Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    7. Jun

    Slagter søges til produktion i specialiteter (pølsemager) på daghold

    Har du erfaring med produktion, og er du uddannet gourmetslagter/detailslagter? Så er det dig vi leder efter!

    Vi søger en dygtig, alsidig og robust produktionsmedarbejder, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

      -Produktion -Modtagelse af varer -Forsendelse af varer -Kvalitetskontrol -Pakning -Håndtering -Forefaldende arbejde


    Faglige kompetencer:

      -Du er uddannet detailslagter -IT på middel niveau eller derover -Dansk i skrift og tale -Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig


    Personlige egenskaber:

      -Du er robust og klar til nye krævende udfordringer -Du er omgængelig og imødekommende -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden (mødertider er 06.00 mandag til fredag) -Du kan fremvise straffeattest


    Stillingen er med henblik på fastansættelse - Try & Hire forløb via JKS

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    7. Jun

    SuperBrugsen Give

    Du bliver en del af en butik med 75 medarbejdere. Vi er en butik i konstant udvikling, som altid er salgsklar. Vores medarbejdere er ansvarsbevidste og dygtige, og står altid klar til at hjælpe vores kunder samt videreføre vores gode ry i lokal området.

    Vi er lige blevet færdig med en kæmpe udvidelse/modanisering af slagter og delikatesse afdelingen, det har resulteret i en af Danmarks flotteste afdelinger.....  

    Vi tilbuder

    • En spændende 37 timers stilling med gode personlige udviklingsmuligheder.
    • Gode arbejdsforhold hvor du selv sætter dit præg på din hverdag.
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand.
    • Coop feire hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser.

    Opgaver

    • Daglig produktion og kundebetjening i afdelingen.
    • Salgsklar og inspirerende disk med høj standart hver dag.
    • Basis på plads, herunder priser - datovarer - salgsklar m.m.
    • Disponering rengøring og egenkontrol.
    • Indgå i et team som udover dig, består af 10 medarbejder.

    Vi forventer

    • Du har en baggrund , der relaterer til fødevareproduktion meget gerne fra en delikatesse afdeling.
    • Kan tænke ud af boksen og sikre en inspirerende afdeling.
    • Kan planlægge og kan arbejde i en hektisk hverdag, er fleksibel med arbejdstider.
    • Er en udadvent person med lyst til at samarbejde og trives i et aktivt og humørfyldt butiksmiljø.

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte

    Delikatesseleder Annika Jensen  på tlf. 7573 1422 eller Uddeler Claus Villumsen på tlf. 7641 9000 / 2266 2613 

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 13.06.2020

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun



    I Lidl har vi over 115 butikker i Danmark og en vision om at redefinere dansk discount. Hvis dit drive matcher vores, kan det blive din billet ombord på vores rejse mod nye mål. Vi er allerede den største dagligvarekæde i Europa og verdens fjerde største med mere end 10.000 butikker på verdensplan. Vi har succes, fordi vi tænker stort, planlægger i detaljen og giver vores ledere et stort ansvar for at føre vores velafprøvede koncepter ud i livet. Du lykkes i Lidl, og det gør du især som District Manager, hvis du ikke er bange for at stå ved dine ambitioner og kan få dine medarbejdere til at gøre det samme.
     

    Som District Manager i Lidl bliver du leder. Du får ansvaret for drift og ledelse af alle Lidl-butikkerne i dit distrikt. Det er dig, der motiverer og udvikler dine butikschefer ledelsesmæssigt og sørger for, at både trivsel og fastholdelse af dine medarbejdere er i top. Du bruger din veludviklede forretningssans og dine ambitioner om at levere resultater, når du sparrer med butikscheferne om butiksdriften.

    Du bliver også ansvarlig for at:

    Du har en uddannelse på minimum bachelorniveau, som du ønsker at bruge i en virksomhed, hvor vi motiveres af at yde vores bedste og levere resultater. Du har udpræget forretningssans, og du kan omsætte teori til forståelig praksis, når du samler dine medarbejdere om jeres fælles mål. Du er synlig og resultatsøgende, og din gennemslagskraft og gode kommunikationsevner gør dig i stand til at få alle dine medarbejdere med på holdet. Du prioriterer og planlægger din hverdag knivskarpt, du har blik for detaljen og ved, at selv små fejl kan have store konsekvenser for kundeoplevelsen og vores indtjening. Samtidig motiveres du i et job, hvor der er fart over feltet og plads til ambitioner.

    Vi ser gerne, at du har:

    Som District Manager i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med vores kolleger i branchen. Din bil er dit kontor, og det giver dig fleksibilitet og frihed. Du får også mulighed for at lægge en ambitiøs karriereplan, der kan bringe dig langt ud over landets grænser eller ind på vores hovedkontor. I Lidl overlader vi nemlig intet til tilfældighederne - heller ikke dit grundige oplæringsforløb, som giver dig forudsætningerne for at lykkes i jobbet, før du for alvor bliver sluppet løs.

    5 gode grunde til at blive District Manager i Lidl:


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Recruitment Consultant Anders Hermann på telefon 6034 0613 eller mail anders.hermann@lidl.dk.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som District Manager i Lidl bliver du leder. Du får ansvaret for drift og ledelse af alle Lidl-butikkerne i dit distrikt. Det er dig, der motiverer og udvikler dine butikschefer ledelsesmæssigt og sørger for, at både trivsel og fastholdelse af dine medarbejdere er i top. Du bruger din veludviklede forretningssans og dine ambitioner om at levere resultater, når du sparrer med butikscheferne om butiksdriften.

    Du bliver også ansvarlig for at:

    • Arbejde med hele HR-paletten fra rekruttering til fratrædelse
    • Analysere samtlige nøgletal til brug for optimering af butikkernes drift
    • Sikre, at medarbejdere og butikker overholder vores koncepter


    Om dig

    Om dig

    Du har en uddannelse på minimum bachelorniveau, som du ønsker at bruge i en virksomhed, hvor vi motiveres af at yde vores bedste og levere resultater. Du har udpræget forretningssans, og du kan omsætte teori til forståelig praksis, når du samler dine medarbejdere om jeres fælles mål. Du er synlig og resultatsøgende, og din gennemslagskraft og gode kommunikationsevner gør dig i stand til at få alle dine medarbejdere med på holdet. Du prioriterer og planlægger din hverdag knivskarpt, du har blik for detaljen og ved, at selv små fejl kan have store konsekvenser for kundeoplevelsen og vores indtjening. Samtidig motiveres du i et job, hvor der er fart over feltet og plads til ambitioner.

    Vi ser gerne, at du har:

    • En uddannelse på minimum bachelorniveau eller en uddannelse som cand.merc., HD eller tilsvarende. Nyuddannede tages også i betragtning
    • Gennemslagskraft og praktisk erfaring med ledelse og distanceledelse – gerne fra en lignende stilling i detailbranchen
    • Udpræget forretningssans og -forståelse
    • Overblik og fokus på detaljen
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    Som District Manager i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med vores kolleger i branchen. Din bil er dit kontor, og det giver dig fleksibilitet og frihed. Du får også mulighed for at lægge en ambitiøs karriereplan, der kan bringe dig langt ud over landets grænser eller ind på vores hovedkontor. I Lidl overlader vi nemlig intet til tilfældighederne - heller ikke dit grundige oplæringsforløb, som giver dig forudsætningerne for at lykkes i jobbet, før du for alvor bliver sluppet løs.

    5 gode grunde til at blive District Manager i Lidl:

    1. Et lederjob med stort ansvar og indflydelse
    2. Muligheden for at skabe resultater
    3. Grundig oplæring i Lidls butikskoncepter og ledelsesprincipper
    4. 12 ugers oplæring i et andet Lidl-land
    5. Fri bil af mærket BMW, fleksibilitet og attraktiv løn


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Recruitment Consultant Anders Hermann på telefon 6034 0613 eller mail anders.hermann@lidl.dk.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Jun

    Produktionsmedarbejder til fast aftenhold i støberiafdeling ved Velux i Thyregod

    Har du epoxybevis, eller er du villig til at tage det gennem JKS? Så er det dig, vi søger for vores gode samarbejdspartner Velux i Thyregod. Du vil indgå i deres støberiafdeling med henblik på fastansættelse. Stillingen er på fast 4 dages aftenhold fra mandag til torsdag.

    I denne stilling vil du indgå i støberiafdelingen, hvor man overordnet samler vinduesrammerne, kommer dem i støbeforme, og sliber dem, så der er en pæn og jævn overflade. Du vil ikke være i kontakt med den flydende form af epoxy, men du skal være opmærksom på støvpartikler, hvis du har allergier (der er de fornødne hjælpemidler og værn).

     

    Arbejdsopgaver:

      -Samling af vinduesrammer -Op- og nedtagning af vinduesrammer fra støbeforme -Manuel slibning af emner -Kvalitetskontrol - registrering i system ift. eventuelle fejl -Håndtering -Forefaldende arbejde

     

    Faglige kompetencer:

      -Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed -Du har epoxybevis (hvis ikke du har, skal du være villig til at tage det, hvilket JKS finansierer) -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig

     

    Personlige egenskaber:

      -Du er vant til fysisk arbejde, da der er en del løft -Du er robust og klar til nye, krævende udfordringer -Du er omgængelig og imødekommende -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden -Du kan fremvise straffeattest

     

    Arbejdstider:

    Stillingen er på fast 4 dages aftenhold mandag til torsdag. Bemærk at arbejdstiderne varierer ift. bestemte tidspunkter på året.

     

    BEMÆRK - ALLE henvendelser angående stillingen skal gå igennem JKS. Har du spørgsmål, bedes du kontakte JKS Vejle på tlf.: 76 65 57 53.

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår, og der er opstart hurtigst muligt.

     

    Ansøgning:

    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning, billede og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende, og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet.   

    Bemærk: Ansøgninger, der sendes direkte pr. mail, kommer ikke i betragtning, så brug Søg Stillingen funktionen nedenfor.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    7. Jun

    Bliv delikatesseelev i SuperBrugsen Give.

    Lær at lave god, hjemmelavet mad. Få et stærkt fællesskab i et godt og dygtig team.
    Bliv delikatesseelev i Superbrugsen Give. Vi fokuserer på god mad og salgsklar diske og ikke mindst service heledagen og alle dage i ugen., og vi glæder os til at byde dig velkommen i en super afdeling, hvor der både er slagtere og delikatessefolk ialt 11 fuldtids.

    Vi er lige blevet færdig med en stor ombygning af de 2 afdelinger og har nu et at landets bedste/flotteste afdelinger.

    Du lærer af de bedste
    I SuperBrugsen møder vores kunder dygtige fagfolk. Det gør du også - og de hjælper dig, så du lærer håndværket fra bunden. Samtidig lærer du hurtigt de lokale kunder at kende og kangive dem en god og vejledene service, du får en elevtid med spændende udfordringer, hvor du møder kunderne ved disken.

    • Du lærer at købe ind, anrette og tilberede alt fra frikadeller og smørrebrød til tapas og lasagne.

    En god elevtid
    Du får en god og målrettet elevtid, hvor du også kommer på kursus med andre elever og der er en masse fælles aktiviteter, der giver dig venskaber for livet.
    Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på kvalitet, madglæde og sammenhold.

    Hvad skal jeg kunne?

    • Du har helt sikkert lyst til at lære et håndværk og blive dygtig til det.
    • Du synes, det er spændende at være i butikken og lære at tale med kunder.
    • Vi foretrækker, at du har gennemført grundforløbet ’Gourmetslagter’ eller ’Detailslagter’, men som minimum skal du have gennemført 9. klasse.
    • Start hurtigst muligt.


    Yderligere information - Så kig forbi, og tag en snak med Uddeler Claus Villumsen tlf 76419000 eller Delikatesseleder Anika Jensen 76419001. Du kan også sende din ansøgning via ”Søg job”  senest d. 18.06.2020

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Do you pay a lot of attention to your Twitch streaming? Do you ensure that your videos are always on point? Do you have many followers? Then this is the way to make extra money! Sign up quickly and become one of the successful Twitch streamers at Loggershut.gg

    Job Description

    As an Twitch streamer at Loggershut you are visible to companies that want to make their products / services known through you. Sound good? Yes? Then the cooperation between you and the company can start.

    What we offer:

    It is very easy to become an influencer by streaming and it has many advantages:

    • Registering as a Twitch streamer is free of charge
    • You can decide for yourself which services / products you advertise
    • You can always delete your account
    • You are easy to find for companies
    • Registration is done within 5 minutes

    We ask:

    • A suitable social media profile
    • Suitable amount of followers
    • Your registration at Loggershut.gg

    How do I register myself?

    Click on the ''apply now'' button. You will then be redirected to the Loggershut.gg registration page. To register, we ask non-sensitive information and links to your social media account (s) that apply.

    Once you are registered as an influencer on Loggershut.gg, we check your social media profiles. 

    If you have a suitable profile, this is of course accepted and companies can contact you so that you can advertise the products / services of the company, and thus earn money!

    Go for your next Twitch sponsorship now.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Som Restaurantchef får man muligheden for at komme med på en fantastisk rejse med en kæde, der er i stærk udvikling.

    Jobbet:
    Som Restaurantchef får du en nøglerolle i at servere kvalitets fastfood måltider til danskerne, skabe solid udvikling og indtjening i restauranten samt sikre engagerede medarbejdere.

    Du vil have følgende ansvarsområder:

    • opfylde målsætningen om tilfredse gæster der føler sig velkomne og kommer igen.
    • motivere og coache dine medarbejdere i et åbent og humørfyldt miljø
    • sikre en restaurant med høj kvalitet, service og driftstandarder
    • sætte ind på handlingsmuligheder for at sikre vækst i KPI'erne i et tæt samarbejde med din Area Manager

    Din profil:

    • leder der får det bedste frem i dine medarbejdere
    • overblik og struktur
    • et stærkt drive der går efter at udvikle restauranten, dens KPI'er og medarbejdere
    • arbejder selvstændigt, er flittig og har styr på detaljerne
    • er synlig og går forrest i hverdagen – med højt humør – og kan omsætte snak til handling

    Virksomheden tilbyder dig:

    • Et udfordrende job i en dansk virksomhed i rivende udvikling der tager kampen op imod både internationale og lokale aktører i markedet.
    • En dynamisk virksomhed i et spændende marked med konkurrence og muligheder.
    • En virksomhed der tilbyder forskellige spændende udviklingsmuligheder afhængig af talent og interesser.
    • Vi tilbyder fast markedskonkurrerende løn + bonus program + uddannelsesmuligheder

    Er du interesseret?
    Så send os en uopfordret ansøgning.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Du har allerede erfaring med ledelse og et stærkt konkurrencegen. Nu søger du en arbejdsplads, hvor du kan udvikle dig, og hvor du får en masse ansvar. Du har ambitioner om at blive den nye restaurantchef.

    Bliv leder for en af landets bedste fastfoodrestauranter
    Hos Sunset Boulevard vægter vi kvalitet og effektivitet meget højt. Sunset Boulevard er kendetegnet ved dygtige og engagerede medarbejdere. Vi er et ungt team, og vi vokser endnu mere. Det er her, du kommer ind i billedet, for du varetager den daglig drift og leder dine medarbejdere og yder service for gæsterne på højeste niveau.

    Mere end en administrativ opgave
    På en typisk vagt varetager og udvikler du restaurantens daglige drift. Du sørger for, at gæsterne får lækker mad på mindre end 5 minutter. Hver dag tager du dig af de administrative opgaver som løn, varebestilling og vagtplaner. Men det er på gulvet, du bruger størstedelen af tiden. Her sørger du for, at restauranten præsterer på højeste niveau.

    ”Heldigvis består mit arbejde ikke i, at jeg sidder på et kontor hver dag. Det vil dit heller ikke. De fleste
    dage er du ude på gulvet blandt gæsterne og dine medarbejdere. Det er her, tingene sker, så du får et
    godt overblik over restauranten, når du leder mellem 3 og 10 medarbejdere på en typisk vagt,”
    fortæller Assistent Manager Pernille

    Du træner og udvikler dine medarbejdere
    En af dine kerneopgaver bliver at træne og udvikle personalet – både de nye og de erfarne. Du motiverer dem til at yde deres bedste og har øje for, hvem der er fremtidens leder.

    ”En god leder bemærker, når medarbejderen yder en ekstra indsats. Det var det, der gjorde, at jeg rykkede fra
    at være almindelig medarbejder til min nuværende position som supervisor, og at jeg konstant gør mit bedste,”
    Fortæller Assistent Manager Tobias

    Vi tilbyder løbende udvikling af dine lederevner
    Når du starter, får du grundig oplæring, og vi sørger for, at du løbende får ledelsestræning, så du bliver endnu bedre til at drive og udvikle restauranten. Vi lægger ikke skjul på, at det er vigtigt, at du har mod på at overtage ansvaret som en af vores fremtidige restaurantchefer. Det her er nemlig en stilling, hvor du bliver en central del af restaurantens udvikling.
    Samtidig tilbyder vi også intern uddannelse der er med til at gøre at du får de rigtige værktøjer både ift. drift, økonomi og ledelse så du føler dig rigtig godt klædt på når du skal lede din egen restaurant.

    Forretningssans, ledererfaring og øje for detaljen
    Det falder dig naturligt at tage ansvar, og du sætter en ære i, at din restaurant præsterer sit bedste – også når du ikke er på arbejde.

    • Du har erfaring som assistent manager, shiftmanager eller andre relevante jobs hvor du har arbejde med drift og ledelse i en eller anden grad.
    • Du trives med en travl hverdag og kan bevare det kølige overblik, når det bliver ekstra hektisk.
    • Du har en medfødt forretningssans og er ikke bange for at prøve den af.

    Er du interesseret?
    Så send os en uopfordret ansøgning.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.