Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 975

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Vi søger ungarbejdere på 16 og 17 år, der kan sælge og mangler et studiejob.

    Bliv en del af et ungt team, hvor du har mulighed for at prøve kræfter med dit første eller andet rigtige job. 

    Det her kan vi tilbyde dig:

    • Du får en fast timeløn samt provision uden loft, så hvis du er dygtig og flittig kan du tjene en rigtig god løn.
    • Du arbejder i gennemsnit 8 timer / 2 vagter om ugen (efter kl. 16:30 på hverdage)
    • Du indgår i et ungt team med dygtige teamledere og coaches
    • Du opholder dig i dejlige lokaler centralt i Kolding 
    • Der er energi, positivitet og høj stemning i huset
    • Vi udvikler dig personligt såvel som salgsmæssigt

    Kan du opfylde disse kriterier:

    • Du er 16 eller 17 år?
    • Udviser du engagement?
    • Har du vindermentalitet?
    • Er du ukuelig?
    • Møder du til tiden og har du styr på dine vagter?
    • Er du interesseret i at tale med mange nye mennesker hver dag?
    • Har du lyst til at udvikle dig salgsmæssigt og lære hvordan man bedst får sit budskab igennem?

    Kan du sige ja til det? Så søg jobbet her : ANSØG NU  

    Vi indkalder løbende til jobsamtaler med henblik på hurtig opstart, så skynd dig at sende en ansøgning, så du kan komme hurtigt igang.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Det perfekte STUDIEJOB

    6000, Kolding

    Deichmann Telemarketing mangler dig på holdet! Kig med herunder! 

    Vi mangler dig på vores team! 

    Via telefonen sælger vi produkter og abonnementer for vores kunder - det kan f.eks. være dameblade,  kosttilskud, samleobjekter, strømper og undertøj og meget andet.

    Det her kan vi tilbyde dig:

    • Arbejdstider som passer godt ved siden af skolen. Vi arbejder alle hverdage fra 16.30-21.00
    • Du arbejder i gennemsnit 8 timer / 2 vagter om ugen.
    • Du får en fast timeløn samt provision uden loft, så hvis du er dygtig og flittig kan du tjene en rigtig god løn.
    • Du indgår i et ungt team med dygtig teamleder og coaches
    • Du opholder dig i dejlige lokaler centralt i Kolding 
    • Der er energi, positivitet og høj stemning i huset
    • Vi udvikler dig personligt såvel som salgsmæssigt

    Kan du opfylde disse kriterier:

    • Udviser du engagement?
    • Har du vindermentalitet?
    • Er du ukuelig?
    • Møder du til tiden og har du styr på dine vagter?
    • Er du interesseret i at tale med mange nye mennesker hver dag?
    • Har du lyst til at udvikle dig salgsmæssigt og lære hvordan man bedst får sit budskab igennem?

    Kan du sige ja til det? Så søg jobbet her : ANSØG NU  

    Vi indkalder løbende til jobsamtaler med henblik på hurtig opstart, så skynd dig at sende en ansøgning, så du kan komme hurtigt igang.

    Kun ansøgere på 17+ år vil komme i betragtning til jobbet! 

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Vi søger lige nu en dygtig salgscoach til at løfte salget på vores afdeling i Kolding. Passer du på kriterierne her, er dette måske en stilling for dig ved siden af dine studier? 

    Dine primære arbejdsopgaver vil være: 

    • Sørge for at vores sælgere er engagerede, effektive og har de helt rigtige værktøjer for at skabe resultater
    • Gennemføre systematisk coaching af vores sælgere
    • Deltage i relevante møder, uddannelsesforløb og briefinger
    • Afholde konkurrencer eller andre events, der kan effektivisere og optimere salget på afdelingen og humøret blandt sælgerne
    • Formidle mål og resultater til sælgerne
    • Evaluere og give feedback til den enkelte sælger
    • Forberede og gennemføre briefiner på kampagner
    • Sælge på telefonen i aftalte tidsrum og gå forrest med salget ved telefonen om nødvendigt

    Vi forventer at du har:

    • En moden tilgang til dine arbejdsopgaver
    • Et humør og energi udover gennemsnittet
    • Konkurrencementalitet og vinderattitude
    • Tidligere erfaring indenfor salg og telemarketing
    • Kendskab til grundlæggende salgsteknikker 
    • Arbejdet med formidling og coaching af sælgere og unge mennesker
    • Resten skal vi nok lære dig!

    Vi kan tilbyde:

    • 6-12 timers arbejde hver uge. Det svarer til et deltidsjob
    • Fast timeløn med mulighed for provisionsordning
    • Et job med ansvar og udvikling
    • Gode arbejdsforhold og kollegaer  

    Dette er det perfekte studiejob - ANSØG LIGE HER.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Gadefundraiser

    6000, Kolding

    Gadefundraiser for en god sag

    Er du en holdspiller der også forstår at arbejde selvstændigt? Søger du et arbejde hvor initiativ og ansvar belønnes med indflydelse? Vil du gerne udvikle dig selv og dine kolleger når du møder nye udfordringer? Og har du mod på, i al slags vejr, at skabe engagement og kæmpe for en bedre verden? I så fald er du den vi søger.

    Til Folkekirkens Nødhjælps Face2Face kampagne i Kolding og omegn søger vi nye udadvendte og engagerede ansatte. Som gadefundraiser ved Folkekirkens Nødhjælp er du med til at sikre, at vi kan hjælpe verdens fattige der f.eks. rammes af naturkatastrofer, krig og/eller sult. Vi sætter en stor ære i at vores fundraisere er engagerede i sagen, har stor viden om vores arbejde og syntes at kommunikation og energi i et job er sjovere end stillesiddende arbejde. Det er ikke et krav at man tidligere har arbejdet med fundraising, dette skal vi nok give grundig oplæring i.

    Vi sørger samtidig for et sjovt og afvekslende arbejdsmiljø med en masse udfordringer og godt sammenhold blandt kolleger.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    • Du er åben og elsker at kommunikere med alle.
    • Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.
    • Du kan lide at arbejde udendørs i bymiljøet hvor der er liv og stemning.
    • Du søger fuldtid og/eller kan som minimum arbejde 3-5 dage om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (varierende arbejdstider).

    Vi tilbyder:

    • En unik mulighed for at gøre en forskel for verdens fattigste.
    • Uddannelse og træning i kommunikation og formidling.
    • Udfordringer der rykker ved dig som menneske og gør dig stærkere.
    • En sjov og afvekslende hverdag hvor der både er et unikt sammenhold såvel som en positiv konkurrence stemning.
    • Fast timeløn inklusiv lønnede pauser.

    Er det noget for dig? Så skynd dig at sende os din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul



    Er du klar til det næste store skridt i din karriere som ansvarlig for Lidls byggerier?

    I Lidl har vi ambitiøse vækstmål, og vi har økonomien til at realisere dem. Vi søger derfor en ligeså ambitiøs byggeleder, der kan stå i spidsen for opførslen af nye Lidl-butikker i Jylland og på Fyn.

    Som vores nye kompetente byggeleder vil du komme til at arbejde inden for de fleste facetter af butiksbyggeri samt, i mindre omfang, driften af samme. Der er tale om en selvstændig stilling, hvor du får det fulde ansvar for, at byggerierne forløber som planlagt, og at økonomi, kvalitet og tidsplan lever op til forventningerne. Da du som byggeleder får bemyndigelse til selv at træffe beslutninger i processen, er det vigtigt, at du er beslutningsdygtig, har gennemslagskraft og gode forhandlingsevner.

    Lidls ejendomskontor i Kolding er ansvarlig for forvaltning, byggeri og udvikling af Lidl-butikker i Jylland og på Fyn, og vores team består af kompetente administratorer, byggefolk, håndværkere og projektudviklere. Teamet er kendetegnet ved medarbejdere, der har en meget høj faglighed, og som har en ambition om at være de bedste inden for deres fagområde.

    Byggeprojekterne omfatter opførelse af nye butikker.

    Jobbet indebærer projekter i Jylland og på Fyn, hvilket stiller krav til planlægning og fleksibilitet.

    Stillingen refererer til projektudviklingschefen.

    Yderligere information:
    Læs mere om hvordan det er at arbejde hos Lidl på hjemmesiden www.karriere.lidl.dk.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til projektudviklingschef Kristoffer Kaae Stimpel på 2920 6030.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • At tilrettelægge og gennemføre bygherrefunktion og sørge for byggeriets fremdrift, kvalitet, økonomi og budgetter
    • At forestå myndighedsbehandlingen sammen med rådgiveren
    • At medvirke ved licitation og kontrahering med byggeriets parter
    • At opretholde daglig kontakt til rådgivere og entreprenører fra opstart til aflevering
    • At kontrahere med nye samarbejdspartnere
    • At sikre gennemgang af KS/DV-materiale for senere overdragelse til driftafdelingen
    • At medvirke til ibrugtagningen af de nye bygninger
    • At medvirke til koordinering og vidensdeling på tværs af interne afdelinger
    • At sørge for koordinering af interne bygherreleverancer
    • At sikre løbende dialog med intern, teknisk afdeling
    • At sikkerhed og arbejdsmiljø er indarbejdet i projektet og gennemføres i samarbejde med projektets arbejdsmiljørepræsentant

    Byggeprojekterne omfatter opførelse af nye butikker.

    Jobbet indebærer projekter i Jylland og på Fyn, hvilket stiller krav til planlægning og fleksibilitet.

    Stillingen refererer til projektudviklingschefen.



    Om dig

    Om dig
    • Uddannet bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller tilsvarende
    • Kender tegneprogrammer som Revit og Autocad og er fortrolig med disse
    • Fortrolig med Office pakken
    • Formulerer sig godt på dansk i såvel skrift som tale
    • Har købmandsskab og kan arbejde selvstændig
    • Har god situationsfornemmelse og ser altid muligheder i stedet for begrænsninger
    • Besidder en stor forhandlingsevne og vilje
    • Har gode kommunikative evner og gennemslagskraft
    • Evner at træffe de rigtige beslutninger; også under pres
    • Er fleksibel, struktureret og målrettet
    • Trives i en konceptstærk virksomhed og kan spille sammen med samarbejdspartnere på alle niveauer fra mange forskellige faggrupper; både blandt kolleger og byggeriets rådgivere
    • Er serviceminded, forandringsparat og vil bidrage positivt til kulturen
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Firmabil
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Yderligere information:
    Læs mere om hvordan det er at arbejde hos Lidl på hjemmesiden www.karriere.lidl.dk.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til projektudviklingschef Kristoffer Kaae Stimpel på 2920 6030.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    3. Aug

    For en lokal kunde søger vi to dygtige og erfarne medarbejdere til produktionen. Det er en stor fordel, hvis du har erfaring med montage.

    Det er et krav, at du er selvstændig, mødestabil og har gå-på-mod.

    Vi glæder os til at høre fra dig. Vores kunde venter på dig.

    Ansøgning
    Via e-mail: 176mrh006@jks.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul



    Lidls IT-afdeling, der består af 18 medarbejdere, varetager drift, vedligehold og udvikling af de administrative og butiksnære IT-systemer.

    Der arbejdes primært efter ITIL-principper i forhold til at løse udfordringer og opgaver for de interne IT-brugere på hovedkontoret i Kolding, de pt. 107 butikker og de 2 distributionscentre i Danmark.

    Du bliver en del af Business Solutions-teamet, der er ansvarlig for implementering og drift af Lidls logistik-, butiks- og ERP-systemer.

    Systemlandskabet befinder sig i en transformationsfase, hvor systemerne løftes på et nyt niveau, der gør Lidl klar til fremtidens detailmarked. Dette sker blandt andet igennem implementering af SAP-baserede løsninger på lagrene. Som systemansvarlig vil du fungere som ekspert i vores legacy-systemer samt være en vigtig del af migrationsprojektet.

    Forespørgsler, opgaver og projekter løses såvel selvstændigt som i samarbejde med kollegerne i organisationen og på vores internationale hovedkontor.

    Du er ansvarlig for test, koordinering, udrulning samt overdragelse af den færdige løsning til  supportorganisationen.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Head of Business Solutions Thomas Thorsback på tlf. 7635 0140.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Test og udrulning af lagersystemer
    • Sparringspartner for logistikorganisationen
    • 2nd-level support
    • Projektledelse og deltagelse i lokale og internationale projekter
    • Formulering af kravspecifikationer
    • Sikring og overholdelse af retningslinjer for sikkerhed og databeskyttelse
    • Koordinering af eksterne leverandører
    • Samarbejde med vores internationale IT-organisation
    • Deltagelse i afdelingens beredskabs-vagtordning


    Om dig

    Om dig
    • Du har en videregående uddannelse inden for IT-området eller har på anden vis tilegnet dig erfaringer med tekniske og IT-baserede løsninger
    • Du behersker engelsk og/eller tysk på forhandlingsniveau
    • Du har erfaring fra deltagelse i IT-projekter
    • Erfaring i SAP-Modulerne MM/WM/eWM er en fordel men ikke et krav
    • Du er god til at kommunikere med brugere på alle niveauer
    • Du tager ejerskab og ansvar for dine opgaver
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Grundig oplæring så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Head of Business Solutions Thomas Thorsback på tlf. 7635 0140.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Souschef Esbjerg

    6700, Esbjerg


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.
     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Kenn Duus på telefon 4212 0513, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Kenn Duus på telefon 4212 0513, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Aug



    Vi søger dygtige, alsidige og robuste lodde- og montagemedarbejdere, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

    Arbejdsopgaver:

    Arbejdsopgaverne er meget varierende, bl.a. inden for følgende områder:
    - Håndlodning og SMD-montage
    - Forarbejdning og montering af komponenter
    - Mekaniske opgaver, som printmontage
    - Pakke
    - Montering
    - Forefaldende arbejde

    Faglige kvalifikationer:
    - Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed
    - Du har lodde- og montagekurser
    - Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
    - Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
    - Du er ansvarsbevidst og pålidelig

    Personlige egenskaber:
    - Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
    - Du er omgængelig og imødekommende
    - Du er engageret og fleksibel
    - Du kan arbejde fast weekend
    - Du er stabil og møder til tiden
    - Du kan fremvise straffeattest

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:

    Læg dit cv op i vores database på www.jks.dk/cv, og du vil blive kontaktet for en personlig samtale

    Ansøgningsfrist: Løbende. Opstart hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    Kontakt:

    JKS, Stenager 2, 6400 Sønderborg, tlf.: +45 73 325 750, mail: soenderborg@jks.dk


    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul



    Vores Facility management afdeling søger forstærkning. Der er tale om en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du skal være omstillingsparat og trives i et højt aktivitetsniveau med varierende opgaver. Vi har brug for en selvkørende Facility manager med et stort drive og lyst til at gøre en forskel.

    Som Facility manager hos Lidl tilbydes du et spændende job i et team bestående af 12 dygtige og engagerede kollegaer. Dit arbejde vil foregå på vores hovedkontor, der er placeret i Kolding med hurtig adgang til Motorvej E20. 

    En stor del af din arbejdstid vil gå med at håndtere de mangeartede opgaver inden for Facility management, herunder bl.a. have ansvaret for drift og vedligehold af vores ejendomme, hvor dit primære fokus vil være optimering, energiledelse, økonomisk overblik af ejendomsporteføljen og kommunikation med ejendomskontorerne, direktionen og kolleger.

    Du har en teknisk baggrund  – og gerne kendskab til tekniske installationer. Sammen med dine øvrige kollegaer sikrer du, at selskabets retningslinjer bliver fulgt, ligesom du lever op til virksomhedens standard. Arbejdsopgaverne er mange, og derfor er du kendetegnet ved at være struktureret, initiativrig, serviceminded samt velformuleret såvel skriftlig som mundtlig. Det er desuden vigtigt, at du kan træffe selvstændige beslutninger.

     

     

     

    Yderligere information:
    Læs mere om hvordan det er at arbejde hos Lidl på hjemmesiden www.job.lidl.dk . Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til afdelingschef for byggeteknisk afdeling Orhan Ongun på tlf. 76 35 03 86.


    Ansøgningen:
    Ansøgningen skal være bilagt CV, eksamenspapir fra relevant uddannelse samt anbefalinger.


     

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Deltage i udarbejdelse af strategi for Facility management i Lidl Danmark på baggrund af fastlagt international retningslinjer. Herunder opfølgning på retningslinjernes effektivitet
    • Udarbejdelse af rapporter, analyser og nøgletal af FM-omkostninger samt budgetopfølgning
    • Planlægning af budget for driftsomkostninger og energiforbrug
    • Deltage i udviklingen af nye byggekoncepter i samarbejde med medarbejdere i Byg
    • Undervisning af medarbejdere i interne retningslinjer og Lidls egne ejendomsmanagementsystemer
    • Drift af målernetværk i Lidls eget dataopsamlingsprogram
    • Optimering af tekniske anlæg i forbindelse med energiledelse
    • Støtte andre afdelinger med viden og data

     



    Om dig

    Om dig
    • Du har en uddannelse som ingeniør, bygningskonstruktør eller maskinmester
    • Teknisk forståelse og interesse for drift og vedligehold
    • Gode kommunikative evner i forhold til interne og eksterne samarbejdspartnere
    • Udadvendt og serviceorienteret
    • Du er stærk i Microsoft Office pakken, herunder især Excel
    • Gode sprog kundskaber (tysk/engelsk)

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Yderligere information:
    Læs mere om hvordan det er at arbejde hos Lidl på hjemmesiden www.job.lidl.dk . Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til afdelingschef for byggeteknisk afdeling Orhan Ongun på tlf. 76 35 03 86.


    Ansøgningen:
    Ansøgningen skal være bilagt CV, eksamenspapir fra relevant uddannelse samt anbefalinger.


     

     

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser