Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    14. Maj

    Står du og mangler et spændende piccolinejob med alsidige arbejdsopgaver? Hvis ja, så læs endelig videre! :)

    Vi står nemlig og mangler en piccoline snarest muligt til at handle, gå på posthuset, forberede mødelokaler til kundemøder og meget mere.

    Arbejdet består af ca. 2 timer om dagen, der gerne må ligge omkring middagstid. Vi er fleksible med arbejdstiderne, hvis der er behov for dette. Der er desuden mulighed for udvidet arbejdstid.

    Som profil er du smilende, udadvendt og socialt anlagt.

    Vil du vide mere om jobbet, må du ikke tøve med at kontakte mig på mlj@kompetencekanalen.dk eller ringe på tlf.: 42426297

    Ansøgningsfrist 26. april

    Jeg ser frem til at høre fra dig.

    Mange hilsner

    Mathias Leth

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Recruitment Consultant

    8310, Aarhus

    Er du passioneret for at arbejde med både systemer og mennesker? Så fold dit talent ud og bliv en del af vores professionelle Recruiting- og Employer Branding-team.

    ”What’s in it for me” tænker du måske?
    Hertil svarer din kommende leder, Recruitment & Employer Branding Manager, Henrik Knudsen: ”Stillingen byder på en bred vifte af opgaver inden for rekrutteringsområdet i en af verdens største dagligvarekæder, fra den tekniske del til den kreative og kommunikative del. Du får derfor her en unik mulighed for udvikle dine kompetencer både fagligt og personligt. Derudover arbejder du også med nationale og internationale projekter, hvor du har masser af kontakt til, og samarbejde med, kolleger på tværs af Lidl Danmark og andre Lidl-lande. Du kommer hele vejen rundt om alle disciplinerne i rekruttering, og du får helt sikkert rig mulighed for at sætte dine fodaftryk inden for rekrutteringsområdet.”

    Som Recruitment Consultant vil dine opgaver spænde bredt lige fra rekrutteringssamtaler til KPI-rapportering. Dit første store projekt bliver at implementere vores nye rekrutteringssystem, SAP SuccessFactors Recruiting, der har direkte impact på hele organisationen. Efter implementeringen har du en vigtig rolle som Key-User, hvor din primære opgave er at sikre vedligeholdelse og opdatering af systemet samt at være ”problemknuser” ved tekniske spørgsmål og udfordringer.

    I stillingen understøtter du også ansættende ledere på hovedkontoret med sparring om alle aspekter inden for rekruttering. Derudover bliver du også projektleder på f.eks. elevrekrutteringsprocessen, hvor du er overordnet ansvarlig for, at vi får ansat dygtige elever.

    Mød en af dine nye kolleger Linette
    ”I de små to år, hvor jeg har arbejdet i Lidl, er tiden bare fløjet afsted! Når jeg ser tilbage, har jeg virkelig haft en stejl læringskurve, hvor jeg blandt andet har haft ansvaret for en masse spændende rekrutteringsprojekter og -opgaver. Det har helt sikkert været med til at udvikle mig både fagligt og personligt. Du bliver en del af et stærkt team med højt humør og stor passion for vores arbejde. Vi fejrer hinandens succeser med en (virtuel) highfive, og vi er altid klar med en ’Lidl’ joke”.

    Bliv en del af noget større
    HR består af Recruiting & Employer Branding, HR Development & Engagement, HR Services og en Senior Consultant. I alt er vi cirka 25 medarbejdere. Du bliver en del af Recruitment & Employer Branding-teamet, som består af fem dygtige, passionerede og servicemindede medarbejdere. Du kan læse mere om HR her.

    Hovedkontoret er i øjeblikket placeret i Kolding, men vi er i gang med at bygge et stort, innovativt hovedkontor i Aarhus. Det nye hovedkontor forventes at stå klart i 2023. Du vil have mulighed for at arbejde på hovedkontoret i Kolding, vores satellitkontor i Aarhus eller hjemmefra. Du skal dog minimum en dag om ugen arbejde på hovedkontoret i Kolding.

    • Implementering af nyt rekrutteringssystem
    • Key-User på nuværende og nyt rekrutteringssystem
    • Sikre en professionel rekrutteringsproces herunder blandt andet udarbejdelse af stillingsannoncer, screening af ansøgninger og deltagelse i samtaler
    • Ansvarlig for elevrekrutteringsprocessen
    • Tovholder på praktik- og projektsamarbejder
    • Ansvarlig for KPI-rapportering
    • Facilitering af personprofiler og kognitive tests
    • Udvikle og implementere nationale og internationale projekter
    • Diverse ad hoc opgaver og projekter inden for rekruttering og employer branding

    Du motiveres af at samarbejde og kommunikere med mange mennesker, og du er god til at skabe langvarige relationer til dine samarbejdspartnere. Du bidrager til det sociale fællesskab i teamet og i HR. Du har altid en ”can do”-attitude, og du er vedholdende og forandringsparat.

    Du sørger for, at processer og projekter bliver fulgt helt til dørs. Andre vil helt sikkert sige om dig, at du er dygtig til at bevare det store overblik og til at sikre, at der er styr på alle detaljer.

    Derudover har du:

    • Gerne erfaring med implementering af rekrutteringssystemer
    • Prøvet at være ansvarlig for større projekter
    • Arbejdet meget med Microsoft Office-pakken, herunder især PowerPoint og Excel, og du har generelt flair for IT
    • En hel del gange stået i spidsen for gennemførelse af ansættelsessamtaler i samarbejde med ansættende leder
    • Gode kommunikationsevner, og du taler og skriver perfekt dansk samt engelsk, og måske også tysk, på et sikkert niveau
    • Masser af sparring med erfarne og passionerede kolleger
    • Stort, fagligt ansvar og spændende projekter og opgaver
    • Konkurrencedygtig løn
    • Mulighed for hjemmearbejdsplads
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

     

    Tiltrædelse snarest muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Recruitment & Employer Branding Manager Henrik Knudsen på mail: henrik.knudsen@lidl.dk

    Bemærk venligst at mailadressen udelukkende skal bruges til spørgsmål til jobbet, og at ansøgninger skal uploades via vores rekrutteringssystem.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Souschef Skanderborg

    8660, Skanderborg

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenterne

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Rasmus Christensen på telefon +4542120513 hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    1. Assistent - Højbjerg

    8270, Højbjerg

    Er du klar til at få ansvar og være den, chefen trygt kan overlade butikken til, når der skal åbnes og lukkes? Som 1. assistent får du masser af udviklingsmuligheder og gode fordele.


    Du kender allerede ALDI Danmark. For vi var de første i Danmark til at tilbyde høj kvalitet til discountpriser. I dag har vi skudt en spændende udvikling i gang under navnet: ”Hver dag endnu bedre”, og den udvikling inviterer vi nu dig med til som vores nyeste 1. assistent i butikken i Højbjerg.

    Din hverdag

    Du er med til at gøre butikken salgsklar og give kunderne en fantastisk oplevelse i samarbejde med dine kolleger. På samme tid er du også den, der kan tage ansvaret for butikken, når både butiks- og souschefen er ude af huset.

     

    Du får en sjov hverdag med masser af service og godt humør, når du:

    • med kunden i centrum giver den bedste service – både ved kassen og ude i butikken
    • får nøglerne og både kan åbne og lukke butikken
    • tæller kassen op, når du lukker
    • trimmer og fylder op ude på hylderne efter vores koncept.

    Din Profil

    Som 1. assistent befinder du dig godt i rollen som den, der tager styringen og du tør gå forrest med de svære beslutninger, når souschefen og butikschefen ikke er til stede.

    Du har viljen, modet og vedholdenheden til at sikre, at kunderne får en god oplevelse i butikken. Ganske enkelt.

     

    Derudover forestiller vi os, at du:

    • er fyldt 18 år – og har du arbejdet i butik før, så er det bestemt en fordel
    • er ansvarsbevidst og lige går en ekstra runde, så butikken altid spiller
    • kan arbejde 25 timer hver uge.

    Vores fordele

    • Du får et job, som passer godt til dig, uanset om du vil gå karrierevejen, have et studiejob eller er i gang med et sabbatår.
    • Du får adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og flot tøj til forskellige sjove events.
    • Du får adgang til frisk frugt hver gang du er på arbejde, som en del af ALDI’s frugtordning.

    Kontakt

    Hos ALDI er vi altid på vej fremad, og viser du energi og initiativ, kan du hurtigt komme fremad sammen med os. Det er ofte blandt 1. assistenterne, at vi rekrutterer til lederstillinger og finder de medarbejdere, der er klar til at løfte mere ansvar. Er du sådan en type, man gerne vil have til at passe på sin butik? Så send os en ansøgning.

     

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 30.04.2021.

     

     

     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu er vi i gang med at genopfinde dansk discount. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at sætte dit præg på, at vi lykkes. 

     

    SIMPLY ALDI. POWERED BY PEOPLE.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Medarbejder hos Dominos

    8900, Randers C

    Som instore medarbejder er din primære opgave inde i selve butikken. Du står sammen med dine kollegaer i restauranten for tilberedningen af pizzaer og tilbehør samt servicering af kunder.

    Du vil blive oplært i hvordan vi tilbereder vores lækre pizzaer, og altid sørger for at de er perfekt, når vi leverer dem til kunden. Du vil ligeledes også blive oplært i at servicere kunder, samt sørge for at vores hygiejneforhold altid er i top, da vi går meget op i kun at have gode smileys. 

    Der er altid fart på i vores restauranter. Du skal være forberedt på at arbejde en smule under pres, og være klar at give en hjælpende hånd til dine kollegaer når der er travlt.

    Du vil være en del af et ungt og energisk team, som alle sammen elsker at gå på arbejde.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

    Send din ansøgning til: jobs@dominos.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Chauffør hos Dominos

    8900, Randers C

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

    Send din ansøgning til: jobs@dominos.dk

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.