Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    13. Jul

    Piccoline & Office Assistant

    2100, København Ø

    We are looking for an organized, service-minded and independent new colleague to take on the fulltime position as Piccoline & Office Assistant at our office in Copenhagen.

    Your primary responsibilities are to assist the Personal Assistant with maintaining a well-functioning office environment.  This includes, but is not limited to:

    ·         Responsible for the smooth and neat running of the office by coordinating with external suppliers (e.g. lunch provider, landlord, cleaning) and purchasing office supplies.

    ·         Responsible for setting up lunch when delivered and for cleaning the kitchen afterwards.

    ·         Booking flights and hotels for colleagues travelling to other offices or for client visits.

    ·         Assisting Finance settling Mastercard statements

    ·         Welcome guests to the office

    ·         Setting up meetings with water, coffee ect.  

    Your daily work will include a variety of assignments and you thrive with this, and regardless of the task you take it on with the same positive attitude.  When your daily tasks are done, and if you have time, it is possible to assist with assignment within your professional interest. You are:

     ·         Organized, detail oriented and thorough

     ·         Independent, proactive and good at taking initiative

     ·         Service minded and social

     ·         Flexible, in terms of shifting focus when priorities change

     ·         Fluent in English – both written and verbal

     ·         Have studied or worked abroad

    We offer you a unique insight into the daily operation of an international company which makes this an ideal opportunity for you to get some work experience before you decide on your future studies.

    You will become part of a successful and award winning company within the FinTech industry with offices in Copenhagen, London, Hong Kong, Tokyo and Singapore. Our colleagues in London offer online trading whereas the Copenhagen office primarily focuses on technology and software development.  Our Copenhagen office is based on AmerikaKaj, Østerbro, where you will share office with 26 colleagues. On a daily basis we have a much focused working environment and we get well along with regular Friday bars and other offsite events. 

    Start date as soon as possible

    We are looking forward to receiving your application and resume (in Danish or English) at deg@cfhcompany.com no later than June 30th 2019.

    For more information see www.cfhgroupcompanies.com and www.cfhclearing.com  

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Hybrid Distribution søger salgskonsulenter til vores afdeling i Vanløse

    Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere?

    Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som fuldtidsansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

    Hybrid Distribution er Nordens førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige.

    Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os.

    Vi tilbyder:

    • Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater.
    • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
    • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
    • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
    • Mulighed for at tage weekendvagter.

    Vi forventer:

    • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
    • At du er god til at bruge dine taleevner.
    • At du er konkurrenceminded.
    • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

    Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning ved at klikke på nedenstående grønne ansøgningsknap.

    Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Hybrid Distribution søger salgskonsulenter til vores afdeling i Vanløse

    Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere?

    Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som deltidssansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

    Hybrid Distribution er Nordens førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige.

    Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os.

    Som deltidsansat skal du som minimum have 2 vagter af 3,5 time om ugen.

    Vi tilbyder:

    • Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater.
    • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
    • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
    • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
    • Mulighed for at tage weekendvagter.

    Vi forventer:

    • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
    • At du er god til at bruge dine taleevner.
    • At du er konkurrenceminded.
    • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

     

    Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning via den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor.

    Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Jun

    Brænder du for at servicere kunder på et højt niveau og give dem en god oplevelse når de handler.

    Har du lyst til selv at byde ind på dine vagter og derved selv kunne bestemme over, hvor mange timer du arbejder om ugen - dog min. 8 timer gns. om ugen og gerne mere.

    Jobbet

    • Du er en effektiv og entusiastisk sælger ved kassen og kan navigere i et miljø med mange forskellige love og regler.
    • Du yder excellent kundeservice
    • Du formår - gennem god kontakt med kunden - at skabe mersalg ved kassen.
    • Du er omhyggelig og detaljeorienteret samt har god talforståelse, idet du i hverdagen har med mange forskellige valutaer og rejsedokumenter at gøre.

    Din profil

    • Som person er du udadvendt, har let til smil, -  også selvom du har travlt.
    • Du arbejder selvstændigt, og indgår naturligt i et internationalt team med kollegaer fra mange forskellige kulturer.
    • Du er fleksibel og forandringsparat og har udholdenhed til at håndtere en til tider hektisk hverdag.
    • Du kan arbejde på skiftende arbejdstider alle ugens dage i tidsrummet kl. 22:00 til 06:00. Arbejdstiden kan variere fra 3 til 8 timer pr. Arbejdsdag.
    • Du taler engelsk på et højt niveau og kan du flere sprog er det kun en fordel.


    Vi tilbyder
    Vi kan tilbyde en spændende stilling i et internationalt salgsmiljø med gode kolleger.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Jul

     
    Del dine meninger - alle gør det! - Bliv medlem af YouGov og sæt en stopper for fake news!
     
    Kunne du tænke dig at sætte en stopper for fake news?
    Bliv medlem af YouGov i dag og del din mening!
     
    Mere end 6 mio. mennesker gør det, så hvorfor ikke dig? Bliv medlem i dag!
     
    Ved at deltage kan du være med til at sætte en stopper for fake news.
    Del dine meninger med YouGov og verden i dag!
     
    Tilmeld dig her!
     
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jun

    Er du venlig og imødekommende? Trives du med mange mennesker omkring dig brænder for at give kunden er god oplevelse? Så er det måske dig, som skal være Kasseassistent i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst ,og lige nu har vi brug for en dygtig og serviceminded Kasseassistent.

    Nøglepersonen for BAUHAUS’ kunder

    Kundeservice og kasselinien er både første og sidste stop for kunden og derfor bliver din primære opgave som Kasseassistent at sætte kunden i fokus og sørge for at de for en god oplevelse, så vi sikre de kommer igen.

    Dine opgaver som Kasseassistent vil bl.a. bestå af at:

    • Byde kunderne velkommen og servicere dem med et smil på læben

    • Sikre korrekt og hurtig indscanning ved kasselinien

    • Tilbyde kunderne mersalgsprodukter ved særlige kampagner

    Positiv udstråling og hurtige hænder

    Din baggrund er ikke så afgørende, men det vigtigt at du er fyldt 18 år. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring indenfor detailhandel.

    Som person er du:

    • Kundeorienteret og forstår at prioriterer dette meget højt

    • Venlig, smilende og meget imødekommende

    • Effektiv med hurtige hænder

    • Serviceminded og formår at give kundeservice, som frembringer både smil og tak hos kunden

    • God til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    • En god samarbejdspartner for dine kolleger og altid er klar til at give en hjælpende hånd

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Kasseassistent vil du få et udfordrende, krævende og foranderligt job, da kæden er under konstant udvikling og du bliver samtidigt en del af en dynamisk og moderne virksomhed. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du meget velkommen til at kontakte Souschef Dennis Daugaard på 59400781.

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    12. Jul

    Servicemedarbejder u.18 // Lyngby

    2800, Kongens Lyngby

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring gøre rent samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.


    Kort sagt: Du brænder for at give vore gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger


    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Restaurantchef, Eddie Ivanian på mail: 41997426@sunset-boulevard.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    14. Aug

    Kan du lide at møde nye mennesker? 
    Er du klar til at have det sjovt og blive udfordret? 
    Vil du udvikle dine kommunikations- og salgsfærdigheder? 
     
    Så er du måske vores nye promoter. 
     
    Verdens største uafhængige børneorganisation, Red Barnet, leder efter nye promotere fra hele landet. Du vil være en vigtig del af vores team og være med til at skabe de bedste omstændigheder for verdens børn. 
     
    "Relief work does not consist entirely in wearisome appeals... it has its moments of enchantment, its adventures, its unexpected vistas into new worlds." 
    –Eglantyne Jebb, grundlægger af Red Barnet, 1919 
     
    Hver dag vil byde på noget nyt, og du vil hele tiden blive udviklet på både det personlige og professionelle plan. Din arbejdsplads varierer fra dag til dag – på gaden, til events, i storcentre, på festivaler – så vel som i parker! Alle de steder hvor du har mulighed for at inspirere folk til at blive medlemmer af Red Barnet og støtte vores sag. 
     
    Hvad tilbyder vi dig: 
    • Professionel udvikling igennem vores fundraiser-uddannelse som lærer dig kommunikations- og salgsfærdigheder 
    • En god stabil løn, med mulighed for lønforhøjelse alt efter dine resultater 
    • Et internationalt og spændende team, med fokus på det gode sammenhold 
    • En sjov arbejdsplads med sociale arrangementer, konkurrencer og teamwork 
    Hvad forventer vi af dig: 
    • At du altid arbejder på at levere det bedste resultat med den bedste attitude 
     
    Så hvis du er klar til... 
    • At kæmpe for verdens børn 
    • Lære og udvikle nye færdigheder 
    • Blive udfordret til at prøve nye ting 
    • Møde nye mennesker 
     
    Så vil vi have dig på vores hold! 
     
    Send os din kontaktinformation, så inviterer vi dig til vores fundraising try-out. 
     
    Vi har mulige vagter på vores dagshold fra 10:00-17:00 mandag til fredag, og på vores aftenhold fra 16:00-19:00 mandag til torsdag – plus lørdag fra 10:30-16:00. Vi har base i København. 
    Løn fastlægges efter kvalifikationer iht. gældende overenskomst mellem Red Barnet og AC-organisationerne og Handels- og Kontorfunktionærernes Forbund.  
     
    Spørgsmål om stillingen
     
    Katrine Dyrelund Rasmussen 
    Acquisition Specialist
    Læs mere
Sortér efter

Studiejob i København

Studiejob i København og hovedstadsområdet kan være en udfordring at finde, selvom mange virksomheder har valgt at lægge deres hovedsæde i København eller Storkøbenhavn. Udfordringen er, at der er så mange universiteter, så virksomhederne kan i høj grad vælge og vrage imellem de studerende, der søger et studierelevant job.

Værst ser de ud for eksempelvis de studerende, som læser kommunikation. Både fordi, at der er som mange kommunikationsstuderende, men også fordi, at mange de studiejobs, som findes hos mediebureauerne ikke kræver den store viden, ud over hvordan de sociale medier fungerer.

Tænk derfor lidt bredere, end du måske ellers gør. Tænk i muligheder i stedet for begrænsninger. Det kan være, at du kan få et studiejob i en mindre virksomhed, som måske ikke har så stærkt et navn i branchen. Derimod kan du være heldig at få et mere interessant studiejob, da du får lov til at lave en lang række forskellige ting.

Studiejob løn

Løn er ikke alt, men det kan have betydning. Du bliver ikke hovedrig af at have et studiejob, men studiejobbet kan bane vejen for dig, for at få et godt CV, og dermed en af grundstenene til at du får en god karriere, og dermed også en god løn på sigt.

Et studiejob i København vil alt andet lige ligge omkring de 125 kr. i timen. Der er ingen formelle aftaler indenfor studiejob, så timelønnen kan afhænge af udbud og efterspørgsel. Dog vil de fleste studiejob være for unge, der er over 18 år, så det vil afspejle i din løn.

Ledig studiejob København

Når du søger: Ledig studiejob i København, eller Storkøbenhavn, så vær indstillet på, at du skal søge en del stillinger – både via jobopslag, men også uopfordret. De ledige studiejob kan du eksempelvis finde via Studiejob-danmark.dk. Her kan du også vælge at få en gratis jobagent, så du får automatisk besked, når der er et nyt og ledigt studiejob i København eller en af forstæderne.

Er du allerede studentermedhjælper, kan du måske også hjælpe en anden studerende ind i din virksomhed. Enten fordi, at du kan se, at I mangler arbejdskraft, eller fordi, at du stopper i dit studiejob, da du enten vil koncentrere dig om dit studie, eller reelt er blevet færdig som bachelor eller kandidat.

Nogle unge, som er færdige med deres studie, fortsætter i deres studiejob, indtil de har fundet et godt fuldtidsjob. Ønsker du at gå den vej, så kan du have glæde af at kontakte din a-kasse, så du ikke konflikter i forhold eksempelvis din mulige ret til dagpenge.

loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser