Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 975

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Få en plads hos en succesfuld virksomhed i kraftig vækst.

    Har du mod på at udfordre dig selv og dit talent inden for salgsverdenen?
    Elsker du at tale med nye mennesker og drømmer du om at være en del af et ungt og energisk arbejdsmiljø - så er det dig vi søger. Det går stærkt hos HornskovVindberg A/S, og du kan komme med!

    Vi tilbyder en fuldtidsstilling på en alsidig arbejdsplads, hvor ingen dage er ens, atmosfæren er professionel og humøret altid højt. Du vil indgå i et dynamisk salgsteam, hvor det vil være din opgave at sælge inddrivelses-og faktureringsløsninger til det danske erhvervsliv. Erfaring indenfor salg kan selvfølgelig være en fordel men ikke et krav, da du modtager grundig oplæring ved ansættelse og løbende coaching.    

    Hvad tilbyder vi:

    • Garantiløn på 18.000-22.000 kr. Derudover høj provision og opnåelige bonusser
    • Salgstræning på begynder, øvet-og ekspertniveau
    • En spændende arbejdsplads med salgskonkurrencer og god stemning i et ungt og friskt arbejdsmiljø  
    • Fredagsbar samt andre sociale arrangementer
    • Meget centralt placeret arbejdsplads lige ved Rådhuspladsen   

    Hvad forventer vi af dig:

    • Du er social og udadvendt
    • Du er mødestabil
    • Du er engageret og ambitiøs
    • Du har en vindermentalitet og motiveres af høj løn og gode fremtidsmuligheder

    Hvem er vi: 

    Vi hjælper erhvervslivet med at sikre et godt cash-flow og en smidig administration via faktureringsløsninger, juridisk rådgivning og inddrivelse af tilgodehavender samt forebyggende arbejde.

    Vil du gerne gøre en forskel for dig selv og andre samt have en plads på et succesfuldt team så send din ansøgning til job@hornskovvindberg.dk

    Husk at angiv telefonnummer i din ansøgning.

    Har du spørgsmål til stillingen, skal du ringe på telefon 44 22 40 20 hvor vi sidder klar til at besvare dine spørgsmål og hjælpe dig videre i processen. 

    Vi glæder os til at læse din ansøgning og håber du er vores nye kollega.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    20. Aug

    Helsingør, Nordsjællands Politi

    Er du klar til en lærerig, udfordrende og spændende uddannelse hos Nordsjællands Politi?

    Som kontorelev med speciale i offentlig administration, bliver du hos Nordsjællands Politi, en del af en stor statslig arbejdsplads med hovedstationen placeret i Helsingør. Derudover er der lokalstationer i Hillerød, Frederikssund, Gentofte og Birkerød.
    Dit arbejdssted vil primært blive Helsingør, Hillerød og Birkerød.

    Uddannelsen varer to år og veksler mellem praktik ved Nordsjællands Politi og 15 ugers teori. Den teoretiske del foregår på Handelsskolen København Nord og afsluttes med en fagprøve.

    OM JOBBET
    Vi tilbyder dig et spændende forløb i et positivt udviklende uddannelsesmiljø, hvor du får ansvar – med plads til både faglig og personlig udvikling.

    Du bliver en del af en særdeles spændende arbejdsplads, hvor du arbejder sammen med politiansatte, jurister, servicepersonale og naturligvis en masse dygtige administrative ansatte.

    Du kommer til at arbejde med kundeekspedition, økonomi, kommunikation, logistik, personaleadministration, journalisering, IT, almindelig sagsbehandling hos bl.a., tilladelses- og bevillingsafdelinger, Udlændigeområdet, Servicecenter, Personaleafdelingen og anklagemyndigheden.

    Du får bred indsigt i, hvordan en politikreds er organiseret og hvordan vi arbejder i det daglige.

    OM DIG
    Vi forventer, at du:
    - har bestået HG 2 eller HGV med dansk og IT på C-niveau adgang til offentlig administration.
    - har bestået EUX .
    -STX, HTX eller HF, suppleret med 10 ugers forløb for studenter.
    - har bestået HHX suppleret med 5 ugers grundforløb.
    - har bestået HGS og er du 25 år eller derover skal du vedlægge en uddannelsesplan (realkompetencevurdering) fra handelsskolen.
    - er fleksibel, ansvarsbevidst og har godt humør.
    - at du er engageret, viden begærlig, samarbejdsvillig og udadvendt.
    - har solide skriftlige danskkundskaber og gå-på-mod, samt har kendskab til IT på brugerniveau.

    Løn- og ansættelsesvilkår

    Stillingerne ønskes besat pr. 1. november 2017.

    Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende
    organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

    Dit arbejdssted bliver Nordsjællands Politi med adresse på Prøvestensvej 1, 3000 Helsingør.

    Din arbejdstid er på 37 timer om ugen.

    Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt.

    Kontakt og ansøgning

    Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Peter Houkjær på tlf. 7258 6756 alle hverdage mellem kl. 9:00-10:00 eller på PHO010@politi.dk.

    Når du søger et job hos politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere job i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du
    søger.

    Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, race, religion eller etnisk baggrund.

    Vi forventer at afholde samtaler i uge 35.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    20. Aug

    Helsingør, Nordsjællands Politi

    Er du klar til en lærerig, udfordrende og spændende uddannelse hos Nordsjællands Politi?

    Som kontorelev med speciale i offentlig administration, bliver du hos Nordsjællands Politi, en del af en stor statslig arbejdsplads med hovedstationen placeret i Helsingør. Derudover er der lokalstationer i Hillerød, Frederikssund, Gentofte og Birkerød.
    Dit arbejdssted vil primært blive Helsingør, Hillerød og Birkerød.

    Uddannelsen varer to år og veksler mellem praktik ved Nordsjællands Politi og 15 ugers teori. Den teoretiske del foregår på Handelsskolen København Nord og afsluttes med en fagprøve.

    OM JOBBET
    Vi tilbyder dig et spændende forløb i et positivt udviklende uddannelsesmiljø, hvor du får ansvar – med plads til både faglig og personlig udvikling.

    Du bliver en del af en særdeles spændende arbejdsplads, hvor du arbejder sammen med politiansatte, jurister, servicepersonale og naturligvis en masse dygtige administrative ansatte.

    Du kommer til at arbejde med kundeekspedition, økonomi, kommunikation, logistik, personaleadministration, journalisering, IT, almindelig sagsbehandling hos bl.a., tilladelses- og bevillingsafdelinger, Udlændigeområdet, Servicecenter, Personaleafdelingen og anklagemyndigheden.

    Du får bred indsigt i, hvordan en politikreds er organiseret og hvordan vi arbejder i det daglige.

    OM DIG
    Vi forventer, at du:
    - har bestået HG 2 eller HGV med dansk og IT på C-niveau adgang til offentlig administration.
    - har bestået EUX .
    -STX, HTX eller HF, suppleret med 10 ugers forløb for studenter.
    - har bestået HHX suppleret med 5 ugers grundforløb.
    - har bestået HGS og er du 25 år eller derover skal du vedlægge en uddannelsesplan (realkompetencevurdering) fra handelsskolen.
    - er fleksibel, ansvarsbevidst og har godt humør.
    - at du er engageret, viden begærlig, samarbejdsvillig og udadvendt.
    - har solide skriftlige danskkundskaber og gå-på-mod, samt har kendskab til IT på brugerniveau.

    Løn- og ansættelsesvilkår

    Stillingerne ønskes besat pr. 1. november 2017.

    Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende
    organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

    Dit arbejdssted bliver Nordsjællands Politi med adresse på Prøvestensvej 1, 3000 Helsingør.

    Din arbejdstid er på 37 timer om ugen.

    Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt.

    Kontakt og ansøgning

    Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Peter Houkjær på tlf. 7258 6756 alle hverdage mellem kl. 9:00-10:00 eller på PHO010@politi.dk.

    Når du søger et job hos politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere job i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du
    søger.

    Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, race, religion eller etnisk baggrund.

    Vi forventer at afholde samtaler i uge 35.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    20. Aug

    Helsingør, Nordsjællands Politi

    Er du klar til en lærerig, udfordrende og spændende uddannelse hos Nordsjællands Politi?

    Som kontorelev med speciale i offentlig administration, bliver du hos Nordsjællands Politi, en del af en stor statslig arbejdsplads med hovedstationen placeret i Helsingør. Derudover er der lokalstationer i Hillerød, Frederikssund, Gentofte og Birkerød.
    Dit arbejdssted vil primært blive Helsingør, Hillerød og Birkerød.

    Uddannelsen varer to år og veksler mellem praktik ved Nordsjællands Politi og 15 ugers teori. Den teoretiske del foregår på Handelsskolen København Nord og afsluttes med en fagprøve.

    OM JOBBET
    Vi tilbyder dig et spændende forløb i et positivt udviklende uddannelsesmiljø, hvor du får ansvar – med plads til både faglig og personlig udvikling.

    Du bliver en del af en særdeles spændende arbejdsplads, hvor du arbejder sammen med politiansatte, jurister, servicepersonale og naturligvis en masse dygtige administrative ansatte.

    Du kommer til at arbejde med kundeekspedition, økonomi, kommunikation, logistik, personaleadministration, journalisering, IT, almindelig sagsbehandling hos bl.a., tilladelses- og bevillingsafdelinger, Udlændigeområdet, Servicecenter, Personaleafdelingen og anklagemyndigheden.

    Du får bred indsigt i, hvordan en politikreds er organiseret og hvordan vi arbejder i det daglige.

    OM DIG
    Vi forventer, at du:
    - har bestået HG 2 eller HGV med dansk og IT på C-niveau adgang til offentlig administration.
    - har bestået EUX .
    -STX, HTX eller HF, suppleret med 10 ugers forløb for studenter.
    - har bestået HHX suppleret med 5 ugers grundforløb.
    - har bestået HGS og er du 25 år eller derover skal du vedlægge en uddannelsesplan (realkompetencevurdering) fra handelsskolen.
    - er fleksibel, ansvarsbevidst og har godt humør.
    - at du er engageret, viden begærlig, samarbejdsvillig og udadvendt.
    - har solide skriftlige danskkundskaber og gå-på-mod, samt har kendskab til IT på brugerniveau.

    Løn- og ansættelsesvilkår

    Stillingerne ønskes besat pr. 1. november 2017.

    Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende
    organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

    Dit arbejdssted bliver Nordsjællands Politi med adresse på Prøvestensvej 1, 3000 Helsingør.

    Din arbejdstid er på 37 timer om ugen.

    Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt.

    Kontakt og ansøgning

    Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Peter Houkjær på tlf. 7258 6756 alle hverdage mellem kl. 9:00-10:00 eller på PHO010@politi.dk.

    Når du søger et job hos politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere job i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du
    søger.

    Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, race, religion eller etnisk baggrund.

    Vi forventer at afholde samtaler i uge 35.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    18. Aug

    At the VELUX Group, we give you the chance to grow. To shape your own career. To work in an international environment. To be part of a company that leads the market in sustainable indoor living. We offer you a world of opportunities – if you have the ability and the drive to take them. 
    Discover more at velux.com/career or velux.dk/karriere

    Would you like to have a golden opportunity to translate your theoretical competencies into practice in collaboration with a strong professional team? And would you thrive on doing this in a dynamic department where the working environment is informal and where we endorse a collaborative behaviour? 

    We are in search of a student assistant for our logistics team – if that person could be you, then read on and apply.

    Your challenges

    You will be part of our international team which is an integrated part of the VELUX Group Supply Chain organisation with 31 colleagues in our global logistics competence centre. We are supporting our 40 markets with best-in-class logstistics solutions and our top priority is to ensure that our products are delivered right on time to our distribution centres.

    You will be involved in operational tasks as well as and develop/optimisation of existing processes where you will be given the opportunity to:

    • Work with all parts of the logistics processes from production to customer (end-to-end)
    • Solve daily operational tasks e.g. ordering of transports, approval of invoices etc.
    • Help identify and analyse the possibilities of optimisation of different areas in the logstistics and ware house processes
    • Participate in projects regarding development of operational processes, Lean set-up and IT optimisations projects

    Working hours will be between 10-15 hours per week and the actual timing of the hours is flexible and will be adjusted to your study programme. It will from time to time be possible to have extra working hours if your study allows it – e.g. during summer holiday.

    Your qualifications

    We imagine that you are studying a bachelor’s or master’s degree as MSc in economics or cand.oecon and you have a strong passion for logistics and Supply Chain. Due to your excellent ability to command complex processes and to see the big picture, you can spot improvement and development opportunities.

    You are curious by nature, ready to learn and grow and you are eager to find new, exciting and unexpected solutions that will create value for the VELUX Group. You have a good understanding of IT in general and should you happen to have knowledge of SAP/R3 our smiles will be even wider – this is however not a requirement.

    You possess great drive and take pride in reaching deadlines focusing on the right solution. In addition, you thrive in an unpredictable, dynamic environment where we never know what the day will bring.

    Since you will have many stakeholders; sales companies, production, headquarters and distributors, it is very important that you have an open and forthcoming manner and that you build relations with ease. You like – and find it natural – to collaborate with people across professional as well as national and cultural boundaries.

    You speak and write flawless in English.

    Your opportunities

    We offer you a lot of opportunities to test and develop your theoretical competencies in practice and a unique chance of putting your mark on the future logistic solutions in the VELUX Group. 

    Our team is characterised by an informal tone and respect for each other. We are working as one team to achieve ambitious and long-term results, and we need your good spirit and commitment to meet our objectives. 

    The international setting is in our DNA and we believe in empowering people. We support this through sharing knowledge, delegating responsibility and investing in people who strive to make a difference. 

    The VELUX Group offers exciting challenges with competent and committed colleagues where commitment, thoroughness and mutual respect are among the core values. Application and contact If you have any questions regarding the position, feel free to contact team manager Dennis Jacobsen at +45 26 18 20 79 or HR consultant Trine Lund at +45 22 10 58 80. 

    We are looking forward to receiving your application and CV as soon as possible. 

    We are away on summer holiday as follows where we can not be reached: Dennis Jacobsen: week 28-30 Trine Lund: week 27-29

    Work place: Kolding

    For more information: Team manager Dennis Jacobsen at +45 26 18 20 79 or HR consultant Trine Lund at +45 22 10 58 80.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    7. Aug

    At the VELUX Group, we give you the chance to grow. To shape your own career. To work in an international environment. To be part of a company that leads the market in sustainable indoor living. We offer you a world of opportunities – if you have the ability and the drive to take them. Discover more at velux.com/career or velux.dk/karriere

    Would you like to operate our communication activities during the different phases of The International VELUX Award 2016 for Students of Architecture? Do you have a strong passion for developing key messages and compelling texts? And do you want to explore different aspects of communication? Then we have the student position you are looking for. Your challenges

    The International VELUX Award is the single biggest global competition for students of architecture running since 2004. Over the years it has created contact to 350 architecture schools and universities all over the globe.

    In our stakeholder Communications and Sustainability Department, we want to employ a student for 10-15 hours weekly to join our project team working with the International VELUX Award.

    Your specific tasks could be:

    • Develop key messages
    • Develop content for our website and social media activities within the award
    • Write articles and press releases about the theme, milestones and previous awards
    • Conduct interviews with previous winners and jury members
    • Coordinate and drive tasks with our internal agency e.g. development of graphics, images and communication material

    Your qualifications

    You are in the last part of your communication studies, and you are an excellent text writer, have a good eye for visuals, and you know how to combine them into compelling messages for different channels.

    Digital communication, planning and basic layout are your strong points but you are also very interested in social media and communication strategy.

    You work independently, you have a structured approach to your tasks and the ability to find the right solutions for the benefit of your team.

    You speak and write of course flawless in English and you possess basic knowledge of the Microsoft Office tools. Knowledge of SharePoint is a plus.

    As a person, you are outgoing with a good sense of humour and respect for other people’s different backgrounds. Competencies such as excellent communication skills and good interpersonal skills are required.

    Your opportunities

    We offer a challenging and exciting position in an international environment with tasks that will develop you professionally as well as personally. 

    We believe in empowering people and we support this through delegating responsibility and through continuous employee development. 

    We work in a dynamic and informal environment where commitment and mutual respect are among our core values. Application and contact For further information about International VELUX Award, please contact Christine Bjørnager at +45 45 16 48 28, or Per A. Andersen at +45 45 16 78 27. 

    We are looking forward to receiving your application and CV as soon as possible and no later than 7th August 2017. 

    For more information regarding the International VELUX Award, visit iva.velux.com or follow us on www.facebook.com/internationalveluxaward

    Work place: Hørsholm

    For more information: Christine Bjørnager at +45 45 16 48 28, or Per A. Andersen at +45 45 16 78 27

    Læs mere
  • Job_listing_image

    7. Aug

    Studentermedhjælpere til Udlændingecenter Nordsjællands Politi UCN

    Birkerød, Nordsjællands Politi

    Vil du være med til at styrke vores ”statistik” enhed i en spændende offentlig virksomhed, som løser en samfundsmæssig vigtig opgave? Så er du måske den nye studentermedhjælper, vi søger til Nordsjællands Politi. 

    Nordsjællands Politi, Udlændingecenter Nordsjælland (UCN), søger to studentermedhjælpere til at assistere i vores afsnit for Ledelsesstøtte og Data med forskellige former for administrativt arbejde. Som studentermedhjælper kommer du primært til at arbejde med dataændringer i en række af politiets IT-systemer, samt ad hoc opgaver inden for registrering og analyse/statistik. 

    Arbejdet skal understøtte datakvaliteten i afdelingens arbejde.

    Vi forventer, at du

    • er engageret
    • har gode IT-kundskaber generelt samt et godt kendskab til især Excel
    • har sans for detaljer og kan bevare overblikket
    • er initiativrig 
    • kan arbejde selvstændigt samt har gode samarbejdsevner

    Vi kan tilbyde en stor og spændende arbejdsplads med engagerede medarbejdere, hvor tonen er uformel og humoristisk, og hvor der er gode udviklingsmuligheder.

    Løn- og ansættelsesvilkår

    Du bliver ansat som timelønnet medarbejder med en ugentlig arbejdstid på 15-20 timer. Arbejdstiden aftaler vi sammen – også når det gælder behov for eks. mindre arbejde i forbindelse med eksamensperioder. Arbejdstiden tilrettelægges på hverdage mellem kl. 08.00 og kl. 15.00/16.00.

    Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

    Dit arbejdssted bliver Udlændingecenter Nordsjælland på Birkerød Kongevej 2-4, 3460 Birkerød.

    Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes.

    Kontakt og ansøgning

    Oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til sektionsleder Louise Andersen på tlf. 4187 0735. 

    Når du ansøger om en stilling ved politiet opretter du samtidig en profil på vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger ved politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Ansøgning og CV skal mærkes, så det fremgår hvilken stilling du søger.

    Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge, uanset alder, køn, race, religion eller etniskbaggrund.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Penge for alt du gør

    Eovendo er en gratis portal, hvor du får kontanter for at være aktiv medlem. Jo mere aktiv du er, jo mere kan du tjene.

    For godt til at være sandt?

    Nej, du får penge for at modtage rabatkuponer, se reklamefilm, sige din mening, tilmelde dig nyhedsbreve, besvare spørgeskemaer og meget mere. Uanset hvad du gør, er der penge at hente.

    Og der er masser af konkurrencer…

    Hver dag er der masser af konkurrencer fra vores samarbejdspartnere. Vi har også weekendkonkurrencer og masser af forskellige gratis skrabespil.

    Hvad kan jeg tjene penge på?

    • Gode tilbud
    • Konkurrencer
    • Nyhedsbreve
    • Reklamefilm
    • Skrabespil
    • Spørgeskemaer

    - og meget mere

    Job hos eovendo

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Aug

    Har du en problemløser og menneskekender gemt i maven? Så er det dig vi leder efter til stillingen som kundeservicemedarbejder hos Western Union gennem Transcom i Riga, Letland. Første opstart er allerede den 3. juli, så søg allerede i dag.

    Western Union er en ledende virksomhed inden for betalingsservices verden over. Transcom håndterer Western Unions kundeservice- og supportcenter, hvor du vil få et job med varierede opgaver:
    - Modtage kald og e-mails fra Western Unions kunder og agenter (butikker der tilbyder pengeoverførsler gennem Western Union). Disse kald kan være alt fra spørgsmål til valutakurser, overførsler etc. og kan dermed ske nye ting hver dag.
    - Yde IT-support til Western Unions agenter, der eksempelvis har problemer med systemer eller med penge de ikke har fået udbetalt. Dette kræver ikke de store IT-kundskaber, da man vil blive grundigt oplært.

    Stillingen som kundeservicemedarbejder for Western Union er en fleksibel fuldtidsstilling. Der er både mulighed for lange og få vagter om ugen eller kortere og flere vagter om ugen samt en mellemting. Der er altså rig mulighed for at opleve både Riga og hele Letland samt tjene ekstra penge. Ligeledes giver dette job mulighed for at få en verdensomspændende virksomhed på CV’et, samt mulighed for både personlig og faglig udvikling.

    Afdelingen:
    Western Union-afdelingen er præget af ansatte af forskellige nationaliteter fra hele Skandinavien. Det er en afdeling med højt til loftet og et godt fagligt og socialt miljø. Du vil blive en del af et team på 10-15 ansatte med en teamleder tilknyttet. Teamet afholder en gang om måneden teammøde indeholdende både faglige og sociale elementer. Cirka en gang om ugen har hver medarbejder et personligt møde med teamlederen, hvor man kan vende udvikling og eventuelle problemstillinger i arbejdet.

    Om Riga:
    Riga er hovedstaden i Letland, som er en farverig storby med lækre strande. Her får du muligheden for at opleve ny kultur og få nye venner på tværs af landegrænser. Dine nye kollegaer fortæller, at Riga i den grad har overrasket dem positivt. Det er en hyggelig og meget billig storby at leve i, og indbyggerne er meget åbne og venlige. Ligeledes ligger både Estland og Litauen kun en bustur på cirka tre timer væk.

    Denne video giver et godt indblik i, hvordan det er at bo i Riga og arbejde for Transcom: https://www.youtube.com/watch?v=4TOoXBpvUmc

    Ved opstart:
    Det er vigtigt for Transcom, at du får den bedste start i dit nye job. Derfor vil Transcom gøre det så nemt som muligt, ved at give dig:
    - Betalt flyrejse til Riga
    - Afhentning ved ankomsten i lufthavnen
    - Indlogering i en delebolig med kollegaer den første måned
    - Hjælp til at finde ny bolig efter den første måned
    - Fire ugers oplæring i dine arbejdsopgaver indeholdende tre ugers træning og en uge med opgaverne sammen med en kollega
    - Medarbejderfordele som gratis fitness, bonusordning etc.

    Din profil

    Vi leder efter dig, der:
    - Der er god til at tale med mennesker og ønsker at være behjælpelig på den bedst mulige måde
    - Har lyst til at få en oplevelse uden for Danmarks grænser
    - Vil være en del af et socialt team, der giver kunderne god service
    - Kan arbejde hos Transcom i minimum 6 måneder - og gerne længere
    - Er frisk på nye udfordringer – enten alene eller sammen med din ven eller kæreste
    - Kan lide at arbejde med kundeservice

    Praktisk information:
    Der er opstart på følgende datoer henover sommeren:
    - 3. juli
    - 31. juli
    - 28. august

    Vi glæder os derfor til at modtage din korte ansøgning og CV allerede i dag! Notér gerne din ønskede opstartsdato i din ansøgning. Hvis I er flere, der gerne vil ansættes sammen, bedes i notere dette i ansøgningen. Vi gør opmærksom på at man i rekrutteringsprocessen skal kunne fremvise straffeattest.

    Hvis du har et SKYPE ID, anbefaler vi at du skriver dette på i din ansøgning, så Transcom har mulighed for at tage kontakt via SKYPE.

    Vi ser frem til at høre fra dig!

    Prisbelønnede StudentConsulting er en rekrutterings- og bemandingsvirksomhed med fokus på unge mennesker i starten af deres karriere. Takket være vores omfattende netværk og mangeårige erfaring er vi i stand til at tilbyde interessante og udfordrende stillinger indenfor områder såsom it, teknik, økonomi, administration, HR, markedsføring, kundeservice, salg, industri, produktion, logistik og transport. Find din fremtid på www.studentconsulting.dk allerede i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    • Er du mellem 18 og 26 år?
    • Drømmer du om at rejse ud i verden og lære en fremmed kultur at kende på en anderledes måde - med formål og sikkerhedsnet?
    • Kan du se fordelen ved at udvikle interkulturelle kompetencer, lære spansk og bygge internationale venskaber?

    SÅ er YFUs projekter i Paraguay måske noget for dig!

    Formål – at skabe bedre vilkår for udsatte familier

    Som frivillig på børnehjemmet ”Casa Cuna” hjælper du med at give udsatte børn, fra familier med lav indkomst, positive hverdagsoplevelser. Kodeordene er omsorg, leg og læring. Så hvis du har interesser inden for fx sundhed, pædagogik, undervisning, psykologi eller kunst, er projektet et godt sted at bidrage.

    I projektet ”Habitat for Humanity” handler det om at bygge boliger til familier, der ikke har råd til et sikkert sted at bo. Det kræver ikke særlige kompetencer, men du skal selvfølgelig kunne lide at ”hamre og save”.

    Generelle krav

    • Du skal have lyst til at lave socialt arbejde, være engageret og ansvarlig over for projektet.
    • Have respekt for kulturen, den lokale befolkning og dens livsvilkår.
    • Gode engelskkundskaber – og det er naturligvis en fordel, men ikke et krav, at kende lidt til spansk.

    YFU sikkerhedsnet

    Opholdet i Paraguay starter med tre ugers spansk-kursus, og der vil være et YFU arrangementer med andre YFU frivillige fra hele verden både i starten og slutningen af opholdet, som foregår på engelsk. Under opholdet bor du hos en lokal værtsfamilie, og lærer på den måde kulturen at kende indefra. Skulle du få brug for støtte undervejs, står YFU Paraguay til rådighed.

    Youth For Understanding Danmark er en selvejende, non-profit forening, der er baseret på frivilligt arbejde og er uafhængig af politiske, religiøse og økonomiske interesser. Vi ønsker at fremme mellemfolkelig forståelse baseret på gensidig respekt og værdsættelse af kulturelle forskelle på lokalt, nationalt og globalt plan.

    Varighed og pris

    • 2 måneder: $2150
    • 3 måneder: $2300
    • 6 måneder: $2800
    • 12 måneder: $3300

    Paraguay

    Paraguay er et lille land med rig kultur og historie og en storslået natur i hjertet af Sydamerika.

    Du vil opleve, at der ikke kun tales spansk, idet 90 % af befolkning også taler de indfødtes sprog, guarani. Både det oprindelige sprog guarani og spansk er begge anerkendt som officielle nationale sprog, og Paraguay er det eneste land i Sydamerika, hvor størstedelen af befolkningen taler de indfødtes sprog.

    Befolkningen er kendt for sin store venlighed og gæstfrihed. Et vigtigt ritual i sociale sammenhænge er at drikke ”mate”, en koffeinrig bitter te. Familien er meget vigtig og det er ikke ualmindeligt, at flere generationer bor under samme tag. Det sociale liv foregår ofte i den udvidede familie – der også er det primære sikkerhedsnet. Der er tradition for at samles til måltiderne og weekenderne er helliget tid med familien.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser