Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
    • Job_listing_image

      30. Aug

      Studentermedhjælper

      1221, København

      Har du erfaring med kommunikations- og webarbejde? Og vil du have et studiejob centralt i København med kommunikationsopgaver inden for både web, PR og sociale medier? Så er det dig, vi leder efter.

      Om Rigsarkivet

      Rigsarkivet er Danmarks fælles hukommelse. Vi indsamler, bevarer og formidler næsten 1000 års dokumentation om samfundet, både i digital og analog form. Vi er et af de førende arkiver i Europa inden for digital samfundsdokumentation. Vores strategi sætter fokus på at få Rigsarkivets meget store datamængder til at skabe endnu mere værdi for borgere, forskere, virksomheder og offentlige myndigheder.

      Om stillingen og Rigsarkivets kommunikationsteam

      Pr. 15. september 2020 eller snarest derefter er en stilling som studentermedhjælper ledig i Rigsarkivets Ledelsessekretariat i Rigsarkivets afdeling i København. Du bliver en del af vores kommunikationsteam, der kommer til at bestå af seks web- og kommunikationsfolk, heraf to studentermedhjælpere.

      Rigsarkivets kommunikationsteam har ansvar for: 

      • PR og medie- og andre strategiske samarbejder
      • Redaktion af Rigsarkivets hjemmesider og sociale medier
      • Drift og udvikling af Rigsarkivets hjemmesider
      • Rigsarkivets visuelle identitet
      • Rådgivning og sparring med fagkolleger vedr. kommunikation, web og presse

      Dine opgaver bliver fx at:

      • Skrive tekster til og opdatere indhold på Rigsarkivets hjemmeside og intranet
      • Producere og udsende nyhedsbreve (Mailchimp)
      • Optimere Rigsarkivets hjemmesider (SEO, webtilgængelighed og optimering via fx Siteimprove)
      • Bidrage med digital indholdsproduktion på tværs af web- og sociale platforme (i tekst, billeder, film, grafik, mv.) 
      • Assistere med pressehåndtering, pressemeddelelser og TV-hold samt journalister på besøg i Rigsarkivet
      • Rigsarkivet skal i den kommende tid have ny hjemmeside, ny kommunikationsstrategi og ny visuel identitet. Udover ovenstående, vil der derfor i 2020-2021 være mere rutineprægede opgaver knyttet til dette

      Om dig og dine kvalifikationer

      • Du er ved at uddanne dig inden for kommunikation, digital formidling, eller lignende og har mindst et år tilbage af dit studie.
      • Har relevant erfaring med lignende opgaver.
      • Du trives med lige dele redaktionelle og mere rutineprægede opgaver og er struktureret og grundig i arbejdet med begge dele.
      • Du er nysgering på Danmarks kulturarv og historie og vil gerne have erfaring inden for den offentlige forvaltning.
      • Og så er du idérig og sætter ligesom os, pris på et godt, uformelt samarbejde og har lyst til at tage medansvar for at opgaverne bliver løst i høj kvalitet og til tiden.

      Vi forudsætter, at du har kendskab til - og gerne erhvervserfaring med:

      • at skrive til web og intranet (intern kommunikation)
      • at arbejde i et CMS – gerne Wordpress
      • at bruge sociale medier professionelt
      • digital kvalitet og brugervenlighed (UX/UI)
      • SEO og Google Analytics
      • at arbejde på tværs af digitale platforme, med god teknisk forståelse

      Ansættelsesvilkår

      Du vil blive aflønnet efter OAO-fællesoverenskomsten og organisationsaftale mellem HK/Stat og Finansministeriet som studerende (Ny Løn).

      Arbejdstiden er gennemsnitlig 15-20 timer ugentlig fordelt på 2-3 faste dage. Vi har fleksible komme-gå-tider, så privat- og arbejdsliv hænger sammen.

      Vi indhenter straffeattest.

      Ansøgning og proces

      Du søger stillingen via www.sa.dk/job. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen ’Søg stillingen’ nederst på denne side.

      Ansøgningen skal indeholde CV, dokumentation for at du er indskrevet og læser ved en højere læreanstalt på en relevant uddannelse og dokumentation for evt. faglige kvalifikationer. Ansøgning med bilag skal være fremme senest den 30. august 2020. Der holdes samtaler i uge 37.

      Du kan læse mere om Rigsarkivet på www.sa.dk. Nærmere oplysninger om stillingen kan fås hos enhedschef Martin Bork, mb@sa.dk,  +45 41 71 73 63. 

      Rigsarkivet tilstræber at få så bred en sammensætning i personalet som muligt, hvorfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

       

      Læs mere
    • Job_listing_image

      31. Aug

      Tjen penge på spørgeundersøgelser!

      Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

      1. Start med at tilmelde dig Triaba
      2. Downloaded denne app: OpinionApp
      3. Login via appen og start med at tjene penge

      Meld dig ind i dag!

      Læs mere
    • Job_listing_image

      31. Aug

      Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

      • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
      • Din Insta profil er troværdig
      • Du har en god dialog med dine følgere
      • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

      Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

      Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

      Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

      Hvordan ansøger jeg?

      Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

      Ansøgningsproces

      Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

      Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

      Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

      Læs mere
    • Job_listing_image

      31. Aug

      Do you pay a lot of attention to your Twitch streaming? Do you ensure that your videos are always on point? Do you have many followers? Then this is the way to make extra money! Sign up quickly and become one of the successful Twitch streamers at Loggershut.gg

      Job Description

      As an Twitch streamer at Loggershut you are visible to companies that want to make their products / services known through you. Sound good? Yes? Then the cooperation between you and the company can start.

      What we offer:

      It is very easy to become an influencer by streaming and it has many advantages:

      • Registering as a Twitch streamer is free of charge
      • You can decide for yourself which services / products you advertise
      • You can always delete your account
      • You are easy to find for companies
      • Registration is done within 5 minutes

      We ask:

      • A suitable social media profile
      • Suitable amount of followers
      • Your registration at Loggershut.gg

      How do I register myself?

      Click on the ''apply now'' button. You will then be redirected to the Loggershut.gg registration page. To register, we ask non-sensitive information and links to your social media account (s) that apply.

      Once you are registered as an influencer on Loggershut.gg, we check your social media profiles. 

      If you have a suitable profile, this is of course accepted and companies can contact you so that you can advertise the products / services of the company, and thus earn money!

      Go for your next Twitch sponsorship now.

      Læs mere
    • Job_listing_image

      16. Aug

      Vil du gerne med på en rejse i en fremadstormende branche, så er det dig vi søger.

      Om Loggershut:

      • Loggershut er online i mere end 10 lande, og tilbyder kunderne influencer marketing, samt kurser deri.
      • I Danmark er der mere end 1900 influencers tilknyttet portalen.

      Der kan være flere tilgange til jobbet:

      • Du har gode salgsresultater fra et telemarketing-bureau
      • Du har en iværksætter i maven, og er klar til at bevise, at du kan skabe gode salgsresultater
      • Du er SoMe-influencer med mange følgere, og kan simpelthen ikke lade være med at fortælle alle om, hvor genialt det er, og fortælle om dine gode salgsresultater som influencer

      Det er vigtigt, at du kan arbejde:

      • Struktureret
      • Selvstændigt
      • Vedholdende

      Du skal kunne bevare motivationen, selvom du hører mange sige: "Nej tak"

      Jobbet

      Du kommer både til at sælge:

      • Abonnementer
      • Kurser

      og skaffe deltagere til events.

      Din arbejdsplads og løn

      • Din arbejdsplads er hjemmefra, hvilket giver dig en høj grad af fleksiblitet
      • Det forventes, at du kan ringe til de potentielle kunder i tidsrummet: Mandag til fredag, kl. 09-16
      • Antal timer aftales efter aftale, men det forventes at du har 3-8 timer til dette job pr. uge
      • Din løn er 130 kr/timen + bonus

      Jobsamtaler vil foregå via Google Hangout i uge 34.

      Læs mere
    • Job_listing_image

      20. Sep

      Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge Dk’s måske bedste burgere!’

      Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

      Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

      Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

      Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

      Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

      • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
      • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
      • Vi har overenskomst med 3F

      Sunset Boulevard tilbyder:

      • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
      • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
      • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
      • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

      Er du interesseret?
      Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

      Vi glæder os til at høre fra dig!

      Læs mere
    • Job_listing_image

      22. Aug

      For vores kunde Transcom søger vi lige nu nye medarbejdere til deres afdeling i den charmerende storby Riga! Du får mulighed for at styrke dit engelsk og samtidig bliver du del af et passioneret skandinavisk team!

      Blev din jordomrejse aflyst pga. Corona? Og har du stadig ikke mistet rejselysten? Med denne jobmulighed, får du muligheden for at udforske Riga og tjene penge samtidig!

      ”Du får en oplevelse for livet. Vi er alle sammen lidt på udebane her i Letland, så vi har et meget tæt sammenhold. Og det har været rigtig godt for mig at komme lidt væk hjemmefra. Man starter sådan lidt på en frisk,” fortæller 25-årige Rikke.
      Rikke tog chancen og flyttede til Letland og har ikke planer om at komme hjem igen foreløbig.

      - Står du der i livet, hvor et nyt eventyr kan blive det helt rette vendepunkt for dig?
      - Vil du have nye venner i vores skandinaviske kundeserviceteam af danskere, nordmænd og svenskere?
      - Og vil du skrive nye kompetencer på dit CV fra en stor, verdensomspændende virksomhed?

      Der kan være mange gode grunde til at søge dette job, det kan være, at du har et sabbatår? Men det kan også være, at du har lyst til at forbedre dit engelsk eller blot prøve noget helt nyt i et andet land? Da vi søger flere medarbejdere, kan du også tage din ven eller kæreste med.

      Vi sørger for det hele
      Du kommer til at bo og arbejde i Letlands smukke hovedstad Riga. Det er en hyggelig og billig by at leve i, og alle er meget venlige og åbne. Du får betalt rejsen til Riga, betalt hotelophold de første 30 dage, hjælp med at finde egen bolig efter den første måned og fast grundløn. Yderligere kan du nyde gavn af ansættelsesgoder såsom gratis fitness, taletidskort, billetter til offentlig transport og mange andre goder, så du får et godt ophold. Du får mulighed for at sætte dit eget præg på din vagtplan, så der er tid til at rejse i weekenden! Om det er til Danmark eller en anden spændende by i Europa, det er op til dig!

      Bliv en del af et stærkt kundeserviceteam
      Som kundeservicemedarbejder tager du imod kundehenvendelser fra den globale betalingsvirksomhed Western Unions kunder og ansatte pr. mail og telefon. Du besvarer eksempelvis opkald med spørgsmål om betaling og brugerinformation, men du kan også komme til at svare på IT-relaterede spørgsmål fra ansatte.

      Du skal ikke være nervøs for jobbet, det er nemlig ikke særlig svært, og vi sørger for en grundig introduktion med en måneds træning og buddy-ordning.

      ”Du tager imod kundehenvendelser på dansk. Og du bliver ikke bare sluppet løs. Der er et rigtig godt introduktionsforløb med træning og coaching i kundeservice.” – Rikke

      Dette søger vi:

      Vi kan helt sikkert bruge dig
      • Du taler godt dansk og gerne engelsk, og du er klar til at gribe chancen og få en oplevelse uden for Danmarks grænser.
      • Du har meget gerne erfaring med kundeservice, men ellers lærer vi dig op.
      • Klar på nye spændende udfordringer i en ny by

      ”Hvis du har lyst til at tage del i det sjove og sociale, så bliver det helt sikkert super fedt for dig. Vi spiser ofte aftensmad sammen, og så giver vi den gas i byen i weekenden. Jeg kan kun anbefale, at du springer ud i det. Du får en oplevelse for livet,” fortæller Rikke.

      Din nye kolleger står lige nu klar til at tage godt imod dig!

      Er du frisk på nye eventyr?
      Transcom holder næste opstart i august og september, så søg jobbet allerede nu og bliv en del af teamet!

      Upload dit CV på engelsk. Vær opmærksom på, at rekrutteringsprocessen inkluderer, at du skal kunne fremvise din straffeattest. Hvis du har et Skype-ID eller TeamsID, må du meget gerne tilføje dette på dit CV.

      Vi ser frem til at byde dig velkommen på holdet.

      Læs mere
    • Job_listing_image

      31. Aug

      Som Restaurantchef får man muligheden for at komme med på en fantastisk rejse med en kæde, der er i stærk udvikling.

      Jobbet:
      Som Restaurantchef får du en nøglerolle i at servere kvalitets fastfood måltider til danskerne, skabe solid udvikling og indtjening i restauranten samt sikre engagerede medarbejdere.

      Du vil have følgende ansvarsområder:

      • opfylde målsætningen om tilfredse gæster der føler sig velkomne og kommer igen.
      • motivere og coache dine medarbejdere i et åbent og humørfyldt miljø
      • sikre en restaurant med høj kvalitet, service og driftstandarder
      • sætte ind på handlingsmuligheder for at sikre vækst i KPI'erne i et tæt samarbejde med din Area Manager

      Din profil:

      • leder der får det bedste frem i dine medarbejdere
      • overblik og struktur
      • et stærkt drive der går efter at udvikle restauranten, dens KPI'er og medarbejdere
      • arbejder selvstændigt, er flittig og har styr på detaljerne
      • er synlig og går forrest i hverdagen – med højt humør – og kan omsætte snak til handling

      Virksomheden tilbyder dig:

      • Et udfordrende job i en dansk virksomhed i rivende udvikling der tager kampen op imod både internationale og lokale aktører i markedet.
      • En dynamisk virksomhed i et spændende marked med konkurrence og muligheder.
      • En virksomhed der tilbyder forskellige spændende udviklingsmuligheder afhængig af talent og interesser.
      • Vi tilbyder fast markedskonkurrerende løn + bonus program + uddannelsesmuligheder

      Er du interesseret?
      Så send os en uopfordret ansøgning.

      Vi glæder os til at høre fra dig!

      Læs mere
    • Job_listing_image

      31. Aug

      Du har allerede erfaring med ledelse og et stærkt konkurrencegen. Nu søger du en arbejdsplads, hvor du kan udvikle dig, og hvor du får en masse ansvar. Du har ambitioner om at blive den nye restaurantchef.

      Bliv leder for en af landets bedste fastfoodrestauranter
      Hos Sunset Boulevard vægter vi kvalitet og effektivitet meget højt. Sunset Boulevard er kendetegnet ved dygtige og engagerede medarbejdere. Vi er et ungt team, og vi vokser endnu mere. Det er her, du kommer ind i billedet, for du varetager den daglig drift og leder dine medarbejdere og yder service for gæsterne på højeste niveau.

      Mere end en administrativ opgave
      På en typisk vagt varetager og udvikler du restaurantens daglige drift. Du sørger for, at gæsterne får lækker mad på mindre end 5 minutter. Hver dag tager du dig af de administrative opgaver som løn, varebestilling og vagtplaner. Men det er på gulvet, du bruger størstedelen af tiden. Her sørger du for, at restauranten præsterer på højeste niveau.

      ”Heldigvis består mit arbejde ikke i, at jeg sidder på et kontor hver dag. Det vil dit heller ikke. De fleste
      dage er du ude på gulvet blandt gæsterne og dine medarbejdere. Det er her, tingene sker, så du får et
      godt overblik over restauranten, når du leder mellem 3 og 10 medarbejdere på en typisk vagt,”
      fortæller Assistent Manager Pernille

      Du træner og udvikler dine medarbejdere
      En af dine kerneopgaver bliver at træne og udvikle personalet – både de nye og de erfarne. Du motiverer dem til at yde deres bedste og har øje for, hvem der er fremtidens leder.

      ”En god leder bemærker, når medarbejderen yder en ekstra indsats. Det var det, der gjorde, at jeg rykkede fra
      at være almindelig medarbejder til min nuværende position som supervisor, og at jeg konstant gør mit bedste,”
      Fortæller Assistent Manager Tobias

      Vi tilbyder løbende udvikling af dine lederevner
      Når du starter, får du grundig oplæring, og vi sørger for, at du løbende får ledelsestræning, så du bliver endnu bedre til at drive og udvikle restauranten. Vi lægger ikke skjul på, at det er vigtigt, at du har mod på at overtage ansvaret som en af vores fremtidige restaurantchefer. Det her er nemlig en stilling, hvor du bliver en central del af restaurantens udvikling.
      Samtidig tilbyder vi også intern uddannelse der er med til at gøre at du får de rigtige værktøjer både ift. drift, økonomi og ledelse så du føler dig rigtig godt klædt på når du skal lede din egen restaurant.

      Forretningssans, ledererfaring og øje for detaljen
      Det falder dig naturligt at tage ansvar, og du sætter en ære i, at din restaurant præsterer sit bedste – også når du ikke er på arbejde.

      • Du har erfaring som assistent manager, shiftmanager eller andre relevante jobs hvor du har arbejde med drift og ledelse i en eller anden grad.
      • Du trives med en travl hverdag og kan bevare det kølige overblik, når det bliver ekstra hektisk.
      • Du har en medfødt forretningssans og er ikke bange for at prøve den af.

      Er du interesseret?
      Så send os en uopfordret ansøgning.

      Vi glæder os til at høre fra dig!

      Læs mere
    • Job_listing_image

      31. Aug

      Supervisor Uopfordret

      Hele Danmark

      Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge Dk’s måske bedste burgere!’

      Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

      Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

      Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

      Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

      Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

      • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
      • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
      • Vi har overenskomst med 3F

      Sunset Boulevard tilbyder:

      • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
      • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
      • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
      • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

      Er du interesseret?
      Så send os en uopfordret ansøgning.

      Vi glæder os til at høre fra dig!

      Læs mere
    Sortér efter
      loading

      Let’s Connect!

      JobAgent

      Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

      Tilmeld JobAgent

      Tilmeld nyhedsbrev

      Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.