Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    16. Feb

    Drømmer du om en elevplads i en af Danmarks største offentlige servicevirksomheder, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer? Så kan regionshuset være noget for dig. Vi søger nye elever til offentlig administration med start 1. september 2020.

    Som elev i regionshuset i Vejle får du en attraktiv og alsidig uddannelse, hvor du selv har indflydelse på din egen hverdag og uddannelse, da du kommer til at prøve kræfter med tre forskellige afdelinger i løbet af din elevtid.

    Du får dine egne spændende arbejdsopgaver, og du vil få tæt kontakt med dine kollegaer og de andre elever i huset, der arbejder med blandt andet HR, Økonomi, Praksis, Drift og Udvikling af de sociale centre, Regional Udvikling og servicering af politikerne.

    Ansvar og medindflydelse går hånd i hånd i regionshuset, hvilket betyder at du skal have lysten og evnen til proaktivt og selvstændigt at forme og strukturere din tid og dine ansvarsområder.

    Hvem er du?
    Vi er på udkig efter kvikke hoveder, der har eller forventer at afslutte et af følgende grundforløb til kontoruddannelsen:
    EUX, HG eller HG-voksen med de rette niveauer, HG-S, HHX og STX, HF, HTX suppleret med et EUD-studenter grundforløb. Er du i tvivl om, hvorvidt du har den rette baggrund, anbefaler vi, at du kontakter en praktikvejleder på din lokale erhvervsskole. HUSK at vedhæfte vejlederens vurdering til dit CV!

    Hvis du er over 25 år, skal du have foretaget en realkompetencevurdering, som kan indhentes på din lokale erhvervsskole.

    Dine personlige kompetencer er også vigtige for os. Vi søger elever, der

    • er ansvarsbevidste i forhold til sin uddannelse og opgaveløsning
    • har en positiv indstilling
    • tør tage chancer, og som kan modtage og give konstruktiv feedback
    • kan arbejde systematisk og har ordenssans
    • er god til at yde service og have situationsfornemmelse

    Er vi noget for dig?
    Vi kan give dig 2 spændende år, hvor du efter et godt introforløb, vil få varierende arbejdsopgaver, der åbner muligheder for mange forskellige karriereveje efterfølgende.
     
    Regionshuset er et sted med et godt netværk og plads til alle. Det vigtigste er, at vi tager i mod dig, som du er og hjælper dig sikkert gennem din faglige og personlige udvikling. Der vil samtidig blive planlagt flere forskellige faglige og sociale arrangementer i et samarbejde mellem den uddannelsesansvarlige, de elevansvarlige og eleverne.
     
    Alle elever vil blandt andet komme på et kursus i teamudvikling. Derudover kommer man som 2. års elev på en studietur til Bruxelles i forbindelse med 3. skoleperiode på Campus Vejle.
     
    Regionshuset i Vejle er blevet kåret til Årets praktiksted – dette er sket i alt 3 gange inden for de senere år.
     
    Yderligere oplysninger

    Du kan læse mere om at være kontorelev i regionshuset på vores hjemmeside
     
    Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte Mie Heegaard på tlf. 7663 1732 eller Mie.Heegaard@rsyd.dk.
     
    Ansøgningsfristen er 16. februar 2020.

    Send ansøgningen elektronisk og vedhæft dit CV og relevante bilag – HUSK at vedhæfte eksamens- og evt. terminskarakterer.
     
    Vi afholder første og anden samtalerunde i starten af marts måned 2020.

    Regionshuset i Vejle huser Region Syddanmarks administration. Vi er ca. 700 engagerede og kompetente medarbejdere, som understøtter drift og udvikling inden for sundheds-, psykiatri- og socialområdet samt regional udvikling. Vores opgaver spænder vidt - lige fra planlægning, tværsektorielt samarbejde, analyser, strategier og økonomi til IT, HR, kommunikation og service. Medarbejdernes faglige udvikling er et vigtigt omdrejningspunkt i Regionshuset for konstant at kunne højne servicen til regionens borgere.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Hybrid Distribution, Aarhus.

    Har du lyst til en hverdag fuld af professionel kundekommunikation, godt kammeratskab og masser af fede fordele?

    Lige nu søger vi nye kollegaer til vores afdeling i Aarhus.

    • Få muligheden for at vælge imellem forskellige lønmodeller! Der er fast timeløn i alle vores muligheder.
    • Bliv trænet i professionel kommunikation og salg, og tag dine kompetencer til helt nye højder.
    • Kom på vores egen salgsuddannelse, og træn dig til topkvalificeret salgsspecialist – eller gør karriere som leder på vores aspirantforløb.

    ”Jeg startede selv med telesalg, og jeg har virkelig lært meget og haft det sjovt. Jeg fik hurtigt nogle rigtig gode venner, et stærkt netværk og så fik jeg mulighed for at gøre karriere,” fortæller Oliver Toldbod, der startede som telemarketingssælger og i dag er kommunikations- og rekrutteringsmanager.

    Vi repræsenterer førende danske brands

    Hos Hybrid Distribution er vi Danmarks førende inden for telemarketing. Det er vi, fordi vi kan tilbyde branchens mest kompetente outbound-sælgere, der skaber tydelige salgsresultater. Vores kunder er alt lige fra pensions- og forsikringsselskaber med nye spændende produkter til mediehuse og teleselskaber. Og med os som samarbejdspartnere får vores kunder boostet deres salgsprocesser.

    Hver dag er en ny salgsdag

    • Først får du en grundig oplæring, så du er helt skarp på, hvordan du kommunikerer med dine kunder.
    • Din dag begynder altid med en peptalk fra din leder, så du virkelig mærker den gode energi og stærke holdånd imellem dig og dine kolleger.
    • Du taler med masser af kunder i løbet af dagen, men du har også tid til at lære dine kolleger at kende i jeres pauser.

    ”Vi har naturligvis masser af fede præmier klar til dem, der får lavet nogle gode resultater i løbet af dagen. Det kan være alt lige fra biografbilletter til rejser,” fortsætter Oliver.

    Brug pauserne i godt selskab
    Hos os har det sociale fællesskab høj prioritet. Derfor har vi gjort os ekstra umage, så du og dine kolleger har nogle lækre faciliteter til pauserne. Det kunne fx være et slag bordfodbold, en venlig bordtennisturnering eller en dyst på kontorets PlayStation. Du vil også blive inviteret med på vores sociale arrangementer ude af huset.

    Du kan være helt ny eller erfaren

    • Du kan både komme med eller uden erfaring – uanset hvad, så gør vi dig endnu skarpere i kommunikation og salg.
    • Du er udadvendt, smilende og klar på en hverdag fuld af kundekontakt.
    • Du er resultatdrevet og et ægte konkurrencemenneske, som altid går efter at komme først over målstregen.

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og CV. Så vender vi hurtigt tilbage og inviterer dig til en uddybende samtale. Så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Hybrid Distribution, Aarhus.

    Har du lyst til en hverdag fuld af professionel kundekommunikation, godt kammeratskab og masser af fede fordele?

    Lige nu søger vi nye kollegaer til vores afdeling i Aarhus.

    • Få muligheden for at vælge imellem forskellige lønmodeller! Der er fast timeløn i alle vores muligheder.
    • Bliv trænet i professionel kommunikation og salg, og tag dine kompetencer til helt nye højder.
    • Kom på vores egen salgsuddannelse, og træn dig til topkvalificeret salgsspecialist – eller gør karriere som leder på vores aspirantforløb.

    ”Jeg startede selv med telesalg, og jeg har virkelig lært meget og haft det sjovt. Jeg fik hurtigt nogle rigtig gode venner, et stærkt netværk og så fik jeg mulighed for at gøre karriere,” fortæller Oliver Toldbod, der startede som telemarketingssælger og i dag er kommunikations- og rekrutteringsmanager.

    Vi repræsenterer førende danske brands

    Hos Hybrid Distribution er vi Danmarks førende inden for telemarketing. Det er vi, fordi vi kan tilbyde branchens mest kompetente outbound-sælgere, der skaber tydelige salgsresultater. Vores kunder er alt lige fra pensions- og forsikringsselskaber med nye spændende produkter til mediehuse og teleselskaber. Og med os som samarbejdspartnere får vores kunder boostet deres salgsprocesser.

    Hver dag er en ny salgsdag

    • Først får du en grundig oplæring, så du er helt skarp på, hvordan du kommunikerer med dine kunder.
    • Din dag begynder altid med en peptalk fra din leder, så du virkelig mærker den gode energi og stærke holdånd imellem dig og dine kolleger.
    • Du taler med masser af kunder i løbet af dagen, men du har også tid til at lære dine kolleger at kende i jeres pauser.

    ”Vi har naturligvis masser af fede præmier klar til dem, der får lavet nogle gode resultater i løbet af dagen. Det kan være alt lige fra biografbilletter til rejser,” fortsætter Oliver.

    Brug pauserne i godt selskab
    Hos os har det sociale fællesskab høj prioritet. Derfor har vi gjort os ekstra umage, så du og dine kolleger har nogle lækre faciliteter til pauserne. Det kunne fx være et slag bordfodbold, en venlig bordtennisturnering eller en dyst på kontorets PlayStation. Du vil også blive inviteret med på vores sociale arrangementer ude af huset.

    Du kan være helt ny eller erfaren

    • Du kan både komme med eller uden erfaring – uanset hvad, så gør vi dig endnu skarpere i kommunikation og salg.
    • Du er udadvendt, smilende og klar på en hverdag fuld af kundekontakt.
    • Du er resultatdrevet og et ægte konkurrencemenneske, som altid går efter at komme først over målstregen.

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og CV. Så vender vi hurtigt tilbage og inviterer dig til en uddybende samtale. Så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    13. Feb

    Midlertidigt fuldtidsjob i produktion

    Vi søger forårsbemanding til vores produktionsafsnit på Niels Bohrs Vej i Stilling ved Skanderborg til opstart snarest muligt.

    Du kommer til at indgå i et lille, engageret og effektivt produktionsteam, hvor du skal betjene vores produktionsmaskiner, og hvor fokus er høj effektivitet og høj produktkvalitet.

    Du bliver trænet og oplært i vores produktionsudstyr og i vores krav til produktkvalitet og ser det som en ”sport” at levere kvalitetsprodukter til kunderne til tiden, samtidig med at der opnås og større output.

    Din faglige og personlige profil:

    • Du er ufaglært og har evt. sabbatår fra uddannelse.

    • Du har lyst til nogle måneders arbejde i produktion.

    • Du er mødestabil; ansvarsbevidst; har et naturligt ’drive’ og ka’ li’ at ”få noget fra hånden”.

    • Du har lyst, energi og vilje til at være en del af et effektivt produktionsteam, der sammen når de opsatte mål. 

    Vi tilbyder:

    • Et spændende og lærerigt produktionsjob, hvor du bliver oplært af erfarne og kompetente produktionskolleger, men samtidigt får eget og selvstændigt ansvarsområde.

    • Gode kolleger, god teamånd og et godt arbejdsmiljø. 

    RED HORSE er en innovativ og visionær teknisk vækstvirksomhed med hovedsæde i Danmark og med flere udenlandske datterselskaber. Vi er specialiseret i professionelle befæstigelsesløsninger til bygge- og industrikunder og arbejder projektorienteret med spændende og krævende kundeprojekter, hvor vi udvikler unikke produkter og løsninger for kunden.

    Vores mål er at være den foretrukne og mest innovative samarbejdspartner indenfor befæstigelsesløsninger og vi tror på, at dynamik og stort engagement kombineret med stærk dybdefaglighed er vejen til gode resultater og tilfredse kunder.

    Vi arbejder effektivt og går efter resultater på en anderledes og utraditionel måde, hvor dynamik, højt tempo og ”fighting spirit” er en del af den uformelle hverdag.

    Se evt. mere på www.redhorse.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

     
    Del dine meninger - alle gør det! - Bliv medlem af YouGov og sæt en stopper for fake news!
     
    Kunne du tænke dig at sætte en stopper for fake news?
    Bliv medlem af YouGov i dag og del din mening!
     
    Mere end 6 mio. mennesker gør det, så hvorfor ikke dig? Bliv medlem i dag!
     
    Ved at deltage kan du være med til at sætte en stopper for fake news.
    Del dine meninger med YouGov og verden i dag!
     
    Tilmeld dig her!
     
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jan

    Butikschef - Viby

    8260, Viby J


    I Lidl arbejder vi hårdt for at skabe resultater og fortsætte vores vækst, så vi bliver danskernes foretrukne indkøbssted. Vi er nemlig ikke bange for ambitioner – og her er også plads til dine. Hvis du kan inspirere dine medarbejdere til at smøge ærmerne op og tage fat, finder du ikke et bedre sted at investere dig selv og din karriere end i Lidl. Vi har nemlig en plan for det hele, også for dig. Det er derfor, vi siger, at du lykkes i Lidl.

     

    Som butikschef er det dig, der sørger for, at alt går op i en højere enhed. Du går forrest og motiverer dine medarbejdere til at skabe rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Du sørger for, at alle opgaver bliver fulgt til dørs, og at butikken altid er salgsklar. Samtidig sørger du for, at dine medarbejdere trives, og du bakker dem op i deres udvikling.

    Du bliver også ansvarlig for at:
     

    Du har muligvis en lederuddannelse og har med succes motiveret og ledet et hold af medarbejdere til at skabe gode resultater. Måske er du allerede en dygtig og resultatorienteret butikschef eller afdelingsleder hos en af vores kolleger i branchen, eller også har du en tilsvarende baggrund og lyst til at investere dig selv og din karriere i en velfungerende arbejdsplads med store ambitioner og højt til loftet. Derudover forventer vi, at du er:
     


     

    Som butikschef i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med konkurrenternes. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive butikschef i Lidl:
     


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distriktschef Morten Jørgensen på telefon 4212 0601, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som butikschef er det dig, der sørger for, at alt går op i en højere enhed. Du går forrest og motiverer dine medarbejdere til at skabe rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Du sørger for, at alle opgaver bliver fulgt til dørs, og at butikken altid er salgsklar. Samtidig sørger du for, at dine medarbejdere trives, og du bakker dem op i deres udvikling.

    Du bliver også ansvarlig for at:
     

    • Lede og fordele den daglige butiksdrift
    • Oplære, uddanne, lede og motivere dine medarbejdere i butikken
    • Følge op på Lidls butikskoncepter
    • Følge op på nøgletal og bruge dem aktivt til at nå butikkens mål
    • Rekruttere nye medarbejdere
    • Tage del i den daglige drift af butikken, fx varebestilling og -opfyldning
       


    Om dig

    Om dig

    Du har muligvis en lederuddannelse og har med succes motiveret og ledet et hold af medarbejdere til at skabe gode resultater. Måske er du allerede en dygtig og resultatorienteret butikschef eller afdelingsleder hos en af vores kolleger i branchen, eller også har du en tilsvarende baggrund og lyst til at investere dig selv og din karriere i en velfungerende arbejdsplads med store ambitioner og højt til loftet. Derudover forventer vi, at du er:
     

    • Empatisk, motiverende og har en anerkendende ledelsesstil
    • Ansvarsbevidst og kan uddelegere og følge opgaverne til dørs
    • Resultatorienteret og har forretningssans
    • Serviceminded og kan skabe rammerne for gode indkøbsoplevelser


     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    Som butikschef i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med konkurrenternes. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive butikschef i Lidl:
     

    • Muligheden for at skabe dine egne resultater med din egen butik
    • Chancen for at vise, hvad du kan i Europas største detailkæde
    • Du bliver en del af en konceptstærk international virksomhed, hvor fundamentet er lagt for, at du lykkes
    • Mulighed for at udvikle dig i din stilling
    • Fri bil af mærket BMW og særdeles attraktiv lønpakke


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distriktschef Morten Jørgensen på telefon 4212 0601, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jan

    Bliv (grill)festens midtpunkt som slagterelev i SuperBrugsen
    Få det sjovt med andre elever på din egen alder. Lær alt om at skære og tilberede kød. Og få penge for at være eksperten, der sørger for god mad til kunderne.

    Bliv slagterelev i SuperBrugsen Hørning, områdets førende MadButik. Vi fokuserer på at være inspirerende og hele tiden være først med nye tiltag, og vi glæder os til at byde dig velkommen i et super sammenhold. Selv når tingene går stærkt, er der stadig plads til at give highfives.

    Du bliver hurtigt ekspert
    I SuperBrugsen kommer de lokale hurtigt til at kende dig som eksperten. Og du kommer til at kende dem.
    Samtidig bliver du en del af et stærkt fællesskab i et team, hvor vi lærer dig et håndværk fra bunden.

    • Du lærer at lave lækre grillretter, slowfood og stegeretter og at anrette dem i butikken.
    • Du lærer at hjælpe vores kunder, så de får en god madoplevelse.

    Få venner for livet og en fed elevtid
    Når du starter, får du en målrettet plan for din elevtid. Du kommer også på korte, fede skoleophold med en masse andre elever. Og der er en masse fælles aktiviteter. Det giver dig nye venner for livet.
    Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på kvalitet, madglæde og venskaber.

    Du bestemmer selv din fremtid hos os
    Når du er udlært, kan du få arbejde alle steder. Men vi vil allerhelst have, at du bliver hos os i en af vores butikker.

    Hvad skal jeg kunne?

    • Du har helt sikkert lyst til at lære alt om slagterfaget og blive dygtig til det.
    • Du kan lide at tale med mennesker, så du har mod på at tale med kunder i butikken.
    • Vi foretrækker, at du har gennemført grundforløbet ’Gourmetslagter’ eller ’Detailslagter’, men som minimum skal du have gennemført 9. klasse.
    • Hvor lang tid din elevperiode tager, kommer an på din baggrund og dine ambitioner. Det kan du læse mere om her.

    Vil du være kongen af kød?
    Så kig forbi og tag en snak med slagtermester, Morten Salten Stenkjær, tlf.nr. 87686911.

    Du kan sende din ansøgning via ”Søg job” senest den 09. februar 2020. Opstart forventes pr. 01. august 2020.

    Vi behandler ansøgningerne løbende.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jan

    Vil du dele håndmadder ud? Bliv delikatesseelev i SuperBrugsen

    Lær at lave god, hjemmelavet mad. Få et stærkt fællesskab i et sjovt og støttende team.
    Bliv delikatesseelev i SuperBrugsen Kjellerup. Vi fokuserer på at du får en spændende elevtid hvor du får lært en masse om faget og vi glæder os til at byde dig velkommen i et super sammenhold.

    Du lærer af de bedste
    I SuperBrugsen møder vores kunder dygtige fagfolk. Det gør du også - og de hjælper dig, så du lærer håndværket fra bunden. Samtidig lærer du hurtigt de lokale kunder at kende og kan forkæle dem med de sprødeste svær, gode måltider og delikatesser.

    • Du får en elevtid med spændende udfordringer, hvor du møder kunderne ved disken.
    • Du lærer at købe ind, anrette og tilberede alt fra frikadeller og smørrebrød til tapas og lasagne.

    En fed elevtid
    Du får en fed, målrettet elevtid, hvor du også kommer på kursus med en masse andre elever og der er en masse fælles aktiviteter, der giver dig venskaber for livet.
    Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på kvalitet, madglæde og sammenhold.

    Du bestemmer selv din fremtid hos os
    Når du er udlært, kan du få arbejde alle steder, men vi vil allerhelst have, at du bliver hos os i en af vores butikker.
    Hvor lang tid din elevperiode tager, kommer an på din baggrund og dine ambitioner. Det kan du læse mere om her.

    Hvad skal jeg kunne?

    • Du har helt sikkert lyst til at lære et håndværk og blive dygtig til det.
    • Du synes, det er spændende at være i butikken og lære at tale med kunder.
    • Vi foretrækker, at du har gennemført grundforløbet ’Gourmetslagter’ eller ’Detailslagter’, men som minimum skal du have gennemført 9. klasse.

    Skal vi lave mad sammen?
    Så kig forbi, og tag en snak med slagtermester, Morten Poulsen eller delikatesseleder Annette Dyhr, eller ring på 87700242/87700223. Du kan også sende din ansøgning via ”Søg job” senest den 7. februar 2020.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.