Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    21. Jun

    KaffeKapslen.dk i Højbjerg søger 2 medarbejdere under 18 år med tiltrædelse snarest muligt - mindst 25 timer pr. uge

    Jobbet hos KaffeKapslen består i at hjælpe på vores lager med diverse opgaver: pakning af ordrer, oprydning, varemodtagelse og sætte varer på plads.

    Vi er Europas største webshop inden for kaffekapsler og sender hver dag til kunder i Danmark, Norge, Sverige, Østrig og Tyskland – så hvis du har lyst til at lære om webhandel og iværksætteri er vi lige stedet for dig.

    Hvad kan vi tilbyde dig?

    • En markedskonform løn med personalegoder.
    • En sjov og social hverdag, hvor du helt sikkert aldrig vil kede dig.
    • Et fleksibelt job, hvor du er med til at planlægge dine egne arbejdstider, så der stadig er plads til fritid og familie.

    Vi forventer, at du bidrager med:

    • Engagement og fleksibilitet
    • Energi og personlighed

    Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående punkter og synes, at et job hos KaffeKapslen.dk lyder som noget for dig, så glæder vi os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Vi har travlt lige nu, og søger studerende over 18 år, der kan arbejde på forskellige dage og tidspunkter.

    Arbejdsopgaver:
    Pakning og opsætning af aluminiumsprofiler.
    Kvalitetskontrol af emner.
    Fysisk arbejde.

    Som studiemedarbejder refererer du til en teamleder, og oplæring vil primært foregå som sidemandsoplæring. Vi vægter et sikkert arbejdsmiljø højt, og som studiemedarbejder skal du altid bruge sikkerhedssko, og visse steder høreværn og sikkerhedsbriller. HAI udleverer naturligvis værnemidler til alle medarbejdere.

    Din profil
    Vi ansætter ansvarlige medarbejdere, der er positive, pligtopfyldende
    og mødestabile. Arbejdet kræver ikke en specifik baggrund eller
    uddannelse, men vi forventer, at du ønsker at lære nyt, og kan fremvise straffeattest. Vi forventer også, at du er en god kollega, behandler andre respektfuldt og gerne arbejder sammen med alle slags mennesker. Du har bopæl i eller i en rimelig afstand fra Horsens, og af kvalitets- og sikkerhedsmæssige årsager er det vigtigt, at du taler, forstår og læser dansk eller sekundært engelsk.

    Din ansøgning
    Hvis arbejdet lyder som noget for dig, kan du sende os din ansøgning med cv.

    Da vi erfaringsmæssigt får rigtig mange ansøgninger, har vi desværre ikke mulighed for at besvare dem alle personligt. Men når du sender din ansøgning, accepterer du samtidig, at vi gemmer din ansøgning i 6 måneder, og du vil blive kontaktet, hvis der skulle opstå en ledig stilling.

    Arbejdstider
    Arbejdstiderne kan variere, og det er vigtigt, at du tydeligt angiver i din ansøgning/CV, hvilke tidspunkter og dage du kan arbejde på.

    Daghold - Arbejdstid: mandag - torsdag 06.00-14.15 og fredag 06.00-12.30.

    Aftenhold - Arbejdstid: mandag - torsdag 14.15 - 22.00 og fredag 12.30 - 17.45

    Nathold - Arbejdstid: søndag 00.00-06.00 og mandag-torsdag 22.00-06.00

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    13. Jul

    Kassemedarbejder u18

    8260, Viby J

    Er du frisk, positiv og moden af natur? Kunne du tænke dig at arbejde i detailbranchen? Så er der nu mulighed for at blive ungarbejder hos SPAR Grøfthøj!

    Dine arbejdsopgaver er:

    • Med direkte kontakt til vores kunder bliver du SPAR Grøfthøj's ansigt udadtil.
    • Kasseekspedition og kundeservice.
    • Trimning og rengøring af butik samt lager.

    Vi tilbyder:

    • Løn iht. overenskomst og gode arbejdsvilkår.
    • Udfordrende opgaver.
    • Godt arbejdsmiljø i et team, der glæder sig til at møde dig!

    Vi forventer, at du har afsluttet 9. klasse, samt er mødestabil. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    7. Aug

    DeliverIt søger nye medarbejdere i Aarhus

    Hos DeliverIt hjælper vi over 100 restauranter og caféer, heriblandt Bones og Chido i Odense, Århus og Ålborg, med at få deres mad leveret ud. Dette gør vi på en ny og innovativ måde, hvor vores chauffører kører for mange forskellige restauranter i løbet af en vagt, via vores app. Som en del af vores entusiastiske chauffør team, kan du forvente følgende af jobbet.

    Du kan forvente af jobbet:

    • Spændende og fleksibelt job

    • Selvstændighed og stor frihed

    • Fast timeløn, km penge efter statens takster, ventetidstillæg og feriepenge

    Vi forventer af dig:

    • At du har kørekort og egen bil

    • At du kan tale og læse dansk

    • At du er arbejdsom

    • At du kan arbejde mellem 17-22
    • At du kan arbejde weekender og helligdage

     

    Hvis dette lyder som noget for dig, er du velkommen til at sende en ansøgning eller stille yderligere spørgsmål til jobbet på:

    daniel@deliverit.dk

    Du kan du læse mere om selve jobbet på vores hjemmeside:

    https://deliverit.dk/bliv-chauffoer-hos-deliverit-i-aarhus/

    Læs mere
  • Job_listing_image

    13. Jul

    Fuldtidsjob i dit sabbatår? - midtVask har et tilbud dig ”Drømmer du om et godt job i dit sabbatår og er du effektiv, social og drives du af at skabe resultater sammen med andre, så er her et rigtig godt studiejob. Du vil være med til at sørge for rene uniformer og linned, der får Aarhus Universitetshospital til at fungere”

    Vi har opgaverne og udfordringerne og har brug for dig

    • Kunne du tænke dig at være en del af teamet på Danmarks største og mest effektive vaskeri?
    • Har du et højt naturligt arbejdstempo?
    • Er du sød, venlig, positiv og en god og hjælpsom kollega?
    • Kunne du tænke dig at få erhvervserfaring, arbejde sammen med gode kolleger og tjene penge inden du starter på din uddannelse?

    midtVask søger nemlig flere nye kolleger til sortering, produktion, pakkeri og evt. kundeservice. Stilingen er 37t/uge med start ca. 1.aug. (evt. før) og løber frem til 1.juli/1.aug. 2019.

    Et indblik i dit nye job

    Du vil få en grundig introduktion og en god oplæring, der vil give dig indsigt i de fleste afdelinger i midtVask. Herefter vil du arbejde fuld tid på lige fod med dine kolleger i flere områder i en 4-dages uge (kl.6.15-15.30) med en rullende ugentlig fridag. Det forventes at du er positiv og meget socialt indstillet, har et naturligt højt arbejdstempo, et meget stabilt fremmøde og er indstillet på at udvikle dig socialt, mentalt og fysisk.

    Arbejdsmiljø i top

    Vi er blevet kåret til Danmarks bedste og mest effektive vaskeri og servicevirksomhed fordi vi også har et arbejdsmiljø i særklasse. Det indbefatter alt fra betalte pauser, holdtræning + træningsrum, egen fysioterapeut, fællesspisninger, massage- og sundhedsordning, vores sociale arrangementer hvor ikke mindst fester er mindeværdige. Vi håber også at du har lyst til engagere og involvere dig.

    Som person er du empatisk, og du begår dig nemt blandt mange forskellige mennesker. Desuden tror du på fælleskabet, ligesom du har situationsfornemmelse, social intelligens og forstår at bruge andres kompetencer til at skabe fælles resultater. Hertil er det vigtigt, at du er handlekraftig, har vilje og vedholdenhed for det, du laver. Herudover er du åben, ærlig og bidrager til at videreudvikle vores gode arbejdsmiljø.

    ”Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning og høre, hvorfor du har lyst til at blive en del af midtVask. Vi glæder os til at høre fra dig.” Pernille Lundvang, Chef for midtVask

    Er du interesseret? Ansøg online via www.rm.dk/job/ (søg efter “midtvask” stilling nummer 13859 (du skal vedlægge ansøgning og evt. et kort CV)). Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg allerede i dag eller senest 13.juli 2018

    ”Jeg har haft studiejob på midtVask og har lagt billet ind på at arbejde fuld tid i mit sabbatår. Der er mange søde kolleger og tiden går vildt hurtigt!”. Selma 3.G. Egå Gym.

    ”Jeg startede på vaskeriet i 3.G. og har i det seneste år arbejdet i midtVask serviceafdeling på Skejby. Arbejdet er meget alsidigt, udviklende og giver mig relevant erhvervserfaring til mit studie.”. Hans-Henrik student 2017

    Læs mere
  • Job_listing_image

    14. Jul

    5R Marketing søger medarbejdere til mødebooking og salg (fuldtid og deltid)

    Hos 5R Marketing er vi stolte af at være et af Danmarks største og mest respekterede telemarketingbureauer og vi søger nu nye kollegaer til at indgå i en række af vores dygtige teams.

    Vi søger dig, som ønsker et spændende og ansvarsfuldt job, med fokus på at skabe vækst via telefonen og personlig udvikling. Vi har plads til alle uanset alder og kompetence niveau. Det vigtigste for os er mennesket bag ansøgningen.

    Vi har en bred kundeportefølje, og kan derved tilbyde vores medarbejdere, nogle spændende og seriøse opgaver, hvor der er dybde og substans i dialogen.

    Vores opgaver spænder fra serviceopgaver til mødebooking og tungere salgsopgaver med ansvar for egen kundeportefølje.

    Hvorfor skal du være vores nye kollega?

    Hos 5R Marketing har vi en seriøs tilgang til det at drive en telemarketingvirksomhed. Det betyder, at du altid vil opleve at blive grundigt oplært inden opstart, og derudover arbejder vi løbende med kommunikationstræning. Det er ikke et krav, at du har erfaring med telemarketing. Det vigtigste er, at du har lysten til at lære det. 

    Som vores nye kollega vil du opleve at repræsentere anerkendte og respekterede virksomheder, som vi har samarbejdet med i mere end 10 år.

    5R Marketing er en del af 5R Gruppen, som spænder over mere end 10 forskellige virksomheder med over 1000 ansatte med speciale indenfor Onlinehandel, Turisme, Indkøb, Service og Support. Et job hos 5R Marketing kan således være starten på en lang og spændende rejse med mange muligheder.

    Vi tilbyder:

    • Fuldtid, deltid eller studiejobs
    • Fast timeløn + fordelagtig provisionsordning uden loft
    • Beliggenhed i hjertet af Århus lige ned til åen
    • Fleksible arbejdstider – hvis du ønsker det
    • Mulighed for at udvikle dine kommunikative færdigheder, herunder løbende træning inden for relevante kommunikationsteknikker
    • Mulighed for udstationering i Malaga, Spanien
    • Et udvidet netværk bestående af 350 engagerede kollegaer
    • Intern eller ekstern karriereudvikling
    • Arbejdsopgaver indenfor salg, service eller mødebooking

    Vi tilpasser arbejdsopgaverne i samråd med dig således du kommer til at arbejde med lige præcis det, som du har det bedst med. 

    Send din ansøgning til: info@5rmarketing.dk

    Skulle du have nogle spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Birgitha Mühlensteth på telefon +45 87 46 90 00 eller sende en mail til info@5rmarketing.dk

    Læs mere om 5R Marketing på http://www.5rmarketing.dk eller http://www.facebook.dk/5rmarketing.

    Du kan også se vores video om dagligdagen på 5R Marketing her: https://www.youtube.com/watch?v=YgzeK7yFw9M  

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Jun



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jun

    Salgsleder - Hobro

    9500, Hobro


    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Jun



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    SØG ELEVPLADS I JYLLAND OG PÅ FYN

    Vi søger nu elever til vores butikker i Jylland og på Fyn med opstart fra august 2018. Nederst på siden kan du se hvilke byer, vi søger elever til.

    Når du klikker på elev-by-linket vil du automatisk blive stillet om til vores ansøgerportal, hvor du kan oprette en ansøgerprofil og søge den ønskede elevplads.
    Du er velkommen til at søge flere elevstillinger, men du skal søge en elevplads hver enkelt elev-by, som du er interesseret i.


    TIPS TIL DIN ANSØGNING

    Før du skriver din ansøgning kan du gøre dig overvejelser om, hvad uddannelsen kræver af dig, og hvor du ønsker at blive elev. Sidder du med ubesvarede spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

    • I din ansøgning anbefaler vi, at du skriver om f.eks.:
    • Din motivation for at søge som elev hos os
    • Din uddannelse; hvilken uddannelse du har afsluttet/hvilken uddannelse du er igang med.
    • Dine kvalifikationer samt hvordan du vil bruge dem hos os
    • Dine kvaliteter og styrker; men skriv kun om kvaliteter og styrker som du kan stå inde for!
    • Dine tidligere jobs og de resultater, du har opnået

    HUSK OGSÅ AT SENDE DIT CV OG DINE UDDANNELSESPAPIRER TIL OS

    For at vi bedst muligt kan vurdere din profil, er det vigtigt, at du sender os dit CV, hvoraf det fremgår, hvilken uddannelse du er igang med. Hvis du har afsluttet en eller flere uddannelser, vil vi også meget gerne modtage dine eksamensbeviser.
      
    Når du benytter vores online-ansøgningsformular, opretter du først din ansøgerprofil. Derefter bliver du guidet igennem ansøgningsprocessen.

    Din ansøgning og dine bilag kan vi modtage i følgende filformater: pdf, doc, docx, tif, jpg, bmp.

    REKRUTTERINGSFORLØBET

    Når du har sendt din ansøgning, CV og andre relevante bilag til os, vil vi foretage en grundig vurdering af dine ansøgningspapirer. Såfremt vi finder din profil interessant, vil du blive invitere til et udvælgelses-event, der kommer til at finde sted i midten af marts.

    Derefter bliver det besluttet, om du bliver tilbudt en af de attraktive elevpladser.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser