Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Maj

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    Hvis du har lederpotentiale, så er det måske dig, der kan passe på nøglerne til butikken, når chefen ikke er der? Det giver dig en vigtig rolle, for kollegaerne vil kigge i din retning, når chefen er væk, og der skal træffes beslutninger.  

    Din hverdag

    Du er med til at gøre butikken salgsklar og give kunderne en fantastisk oplevelse i samarbejde med dine kolleger. På samme tid er du også den, der kan tage ansvaret for butikken, når både butiks- og souschefen er ude af huset.

     

    Du får en sjov hverdag med masser af service og godt humør, når du:

    • med kunden i centrum giver den bedste service – både ved kassen og ude i butikken
    • får nøglerne og både kan åbne og lukke butikken
    • tæller kassen op, når du lukker
    • trimmer og fylder op ude på hylderne efter vores koncept.

    Din Profil

    Som 1. assistent befinder du dig godt i rollen som den, der tager styringen og du tør gå forrest med de svære beslutninger, når souschefen og butikschefen ikke er til stede.

    Du har viljen, modet og vedholdenheden til at sikre, at kunderne får en god oplevelse i butikken. Ganske enkelt.

     

    Derudover forestiller vi os, at du:

    • er fyldt 18 år – og har du arbejdet i butik før, så er det bestemt en fordel
    • er ansvarsbevidst og lige går en ekstra runde, så butikken altid spiller
    • kan arbejde 10 timer hver uge.

    Vores fordele

    • Du får et job, som passer godt til dig, uanset om du vil gå karrierevejen, have et studiejob eller er i gang med et sabbatår.
    • Du får adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og flot tøj til forskellige sjove events.
    • Du får adgang til frisk frugt hver gang du er på arbejde, som en del af ALDI’s frugtordning.

    Kontakt

    Hos ALDI er vi altid på vej fremad, og viser du energi og initiativ, kan du hurtigt komme fremad sammen med os. Det er ofte blandt 1. assistenterne, at vi rekrutterer til lederstillinger og finder de medarbejdere, der er klar til at løfte mere ansvar. Er du sådan en type, man gerne vil have til at passe på sin butik? Så send os en ansøgning.

     

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 31/05/2021 .

     

     

     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu er vi i gang med at genopfinde dansk discount. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at sætte dit præg på, at vi lykkes. 

    SIMPLY ALDI. POWERED BY PEOPLE.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    17. Maj

    Ufaglært logistik medarbejder til længerevarende vikariat med mulighed for fastansættelse søges.

    Søger du noget stabilitet? Formår du at arbejde selvstændigt og i teams, hvor sikkerhed kommer først? Måske er det dig vi kan bruge.

    Vi søger lige nu en ufaglært medarbejder til en længerevarende periode med mulighed for fastansættelse på daghold.

    Det er vigtigt at du er selvkørende og bevarer overblikket, da sikkerheden kommer først.

    Arbejdet består primært med manuelt arbejde i en produktionsvirksomhed.

    Arbejdsopgaverne kan variere inden for følgende områder:

      -Indstilling og betjening af maskiner -Overvågning af anlæg/produktionsudstyr -Kvalitetskontrol -Pakning og håndtering -Forefaldende arbejde

    Faglige kompetencer:

      -Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed (ikke et krav) -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig

    Personlige egenskaber:

      -Du er omgængelig og imødekommende -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    Vil du gerne automatisk i betragtning til lignende stillinger, er du velkommen til at oprette dig på jks.dk/cv - så kontakter vi dig, når der er relevante jobs.

    Fordele ved at arbejde som vikar hos JKS:

      -Du får mulighed for mere fleksibilitet i arbejdslivet, da du har frihed til selv at bestemme hvor, hvornår og hvor meget du vil arbejde -Du prøver dig selv af på forskellige arbejdspladser og får en bred erfaring -Kan ofte være en genvej til fast job, da mange virksomheder vælger deres nye medarbejdere blandt deres vikarer -En god måde at tjene ekstra penge på. Fx for unge i sabbatår, ferieperioder mv. eller for efterlønnere, der ønsker at bevare tilknytningen til arbejdslivet, men ikke vil arbejde på fuld tid -Hos JKS er du altid dækket af gældende overenskomst, så du får ordnede forhold og den rigtige løn. Udbetalt til tiden.


    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    Elev til Lidl Maribo

    4930, Maribo

    Har du ambitionerne? Så har vi elevpladsen.
    Som elev i Lidl bliver du en del af et vinderteam med branchens bedste kolleger.

    Som elev i Lidl bliver du en del af et vinderteam med branchens bedste kolleger. Vi tilbyder dig en 2-årig elevuddannelse, der kombinerer praktik med teori. I løbet af din elevuddannelse skal du på 8 skoleophold. Et skoleophold varer 1 uge, og undervisningen og indkvarteringen finder sted i Grenå, alt er selvfølgelig betalt af Lidl.

    Du vil tilbringe hverdagen i en af vores Lidl-butikker, hvor du indgår som en del af den daglige butiksdrift. Du kommer til at lære alt om butiksdrift; lige fra varebestilling, planlægning, og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder. Din arbejdsuge er på 37 timer, og vagterne kommer til at ligge mellem kl. 06.00-22.30. Desuden skal du være opmærksom på, at du skal arbejde hver anden weekend.

    #sammenholdervinderhold
    Som noget helt unikt får du som elev i Lidl mulighed for en måneds ophold i en af vores butikker i udlandet. Under udlandsopholdet arbejder du sammen med de øvrige anden-års elever i en lokal Lidl-butik på lige fod med de øvrige medarbejdere i butikken. Du bor sammen med dine elevkolleger, og du får selvfølgelig fuld løn, diæter, rejse og logi betalt. De seneste år har vores elever været i Irland.

    På uddannelsens andet år og som afslutning på din uddannelse, skal du sammen med de øvrige anden-års elever selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge. I løbet af ugen har du sammen med dine elevkolleger ansvaret for alt lige fra vagtplanlægning til analyse af nøgletal.

    Styringen af egen butik kombineret med skoleopholdene og udlandsopholdet skaber for alvor et sammenhold, hvor alle elever tager ansvar og gør hinanden bedre, og vi lover, at du i løbet af din uddannelse udvikler dig både fagligt og personligt.

    Stræb efter mere – forvent mere
    Har du ambitionerne og viljen? Så tilbyder Lidl dig et stærkt fundament at videreudvikle din Lidl-karriere på. Hvis du drømmer om at arbejde dig opad, så ligger planen klar. Vi giver vores elever en enestående mulighed, og til gengæld forventer vi, at vores elever yder deres absolut bedste. Vi vil have de bedste elever, som er ambitiøse, dynamiske, resultatorienterede, og som trives med et stort ansvar. Derfor giver vi også vores elever et ekstraordinært Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn.

    • 2-årig elevuddannelse
    • 8 ugers skoleophold fordelt på de to år sammen med dine elevkolleger
    • Mulighed for faglig og personlig udvikling via et udlandsophold á en måneds varighed
    • Selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge sammen med de øvrige anden-års elever
    • Hverdagene tilbringer du i en af vores Lidl-butikker, hvor du vil indgå som en del af den daglige butiksdrift
    • Du kommer til at lære alt om butiksdrift; lige fra varebestilling, planlægning og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder
    • En arbejdsuge på 37 timer hvor vagterne ligger i tidsrummet kl. 06.00-22.30 samt hver anden weekend
    • Du er ambitiøs, dynamisk og resultatorienteret
    • Du har drive, holdånd og godt humør
    • Du drømmer om at tage ansvar, skabe resultater og blive en del af et vinderteam
    • Du arbejder selvstændigt og hurtigt
    • Du trives i en virksomhed med tempo, hvor arbejdsdagene sjældent er ens
    • Du har gennemført/er i gang med en EUD/EUX, HHX, HF, HTX, STX eller lignende. Læs mere om adgangskravene her.
    • En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt
    • En uddannelse i en international virksomhed med gode karrieremuligheder inden for detailhandel
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en tone, der er frisk og ligefrem
    • Et rigtig godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Ansøgning
    Lyder det som noget for dig? Så skynd dig at sende din ansøgning nu. Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Tiltrædelse: August 2021

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    Transport- og logistikspecialist søges til STARK, Aarhus eller Frederiksberg

    Ønsker du et arbejde med ansvar for en høj standard og gode transportløsninger? Og har du den detaljerede kontrol der skal til for at sikre kvaliteten i vores transport løsninger? Så er det dig søger til at gøre en forskel som transport- og logistikspecialist i STARK!


     

    MÆRK EFTER. ANSØG. START. VIL DU VÆRE EN AF DEM, DER STÅR BAG HÅNDVÆRKERNE?
     

    Som transport- og logistikspecialist i STARK får du reference til transportchef, Per Rimkjær, og dine primære arbejdsopgaver være:

      -Daglig drift af mange forskellige logistikopgaver omkring transport -Opfølgning samt afholdelse af driftsmøder med vores 3.pl transport samarbejdspartnere  -Håndtering af transportforespørgsler og -opgaver  -Bidrage med transportviden både internt og eksternt -Support på vores nøgle transportsystemer som brugeroprettelser, lettere konfigurationer m.m. -KPI & rapportering


    STARK vil være kundernes foretrukne samarbejdspartner
    Vi er en virksomhed i konstant udvikling, hvor et godt arbejdsmiljø med medarbejderengagement og –udvikling vægtes højt. I STARK er vi ca. 2.500 medarbejdere, som målrettet betjener håndværkere, virksomheder og private kunder i hele Danmark. Vi sætter en ære i at yde god service internt/eksternt, gode transportløsninger og rådgivning, og vi klarer en travl hverdag med et godt humør – det forventer vi også af dig. 


    Teamplayer med drive og faglig indsigt
    For at få succes i dette job ser vi gerne, at du har flair for koordinering og udvikling af transportopgaver. Du kommer med et godt kendskab til forskellige transportformer, som f.eks. bil eller sø – og gerne med praktisk erfaring fra en lignende stilling.
    Du er detaljeorienteret, arbejder struktureret og trives med at have en aktiv og deltagende rolle i teamet med fokus på kundernes behov. Er du uddannet inden for transport og logistik, er det en fordel, men vi vægter din erfaring og personlighed højt. 


    STARK som din nye arbejdsplads
    Hos STARK bliver du en vigtig spiller på holdet, hvor du, udover de kompetencer du kommer med, får mulighed for at få en aktiv del i STARKS fremtidige udvikling inden for transport og logistik. STARK er en virksomhed i vækst og med stor variation i hverdagens opgaver. Vi tilbyder dig mange gode udfordringer både fagligt og personligt.

    Løn efter kvalifikationer inkl. pension, PC, telefon, sundhedsforsikring og god personaleordning.


    Skal STARKs kunder og medarbejdere nyde godt af dine kvaliteter?
    ”Der er aldrig to dage, der er ens, når man kæmper for at holde det, andre lover. I vores branche er det afgørende, at vi leverer det rigtige sted, i den rigtige mængde, på det aftalte tidspunkt.” , Logistikchef Kent Fonseca.


    Vi ser frem til at høre fra dig
    JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for STARK, og har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Rekrutteringskonsulent Ann-Michelle Buus Trebbien på +45 30 85 13 27. Søg stillingen ved at uploade dit CV via ”Søg stillingen” nedenfor.

    Grundet databeskyttelseslovgivningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.


    Om STARK
    STARK er Danmarks største leverandør af byggematerialer med 80 trælaster, byggecentre og specialforretninger i Danmark og Grønland. STARK tilbyder en lang række services til både entreprenører og professionelle håndværkere. STARK beskæftiger ca. 2.500 medarbejdere og er en del af STARK GROUP A/S, der er Nordeuropas største forhandler og distributør af byggematerialer. Vi står bag dem, der kan deres håndværk. 

    Du kan læse mere om karriere i STARK Danmark her: www.stark.dk/om-stark/karriere-i-stark

    Læs mere om STARK på www.stark.dk




    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    Elev i Sport24

    Hele Danmark

    Bliv elev i Danmarks fedeste sportskæde

    Start din karriere i den mest fremadstormende og 100% danskejede sportskæde i landet.

    Hvis du har sport på hjernen, et veludviklet konkurrence-gen og et stort legebarn gemt i dig, så er det nu, du skal blive elev hos os. Hvad venter du på?

    Skal du med på et hold med en helt særlig kultur - ét stort team, hvor vi skaber vores egen succes i en legende hverdag? Det tror vi nok, du skal. Faktisk er vi i gang med at søge elever i hele Danmark til start august 2021, så der er nok også en butik til dig.

    Det skal være fedt at gå på arbejde

    I butikken lærer vi dig alt, hvad vi ved, og klæder dig godt på - fra indretning og visuelt udtryk til kunderådgivning og salg, og du får hurtigt ansvar. Vi er ude blandt kunderne, og leg er en vigtig del af vores måde at møde dem på.

    Du er ikke alene

    Hos SPORT 24 får du en elevuddannelse med sport i centrum. Her kan du se frem til en 2-årig uddannelse som en af Danmarks bedste sportselever.

    Den praktiske del af din uddannelse foregår i butikken, hvor vi arbejder sammen helt i sportens ånd. Her skal hele teamet spille sammen, før vi når i mål, og det skal ske med et godt grin og en god dynamik.

    Kom med til Mommark

    Dine kolleger er alle dygtige sportssælgere. Det bliver du også. Den teoretiske del af din uddannelse foregår på Business College Syd i Mommark. Du kommer med på et rent SPORT 24 hold, og du lærer om de forskellige produkter, og hvordan de er produceret.

    Vi har fokus på din udvikling og følger dig gennem hele din elevtid - bl.a. gennem sociale arrangementer og teambuilding.

    Vil du være med?

    Du må rigtig gerne være med, hvis du som minimum har en 2-årig HG2, GF2, HHX med 5 ugers grundforløb, EUD detail, er student med HG-overbygning eller har en EUX.

    • Sporten har din helt store interesse (mange af dine kommende kolleger dyrker allerede sport).

    • Du er smilende, frisk og udadvendt, og kan lide rampelyset, som sporten bringer med sig.

    • Du er en social teamplayer og fungerer godt i et dynamisk miljø med lidt konkurrence.

    • Du er målrettet, serviceminded og brænder for at sælge og skabe den gode sports- og kundeoplevelse.

    Kom med på vinderholdet og kombiner job og sport.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Jun

    I Bilka vil vi have de dygtigste elever i dansk detailhandel, og det får vi kun ved at tilbyde Danmarks bedste elevuddannelse.

    Vi forventer engagement, ambitioner, drive, holdånd og godt humør af dig. Men vi lover at give dig en af Danmarks absolut bedste elevuddannelser til gengæld. Du bliver uddannet i en international virksomhed med gode karrieremuligheder indenfor detailhandel både i Danmark og i udlandet. Bilka giver dig dermed fantastiske forudsætninger og et solidt springbræt for din fremtidige karriere.

    #Hireforattitude

    En uddannelse i Bilka handler om meget mere end blot undervisning. ”We hire for attitude” hvilket betyder, at vi lægger stor vægt på din personlighed og attitude. Kompetencer er selvfølgelig vigtige hos os – men vores erfaring siger, at nøglen til succes ofte ligger i viljen og engagementet.

    Når du ansøger om en elevplads hos os gælder det derfor ikke kun om at vise os, hvad du kan, men også hvem du er. Derfor vil vi meget gerne høre om, hvad du tidligere har lavet – både uddannelse, fritidsarbejde, sport og andre aktiviteter.

    Fortæl os i din ansøgning, hvorfor du vil tage en elevuddannelse hos os og hvad du finder interessant. Hvilke styrker har du? – Hvorfor skal vi vælge dig? – Hvad er dine fremtidsplaner? Vis os viljen, så er du godt på vej til en elevuddannelse.

    Du er selvfølgelig altid velkommen til at vedhæfte en videoansøgning.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.