Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    8. Feb

    KaffeKapslen.dk i Højbjerg søger 2 medarbejdere under 18 år med tiltrædelse snarest muligt - mindst 25 timer pr. uge

    Jobbet hos KaffeKapslen består i at hjælpe på vores lager med diverse opgaver: pakning af ordrer, oprydning, varemodtagelse og sætte varer på plads.

    Vi er Europas største webshop inden for kaffekapsler og sender hver dag til kunder i Danmark, Norge, Sverige, Østrig og Tyskland – så hvis du har lyst til at lære om webhandel og iværksætteri er vi lige stedet for dig.

    Hvad kan vi tilbyde dig?

    • En markedskonform løn med personalegoder.
    • En sjov og social hverdag, hvor du helt sikkert aldrig vil kede dig.
    • Et fleksibelt job, hvor du er med til at planlægge dine egne arbejdstider, så der stadig er plads til fritid og familie.

    Vi forventer, at du bidrager med:

    • Engagement og fleksibilitet
    • Energi og personlighed

    Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående punkter og synes, at et job hos KaffeKapslen.dk lyder som noget for dig, så glæder vi os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Jan

    Opvasker søges

     

    Er du frisk på aften- og weekendarbejde og ikke bange for at tage fat, så er du måske vores nye opvasker?

     

    Som opvasker er du en vigtig brik til, at vi samlet kan levere en fantastisk oplevelse til vores gæster.

     

    Vi søger en opvasker snarest muligt til:

       Opvask eftermiddag og aften mellem 17.00 – 24.00 samt weekender.

     

    Vi forventer, at du er:

       Fleksibel og ikke bange for at tage fat

       Samarbejdsvillig og kan føre en konstruktiv dialog med vores kokke

       Smilende, udadvendt og et godt humør

       Klar til weekendarbejde

       Ansvars- og kvalitetsbevidst og kan arbejde under tidspres

       Teamplayer og udviser engagement

       Er mellem 15 – 17 år

     

    Til gengæld tilbyder vi:

       Gode og ordnede arbejdsforhold med mange personalegoder

       Gode kolleger i et multikulturelt arbejdsmiljø

       Grundig oplæring

       aften- og weekendarbejde

       Teamwork

       ca. 12 timer ugentlig og evt. mulighed for flere timer.

     

    Smid os en ansøgning og vi vender tilbage så hurtigt som muligt på job@restaurantmellemrum.dk!

    Vi glæder os til at høre fra dig og evt. byde dig velkommen i vores team!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Jan

     

    Vi har forrygende travlt.. så vi søger ny kollega!

    Kvickly Odder søger en ansvarsfuld salgsassistent til bageriudsalget, med lyst og erfaring til at deltage i et stærkt team. Vi håber på tiltrædelse pr. 1. marts 2018, men vi har tid til at vente på den rette!
    Arbejdstiden er 30-37 timer pr. uge.

    Som medarbejder bliver du en del af et engageret og professionelt team. Kvickly Odder er Danmarks største Kvickly varehus med ca. 230 glade medarbejdere, der alle byder ind med engagement og dynamik, så vi kan fortsætte med at være et nytænkende og innovativt varehus, som er byens absolutte største indkøbs- og mødested.

    Vi tilbyder:

    • Løn efter kvalifikationer + fleksibel lønpakke
    • Personalekøbsordning for dig og din husstand
    • Fleksible og gode arbejdsforhold, hvor du får indflydelse og selv er med til at sætte dagsordenen

    Opgaver:

    • Produktion af pizza, sandwich samt klargøring heraf
    • Salg og ekspedition fra disk
    • Pakning af varer til salg i butik
    • Rengøring, oprydning og diverse ad-hoc-opgaver
    • Medvirke til en "sund" atmosfære med højt humør og positiv energi

    Vi foretrækker:

    • En dygtig medarbejder - helst  med erfaring med produktion af sandwich - med sans for kvalitet 
    • En udadvendt medarbejder, der altid tilbyder kunderne det bedste valg
    • En positiv medarbejder, der kan tilgå afdelingen med inspiration og nytænkning
    • En glad medarbejder, der har lyst til samarbejde i en til tider hektisk hverdag
    • En humørfyldt kollega, der trives i et aktivt og dynamisk miljø

    Kontakt:

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte bagermester Kirsten Kvist på tlf. 8780 2826.

    Send din ansøgning via "Søg job" hurtigst muligt eller senest den 5. februar 2018

     

    .

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Jan



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Jan

    TMPO Berlin søger flere medarbejdere til at arbejde i en god sags tjeneste. Vi varetager opgaver for flere af Danmarks velkendte NGO'er, og hvis du gerne vil tjene penge i et værdiskabende arbejde og samtidig bo i - og opleve metropolen, Berlin, så søg NU. Hvis du bor i Berlin i forvejen, sørger vi for en samtale meget hurtigt på vores kontor i Kreuzberg. Hvis du bor i Danmark, laver vi en fordelagtig udstationeringskontrakt til dig, så snart du er klar til at rejse. 

    BERLIN

    Berlin er blevet en trend, og hvis du endnu ikke kender byen, kan du godt begynde at glæde dig. I forårs- og sommermånederne viser Berlin sig fra sin bedste (og helt ubeskrivelige) side. Du vil opleve en pulserende storby, fyldt med grønne oaser, hvor der er plads til alle uanset baggrund. Med TMPO som arbejdsplads bliver du inkluderet i et solidt fællesskab, hvor det sociale sammenhold dyrkes både på og uden for arbejdet.

    ARBEJDET HOS TMPO 

    Som medarbejder hos TMPO kan du hver dag gå glad og tilfreds hjem fra arbejde - du vil nemlig dagligt gøre en kæmpe forskel for mennesker rundt i verden. Du kommer til at arbejde på vegne af en af Danmarks største velgørenhedsorganisationer, og hvis du ikke er det i forvejen, bliver du rigtig god til at kommunikere over telefonen og føre nogle dybe dialoger. 

    Du kan arbejde hos TMPO så længe, du har lyst til - dog minimum 3 måneder.

    TMPO BERLIN "GOES GREEN" - FÅ GRATIS ØKO LUNCH OG EN CYKEL! 

    Hos TMPO ønsker vi at afspejle byen og den urbane kultur i Berlin. Byen er et patchwork af forskelligheder - et urban miljø og en kultur, hvor der kæmpes for de "grønne" værdier, og hvor vi "deler med naboen". Sådan er det også hos TMPO Berlin. Har du behov for det, stiller vi en cykel til rådighed til dig - helt gratis - i al den tid, du arbejder hos os. Hver fredag står den på øko-lunch på TMPOs regning.

    ET ARBEJDE - OG MEGET MERE TIL

    Byen Berlin er en smeltedigel af forskelligheder, og det samme er TMPO Berlin: Vi er meget mere end et job. Vi tilbyder eksempelvis gratis kontorpladser til iværksættere eller studerende, som mangler et sted at udfolde sig. Vi uddeler legater på op til 15.000 kr. til vores medarbejdere, som ved siden af jobbet hos TMPO knokler med egne, kreative projekter. Vi tilbyder selvfølgelig også vores medarbejdere gratis tyskundervisning.

    Desuden kan du glæde dig til en hverdag, der er præget af mange gode oplevelser, en stejl læringskurve og et fællesskab ud over det sædvanlige. Vi nyder de vanedannende kaffebarer i vores pauser, og minimum én gang i måneden planlægger vores event-udvalg en event, hvor vi sammen oplever Berlin. Vores yngste medarbejder er 20 år og vores ældste er 45 - vi har med andre ord plads til alle.   

    BÜRGERAMT OG BOLIGSØGNING! BARE ROLIG - VI HJÆLPER DIG HELE VEJEN

    At flytte til et nyt land for at arbejde kræver naturligvis en bolig og lidt papirarbejde. Hvis du har brug for hjælp dertil, står vores HR ansvarlige, Johanne, klar til at hjælpe dig. Hun kender det tyske system som sin egen bukselomme. Hvis der er gensidig interesse efter vores første samtale, sender vi dig nogle vigtige dokumenter med gode fifs og guides, som du allerede kan benytte dig af, inden du flytter fra Danmark.  

    TILFREDSE MEDARBEJDERE

    Vores nuværende medarbejdere udtrykker 100% tilfredshed i arbejdet. De mener, at arbejdsopgaverne og det fantastiske fællesskab gør TMPO Berlin unik. Det er vi glade for og stolte over, og derfor arbejder vi hele tiden på endnu flere initiativer, som kan forsøde tilværelsen for vores medarbejdere. Vi håber, du kommer til at elske byen, TMPO-fællesskabet og de værdiskabende opgaver lige så meget, som vi gør.

     

    Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte vores rekrutteringsmedarbejder Caroline Sommer på (+45) 88379783

     

    NB: Since we call Danish speaking customers, it is necessary to be fluent in spoken Danish.

     

    TMPO er et internationalt kontaktcenter, som i over 25 år har specialiseret sig inden for outbound telemarketing. Vores 350 dygtige medarbejdere arbejder fra vores kontorer i hhv. Århus, Silkeborg, Malaga, Barcelona og Berlin, og vores kunder udgøres af store og velanskrevne virksomheder i hele norden. På vegne af dem varetager og udfører vi en bred vifte af opgaver inden for både in- og outbound telemarketing."

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Jan

    Souchef Odder

    8300, Odder


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Hvis du for alvor viser os, at du kan og vil, så er rollen som souschef dit garanterede springbræt til rollen som butikschef, der på sigt kan give dig et væld af nationale og internationale karrieremuligheder – både i butik og på vores hovedkontor.
     

    Som souschef er du butikschefens højre hånd. Du er med til at drive butikken og lede medarbejderne, og du har medansvar for, at butikken altid lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende ansvarsområder, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du har leder-dna og en ambition om at udnytte det. Du har ikke nødvendigvis udnyttet dit lederpotentiale endnu, men ser dig selv som en person, der, med de rette forudsætninger stillet til rådighed, kan lykkes som en empatisk og stærk leder, som nemt kan motivere og inspirere dine medarbejdere. Du tror på, at man kommer længst ved at lede med et smil, og du er typen, der selvfølgelig giver en hånd med, når der skal fyldes varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    Det er naturligvis en fordel, hvis du har erfaring fra detailbranchen eller en lignende stilling, hvor du allerede har prøvet kræfter med ledelse, men dette er ikke et krav.
     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Maiken Sørensen på telefon 4212 0500, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du butikschefens højre hånd. Du er med til at drive butikken og lede medarbejderne, og du har medansvar for, at butikken altid lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende ansvarsområder, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Medansvar for at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken, når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du har leder-dna og en ambition om at udnytte det. Du har ikke nødvendigvis udnyttet dit lederpotentiale endnu, men ser dig selv som en person, der, med de rette forudsætninger stillet til rådighed, kan lykkes som en empatisk og stærk leder, som nemt kan motivere og inspirere dine medarbejdere. Du tror på, at man kommer længst ved at lede med et smil, og du er typen, der selvfølgelig giver en hånd med, når der skal fyldes varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har ambitioner om at lede andre
    • Har en imødekommende, energisk og professionel fremtoning
    • Har mod på at skulle inspirere dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Har et ønske om at lykkes i detailbranchen og sætter en ære i gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og ikke er bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    Det er naturligvis en fordel, hvis du har erfaring fra detailbranchen eller en lignende stilling, hvor du allerede har prøvet kræfter med ledelse, men dette er ikke et krav.
     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende lederrolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til en videre karriere inden for ledelse, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Maiken Sørensen på telefon 4212 0500, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Hvis du har talentet, har vi mulighederne.

    Bliv en del af PwC Consulting’s IT Management-afdeling
    PwC Consulting har startet en IT Management-afdeling op på Aarhus-kontoret, der beskæftiger sig med digital transformation og data analyse. Vi søger stærke kræfter inden for Machine Learning og data visualisering, som er højt på agendaen for PwC. Her os kommer du til at biddrage på såvel store og små opgaver i et fagligt stærkt team for både den offentlige og private sektor. Din arbejdstid vil være minimum 10 timer om ugen med en fleksibel og ambitiøs tilgang for øje.

    Vores krav er lige så store som dine
    Vi forventer, at du er én af din årgangs dygtigste kandidatstuderende og interesserer dig for AI, machine learning og data mining. Dine faglige og erfaringsmæssige færdigheder skal gerne inkludere:

    • Python eller R
    • SQL
    • Excel

    Derudover er det relevant hvis du også kender til:

    • Java
    • Microsoft Power BI, Qlik eller Tableau
    • Azure

    Vi forventer, at du er klar på både store og små udfordringer, der alle er med til at opbygge, udvikle og drive vores nye Data & Analytics agenda i Aarhus samtidig med at du lærer at bruge dine Data Analytics færdigheder til at løse rigtige problemer. Derfor forventer vi også, at du er kendetegnet ved at være:

    • Analytisk stærk
    • Fagligt og personligt ambitiøs
    • Løsningsorienteret
    • Ansvarsfuld og kvalitetsbevidst
    • Selvkørende og initiativrig

    Er du PwC?
    PwC er stedet, hvor de største talenter møder erhvervslivets beslutningstagere. Vi arbejder for at styrke tilliden i samfundet og være med til at løse væsentlige problemstillinger. Det gør vi med udgangspunkt i vores viden inden for revision, skat og rådgivning. Vores kunder kommer fra alle dele af erhvervslivet og den offentlige sektor, og vi er flere end 2.000 medarbejdere og partnere, som brænder for at gøre en positiv forskel for kunder og kolleger. Vi er markedsledende i Danmark, og globalt er vi over 200.000 PwC'ere, så du har aldrig langt til viden og udvikling. Succes skaber vi sammen. Er du PwC?

    Sådan ansøger du
    Du ansøger ved at sende din ansøgning, cv og eksamensbeviser via linket i øverste højre hjørne.

    Ansøgningsfrist: Løbende, vi ansætter når den rette kandidat er fundet 
    Tiltrædelse: snarest muligt 
    Arbejdssted: Aarhus 
    Hjemmeside: http://www.pwc.dk/karriere

    Yderligere oplysninger fås hos:

    Asger Christensen 
    Mobil: +45 24660052

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Jan

    Souschef - Skanderborg

    8660, Skanderborg


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Hvis du for alvor viser os, at du kan og vil, så er rollen som souschef dit garanterede springbræt til rollen som butikschef, der på sigt kan give dig et væld af nationale og internationale karrieremuligheder – både i butik og på vores hovedkontor.
     

    Som souschef er du butikschefens højre hånd. Du er med til at drive butikken og lede medarbejderne, og du har medansvar for, at butikken altid lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende ansvarsområder, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du har leder-dna og en ambition om at udnytte det. Du har ikke nødvendigvis udnyttet dit lederpotentiale endnu, men ser dig selv som en person, der, med de rette forudsætninger stillet til rådighed, kan lykkes som en empatisk og stærk leder, som nemt kan motivere og inspirere dine medarbejdere. Du tror på, at man kommer længst ved at lede med et smil, og du er typen, der selvfølgelig giver en hånd med, når der skal fyldes varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    Det er naturligvis en fordel, hvis du har erfaring fra detailbranchen eller en lignende stilling, hvor du allerede har prøvet kræfter med ledelse, men dette er ikke et krav.

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distriktschef Maiken Sørensen på telefon 4212 0500, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du butikschefens højre hånd. Du er med til at drive butikken og lede medarbejderne, og du har medansvar for, at butikken altid lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende ansvarsområder, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Medansvar for at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken, når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du har leder-dna og en ambition om at udnytte det. Du har ikke nødvendigvis udnyttet dit lederpotentiale endnu, men ser dig selv som en person, der, med de rette forudsætninger stillet til rådighed, kan lykkes som en empatisk og stærk leder, som nemt kan motivere og inspirere dine medarbejdere. Du tror på, at man kommer længst ved at lede med et smil, og du er typen, der selvfølgelig giver en hånd med, når der skal fyldes varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har ambitioner om at lede andre
    • Har en imødekommende, energisk og professionel fremtoning
    • Har mod på at skulle inspirere dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Har et ønske om at lykkes i detailbranchen og sætter en ære i gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og ikke er bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    Det er naturligvis en fordel, hvis du har erfaring fra detailbranchen eller en lignende stilling, hvor du allerede har prøvet kræfter med ledelse, men dette er ikke et krav.

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende lederrolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til en videre karriere inden for ledelse, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distriktschef Maiken Sørensen på telefon 4212 0500, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Jan

     


     

    SuperBrugsen i Them
    Du bliver en del af en butik med i alt 36 medarbejdere, med en central beliggenhed i Them og med 10 min. til Silkeborg vores butik, fremstår som en moderne madbutik på 1273 kvm. Vi er en travl butik med dygtige medarbejdere, der trives med masser af dynamik og som står klar til at hjælpe vores mange kunder.


    Vi tilbyder:

    • Et spændende og udviklende job med gode personlige udviklings- og karrieremuligheder
    • Løn efter kvalifikationer med fleksibel lønpakke
    • Fleksible og gode arbejdsforhold, hvor du selv sætter dit præg på din hverdag
    • Personalekøbsordning for dig og din husstand
    • Intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser


    Opgaver:

    • Daglig produktion og kundebetjening i afdelingen
    • Salgsklar og inspirerende butik med høj standard, hver dag
    • Basis på plads, herunder priser, datovarer, avis-klar mm.
    • Disponering, rengøring og egenkontrol
    • Medvirke til god trivsel og atmosfære i afdelingen
    • Indgå i slagterteamet, som udover dig, består af 4 medarbejdere


    Vi forventer, at du:

    • Har en baggrund, der relaterer til fødevareproduktion
    • Kan tænke ud af boksen og sikre en inspirerende afdeling, så kunderne altid får det bedste udvalg
    • Er en udadvendt person med lyst til at samarbejde, som trives i et aktivt og humørfyldt butiksmiljø


    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Slagtermester Michael Vitten Pedersen tlf. 8684 7011

    Send din ansøgning via "Søg job" senest d. 23. januar 2018

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    16. Feb

    Vi søger dygtige og erfarne industrioperatører til kortere såvel som længerevarende vikariater.

    Arbejdsopgaver:

    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:
    - Indstilling og betjening af maskiner
    - Overvågning af anlæg/produktionsudstyr
    - Kvalitetskontrol
    - Pakning og håndtering
    - Småreparationer
    - Forefaldende arbejde

    Faglige kompetencer:
    - Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed
    - Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
    - Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
    - Du er ansvarsbevidst og pålidelig

    Personlige egenskaber:
    - Du er omgængelig og imødekommende
    - Du er engageret og fleksibel
    - Du er stabil og møder til tiden
    - Du kan fremvise straffeattest

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Opret dit cv på www.jks.dk/cv, så kontakter vi dig med henblik på en eventuel samtale. Opstart hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler.

    Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte JKS i Horsens på tlf. 76 275 750 eller via mail: horsens@jks.dk
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser