Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    24. Aug

    Jobbet er attraktivt, og derfor skal du ansøge med det samme, for at komme i betragtning.

    Bliver du udvalgt til at blive en del af vores dealer træningsprogram, vil du arbejde ulønnet i den første uge under træningen, som vi bruger som en del af ansøgningsprocessen, for at se, om du har de færdigheder, der skal til for at få succes i jobbet i et Casino med internationalt miljø. Kendskab til poker er ikke et krav.

    Du får den eftertragtede træning som dealer/croupier, på spillene:

    • Ultimate poker
    • Texas hold´em og Omaha Poker

    Jobinterview forventes at være i uge 35.

    Træningen kører klokken 16.00 – 21.00 og finder sted i uge 36+37 i 2020, på Casino Munkebjerg.

    Du er:

    • Mindst 18 år
    • Gerne i gang med uddannelse
    • Har ren straffeattest
    • Ikke ludoman
    • Ikke registreret i registret over frivilligt udelukkende spillere (ROFUS)
    • Præsentabel, så du har en høj standard omkring påklædning, udseende og hygiejne
    • Diskret og diplomatisk
    • Effektiv
    • Detalje- og sikkerhedsorienteret
    • Serviceminded med stort S

    Jobbet er garanteret 8-12 timer pr. uge, hvor du arbejder om aftenen og ca. indtil klokken 03 om natten. Jobbet er fortrinsvis Man, Ons, Fre & Lør. Der kan dog være ekstra vagter på andre dage, samt flere dage i træk ved større events, samt mulighed for flere timer.

    Du får:

    • Et springbræt til en karriere i vores Casino kæde
    • Grundløn, feriepenge og pension
    • Sundhedsordning
    • En arbejdsplads med mange unge kollegaer
    • Fleksibel arbejdsplan

    Om Casino Munkebjerg

    Casino Munkebjerg var det første casino i Danmark, og bliver i dag brugt til store internationale turneringer. Derfor har vi store events, hvor TV Viasat og kendte pokerspillere kommer.

    Casino Munkebjerg ligger i naturskønt område tæt på Vejle Fjord. Der går ikke offentlige transportmidler forbi casinoet, så det er er en forudsætning, at du selv kan køre til og fra jobbet

    Job som poker dealer

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Aug

    Studentermedhjælper

    1221, København

    Har du erfaring med kommunikations- og webarbejde? Og vil du have et studiejob centralt i København med kommunikationsopgaver inden for både web, PR og sociale medier? Så er det dig, vi leder efter.

    Om Rigsarkivet

    Rigsarkivet er Danmarks fælles hukommelse. Vi indsamler, bevarer og formidler næsten 1000 års dokumentation om samfundet, både i digital og analog form. Vi er et af de førende arkiver i Europa inden for digital samfundsdokumentation. Vores strategi sætter fokus på at få Rigsarkivets meget store datamængder til at skabe endnu mere værdi for borgere, forskere, virksomheder og offentlige myndigheder.

    Om stillingen og Rigsarkivets kommunikationsteam

    Pr. 15. september 2020 eller snarest derefter er en stilling som studentermedhjælper ledig i Rigsarkivets Ledelsessekretariat i Rigsarkivets afdeling i København. Du bliver en del af vores kommunikationsteam, der kommer til at bestå af seks web- og kommunikationsfolk, heraf to studentermedhjælpere.

    Rigsarkivets kommunikationsteam har ansvar for: 

    • PR og medie- og andre strategiske samarbejder
    • Redaktion af Rigsarkivets hjemmesider og sociale medier
    • Drift og udvikling af Rigsarkivets hjemmesider
    • Rigsarkivets visuelle identitet
    • Rådgivning og sparring med fagkolleger vedr. kommunikation, web og presse

    Dine opgaver bliver fx at:

    • Skrive tekster til og opdatere indhold på Rigsarkivets hjemmeside og intranet
    • Producere og udsende nyhedsbreve (Mailchimp)
    • Optimere Rigsarkivets hjemmesider (SEO, webtilgængelighed og optimering via fx Siteimprove)
    • Bidrage med digital indholdsproduktion på tværs af web- og sociale platforme (i tekst, billeder, film, grafik, mv.) 
    • Assistere med pressehåndtering, pressemeddelelser og TV-hold samt journalister på besøg i Rigsarkivet
    • Rigsarkivet skal i den kommende tid have ny hjemmeside, ny kommunikationsstrategi og ny visuel identitet. Udover ovenstående, vil der derfor i 2020-2021 være mere rutineprægede opgaver knyttet til dette

    Om dig og dine kvalifikationer

    • Du er ved at uddanne dig inden for kommunikation, digital formidling, eller lignende og har mindst et år tilbage af dit studie.
    • Har relevant erfaring med lignende opgaver.
    • Du trives med lige dele redaktionelle og mere rutineprægede opgaver og er struktureret og grundig i arbejdet med begge dele.
    • Du er nysgering på Danmarks kulturarv og historie og vil gerne have erfaring inden for den offentlige forvaltning.
    • Og så er du idérig og sætter ligesom os, pris på et godt, uformelt samarbejde og har lyst til at tage medansvar for at opgaverne bliver løst i høj kvalitet og til tiden.

    Vi forudsætter, at du har kendskab til - og gerne erhvervserfaring med:

    • at skrive til web og intranet (intern kommunikation)
    • at arbejde i et CMS – gerne Wordpress
    • at bruge sociale medier professionelt
    • digital kvalitet og brugervenlighed (UX/UI)
    • SEO og Google Analytics
    • at arbejde på tværs af digitale platforme, med god teknisk forståelse

    Ansættelsesvilkår

    Du vil blive aflønnet efter OAO-fællesoverenskomsten og organisationsaftale mellem HK/Stat og Finansministeriet som studerende (Ny Løn).

    Arbejdstiden er gennemsnitlig 15-20 timer ugentlig fordelt på 2-3 faste dage. Vi har fleksible komme-gå-tider, så privat- og arbejdsliv hænger sammen.

    Vi indhenter straffeattest.

    Ansøgning og proces

    Du søger stillingen via www.sa.dk/job. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen ’Søg stillingen’ nederst på denne side.

    Ansøgningen skal indeholde CV, dokumentation for at du er indskrevet og læser ved en højere læreanstalt på en relevant uddannelse og dokumentation for evt. faglige kvalifikationer. Ansøgning med bilag skal være fremme senest den 30. august 2020. Der holdes samtaler i uge 37.

    Du kan læse mere om Rigsarkivet på www.sa.dk. Nærmere oplysninger om stillingen kan fås hos enhedschef Martin Bork, mb@sa.dk,  +45 41 71 73 63. 

    Rigsarkivet tilstræber at få så bred en sammensætning i personalet som muligt, hvorfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Aug

    Finance Assistant

    8000, Århus C


    Brænder du for at indgå i en finansafdeling, som håndterer Lidl’s cashflow og omsætning i butikkerne og bankerne? Kunne du tænke dig at arbejde med bogføring og betalinger til vores mange leverandører fra hele verden? Så er du måske vores nye Finance assistent til Lidl Danmarks finansafdeling i Aarhus.

    Med vores nuværende 130 Lidl butikker i Danmark samt fremtidige ekspansionsplaner har vi brug for en selvstændig og målrettet medarbejder, der kan indgå i vores team. Din hverdag vil være præget af rutinemæssige opgaver, hvor der er plads til fordybelse, samt ad hoc-opgaver med kortere deadlines i forbindelse med daglige henvendelser.

    Du bliver en del af et team på tre dygtige medarbejdere, som indgår i den samlede økonomiafdeling på over 70 medarbejdere. Vi arbejder meget selvstændigt og sætter pris på en uformel omgangstone i teamet. Herudover er åbenhed og faglig sparring en vigtig del af vores dynamiske hverdag. Herigennem sikrer vi, at vi sammen opnår de bedste resultater i vores team. Samtidig har du rig mulighed for at bringe dine kompetencer og viden i spil, da vi er forandringsparate og ønsker at gøre tingene så enkelt som muligt. Kort fortalt, så vægter vi vidensdeling og effektivisering meget højt.

    Arbejdspladsen vil være på vores nuværende kontor i Aarhus. Vi påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klart i sommeren 2022.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Pernille Tornbjerg på tlf. 60 34 06 20.
     

    Ansøgningsfrist
    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Gennemførelse af betalinger
    • Afstemning af banker
    • Bogføring af finansielle transaktioner og butiksomsætning
    • Finansiel disponering og likviditetsstyring
    • Daglig indlæsning og udligning af butiks- og bankdata i SAP mv.
    • Oprettelse af fuldmagter
    • Udarbejdelse af afstemninger i forbindelse med årsafslutningen og den månedlige rapportering
    • Assistere på projekter og ad hoc-opgaver
    • Kommunikation med interne afdelinger, banker og andre eksterne samarbejdspartnere


