Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 975

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    20. Okt

    KaffeKapslen.dk i Højbjerg søger 2 medarbejdere under 18 år med tiltrædelse snarest muligt - mindst 25 timer pr. uge

    Jobbet hos KaffeKapslen består i at hjælpe på vores lager med diverse opgaver: pakning af ordrer, oprydning, varemodtagelse og sætte varer på plads.

    Vi er Europas største webshop inden for kaffekapsler og sender hver dag til kunder i Danmark, Norge, Sverige, Østrig og Tyskland – så hvis du har lyst til at lære om webhandel og iværksætteri er vi lige stedet for dig.

    Hvad kan vi tilbyde dig?

    • En markedskonform løn med personalegoder.
    • En sjov og social hverdag, hvor du helt sikkert aldrig vil kede dig.
    • Et fleksibelt job, hvor du er med til at planlægge dine egne arbejdstider, så der stadig er plads til fritid og familie.

    Vi forventer, at du bidrager med:

    • Engagement og fleksibilitet
    • Energi og personlighed

    Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående punkter og synes, at et job hos KaffeKapslen.dk lyder som noget for dig, så glæder vi os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Når vi søger og træner salgstalenter, leder vi i højere grad efter entusiasme og gåpåmod end erfaring og uddannelse. Vores nye kolleger starter alle fra samme udgangspunkt og får præsenteret de samme muligheder og vilkår. Du vil gennemgå vores gennemtestede uddannelsesprogram, MMD, som sørger for, at du får det rette fundament til på egen hånd og sammen med din coach at udvikle dig personligt og professionelt. Hvor langt du ønsker at føre din karriere i Storm Group er op til dig. Hvad end du har ambitioner om at blive salgskonsulent eller salgsdirektør er mulighederne åbne.

    I enhver salgsorganisation er performance et evigt fokus. Men vi lever også for at motivere og udvikle unge talenter. Derfor er vigtigt for os at skabe imødekommende sociale teams og sørge for, at vi har det sjovt i alt, hvad vi laver sammen i og udenfor kontoret.

    Hvad leder vi efter?

    Når vi udvælger vores kandidater, leder vi ikke efter årelang erfaring eller uddannelse indenfor et specifikt område. Vi leder efter mennesker med personlighed samt 3 vigtige parametre, som du vil blive vurderet på til en jobsamtale, nemlig:

    • Viljen til at lære: Vi giver dig redskaberne til at få succes med salg og kommunikation, men det er op til dig at bruge dem. Derfor søger vi kollegaer, som er åbne for nye input og som vil være med til at levere ekstraordinære resultater - også når vi zoomer ind på kvaliteten, teamspirit og udviklingspotentiale.

    • Stamina: Det kan være hårdt arbejde at være salgskonsulent. Derfor leder vi efter kolleger, som er vedholdende, tålmodige, hårdtarbejdende, resultatorienterede og villige til at gå den ekstra mil for at nå sit mål.

    • Entusiasme: I teamet handler det også om at have det sjovt! Så det er et kæmpe plus, hvis du har et positivt mindset, er smilende, passioneret og entusiastisk omkring dit arbejde, dine kolleger og din fritid.

    WHAT DO WE DO? We deliver better sales!

    En typisk hverdag for en salgskonsulent i Storm Group starter på kontoret kl. 09.00. Alle salgskonsulenter mødes til en fælles fejring af gårsdagens succeser og et kig på forbedringsmuligheder. Efter morgentræningen deles teamet op i hold, og du tager med din makker mod den bookede lokation og møder interesserede kunder i øjenhøjde. Det vil typisk være i storcentre eller indkøbs-miljøer, hvor kunderne er indstillet på at høre om de attraktive  tilbud. Du vil repræsentere store nationale og internationale virksomheder indenfor bl.a. velgørenhed, energi og telefoni. Arbejdsdagen slutter kl. 17:00 og transporttiden til/fra lokationen bruges til bonding og evaluering. Der vil kun lejlighedsvis være weekendarbejde.

    Sådan tager du del i løjerne

    Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående og tror jobbet er noget for dig, ser vi frem til at modtage dit CV. Her kan du finde 10 tips til dit CV. Vores rekrutteringsproces består af 5 trin, efter vi har modtaget din ansøgning: selekteringscreening1. intervieworienteringsdag og træningsdag.

    Den første samtale tager udgangspunkt i de 3 ovenstående parametre. De kandidater, som klarer sig igennem nåleøjet, inviteres på en orienteringsdag, hvor en manager fortæller mere om arbejdet, lønsystem, arbejdstider, vilkår m.m. På det sidste trin, træningsdagen, bliver der underskrevet kontrakt, trænet salgsteknikker og produktkendskab.

    Ansøg gennem linket eller send dit CV til: 8000@stormgroup.dk - skriv “Salgskonsulent Aarhus” i emnefeltet

    Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål, vi får i rekrutteringsprocessen - finder du ikke, hvad du leder efter, kan du også benytte chatten nederst i højre hjørne.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Gadefundraiser

    8000, Århus C

    Gadefundraiser for en god sag

    Er du en holdspiller der også forstår at arbejde selvstændigt? Søger du et arbejde hvor initiativ og ansvar belønnes med indflydelse? Vil du gerne udvikle dig selv og dine kolleger når du møder nye udfordringer? Og har du mod på, i al slags vejr, at skabe engagement og kæmpe for en bedre verden? I så fald er du den vi søger.

    Til Folkekirkens Nødhjælps Face2Face kampagne i Aarhus og omegn søger vi nye udadvendte og engagerede ansatte. Som gadefundraiser ved Folkekirkens Nødhjælp er du med til at sikre, at vi kan hjælpe verdens fattige der f.eks. rammes af naturkatastrofer, krig og/eller sult. Vi sætter en stor ære i at vores fundraisere er engagerede i sagen, har stor viden om vores arbejde og syntes at kommunikation og energi i et job er sjovere end stillesiddende arbejde. Det er ikke et krav at man tidligere har arbejdet med fundraising, dette skal vi nok give grundig oplæring i.

    Vi sørger samtidig for et sjovt og afvekslende arbejdsmiljø med en masse udfordringer og godt sammenhold blandt kolleger.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    • Du er åben og elsker at kommunikere med alle.
    • Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.
    • Du kan lide at arbejde udendørs i bymiljøet hvor der er liv og stemning.
    • Du søger fuldtid og/eller kan som minimum arbejde 3-5 dage om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (varierende arbejdstider).

    Vi tilbyder:

    • En unik mulighed for at gøre en forskel for verdens fattigste.
    • Uddannelse og træning i kommunikation og formidling.
    • Udfordringer der rykker ved dig som menneske og gør dig stærkere.
    • En sjov og afvekslende hverdag hvor der både er et unikt sammenhold såvel som en positiv konkurrence stemning.
    • Fast timeløn inklusiv lønnede pauser.

    Er det noget for dig? Så skynd dig at sende os din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Som telemarketingmedarbejder hos Folkekirkens Nødhjælp skal du både hverve nye medlemmer og have kontakt til nuværende medlemmer og bidragsydere. Det stiller krav til dine salgskompetencer og din evne til at vække tillid over telefonen.

    Hos Folkekirkens Nødhjælp lægger vi vægt på holdånd og godt humør i et arbejdsmiljø med plads til fest og farver. Du bestemmer selv om du vil ”nøjes” med at arbejde som telemarketingmedarbejder, eller om du også vil engagere dig i andre fællesskaber hos Folkekirkens Nødhjælp – vores telemarketingafdeling deler lokaler med både ungdomsnetværk og gadehververe, som tilsammen giver en dynamisk og engageret arbejdsplads.

    Se mere her: https://www.noedhjaelp.dk/det-goer-vi/om-os/telemarketing 

    Vi tilbyder:

    • Morgen, eftermiddags eller aftenarbejde til fast timeløn
    • At du selv er med til at fastlægge din vagtplan
    • Et målrettet team med et godt sammenhold
    • En social arbejdsplads med gode muligheder for at få nye fællesskaber
    • Kurser i salgsprocesser og Folkekirkens Nødhjælps arbejde

    Vi forventer at du:

    • ”Smiler” i telefonen og tager afslag med godt humør
    • Kan modtage kritik og er villig til at forbedre dine salgsevner
    • Fungerer godt i et team
    • Overholder de forventede salgskrav
    • Kan arbejde mellem 11 og 55 timer om ugen
    • Er minimum 18 år

    Vagttiderne er mandag-torsdag kl. 09.00-12.00, 12.30-16.30 og 17.00-21.00. fredag 09.00-12.00 og 12.30-16.30 samt søndag 12.00-16.00 Du melder dig selv på de vagter du ønsker, og bestemmer altså selv hvornår og hvor meget du arbejder.

    Lyder det som noget for dig?
    Send en ansøgning til Martin Ørum Sørensen på mail msor@dca.dk
    Folkekirkens Nødhjælp er hele tiden på udkig efter nye dygtige kolleger i vores telemarketingkampagne. Vi glæder os til at høre fra dig! Vi tager kontakt til dig i tilfælde af indkaldelse til en uddybende samtale.

    Folkekirkens Nødhjælp hjælper mennesker i hele verden uanset deres baggrund. Vi opfordrer dig til at søge stillingen uanset alder, køn, race eller religion.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Chauffør Domino

    8200, Aarhus N

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering, primært på scooter. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Til alle chauffører på +16 år, så er knallertkørekort en forudsætning for ansættelse.

    For chauffører +18 år, er kørekort i kategori B en forudsætning for ansættelse.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Teknologisk Institut i Taastrup og Aarhus søger en eller flere praktikanter, som vil være med forrest, når det gælder fremtidens erhvervspolitik eller uddannelsespolitik. Vil du være med, hvor vi finder samfundssvar på de store udfordringer i Danmark og Europa: demografisk udvikling, miljøpolitik, BRIK-lande, ny teknologi, konkurrenceevne, velfærdsstat? Så er du måske Center for Analyse og Erhvervsfremmes nye praktikant i foråret 2018 

    Fagligt udbytte 
    Som praktikant hos os kommer du til at indgå i et dynamisk og fagligt udfordrende konsulentmiljø. Vores arbejde er præget af resultatorienteret teamwork. Omgangstonen er uformel, og stemningen er præget af godt humør. Du kommer til at beskæftige dig med mange forskellige aktiviteter på både nationale og internationale opgaver. Hos os er det kunderne og markedet, der bestemmer arbejdsopgaverne, så du skal være parat til at tage imod nye udfordringer.

    Under praktikopholdet får du en personlig vejleder, der vil give dig løbende feedback, således at dit faglige udbytte bliver så stort som muligt. Praktikopholdet kan tilrettelægges fleksibelt i forhold til dit studie, hvis du samtidig vælger at følge et eller flere fag. Din arbejdsplads bliver på Teknologisk Institut i Taastrup eller i Aarhus.

    Samfundsvidenskabelig baggrund 
    Du er studerende på overbygningen af en samfundsvidenskabelig uddannelse som fx cand.scient.pol., økonomi eller cand. merc. Du har lyst og evne til at arbejde projektorienteret med mange skiftende opgaver. Desuden forventer vi, at du:

    • Har solide kvalitative eller kvantitative metodiske færdigheder, og meget gerne begge dele
    • Er fagligt dygtig, effektiv og nysgerrig
    • Er velorganiseret Kan begå dig flydende på både dansk og engelsk – både mundtligt og skriftligt
    • Er dygtig til at kommunikere budskaber ud til forskellige målgrupper

    Det er desuden en fordel, hvis du har viden inden for enten erhvervsudvikling, arbejdsmarkedspolitik, uddannelsespolitik, teknologi, social innovation, innovation eller informationssamfundet.

    Center for Analyse og Erhvervsfremme 
    Center for Analyse og Erhvervsfremme på Teknologisk Institut arbejder med policy-analyser, evalueringer, udredninger og fremsyn for OECD, EU-Kommissionen, ministerier, regioner og kommuner. Vi arbejder med globalisering, arbejdsmarkedspolitik, uddannelsespolitik, innovation, teknologi, informationssamfundet, velfærdsstat, regional udvikling og erhvervsudvikling. Vi er partnere med World Economic Forum. Vores gode renommé gør, at vi har et tæt forhold til en række nøglekunder, og vores rådgivning spiller ofte direkte ind på den politiske beslutningsproces.

    Vi er omkring 12 politologer, cand.merc.’er, sociologer og geografer fordelt på kontorerne i Taastrup og Aarhus. De fleste har en bredt sammensat karriere fra ministerier, internationale organisationer, medier og private virksomheder. Flere har ledelseserfaring og har arbejdet i udlandet.

    Kontakt 
    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte faglig leder Karsten Frøhlich Hougaard på telefon 72 20 28 86 – eller vores nuværende praktikant Morten Lauge Thomassen på telefon 72 20 26 75.

    Vi holder løbende samtaler, så vi ser frem til at modtage din ansøgning sammen med dit CV og relevante eksamensbeviser snarest muligt.

    Da vores rekrutteringsproces foregår elektronisk, er det vigtigt, du angiver korrekt e-mailadresse i ansøgningsformularen. Hvis den er ukorrekt, vil du ikke modtage svarbrev fra os.

    Ansøgningsfrist: 30-11-2017 
    Arbejdssted: Taastrup eller Aarhus

    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Okt

    Ballerup / Aalborg / Aarhus / Odense
    KICKSTART DIN KARRIERE I KMD

    Søger du et praktikophold og/eller specialesamarbejde?

    Aarhus, Aalborg, Odense eller Ballerup.

    Er du studerende på en videregående uddannelse med fokus på eksempelvis it, strategi, økonomi, marketing, kommunikation eller projektledelse og skal du i praktik eller skrive speciale i den nærmeste fremtid? Så er KMD måske et match?

    KMD er blandt Danmarks største it- og softwarevirksomheder med afdelinger i København, Århus, Odense og Aalborg. Hovedparten af KMD's forretning udspringer af egen softwareudvikling, og virksomheden udvikler og leverer it-løsninger til private virksomheder, kommuner, regioner og stat.

    Et spændende og lærerigt forløb i KMD
    Praktikpladserne hos KMD er mange og som praktikant kan du komme til at arbejde i et af vores mange forretningsområder, hvor der ligeledes er mange forskellige spor. Det betyder at du kan komme til at assistere som både salgsspecialist, tilbudsskriver, product manager, konsulent, forretningsudvikler, supporter, forretningsspecialist, projektleder eller noget helt andet.

    Vi er selvfølgelig interesseret i at udbyttet af praktikopholdet i høj grad er givtigt for dig, derfor stiller vi gerne nødvendige ressourcer til rådighed, også i forhold til de krav der er givet fra dit studie. Praktikperioden vil som udgangspunkt være 4-6 måneder.

    Skal du til at skrive speciale, er der mulighed for at indgå i et specialesamarbejde med KMD.

    Som person
    Vi forestiller os at du er i gang med en universitetsuddannelse på kandidatniveau og forventer at du er visionær, ambitiøs og i stand til at tænke kommercielt. Desuden har du erfaring med at omdanne strategi til værdi for kunder.

    Du forstår at begå dig i et professionelt miljø og er hverken bange for at påtage dig mange forskelligartede opgaver eller at blive kastet ud på dybt vand. Du skriver og taler flydende engelsk og er blandt de bedste på din årgang.

    Sådan søger du
    Vi modtager gerne din ansøgning hvori du øverst noterer hvilken lokation du ønsker et samarbejde, perioden for praktik / specialesamarbejdet, din uddannelse samt en kort beskrivelse af dine faglige interesseområder.

    Vi ser frem til at høre fra dig.

    Vil du vide mere? 
    Har du uddybende spørgsmål, så kontakt Louise Sejersbøl Flensted på LFD@kmd.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Senge og hjælpemiddelservice til Danmarks Største Hospital

    Kunne du tænke dig at være med til at levere service i verdensklasse og sikre at sygeplejersker og læger på Danmarks største hospital er velforsynet med hjælpemidler og rene senge?

    Så har vi det perfekte studiejob til dig. Du bliver en del af et mindre weekendteam på 2-3 personer der tager imod bestillinger fra afdelingernes plejepersonale, hvorefter I henter/bringer samt vasker og rengør senge + hjælpemidler.

    Du skal arbejde hver anden weekend, både lørdag og søndag (i alt 15 timer ligeligt fordelt), enten i tidsrummet fra 06:00-14:00 eller fra 14:00-22:00. Der vil være weekendtillæg på alle timer.

    • Arbejdet er fysisk krævende, og der er nødvendigt med et højt arbejdstempo
    • Du vil blive oplært i at køre på sengeskubbere samt anvende det nyeste IT indenfor området
    • Du vil desuden få uvurderlig hands-on erfaring i service og en unik indsigt i hospitalsverdenen du kan bygge videre på

    Er du interesseret er der desuden mulighed for supplerende ansættelse i lignende arbejde på deltid (min.18 timer pr.uge) i dagtimerne med stor mulighed for merarbejde.

    Krav til Jobbet: Servicemindet, positiv, kan lide at arbejde meget selvstændigt og selvstændigt tage ansvar, kunne læse og skrive dansk, arbejdet kræver stor effektivitet, overblik og ikke mindst stabilitet.

    Ansøg på http://midtvask.dk/soeg-job/ og husk at anfør at det er Skejby Studiejob du søger.

     

    Vi ser frem til at høre fra dig.

     

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Internship atBestseller

    8000, Aarhus C

    As an intern in BESTSELLER, you participate in the work in the department at the same level as the rest of the team. Therefore, we are also able to consider you a future colleague. 

    When we evaluate an application for an internship, we focus on personal qualifications such as commitment, openness, and good cooperation skills. Of course, we also evaluate the applicant’s professional qualifications in relation to the relevant field of work. 

    All interns are evaluated individually, and the number and duration of internships vary according to the needs and future projects of the specific department. 

    To be considered for an internship, you must send an application and - preferably - a CV via the link at the bottom of the page.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Okt

    Vi har ændret vores navn fra Statoil til Circle K, og det er kun begyndelsen. Fra begyndelsen af maj måned i år vil tankstationer med navnet Statoil i Skandinavien skifte navn til Circle K, en efter en. Ændringen af navnet i Danmark vil tage omkring et år. Læs mere om vores navneændring her.

     

    Er du klar på et job som sælger og food-to-go kok?

    Du får udfordringer. Du får travlt. Du får en sjov hverdag i en butik, hvor vi også laver og sælger frisksmurte sandwich, burgere og meget mere. Og hvis du trives med høje forventninger om at skabe mersalg og gode resultater, så får du et spændende job. Du får også:

    Sammenhold: Vi har salgskonkurrencer, vi går ud sammen og har et godt samarbejde
    Et grundigt introduktions - og træningsforløb: Du bliver introduceret til butikken og processer og får derudover salgs- og servicekurser. Desuden har vi salgsmøder hver 6. uger
    Udviklingsmuligheder: Måske giver jobbet dig mod på at blive souschef, lederaspirant eller butikschef

    Vil du være med til at forberede og sælge vores nye fastfood-koncept?
    Vi har lanceret et nyt koncept, hvor vi sælger lækre burgere, frisksmurte sandwichs til vores kunder. Du skal både tilberede og sælge lækker fastfood, når kunderne bestiller. Det derfor en fordel, hvis du har erfaring med at tilberede fastfood, så det fremstår indbydende og lækkert. Du sætter hygiejne og egenkontrol i højsæde. Hvis ikke du allerede har et hygiejnebevis, sørger vi for at du får det.

    Du får en aktiv hverdag med mange forskellige opgaver. Du sælger vores varer til kunderne med fokus på at sælge op og skabe en god kundeoplevelse. Du hjælper med at fylde varer op, gøre rent og er med til at holde forpladsen flot.

    Er du mere sælger end ekspedient?
    Du synes, at det er sjovt at sælge og du motiveres af at lave mersalg til kunderne. I en butik, hvor vi er meget afhængige af hinanden er det vigtigt, at du bidrager til den gode teamånd ved at hjælpe dine kollegaer med opgaver og bidrager til, at vi når vores mål sammen.

    Du er altid imødekommende over for vores kunder. Du har et godt overblik og er opmærksom på, hvad der sker i butikken og hvordan du kan hjælpe kunderne.

    Vi har SafePay i vores butikker, og du kommer derfor ikke til at have med kontanter at gøre. Det betyder, at Statoils servicestationer har færrest røverier.

    Vi tilbyder et selvstændigt job med frihed under ansvar. I Circle K fokuserer vi meget på, at træne og udvikle vores medarbejderes faglige og personlige kvalifikationer. Vil du gøre karriere og er du ambitiøs og dygtig nok, er Circle K det helt rigtige sted at arbejde.

    Interesseret?
    Er du interesseret i et spændende job, så skynd dig at sende en ansøgning via linket ’Søg job’.

     

    Ansøgningsfrist: snarest

     

    Kontaktperson: Mirzet Helac

    Telefon: 97521522

     

     

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser