Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Region Syddanmark

    20. Feb

    Drømmer du om en elevplads i en af Danmarks største offentlige servicevirksomheder, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer. Så kan regionshuset, Vejle være noget for dig. Vi søger nye elever til offentlig administration med start 1. september 2022.

    Som elev i regionshuset i Vejle får du en attraktiv og alsidig uddannelse, hvor du selv har indflydelse på din egen hverdag og uddannelse, da du kommer til at prøve kræfter med tre forskellige afdelinger i løbet af din elevtid.

    Du får dine egne spændende arbejdsopgaver, og du vil få tæt kontakt med dine kollegaer og de andre elever i huset, der arbejder med blandt andet HR-løn, Økonomi, Praksis, HR-kursusadministration, Drift og Udvikling af de sociale centre, Regional Udvikling og servicering af politikere.

    Ansvar og medindflydelse går hånd i hånd i regionshuset, hvilket betyder at du skal have lysten og evnen til proaktivt og selvstændigt at forme og strukturere din tid og dine ansvarsområder.

    Hvem er du?
    Vi er på udkig efter kvikke hoveder, der har eller forventer at afslutte et af følgende grundforløb til kontoruddannelsen:

    EUX, HG eller HG-voksen med de rette niveauer, HG-S og HHX. Hvis du har STX, HF, HTX skal der suppleres med et EUD-studenter grundforløb på 5 uger. Er du i tvivl om, hvorvidt du har den rette baggrund, anbefaler vi, at du kontakter en praktikvejleder på din lokale erhvervsskole. HUSK at vedhæfte vejlederens vurdering til dit CV!

    Hvis du er over 25 år, skal du have foretaget en realkompetencevurdering, som kan indhentes på din lokale erhvervsskole. Måske kræves der ikke en vurdering, men afklaringen er vigtig, både for dig og for os – så det skal helst fremgå af din ansøgning.

    Dine personlige kompetencer er også vigtige for os. Vi søger elever, der

    • er ansvarsbevidste i forhold til sin uddannelse og opgaveløsning
    • har en positiv indstilling
    • tør tage chancer, og som kan modtage og give konstruktiv feedback
    • kan arbejde systematisk og har ordenssans
    • er god til at yde service og have situationsfornemmelse

    Er vi noget for dig?
    Vi kan give dig 2 spændende år, hvor du efter et godt introforløb, vil få varierende arbejdsopgaver, der åbner muligheder for mange forskellige karriereveje efterfølgende.

    Regionshuset er et sted med et godt netværk og plads til alle. Det vigtigste er, at vi tager i mod dig, som du er og hjælper dig sikkert gennem din faglige og personlige udvikling. Der vil samtidig blive planlagt flere forskellige faglige og sociale arrangementer i et samarbejde mellem den uddannelsesansvarlige, de elevansvarlige og eleverne.

    Alle elever vil blandt andet komme på et kursus i selvindsigt/teamudvikling. Derudover kommer man som 2. års elev på en studietur til Bruxelles i forbindelse med 3. skoleperiode på Campus Vejle.

    Regionshuset i Vejle er blevet kåret til Årets praktiksted – dette er sket i alt 3 gange inden for de senere år.

    Yderligere oplysninger
    Du kan læse mere om at være kontorelev i regionshuset på vores hjemmeside: https://rsyd.dk/kontorelev
    Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte Mie Heegaard på tlf. 7663 1732 eller Mie.Heegaard@rsyd.dk

    Ansøgningsfristen er 20. februar 2022. Send ansøgningen elektronisk og vedhæft dit CV og relevante bilag – HUSK at vedhæfte eksamens- og evt. terminskarakterer.

    Der gøres opmærksom på, at der vil blive indhentet privat straffeattest inden tilbud om ansættelse.

    Vi afholder samtaler i starten af marts måned 2022.

     

    Læs mere
  • Triaba

    31. Jan

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    13. Mar

    Sommerafløser til LIDL’s Logistikcenter i Kolding til tørvareområderne.

    Vi søger sommerferieafløsere, plukkere og truckfører, til nedenstående arbejdshold fra mandag til lørdag:
    Morgen   (kl.07:00-13:30)

     

    • Plukning af tørvarer
    • Kørsel med rækketruck (truckcertifikat ikke påkrævet)
    • Diverse forefaldende lageropgaver
    • Kørsel med gaffeltruck (truckcertifikat påkrævet)
    • Bidrage til det tværfaglige samarbejde på lageret
    • Arbejdet inkluderer også weekendarbejde (lørdag) 
       
    • Trives med fysisk arbejde
    • Er omhyggelig og brænder for at sikre høj kvalitet i dit arbejde - altid
    • Kan arbejde selvstændigt, er ansvarsbevidst og har selvdisciplin
    • Positiv og hjælpsom af natur
    • Fleksibel ifht. arbejdstid
    • Truckcertifikat er ikke et krav (til pluk), men kan være en fordel.
    • Erfaring med lagerarbejde, PBV (Pick By Voice) er en fordel men ikke et krav
    • God og målrettet oplæring i alle processer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Supplerende oplysninger:

    • Opstart vil være i april/maj måned 2021
    • Kontrakter er som udgangspunkt tidsbestemt til udløb 31.08.2021 – der kan dog være mulighed for forlængelse

    Eventuelt uddybende spørgsmål kan rettes til teamleder Jacob Hasberg på tlf. 76 35 05 75 alle hverdage mellem kl. 10.00 – 12.00.

     

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    13. Mar

    Sommerafløser til LIDL’s Logistikcenter i Kolding til køl og frost.

    Vi søger sommerferieafløsere, plukkere og truckfører, til nedenstående arbejdshold fra mandag til søndag:
    Formiddag     (kl.10:00-16:30)

    • Plukning af køl-/frostvare
    • Kørsel med rækketruck (truckcertifikat ikke påkrævet)
    • Diverse forefaldende lageropgaver
    • Kørsel med gaffeltruck (truckcertifikat påkrævet)
    • Bidrage til det tværfaglige samarbejde på lageret
    • Arbejdet inkluderer også weekendarbejde (lørdag og/eller søndag)
    • Trives med fysisk arbejde
    • Er omhyggelig og brænder for at sikre høj kvalitet i dit arbejde - altid
    • Kan arbejde selvstændigt, er ansvarsbevidst og har selvdisciplin
    • Positiv og hjælpsom af natur
    • Fleksibel ifht. arbejdstid
    • Truckcertifikat er ikke et krav
    • Erfaring med lagerarbejde, PBV (Pick By Voice) er en fordel men ikke et krav
       
    • God og målrettet oplæring i alle processer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Supplerende oplysninger:

    • Opstart vil være i april/maj måned 2021
    • Kontrakter er som udgangspunkt tidsbestemt til udløb 31.08.2021 – der kan dog være mulighed for forlængelse

    Eventuelt uddybende spørgsmål kan rettes til teamleder Michael Benck på tlf. 76 35 05 74 alle hverdage mellem kl. 11.00 – 13.00.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    13. Mar

    Sommerafløser til LIDL’s Logistikcenter i Kolding til friskvareområdet.

    Vi søger sommerferieafløsere, plukkere og truckfører, til nedenstående arbejdshold fra mandag til søndag:
    Aften    (kl.14:30-21:00)
     

    • Plukning af friskvarer (frugt og grønt, kød og brød)
    • Kørsel med rækketruck (truckcertifikat ikke påkrævet)
    • Diverse forefaldende lageropgaver
    • Kørsel med gaffeltruck (truckcertifikat påkrævet)
    • Bidrage til det tværfaglige samarbejde på lageret
    • Arbejdet inkluderer også weekendarbejde (lørdag og/eller søndag)
    • Trives med fysisk arbejde
    • Er omhyggelig og brænder for at sikre høj kvalitet i dit arbejde - altid
    • Kan arbejde selvstændigt, er ansvarsbevidst og har selvdisciplin
    • Positiv og hjælpsom af natur
    • Fleksibel ifht. arbejdstid
    • Truckcertifikat er ikke et krav
    • Erfaring med lagerarbejde, PBV (Pick By Voice) er en fordel men ikke et krav
    • God og målrettet oplæring i alle processer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Supplerende oplysninger:

    • Opstart vil være i april/maj måned 2021
    • Kontrakter er som udgangspunkt tidsbestemt til udløb 31.08.2021 – der kan dog være mulighed for forlængelse


    Eventuelt uddybende spørgsmål kan rettes til teamleder Rajbinder Sohal på tlf. 76 35 05 73 alle hverdage mellem kl. 15.00 – 17.00.

    Læs mere
  • Fakta

    22. Jan

    fakta Storegade i Esbjerg 

    Vil du være en del af hverdagen i en butik, hvor du får en tempofyldt hverdag, gode kolleger og masser af ansvar?

    Så har du chancen her!

    Om jobbet

    Som salgsassistent udfører du en blanding af praktiske opgaver i butikken, betjening af kassen og yder en fantastisk kundeservice med et smil. I tæt samarbejde med butikkens øvrige medarbejdere medvirker du til, at butikken altid fremstår frisk, indbydende og salgsklar. Du er med til at klargøre butikken til avisstart og forskellige sæsoner, som eksempelvis jul, påske, mv.

    Stillingen indebærer, at du selvstændigt er ansvarlig for lukning af butikken nogle gange om ugen. Disse dage er det dig, der leder butikkens aftenhold og sikrer, at de aftalte lukkerutiner bliver udført som aftalt. Du får en god oplæring, og i samarbejde med butikschef og souschef, har du ansvaret for, at butikken fremstår velopfyldt og indbydende om aftenen.

    Vi tilbyder

    • En afvekslende hverdag hvor 2 dage aldrig er ens
    • Et job som giver dig værdifuld erfaring og mulighed for at prøve kræfter med ledelse
    • Gode muligheder for at videreuddanne dig – både i fakta og i Coops øvrige kæder
    • Bonusordning for medarbejdere på dine indkøb i Coops butikker og coop.dk.

    Om dig

    Du er over 18 år og kan arbejde 30 timer om ugen – primært i dagtimerne og aftalte weekender/aften.

    Dit gode humør og positive indstilling bidrager til at give kunderne en god indkøbsoplevelse.

    Du tager ansvar for opgaverne og følger dem helt til dørs – også når der er travlt.

    Du kan planlægge og prioritere dagens opgaver, som du udfører selvstændigt og effektivt.

    Vil du vide mere?

    Læs mere om fakta på www.fakta.dk – eller kig forbi butikken og få en snak med os.

    Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 23-01-2022

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    18. Feb

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    Smilende, proaktiv, imødekommende og en positiv tilgang til opgaveløsning – er det ord, du kan genkende? Og motiveres du af at yde en service i verdensklasse? Så er det muligvis dig, vi søger!

    Holder du sabbatår eller kunne du tænke dig et afvekslende job som assistent til vores reception samt være ansvarlig for vores minishop i kantinen? Så søg jobbet som assistent til Lidls hovedkontor i Kolding!

    Mød Trine, tidligere assistent til reception og kantine:
    ”Dagligdagen som piccoline hos Lidl Danmark har været meget alsidig, fordi jeg har haft en bred vifte af opgaver og ansvar - hverdagen var derfor aldrig kedelig! Stillingen gav mig rig mulighed for at få en stor kontaktflade rundt i huset, hvilket var noget, som jeg fandt utrolig fedt i min tid som piccoline. I stillingen fik jeg samtidig mulighed for at få et fascinerende indblik i, hvordan en stor international virksomhed opererer, og de mange processer der foregår bag kulisserne, før der kommer varer eller nye koncepter ud i butikkerne,” udtaler Trine.

    Hvordan kan en dag se ud i stillingen?
    Til vores hovedkontor i Kolding søger vi en frisk assistent med kørekort til en arbejdstid på 34 timer om ugen. Du vil i samarbejde med vores receptionist sørge for at løse de mange opgaver, der ligger i receptionen og kantinen.

    En typisk dag i stillingen kunne indebære disse opgaver: 

    • sørge for vores lille minishop er fyldt op og indbydende, så vores medarbejderne kan købe mad, drikke og snacks
    • sørge for at kantinen er pæn og ryddelig
    • køre post mellem vores 2 kontorer i Kolding
    • bemande receptionen ved frokostpauser, ferie og sygdom
    • assistere receptionisten med de mange forskellige opgaver, som receptionen har ansvaret for; opfyldning af frugt til vores frugtordning, bestilling af kontorartikler og modtagelse og sortering af post

     

    Det er blot nogle af de mange opgaver, du kommer til at hjælpe med som piccoline.

    Du vil møde mange hjørner af organisationen – fra ledere på hovedkontoret til eksterne samarbejdspartnere
    Receptionen refererer til Byggeteknisk Afdeling og medarbejderne her vil blive dine nærmeste kollegaer. Afdelingen er kendt for et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor, og ikke mindst et stærkt sammenhold.

    Som medarbejder i receptionen har du desuden en stor berøringsflade med husets øvrige 250 medarbejdere, samt gæster og samarbejdspartnere. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende, smilende, kommunikerer i øjenhøjde med alle og har et udpræget servicegen.

    • Bestilling og modtagelse af varer til minishoppen i kantinen, holde styr på udløbsdatoer, trimme køler og fryser, månedlig opgørelse af omsætning samt løbende optimering/udskiftning af sortimentet.
    • Opfyldning af frugt til vores frugtordning
    • Opsætning og afrydning af mad ved større arrangementer
    • Holde orden i kantinen og the-køkkenet. Herunder oprydning, tømme/fylde opvaskemaskinen samt aftørring af overflader i køkkenet
    • Køre post, frugt og kontorartikler mellem de to kontorer 2 x dagligt i firmabilen

     

    Ved afløsning i receptionen vil følgende opgaver også skulle løses:

    • Bestilling af kontorartikler og varer til receptionen og kantinen
    • Passe receptionen og telefonomstillingen ved receptionistens fravær
    • Modtagelse af gæster, opdækning til møder og kurser, bestilling af forplejning samt lave kaffe
    • Postsortering, pakkemodtagelse, forsendelser, samt praktiske opgaver
    • Ydermere kan der forekomme diverse ad hoc-opgaver, i form af assisterende opgaver for andre afdelinger
       
    • Du har et udpræget servicegen, som kommer til udtryk ved at være pligtopfyldende og hjælpsom overfor kollegaer, gæster og samarbejdspartnere
    • Du arbejder selvstændigt og struktureret
    • Du er ikke bange for at træffe egne beslutninger og tage ansvar, og du springer aktivt til, hvor det er påkrævet
    • Du har lyst til at være i virksomheden minimum et år
    • Du tager det helt køligt, når tingene brænder på og lader dig ikke stresse af mange inputs
    • Da vi er en international virksomhed, forventer vi, at du som minimum taler og skriver dansk og engelsk på samtaleniveau. Det vil ligeledes være en fordel hvis du har kendskab til tysk.
    • Det vil være en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til Microsoft Office-pakken, og har flair for IT generelt.
    • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Arbejdstid på 34 timer excl. frokost, som varierer indenfor tidsrummet 8.00-17.00.  Der kan være mulighed for flere timer ved ferie/sygdom
    • Indsigt i hvordan det er at arbejde i en stor international virksomhed
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Faglige udfordringer og læring i en stor, international koncern

     

    Tiltrædelse: Hurtigst muligt

    Yderligere information:
    Læs mere om hvordan det er at arbejde hos os på hjemmesiden www.karriere.lidl.dk

    Rekrutteringsprocessen
    Vi indkalder kandidater løbende, og vi afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 13.00 - 16.00 ved henvendelse til Project Manager i Byggeteknisk afdeling, Tanja Pedersen, på tlf. 7635 0240.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    Vil du bidrage til LIDLs succes ved at sikre de bedste forhold for vores butikker, hvor din primære arbejdsopgave bliver at plukke og pakke varer på paller, og gøre disse klar til butikkerne og har du samtidigt interesse i og forståelse for detailhandlen, så har vi jobbet til dig.

    • Plukning af tørvarer
    • Diverse forefaldende lageropgaver
    • Arbejdstiden vil udgøre 30 timer i tidsrummet kl. 7.00 – 13:30
    • Der vil være weekendvagt hver anden lørdag
    • Opstart snarest muligt.
       
    • Trives med fysisk aktivt arbejde, med en del tunge løft
    • Er omhyggelig og brænder for at sikre høj kvalitet i dit arbejde – altid
    • Kan arbejde selvstændigt, er ansvarsbevidst og selvdisciplineret
    • Positiv og hjælpsom af natur
    • Erfaring med PBV (Pick By Voice) er ikke et krav, men en fordel
    • Truck-certifikat er ikke et krav, men en fordel
    • Fleksibel ifht. arbejdstid
       
    • God og målrettet oplæring i alle processer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
    • Tillægsbetaling efter gældende overenskomstmæssige takster
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.


    Vi holder samtaler løbende, så send allerede din ansøgning i dag. Vi glæder os til at høre fra dig.

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Teamleader Jacob Hasberg på tlf. 76 35 05 75 alle hverdage mellem kl. 10.00 – 12.00.

    Læs mere
  • Burger King - King Food

    17. Feb

    Restaurantmedarbejder

    6230, Rødekro

    Vi ved at ansatte som trives skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, som elsker at have direkte kontakt med gæster.

    Hvorfor skal du vælge os?

    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og det kan blive værdifuldt for dig resten af livet. Vi er også sikre på, at du vil møde mange nye venner.
    • Du får lært meget om gæsteservice.
    • Vi tilbyder flexible arbejdstider, hvilket gør, at du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter.
    • Hos os findes der gode karrieremuligheder, hvis du ønsker dette. Uanset hvor længe du vælger at arbejde hos os, får du en værdifuld arbejdslivserfaring.
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo.

    Kan du lide at arbejde i teams, har en positiv indstilling og trives i en hverdag med fart på, så er jobbet hos Burger King måske noget for dig?

    Vores medarbejdere har mange forskellige arbejdsopgaver, og du kommer både til at arbejde ved kassen, i køkkenet og ude hos gæsterne i restauranten.

    Hvis du ønsker udvikling og få mere ansvar har vi mange forskellige karrieremuligheder. Vi rekrutterer næsten alle ledere internt. Mange af vores restaurantchefer og franchisetagere begyndte også som medarbejdere.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.