Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    26. Jun

    Få job ved Din eCigaret ApS - vi søger fuldtids ungarbejdere

    Vores fortsatte vækst gør at vi har rygende travlt og vi søger derfor medarbejdere mellem 15 og 17 år til vores lager.
    Vær opmærksom på at arbejdstiden gør at dette job ikke er et job du kan besidde ved siden af din skolegang.
    Jobbet er ikke et tidsafgrænset sommerferiejob. Vi søger en der ønsker at blive en fast del af vores team - også efter sommerferien.  

    Har du brug for en pause fra skolen/studiet?

    • Stillingen er timelønnet
    • 25-37 timer pr. uge i tidsrummet 9-16.30
    • Vi er fleksible med antallet af timer ift. dine behov og ønsker
    • Jobbet indebærer 2-4 weekendvagter hver måned
    • Ideel opstart er 1. juli (eller tidligere)

    Arbejdsopgaver:

    •  Pakke og afsende ordrer
    •  Udpakning af varer
    •  Opfylde og optælle lager
    •  Håndtering af pap og affald
    •  Rydde op og holde lageret pænt

    Det vi forventer af dig:

    •  Du er mødestabil
    •  Du er ærlig
    •  Du er god til at tage ansvar, er grundig og kan arbejde selvstændigt
    •  Du kan skabe systemer, orden og har overblik
    •  Du er ikke bange for at tage fat og arbejde effektivt
    •  Du er mellem 15 og 17 år


    Du vil blive grundigt oplært i dine arbejdsopgaver og vil altid have andet personale omkring dig til at hjælpe dig når det bliver nødvendigt. Arbejdet kræver ingen kendskab til e cigaretter. Besøg vores hjemmeside her: https://www.din-ecigaret.dk

    Vi beder dig i din ansøgning angive:

    • Navn, fødselsdato og gerne CV
    • Beskrivelse af dig selv
    • Eventuel erfaring fra tidligere jobs
    • Hvorfor du godt kunne tænke dig arbejdet

     

    Om Din eCigaret:

    Din eCigaret ApS er en af de førende forhandlere af e-cigaretter i Danmark. Vi har hovedkontor og lager på Vesterbro i København samt en fysisk butik inde i Klareboderne i hjertet af København. I 2019 og 2020 modtog vi Børsens Gazellepris.

    Send din ansøgning til: job@din-ecigaret.dk

     

    Deadline for ansøgning:

    Så hurtigt som muligt, da vi løbende gennemgår ansøgninger og indkalder til samtale. Seneste frist er d. 15.06.2021.

    Alle ansøgninger bliver taget i betragtning, alle vil modtage svar senest 30.06.2021 og alle vil blive behandlet efter gældende GDPR lovgivning. 

    Vi ser frem til at høre fra dig. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    2. Jul

    Hos Brd. Klee A/S i Albertslund har vi rigtig travlt. Der er mange varer der skal modtages, pakkes og forsendes.

    Teamet på vores lageret består af ni engagerede og dygtige lagermedarbejdere. 

    Vi søger en selvstændig sommerferievikar med sans for orden, systematik og effektivitet. Som person må du gerne være åben, udadvendt og omhyggelig med de ting du beskæftiger dig med.

    Arbejdsopgaverne vil bl.a. omfatte:

    Plukke og pakke kundeordre

    Optælling

    Arbejstiden er mandag til torsdag kl. 9.45 til 18.00 og fredag kl. 10.00 - 16.30.

    Det er en fuldtidstilling og er fra nu af til og med den 31.08.2021.

    Besøg evt. vores hjemmeside på www.klee.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    2. Jul

    Hjælp til vores hjemmeside/webshop

    Synes du at IT er det letteste i verden og har du lyst til at hjælpe os med at holde vores hjemmesider ajour, så tøv ikke med at kontakte os.

    Vi mangler en der kan hjælpe os med at oprette varer på vores 2 hjemmesider, rette priser, uploade billeder m.v. 

    Du vil blive lært op i det system vi benytter, så du vil altid have hjælpen tæt på, hvis du skulle få brug for det.

    Er du frisk på udfordringer, så kan der med tiden komme nye og andre opgaver til, hvis du har mod på det.

    Er du en"haj" kan du måske også være med til at styre vores SOME opslag.

    Vi sidder 2 på kontoret i Smørum, hvor du også skal sidde.

    Din arbejdstid ligger mellem 8 - 16, fredag 8 - 14 - du bestemmer selv.
    Vi kan love dig min. 8 timer om ugen.

    Lønnen taler vi om.

    Send os et par ord om dig selv - hvem du er- hvad du kan - og hvorfor vi skal ansætte dig.

    Så kontakter vi dig for en samtale.

     Glæder os til at høre fra dig.

    Gaspejsebutikken
    Skebjergvej 33
    2765 Smørum
    3042 0001 - Lone Friis

    Læs mere
  • Job_listing_image

    3. Jul

    Er du under uddannelse eller har sabbatår nu/meget snart, og har du lyst til at være en del af et digitalt mediehus i fremgang, kan BehrentzMedia være din nye arbejdsplads.

    Vi søger en profil, der kan stå inde for følgende.:

    Faglige kompetencer:

    • Du har kendskab til online kampagner på nettet og gerne lidt html.
    • Du er vant til at arbejde med tal, og har evner for dette
    • Du er god til at analysere tal i Excel
    • Du er god til Powerpoint
    • Du har gode kommunikationsevner, skriftligt så vel som mundtligt.

    Personlige kompetencer:

    • Du er en teamplayer og du arbejder struktureret med dine arbejdsopgaver.
    • Du er god til engelsk i skrift og tale.
    • Du er altid klar til at yde en ekstra indsats, og du støtter op om nye og nuværende kollegaer.
    • Du bidrager med en positiv holdning til afdelingen.

    Om BehrentzMedia

    BehrentzMedia er et digitalt mediehus i en positiv udvikling, hvor du skal være forandringsvillig og klar til at kunne præge og strukturere din egen hverdag.

    Der arbejdes i en uformel tone, hvor humor er et naturligt element af hverdagen, samt fleksibel mulighed for at arbejde hjemmefra.

     

    Stillingen er et studiejob eller sabbatår job med ugentlige timer fra 25 – 37.

     

     

    Ansøgningsfrist

    Send din ansøgning til hl@behrentzmedia.dk med emnefeltet ”Kampagnekoordinator”.

    Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Henrik Løwe på tlf. 20 10 56 82.

     

    Ansættelse sker hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende, og processen afsluttes, når den rigtige kandidat er fundet.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.
     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    * Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver 
    * Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    * Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    * Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    * Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede 
     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar. 

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    * Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    * Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    * Har en venlig og professionel fremtoning
    * Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    * Har overblik og fokus på detaljen 
    * Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp
     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef. 

    Som souschef i Lidl får du: 

    * En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    * Branchens bedste sammenhold
    * Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    * Attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distrikt Chef Stefan Walther Sørensen på telefon 42 12 06 00, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.
     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    * Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver 
    * Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    * Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    * Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    * Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede 

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar. 

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    * Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    * Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    * Har en venlig og professionel fremtoning
    * Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    * Har overblik og fokus på detaljen 
    * Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef. 

    Som souschef i Lidl får du: 

    * En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    * Branchens bedste sammenhold
    * Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    * Attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distrikt Chef Rasmus Jensen på telefon 42 12 06 40, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    •     Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    •     Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    •     Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    •     Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    •     Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    •     Har en venlig og professionel fremtoning
    •     Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    •     Skaber gode kundeoplevelser
    •     Har overblik og fokus på detaljen
    •     Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1.     En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2.     Branchens bedste sammenhold
    3.     Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4.     Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5.     Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Magnus Jønsson på telefon 42 12 06 16, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
Sortér efter

Studiejob i København

Studiejob i København og hovedstadsområdet kan være en udfordring at finde, selvom mange virksomheder har valgt at lægge deres hovedsæde i København eller Storkøbenhavn. Udfordringen er, at der er så mange universiteter, så virksomhederne kan i høj grad vælge og vrage imellem de studerende, der søger et studierelevant job.

Værst ser de ud for eksempelvis de studerende, som læser kommunikation. Både fordi, at der er som mange kommunikationsstuderende, men også fordi, at mange de studiejobs, som findes hos mediebureauerne ikke kræver den store viden, ud over hvordan de sociale medier fungerer.

Tænk derfor lidt bredere, end du måske ellers gør. Tænk i muligheder i stedet for begrænsninger. Det kan være, at du kan få et studiejob i en mindre virksomhed, som måske ikke har så stærkt et navn i branchen. Derimod kan du være heldig at få et mere interessant studiejob, da du får lov til at lave en lang række forskellige ting.

Studiejob løn

Løn er ikke alt, men det kan have betydning. Du bliver ikke hovedrig af at have et studiejob, men studiejobbet kan bane vejen for dig, for at få et godt CV, og dermed en af grundstenene til at du får en god karriere, og dermed også en god løn på sigt.

Et studiejob i København vil alt andet lige ligge omkring de 125 kr. i timen. Der er ingen formelle aftaler indenfor studiejob, så timelønnen kan afhænge af udbud og efterspørgsel. Dog vil de fleste studiejob være for unge, der er over 18 år, så det vil afspejle i din løn.

Ledig studiejob København

Når du søger: Ledig studiejob i København, eller Storkøbenhavn, så vær indstillet på, at du skal søge en del stillinger – både via jobopslag, men også uopfordret. De ledige studiejob kan du eksempelvis finde via Studiejob-danmark.dk. Her kan du også vælge at få en gratis jobagent, så du får automatisk besked, når der er et nyt og ledigt studiejob i København eller en af forstæderne.

Er du allerede studentermedhjælper, kan du måske også hjælpe en anden studerende ind i din virksomhed. Enten fordi, at du kan se, at I mangler arbejdskraft, eller fordi, at du stopper i dit studiejob, da du enten vil koncentrere dig om dit studie, eller reelt er blevet færdig som bachelor eller kandidat.

Nogle unge, som er færdige med deres studie, fortsætter i deres studiejob, indtil de har fundet et godt fuldtidsjob. Ønsker du at gå den vej, så kan du have glæde af at kontakte din a-kasse, så du ikke konflikter i forhold eksempelvis din mulige ret til dagpenge.

loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.