Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Triaba

    31. Jan

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Bauhaus

    20. Jan

    Har du let til smil? Brænder du for at give en verdensklasse kundeoplevelse og trives du med mange mennesker omkring dig? Så er det måske dig, som skal være vores nye kasseassistent i BAUHAUS Odense

    I BAUHAUS er der ikke to dage, der er ens – men hver dag kan du nyde godt af:

    • gode kollegers selskab, når I spreder smil hos kunderne og hinanden
    • udvikling inden for kundebetjening
    • ordnede arbejdsforhold samt medarbejderrabat og adgang til flere landsdækkende rabataftaler

    Vil du være en del af et stærkt sammenhold?
    I BAUHAUS vægter vi et godt kollegaskab højt – Det skal være sjovt at gå på arbejde. Du vil blive en del af varehusets største afdeling, hvor vores fornemste opgave er, altid at give kunderne et smil med på vejen.

    Dine opgaver som kasseassistent vil bl.a. bestå af at:

    • sikre korrekt og hurtig betjening af kunderne ved kasselinjen
    • tilbyde kunderne mersalgsprodukter ved særlige kampagner
    • kasselinjen altid fremstår pæn og indbydende

    Service der bringer smil frem hos kunderne
    Du er den person, som sikrer, at kunderne får afsluttet deres indkøbstur med et smil, og det gør du bedst med effektivitet og god service.
    Din baggrund er ikke så afgørende, men det vigtigt at du er fyldt 18 år. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring indenfor detailhandel og med kundebetjening.

    Som person er du:

    • venlig, smilende og meget imødekommende
    • interesseret i kundebetjening – Vi skal nok sørge for god oplæring
    • god til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt
    • ansvarsbevidst og detaljeorienteret

    Vil du med på holdet eller bare vide mere?
    Så er du velkommen til at kontakte servicechef Kirsten Boulanger på tlf. 63136670. Vi afholder samtaler løbende, og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

     

    Læs mere
  • Bauhaus

    22. Jan

    BAUHAUS Odense søger deltidssælgere.

    Er du til en hverdag med kunden i fokus, hvor både tempoet og humøret er i top? Og hvor du får masser af variation, hele tiden lærer nyt og hjælper byggeentusiaster på alle niveauer?

    Som sælger i BAUHAUS er der ikke to dage, der er ens – men hver dag kan du nyde godt af:

    • gode kollegers selskab, når I spreder smil hos kunderne og hinanden
    • udvikling af dine evner inden for rådgivende salg, hvor alt starter med kundens behov
    • ordnede arbejdsforhold samt medarbejderrabat og adgang til flere landsdækkende rabataftaler

    Vær den sælger, du selv ønsker at møde
    Som sælger er det dig, der sørger for, at vores kunder – fra den professionelle håndværker til den ambitiøse amatør – føler sig set, hjulpet og hørt. Uanset hvor erfarne vores kunder er med håndværk og gør-det-selv, er alle kunder lige vigtige, og det skal de kunne mærke.

    Når du ikke betjener kunder, sørger du og dit team for, at varehuset er trimmet og giver kunderne lyst til at gå på opdagelse i vores brede sortiment.

    Din hverdag kommer til at veksle mellem, at du:

    • rådgiver og sælger til vores kunder samt følger op på kundesager, fx reklamationer
    • laver indbydende salgsudstillinger og samler Click & Collect-ordrer til kunderne
    • fylder varer op og generelt holder orden i din afdeling

    Et tillidsfuldt hus, hvor vi hjælper hinanden
    I BAUHAUS Odense er vi alt fra studerende til seniorer. Her driver vi sammen det gode varehus og skaber den gode arbejdsplads. Vores salgsmål er noget, hele huset når sammen – men vi går da ikke ad vejen for lidt venskabelig konkurrence imellem afdelingerne. I det hele taget er det vigtigt for os, at det er sjovt at gå på arbejde.

    Hos os får du en hverdag med ansvar og indflydelse, og du får frie rammer til at være kreativ, når du løser dine arbejdsopgaver. Til dét får du selvfølgelig al den oplæring, du har brug for, så du kan rådgive kunderne bedst muligt.

    Du vil finde den bedste løsning for kunden
    Du er god til at lytte til kunderne, og du nyder at sælge den løsning, der passer bedst til dem. Dertil giver det dig energi at snakke med mange forskellige mennesker i en travl hverdag.

    Din specifikke baggrund er ikke så væsentlig, så længe du:

    • har lyst til at betjene kunder eller måske allerede har erfaring fra detailbranchen
    • har interesse i gør-det-selv, så fylder vi på med den faglige viden
    • naturligt kan se, hvad der er behov for, og selv går i gang med at ordne det
    • har det gode humør inden for rækkevidde, også når der er travlt
    • er frisk på at tage en ekstra tørn, ligesom dine kolleger er

    Vil du med på holdet eller bare vide mere?
    Så er du velkommen til at kontakte souschef Lars Olesen på tlf. 63136681.  Vi afholder samtaler løbende, og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

     

    Læs mere
  • Kamstrup A/S

    31. Jan

    Finance Graduate

    8660, Skanderborg

    Do you want to kickstart your career by learning from the best and brightest minds in the industry? Are you the best of your class, and are you passionate about impacting the financial function in a global context? Would you like to become a part of an international organisation with the ambition to deliver clean water and energy to a maximum number of people globally?

    Become our Finance Graduate
    Kamstrup is a Danish technology company and one of the world’s leading manufacturers of intelligent metering solutions. We experience significant demand for our products and focus massively on developing and producing intelligent metering equipment and systems for energy- and water consumption. In order to maintain our position as world leaders, it is crucial for us to develop and engage young, ambitions talents and help to fulfil their potential. In our newly launched graduate programme, you will get a unique opportunity to become one of the pioneers and hereby impact our future business.

    About the graduate programme
    The Finance Graduate Programme is a two-year journey consisting of 4 rotations across different functions and departments, where you will have the opportunity to assume various roles and responsibilities. Each rotation will enhance your business understanding and provide you with insight into Kamstrup’s entire Finance function in collaboration with some of the brightest minds. We will plan the first rotation before you start, and one rotation will be abroad. As a graduate, you will be involved in forming your own career, and we will tailor the programme individually to ensure that your ambitions and expectations are met.

    You will start the programme in our Group Accounting department, where you will have direct reference to Head of Group Accounting. In this rotation, you will be responsible for driving a development project concerning the consolidation of Kamstrup’s subsidiaries. The remaining rotations will serve to give you insight into the entire Finance function, including Controlling and Business Intelligence. During the programme, you will also attend various courses provided by our own Kamstrup Academy, and we will work continuously with developing both your professional and personal skills.

    Personality matters
    We are looking for an ambitious and outgoing Finance Graduate who can help shape our future and hereby contribute to the further success of Kamstrup. You have recently completed or are close to completing your master's degree within Economics (cand.oecon), Business Economics (cand.merc.) or similar. A commercial interest is a clear advantage. You are at the top of your class, and you have additionally participated in case competitions with good results, had a semester or an internship abroad, or have other relevant experience.

    As a person, you take initiative and are open-minded. You have a commercial mindset and are not afraid to challenge the status quo. You are curious and outgoing, and your excellent communication skills enable you to build and maintain relations in your daily interactions. Furthermore, you thrive in a growth-oriented organisation where no two days are alike, and are able to navigate and drive organisational change. You strive to deliver results independently, and your structured and systematic method ensure that your tasks are always of high quality and completed within the deadline.

    You are fluent in Danish and English, both written and oral.

    What do we offer a graduate?
    As our new Finance Graduate, we offer you an opportunity to kickstart you career in an international organisation where there is no limit beyond the ones you set for yourself. You will have the unique chance to develop your toolbox and gain valuable field expertise as you work closely with talented colleagues. It is our goal to boost your professional and personal development to prepare you to assume a key position in our Finance function at the end of the programme, where you will play an important role in ensuring clean water and energy to a maximum number of people.

    We offer you flexible working hours and a lot of fringe benefits, such as: great cantina, free fruit, fitness-centre, in-house dentist, in-house hairdresser and free health care clinic. We also have an active employee association.

    Do you want to be a part of Kamstrup?
    Please submit your application by using the link below. Applications are reviewed on a continuous basis, but send your application as soon as possible and no later than January 31st, 2022. The programme is expected to run from August 2022 – July 2024.

    If you have any questions about the position, please contact Head of Group Accounting, Henrik Kræmmer Rasmussen, on telephone number: +45 89 93 10 00.



    About Kamstrup
    Kamstrup develops, produces and sells smart energy and water meters, relating reading systems, data analysis tools and services to utilities and other users over the entire world. Through our leadership, expertise and passion for partnership, we always think forward in pursuit of a brighter energy future; one that advances the performance of every customer, whilst creating lasting value for the communities they serve. We take responsibility for the way we act and we are committed to reduce waste with the purpose of securing clean water and energy to a maximum number of people.

    Kamstrup has over 1.500 employees in more than 20 countries with headquarters in Denmark. Kamstrup has a healthy economy, growth rates and a strong focus on development of technology and staff. You can read more about Kamstrup on our website and see our annual report here. You can also follow us on LinkedIn and Facebook, to be updated on latest news and vacant positions.

    Læs mere
  • Nordea

    31. Jan

    Nordea Graduate Programme

    0900, København C

    Kickstart your career after graduating

    No matter whether you seek a career in markets, IT, business or compliance, you can find opportunities at Nordea. We can always offer exciting new career paths, as we follow the latest trends of the dynamic, digital world of banking.

    If you're looking for something much more than the run-of-the-mill graduate programme, you've come to the right place. We enable you to develop both personally and professionally. You'll get the freedom to take ownership right from the start. In turn, we give you space to explore various areas of Nordea and, above all, to follow your passions.

    Are we a match?

    We're looking for young talents with a collaborative and growth mindset. A few check points to keep in mind before applying:

    • Your Master’s degree has been completed before joining
    • You have excellent English skills
    • You have less than two years of post-academic work experience

    Nordea Graduate Programme

    Kickstart your career after graduating

    No matter whether you seek a career in markets, IT, business or compliance, you can find opportunities at Nordea. We can always offer exciting new career paths, as we follow the latest trends of the dynamic, digital world of banking.

    If you're looking for something much more than the run-of-the-mill graduate programme, you've come to the right place. We enable you to develop both personally and professionally. You'll get the freedom to take ownership right from the start. In turn, we give you space to explore various areas of Nordea and, above all, to follow your passions.

    Are we a match?

    We're looking for young talents with a collaborative and growth mindset. A few check points to keep in mind before applying:

    • Your Master’s degree has been completed before joining
    • You have excellent English skills
    • You have less than two years of post-academic work experience 

    What can you expect

    The programme is for 2 years, where you’ll have rotations during that time with clear learning objectives to support your growth. 
    An essential position with challenging assignments  
    You’ll enter a focused track within a specific business area to boost your career
    Boot camps and knowledge sharing webinars
    Support on your personal and professional development including mentoring, coaching and feedback. 
    A memorable and enjoyable way to start your career with us

    Apply

    We are now hiring graduates! Check out our open positions. We look forward to hearing from you!

    You can also create an alert and be the first to know about graduate opportunities at Nordea. 

    Læs mere
  • Jyske Bank

    31. Jan

    Er du nyuddannet og klar til at prøve dine færdigheder af i en finansiel virksomhed? Med graduateprogrammet i Jyske Bank-koncernen får du mulighed for at prøve dine færdigheder af i forskellige jobfunktioner på tværs af en stor koncern.

    • Fast mentor, der giver dig løbende feedback, så du er sikker på konstant at udvikle dig og blive bedre
    • Individuelt forløb, sammensat til netop dig. Ikke to mennesker er ens
    • Stor finansiel koncern med mange forskellige muligheder for at prøve dig selv af
    • 18 måneder med mulighed for fast ansættelse

    Om Jyske Bank-koncernen som arbejdsplads

    Jyske Bank er en god arbejdsplads for dig, der ikke er som alle andre, og som tør vende tingene på hovedet for at finde gode løsninger. Vi tør tænke anderledes. Derfor går vi foran på markedet og viser nye veje. Og derfor kan vi tilbyde vores kunder løsninger, de måske ikke selv har fået øje på. Vi har vi en kultur, hvor vi sætter pris på anderledes løsninger og på mennesker, der tør komme med nye ideer.  

    Jyske Bank-koncernen er Jyllands største finansielle arbejdsplads og har hjemsted mellem sø og skov i Silkeborg, hvor omkring 1000 af koncernens 4000 medarbejdere arbejder – lige fra økonomer og jurister til dataloger og journalister. Koncernen rummer Jyske Bank, Jyske Realkredit, Jyske Invest og Jyske Finans. Derfor kan en karriere i Jyske Bank udvikle sig i præcis den retning, du har ambition om.

    I Jyske Bank starter din karriere allerede den første dag. Vi har tillid til dig og giver dig ansvar og udviklingsmuligheder fra første færd. Ikke to mennesker er ens, og derfor giver vi dig frihed til at skræddersy dit karriereforløb efter dine ambitioner. Vi har den særlige størrelse, hvor vi har et højt fagligt niveau, men stadig en uformel kultur og et fladt hierarki.

    Mere information

    Vil du vide mere, så kontakt vores HR-medarbejder

    Lisa di Boscio Jakobsen

    HR Partner, Talent acquisition

    Afdeling: HR Partnere

    Telefon:+45 89 89 80 25

    E-mail:lisa.jakobsen@jyskebank.dk

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    17. Feb

    Er du vores nye Floor Manager?

    Som Floor Manager har du det fulde overblik over og ansvar for forløbet i restauranten på en given aften. I tæt samarbejde med de andre kolleger på arbejde sikrer du, at vores gæster er gladere, når de går, end da de kom.

    Gå forrest med dit værtskab og udvikl dig som leder. Er du klar til at iføre dig flamme uniform og dit bedste smil, når du sikrer at alle vores mange gæster får en oplevelse hos os, så de besøger os igen - og igen. Du behøver ikke være faglært tjener eller have 10 års erfaring som leder, for vi lærer dig op i værtskab samt godt lederskab.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet krydret med masser af kærlighed i vores værtskab.

    Vi leder nu efter vores mellemleder. Hos os får du en kæmpe flok dejlige kolleger, som hver dag giver flere hundrede gæster et godt, solidt måltid mad.

    Restauranten og værtskabet er din banehalvdel

    Som Floor manager får du den hellige opgave at sikre gæstens oplevelse, når de besøger os. Det gør du, allerede før vi åbner kl. 17, hvor du gør restauranten klar og ligger din plan for driften. Når restaurantteamet møder ind, er det dig, der leder og fordeler dagens opgaver. Du er med ude på gulvet, hvor du taler med gæster og kolleger.

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Placerer borde og er ansvarlig for bordreservationerne
    • Tager ansvar for aftenens team (værterne) og har det fulde overblik over aftenens forløb i restauranten
    • Samarbejder omkring driften af restauranten generelt
    • Koordinerer med vores Buffet Manager, som har ansvaret for køkkenet
    • Koordinerer og sparrer med General Manageren, som har det overordnede ansvar
    • Sikrer høj gæstetilfredshed

    Det skal være sjovt at gå på arbejde

    På vores restauranter har vi gjort kål på myten om, at en restaurant skal styres med en hård tone og i et stresset miljø. Vi har ofte travlt men ikke mere travlt end, at vi kan hjælpe hinanden med det klare formål at levere værtskab i verdensklasse – til alle vores gæster. Vi gør os umage med at skabe et stærkt sammenhold og højt humør i teamet.

    Den serviceglade og fokuserede type

    • Du har et højt servicegen og lyst til at gøre en forskel for vores gæster
    • Du har erfaring fra restaurations-/service-branchen
    • Du har gerne ledererfaring fra tidligere job, men vigtigst er et godt lederpotentiale, som vi kan bygge ovenpå - og du forstår at sprede godt humør og motivere dine kolleger
    • Du er udadvendt, selvsikker og positiv
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise straffeattest

    Vi tilbyder:

    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    17. Feb

    Er du vores nye Buffet Manager?

    Lav lækker mad og udvikl dig som leder. Er du klar til at iføre dig forklæde og stegegaffel, når du tilbereder alt lige fra den klassiske salat til kænguru?

    Som Buffet Manager har du overblik over og ansvaret for forløbet i køkkenet på en given aften samt at sikre de højeste hygiejnestandarder. I tæt samarbejde med køkkenpersonalet sikrer du klargøring og tilberedning af både kød, varme retter og grønt til buffeten, så vi leverer topkvalitet på maden hele aftenen. Du behøver ikke være faglært kok eller have 10 års erfaring som leder, for vi lærer dig op i tilberedning af maden samt godt lederskab.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi leder nu efter vores nye mellemleder. Hos os får du en kæmpe flok dejlige kolleger, som hver dag giver flere hundrede gæster et godt, solidt måltid mad.

    Køkkenet og buffeten er din banehalvdel

    Som Buffet Manager får du den hellige opgave at tilberede buffetens herlige retter, som får gæsternes munde til at løbe i vand. Det gør du, før vi åbner kl. 17, og når køkkenteamet møder ind, er det dig, der uddelegerer dagens opgaver. Men du er også ude på gulvet, hvor du taler med gæster og kolleger.

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Klargør og tilbereder både kød, grønt og de varme retter til buffeten
    • Fastholder de højeste hygiejnestandarder
    • Bestiller og modtager varer
    • Samarbejder omkring driften af køkkenet generelt
    • Guider og leder dine medarbejdere i køkkenet, som møder ind i løbet af eftermiddagen
    • Koordinerer med vores Floor Manager, som har ansvaret for værterne i restauranten
    • Koordinerer og sparrer med restaurantens General Manager, som har det overordnede ansvar

    Det skal være sjovt at gå på arbejde

    På vores restauranter har vi gjort kål på myten om, at et køkken skal styres med en hård tone og i et stresset miljø. Vi har erstattet den hårde tone med et stærkt sammenhold og højt humør. Det mærker du tydeligt, når du kommer ind i vores restaurant.

    Den madglade og kvalitetsbevidste type

    • Det er en fordel, at du har professionel erfaring med madlavning og gerne med buffet
    • Du har gerne leder erfaring fra tidligere job, men vigtigst er et godt lederpotentiale, som vi kan bygge ovenpå - du forstår at sprede godt humør og motivere dine kolleger
    • Du er grundig, udadvendt og selvsikker
    • Du kan tale, læse og skrive dansk
    • Du er klar på varierende arbejdstider
    • Du kan fremvise en straffeattest

    Vi tilbyder:

    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    17. Feb

    Vi søger udskærer i verdensklasse – er det dig?

    Som udskærer er du ansvarlig for at give gæsten en oplevelse i verdensklasse ved at præsentere og skære for af vores 15 forskellige slags kød. Du skaber den ekstraordinære oplevelse, når vores gæster besøger grillen, og du er mester i kødets oprindelse, smagen, og hvordan det skal serveres.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig, der:​

    • Tager medansvaret for, at dine gæster er mere glade, når de går, end da de kom
    • Præsenterer og skærer for af vores mange forskellige slags kød

    Vi tilbyder:

    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst hos 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • Dygtige og gode kollegaer
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    17. Feb

    Er du vores nye opfylder?

    Som opfylder bidrager du til at give gæsten en fantastisk oplevelse ved at hjælpe til i køkkenet og sørge for at salatbaren og forretterne er fyldt op, lækre og indbydende. Du sikrer, at buffeten altid er inspirerende at besøge.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Bidrager til at give gæsten en fantastisk oplevelse
    • Sørger for at salatbaren og forretterne er fyldt op, lækre og indbydende
    • Hjælper til i køkkenet
    • Giver gæsterne mere, end de forventer

    Vi tilbyder:

    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
Sortér efter

Studiejob i Odense

Studiejob i Odense er der mange af, og der er i sagens natur endnu flere studiejob på Fyn.

Det skyldes blandt andet, at du som studentermedhjælper er du med til at skabe stor værdi på din kommende arbejdsplads. Det gælder uanset, om du ønsker et studiejob som ufaglært, og blot gerne vil tjene nogle penge ved siden af dit studie - eller om du med din nyerhvervede teori, kan bidrage til indspil i den daglige drift, eller komme med nye strategiske perspektiver.

Uanset, hvilken tilgang du har til jobbet, så er det et af de væsentligste punkter, at få afklaret i forhold til din søgning efter dit lokale studiejob i Odense. Det vil sige, at du skal gøre op med dig selv, om studiejobbet udelukkende er for at supplere din SU - eller studiejobbet i højere grad skal være studierelevant for dig.

I Odense er der en lang række spændende lokale virksomheder. Arbejder du med IT og robotter, så er Odense et rigtig godt sted for dig, at søge et studierelevant arbejde, eksempelvis hos: Odense Robotics. Dertil kommer, at Odense er Danmarks 3. største by, så der er en lang række virksomheder, der har enten hovedsæde eller en filial i Odense.

Dropshipping Danmark

Nu, hvor vi taler om store industrier i Odense, så er dropshipping også en interessant branche, når vi taler om studiejobs på Fyn.

Dropshipping handler om at en detailvirksomhed, sælger en vare til en kunde, men sælgeren opbevarer ikke varer på lager. Det gør derimod leverandøren til kunden, og sælgeren er derfor blot et bindeled mellem leverandøren og kunden.

Studiejobbet indenfor dropshipping kan eksempelvis bestå i at vedligeholde og skrive gode artikler for en shopify webshop, hvor der tilbydes dropshipping.

En dropshipping leverandør behøver ikke at komme fra udlandet. Der kan sagtens være tale om en dropshipping leverandør fra Danmark. Men i begge tilfælde er det en fordel at være god til kommunikation og engelsk, for at være studiemedhjælper i denne sammenhæng.

Studiejob – antal timer?

Antallet at timer, som du kan arbejde i dit studiejob, afhænger af, hvordan dit studieforløb er sammensat. Men når det er sagt, så anbefaler universiteterne, at du højest har 15 timer i ugen, hvor du arbejder i dit studiejob, ved siden af din uddannelse.

Arbejder du 15 timer pr. uge, så kan det pr. måned også give en pæn indtægt for dig, til at supplere din SU, så du får bedre råd til: Bøger, husleje, mad og fornøjelser.

I forbindelse med, at du bliver færdig med dit studie, kan du overveje, om det vil være en god idé, at fortsætte i dit studiejob, indtil du har fundet et fuldtidsjob. I den sammenhæng kan der være noget omkring en frigørelsesattest og supplerende dagpenge, som er vigtigt for dig, at sætte dig ind i. I det tilfælde, da kan du med fordel kontakte din A-kasse.

Studiejob Odense over 18 år

Virksomhederne bruger ordet ’studiejob’ lidt forskelligt. Du kan derfor godt se jobopslag, hvor en detailbutik gerne vil ansætte dig, hvis du er under 18 år. I dette tilfælde vil jobbet i højere grad være interessant for dig, hvis du udelukkende fokuserer på at tjene nogle gode penge, i forhold til, hvis du fokuserer på studierelevant arbejde.

Men når det er sagt, så er der virksomheder som eksempelvis Salling Group, der lægger vægt på, at du har arbejde i eksempelvis Netto, før du søger et studierelevant arbejde hos dem, på et senere tidspunkt.

Studiejob til dig, der er over 18 år, kan både være et job i dit sabbatår, eller som et deltidsjob ved siden af dit studie. Er du 18 år, så din timeløn som hovedregel i niveauet 120-150 kr.

Så søger du et studiejob i Odense over 18 år, så kig enten efter ledige stillinger i Odense - studiejob Fyn, eller ledige jobs på Fyn.

loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.