Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Aug

    Studentermedhjælper

    1221, København

    Har du erfaring med kommunikations- og webarbejde? Og vil du have et studiejob centralt i København med kommunikationsopgaver inden for både web, PR og sociale medier? Så er det dig, vi leder efter.

    Om Rigsarkivet

    Rigsarkivet er Danmarks fælles hukommelse. Vi indsamler, bevarer og formidler næsten 1000 års dokumentation om samfundet, både i digital og analog form. Vi er et af de førende arkiver i Europa inden for digital samfundsdokumentation. Vores strategi sætter fokus på at få Rigsarkivets meget store datamængder til at skabe endnu mere værdi for borgere, forskere, virksomheder og offentlige myndigheder.

    Om stillingen og Rigsarkivets kommunikationsteam

    Pr. 15. september 2020 eller snarest derefter er en stilling som studentermedhjælper ledig i Rigsarkivets Ledelsessekretariat i Rigsarkivets afdeling i København. Du bliver en del af vores kommunikationsteam, der kommer til at bestå af seks web- og kommunikationsfolk, heraf to studentermedhjælpere.

    Rigsarkivets kommunikationsteam har ansvar for: 

    • PR og medie- og andre strategiske samarbejder
    • Redaktion af Rigsarkivets hjemmesider og sociale medier
    • Drift og udvikling af Rigsarkivets hjemmesider
    • Rigsarkivets visuelle identitet
    • Rådgivning og sparring med fagkolleger vedr. kommunikation, web og presse

    Dine opgaver bliver fx at:

    • Skrive tekster til og opdatere indhold på Rigsarkivets hjemmeside og intranet
    • Producere og udsende nyhedsbreve (Mailchimp)
    • Optimere Rigsarkivets hjemmesider (SEO, webtilgængelighed og optimering via fx Siteimprove)
    • Bidrage med digital indholdsproduktion på tværs af web- og sociale platforme (i tekst, billeder, film, grafik, mv.) 
    • Assistere med pressehåndtering, pressemeddelelser og TV-hold samt journalister på besøg i Rigsarkivet
    • Rigsarkivet skal i den kommende tid have ny hjemmeside, ny kommunikationsstrategi og ny visuel identitet. Udover ovenstående, vil der derfor i 2020-2021 være mere rutineprægede opgaver knyttet til dette

    Om dig og dine kvalifikationer

    • Du er ved at uddanne dig inden for kommunikation, digital formidling, eller lignende og har mindst et år tilbage af dit studie.
    • Har relevant erfaring med lignende opgaver.
    • Du trives med lige dele redaktionelle og mere rutineprægede opgaver og er struktureret og grundig i arbejdet med begge dele.
    • Du er nysgering på Danmarks kulturarv og historie og vil gerne have erfaring inden for den offentlige forvaltning.
    • Og så er du idérig og sætter ligesom os, pris på et godt, uformelt samarbejde og har lyst til at tage medansvar for at opgaverne bliver løst i høj kvalitet og til tiden.

    Vi forudsætter, at du har kendskab til - og gerne erhvervserfaring med:

    • at skrive til web og intranet (intern kommunikation)
    • at arbejde i et CMS – gerne Wordpress
    • at bruge sociale medier professionelt
    • digital kvalitet og brugervenlighed (UX/UI)
    • SEO og Google Analytics
    • at arbejde på tværs af digitale platforme, med god teknisk forståelse

    Ansættelsesvilkår

    Du vil blive aflønnet efter OAO-fællesoverenskomsten og organisationsaftale mellem HK/Stat og Finansministeriet som studerende (Ny Løn).

    Arbejdstiden er gennemsnitlig 15-20 timer ugentlig fordelt på 2-3 faste dage. Vi har fleksible komme-gå-tider, så privat- og arbejdsliv hænger sammen.

    Vi indhenter straffeattest.

    Ansøgning og proces

    Du søger stillingen via www.sa.dk/job. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen ’Søg stillingen’ nederst på denne side.

    Ansøgningen skal indeholde CV, dokumentation for at du er indskrevet og læser ved en højere læreanstalt på en relevant uddannelse og dokumentation for evt. faglige kvalifikationer. Ansøgning med bilag skal være fremme senest den 30. august 2020. Der holdes samtaler i uge 37.

    Du kan læse mere om Rigsarkivet på www.sa.dk. Nærmere oplysninger om stillingen kan fås hos enhedschef Martin Bork, mb@sa.dk,  +45 41 71 73 63. 

    Rigsarkivet tilstræber at få så bred en sammensætning i personalet som muligt, hvorfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Okt



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Aug

    Forstår du at give den bedste rådgivning, mestrer du kunsten at opsøge en kunde, og er du altid på jagt efter det næste og det bedste salg? Har du samtidig en stor passion for god mad og oste, så er du den person vi leder efter!

    Vi søger nemlig en dygtig og dedikeret sælger til vores betjente disk i slagterafdelingen, som kan lide at arbejde i højeste gear, og som har fokus på kunder og resultater.

    Som sælger bliver din væsentligste opgave kontakten til og dialogen med kunderne. Du skal kunne lide at henvende dig til kunderne og ikke vente på, at de kommer til dig. Du skal have lysten, samtidig med at du forstår at yde den rette rådgivning og service, der tilsammen skaber en unik købsoplevelse for vores kunder.

    Du vil få ansvaret for det opsøgende salg, den gode rådgivning og smagsprøver af diverse karakterer. Vi vil fra den betjente disk kunne sælge ost, gode bøffer fra lokale kvæg, skiveskåret pålæg samt andre specialiteter Delikatessen har produceret.

    Den ugentlige arbejdstid vil lyde på 7 timer og vil kun være fredag fra 10-17. Det er vigtigt du vil være til rådighed i dette tidsrum.

    Har du ikke tidligere erfaringer med slagterområdet og andre specialiteter, vil du få den fornødne oplæring, således du vil føle dig udrustet til at give kunderne den bedste oplevelse og rådgivning.

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Slagtermester Bjarne Nielsen eller delikatesseleder Lasse Rasmussen tlf. 54 70 41 54

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 07 august 2020. Vi afholder samtaler løbende og ansætter når vi har den rette kandidat.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    20. Aug

    Salgsassistent

    4840, Nørre Alslev

    Leder du efter et job, som passer til skoleskemaet, og hvor du får ekstra ind på kontoen? Og vil du have det sjovt, imens du arbejder?

    Du kender helt sikkert ALDI Danmark. Vi var nemlig Danmarks første discountbutik, og nu leder vi efter dig som vores nye holdkammerat.

    Og det er et spændende tidspunkt, du kommer med på holdet, for vi arbejder hele tiden på at blive endnu bedre hver dag. Det vil du hurtigt opdage, når du starter i butikken i Nørre Alslev, hvor dine kommende kolleger glæder sig til at tage imod dig.

    Din hverdag

    Som salgsassistent er du med til at give kunderne de gode oplevelser, som gør, at de kommer igen. Du er butikkens smilende og imødekommende ansigt udadtil. Samtidig får du butikken til at se lækker og indbydende ud i godt samarbejde med dine kolleger. Du får grundig oplæring, så du er helt skarp, når du:

    • betjener kunderne ved kassen med verdensklasse service
    • hjælper med spørgsmål ude i butikken
    • fylder op og trimmer hylderne
    • får butikken til at shine, når du gør rent.

    Din profil

    Du er typen, som møder glad ind på arbejde og elsker at have det sjovt med dine kolleger og give kunderne de bedste oplevelser. Derudover forventer vi, at du:

    • er over 18 år
    • kan arbejde minimum 10 timer om ugen – så lægger vi vagterne, så de passer til dit skoleskema.

    Vores fordele

    • Som salgsassistent får du adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og noget fedt tøj til forskellige sjove events.
    • Du får også adgang
    • Du får også mulighed for at videreudvikle dig på vores elevforløb – og der er masser af karrieremuligheder i ALDI, hvis du har lyst.

    Kontakt

    Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Senada Darkulic på telefon 26320660.

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 20.08.2020 . Søg nu, da vi afholder samtaler løbende.

     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu har vi sat gang i en bevægelse imod at blive danskernes foretrukne detailkæde. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at gøre hver dag endnu bedre. 

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    20. Aug

    1. Assistent - Nørre Alslev

    4840, Nørre Alslev

    Er du klar til at få ansvar og være den, chefen trygt kan overlade butikken til, når der skal åbnes og lukkes? Som 1. assistent får du masser af udviklingsmuligheder og gode fordele.


    Du kender allerede ALDI Danmark. For vi var de første i Danmark til at tilbyde høj kvalitet til discountpriser. I dag har vi skudt en spændende udvikling i gang under navnet: ”Hver dag endnu bedre”, og den udvikling inviterer vi nu dig med til som vores nyeste 1. assistent i butikken i Nørre Alslev.

