Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Hybrid Distribution søger salgskonsulenter til vores afdeling i Aarhus

    Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere?

    Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som fuldtidsansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

    Hybrid Distribution er Nordens førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige.

    Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os.

    Vi tilbyder:

    • Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater.
    • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
    • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
    • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
    • Mulighed for at tage weekendvagter.

    Vi forventer:

    • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
    • At du er god til at bruge dine taleevner.
    • At du er konkurrenceminded.
    • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

    Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning ved at klikke på nedenstående grønne ansøgningsknap.

    Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Hybrid Distribution søger salgskonsulenter til vores afdeling i Randers

    Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere?

    Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som deltidssansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

    Hybrid Distribution er Nordens førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige.

    Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os.

    Som deltidsansat skal du som minimum have 2 vagter af 3,5 time om ugen.

    Vi tilbyder:

    • Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater.
    • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
    • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
    • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
    • Mulighed for at tage weekendvagter.

    Vi forventer:

    • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
    • At du er god til at bruge dine taleevner.
    • At du er konkurrenceminded.
    • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

     

    Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning via den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor.

    Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Hybrid Distribution søger salgskonsulenter til vores afdeling i Randers

    Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere?

    Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som fuldtidsansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

    Hybrid Distribution er Nordens førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige.

    Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os.

    Vi tilbyder:

    • Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater.
    • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
    • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
    • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
    • Mulighed for at tage weekendvagter.

    Vi forventer:

    • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
    • At du er god til at bruge dine taleevner.
    • At du er konkurrenceminded.
    • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

    Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning ved at klikke på nedenstående grønne ansøgningsknap.

    Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Hybrid Distribution søger salgskonsulenter til vores afdeling i Aarhus

    Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere?

    Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som deltidssansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

    Hybrid Distribution er Nordens førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige.

    Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os.

    Som deltidsansat skal du som minimum have 2 vagter af 3,5 time om ugen.

    Vi tilbyder:

    • Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater.
    • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
    • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
    • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
    • Mulighed for at tage weekendvagter.

    Vi forventer:

    • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
    • At du er god til at bruge dine taleevner.
    • At du er konkurrenceminded.
    • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

     

    Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning via den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor.

    Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    2. Aug

    Jobbet er attraktivt, og derfor skal du ansøge med det samme, for at komme i betragtning.

    Bliver du udvalgt til at blive en del af vores dealer træningsprogram, vil du arbejde ulønnet i de første 2 uger under træningen, som vi bruger som en del af ansøgningsprocessen, for at se, om du har de færdigheder, der skal til for at få succes i jobbet i et Casino med internationalt miljø. Kendskab til poker er ikke et krav.

    Du får den eftertragtede træning som dealer/croupier, på spillene:

    • Ultimate poker
    • Texas hold´em og Omaha Poker

    Jobinterview forventes at være i uge 33.

    Træningen kører klokken 16.00 – 21.00 og forventes at finde sted i uge 34+35 i 2019, på Casino Munkebjerg.

    Du er:

    • Mindst 18 år
    • Gerne i gang med uddannelse
    • Har ren straffeattest
    • Ikke ludoman
    • Ikke registreret i registret over frivilligt udelukkende spillere (ROFUS)
    • Præsentabel, så du har en høj standard omkring påklædning, udseende og hygiejne
    • Diskret og diplomatisk
    • Effektiv
    • Detalje- og sikkerhedsorienteret
    • Serviceminded med stort S

    Jobbet er garanteret 8-12 timer pr. uge, hvor du arbejder om aftenen og ca. indtil klokken 03 om natten. Jobbet er fortrinsvis Man, Ons, Fre & Lør. Der kan dog være ekstra vagter på andre dage, samt flere dage i træk ved større events, samt mulighed for flere timer.

    Du får:

    • Et springbræt til en karriere i vores Casino kæde
    • Grundløn, feriepenge og pension
    • Sundhedsordning
    • En arbejdsplads med mange unge kollegaer
    • Fleksibel arbejdsplan

    Om Casino Munkebjerg

    Casino Munkebjerg var det første casino i Danmark, og bliver i dag brugt til store internationale turneringer. Derfor har vi store events, hvor TV Viasat og kendte pokerspillere kommer.

    Casino Munkebjerg ligger i naturskønt område tæt på Vejle Fjord. Der går ikke offentlige transportmidler forbi casinoet, så det er er en forudsætning, at du selv kan køre til og fra jobbet

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Jul

    Vi søger tekstforfattere til at hjælpe os med udarbejdelse af tekster til vores egne hjemmesider. Du har mulighed for at arbejde hjemmefra, og du bestemmer stort set selv, hvor meget eller lidt du har lyst til at arbejde.

    Arbejdet vil bestå i at skrive tekster om alt lige fra køkkenmaskiner til iphone covers, elektronik-produkter og meget andet.

    Vi forventer, at du kan skrive grammatisk korrekt og overholde de aftalte deadlines.

    Alle ansøgninger bedes sendes til HR@partnertekst.dk.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jul

    Souschef - Hasle

    8210, Århus V


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede
     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Maiken Sørensen på telefon 42120500, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede
     



    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Maiken Sørensen på telefon 42120500, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jul



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.