Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Sep

    Drømmer du om en hverdag med fuld fart på, og vil du lære alt om at drive en butik?

    Hvis du samtidig kan arbejde selvstændigt og kan se dig selv tage massere af ansvar, så har du lige nu muligheden for, at kick-start din salgskarriere i Dagli’Brugsen Sjørup.

    Du kommer til at lære alt om at drive en dagligvarebutik med et stærkt lokalt koncept, og du får gode muligheder for at bringe dine egne ideer i spil.

    Dagligdagen i butikken

    Sjørup er en lille hyggelig by med knap 300 indbyggere. Beliggende ved 2 meget trafikerede veje, ca. 20 km vest for Viborg.

    Vi er en butik i udvikling, med flere muligheder for at øge salg og med plads til lokal købmandsskab.

    Vi sætter kunden i centrum og bakker op omkring alt der sker i vores lokalområde.


    Som salgselev arbejder du fuld tid i Dagli’Brugsen Sjørup. Vi vil lære dig, hvordan du bliver en god købmand, der kan skabe salg og indtjening til din butik. Du får lov til at prøve kræfter med det hele – lige fra vareopfyldning i butikken, varebestilling, optimering af lageret, kundeservice på gulvet og i kassen til opfølgning på butikkens nøgletal. Kun din egen nysgerrighed sætter grænsen.

    Vi har masser af spændende aktiviteter i gang året rundt. Hver 14. dag kommer der ny avis, som butikken skal stå klar til – og vi laver altid spændende udstillinger op til de større sæsoner, som f.eks. jul, påske, halloween, mv. Vi støtter også op om de aktiviteter, der er i lokalområdet.

    I vores butik er vi et team på ca.15 engagerede kolleger, som arbejder sammen om at skabe lokalområdets bedste dagligvarebutik og arbejdsplads.

    Fede skoleophold
    I løbet af dine 2 år som elev er du på 9 skoleophold af 1 uges varighed. På skolen lærer om du teorien bag alle de ting I udfører i butikken i dagligdagen – og pludselig giver det mening, hvorfor I gør som I gør. Skoleopholdene er meget andet end at sidde på skolebænken. I kommer bl.a. på besøg i Coops Hovedkontor, har en masse fælles aktiviteter og hører oplæg fra forskellige relevante fagpersoner.

    På skolen møder du salgseleverne fra alle Coops kæder og der er rig mulighed for at danne netværk og få en masse nye venner.

    Det 9. skoleophold er en studietur til en europæisk storby, hvor I undersøger forskellige butikskoncepter.

    Der er fokus på din udvikling
    Du får din egen udviklingsplan, og I følger op på, at du når i mål med din læring i butikken. Du får løbende feedback på din udvikling, således vi sikrer, at du bliver rigtig dygtig. Vi forventer af dig, at du er positiv, udadvendt, nysgerrig og villig til at lære en hel masse om salg og drift. Derudover brænder du for kunder og god service – det er dét vi lever af.

    Adgangskrav

    • Du har bestået EUD-grundforløb 1+2, EUX eller HHX. Alternativt kan du have en STX/HF/HTX – suppleret med 5 ugers adgangsgivende EUS-forløb.

    Vil du vide mere?
    Du er velkommen til at kontakte Uddeler John Østergaardpå telefon 97 54 80 04 eller john.oestergaard@daglibrugsen.dk – eller kig forbi butikken til en snak.

    Send din ansøgning via ”Søg Job” senest den 24.10.2021

    Vi holder samtaler løbende og lukker stillingen, når den rette kandidat er fundet.

    I Dagli’Brugsen er vi tættere på kunderne
    Dagli’Brugsen er den lokale købmand og et vigtigt aktiv i de byer, vi er repræsenteret. Vi nyder fordelene af at være en del af en kæde samtidig med, at vi kan drive butikkerne med fokus på lokale initiativer, lokale varer, osv. Og så er vi en vigtig brik i byens liv – vi både støtter og tager initiativ til lokale arrangementer, som giver et twist i det daglige arbejde. Vi er desuden mindre butikker med et rigtig godt sammenhold, hvor hver medarbejder får meget ansvar, og hvor vi hjælper hinanden med alle opgaver.
    Bliver du ansat i Dagli'Brugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Sep

    Kvickly i Holstebro
    Du bliver en del af et varehus med i alt 135 medarbejdere. Vi er byens førende varehus, som vandt "Byens bedste butik + dagligvarebutik" i 2019!! og vi en travl butik med dygtige medarbejdere, der trives i en butik med masser af dynamik og som står klar til at hjælpe vores mange kunder

    Vi tilbyder:

    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

    Opgaver
    De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Ekspedition i vores forområde, som består af kasselinien, Scan & Betal, kiosk og Brødcooperativet
    • Yde den bedste kundenservice
    • Vareopfyldning
    • Lettere rengøring

    Vi forventer, at du..

    • kan arbejde ca 20 - 25 timer om ugen, som er fordelt på både dag/aften og weekend timer
    • er servicemindet, fleksibel, mødestabil og sætter kunden i fokus
    • er en glad og udadvendt person med lyst til at samarbejde
    • evner at få det bedste ud af dig selv hver dag, hver uge hele året

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Marianne Kjærgaard på tlf: 96107863

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 10 oktober

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Sep

    SuperBrugsen Billund er nybygget i 2017. Vi sætter madglæde og kvalitet i fokus. Holder en høj standart og har gode arbejdsforhold, med en høj medarbejdertrivsel til følge.

    Opgaver:

    Bage Bake-off brød og sælge friskbagt brød, leveret fra centralt afbagningssted.

    Området har kundebetjening af morgenbrød kl. 7.00-11.00, og er herudover selvbetjent.

    I samarbejde med de andre medarbejdere i afdelingen skal du sikre, at den altid fremstår indbydende, salgsparat og særdeles sæsonaktuel. De væsentligste opgaver er bl.a:

    Bage og fylde op i bagerskabene

    Kundeekspedering

    Salgsplanlægning og varebestilling

    Et relateret ansvarsområde i Food

    Sprede begejstring iblandt kunder og kollegaer

    Du har en ugentlig hverdagsfridag, og arbejder hver 3. weekend.

    Vi forventer, at du:

    er synlig i butikken

    har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab

    er i besiddelse af humor og er generelt positivt indstillet

    går forrest og tager ansvar

    arbejder rationelt og har ordenssans

    kan arbejde selvstændigt

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:

    Serviceleder Lisbeth Engskov tlf. 76511054

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Souschef - Vejle området

    9000, Midtjylland

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef. I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar. Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    • Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef. Som souschef i Lidl får du:

    • En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    • Branchens bedste sammenhold
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Mads Bøgild på telefon 42120515, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    2. Okt

    Erfaren lagermedarbejder med truckcertifikat til Velux i Thyregod

    Kan du se dig selv arbejde hos en stor og kendt virksomhed, og er du klar til nye udfordringer? Så er det måske dig, vi søger for vores gode samarbejdspartner Thyregod Bygningsindustri (en del af Velux Gruppen). Opstart er hurtigst muligt for den rette.

    Hos Thyregod Bygningsindustri A/S vil du blive en del af Velux Gruppens kompetencecenter for polyrethan ovenlysvinduer. Du vil få 150 nye kolleger fordelt på fabrikken, og i denne stilling vil du indgå i et tætknyttet team på lageret på aftenhold.

    Hos Velux sætter de en stor ære i at tage imod nye medarbejdere, så man hurtigt falder til i teamet. Hertil er der en kultur om løbende forbedringer, både ift. at forbedre arbejdsgangene og arbejdssikkerheden, så det forventes, at du aktivt bidrager til denne udvikling. Derudover er der stor fokus på faglig og personlig udvikling.

    Der er travlt hos Thyregod Bygningsindustri, og derfor søger de flere medarbejdere til både længerevarende vikariater og til fastansættelser på deres lager på aftenhold. Oplæring kan evt. foregå på dagholdet.

    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne varierer, og vil være inden for følgende områder:

      -Kørsel med truck -Plukke materialer til produktionen -Forsyning til afdelingerne  -Pakning -Kontrol -Registrering -Forefaldende lagerarbejde

    Faglige kompetencer:

      -Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde -Du har kendskab til LEAN (ikke et krav men en stor fordel) -Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig -Kendskab til SAP og Warehouse lagerstyring (ikke et krav, men en stor fordel) -Truckcertifikat og gyldigt kørekort B

    Personlige egenskaber:

      -Du taler og forstår dansk -Du er omgængelig og imødekommende -Du er stabil og møder til tiden -Du tager selv initiativ -Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver -Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende -Du kan fremvise straffeattest

    Arbejdstider:
    Stillingen er på aftenhold og bemærk at arbejdstiderne varierer ift. bestemte tidspunkter på året. Du er velkommen til at kontakte JKS for yderligere oplysninger herom.

    BEMÆRK - ALLE henvendelser angående stillingen skal gå igennem JKS. Har du spørgsmål, bedes du kontakte Dorthe Klüver, JKS Vejle på tlf.: 76 65 57 59.

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår, og der er opstart hurtigst muligt for den rette kandidat.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning, billede og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende, og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet.   

    Bemærk: Ansøgninger, der sendes direkte pr. mail, kommer ikke i betragtning, så brug "Søg Stillingen" funktionen nedenfor.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Butikschef - Århus

    9000, Midtjylland

    Er du klar til at stå i spidsen for din helt egen Lidl-butik? Kan du lede og motivere et helt butiksteam og sørge for, at butikken altid står snorlige, så vores kunder får den bedste indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye butikschef!

    I Lidl arbejder vi hårdt for at skabe resultater og fortsætte vores vækst, så vi bliver danskernes foretrukne indkøbssted. Vi er nemlig ikke bange for ambitioner – og her er også plads til dine. Hvis du kan lede, inspirere og udvikle dine medarbejdere til at give kunderne den bedste indkøbsoplevelse, finder du ikke et bedre sted at investere dig selv og din karriere end i Lidl. Vi har nemlig en plan for det hele, også for dig. Det er derfor, vi siger, at du lykkes i Lidl.
     

    Som butikschef er det dig, der sørger for, at alt går op i en højere enhed. Du går forrest og motiverer dine medarbejdere til at skabe rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Du sørger for, at alle opgaver bliver fulgt til dørs, og at butikken altid er salgsklar. Samtidig sørger du for, at dine medarbejdere trives, og du bakker dem op i deres udvikling.

    Du bliver også ansvarlig for at:

    • Lede og fordele den daglige butiksdrift
    • Tage del i den daglige drift af butikken, fx varebestilling og -opfyldning
    • Oplære, uddanne og motivere dine medarbejdere i butikken
    • Planlægge aktiviteter og arbejdsplaner
    • Implementere, analysere og optimere Lidls butikskoncepter
    • Analysere og følge op på nøgletal og bruge dem aktivt til at nå butikkens mål. Herunder omsætte KPI’er til håndgribelige mål og fokusområder
    • Rekruttere nye medarbejdere
       

    Du har muligvis en lederuddannelse og har med succes motiveret og ledet et hold af medarbejdere til at skabe gode resultater. Måske er du allerede en dygtig og resultatorienteret butikschef eller afdelingsleder hos en af vores kolleger i branchen, eller også har du en tilsvarende baggrund og lyst til at investere dig selv og din karriere i en velfungerende arbejdsplads med store ambitioner og højt til loftet. Udover at du tager aktivt del i den daglige drift og har det overordnede overblik, forventer vi, at du:

    • Har erfaring fra en lignende stilling
    • Er empatisk, motiverende og har en anerkendende ledelsesstil
    • Handler ansvarsbevidst og kan uddelegere og følge opgaverne til dørs
    • Er resultatorienteret og har forretningssans
    • Er serviceminded og kan skabe rammerne for gode indkøbsoplevelser
       

    Som butikschef i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en attraktiv lønpakke. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personlig og fagligt.

    5 gode grunde til at blive butikschef i Lidl:

    1. Mulighed for at skabe dine egne resultater med din egen butik
    2. Chancen for at vise, hvad du kan i Europas største detailkæde
    3. Du bliver en del af en konceptstærk international virksomhed, hvor fundamentet er lagt for, at du lykkes
    4. Mulighed for at udvikle dig i din stilling eller i en anden del af forretningen
    5. Fri bil af mærket BMW efter prøvetiden på 3 måneder og særdeles attraktiv lønpakke


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Louise Buhl Nielsen på telefon +45 42120552, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Souschef - Århus området

    9000, Midtjylland

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.
     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    • Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp
       

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef.

    Som souschef i Lidl får du:

    • En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    • Branchens bedste sammenhold
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Attraktiv lønpakke


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Louise Buhl Nielsen på telefon +45 42120552, hverdage mellem kl. 8 – 16.



     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Har du et stærkt konkurrencegen, og har du lyst til at være en del af en af landets bedste fastfoodrestauranter, hvor du har gode muligheder for at udvikle dig? Så har vi et spændende job til dig! 

    Hos Sunset Boulevard søger vi lige nu en ambitiøs kollega, der med sin store interesse for ledelse kan varetage den daglige drift og lede sine medarbejdere samt yde service for gæsterne på højeste niveau. 

    Sunset Boulevard er en arbejdsplads, der smager af mere
    Som Assistant Manager er du næstkommanderende og restaurantchefens højre hånd. Hvis du drømmer om mere, vil du blive tilbudt en intern uddannelse, der er rettet mod at styrke dit talent, så du kan blive klædt på til den dag, hvor du måske selv skal være vores næste dygtige restaurantchef. Hver dag tager du dig af en række forskellige administrative opgaver, men du bruger dog størstedelen af tiden på gulvet, hvor du viser vejen og går forrest i tæt samarbejde med restaurantchefen. Med skulder ved skulder-ledelse mestrer du at udvikle og træne både nye og erfarne ansatte, så de motiveres til at yde deres bedste.

    Du kan se frem til en udfordrende hverdag, hvor du blandt andet vil håndtere følgende opgaver: 

    • varetagelse og udvikling af restaurantens daglige drift i samarbejde med restaurantchefen 
    • træning og udvikling af personale med en god trænende adfærd – både de nye og de erfarne 
    • varebestilling, lagerstyring og registrering af løn
    • servering af lækker mad på mindre end fem minutter og nærværende gæsteservice.

    Vi leder efter en kollega med en stærk forretningsforståelse, der sætter en ære i, at restauranten præsterer sit bedste – også når du ikke er på arbejde.

    Vi er en landsdækkende kæde med fokus på kvalitet, effektivitet og miljørigtige hensyn
    Når du arbejder hos Sunset Boulevard, bliver du en del af en dynamisk virksomhed med danske værdier. Vi er kendetegnet ved vores dygtige og engagerede medarbejdere, hvor ærlighed, åbenhed og hjælpsomhed spiller en stor rolle. Sunset Boulevard er i rivende udvikling, og der er sjældent langt fra tanke til handling. Vi har de seneste år været frontløbere i branchen med fokus på den grønne omstilling, og det har vi tænkt os at blive ved med at være. Vi har eksempelvis allerede udfaset plast fra vores emballage. Velkommen til et ungt team med mange fede karrieremuligheder. Løn forhandles med udgangspunkt i erfaringer og kvalifikationer.

    Vi har brug for dig, hvis du:

    • har erfaring som Assistant Manager, Shift Manager eller andet relevant arbejde med drift og ledelse på mellemlederniveau
    • trives i en travl hverdag med skiftende arbejdstider og kan bevare overblikket i travle situationer
    • har et veludviklet servicegen samt en vilje til at ville og modet til at prøve – også når opgaven virker svær
    • drives af at skabe gode oplevelser – både for vores gæster og for medarbejderne.

    Lyder stillingen som noget for dig?
    Vi jagter talentet, så hvis jobbet som Assistant Manager lyder som noget for dig, kan du nu ansøge om at blive en del af Sunset Familien. Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Okt

    Manager

    7330, Brande

    Vi ved, at medarbejdere der trives, skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, der tror på at et godt lederskab skaber god service.

    Som manager har du 100% ansvar for driften på dine skift. Du fordeler arbejdsopgaver, udvikler og motiverer dine medarbejdere.

    Som manager hos Burger King har du ansvaret for:

    • Driften af restauranten
    • Udvikling og uddannelse af personalet
    • Økonomi
    • Restaurantens gæsteoplevelser, madkvalitet og renlighed

    Hvorfor skal du vælge os?

    • Fordi du er en person, der kan lide at tage ansvar og træffe beslutninger
    • Fordi du kan lide at udvikle dig og lære nyt
    • Vi tilbyder fleksible arbejdstider
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo
    • Hos os får du en grundig lederuddannelse
    • Hos os får du dig en værdifuld ledererfaring, som er efterspurgt i mange andre brancher
    • Vi tilbyder løn efter kvalifikationer

    Ønsker du en karriere findes der mange muligheder hos os. Mange af vores restaurantchefer, franchisetagere og ansatte på hovedkontoret startede deres karriere på en af vores restauranter. Vi leder efter dig:

    • Som har en naturlig egenskab for at lede og inspirere andre igennem arbejdsglæde og fokus på gode resultater
    • Som motiveres af at arbejde for dine personlige og restaurantens mål
    • Som forstår formålet med at være godt forbillede
    • Som gerne har erfaringer fra servicebranchen
    • Som er fyldt 18 år

    Kan du se dig selv i dette, ønsker vi dig hjerteligt velkommen til en sjov grillfest i en organiseret form!

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.