    Din hverdag

    Du er med til at gøre butikken salgsklar og give kunderne en fantastisk oplevelse i samarbejde med dine kolleger. På samme tid er du også den, der kan tage ansvaret for butikken, når både butiks- og souschefen er ude af huset – såsom om morgenen, aftenen og i weekenderne.

    Du får en sjov hverdag med masser af service og godt humør, når du:

    • med kunden i centrum giver den bedste service – både ved kassen og ude i butikken
    • får nøglerne og både kan åbne og lukke butikken
    • tæller kassen op, når du lukker
    • trimmer og fylder op ude på hylderne efter vores koncept.

    Din Profil

    Du er typen, som møder glad ind på arbejde og elsker at have det sjovt med dine kolleger samt give kunderne de bedste oplevelser. Derudover forventer vi, at du:

    • er fyldt 18 år – og har du arbejdet i butik før, så er det bestemt en fordel
    • er ansvarsbevidst og lige går en ekstra runde, så butikken altid spiller
    • kan arbejde 20 timer hver uge.

    Vores fordele

    • Du får de bedste muligheder for at udvikle dig og få din første ledererfaring på CV’et – og en mulig karrieresti, hvor du videreudvikler dit ledertalent på ALDI Academy, f.eks gennem vores Butikschefstrainee forløb.
    • Du får et job, som passer godt til dig, uanset om du vil gå karrierevejen, have et studiejob eller er i gang med et sabbatår.
    • Du får adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og flot tøj til forskellige sjove events.
    • Du får adgang til frisk frugt hver gang du er på arbejde, som en del af ALDI’s frugtordning.

    Kontakt

    Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Senada Darkulic på telefon 26320660.

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 20/08/2020 . Søg nu, da vi afholder samtaler løbende.

     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu har vi sat gang i en bevægelse imod at blive danskernes foretrukne detailkæde. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at gøre hver dag endnu bedre. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Do you pay a lot of attention to your Twitch streaming? Do you ensure that your videos are always on point? Do you have many followers? Then this is the way to make extra money! Sign up quickly and become one of the successful Twitch streamers at Loggershut.gg

    Job Description

    As an Twitch streamer at Loggershut you are visible to companies that want to make their products / services known through you. Sound good? Yes? Then the cooperation between you and the company can start.

    What we offer:

    It is very easy to become an influencer by streaming and it has many advantages:

    • Registering as a Twitch streamer is free of charge
    • You can decide for yourself which services / products you advertise
    • You can always delete your account
    • You are easy to find for companies
    • Registration is done within 5 minutes

    We ask:

    • A suitable social media profile
    • Suitable amount of followers
    • Your registration at Loggershut.gg

    How do I register myself?

    Click on the ''apply now'' button. You will then be redirected to the Loggershut.gg registration page. To register, we ask non-sensitive information and links to your social media account (s) that apply.

    Once you are registered as an influencer on Loggershut.gg, we check your social media profiles. 

    If you have a suitable profile, this is of course accepted and companies can contact you so that you can advertise the products / services of the company, and thus earn money!

    Go for your next Twitch sponsorship now.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    16. Aug

    Vil du gerne med på en rejse i en fremadstormende branche, så er det dig vi søger.

    Om Loggershut:

    • Loggershut er online i mere end 10 lande, og tilbyder kunderne influencer marketing, samt kurser deri.
    • I Danmark er der mere end 1900 influencers tilknyttet portalen.

    Der kan være flere tilgange til jobbet:

    • Du har gode salgsresultater fra et telemarketing-bureau
    • Du har en iværksætter i maven, og er klar til at bevise, at du kan skabe gode salgsresultater
    • Du er SoMe-influencer med mange følgere, og kan simpelthen ikke lade være med at fortælle alle om, hvor genialt det er, og fortælle om dine gode salgsresultater som influencer

    Det er vigtigt, at du kan arbejde:

    • Struktureret
    • Selvstændigt
    • Vedholdende

    Du skal kunne bevare motivationen, selvom du hører mange sige: "Nej tak"

    Jobbet

    Du kommer både til at sælge:

    • Abonnementer
    • Kurser

    og skaffe deltagere til events.

    Din arbejdsplads og løn

    • Din arbejdsplads er hjemmefra, hvilket giver dig en høj grad af fleksiblitet
    • Det forventes, at du kan ringe til de potentielle kunder i tidsrummet: Mandag til fredag, kl. 09-16
    • Antal timer aftales efter aftale, men det forventes at du har 3-8 timer til dette job pr. uge
    • Din løn er 130 kr/timen + bonus

    Jobsamtaler vil foregå via Google Hangout i uge 34.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    20. Sep

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge Dk’s måske bedste burgere!’

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.