Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Apr

    SØG ELEVPLADS I JYLLAND OG PÅ FYN

    Vi søger nu elever til vores butikker i Jylland og på Fyn med opstart fra august 2018. Nederst på siden kan du se hvilke byer, vi søger elever til.

    Når du klikker på elev-by-linket vil du automatisk blive stillet om til vores ansøgerportal, hvor du kan oprette en ansøgerprofil og søge den ønskede elevplads.
    Du er velkommen til at søge flere elevstillinger, men du skal søge en elevplads hver enkelt elev-by, som du er interesseret i.


    TIPS TIL DIN ANSØGNING

    Før du skriver din ansøgning kan du gøre dig overvejelser om, hvad uddannelsen kræver af dig, og hvor du ønsker at blive elev. Sidder du med ubesvarede spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

    • I din ansøgning anbefaler vi, at du skriver om f.eks.:
    • Din motivation for at søge som elev hos os
    • Din uddannelse; hvilken uddannelse du har afsluttet/hvilken uddannelse du er igang med.
    • Dine kvalifikationer samt hvordan du vil bruge dem hos os
    • Dine kvaliteter og styrker; men skriv kun om kvaliteter og styrker som du kan stå inde for!
    • Dine tidligere jobs og de resultater, du har opnået

    HUSK OGSÅ AT SENDE DIT CV OG DINE UDDANNELSESPAPIRER TIL OS

    For at vi bedst muligt kan vurdere din profil, er det vigtigt, at du sender os dit CV, hvoraf det fremgår, hvilken uddannelse du er igang med. Hvis du har afsluttet en eller flere uddannelser, vil vi også meget gerne modtage dine eksamensbeviser.
      
    Når du benytter vores online-ansøgningsformular, opretter du først din ansøgerprofil. Derefter bliver du guidet igennem ansøgningsprocessen.

    Din ansøgning og dine bilag kan vi modtage i følgende filformater: pdf, doc, docx, tif, jpg, bmp.

    REKRUTTERINGSFORLØBET

    Når du har sendt din ansøgning, CV og andre relevante bilag til os, vil vi foretage en grundig vurdering af dine ansøgningspapirer. Såfremt vi finder din profil interessant, vil du blive invitere til et udvælgelses-event, der kommer til at finde sted i midten af marts.

    Derefter bliver det besluttet, om du bliver tilbudt en af de attraktive elevpladser.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Apr



    Administrationen består af 3 medarbejdere hvis vigtigste opgave er at være bindeled mellem vores butikker og baglandet. Du vil derfor få en stor berøringsflade i hele organisationen.

    Som administrationsassistent er du med til at servicere vores butikker i hverdagen. Du får en tempofyldt hverdag med mange afvekslende opgaver såsom print af butiksskilte, bearbejdning af butiksstatus og diverse bogføringer.

    Vi søger en dygtig medarbejder, der er klar til et spændende og alsidigt job. Du er struktureret, imødekommende og klar til at bidrage til en positiv hverdag.

    Du kan kontakte Afdelingsleder i administrationen Vivi Kroun Jørgensen på telefon 4212 0521 alle hverdage i tidsrummet kl. 08:00 - 16:00.

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Daglig support til vores butikker.
    • Print af prisskilte.
    • Bearbejdning af butiksstatus.
    • Bogføring og opfølgning af diverse bilag.
    • Pakning og forsendelse af kontormaterialer til butikkerne.
    • Diverse ad hoc opgaver.


    Om dig

    Om dig
    • Du er struktureret og har flair for tal.
    • Du er imødekommende og udadvendt.
    • Du arbejder selvstændigt og er ansvarsbevidst.
    • Du er positiv og bevarer humøret, også når der er travlt.
    • Du er serviceminded og pålidelig.
    • Butikserfaring er en fordel, men ikke et krav.
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag.
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer.
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger.
    • Mulighed for sundhedsordning.
    • Konkurrencedygtig lønpakke.
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Du kan kontakte Afdelingsleder i administrationen Vivi Kroun Jørgensen på telefon 4212 0521 alle hverdage i tidsrummet kl. 08:00 - 16:00.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Apr

    Projektleder Byg

    6000, Kolding


    Vil du være med til at præge Lidl Danmarks fremtidige butiksbyggeri? Og har du lyst til indgå i et ungt og dynamisk team? Så er det dig, vi søger til jobbet som projektleder i Lidls byggetekniske afdeling.

    Vi er mere end 20 medarbejdere i Lidl Danmark   byggetekniske afdeling, fordelt på 3 ejendomskontorer og én byggeteknisk afdeling, der beskæftiger sig med byggeri; alt fra projektudvikling, FM, skadeshåndtering, implementering af standarder, modernisering af butikker, byggeledelse m.fl. Ejendomskontorerne er ansvarlige for udvikling og udførelse af projekter, hvortil den byggetekniske afdeling bistår med en stærk viden herom.

    Til Lidls byggetekniske afdeling, med base i Kolding, søger vi en ambitiøs projektleder som er klar til at tage ansvar, i forbindelse med udarbejdelse af fremtidens standard for dagligvarebutikker.  En standard som hele detailbranchen vil skue i mod. Som projektleder i byggeteknisk afdeling vil du få stor indflydelse på, hvordan fremtidens butikker skal udføres såvel som processen forinden. Du vil også være med til at udføre KS og bistand ift. butiksbyggerierne, udvikle og beskrive retningslinjer, ajourføre standardmateriale mm.

    Da du kommer til at agere som bindeleddet imellem ejendomskontorerne og den internationale byggetekniske afdeling, skal du have en stor evne til at sætte dig ind i de problemstillinger, der opstår, når byggeprogrammet, retningslinjer og beskrivelser skal omsættes til brug for butiksbyggeriet i Danmark.

    Umiddelbart forestiller vi os, at du har en teknisk uddannelse såsom ingeniør, bygningskonstruktør eller lignende. Nyuddannede er naturligvis også velkomne til at søge. Du skal som projektleder være en god kommunikator, som evner at kommunikere bredt både internt i virksomheden med også udadtil, samt besidde gennemslagskraft og drive.

    Der er tale om en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du skal trives med varierende opgaver, mange bolde i luften og et højt aktivitetsniveau.

     

     

     

    Yderlige information:
    Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Teamleder Mikael Hove, alle hverdage mellem kl. 08.00-16.00, på telefon nr. 7635 0320

    Ansøgning:
    Er du interesseret i stillingen, skal du sende en elektronisk ansøgning med bilag via Lidls jobportal.

    Ansøgning skal være bilagt CV, eksamensbevis fra relevant uddannelse samt eventuelle anbefalinger.

    Vi afholder samtaler løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.
     

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Varetagelse  og udarbejdelse af standardmateriale og retningslinjer
    • Tilrettelæggelse og gennemførelse af KS af butiksbyggerierne
    • Optimering af processer i byggeriet
    • Kontraktforhandling  af nationale kontrakter
    • Sparring med, samt omsætning af opgaver fra, Lidls internationale hovedsæde i Tyskland
    • Udarbejdelse af budget i samarbejde med  andre afdelinger for om-/-tilbygninger, nybyggeri mm.
    • Undervisning/skoling af kollegerne i standardmateriale, retningslinjer mm.
    • Ad hoc opgaver i afdelingsregi

     



    Om dig

    Om dig
    • Du er uddannet bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller lignende.
    • Du har gerne erfaring fra byggebranchen som bygherrerepræsentant, rådgiver og/eller entreprenør. Dette dog ikke et krav
    • Du har overblik, drive og engagement, som kan sikre fremdrift og resultater
    • Du er erfaren bruger af tegneprogrammerne AutoCAD og Revit.
    • Du er i besiddelse af en bred viden om konstruktioner og tekniske installationer generelt, eller har mod på at lære det.
    • Du formulerer dig godt på dansk i såvel skrift som tale, og har gode kommunikative evner og gennemslagskraft
    • Du har grundlæggende kendskab til tysk og engelsk i skrift og tale
    • Du har god situationsfornemmelse og ser altid muligheder i stedet for begrænsninger
    • Du besidder gode forhandlingsevner
    • Du evner at træffe de rigtige beslutninger - også under pres
    • Du er struktureret, målrettet og fleksibel
    • Du trives med, og har gerne erfaring med, at arbejde i en konceptstærk virksomhed
    • Du er resultatorienteret

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende stilling i en virksomhed i kraftig vækst, der vil udfordre og udvikle dig såvel fagligt som personligt
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • En spændende og varierende arbejdsdag med ansvar og frihed til selv at planlægge arbejdsdagen
    • Du vil fra start få en grundig introduktion til virksomheden og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet som projektleder i den byggetekniske afdeling

    Yderlige information:
    Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Teamleder Mikael Hove, alle hverdage mellem kl. 08.00-16.00, på telefon nr. 7635 0320

    Ansøgning:
    Er du interesseret i stillingen, skal du sende en elektronisk ansøgning med bilag via Lidls jobportal.

    Ansøgning skal være bilagt CV, eksamensbevis fra relevant uddannelse samt eventuelle anbefalinger.

    Vi afholder samtaler løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.
     

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Apr

     

    Samler du også på gode oplevelser? Bliv salgselev i Kvickly Tønder pr. 1 juni. 2018

    Er du klar til en sjov og lærerig hverdag, der indeholder praktik og fede skoleophold? Vil du have et stærkt sammenhold med andre elever? Nu kan du blive alt fra salgsassistent til mellemleder efter en 2-årig elevuddannelse i Kvickly.

    Skab de gode oplevelser, vi samler på
    Som salgselev arbejder du fuldtid i Kvickly i Tønder, og har i alt 8 uger på skolebænken. I butikken prøver du kræfter med alt fra opfyldning af varer over lagerarbejde til at sidde ved kassen. Og du kommer på banen med gode ideer til, hvordan vi kan skabe de bedste kundeoplevelser.

    Vi vil sende vores kunder videre med et smil på læben og en oplevelse, der er så god, at de går hjem og deler den. Sådan en oplevelse skaber du, når du for eksempel hjælper kunderne med at finde specialvarer og bidrager til, at kundens besøg bliver noget ud over det sædvanlige.

    Knyt nye venskaber på lærerige skoleophold
    I løbet af uddannelsen er du på 8 skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever. I bor på et lækkert hotel i Grenå, hvor vi sørger for det hele. Det er et godt break fra dit job i butikken og her begynder brikkerne at falde på plads – og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken. Men det handler ikke kun om at sidde på skolebænken. Du er også med til at høste frugt og grønsager og lave mad sammen de andre elever. Og der er en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af butikker.

    Kan du forvandle et gennemsnitligt besøg til en særlig oplevelse?
    I Kvickly kigger vi altid på vores elever, når vi skal rekruttere. Derfor er du åben og villig til at lære. Og måske kan du se dig selv som leder i Kvickly på sigt? Derudover er du fyldt med ideer til, hvordan vi kan give vores kunder en god oplevelse med på vejen, og du har lyst til at vejlede kunderne på den bedste måde. Og du har:

    • bestået HHX gerne med 5 uger suppleret HGS forløb. Du kan også have en STX/HF/HTX gerne suppleret med op til 10 ugers HGS
    • let til smil og en positiv indstilling, som smitter af på både kunder og kollegaer
    • flair for godt købmandskab

    Vil du vide mere?
    I Kvickly Tønder er vi 130 medarbejdere, som arbejder sammen om at have en flot og spænende. Det vigtigste for os i hverdagen er tilfredse kunder.

    For mere information, ring til Foodchef Lone Vestergaard tlf. 7392 2103.

    Du sender din ansøgning via ”Søg job” senest den 13. maj 2018.

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Apr



    Brænder du for Non Food produkter, detailhandel, markedsanalyser og ønsker du at bidrage med løsninger, der skaber vækst? Vil du være en del af et lille selvstændigt team, hvor du kan få stor indflydelse, og hvor dit arbejde vil skabe fundamentet, som teamet kan planlægge ud fra? Så er det dig, vi mangler som assistent i vores indkøbsafdeling.

    Vi er en ambitiøs, international virksomhed, der leverer vækst og overskud. Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads, hvor et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Derfor er omgangstonen uformel og direkte, hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse.

    Det er de dygtige medarbejdere i vores indkøbsafdeling, der bestemmer, hvad der står på hylderne i vores butikker. Hvis du har en købmand i maven og elsker at have fingeren på pulsen og at vide, hvad danskerne er vilde med, før de selv ved det, så er det lige stedet for dig!

    Du skal holde af en varieret hverdag med et tæt samarbejde og dialog med vores erfarne indkøbschefer hos Lidl Danmark. Du vil komme til at indgå i et stærkt team, som primært arbejder strategisk på det danske detailmarked og hver dag skal løse komplekse opgaver. Hvis du er ambitiøs, dynamisk og detaljeorienteret, og hvis du drømmer om at tage ansvar og skabe resultater, så er Lidl Danmark det perfekte sted.

     

     

     

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Non Food, Joan Bojesen, på telefon 7635 0395.

    Ansøgningsfristen er den 21. maj 2018.
     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Forberedelse og opdateringen af diverse lister til ekstern og intern kommunikation
    • Agere tovholder for Non Food og diverse afdelinger
    • Forberedelse af vigtige nøgletal til teamleder
    • Analysere købsadfærd på det danske detailmarked
    • Varetage kommunikation med vores hovedkontor i Tyskland
    • Aktiv deltagelse i afdelingen
    • Ad hoc deltagelse i administrative opgaver

     



    Om dig

    Om dig
    • Du er ambitiøs, nysgerrig, ansvarsbevidst og viser interesse for arbejdsopgaverne i detailbranchen
    • Du har en analytisk og struktureret tilgang til opgaverne
    • Du behersker flydende engelsk og dansk i skrift og tale. Det er en stor fordel, hvis du derudover behersker tysk  
    • Du tager ejerskab for dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
    • Du er ansvarsbevidst og tiltrækkes af at skulle arbejde selvstændigt

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Non Food, Joan Bojesen, på telefon 7635 0395.

    Ansøgningsfristen er den 21. maj 2018.
     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    SØG ELEVPLADS I JYLLAND OG PÅ FYN

    Vi søger nu elever til vores butikker i Jylland og på Fyn med opstart fra august 2018. Nederst på siden kan du se hvilke byer, vi søger elever til.

    Når du klikker på elev-by-linket vil du automatisk blive stillet om til vores ansøgerportal, hvor du kan oprette en ansøgerprofil og søge den ønskede elevplads.
    Du er velkommen til at søge flere elevstillinger, men du skal søge en elevplads hver enkelt elev-by, som du er interesseret i.


    TIPS TIL DIN ANSØGNING

    Før du skriver din ansøgning kan du gøre dig overvejelser om, hvad uddannelsen kræver af dig, og hvor du ønsker at blive elev. Sidder du med ubesvarede spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

    • I din ansøgning anbefaler vi, at du skriver om f.eks.:
    • Din motivation for at søge som elev hos os
    • Din uddannelse; hvilken uddannelse du har afsluttet/hvilken uddannelse du er igang med.
    • Dine kvalifikationer samt hvordan du vil bruge dem hos os
    • Dine kvaliteter og styrker; men skriv kun om kvaliteter og styrker som du kan stå inde for!
    • Dine tidligere jobs og de resultater, du har opnået

    HUSK OGSÅ AT SENDE DIT CV OG DINE UDDANNELSESPAPIRER TIL OS

    For at vi bedst muligt kan vurdere din profil, er det vigtigt, at du sender os dit CV, hvoraf det fremgår, hvilken uddannelse du er igang med. Hvis du har afsluttet en eller flere uddannelser, vil vi også meget gerne modtage dine eksamensbeviser.
      
    Når du benytter vores online-ansøgningsformular, opretter du først din ansøgerprofil. Derefter bliver du guidet igennem ansøgningsprocessen.

    Din ansøgning og dine bilag kan vi modtage i følgende filformater: pdf, doc, docx, tif, jpg, bmp.

    REKRUTTERINGSFORLØBET

    Når du har sendt din ansøgning, CV og andre relevante bilag til os, vil vi foretage en grundig vurdering af dine ansøgningspapirer. Såfremt vi finder din profil interessant, vil du blive invitere til et udvælgelses-event, der kommer til at finde sted i midten af marts.

    Derefter bliver det besluttet, om du bliver tilbudt en af de attraktive elevpladser.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    SØG ELEVPLADS I JYLLAND OG PÅ FYN

    Vi søger nu elever til vores butikker i Jylland og på Fyn med opstart fra august 2018. Nederst på siden kan du se hvilke byer, vi søger elever til.

    Når du klikker på elev-by-linket vil du automatisk blive stillet om til vores ansøgerportal, hvor du kan oprette en ansøgerprofil og søge den ønskede elevplads.
    Du er velkommen til at søge flere elevstillinger, men du skal søge en elevplads hver enkelt elev-by, som du er interesseret i.


    TIPS TIL DIN ANSØGNING

    Før du skriver din ansøgning kan du gøre dig overvejelser om, hvad uddannelsen kræver af dig, og hvor du ønsker at blive elev. Sidder du med ubesvarede spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

    • I din ansøgning anbefaler vi, at du skriver om f.eks.:
    • Din motivation for at søge som elev hos os
    • Din uddannelse; hvilken uddannelse du har afsluttet/hvilken uddannelse du er igang med.
    • Dine kvalifikationer samt hvordan du vil bruge dem hos os
    • Dine kvaliteter og styrker; men skriv kun om kvaliteter og styrker som du kan stå inde for!
    • Dine tidligere jobs og de resultater, du har opnået

    HUSK OGSÅ AT SENDE DIT CV OG DINE UDDANNELSESPAPIRER TIL OS

    For at vi bedst muligt kan vurdere din profil, er det vigtigt, at du sender os dit CV, hvoraf det fremgår, hvilken uddannelse du er igang med. Hvis du har afsluttet en eller flere uddannelser, vil vi også meget gerne modtage dine eksamensbeviser.
      
    Når du benytter vores online-ansøgningsformular, opretter du først din ansøgerprofil. Derefter bliver du guidet igennem ansøgningsprocessen.

    Din ansøgning og dine bilag kan vi modtage i følgende filformater: pdf, doc, docx, tif, jpg, bmp.

    REKRUTTERINGSFORLØBET

    Når du har sendt din ansøgning, CV og andre relevante bilag til os, vil vi foretage en grundig vurdering af dine ansøgningspapirer. Såfremt vi finder din profil interessant, vil du blive invitere til et udvælgelses-event, der kommer til at finde sted i midten af marts.

    Derefter bliver det besluttet, om du bliver tilbudt en af de attraktive elevpladser.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    SØG ELEVPLADS I JYLLAND OG PÅ FYN

    Vi søger nu elever til vores butikker i Jylland og på Fyn med opstart fra august 2018. Nederst på siden kan du se hvilke byer, vi søger elever til.

    Når du klikker på elev-by-linket vil du automatisk blive stillet om til vores ansøgerportal, hvor du kan oprette en ansøgerprofil og søge den ønskede elevplads.
    Du er velkommen til at søge flere elevstillinger, men du skal søge en elevplads hver enkelt elev-by, som du er interesseret i.


    TIPS TIL DIN ANSØGNING

    Før du skriver din ansøgning kan du gøre dig overvejelser om, hvad uddannelsen kræver af dig, og hvor du ønsker at blive elev. Sidder du med ubesvarede spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

    • I din ansøgning anbefaler vi, at du skriver om f.eks.:
    • Din motivation for at søge som elev hos os
    • Din uddannelse; hvilken uddannelse du har afsluttet/hvilken uddannelse du er igang med.
    • Dine kvalifikationer samt hvordan du vil bruge dem hos os
    • Dine kvaliteter og styrker; men skriv kun om kvaliteter og styrker som du kan stå inde for!
    • Dine tidligere jobs og de resultater, du har opnået

    HUSK OGSÅ AT SENDE DIT CV OG DINE UDDANNELSESPAPIRER TIL OS

    For at vi bedst muligt kan vurdere din profil, er det vigtigt, at du sender os dit CV, hvoraf det fremgår, hvilken uddannelse du er igang med. Hvis du har afsluttet en eller flere uddannelser, vil vi også meget gerne modtage dine eksamensbeviser.
      
    Når du benytter vores online-ansøgningsformular, opretter du først din ansøgerprofil. Derefter bliver du guidet igennem ansøgningsprocessen.

    Din ansøgning og dine bilag kan vi modtage i følgende filformater: pdf, doc, docx, tif, jpg, bmp.

    REKRUTTERINGSFORLØBET

    Når du har sendt din ansøgning, CV og andre relevante bilag til os, vil vi foretage en grundig vurdering af dine ansøgningspapirer. Såfremt vi finder din profil interessant, vil du blive invitere til et udvælgelses-event, der kommer til at finde sted i midten af marts.

    Derefter bliver det besluttet, om du bliver tilbudt en af de attraktive elevpladser.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Apr



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil de fleste af vores medarbejdere beskrive deres arbejdsliv, uanset om de har deres hverdag i butikkerne sammen med vores mange glade kunder, arbejder på hovedkontoret eller har travlt på et af vores logistikcentre i Kolding eller Køge.

    I Lidl er vi drevet af trangen til at præstere, yde vores bedste og levere bedre og bedre resultater. Derfor sørger vi også for at hjælpe hinanden med et smil og et glimt i øjet, når det går stærkt. Til hovedkontoret i Kolding søger vi, med reference til marketingchefen, en dygtig projektleder til vores markting- og kommunikationsafdeling. Du bliver en del af en afdeling med over 25 medarbejdere, hvor vi arbejder både strategisk og taktisk med marketing og kommunikation. Hvert år udvikler vi en række projekter, kampagner, og events, og det er her, at du kommer til at få en afgørende rolle som projektleder. 

    Faglige kvalifikationer:

    Personlige egenskaber:

    Tiltrædelse
    Hurtigst muligt

    Ansøgningsfrist
    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen, når den rigtige kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til marketingchef Heidi Vittrup på tlf. 41 19 07 02

    Ansøgning gennem andre kanaler

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Udvikling, implementering og effektmåling af kampagner på tværs af alle medier
    • Projektledelse ofte i samarbejde med andre afdelinger såsom Indkøb, Salg, Online m.fl.
    • Planlægning, koordinering og eksekvering af events
    • Styring af budget i forbindelse med projekter, kampagner og events
    • Kontakt til eksterne samarbejdspartnere


    Om dig

    Om dig

    Faglige kvalifikationer:

    • Du har en relevant uddannelse inden for kommunikation eller marketing, alternativt har du 2-3 års erfaring inden for området
    • Herudover har du erfaring med projektledelse samt kampagneudvikling
    • Du interesserer dig for det digitale, har gerne tidligere arbejdet med bloggere og har kendskab til markedsføringsprincipper og markedsføringsloven
    • Du har gerne erfaring fra detailhandlen

    Personlige egenskaber:

    • Du er en struktureret, målrettet og udadvendt projektleder
    • Du er omstillingsparat og trives i en hverdag, hvor tingene går stærkt
    • Du evner at holde mange bolde i luften og at arbejde på forskellige projekter på samme tid
    • Som person er du helhedsorienteret og god til at skabe overblik, men evner også at gå i detaljen
    • Du udviser et stort engagement og tager ejerskab for dine projekter
    • Du forstår, hvor vigtigt samarbejde er for at kunne lykkes i en stor international virksomhed
    • Du er kommunikatør med stort K og bruger denne egenskab i dit samarbejde med andre afdelinger og eksterne samarbejdspartnere
    • Du er god til engelsk, både i skrift og tale
    • Det er tilmed en fordel, hvis du forstår tysk, men det er ikke et krav
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende arbejdsdag i en afdeling, der emmer af god energi og humor
    • God og målrettet oplæring i alle processer
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Attraktiv løn, pension og rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse
    Hurtigst muligt

    Ansøgningsfrist
    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen, når den rigtige kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til marketingchef Heidi Vittrup på tlf. 41 19 07 02

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Apr

    CSR-praktikant

    6000, Kolding


    Vil du gerne have indblik i og praktisk erfaring med forskellige ’Corporate social responsibility’-opgaver i en stor international virksomhed, hvor tingene går stærkt? Så er det måske dig, der er vores kommende CSR-praktikant i Lidl Danmark.

    Til vores hovedkontor i Kolding søger vi en praktikant til et bredt udsnit af opgaver inden for CSR. Du vil bistå den CSR-ansvarlige med at udvikle og implementere vores CSR-målsætninger, herunder igangsættelse af nationale såvel som internationale initiativer.

    Hos Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold – og vi har branchens bedste kolleger. Som praktikant ved Lidl vil du få frihed under ansvar og rig mulighed for at udvikle dine kompetencer og få værdifuld erfaring at skrive på dit CV. Der er tale om en selvstændig og udfordrende praktikstilling, hvor du skal være omstillingsparat, nysgerrig og have mange bolde i luften. Vi har brug for en praktikant med et stort drive og ikke mindst lyst til at gøre en forskel.

    Læs mere omkring vores arbejde med CSR her: https://www.lidl.dk/da/ansvarlighed.htm

    Ansøgningsfrist
    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen, når den rigtige kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til CSR-ansvarlig Lærke Skaksen på tlf. 7635 0271 eller på e-mail Laerke.Skaksen@lidl.dk

    Antal timer: 37 timer om ugen.  

    Forventet start- og slutdato: 1.08.2018 – 31.12.2018

    Yderligere: Vi søger to praktikanter.

    Ansøgning gennem andre kanaler

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Kommunikativ vedligeholdelse af nuværende CSR-materiale
    • Lejlighedsvis oversættelse af interne fagtekster og præsentationer
    • Rapportering af vores nuværende sortiment – indlæse og analysere
    • Vidensdeling og daglig kontakt med vores kolleger i udlandet
    • Udvikling af kontakt til diverse ngo’er
    • Diverse ad-hoc opgaver


    Om dig

    Om dig
    • I gang med en længerevarende uddannelse
    • Erfaring med CSR vil være et plus, men det vigtigste er, at du har interessen
    • Flydende i engelsk i skrift og tale og meget gerne tysk
    • Gode kommunikative evner  
    • Stort kendskab til MS Office-pakken  
    • Opsøgende, ambitiøs og flittig
    • Teamplayer
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En afdeling hvor vi tror på, at sammenhold er vinderhold
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Faglige og personlige udfordringer  
    • Erfaring fra en stor international virksomhed
    • En mentor under hele praktikperioden
    • Værdifuld erfaring med CSR-strategi og -håndtering inden for detailbranchen
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger

    Ansøgningsfrist
    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen, når den rigtige kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til CSR-ansvarlig Lærke Skaksen på tlf. 7635 0271 eller på e-mail Laerke.Skaksen@lidl.dk

    Antal timer: 37 timer om ugen.  

    Forventet start- og slutdato: 1.08.2018 – 31.12.2018

    Yderligere: Vi søger to praktikanter.

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser