed for at gøre en forskel for verdens fattigste.
    • Uddannelse og træning i kommunikation og formidling.
    • Udfordringer der rykker ved dig som menneske og gør dig stærkere.
    • En sjov og afvekslende hverdag hvor der både er et unikt sammenhold såvel som en positiv konkurrence stemning.
    • Fast timeløn inklusiv lønnede pauser.

    Er det noget for dig? Så skynd dig at sende os din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Nov

    Når vi søger og træner salgstalenter, leder vi i højere grad efter entusiasme og gåpåmod end erfaring og uddannelse. Vores nye kolleger starter alle fra samme udgangspunkt og får præsenteret de samme muligheder og vilkår. Du vil gennemgå vores gennemtestede uddannelsesprogram, MMD, som sørger for, at du får det rette fundament til på egen hånd og sammen med din coach at udvikle dig personligt og professionelt. Hvor langt du ønsker at føre din karriere i Storm Group er op til dig. Hvad end du har ambitioner om at blive salgskonsulent eller salgsdirektør er mulighederne åbne.

    I enhver salgsorganisation er performance et evigt fokus. Men vi lever også for at motivere og udvikle unge talenter. Derfor er vigtigt for os at skabe imødekommende sociale teams og sørge for, at vi har det sjovt i alt, hvad vi laver sammen i og udenfor kontoret.

    Hvad leder vi efter?

    Når vi udvælger vores kandidater, leder vi ikke efter årelang erfaring eller uddannelse indenfor et specifikt område. Vi leder efter mennesker med personlighed samt 3 vigtige parametre, som du vil blive vurderet på til en jobsamtale, nemlig:

    • Viljen til at lære: Vi giver dig redskaberne til at få succes med salg og kommunikation, men det er op til dig at bruge dem. Derfor søger vi kollegaer, som er åbne for nye input og som vil være med til at levere ekstraordinære resultater - også når vi zoomer ind på kvaliteten, teamspirit og udviklingspotentiale.

    • Stamina: Det kan være hårdt arbejde at være salgskonsulent. Derfor leder vi efter kolleger, som er vedholdende, tålmodige, hårdtarbejdende, resultatorienterede og villige til at gå den ekstra mil for at nå sit mål.

    • Entusiasme: I teamet handler det også om at have det sjovt! Så det er et kæmpe plus, hvis du har et positivt mindset, er smilende, passioneret og entusiastisk omkring dit arbejde, dine kolleger og din fritid.

    WHAT DO WE DO? We deliver better sales!

    En typisk hverdag for en salgskonsulent i Storm Group starter på kontoret kl. 09.00. Alle salgskonsulenter mødes til en fælles fejring af gårsdagens succeser og et kig på forbedringsmuligheder. Efter morgentræningen deles teamet op i hold, og du tager med din makker mod den bookede lokation og møder interesserede kunder i øjenhøjde. Det vil typisk være i storcentre eller indkøbs-miljøer, hvor kunderne er indstillet på at høre om de attraktive tilbud. Du vil repræsentere store nationale og internationale virksomheder indenfor bl.a. velgørenhed, energi og telefoni. Arbejdsdagen slutter kl. 17:00 og transporttiden til/fra lokationen bruges til bonding og evaluering. Der vil kun lejlighedsvis være weekendarbejde.

    Sådan tager du del i løjerne

    Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående og tror jobbet er noget for dig, ser vi frem til at modtage dit CV. Her kan du finde 10 tips til dit CV. Vores rekrutteringsproces består af 5 trin, efter vi har modtaget din ansøgning: selekteringscreening1. intervieworienteringsdag og træningsdag.

    Den første samtale tager udgangspunkt i de 3 ovenstående parametre. De kandidater, som klarer sig igennem nåleøjet, inviteres på en orienteringsdag, hvor en manager fortæller mere om arbejdet, lønsystem, arbejdstider, vilkår m.m. På det sidste trin, træningsdagen, bliver der underskrevet kontrakt, trænet salgsteknikker og produktkendskab.

    Ansøg gennem linket eller send dit CV til: 5000@stormgroup.dk - skriv “Salgskonsulent Odense” i emnefeltet

    Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål, vi får i rekrutteringsprocessen - finder du ikke, hvad du leder efter, kan du også benytte chatten nederst i højre hjørne.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    12. Dec

    In Munck, we are always open for new input from skilled and committed students. We give you the opportunity to test your skills in close collaboration with experienced and international employees. At the same time you will get an insight into the everyday life of our company.
     
    Gain experience from Odense Tramway for your CV
     
    Munck gives you the possibility to be a part of a big contractor. You get to know how we work with infrastructure on one of the bigger contracts in Denmark. Together with COMSA S.A.U. we are in the process of constructing Odense Tramway during 2017-2020. 
     
    Munck has an ambitious strategy, where the result of our work benefits everyone; better roads, environment-friendly district heating, sewer systems guaranteed for the future, fast fiber optic networks, as well as safe and secure port facilities.
     
    Good infrastructure paves the way for a good safety and security, better resource utility, development and growth.
     
    Your profile:
    • You study for Engineering or similar within the construction and building industry 
    • You have a strong sense of responsibility and thrive to be working in a dynamic environment
    • You can provide good grades throughout your studies 
    • You can work independently but also in teams 
    • You want to develop personally and professionally 
    • You are strong in English – both oral and written 
     
    We offer:
    • A learning environment with international project managers 
    • An opportunity to test your talent in real professional life 
    • An opportunity for professional and personal development 
    • A wide network within the construction and building industry 
     
    If you have any questions please contact HR Coordinator Mia Hardorf, +45 41486789 or Project Director Hans Frost, +45 29223201.
     
    We look forward to receiving your application.  
     
    Please use the button “Send ansøgning” to submit your application.  
     

     


     

    Munck Gruppen består af Munck Forsyningsledninger, Munck Asfalt, Munck Havne & Anlæg, Tarcopol, Munck Íslandi og Munck Civil Engineering. Koncernen er landsdækkende og international funderet med projekter/afdelinger i Polen, Grønland, Tyskland, Sverige, Norge og Island. Munck Gruppen er en af Danmarks førende asfalt- og entreprenørvirksomheder med ca. 1.500 medarbejdere og en omsætning på 1,6 mia. DKK.
    • Munck Forsyningsledninger etablerer og renoverer forsyningsledninger f.eks. fjernvarmenet, kloak og vandledninger.
    • Munck Asfalt udfører asfaltopgaver på motorveje, landeveje til parkeringsanlæg og indkørsler.
    • Munck Havne & Anlæg opfører og renoverer havneanlæg og udfører jordarbejde, kloakarbejde og anlægsbeton.
    • Tarcopol laver bro- og betonrenovering samt ekspansionsfuger og støbeasfalt i Polen.
    • Munck Íslandi beskæftiger sig med havnebyggeri, kystsikring, erhvervs- og boligbyggeri, lufthavne, tunneller, vejbygning og etablering af kraftværker.
    • Munck Civil Engineering udfører større infrastrukturelle opgaver – både nationalt og internationalt. Senest en lufthavn i Bangladesh samt et renoveringsprojekt af landingsbanerne på Thule Air Base i Grønland.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Nov

    Vagtordningen Region Syddanmark søger 2 engagerede vagttagere til Knoglemarvsholdet pr. 01.02.2018.

    Vagtordningen Region Syddanmark har et knoglemarvshold på Hæmatologisk afdeling på OUH i Odense. Arbejdstiden på holdet er mandag 07.45-14.45, tirsdag-torsdag kl. 07.45-14.15 og fredag 07.45-13.30.

    Holdets primære arbejdsopgaver er:
    - Knoglemarvsundersøgelse
    - Lumbalpunktur
    - Hudstansebiopsi

    Vi forventer at:
    - Du er serviceminded, idet du skal have meget patientkontakt
    - Du har gode samarbejdsevner, idet du skal kunne samarbejde med resten af holdet og personalet på afdelingen
    - Du skal kunne arbejde i ferierne
    - Du skal kunne tage 3-4 vagter om måneden men stadig være fleksibel, hvis der skulle være behov for at få dækket yderligere vagter

    Holdet udgøres af 5-7 personer (aktuelt er der 6 ansatte) hvoraf en fungerer som holdleder.

    Holdet mødes hver måned (sidst på måneden) for at fordele vagter for den kommende måned.

    Der er en rigtig god holdånd på holdet og det forventes, at man som holdmedlemmer hjælper hinanden med at få dækket vagterne, da holdet har dækningspligt.

    De uddannelsesmæssige forudsætninger for at komme i betragtning til holdet er, at du har taget SPV-kurset, har afsluttet 7. semester og har arbejdet 300 SPV-timer. Der vil være 2 oplæringsdage i forbindelse med ansættelsen. Oplæringen vil foregå sidst i januar, eller alternativt i starten af februar.

    I forbindelse med ansættelsen skal du kunne deltage i holdmødet sidst i januar måned.

    Ansøgningsfrist: Torsdag den 23. november kl. 12.00.

    Kort og motiveret ansøgning sendes til: e-mail Skriv ”ansøgning – knoglemarvsholdet” i emnefeltet. Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte: Tatjana Stadil, holdleder på Knoglemarvsholdet på mail: e-mail Vi glæder os til at høre fra dig.

    Studierelevans
    Få god praksiserfaring

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Penge for alt du gør

    Eovendo er en gratis portal, hvor du får kontanter for at være aktiv medlem. Jo mere aktiv du er, jo mere kan du tjene.

    For godt til at være sandt?

    Nej, du får penge for at modtage rabatkuponer, se reklamefilm, sige din mening, tilmelde dig nyhedsbreve, besvare spørgeskemaer og meget mere. Uanset hvad du gør, er der penge at hente.

    Og der er masser af konkurrencer…

    Hver dag er der masser af konkurrencer fra vores samarbejdspartnere. Vi har også weekendkonkurrencer og masser af forskellige gratis skrabespil.

    Hvad kan jeg tjene penge på?

    • Gode tilbud
    • Konkurrencer
    • Nyhedsbreve
    • Reklamefilm
    • Skrabespil
    • Spørgeskemaer

    - og meget mere

    Job hos eovendo

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Nov

    Er du i gang med en uddannelse som virksomhedsøkonom og/eller ingeniør? Så har du chancen for at påbegynde en karriere ud over det sædvanlige. Et H&M Summer Internship kan for studerende med en forretningsmæssig indstilling blive platformen til en succesfuld karriere, der kan bringe dig vidt omkring og ud i verden! 

    Vi søger studerende, der forventer at afslutte deres studier inden for to år, og som ønsker at få et indblik i en af verdens største detailhandelsvirksomheder. Programmet gennemføres i en af vores globale afdelinger på hovedkontoret i Stockholm. Programmet løber hver sommer i juni-juli måned. Formålet med H&M Summer Internship er at finde fremtidige ledere, der gerne vil vokse inden for H&M.

    Ser du verden som din fremtidige arbejdsplads, og er du interesseret i at omsætte analyse til handling i takt med, at H&M ekspanderer?

    For nærmere oplysninger og information om ansøgningsperioden til H&M Summer Internship kan du klikke her.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Fandt du ikke et ledigt job, der matchede netop dine ønsker og kvalifikationer? Her kan du sende os din ansøgning uopfordret og vise din interesse for et studiejob i H&M!

    Vi tilbyder en tempofyldt arbejdsplads, hvor kunden er i fokus, og hvor passionen for mode og salg er drivkraften bag alt, hvad vi gør. Med et job i H&M følger masser af kundekontakt, fantastiske kollegaer, og chancen for en karriere fyldt med muligheder – vores medarbejderes personlige udvikling er nemlig en central del af H&M's succes!

    Med et studiejob i én af H&M's butikker er der masser af forskellige arbejdsopgaver – og masser af muligheder for at skabe en positiv shoppingoplevelse for vores kunder! De vigtigste opgaver er at:

    • Yde fantastisk service i kassen, på salgsarealet og ved prøverummet – god service er afgørende for vores succes!
    • Altid være opdateret på H&M's nyeste kollektioner og salgsaktiviteter – høj kvalitet og stor viden giver det bedste grundlag for salg!
    • Hurtigt og effektivt håndtere nye varer – udpakning, opfyldning og varepræsentation er en vigtig del af det daglige arbejde!
    • Bidrage til den positive stemning i teamet – feedback og teamwork er nogle af vores største styrker!

    Vi forventer, at du lige som alle andre i H&M's team er en social, åben, og initiativrig teamplayer, som er fuld af energi og har en positiv attitude. Dine personlige egenskaber inkluderer også en stærk passion for den nyeste mode, aktivt salg og direkte service. Du er fleksibel og klar til skiftende arbejdstider med både aften- og weekendarbejde, og så er du ærlig og positiv i din kommunikation. Sidst men ikke mindst har du lyst til at lære og udvikle dine faglige og personlige kompetencer sammen med H&M!

    Det er din personlighed, der betyder mest for os. Husk derfor at udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt og at vedhæfte dit CV og en kort motiveret ansøgning, så vi kan få et rigtig godt indtryk af dig og dine ønsker til et studiejob i H&M. Det er også vigtigt, at du altid holder din jobprofil opdateret og holder øje med, om vi slår et nyt job op, der kunne være et perfekt match for dig!

    Lyder det interessant? Send din ansøgning nu og få chancen for en karriere ud over det sædvanlige!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Post Graduate Program

    Hele Danmark

    A great start to your career

    As a new participant in the Danfoss Post Graduate Programme, you have the opportunity to kick-start your career. You won’t be stashed away, but take an active role in four business-critical project assignments and gain experience abroad. We do business all over the world, so you can receive exciting on-the-job-training in various countries.

    Central position in essential projects 
    This two-year program gives you the opportunity to play a vital part in four different projects, each of six months’ duration. The first project will be ready and waiting for you from day one. You then select the subsequent projects together with your mentor, based on your profile and learning needs. In each project, the project owner provides coaching and guidance on a daily basis. At least one of these projects will be completed outside your home country. 

    From Post Graduate to permanent position 
    After you have been hired, you and your mentor will begin the process of defining your learning objectives for the next two years. The learning objectives function as coordinates that decide what projects you will work on and what events you will take part in. During your time as a postgraduate, we will use your learning objectives when assessing your progress. 

    Going global makes a world of difference 
    You’ll team up with a personal mentor and be part of a community of dedicated specialists across geographical and cultural borders. As part of a community of 30 to 40 international peers, you will soon build a valuable network of skilled colleagues and fellow postgraduates from around the world.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Trainee

    Hele Danmark

    A great way to get qualified

    Learn from the industry’s experts and broaden your horizons. Choose to start your professional career in any one of four areas of expertise that are highly relevant for the future, particularly energy and climate. 

    We believe in your talent, encouraging you to go the extra mile and achieve your goals to their fullest. If you want to be part of a passionated team and want to grow within an international environment, then Danfoss is right for you.

    You can gain strong qualifications in different technical, mechatronic and administrative careers. Regardless of which path you take, we actively support your development and provide individual options for growth. Our experts have an excellent reputation around the world and help you to make the most of your personal talents. 

    We want you
    Your individual development is our common goal. Not only do we offer detailed training plans to ensure you remain on track, we also invest in several courses around the world. Our experts continually supervise you along the way, letting your potential unfold.

    When you decide to complete your traineeship at Danfoss, you are choosing to gain experience in an international environment that goes beyond the ordinary to engineer tomorrow – today.

    Apprentices welcome, too
    For our plant sites, we are also seeking apprentices who want to learn a skilled trade. 

     

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser