Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 975

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Chauffør Domino

    8800, Viborg

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering, primært på scooter. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Til alle chauffører på +16 år, så er knallertkørekort en forudsætning for ansættelse.

    For chauffører +18 år, er kørekort i kategori B en forudsætning for ansættelse.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde
    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Aug

    5pictures_2.jpg

     

    Arbejdsdagen hos Circle K er travl, men vi tror også, at du vil finde den både sjov og inspirerende. 

    Vi søger venlige og hjælpsomme personer, som kan have flere bolde i luften på én gang og samtidig have fokus på de små detaljer. Hos os er ingen dage ens, og du vil få mange forskellige arbejdsopgaver

    lige fra kundepleje og klargøring af mad til bestilling af produkter og opfyldning på hylder. Til gengæld for din energi og entusiasme kan vi love dig ansvar, mange muligheder for at udvikle dig samt værdifuld

    erfaring i et tempofyldt og udfordrende arbejdsmiljø. Hvis det lyder som noget for dig, vil vi meget gerne høre fra dig.

     

    Vores medarbejdere gør os til noget særligt i forhold til vores konkurrenter, og de er grunden til, at vores kunder bliver ved med at komme tilbage. Din vigtigste opgave hos Circle K bliver at yde en unik, hurtig

    og venlig kundeservice og sikre, at vores kunder altid mødes med et smil og en opmærksomhed, der er lige lidt ud over det sædvanlige.

     

    En positiv indstilling og en stor lyst til at lære mere og udvikle dig vil gøre det muligt for dig at nå langt hos Circle K. Det er et plus, hvis du har erfaring inden for detailhandel og service, men det er ikke den

    afgørende faktor. Vi leder efter personer, der er motiverede, udadvendte og salgsorienterede, og som samtidig også er samvittighedsfulde. Alt det andet kan vi lære dig. Men du skal være mindst 18 og har

    kørekort til B.


    Er du klar til at gøre livet lettere for vores kunder? Skynd dig at sende en ansøgning via linket ’Søg job'.

     

    Ansøgningsfrist: 15/8-2017

     

    Kontaktperson: Helle Nielsen

     

    Email: Hekof@circlekeurope.com

     

     

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Aug

    Marketing intern

    7190, Billund

    Are you planning to make a career for yourself within marketing? This is a unique opportunity to acquire practical, first-hand and broad marketing knowledge in one of the world’s most well-known and loved toy brands.

    Work with the complete marketing value chain

    You will join the Nordic, Benelux Baltics Marketing team, spanning Brand Managers, Digital Specialists & Event managers. We prepare and further develop marketing plans for the LEGO Group in our markets.

    As Marketing Intern, you work closely with a Brand Manager, who will ensure that you work with a combination of marketing tasks, functions and tools. Further, you get to engage with digital marketing, where the global planned marketing elements must be converted to local level execution in our markets. In doing so, your tasks may include:
    - Analysing and looking into consumer and shopper behaviour, creating reports and pulling out key conclusions to develop marketing plans
    - Preparing sales materials for annual kick-off meeting
    - Preparing bi-annual brand catalogues for retail stores
    - Tracking of social media performance 
    - Various ad hoc and day-to-day marketing assignments

    Creativity in everything we do

    At the LEGO® Group, we are all about a sense of adventure and wonder and what you can achieve if you really put your heart and soul into it. We believe that the more you enjoy what you do, the more extraordinary your work will be. In our Marketing team, we constantly use our creativity to challenge and look at things in new ways.

    This is an unpaid and full-time 5 months position at the LEGO Headquarters in Billund, which runs from August to December 2017. It is possible to get some of your transportation covered. 

    Extrovert, responsible and energetic

    To succeed in this exciting internship, you:
    - Must be enrolled in Danish University, most probably studying at a graduate level and are taking courses in marketing (cand.merc., cand.ling.merc. or similar) and the internship must count for a certain number of ECTS
    - Are able to work independently and at the same time as part of a team, and you must have great social and communication skills
    - Have strong analytical skills and are able to understand and draw conclusions from complex data
    - Are responsible and have a high energy level, and you speak and write English at business level

    Bringing it to life

    “It's been truly inspiring to get to work with tasks and projects that are relevant for my studies and to work with people who have once been in the same position as me. It shows how the experiences you take away from an internship at LEGO can really prepare the ground for the rest of your career. I have been included in an international company that strives for creating an environment in which learning is key.” says Student Intern Camilla Bang.

    Join the global family of LEGO
    In the LEGO Group, we succeed together, and you will be part of a global family where you can use your creativity and enjoy a fun working environment. We look very much forward to reading your application - please use the APPLY NOW button above or below, and please remember to attach your application, a list of your grades and a current CV. 

    This position was posted 22-06-2017 and may be online up to ten weeks following this date. We do not have application deadlines on any of our positions. We take candidates into the recruitment process continuously and close the position down once we have found the right candidate.

    If you have any questions related to the position you are welcome to contact Brand Manager, Gitte Borgholm Knudsen at +45 5215 9514

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Penge for alt du gør

    Eovendo er en gratis portal, hvor du får kontanter for at være aktiv medlem. Jo mere aktiv du er, jo mere kan du tjene.

    For godt til at være sandt?

    Nej, du får penge for at modtage rabatkuponer, se reklamefilm, sige din mening, tilmelde dig nyhedsbreve, besvare spørgeskemaer og meget mere. Uanset hvad du gør, er der penge at hente.

    Og der er masser af konkurrencer…

    Hver dag er der masser af konkurrencer fra vores samarbejdspartnere. Vi har også weekendkonkurrencer og masser af forskellige gratis skrabespil.

    Hvad kan jeg tjene penge på?

    • Gode tilbud
    • Konkurrencer
    • Nyhedsbreve
    • Reklamefilm
    • Skrabespil
    • Spørgeskemaer

    - og meget mere

    Job hos eovendo

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Aug

    Har du en problemløser og menneskekender gemt i maven? Så er det dig vi leder efter til stillingen som kundeservicemedarbejder hos Western Union gennem Transcom i Riga, Letland. Første opstart er allerede den 3. juli, så søg allerede i dag.

    Western Union er en ledende virksomhed inden for betalingsservices verden over. Transcom håndterer Western Unions kundeservice- og supportcenter, hvor du vil få et job med varierede opgaver:
    - Modtage kald og e-mails fra Western Unions kunder og agenter (butikker der tilbyder pengeoverførsler gennem Western Union). Disse kald kan være alt fra spørgsmål til valutakurser, overførsler etc. og kan dermed ske nye ting hver dag.
    - Yde IT-support til Western Unions agenter, der eksempelvis har problemer med systemer eller med penge de ikke har fået udbetalt. Dette kræver ikke de store IT-kundskaber, da man vil blive grundigt oplært.

    Stillingen som kundeservicemedarbejder for Western Union er en fleksibel fuldtidsstilling. Der er både mulighed for lange og få vagter om ugen eller kortere og flere vagter om ugen samt en mellemting. Der er altså rig mulighed for at opleve både Riga og hele Letland samt tjene ekstra penge. Ligeledes giver dette job mulighed for at få en verdensomspændende virksomhed på CV’et, samt mulighed for både personlig og faglig udvikling.

    Afdelingen:
    Western Union-afdelingen er præget af ansatte af forskellige nationaliteter fra hele Skandinavien. Det er en afdeling med højt til loftet og et godt fagligt og socialt miljø. Du vil blive en del af et team på 10-15 ansatte med en teamleder tilknyttet. Teamet afholder en gang om måneden teammøde indeholdende både faglige og sociale elementer. Cirka en gang om ugen har hver medarbejder et personligt møde med teamlederen, hvor man kan vende udvikling og eventuelle problemstillinger i arbejdet.

    Om Riga:
    Riga er hovedstaden i Letland, som er en farverig storby med lækre strande. Her får du muligheden for at opleve ny kultur og få nye venner på tværs af landegrænser. Dine nye kollegaer fortæller, at Riga i den grad har overrasket dem positivt. Det er en hyggelig og meget billig storby at leve i, og indbyggerne er meget åbne og venlige. Ligeledes ligger både Estland og Litauen kun en bustur på cirka tre timer væk.

    Denne video giver et godt indblik i, hvordan det er at bo i Riga og arbejde for Transcom: https://www.youtube.com/watch?v=4TOoXBpvUmc

    Ved opstart:
    Det er vigtigt for Transcom, at du får den bedste start i dit nye job. Derfor vil Transcom gøre det så nemt som muligt, ved at give dig:
    - Betalt flyrejse til Riga
    - Afhentning ved ankomsten i lufthavnen
    - Indlogering i en delebolig med kollegaer den første måned
    - Hjælp til at finde ny bolig efter den første måned
    - Fire ugers oplæring i dine arbejdsopgaver indeholdende tre ugers træning og en uge med opgaverne sammen med en kollega
    - Medarbejderfordele som gratis fitness, bonusordning etc.

    Din profil

    Vi leder efter dig, der:
    - Der er god til at tale med mennesker og ønsker at være behjælpelig på den bedst mulige måde
    - Har lyst til at få en oplevelse uden for Danmarks grænser
    - Vil være en del af et socialt team, der giver kunderne god service
    - Kan arbejde hos Transcom i minimum 6 måneder - og gerne længere
    - Er frisk på nye udfordringer – enten alene eller sammen med din ven eller kæreste
    - Kan lide at arbejde med kundeservice

    Praktisk information:
    Der er opstart på følgende datoer henover sommeren:
    - 3. juli
    - 31. juli
    - 28. august

    Vi glæder os derfor til at modtage din korte ansøgning og CV allerede i dag! Notér gerne din ønskede opstartsdato i din ansøgning. Hvis I er flere, der gerne vil ansættes sammen, bedes i notere dette i ansøgningen. Vi gør opmærksom på at man i rekrutteringsprocessen skal kunne fremvise straffeattest.

    Hvis du har et SKYPE ID, anbefaler vi at du skriver dette på i din ansøgning, så Transcom har mulighed for at tage kontakt via SKYPE.

    Vi ser frem til at høre fra dig!

    Prisbelønnede StudentConsulting er en rekrutterings- og bemandingsvirksomhed med fokus på unge mennesker i starten af deres karriere. Takket være vores omfattende netværk og mangeårige erfaring er vi i stand til at tilbyde interessante og udfordrende stillinger indenfor områder såsom it, teknik, økonomi, administration, HR, markedsføring, kundeservice, salg, industri, produktion, logistik og transport. Find din fremtid på www.studentconsulting.dk allerede i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    • Er du mellem 18 og 26 år?
    • Drømmer du om at rejse ud i verden og lære en fremmed kultur at kende på en anderledes måde - med formål og sikkerhedsnet?
    • Kan du se fordelen ved at udvikle interkulturelle kompetencer, lære spansk og bygge internationale venskaber?

    SÅ er YFUs projekter i Paraguay måske noget for dig!

    Formål – at skabe bedre vilkår for udsatte familier

    Som frivillig på børnehjemmet ”Casa Cuna” hjælper du med at give udsatte børn, fra familier med lav indkomst, positive hverdagsoplevelser. Kodeordene er omsorg, leg og læring. Så hvis du har interesser inden for fx sundhed, pædagogik, undervisning, psykologi eller kunst, er projektet et godt sted at bidrage.

    I projektet ”Habitat for Humanity” handler det om at bygge boliger til familier, der ikke har råd til et sikkert sted at bo. Det kræver ikke særlige kompetencer, men du skal selvfølgelig kunne lide at ”hamre og save”.

    Generelle krav

    • Du skal have lyst til at lave socialt arbejde, være engageret og ansvarlig over for projektet.
    • Have respekt for kulturen, den lokale befolkning og dens livsvilkår.
    • Gode engelskkundskaber – og det er naturligvis en fordel, men ikke et krav, at kende lidt til spansk.

    YFU sikkerhedsnet

    Opholdet i Paraguay starter med tre ugers spansk-kursus, og der vil være et YFU arrangementer med andre YFU frivillige fra hele verden både i starten og slutningen af opholdet, som foregår på engelsk. Under opholdet bor du hos en lokal værtsfamilie, og lærer på den måde kulturen at kende indefra. Skulle du få brug for støtte undervejs, står YFU Paraguay til rådighed.

    Youth For Understanding Danmark er en selvejende, non-profit forening, der er baseret på frivilligt arbejde og er uafhængig af politiske, religiøse og økonomiske interesser. Vi ønsker at fremme mellemfolkelig forståelse baseret på gensidig respekt og værdsættelse af kulturelle forskelle på lokalt, nationalt og globalt plan.

    Varighed og pris

    • 2 måneder: $2150
    • 3 måneder: $2300
    • 6 måneder: $2800
    • 12 måneder: $3300

    Paraguay

    Paraguay er et lille land med rig kultur og historie og en storslået natur i hjertet af Sydamerika.

    Du vil opleve, at der ikke kun tales spansk, idet 90 % af befolkning også taler de indfødtes sprog, guarani. Både det oprindelige sprog guarani og spansk er begge anerkendt som officielle nationale sprog, og Paraguay er det eneste land i Sydamerika, hvor størstedelen af befolkningen taler de indfødtes sprog.

    Befolkningen er kendt for sin store venlighed og gæstfrihed. Et vigtigt ritual i sociale sammenhænge er at drikke ”mate”, en koffeinrig bitter te. Familien er meget vigtig og det er ikke ualmindeligt, at flere generationer bor under samme tag. Det sociale liv foregår ofte i den udvidede familie – der også er det primære sikkerhedsnet. Der er tradition for at samles til måltiderne og weekenderne er helliget tid med familien.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Som vikar hos os bliver du ansat af JKS og får løn, feriepenge mv. af os - men har varierende arbejdssteder hos vores kunder.

    Du har frihed til at vælge, hvor og hvornår du vil arbejde - og hvad du vil arbejde med. Mens du arbejder, udvider du automatisk dit netværk og opnår erfaring, der kan bringe dig videre i din karriere - f.eks. til en fast stilling i en af de mange spændende virksomheder, vi samarbejder med.

    Der er masser af fordele. Både for dig, der er nyuddannet og ønsker erfaring inden for dit fag - og dig, der har familie og måske har brug for mere fleksibel tid, for at få hverdagen til at hænge sammen. Et vikariat er også en god mulighed for at oparbejde erfaring indenfor dit fag og lære nye arbejdsmetoder at kende. Der kan være mange grunde til at vælge et arbejdsliv med frie rammer.

    Attraktive forhold

    Som vikar hos JKS får du overenskomstmæssig løn, pension, feriepenge, sygepenge m.v. Når du er kommet i arbejde, holder vi tæt kontakt med dig og sikrer på den måde, at både du og dit arbejdssted er tilfredse med samarbejdet.

    Vi holder dig up-to-date

    Selv om du er "udstationeret" i forhold til JKS, informerer vi dig løbende om, hvad der rører sig inden for dit område og vi vurderer i fællesskab, om der kan være kurser og uddannelser, der er relevante for dig.

    Sådan bliver du vikar

    JKS er altid interesserede i velkvalificerede medarbejdere. Du kan blive optaget i vores database via hjemmesiden eller ved at kontakte dit lokalkontor. Herefter inviteres du til et interview, hvor vi afstemmer forventninger og kompetencer. Inden det første vikariat begynder, vil vi typisk indhente referencer fra dine tidligere ansættelser.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Elev i Sportmaster

    Hele Danmark
    SPORTMASTER søger elever, der er klar til kamp
     
     
    SPORTMASTER søger elever til vores butikker i hele landet. Vil du have en uddannelse designet til dig, der har udholdenhed, styrke og elitementalitet i alt hvad du foretager dig? Har du gå-på-mod og fightervilje? – Så bliv elev i SPORTMASTER. 
     
    En elevuddannelse designet til sportsfolk 
    Som elev i SPORTMASTER får du en helt speciel 2-årig uddannelse i landets største sportskæde med 100 % fokus på salg og sport. Vi uddanner Danmarks bedste sælgere i et tempofyldt miljø præget af sport, og hvor ikke to dage er ens. Dine arbejdsopgaver spænder bredt fra personligt salg over varehåndtering til at gøre butikken kampklar, så den er præsentabel og oser af sport. 
     
    Med andre ord: Som elev hos SPORTMASTER får du mulighed for at gøre din passion for sport til din hverdag samtidig med at du udvikler dig både fagligt og personligt.  
     
    Er du en vinder? 
    Du har en uddannelse fra handelsskolen, og er vild med sport og mode. Som person har du gå-på-mod og er nysgerrig. Du stræber efter at være den bedste og har vilje til at vinde hver gang – også når du dyrker sport. Ikke mindst er du målrettet, udadvendt og elsker dialogen med andre mennesker. 
     
    Bliv en del af Danmarks største sportsnetværk 
    SPORTMASTER handler om sport, sammenhold, engagement og om at være de førende i den danske sportsbranche. Den overvejende del af din uddannelse foregår i en af vores ca. 100 butikker rundt i Danmark, hvor alle bidrager til et godt og unikt arbejdsmiljø.  
     
    Læs mere på www.sportmaster.dk/elev  
     
    Sådan kommer du videre 
    Du er velkommen til at kigge forbi i din lokale SPORTMASTER og høre mere. Stillingerne er til opstart henover sommeren. 
     
    Er du klar på, at tage udfordringen op mod salgstallene hver dag i sjove konkurrencer mod dine kollegaer i fighten om, at blive den bedste sælger, så send din ansøgning og CV ved at klikke på ”søg stilling” nedenfor og vælg området i landet. Inden du sender din ansøgning, kan du med fordel lave et video CV, hvor du fortæller os, hvorfor vi skal vælge dig.
     
    Vi ser frem til at få dig med på holdet. 
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Er du i gang med en uddannelse som virksomhedsøkonom og/eller ingeniør? Så har du chancen for at påbegynde en karriere ud over det sædvanlige. Et H&M Summer Internship kan for studerende med en forretningsmæssig indstilling blive platformen til en succesfuld karriere, der kan bringe dig vidt omkring og ud i verden! 

    Vi søger studerende, der forventer at afslutte deres studier inden for to år, og som ønsker at få et indblik i en af verdens største detailhandelsvirksomheder. Programmet gennemføres i en af vores globale afdelinger på hovedkontoret i Stockholm. Programmet løber hver sommer i juni-juli måned. Formålet med H&M Summer Internship er at finde fremtidige ledere, der gerne vil vokse inden for H&M.

    Ser du verden som din fremtidige arbejdsplads, og er du interesseret i at omsætte analyse til handling i takt med, at H&M ekspanderer?

    For nærmere oplysninger og information om ansøgningsperioden til H&M Summer Internship kan du klikke her.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    6. Aug

    Er du excellent til at udarbejde præsentationer i PowerPoint? Har du en interesse for salg, markedsføring og medier? Så er du muligvis den person, vi har brug for.

    Dit primære fokus er udarbejdelse af salgspræsentationer og indsamling af data.

    Det er essentielt, at du er i stand til, at arbejde kreativt og visuelt med præsentationer i PowerPoint. Du skal også kunne dechifrere relevant data og formulere indholdet enkelt.

    Du skal arbejde tæt sammen med Client – og Agency Managers, men der vil også være samarbejde med vores marketing og øvrige salgsorganisation.

    Som Sales & Brand Assistant i Berlingske Media Annoncesalg, er opgaven, at udarbejde stærke salgspræsentationer, der kan sætte et solidt Berlingske Media aftryk hos annoncører og mediebureauer. Du vil få en vigtig rolle i en salgsorganisation med store ambitioner og vækstkrav, hvor der sættes høje krav til samarbejde på tværs af teams.

    Dine arbejdsopgaver bliver, at:

    • udarbejde præsentationsmaterialer på en kreativ og iøjefaldende måde i tæt samarbejde med annoncesalgets Client- og Agency Managers
    • indhente relevant data og analysere det
    • udarbejde teser
    • tænkte kreativ på tværs af vores mange medieplatforme
    • ad hoc opgaver i samarbejde med vores marketingansvarlige

    Vi forventer, at du:

    • er excellent til at udarbejde præsentationer
    • god forståelse for tal
    • vant til at arbejde med hypoteser og indsamle relevant data
    • er i stand til at styre, planlægge og prioritere din dag optimalt samtidig med, at der er mange bolde i luften
    • er energisk, innovativ, vedholdende, forandringsparat og har en udpræget vindermentalitet
    • positiv af natur, social og kan bidrage til den gode team ånd

    Derudover forestiller vi os, at du netop er færdig med din uddannelse eksempelvis som Cand. Merc.

    Vi tilbyder:

    Et godt fællesskab med kreative og professionelle kollegaer i et dynamisk mediehus i hjertet af København.

    En ugentlig arbejdstid mellem 25 og 30 timer.

    Ansøgning
    Kan du se dig selv hos os, og har du gejsten og motivationen, så overbevis os om, at du er vores nye kollega.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV elektronisk via linket her på siden eller via vores hjemmeside www.berlingskemedia.dk, så vi har det senest den 6. august 2017.

    Ansættelsessamtaler afholdes fra uge 31.

    Henvendelse: 
    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Sales & Brand Development Birgitte Elming på bel@berlingskemedia.dk

    Tiltrædelse: 
    Hurtigst muligt og senest den 1. september 2017.

    Berlingske Media driver de store nationale medier Berlingske, BT, Metroxpress og Weekendavisen samt en række digitale aktiviteter og Radio24syv. Hver måned er vi i kontakt med 1.010.000 læsere og 2,9 mio. netbrugere og gennem vores mediers kvalitetsjournalistik informerer og oplyser vi den danske offentlighed og bidrager til den demokratiske debat. Vi lægger vægt på, at vores ca. 1.100 medarbejdere er ambitiøse, initiativrige og innovative.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser