Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Hybrid Distribution søger salgskonsulenter til vores afdeling i Odense

    Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere?

    Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som fuldtidsansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

    Hybrid Distribution er Nordens førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige.

    Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os.

    Vi tilbyder:

    • Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater.
    • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
    • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
    • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
    • Mulighed for at tage weekendvagter.

    Vi forventer:

    • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
    • At du er god til at bruge dine taleevner.
    • At du er konkurrenceminded.
    • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

    Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning ved at klikke på nedenstående grønne ansøgningsknap.

    Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Hybrid Distribution søger salgskonsulenter til vores afdeling i Odense

    Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere?

    Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som deltidssansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

    Hybrid Distribution er Nordens førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige.

    Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os.

    Som deltidsansat skal du som minimum have 2 vagter af 3,5 time om ugen.

    Vi tilbyder:

    • Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater.
    • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
    • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
    • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
    • Mulighed for at tage weekendvagter.

    Vi forventer:

    • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
    • At du er god til at bruge dine taleevner.
    • At du er konkurrenceminded.
    • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

     

    Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning via den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor.

    Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Wolt søger Kurer Partnere i Odense

    Kunne du tænke dig et fleksibelt og aktivt job? - så læs med her:

    Wolt er en platform hvor du kan gå på opdagelse og bestille lækker mad fra byens bedste restauranter. Wolt kom til København i foråret 2017 og er sidenhen ekspanderet til Odense, Aarhus og Aalborg. 

    Wolt leder efter unge og engagerede gutter og gutinder som kunne tænke sig at partner op med Wolt, som Wolt Kurer Partnere - og levere Premium Takeaway til sultne Odenseanere.

    Som Wolt Courier Partner får du en fleksibel måde at tjene penge på, så længe du ejer en cykel, scooter eller bil. Du har selv enorm indflydelse på hvor meget og hvornår du ønsker at arbejde. Mere end 10.000 kurer på tværs af 16 lande gør det allerede - måske det også kunne være noget for dig?

    Hvis dette har vagt din interesse, så læs mere om Wolt partnerskabet og skriv dig op til at blive Kurer Partner lige her: https://wolt.com/en/heroes

    ----

    Wolt is looking for Courier Partners in Odense

    Are you interested in a flexible and active job? - then continue reading:

    Wolt is a market platform for people to discover and order great food from the best restaurants in town. Wolt launched in Copenhagen in the spring of 2017 and has since expanded to Odense, Aarhus and Aalborg. 

    Wolt is looking for young and committed people, that would like to partner up with Wolt as Wolt Courier Partners - delivering Premium Takeaway to customers in Odense.

    As a Wolt Courier Partner, you get to choose when you are working and when not. Wolt offers flexibility so that you can adapt your work hours to your studies or other activities.

    All you need is a bike, scooter or car - and you’re almost ready to start earning money, delivering food. More than a 10.000 people in 16 countries are already delivering as Wolt Courier Partners – so why not join the Courier team in Odense?

    If you want to know more about being a Wolt Courier Partner you can read about the partnership right here: https://wolt.com/en/heroes.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Jul

    Vi søger tekstforfattere til at hjælpe os med udarbejdelse af tekster til vores egne hjemmesider. Du har mulighed for at arbejde hjemmefra, og du bestemmer stort set selv, hvor meget eller lidt du har lyst til at arbejde.

    Arbejdet vil bestå i at skrive tekster om alt lige fra køkkenmaskiner til iphone covers, elektronik-produkter og meget andet.

    Vi forventer, at du kan skrive grammatisk korrekt og overholde de aftalte deadlines.

    Alle ansøgninger bedes sendes til HR@partnertekst.dk.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Facer i Odense

    5000, Odense C

    Facer for en god sag

    Vi mangler lige nu 3 nye ansigter til vores fantastiske hold i Odense. Vil du hjælpe os med at gøre verden til et bedre sted? Så læs med her!

    Som facer gør du en forskel for verdens fattigste ved at hverve nye medlemmer på gader og stræder.

    For at være den rette kandidat skal du være ansvarlig, energisk og have en vindermentalitet.

    For at få succes på arbejdspladsen skal du have et konkurrencegen som stræber efter at være nummer 1. Du skal desuden kunne arbejde selvstændigt, kreativt og løsningsorienteret for at kunne løfte opgaven.

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt hvad vi kan for at sikre at du bliver dygtig til dit arbejde. At du føler dig set og anerkendt er en stor prioritet hos os. Der vil altid være koordinatorer og ledere som kan hjælpe dig, og sikre at du går glad hjem hver dag. Desuden tilbyder vi:

    Ø  En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold

    Ø  Uddannelse og træning i kommunikation og salg

    Ø  Udfordringer, der rykker dig som menneske

    Ø  Fuldtid eller deltid

    Ø  Fast timeløn på op til 127 kr.

    Ø  En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp

    Ø  Fredags barer, sommerfester, teambuilding og meget meget mere!

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    Ø  Salgserfaring er et plus – men ikke et krav!

    Ø  Du bliver motiveret af målsætninger og arbejder godt under pres

    Ø  Du er glad, udadvendt og energisk!

    Ø  Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.

    Ø  Du er klar på at arbejde på gader og stræder i Danmark

    Arbejdssteder og tider 
    Vi arbejder udendørs på gågader og offentlige arealer. Vejret er din ven, byen din arbejdsplads og mulighederne er mange, hvis man ser muligheder og er klar på udfordringen. Du har den rette indstilling uanset vind og vejr – og uanset vejrguderne går du forrest og leverer resultater.

    Vi tilbyder et meningsfuldt og afvekslende arbejde, hvor du selv er med til at tilrettelægge dine arbejdstider, så det passer ind i dit liv. Du vil typisk kunne arbejde 3-5 dage om ugen, i alt 20-35 timer. Har du vigtige eksaminer eller afleveringer, skal der naturligvis også være plads til det, og vi tilrettelægger sammen arbejdet herefter. 

    Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er. Søg hurtigst muligt, da vi har løbende ansættelsessamtaler i alle byer.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen på e-mail: fundraiser@dca.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jul

    Souschef - Odense

    5220, Odense SØ


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
     


     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:
     


     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:
     


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Lars Guldberg på telefon 4212 0639, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
     

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


     



    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:
     

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift


     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:
     

    • En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    • Branchens bedste sammenhold
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    • Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Lars Guldberg på telefon 4212 0639, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Jul

    Koordinator søges til produktionsvirksomhed i Odense

    Trives du med en alsidig hverdag, hvor du efter grundig oplæring vil være den der sørger for at produktionen kører som den skal? Du vil give en hånd med, der hvor der er brug for det og sørge for at produktionen har de materialer m.m. som de har brug for.

    Arbejdet foregår i et varmt miljø, hvor det er vigtigt at man overholder sikkerhedsreglerne - og at man kan stole på hinanden. Derfor er det afgørende, at du er loyal og robust - og det er vigtigt, at du trives med at arbejde selvstændigt med en struktureret og effektiv tilgang til opgaverne.

    Der er tale om et Try & Hire forløb, dvs. at du den første tid er ansat gennem JKS, hvorefter der for den rette vil være tale om fastansættelse hos virksomheden. 

    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

  • Daglig opstart af produktionsapparatet i samarbejde med produktionschefen
  • Gennemgå materialer og sørge for klargøring til næste dag
  • Indkøb af nye materialer 
  • Gå til hånde hos de kolleger der har behov for hjælp
  • Truckkørsel
  • Kvalitetskontrol
  • Forefaldende arbejde
    Faglige kompetencer:
  • Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed
  • Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
  • Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
  • Du er ansvarsbevidst og pålidelig
    Personlige egenskaber:
  • Du er robust og har en god fysik
  • Du er omgængelig og imødekommende
  • Du er engageret og fleksibel
  • Du er stabil og møder til tiden
  • Du kan fremvise straffeattest
    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår, i dette tilfælde DI. Du vil arbejde på dagholdet med følgende arbejdstider: Man- tor  kl. 05.55 - 14.00 fredag til kl. 11. Dog kan der være behov for at du hjælper på aftenhold i fald der opstår noget uventet.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingschef Tina Slothuus Hansen på tlf. 63125752 mellem kl. 8-16 mandag - fredag.



    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Opret dit cv på jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

    Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Aug

    VIL DU BAGE SAMMEN MED OS?

    Vi er på udkig efter passionerede bagerelever til vores afdelinger i hele Danmark.

    I Lagkagehuset uddanner vi nogle af branchens dygtigste bagere - og brænder for at give dig branchens bedste uddannelse. Vi har vores eget Bakery Academy, der sammen med din bagermester og din skole sætter rammerne om et uddannelsesforløb, der har din personlige og faglige udvikling i fokus.

    I Lagkagehuset får du muligheden for at arbejde sammen med passionerede kolleger i et af vores 36 bagerier i Danmark - eller i et af vores bagerier i England eller USA.
    Det åbner mange døre til spændende karrieremuligheder for dig. Undervejs i din uddannelse - og gennem dit arbejdsliv.

    Som bagerelev hos os er du en del af en arbejdsplads, som har sine rødder tilbage i 2008, hvor de to bagere, Ole Kristoffersen og Steen Skallebæk, slog sig sammen - og skabte det, der i dag er Lagkagehuset.
    Vores klare mål er at give kunderne kvalitetsprodukter, som er bagt med kærlighed og forankret i stolte, danske bagertraditioner.


    Vi gør os umage med at vælge de helt rigtige elever - og lægger derfor vægt på at du:

    • Er passioneret og brænder for bagerfaget
    • Er mødestabil - også tidligt om morgenen
    • Er ansvarlig og god til at arbejde selvstændigt
    • Er god til at bevare overblikket - også når der er travlt
    • Har lyst til at samarbejde med dine bagerkolleger og med vores andre faggrupper

    Hos os kommer du til at bage et bredt udvalg af produkter - fra rugbrød til morgenboller, wienerbrød og kager. Vi har høje forventninger og stiller krav til, at det vi producer er af højeste kvalitet. Derfor sikrer vi en struktureret uddannelse, hvor det du lærer i skolen og det du træner hjemme i bageriet går hånd i hånd.

    Sidst, men bestemt ikke mindst, har vi et rigtig godt sammenhold i hele Lagkagehuset. Vi er sammen om at værne om kvaliteten og om at have en holdning til, at det vi laver. Vi kalder vores kunder gæster - og går ikke på kompromis med at give dem en god oplevelse.

    Lyder det, som noget for dig eller for én du kender? - Tøv ikke med at tage fat i os, så vi sammen kan afklare om du skal med på vores rejse!

    Har du spørgsmål til bageruddannelsen i Lagkagehuset, er du velkommen til at kontakte Lagkagehusets Bakery Academy på
    tlf.: 21 54 99 12 eller jos@lagkagehuset.dk

    VIGTIGT inden du ansøger
    Vi vil anbefale, at du tager et kig på denne side, hvor vi har samlet en række oplysninger, der forbereder dig bedst muligt på at sende din ansøgning!

    Læs mere
  • Udvid din jobsøgning
    Sortér efter
    loading

    Let’s Connect!

    JobAgent

    Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

    Tilmeld JobAgent

    Tilmeld nyhedsbrev

    Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

    Smiley face

    Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

    Persondatapolitik | Regler og betingelser