    Om dig

    Om dig
    • Du er uddannet økonomiassistent, finansøkonom eller har en relevant HD-uddannelse eller anden uddannelse på bachelorniveau
    • Du har gerne relevant erfaring fra en lignende stilling
    • Du er fortrolig med SAP FI og Microsoft Office
    • Du taler og skriver dansk flydende, da en stor del af det daglige arbejde og kommunikation foregår på dansk
    • Det er nødvendigt at du taler og skriver enten engelsk eller tysk
    • Du er ansvarsbevidst, løsningsorienteret og arbejder selvstændigt
    • Du har et godt overblik og fokus på at overholde deadlines
    • Du arbejder selvstændigt, struktureret og overholder aftaler
    • Du er god til at kommunikere og skabe relationer
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Mulighed for at præge jobbet, virksomheden og din egen faglige udvikling
    • En grundig oplæring, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Et stærkt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Et uformelt arbejdsmiljø med plads til humor, faglig sparring og motiverede kolleger
    • Faglige udfordringer

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Pernille Tornbjerg på tlf. 60 34 06 20.
     

    Ansøgningsfrist
    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Aug



    Vi søger en dygtig og kreativ projektleder til vores hovedkontor i Aarhus/Kolding. Du trives i spændingsfeltet mellem strategisk- og analytisk arbejde og projektledelse.

    En dynamisk afdeling med fokus på strategisk og taktisk marketing
    Som projektleder, med reference til head of marketing, bliver du en del af Lidls professionelle og dynamiske marketingafdeling med over 20 medarbejdere. Vi arbejder både strategisk og taktisk med marketing. I marketingafdelingen er vi bl.a. ansvarlige for produktion af Lidls tilbudsavis, marketingkampagner samt vedligeholdelse, opdatering, drift og udvikling af vores online medier.

    Dine opgaver i en typisk arbejdsuge vil være fordelt således: 50 % projektledelse, 30% strategisk arbejde og 20 % analytisk arbejde.

    En hverdag i højt tempo med spændende opgaver
    Hverdagen i marketingafdelingen er præget af et højt tempo, seriøsitet, spændende opgaver og skarpe deadlines i et samtidigt sjovt og uformelt miljø med masser af godt humør. I Lidl er vi drevet af trangen til at præstere, yde vores bedste og levere bedre og bedre resultater. Derfor sørger vi også for at hjælpe hinanden med et smil og et glimt i øjet, når det går stærkt.

    Nyt innovativt hovedkontor I Aarhus i 2022
    Vi er i øjeblikket placeret i Slet, ved Aarhus på vores satellitkontor, men du skal være indstillet på at arbejde fra vores Hovedkontor i Kolding ca. 5-8 gange om måneden. Vi påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klart i sommeren 2022.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Rekrutteringsprocessen:
    Du bedes skrive din ansøgning på engelsk eller tysk.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte head of marketing, Robert Uwira, på tlf.: 29 20 60 26 eller mail: Robert.uwira@lidl.dk.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Projektledelse ofte i samarbejde med andre afdelinger såsom Indkøb, Salg, Online m.fl.
    • Løbende overvågning af Lidls aktuelle placering på det danske marked
    • Analyse af samt opfølgning på brand tracking, kundeundersøgelser, segmentmapping og kampagner
    • Planlægning og gennemførelse af diverse analyser
    • Udarbejdelse af klare anbefalinger og handlingsområder
    • Implementering af brand tracking-erfaringerne i kampagneplanlægningen af markedsføringsaktiviteter under hensyntagen til de strategiske mål i samarbejde med salgsafdeling, PR og indkøb
    • Medvirken ved den strategiske markedsføringsplanlægning
    • Udvikling, implementering og effektmåling af kampagner på tværs af alle medier
    • Styring af budget i forbindelse med projekter, kampagner og events
    • Kontakt til eksterne samarbejdspartnere
    • Diverse ad hoc opgaver
       


    Om dig

    Om dig
    • Du har en relevant uddannelse inden for marketing. Vi ser gerne at du har min. 2-3 års erfaring inden for området
    • Du er knivskarp analytisk og kan omsætte resultater til klare anbefalinger. Du formår at præsentere resultaterne og dine anbefalinger flot og overskueligt i Powerpoint, så det er nemt at afkode
    • Du har en naturlig interessere og forståelse for spændingsfeltet mellem marketing, analyse og kommunikation
    • Du har arbejdet både med strategisk og taktisk markedsføring, ligesom du har erfaring med projektledelse og kampagneudvikling
    • Du trives med mange projekter og opgaver på samme tid, er god til at danne dig et overblik og prioriterer oplysninger og opgaver uden besvær
    • Du har en struktureret tilgang til opgaverne, er målrettet og sætter en ære i at overholde deadlines i en hverdag, hvor tingene går stærkt
    • Som person er du god til at skabe overblik, men evner også at gå i detaljen og arbejde analytisk
    • Du er rutineret IT-bruger og har et indgående kendskab til Office-pakken. Du er hjemmevant i Excel
    • Du er flydende på engelsk og tysk i skrift og tale
    • Du er en teamplayer, der samtidig evner at arbejde selvstændigt og tager ejerskab for dine projekter
    • Du har humor og kan bidrage til den gode stemning i afdelingen
       
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende og dynamisk stilling, i en international koncern
    • Mulighed for at præge jobbet, der vil udfordre og udvikle dig såvel fagligt som personligt
    • Spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Dybdegående oplæring som vil foregå udenfor Danmarks grænser
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Rekrutteringsprocessen:
    Du bedes skrive din ansøgning på engelsk eller tysk.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte head of marketing, Robert Uwira, på tlf.: 29 20 60 26 eller mail: Robert.uwira@lidl.dk.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Aug



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug



    I Lidl arbejder vi hårdt for at skabe resultater og fortsætte vores vækst, så vi bliver danskernes foretrukne indkøbssted. Vi er nemlig ikke bange for ambitioner – og her er også plads til dine. Hvis du kan inspirere dine medarbejdere til at smøge ærmerne op og tage fat, finder du ikke et bedre sted at investere dig selv og din karriere end i Lidl. Vi har nemlig en plan for det hele, også for dig. Det er derfor, vi siger, at du lykkes i Lidl.

    Som butikschef er det dig, der sørger for, at alt går op i en højere enhed. Du går forrest og motiverer dine medarbejdere til at skabe rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Du sørger for, at alle opgaver bliver fulgt til dørs, og at butikken altid er salgsklar. Samtidig sørger du for, at dine medarbejdere trives, og du bakker dem op i deres udvikling.

    Du bliver også ansvarlig for at:

    * Lede og fordele den daglige butiksdrift

    * Oplære, uddanne, lede og motivere dine medarbejdere i butikken

    * Følge op på Lidls butikskoncepter

    * Følge op på nøgletal og bruge dem aktivt til at nå butikkens mål

    * Rekruttere nye medarbejdere

    * Tage del i den daglige drift af butikken, fx varebestilling og -opfyldning

    Du har muligvis en lederuddannelse og har med succes motiveret og ledet et hold af medarbejdere til at skabe gode resultater. Måske er du allerede en dygtig og resultatorienteret butikschef eller afdelingsleder hos en af vores kolleger i branchen, eller også har du en tilsvarende baggrund og lyst til at investere dig selv og din karriere i en velfungerende arbejdsplads med store ambitioner og højt til loftet. Derudover forventer vi, at du er:

    * Empatisk, motiverende og har en anderkendende ledelsesstil

    * Ansvarsbevidst og kan uddelegere og følge opgaverne til dørs

    * Resultatorienteret og har forretningssans

    * Serviceminded og kan skabe rammerne for gode indkøbsoplevelser

    Som butikschef i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med konkurrenternes. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive butikschef i Lidl:

    1. Muligheden for at skabe dine egne resultater med din egen butik

    2. Chancen for at vise, hvad du kan i Europas største detailkæde

    3. Du bliver en del af en konceptstærk international virksomhed, hvor fundamentet er lagt for, at du lykkes

    4. Mulighed for at udvikle dig i din stilling

    5. Fri bil af mærket BMW efter prøvetiden på 3 måneder og særdeles attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Morten Jørgensen på telefon 42 12 06 01, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som butikschef er det dig, der sørger for, at alt går op i en højere enhed. Du går forrest og motiverer dine medarbejdere til at skabe rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Du sørger for, at alle opgaver bliver fulgt til dørs, og at butikken altid er salgsklar. Samtidig sørger du for, at dine medarbejdere trives, og du bakker dem op i deres udvikling.

    Du bliver også ansvarlig for at:

    * Lede og fordele den daglige butiksdrift

    * Oplære, uddanne, lede og motivere dine medarbejdere i butikken

    * Følge op på Lidls butikskoncepter

    * Følge op på nøgletal og bruge dem aktivt til at nå butikkens mål

    * Rekruttere nye medarbejdere

    * Tage del i den daglige drift af butikken, fx varebestilling og -opfyldning



    Om dig

    Om dig

    Du har muligvis en lederuddannelse og har med succes motiveret og ledet et hold af medarbejdere til at skabe gode resultater. Måske er du allerede en dygtig og resultatorienteret butikschef eller afdelingsleder hos en af vores kolleger i branchen, eller også har du en tilsvarende baggrund og lyst til at investere dig selv og din karriere i en velfungerende arbejdsplads med store ambitioner og højt til loftet. Derudover forventer vi, at du er:

    * Empatisk, motiverende og har en anderkendende ledelsesstil

    * Ansvarsbevidst og kan uddelegere og følge opgaverne til dørs

    * Resultatorienteret og har forretningssans

    * Serviceminded og kan skabe rammerne for gode indkøbsoplevelser

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    Som butikschef i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med konkurrenternes. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive butikschef i Lidl:

    1. Muligheden for at skabe dine egne resultater med din egen butik

    2. Chancen for at vise, hvad du kan i Europas største detailkæde

    3. Du bliver en del af en konceptstærk international virksomhed, hvor fundamentet er lagt for, at du lykkes

    4. Mulighed for at udvikle dig i din stilling

    5. Fri bil af mærket BMW efter prøvetiden på 3 måneder og særdeles attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Morten Jørgensen på telefon 42 12 06 01, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    16. Aug

    Ungarbejder under 18 år - SHAPING NEW TOMORROW AARHUS

    Er du energisk og frisk, og vil du være med, hvor det går rigtigt stærkt? Vi leder efter en ny shaper til vores flagship store i hjertet af Aarhus.

    Vi mangler ekstra hænder til at holde styr på lageret, rydde op og fylde hylderne op i butikken. Derfor skal vi bruge en ny kollega, som er super struktureret, kan finde ud af at møde til tiden og har lyst til at blive en del af Aarhus’ sejeste butikscrew.

    Vi tilbyder op til 8 timer ugentligt

    Mange vil gerne arbejde hos os, så skynd dig at sende en kort beskrivelse af dig selv og fortæl os, hvorfor du er en ægte shaper.
    Vi læser ansøgningerne undervejs, som vi modtager dem. Hvis vi finder den rette inden ansøgningsfristen udløber, lukker vi for flere ansøgninger.

    Desværre kan du IKKE komme forbi butikken med din ansøgning. På grund af GDPR-regler (søg på Google, hvis du vil vide mere), må vi ikke tage imod ansøgninger afleveret personligt.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Aug

    Vi søger en salgselev i Nonfood

    Samler du på gode oplevelser? Bliv salgselev i Kvickly Åbyhøj
    Er du klar til en sjov og lærerig hverdag, der indeholder praktik og korte fede skoleophold, á en uges varighed i Grenaa med kost og logi?
    Brug 2 år på at få venner for livet, og tag en uddannelse, hvor du kan blive alt fra salgsassistent til mellemleder.

    Du får og skaber gode oplevelser
    Som salgselev arbejder du fuldtid i Kvickly Åbyhøj og har i alt 8 uger på skolebænken. I butikken prøver du kræfter med alt fra opfyldning af varer over lagerarbejde til at sidde ved kassen. Du er med til at sætte avisen op og vise dine kreative evner via. bl.a. køkkenudstilling og spændende boligoplæg. Vi arbejder med frihed under ansvar, og tilrettelægger din uddannelse lige efter dine kvalifikationer og ambitioner. 

    Kvickly Åbyhøj er et varehus der arbejder meget med store partier af varer til uhørte skarpe priser. Det vil også sige, at man skal være omstillingsparat, da tempoet kan være højt grundet de mange varer.

    Knyt nye venskaber på udfordrende skoleophold
    I løbet af uddannelsen er du på 8 korte skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever. Vi sørger for det hele. Det er et godt break fra dit job i butikken.

    Her begynder brikkerne at falde på plads – og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken.
    Der er også en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af butikker.

    Vil du være en del af vores sammenhold?
    Vi håber, du er åben og villig til at lære. Måske kan du se dig selv som leder i Kvickly på sigt? Derudover er du fyldt med ideer til, hvordan vi kan give vores kunder en god oplevelse. Og du har lyst til at vejlede kunderne. Du har:

    • bestået HG, EUD grundforløb, EUX eller HHX. Du kan også have STX/HF/HTX - gerne suppleret med 5 ugers EUS
    • let til smil og en positiv indstilling, som smitter af på både kunder og kollegaer
    • flair for at sælge og lysten til at blive en dygtig sælger

    Vi glæder os til at lære dig at kende
    Hvis du går rundt med en lille drøm i maven om at blive en supersælger eller mellemleder, så send din ansøgning via ”Søg job” senest den 16. august 2020. Start 1. september eller efter aftale.

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.