Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    11. Jul

    Vi søger unge friske mennesker OVER 18 år til vores butik i Kongensgade 31, 6700 Esbjerg.

    Du er ambitiøs og fuld af eventyr. Du elsker at sælge og kan begejstre andre i jagten på vores fælles succes. Det at nå dine mål og være en vinder er dit brændstof. Vi søger efter branchens bedste deltidssælgere til vores butik i Kongensgade 31 i Esbjerg. Men skynd dig, vi skal bruge dig nu!

    Du har:

    • Salgs- og butikserfaring
    • Højt servicegen og kundetække
    • Flair for tal og godt købmandskab
    • Masser af initiativ, dynamik og engagement
    • Erfaring fra sports- eller outdoor branchen er en fordel
    • Fortrolig med IT på brugerniveau

    Du er:

    • Et naturligt salgstalent og resultatorienteret
    • Serviceminded og forstår at sætte dig i kundens sted
    • En dygtig arbejdsom, selvstændig og ærlig købmand
    • Fleksibel og ikke bange for at tænke nyt og gå forrest

    Du får:

    • En spændende hverdag med stor selvstændighed og fart på
    • Top motiveret kollegaer
    • De interne udviklingsmulighederne er store
    • Stor frihed til at skabe din egen succes
    • Løn efter indsats og kvalifikationer

    Matcher du profilen?
    Hvis du føler dig sikker på, at du er en af vores nye dygtige medarbejdere, så send os en kort motiveret ansøgning til vores butikschef Lars Ringgaard Schmidt på lrs@eventyrsport.dk.

    HUSK, at skrive ”Studiejob OVER 18 år” i emnefeltet på din mail. Vi afholder løbende samtaler og glæder os til at modtage din ansøgning!

     

    Eventyrsport - succesen fortsætter!
    Eventyrsport startede i en kælder i 1996. Navnet er sammensat af ”Eventyr” og ”sport”. Ordet ”sport” understreger et element af at være aktiv samtidig med at man nyder sine egne personlige eventyr - rejser, vandreture, skiløb m.fl, og har det sjovt! Vi brænder for værdierne som kvalitet og service, og har igennem årene etableret 12 fysiske butikker og velfungerende webshop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jun



    Holder du sabbatår eller kunne du tænke dig et afvekslende job som assistent til vores reception samt være ansvarlig for vores minishop? Så er det måske dig, vi søger som assistent til receptionen og kantinen på vores hovedkontor i Kolding.

    Til vores hovedkontor i Kolding søger vi en frisk m/k med kørekort. Du skal i samarbejde med vores receptionist sørge for at løse de mange opgaver, der ligger i receptionen og kantinen. Du vil få ansvaret for vores lille minishop, hvor medarbejderne kan købe mad, drikke og snacks, samt sørge for at vores kantine er pæn og ren. Desuden skal du køre post m.m. til vores satellit kontor i Kolding samt bemande vores reception ved frokostpauser, ferie og sygdom. Derudover skal du assistere receptionisten med de mange opgaver, som receptionen har ansvaret for.

    Receptionen refererer til Byggeteknisk Afdeling og medarbejderne her vil blive dine nærmeste kollegaer. Som medarbejder i receptionen har du også stor berøring med husets øvrige ca. 250 medarbejdere samt gæster og samarbejdspartnere. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende, smilende og har et udpræget servicegen.

    Ved afløsning i receptionen vil følgende opgaver også skulle løses:

    Stillingen er en deltidsstilling, med følgende arbejdstider (inkl. 30 min. frokostpause); 
    Mandag, onsdag, torsdag 9.30-17
    Tirsdag 8-17
    Fredag 9.30-14.30 inkl.

    Tiltrædelse
    Den 13. august 2018

    Ansøgningsfrist
    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen, når den rigtige kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder, Orhan Ongun, på tlf. 7635 0386.

    Ansøgning gennem andre kanaler

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Bestilling og modtagelse af varer til minishoppen i kantinen, holde styr på udløbsdatoer, trimme køler og fryser, månedlig opgørelse af omsætning samt ændre sortiment
    • Opfyldning af frugt til vores frugtordning
    • Opsætning og afrydning af mad ved større arrangementer
    • Holde orden i kantinen og the-køkkenet. Herunder oprydning, tømme/fylde opvaskemaskinen samt aftørring af overflader i køkkenet
    • Bage bakeoff brød
    • Køre post, frugt og kontorartikler mellem de to kontorer 2 x dagligt i firmabilen

    Ved afløsning i receptionen vil følgende opgaver også skulle løses:

    • Bestilling af kontorartikler og varer til receptionen og kantinen
    • Passe receptionen og telefonomstillingen ved receptionistens fravær
    • Modtagelse af gæster, opdækning til møder og kurser, bestilling af forplejning samt lave kaffe
    • Postsortering, pakkemodtagelse, forsendelser, samt praktiske opgaver


    Om dig

    Om dig
    • Som person er du pligtopfyldende og hjælpsom
    • Du arbejder selvstændigt, struktureret
    • Du er proaktiv og ansvarsbevidst
    • Du har lyst til at være i virksomheden minimum et år
    • Du trives med mange bolde i luften og lader dig ikke stresse af mange inputs
    • Da vi er en international virksomhed, forventer vi, at du taler engelsk og tysk på samtaleniveau
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Arbejdstiden på 34 timer varierer inden for tidsrummet 8.00-17.00 og der kan være mulighed for flere timer ved ferie/sygdom
    • Faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger

    Stillingen er en deltidsstilling, med følgende arbejdstider (inkl. 30 min. frokostpause); 
    Mandag, onsdag, torsdag 9.30-17
    Tirsdag 8-17
    Fredag 9.30-14.30 inkl.

    Tiltrædelse
    Den 13. august 2018

    Ansøgningsfrist
    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen, når den rigtige kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder, Orhan Ongun, på tlf. 7635 0386.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Deltids sælger

    6500, Vojens

    Pictures_set_2.png

     

    DU TAGER HÅND OM VORES KUNDER, VI TAGER HÅND OM DIG

    Vi har et rask tempo i vores butikker. Sammen med dine kolleger kommer du til at løse mange forskellige typer af opgaver, opnå nye færdigheder og have det sjovt i et energifyldt miljø. Ingen dage er ens, og alle

    dage vil byde på nye udfordringer og opgaver, som skal løses. Som gengæld for din entusiasme og at du gøre hverdagen lettere for vores kunder, lover vi dig udbytterige ansvarsområder og værdifuld erhvervserfaring.

    Hvis du gør en indsats, viser initiativ og er villig til at gå langt for vores kunder, vil vi være et springbræt i din videre professionelle karriere, enten i eller uden for vores virksomhed.

     

    Som Sales Representative er du en af vores vigtigste medarbejdere. Det er dig, der møder, hilser på og betjener vores kunder. Sammen med et godt team af kolleger er du med til at vores butikker fungerer tip-top og leverer

    på vores ”famous for” kategorier – food, kaffe, bilvask og fuel. For at blive en succes skal du have en masse energi og evnen til at håndtere mange opgaver på én gang, hurtigt at løse uventede hændelser og på samme tid

    levere ”fast and friendly” service over for vores kunder – og det hele med et smil på læben.

     

    Dine vigtigste ansvarsområder:
    Levere “fast and friendly” kundeservice
    Holde butikken i tip-top stand
    Håndtere salg og betalinger af produkter og serviceydelser
    Have det sjovt med dine kolleger hver dag

     

    Som person er du:
    Udadvendt
    Energisk
    Service-minded

    Salgsorienteret

     

     

    Ansøgningsfrist: 30/6-2018

    Kontaktperson: Christina

    Telefon: 74545355

    Vi ved, at succesfulde virksomheder bygges op indefra gennem succesrige mennesker som dig.

    Kom og blive en del af os! Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jun

    Projektleder Byg

    6000, Kolding


    Vil du være med til at præge Lidl Danmarks fremtidige butiksbyggeri? Og har du lyst til indgå i et ungt og dynamisk team? Så er det dig, vi søger til jobbet som projektleder i Lidls byggetekniske afdeling.

    Vi er mere end 20 medarbejdere i Lidl Danmark   byggetekniske afdeling, fordelt på 3 ejendomskontorer og én byggeteknisk afdeling, der beskæftiger sig med byggeri; alt fra projektudvikling, FM, skadeshåndtering, implementering af standarder, modernisering af butikker, byggeledelse m.fl. Ejendomskontorerne er ansvarlige for udvikling og udførelse af projekter, hvortil den byggetekniske afdeling bistår med en stærk viden herom.

    Til Lidls byggetekniske afdeling, med base i Kolding, søger vi en ambitiøs projektleder som er klar til at tage ansvar, i forbindelse med udarbejdelse af fremtidens standard for dagligvarebutikker.  En standard som hele detailbranchen vil skue i mod. Som projektleder i byggeteknisk afdeling vil du få stor indflydelse på, hvordan fremtidens butikker skal udføres såvel som processen forinden. Du vil også være med til at udføre KS og bistand ift. butiksbyggerierne, udvikle og beskrive retningslinjer, ajourføre standardmateriale mm.

    Da du kommer til at agere som bindeleddet imellem ejendomskontorerne og den internationale byggetekniske afdeling, skal du have en stor evne til at sætte dig ind i de problemstillinger, der opstår, når byggeprogrammet, retningslinjer og beskrivelser skal omsættes til brug for butiksbyggeriet i Danmark.

    Umiddelbart forestiller vi os, at du har en teknisk uddannelse såsom ingeniør, bygningskonstruktør eller lignende. Nyuddannede er naturligvis også velkomne til at søge. Du skal som projektleder være en god kommunikator, som evner at kommunikere bredt både internt i virksomheden med også udadtil, samt besidde gennemslagskraft og drive.

    Der er tale om en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du skal trives med varierende opgaver, mange bolde i luften og et højt aktivitetsniveau.

     

     

     

    Yderlige information:
    Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Teamleder Mikael Hove, alle hverdage mellem kl. 08.00-16.00, på telefon nr. 7635 0320

    Ansøgning:
    Er du interesseret i stillingen, skal du sende en elektronisk ansøgning med bilag via Lidls jobportal.

    Ansøgning skal være bilagt CV, eksamensbevis fra relevant uddannelse samt eventuelle anbefalinger.

    Vi afholder samtaler løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.
     

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Varetagelse  og udarbejdelse af standardmateriale og retningslinjer
    • Tilrettelæggelse og gennemførelse af KS af butiksbyggerierne
    • Optimering af processer i byggeriet
    • Kontraktforhandling  af nationale kontrakter
    • Sparring med, samt omsætning af opgaver fra, Lidls internationale hovedsæde i Tyskland
    • Udarbejdelse af budget i samarbejde med  andre afdelinger for om-/-tilbygninger, nybyggeri mm.
    • Undervisning/skoling af kollegerne i standardmateriale, retningslinjer mm.
    • Ad hoc opgaver i afdelingsregi

     



    Om dig

    Om dig
    • Du er uddannet bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller lignende.
    • Du har gerne erfaring fra byggebranchen som bygherrerepræsentant, rådgiver og/eller entreprenør. Dette dog ikke et krav
    • Du har overblik, drive og engagement, som kan sikre fremdrift og resultater
    • Du er erfaren bruger af tegneprogrammerne AutoCAD og Revit.
    • Du er i besiddelse af en bred viden om konstruktioner og tekniske installationer generelt, eller har mod på at lære det.
    • Du formulerer dig godt på dansk i såvel skrift som tale, og har gode kommunikative evner og gennemslagskraft
    • Du har grundlæggende kendskab til tysk og engelsk i skrift og tale
    • Du har god situationsfornemmelse og ser altid muligheder i stedet for begrænsninger
    • Du besidder gode forhandlingsevner
    • Du evner at træffe de rigtige beslutninger - også under pres
    • Du er struktureret, målrettet og fleksibel
    • Du trives med, og har gerne erfaring med, at arbejde i en konceptstærk virksomhed
    • Du er resultatorienteret

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende stilling i en virksomhed i kraftig vækst, der vil udfordre og udvikle dig såvel fagligt som personligt
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • En spændende og varierende arbejdsdag med ansvar og frihed til selv at planlægge arbejdsdagen
    • Du vil fra start få en grundig introduktion til virksomheden og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet som projektleder i den byggetekniske afdeling

    Yderlige information:
    Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Teamleder Mikael Hove, alle hverdage mellem kl. 08.00-16.00, på telefon nr. 7635 0320

    Ansøgning:
    Er du interesseret i stillingen, skal du sende en elektronisk ansøgning med bilag via Lidls jobportal.

    Ansøgning skal være bilagt CV, eksamensbevis fra relevant uddannelse samt eventuelle anbefalinger.

    Vi afholder samtaler løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.
     

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jun

    Souschef - Kolding

    6000, Kolding


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Hvis du for alvor viser os, at du kan og vil, så er rollen som souschef dit garanterede springbræt til rollen som butikschef, der på sigt kan give dig et væld af nationale og internationale karrieremuligheder – både i butik og på vores hovedkontor.

    Som souschef er du butikschefens højre hånd. Du er med til at drive butikken og lede medarbejderne, og du har medansvar for, at butikken altid lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende ansvarsområder, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du har leder-dna og en ambition om at udnytte det. Du har ikke nødvendigvis udnyttet dit lederpotentiale endnu, men ser dig selv som en person, der, med de rette forudsætninger stillet til rådighed, kan lykkes som en empatisk og stærk leder, som nemt kan motivere og inspirere dine medarbejdere. Du tror på, at man kommer længst ved at lede med et smil, og du er typen, der selvfølgelig giver en hånd med, når der skal fyldes varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    Det er naturligvis en fordel, hvis du har erfaring fra detailbranchen eller en lignende stilling, hvor du allerede har prøvet kræfter med ledelse, men dette er ikke et krav.

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Simon Jensen på telefon 4212 0520, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du butikschefens højre hånd. Du er med til at drive butikken og lede medarbejderne, og du har medansvar for, at butikken altid lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende ansvarsområder, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Medansvar for at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken, når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du har leder-dna og en ambition om at udnytte det. Du har ikke nødvendigvis udnyttet dit lederpotentiale endnu, men ser dig selv som en person, der, med de rette forudsætninger stillet til rådighed, kan lykkes som en empatisk og stærk leder, som nemt kan motivere og inspirere dine medarbejdere. Du tror på, at man kommer længst ved at lede med et smil, og du er typen, der selvfølgelig giver en hånd med, når der skal fyldes varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har ambitioner om at lede andre
    • Har en imødekommende, energisk og professionel fremtoning
    • Har mod på at skulle inspirere dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Har et ønske om at lykkes i detailbranchen og sætter en ære i gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og ikke er bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    Det er naturligvis en fordel, hvis du har erfaring fra detailbranchen eller en lignende stilling, hvor du allerede har prøvet kræfter med ledelse, men dette er ikke et krav.

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    • En udfordrende lederrolle, hvor tingene går stærkt
    • Branchens bedste sammenhold
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Et springbræt til en videre karriere inden for ledelse, hvis du kan og vil
    • Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Simon Jensen på telefon 4212 0520, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jun



    Teamleder til logistikcenter
    Til vores logistikcenter i Kolding, der er ansvarlig for levering af varer til alle butikker i Jylland og på Fyn,  søger vi en selvstændig Teamleder. Vi vil være en vigtig del af danskernes hverdag, derfor sørger vi for at vores butikker har de bestilte varer på hylderne, altid friske, til aftalt tid og billigst muligt. 
    Du har sammen med de andre teamledere,  det daglige ansvar for at driften planlægges og afvikles optimalt.  Du får hurtigt det fulde personaleansvar for dit hold, bestående af 15-20 timelønnede medarbejdere, der primært arbejder med pluk af varer.

    Supplerende oplysninger:
    Stillingen refererer i det daglige til Afdelingsleder Lars Guldberg, som også kan kontaktes ved yderlig spørgsmål til stillingen. Tlf 76 35 05 70 mellem 10-13.00
    Tiltrædelse: Hurtigst muligt
    Ansøgningsfrist: Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen, når den rigtige kandidat er fundet.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Sikre udførelsen af de daglige arbejdsopgaver, herunder udarbejdelse af arbejdsplaner og planlægning af bemanding i forhold til plukkemængder og i overensstemmelse med gældende arbejdsregler.
    • Synlig ledelse og motivering af timelønnede medarbejdere. Ansvar for ansættelser, oplæring udvikling, opfølgningssamtaler, kontrol af arbejdet, sygesamtaler, afskedigelser mm.
    • Holde fokus på arbejdsmiljøregler som bla. Ergonomi, løfteteknik og overholdelse af disse
    • Løbende opfølgning på omkostninger samt produktivitet for egne medarbejdere såvel som afdelingen
    • Arbejdstid mandag til fredag mellem kl. 13.00 – 22.00, samt arbejde hver 5 weekend i fast turnus.


    Om dig

    Om dig
    •  Har min. 2 års erfaring med ledelse af mindst 10 timelønnede medarbejdere på lager
    • Besidder en naturlig gennemslagskraft, tager ansvar, arbejder struktureret og resultatorienteret
    • Evner og har lysten til at nå målene gennem, og med, sine medarbejdere, via dialog og daglig opfølgning
    • Fleksibel indstilling, omstillingsparat og evner at håndtere uforudsete udfordringer, samt trives godt med forandring, i et miljø med korte deadlines og højt arbejdstempo
    • Har kendskab til arbejde med manuel pakning af varer, og arbejde på et lager med varemodtagelse, pluk og distribution
    • Taler og forstår tysk samt engelsk
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • God og målrettet oplæring i alle processer og arbejdsgange
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Internt Lederuddannelses program tilpasset den enkelte medarbejder
    • Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Supplerende oplysninger:
    Stillingen refererer i det daglige til Afdelingsleder Lars Guldberg, som også kan kontaktes ved yderlig spørgsmål til stillingen. Tlf 76 35 05 70 mellem 10-13.00
    Tiltrædelse: Hurtigst muligt
    Ansøgningsfrist: Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen, når den rigtige kandidat er fundet.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jun

     

    Bliv (grill)festens midtpunkt som slagterelev i SuperBrugsen
    Få det sjovt med andre elever på din egen alder. Lær alt om at skære og tilberede kød. Og få penge for at være eksperten, der sørger for god mad til kunderne.

    Bliv slagterelev i SuperBrugsen Vamdrup. Vi fokuserer på at give vores kunder en fantastisk indkøbsoplevelse, og vi glæder os til at byde dig velkommen i et super sammenhold. Selv når tingene går stærkt, er der stadig plads til at give highfives.

    Du bliver hurtigt ekspert
    I SuperBrugsen kommer de lokale hurtigt til at kende dig som eksperten. Og du kommer til at kende dem. Samtidig bliver du en del af et stærkt fællesskab i et team, hvor vi lærer dig et håndværk fra bunden.

    • Du lærer at lave lækre grillretter, slowfood og stegeretter og at anrette dem i butikken.
    • Du lærer at hjælpe vores kunder, så de får en god madoplevelse.


    Få venner for livet og en fed elevtid

    Når du starter, får du en målrettet plan for din elevtid. Du kommer også på korte, fede skoleophold med en masse andre elever. Og der er en masse fælles aktiviteter. Det giver dig nye venner for livet. Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på kvalitet, madglæde og venskaber.

    Du bestemmer selv din fremtid hos os
    Når du er udlært, kan du få arbejde alle steder. Men vi vil allerhelst have, at du bliver hos os i en af vores butikker.

    Hvad skal jeg kunne?

    • Du har helt sikkert lyst til at lære alt om slagterfaget og blive dygtig til det.
    • Du kan lide at tale med mennesker, så du har mod på at tale med kunder i butikken.
    • Vi foretrækker, at du har gennemført grundforløbet ’Gourmetslagter’ eller ’Detailslagter’, men som minimum skal du have gennemført 9. klasse.
    • Hvor lang tid din elevperiode tager, kommer an på din baggrund og dine ambitioner. Det kan du læse mere om her.


    Vil du være kongen af kød?
    Så kig forbi og tag en snak med Uddeler Emil Brundin Tlf: 75581322. Du kan sende din ansøgning via ”Søg job” senest den 28. Juni 2018.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    20. Jun

    Souschef - Åbenrå

    6200, Aabenraa


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Hvis du for alvor viser os, at du kan og vil, så er rollen som souschef dit garanterede springbræt til rollen som butikschef, der på sigt kan give dig et væld af nationale og internationale karrieremuligheder – både i butik og på vores hovedkontor.

    Som souschef er du butikschefens højre hånd. Du er med til at drive butikken og lede medarbejderne, og du har medansvar for, at butikken altid lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende ansvarsområder, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du har leder-dna og en ambition om at udnytte det. Du har ikke nødvendigvis udnyttet dit lederpotentiale endnu, men ser dig selv som en person, der, med de rette forudsætninger stillet til rådighed, kan lykkes som en empatisk og stærk leder, som nemt kan motivere og inspirere dine medarbejdere. Du tror på, at man kommer længst ved at lede med et smil, og du er typen, der selvfølgelig giver en hånd med, når der skal fyldes varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    Det er naturligvis en fordel, hvis du har erfaring fra detailbranchen eller en lignende stilling, hvor du allerede har prøvet kræfter med ledelse, men dette er ikke et krav.

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Karina Callesen på telefon 4212 0516, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du butikschefens højre hånd. Du er med til at drive butikken og lede medarbejderne, og du har medansvar for, at butikken altid lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende ansvarsområder, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Medansvar for at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken, når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du har leder-dna og en ambition om at udnytte det. Du har ikke nødvendigvis udnyttet dit lederpotentiale endnu, men ser dig selv som en person, der, med de rette forudsætninger stillet til rådighed, kan lykkes som en empatisk og stærk leder, som nemt kan motivere og inspirere dine medarbejdere. Du tror på, at man kommer længst ved at lede med et smil, og du er typen, der selvfølgelig giver en hånd med, når der skal fyldes varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har ambitioner om at lede andre
    • Har en imødekommende, energisk og professionel fremtoning
    • Har mod på at skulle inspirere dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Har et ønske om at lykkes i detailbranchen og sætter en ære i gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og ikke er bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    Det er naturligvis en fordel, hvis du har erfaring fra detailbranchen eller en lignende stilling, hvor du allerede har prøvet kræfter med ledelse, men dette er ikke et krav.

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    • En udfordrende lederrolle, hvor tingene går stærkt
    • Branchens bedste sammenhold
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Et springbræt til en videre karriere inden for ledelse, hvis du kan og vil
    • Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Karina Callesen på telefon 4212 0516, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jun



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jun

    CSR-praktikant

    6000, Kolding


    Vil du gerne have indblik i og praktisk erfaring med forskellige ’Corporate social responsibility’-opgaver i en stor international virksomhed, hvor tingene går stærkt? Så er det måske dig, der er vores kommende CSR-praktikant i Lidl Danmark.

    Til vores hovedkontor i Kolding søger vi en praktikant til et bredt udsnit af opgaver inden for CSR. Du vil bistå den CSR-ansvarlige med at udvikle og implementere vores CSR-målsætninger, herunder igangsættelse af nationale såvel som internationale initiativer.

    Hos Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold – og vi har branchens bedste kolleger. Som praktikant ved Lidl vil du få frihed under ansvar og rig mulighed for at udvikle dine kompetencer og få værdifuld erfaring at skrive på dit CV. Der er tale om en selvstændig og udfordrende praktikstilling, hvor du skal være omstillingsparat, nysgerrig og have mange bolde i luften. Vi har brug for en praktikant med et stort drive og ikke mindst lyst til at gøre en forskel.

    Læs mere omkring vores arbejde med CSR her: https://www.lidl.dk/da/ansvarlighed.htm

    Ansøgningsfrist
    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen, når den rigtige kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til CSR-ansvarlig Lærke Skaksen på tlf. 7635 0271 eller på e-mail Laerke.Skaksen@lidl.dk

    Antal timer: 37 timer om ugen.  

    Forventet start- og slutdato: 1.08.2018 – 31.12.2018

    Yderligere: Vi søger to praktikanter.

    Ansøgning gennem andre kanaler

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Kommunikativ vedligeholdelse af nuværende CSR-materiale
    • Lejlighedsvis oversættelse af interne fagtekster og præsentationer
    • Rapportering af vores nuværende sortiment – indlæse og analysere
    • Vidensdeling og daglig kontakt med vores kolleger i udlandet
    • Udvikling af kontakt til diverse ngo’er
    • Diverse ad-hoc opgaver


    Om dig

    Om dig
    • I gang med en længerevarende uddannelse
    • Erfaring med CSR vil være et plus, men det vigtigste er, at du har interessen
    • Flydende i engelsk i skrift og tale og meget gerne tysk
    • Gode kommunikative evner  
    • Stort kendskab til MS Office-pakken  
    • Opsøgende, ambitiøs og flittig
    • Teamplayer
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En afdeling hvor vi tror på, at sammenhold er vinderhold
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Faglige og personlige udfordringer  
    • Erfaring fra en stor international virksomhed
    • En mentor under hele praktikperioden
    • Værdifuld erfaring med CSR-strategi og -håndtering inden for detailbranchen
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger

    Ansøgningsfrist
    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen, når den rigtige kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til CSR-ansvarlig Lærke Skaksen på tlf. 7635 0271 eller på e-mail Laerke.Skaksen@lidl.dk

    Antal timer: 37 timer om ugen.  

    Forventet start- og slutdato: 1.08.2018 – 31.12.2018

    Yderligere: Vi søger to praktikanter.

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser