Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Triaba

    31. Dec

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    12. Dec

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    30. Nov

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    30. Nov

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    30. Nov

    Bliv Product Manager i Europas største dagligvarekæde

    • Elsker du at have fingeren på pulsen, og har du interesse for og kendskab til trends og kundegrupper?
    • Brænder du for E-Commerce og Non Food-produkter, og ønsker du at bidrage med løsninger, der skaber vækst?
    • Vil du være en del af et lille, men selvstændigt team, hvor du kan få indflydelse?

     

    Så er det dig, vi mangler som vores nye Product Manager i vores nyoprettede E-Commerce-afdeling.

    Lidl er i vækst, og til vores nyoprettede E-Commerce-afdeling søger vi en resultatorienteret, analytisk og energisk Product Manager. Vi er for nuværende placeret på både vores hovedkontor i Kolding og vores satellitkontor i Aarhus, men er påbegyndt bygningen af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus.

    Vi er en ambitiøs, international virksomhed, der leverer vækst og overskud. Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads med fart over feltet og et godt arbejdsmiljø. Omgangstonen er uformel og direkte, og den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse.

    Du vil arbejde tæt sammen med vores eksisterende Non Food-afdeling og referere til Head of E-Commerce, Janne Jøhnke.

    • Medansvar for den overordnede planlægning, som bl.a. indebærer udvalg af produkter, beregning af mængder og fastlæggelse af salgspriser
    • Rejseaktivitet til Tyskland
    • Nøgletalsstyring
    • Markeds-, sortiments- og konkurrentanalyse til videreudvikling af forskellige varegrupper
    • En såvel operativ som strategisk rolle i tæt samarbejde med kollegaer i bl.a. marketing
    • Vi ser gerne, at du har min. 1-2 års erfaring fra lignende stilling inden for indkøb eller E-Commerce
    • Du er uddannet inden for indkøb eller lignende. Alternativt har du en relevant bachelor- eller kandidatuddannelse
    • Du er struktureret, har et godt overblik og trives i en travl og til tider hektisk hverdag
    • Du er en teamplayer, der samtidig evner at arbejde selvstændigt og tage ansvar
    • Du behersker engelsk i skrift og tale og har meget gerne sprogkundskaber inden for tysk
    • Du har gode kommunikationsevner, er gennemslagskraftig og trives med en stor kontaktflade internt og eksternt
    • Du er superbruger i MS Office-pakken
    • Du har flair for IT, programmer og systemer
    • En spændende, udfordrende og varieret arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder samt personlige og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverende kolleger
    • Mulighed for at blive del af en stor, international virksomhed med mange muligheder i ind- og udland
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.
    • Oplæring delvis i udlandet
    • Mulighed for hjemmearbejde


    Startdato: Vi ser gerne, at du kan starte d. 1/9, men venter også gerne på den helt rigtige kandidat.

    Har du spørgsmål til stillingen?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00-16.00 ved henvendelse til Head of E-Commerce Janne Jøhnke, på telefon: 42120645

    Er du interesseret i stillingen?
    Så send din ansøgning og CV. Vi afholder løbende samtaler med relevante kandidater.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Jysk

    30. Nov

    Elev i Jysk

    8220, Brabrand

    Bliv elev i JYSK

    Drømmer du om at flyve højt og nå langt, er en elevuddannelse hos JYSK et solidt afsæt.
    Udover at være et springbræt til mange spændende muligheder i din fremtidige karriere, er elevuddannelsen hos JYSK også blandt landets bedste og mest anerkendte. Derfor vælger mange af vores elever også at blive hos os, efter de har færdiggjort deres uddannelse, siden vi tilbyder fantastiske karrieremuligheder.
    Vi lover dig to uforglemmelige år fyldt med udfordringer, muligheder og et stort fælleskab, og dermed sikrer vi dig den uddannelse, du drømmer om.

    70%

    af eleverne fortsætter i JYSK efter endt uddannelse

    5/11

    5 ud af 11 danske District Managers er tidligere elever

    50%

    af de danske Store Managers begyndte deres karriere i JYSK som elever

    Få en af Danmarks bedste elevuddannelser

    Hos JYSK er du sikret en af landets bedste elevuddannelser, hvor du bliver uddannet i en global virksomhed med et stærkt fællesskab, store karrieremuligheder og sjove oplevelser. Ansøg i dag og få to uforglemmelige år, der for alvor sparker gang i din karriere.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    30. Nov

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    30. Nov

    Recruitment Consultant

    8310, Aarhus

    Er du passioneret for at arbejde med både systemer og mennesker? Så fold dit talent ud og bliv en del af vores professionelle Recruiting- og Employer Branding-team.

    ”What’s in it for me” tænker du måske?
    Hertil svarer din kommende leder, Recruitment & Employer Branding Manager, Henrik Knudsen: ”Stillingen byder på en bred vifte af opgaver inden for rekrutteringsområdet i en af verdens største dagligvarekæder, fra den tekniske del til den kreative og kommunikative del. Du får derfor her en unik mulighed for udvikle dine kompetencer både fagligt og personligt. Derudover arbejder du også med nationale og internationale projekter, hvor du har masser af kontakt til, og samarbejde med, kolleger på tværs af Lidl Danmark og andre Lidl-lande. Du kommer hele vejen rundt om alle disciplinerne i rekruttering, og du får helt sikkert rig mulighed for at sætte dine fodaftryk inden for rekrutteringsområdet.”

    Som Recruitment Consultant vil dine opgaver spænde bredt lige fra rekrutteringssamtaler til KPI-rapportering. Dit første store projekt bliver at implementere vores nye rekrutteringssystem, SAP SuccessFactors Recruiting, der har direkte impact på hele organisationen. Efter implementeringen har du en vigtig rolle som Key-User, hvor din primære opgave er at sikre vedligeholdelse og opdatering af systemet samt at være ”problemknuser” ved tekniske spørgsmål og udfordringer.

    I stillingen understøtter du også ansættende ledere på hovedkontoret med sparring om alle aspekter inden for rekruttering. Derudover bliver du også projektleder på f.eks. elevrekrutteringsprocessen, hvor du er overordnet ansvarlig for, at vi får ansat dygtige elever.

    Mød en af dine nye kolleger Linette
    ”I de små to år, hvor jeg har arbejdet i Lidl, er tiden bare fløjet afsted! Når jeg ser tilbage, har jeg virkelig haft en stejl læringskurve, hvor jeg blandt andet har haft ansvaret for en masse spændende rekrutteringsprojekter og -opgaver. Det har helt sikkert været med til at udvikle mig både fagligt og personligt. Du bliver en del af et stærkt team med højt humør og stor passion for vores arbejde. Vi fejrer hinandens succeser med en (virtuel) highfive, og vi er altid klar med en ’Lidl’ joke”.

    Bliv en del af noget større
    HR består af Recruiting & Employer Branding, HR Development & Engagement, HR Services og en Senior Consultant. I alt er vi cirka 25 medarbejdere. Du bliver en del af Recruitment & Employer Branding-teamet, som består af fem dygtige, passionerede og servicemindede medarbejdere. Du kan læse mere om HR her.

    Hovedkontoret er i øjeblikket placeret i Kolding, men vi er i gang med at bygge et stort, innovativt hovedkontor i Aarhus. Det nye hovedkontor forventes at stå klart i 2023. Du vil have mulighed for at arbejde på hovedkontoret i Kolding, vores satellitkontor i Aarhus eller hjemmefra. Du skal dog minimum en dag om ugen arbejde på hovedkontoret i Kolding.

    • Implementering af nyt rekrutteringssystem
    • Key-User på nuværende og nyt rekrutteringssystem
    • Sikre en professionel rekrutteringsproces herunder blandt andet udarbejdelse af stillingsannoncer, screening af ansøgninger og deltagelse i samtaler
    • Ansvarlig for elevrekrutteringsprocessen
    • Tovholder på praktik- og projektsamarbejder
    • Ansvarlig for KPI-rapportering
    • Facilitering af personprofiler og kognitive tests
    • Udvikle og implementere nationale og internationale projekter
    • Diverse ad hoc opgaver og projekter inden for rekruttering og employer branding

    Du motiveres af at samarbejde og kommunikere med mange mennesker, og du er god til at skabe langvarige relationer til dine samarbejdspartnere. Du bidrager til det sociale fællesskab i teamet og i HR. Du har altid en ”can do”-attitude, og du er vedholdende og forandringsparat.

    Du sørger for, at processer og projekter bliver fulgt helt til dørs. Andre vil helt sikkert sige om dig, at du er dygtig til at bevare det store overblik og til at sikre, at der er styr på alle detaljer.

    Derudover har du:

    • Gerne erfaring med implementering af rekrutteringssystemer
    • Prøvet at være ansvarlig for større projekter
    • Arbejdet meget med Microsoft Office-pakken, herunder især PowerPoint og Excel, og du har generelt flair for IT
    • En hel del gange stået i spidsen for gennemførelse af ansættelsessamtaler i samarbejde med ansættende leder
    • Gode kommunikationsevner, og du taler og skriver perfekt dansk samt engelsk, og måske også tysk, på et sikkert niveau
    • Masser af sparring med erfarne og passionerede kolleger
    • Stort, fagligt ansvar og spændende projekter og opgaver
    • Konkurrencedygtig løn
    • Mulighed for hjemmearbejdsplads
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

     

    Tiltrædelse snarest muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Recruitment & Employer Branding Manager Henrik Knudsen på mail: henrik.knudsen@lidl.dk

    Bemærk venligst at mailadressen udelukkende skal bruges til spørgsmål til jobbet, og at ansøgninger skal uploades via vores rekrutteringssystem.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    30. Nov

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    30. Nov

    Souschef Skanderborg

    8660, Skanderborg

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenterne

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Rasmus Christensen på telefon +4542120513 hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.