Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Tjen penge på at deltage i konkurrencer, skrabe skrabespil, tilmelde dig nyhedsbreve og besvare spørgeskemaer

    Du kan arbejde, hvorfra du ønsker, blot du har adgang til internettet fra din computer, tablet eller smartphone. 

    Din belønning kan du få udbetalt, via gavekort eller abonnementer.

    Det behøver jo ikke være kedeligt at tjene penge!

    Du får din egen Eovendo-profil, hvor du løbende kan se din indtjening.

    Du får penge for din opmærksomhed, enkelt ik?

    Hvad skal jeg gøre for at komme i gang?

    Gør som tusindvis af andre unge - tilmeld dig i dag: Så får du penge for alt det du gør:

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Okt



    Vil du være en del af en stor international virksomhed, der hele tiden fokuserer på at forbedre og videreudvikle vores varesortiment? Så har du nu mulighed for at blive en del af Lidls indkøbsafdeling. Vi søger i øjeblikket en Junior Buyer, som er energisk, beslutsom, og som formår at bevare overblikket, når tempoet er højt.

    På hovedkontoret i Kolding/Aarhus søger vi en Junior Buyer, som i samarbejde med øvrige indkøbere sammensætter sortiment, indkøber og styrer vareflowet af frugt og grønt til alle vores danske butikker. Der er tale om en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du skal være omstillingsparat, trives med et højt aktivitetsniveau og hurtigt får tildelt et stort ansvar. Vi har brug for en Junior Buyer med et stort drive og lyst til med dine beslutninger at gøre en købmandsmæssig forskel.

    Du bliver en del af et mindre team, som består af 4 indkøbere og 3 assistenter, med reference til Head of Buying. Det er de dygtige medarbejdere i vores indkøbsafdeling, der bestemmer, hvilket frugt, grønt, blomster og planter, der står på hylderne i vores butikker. Medarbejderne i indkøbsafdelingen beskæftiger sig med alt lige fra løbende markedsovervågning og analyser af kundernes indkøbsvaner, varetest og kvalitetssikring af produkter samt fastlæggelse af salgspriser til forhandling af indkøbspriser og øvrige vilkår med leverandørerne.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Hovedkontoret vil stå klar i år 2021.

     

     

    Supplerende oplysninger:
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage ved henvendelse til Head of Buying, Carsten Christensen, på tlf. 7635 0261 eller på mail Carsten.Christensen@lidl.dk.

    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rigtige kandidat er fundet.

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Indkøb af danske varer
    • Disponering/forecasting af varemængder
    • Varebestilling af danske og udenlandske varer
    • Styring af vareflow
    • Markedsanalyse/konkurrentanalyse
    • Sortimentsudvikling
    • Kvalitetssikring
    • Leverandørkontakt med danske og udenlandske leverandører
    • Reklamationsbehandling
    • Diverse ad-hoc opgaver

     



    Om dig

    Om dig
    • Du er handelsuddannet og har gerne en relevant videregående uddannelse som fx Cand.merc
    • Du behersker dansk og tysk på højt niveau såvel skriftligt som mundtligt
    • Du arbejder minimum på brugerniveau i MS Office og er superbruger i Excel
    • Du har relevant erhvervserfaring, meget gerne inden for frugt og grønt
    • Du er dygtig og effektiv i din opgaveløsning, men har samtidig blik for detaljen ifm. disponering og forecasting for at sikre valide beslutningsgrundlag
    • Du er selvstændig og ansvarsbevidst
    • Du skal kunne træffe beslutninger på et faktuelt grundlag i et til tider hektisk miljø
    • Du er fleksibel og omstillingsparat, idet vi arbejder med hurtigt omsættelige varer med kort holdbarhed og mange forskellige sæsoner

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En unik mulighed for indblik i detailbranchen
    • Grundig og målrettet oplæring inkl. evt. kortere ophold i Tyskland
    • Spændende og udfordrende opgaver med faglige udfordringer
    • En varieret arbejdsdag, som foregår i et højt tempo
    • Faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Supplerende oplysninger:
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage ved henvendelse til Head of Buying, Carsten Christensen, på tlf. 7635 0261 eller på mail Carsten.Christensen@lidl.dk.

    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rigtige kandidat er fundet.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Okt

    CSR Assistant

    6000, Kolding


    I Lidl stræber vi hele tiden efter mere – også når det gælder emner som miljø og bæredygtig udvikling. Vi er en del af en stor international virksomhed, og derfor er det også naturligt, at vi er bevidste om vores samfundsansvar. Det ønsker vi at gøre endnu mere tydeligt over for både kunder, medarbejdere, leverandører m.fl.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klart i 2021, men indtil da vil der være mulighed for at benytte vores satellitkontor i Aarhus 2 dage om ugen.

    Til en nyoprettet stilling i CSR-teamet søges en CSR-assistent med stærke kompetencer inden for både kommunikation og CSR. Som CSR-assistent er du med til at drive vores CSR-strategier i tæt samarbejde med den CSR-ansvarlige. Du får derfor medansvar for, at vi opnår vores fælles mål, herunder igangsættelse af nationale såvel som internationale initiativer. Der er derfor tale om en selvstændig stilling, hvor du skal være omstillingsparat, nysgerrig og have mange bolde i luften. Hos Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold og vi har branchens bedste kollegaer, der hjælper hinanden.

    Læs mere omkring vores arbejde med CSR her: https://www.lidl.dk/da/ansvarlighed.htm

     

     

     

    Ansøgnignsfrist:
    22. oktober 2018

    Har du spørgsmål:
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CSR Responsible, Lærke Skaksen, på tlf. 7635 0271.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Internt bistå den CSR-ansvarliges arbejde med implementeringen af CSR-initiativer
    • Rapportering af vores nuværende sortiment – indlæse og analysere
    • Kommunikere virksomhedens CSR- tiltag – internt såvel som eksternt
    • Udtænke nye CSR-initiativer
    • Overvåge markedets udvikling
    • Diverse ad-hoc opgaver

     



    Om dig

    Om dig
    • Har en naturlig nysgerrighed og interesse for CSR
    • Er en stærk bruger af office-pakken herunder specielt Excel
    • Er skarp til at kommunikere på skrift
    • Flydende i engelsk i skrift og tale – og meget gerne tysk
    • Har masser af gåpåmod og trives med indgå i et team
    • Angiv så mange relevante bulletpoints som muligt

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Ansøgnignsfrist:
    22. oktober 2018

    Har du spørgsmål:
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CSR Responsible, Lærke Skaksen, på tlf. 7635 0271.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Okt

    Souschef - Kolding

    6000, Kolding


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:
     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:
     


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distrikchef Torben Jensen på telefon 4212 0627, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
     

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    •  Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede
       


    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:
     

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
       
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:
     

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distrikchef Torben Jensen på telefon 4212 0627, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Okt

    Tax Manager

    6000, Kolding


    Har du regnskabs- og skattemæssig erfaring, og har du interesse i at udvikle dig primært inden for det skattemæssige område? Vil du være del af en vækstorienteret virksomhed, hvor du får mulighed for at dyrke dit talent samt realisere dit potentiale? Så er du måske vores nye Tax Manager.

    Lidl Danmark er en virksomhed, der i den grad er i rivende udvikling og samtidig befinder sig i en meget konkurrencepræget branche. Disse faktorer sætter præg på stillingens indhold og udformning.

    Du bliver en del af regnskabsafdelingen, hvor vi i øjeblikket er 12 engagerede medarbejdere. Vores skatteafdeling består af i alt én medarbejder, så du vil få et stort og selvstændigt ansvar for de skatte- og afgiftsmæssige områder i virksomheden. Stillingen vil have en bred kontaktflade og vil involvere alt fra hands-on-opgaver til ledelsesrapportering på højt niveau.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klart i 2021, men indtil da vil der være mulighed for at benytte vores satellitkontor i Aarhus 2 dage om ugen.

    Der er tale om en spændende og udfordrende stilling med varierende opgaver og et højt aktivitetsniveau. Du kommer til at samarbejde tæt med den øvrige organisation.

    Tax Manageren refererer til Head of Accounting, og tiltrædelse vil være snarest muligt.

    Næste skridt
    Hvis du kan se dig selv i dette spændende job, ser vi frem til at modtage en motiveret ansøgning og et informativt CV. Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Head of Accounting, Brian Øhlenschlæger, på tlf. 7635 0120.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Sikre korrekt opgørelse af skatter og afgifter i periode- og årsregnskaber
    • Udarbejde selskabsselvangivelser og sambeskatningsindkomst
    • Opgørelse og beregning af latente skatter
    • Ansvarlig for Transfer Pricing dokumentation
    • Besvarelse af skattemæssige forespørgsler fra vores internationale hovedkontor
    • Kontakt til offentlige myndigheder, revisorer og andre eksterne rådgivere
    • Rådgivning og sparring med ledelsen og øvrige afdelinger vedr. moms- og skattemæssige konsekvenser af større projekter
    • Tæt opfølgning på ny lovgivning
    • Optimering af processer og forretningsgange inden for selskabsskat, rapportering mv.
    • Medvirke til udarbejdelse af rapporteringspakker ifm. periode- og årsregnskaber
    • Ad hoc-opgaver af skatte- og regnskabsmæssig karakter

    Der er tale om en spændende og udfordrende stilling med varierende opgaver og et højt aktivitetsniveau. Du kommer til at samarbejde tæt med den øvrige organisation.



    Om dig

    Om dig
    • Du har en højere økonomisk uddannelse, f.eks. HD-R, cand.merc. eller tilsvarende
    • Du har en skattemæssig eller revisionsmæssig baggrund kombineret med en solid praktisk erfaring.
    • Du evner hurtigt at sætte dig ind i skattemæssige problemstillinger og formår at udarbejde beslutningsoplæg i høj kvalitet.
    • Du har gode IT-kundskaber, herunder især i Excel.
    • Du kan overholde deadlines og bevare overblikket over mange igangværende opgaver
    • Du har personlig pondus, er selvkørende, arbejder med høj faglighed og har en struktureret tilgang til dine opgaver
    • Du er serviceminded og forstår vigtigheden af et godt samarbejde på tværs i organisationen.
    • Du er fleksibel i forhold til perioder med spidsbelastning

    Tax Manageren refererer til Head of Accounting, og tiltrædelse vil være snarest muligt.

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt som personligt
    • Gode karrieremuligheder
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en tone, der er frisk og ligefrem
    • Et rigtigt godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.
    • Du vil fra start få en grundig introduktion til virksomheden og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i funktionen.

    Næste skridt
    Hvis du kan se dig selv i dette spændende job, ser vi frem til at modtage en motiveret ansøgning og et informativt CV. Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Head of Accounting, Brian Øhlenschlæger, på tlf. 7635 0120.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Okt

    Souschef - Sønderborg

    6400, Sønderborg


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.
     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
     


     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:
     


     

    Vi tilbyder
    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:
     


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt butikschef Henrik Petersen på telefon 8238 7127, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
     

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


     



    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:
     

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift


     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:
     

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt butikschef Henrik Petersen på telefon 8238 7127, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Okt

    Souschef - Åbenrå

    6200, Aabenraa


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
     


     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:
     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:
     


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt butikscehf Ronnie Jørgensen på telefon 8238 7269, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
     

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


     



    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:
     

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
       
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:
     

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt butikscehf Ronnie Jørgensen på telefon 8238 7269, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Okt



    Lidls ejendomskontor i Kolding er ansvarlig for forvaltning, byggeri og udvikling af Lidl-butikker i Jylland og på Fyn.

    Vi søger nu en dygtig, struktureret og arbejdsom erfaren byggeleder til vores butiksbyggerier, der er klar til et spændende og meget alsidigt job, hvor du vil komme til sammen med resten af teamet, at arbejde inden for de fleste facetter af butiksbyggeri samt, i mindre omfang, driften af samme.

    Vores team består af kompetente administratorer, byggefolk, håndværkere og projektudviklere. Teamet er kendetegnet ved medarbejdere, der har en meget høj faglighed, og som har en ambition om at være de bedste inden for deres fagområde.

    Bliv en del af en virksomhed i vækst, som har meget ambitiøse vækstmål og økonomien til at realisere sine mål. Du bliver ansvarlig for, at byggerierne forløber som planlagt, hvor økonomi, kvalitet og tidsplan lever op til forventningerne.

    Byggeprojekterne omfatter opførelse af nye butikker, samt ombygning af andre ejendomme som vi erhverver.
    Jobbet indebærer projekter i Jylland og på Fyn, hvilket stiller krav til planlægning og fleksibilitet.
    Stillingen refererer til Head of Real Estate.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Head of Real Estate, Kristoffer Kaae Stimpel på 2920 6030.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • At tilrettelægge og gennemføre bygherrefunktion og sørge for byggeriets fremdrift, kvalitet, økonomi og budgetter
    • At forestå myndighedsbehandlingen sammen med rådgiveren
    • At medvirke ved licitation og kontrahering med byggeriets parter
    • At opretholde daglig kontakt til rådgivere og entreprenører fra opstart til aflevering
    • At kontrahere med nye samarbejdspartnere
    • At sikre gennemgang af KS/DV-materiale for senere overdragelse til driftafdelingen
    • At medvirke til ibrugtagningen af de nye bygninger
    • At medvirke til koordinering og vidensdeling på tværs af interne afdelinger
    • At sørge for koordinering af interne bygherreleverancer
    • At sikre løbende dialog med intern, teknisk afdeling
    • At sikkerhed og arbejdsmiljø er indarbejdet i projektet og gennemføres i samarbejde med projektets arbejdsmiljørepræsentant

    Byggeprojekterne omfatter opførelse af nye butikker, samt ombygning af andre ejendomme som vi erhverver.
    Jobbet indebærer projekter i Jylland og på Fyn, hvilket stiller krav til planlægning og fleksibilitet.
    Stillingen refererer til Head of Real Estate.



    Om dig

    Om dig
    • Du har 1-2 års erhvervserfaring inden for byggeledelse
    • Du er uddannet bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller tilsvarende
    • Du kender tegneprogrammer som Revit og Autocad og er fortrolig med disse
    • Du er fortrolig med Office pakken
    • Du formulerer sig godt på dansk i såvel skrift som tale
    • Du har købmandsskab og kan arbejde selvstændig
    • Du kan arbejde agilt og er i stand til at beholde hovedet koldt i pressede situationer
    • Du har god situationsfornemmelse og ser altid muligheder i stedet for begrænsninger
    • Du besidder en stor forhandlingsevne og vilje
    • Du har gode kommunikative evner og gennemslagskraft
    • Du evner at træffe de rigtige beslutninger; også under pres
    • Du er fleksibel, struktureret og målrettet
    • Du trives i en konceptstærk virksomhed og kan spille sammen med samarbejdspartnere på alle niveauer fra mange forskellige faggrupper; både blandt kolleger og byggeriets rådgivere
    • Du er serviceminded, forandringsparat og vil bidrage positivt til kulturen
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og meget motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Firmabil
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Head of Real Estate, Kristoffer Kaae Stimpel på 2920 6030.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Okt



    Har du lyst til at være med til at sikre forsyningen af varer til vores butikker i hele Jylland og på Fyn? Så får du her en unik mulighed for at blive en del af vores controllingteam i Supply Chain Planning afdelingen i Kolding. Du bliver ansvarlig for controlling af butiksbestillinger, og du vil få en dynamisk hverdag i et arbejdsmiljø præget af daglig kontakt til butikkerne, lageret og de andre teams i Supply Chain Planning.

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt afdelingsleder Michael Sørensen på telefon 7635 0528, hverdage mellem kl. 8-16.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Daglig gennemgang af butikkernes varebestillinger så det sikres, at den korrekte mængde af varer bliver leveret til butikkerne
    • Optimering af butiksomsætningen og minimering af mangelvarer
    • Yde support til butikkerne omkring deres varebestillinger
    • Sikre varetilgængelighed af især kampagnevarer


    Om dig

    Om dig
    • Du har stor interesse i, og nyder at arbejde med, talmæssige analyseopgaver i længere tid
    • Du er fortrolig med IT og behersker excel på minimum grundlæggende brugerniveau
    • Du er selvstændig, detaljeorienteret, struktureret og ansvarsbevidst
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt afdelingsleder Michael Sørensen på telefon 7635 0528, hverdage mellem kl. 8-16.

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser