Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

     
    Del dine meninger - alle gør det! - Bliv medlem af YouGov og sæt en stopper for fake news!
     
    Kunne du tænke dig at sætte en stopper for fake news?
    Bliv medlem af YouGov i dag og del din mening!
     
    Mere end 6 mio. mennesker gør det, så hvorfor ikke dig? Bliv medlem i dag!
     
    Ved at deltage kan du være med til at sætte en stopper for fake news.
    Del dine meninger med YouGov og verden i dag!
     
    Tilmeld dig her!
     
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    7. Feb

    Hvad er det for en stilling?

    Vi søger en kandidat der har modet og lysten til at starte et karriereforløb op i salg. Du starter i rollen som Account Manager og når du har vist at du kan tage udfordringen op, kan du rykke videre i andre roller.

    Du er ikke alene. Du bliver en del af et team der står klar til at hjælpe dig og sparre med dig. Du har direkte kontakt til din Regionschef der kan guide dig og supportere dig i rollen. Du bliver en del af et struktureret mentorprogram der kan booste din udvikling og tage dig til næste skridt i Hilti.

    Din læring og udvikling er vigtig. Som en del af dit introduktionsprogram kommer du 4 uger til Manchester hvor du vil få træning og uddannelse i Hiltis produkter og salgsteknikker. Dette er et intenst forløb hvor du bliver klædt på til rollen som Account Manager i Hilti.

    Hvem er Hilti?

    Vi leverer produkter, teknologier, software og services til den globale byggesektor. I løbet af de sidste 75 år har vi opbygget et internationalt renommé baseret på stolte traditioner, nyskabende produkter og ekstraordinær service. Med mere end 29.000 ansatte i mere end 120 lande er der masser af muligheder for, at du kan udvikle dig og opbygge din karriere både nationalt og internationalt.

    Hvad involverer stillingen?

    Det er en rolle i salg, men ikke sådan som du kender det. Hiltis salg er baseret på rådgivende salg og ikke traditionelt telefonsalg. Rollen som Account Manager er en aktiv rolle hvor du skal ud og tale med kunder, demonstrere værktøj og sælge hypermoderne software.

    En salgsstilling i Hilti er en karrierestarter for dig der drømmer om at blive leder, produktchef eller administrerende direktør. Du vil lære flere områder at kende i Hilti når du skifter rolle eller afdeling undervejs i din karriere. Du vil hele tiden lære nye ting og udvikle dig personligt og fagligt.

    Hvad tilbyder vi?

    En stilling som Account Manager for dig der har en længere videregående uddannelse. Du over tid roterer i forskellige roller og dermed få kendskab til forskellige forretningsområder og afdelinger i Hilti. Du vil starte i rollen som Account Manager og når du har vist, at du kan tage udfordringen op som Account Manager og du har vist resultater, har du muligheden for at rykke videre til din næste rolle, enten i Danmark eller udlandet.

    Hos Hilti er karrieremulighederne mange. Det vigtigste er, at du har høje ambitioner om at udvikle dig og skabe en karriere.

    Hvorfor skal du søge stillingen?

    Hos Hilti er din personlige og faglige udvikling i fokus. Vi vil have fokus på din karriereudvikling fra din første arbejdsdag hvor vi sammen vil udarbejde en klar plan for din karriere. Du vil løbende blive tilbudt kurser og træning der kan booste dine kompetencer i jobbet.

    Kvalifikationer

    • Du har for nylig færdiggjort en kandidatuddannelse indenfor erhvervsøkonomi, economics, international business eller lignende,
    • Du har erfaring fra studiejob eller lignende
    • Stærke kommunikative og sociale kompetencer
    • Du er serviceminded, dedikeret og proaktiv
    • Ambitiøs efter at blive ved med at lære og udfordre dig selv
    • Du har en god forretningsforståelse
    • Du bor i København eller omkring Roskilde eller Køge

    Stillingen kræver, at du har et gyldigt kørekort. Der bliver stillet firmabil til rådighed.

    Ansøg stillingen ved at trykke på ”ansøg nu”.
    Medsend venligst CV og ansøgning på dansk, samt relevante dokumenter. Det er vigtigt du medsender en motiveret ansøgning, hvor du bl.a. tydeliggør din motivation for jobbet, dine karriereambitioner og hvad du kan bidrage med i Hilti.

    Vi afholder samtaler løbende så send hurtigst muligt din ansøgning og CV.

    Er du fristet til at søge – eller vil du vide mere? Så tjek hilti.dk/careers.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    ARE YOU LOOKING TO KICK START YOUR CAREER IN A COMPANY THAT BELIEVES IN INNOVATION AND SUSTAINABILITY? JOIN OUR GLOBAL GRADUATE PROGRAMME AND START UP ON A JOURNEY OF DEVELOPING YOURSELF PROFESSIONALLY AND PERSONALLY!

    TAILOR YOUR DEVELOPMENT JOURNEY

    As a Grundfos Graduate, you will be on fast track development. You will do this by exploring various parts of the Grundfos organisation, in different departments and at international locations. You will drive your 2-year development journey and receive world-class support in many forms such as having a mentor, a buddy and through structured planning, review and follow-up on personal and professional development. You will be challenged to expand your understanding, your global mindset and your network. Our global programme is designed to meet your ambitions and transform your curiosity into action. When you join Grundfos, you become part of our brand and our shared commitment to making a difference in the world.

    THE JOURNEY

    Through the 2-year journey in Grundfos, we will constantly focus to unfold your talents and personal development. You will be part of a global organisation where you can start in different functions based on your previous education and your aspiration. You will join projects with strong-driven teams with impactful experiences. You will go through 4 rotations, each with 6 months period, where the third rotation will be abroad. The first rotation will be linked to your education, and that could be within Engineering and Digitalisation area, Supply Chain and Operations, Finance, Business, Sales, HR or Service. Thereafter, you will have opportunities to engage with different functions in Grundfos for your next three rotations, to enlarge your business understanding. In Grundfos, a truly global organisation, we fully support your development and provide a successful navigation in the organisation. You will gain not only experiences, but also functional skills, and network through exposure.

    WHAT YOU NEED TO APPLY

    • Master’s degree You have graduated or about to graduate from your master’s degree with relevant discipline, include (but are not limited to) Business, Engineering, Supply Chain, Operations, Data or Computer Science, Mathematics, Finance, HR or similar.
    • Competencies
      • You are passionate, curious, a strong collaborator, eager to develop and interested to work across disciplines.
      • You have the ability to create a strong impact with excellent communication and interpersonal skills.
      • You have a strong analytical competency with digital and customer-centric mindset and flair for technology and digitalisation.
      • You must be a strong communicator with excellent English language skill (Danish is not required).
    • International outlook and mindset
      • You have international experience outside of your home country, such as study or project abroad, volunteer work or longer travels.

    YOU MUST ATTACH YOUR CV, COVER LETTER, AND ACADEMIC RECORDS IN ENGLISH BEFORE SUBMITTING YOUR APPLICATION.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    8. Mar

    Do you want to gain in-depth knowledge of Brand & Product? Want to continue learning, and develop personally and professionally? How about building an international network? And experiencing the ECCO world across multiple locations globally?
     
    ECCO is looking for an ambitious international NextGen (trainee) for a career track in our Kids business unit, for a unique opportunity to kickstart their career in our global company. As a NextGen on this commercial track you will learn about and be a part of the development of the shoe collection, gain commercial insight and work on developing sales to meet our ambitious global growth plans for this product segment. As an ECCO NextGen you will be given the opportunity to prove your natural leadership skills both during and beyond the programme.
     
    JOB PROFILE:
    • Product management (concept creation, design briefings, range building, collection launches)
    • Merchandise management (range analyses, range planning)
    • Integrate Big Data into collection development
    • Research and Development (prototyping, construction, testing, costing)
    • Production (shoe production and tannery)
    • Sales in HQ (sales strategy, sales controlling)
    • Regional Kids sales (operations in the markets, execution of strategy in markets, training, selling, POS support)
    • Marketing (strategy, concept creation, go to market concepts, sell out material development, visual merchandising)
    • Finance (controlling, reporting)
    • Project Management
    QUALIFICATIONS AND WORK EXPERIENCE:
     
    If you are our future ECCO NextGen, you
    • Have a minimum high school education up to Master degree level
    • Must have retail or wholesale experience and a genuine passion for providing great customer service
    • Are ambitious and hard-working, with a mature business approach
    • Are quality oriented and results driven with good problem solving skills
    • Thrive on challenges. You enjoy having many things to do at the same time and working in a regularly changing environment in an autonomous role
    • Have a natural flair for creative solutions – great ideas and innovation come naturally to you and you’re not afraid of putting forward your suggestions
    • Are proactive and feel comfortable with a wide range of challenges and demonstrate responsibility
    • Are a team player, with passion for retail and fashion, and a real passion for kids products
    • Possess a global mindset and are willing to not only travel during the programme, but be open to be based abroad in the mid to long term
    • Have excellent command of oral and written English. Knowledge of other languages is a distinct advantage
    WE OFFER:
     
    Come walk the world with us!On the 2 or 3 year NextGen Programme you will experience a professional playground of global job rotations, becoming leather and shoe makers, gaining exposure to our retail organisation, learning from inspirational colleagues and a mix of on-the-job and structured learning. Under the guidance of key leaders, we will offer ongoing support to aid your career development and advance your skills, as you grow into ECCO’s next generation of leaders and specialists.Whether you work with Finance, Sales, Product, Digital or IT, we are all one family with at least two things in common - passion for what we do and a drive to achieve the very best. This passion and drive is what characterises ECCO and what makes us a successful global company. At ECCO, we invest in our people. We provide our employees with ongoing opportunities for professional training and development, constant challenges and internal mobility in a global network. With over 20,000 employees from over 60 nationalities, we offer this unique opportunity to become an ECCO NextGen and be fully immersed in our genuine multinational business that encompasses a rich mix of cultures, languages and backgrounds.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    8. Mar

     
    Do you want to gain in-depth knowledge of Category Management? Want to continue learning, and develop personally and professionally? How about building an international network? And experiencing the ECCO world across multiple locations globally?
    ECCO is looking for an ambitious international NextGen (trainee) for a career track in our Category Management teams (Mens or Women’s division), a unique opportunity to kickstart their career in our global company. As a NextGen on this career track you will work in close collaboration with designers, R&D, production and Global Sales units, to develop and maintain a strong commercial collection. You will be a part of the development of the shoe collection, gain commercial insights and work on developing sales to meet our ambitious global growth plans for different product segments.
    JOB PROFILE:
    • Be an integral part of the team involved in concept creation through to production and launch
    • Range selection including range building, planning and analysis
    • Support the collection development process in terms of segments, price set up, delivery windows, collection size, silhouettes and ongoing vs new segments
    • Involvement in HQ sales strategy and controlling, as well as Regional Sales operations
    • Work closely with Marketing (strategy, concept creation, go to market concepts, sell out material development, visual merchandising)
    • Involvement in financial aspects relating to the range/collection (controlling, reporting, price management)
    • Key international stakeholder management
    QUALIFICATIONS AND WORK EXPERIENCE:
    If you are our future ECCO NextGen, you
    • Have a minimum high school education up to Masters degree. A commercial/sales background is preferred
    • Must have relevant retail or wholesale experience, and a passion for retail and fashion
    • Can work independently, but also enjoy working in groups and leading the way if necessary. A desire to move into a leadership position beyond the programme is essential
    • Are a proven networker and relationship builder
    • Are quality oriented and results driven with proven problem solving skills
    • Thrive on challenges. You enjoy having many things to do at the same time and working in a regularly changing environment in an autonomous role
    • Possess a global mindset and are willing to not only travel during the programme, but be open to be based abroad in the mid to long term
    • Have excellent command of oral and written English. Knowledge of other languages is a distinct advantage. We are especially interested in Japanese, Korean and Chinese
    WE OFFER:
    Come walk the world with us!On the 2 or 3 year NextGen Programme you will experience a professional playground of global job rotations, becoming leather and shoe makers, gaining exposure to our retail organisation, learning from inspirational colleagues and a mix of on-the-job and structured learning. Under the guidance of key leaders, we will offer ongoing support to aid your career development and advance your skills, as you grow into ECCO’s next generation of leaders and specialists.Whether you work with Finance, Sales, Product, Digital or IT, we are all one family with at least two things in common - passion for what we do and a drive to achieve the very best. This passion and drive is what characterises ECCO and what makes us a successful global company. At ECCO, we invest in our people. We provide our employees with ongoing opportunities for professional training and development, constant challenges and internal mobility in a global network. With over 20,000 employees from over 60 nationalities, we offer this unique opportunity to become an ECCO NextGen and be fully immersed in our genuine multinational business that encompasses a rich mix of cultures, languages and backgrounds.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Du må gerne skrive til os

    Fandt du ingen ledige job der passer til dine kvalifikationer og ønsker? Så er du meget velkommen til at sende en uopfordret ansøgning til os.

    Vi gemmer din ansøgning

    I emnefeltet i din e-mail beder vi dig skrive det arbejdsområde, du søger indenfor. Vi gennemgår løbende ansøgningerne og kontakter dig, hvis der inden for 4 måneder kommer en stilling, som passer til dine kvalifikationer.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    De bedste hilsener

    Løgismose Meyers HR

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Feb

    We are always looking for talent to join Epinion. 

    If you are interested in working at Epinion and there are no active openings, you are welcome to send us your unsolicited application.

    Please apply by uploading your CV and application (1 page). Both CV and application may be written in either Danish or English as you prefer.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    En elevuddannelse i Matas giver dig en dagligdag med stor kontakt med mange mennesker, spændende udfordringer og ansvarsfulde opgaver.

    Som materialist elev får du en verden af muligheder. Hvad enten du brænder for kosmetik, sportspleje, helsekost eller og/butiksdrift – så har vi en plads til dig, hvis du vil være blandt de dygtigeste til salg og service.

    Et af de vigtigste krav til dig er, at du kan lide daglig kontakt med andre mennesker. For service, imødekommenhed og rådgivning er en væsentlig del af hverdagen i en Matas butik.

    Uddannelsen

    Elevtiden i Matas er 2 år. Det er hovedforløbet til uddannelsen som Salgsassistent med profil som Materialist.

    Adgangskrav

    For at få adgang til hovedforløbet som Salgsassistent med profil (Materialist), skal du have bestået et grundforløb.

    Følgende grunduddannelser er adgangsgivende til uddannelsen som materialist:

    • EUX
    • EUD - Detail linjen
    • HHX
    • STX, HF eller HTX (+ 5 ugers EUS forløb og bestået grundforløbsprøve til detailhandelsuddannelsen)
    • HG – Det 2-årige merkantile grundforløb til detailhandelsuddannelsen
    • HGV
    • HGS

    Elever med anden skolebaggrund kan få foretaget en realkompetencevurdering i forhold til adgangskravene på den lokale handelsskole.

    * Grundforløb inden for detailhandelsuddannelsen med følgende grundfag:

    • Dansk på C-niveau
    • Engelsk på C-niveau
    • Erhvervsøkonomi på C-niveau
    • Afsætning på C-niveau
    • Informationsteknologi på C-niveau

    Eleven skal desuden have bestået Grundforløbsprøven i detailhandel.

    Oplæringsansvarlig

    Hver elev har en oplæringsansvarlig i butikken, som er uddannet materialist eller har arbejdet indenfor området i mere end fem år. Din oplæringsansvarlige følger og hjælper dig under hele din uddannelse. Men vi lægger ikke skjul på, at vi forventer, at du selv tager ansvar for din egen læring i såvel elevtiden som efter

    Program for uddannelsen

    Alle elever får tilbud om et introduktionskursus, som introducerer dig til uddannelsen, Handelsfagskolen i Skåde, til "Matas verdenen" og den historie, der ligger bag.

    For at sikre læring imellem skolemodulerne og træningen i butikken får du stillet nogle e-learning opgaver mellem skolemodulerne. Du skal her besvare forskellige spørgsmål og lave praktiske opgaver i butikken.

    På skoleopholdene arbejder I med følgende faglige områder:

    • Detailhandel
    • Butiksdrift
    • Kend din krop
    • Helsekost
    • Håndkøbsmedicin
    • Kemi og miljø
    • Idé, koncept og salg
    • Forberedelse til fagprøve

    Fagprøve

    Til fagprøven skal du vise, at du mestrer både teori og praksis i butikken.

    Efter uddannelsen

    Når du er færdig som elev i Matas, er du uddannet Salgsassistent med profil som Materialist. Der er gode muligheder for job i Matas efterfølgende, ligesom du kan vælge at læse videre og kombinere din materialistuddannelse med yderligere faglige kompetencer.

    Skolen i Skåde

    Størstedelen af din uddannelse foregår via dit daglige arbejde i Matas butikken. Men du skal også på fem skoleophold af hver 14 dages varighed på Handelsfagskolen, der ligger i naturskønne omgivelser i Skåde Bakker syd for Århus.

    Opholdene på Handelsfagskolen i Skåde giver dig rig lejlighed til at opbygge et solidt netværk med de andre Matas elever. Både undervisningen og ikke mindst samværet om aftenen er en vigtig del af din karrierestart i Matas.

    Derudover er der under skoleopholdene adskillelige muligheder for at dyrke sport i de naturskønne omgivelser eller at tage i motionscenter eller i biografen i Aarhus.

    Skolen i Skåde tilbyder mange forskellige elevuddannelser inden for detailhandel såsom møbelhandel, blomsterdekoratør, skohandler, lædervarer og mange flere. Se videoen nederst på siden og hør mere om hvad skolen kan tilbyde dig.

    Du kan også læse mere om skolen og andre praktiske oplysninger på Handelsfagskolens hjemmeside.

    Læs mere
Sortér efter

Studiejob Roskilde

Studiejob i Roskilde kan du finde via denne jobportal, hvis du går på Roskilde Universitet eller en af de andre uddannelsesinstitutioner i Roskilde.

Her har vi valgt at fokusere på både på studierelevante job, og ledige job til studerende over 18 år, der søger job som ufaglært.

Med andre ord, så er der ledige deltidsjob til dig, som er studerende og søger et godt fritidsjob til at supplere din SU – eller dig, hvor fagligheden i jobbet er et vigtigt supplement til dit studie.

Selvom du ikke nødvendigvis bor i Roskilde, men pendler den halve time fra København til Roskilde hver dag, så kan du med fordel søge et studiejob i Roskilde. Derved har du en stor fordel, hvis du på sigt vælger at flytte fra de dyre kvadratmeter priser i København til det Roskilde, som er en billigere by for studerende at bo i.

Søger du et bachelor job, eller ønsker du at blive en del af et graduate program, så kan denne jobportal for studerende også være et godt sted at starte din søgning.

Studiejob Roskilde over 18

Når du søger et studiejob i Roskilde og er over 18 år, så arbejder du rent lønmæssigt på lige vilkår med andre ufaglærte, der lige er kommet ind på arbejdsmarkedet. Dit lønniveau ligger derfor rimelig fast.

Det er ikke usædvanligt, at man i et studiejob kan få cirka 130 kroner i timen. Er du IT-studerende kan din løn godt være lidt højere, da der er stor efterspørgsel efter studerende med IT færdigheder. Så læser du eksempelvis: Informatik eller datalogi på RUC, så kan dette være en god nyhed for dig.

Når du er over 18 år, så må du både arbejde om natten og i weekenden. Af to gode grunde, kan det være en god idé, specielt, hvis der er tale om natarbejde i weekenden:

  • Det går alt andet lige ikke ud over dine studier i hverdagene
  • Det er let at arbejde mange timer på få udvalgte dage, så du hurtigt tjener nogle gode penge

Men uanset hvad, så anbefaler de fleste universiteter, at du har et studiejob, hvor du maksimum arbejder 15 timer pr. uge. Dette er for at dit studiejob ikke skal gå ud over din studieforberedelse. For det kan godt være, at du ikke har så mange forelæsninger pr. uge, men de fleste studerende har brug for en del tid til forberedelse.

Så ideelt set, så finder du et studiejob i Roskilde, hvor du enten bor, eller gerne vil bo – samtidig med, at du har et godt studieliv på RUC eller en af de andre uddannelsesinstitutioner i Roskilde. Du ønskes alt det bedste for din søgning efter et godt studiejob.

loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.