Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Aug

    Studentermedhjælper

    1221, København

    Har du erfaring med kommunikations- og webarbejde? Og vil du have et studiejob centralt i København med kommunikationsopgaver inden for både web, PR og sociale medier? Så er det dig, vi leder efter.

    Om Rigsarkivet

    Rigsarkivet er Danmarks fælles hukommelse. Vi indsamler, bevarer og formidler næsten 1000 års dokumentation om samfundet, både i digital og analog form. Vi er et af de førende arkiver i Europa inden for digital samfundsdokumentation. Vores strategi sætter fokus på at få Rigsarkivets meget store datamængder til at skabe endnu mere værdi for borgere, forskere, virksomheder og offentlige myndigheder.

    Om stillingen og Rigsarkivets kommunikationsteam

    Pr. 15. september 2020 eller snarest derefter er en stilling som studentermedhjælper ledig i Rigsarkivets Ledelsessekretariat i Rigsarkivets afdeling i København. Du bliver en del af vores kommunikationsteam, der kommer til at bestå af seks web- og kommunikationsfolk, heraf to studentermedhjælpere.

    Rigsarkivets kommunikationsteam har ansvar for: 

    • PR og medie- og andre strategiske samarbejder
    • Redaktion af Rigsarkivets hjemmesider og sociale medier
    • Drift og udvikling af Rigsarkivets hjemmesider
    • Rigsarkivets visuelle identitet
    • Rådgivning og sparring med fagkolleger vedr. kommunikation, web og presse

    Dine opgaver bliver fx at:

    • Skrive tekster til og opdatere indhold på Rigsarkivets hjemmeside og intranet
    • Producere og udsende nyhedsbreve (Mailchimp)
    • Optimere Rigsarkivets hjemmesider (SEO, webtilgængelighed og optimering via fx Siteimprove)
    • Bidrage med digital indholdsproduktion på tværs af web- og sociale platforme (i tekst, billeder, film, grafik, mv.) 
    • Assistere med pressehåndtering, pressemeddelelser og TV-hold samt journalister på besøg i Rigsarkivet
    • Rigsarkivet skal i den kommende tid have ny hjemmeside, ny kommunikationsstrategi og ny visuel identitet. Udover ovenstående, vil der derfor i 2020-2021 være mere rutineprægede opgaver knyttet til dette

    Om dig og dine kvalifikationer

    • Du er ved at uddanne dig inden for kommunikation, digital formidling, eller lignende og har mindst et år tilbage af dit studie.
    • Har relevant erfaring med lignende opgaver.
    • Du trives med lige dele redaktionelle og mere rutineprægede opgaver og er struktureret og grundig i arbejdet med begge dele.
    • Du er nysgering på Danmarks kulturarv og historie og vil gerne have erfaring inden for den offentlige forvaltning.
    • Og så er du idérig og sætter ligesom os, pris på et godt, uformelt samarbejde og har lyst til at tage medansvar for at opgaverne bliver løst i høj kvalitet og til tiden.

    Vi forudsætter, at du har kendskab til - og gerne erhvervserfaring med:

    • at skrive til web og intranet (intern kommunikation)
    • at arbejde i et CMS – gerne Wordpress
    • at bruge sociale medier professionelt
    • digital kvalitet og brugervenlighed (UX/UI)
    • SEO og Google Analytics
    • at arbejde på tværs af digitale platforme, med god teknisk forståelse

    Ansættelsesvilkår

    Du vil blive aflønnet efter OAO-fællesoverenskomsten og organisationsaftale mellem HK/Stat og Finansministeriet som studerende (Ny Løn).

    Arbejdstiden er gennemsnitlig 15-20 timer ugentlig fordelt på 2-3 faste dage. Vi har fleksible komme-gå-tider, så privat- og arbejdsliv hænger sammen.

    Vi indhenter straffeattest.

    Ansøgning og proces

    Du søger stillingen via www.sa.dk/job. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen ’Søg stillingen’ nederst på denne side.

    Ansøgningen skal indeholde CV, dokumentation for at du er indskrevet og læser ved en højere læreanstalt på en relevant uddannelse og dokumentation for evt. faglige kvalifikationer. Ansøgning med bilag skal være fremme senest den 30. august 2020. Der holdes samtaler i uge 37.

    Du kan læse mere om Rigsarkivet på www.sa.dk. Nærmere oplysninger om stillingen kan fås hos enhedschef Martin Bork, mb@sa.dk,  +45 41 71 73 63. 

    Rigsarkivet tilstræber at få så bred en sammensætning i personalet som muligt, hvorfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    4. Sep

    Er du detailhandlens mest smilende og kundeorienterede kasseassistent?

    I BAUHAUS har vi altid kunden i fokus, og vores mål er at yde branchens bedste kundeservice. Som kasseassistent er en af dine vigtigste opgaver at kunne servicere kunderne med et smil på læben samtidigt med, at du sikrer dig en korrekt og hurtig indscanning ved kasselinien.

    Kundeservice og kasselinien er både første og sidste stop for kunden, og du bliver derfor en nøgleperson i at sikre, at vores kunder altid får en god oplevelse i forbindelse med deres indkøb hos os, sådan at de kommer igen.

    Har du positiv udstråling og overblik?
    Din uddannelse er ikke afgørendemen du har smil i øjnene, hurtige hænder og er en god kollega. Du skal kunne lide at møde mange mennesker, der alle har en forventning om, at blive betjent hurtigt, effektivt og venligt samt nyde at give kunderne en service, der frembringer både smil og tak.

    Derudover skal du sikre hurtig og korrekt indscanning ved kasselinien samt ved særlige kampagner tilbyde kunderne mersalgsprodukter.

    Har du positiv udstråling og overblik?

    Arbejdet i kasseområdet kan være travl, og det er derfor nødvendigt, at du kan håndtere hektiske situationer, når de opstår. Derudover skal du være fyldt 18 år.

     

    Har du yderligere spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Servicechef Kirsten Boulanger på telefon +45 63136670 eller sec.odense@bauhaus.dk

     

    Vi glæder os allerede nu til at byde dig velkommen til en spændende fremtid i en dynamisk og moderne virksomhed! 

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    4. Sep

    Smilende, kundeorienteret og faglig dygtig?

    Passer det på dig? Så er det dig vi har brug for som deltidssælger i BAUHAUS.

    I BAUHAUS har kunden altid første prioritet, og din primære opgave som deltids sælger bliver derfor at vejlede og servicere vores kunder.

    Du skal være med til at fortsætte den positive udvikling og derved bidrage til at sikre BAUHAUS' gode position som den absolut bedste byggemarkedskæde i branchen.

    Er du klar til en travl hverdag med et smil på læben?
    Som deltids sælger i BAUHAUS skal du kunne lide at møde mange mennesker, der alle har en forventning om, at blive betjent hurtigt, effektivt og venligt, samt nyde at give kunderne en service, der frembringer både smil og tak.

    Derudover vil du sammen med dine kollegaer få ansvaret for en eller flere varegrupper i varehuset samt varepræsentationen og kampagneopfølgningen af samme. 

    Vi tilbyder dig:

    • At blive en del af en international virksomhed med over 250 varehuse i 18 europæiske lande

    • Et spændende sælger job i en virksomhed der fortsætter ekspansionen de kommende år.

    • Branchens største udvalg til håndværkere og gør-det-selv folket

    • Flere attraktive personalegoder

    • Gode personlige udviklings- og karrieremuligheder

    • En uformel omgangstone

    Vi forventer at du er:

    • Kundeorienteret og smilende

    • Fokuseret på både, at have et pænt varehus samt yde en høj kundeservice

    • Detaljeorienteret og udadvendt

    • Fagligt dygtig inden for det område du søger.

    Din baggrund er ikke så afgørende..
    Men det er vigtigt, at du har lyst til at servicere kunder, samt at du er fagligt dygtig inden for det område, du søger. Om din faglighed stammer fra et mangeårigt liv på arbejdsmarkedet som f.eks. håndværker eller om du f.eks. er i gang med en faglig uddannelse indenfor detail- eller håndværkerbranchen er ikke så vigtigt, når blot du er faglig kompetent og serviceminded.

    Stillingen er på gennemsnitligt 7,5 timer/uge - primært aften og weekend

    Er du nysgerrig – og har du lyst til at vide mere?

    Ved spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Jens Hansen på telefon +45 63136620 eller på e-mail ac2.odense@bauhaus.dk

    Søg stillingen via vores hjemmeside www.bauhaus.dk

    Vi glæder os allerede nu til at byde dig velkommen til en spændende fremtid i en dynamisk og moderne virksomhed.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Do you pay a lot of attention to your Twitch streaming? Do you ensure that your videos are always on point? Do you have many followers? Then this is the way to make extra money! Sign up quickly and become one of the successful Twitch streamers at Loggershut.gg

    Job Description

    As an Twitch streamer at Loggershut you are visible to companies that want to make their products / services known through you. Sound good? Yes? Then the cooperation between you and the company can start.

    What we offer:

    It is very easy to become an influencer by streaming and it has many advantages:

    • Registering as a Twitch streamer is free of charge
    • You can decide for yourself which services / products you advertise
    • You can always delete your account
    • You are easy to find for companies
    • Registration is done within 5 minutes

    We ask:

    • A suitable social media profile
    • Suitable amount of followers
    • Your registration at Loggershut.gg

    How do I register myself?

    Click on the ''apply now'' button. You will then be redirected to the Loggershut.gg registration page. To register, we ask non-sensitive information and links to your social media account (s) that apply.

    Once you are registered as an influencer on Loggershut.gg, we check your social media profiles. 

    If you have a suitable profile, this is of course accepted and companies can contact you so that you can advertise the products / services of the company, and thus earn money!

    Go for your next Twitch sponsorship now.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    16. Aug

    Vil du gerne med på en rejse i en fremadstormende branche, så er det dig vi søger.

    Om Loggershut:

    • Loggershut er online i mere end 10 lande, og tilbyder kunderne influencer marketing, samt kurser deri.
    • I Danmark er der mere end 1900 influencers tilknyttet portalen.

    Der kan være flere tilgange til jobbet:

    • Du har gode salgsresultater fra et telemarketing-bureau
    • Du har en iværksætter i maven, og er klar til at bevise, at du kan skabe gode salgsresultater
    • Du er SoMe-influencer med mange følgere, og kan simpelthen ikke lade være med at fortælle alle om, hvor genialt det er, og fortælle om dine gode salgsresultater som influencer

    Det er vigtigt, at du kan arbejde:

    • Struktureret
    • Selvstændigt
    • Vedholdende

    Du skal kunne bevare motivationen, selvom du hører mange sige: "Nej tak"

    Jobbet

    Du kommer både til at sælge:

    • Abonnementer
    • Kurser

    og skaffe deltagere til events.

    Din arbejdsplads og løn

    • Din arbejdsplads er hjemmefra, hvilket giver dig en høj grad af fleksiblitet
    • Det forventes, at du kan ringe til de potentielle kunder i tidsrummet: Mandag til fredag, kl. 09-16
    • Antal timer aftales efter aftale, men det forventes at du har 3-8 timer til dette job pr. uge
    • Din løn er 130 kr/timen + bonus

    Jobsamtaler vil foregå via Google Hangout i uge 34.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    20. Sep

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge Dk’s måske bedste burgere!’

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Aug

    For vores kunde Transcom søger vi lige nu nye medarbejdere til deres afdeling i den charmerende storby Riga! Du får mulighed for at styrke dit engelsk og samtidig bliver du del af et passioneret skandinavisk team!

    Blev din jordomrejse aflyst pga. Corona? Og har du stadig ikke mistet rejselysten? Med denne jobmulighed, får du muligheden for at udforske Riga og tjene penge samtidig!

    ”Du får en oplevelse for livet. Vi er alle sammen lidt på udebane her i Letland, så vi har et meget tæt sammenhold. Og det har været rigtig godt for mig at komme lidt væk hjemmefra. Man starter sådan lidt på en frisk,” fortæller 25-årige Rikke.
    Rikke tog chancen og flyttede til Letland og har ikke planer om at komme hjem igen foreløbig.

    - Står du der i livet, hvor et nyt eventyr kan blive det helt rette vendepunkt for dig?
    - Vil du have nye venner i vores skandinaviske kundeserviceteam af danskere, nordmænd og svenskere?
    - Og vil du skrive nye kompetencer på dit CV fra en stor, verdensomspændende virksomhed?

    Der kan være mange gode grunde til at søge dette job, det kan være, at du har et sabbatår? Men det kan også være, at du har lyst til at forbedre dit engelsk eller blot prøve noget helt nyt i et andet land? Da vi søger flere medarbejdere, kan du også tage din ven eller kæreste med.

    Vi sørger for det hele
    Du kommer til at bo og arbejde i Letlands smukke hovedstad Riga. Det er en hyggelig og billig by at leve i, og alle er meget venlige og åbne. Du får betalt rejsen til Riga, betalt hotelophold de første 30 dage, hjælp med at finde egen bolig efter den første måned og fast grundløn. Yderligere kan du nyde gavn af ansættelsesgoder såsom gratis fitness, taletidskort, billetter til offentlig transport og mange andre goder, så du får et godt ophold. Du får mulighed for at sætte dit eget præg på din vagtplan, så der er tid til at rejse i weekenden! Om det er til Danmark eller en anden spændende by i Europa, det er op til dig!

    Bliv en del af et stærkt kundeserviceteam
    Som kundeservicemedarbejder tager du imod kundehenvendelser fra den globale betalingsvirksomhed Western Unions kunder og ansatte pr. mail og telefon. Du besvarer eksempelvis opkald med spørgsmål om betaling og brugerinformation, men du kan også komme til at svare på IT-relaterede spørgsmål fra ansatte.

    Du skal ikke være nervøs for jobbet, det er nemlig ikke særlig svært, og vi sørger for en grundig introduktion med en måneds træning og buddy-ordning.

    ”Du tager imod kundehenvendelser på dansk. Og du bliver ikke bare sluppet løs. Der er et rigtig godt introduktionsforløb med træning og coaching i kundeservice.” – Rikke

    Dette søger vi:

    Vi kan helt sikkert bruge dig
    • Du taler godt dansk og gerne engelsk, og du er klar til at gribe chancen og få en oplevelse uden for Danmarks grænser.
    • Du har meget gerne erfaring med kundeservice, men ellers lærer vi dig op.
    • Klar på nye spændende udfordringer i en ny by

    ”Hvis du har lyst til at tage del i det sjove og sociale, så bliver det helt sikkert super fedt for dig. Vi spiser ofte aftensmad sammen, og så giver vi den gas i byen i weekenden. Jeg kan kun anbefale, at du springer ud i det. Du får en oplevelse for livet,” fortæller Rikke.

    Din nye kolleger står lige nu klar til at tage godt imod dig!

    Er du frisk på nye eventyr?
    Transcom holder næste opstart i august og september, så søg jobbet allerede nu og bliv en del af teamet!

    Upload dit CV på engelsk. Vær opmærksom på, at rekrutteringsprocessen inkluderer, at du skal kunne fremvise din straffeattest. Hvis du har et Skype-ID eller TeamsID, må du meget gerne tilføje dette på dit CV.

    Vi ser frem til at byde dig velkommen på holdet.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Som Restaurantchef får man muligheden for at komme med på en fantastisk rejse med en kæde, der er i stærk udvikling.

    Jobbet:
    Som Restaurantchef får du en nøglerolle i at servere kvalitets fastfood måltider til danskerne, skabe solid udvikling og indtjening i restauranten samt sikre engagerede medarbejdere.

    Du vil have følgende ansvarsområder:

    • opfylde målsætningen om tilfredse gæster der føler sig velkomne og kommer igen.
    • motivere og coache dine medarbejdere i et åbent og humørfyldt miljø
    • sikre en restaurant med høj kvalitet, service og driftstandarder
    • sætte ind på handlingsmuligheder for at sikre vækst i KPI'erne i et tæt samarbejde med din Area Manager

    Din profil:

    • leder der får det bedste frem i dine medarbejdere
    • overblik og struktur
    • et stærkt drive der går efter at udvikle restauranten, dens KPI'er og medarbejdere
    • arbejder selvstændigt, er flittig og har styr på detaljerne
    • er synlig og går forrest i hverdagen – med højt humør – og kan omsætte snak til handling

    Virksomheden tilbyder dig:

    • Et udfordrende job i en dansk virksomhed i rivende udvikling der tager kampen op imod både internationale og lokale aktører i markedet.
    • En dynamisk virksomhed i et spændende marked med konkurrence og muligheder.
    • En virksomhed der tilbyder forskellige spændende udviklingsmuligheder afhængig af talent og interesser.
    • Vi tilbyder fast markedskonkurrerende løn + bonus program + uddannelsesmuligheder

    Er du interesseret?
    Så send os en uopfordret ansøgning.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
Sortér efter

Studiejob i Odense

Studiejob i Odense er der mange af. Det skyldes blandt andet, at du som studentermedhjælper er du med til at skabe stor værdi på din kommende arbejdsplads. Det gælder uanset, om du ønsker et studiejob som ufaglært, og blot gerne vil tjene nogle penge ved siden af dit studie - eller om du med din nyerhvervede teori, kan bidrage til indspil i den daglige drift, eller komme med nye strategiske perspektiver.

Uanset, hvilken tilgang du har til jobbet, så er det et af de væsentligste punkter, at få afklaret i forhold til din søgning efter dit lokale studiejob i Odense. Det vil sige, at du skal gøre op med dig selv, om studiejobbet udelukkende er for at supplere din SU - eller studiejobbet i højere grad skal være studierelevant for dig.

I Odense er der en lang række spændende lokale virksomheder. Arbejder du med IT og robotter, så er Odense et rigtig godt sted for dig, at søge et studierelevant arbejde, eksempelvis hos: Odense Robotics. Dertil kommer, at Odense er Danmarks 3. største by, så der er en lang række virksomheder, der har enten hovedsæde eller en filial i Odense.

Studiejob – antal timer?

Antallet at timer, som du kan arbejde i dit studiejob, afhænger af, hvordan dit studieforløb er sammensat. Men når det er sagt, så anbefaler universiteterne, at du højest har 15 timer i ugen, hvor du arbejder i dit studiejob, ved siden af din uddannelse.

Arbejder du 15 timer pr. uge, så kan det pr. måned også give en pæn indtægt for dig, til at supplere din SU, så du får bedre råd til: Bøger, husleje, mad og fornøjelser.

I forbindelse med, at du bliver færdig med dit studie, kan du overveje, om det vil være en god idé, at fortsætte i dit studiejob, indtil du har fundet et fuldtidsjob. I den sammenhæng kan der være noget omkring en frigørelsesattest og supplerende dagpenge, som er vigtigt for dig, at sætte dig ind i. I det tilfælde, da kan du med fordel kontakte din A-kasse.

Studiejob Odense over 18 år

Virksomhederne bruger ordet ’studiejob’ lidt forskelligt. Du kan derfor godt se jobopslag, hvor en detailbutik gerne vil ansætte dig, hvis du er under 18 år. I dette tilfælde vil jobbet i højere grad være interessant for dig, hvis du udelukkende fokuserer på at tjene nogle gode penge, i forhold til, hvis du fokuserer på studierelevant arbejde.

Men når det er sagt, så er der virksomheder som eksempelvis Salling Group, der lægger vægt på, at du har arbejde i eksempelvis Netto, før du søger et studierelevant arbejde hos dem, på et senere tidspunkt.

Studiejob til dig, der er over 18 år, kan både være et job i dit sabbatår, eller som et deltidsjob ved siden af dit studie. Er du 18 år, så din timeløn som hovedregel i niveauet 120-150 kr.

loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.