Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Okt

    SalesPartners TM søger ihærdige og udadvendte salgskonsulenter, der kan varetage telefonsalget for flere af Danmarks største virksomheder.

    SalesPartners TM er strategisk telemarketingvirksomhed, hvor vores mission er at være vore kunders eksekveringspartner i deres telemarketingpprocess. Vi er et søsterselskab til konsulentvirksomheden SalesPartners A/S, og arbejder med nogle af Danmarks bedste brands og største virksomheder.

    Som medarbejder hos SalesPartners TM, kan du se frem til:

    • At blive trænet og uddannet inden for salg og kommunikation.
    • Jævnlige salgskonkurrencer, hvor du kan vinde alt fra biografgavekort til en rejse.
    • Et stærkt sammenhold og mange sociale arrangementer.
    • En super salgskultur og en virksomhed/ledelse hvor vi hylder dem som performer
    • Ordnende forhold. Vi overholder alle love og regler. Vi betaler feriepenge, og behandler altid vores medarbejdere fair og ordentligt.

    Løn:

    • Fuldtidsansat: Fast løn pr. måned, samt en attraktiv bonusordning. (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 25.000 kr i samlet månedsløn).
    • Fritidsansat:
      • 18 år+ Du får fast timeløn, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 150 kr i samlet timeløn)
      • 16-17 år: Du får fast timeløn, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 120 kr i samlet timeløn)

    For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du er:

    • Resultatorienteret – Du elsker et konkurrencemiljø, hvor dine resultater er synlige for andre
    • En vinder – Du er ikke typen som giver op, fordi at du møder lidt modstand
    • Udadvendt – Du elsker et miljø åbent miljø hvor tingene går stærkt
    • Arbejdsom – Du ved at vejen til resultater er hårdt og vedholdende arbejde
    • Optimistisk af natur – Du søger løsninger på udfordringer
    • Lyttende – Du lytter og tager imod feedback for at kunne forbedre dig
    • Uden jantelov – Du forstår og respekterer, at dem som laver gode resultater også tjener mange penge

    Din tidligere erfaring er ikke vigtig. For os er dit CV ikke afgørende, sålænge du har viljen og lysten til at blive en god telefonsælger.

    Vi har særdeles fleksible arbejdstider:

    • Fuldtid: Arbejdstiden er 12:00 til 19:00 mandag-torsdag. 10.00 til 17:00 Fredag. (34 timer pr. uge)
    • Fritid: Arbejdstiden er 16.30 til 20.30 (Minimum 2 vagter pr. uge á hver 3,75 timer)

    Send os en ansøgning og gerne også dit CV og vi vil inden for 48 timer kontakte dig. Husk i ansøgningen at angive dine kontaktoplysninger, samt om du ønsker at arbejde fuldtid eller fritid. Vedhæft gerne et vellignende billede.

    SalesPartners TM er stiftet i 2015 af Martin Nørtoft og Michael Hove. De har begge en årelang erfaring med salg fra store anerkendte virksomheder. SalesPartners TM er et søsterselskab til SalesPartners A/S, der er stiftet i 1999. Vi har derfor et solidt økonomisk fundament.
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Tjen penge på at deltage i konkurrencer, skrabe skrabespil, tilmelde dig nyhedsbreve og besvare spørgeskemaer

    Du kan arbejde, hvorfra du ønsker, blot du har adgang til internettet fra din computer, tablet eller smartphone. 

    Din belønning kan du få udbetalt, via gavekort eller abonnementer.

    Det behøver jo ikke være kedeligt at tjene penge!

    Du får din egen Eovendo-profil, hvor du løbende kan se din indtjening.

    Du får penge for din opmærksomhed, enkelt ik?

    Hvad skal jeg gøre for at komme i gang?

    Gør som tusindvis af andre unge - tilmeld dig i dag: Så får du penge for alt det du gør:

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Okt



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Okt

    Souschef Middelfart

    5500, Middelfart


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.
     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:
     


     

    Vi tilbyder
    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:
     


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distrikschef Bo Otzen på telefon 4212 0553, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
     

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:
     

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift


     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:
     

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distrikschef Bo Otzen på telefon 4212 0553, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Okt



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Okt

    Har du kendskab til detailhandel? Brænder du for salg og kundeservice og kan du li’ at møde mange forskellige mennesker hver dag? Så er det måske dig, som skal være Sælger  i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst, og lige nu har vi brug for en dygtig og serviceminded Sælger til et mindre antal timer pr. uge.

    Giv hver kunde en god oplevelse

    Som Sælger bliver din primære opgave at vejlede og servicere vores kunder. Derudover vil du sammen med dine kollegaer få ansvaret for en eller flere varegrupper i varehuset samt varepræsentationen og kampagneopfølgningen af samme.  

    Dine opgaver som Sælger vil bl.a. bestå af at:

    • Ekspedere og servicere kunder

    • Udføre vareopfyldning og udpakning, trimning af afdelingen

    • Sikre at varehuset altid er pænt, salgsklart og præsentabelt

    Effektiv og faglig dygtig sælger, der har let til smil

    Din baggrund er ikke så afgørende, hvad enten du er håndværker eller i gang med en faglig uddannelse indenfor detail- eller håndværkerbranchen, men det er vigtigt,  at du har lyst til at servicere kunder.

    Som person er du:

    • Serviceminded og detaljeorienteret

    • Kundeorienteret og forstår at prioriterer dette meget højt

    • Effektiv og formår at give kundeservice, som frembringer både smil og tak hos kunden

    • God til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    • Fagligt dygtig inden for det område du søger

    • Udadvendt, venlig og formår at beholde et smil på læberne i en travl hverdag

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Sælger vil du få en spændende stilling i en dynamisk og moderne virksomhed, hvor du får ansvar og indflydelse i dine daglige arbejdsopgaver. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du meget velkommen til at kontakte Afdelingschef Lasse Kjær på tlf. 63136650

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Facer i Odense

    5000, Odense C

    Facer for en god sag

    Som facer gør du en forskel for verdens fattigste ved at hverve nye medlemmer på gader og stræder.

    For at være den rette kandidat skal du være ansvarlig, energisk og have en vindermentalitet.

    For at få succes på arbejdspladsen skal du have et konkurrencegen som stræber efter at være nummer 1. Du skal desuden kunne arbejde selvstændigt, kreativt og løsningsorienteret for at kunne løfte opgaven.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    Ø  Salgserfaring er et plus – men ikke et krav!

    Ø  Du bliver motiveret af målsætninger og arbejder godt under pres

    Ø  Du er glad, udadvendt og energisk!

    Ø  Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.

    Ø  Du er klar på at arbejde på gader og stræder i Danmark

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt hvad vi kan for at sikre at du bliver dygtig til dit arbejde. At du føler dig set og anerkendt er en stor prioritet hos os. Der vil altid være koordinatorer og ledere som kan hjælpe dig, og sikre at du går glad hjem hver dag. Desuden tilbyder vi:

    Ø  En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold

    Ø  Uddannelse og træning i kommunikation og salg

    Ø  Udfordringer, der rykker dig som menneske

    Ø  Fuldtid eller deltid

    Ø  Fast timeløn på op til 127 kr.

    Ø  En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp

    Ø  Fredags barer, sommerfester, teambuilding og meget meget mere!

    Arbejdssteder og tider 
    Vi arbejder udendørs på gågader og offentlige arealer. Vejret er din ven, byen din arbejdsplads og mulighederne er mange, hvis man ser muligheder og er klar på udfordringen. Du har den rette indstilling uanset vind og vejr – og uanset vejrguderne går du forrest og leverer resultater.

    Vi tilbyder et meningsfuldt og afvekslende arbejde, hvor du selv er med til at tilrettelægge dine arbejdstider, så det passer ind i dit liv. Du vil typisk kunne arbejde 3-5 dage om ugen, i alt 20-35 timer. Har du vigtige eksaminer eller afleveringer, skal der naturligvis også være plads til det, og vi tilrettelægger sammen arbejdet herefter. 

    Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er. Søg hurtigst muligt, da vi har løbende ansættelsessamtaler i alle byer.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Økonomi karriere hos Mærsk

    1098, København K

    Maersk Group oil and gas jobs explained

    Energy is a complex business. The path from suspecting there may be energy reserves beneath the ground in a particular location, to actually being in a position to provide energy to consumers in the state it needs to be, is extremely long, and has many challenging, often risk-laden steps.
    Maersk Group is involved in many of the steps on this path. From Exploration and Production, through drilling and extensive oil and gas services, there are many different types of people required to keep our essential production and distribution chain working as it should.
    Whether you have an entry-level job as a ‘roughneck’ on a rig, are the captain of a 400m oil tanker, or the CEO of a business unit, you need exceptional drive, dedication and a high level of skill, in order to be a member of the Maersk oil and gas teams. Everyone who works within Maersk has an important part to play and must come to work every day ready to play it to the full.

     

    Oil and gas jobs – where do you fit in?

    Almost everyone’s career in oil and gas is unique.
    Though work in Maersk is most frequently team-oriented, and we expect all our employees to have a good grasp of the bigger picture, there is a technical/commercial divide in oil and gas roles.
    There are certain roles that you can come to with any background degree, whilst other roles are the exclusive reserve of individuals with specific scientific qualifications.
    Applicants for all types of role must be able to provide evidence of strong drive, confidence and motivation. Goal-orientation, hard work and outstanding performance should be the main lines in your CV story. On top of this, we aspire to employ highly-principled individuals, who are honest and respectful; people who work and live with integrity and innate ethical standards which echo Maersk Group values.

     

    Maersk Group oil and gas: commercial careers

    The Oil and gas business require the full range of commercial and administrative functions within management, sales, marketing, etc. For some of these jobs, a scientific background is required, for others, a business background or other relevant experience is more appropriate. See each individual job description for specific requirements. 
    The backgrounds of our oil and gas technical employees vary, but our specialists are frequently qualified engineers (mechanical,

    chemical, civil or other) or scientists such as geologists or geochemists. Other scientific disciplines, such as physics and chemistry are also well represented throughout. Consult individual job specifications for specific requirements. 

    Typical backgrounds for a commercial career within the Maersk Group:

    • Accounting
    • Business
    • Commerce
    • Business Administration
    • Economics
    • Energy Management
    • Engineering (chemical, mechanical, civil)
    • Finance
    • Human Resource Management
    • Industrial Relations
    • Law
    • Management
    • Information Systems
    • Marketing
    • Sales
    • Supply Chain Management
    • Transportation
    • Logistics or Distribution
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Teknisk karriere hos Mærsk

    1098, København K

    Maersk Group oil and gas jobs explained

    Energy is a complex business. The path from suspecting there may be energy reserves beneath the ground in a particular location, to actually being in a position to provide energy to consumers in the state it needs to be, is extremely long, and has many challenging, often risk-laden steps.
    Maersk Group is involved in many of the steps on this path. From Exploration and Production, through drilling and extensive oil and gas services, there are many different types of people required to keep our essential production and distribution chain working as it should.
    Whether you have an entry-level job as a ‘roughneck’ on a rig, are the captain of a 400m oil tanker, or the CEO of a business unit, you need exceptional drive, dedication and a high level of skill, in order to be a member of the Maersk oil and gas teams. Everyone who works within Maersk has an important part to play and must come to work every day ready to play it to the full.

     

    Oil and gas jobs – where do you fit in?

    Almost everyone’s career in oil and gas is unique.
    Though work in Maersk is most frequently team-oriented, and we expect all our employees to have a good grasp of the bigger picture, there is a technical/commercial divide in oil and gas roles.
    There are certain roles that you can come to with any background degree, whilst other roles are the exclusive reserve of individuals with specific scientific qualifications.
    Applicants for all types of role must be able to provide evidence of strong drive, confidence and motivation. Goal-orientation, hard work and outstanding performance should be the main lines in your CV story. On top of this, we aspire to employ highly-principled individuals, who are honest and respectful; people who work and live with integrity and innate ethical standards which echo Maersk Group values.

     

    Technical careers in oil and gas at Maersk

    There are many opportunities for technical careers within Maersk oil and gas. There is work offshore on rigs, on ships, on FPSO’s; and onshore at terrestrial wells, at headquarters in Copenhagen and at Maersk Group research and development hubs all over the world.
    The backgrounds of our oil and gas technical employees vary, but our specialists are frequently qualified engineers (mechanical, chemical, civil or other) or scientists such as geologists or geochemists. Other scientific disciplines, such as physics and chemistry are also well represented throughout. Consult individual job specifications for specific requirements.

    Technical careers with Maersk oil and gas often start with one of the following degree disciplines:

    Chemical Engineering, Civil Engineering, Earth Sciences, Electrical Engineering, Geology, Geophysics, Geochemistry, Mechanical Engineering, Mining Engineering, Petroleum Engineering, Physics, Safety and Environmental Engineering, Mathematics, Materials Engineering

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser