Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    15. Nov

    Søger du et fritidsjob de næste par måneder, og har du lyst til at give vores kunder en fantastisk oplevelse, når de handler på vores webshop?

     

    Om os

    Birkmond er et århusiansk taskemærke med fokus på design, kvalitet og brugeroplevelse. Det startede i 2016 som en webshop og i 2017 åbnede vi en butik i Latinerkvarteret i Århus. Birkmond har idag 6 medarbejdere. Birkmond designer stilrene kvalitetstasker til mænd og kvinder i kvalitetslæder. Vi arbejder ud fra et nytænkende koncept hvor vi ikke sælger gennem butikker eller forhandlere og derved skærer det dyre mellemled fra. På den måde, kan vi tilbyde et kvalitetsprodukt til en fair pris. 

     

    Stillingen

    Vi har ekstra travlt i juletiden og søger derfor en ny kollega til at hjælpe os fra  ca.16. november (evt før) til 15. januar. Din primære opgave bliver at finde og pakke varer til vores dejlige webshop-kunder og evt ekspedere i vores hyggelige butik. 

    Arbejdsstedet er i det skønne Latinerkvarter i Graven 23 i Aarhus, hvor vi har både butik og lager. 

    Vi søger en, der kan arbejde ca. kl. 8-11 gerne hver dag mandag-fredag. 

     

    Den rette kandidat 

    Erfaring er ikke nødvendigt, da du vil blive oplært, men vi ser gerne at du er ordens- og kvalitetsbevidst, da det er vigtigt, at kunderne får den rigtige vare i pæn indpakning. Det en fordel, hvis du er glad for at følge op og afslutte, men stadig kan navigere i det kaos, der ofte er i små virksomheder. Du kommer til at opleve nye uvante arbejdsområder og løfte enkelte opgaver alene, så det er vigtigt du har gå-på-mod og er lidt selvstændig. 

     

    Hos Birkmond får du indblik i mange arbejdsområder og bliver en vigtig spiller hos os. Du bliver en del af et hyggeligt om ambitiøst team, med fokus på fællesskab og sparing.  

     

    Yderlig information

    Ansættelsessamtaler vil blive holdt løbende og stillingen vil blive lukket så snart den rette kandidat er fundet.

     

    Tiltrædelse: 16. november, eventuelt før.

    Arbejdssted: Graven 23, Aarhus

     

    Har dette interesse er du velkommen til at kontakte ejer, Manja Leedsøe, på cr@birkmond.com

     

    Vi glæder os til at tage imod dig.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Okt

    Internship

    8220, Brabrand

    We are looking for someone interested
    in learning about marketing of scaleable
    and subscription based software.

    As marketing intern at Plandisc you will have plenty of chances to translate theory into practice. You will be involved in many projects of differing sizes, and should be able to take on creative independent tasks, but also more routine tasks. We are eager to see our intern take on responsibility from day one. As an example this means that you will have your own marketing budget for spending on SoMe campaigns. We will of course provide you with all the support and coaching that you will need.

    Your profile

    It is important that you are fluent in Danish and English writing. If you master another language also that would be an advantage. Furthermore you should have the following qualifications:

    • Structured and able to work independently
    • Extrovert
    • Responsible and gets the job done
    • Thorough with an eye for details
    • Experience with MS Office
    • You must be a student, and have an intern period of at least 5 months

    Your tasks

    During the intership you will take part in the following tasks:

    • Creating campaigns
    • Creating and monitoring SoMe campaigns (Facebook, Adwords, etc.)
    • Wring email newsletters and blog posts for our website
    • SEO optimization
    • Supporting our costumers
    • Extending and maintaining our Plandisc Academy

    Who is Plandisc?

    We are the startup behind an online year planning tool. The tool is unique in it is circular presentation of the plan. Among our users are schools, communication agencies, labor unions, municipalities and many more. We are currently experiencing a rapid growth in Denmark and abroad.

    We can offer you

    • An existing work day filled with challenges
    • Talented, dedicated and friendly colleagues
    • Plenty of opportunities to develop professional and personal skills

    Interested?

    If the above has caught your interest, don’t hesitate to send your application and CV to Torben Stigaard, hey@plandisc.com (tlf. 42 53 13 33). Please also include your grades from the courses you have taken as part of your education. We hold job interviews regularly. Work location: Aarhus

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Okt

    Souschef - Silkeborg

    8600, Silkeborg


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Louise Buhl Nielsen på telefon 42 12 05 52, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Louise Buhl Nielsen på telefon 42 12 05 52, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Okt

    Souschef - Viby

    8260, Viby J


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Louise Buhl Nielsen på telefon 42 12 05 52, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Louise Buhl Nielsen på telefon 42 12 05 52, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Okt



    Brænder du for at indgå i en finansafdeling, som håndterer Lidl’s cashflow og omsætning i butikkerne og bankerne? Kunne du tænke dig at arbejde med bogføring og betalinger til vores mange leverandører fra hele verden? Så er du måske vores nye Finance assistent til Lidl Danmarks finansafdeling i Aarhus.

    Med vores nuværende 130 Lidl butikker i Danmark samt fremtidige ekspansionsplaner har vi brug for en selvstændig og målrettet medarbejder, der kan indgå i vores team. Din hverdag vil være præget af rutinemæssige opgaver, hvor der er plads til fordybelse, samt ad hoc-opgaver med kortere deadlines i forbindelse med daglige henvendelser.

    Du bliver en del af et team på tre dygtige medarbejdere, som indgår i den samlede økonomiafdeling på over 70 medarbejdere. Vi arbejder meget selvstændigt og sætter pris på en uformel omgangstone i teamet. Herudover er åbenhed og faglig sparring en vigtig del af vores dynamiske hverdag. Herigennem sikrer vi, at vi sammen opnår de bedste resultater i vores team. Samtidig har du rig mulighed for at bringe dine kompetencer og viden i spil, da vi er forandringsparate og ønsker at gøre tingene så enkelt som muligt. Kort fortalt, så vægter vi vidensdeling og effektivisering meget højt.

    Arbejdspladsen vil være på vores nuværende kontor i Aarhus. Vi påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klart i sommeren 2022.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Merilin Iital på tlf. 7635 0364.
     

    Ansøgningsfrist
    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Gennemførelse af betalinger
    • Afstemning af banker
    • Bogføring af finansielle transaktioner og butiksomsætning
    • Finansiel disponering og likviditetsstyring
    • Daglig indlæsning og udligning af butiks- og bankdata i SAP mv.
    • Oprettelse af fuldmagter
    • Udarbejdelse af afstemninger i forbindelse med årsafslutningen og den månedlige rapportering
    • Assistere på projekter og ad hoc-opgaver
    • Kommunikation med interne afdelinger, banker og andre eksterne samarbejdspartnere


    Om dig

    Om dig
    • Du er uddannet økonomiassistent, finansøkonom eller har en relevant HD-uddannelse eller anden uddannelse på bachelorniveau
    • Du har gerne relevant erfaring fra en lignende stilling
    • Du er fortrolig med SAP FI og Microsoft Office
    • Du taler og skriver dansk flydende, da en stor del af det daglige arbejde og kommunikation foregår på dansk
    • Det er nødvendigt at du taler og skriver enten engelsk eller tysk
    • Du er ansvarsbevidst, løsningsorienteret og arbejder selvstændigt
    • Du har et godt overblik og fokus på at overholde deadlines
    • Du arbejder selvstændigt, struktureret og overholder aftaler
    • Du er god til at kommunikere og skabe relationer
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Mulighed for at præge jobbet, virksomheden og din egen faglige udvikling
    • En grundig oplæring, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Et stærkt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Et uformelt arbejdsmiljø med plads til humor, faglig sparring og motiverede kolleger
    • Faglige udfordringer

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Merilin Iital på tlf. 7635 0364.
     

    Ansøgningsfrist
    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Nov

    Rengøringsmedarbejdere søges til kortere vikariater

    Er du et udpræget A-menneske, og kan du møde kl. 03:30 om morgenen?

    Mindre rengøringsvirksomhed søger gode medarbejdere til at hjælpe i belastede perioder.

    Opgaverne er primært skolderengøring. Der er intet fast timeantal, men alle timerne ligger i tidsrummet 03:30 - 08:00.

    Da det er en mindre virksomhed, er det vigtigt, at du er 100% mødestabil og har erfaring med rengøring.


    Om dig som person:

      -Du har erfaring med rengøring -Du yder naturligt en god service -Du kan arbejde selvstændigt -Du er stabil og møder til tiden -Du er en god kollega med godt humør

     

    Mødetid er i tidsrummet  03:30 - 08:00.

    Løn: 142,5 kr. pr time. 

    Du vil være ansat af JKS på overenskomstmæssig løn med pension m.v.

     

    Vi foretrækker ansøgninger fra kandidater, der har erfaring med rengøring.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Nov

    Online pakker til stor virksomhed uden for Horsens

    For vores kunde lidt uden for Horsens søger vi en lagermedarbejder, der har styr på plukning og pakning.

    Vi søger en dygtig og erfaren lagerarbejder, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

      -Pakning -Plukning -Kontrol -Forefaldende lagerarbejde


    Faglige kompetencer:

      -Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde -Du arbejder struktureret og effektivt -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig -Kendskab til PC på brugerniveau -Bil vil være en fordel 


    Personlige egenskaber:

      -Du er omgængelig og imødekommende -Du er stabil og møder til tiden -Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver -Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende -Du kan fremvise straffeattest


    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Nov

    Medarbejder søges til godt fysisk arbejde i Randers

    Jobbet består af håndtering, forarbejdning og klargørelse af døde dyr.

    Om Virksomheden:

    Der indsamles og forarbejdes mange tons restprodukter fra bl.a. landbrug og slagterier. Disse restprodukter udnyttes som en ressource og genanvendes til bl.a. gødningsfremstilling samt energiproduktion.

    Om jobbet:

    Jobbet består af håndtering, forarbejdning og klargørelse af døde dyr. Du kan forvente at der er en del fysisk arbejde, men også en del truckkørsel.

    Arbejdsopgaver:

      -Aflæsning af containere med truck -håndtering og klargørelse af døde dyr

    Man vil skulle arbejde på 3-holdsskift, dog vil man primært indgå som en del af dagholdet.

    Arbejdstiderne er fordelt således - (primært fra kl. 06.00 - 14.00)    14:00 - 22:00 samt 22:00 - 06.00 vil kun forkomme i spidsbelastninger.

    Jobbet er med opstart hurtigst muligt, og der kan være udsigt til fastansættelse for den rette person.

    Faglige kompetencer:

      -Erfaring med ovenstående

    Personlige egenskaber:

      -Du er robust og klar til nye udfordringer -Du er omgængelig og imødekommende -Du er stabil og møder til tiden -Du kan fremvise straffeattest -Du kan arbejde dag men acceptere at hjæpe på aften og nat

     

    Du bliver til en start ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår. 

    Arbejdstider: Dag, aften og nat 

    Løn: God løn + diverse tillæg efter overenskomst

    Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.