Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Hybrid Distribution søger salgskonsulenter til vores afdeling i Aalborg

    Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere?

    Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som fuldtidsansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

    Hybrid Distribution er Nordens førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige.

    Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os.

    Vi tilbyder:

    • Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater.
    • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
    • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
    • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
    • Mulighed for at tage weekendvagter.

    Vi forventer:

    • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
    • At du er god til at bruge dine taleevner.
    • At du er konkurrenceminded.
    • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

    Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning ved at klikke på nedenstående grønne ansøgningsknap.

    Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Hybrid Distribution søger salgskonsulenter til vores afdeling i Aalborg

    Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere?

    Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som deltidssansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

    Hybrid Distribution er Nordens førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige.

    Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os.

    Som deltidsansat skal du som minimum have 2 vagter af 3,5 time om ugen.

    Vi tilbyder:

    • Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater.
    • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
    • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
    • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
    • Mulighed for at tage weekendvagter.

    Vi forventer:

    • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
    • At du er god til at bruge dine taleevner.
    • At du er konkurrenceminded.
    • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

     

    Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning via den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor.

    Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Hybrid Distribution søger salgskonsulenter til vores afdeling i Randers

    Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere?

    Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som deltidssansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

    Hybrid Distribution er Nordens førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige.

    Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os.

    Som deltidsansat skal du som minimum have 2 vagter af 3,5 time om ugen.

    Vi tilbyder:

    • Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater.
    • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
    • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
    • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
    • Mulighed for at tage weekendvagter.

    Vi forventer:

    • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
    • At du er god til at bruge dine taleevner.
    • At du er konkurrenceminded.
    • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

     

    Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning via den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor.

    Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Hybrid Distribution søger salgskonsulenter til vores afdeling i Randers

    Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere?

    Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som fuldtidsansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

    Hybrid Distribution er Nordens førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige.

    Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os.

    Vi tilbyder:

    • Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater.
    • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
    • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
    • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
    • Mulighed for at tage weekendvagter.

    Vi forventer:

    • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
    • At du er god til at bruge dine taleevner.
    • At du er konkurrenceminded.
    • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

    Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning ved at klikke på nedenstående grønne ansøgningsknap.

    Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Jul

     
    Del dine meninger - alle gør det! - Bliv medlem af YouGov og sæt en stopper for fake news!
     
    Kunne du tænke dig at sætte en stopper for fake news?
    Bliv medlem af YouGov i dag og del din mening!
     
    Mere end 6 mio. mennesker gør det, så hvorfor ikke dig? Bliv medlem i dag!
     
    Ved at deltage kan du være med til at sætte en stopper for fake news.
    Del dine meninger med YouGov og verden i dag!
     
    Tilmeld dig her!
     
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    5. Jul

    Længerevarende vikariat til produktionsvirksomhed i Løkken

    Vi har jobbet til dig, der har hænderne godt skruet på.

    For kunde søges en dygtig og alsidig produktionsmedarbejder til et længerevarende vikariat i Hjørring kommune

    Vi søger en medarbejder, som tidligere har arbejdet ved en slagter eller mejerist og kan køre truck. Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:


    Arbejdsopgaver:
     
    -Kørsel med truck -Overvågning af anlæg -Kvalitetskontrol -Du er klar på skiftehold  -Forefaldende arbejde

    Faglige kompetencer:

    -Du har flair for IT -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig

    Personlige egenskaber:
    -Du er robust og klar til nye krævende udfordringer -Du er omgængelig og imødekommende -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden -Du kan fremvise straffeattest
    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.


    Ansøgning:

    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Opret dit cv på jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

    Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Jun

    DISPONENT MED PERSONALEANSVAR TIL ANKER CHRISTENSEN A/S

    Har du erfaring med planlægning og disponering af materiel? Motiveres du af tanken om at have ansvaret for den daglige ledelse af transportaktiviteter og afdelingens interne og eksterne vognmænd? Vil du være en del af en vækstende virksomhed inden for transportbranchen?

    JKS søger på vegne af vores kunde Anker Christensen A/S en engageret og positiv disponent, der har lyst til at stå i spidsen for 15 chauffører til snarlig tiltrædelse. 

    Du vil som disponent hos Anker Christensen A/S blive en del af en professionel og familieejet virksomhed i positiv vækst. Vi har konstant fokus på udvikling og trives i et innovativt og dynamisk miljø hvor ordentlighed og samarbejde er bærende værdier i vores daglige fælles opgavelæsning i teamet. Vi skaber de bedste løsninger for vores kunder, som sætter høje standarder til en høj kvalitet. Dette afspejles i disponentfunktionen såvel som i organisationen.

    Som disponent får du det overordnede personaleansvar for 15 chauffører. Du får en bred kontaktflade med daglig kontakt til kunder, kollegaer, eksterne vognmænd og andre samarbejdspartnere. 

    Dine primære arbejdsopgaver
    • Løbende at sikre optimal drift og udvikling af transportområdet
    • Daglig planlægning og koordinering af kørsel og transportere
    • Opsøgende salg og kundebetjening
    • Løbende optimering af processer og arbejdsgange
    • Administrative opgaver, herunder afregninger og bookinger

    Kvalifikationer
    Vi forestiller os, at du er uddannet speditør/disponent eller har anden relevant uddannelse med min. 5 års erfaring fra branchen. Du har en positiv indstilling til opgaverne, er selvkørende i din arbejdsform og er en dygtig købmand med gode forhandlingsevner. 

    Du har en høj arbejdsmoral og trives i en virksomhed, hvor det går stærkt og hvor du følger opgaverne til dørs. Du besidder et godt overblik, har gode samarbejdsevner og fastholder deadlines i en travl hverdag. Du er ambitiøs i din ledelsesstil, hvor du er synlig, ærlig, problemløsende og kan lede gennem andre. Du har personlig gennemslagskraft, og du arbejder målrettet med øje for udviklingspotentiale og innovative løsninger i den daglige drift. 

    Du tilbydes
    En spændende og udfordrende stilling i en familieejet virksomhed med høje ambitioner, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Du får frihed under ansvar og gode muligheder for faglig og personlig udvikling i et inspirerende miljø. Du får mulighed for at bane vejen fremad i vores virksomhed. For den rigtige vil der på sigt være mulighed for at blive medindehaver af virksomheden. Du vil primært have base i vores nye lokaler hos vores samarbejdspartner Glaseksperten. Der tilbydes en favorabel lønpakke efter kvalifikationer.

    Ansøgning
    JKS varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag ved at klikke på Søg stillingen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor gerne sende din ansøgning allerede i dag. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.

    Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Anette Isaksen på +45 61 630 725. 

    Om Anker Christensen A/S
    Anker Christensen A/S blev grundlagt for snart 100 år siden som entreprenørforretning med heste og hestevogne i Lønstrup, men er sidenhen blevet til Anker Christensen A/S med 15 lastbiler og 200 containere. Sikker transport af gods til tiden er vores mission, som vi sætter i højsæde hver eneste dag i samarbejde med kunden og vores erfarne chauffører og medarbejdere på kontoret. Hos os arbejder vi hele tiden på at skabe et miljø, hvor folk har det godt, og hvor både medarbejdere, kunder og forretningspartnere kan lide at være, så de kan blive en del af vores team. Ordentlighed og samarbejde er værdier, vi forpligter os til i hverdagen hos Anker Christensen A/S. Vi har udarbejdet leveregler, der er nemme at huske, og vi ansætter, udvikler, forfremmer og afskediger på baggrund af disse leveregler. Levereglerne kan findes på vores hjemmeside.



    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Opret dit cv på jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

    Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jun

    SalesPartners TM søger ihærdige og udadvendte salgskonsulenter, der kan varetage telefonsalget for flere af Danmarks største virksomheder.

    SalesPartners TM er en ung virksomhed, hvor der altid er en fantastisk stemning! Alle dine kollegaer er sociale og elsker at lave ting sammen uden for arbejdstiden. Selve arbejdet er sjovt og anderledes - du får nye udfordringer og kommer til at udvikle dig helt enormt med færdigheder du kan bruge i din fremtidig karriere!

    Som medarbejder hos SalesPartners TM, kan du se frem til:

    • At blive trænet og uddannet inden for salg og kommunikation.
    • Jævnlige salgskonkurrencer, hvor du kan vinde alt fra biografgavekort til en rejse.
    • Et stærkt sammenhold og mange sociale arrangementer.
    • En super salgskultur og en virksomhed/ledelse hvor vi hylder dem som performer
    • Ordnende forhold. Vi overholder alle love og regler. Vi betaler feriepenge, og behandler altid vores medarbejdere fair og ordentligt.

    Løn:

    • Fuldtidsansat: Fast løn pr. måned, samt en attraktiv bonusordning. (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 25.000 kr i samlet månedsløn).
    • Fritidsansat:
      • 18 år+ Du får fast timeløn, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 150 kr i samlet timeløn)
      • 16-17 år: Du får fast timeløn, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 120 kr i samlet timeløn)

    For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du er:

    • Resultatorienteret – Du elsker et konkurrencemiljø, hvor dine resultater er synlige for andre
    • En vinder – Du er ikke typen som giver op, fordi at du møder lidt modstand
    • Udadvendt – Du elsker et miljø åbent miljø hvor tingene går stærkt
    • Arbejdsom – Du ved at vejen til resultater er hårdt og vedholdende arbejde
    • Optimistisk af natur – Du søger løsninger på udfordringer
    • Lyttende – Du lytter og tager imod feedback for at kunne forbedre dig
    • Uden jantelov – Du forstår og respekterer, at dem som laver gode resultater også tjener mange penge

    Din tidligere erfaring er ikke vigtig. For os er dit CV ikke afgørende, sålænge du har viljen og lysten til at blive en god telefonsælger.

    Vi har særdeles fleksible arbejdstider:

    • Fuldtid: Arbejdstiden er 12:00 til 19:00 mandag-torsdag. 10.00 til 17:00 Fredag. (34 timer pr. uge)
    • Fritid: Arbejdstiden er 16.30 til 20.30 (Minimum 2 vagter pr. uge á hver 3,75 timer)

    Send os en ansøgning og gerne også dit CV og vi vil inden for 48 timer kontakte dig. Husk i ansøgningen at angive dine kontaktoplysninger, samt om du ønsker at arbejde fuldtid eller fritid. Vedhæft gerne et vellignende billede.

    SalesPartners TM er stiftet i 2015 af Martin Nørtoft og Michael Hove. De har begge en årelang erfaring med salg fra store anerkendte virksomheder. SalesPartners TM er et søsterselskab til SalesPartners A/S, der er stiftet i 1999. Vi har derfor et solidt økonomisk fundament.
     

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser