Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Måske overvejer du at tage et sabbatår, eller tage et break fra dine studier. Det kan også være noget helt tredje der gør, at du rigtig gerne vil have lidt luftforandring, og komme ud at rejse - samtidig med, at du møder andre unge og kulturer.

    At tage på en rejse i udlandet af længerevarende varighed vil styrke dig som person. Mange arbejdsgivere lægger vægt på, at man er selvtænkende, kan arbejde i grupper, og har et positivt og internatinalt udsyn, hvor man kan rumme forskelligheder og andre kulturer. 

    Ønsker du at styrke dit CV til dit fremtidige drømmejob, så kan du tage med Adventure Heart ud at rejse.

    Hvad er Adventure Heart?

    Adventure Heart er en dansk virksomhed med mere end 30 års erfaring, som rejsearrangør. Adventure programmerne er sammensat således, at du får alle mulige oplevelser i forskellige lande: Rundrejse, seværdigheder og natur, kulturindsigt, lokalbefolkning, sprog, gastronomi, adventure aktiviteter, mange former af personlig udvikling - og måske vil du prøve at være frivillig på et projekt med børn eller dyr.


    Afhængig af hvilken rejseform du ønsker rejses i større eller mindre grupper eller måske individuelt sammen med andre unge og altid i trygge rammer af håndplukkede lokale partnere for at gøre oplevelserne autentiske og samtidig bidrage og støtte op om lokalsamfundet.

    Du bliver styrket personligt og får indsigt, kendskab og sammenligningsgrundlag til god brug på dit studie og måske i dit kommende job i en international fremtid i vores globaliserede verden.

    Hvad siger de unge?

    Bianca tog på sin drømmerejse til Java. Hun siger: ”Min eventyrrejse begyndte med en grupperejse en måned på Java, hvorefter jeg tog videre til Bali, Australien og Canada på egen hånd. Det var tanken om venskaber i andre lande, uudforsket territorie og grænser, der skulle overvindes, der fik mig på min eventyrrejse”

    ”Jeg så et lokal samfund indefra, hvor alt det, vi tager for givet herhjemme, er et luksusgode. På dyreprojektet fodrede jeg orangutanger, og jeg kom helt tæt på nogle fantastiske dyr – og nogle uhyggelige kryb. Det var nemlig ikke unaturligt, at en kæmpe edderkop måske sov på vores værelse, når vi selv skulle sove. I starten reagerede jeg i panik. Til sidst indså jeg, at det er bedre at slappe af og gå til verden med åbent sind. De indfødte er gennemsyret af den tankegang, og det smitter af – på den gode måde. Jeg er blevet mere rummelig og åben over for udfordringer. Derfor skal du skal rejse… Min rejse var i trygge rammer og gav uforglemmelige oplevelser også gennem det frivillige arbejde.” siger Bianca, der er i gang med sin humanistiske bachelor på RUC

    Lars var i Syd- og Mellemamerika og fortæller: ”Mit mål med et sabbatår var, som udgangspunkt at udforske mig selv, blive mere selvstændig og udnytte den mulighed man har som ung, hvor man typisk ikke har realkreditlån, hus og Volvo. Når jeg nu tænker tilbage på de mange forskellige kulturer jeg har mødt og oplevet er jeg blevet mere bevidst om, at der findes mange veje til et lykkeligt liv. Det er meget berigende at opleve, hvordan andre kulturer lever. Jeg planlægger at læse Kemi, men jeg er helt klart blevet et mere søgende menneske efter mine oplevelser fra mit sabbatår”

    ”At rejse med en rejsearrangør på en af deres grupperejser er en stor fordel, også selvom man ikke kender hinanden i forvejen, man møder helt naturligt andre unge og at man slipper for at planlægge rejsen selv. Min gruppe var fra alle andre lande og jeg var den eneste dansker. Det hele var meget betryggende, at alt var planlagt og så har jeg fået venner som jeg stadigvæk har kontakt til” siger Lars.

    Hvordan kommer jeg afsted?

    Du sidder formentlig allerede nu med en masse spørgsmål. Og dem vil vi hos Adventure Heart gerne svare på. Og det er let. Du kan komme til vores rejseforedrag & cafémøder, hvilket du kan læse mere om, ved at klikke på den grønne ansøgningsknap nedenfor:

    NB

    Du kan ikke ansøge et job, men du kan se, hvad Adventure Heart kan tilbyde dig, hvis du gerne vil ud og rejse, for at skabe dig et bedre CV:

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Mar



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    5. Apr

    Produktionsmedarbejdere til Stryhns Langeland

    Vores gode kunde Stryhns, Langeland, mangler dygtige vikarer til at hjælpe dem i produktionen. Du skal være rap på fingrene og fleksibel i forhold til arbejdstider.

    Der er opgaver både i råvareafdelingen, stopperiet og i pakkeriet. Alt efter hvor dine kompetencer og præferencer ligger, vil vi i samarbejde med Stryhns finde ud af, hvor du har de bedste forudsætninger for at lykkes.
     
    Vi regner med opstart indenfor de næste par uger, og mange vil være tilknyttet virksomheden hen over hele sommeren.
      
    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:
     
    -Indstilling og betjening af maskiner -Overvågning af anlæg/produktionsudstyr -Kvalitetskontrol -Pakning -Håndtering -Etikettering -Forefaldende arbejde
    Faglige kompetencer:

    -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig -Det er en fordel hvis du har hygiejne bevis -Det er en fordel hvis du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed, slagteri eller køkken

    Personlige egenskaber:
     
    -Du er robust og klar til nye krævende udfordringer -Du er omgængelig og imødekommende -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden -Du kan fremvise straffeattest
    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår, i dette tilfælde NNF.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Opret dit cv på jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

    Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Mar

    Har du kendskab til detailhandel? Kan du lave kvalitetskontrol og er du god til at bevare overblikket – selv når det går stærk? Så er det måske dig, som skal være lager Logistikassistent i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst, og lige nu har vi brug for en dygtig og struktureret Logistikassistent til varemodtagelsen.

    Vær med til at skabe de rette rammer

    Som Logistikassistent bliver din primære opgave at sikre, at vi har de rigtige varer på hylderne. Jobbet udføres i tæt samarbejde med dine kolleger og indebærer en bred vifte af opgaver.

    Dine opgaver som Logistikassistent vil bl.a. bestå af at:

    • Varemodtage og kontrollere vareleverancernes kvalitet

    • Efterleve beskrevene regler og procedurer i varemodtagelsen

    En effektiv, struktureret og smilende medarbejder

    Din baggrund er ikke så afgørende, men det er en fordel, hvis har kendskab til detailhandel fra en lignende stilling, har truckcertifikat og kender til IT.

    Som person er du:

    • Struktureret og god til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    • En selvstændig igangsætter, som sætter en ære i at have styr på tingene

    • Målrettet og effektiv med hurtige hænder

    • Smilende, serviceminded og har en seriøs indstilling til det du laver

    • En god samarbejdspartner for dine kolleger og altid er klar til at give en hjælpende hånd

    • Kundeorienteret og forstår at prioritere dette højt

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Logistikassistent vil du få en spændende stilling i en dynamisk og moderne virksomhed, hvor du får ansvar og indflydelse i dine daglige arbejdsopgaver. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du meget velkommen til at kontakte Varemodtagelseschef Christian G. Møller på tlf. 63136690

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Facer i Odense

    5000, Odense C

    Facer for en god sag

    Som facer gør du en forskel for verdens fattigste ved at hverve nye medlemmer på gader og stræder.

    For at være den rette kandidat skal du være ansvarlig, energisk og have en vindermentalitet.

    For at få succes på arbejdspladsen skal du have et konkurrencegen som stræber efter at være nummer 1. Du skal desuden kunne arbejde selvstændigt, kreativt og løsningsorienteret for at kunne løfte opgaven.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    Ø  Salgserfaring er et plus – men ikke et krav!

    Ø  Du bliver motiveret af målsætninger og arbejder godt under pres

    Ø  Du er glad, udadvendt og energisk!

    Ø  Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.

    Ø  Du er klar på at arbejde på gader og stræder i Danmark

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt hvad vi kan for at sikre at du bliver dygtig til dit arbejde. At du føler dig set og anerkendt er en stor prioritet hos os. Der vil altid være koordinatorer og ledere som kan hjælpe dig, og sikre at du går glad hjem hver dag. Desuden tilbyder vi:

    Ø  En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold

    Ø  Uddannelse og træning i kommunikation og salg

    Ø  Udfordringer, der rykker dig som menneske

    Ø  Fuldtid eller deltid

    Ø  Fast timeløn på op til 127 kr.

    Ø  En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp

    Ø  Fredags barer, sommerfester, teambuilding og meget meget mere!

    Arbejdssteder og tider 
    Vi arbejder udendørs på gågader og offentlige arealer. Vejret er din ven, byen din arbejdsplads og mulighederne er mange, hvis man ser muligheder og er klar på udfordringen. Du har den rette indstilling uanset vind og vejr – og uanset vejrguderne går du forrest og leverer resultater.

    Vi tilbyder et meningsfuldt og afvekslende arbejde, hvor du selv er med til at tilrettelægge dine arbejdstider, så det passer ind i dit liv. Du vil typisk kunne arbejde 3-5 dage om ugen, i alt 20-35 timer. Har du vigtige eksaminer eller afleveringer, skal der naturligvis også være plads til det, og vi tilrettelægger sammen arbejdet herefter. 

    Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er. Søg hurtigst muligt, da vi har løbende ansættelsessamtaler i alle byer.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Mar

     

    Vil du dele håndmadder ud? Bliv delikatesseelev i SuperBrugsen

    Lær at lave god, hjemmelavet mad. Få et stærkt fællesskab i et sjovt og støttende team.
    Bliv delikatesseelev i Haarby. Vi fokuserer på Kvalitet,sortiment og alt kundereleteret, og vi glæder os til at byde dig velkommen i et super sammenhold.

    Du lærer af de bedste
    I SuperBrugsen møder vores kunder dygtige fagfolk. Det gør du også - og de hjælper dig, så du lærer håndværket fra bunden. Samtidig lærer du hurtigt de lokale kunder at kende og kan forkæle dem med de sprødeste svær, gode måltider og delikatesser.

    • Du får en elevtid med spændende udfordringer, hvor du møder kunderne ved disken.
    • Du lærer at købe ind, anrette og tilberede alt fra frikadeller og smørrebrød til tapas og lasagne.
       

    En fed elevtid

    Du får en fed, målrettet elevtid, hvor du også kommer på kursus med en masse andre elever og der er en masse fælles aktiviteter, der giver dig venskaber for livet. Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på kvalitet, madglæde og sammenhold.

    Du bestemmer selv din fremtid hos os
    Når du er udlært, kan du få arbejde alle steder, men vi vil allerhelst have, at du bliver hos os i en af vores butikker.

    Hvor lang tid din elevperiode tager, kommer an på din baggrund og dine ambitioner. Det kan du læse mere om her.

    Hvad skal jeg kunne?

    • Du har helt sikkert lyst til at lære et håndværk og blive dygtig til det.
    • Du synes, det er spændende at være i butikken og lære at tale med kunder.
    • Vi foretrækker, at du har gennemført grundforløbet ’Gourmetslagter’ eller ’Detailslagter’, men som minimum skal du have gennemført 9. klasse.

       

    Skal vi lave mad sammen?
    Så kig forbi, og tag en snak med slagtermester, Gert Schmidt i Haarby, eller ring på 64764274. Du kan også sende din ansøgning via ”Søg job” senest den 27/4-2019.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Mar

    Butikselev - Odense

    5200, Odense V


    Som elev i Lidl bliver du en del af et vinderteam med branchens bedste kolleger. Vi tilbyder dig en 2-årig elevuddannelse, der kombinerer praktik med teori og giver dig mulighed for en måneds ophold i en af vores butikker i udlandet. Hos os gennemgår du både en faglig og personlig udvikling, hvor du kommer omkring alle vigtige opgaver i detailhandlen og lære at tage ansvar.

    Som elev tilbringer du hverdagen i en af vores Lidl-butikker, hvor du indgår som en del af den daglige butiksdrift. Du er på 8 skoleophold, á en uges varighed sammen med dine elev-kolleger i løbet af din 2-årige elevuddannelse. Aktiviteterne på skoleopholdene er med til at fremme såvel dine faglige kompetencer som det sociale sammenhold jer elever imellem. Den baggrundsviden, som du får på skoleopholdene, bruger du i din dagligdag i butikken, hvor du bl.a. lærer alt om butiksdrift; lige fra varebestilling, planlægning, og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder.

    Som noget helt unikt vil du som anden-års elev, og som afslutning på din uddannelse, sammen med de øvrige anden-års elever selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge. I løbet af ugen har du sammen med dine elev-kolleger ansvaret for alt lige fra vagtplanlægning til analyse af nøgletal.

    Derudover har du som en del af din uddannelse mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt via et udlandsophold á en måneds varighed. Under udlandsopholdet arbejder du sammen med de øvrige anden-års elever i en lokal Lidl-butik på lige fod med de øvrige medarbejdere i butikken. Du bor sammen med dine elev-kolleger, og du får selvfølgelig fuld løn, diæter, rejse og logi betalt. De seneste år har vores elever været i Irland.

    Styringen af egen butik kombineret med skoleopholdene og udlandsopholdet skaber for alvor et sammenhold, hvor alle elever tager ansvar og gør hinanden bedre.

    Som elev får du løn under hele uddannelsen. Som noget ekstraordinært giver vi et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn.





    Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt.
    Tiltrædelse: August 2019

    Om jobbet

    Om jobbet

    • 2-årig elevuddannelse
    • 8-ugers skoleophold fordelt på de to år sammen med dine elev-kolleger
    • Mulighed for faglig og personlig udvikling via et udlandsophold á en måneds varighed
    • Selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge sammen med de øvrige anden-års elever
    • Hverdagene tilbringer du i en af vores Lidl-butikker, hvor du vil indgå som en del af den daglige butiksdrift
    • Du kommer til at lære alt om butiksdrift; lige fra varebestilling, planlægning og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder



    Om dig

    Om dig
    • Du er ambitiøs, dynamisk og resultatorienteret
    • Du har drive, holdånd og godt humør
    • Du drømmer om at tage ansvar, skabe resultater og blive en del af et vinderteam
    • Du arbejder selvstændigt og hurtigt
    • Du trives i en virksomhed med tempo, hvor arbejdsdagene sjældent er ens
    • Du har gennemført/er i gang med en EUD/EUX, HHX, HF, HTX, STX eller lignende
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt
    • En uddannelse i en international virksomhed med gode karrieremuligheder inden for detailhandel
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en tone, der er frisk og ligefrem
    • Et rigtig godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn  
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt.
    Tiltrædelse: August 2019

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Mar

    Butikselev - Ringe

    5750, Ringe


    Som elev i Lidl bliver du en del af et vinderteam med branchens bedste kolleger. Vi tilbyder dig en 2-årig elevuddannelse, der kombinerer praktik med teori og giver dig mulighed for en måneds ophold i en af vores butikker i udlandet. Hos os gennemgår du både en faglig og personlig udvikling, hvor du kommer omkring alle vigtige opgaver i detailhandlen og lære at tage ansvar.

    Som elev tilbringer du hverdagen i en af vores Lidl-butikker, hvor du indgår som en del af den daglige butiksdrift. Du er på 8 skoleophold, á en uges varighed sammen med dine elev-kolleger i løbet af din 2-årige elevuddannelse. Aktiviteterne på skoleopholdene er med til at fremme såvel dine faglige kompetencer som det sociale sammenhold jer elever imellem. Den baggrundsviden, som du får på skoleopholdene, bruger du i din dagligdag i butikken, hvor du bl.a. lærer alt om butiksdrift; lige fra varebestilling, planlægning, og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder.

    Som noget helt unikt vil du som anden-års elev, og som afslutning på din uddannelse, sammen med de øvrige anden-års elever selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge. I løbet af ugen har du sammen med dine elev-kolleger ansvaret for alt lige fra vagtplanlægning til analyse af nøgletal.

    Derudover har du som en del af din uddannelse mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt via et udlandsophold á en måneds varighed. Under udlandsopholdet arbejder du sammen med de øvrige anden-års elever i en lokal Lidl-butik på lige fod med de øvrige medarbejdere i butikken. Du bor sammen med dine elev-kolleger, og du får selvfølgelig fuld løn, diæter, rejse og logi betalt. De seneste år har vores elever været i Irland.

    Styringen af egen butik kombineret med skoleopholdene og udlandsopholdet skaber for alvor et sammenhold, hvor alle elever tager ansvar og gør hinanden bedre.

    Som elev får du løn under hele uddannelsen. Som noget ekstraordinært giver vi et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn.





    Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt.
    Tiltrædelse: August 2019

    Om jobbet

    Om jobbet

    • 2-årig elevuddannelse
    • 8-ugers skoleophold fordelt på de to år sammen med dine elev-kolleger
    • Mulighed for faglig og personlig udvikling via et udlandsophold á en måneds varighed
    • Selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge sammen med de øvrige anden-års elever
    • Hverdagene tilbringer du i en af vores Lidl-butikker, hvor du vil indgå som en del af den daglige butiksdrift
    • Du kommer til at lære alt om butiksdrift; lige fra varebestilling, planlægning og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder



    Om dig

    Om dig
    • Du er ambitiøs, dynamisk og resultatorienteret
    • Du har drive, holdånd og godt humør
    • Du drømmer om at tage ansvar, skabe resultater og blive en del af et vinderteam
    • Du arbejder selvstændigt og hurtigt
    • Du trives i en virksomhed med tempo, hvor arbejdsdagene sjældent er ens
    • Du har gennemført/er i gang med en EUD/EUX, HHX, HF, HTX, STX eller lignende
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt
    • En uddannelse i en international virksomhed med gode karrieremuligheder inden for detailhandel
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en tone, der er frisk og ligefrem
    • Et rigtig godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn  
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt.
    Tiltrædelse: August 2019

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    SalesPartners TM søger ihærdige og udadvendte salgskonsulenter, der kan varetage telefonsalget for flere af Danmarks største virksomheder.

    SalesPartners TM er en ung virksomhed, hvor der altid er en fantastisk stemning! Alle dine kollegaer er sociale og elsker at lave ting sammen uden for arbejdstiden. Selve arbejdet er sjovt og anderledes - du får nye udfordringer og kommer til at udvikle dig helt enormt med ting du kan bruge i din fremtidig karriere!

    Som medarbejder hos SalesPartners TM, kan du se frem til:

    • At blive trænet og uddannet inden for salg og kommunikation.
    • Jævnlige salgskonkurrencer, hvor du kan vinde alt fra biografgavekort til en rejse.
    • Et stærkt sammenhold og mange sociale arrangementer.
    • En super salgskultur og en virksomhed/ledelse hvor vi hylder dem som performer
    • Ordnende forhold. Vi overholder alle love og regler. Vi betaler feriepenge, og behandler altid vores medarbejdere fair og ordentligt.

    Løn:

    • Fuldtidsansat: Fast løn pr. måned, samt en attraktiv bonusordning. (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 25.000 kr i samlet månedsløn).
    • Fritidsansat:
      • 18 år+ Du får fast timeløn, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 150 kr i samlet timeløn)
      • 16-17 år: Du får fast timeløn, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 120 kr i samlet timeløn)

    For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du er:

    • Resultatorienteret – Du elsker et konkurrencemiljø, hvor dine resultater er synlige for andre
    • En vinder – Du er ikke typen som giver op, fordi at du møder lidt modstand
    • Udadvendt – Du elsker et miljø åbent miljø hvor tingene går stærkt
    • Arbejdsom – Du ved at vejen til resultater er hårdt og vedholdende arbejde
    • Optimistisk af natur – Du søger løsninger på udfordringer
    • Lyttende – Du lytter og tager imod feedback for at kunne forbedre dig
    • Uden jantelov – Du forstår og respekterer, at dem som laver gode resultater også tjener mange penge

    Din tidligere erfaring er ikke vigtig. For os er dit CV ikke afgørende, sålænge du har viljen og lysten til at blive en god telefonsælger.

    Vi har særdeles fleksible arbejdstider:

    • Fuldtid: Arbejdstiden er 12:00 til 19:00 mandag-torsdag. 10.00 til 17:00 Fredag. (34 timer pr. uge)
    • Fritid: Arbejdstiden er 16.30 til 20.30 (Minimum 2 vagter pr. uge á hver 3,75 timer)

    Send os en ansøgning og gerne også dit CV og vi vil inden for 48 timer kontakte dig. Husk i ansøgningen at angive dine kontaktoplysninger, samt om du ønsker at arbejde fuldtid eller fritid. Vedhæft gerne et vellignende billede.

    SalesPartners TM er stiftet i 2015 af Martin Nørtoft og Michael Hove. De har begge en årelang erfaring med salg fra store anerkendte virksomheder. SalesPartners TM er et søsterselskab til SalesPartners A/S, der er stiftet i 1999. Vi har derfor et solidt økonomisk fundament.
     

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser