Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 975

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Vi søger ungarbejdere på 16 og 17 år, der kan sælge og mangler et studiejob.

    Bliv en del af et ungt team, hvor du har mulighed for at prøve kræfter med dit første eller andet rigtige job. 

    Det her kan vi tilbyde dig:

    • Du får en fast timeløn samt provision uden loft, så hvis du er dygtig og flittig kan du tjene en rigtig god løn.
    • Du arbejder i gennemsnit 8 timer / 2 vagter om ugen (efter kl. 16:30 på hverdage)
    • Du indgår i et ungt team med dygtige teamledere og coaches
    • Du opholder dig i dejlige lokaler centralt i Kolding 
    • Der er energi, positivitet og høj stemning i huset
    • Vi udvikler dig personligt såvel som salgsmæssigt

    Kan du opfylde disse kriterier:

    • Du er 16 eller 17 år?
    • Udviser du engagement?
    • Har du vindermentalitet?
    • Er du ukuelig?
    • Møder du til tiden og har du styr på dine vagter?
    • Er du interesseret i at tale med mange nye mennesker hver dag?
    • Har du lyst til at udvikle dig salgsmæssigt og lære hvordan man bedst får sit budskab igennem?

    Kan du sige ja til det? Så søg jobbet her : ANSØG NU  

    Vi indkalder løbende til jobsamtaler med henblik på hurtig opstart, så skynd dig at sende en ansøgning, så du kan komme hurtigt igang.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    9. Okt

    Du er ambitiøs og fuld af eventyr. Du elsker at sælge og kan begejstre andre i jagten på vores fælles succes. Det at nå dine mål og være en vinder er dit brændstof. Vi søger efter branchens bedste deltidssælger til vores butik i Esbjerg. Men skynd dig, vi skal bruge dig nu!

    Du har:
    Salgs- og butikserfaring
    Højt servicegen og kundetække
    Flair for tal og godt købmandskab
    Masser af initiativ, dynamik og engagement
    Erfaring fra sports- eller outdoor branchen er en fordel
    Fortrolig med IT på brugerniveau

    Du er:

    Et naturligt salgstalent og villig til at arbejde om formiddagen
    Serviceminded og forstår at sætte dig i kundens sted

    En dygtig arbejdsom, selvstændig og ærlig købmand

    Fleksibel og ikke bange for at tænke nyt og gå forrest

    Du får:
    En spændende hverdag med stor selvstændighed og fart på
    Top motiveret kollegaer
    De interne udviklingsmulighederne er store
    Stor frihed til at skabe din egen succes
    Løn efter indsats og kvalifikationer

    Matcher du profilen?
    Så skynd dig at maile din ansøgning vedlagt CV til lrs@eventyrsport.dk, og skriv ”Deltidssælger” i emnefeltet. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt butikschef Lars Schmidt tlf: 32101110. Vi vurderer løbende ansøgningerne.

    Eventyrsport - succesen fortsætter!
    Eventyrsport startede i en kælder i 1996. Navnet er sammensat af ”Eventyr” og ”sport”. Ordet ”sport” understreger et element af at være aktiv samtidig med at man nyder sine egne personlige eventyr - rejser, vandreture, skiløb m.fl, og har det sjovt! Vi brænder for værdierne som kvalitet og service, og har igennem årene etableret 11 fysiske butikker og velfungerende webshop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Det perfekte STUDIEJOB

    6000, Kolding

    Deichmann Telemarketing mangler dig på holdet! Kig med herunder! 

    Vi mangler dig på vores team! 

    Via telefonen sælger vi produkter og abonnementer for vores kunder - det kan f.eks. være dameblade,  kosttilskud, samleobjekter, strømper og undertøj og meget andet.

    Det her kan vi tilbyde dig:

    • Arbejdstider som passer godt ved siden af skolen. Vi arbejder alle hverdage fra 16.30-21.00
    • Du arbejder i gennemsnit 8 timer / 2 vagter om ugen.
    • Du får en fast timeløn samt provision uden loft, så hvis du er dygtig og flittig kan du tjene en rigtig god løn.
    • Du indgår i et ungt team med dygtig teamleder og coaches
    • Du opholder dig i dejlige lokaler centralt i Kolding 
    • Der er energi, positivitet og høj stemning i huset
    • Vi udvikler dig personligt såvel som salgsmæssigt

    Kan du opfylde disse kriterier:

    • Udviser du engagement?
    • Har du vindermentalitet?
    • Er du ukuelig?
    • Møder du til tiden og har du styr på dine vagter?
    • Er du interesseret i at tale med mange nye mennesker hver dag?
    • Har du lyst til at udvikle dig salgsmæssigt og lære hvordan man bedst får sit budskab igennem?

    Kan du sige ja til det? Så søg jobbet her : ANSØG NU  

    Vi indkalder løbende til jobsamtaler med henblik på hurtig opstart, så skynd dig at sende en ansøgning, så du kan komme hurtigt igang.

    Kun ansøgere på 17+ år vil komme i betragtning til jobbet! 

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Vi søger lige nu en dygtig salgscoach til at løfte salget på vores afdeling i Kolding. Passer du på kriterierne her, er dette måske en stilling for dig ved siden af dine studier? 

    Dine primære arbejdsopgaver vil være: 

    • Sørge for at vores sælgere er engagerede, effektive og har de helt rigtige værktøjer for at skabe resultater
    • Gennemføre systematisk coaching af vores sælgere
    • Deltage i relevante møder, uddannelsesforløb og briefinger
    • Afholde konkurrencer eller andre events, der kan effektivisere og optimere salget på afdelingen og humøret blandt sælgerne
    • Formidle mål og resultater til sælgerne
    • Evaluere og give feedback til den enkelte sælger
    • Forberede og gennemføre briefiner på kampagner
    • Sælge på telefonen i aftalte tidsrum og gå forrest med salget ved telefonen om nødvendigt

    Vi forventer at du har:

    • En moden tilgang til dine arbejdsopgaver
    • Et humør og energi udover gennemsnittet
    • Konkurrencementalitet og vinderattitude
    • Tidligere erfaring indenfor salg og telemarketing
    • Kendskab til grundlæggende salgsteknikker 
    • Arbejdet med formidling og coaching af sælgere og unge mennesker
    • Resten skal vi nok lære dig!

    Vi kan tilbyde:

    • 6-12 timers arbejde hver uge. Det svarer til et deltidsjob
    • Fast timeløn med mulighed for provisionsordning
    • Et job med ansvar og udvikling
    • Gode arbejdsforhold og kollegaer  

    Dette er det perfekte studiejob - ANSØG LIGE HER.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Gadefundraiser

    6000, Kolding

    Gadefundraiser for en god sag

    Er du en holdspiller der også forstår at arbejde selvstændigt? Søger du et arbejde hvor initiativ og ansvar belønnes med indflydelse? Vil du gerne udvikle dig selv og dine kolleger når du møder nye udfordringer? Og har du mod på, i al slags vejr, at skabe engagement og kæmpe for en bedre verden? I så fald er du den vi søger.

    Til Folkekirkens Nødhjælps Face2Face kampagne i Kolding og omegn søger vi nye udadvendte og engagerede ansatte. Som gadefundraiser ved Folkekirkens Nødhjælp er du med til at sikre, at vi kan hjælpe verdens fattige der f.eks. rammes af naturkatastrofer, krig og/eller sult. Vi sætter en stor ære i at vores fundraisere er engagerede i sagen, har stor viden om vores arbejde og syntes at kommunikation og energi i et job er sjovere end stillesiddende arbejde. Det er ikke et krav at man tidligere har arbejdet med fundraising, dette skal vi nok give grundig oplæring i.

    Vi sørger samtidig for et sjovt og afvekslende arbejdsmiljø med en masse udfordringer og godt sammenhold blandt kolleger.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    • Du er åben og elsker at kommunikere med alle.
    • Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.
    • Du kan lide at arbejde udendørs i bymiljøet hvor der er liv og stemning.
    • Du søger fuldtid og/eller kan som minimum arbejde 3-5 dage om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (varierende arbejdstider).

    Vi tilbyder:

    • En unik mulighed for at gøre en forskel for verdens fattigste.
    • Uddannelse og træning i kommunikation og formidling.
    • Udfordringer der rykker ved dig som menneske og gør dig stærkere.
    • En sjov og afvekslende hverdag hvor der både er et unikt sammenhold såvel som en positiv konkurrence stemning.
    • Fast timeløn inklusiv lønnede pauser.

    Er det noget for dig? Så skynd dig at sende os din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Sep

    Juniorindkøber

    6000, Kolding


    Vil du være en del af en stor international virksomhed, der hele tiden fokuserer på at forbedre og videreudvikle vores varesortiment? Så har du nu mulighed for at blive en del af Lidls indkøbsafdeling. Vi søger i øjeblikket en indkøber, som er energisk, resultatorienteret, og som stræber efter mere.

    Der er tale om en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du skal være omstillingsparat, trives med et højt aktivitetsniveau og hurtigt får tildelt et stort ansvar. Vi har brug for en indkøber med et stort drive og lyst til at gøre en forskel.

    Lidl er en del af Schwarz-gruppen, som er Europas største detailhandelskæde med mere end 10.000 butikker i 27 europæiske lande. Vi vækster i flere lande, og fornylig har vi åbnet de første 10 butikker i USA. På det danske marked åbnede vi vores første butikker i 2005, og i dag har vi 107 butikker og ambitioner om at åbne flere.

     

     

     

    Vi ved, at høje ambitioner betaler sig, og vi overlader intet til tilfældighederne. Det gælder også, når det handler om uddannelse og udvikling af vores medarbejdere. Hvert år investerer vi langt flere timer i uddannelse pr. medarbejder end vores konkurrenter. Det gør vi, fordi vi ved, at kontinuerlig uddannelse og udvikling af vores medarbejdere er nøglen til at opnå de bedste resultater. Høj kvalitet på alle områder og synlige resultater er vigtige for os, og det opnår vi kun igennem motiverede og dygtige medarbejdere.

    Stillingen refererer direkte til indkøbschefen.

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til på engelsk at kontakte, Vicedirektør Indkøb, Ian Young på mail: Ian.Young@lidl.dk

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Du skal drive flere varekategorier med ansvaret for udvikling og vækst
    • Ansvarlig for at opnå målsætningerne inden for dine varekategorier
    • Håndtering af produkter der er forhandlet af vores internationale indkøbsafdeling i Tyskland
    • Udvikling af indkøbsstrategier og ansvarlig for indkøbsvolumen inden for dine ansvarsområder
    • Produkt- og emballageudvikling i samarbejde med leverandører og kolleger
    • Markedsovervågning og sortimentsanalyse samt være opdateret på tendenser og indkøbsmønstre
    • Varetest og kvalitetssikring af varer til produktsortimentet
    • Udvidelse og vedligeholdelse af samarbejdet med vigtige leverandører
    • Forhandling med danske leverandører og indgåelse af kontrakter
    • Varetagelse af kommunikation med vores hovedkontor i Tyskland

     



    Om dig

    Om dig
    • Du har en relevant lang videregående uddannelse gerne suppleret med et par års erhvervserfaring
    • Du har gode tyskkompetencer såvel mundtligt som skriftligt - eller er indstillet på at lære det
    • Du behersker engelsk mundtligt på et højt niveau og engelsk skriftligt på et rimeligt niveau
    • Du har drive og vindermentalitet samt et stærkt ønske om at forhandle de bedste aftaler for virksomheden
    • Du har gennemslagskraft og gode kommunikationsevner
    • Du er fleksibel i forhold til at gøre en ekstra indsats, når situationen kræver det
    • Du besidder et naturligt handels- og organisationstalent
    • Du tager ejerskab for dine opgaver og ansvarsområder
    • Du er detaljeorienteret, analytisk tænkende og arbejder struktureret og målrettet i tilgangen til dine opgaver

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer i såvel Danmark som internationalt
    • En grundig introduktion til virksomheden og en målrettet oplæring
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

    Vi ved, at høje ambitioner betaler sig, og vi overlader intet til tilfældighederne. Det gælder også, når det handler om uddannelse og udvikling af vores medarbejdere. Hvert år investerer vi langt flere timer i uddannelse pr. medarbejder end vores konkurrenter. Det gør vi, fordi vi ved, at kontinuerlig uddannelse og udvikling af vores medarbejdere er nøglen til at opnå de bedste resultater. Høj kvalitet på alle områder og synlige resultater er vigtige for os, og det opnår vi kun igennem motiverede og dygtige medarbejdere.

    Stillingen refererer direkte til indkøbschefen.

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til på engelsk at kontakte, Vicedirektør Indkøb, Ian Young på mail: Ian.Young@lidl.dk

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Do you want to discover use of 3D printing in a growing Danfoss business unit? At Danfoss Industrial Automation, we are looking for an internship student to investigate use of 3D printing in relation to our new customized products. Danfoss Industrial Automation has a wide product portfolio covering pressure and temperature sensors for industrial applications. We take pride in the diversity of our markets, and we have a long tradition of serving demanding industries with customized products. As such, you will join a growing division and be part of a dedicated team with seven colleagues. 

    Tasks
    In cooperation with Danfoss experts deep dive into 3D printing technologies and related materials.
    • How to utilize 3D printing in new customized IA Sensors products?
    • Preferred 3D print materials for use in IA Sensor product?
    • Analyze 3D print material specifications and compare those with product requirements
    • 3D CAD design

    Qualifications
    • You are interested in mechanical design, plastic materials and 3D printing
    • You are interested in products where mechanic and electronic are combined
    • 3D CAD design
    • Preferable you have theoretical knowledge with in plastic materials and related processes
    • On a personal level you are technical driven, curios and open-minded

    We offer
    The internship will be a unique opportunity to get valuable work experience in one of the world’s leading companies within energy-efficient solutions. You will get the chance to develop your skills within 3D printing, and an internship with Danfoss will provide you with professional sparring and feedback from your personal sponsor.

    The internship is non-salaried, but we offer lunch and will pay your transportation costs. We can also help you with accommodation, if you do not live in the area.

    What we expect from you/Candidate profile
    You must be a student at Bachelor or Master's level within design-, mechanical-, mechatronic- engineering or similar, and it would be advantageous if your CV documents activities or projects relevant to product development or 3D printing. You are academically curious, a quick learner and you show a passion for 3D printing technologies. We also expect you to be enterprising and interested in working with many different people in an international environment.
     
    Your application

    Convince us that you are the right profile by submitting a motivated application, your CV and relevant educational transcripts. Submit your application online as soon as possible.
     
    For further information

    Please contact Engineering Director, Kasper Kristiansen at mobile: +45 21782692.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Sep

    Category Manager

    6000, Kolding


    Har du erfaring inden for FMCG, og har du lyst til at være del af en virksomhed i hastig vækst? Så er du måske vores nye Category Manager.

    Vi søger en Category Manager, der kan understøtte Lidl Danmark i opbygningen af den nye globale, strategiske indkøbsfunktion ”Category Management” fra koncept til udrulning i tæt samarbejde med det internationale Category Management team på vores hovedkontor i Neckarsulm, Tyskland.

     

     

     


    Vi ved, at høje ambitioner betaler sig, og vi overlader intet til tilfældighederne. Det gælder også, når det handler om uddannelse og udvikling af vores medarbejdere. Hvert år investerer vi langt flere timer i uddannelse pr. medarbejder end vores konkurrenter. Det gør vi, fordi vi ved, at kontinuerlig uddannelse og udvikling af vores medarbejdere er nøglen til at opnå de bedste resultater. Høj kvalitet på alle områder og synlige resultater er vigtige for os, og det opnår vi kun igennem motiverede og dygtige medarbejdere.

    Stillingen refererer direkte til indkøbschefen.

    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til  at kontakte vores indkøbsdirektørs sekretariat på mail : dk_purchasing_admin@lidl.dk

    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Support for indkøbsafdelingen i håndteringen af Shopper Insights /CM-data
    • Etablering af bæredygtige kommunikations- og rapporteringsstrukturer samt tilhørende processer
    • Udarbejdelse og eksekvering af kategoriplaner samt opfølgning på kategori- og produktperformance
    • Omsætning af markedsdata og analyse til strategiske anbefalinger
    • Sparringspartner for ledelsen ved strategiske spørgsmål samt metodisk sparringspartner for indkøberne
    • Direkte udveksling med analyseinstitutter bl.a. for videreudvikling af metoder, kontinuerlige kvalitetskontrol samt tolkning af data
    • Tæt samarbejde med det internationale Category Management team på Lidls hovedkontor i Tyskland, fx ved:
    • Videreudvikling af internationale rapporter på baggrund af forbrugerpaneler;
    • Udarbejdelse af internationale CM-koncepter;
    • Implementering af Category Management know-how (undervisning);
    • Analyse af markeds- og konkurrentudvikling

     



    Om dig

    Om dig
    • Du har mindst 3 års erfaring inden for FMCG på produktions- eller detailsiden, hvor du har arbejdet med forbrugerpaneler (f.eks. GfK, Kantar, Nielsen, IRI)
    • Du har en relevant videregående kommerciel uddannelse som fx cand.merc. eller lignende
    • Du har gode tyskkompetencer såvel mundtligt som skriftligt - eller er indstillet på at lære det
    • Du behersker engelsk mundtligt på et højt niveau og engelsk skriftligt på et rimeligt niveau
    • Du anvender MS Office på et højt niveau
    • Du er detaljeorienteret, analytisk tænkende og arbejder struktureret og målrettet i tilgangen til dine opgaver
    • Du er fleksibel ift. rejseaktivitet, som må påregnes
    • Du har gennemslagskraft og gode kommunikationsevner
    • Du tager ejerskab for dine opgaver og ansvarsområder og arbejder proaktivt

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Mulighed for gode karrieremuligheder og faglige udfordringer i såvel Danmark som internationalt
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.


    Vi ved, at høje ambitioner betaler sig, og vi overlader intet til tilfældighederne. Det gælder også, når det handler om uddannelse og udvikling af vores medarbejdere. Hvert år investerer vi langt flere timer i uddannelse pr. medarbejder end vores konkurrenter. Det gør vi, fordi vi ved, at kontinuerlig uddannelse og udvikling af vores medarbejdere er nøglen til at opnå de bedste resultater. Høj kvalitet på alle områder og synlige resultater er vigtige for os, og det opnår vi kun igennem motiverede og dygtige medarbejdere.

    Stillingen refererer direkte til indkøbschefen.

    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til  at kontakte vores indkøbsdirektørs sekretariat på mail : dk_purchasing_admin@lidl.dk

    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    To be considered for this unique opportunity to learn on job and apply the learned practices in an international organization, you must be able to demonstrate or possess the following:

    • A Degree in Mechanical or Mechatronics Engineering or equivalent
    • Relevant experience/knowledge in a design and manufacture environment
    • Demonstrated sound knowledge of mechanical engineering principles
    • Good knowledge of the CAD software (Siemens NX will be preferred)
    • Sound drafting standards experience and a good knowledge and application of functions within CAD, as well as experience with developing / modifying drawings, sketches etc.
    • The ability to work well within a team and a positive attitude to your work.
    • Strong work ethic with a hands-on approach

    Main tasks / activities

    • Prototype design, development and modifications
    • Support validation and change management
    • Compile technical documentation as per Danfoss quality standards
    • Work in liaison with sales to handle the customer enquiries on a continuous basis. And check if the customer enquiries are feasible to produce within a desired timeline.
    • Participate in the cross functional department meetings while reviewing customer enquiries
    • Supports the organization with gained product knowledge while working with Danfoss
    • Develop new designs and maintain existing product portfolio
    • Contribute with ideas for new technology and product development projects

    Please apply at your earliest convenience. We do not have an application deadline but accept applications as long as the job is posted.The position will be closed down once we have found the right candidate.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Praktikant, Communication

    6430, Nordborg

    Er du vores nye praktikant i Danfoss Kommunikationsafdeling?Vil du være med til at skabe vores nye digitale arbejdsplads og være del af et kreativt og dynamisk internationalt team? Så er du måske den praktikant, vi søger til vores kommunikationsafdeling i Nordborg med start i august 2017.

    Du bliver en del af Corporate Communication, som sammen med kollegaer fra hele organisationen globalt er i gang med at udvikle vores nye digitale arbejdsplads, som har afløst vores gamle intranet. Det er din mulighed for at sætte dit præg på, hvordan medarbejderne i Danfoss fremover skal udnytte de mange muligheder, den nye teknologi åbner op for.

    Dine opgaver:

    • Du vil blive stærkt involveret i et pilotprojekt, der drejer sig om at undersøge hvordan og forbedre mulighederne for, at vores produktionsmedarbejdere kan bruge den nye digitale arbejdsplads. Det vil ske i et tæt samarbejde med kolleger i Corporate Communication og den lokale organisation. Derudover vil du blive involveret i andre projekter i forbindelse med den digitale arbejdsplads.
    • Som praktikant vil du have en arbejdsuge på 30 timer fra mandag til torsdag i 4 til 6 måneder, alt efter hvad der passer ind i dit uddannelsesforløb.

    Din profil:

    • Du er struktureret og kan overholde deadlines
    • Du er kreativ og udadvendt og trives i et travlt miljø
    • Du kan arbejde på flere projekter på én gang uden at miste overblikket
    • Er ikke bange for at tage ansvar
    • Har stærke mundtlige og skriftlige kompetencer på dansk og engelsk

    Vi tilbyder:

    • Et afvekslende og udfordrende praktikophold i en international virksomhed
    • Mulighed for at indgå i hele kommunikationsprocessen – fra analyse til strategi, ideudvikling og eksekvering
    • Fagligt relevante opgaver med masser af ansvar
    • Frihed under ansvar i et uhøjtideligt miljø med gode kollegaer, hvor entusiasmen er i højsædet

    Ønsker du flere oplysninger, er du velkom­men til at kontakte Senior Communication Advisor Jørn Nurkka på tlf 2685 9735 eller vi via E-mail: jnu@danfoss.com

    Er du interesseret? 
    Så send din ansøgning samt cv hurtigst muligt til Senior Communication Advisor Jørn Nurkka jnu@danfoss.com

    Please apply at your earliest convenience. We do not have an application deadline but accept applications as long as the job is posted.The position will be closed down once we have found the right candidate.

    Company Profile
    Watch how Danfoss is Engineering tomorrow, here.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser