Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 975

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    26. Sep



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Sep



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    16. Okt

    5pictures_6.jpg

     

     

    Arbejdsdagen hos Circle K er travl, men vi tror også, at du vil finde den både sjov og inspirerende.

     

    Vi søger venlige og hjælpsomme personer, som kan have flere bolde i luften på én gang og samtidig have fokus på de små detaljer. Hos os er ingen dage ens, og du vil få mange forskellige

    arbejdsopgaver lige fra kundepleje og klargøring af mad til bestilling af produkter og opfyldning på hylder. Til gengæld for din energi og entusiasme kan vi love dig ansvar, mange muligheder

    for at udvikle dig samt værdifuld erfaring i et tempofyldt og udfordrende arbejdsmiljø. Hvis det lyder som noget for dig, vil vi meget gerne høre fra dig.

     

    Vores medarbejdere gør os til noget særligt i forhold til vores konkurrenter, og de er grunden til, at vores kunder bliver ved med at komme tilbage. Din vigtigste opgave hos Circle K bliver at yde

    en unik, hurtig og venlig kundeservice og sikre, at vores kunder altid mødes med et smil og en opmærksomhed, der er lige lidt ud over det sædvanlige.

     

    En positiv indstilling og en stor lyst til at lære mere og udvikle dig vil gøre det muligt for dig at nå langt hos Circle K. Det er et plus, hvis du har erfaring inden for detailhandel og service, men det

    er ikke den afgørende faktor. Vi leder efter personer, der er motiverede, udadvendte og salgsorienterede, og som samtidig også er samvittighedsfulde. Alt det andet kan vi lære dig. Men du skal

    være mindst 18 og har kørekort til B.


    Er du klar til at gøre livet lettere for vores kunder?

    Skynd dig at sende en ansøgning via linket ’Søg job’.

     

     

    Ansøgningsfrist: 15-10-2017

     

    Kontaktperson: Pernille Grabas Munk

    Telefon: 54853417

    Email: 10855@circlekeurope.com

     

     

     

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    20. Okt

    Sælger - Field sales

    Storkøbenhavn

    Vi lader skyderen, du affyrer den

    • Er du en erfaren sælger?
    • Overstiger du dine mål?
    • Er du konkurrenceminded og vil du være den bedste i branchen?

    Så er Silver Bullets den karrieremulighed, du har ventet på og din chance for at forme din fremtid. Siden juli 2017 har vi revolutioneret field marketing industrien ved at levere rekordsalg for vores samarbejdspartnere. Hos Silver Bullets har vi en simpel vision: at skabe et elite field marketing team med de bedste salgstalenter i Danmark.

    Det er her, du kommer ind:

    Vi leder efter nye silver bullets, som kan sætte rekord i at skabe kontakt, udvikle interesse eller lave aftaler. Din erfaring er din billet til en attraktiv lønpakke baseret på din performance. Med andre ord styrer du selv, hvordan din løn skal være i Silver Bullets.

    Din leder bliver en af industriens mest erfarne salgspersoner med tusindvis af salg under bæltet. Han står klar med en udfordring allerede fra dag ét: ”Hvis du kan slå mig i felten, fordobler jeg din første månedsløn!” – Thomas Thomsen.

    Hvis du er klar på at tage udfordringen op, er det dig, vi leder efter. Send dit CV til job@silverbullets.dk. Vi holder jobsamtaler løbende, og de skarpeste profiler bliver inviteret til en prøvedag med teamet, hvorefter du får svar, om du har, hvad der skal til for at blive Danmarks næste Silver Bullet.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Okt

    CULT er en ambitiøs virksomhed som hele tiden arbejder på at styrke markedsandelen for egne produkter.  
    Vi lever og ånder for at gøre tingene på vores egen måde – både på produktsiden og markedsføringsmæssigt og vi søger en kollega fyldt med go’ energi, drive og talent. Som Jr. Salgskonsulent i Ontrade skal du være med til at sikre synlighed og salg af vores produkter til Ontrade (natklubber, barer, festivaler og diverse events).  
     
    Der er tale om en tidsbegrænset fuldtidsstilling i ca. 1 år med start november 2017. 
     
    Jobbet 
    Med reference til distrikts- og Key Account Manageren i området, bliver du ansvarlig for udvalgte nattelivs kunder. Det indbefatter besøg, gennemførelse af aktiviteter, indgåelse af aftaler samt opsøgende salg på nye kunder. 
     
    De primære opgaver er at videregive information om CULTs produkter og markedsføringsaktiviteter til kunderne. Dit arbejdsområde indbefatter derudover afvikling af aktiviteter i nattelivet, festivaler og diverse events.
     
    Du vil få frihed under ansvar og med din indstilling og indsats gøre en væsentlig forskel i hverdagen og medvirke til at styrke CULTs position i Ontrade. Du skal deltage i relations skabende aktiviteter med kunderne og stillingen indebærer derfor også arbejde i de sene aftentimer og i weekenden. Din arbejdsplads bliver med base hjemme med kørsel i firmabil ud til kunderne, så tiden i bilen og hos kunderne fylder størstedelen af arbejdsdagen.  
     
    Bopæl i distriktet (Sjælland). 
     
    Personen 
    Det er afgørende, at du har erfaring med arbejde i nattelivet. Videregående uddannelse er ikke et krav og vi forventer ikke mange års erhvervserfaring.  
     
    Du har et enormt drive, kan lide et højt tempo og har en selvstændig og disciplineret tilgang til dine arbejdsopgaver, da du i høj grad selv bliver ansvarlig for at strukturere din arbejdsdag. Du er god til at opbygge relationer, kan se muligheder og har situationsfornemmelse.  
     
    Du har god forståelse for marketing, salg og service samt trives i et meget varieret job, hvor opgaverne er meget forskellige. Du er selvmotiverende og arbejder struktureret og vedholdende for at nå dine mål.  
     
    Som person er du positiv, ansvarsfuld og trives i en travl hverdag, som stiller krav til dit planlægningsgen. Du skal være vant til at bruge Office pakken.  
     
    Dine muligheder 
    Du får mulighed for at komme med på en spændende rejse i en dynamisk virksomhed præget af engagement og passion. Du får et udfordrende og ansvarsfuldt job, hvor du kan udvikle din salgskarriere. Det CULT som virksomhed tror på og er: Good energy always wins, Challenge the ordinary og young at heart. 
     
    Du tilbydes gode og fleksible ansættelsesforhold og en lønpakke, der modsvarer de opstillede krav. Du vil indså i firmaets pensions- og tryghedsordning herunder sundhedsforsikring.  
     
    For at komme i betragtning til dette job, skal du søge stillingen via knappen ”Søg stilling” nedenfor. Enhver henvendelse behandles fortroligt. Ansøgningsfrist 15. oktober 2017. 
     
    Vi glæder os til at høre fra dig. 
     
    Om CULT

    CULT blev grundlagt i 1998 af Brian Sørensen, som på det tidspunkt selv kørte produkter ud til kunderne fra sin fars garage i Egå ved Aarhus. 

    I dag står CULT bag store og anerkendte brands som MOKAÏ, SHAKER og energidrikken CULT ENERGY, som sælges og markedsføres på en lang række markeder over hele verden. 

    Virksomhedskulturen er fortsat ung og uhøjtidelig, og er gennemsyret af CULTs slogan ”Good energy always wins”. 

    Produkter

      

      

      


     

    Kontakt

    Malene Kastrup 
    HR Manager
    +453840 0058
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Penge for alt du gør

    Eovendo er en gratis portal, hvor du får kontanter for at være aktiv medlem. Jo mere aktiv du er, jo mere kan du tjene.

    For godt til at være sandt?

    Nej, du får penge for at modtage rabatkuponer, se reklamefilm, sige din mening, tilmelde dig nyhedsbreve, besvare spørgeskemaer og meget mere. Uanset hvad du gør, er der penge at hente.

    Og der er masser af konkurrencer…

    Hver dag er der masser af konkurrencer fra vores samarbejdspartnere. Vi har også weekendkonkurrencer og masser af forskellige gratis skrabespil.

    Hvad kan jeg tjene penge på?

    • Gode tilbud
    • Konkurrencer
    • Nyhedsbreve
    • Reklamefilm
    • Skrabespil
    • Spørgeskemaer

    - og meget mere

    Job hos eovendo

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    • Er du mellem 18 og 26 år?
    • Drømmer du om at rejse ud i verden og lære en fremmed kultur at kende på en anderledes måde - med formål og sikkerhedsnet?
    • Kan du se fordelen ved at udvikle interkulturelle kompetencer, lære spansk og bygge internationale venskaber?

    SÅ er YFUs projekter i Paraguay måske noget for dig!

    Formål – at skabe bedre vilkår for udsatte familier

    Som frivillig på børnehjemmet ”Casa Cuna” hjælper du med at give udsatte børn, fra familier med lav indkomst, positive hverdagsoplevelser. Kodeordene er omsorg, leg og læring. Så hvis du har interesser inden for fx sundhed, pædagogik, undervisning, psykologi eller kunst, er projektet et godt sted at bidrage.

    I projektet ”Habitat for Humanity” handler det om at bygge boliger til familier, der ikke har råd til et sikkert sted at bo. Det kræver ikke særlige kompetencer, men du skal selvfølgelig kunne lide at ”hamre og save”.

    Generelle krav

    • Du skal have lyst til at lave socialt arbejde, være engageret og ansvarlig over for projektet.
    • Have respekt for kulturen, den lokale befolkning og dens livsvilkår.
    • Gode engelskkundskaber – og det er naturligvis en fordel, men ikke et krav, at kende lidt til spansk.

    YFU sikkerhedsnet

    Opholdet i Paraguay starter med tre ugers spansk-kursus, og der vil være et YFU arrangementer med andre YFU frivillige fra hele verden både i starten og slutningen af opholdet, som foregår på engelsk. Under opholdet bor du hos en lokal værtsfamilie, og lærer på den måde kulturen at kende indefra. Skulle du få brug for støtte undervejs, står YFU Paraguay til rådighed.

    Youth For Understanding Danmark er en selvejende, non-profit forening, der er baseret på frivilligt arbejde og er uafhængig af politiske, religiøse og økonomiske interesser. Vi ønsker at fremme mellemfolkelig forståelse baseret på gensidig respekt og værdsættelse af kulturelle forskelle på lokalt, nationalt og globalt plan.

    Varighed og pris

    • 2 måneder: $2150
    • 3 måneder: $2300
    • 6 måneder: $2800
    • 12 måneder: $3300

    Paraguay

    Paraguay er et lille land med rig kultur og historie og en storslået natur i hjertet af Sydamerika.

    Du vil opleve, at der ikke kun tales spansk, idet 90 % af befolkning også taler de indfødtes sprog, guarani. Både det oprindelige sprog guarani og spansk er begge anerkendt som officielle nationale sprog, og Paraguay er det eneste land i Sydamerika, hvor størstedelen af befolkningen taler de indfødtes sprog.

    Befolkningen er kendt for sin store venlighed og gæstfrihed. Et vigtigt ritual i sociale sammenhænge er at drikke ”mate”, en koffeinrig bitter te. Familien er meget vigtig og det er ikke ualmindeligt, at flere generationer bor under samme tag. Det sociale liv foregår ofte i den udvidede familie – der også er det primære sikkerhedsnet. Der er tradition for at samles til måltiderne og weekenderne er helliget tid med familien.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    9. Okt

    Som vikar hos os bliver du ansat af JKS og får løn, feriepenge mv. af os - men har varierende arbejdssteder hos vores kunder.

    Du har frihed til at vælge, hvor og hvornår du vil arbejde - og hvad du vil arbejde med. Mens du arbejder, udvider du automatisk dit netværk og opnår erfaring, der kan bringe dig videre i din karriere - f.eks. til en fast stilling i en af de mange spændende virksomheder, vi samarbejder med.

    Der er masser af fordele. Både for dig, der er nyuddannet og ønsker erfaring inden for dit fag - og dig, der har familie og måske har brug for mere fleksibel tid, for at få hverdagen til at hænge sammen. Et vikariat er også en god mulighed for at oparbejde erfaring indenfor dit fag og lære nye arbejdsmetoder at kende. Der kan være mange grunde til at vælge et arbejdsliv med frie rammer.

    Attraktive forhold

    Som vikar hos JKS får du overenskomstmæssig løn, pension, feriepenge, sygepenge m.v. Når du er kommet i arbejde, holder vi tæt kontakt med dig og sikrer på den måde, at både du og dit arbejdssted er tilfredse med samarbejdet.

    Vi holder dig up-to-date

    Selv om du er "udstationeret" i forhold til JKS, informerer vi dig løbende om, hvad der rører sig inden for dit område og vi vurderer i fællesskab, om der kan være kurser og uddannelser, der er relevante for dig.

    Sådan bliver du vikar

    JKS er altid interesserede i velkvalificerede medarbejdere. Du kan blive optaget i vores database via hjemmesiden eller ved at kontakte dit lokalkontor. Herefter inviteres du til et interview, hvor vi afstemmer forventninger og kompetencer. Inden det første vikariat begynder, vil vi typisk indhente referencer fra dine tidligere ansættelser.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Er du i gang med en uddannelse som virksomhedsøkonom og/eller ingeniør? Så har du chancen for at påbegynde en karriere ud over det sædvanlige. Et H&M Summer Internship kan for studerende med en forretningsmæssig indstilling blive platformen til en succesfuld karriere, der kan bringe dig vidt omkring og ud i verden! 

    Vi søger studerende, der forventer at afslutte deres studier inden for to år, og som ønsker at få et indblik i en af verdens største detailhandelsvirksomheder. Programmet gennemføres i en af vores globale afdelinger på hovedkontoret i Stockholm. Programmet løber hver sommer i juni-juli måned. Formålet med H&M Summer Internship er at finde fremtidige ledere, der gerne vil vokse inden for H&M.

    Ser du verden som din fremtidige arbejdsplads, og er du interesseret i at omsætte analyse til handling i takt med, at H&M ekspanderer?

    For nærmere oplysninger og information om ansøgningsperioden til H&M Summer Internship kan du klikke her.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Fandt du ikke et ledigt job, der matchede netop dine ønsker og kvalifikationer? Her kan du sende os din ansøgning uopfordret og vise din interesse for et studiejob i H&M!

    Vi tilbyder en tempofyldt arbejdsplads, hvor kunden er i fokus, og hvor passionen for mode og salg er drivkraften bag alt, hvad vi gør. Med et job i H&M følger masser af kundekontakt, fantastiske kollegaer, og chancen for en karriere fyldt med muligheder – vores medarbejderes personlige udvikling er nemlig en central del af H&M's succes!

    Med et studiejob i én af H&M's butikker er der masser af forskellige arbejdsopgaver – og masser af muligheder for at skabe en positiv shoppingoplevelse for vores kunder! De vigtigste opgaver er at:

    • Yde fantastisk service i kassen, på salgsarealet og ved prøverummet – god service er afgørende for vores succes!
    • Altid være opdateret på H&M's nyeste kollektioner og salgsaktiviteter – høj kvalitet og stor viden giver det bedste grundlag for salg!
    • Hurtigt og effektivt håndtere nye varer – udpakning, opfyldning og varepræsentation er en vigtig del af det daglige arbejde!
    • Bidrage til den positive stemning i teamet – feedback og teamwork er nogle af vores største styrker!

    Vi forventer, at du lige som alle andre i H&M's team er en social, åben, og initiativrig teamplayer, som er fuld af energi og har en positiv attitude. Dine personlige egenskaber inkluderer også en stærk passion for den nyeste mode, aktivt salg og direkte service. Du er fleksibel og klar til skiftende arbejdstider med både aften- og weekendarbejde, og så er du ærlig og positiv i din kommunikation. Sidst men ikke mindst har du lyst til at lære og udvikle dine faglige og personlige kompetencer sammen med H&M!

    Det er din personlighed, der betyder mest for os. Husk derfor at udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt og at vedhæfte dit CV og en kort motiveret ansøgning, så vi kan få et rigtig godt indtryk af dig og dine ønsker til et studiejob i H&M. Det er også vigtigt, at du altid holder din jobprofil opdateret og holder øje med, om vi slår et nyt job op, der kunne være et perfekt match for dig!

    Lyder det interessant? Send din ansøgning nu og få chancen for en karriere ud over det sædvanlige!

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser