Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Secher Vagt, Herning søger nye medarbejdere.

     

    Vi søger til arbejdsplads i Herning bogopsættere/-fremfindere.

    Du skal være:

    • over 17-18
    • i besiddelse af god ordenssans
    • god til at sætte i alfabetisk og numerisk orden
    • i stand til at arbejde selvstændigt, fokuseret og seriøst.

    Arbejdstiderne er variable, oftest placeret eftermiddag og aften.

    Derudover vil der også forekomme weekendvagter (i dagtimerne).

     

    Kan evt. kombineres med et sideløbende studie.

     

    Kontakt Carsten Secher på mail: mail@secher.biz

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

     
    Del dine meninger - alle gør det! - Bliv medlem af YouGov og sæt en stopper for fake news!
     
    Kunne du tænke dig at sætte en stopper for fake news?
    Bliv medlem af YouGov i dag og del din mening!
     
    Mere end 6 mio. mennesker gør det, så hvorfor ikke dig? Bliv medlem i dag!
     
    Ved at deltage kan du være med til at sætte en stopper for fake news.
    Del dine meninger med YouGov og verden i dag!
     
    Tilmeld dig her!
     
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jan

    Kvickly i Grindsted
    Du bliver en del af et varehus med i alt 82 medarbejdere. Vi kæmper hver dag, for at vores dejlige kunder, kan møde områdets flotteste og mest veldrevne Varehus. Vi er en travl butik med dygtige medarbejdere, der trives i en butik med masser af dynamik og som står klar til at hjælpe vores mange kunder.

    Bliv kongen af kød - og slagterelev i Kvickly
    Få stærke venskaber i et fedt, socialt miljø. Her lærer du et håndværk fra bunden. Og hjælper vores kunder til gode oplevelser.

    I Coop er vores vision at få danskerne til at spise bedre, og du får mulighed for at hjælpe til. Bliv slagterelev i Kvickly Grindsted. Vi fokuserer på altid at opfylde vores kunders forventninger, og vi glæder os til at byde dig velkommen i et super sammenhold.

    Lær et håndværk helt fra bunden
    Som slagterelev kommer du ind i et stærkt fællesskab, hvor vi lærer dig slagterfaget fra bunden. Sammen sørger vi for, at vores kunder får gode madoplevelser.

    Du bliver hurtigt en af eksperterne, som hjælper vores kunder og viser dem og anretter vores slagterprodukter i butikken. Og vi sørger for, at du:

    • lærer om udskæringer og tilberedning
    • bliver klædt på til at kunne lave fx grillretter, slowfood og stegeretter
    • får en masse sparring og en målrettet plan for din elevtid

    Du får venner for livet
    I løbet af din elevtid kommer du også på korte skoleophold med en masse andre elever. Og der er en masse fælles aktiviteter, der giver dig nye venner. Som slagterelev i Kvickly får du altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på kvalitet, madglæde og venner for livet.

    Du bestemmer selv din fremtid hos
    Når du er udlært, kan du få arbejde alle steder. Men vi vil allerhelst have, at du bliver hos os i en af vores butikker. Hvor lang tid din elevperiode tager, kommer an på din baggrund og dine ambitioner. Det kan du læse mere om her.

    Vil du indtage tronen som kongen af kød?

    • Du har lyst til at prøve kræfter med det gode håndværk og vil lære det til perfektion.
    • På samme tid får du et kick af at være i butikken og hjælpe dine kunder.
    • Vi foretrækker, at du har gennemført grundforløbet ’Gourmetslagter’ eller ’Detailslagter’, men som minimum skal du have gennemført 9. klasse.

    Vi glæder os til at lære dig at kende
    Hvis du går rundt med en lille drøm i maven om at blive god til at skære en bøf perfekt, så send din ansøgning via ”Søg job” senest den 27. januar 2020.
    Du kan også kigge forbi Kvickly Grindsted og tage en snak med slagtermester Kim Prior Sørensen eller ringe på 76504774.

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Lagermedarbejder til virksomhed ved Herning

    Har du sabbat år eller lignende, så har vi måske jobbet til dig som lagermedarbejder.

    Vi søger lagermedarbejder, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

    Om jobbet:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

      -Pakning -Plukning -Kontrol -Forefaldende lagerarbejde -Dagarbejde mellem kl. 7:00 og kl. 16:00 -Opstart januar 2020 -Du taler og forstår dansk

     

    Personlige egenskaber:

      -Du er omgængelig og imødekommende -Du er stabil og møder til tiden -Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende -Du kan fremvise straffeattest


    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:

    Brug knappen nederst i dette jobopslag til at ansøge. Vi tager fat i de relevante ansøgere i løbet af januar 2020.

     



    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Har du et sabbatår og mangler du et job? JKS har jobbet til dig!

    Du har måske planer om at rejse, spare lidt op inden studiestart eller noget helt tredje. Hos JKS Holstebro står vi klar til at hjælpe dig godt på vej.

    Vi mangler dygtige og flittige vikarer til forskellige slags jobs i Holstebro og omegn:

      -Produktion -Industri -Pakkeri -Lager

     

    Om dig:

    Du har godt humør og gå-på-mod

    Du er fleksibel indstillet

    Du kan samarbejde

    Du er mødestabil

     

    Om JKS:

    Hos os bestemmer du selv, hvornår du vil stå til rådighed

    Hos os kan du få mulighed for at afprøve forskellige jobs

    Hos os kan vi hjælpe dig godt på jobvejen

     

    Ansøgning:

    Send din ansøgning + CV via knappen "søg stillingen" nedenfor. Vi afholder løbende samtale, så opret dig gerne straks. 

    Du er velkommen til at kontakte os på tlf. 97 420 750

     

     



    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jan

    SuperBrugsen i Sunds
    Du bliver en del af en butik med i alt 38 medarbejdere. Vores slagter/delikatesseafdelingen består af 6 medarbejdere. Butikken og ikke mindst afdelingen er i rivende udvikling. Stillingen er et barselvikatiat på 1 år, med mulighed for forlængelse, med start fra d. 01.02.2020 eller hurtigst muligt.

    Vi tilbyder:

    • Et spændende og udviklende job med gode personlige udviklings- og karrieremuligheder
    • Løn efter kvalifikationer med fleksibel lønpakke
    • Fleksible og gode arbejdsforhold, hvor du selv sætter dit præg på din hverdag
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • Intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

    Opgaver:

    • Daglig produktion og kundebetjening i afdelingen
    • Salgsklar og inspirerende butik med høj standard, hver dag
    • Basis på plads, herunder priser, datovarer, avis-klar mm.
    • Disponering, rengøring og egenkontrol
    • Medvirke til god trivsel og atmosfære i afdelingen
    • Indgå i slagterteamet, som udover dig, består af 5 medarbejdere

    Vi forventer, at du:

    • har en baggrund, der relaterer til fødevareproduktion
    • kan tænke ud af boksen og sikre en inspirerende afdeling, så kunderne altid får det bedste udvalg
    • kan planlægge og gå forrest i den daglige drift
    • er en udadvendt person med lyst til at samarbejde, som trives i et aktivt og humørfyldt butiksmiljø

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Slagtermester Carsten Simmonsen på tlf 96292605 eller Uddeler Kenneth Skyum på 96292603

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 20. januar 2020

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    13. Feb

    Are you a graduate with a natural interest in IT, digitalization & business processes? And would you like to join a global and innovative IT organisation with the ambition to digitalize a global fashion company? 

    WHY THE IBT PROGRAMME?

    BESTSELLER’s International Business Trainee (IBT) Programme offers ambitious graduates from all over the world the chance to explore the core business areas of an international company and gain valuable working experiences in one of seven specialist fields at our headquarters in Denmark and potentially at one of our global offices. 

    BEING AN IBT IN IT BUSINESS & TECHNOLOGY DEVELOPMENT

    Close to 300 colleagues are part of BESTSELLER IT, working together in a fast-moving environment with the purpose of serving BESTSELLER’s entire value chain. We have rapid decision processes, moving fast from idea to execution. You support the business by contributing to the continued development of IT solutions and business processes, from the initial idea to the test and implementation. You are exposed to various business opportunities and support to design processes and IT solutions to meet and exceed the needs of our colleagues throughout the value chain.

    You will be a part of a team focusing on optimizing and evolving the first part of the BESTSELLER value chain, working with styles design and creation, supplier collaboration, sourcing and sustainability. It is an area with great strategic focus, as “digital first” and the digitalization of our full value chain bears many opportunities for us as a business.  You will team up with a small group of analysts and developers, each with insights about various aspects of our products, technologies and engineering practices. Together, we always search for new ways of creating value, while continually improving our existing solutions. It is important to us that you as an IT Analyst have broad knowledge of BESTSELLER, and through the IBT Programme, you will have great opportunity to grow this competence. 

    YOUR PROFILE

    You have a natural interest in IT, business processes and organisations and an ambition to understand the full value chain of our business.  You impress with excellent analytical as well as strong interpersonal skills. You are proactive and not afraid to independently engage with stakeholders to collect requirements and process these to solution proposals. You are an outgoing and independent person with a high professional drive, enabling you to find optimal solutions for your tasks. You work in a structured and determined manner, which helps you understanding broad and complex contexts and presenting it to others in a clear and simple manner, and you always strive to exceed expectations and meet deadlines with a focus on quality.

    Your additional qualifications:  

    • Relevant Bachelor’s or Master’s degree e.g. within supply chain, business, information technology or information science, business development, project management or similar
    • Relevant work experience e.g. within IT, project management or from an IT organisation
    • Experiences of working with ERP solutions is an advantage, but not a requirement
    • Be fluent in English, both spoken and written
    • International experience from studying or working abroad

    APPLICATION PROCESS

    To give us a chance to learn more about you as a person and to put a face on your application, please record a personal video of max. 2 minutes duration as a part of your application. You should use this video to show us more about who you are and tell us about your international experience. 

    If you advance through the initial interview process, you will, as the last step of our assessment, be invited to join a tryout in Denmark from 23 March to 25 March 2020. Participation in the tryout is required to be considered for the International Business Trainee Programme. 

    INTERESTED TO LEARN MORE?

    Check out our career website to learn more about IBT programme, the application process and the terms of employment. Also, make sure to visit the trainees’ own blog where you can read about their experiences as an IBT in BESTSELLER. Also, make sure to follow BESTSELLER on LinkedIn, Facebook and Instagram to stay updated on news and insights. 

    Please send us your application and CV as soon as possible and no later than 13 January 2020. We evaluate candidates on an ongoing basis. If you have any questions regarding the position, please contact Christina Hassing Højby on +45 99424830.

    About BESTSELLER

    At BESTSELLER, we are more than 17,000 people in 38 different countries working for over 20 fashion brands such as JACK & JONES, SELECTED, VERO MODA, ONLY, PIECES, VILA, OBJECT, JUNAROSE, MAMALICIOUS, NAME IT and Y.A.S. We are a family-owned company with a strong foundation and values to build on, empowering us to think outside the box and pursue the ideas we believe in to take BESTSELLER forward. We work cross-functionally and are proud of our collaborative and international culture.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jan

    Souschef - Holstebro

    7500, Holstebro


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.
     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distrikschef Morten Jørgensen på telefon 42120601, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

     



    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distrikschef Morten Jørgensen på telefon 42120601, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.