Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Få en plads hos en succesfuld virksomhed i kraftig vækst.

    Har du mod på at udfordre dig selv og dit talent inden for salgsverdenen?
    Elsker du at tale med nye mennesker og drømmer du om at være en del af et ungt og energisk arbejdsmiljø - så er det dig vi søger. Det går stærkt hos HornskovVindberg A/S, og du kan komme med!

    Vi tilbyder en fuldtidsstilling på en alsidig arbejdsplads, hvor ingen dage er ens, atmosfæren er professionel og humøret altid højt. Du vil indgå i et dynamisk salgsteam, hvor det vil være din opgave at sælge inddrivelses-og faktureringsløsninger til det danske erhvervsliv. Erfaring indenfor salg kan selvfølgelig være en fordel men ikke et krav, da du modtager grundig oplæring ved ansættelse og løbende coaching.    

    Hvad tilbyder vi:

    • Garantiløn på 18.000-22.000 kr. Derudover høj provision og opnåelige bonusser
    • Salgstræning på begynder, øvet-og ekspertniveau
    • En spændende arbejdsplads med salgskonkurrencer og god stemning i et ungt og friskt arbejdsmiljø  
    • Fredagsbar samt andre sociale arrangementer
    • Meget centralt placeret arbejdsplads lige ved Rådhuspladsen   

    Hvad forventer vi af dig:

    • Du er social og udadvendt
    • Du er mødestabil
    • Du er engageret og ambitiøs
    • Du har en vindermentalitet og motiveres af høj løn og gode fremtidsmuligheder

    Hvem er vi: 

    Vi hjælper erhvervslivet med at sikre et godt cash-flow og en smidig administration via faktureringsløsninger, juridisk rådgivning og inddrivelse af tilgodehavender samt forebyggende arbejde.

    Vil du gerne gøre en forskel for dig selv og andre samt have en plads på et succesfuldt team så send din ansøgning til job@hornskovvindberg.dk

    Husk at angiv telefonnummer i din ansøgning.

    Har du spørgsmål til stillingen, skal du ringe på telefon 44 22 40 20 hvor vi sidder klar til at besvare dine spørgsmål og hjælpe dig videre i processen. 

    Vi glæder os til at læse din ansøgning og håber du er vores nye kollega.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    As an intern, you get a great opportunity to put your academic skills to good use.  In return, we benefit from the energy and input from young people who may think about familiar problems in new ways. 

    At FOSS, an internship normally lasts one semester, but we also offer shorter periods. We plan the details as we go along.

    If you are interested in an internship, please contact HR cko@foss.dk

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Nov

    Revisortrainee hos PWC

    3400, Hillerød

    Bliv revisortrainee (junior) med fokus på små og mellemstore virksomheder - hos PwC i Hillerød

    Er du et af PwC’s næste revisortalenter? Har du forretningssans og lyst til at rådgive Danmarks små og mellemstore virksomheder inden for det finansielle område? Start din karriere sammen med os, hvis du har personlighed, høje ambitioner, en stærk faglighed og en lyst til at skabe succes sammen med andre. Som revisortrainee i PwC løser du opgaver, der skaber stor værdi for vores kunder, og dit netværk og din viden vokser hver eneste dag.

    Vær med på holdet i et af verdens førende revisions-, skatte- og rådgivningshuse

    I PwC skal du arbejde med regnskaber og de nyeste revisionsteknikker i teams, hvor I sammen finder de rette løsninger ude hos kunderne. Vi følger din udvikling tæt og giver dig løbende feedback, så du hele tiden udvikler dig, og du får mere ansvar og indflydelse i takt med de resultater, du er med til at skabe. Hvis du brænder for at sætte mål og nå dem, så passer du sammen med PwC.

    Du starter i september 2018, hvor du også begynder på HD-studiet og PwC’s interne uddannelsesforløb. Du får en host, der hjælper dig godt i gang. Du får også en fast counsellor, som er din personlige karriererådgiver, og sammen sætter I retningen for din karriere. Din udvikling er vores vækst.


    I PwC er vi ambitiøse på vores kunders og egne vegne. Vi er markedsledende, og vi arbejder for alle typer kunder. I Small Medium Enterprises (SME) har vi fokus på små og mellemstore virksomheder, som hovedsageligt er ejerledede, men branchemæssigt spænder vidt. Du vil derfor hurtigt befinde dig i møder med Danmarks ejerledere. Udover revision, vil du i SME også skulle arbejde med rådgivning inden for emner som person- og virksomhedsskat, pensions- og forsikringsforhold, selskabsret, familie-arveret, finansiering, omstruktureringer og meget mere. Du får således en bred viden om de mindre virksomheder i Danmark, samtidig med at du også lærer at revidere større virksomheder.



    Din personlighed. Holdets styrke

    Faglighed er dit udgangspunkt. For at blive revisortrainee i PwC skal du have færdiggjort HHX, STX, finansøkonom, markedsføringsøkonom eller lignende uddannelse med gode resultater – og med interesse for økonomi og handel. Har du også været i forsvaret, haft et studiejob, arbejdet med studenteraktiviteter eller lignende, er det en klar fordel.

    Personlighed er det, der gør din præstation unik. Du er forretningsorienteret og trives godt med at være ude og rådgive kunder. Sammenhold er det, der løfter din dag. Derfor forstår du vigtigheden af dygtige kolleger, som du kan lære af og sparre med. Ambitioner er det, der gør, at du aldrig giver op. Derfor brænder du for at skabe de resultater, som kun er mulige at opnå i fællesskab med andre.


    Er du PwC?

    PwC er stedet, hvor de største talenter møder erhvervslivets beslutningstagere. Vi arbejder for at styrke tilliden i samfundet og være med til at løse væsentlige problemstillinger. Det gør vi med udgangspunkt i vores viden inden for revision, skat og rådgivning. Vores kunder kommer fra alle dele af erhvervslivet og den offentlige sektor, og vi er flere end 2.000 medarbejdere og partnere, som brænder for at gøre en positiv forskel for kunder og kolleger. Vi er markedsledende i Danmark, og globalt er vi over 200.000 PwC'ere, så du har aldrig langt til viden og udvikling. Succes skaber vi sammen. Er du PwC?

    Sådan ansøger du

    Upload din ansøgning, CV, samt karakterer fra folkeskolen og fra din STX/HHX, Finansøkonom eller lignende uddannelse samt øvrige relevante dokumenter. Du har også mulighed for at søge en praktikplads i PwC - hvis du vel at mærke har lyst til at starte som revisortrainee efter praktikforløbet. Du skal angive i din traineeansøgning, hvis du også er interesseret i en praktikplads.

    Yderligere oplysninger fåes hos HR-konsulent Mette Dalgaard Nørgaard på telefon: 3945 9813.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    8. Dec

    Ingeniørstuderende til Global Logistics - Supply Chain

    Jobbet
    Ingeniørstuderende søges til lønnet praktik til Global Logistics - Production and Supply Chain i FOSS i det første halvår af 2018.

    Du vil indgå i Supply Chain teamet, hvor du vil være med til at forme fremtidens logistik i FOSS, og få mulighed for at anvende din teoretiske viden i praksis. Du vil desuden få en forståelse for, hvordan tingene hænger sammen på tværs af fagområder, hvilket er væsentligt i en produktionsvirksomhed som FOSS.

    Dine primære arbejdsopgaver vil være:

    • At udarbejde daglige og ugentlige måltal baseret på udtræk fra ERP-systemet SAP
    • At udarbejde tilbundsgående analyser af KPI-beregninger som du derved får kendskab til og forståelse for
    • At videreudvikle Excel-værktøjer og processer
    • At gennemføre Flow-, lager- og transportanalyser som har indflydelse på det globale logistik setup
    • At udvikle og optimere processer
    • At deltage i den daglige drift og i projekter
       

    Faglige kvalifikationer
    Det forventes at du er analytisk anlagt, engageret, løsnings- og kvalitetsbevidst og har interesse inden for produktions-, supply chain- og logistikområdet, da det vil være disse områder du primært vil arbejde inden for. Du skal have en god forståelse af Excel som regne/formel/makro (VBA)-program med dertilhørende databehandling.

    Personlige kvalifikationer
    Du er ikke bange for at blive kastet ud i forskellige typer opgaver. Du har flair for struktur og forståelse for tal kombineret med selvstændighed og gåpåmod. Du vil hurtigt komme til at få ansvar for en række faste samt ad-hoc opgaver. Du vil komme til at arbejde i et internationalt miljø, hvor supply chain er i fokus. Samtidig har din kommende afdeling ansvaret for flowet gennem fabrikkerne, hvorfor der vil være mange bolde i luften på samme tid, som du skal trives med at håndtere.

    Vi tilbyder
    Et internationalt og dynamisk arbejdsmiljø med gode muligheder for at udvikle sig fagligt og personligt. Hos FOSS sætter vi medarbejderne og kvalitet højt. Vi tror på, at et samarbejde der er baseret på tillid, åben dialog og klare målsætninger giver arbejdsglæde og gode kolleger der hjælper hinanden. Vi ønsker at motivere vores medarbejdere til ansvar og indflydelse. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Du arbejder på lige fod med dine kollegaer og vil blive aflønnet i forhold til IDAs sats.

    Ansøgning
    Har jobbet vakt din interesse, så send venligst en ansøgning via linket nederst i opslaget. Hvis du har yderligere spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Casper Schwartz på CSCHW@foss.dk eller +45 4820 8173. Stillingen skal besættes omkring 11. januar 2018. Passer jobbet til dine kvalifikationer, så skynd dig at søge jobbet allerede i dag, da vi løbende indkalder til samtale. Ansøgningsfristen er den 8. december 2017.

    Alle ansøgninger til ledige stillinger vil blive budt velkommen og vurderet på ansøgerens meritter i henhold til jobprofilen uanset race, nationalitet, etnisk oprindelse, køn, seksuel orientering, civilstand, handicap, familie status, alder og religion.

    Skriv venligst i din ansøgning, at du har set jobbet hos Studiejob-danmark.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Nov

    At the VELUX Group, we give you the chance to grow. To shape your own career. To work in an international environment. To be part of a company that leads the market in sustainable indoor living. We offer you a world of opportunities – if you have the ability and the drive to take them. 
    Discover more at velux.com/career or velux.dk/karriere

    How about getting off to a great start in your career with the VELUX Group? Are you eager to work with e-learning and HR processes in a large international company and apply the knowledge you have gained through your studies? If yes - then this position could be the student job you are looking for. This is also a unique opportunity to gain valuable experience and the possibility of using some of your theoretical skills in practice.

    Your challenges

    We are looking for a new student assistant to support our HR Global Learning & Development team collaborating closely to create relevant and motivational learning for our VELUX managers and employees both in Denmark as well as abroad.

    Being part of a dedicated team of six colleagues, your tasks will be to:

    • Translate professional content scripts to motivational e-learning including communicational, linguistic and pedagogical processing of e-learning modules
    • Construction of new e-learning modules with team consultants primarily regarding HR processes and selected themes partly for onboarding of new managers and employees and partly for a knowledge bank for existing managers/employees
    • Collaborate with other departments that wishes to make professional knowledge available through 
      e-learning e.g. implementation of new processes or boost competencies within specific areas
    • Follow up on use, results and satisfaction

    For the right candidate, the possibility of contributing to other tasks according to needs and qualifications, is possible.

    Working hours will be between 8-10 hours per week. Some of the hours can be done from your home – we will of course provide you with an ADSL connection at your home address from which connection to our company network is possible. The actual timing of the hours is flexible and can be adjusted to your study programme.

    Your qualifications

    You are currently studying Communication/learning design and you have a true interest in getting both the message and the details in place. Experience with working with learning content systems, photo and video software/apps will be a plus but is not a prerequisite. 

    Competencies such as excellent receiver focused communication skills as well as good interpersonal skills are required. 

    Proficiency in English and Danish both written and spoken is necessary.

    Your opportunities

    We offer an interesting and challenging student position in an international environment with both personal and professional development opportunities. Our team is characterised by an informal tone and respect for each other. We work as one team to achieve ambitious and long-term results, and we need your good spirit and commitment to meet our objectives. 

    The international setting is in our DNA and we believe in empowering people. We support this through sharing knowledge, delegating responsibility and investing in people who strive to make a difference. The VELUX Group offers exciting challenges with competent and committed colleagues where commitment, thoroughness and mutual respect are among the core values.

    Application and contact

    For further information please contact Susanne Irving at +45 21 58 89 85 or find us online at www.velux.com 

    We are looking forward to receiving your application and CV as soon as possible and no later than 22 November 2017.

    Application deadline: 22-11-2017

    Work place: Hørsholm

    For more information: Susanne Irving, phone +45 21 58 89 85


    Our company 

    For 75 years, the VELUX Group has created better living environments for people around the world; making the most of daylight and fresh air through the roof. Our product programme includes roof windows and modular skylights as well as a range of decoration and sun screenings, roller shutters, installation solutions and intelligent home controls. These products help to ensure a healthy and sustainable indoor climate, for work and learning, for play and pleasure. We work globally – with sales and manufacturing operations in more than 40 countries and around 9,500 employees worldwide. The VELUX Group is owned by VKR Holding A/S, a limited company wholly owned by foundations and family. 

    For more information, visit www.velux.com

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Nov

    WHAT DRIVES YOU?

    Is HR your passion and do you want to get actual experience with working with HR?

    Do you want to learn how the HR processes link with how we operate and continuously develop our company as an organisation and business?

    Are you motivated by the direct and very tangible impact that successfully executed HR has on the operational and financial performance of the organisation, especially in a consulting company where people constitute our biggest value?

    Will you find it challenging and enjoyable to work in a company where people are highly competent, ambitious and eager to constantly develop?

    HOW DO YOU WORK?

    You will be involved in a broad portfolio of HR processes from recruitment, onboarding, training and development as well as people performance. You will take part in the ongoing development and optimisation of our HR processes, and you always keep the overall objective of the business in focus.

    You will also contribute to the effective execution of HR administrative tasks – and you do it from an understanding of how important they are to the healthy operations and bottom line of the organisation.

    You make yourself count and your empathetic and direct personality shines through everything you do.

    WHAT CAN WE OFFER YOU?

    • A workplace in the heart of Copenhagen from 1 July 2018. Valcon’s new office address will be in Meldahlsgade 5, Copenhagen V
    • Close cooperation with skilled and experienced colleagues
    • A steep learning curve
    • Freedom to take responsibility for your own professional development and shape your own profile
    • Flexibility to focus on studies and exams
    • A flat hierarchy with an informal, social culture based on open, friendly dialogue

    CAN YOU SAY YES TO THE FOLLOWING?

    • Well under way with a relevant bachelor’s degree or the beginning of your master’s degree with impressive results
    • Ambitious and extremely self-motivating
    • Highly structured, with great project management potential and get things done
    • Strong communication skills in both written and spoken Danish and English
    • Integrity, respect, curiosity and an open mind
    • A good sense of humour

    APPLICATION

    Does the position as Junior Consultant in our HR department sound like something for you? Then, you should send us your motivated application, CV and transcripts from high school and higher to job@valconconsulting.com marked with the subject “Junior Consultant, HR”.

    We will be reviewing applications on an ongoing basis, so please send us your application as soon as possible.

    For questions, please feel free to contact junior consultant Maria Ingemann Knudsen at mikn@valconconsulting.com or HR Director Marie-Louise Sachs Grauballe, mobile +45 2644 5160

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Penge for alt du gør

    Eovendo er en gratis portal, hvor du får kontanter for at være aktiv medlem. Jo mere aktiv du er, jo mere kan du tjene.

    For godt til at være sandt?

    Nej, du får penge for at modtage rabatkuponer, se reklamefilm, sige din mening, tilmelde dig nyhedsbreve, besvare spørgeskemaer og meget mere. Uanset hvad du gør, er der penge at hente.

    Og der er masser af konkurrencer…

    Hver dag er der masser af konkurrencer fra vores samarbejdspartnere. Vi har også weekendkonkurrencer og masser af forskellige gratis skrabespil.

    Hvad kan jeg tjene penge på?

    • Gode tilbud
    • Konkurrencer
    • Nyhedsbreve
    • Reklamefilm
    • Skrabespil
    • Spørgeskemaer

    - og meget mere

    Job hos eovendo

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Nov

    Er du i gang med en uddannelse som virksomhedsøkonom og/eller ingeniør? Så har du chancen for at påbegynde en karriere ud over det sædvanlige. Et H&M Summer Internship kan for studerende med en forretningsmæssig indstilling blive platformen til en succesfuld karriere, der kan bringe dig vidt omkring og ud i verden! 

    Vi søger studerende, der forventer at afslutte deres studier inden for to år, og som ønsker at få et indblik i en af verdens største detailhandelsvirksomheder. Programmet gennemføres i en af vores globale afdelinger på hovedkontoret i Stockholm. Programmet løber hver sommer i juni-juli måned. Formålet med H&M Summer Internship er at finde fremtidige ledere, der gerne vil vokse inden for H&M.

    Ser du verden som din fremtidige arbejdsplads, og er du interesseret i at omsætte analyse til handling i takt med, at H&M ekspanderer?

    For nærmere oplysninger og information om ansøgningsperioden til H&M Summer Internship kan du klikke her.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Fandt du ikke et ledigt job, der matchede netop dine ønsker og kvalifikationer? Her kan du sende os din ansøgning uopfordret og vise din interesse for et studiejob i H&M!

    Vi tilbyder en tempofyldt arbejdsplads, hvor kunden er i fokus, og hvor passionen for mode og salg er drivkraften bag alt, hvad vi gør. Med et job i H&M følger masser af kundekontakt, fantastiske kollegaer, og chancen for en karriere fyldt med muligheder – vores medarbejderes personlige udvikling er nemlig en central del af H&M's succes!

    Med et studiejob i én af H&M's butikker er der masser af forskellige arbejdsopgaver – og masser af muligheder for at skabe en positiv shoppingoplevelse for vores kunder! De vigtigste opgaver er at:

    • Yde fantastisk service i kassen, på salgsarealet og ved prøverummet – god service er afgørende for vores succes!
    • Altid være opdateret på H&M's nyeste kollektioner og salgsaktiviteter – høj kvalitet og stor viden giver det bedste grundlag for salg!
    • Hurtigt og effektivt håndtere nye varer – udpakning, opfyldning og varepræsentation er en vigtig del af det daglige arbejde!
    • Bidrage til den positive stemning i teamet – feedback og teamwork er nogle af vores største styrker!

    Vi forventer, at du lige som alle andre i H&M's team er en social, åben, og initiativrig teamplayer, som er fuld af energi og har en positiv attitude. Dine personlige egenskaber inkluderer også en stærk passion for den nyeste mode, aktivt salg og direkte service. Du er fleksibel og klar til skiftende arbejdstider med både aften- og weekendarbejde, og så er du ærlig og positiv i din kommunikation. Sidst men ikke mindst har du lyst til at lære og udvikle dine faglige og personlige kompetencer sammen med H&M!

    Det er din personlighed, der betyder mest for os. Husk derfor at udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt og at vedhæfte dit CV og en kort motiveret ansøgning, så vi kan få et rigtig godt indtryk af dig og dine ønsker til et studiejob i H&M. Det er også vigtigt, at du altid holder din jobprofil opdateret og holder øje med, om vi slår et nyt job op, der kunne være et perfekt match for dig!

    Lyder det interessant? Send din ansøgning nu og få chancen for en karriere ud over det sædvanlige!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Post Graduate Program

    Hele Danmark

    A great start to your career

    As a new participant in the Danfoss Post Graduate Programme, you have the opportunity to kick-start your career. You won’t be stashed away, but take an active role in four business-critical project assignments and gain experience abroad. We do business all over the world, so you can receive exciting on-the-job-training in various countries.

    Central position in essential projects 
    This two-year program gives you the opportunity to play a vital part in four different projects, each of six months’ duration. The first project will be ready and waiting for you from day one. You then select the subsequent projects together with your mentor, based on your profile and learning needs. In each project, the project owner provides coaching and guidance on a daily basis. At least one of these projects will be completed outside your home country. 

    From Post Graduate to permanent position 
    After you have been hired, you and your mentor will begin the process of defining your learning objectives for the next two years. The learning objectives function as coordinates that decide what projects you will work on and what events you will take part in. During your time as a postgraduate, we will use your learning objectives when assessing your progress. 

    Going global makes a world of difference 
    You’ll team up with a personal mentor and be part of a community of dedicated specialists across geographical and cultural borders. As part of a community of 30 to 40 international peers, you will soon build a valuable network of skilled colleagues and fellow postgraduates from around the world.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser