Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Okt

    SalesPartners TM søger ihærdige og udadvendte salgskonsulenter, der kan varetage telefonsalget for flere af Danmarks største virksomheder.

    SalesPartners TM er strategisk telemarketingvirksomhed, hvor vores mission er at være vore kunders eksekveringspartner i deres telemarketingpprocess. Vi er et søsterselskab til konsulentvirksomheden SalesPartners A/S, og arbejder med nogle af Danmarks bedste brands og største virksomheder.

    Som medarbejder hos SalesPartners TM, kan du se frem til:

    • At blive trænet og uddannet inden for salg og kommunikation.
    • Jævnlige salgskonkurrencer, hvor du kan vinde alt fra biografgavekort til en rejse.
    • Et stærkt sammenhold og mange sociale arrangementer.
    • En super salgskultur og en virksomhed/ledelse hvor vi hylder dem som performer
    • Ordnende forhold. Vi overholder alle love og regler. Vi betaler feriepenge, og behandler altid vores medarbejdere fair og ordentligt.

    Løn:

    • Fuldtidsansat: Fast løn pr. måned, samt en attraktiv bonusordning. (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 25.000 kr i samlet månedsløn).
    • Fritidsansat:
      • 18 år+ Du får fast timeløn, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 150 kr i samlet timeløn)
      • 16-17 år: Du får fast timeløn, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 120 kr i samlet timeløn)

    For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du er:

    • Resultatorienteret – Du elsker et konkurrencemiljø, hvor dine resultater er synlige for andre
    • En vinder – Du er ikke typen som giver op, fordi at du møder lidt modstand
    • Udadvendt – Du elsker et miljø åbent miljø hvor tingene går stærkt
    • Arbejdsom – Du ved at vejen til resultater er hårdt og vedholdende arbejde
    • Optimistisk af natur – Du søger løsninger på udfordringer
    • Lyttende – Du lytter og tager imod feedback for at kunne forbedre dig
    • Uden jantelov – Du forstår og respekterer, at dem som laver gode resultater også tjener mange penge

    Din tidligere erfaring er ikke vigtig. For os er dit CV ikke afgørende, sålænge du har viljen og lysten til at blive en god telefonsælger.

    Vi har særdeles fleksible arbejdstider:

    • Fuldtid: Arbejdstiden er 12:00 til 19:00 mandag-torsdag. 10.00 til 17:00 Fredag. (34 timer pr. uge)
    • Fritid: Arbejdstiden er 16.30 til 20.30 (Minimum 2 vagter pr. uge á hver 3,75 timer)

    Send os en ansøgning og gerne også dit CV og vi vil inden for 48 timer kontakte dig. Husk i ansøgningen at angive dine kontaktoplysninger, samt om du ønsker at arbejde fuldtid eller fritid. Vedhæft gerne et vellignende billede.

    SalesPartners TM er stiftet i 2015 af Martin Nørtoft og Michael Hove. De har begge en årelang erfaring med salg fra store anerkendte virksomheder. SalesPartners TM er et søsterselskab til SalesPartners A/S, der er stiftet i 1999. Vi har derfor et solidt økonomisk fundament.
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Tjen penge på at deltage i konkurrencer, skrabe skrabespil, tilmelde dig nyhedsbreve og besvare spørgeskemaer

    Du kan arbejde, hvorfra du ønsker, blot du har adgang til internettet fra din computer, tablet eller smartphone. 

    Din belønning kan du få udbetalt, via gavekort eller abonnementer.

    Det behøver jo ikke være kedeligt at tjene penge!

    Du får din egen Eovendo-profil, hvor du løbende kan se din indtjening.

    Du får penge for din opmærksomhed, enkelt ik?

    Hvad skal jeg gøre for at komme i gang?

    Gør som tusindvis af andre unge - tilmeld dig i dag: Så får du penge for alt det du gør:

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Bliv elev i Salling

    9000, Aalborg

    Tag din uddannelse i Salling

    Har du ambitioner, drømme og idéer, er Sallings elevuddannelse det helt rigtige valg for dig. Uddannelsen er en af detailbranchens mest eftertragtede og et stort skridt på vejen til et spændende job. Allerede som elev får du mange udfordringer og masser af ansvar – du sætter selv grænser for hvor meget du vil, jo mere ansvar du vil tage, jo mere får du!

    At være elev i Salling er meget mere end at stå i butik. Du får lov at udvikle og udfordre dig maksimalt som sælger, men du får også lov at udvikle dig personligt igennem ansvar og faglighed. Du bliver en del af et fedt arbejdsmiljø med mange sociale aktiviteter, fantastisk fællesskab og sammenhold, og du bliver en del af en performancekultur hvor vi fejrer vores succes. Så er du ambitiøs og vil du yde dét ekstra er vores elevuddannelse måske noget for dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Salgselever til hele landet

    9210, Aalborg SØ

    Tør du gå forrest og yde en ekstra indsats? Skab en salgskarriere hos Louis Nielsen.

    Du får en yderst attraktiv og spændende uddannelse hos et professionelt team af kolleger, som støtter dig i hele din oplæringsproces.

    Du indgår i en hverdag, hvor omdrejningspunktet er kundeoplevelsen. Vi arbejder ud fra målsætningen om at overgå kundens forventninger, hvilket stiller krav til vores rådgivning og ekspertise.

    For at opnå dette niveau har vi vores egen ambitiøse salgselevuddannelse, der opkvalificerer dig til at yde en sublim kundeservice. Vi mener det seriøst, når vi siger, at vi udbyder branchens ubestridt bedste elevuddannelse. Dine skoleperioder gennemføres på International Business Center i Kolding.

    Både under og efter din uddannelse får du yderligere styrket dine personlige og faglige kompetencer gennem kurser i vores eget Akademi.

    Med vore fælles ambitioner er det afgørende, at du tager ansvar for din uddannelse og forfølger dine mål.

    Din profil

    • Du brænder for din faglige udvikling og sublim kundeservice.
    • Du udviser en positiv og tillidsvækkende udstråling.
    • Du trives med en spændende hverdag i et travlt og professionelt miljø.
    • Du har interesse for mode og personlig fremtoning.

    Din hverdag

    Du vil blive en del af en butik, hvor teamwork og succes er nøgleord. Vi adskiller os med vores gode humør, engagement, vilje og lyst til at gøre en positiv forskel. Ydermere vil du blive mødt med en hverdag, hvor udvikling er afgørende for indfrielse af vore målsætninger.

    Din funktion indeholder en stor grad af ansvar for egne beslutninger og frihed til at rådgive og vælge det bedste for kunden. Det er derfor afgørende, at du har talent for at give en god service, samt være indbydende og tillidsvækkende i din omgang med kunder.

    Hos Louis Nielsen får du en travl hverdag hvor betydningen af gode oplevelser for både medarbejdere og kunder mærkes.

    Hvis du har karrieredrømme og ambitioner om at blive partner og medejer af din egen butik, kan dette også være en mulighed på sigt.

    En karriere i Louis Nielsen bringer dig videre med nye faglige erfaringer og nye udfordringer – ansøg allerede i dag! 

    Et af følgende uddannelseskrav skal være opfyldt for at søge:

    • EUD og EUX skal være gennemført med fagretningen detailhandel
    • STX, HF, HTX inkl. 10 ugers EUD-S forløb med fagretningen detailhandel
    • HHX inkl. 5 ugers EUD-S forløb med fagretningen detailhandel
    • HG-beviser hvorpå der står detailuddannelse med specialer øverst oppe på beviset, opfylder også overgangskravene til elevpladsen

    Har du endnu ikke modtaget dit eksamensbevis, så vedlæg dine standpunktskarakterer. Har du modtaget merit for dele af adgangskravene, skal du også vedlægge disse.

    Er du fyldt 25 år, skal du kontakte en erhvervsskole med henblik på at få lavet en realkompetencevurdering (RKV), som skal vedlægges din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Okt

    Bogholderiassistent

    9700, Brønderslev

    Bogholderiassistent

    Til barselsvikariat søges bogholderiassistent - arbejdstid på ca. 20 timer/ugen.

    Til spændende stilling i Brønderslev hos en af vores gode kunder søger vi en dygtig bogholder ca. 20 timer/ugen.
     
    Arbejdsopgaver:
    Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.:
    -Daglige bogholderi opgaver -Debitor-/kreditorbogholderi -Ordrehåndtering -Kørselsregnskab (kendskab til Kyborg er en fordel) -Øvrige regnskabsmæssige opgaver
    Faglige kompetencer -Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og erfaring indenfor regnskab og bogholderi -Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver -Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse -Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, og gerne kendskab til regnskabsprogrammer 
    Om dig: -Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret -Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod -Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen -Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer -Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines.
     
    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.




    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Opret dit cv på jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

    Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Okt

    BAUHAUS Aalborg er i rivende udvikling, og du kan komme med!

    Er du detailhandlens mest kundeorienterede sælger?

    Til at styrke vores salgsudvikling i BAUHAUS Aalborg søger en sælger, som brænder for salg og kundeservice. Som sælger er én af dine vigtigste opgaver at yde branchens bedste rådgivning og vejledning gennem faglig viden, venlig service og skarpt salgstalent.

    Du skal være med til at fortsætte den positive udvikling og derved bidrage til at sikre BAUHAUS' gode position i markedet. BAUHAUS er den absolut bedste byggemarkedskæde i branchen, og vi vil i de kommende år fortsætte væksten.

    Vi søger en sælger til VVS og fliser, der kan styrke vores stærke profil i området.

    Kan du give vores kunder branchens bedste service? 
    I BAUHAUS har vi altid kunden i fokus, derfor bliver din primære opgave, som sælger hos os, at vejlede og servicere vores kunder. Du skal kunne lide at møde mange mennesker, der alle har en forventning om, at blive betjent hurtigt, effektivt og venligt samt nyde at give kunderne en service, der frembringer både smil og tak.

    Derudover får du ansvaret for dine egen varegrupper i afdelingen, samt varepræsentationen og kampagneopfølgningen af samme.  

    Din holdning har stor betydning for vores succes!
    Derfor er det vigtigt, at du som person er:

    • Kundeorienteret og smilende.
    • Fokuseret på både, at have et pænt varehus samt en høj kundeservice.
    • Detaljeorienteret og udadvendt.
    • Fagligt dygtig inden for VVS og fliser.
    • Sælger til fingerspidserne.

    Din baggrund er ikke så afgørende..
    Men det er vigtigt, at du har erfaring med at servicere kunder, gerne fra detailhandlen samt at du er fagligt dygtig inden for VVS og fliser. Om din faglighed stammer fra, at du er en rigtig dygtig ”gør-det-selv-person”, der fx har bygget dit eget hus, eller om du har en faglig uddannelse enten fra detail- eller håndværkerbranchen er ikke så vigtigt, når blot du er faglig kompetent og serviceminded.

    Vi kan love, at jobbet bliver udfordrende, krævende og foranderligt, da kæden er under konstant udvikling.

    Er du nysgerrig – og har lyst til at vide mere?
    Ved spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Jesper Christensen. på 98799730

    Søg stillingen via vores hjemmeside.

    Vi glæder os allerede nu til at byde dig velkommen til en spændende fremtid i en dynamisk og moderne virksomhed!

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Okt

    Souschef - Skagen

    9990, Skagen


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
     


     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:
     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:
     


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distrikchef Simon Christensen på telefon 4212 0528, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
     

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


     



    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:
     

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
       
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:
     

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distrikchef Simon Christensen på telefon 4212 0528, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Okt

    Vi søger folk til montagearbejde

    Har du hænderne skruet godt på? Så har vi jobbet til dig!

    For kunde søges dygtige og alsidige montører til længerevarende vikariat i Hjørring
     
    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:
    -Indstilling og betjening af maskiner -Overvågning af anlæg/produktionsudstyr -Kvalitetskontrol -Håndtering -Forefaldende arbejde
    Faglige kompetencer:
    -Du har flair for håndtering af værktøj og maskiner -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig
    Personlige egenskaber: -Du er robust og klar til nye krævende udfordringer -Du er omgængelig og imødekommende -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden -Du kan fremvise straffeattest
    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Opret dit cv på jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

    Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Okt

    Grib chancen hos Danmarks største detailhandelsvirksomhed og få en unik mulighed for at:

    • bruge din viden inden for dagligvarer og samtidig være en god kollega til 94 medarbejdere.
    • prøve kræfter med Coop og få mulighed for at udvikle dig gennem Coops talentprogrammer
    • præge og udvikle et specifikt fagområde i samarbejde med din afdelingschef
    • indgå i varehusets Food team


    Kvickly i Aars
    Du bliver en del af et varehus med ialt 95 medarbejdere.Butikken er total moderniseret i 2017 med Coops nyeste koncept SM20. Kvickly har en central beligggenhed i Vesthimmerland. Vi søger en kollega til vore dygtige medarbejdere, en som trives i en butik med masser af dynamik og som står klar til at hjælpe vores mange kunder.

    Din hverdag assistent i food (Barselsvikar - med mulighed for varig ansættelse for den rette)
    I Kvickly lægger vi stor vægt på at have en god kontakt med kunderne. Som medarbejder bruger du tid på at tale med kunderne for at kende deres behov og skabe en god relation. Du har her gode muligheder for at præge sortimentet i afdelingen. Der er først og fremmest din opgave, at:

    • sørge for, at der altid er en høj standard i din afdeling og altid levere en salgsklar butik
    • være sparringspartner for afdelingschefen om drift og økonomi i jeres afdeling
    • inspirere og sikre, at afdelingen er sæson aktuel.


    Erfaring fra dagligvarebranchen

    • Du er minimum uddannet som salgsassistent eller har tilsvarende erfaring fra lignende stilling
    • Det er en fordel, hvis du har kendskab til brugen af driftsopfølgningsværktøjer
    • Du har god forståelse for tal og regnskaber, eller lyst til at lære det.


    Som person er du en udpræget teamplayer, der kan gå forrest for at sikre den bedste service til vores kunder. Samtidig du god til planlægning og formår at igangsætte de rette initiativer for butikken. Slutteligt går du forrest og viser engagement, som afspejler sig i medarbejdernes motivation

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Varehuschef Arne Wammen tlf: 96377670

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 21. oktober 2018
    Vi behandler ansøgninger løbende

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser