Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    10. Sep

    Dansk Journalistforbund søger en studerende til DJ Rettighedsmidler. Er det dig?

    Om os

    DJ Rettighedsmidler består af tre – efter eget udsagn – fantastiske kollegaer, hvis primære opgaver er at varetage fordelinger af rettighedsmidler.

    Vi tilbyder et spændende studenterjob, med både blandet og genganger opgaver. Jobbet indebærer både assisterende- og selvstændige opgaver, og du vil hovedsageligt beskæftige dig med følgende:

    • Lettere bogføring

    • Scanning og arkivering

    • Klargøring af materiale til fordelinger

    • Hjælp ved fordelinger

    • Diverse ad hoc opgaver

    Om dig

    Vi søger en engageret og struktureret person, som går ansvarsbevidst til opgaverne.

    Hvad du læser betyder ikke så meget da du vil få en grundig oplæring i opgaverne. Du må dog godt have en forventning om at du skal læse mindst 1 år endnu.

    Du har gode IT-kundskaber, gerne i forhold til Excel, flair for tal - og et godt humør.

    Ansøgning og ansættelse

    Arbejdstiden er ca. 8 timer om ugen, i perioder kan der være flere timer hvis det ønskes. Aflønnes i henhold til vores studenteroverenskomst. Bemærk at vi er fleksible med hensyn til tilrettelæggelsen af arbejdstiden og vil altid opfordre dig til at prioritere studiet først.

    Arbejdssted vil være: Åboulevarden 31, 2. sal, 8000 Aarhus C

    Har vi fanget din interesse?

    Så send en ansøgning til mailadressen sta@journalistforbundet mærket ”Studentermedhjælper Ophavsret”

    Ansøgningsfrist: mandag den 10. september 2018 kl. 12.

    Ønsker du yderligere information om jobbet, bedes du kontakte Økonomikonsulent Stefan Andersen (Sta@journalistforbundet.dk) eller tlf. 33428000.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    10. Sep

    Jobbet er attraktivt, og derfor skal du ansøge med det samme, for at komme i betragtning.

    Bliver du udvalgt til at blive en del af vores dealer træningsprogram, vil du arbejde ulønnet i de første 2 uger under træningen, som vi bruger som en del af ansøgningsprocessen, for at se, om du har de færdigheder, der skal til for at få succes i jobbet i et Casino med internationalt miljø. Kendskab til poker er ikke et krav.

    Da kasinoet ligger uden for Vejle er det nødvendigt at du kan transportere dig selv, da der ikke kører offentlig transport.

    Du får den eftertragtede træning som dealer/croupier, på spillene:

    • Ultimate poker
    • Texas hold´em og Omaha Poker

    Jobinterview forventes at være i uge 37.

    Træningen kører klokken 16.00 – 21.00 og forventes at finde sted i uge 38+39 i 2018, på Casino Munkebjerg.

    Du er:

    • Mindst 18 år
    • Gerne i gang med uddannelse
    • Har ren straffeattest
    • Ikke ludoman
    • Ikke registreret i registret over frivilligt udelukkende spillere (ROFUS)
    • Præsentabel, så du har en høj standard omkring påklædning, udseende og hygiejne
    • Diskret og diplomatisk
    • Effektiv
    • Detalje- og sikkerhedsorienteret
    • Serviceminded med stort S

    Jobbet er garanteret 8-12 timer pr. uge, hvor du arbejder om aftenen og ca. indtil klokken 03 om natten. Jobbet er fortrinsvis Man, Ons, Fre & Lør. Der kan dog være ekstra vagter på andre dage, samt flere dage i træk ved større events, samt mulighed for flere timer.

    Du får:

    • Et springbræt til en karriere i vores Casino kæde
    • Grundløn, feriepenge og pension
    • Sundhedsordning
    • En arbejdsplads med mange unge kollegaer
    • Fleksibel arbejdsplan

    Om Casino Munkebjerg

    Casino Munkebjerg var det første casino i Danmark, og bliver i dag brugt til store internationale turneringer. Derfor har vi store events, hvor TV Viasat og kendte pokerspillere kommer.

    Casino Munkebjerg ligger i naturskønt område tæt på Vejle Fjord. Der går ikke offentlige transportmidler forbi casinoet, så det er er en forudsætning, at du selv kan køre til og fra jobbet

    Læs mere
  • Job_listing_image

    8. Sep

     

    Evermart.dk søger 5 frisk mederabejder under 18 år, til at indgå i vores team i Søften udenfor Århus. 4 til vores lager og varemodtagelse, og 1 til tekstforfatning.

    Evermart.dk er en en dansk webshop med et bredt udvalg af forbruger elektronik. Sortimentet breder sig over alt fra Macbook tilbehør til Gopro udstyr og shoppen er drevet efter en holdning om at elektronik ikke behøver fancy indparkning og et smart brand der trækker prisen i vejret.

    Vi forventer at få rigtig tralvt i efteråret, og har derfor brug for hjælp på vores lager. Stillingen er en deltids stiling, hvor vi forventer at du arbejder mellem 4 og 10 timer om ugen, men da vi er meget fleksible og du kan i høj grad selv være med til at præge din arbejdskalender. 

    Jobbet består primært af følgende opgaver:

    -       Modtagelse, optælling og lagerstyring af nye produkter

    -       Pakning af daglige ordre på lageret

    -       Modtagelse og behandling af reklamationer og returneringer

    -       Kundeservice

    -       Tekstarbejde (hvis du har lyst til at lære noget om online markedsføring og de mange fede muligheder nettet giver for firmaer)

    Vi forventer at du: 

    -       Er over 15 og har bestået 9 klasses eksamen

    -       Er under 18

    -       Er frisk på at arbejde i tidsrummet 16-20 på hverdage & 12-18 om søndagen.

    -       Er frisk og udadvendt

    -       Har lyst til at give den max gas på lageret.

    Det er absolut en bonus hvis du har andre evner som du mener kan være relevante i en webshop. Er du f.eks. dygtig til Photoshop, har du arbejdet med SEO på en blog eller har du stiftet bekendtskab med Facebook markedsføring? Så nævn det i ansøgningen, da det som sagt ikke er et krav men et stort plus! :)   

    Vi tilbyder følgende:

     

    -       Løn er efter kvalifikationer

    -       Fleksible arbejdstider

    -       Masser af ansvar og selvstændighed

    -       Et job med konsistens

    Vi ser frem til at høre fra dig!

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Aug

     

    fakta søger elever, der kan gå hele vejen og blive ledere

    I fakta ønsker vi, at vores elever bliver ledere efter endt uddannelse. Hvis du derfor har ambitioner om at blive souschef, og måske endda butikschef i detail, så vil vi gerne hjælpe dig på vej.

    Lær alt om at arbejde i butik
    Som salgselev arbejder du fuldtid og du får lov til at prøve det hele – fra opfyldning af varer og tale med kunderne i kassen til at arbejde på lageret og bestille varer.

    Du bliver en del at et team med et super sammenhold, hvor I er sammen om at gøre fakta til Danmarks flinkeste discountbutik. Når du hjælper kunderne med at finde varer og sørger for, at der er pænt, er du med til at gøre det nemt at handle i fakta.

    Lærerige skoleophold og studietur til London
    I løbet af uddannelsen er du på 8 korte skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever fra detailkoncernen Coop. Vi sørger for det hele – og det er et godt break fra dit job i butikken. Her begynder brikkerne at falde på plads, og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken.

    Du bliver tilbudt en gratis studietur til London, og derudover er der en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af Fakta-butikker og de andre Coop-kæder; Kvickly, Dagli’Brugsen og SuperBrugsen.

    Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på dig, din uddannelse og gode venner.

    Kan du se dig selv som leder?
    I fakta vil vi være det lokale, hverdags- og lavprissupermarked, og det kræver dygtige ledere. Vi ser vores elev som kommende lederkandidater - og vi vil arbejde aktivt, for at gøre dig klar til at blive leder i en af vores butikker efter endt uddannelse.

    Det kræver, at du er åben og villig til at lære, trives med højt tempo og er forandringsparat. Det vigtigste er dog, at du har lyst til at lære at give vores kunder en god oplevelse og har en positiv indstilling, der smitter. Derudover kan du have en af følgende uddannelsesbaggrunde:

    • EUD grundforløb 1 og 2, eller HG
    • EUX
    • HHX, gerne suppleret med 5 ugers USF-Detail eller HGS
    • STX/HF/HTX, gerne suppleret med 10 ugers EUS eller HGS

    Har du, hvad der skal til?

    Du sender din ansøgning via ”Søg job” senest 17-09-2018

    I fakta er vi ca. 8.500 medarbejdere fordelt på 360 butikker - og der er også plads til dig.

    I fakta kæmper vi for at gøre det lettere for alle at spise bedre til faste lave priser. Samtidig har vi et mål om at blive Danmarks lokale, hverdags lavprissupermarked og vil gøre det ”usvært” – både for dig som medarbejder og for vores kunder. 
    Bliver du ansat i fakta bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 38.000 medarbejdere og har 1100 butikker.
    Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

     

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    13. Sep

    Brænder du for at give vores gæster en super oplevelse?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Vi søger en fuldtidsmedarbejder, der har mulighed for at arbejde i dagstimerne i hverdagene.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.
     
    Da vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.
    Kort sagt: Du brænder for at give vore gæster den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger


    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Caroline Agerskov på telefon 28348440.

    Søg stillingen ved at klikke “Send ansøgning” her på siden.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Aug

    Souschef - Horsens

    8700, Horsens


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Hvis du for alvor viser os, at du kan og vil, så er rollen som souschef dit garanterede springbræt til rollen som butikschef, der på sigt kan give dig et væld af nationale og internationale karrieremuligheder – både i butik og på vores hovedkontor.

    Som souschef er du butikschefens højre hånd. Du er med til at drive butikken og lede medarbejderne, og du har medansvar for, at butikken altid lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende ansvarsområder, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du har leder-dna og en ambition om at udnytte det. Du har ikke nødvendigvis udnyttet dit lederpotentiale endnu, men ser dig selv som en person, der, med de rette forudsætninger stillet til rådighed, kan lykkes som en empatisk og stærk leder, som nemt kan motivere og inspirere dine medarbejdere. Du tror på, at man kommer længst ved at lede med et smil, og du er typen, der selvfølgelig giver en hånd med, når der skal fyldes varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    Det er naturligvis en fordel, hvis du har erfaring fra detailbranchen eller en lignende stilling, hvor du allerede har prøvet kræfter med ledelse, men dette er ikke et krav.

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Torben Jensen på telefon 42120627, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du butikschefens højre hånd. Du er med til at drive butikken og lede medarbejderne, og du har medansvar for, at butikken altid lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende ansvarsområder, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Medansvar for at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken, når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du har leder-dna og en ambition om at udnytte det. Du har ikke nødvendigvis udnyttet dit lederpotentiale endnu, men ser dig selv som en person, der, med de rette forudsætninger stillet til rådighed, kan lykkes som en empatisk og stærk leder, som nemt kan motivere og inspirere dine medarbejdere. Du tror på, at man kommer længst ved at lede med et smil, og du er typen, der selvfølgelig giver en hånd med, når der skal fyldes varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har ambitioner om at lede andre
    • Har en imødekommende, energisk og professionel fremtoning
    • Har mod på at skulle inspirere dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Har et ønske om at lykkes i detailbranchen og sætter en ære i gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og ikke er bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    Det er naturligvis en fordel, hvis du har erfaring fra detailbranchen eller en lignende stilling, hvor du allerede har prøvet kræfter med ledelse, men dette er ikke et krav.

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    • En udfordrende lederrolle, hvor tingene går stærkt
    • Branchens bedste sammenhold
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Et springbræt til en videre karriere inden for ledelse, hvis du kan og vil
    • Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Torben Jensen på telefon 42120627, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Aug

    Nattevagt Sælger

    8210, Aarhus V

    Pictures_set_3.png

    DU TAGER HÅND OM VORES KUNDER, VI TAGER HÅND OM DIG

    Vi har et rask tempo i vores butikker. Sammen med dine kolleger kommer du til at løse mange forskellige typer af opgaver, opnå nye færdigheder og have det sjovt i et energifyldt miljø. Ingen dage er ens,

    og alle dage vil byde på nye udfordringer og opgaver, som skal løses. Som gengæld for din entusiasme og at du gøre hverdagen lettere for vores kunder, lover vi dig udbytterige ansvarsområder og værdifuld

    erhvervserfaring. Hvis du gør en indsats, viser initiativ og er villig til at gå langt for vores kunder, vil vi være et springbræt i din videre professionelle karriere, enten i eller uden for vores virksomhed.

    Som Sales Representative er du en af vores vigtigste medarbejdere. Det er dig, der møder, hilser på og betjener vores kunder. Sammen med et godt team af kolleger er du med til at vores butikker fungerer tip-top og leverer

    på vores ”famous for” kategorier – food, kaffe, bilvask og fuel. For at blive en succes skal du have en masse energi og evnen til at håndtere mange opgaver på én gang, hurtigt at løse uventede hændelser og på samme tid

    levere ”fast and friendly” service over for vores kunder – og det hele med et smil på læben.
    *Dine vagter vil være om natten hver anden weekend med mulighed for aftenvagter i hverdagene.

    Dine vigtigste ansvarsområder:
    Levere “fast and friendly” kundeservice
    Holde butikken i tip-top stand
    Håndtere salg og betalinger af produkter og serviceydelser
    Have det sjovt med dine kolleger hver dag

    Som person er du:
    Udadvendt

    Energisk
    Service-minded
    Salgsorienteret

    Ansøgningsfrist: 24/08-2018
    Kontaktperson: Butikschef
    Telefon: 86752130

    Vi ved, at succesfulde virksomheder bygges op indefra gennem succesrige mennesker som dig.

    Kom og blive en del af os! Vi glæder os til at modtage din ansøgning!
    Samtaler vil blive afholdt løbende indtil den rigtige kandidat er fundet.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    14. Sep

    Danlind operatør

    8450, Hammel

    Danlind operatør

    JKS søger for vores gode kunde danlind en operatør til produktionen, der er tale om en Try & Hire stilling, som er med henblik på fastansættelse.

     
     
     
    For vores gode samarbejdspartner danlind søger JKS en operatør med erfaring fra produktion til fast aftenhold. 

    danlind:
    danlind er kendt over hele verden for at producere miljørigtige vaske- og rengøringsmidler. Fabrikken i Hammel varetager produktionen af opvasketabs og er dygtige til at mødekomme kundernes behov og ønsker. Derfor har danlind brug for en medarbejder, der brænder for at være med til at yde denne service.
     
    danlind er en veletableret virksomhed i kraftig vækst, hvor mange medarbejdere har været med i mange år. En virksomhed, hvor medarbejderne er værdsat og trives godt!

    danlind udtaler:
    "Vi har værdierne med os hver dag - på tværs af niveauer og afdelinger. De giver os frihed til at handle agilt og sætter rammerne for den adfærd, vi ønsker at møde vores kunder og kolleger med. Vores værdier er en stor del af vores identitet - og vi vil gerne holdes op på dem".

    Det er danlinds aftenhold, som mangler en ny kollega. Aftenholdets arbejdstider er mandag - torsdag kl. 13.55-22.55.

    Vi tilbyder:
    Et job hvor du får mange alsidige, faglige udfordringer, og hvor din faglige ekspertise bliver værdsat.

    Du får mulighed for, at arbejde med nyere maskin- og procesanlæg, hvor dine funktioner vil være:
      -Omstilling, betjening og overvågning af procesanlæg og linjer -Dokumentation af produktionsdata -Kvalitetskontrol -Overlevering -Rengøring og oprydning -Øvrigt forefaldende arbejde i afdelingen
     
    Din baggrund:
    Du har en baggrund som produktionsmedarbejder og har god erfaring med maskiner, har evt. arbejdet som ufaglært procesoperatør eller lign. Det er en fordel, hvis du har kendskab til LEAN.

    Som person er du:
    Detaljeorienteret, omgængelig, imødekommende, fleksibel og serviceminded. Du skal både evne at kunne motivere dig selv og samtidig have gode samarbejdsegenskaber, da de øvrige operatører, er dine vigtigste samarbejdspartnere.

    Du skal kunne holde hovedet koldt og kunne træffe de rigtige beslutninger i pressede situationer.
     
    Løn og ansættelse:
    Vi behandler ansøgningerne løbende og ansætter, når vi finder den rigtige kandidat.
     
    Løn kr. 132,00 + aftentillæg.
     
    Der er tale om en Try & Hire stilling, hvor du vil blive ansat hos JKS i 10 uger. Herefter vil du blive fastansat af virksomheden, såfremt begge parter ønsker det. 
     
    Ansøgning:
    Send ansøgning og cv via Søg stillingen-funktionen. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte JKS - Randers på tlf. 86 44 07 50.


    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Opret dit cv på jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

    Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Sep

    Danlind weekendoperatør

    JKS søger for vores gode kunde danlind en operatør til weekend produktionen. Der er tale om en Try & Hire stilling, som er med henblik på fastansættelse.

     
     
     
    For vores gode samarbejdspartner danlind søger JKS en operatør med erfaring fra produktion til fast weekendhold. 

    danlind:
    danlind er kendt over hele verden for at producere miljørigtige vaske- og rengøringsmidler. Fabrikken i Hammel varetager produktionen af opvasketabs og er dygtige til at mødekomme kundernes behov og ønsker. Derfor har danlind brug for en medarbejder, der brænder for at være med til at yde denne service.
     
    danlind er en veletableret virksomhed i kraftig vækst, hvor mange medarbejdere har været med i mange år. En virksomhed, hvor medarbejderne er værdsat og trives godt!

    danlind udtaler:
    "Vi har værdierne med os hver dag - på tværs af niveauer og afdelinger. De giver os frihed til at handle agilt og sætter rammerne for den adfærd, vi ønsker at møde vores kunder og kolleger med. Vores værdier er en stor del af vores identitet - og vi vil gerne holdes op på dem".

    Det er danlinds weekendhold, som mangler en ny kollega. Arbejdstiden er fredag fra kl. 13.20-01.20 og søndag fra kl. 10.40-22.40.

    Vi tilbyder:
    Et job hvor du får mange alsidige, faglige udfordringer, og hvor din faglige ekspertise bliver værdsat.

    Du får mulighed for, at arbejde med nyere maskin- og procesanlæg, hvor dine funktioner vil være:
      -Omstilling, betjening og overvågning af procesanlæg og linjer -Dokumentation af produktionsdata -Kvalitetskontrol -Overlevering -Rengøring og oprydning -Øvrigt forefaldende arbejde i afdelingen
     
    Din baggrund:
    Du har en baggrund som produktionsmedarbejder og har god erfaring med maskiner, har evt. arbejdet som ufaglært procesoperatør eller lign. Det er en fordel, hvis du har kendskab til LEAN.

    Som person er du:
    Detaljeorienteret, omgængelig, imødekommende, fleksibel og serviceminded. Du skal både evne at kunne motivere dig selv og samtidig have gode samarbejdsegenskaber, da de øvrige operatører, er dine vigtigste samarbejdspartnere.

    Du skal kunne holde hovedet koldt og kunne træffe de rigtige beslutninger i pressede situationer.
     
    Løn og ansættelse:
    Vi behandler ansøgningerne løbende og ansætter, når vi finder den rigtige kandidat.
     
    Løn kr. 203,50 pr. time.
     
    Der er tale om en Try & Hire stilling, hvor du vil blive ansat hos JKS i 10 uger. Herefter vil du blive fastansat af virksomheden, såfremt begge parter ønsker det. 
     
    Ansøgning:
    Send ansøgning og cv via Søg stillingen-funktionen. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte JKS - Randers på tlf. 86 44 07 50.


    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Opret dit cv på jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

    Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    14. Sep

    Danlind Mixer - NAT

    8450, Hammel

    Danlind Mixer - NAT

    JKS søger for vores gode kunde danlind en mixer til fast nathold til produktionen. Der er tale om fast stilling.

     
     
     
    For vores gode samarbejdspartner danlind søger JKS en medarbejder til mixeriet med erfaring fra produktion samt truckkørsel til fast nathold. 

    danlind:
    danlind er kendt over hele verden for at producere miljørigtige vaske- og rengøringsmidler. Fabrikken i Hammel varetager produktionen af opvasketabs og er dygtige til at mødekomme kundernes behov og ønsker. Derfor har danlind brug for en medarbejder, der brænder for at være med til at yde denne service.
     
    danlind er en veletableret virksomhed i kraftig vækst, hvor mange medarbejdere har været med i mange år. En virksomhed, hvor medarbejderne er værdsat og trives godt!

    danlind udtaler:
    "Vi har værdierne med os hver dag - på tværs af niveauer og afdelinger. De giver os frihed til at handle agilt og sætter rammerne for den adfærd, vi ønsker at møde vores kunder og kolleger med. Vores værdier er en stor del af vores identitet - og vi vil gerne holdes op på dem".

    Det er danlinds nathold, som mangler en ny kollega. Natholdets arbejdstider er søndag kl. 22.35-6.05 samt mandag - torsdag kl. 22.50-6.05.

    Vi tilbyder:
    Et job hvor du får mange alsidige, faglige udfordringer, og hvor din faglige ekspertise bliver værdsat.

    Du får mulighed for, at arbejde med nyere maskin- og procesanlæg, hvor dine arbejdsfunktioner vil være:
      -
      Mixer til pulverafdelingen, afvejning og isætning af pulver 
      -
      Indstilling af maskiner 
      -Omstilling, betjening og overvågning af procesanlæg og linjer -Dokumentation af produktionsdata -Kvalitetskontrol -Overlevering -Truckkørsel
    Din baggrund:
    Du har en baggrund som produktionsmedarbejder og har god erfaring med maskiner, har evt. arbejdet som ufaglært procesoperatør eller lign. Det er en fordel, hvis du har kendskab til LEAN.

    Som person er du:
    Detaljeorienteret, struktureret, omgængelig, imødekommende, fleksibel og serviceminded. Du skal både evne at kunne motivere dig selv og samtidig have gode samarbejdsegenskaber, da de øvrige operatører, er dine vigtigste samarbejdspartnere.

    Du skal kunne holde hovedet koldt og kunne træffe de rigtige beslutninger i pressede situationer.
     
    Løn og ansættelse:
    Vi behandler ansøgningerne løbende og ansætter, når vi finder den rigtige kandidat.
     
    Løn kr. 145,50 + nattillæg.
     
    Der er tale om en fast stilling.
     
    Ansøgning:
    Send ansøgning og cv via Søg stillingen-funktionen. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte JKS - Randers på tlf. 86 44 07 50.



    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Opret dit cv på jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

    Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser