Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Har du kendskab til detailhandel? Brænder du for salg og kundeservice og kan du li’ at møde mange forskellige mennesker hver dag? Så er det måske dig, som skal være Sælger (deltid) i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst, og lige nu har vi brug for en dygtig og serviceminded Sælger til 8 timer pr. uge.

    Giv hver kunde en god oplevelse

    Som Sælger bliver din primære opgave at vejlede og servicere vores kunder. Derudover vil du sammen med dine kollegaer få ansvaret for en eller flere varegrupper i varehuset samt varepræsentationen og kampagneopfølgningen af samme.  

    Dine opgaver som Sælger (deltid) vil bl.a. bestå af at:

    • Ekspedere og servicere kunder

    • Udføre vareopfyldning og udpakning, trimning af afdelingen

    • Sikre at varehuset altid er pænt, salgsklart og præsentabelt

    Effektiv og faglig dygtig sælger, der har let til smil

    Din baggrund er ikke så afgørende, hvad enten du er håndværker eller i gang med en faglig uddannelse indenfor detail- eller håndværkerbranchen, men det er vigtigt at du har lyst til at servicere kunder.

    Som person er du:

    • Serviceminded og detaljeorienteret

    • Kundeorienteret og forstår at prioriterer dette meget højt

    • Effektiv og formår at give kundeservice, som frembringer både smil og tak hos kunden

    • God til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    • Fagligt dygtig inden for det område du søger

    • Udadvendt, venlig og formår at beholde et smil på læberne i en travl hverdag

    • Truckkort er en fordel men ikke et krav

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Sælger (deltid) vil du få en spændende stilling i en dynamisk og moderne virksomhed, hvor du får ansvar og indflydelse i dine daglige arbejdsopgaver. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du meget velkommen til at kontakte Afdelingschef Rüstem Basel på 89449120.

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Butikschef - Århus

    , Østjylland

    I Lidl arbejder vi hårdt for at skabe resultater og fortsætte vores vækst, så vi bliver danskernes foretrukne indkøbssted. Vi er nemlig ikke bange for ambitioner – og her er også plads til dine. Hvis du kan inspirere dine medarbejdere til at smøge ærmerne op og tage fat, finder du ikke et bedre sted at investere dig selv og din karriere end i Lidl. Vi har nemlig en plan for det hele, også for dig. Det er derfor, vi siger, at du lykkes i Lidl.

    Som butikschef er det dig, der sørger for, at alt går op i en højere enhed. Du går forrest og motiverer dine medarbejdere til at skabe rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Du sørger for, at alle opgaver bliver fulgt til dørs, og at butikken altid er salgsklar. Samtidig sørger du for, at dine medarbejdere trives, og du bakker dem op i deres udvikling.

    Du bliver også ansvarlig for at:

    • Lede og fordele den daglige butiksdrift
    • Oplære, uddanne, lede og motivere dine medarbejdere i butikken
    • Følge op på Lidls butikskoncepter
    • Følge op på nøgletal og bruge dem aktivt til at nå butikkens mål
    • Rekruttere nye medarbejdere
    • Tage del i den daglige drift af butikken, fx varebestilling og -opfyldning

    Du har muligvis en lederuddannelse og har med succes motiveret og ledet et hold af medarbejdere til at skabe gode resultater. Måske er du allerede en dygtig og resultatorienteret butikschef eller afdelingsleder hos en af vores kolleger i branchen, eller også har du en tilsvarende baggrund og lyst til at investere dig selv og din karriere i en velfungerende arbejdsplads med store ambitioner og højt til loftet. Derudover forventer vi, at du er:

    • Empatisk, motiverende og har en anderkendende ledelsesstil
    • Ansvarsbevidst og kan uddelegere og følge opgaverne til dørs
    • Resultatorienteret og har forretningssans
    • Serviceminded og kan skabe rammerne for gode indkøbsoplevelser

    Som butikschef i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med konkurrenternes. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive butikschef i Lidl:

    1. Muligheden for at skabe dine egne resultater med din egen butik
    2. Chancen for at vise, hvad du kan i Europas største detailkæde
    3. Du bliver en del af en konceptstærk international virksomhed, hvor fundamentet er lagt for, at du lykkes
    4. Mulighed for at udvikle dig i din stilling
    5. Fri bil af mærket BMW efter prøvetiden på 3 måneder og særdeles attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distriktschef Louise Buhl Nielsen på telefon 42 12 05 52, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Souschef - Nykøbing Mors

    7900, Nykøbing Mors

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distriktschef Benjamin Veller Jensen på telefon 42 12 05 51, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Souschef - Grenå

    8500, Grenå

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distriktschef Bo Østergaard Langhoff på telefon 42 12 05 30, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Lidl Danmark vækster, og derfor ønsker vi at styrke vores team. Lige nu søger vi en detaljeorienteret og struktureret Project Manager til Intern Revision, der brænder for at analysere vores forskellige forretningsprocesser! Vi håber at finde en Project Manager, som både har evnerne og lysten til at bidrage med input til ledelsens beslutningsgrundlag.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding tæt ved E45, men vi har netop påbegyndt byggeriet af et stort, nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor forventes at stå klar i midten af 2023. Grundet flytningen af hovedkontoret har vores medarbejdere, efter endt oplæring, mulighed for også at arbejde et par dage om ugen fra vores satellitkontor i Aarhus. Fordeling af arbejdspladsen vil ske efter aftale med nærmeste leder.

    I Intern Revision servicerer vi virksomheden ved at yde uafhængig og objektiv kontrol samt rådgivning i form af revisionsrapporter til såvel direktionen som de enkelte afdelings- og distriktschefer. Vores arbejde består af operationel revision af Lidl Danmarks forretningsenheder og processer. Vi udfører en lang række forskellige revisioner, og vi har således en stor berøringsflade i virksomheden. Du vil dermed få et unikt indblik i næsten alle forretningsområder.

    Du skal i den forbindelse have mod på at gå i dybden med analysen af vores forskellige forretningsprocesser. Du bliver en del af et team på fem dygtige medarbejdere med hver vores spidskompetencer. Vi arbejder tæt sammen og vægter både socialt sammenhold og faglig udvikling højt. Vores afdeling indgår i den samlede økonomiafdeling på over 70 medarbejdere.

    • Selvstændigt planlægge, forberede og gennemføre besøg i vores butikker
    • I samarbejde med kollegaerne i afdelingen gennemføre besøg på lagrene og hovedkontoret for at identificere risici samt vurdere effektiviteten af de interne processer og systemer
    • Medansvarlig for at følge op på om butikkerne og lagrene efterlever vores interne retningslinjer
    • Afstemme resultater med de reviderede afdelinger
    • Udarbejde og præsentere resultater overfor ledelsen i form af revisionsrapporter med efterfølgende opfølgning på de belyste problemstillinger
    • Samarbejde med kollegaer i andre lande samt vores hovedkontor i Tyskland, da nogle af vores revisioner har et internationalt snit
    • Understøtte revisionschefen med planlægningen af nye revisionsområder
       
    • Du arbejder systematisk og har sans for detaljer
    • Du har et stærkt kendskab til Office-pakken, herunder især Excel
    • Du har en god situationsfornemmelse og er god til at omgås mennesker
    • Du er dygtig til at kommunikere på dansk såvel skriftligt som mundtligt
    • Du behersker gerne tysk såvel skriftligt som mundtligt
    • Du er selvstartende og sætter en ære i at levere til tiden og med høj kvalitet
    • Du har en videregående uddannelse og gerne flere års erhvervserfaring som gør, at du nemt kan danne dig et overblik over forretningsprocesserne
    • Detailerfaring er en fordel, men ikke et krav
    • Du er indstillet på at have omkring 2-3 månedlige overnatninger i forbindelse med butiks-og lagerrevisioner
       
    • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsuge med fleksible arbejdstider hvor du i høj grad selv har indflydelse på planlægningen
    • Internationale karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Grundig oplæring så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Videreuddannelse indenfor intern revision i form af en IACert-eller CIA-certificering
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Attraktiv lønpakke med firmabil der også må bruges privat
    • Mulighed for sundhedsordning

     

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås fra den 4. januar på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Head of Audit, Niels Thomsen, på tlf. 7635 0159.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Souschef - Skive

    7800, Skive

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distriktschef Benjamin Jensen på telefon 42 12 05 51, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.