Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Måske overvejer du at tage et sabbatår, eller tage et break fra dine studier. Det kan også være noget helt tredje der gør, at du rigtig gerne vil have lidt luftforandring, og komme ud at rejse - samtidig med, at du møder andre unge og kulturer.

    At tage på en rejse i udlandet af længerevarende varighed vil styrke dig som person. Mange arbejdsgivere lægger vægt på, at man er selvtænkende, kan arbejde i grupper, og har et positivt og internatinalt udsyn, hvor man kan rumme forskelligheder og andre kulturer. 

    Ønsker du at styrke dit CV til dit fremtidige drømmejob, så kan du tage med Adventure Heart ud at rejse.

    Hvad er Adventure Heart?

    Adventure Heart er en dansk virksomhed med mere end 30 års erfaring, som rejsearrangør. Adventure programmerne er sammensat således, at du får alle mulige oplevelser i forskellige lande: Rundrejse, seværdigheder og natur, kulturindsigt, lokalbefolkning, sprog, gastronomi, adventure aktiviteter, mange former af personlig udvikling - og måske vil du prøve at være frivillig på et projekt med børn eller dyr.


    Afhængig af hvilken rejseform du ønsker rejses i større eller mindre grupper eller måske individuelt sammen med andre unge og altid i trygge rammer af håndplukkede lokale partnere for at gøre oplevelserne autentiske og samtidig bidrage og støtte op om lokalsamfundet.

    Du bliver styrket personligt og får indsigt, kendskab og sammenligningsgrundlag til god brug på dit studie og måske i dit kommende job i en international fremtid i vores globaliserede verden.

    Hvad siger de unge?

    Bianca tog på sin drømmerejse til Java. Hun siger: ”Min eventyrrejse begyndte med en grupperejse en måned på Java, hvorefter jeg tog videre til Bali, Australien og Canada på egen hånd. Det var tanken om venskaber i andre lande, uudforsket territorie og grænser, der skulle overvindes, der fik mig på min eventyrrejse”

    ”Jeg så et lokal samfund indefra, hvor alt det, vi tager for givet herhjemme, er et luksusgode. På dyreprojektet fodrede jeg orangutanger, og jeg kom helt tæt på nogle fantastiske dyr – og nogle uhyggelige kryb. Det var nemlig ikke unaturligt, at en kæmpe edderkop måske sov på vores værelse, når vi selv skulle sove. I starten reagerede jeg i panik. Til sidst indså jeg, at det er bedre at slappe af og gå til verden med åbent sind. De indfødte er gennemsyret af den tankegang, og det smitter af – på den gode måde. Jeg er blevet mere rummelig og åben over for udfordringer. Derfor skal du skal rejse… Min rejse var i trygge rammer og gav uforglemmelige oplevelser også gennem det frivillige arbejde.” siger Bianca, der er i gang med sin humanistiske bachelor på RUC

    Lars var i Syd- og Mellemamerika og fortæller: ”Mit mål med et sabbatår var, som udgangspunkt at udforske mig selv, blive mere selvstændig og udnytte den mulighed man har som ung, hvor man typisk ikke har realkreditlån, hus og Volvo. Når jeg nu tænker tilbage på de mange forskellige kulturer jeg har mødt og oplevet er jeg blevet mere bevidst om, at der findes mange veje til et lykkeligt liv. Det er meget berigende at opleve, hvordan andre kulturer lever. Jeg planlægger at læse Kemi, men jeg er helt klart blevet et mere søgende menneske efter mine oplevelser fra mit sabbatår”

    ”At rejse med en rejsearrangør på en af deres grupperejser er en stor fordel, også selvom man ikke kender hinanden i forvejen, man møder helt naturligt andre unge og at man slipper for at planlægge rejsen selv. Min gruppe var fra alle andre lande og jeg var den eneste dansker. Det hele var meget betryggende, at alt var planlagt og så har jeg fået venner som jeg stadigvæk har kontakt til” siger Lars.

    Hvordan kommer jeg afsted?

    Du sidder formentlig allerede nu med en masse spørgsmål. Og dem vil vi hos Adventure Heart gerne svare på. Og det er let. Du kan komme til vores rejseforedrag & cafémøder, hvilket du kan læse mere om, ved at klikke på den grønne ansøgningsknap nedenfor:

    NB

    Du kan ikke ansøge et job, men du kan se, hvad Adventure Heart kan tilbyde dig, hvis du gerne vil ud og rejse, for at skabe dig et bedre CV:

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb



    Lidls IT-afdeling, bestående af 19 medarbejdere, varetager drift, vedligeholdelse og udvikling af de administrative og butiksnære IT-systemer. Er du vores IT Assistants barselsvikar?

    I Lidl arbejder vi primært efter ITIL-principper i forhold til at løse udfordringer og opgaver for de interne it-brugere på hovedkontoret i Kolding, vores pt 117 butikker og 2 distributionscentre i Danmark.

    Systemlandskabet befinder sig i en transformationsfase hvor systemerne løftes på et nyt niveau, der gør Lidl klar til fremtidens detailmarked.

    Som IT Assistant har du ansvar for administrative processer i IT-afdelingen. Dette dækker over håndtering af kontrakter med leverandører og samarbejdspartner, styring af softwarelicenser, anskaffelse af hard- og software igennem lokale og globale aftaler samt organisering af møder og events.

    Du understøtter afdelingens specialister med relevant tal- og budgetmateriale og kan analysere komplekse sammenhæng i disse.

     



     

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Head of IT, Matthias Rüdinger, på tlf. 7635 0122.

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Håndtering af kontrakter med eksterne samarbejdspartnere
    • Anskaffelse af IT-udstyr igennem globale og lokale aftaler
    • Styring af software-licenser og service-aftaler
    • Samarbejde med vores internationale IT-organisation
    • Udarbejdelse og opfølgning på afdelingens KPI’er
    • Styring af
    • Organisation af møder, events og rejser
    • Udarbejdelse og opfølgning af afdelingens budgetter



    Om dig

    Om dig
    • Du har en uddannelse som IT-supporter eller basisuddannelse inden for regnskab eller kontororganisation parret med et højt flair for IT
    • Du taler tysk og/eller engelsk på højt niveau
    • Du har gode kompetencer til Microsoft-Office, især i arbejde med Excel
    • Du er god til at kommunikere kolleger på alle niveauer
    • Du medbringer erfaring i styring af eksterne samarbejdspartnere
    • Du tager ejerskab og ansvar for dine opgaver

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Grundig oplæring, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Head of IT, Matthias Rüdinger, på tlf. 7635 0122.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb



    Brænder du for at arbejde med løn? Er du systematisk, struktureret og serviceminded, og trives du med et stort ansvar i en international virksomhed? Som Payroll Assistant ved Lidl Danmark bliver du en del af vores dygtige Payroll team, som månedligt laver løn for mere end 2.500 medarbejdere fordelt over hele landet.

    I Lidl har vi forrygende succes, og vi stræber hele tiden efter mere – også når det gælder vores medarbejdere. Vi søger en Payroll Assistant til en fuldtidsstilling i vores dygtige og Payroll-team, der består af en Project Manager, Payroll Responsible, tre Payroll Assistants og en Student Assistant.

    Payroll-teamet er en del af vores kompetente og sociale HR-afdeling, som desuden består af afdelingerne Recruiting, Employer Branding, Employee Engagement samt HR Development. Vi er placeret i Kolding, men vi påbegynder senere bygningen af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar i år 2021.

    Du vil fra start få en grundig oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Payroll Manager, Santhos Manokaran, på 7635 0141.

    Vi indkalder løbende til samtaler, og rekrutteringsprocessen afsluttes, når den rette kandidat er fundet.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Lønbehandling, herunder stamdata og refusionssøgning
    • At sikre at vores medarbejdere får en korrekt lønafregning
    • Dialog med medarbejdere og ledere omkring lønrelevante forhold
    • Understøtte diverse lønprojekter og opgaver
    • Være med til at digitalisere vores lønafregningsproces


    Om dig

    Om dig
    • Du har erfaring med løn- og personaleadministrationsarbejde
    • Du arbejder systematisk og struktureret samt har sans for detaljer
    • Du holder af at arbejde såvel selvstændigt som i teams
    • Du er serviceminded
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende stilling der vil udfordre og udvikle dig både fagligt og personligt
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • En spændende og varieret arbejdsdag med både ansvar for og frihed til selv at planlægge en del af arbejdsugen
    • Konkurrencedygtig løn og pension
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Du vil fra start få en grundig oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Payroll Manager, Santhos Manokaran, på 7635 0141.

    Vi indkalder løbende til samtaler, og rekrutteringsprocessen afsluttes, når den rette kandidat er fundet.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb



    Har du lyst til at være med til at sikre forsyningen af varer til vores butikker i hele Jylland og på Fyn? Så får du her en unik mulighed for at blive en del af vores controllingteam i Supply Chain Planning afdelingen i Kolding. Du bliver ansvar-lig for controlling af butiksbestillinger, og du vil få en dynamisk hverdag i et arbejdsmiljø præget af daglig kontakt til bu-tikkerne, lageret og de andre teams i Supply Chain Planning

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt afdelingsleder Michael Sørensen på telefon 7635 0528, hverdage mellem kl. 8-16.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Daglig gennemgang af butikkernes varebestillinger så det sikres, at den korrekte mængde af varer bliver leveret til butikkerne
    • Optimering af butiksomsætningen og minimering af mangelvarer
    • Yde support til butikkerne omkring deres varebestillinger
    • Sikre varetilgængelighed af især kampagnevarer
    • Tildeling af både non-food og food varer til kampagner
    • Kontrol af holdbarheder af varerne på lageret


    Om dig

    Om dig
    • Du har stor interesse i, og nyder at arbejde med, talmæssige analyseopgaver i længere tid
    • Du er fortrolig med IT og behersker excel på minimum grundlæggende brugerniveau
    • Du er selvstændig, detaljeorienteret, struktureret og ansvarsbevidst
    • Du er villig til weekend arbejde ca. hver 3 uge
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt afdelingsleder Michael Sørensen på telefon 7635 0528, hverdage mellem kl. 8-16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb



    Administrationen består af 3 medarbejdere hvis vigtigste opgave er at være bindeled mellem vores butikker og baglandet. Du vil derfor få en stor berøringsflade i hele organisationen.
    Som administrationsassistent er du med til at servicere vores butikker i hverdagen. Du får en tempofyldt hverdag med mange afvekslende opgaver såsom print af butiksskilte, bearbejdning af butiksstatus og diverse bogføringer.
    Vi søger en dygtig medarbejder, der er klar til et spændende og alsidigt job. Du er struktureret, imødekommende og klar til at bidrage til en positiv hverdag.
     

    Du kan kontakte Afdelingsleder i administrationen Vivi Kroun Jørgensen på telefon 42120521 i  tidsrummet kl. 08:00 – 16:00.

    Startdato: 01.03.2019, eller hurtigst muligt.  

    Deadline for ansøgning:
    Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Daglig support til vores butikker.
    • Print af prisskilte.
    • Bearbejdning af butiksstatus.
    • Bogføring og opfølgning af diverse bilag.
    • Pakning og forsendelse af post og kontormaterialer til butikkerne.
    • Diverse ad hoc opgaver.


    Om dig

    Om dig
    • Du er struktureret, har flair for tal samt excel.
    • Du er imødekommende og udadvendt.
    • Du arbejder selvstændigt og er ansvarsbevidst.
    • Du er positiv og bevarer humøret, også når der er travlt.
    • Du er serviceminded og pålidelig.
    • Butikserfaring er en fordel, men ikke et krav.
       
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag.
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer.
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger.
    • Mulighed for sundhedsordning.
    • Konkurrencedygtig lønpakke.
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Du kan kontakte Afdelingsleder i administrationen Vivi Kroun Jørgensen på telefon 42120521 i  tidsrummet kl. 08:00 – 16:00.

    Startdato: 01.03.2019, eller hurtigst muligt.  

    Deadline for ansøgning:
    Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb



    Til vores centrale logistikafdeling på hovedkontoret i Kolding/Aarhus, søger vi endnu en kollega til at indgå i vores team af dygtige medarbejdere.

    For at imødekomme fremtidige projekter og give vores to logistikcentre den bedste support, tilbyder vi en spændende stilling som Projektleder i Central Logistik. Du får en vigtig rolle i afdelingen, hvor du sammen med kollegerne supporterer den daglige drift inden for fagområderne transport, renovation og lagerdrift.  Derudover har vi store fremtidige projekter, såsom udvidelse og modernisering, samt automatisering af vores 2 logistikcentre, implementering af et nyt WMS og løbende udvikling af vores Logistik set-up.

    Logistikafdelingen består pt. af 8 medarbejdere, der dagligt interagerer såvel med eksterne som interne samarbejdspartnere på tværs af hele Lidl-koncernen. Vi supporterer den operative drift på vores to logistikcentre, implementerer og kontrollerer nye standarder, overvåger, analyserer og udvikler løbende KPI’er, forhandler med eksterne tjenesteudbydere, driver tiltag og understøtter optimering af processer.

    Vores vigtigste opgave i Central Logistik, som fagafdeling, er at levere førsteklasses support til vores kolleger på de 2 logistikcentre, således de har de bedste forudsætninger for at lykkes med driften og sikre 100% varetilgængelighed til vores butikker. Samtidig har vi dagligt fokus på omkostningerne, så vi fortsat kan levere bedste kvalitet til bedste pris.
    Du bliver en vigtig del af teamet og er med til at udvikle og præge logistikken i Lidl Danmark i samarbejde med øvrige afdelinger i organisationen og vores samarbejdspartnere. Som en del af din oplæring kommer du rundt til såvel vores butikker, logistikcentre og relevante afdelinger på hovedkontoret, så du bliver klædt på til at kunne varetage jobbet.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Hovedkontoret vil stå klar i år 2021. Hvorefter din arbejdsplads bliver i Aarhus.  

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål?
    Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte Afdelingschef for Logistik, Allan Nielsen på hverdage efter kl. 16 på 7635 0510.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Analysere processer, udvikle og drive forbedringstiltag i hele vores logistik
    • Projektleder på egne projekter fra start til skoling af slutbruger
    • Deltage i og støtte op om løbende projekter i afdelingen
    • Kontaktperson for kollegaer i andre fagafdelinger på HQ ved tværfaglige projekter
    • Opdatering af standarder og projektlister
    • Løbende analyse og måling på vores driftsnøgletal
    • Deltage i dagligdagsopgaver på tværs af hele logistikafdelingen
    • Agere sparringspartner for kolleger på vores 2 logistikcentre
    • Interaktion med kolleger i udlandet og mindre rejseaktivitet både nationalt samt internationalt


    Om dig

    Om dig
    • Du har enten en cand. merc eller anden relevant uddannelse.
    • Erfaring fra lignende stilling som Projektleder inden for Logistik / FMCG vil være en fordel
    • Du er en udpræget teamplayer, der evner at samarbejde på tværs om fælles mål
    • Du besidder gode tysk- og engelskkompetencer såvel mundtligt som skriftligt.
    • Du er stærk i Office-pakken, med udprægede Excel kompetencer
    • Du har en analytisk tankegang med sans for detaljer og processer
    • Du tager ejerskab for dine opgaver og ansvarsområder og leverer høj kvalitet
    • Du er fleksibel og kan håndtere at arbejde i et miljø, hvor det går stærkt, og opgaverne er mange / alsidige
    • Du er serviceminded og derved med til at sikre, at Central Logistik lykkes –  og altid med slutbrugeren i fokus
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Et job, hvor din indsats er med til at sikre, vi som virksomhed lykkes med at ”redefinere dansk discount”
    • Muligheden for at påvirke og deltage i udviklingen af fremtidens logistik for Lidl Danmark
    • Blive en del af branchens stærkeste koncept, med dygtige og motiverede kolleger
    • Gode karrieremuligheder med såvel faglig som personlig udfordring og udvikling
    • Målrettet oplæring rundt i virksomheden, der sikrer, at du lykkes i Lidl
    • Konkurrencedygtig lønpakke samt mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål?
    Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte Afdelingschef for Logistik, Allan Nielsen på hverdage efter kl. 16 på 7635 0510.

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser