Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    29. Feb

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Feb

     
    Del dine meninger - alle gør det! - Bliv medlem af YouGov og sæt en stopper for fake news!
     
    Kunne du tænke dig at sætte en stopper for fake news?
    Bliv medlem af YouGov i dag og del din mening!
     
    Mere end 6 mio. mennesker gør det, så hvorfor ikke dig? Bliv medlem i dag!
     
    Ved at deltage kan du være med til at sætte en stopper for fake news.
    Del dine meninger med YouGov og verden i dag!
     
    Tilmeld dig her!
     
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Feb

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Feb

    ARE YOU LOOKING TO KICK START YOUR CAREER IN A COMPANY THAT BELIEVES IN INNOVATION AND SUSTAINABILITY? JOIN OUR GLOBAL GRADUATE PROGRAMME AND START UP ON A JOURNEY OF DEVELOPING YOURSELF PROFESSIONALLY AND PERSONALLY!

    TAILOR YOUR DEVELOPMENT JOURNEY

    As a Grundfos Graduate, you will be on fast track development. You will do this by exploring various parts of the Grundfos organisation, in different departments and at international locations. You will drive your 2-year development journey and receive world-class support in many forms such as having a mentor, a buddy and through structured planning, review and follow-up on personal and professional development. You will be challenged to expand your understanding, your global mindset and your network. Our global programme is designed to meet your ambitions and transform your curiosity into action. When you join Grundfos, you become part of our brand and our shared commitment to making a difference in the world.

    THE JOURNEY

    Through the 2-year journey in Grundfos, we will constantly focus to unfold your talents and personal development. You will be part of a global organisation where you can start in different functions based on your previous education and your aspiration. You will join projects with strong-driven teams with impactful experiences. You will go through 4 rotations, each with 6 months period, where the third rotation will be abroad. The first rotation will be linked to your education, and that could be within Engineering and Digitalisation area, Supply Chain and Operations, Finance, Business, Sales, HR or Service. Thereafter, you will have opportunities to engage with different functions in Grundfos for your next three rotations, to enlarge your business understanding. In Grundfos, a truly global organisation, we fully support your development and provide a successful navigation in the organisation. You will gain not only experiences, but also functional skills, and network through exposure.

    WHAT YOU NEED TO APPLY

    • Master’s degree You have graduated or about to graduate from your master’s degree with relevant discipline, include (but are not limited to) Business, Engineering, Supply Chain, Operations, Data or Computer Science, Mathematics, Finance, HR or similar.
    • Competencies
      • You are passionate, curious, a strong collaborator, eager to develop and interested to work across disciplines.
      • You have the ability to create a strong impact with excellent communication and interpersonal skills.
      • You have a strong analytical competency with digital and customer-centric mindset and flair for technology and digitalisation.
      • You must be a strong communicator with excellent English language skill (Danish is not required).
    • International outlook and mindset
      • You have international experience outside of your home country, such as study or project abroad, volunteer work or longer travels.

    YOU MUST ATTACH YOUR CV, COVER LETTER, AND ACADEMIC RECORDS IN ENGLISH BEFORE SUBMITTING YOUR APPLICATION.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    2. Mar

    Drømmer du om at finde et praktiksted, hvor udfordringerne og opgaverne er mange og varierende? Hvor du kan få lov til at prøve dig selv af i tæt samspil med et team af dygtige kollegaer i en virksomhed, hvor vi kæmper for det, vi tror på?

    Så vil vi rigtig gerne høre fra dig.

    Vi søger en praktikant til efterår 2020, som kommer til at indgå i Marketing- og Kommunikationsteamet hos Meyers.

     

    En vigtig del af holdet

    I praktikperioden får du et bredt indblik i de forskellige arbejdsopgaver i afdelingen, og du lærer virksomhedens mange områder at kende. Vi har desuden en række større designmæssige og digitale udviklingsprojekter, som du får lov at være en del af i forhold til både udvikling og implementering.

    Dine opgaver som praktikant vil afspejle det behov, der er for at understøtte afdelingens medarbejdere og forretning bedst muligt. Du får dog også selvstændige opgaver, som du får lov at drive mere på egen hånd, som er tilpasset dine kompetencer og ønsker ift. uddannelsesretning.

    Opgaverne kan bl.a. andet være følgende – men vil være tilpasset dine specifikke kompetencer:

    • Udarbejdelse af indhold til nyhedsbreve, SoMe annoncer (tekst og billede/video) mm.
    • Visualiseringer, grafik og arbejde i PowerPoint, InDesign, m.m.
    • Markedsføring af konkrete kampagner eller events
    • Webredaktionelle opgaver – opdatering af f.eks. opskrifter, nyheder, generel info
    • Community Management, besvarelse af kundehenvendelser
    • Grafiske opgaver
    • Desk-research
    • Korrekturlæsning
    • Projektleder og tovholder på forskellige opgaver i afdelingen

    Vi lægger stor vægt på, at du får opgaver inden for de områder, der interesserer og udvikler dig, samt at dine opgaver er varierende igennem forløbet. Du vil få tildelt en erfaren mentor, der er din daglige kontaktperson, og som sammen med dig løbende følger op på din læringsproces gennem praktikforløbet.

    Din profil

    • Du læser på overbygningen på en relevant videregående uddannelse (fx kommunikation, marketing, journalistik, design el.lign.) og er ambitiøs med dine studier.
    • Du har ideelt set lidt erfaring med ekstern kommunikation og markedsføring.
    • Du har en god forståelse for de digitale medier, og har en holdning til, hvad der fungerer kommunikationsmæssigt i forskellige kanaler.
    • Du skriver stilsikre tekster.
    • Du har blik for den visuelle fremstilling
    • Du tror på egne evner, tager initiativ, og er god til at holde styr på detaljerne
    • Du nyder at være en del af et hold, hvor din mening bliver hørt og brugt.

    Hos Meyers er vi passioneret og til tider en smule nørdede omkring mad, og vi forventer at du har en lignende entusiasme på dette område.

    Når vi gennemgår ansøgernes profiler, lægger vi både vægt på personlighed og faglige resultater, herunder også karakterer, - men primært din motivation for at søge stillingen samt øvrige erfaringer. Samtidig ser vi på, hvordan vi opnår det bedste team med det, vi hver især er dygtige til.

    Vi tilbyder

    I afdelingen er vi seks medarbejdere plus freelencekonsulenter tilknyttet, og du vil blive en integreret del af denne afdeling. Vi er bevidste om, at du som praktikant er her for at lære, og vi forsøger at sikre, at dit faglige udbytte bliver så stort som muligt.

    Du bliver fagligt udfordret gennem et struktureret praktikforløb, og hvis du har det, der skal til, er der mulighed for ansættelse som studentermedhjælper efter praktikken.

    Praktikperioden er som udgangspunkt i efteråret 2020 eller efter nærmere aftale ift., hvad der passer med det specifikke skoleforløb.

    Interesseret?

    Vi afholder løbende samtaler.

     

    Om Meyers:

    Vi er en del af Løgismose Meyers, som arbejder for at højne det gastronomiske niveau i Norden gennem en bred vifte af produkter, services og ydelser. I Løgismose Meyers er vi 1.000 dedikerede fagfolk, der hver dag møder på arbejde og gør os umage med netop det, som vi hver især kan, så du kan glæde dig til en dagligdag og fagligdag, hvor mødet med alle de passionerede mennesker giver inspiration og spændende samtaler.

    Marketingafdelingen hos Meyers har det overordnede ansvar for Meyers brandet specifikt på tværs af de forskellige forretningsenheder. Læs mere om Meyers her: https://www.meyersmad.dk/.

    Arbejdspladsen er i Madhuset på Nørrebrogade 52C, 2200 København N.

    Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    Helle Nykjær Sørensen
    Tlf.: 2127 9906
    Ansøgningsfrist:
    Løbende
    Læs mere
  • Job_listing_image

    8. Mar

    Do you want to gain in-depth knowledge of Brand & Product? Want to continue learning, and develop personally and professionally? How about building an international network? And experiencing the ECCO world across multiple locations globally?
     
    ECCO is looking for an ambitious international NextGen (trainee) for a career track in our Kids business unit, for a unique opportunity to kickstart their career in our global company. As a NextGen on this commercial track you will learn about and be a part of the development of the shoe collection, gain commercial insight and work on developing sales to meet our ambitious global growth plans for this product segment. As an ECCO NextGen you will be given the opportunity to prove your natural leadership skills both during and beyond the programme.
     
    JOB PROFILE:
    • Product management (concept creation, design briefings, range building, collection launches)
    • Merchandise management (range analyses, range planning)
    • Integrate Big Data into collection development
    • Research and Development (prototyping, construction, testing, costing)
    • Production (shoe production and tannery)
    • Sales in HQ (sales strategy, sales controlling)
    • Regional Kids sales (operations in the markets, execution of strategy in markets, training, selling, POS support)
    • Marketing (strategy, concept creation, go to market concepts, sell out material development, visual merchandising)
    • Finance (controlling, reporting)
    • Project Management
    QUALIFICATIONS AND WORK EXPERIENCE:
     
    If you are our future ECCO NextGen, you
    • Have a minimum high school education up to Master degree level
    • Must have retail or wholesale experience and a genuine passion for providing great customer service
    • Are ambitious and hard-working, with a mature business approach
    • Are quality oriented and results driven with good problem solving skills
    • Thrive on challenges. You enjoy having many things to do at the same time and working in a regularly changing environment in an autonomous role
    • Have a natural flair for creative solutions – great ideas and innovation come naturally to you and you’re not afraid of putting forward your suggestions
    • Are proactive and feel comfortable with a wide range of challenges and demonstrate responsibility
    • Are a team player, with passion for retail and fashion, and a real passion for kids products
    • Possess a global mindset and are willing to not only travel during the programme, but be open to be based abroad in the mid to long term
    • Have excellent command of oral and written English. Knowledge of other languages is a distinct advantage
    WE OFFER:
     
    Come walk the world with us!On the 2 or 3 year NextGen Programme you will experience a professional playground of global job rotations, becoming leather and shoe makers, gaining exposure to our retail organisation, learning from inspirational colleagues and a mix of on-the-job and structured learning. Under the guidance of key leaders, we will offer ongoing support to aid your career development and advance your skills, as you grow into ECCO’s next generation of leaders and specialists.Whether you work with Finance, Sales, Product, Digital or IT, we are all one family with at least two things in common - passion for what we do and a drive to achieve the very best. This passion and drive is what characterises ECCO and what makes us a successful global company. At ECCO, we invest in our people. We provide our employees with ongoing opportunities for professional training and development, constant challenges and internal mobility in a global network. With over 20,000 employees from over 60 nationalities, we offer this unique opportunity to become an ECCO NextGen and be fully immersed in our genuine multinational business that encompasses a rich mix of cultures, languages and backgrounds.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    8. Mar

     
    Do you want to gain in-depth knowledge of Category Management? Want to continue learning, and develop personally and professionally? How about building an international network? And experiencing the ECCO world across multiple locations globally?
    ECCO is looking for an ambitious international NextGen (trainee) for a career track in our Category Management teams (Mens or Women’s division), a unique opportunity to kickstart their career in our global company. As a NextGen on this career track you will work in close collaboration with designers, R&D, production and Global Sales units, to develop and maintain a strong commercial collection. You will be a part of the development of the shoe collection, gain commercial insights and work on developing sales to meet our ambitious global growth plans for different product segments.
    JOB PROFILE:
    • Be an integral part of the team involved in concept creation through to production and launch
    • Range selection including range building, planning and analysis
    • Support the collection development process in terms of segments, price set up, delivery windows, collection size, silhouettes and ongoing vs new segments
    • Involvement in HQ sales strategy and controlling, as well as Regional Sales operations
    • Work closely with Marketing (strategy, concept creation, go to market concepts, sell out material development, visual merchandising)
    • Involvement in financial aspects relating to the range/collection (controlling, reporting, price management)
    • Key international stakeholder management
    QUALIFICATIONS AND WORK EXPERIENCE:
    If you are our future ECCO NextGen, you
    • Have a minimum high school education up to Masters degree. A commercial/sales background is preferred
    • Must have relevant retail or wholesale experience, and a passion for retail and fashion
    • Can work independently, but also enjoy working in groups and leading the way if necessary. A desire to move into a leadership position beyond the programme is essential
    • Are a proven networker and relationship builder
    • Are quality oriented and results driven with proven problem solving skills
    • Thrive on challenges. You enjoy having many things to do at the same time and working in a regularly changing environment in an autonomous role
    • Possess a global mindset and are willing to not only travel during the programme, but be open to be based abroad in the mid to long term
    • Have excellent command of oral and written English. Knowledge of other languages is a distinct advantage. We are especially interested in Japanese, Korean and Chinese
    WE OFFER:
    Come walk the world with us!On the 2 or 3 year NextGen Programme you will experience a professional playground of global job rotations, becoming leather and shoe makers, gaining exposure to our retail organisation, learning from inspirational colleagues and a mix of on-the-job and structured learning. Under the guidance of key leaders, we will offer ongoing support to aid your career development and advance your skills, as you grow into ECCO’s next generation of leaders and specialists.Whether you work with Finance, Sales, Product, Digital or IT, we are all one family with at least two things in common - passion for what we do and a drive to achieve the very best. This passion and drive is what characterises ECCO and what makes us a successful global company. At ECCO, we invest in our people. We provide our employees with ongoing opportunities for professional training and development, constant challenges and internal mobility in a global network. With over 20,000 employees from over 60 nationalities, we offer this unique opportunity to become an ECCO NextGen and be fully immersed in our genuine multinational business that encompasses a rich mix of cultures, languages and backgrounds.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Feb

    We are always looking for talent to join Epinion. 

    If you are interested in working at Epinion and there are no active openings, you are welcome to send us your unsolicited application.

    Please apply by uploading your CV and application (1 page). Both CV and application may be written in either Danish or English as you prefer.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    En elevuddannelse i Matas giver dig en dagligdag med stor kontakt med mange mennesker, spændende udfordringer og ansvarsfulde opgaver.

    Som materialist elev får du en verden af muligheder. Hvad enten du brænder for kosmetik, sportspleje, helsekost eller og/butiksdrift – så har vi en plads til dig, hvis du vil være blandt de dygtigeste til salg og service.

    Et af de vigtigste krav til dig er, at du kan lide daglig kontakt med andre mennesker. For service, imødekommenhed og rådgivning er en væsentlig del af hverdagen i en Matas butik.

    Uddannelsen

    Elevtiden i Matas er 2 år. Det er hovedforløbet til uddannelsen som Salgsassistent med profil som Materialist.

    Adgangskrav

    For at få adgang til hovedforløbet som Salgsassistent med profil (Materialist), skal du have bestået et grundforløb.

    Følgende grunduddannelser er adgangsgivende til uddannelsen som materialist:

    • EUX
    • EUD - Detail linjen
    • HHX
    • STX, HF eller HTX (+ 5 ugers EUS forløb og bestået grundforløbsprøve til detailhandelsuddannelsen)
    • HG – Det 2-årige merkantile grundforløb til detailhandelsuddannelsen
    • HGV
    • HGS

    Elever med anden skolebaggrund kan få foretaget en realkompetencevurdering i forhold til adgangskravene på den lokale handelsskole.

    * Grundforløb inden for detailhandelsuddannelsen med følgende grundfag:

    • Dansk på C-niveau
    • Engelsk på C-niveau
    • Erhvervsøkonomi på C-niveau
    • Afsætning på C-niveau
    • Informationsteknologi på C-niveau

    Eleven skal desuden have bestået Grundforløbsprøven i detailhandel.

    Oplæringsansvarlig

    Hver elev har en oplæringsansvarlig i butikken, som er uddannet materialist eller har arbejdet indenfor området i mere end fem år. Din oplæringsansvarlige følger og hjælper dig under hele din uddannelse. Men vi lægger ikke skjul på, at vi forventer, at du selv tager ansvar for din egen læring i såvel elevtiden som efter

    Program for uddannelsen

    Alle elever får tilbud om et introduktionskursus, som introducerer dig til uddannelsen, Handelsfagskolen i Skåde, til "Matas verdenen" og den historie, der ligger bag.

    For at sikre læring imellem skolemodulerne og træningen i butikken får du stillet nogle e-learning opgaver mellem skolemodulerne. Du skal her besvare forskellige spørgsmål og lave praktiske opgaver i butikken.

    På skoleopholdene arbejder I med følgende faglige områder:

    • Detailhandel
    • Butiksdrift
    • Kend din krop
    • Helsekost
    • Håndkøbsmedicin
    • Kemi og miljø
    • Idé, koncept og salg
    • Forberedelse til fagprøve

    Fagprøve

    Til fagprøven skal du vise, at du mestrer både teori og praksis i butikken.

    Efter uddannelsen

    Når du er færdig som elev i Matas, er du uddannet Salgsassistent med profil som Materialist. Der er gode muligheder for job i Matas efterfølgende, ligesom du kan vælge at læse videre og kombinere din materialistuddannelse med yderligere faglige kompetencer.

    Skolen i Skåde

    Størstedelen af din uddannelse foregår via dit daglige arbejde i Matas butikken. Men du skal også på fem skoleophold af hver 14 dages varighed på Handelsfagskolen, der ligger i naturskønne omgivelser i Skåde Bakker syd for Århus.

    Opholdene på Handelsfagskolen i Skåde giver dig rig lejlighed til at opbygge et solidt netværk med de andre Matas elever. Både undervisningen og ikke mindst samværet om aftenen er en vigtig del af din karrierestart i Matas.

    Derudover er der under skoleopholdene adskillelige muligheder for at dyrke sport i de naturskønne omgivelser eller at tage i motionscenter eller i biografen i Aarhus.

    Skolen i Skåde tilbyder mange forskellige elevuddannelser inden for detailhandel såsom møbelhandel, blomsterdekoratør, skohandler, lædervarer og mange flere. Se videoen nederst på siden og hør mere om hvad skolen kan tilbyde dig.

    Du kan også læse mere om skolen og andre praktiske oplysninger på Handelsfagskolens hjemmeside.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Elev i Jysk

    Hele Danmark

    Drømmer du om at flyve højt og nå langt, er en elevuddannelse hos JYSK et solidt springbræt.
    Udover at være et springbræt til mange spændende muligheder i din fremtidige karriere, er elevuddannelsen hos JYSK også blandt landets bedste og mest anerkendte. Derfor vælger mange af vores elever også at blive hos os, efter de har færdiggjort deres uddannelse, siden vi tilbyder fantastiske karrieremuligheder.
    Vi lover dig to uforglemmelige år fyldt med udfordringer, muligheder og et stort fælleskab, og dermed sikrer vi dig den uddannelse, du drømmer om.

    Få en af Danmarks bedste elevuddannelser

    Hos JYSK er du sikret en af landets bedste elevuddannelser, hvor du bliver uddannet i en global virksomhed med et stærkt fællesskab, store karrieremuligheder og sjove oplevelser. Ansøg i dag og få to uforglemmelige år, der for alvor sparker gang i din karriere.

    Læs mere
Sortér efter

Studiejob Kolding

Kolding er en stor studieby og en rigtig dejlig by for studerende. Men der er desværre ikke studiejob til alle, så derfor er det helt centralt, at du gør en ekstra indsats i din søgning efter et godt studiejob.

Hvad et godt studiejob er, afhænger 100% af dig. For nogle studerende er det et studierelevant arbejde, imens andre studerende i højere grad lægger vægt på at have et godt supplement til SU´en og få vist, at man ud over sit studie, kan have et deltidsjob.

Faktisk har det blandt arbejdsgiverne stor værdi, at du er vant til at arbejde på en arbejdsplads blandt andre voksne. Herved kan du vise, at du både behersker det teoretiske og det praktiske – når du er færdig med din bachelor eller kandidatuddannelse.

Mestrer du kun teori eller praksis, så har du kun én streng at spille på, i forhold de muligheder din kommende arbejdsgiver kan bruge dig til.

Studiejob Kolding over 18

Når du søger et studiejob, så er du som regel over 18 år. Derfor er du ikke længere ungarbejder, med de rammer og vilkår det giver. Så hvad tjener man på et studiejob? Typisk ligger timelønnen i niveauet 130 kr eller mere.

Du bliver derfor ikke hovedrig af dit studiejob, men omvendt, så er dette job alt andet lige også et af dine første jobs på arbejdsmarkedet. Du har derfor i sagens natur ikke den samme erfaring, som mange af dine nye kollegaer har.

Nogle IT-studerende kan være heldige at få lidt mere i løn end andre studerende. Det skyldes, at efterspørgslen efter IT-studerende er rigtig høj.

Som studentermedhjælper over 18 år, så kan du både arbejde om natten og i weekenden, men det skal ikke gå ud over dine studier. Universiteterne anbefaler generelt, at du ikke arbejder mere end 15 timer pr. uge, ved siden af dine studier, og studiejobbet må ikke gå ud over din hverdag på universitetet.

Studentermedhjælper Kolding

Hvilke jobmuligheder du har som studentermedhjælper i Kolding afhænger i høj grad af, hvor bredt du søger. Søger du kun i Kolding centrum, eller søger du også studiejob i industrivirksomhederne, som ligger 5-10 km fra centrum?

Et andet godt eksempel er Kolding Storcenter, der ligger i cykel- eller busafstand fra de fleste campus´er i Kolding. I Kolding Storcenter ligger en lang række detailkæder, og de efterspørger ufaglært arbejdskraft – også i weekenden, hvor du har fri fra dine studier, så du let kan komme på arbejde.

loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.