Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Jun

    SalesPartners TM søger ihærdige og udadvendte salgskonsulenter, der kan varetage telefonsalget for flere af Danmarks største virksomheder.

    SalesPartners TM er strategisk telemarketingvirksomhed, hvor vores mission er at være vore kunders eksekveringspartner i deres telemarketingpprocess. Vi er et søsterselskab til konsulentvirksomheden SalesPartners A/S, og arbejder med nogle af Danmarks bedste brands og største virksomheder.

    Som medarbejder hos SalesPartners TM, kan du se frem til:

    • At blive trænet og uddannet inden for salg og kommunikation.
    • Jævnlige salgskonkurrencer, hvor du kan vinde alt fra biografgavekort til en rejse.
    • Et stærkt sammenhold og mange sociale arrangementer.
    • En super salgskultur og en virksomhed/ledelse hvor vi hylder dem som performer
    • Ordnende forhold. Vi overholder alle love og regler. Vi betaler feriepenge, og behandler altid vores medarbejdere fair og ordentligt.

    Løn:

    • Fuldtidsansat: Fast løn pr. måned, samt en attraktiv bonusordning. (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 25.000 kr i samlet månedsløn).
    • Fritidsansat:
      • 18 år+ Du får fast timeløn, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 150 kr i samlet timeløn)
      • 16-17 år: Du får fast timeløn, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 120 kr i samlet timeløn)

    For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du er:

    • Resultatorienteret – Du elsker et konkurrencemiljø, hvor dine resultater er synlige for andre
    • En vinder – Du er ikke typen som giver op, fordi at du møder lidt modstand
    • Udadvendt – Du elsker et miljø åbent miljø hvor tingene går stærkt
    • Arbejdsom – Du ved at vejen til resultater er hårdt og vedholdende arbejde
    • Optimistisk af natur – Du søger løsninger på udfordringer
    • Lyttende – Du lytter og tager imod feedback for at kunne forbedre dig
    • Uden jantelov – Du forstår og respekterer, at dem som laver gode resultater også tjener mange penge

    Din tidligere erfaring er ikke vigtig. For os er dit CV ikke afgørende, sålænge du har viljen og lysten til at blive en god telefonsælger.

    Vi har særdeles fleksible arbejdstider:

    • Fuldtid: Arbejdstiden er 12:00 til 19:00 mandag-torsdag. 10.00 til 17:00 Fredag. (34 timer pr. uge)
    • Fritid: Arbejdstiden er 16.30 til 20.30 (Minimum 2 vagter pr. uge á hver 3,75 timer)

    Send os en ansøgning og gerne også dit CV og vi vil inden for 48 timer kontakte dig. Husk i ansøgningen at angive dine kontaktoplysninger, samt om du ønsker at arbejde fuldtid eller fritid. Vedhæft gerne et vellignende billede.

    SalesPartners TM er stiftet i 2015 af Martin Nørtoft og Michael Hove. De har begge en årelang erfaring med salg fra store anerkendte virksomheder. SalesPartners TM er et søsterselskab til SalesPartners A/S, der er stiftet i 1999. Vi har derfor et solidt økonomisk fundament.
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jun



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jun

    Souschef - Frederikshavn

    9900, Frederikshavn


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Hvis du for alvor viser os, at du kan og vil, så er rollen som souschef dit garanterede springbræt til rollen som butikschef, der på sigt kan give dig et væld af nationale og internationale karrieremuligheder – både i butik og på vores hovedkontor.

    Som souschef er du butikschefens højre hånd. Du er med til at drive butikken og lede medarbejderne, og du har medansvar for, at butikken altid lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende ansvarsområder, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du har leder-dna og en ambition om at udnytte det. Du har ikke nødvendigvis udnyttet dit lederpotentiale endnu, men ser dig selv som en person, der, med de rette forudsætninger stillet til rådighed, kan lykkes som en empatisk og stærk leder, som nemt kan motivere og inspirere dine medarbejdere. Du tror på, at man kommer længst ved at lede med et smil, og du er typen, der selvfølgelig giver en hånd med, når der skal fyldes varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    Det er naturligvis en fordel, hvis du har erfaring fra detailbranchen eller en lignende stilling, hvor du allerede har prøvet kræfter med ledelse, men dette er ikke et krav.

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Lasse Lauridsen på telefon 4212 0503, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du butikschefens højre hånd. Du er med til at drive butikken og lede medarbejderne, og du har medansvar for, at butikken altid lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende ansvarsområder, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Medansvar for at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken, når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du har leder-dna og en ambition om at udnytte det. Du har ikke nødvendigvis udnyttet dit lederpotentiale endnu, men ser dig selv som en person, der, med de rette forudsætninger stillet til rådighed, kan lykkes som en empatisk og stærk leder, som nemt kan motivere og inspirere dine medarbejdere. Du tror på, at man kommer længst ved at lede med et smil, og du er typen, der selvfølgelig giver en hånd med, når der skal fyldes varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har ambitioner om at lede andre
    • Har en imødekommende, energisk og professionel fremtoning
    • Har mod på at skulle inspirere dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Har et ønske om at lykkes i detailbranchen og sætter en ære i gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og ikke er bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    Det er naturligvis en fordel, hvis du har erfaring fra detailbranchen eller en lignende stilling, hvor du allerede har prøvet kræfter med ledelse, men dette er ikke et krav.

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    • En udfordrende lederrolle, hvor tingene går stærkt
    • Branchens bedste sammenhold
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Et springbræt til en videre karriere inden for ledelse, hvis du kan og vil
    • Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Lasse Lauridsen på telefon 4212 0503, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    SØG ELEVPLADS I JYLLAND OG PÅ FYN

    Vi søger nu elever til vores butikker i Jylland og på Fyn med opstart fra august 2018. Nederst på siden kan du se hvilke byer, vi søger elever til.

    Når du klikker på elev-by-linket vil du automatisk blive stillet om til vores ansøgerportal, hvor du kan oprette en ansøgerprofil og søge den ønskede elevplads.
    Du er velkommen til at søge flere elevstillinger, men du skal søge en elevplads hver enkelt elev-by, som du er interesseret i.


    TIPS TIL DIN ANSØGNING

    Før du skriver din ansøgning kan du gøre dig overvejelser om, hvad uddannelsen kræver af dig, og hvor du ønsker at blive elev. Sidder du med ubesvarede spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

    • I din ansøgning anbefaler vi, at du skriver om f.eks.:
    • Din motivation for at søge som elev hos os
    • Din uddannelse; hvilken uddannelse du har afsluttet/hvilken uddannelse du er igang med.
    • Dine kvalifikationer samt hvordan du vil bruge dem hos os
    • Dine kvaliteter og styrker; men skriv kun om kvaliteter og styrker som du kan stå inde for!
    • Dine tidligere jobs og de resultater, du har opnået

    HUSK OGSÅ AT SENDE DIT CV OG DINE UDDANNELSESPAPIRER TIL OS

    For at vi bedst muligt kan vurdere din profil, er det vigtigt, at du sender os dit CV, hvoraf det fremgår, hvilken uddannelse du er igang med. Hvis du har afsluttet en eller flere uddannelser, vil vi også meget gerne modtage dine eksamensbeviser.
      
    Når du benytter vores online-ansøgningsformular, opretter du først din ansøgerprofil. Derefter bliver du guidet igennem ansøgningsprocessen.

    Din ansøgning og dine bilag kan vi modtage i følgende filformater: pdf, doc, docx, tif, jpg, bmp.

    REKRUTTERINGSFORLØBET

    Når du har sendt din ansøgning, CV og andre relevante bilag til os, vil vi foretage en grundig vurdering af dine ansøgningspapirer. Såfremt vi finder din profil interessant, vil du blive invitere til et udvælgelses-event, der kommer til at finde sted i midten af marts.

    Derefter bliver det besluttet, om du bliver tilbudt en af de attraktive elevpladser.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Jun

     

    Servicemedarbejder

     

    Står du og er droppet ud af skolen eller er igang med et sabbatår og mangler derfor et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring gøre rent samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.
    Kort sagt: Du brænder for at give vore gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.

    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F

    • Vedhæft gerne billede når du ansøger


      Ansøgning og kontakt
      Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Kim Øland på telefon 98 791 791. Søg stillingen ved at klikke “Send ansøgning” her på siden.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jun

     

    fakta søger elever, der kan gå hele vejen og blive ledere

    I fakta ønsker vi, at vores elever bliver ledere efter endt uddannelse. Hvis du derfor har ambitioner om at blive souschef, og måske endda butikschef i detail, så vil vi gerne hjælpe dig på vej.

    Lær alt om at arbejde i butik
    Som salgselev arbejder du fuldtid i Sønderport, hvor du får lov til at prøve det hele – fra opfyldning af varer og tale med kunderne i kassen til at arbejde på lageret og bestille varer.

    Du bliver en del at et team med et super sammenhold, hvor I er sammen om at gøre fakta til Danmarks flinkeste discountbutik. Når du hjælper kunderne med at finde varer og sørger for, at der er pænt, er du med til at gøre det nemt at handle i fakta.

    Opbyg dit netværk i detailbranchen på lærerige skoleophold
    I løbet af uddannelsen er du på 8 korte skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever fra detailkoncernen Coop. Vi sørger for det hele – og det er et godt break fra dit job i butikken.

    Her begynder brikkerne at falde på plads – og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken. Der er også en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af Fakta – og de andre Coop-kæder; Kvickly, Dagli’ og Super brugsen.

    Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elev-tid med fokus på dig, din uddannelse og gode venner.

    Kan du se dig selv som leder?
    I fakta vil vi være Danmarks absolut flinkeste discountforretning, og det kræver dygtige ledere. Vi ser vores elev som kommende lederkandidater - og vi vil arbejde aktivt, for at gøre dig klar til at blive leder i en af vores butikker efter endt uddannelse.

    Det kræver, at du er åben og villig til at lære, trives med højt tempo og er forandringsparat. Det vigtigste er dog, at du har lyst til at lære at give vores kunder en god oplevelse og har en positiv indstilling, der smitter.
    Derudover:

    • har du bestået HG2 eller HHX, gerne med 5 uger suppleret HGS forløb. Du kan også have en EUX eller STX/HF/HTX, gerne suppleret med op til 10 ugers HGS
    • vil du være med til at skabe den flinke stemning i butikken – hver dag
    • er du serviceorienteret – det er det, vi lever af
    • har du ambitioner om en dag at være leder i fakta.


    Har du, hvad der skal til?
    For mere information er du velkommen til at ringe til Butikschef, Mikkel Korning, på tlf. nr.: 98170007
    Du sender din ansøgning via ”Søg job” senest den 21. Juni 2018.

    I fakta er vi ca. 9.000 medarbejdere fordelt på 410 butikker - og der er også plads til dig.


    I fakta kæmper vi for at gøre det lettere for alle at spise bedre til faste lave priser. Samtidig har vi et mål om at blive Danmarks flinkeste discountbutik og gøre det ”usvært” – både for dig som medarbejder og for vores kunder. Du kommer, sammen med dine kolleger, til at spille én af hovedrollerne i Danmarks næststørste discountkæde. Bliver du ansat i fakta bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jun



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jun



    Vil du have en masse gode og engagerede kollegaer? Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med højt humør og fart over feltet? Er du A-menneske, og ser du en fordel i at arbejde om morgenen frem for sene aftentimer?

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Vareopfyldning
    • Din arbejdstid er placeret mellem 06.00-09.00, mandag til fredag eller efter aftale


    Om dig

    Om dig
    • Du er A-menneske og kan lide at arbejde om morgenen
    • Du tager initiativ, og du kan lide, at der er styr på detaljerne
    • Du trives i et tempofyldt job
    • Du er mødestabil og pligtopfyldende
    • Du er eventuelt studerende, og kan se en fordel i at arbejde om morgenen inden studiet
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    •  Et uformelt arbejdsmiljø med en masse engagerede kolleger
    • En grundig og målrettet oplæring
    • God løn og pension
    • Rabatordning hos flere hundrede udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Jun

    Assistant Manager - Fuldtid

    9200, Aalborg SV

    Som Assistant Manager er du restaurantchefens højre hånd. Sammen er I ansvarlige for den daglige drift, ledelse og udvikling af restauranten. Ligeledes skal du sørge for, at restauranten lever op til de krav om kvalitet og service, der allerede i dag kendetegner Sunset Boulevard.

    Din opgave bliver primært servicering af vores gæster, men også administrative og ledelsesopgaver vil forekomme. Således lærer du om økonomi, adminstration og personaledelse. Sammen med restaurantchefen skal du lede og motivere de øvrige medarbejdere. Samtidig er du passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, du sætter en ære i forkæle vore gæster, og du har en klar forståelse, hvorfor gæsterne er vigtige for vores restaurant.  Du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere.

    Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.
    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet. 

    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Kim Øland på 98 791 791 Søg stillingen ved at klikke “Send ansøgning” her på siden.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Jul

    Sommerferiejob

    9000, Aalborg

    Har du sommerferie? Vil du gerne tjene en masse penge, samtidig med at du har det sjovt? (Vanløse, Roskilde, Odense, Århus, Aalborg)

    Er du på vej på sommerferie og kunne du godt tænke dig at tjene en masse penge, men samtidig have det sjovt? Er du udadvendt, altid positiv, glad for at snakke med nye mennesker og går du altid efter at være den bedste?
    Så kan det meget vel være dig, som vi er på udkig efter! Og så kan du få muligheden for at arbejde fuldtid gennem sommerferien og få et deltidsarbejde efterfølgende, hvis du skal tilbage til bøgerne.

    Hvordan er det at arbejde for SalesPartners TM?

    • Vi har et fantastisk sammenhold, som vi som virksomhed gør alt for at forstærke gennem fredagsbare, grillaftner, konkurrencer, store fester, frokostordning, energidrik og andre forfriskninger og mange andre gode ting.
    • En dag starter ofte med at man bliver taget varmt i mod af lederne og kollegerne.
    • Når selve arbejdsdagen starter, så er det den gode stemning og konkurrencerne der er i fokus.
    • I pauserne er fællesskabet i højsæde med et spil bordtennis eller bordfodbold eller måske en snak ude på en tagterrasse med nogle af kollegerne.
    • Når arbejdsdagen er slut, bliver der ofte, specielt om fredagen, hygget med alt fra fredagsbar til grillaften eller en venskabelig bordtennis eller bordfodbold kamp.

    Hvad tilbyder vi?

    • Fuldtids- og deltidsarbejde
    • God fast løn + feriepenge
    • Høj salgsbonus udover timelønnen (mange af vore medarbejdere tjener over 250kr/timen!)
    • Gode og ordnede forhold
    • En social virksomhed med masser af sociale arrangementer
    • Uddannelse og coaching inden for salg
    • Massevis af salgskonkurrencer, hvor du kan vinde fede præmier, fra gavekort til ny telefon og meget andet

    Din baggrund er underordnet. Det vigtigste for os er, at du har viljen og lysten til at blive en god sælger. Send derfor bare en kort ansøgning via http://salespartners-tm.dk/job

    Non Discrimination: SalesPartners TM ser mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle uanset køn, alder, religion, etnisk tilhørsforhold til at søge ansættelse hos os. 

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser