Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Jul

     
    Del dine meninger - alle gør det! - Bliv medlem af YouGov og sæt en stopper for fake news!
     
    Kunne du tænke dig at sætte en stopper for fake news?
    Bliv medlem af YouGov i dag og del din mening!
     
    Mere end 6 mio. mennesker gør det, så hvorfor ikke dig? Bliv medlem i dag!
     
    Ved at deltage kan du være med til at sætte en stopper for fake news.
    Del dine meninger med YouGov og verden i dag!
     
    Tilmeld dig her!
     
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Jun



    Lidl er i vækst, og til vores hovedkontor søger vi en energisk, struktureret og kommunikativt stærk Project Manager til et et-årigt barselsvikariat i vores Salgsorganisation.

    Vi er en ambitiøs, international virksomhed, der leverer vækst og overskud. Vil tilbyder en attraktiv arbejdsplads, hvor et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Derfor er omgangstonen uformel og direkte, hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse.

    Det er de dygtige medarbejdere i vores afdeling, der sørger for, at medarbejderne i vores butikker har de redskaber, hjælpemidler, koncepter og uddannelsesniveau, der skal til for at tilfredsstille de danske forbrugeres behov hver eneste dag!

    Vi er pt. et team på seks engagerede medarbejdere, der altid arbejder på at understøtte vores butikker på bedst mulige måde – og hertil skal vi bruge din viden og kvaliteter. Vi har en uformel omgangstone, har let til smil og sætter os det mål, at vi gør alting ”100% første gang”!

    Brænder du for kommunikation, detailhandel, og ønsker du at bidrage med løsninger, der skaber vækst? Vil du være en del af et selvstændigt team, hvor du kan få stor indflydelse? Så er det dig, vi mangler som Project Manager.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Project Manager, Søren Nowack på tlf. 7635 0234

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Sales Organization arbejder med deadlines, der varierer fra én dag til et år – afhængig af opgaven
    • Du får et medansvar for, at butikkerne altid er klædt på til deres travle hverdag
    • Du kommer til at arbejde med den interne kommunikation til andre afdelinger og butikkerne
    • Du får selvstændige projekter, som skal følges hele vejen fra idé til implementering
    • Du får ansvaret for månedlige og halvårlige stormøder som holdes i salgsregi


    Om dig

    Om dig
    • Du har gerne 3-4 års erfaring fra en lignende stilling – inden for kommunikation og projektledelse
    • Du er uddannet inden for detail eller kommunikation. Alternativt har du en bachelor- eller kandidatuddannelse
    • Du er fleksibel, omstillingsvillig, har gå-på-mod og drive
    • Du trives i en travl og til tider hektisk hverdag. Du formår at holde hovedet koldt, når tingene går stærkt
    • Du er en teamplayer, der samtidig evner at arbejde selvstændigt og tage ansvar
    • Du behersker tysk og engelsk i skrift og tale på et fornuftigt samtale niveau
    • Du har gode kommunikationsevner, er gennemslagskraftig og trives med en stor kontaktflade både internt og eksternt
    • Du er erfaren bruger i MS Office, har en stærk talforståelse og er dermed analytisk stærk
    • Du har generelt god flair for programmer og systemer
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Project Manager, Søren Nowack på tlf. 7635 0234

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Jun



    Vi søger en dygtig og effektiv studiemedarbejder til vores salgsorganisation med tiltrædelse 1/6-2019 eller efter aftale.

    Salgsorganisationen arbejder med udvikling af koncepter og optimering af interne processer. Du vil indgå i vores afdeling, som sørger for at vores butikker har de rigtige værktøjerog bedste forudsætninger for en produktiv hverdag.

    Vi er pt. et team på seks engagerede medarbejdere, der altid arbejder på at understøtte vores butikker på bedst mulige måde. Vi har en uformel omgangstone, har let til smil og sætter os det mål, at vi gør alting ”100% første gang”!

    Arbejdstiden er på ca. 6 timer pr. uge med mulighed for flere timer i perioder.

    Der er begrænsede muligheder med offentlig transport til hovedkontoret i Kolding, hvorfor du skal være afklaret med din transportsituation, inden du søger.

    Stillingen refererer til afdelingschefen for Salgsorganisationen.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Project Manager, Søren Nowack på tlf. 7635 0234

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når vi har fundet den rette kandidat.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Assistere projektlederne og afdelingschefen med opgaver
    • Ugentlige opdateringer af interne dokumenter
    • Mindre projekter
    • Rapportering af mindre opgaver
    • Bestilling ved eksterne leverandører
    • Lettere forfaldende kontorarbejde

    Arbejdstiden er på ca. 6 timer pr. uge med mulighed for flere timer i perioder.



    Om dig

    Om dig
    • Du er dygtig og effektiv i din opgaveløsning
    • Du er moden, selvstændig og ansvarsbevidst
    • Du har gode IT færdigheder
    • Du arbejder minimum på brugerniveau i MS Office
    • Du er stabil, positiv og udadvendt
    • Du er fleksibel ift. arbejdstiderne
    • Du er måske i gang med en relevant uddannelse på universitetsniveau
    • Kendskab til tysk er en fordel

    Der er begrænsede muligheder med offentlig transport til hovedkontoret i Kolding, hvorfor du skal være afklaret med din transportsituation, inden du søger.

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En unik mulighed for indblik i detailbranchen
    • Du får en grundig og målrettet oplæring
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • En spændende og varierende arbejdsdag
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

    Stillingen refererer til afdelingschefen for Salgsorganisationen.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Project Manager, Søren Nowack på tlf. 7635 0234

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når vi har fundet den rette kandidat.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Jun



    Lidls IT-afdeling, bestående af 19 medarbejdere, varetager drift, vedligeholdelse og udvikling af de administrative og butiksnære IT-systemer. Er du vores IT Assistants barselsvikar?

    I Lidl arbejder vi primært efter ITIL-principper i forhold til at løse udfordringer og opgaver for de interne it-brugere på hovedkontoret i Kolding, vores pt 117 butikker og 2 distributionscentre i Danmark.

    Systemlandskabet befinder sig i en transformationsfase hvor systemerne løftes på et nyt niveau, der gør Lidl klar til fremtidens detailmarked.

    Som IT Assistant har du ansvar for administrative processer i IT-afdelingen. Dette dækker over håndtering af kontrakter med leverandører og samarbejdspartner, styring af softwarelicenser, anskaffelse af hard- og software igennem lokale og globale aftaler samt organisering af møder og events.

    Du understøtter afdelingens specialister med relevant tal- og budgetmateriale og kan analysere komplekse sammenhæng i disse.

     

     

     

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Head of IT, Matthias Rüdinger, på tlf. 7635 0122.

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Håndtering af kontrakter med eksterne samarbejdspartnere
    • Anskaffelse af IT-udstyr igennem globale og lokale aftaler
    • Styring af software-licenser og service-aftaler
    • Samarbejde med vores internationale IT-organisation
    • Udarbejdelse og opfølgning på afdelingens KPI’er
    • Styring af
    • Organisation af møder, events og rejser
    • Udarbejdelse og opfølgning af afdelingens budgetter

     



    Om dig

    Om dig
    • Du har en uddannelse som IT-supporter eller basisuddannelse inden for regnskab eller kontororganisation parret med et højt flair for IT
    • Du taler tysk og/eller engelsk på højt niveau
    • Du har gode kompetencer til Microsoft-Office, især i arbejde med Excel
    • Du er god til at kommunikere kolleger på alle niveauer
    • Du medbringer erfaring i styring af eksterne samarbejdspartnere
    • Du tager ejerskab og ansvar for dine opgaver

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Grundig oplæring, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Head of IT, Matthias Rüdinger, på tlf. 7635 0122.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jun

    40 lagerfolk m. truckcertifikat til sommerferievikariat v. Danfoss Rødekro

    40 personer søges til lagerarbejde ved Danfoss Rødekro i sommerferien. Truckcertifkat + kørekort er et krav.

    For vores gode kunde, Danfoss i Rødekro søger vi sommerferievikarer til deres lager. 
    Du skal kunne arbejde i mindst 4-8 sammenhængende uger fra primo juni til ultimo august måned. Oplæring sker løbende.
     
    Du behøver ikke have meget erfaring i truckkørsel, bare du har lysten til det. Dog er truckcertifikat+kørekort et krav, og der vil blive set bort fra kandidater der ikke har dette på ansøgningstidspunktet.
    Du skal have flair for IT, da det hele foregår elektronisk på det højteknologiske lager.  
     
    Oplæringen vil foregå løbende.
     
    Arbejdstiden:
    Skifteholdet er 6.00-14.00 i den ene uge, og ugen efter er det 14.00-22.00
    Natholdet kører fast 22.00-06.00
     
    Arbejdsopgaver:  
      -Pluk og pak  
      -Forsendelse, inkl. pak af biler  
      -Truck kørsel  
      -Lagerstyring  
      -Forefaldende opgaver  
     
    Faglige kvalifikationer:   
      -Du har god erfaring fra lignende job  
      -Du skal tale, læse og skrive dansk på modermålsniveau 
      -Du har gyldigt kørekort + truckcertifikat. Vi ser bort fra kandidater der ikke har dette på ansøgningstidspunktet.
     
    Personlige kompetencer:   
      -Du er omgængelig og imødekommende  
      -Du er stabil og møder til tiden  
      -Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende, og kræver at man står og går i mange timer 
      -Du kan fremvise straffeattest    
     
    Løn i følge overenskomsten. Derudover tillæg for aften og natarbejde.  
     
    Ansøgning via linket - Send CV og en kortfattet ansøgning.  
     
    Ved spørgsmål kan Marc Gregersen kontaktes på tlf. 7332 5757.  


    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Opret dit cv på jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

    Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Jul

    Sælger - deltid

    6600, Vejen

    S%C3%A6lger.jpg

     

    …”ikke bare et job på en tankstation”

     

    Hver dag gør vi hverdagen lettere for mennesker over hele verden. Vi er vokset til et succesfuldt globalt selskab med over 15.000 butikker i 24 lande. Vores mål

    er at blive verdens foretrukne sted at købe brændstof og mad på farten. Dit mål hos Circle K vil være at yde fremragende, hurtig og venlig kundeservice. At sørge

    for, at vores kunder altid bliver mødt med et smil og lidt ekstra opmærksomhed. ​​​​

     

    Vi arbejder systematisk på at opdage og udvikle mennesker med et højt potentiale. Vi fokuserer på holdning og adfærd. Du skal have lyst til at yde fremragende

    kundeservice og være en udpræget holdspiller. Kompetencerne, inden for driften, i en Circle K butik, klæder vi dig på til at mestre, hvis du har energien og den

    rette indstilling til at lære vores koncept og værdier at kende.

     

    Vi kan tilbyde dig

     

    Et ansvarsfuldt job, i en af vores 250 butikker, hvor to dage sjældent er ens. Vi har ofte rigtig travlt og dit job indeholder mange- og varierende arbejdsopgaver,

    der spænder vidt, inden for følgende områder:

     

    Salg af

    • brændstof, bilvask
    • food og convenience

     

    Food og convenience er en væsentlig del af dine arbejdsopgave (herunder fødevarer sikkerhed)

    • Opbagning af brød og kager
    • smøre morgenbrød og sandwich
    • tilberedning af lune retter

     

    Salgsklar butik

    • trimning af butik og forplads
    • opfyldning af varer i butik og på for-plads
    • vedligeholdelse af lager

     

    Rengøring af

    • food områderne
    • kaffe og te områderne
    • butik, lager, toiletter, kontor
    • udendørsarealer (for plads, vaskehal)

     

    Du bliver ”et vigtigt tandhjul” i Circle K familien, hvor din indsats har stor betydning for, at vi når vores ambition. Sammen med dine kollegaer, løfter du opgaverne

    der er planlagte og de som kommer uforudset. Når vores butikschef eller souschef ikke er på arbejde, har du ansvaret og skal sikre, at vores kunder får den bedste

    service, veltilberedt mad og at butikken, forpladsen og vaskehallen fremstår attraktiv, ren og pæn.

     

    Dette kan du genkende, i dig

     

    • Du er sælger med stort S og ved hvad der skal til for, at hver enkelt kunde oplever, rigtig god service.
    • Din adfærd er udadvendt, smilende, positiv og med smittende entusiasme.
    • Optimalt, har du erfaring med, at tilberede mad i professionelle omgivelser, alternativt interesserer du dig for veltilberedt mad – og brænder desuden for at

    arbejde med convenience.

    • Du trives med, at have travlt og til tider mange bolde i luften.
    • Du er detaljeorienteret og et ordensmenneske.
    • Du forstår betydningen af, at arbejde i et team, hvor alle er afhængige af- og stoler på, at hver løfter sit – plus lidt ekstra.
    • Du er selvledende, selvmotiverende, resultatorienteret og i øvrigt et pligtopfyldende menneske.

     

    Specifikt for denne butik

     

    Butikken har åbent, 365 dage om året. Det betyder, at du skal være afklaret med arbejde på forskellige dage og tidspunkter - inkl. juleaften, nytårsaften, 1. januar, helligdage osv.

    I butikken her, indgår du i et team på ca. 7 personer, hvor alle hjælper alle. D.v.s. der vil være en klar forventning om, at du bidrager med ekstra hjælp i ferieperioder, samt ved pludselig opstået sygdom el. lign.

     

    Det er vores ambition er at være en enestående arbejdsplads

     

    En arbejdsplads hvor du kan udvikle dig og tilegne dig en bred vifte af færdigheder i en international koncept organisation. Hos Circle K får du lige fra starten stor

    indflydelse på dit karriereforløb og din personlige udvikling. Hvis du vil være med til at forme vores udvikling, vil vi gerne være med til at forme din. Du lære mange

    forskellige ting inden for en lang række områder, hvilket er et rigtig godt springbræt for en videre karriere – både i og uden for vores virksomhed.

     

    Uanset om du er ny eller erfaren på arbejdsmarkedet eller om du har karriereønsker for livet hos Circle K - er det vigtigste for os, at du har den rette holdning og

    indstilling til at give kunderne en fantastisk oplevelse. Har du det, så send din ansøgning med vellignende foto og dit CV

     

    Ønsker du yderligere information inden du søger stillingen, er er du velkommen til at kontakte Store Manager Teresa Erbs på telefon 75363761 eller 10537@circlekeurope.com

     

    Ansøgningsfrist: 1. Juli 2019

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Jun



    Vil du gerne have hands-on erfaring med lettere regnskabsopgaver i en international og ambitiøs virksomhed? Så er det måske dig, der er vores nye studentermedhjælper 15 timer om ugen.

    Med reference til lederen af varebogholderiet bliver din opgave at håndtere forskellige lettere opgaver i varebogholderiet. Du bliver en del af regnskabsteamet, som består af 10 dygtige medarbejdere.

    Du kan have flere indgangsvinkler til jobbet, men umiddelbart forestiller vi os, at du lige er startet på universitetet.

     

    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen, når den rigtige person er fundet. I din ansøgning bedes du vedhæfte relevante eksamenspapirer.

    Forventet opstart slut juli eller start august.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Du er velkommen til at kontakte Teamleder, Gitte Duedahl, 7635 0361.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Assistere med daglige opgaver i form af bogføring af fysiske og elektroniske fakturaer
    • Håndtering af fakturaer før og efter bogføring (sortering af daglig post, stempling, udskrivning af fakturaer modtaget pr. mail, scanning og arkivering)
    • Forefaldende praktiske opgaver


    Om dig

    Om dig
    • Du er fortrolig med IT
    • Du er en teamplayer, men samtidig har du det godt med at arbejde selvstændigt
    • Du er ansvarsbevidst og har masser af drive, så du kan holde et højt aktivitetsniveau
    • Du har en positiv indstilling
    • Du har en god portion humor og trives i en afdeling, hvor tonen er frisk og ligefrem
    • Du er motiveret og ambitiøs

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En målrettet introduktion så du føler dig rustet til dine opgaver
    • Et godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Et uformelt arbejdsmiljø med plads til humor
    • Attraktiv løn

    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen, når den rigtige person er fundet. I din ansøgning bedes du vedhæfte relevante eksamenspapirer.

    Forventet opstart slut juli eller start august.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Du er velkommen til at kontakte Teamleder, Gitte Duedahl, 7635 0361.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Jun



    Sommerafløser til lageret.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Plukning af varer (PBV), tørvarer, køl og frost
    • Rengøring og affaldshåndtering
    • Kørsel med truck
    • Bidrage til det tværfaglige samarbejde på lageret


    Om dig

    Om dig
    • Trives med fysisk arbejde
    • Kan arbejde selvstændigt, er ansvarsbevidst og har selvdisciplin
    • Positiv og hjælpsom af natur
    • Fleksibel
    • Gerne truckcertifikat
    • Erfaring med lagerarbejde, PBV (Pick By Voice) er en fordel men ikke et krav
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • God og målrettet oplæring i alle processer
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.
     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser