Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

     
    Del dine meninger - alle gør det! - Bliv medlem af YouGov og sæt en stopper for fake news!
     
    Kunne du tænke dig at sætte en stopper for fake news?
    Bliv medlem af YouGov i dag og del din mening!
     
    Mere end 6 mio. mennesker gør det, så hvorfor ikke dig? Bliv medlem i dag!
     
    Ved at deltage kan du være med til at sætte en stopper for fake news.
    Del dine meninger med YouGov og verden i dag!
     
    Tilmeld dig her!
     
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jan

    Har du kendskab til detailhandel? Brænder du for salg og kundeservice og kan du li’ at møde mange forskellige mennesker hver dag? Så er det måske dig, som skal være Sælger  i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst, og lige nu har vi brug for en dygtig og serviceminded Sælger til 7,5 timer pr. uge.

    Giv hver kunde en god oplevelse

    Som Sælger bliver din primære opgave at vejlede og servicere vores kunder. Derudover vil du sammen med dine kolleger få ansvaret for en eller flere varegrupper i varehuset samt varepræsentationen og kampagneopfølgningen af samme.  

    Dine opgaver som Sælger vil bl.a. bestå af at:

    • Ekspedere og servicere kunder

    • Udføre vareopfyldning og udpakning, trimning af afdelingen

    • Sikre at varehuset altid er pænt, salgsklart og præsentabelt

    Effektiv og faglig dygtig sælger, der har let til smil

    Din baggrund er ikke så afgørende, hvad enten du er håndværker eller i gang med en faglig uddannelse indenfor detail- eller håndværkerbranchen, men det er vigtigt at du har lyst til at servicere kunder.

    Som person er du:

    • Serviceminded og detaljeorienteret

    • Kundeorienteret og forstår at prioritere dette meget højt

    • Effektiv og formår at give kundeservice, som frembringer både smil og tak hos kunden

    • God til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    • Fagligt dygtig inden for det område du søger

    • Udadvendt, venlig og formår at beholde et smil på læberne i en travl hverdag

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Sælger vil du få en spændende stilling i en dynamisk og moderne virksomhed, hvor du får ansvar og indflydelse i dine daglige arbejdsopgaver. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du meget velkommen til at kontakte Afdelingschef Jens R. Hansen på tlf. 63136620

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    ARE YOU LOOKING TO KICK START YOUR CAREER IN A COMPANY THAT BELIEVES IN INNOVATION AND SUSTAINABILITY? JOIN OUR GLOBAL GRADUATE PROGRAMME AND START UP ON A JOURNEY OF DEVELOPING YOURSELF PROFESSIONALLY AND PERSONALLY!

    TAILOR YOUR DEVELOPMENT JOURNEY

    As a Grundfos Graduate, you will be on fast track development. You will do this by exploring various parts of the Grundfos organisation, in different departments and at international locations. You will drive your 2-year development journey and receive world-class support in many forms such as having a mentor, a buddy and through structured planning, review and follow-up on personal and professional development. You will be challenged to expand your understanding, your global mindset and your network. Our global programme is designed to meet your ambitions and transform your curiosity into action. When you join Grundfos, you become part of our brand and our shared commitment to making a difference in the world.

    THE JOURNEY

    Through the 2-year journey in Grundfos, we will constantly focus to unfold your talents and personal development. You will be part of a global organisation where you can start in different functions based on your previous education and your aspiration. You will join projects with strong-driven teams with impactful experiences. You will go through 4 rotations, each with 6 months period, where the third rotation will be abroad. The first rotation will be linked to your education, and that could be within Engineering and Digitalisation area, Supply Chain and Operations, Finance, Business, Sales, HR or Service. Thereafter, you will have opportunities to engage with different functions in Grundfos for your next three rotations, to enlarge your business understanding. In Grundfos, a truly global organisation, we fully support your development and provide a successful navigation in the organisation. You will gain not only experiences, but also functional skills, and network through exposure.

    WHAT YOU NEED TO APPLY

    • Master’s degree You have graduated or about to graduate from your master’s degree with relevant discipline, include (but are not limited to) Business, Engineering, Supply Chain, Operations, Data or Computer Science, Mathematics, Finance, HR or similar.
    • Competencies
      • You are passionate, curious, a strong collaborator, eager to develop and interested to work across disciplines.
      • You have the ability to create a strong impact with excellent communication and interpersonal skills.
      • You have a strong analytical competency with digital and customer-centric mindset and flair for technology and digitalisation.
      • You must be a strong communicator with excellent English language skill (Danish is not required).
    • International outlook and mindset
      • You have international experience outside of your home country, such as study or project abroad, volunteer work or longer travels.

    YOU MUST ATTACH YOUR CV, COVER LETTER, AND ACADEMIC RECORDS IN ENGLISH BEFORE SUBMITTING YOUR APPLICATION.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    8. Mar

    Do you want to gain in-depth knowledge of Brand & Product? Want to continue learning, and develop personally and professionally? How about building an international network? And experiencing the ECCO world across multiple locations globally?
     
    ECCO is looking for an ambitious international NextGen (trainee) for a career track in our Kids business unit, for a unique opportunity to kickstart their career in our global company. As a NextGen on this commercial track you will learn about and be a part of the development of the shoe collection, gain commercial insight and work on developing sales to meet our ambitious global growth plans for this product segment. As an ECCO NextGen you will be given the opportunity to prove your natural leadership skills both during and beyond the programme.
     
    JOB PROFILE:
    • Product management (concept creation, design briefings, range building, collection launches)
    • Merchandise management (range analyses, range planning)
    • Integrate Big Data into collection development
    • Research and Development (prototyping, construction, testing, costing)
    • Production (shoe production and tannery)
    • Sales in HQ (sales strategy, sales controlling)
    • Regional Kids sales (operations in the markets, execution of strategy in markets, training, selling, POS support)
    • Marketing (strategy, concept creation, go to market concepts, sell out material development, visual merchandising)
    • Finance (controlling, reporting)
    • Project Management
    QUALIFICATIONS AND WORK EXPERIENCE:
     
    If you are our future ECCO NextGen, you
    • Have a minimum high school education up to Master degree level
    • Must have retail or wholesale experience and a genuine passion for providing great customer service
    • Are ambitious and hard-working, with a mature business approach
    • Are quality oriented and results driven with good problem solving skills
    • Thrive on challenges. You enjoy having many things to do at the same time and working in a regularly changing environment in an autonomous role
    • Have a natural flair for creative solutions – great ideas and innovation come naturally to you and you’re not afraid of putting forward your suggestions
    • Are proactive and feel comfortable with a wide range of challenges and demonstrate responsibility
    • Are a team player, with passion for retail and fashion, and a real passion for kids products
    • Possess a global mindset and are willing to not only travel during the programme, but be open to be based abroad in the mid to long term
    • Have excellent command of oral and written English. Knowledge of other languages is a distinct advantage
    WE OFFER:
     
    Come walk the world with us!On the 2 or 3 year NextGen Programme you will experience a professional playground of global job rotations, becoming leather and shoe makers, gaining exposure to our retail organisation, learning from inspirational colleagues and a mix of on-the-job and structured learning. Under the guidance of key leaders, we will offer ongoing support to aid your career development and advance your skills, as you grow into ECCO’s next generation of leaders and specialists.Whether you work with Finance, Sales, Product, Digital or IT, we are all one family with at least two things in common - passion for what we do and a drive to achieve the very best. This passion and drive is what characterises ECCO and what makes us a successful global company. At ECCO, we invest in our people. We provide our employees with ongoing opportunities for professional training and development, constant challenges and internal mobility in a global network. With over 20,000 employees from over 60 nationalities, we offer this unique opportunity to become an ECCO NextGen and be fully immersed in our genuine multinational business that encompasses a rich mix of cultures, languages and backgrounds.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    8. Mar

     
    Do you want to gain in-depth knowledge of Category Management? Want to continue learning, and develop personally and professionally? How about building an international network? And experiencing the ECCO world across multiple locations globally?
    ECCO is looking for an ambitious international NextGen (trainee) for a career track in our Category Management teams (Mens or Women’s division), a unique opportunity to kickstart their career in our global company. As a NextGen on this career track you will work in close collaboration with designers, R&D, production and Global Sales units, to develop and maintain a strong commercial collection. You will be a part of the development of the shoe collection, gain commercial insights and work on developing sales to meet our ambitious global growth plans for different product segments.
    JOB PROFILE:
    • Be an integral part of the team involved in concept creation through to production and launch
    • Range selection including range building, planning and analysis
    • Support the collection development process in terms of segments, price set up, delivery windows, collection size, silhouettes and ongoing vs new segments
    • Involvement in HQ sales strategy and controlling, as well as Regional Sales operations
    • Work closely with Marketing (strategy, concept creation, go to market concepts, sell out material development, visual merchandising)
    • Involvement in financial aspects relating to the range/collection (controlling, reporting, price management)
    • Key international stakeholder management
    QUALIFICATIONS AND WORK EXPERIENCE:
    If you are our future ECCO NextGen, you
    • Have a minimum high school education up to Masters degree. A commercial/sales background is preferred
    • Must have relevant retail or wholesale experience, and a passion for retail and fashion
    • Can work independently, but also enjoy working in groups and leading the way if necessary. A desire to move into a leadership position beyond the programme is essential
    • Are a proven networker and relationship builder
    • Are quality oriented and results driven with proven problem solving skills
    • Thrive on challenges. You enjoy having many things to do at the same time and working in a regularly changing environment in an autonomous role
    • Possess a global mindset and are willing to not only travel during the programme, but be open to be based abroad in the mid to long term
    • Have excellent command of oral and written English. Knowledge of other languages is a distinct advantage. We are especially interested in Japanese, Korean and Chinese
    WE OFFER:
    Come walk the world with us!On the 2 or 3 year NextGen Programme you will experience a professional playground of global job rotations, becoming leather and shoe makers, gaining exposure to our retail organisation, learning from inspirational colleagues and a mix of on-the-job and structured learning. Under the guidance of key leaders, we will offer ongoing support to aid your career development and advance your skills, as you grow into ECCO’s next generation of leaders and specialists.Whether you work with Finance, Sales, Product, Digital or IT, we are all one family with at least two things in common - passion for what we do and a drive to achieve the very best. This passion and drive is what characterises ECCO and what makes us a successful global company. At ECCO, we invest in our people. We provide our employees with ongoing opportunities for professional training and development, constant challenges and internal mobility in a global network. With over 20,000 employees from over 60 nationalities, we offer this unique opportunity to become an ECCO NextGen and be fully immersed in our genuine multinational business that encompasses a rich mix of cultures, languages and backgrounds.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Du må gerne skrive til os

    Fandt du ingen ledige job der passer til dine kvalifikationer og ønsker? Så er du meget velkommen til at sende en uopfordret ansøgning til os.

    Vi gemmer din ansøgning

    I emnefeltet i din e-mail beder vi dig skrive det arbejdsområde, du søger indenfor. Vi gennemgår løbende ansøgningerne og kontakter dig, hvis der inden for 4 måneder kommer en stilling, som passer til dine kvalifikationer.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    De bedste hilsener

    Løgismose Meyers HR

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Feb

    We are always looking for talent to join Epinion. 

    If you are interested in working at Epinion and there are no active openings, you are welcome to send us your unsolicited application.

    Please apply by uploading your CV and application (1 page). Both CV and application may be written in either Danish or English as you prefer.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    En elevuddannelse i Matas giver dig en dagligdag med stor kontakt med mange mennesker, spændende udfordringer og ansvarsfulde opgaver.

    Som materialist elev får du en verden af muligheder. Hvad enten du brænder for kosmetik, sportspleje, helsekost eller og/butiksdrift – så har vi en plads til dig, hvis du vil være blandt de dygtigeste til salg og service.

    Et af de vigtigste krav til dig er, at du kan lide daglig kontakt med andre mennesker. For service, imødekommenhed og rådgivning er en væsentlig del af hverdagen i en Matas butik.

    Uddannelsen

    Elevtiden i Matas er 2 år. Det er hovedforløbet til uddannelsen som Salgsassistent med profil som Materialist.

    Adgangskrav

    For at få adgang til hovedforløbet som Salgsassistent med profil (Materialist), skal du have bestået et grundforløb.

    Følgende grunduddannelser er adgangsgivende til uddannelsen som materialist:

    • EUX
    • EUD - Detail linjen
    • HHX
    • STX, HF eller HTX (+ 5 ugers EUS forløb og bestået grundforløbsprøve til detailhandelsuddannelsen)
    • HG – Det 2-årige merkantile grundforløb til detailhandelsuddannelsen
    • HGV
    • HGS

    Elever med anden skolebaggrund kan få foretaget en realkompetencevurdering i forhold til adgangskravene på den lokale handelsskole.

    * Grundforløb inden for detailhandelsuddannelsen med følgende grundfag:

    • Dansk på C-niveau
    • Engelsk på C-niveau
    • Erhvervsøkonomi på C-niveau
    • Afsætning på C-niveau
    • Informationsteknologi på C-niveau

    Eleven skal desuden have bestået Grundforløbsprøven i detailhandel.

    Oplæringsansvarlig

    Hver elev har en oplæringsansvarlig i butikken, som er uddannet materialist eller har arbejdet indenfor området i mere end fem år. Din oplæringsansvarlige følger og hjælper dig under hele din uddannelse. Men vi lægger ikke skjul på, at vi forventer, at du selv tager ansvar for din egen læring i såvel elevtiden som efter

    Program for uddannelsen

    Alle elever får tilbud om et introduktionskursus, som introducerer dig til uddannelsen, Handelsfagskolen i Skåde, til "Matas verdenen" og den historie, der ligger bag.

    For at sikre læring imellem skolemodulerne og træningen i butikken får du stillet nogle e-learning opgaver mellem skolemodulerne. Du skal her besvare forskellige spørgsmål og lave praktiske opgaver i butikken.

    På skoleopholdene arbejder I med følgende faglige områder:

    • Detailhandel
    • Butiksdrift
    • Kend din krop
    • Helsekost
    • Håndkøbsmedicin
    • Kemi og miljø
    • Idé, koncept og salg
    • Forberedelse til fagprøve

    Fagprøve

    Til fagprøven skal du vise, at du mestrer både teori og praksis i butikken.

    Efter uddannelsen

    Når du er færdig som elev i Matas, er du uddannet Salgsassistent med profil som Materialist. Der er gode muligheder for job i Matas efterfølgende, ligesom du kan vælge at læse videre og kombinere din materialistuddannelse med yderligere faglige kompetencer.

    Skolen i Skåde

    Størstedelen af din uddannelse foregår via dit daglige arbejde i Matas butikken. Men du skal også på fem skoleophold af hver 14 dages varighed på Handelsfagskolen, der ligger i naturskønne omgivelser i Skåde Bakker syd for Århus.

    Opholdene på Handelsfagskolen i Skåde giver dig rig lejlighed til at opbygge et solidt netværk med de andre Matas elever. Både undervisningen og ikke mindst samværet om aftenen er en vigtig del af din karrierestart i Matas.

    Derudover er der under skoleopholdene adskillelige muligheder for at dyrke sport i de naturskønne omgivelser eller at tage i motionscenter eller i biografen i Aarhus.

    Skolen i Skåde tilbyder mange forskellige elevuddannelser inden for detailhandel såsom møbelhandel, blomsterdekoratør, skohandler, lædervarer og mange flere. Se videoen nederst på siden og hør mere om hvad skolen kan tilbyde dig.

    Du kan også læse mere om skolen og andre praktiske oplysninger på Handelsfagskolens hjemmeside.

    Læs mere
Sortér efter

Studiejob i Odense

Studiejob i Odense er der mange af. Det skyldes blandt andet, at du som studentermedhjælper er du med til at skabe stor værdi på din kommende arbejdsplads. Det gælder uanset, om du ønsker et studiejob som ufaglært, og blot gerne vil tjene nogle penge ved siden af dit studie - eller om du med din nyerhvervede teori, kan bidrage til indspil i den daglige drift, eller komme med nye strategiske perspektiver.

Uanset, hvilken tilgang du har til jobbet, så er det et af de væsentligste punkter, at få afklaret i forhold til din søgning efter dit lokale studiejob i Odense. Det vil sige, at du skal gøre op med dig selv, om studiejobbet udelukkende er for at supplere din SU - eller studiejobbet i højere grad skal være studierelevant for dig.

I Odense er der en lang række spændende lokale virksomheder. Arbejder du med IT og robotter, så er Odense et rigtig godt sted for dig, at søge et studierelevant arbejde, eksempelvis hos: Odense Robotics. Dertil kommer, at Odense er Danmarks 3. største by, så der er en lang række virksomheder, der har enten hovedsæde eller en filial i Odense.

Studiejob – antal timer?

Antallet at timer, som du kan arbejde i dit studiejob, afhænger af, hvordan dit studieforløb er sammensat. Men når det er sagt, så anbefaler universiteterne, at du højest har 15 timer i ugen, hvor du arbejder i dit studiejob, ved siden af din uddannelse.

Arbejder du 15 timer pr. uge, så kan det pr. måned også give en pæn indtægt for dig, til at supplere din SU, så du får bedre råd til: Bøger, husleje, mad og fornøjelser.

I forbindelse med, at du bliver færdig med dit studie, kan du overveje, om det vil være en god idé, at fortsætte i dit studiejob, indtil du har fundet et fuldtidsjob. I den sammenhæng kan der være noget omkring en frigørelsesattest og supplerende dagpenge, som er vigtigt for dig, at sætte dig ind i. I det tilfælde, da kan du med fordel kontakte din A-kasse.

Studiejob Odense over 18 år

Virksomhederne bruger ordet ’studiejob’ lidt forskelligt. Du kan derfor godt se jobopslag, hvor en detailbutik gerne vil ansætte dig, hvis du er under 18 år. I dette tilfælde vil jobbet i højere grad være interessant for dig, hvis du udelukkende fokuserer på at tjene nogle gode penge, i forhold til, hvis du fokuserer på studierelevant arbejde.

Men når det er sagt, så er der virksomheder som eksempelvis Salling Group, der lægger vægt på, at du har arbejde i eksempelvis Netto, før du søger et studierelevant arbejde hos dem, på et senere tidspunkt.

Studiejob til dig, der er over 18 år, kan både være et job i dit sabbatår, eller som et deltidsjob ved siden af dit studie. Er du 18 år, så din timeløn som hovedregel i niveauet 120-150 kr.

loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.