Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    22. Jan

    Er du dedikeret sygeplejestuderende, og vil du gerne prøve dine kompetencer af i praksis? Så har vi det perfekte studiejob til dig.  

     
    Hos Vagtordningen Region Syddanmark får du mulighed for at udvikle dine sygeplejefaglige kompetencer, få bred sygepleje erfaring og skabe dig et solidt netværk. 

    Vagtordningen Region Syddanmark tilbyder døgnservice - vagter til somatik og psykiatri, herunder fast- og gangvagt på sygehuse, lægehuse og plejeenheder i hele regionen. 

    Alt vagtarbejde udføres på nuværende tidspunkt af medicinstuderende, der har gennemgået og bestået det obligatoriske sygepleje- og medicinfaglige kursus.

    Krav og kompetencer:

    • Bestået 4. modul med bekræftelse herpå
    • Erfaring med grundlæggende sygepleje fra praktikforløb (angiv i ansøgningen hvor praktikforløbet har været afholdt)
    • Faglig ambitiøs
    • God til at yde omsorg og sikre generel pleje
    • Fleksibel, serviceminded og omstillingsparat
    • Du har god situationsfornemmelse og gode samarbejdsevner


    Om jobbet:

    • Fleksible arbejdstider, da du selv skriver dig op til vagt
    • Dag, aften eller nattevagt – 365 dage om året
    • Gang- eller fastvagt


    Vi tilbyder:

    • Mulighed for at skabe erfaring
    • Et bredt professionelt netværk, som vil være brugbart som fremtidig sygeplejerske  
    • Frihed under ansvar
    • Et fleksibelt studiejob


    Ansættelse:

    Der forventes ansættelse fra midt februar. Der gøres opmærksom på, at alle ansøgere behandles løbende og stillingerne besættes, når de rigtige kandidater er fundet. 

    Løn efter gældende overenskomst.  

    Vi opfordrer alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.

    Send din ansøgning, CV og bekræftelse på at have bestået 4. modul senest d. 22. januar 2018. Ansættelsessamtaler vil forekomme slut januar. 

    Kontakt:

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Funktionsleder 

    Tina Høegh Schiønning på mail: Tina.Hoegh.Schionning@rsyd.dk  
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Jan

    Vi har travlt i Internationalt Team under Center for Innovativ Medicinsk Teknologi (CIMT) på OUH – især med at kommunikere om vores spændende internationale projekter. Derfor søger vi en studentermedhjælper, som kan være med til at styrke vores kommunikationsindsats internationalt.  
     
    CIMT er et samarbejde mellem SDU og OUH, der faciliterer forskningsarbejde imellem institutionerne og som pt. består af godt 50 medarbejdere. CIMT indgår i staben for Kvalitet, Forskning, Innovation og Uddannelse. Som studentermedhjælper hos os vil du blive en del af funktionsområdet Innovation, og herunder det internationale team. 
     
    I dette job skal du være med til at udbrede de gode historier om vores internationale projekter, der ofte er nogle komplekse størrelser. En del af opgaven er derfor at omsætte store mængder information til klare, målrettede og fængende budskaber.  
    Hovedparten af vores projekter er finansieret af EU og i dem foregår både den daglige interne og den eksterne kommunikation udelukkende på engelsk. Derfor er det afgørende, at du har solide engelskkundskaber, samt at du forstår at tilpasse og udvikle dit sprog til en specifik kontekst. Udover de kommunikative opgaver vil du skulle hjælpe til med projektledelse og andre projektrelaterede opgaver.  
     
    Faglige kompetencer: 
    Den ideelle kandidat er i gang med en videregående uddannelse indenfor kommunikation og sprog. Du har desuden stort kendskab til Microsoft Office pakken. 
     
    De opgaver, som du skal løse, vil blandt andet omfatte følgende områder: 

    • EU projekter indenfor sundheds-it.
    • Oversættelsesopgaver.
    • Kommunikationsopgaver og kommunikationsplanlægning i online og offline medier (inkl. hjemmesider og sociale medier)
    • Ad hoc opgaver.
    • Koordineringsarbejde.

    Sociale kompetencer:
    Vi forventer en struktureret, engageret og ansvarsbevidst medarbejder, der trives med at arbejde selvstændigt og i teams. 

    Du er villig til at lære nye ting og vil gerne gøre en ekstra indsats for at levere et godt resultat. Vi har mange bolde i luften, så derfor er det vigtigt, at du tager ansvar for de opgaver, som du bliver tildelt. 
     
    Vi tilbyder:  
    Et alsidigt og udfordrende job med et stort selvstændigt ansvar og med mulighed for at sætte sit eget præg på arbejdet.  
    En arbejdsplads, hvor ordentlighed i det vi gør og siger, vækst i fagligheden og rum til fornyelse og begejstring er de bærende værdier. 
    Du vil komme til at arbejde i et miljø med en uformel omgangstone, men med en professionel tilgang til både opgaver og kolleger. 
    Stillingen er på 12 timer pr. uge og vi ønsker den besat hurtigst muligt efter aftale. 
    Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og den forhandlingsberettigede organisation.  
     
    Yderligere information  
    Hvis du vil vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte Chefkonsulent Claus Duedal Pedersen, mobil 2115 3578,  mail: cdp@rsyd.dk eller Innovationskonsulent Mette Atipei Craggs, mobil 2916 0860, mail: mac@rsyd.dk
     
    Yderligere oplysninger på OUHs hjemmeside: http://www.ouh.dk, herunder om hospitalets vision og udviklingsplan, og om CIMT på http://www.cimt.dk.
     
    Ansøgningsfrist den 22. januar 2018 kl. 12.  
    Ansættelsessamtaler i tidsrummet 9-12 den 26. januar 2018. 
    Stillingen skal søges online via Region Syddanmarks jobportal. 
      

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Gadefundraiser

    5000, Odense C

    Gadefundraiser for en god sag

    Er du en holdspiller der også forstår at arbejde selvstændigt? Søger du et arbejde hvor initiativ og ansvar belønnes med indflydelse? Vil du gerne udvikle dig selv og dine kolleger når du møder nye udfordringer? Og har du mod på, i al slags vejr, at skabe engagement og kæmpe for en bedre verden? I så fald er du den vi søger.

    Til Folkekirkens Nødhjælps Face2Face kampagne i Odense og omegn søger vi nye udadvendte og engagerede ansatte. Som gadefundraiser ved Folkekirkens Nødhjælp er du med til at sikre, at vi kan hjælpe verdens fattige der f.eks. rammes af naturkatastrofer, krig og/eller sult. Vi sætter en stor ære i at vores fundraisere er engagerede i sagen, har stor viden om vores arbejde og syntes at kommunikation og energi i et job er sjovere end stillesiddende arbejde. Det er ikke et krav at man tidligere har arbejdet med fundraising, dette skal vi nok give grundig oplæring i.

    Vi sørger samtidig for et sjovt og afvekslende arbejdsmiljø med en masse udfordringer og godt sammenhold blandt kolleger.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    • Du er åben og elsker at kommunikere med alle.
    • Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.
    • Du kan lide at arbejde udendørs i bymiljøet hvor der er liv og stemning.
    • Du søger fuldtid og/eller kan som minimum arbejde 3-5 dage om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (varierende arbejdstider).

    Vi tilbyder:

    • En unik mulighed for at gøre en forskel for verdens fattigste.
    • Uddannelse og træning i kommunikation og formidling.
    • Udfordringer der rykker ved dig som menneske og gør dig stærkere.
    • En sjov og afvekslende hverdag hvor der både er et unikt sammenhold såvel som en positiv konkurrence stemning.
    • Fast timeløn inklusiv lønnede pauser.

    Er det noget for dig? Så skynd dig at sende os din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Penge for alt du gør

    Eovendo er en gratis portal, hvor du får kontanter for at være aktiv medlem. Jo mere aktiv du er, jo mere kan du tjene.

    For godt til at være sandt?

    Nej, du får penge for at modtage rabatkuponer, se reklamefilm, sige din mening, tilmelde dig nyhedsbreve, besvare spørgeskemaer og meget mere. Uanset hvad du gør, er der penge at hente.

    Og der er masser af konkurrencer…

    Hver dag er der masser af konkurrencer fra vores samarbejdspartnere. Vi har også weekendkonkurrencer og masser af forskellige gratis skrabespil.

    Hvad kan jeg tjene penge på?

    • Gode tilbud
    • Konkurrencer
    • Nyhedsbreve
    • Reklamefilm
    • Skrabespil
    • Spørgeskemaer

    - og meget mere

    Job hos eovendo

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Er du i gang med en uddannelse som virksomhedsøkonom og/eller ingeniør? Så har du chancen for at påbegynde en karriere ud over det sædvanlige. Et H&M Summer Internship kan for studerende med en forretningsmæssig indstilling blive platformen til en succesfuld karriere, der kan bringe dig vidt omkring og ud i verden! 

    Vi søger studerende, der forventer at afslutte deres studier inden for to år, og som ønsker at få et indblik i en af verdens største detailhandelsvirksomheder. Programmet gennemføres i en af vores globale afdelinger på hovedkontoret i Stockholm. Programmet løber hver sommer i juni-juli måned. Formålet med H&M Summer Internship er at finde fremtidige ledere, der gerne vil vokse inden for H&M.

    Ser du verden som din fremtidige arbejdsplads, og er du interesseret i at omsætte analyse til handling i takt med, at H&M ekspanderer?

    For nærmere oplysninger og information om ansøgningsperioden til H&M Summer Internship kan du klikke her.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Så kan det være, at et omdelerjob, hvor du leverer reklamer og aviser til husstande, er noget for dig. Vi leder altid efter friske individer, der er interesseret i at få en ekstra indtægt.

    Vi tilbyder et fleksibelt studiejob, hvor der stadig er tid til studier, sociale arrangementer eller hvad du ellers gerne vil lave i din fritid. Derudover er jobbet nemt og typisk meget tæt på dit hjem.

    Jobbet består i al sin enkelthed i, at du skal omdele reklamer og aviser til husstande. Vi har gjort det så nemt som muligt. Derfor leverer vi reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne. For at gøre det let at komme rundt med tryksagerne, stiller vi en trailer til rådighed for dig. Når du er færdig med din omdeling, skal du give os besked.

    Om dig:

    • Du er fleksibel, mødestabil og pligtopfyldende
    • Du kan lide at have ansvar for dit eget arbejde
    • Du sætter en ære i at levere kvalitet
    • Du er interesseret i at arbejde udendørs

    Vi tilbyder:

    • Et fast studiejob
    • Muligheden for ekstra arbejde i ferieperioder
    • Fleksible arbejdstider
    • Et job i nærheden af hvor du bor
    • Der er ingen weekendvagter

    Er du interesseret i jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Du kan udfylde vores ansøgningsformular ved at trykke på ”søg job” nederst i dette jobopslag. Har du spørgsmål til jobbet, er du altid velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00.

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb

    H&M SØGER SALES ADVISOR-ELEVER TIL HELE DANMARK
    Læs mere og send din ansøgning på hm.com/elev senest 25. februar 2018
     
    Er du klar til en udfordrende karriere i vores energiske virksomhed, hvor salg, kundeservice og den nyeste mode er i centrum?
     
    Start din karriere i detailbranchen med en salgsassistentuddannelse i H&M. Vi tilbyder en ambitiøs uddannelse med højt tempo, fantastiske kollegaer og endeløse muligheder for personlig og professionel udvikling.
     
    ROLLEN SOM SALES ADVISOR-ELEV
    Som elev i H&M bliver du en vigtig del af teamet og prøver kræfter med alt det arbejde, vi udfører for at give vores kunder en inspirerende shoppingoplevelse og skabe imponerende salgsresultater. Dine vigtigste opgaver er at:
     
    • Yde nærværende og indbydende kundeservice ved kassen, på salgsarealet og i prøverummet
    • Håndtere nye varer hurtigt og effektivt hver dag – udpakning, opfyldning og varepræsentation er en vigtig del af dit daglige arbejde
    • Udvikle din forståelse for H&M’s brand, salg, drift og produkter igennem hele din uddannelse
    • Altid være opdateret på vores nyeste kollektioner og aktiviteter – din viden og vejledning inspirerer til salg!
    • Bidrage til den positive stemning i dit team igennem teamwork og ærlig feedback
     
    I løbet af uddannelsen gennemfører du otte skoleuger sammen med andre H&M-elever på Innovationsfabrikken i Kolding. Her udvikler du din faglige viden og får nye idéer og redskaber, som du arbejder videre med i butikken. Du deltager også i forskellige workshops, der gør dig klar til din fremtidige karriere i H&M!
     
    DIN PERSONLIGHED OG BAGGRUND
    Lige som alle andre i H&M er du en initiativrig og åben teamplayer, som er fuld af energi og har en ”can-do-attitude”. Vi forventer desuden, at du:
     
    • Har gennemført en adgangsgivende grunduddannelse senest i slut august 2018 – eksempelvis HG2, HGS, EUD eller EUX, eller HHX/STX/HF i kombination med det påkrævede grundforløb. Er du i tvivl, bør du spørge studievejlederen på din erhvervsskole, om din grunduddannelse giver adgang til at blive salgsassistentelev.
    • Har lysten og motivationen til at få mest muligt ud af din uddannelse – både i butikken og på skolemodulerne
    • Har en stærk passion for salg og kundeservice og stortrives i et miljø med højt tempo
    • Er åben og ærlig i din feedback og kommunikation med kollegaer og lederteamet
    • Elsker detailbranchen og har drive til at udvikle dig selv og din karriere sammen med H&M
     
    Som du kan se, er din personlighed og attitude det vigtigste for os. Udfyld alle felter i din jobprofil, og vedhæft dit CV, en kort motiveret ansøgning og dit eksamensbevis eller karakterblad. Stillingerne ønskes besat 1. september 2018, så send os din ansøgning snarest muligt og senest 25. februar 2018.
     
    Lyder det interessant? Her er din chance for en uddannelse fyldt med muligheder – vi ser nemlig dig som fremtidens leder!
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Fandt du ikke et ledigt job, der matchede netop dine ønsker og kvalifikationer? Her kan du sende os din ansøgning uopfordret og vise din interesse for et studiejob i H&M!

    Vi tilbyder en tempofyldt arbejdsplads, hvor kunden er i fokus, og hvor passionen for mode og salg er drivkraften bag alt, hvad vi gør. Med et job i H&M følger masser af kundekontakt, fantastiske kollegaer, og chancen for en karriere fyldt med muligheder – vores medarbejderes personlige udvikling er nemlig en central del af H&M's succes!

    Med et studiejob i én af H&M's butikker er der masser af forskellige arbejdsopgaver – og masser af muligheder for at skabe en positiv shoppingoplevelse for vores kunder! De vigtigste opgaver er at:

    • Yde fantastisk service i kassen, på salgsarealet og ved prøverummet – god service er afgørende for vores succes!
    • Altid være opdateret på H&M's nyeste kollektioner og salgsaktiviteter – høj kvalitet og stor viden giver det bedste grundlag for salg!
    • Hurtigt og effektivt håndtere nye varer – udpakning, opfyldning og varepræsentation er en vigtig del af det daglige arbejde!
    • Bidrage til den positive stemning i teamet – feedback og teamwork er nogle af vores største styrker!

    Vi forventer, at du lige som alle andre i H&M's team er en social, åben, og initiativrig teamplayer, som er fuld af energi og har en positiv attitude. Dine personlige egenskaber inkluderer også en stærk passion for den nyeste mode, aktivt salg og direkte service. Du er fleksibel og klar til skiftende arbejdstider med både aften- og weekendarbejde, og så er du ærlig og positiv i din kommunikation. Sidst men ikke mindst har du lyst til at lære og udvikle dine faglige og personlige kompetencer sammen med H&M!

    Det er din personlighed, der betyder mest for os. Husk derfor at udfylde alle felter i din jobprofil så præcist som muligt og at vedhæfte dit CV og en kort motiveret ansøgning, så vi kan få et rigtig godt indtryk af dig og dine ønsker til et studiejob i H&M. Det er også vigtigt, at du altid holder din jobprofil opdateret og holder øje med, om vi slår et nyt job op, der kunne være et perfekt match for dig!

    Lyder det interessant? Send din ansøgning nu og få chancen for en karriere ud over det sædvanlige!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Er du talentfuld og på udkig efter en international karriere i energisektoren? Find flere oplysninger her om vores internationale trainee-program.

    En bæredygtig verden med ren energi til alle – det er vores mission. Og hvis det handler om fremtiden for energi, skal der tænkes globalt. Har du det ambitionsniveau, der kræves for at udvikle dig til at blive en af de dygtigste og komme helt til tops i energisektoren? Tag imod udfordringen, og få mulighed for at blive et af Vattenfalls talenter, som skal være med til at forme fremtidens energiforsyning. Find ud af, hvad Vattenfalls internationale trainee-program kan tilbyde dig.

    En kickstart i Vattenfall

    Hos Vattenfall, en europæisk markedsleder i energisektoren, arbejder mere end 20.000 medarbejdere sammen om omlægningen til bæredygtig energiproduktion.

    Som international trainee får du i løbet af et år mulighed for at udvikle dine professionelle og personlige færdigheder – både nationalt og internationalt. Vi vil oplære dig og klæde dig på til fremtidige udfordringer. Med vores trainee-program stræber vi efter at maksimere din personlige vækst og udvikling – både individuelt og i gruppesammenhæng – og den øverste ledelse er med hele vejen.

    Hvis du er interesseret i at arbejde som energiekspert, innovativ leder eller projektleder i energisektoren, så er Vattenfall det rette sted for dig. Vi har brug for fantastiske ledere på alle områder.

    Kom godt i gang

    Vores internationale trainee-program tilbyder omkring 20 trainee-stillinger fordelt på forskellige lokationer i de lande, hvor Vattenfall har aktiviteter. Programmet forløber over 12 måneder og starter hvert andet år i september.

    Hver trainee-stilling er tilknyttet en afdeling inden for et Business Area og en lokation. Derfor har hver stilling sine egne specifikke ansvarsområder og udfordringer. Du kommer til at arbejde sammen med dine kolleger både nationalt og internationalt på daglig basis – både i din stilling som trainee og i forbindelse med to opgaver (en 4-ugers opgave og en 8-ugers opgave). I forbindelse med opgaverne kommer du til at lære de andre Business Areas i Vattenfall at kende, både nationalt og internationalt. Da din udvikling er vigtig for os, vælger du selv disse opgaver.

    Personlig udviklingsplan

    Sideløbende med trainee-programmet kommer du til at deltage i internationale workshops under seminarugerne. I løbet af disse uger vil der være fokus på din valgte udviklingsvej og vores kerneværdier. Som en del af programmet kommer du også til at besøge nogle af vores sites, eksempelvis kraftværker og vindmølleparker, sammen med de andre trainees. Det vil gøre dig fortrolig med de forskellige kulturer, der findes i Vattenfall.

    Opdag dine talenter

    I løbet af trainee-programmet vil du få al den støtte, du har brug for. En linjeleder og tidligere trainees vil hjælpe dig på et individuelt plan. De hjælper dig med at identificere, hvor dit talent bedst muligt kan udnyttes, så du kan forberede dig bedst muligt på en international karriere. Din personlige udvikling er en afgørende del af trainee-programmet.

    Er du vores næste trainee?

    Er du en af de bedste på dit studie? Så er det måske dig, vi leder efter. Du har maksimalt et års erhvervserfaring og er flydende i forretningsengelsk, både skriftligt og mundtligt. I nogle stillinger er lokale sprogfærdigheder et krav. I så fald vil det fremgå af jobbeskrivelsen. Derudover kan det være en fordel at kunne andre sprog.

    Den generelle jobbeskrivelse angiver, at regelmæssig rejseaktivitet er en del af jobbet. Derudover skal du være forberedt på at kunne blive (midlertidigt) forflyttet i forbindelse med trainee-stillingen eller en af opgaverne. Bemærk, at vi i vores udvælgelsesproces lægger meget vægt på din forklaring på og motivation for de valg, du har taget i dit liv.

    Det kan vi tilbyde dig

    Vattenfalls internationale trainee-program kan kickstarte din karriere som en af energisektorens kommende eksperter. Hver stilling har en konkurrencedygtig løn og en rigtig god lønpakke. Du får selvfølgelig rig mulighed for at udvikle dig. Når du har gennemført programmet, vil du have rig mulighed for at udvikle dig yderligere i virksomheden. Mere end 60 % af alle tidligere internationale trainees arbejder stadig i Vattenfall.

    Sådan søger du

    Ansøgningsperioden for trainee-programmet 2017 er nu udløbet. Du kan tilmelde dig vores jobagent for at blive informeret, når der kommer nye trainee-programmer. Vi forventer, at dette bliver omkring december 2018 – januar 2019.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser