Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    25. Aug



    Vil du være en del af en stor international virksomhed, der hele tiden fokuserer på at forbedre og videreudvikle vores varesortiment? Så har du nu mulighed for at blive en del af Lidls indkøbsafdeling. Vi søger i øjeblikket en Junior Buyer, som er energisk, beslutsom, og som formår at bevare overblikket, når tempoet er højt.

    På hovedkontoret i Kolding/Aarhus søger vi en Junior Buyer, som i samarbejde med øvrige indkøbere sammensætter sortiment, indkøber og styrer vareflowet af frugt og grønt til alle vores danske butikker. Der er tale om en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du skal være omstillingsparat, trives med et højt aktivitetsniveau og hurtigt får tildelt et stort ansvar. Vi har brug for en Junior Buyer med et stort drive og lyst til med dine beslutninger at gøre en købmandsmæssig forskel.

    Du bliver en del af et mindre team, som består af 4 indkøbere og 3 assistenter, med reference til Head of Buying. Det er de dygtige medarbejdere i vores indkøbsafdeling, der bestemmer, hvilket frugt, grønt, blomster og planter, der står på hylderne i vores butikker. Medarbejderne i indkøbsafdelingen beskæftiger sig med alt lige fra løbende markedsovervågning og analyser af kundernes indkøbsvaner, varetest og kvalitetssikring af produkter samt fastlæggelse af salgspriser til forhandling af indkøbspriser og øvrige vilkår med leverandørerne.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Hovedkontoret vil stå klar i år 2021.

     

     

    Supplerende oplysninger:
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage ved henvendelse til Head of Buying, Carsten Christensen, på tlf. 7635 0261 eller på mail Carsten.Christensen@lidl.dk.

    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rigtige kandidat er fundet.

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Indkøb af danske varer
    • Disponering/forecasting af varemængder
    • Varebestilling af danske og udenlandske varer
    • Styring af vareflow
    • Markedsanalyse/konkurrentanalyse
    • Sortimentsudvikling
    • Kvalitetssikring
    • Leverandørkontakt med danske og udenlandske leverandører
    • Reklamationsbehandling
    • Diverse ad-hoc opgaver

     



    Om dig

    Om dig
    • Du er handelsuddannet og har gerne en relevant videregående uddannelse som fx Cand.merc
    • Du behersker dansk og tysk på højt niveau såvel skriftligt som mundtligt
    • Du arbejder minimum på brugerniveau i MS Office og er superbruger i Excel
    • Du har relevant erhvervserfaring, meget gerne inden for frugt og grønt
    • Du er dygtig og effektiv i din opgaveløsning, men har samtidig blik for detaljen ifm. disponering og forecasting for at sikre valide beslutningsgrundlag
    • Du er selvstændig og ansvarsbevidst
    • Du skal kunne træffe beslutninger på et faktuelt grundlag i et til tider hektisk miljø
    • Du er fleksibel og omstillingsparat, idet vi arbejder med hurtigt omsættelige varer med kort holdbarhed og mange forskellige sæsoner

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En unik mulighed for indblik i detailbranchen
    • Grundig og målrettet oplæring inkl. evt. kortere ophold i Tyskland
    • Spændende og udfordrende opgaver med faglige udfordringer
    • En varieret arbejdsdag, som foregår i et højt tempo
    • Faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Supplerende oplysninger:
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage ved henvendelse til Head of Buying, Carsten Christensen, på tlf. 7635 0261 eller på mail Carsten.Christensen@lidl.dk.

    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rigtige kandidat er fundet.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Aug



    Til vores centrale logistikafdeling på hovedkontoret i Kolding/Aarhus, søger vi en ny kollega til at indgå i vores team af dygtige medarbejdere.

    For at imødekomme fremtidige projekter og give vores to logistikcentre den bedste support, tilbyder vi en spændende stilling som Projektleder i Central Logistik. Du får en vigtig rolle i afdelingen, hvor du sammen med kollegerne supporterer den daglige drift inden for fagområderne transport, renovation og lagerdrift.  Derudover har vi store fremtidige projekter, såsom udvidelse og modernisering, samt automatisering af vores 2 logistikcentre, implementering af et nyt WMS og løbende udvikling af vores Logistik set-up.

    Logistikafdelingen består pt. af 7 medarbejdere, der dagligt interagerer såvel med eksterne som interne samarbejdspartnere på tværs af hele Lidl-koncernen. Vi supporterer den operative drift på vores to logistikcentre, implementerer og kontrollerer nye standarder, overvåger, analyserer og udvikler løbende KPI’er, forhandler med eksterne tjenesteudbydere, driver tiltag og understøtter optimering af processer.

    Vores vigtigste opgave i Central Logistik, som fagafdeling, er at levere førsteklasses support til vores kolleger på de 2 logistikcentre, således de har de bedste forudsætninger for at lykkes med driften og sikre 100% varetilgængelighed til vores butikker. Samtidig har vi dagligt fokus på omkostningerne, så vi fortsat kan levere bedste kvalitet til bedste pris.

    Du bliver en vigtig del af teamet og er med til at udvikle og præge logistikken i Lidl Danmark i samarbejde med øvrige afdelinger i organisationen og vores samarbejdspartnere. Som en del af din oplæring kommer du rundt til såvel vores butikker, logistikcentre og relevante afdelinger på hovedkontoret, så du bliver klædt på til at kunne varetage jobbet.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Hovedkontoret vil stå klar i år 2021, hvorefter din arbejdsplads bliver i Aarhus.  

     

     

     

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål?
    Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte Afdelingschef for Logistik, Allan Nielsen, på allan.nielsen@lidl.dk

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Ansvarlig for opdatering og udvikling af KPI-rapporter
    • Daglig analyse og måling på vores driftsnøgletal
    • Reagere på faktorer der påvirker KPI’er
    • Analysere processer og udvikle forbedringstiltag
    • Opdatering af stamdata, standarder og projektlister
    • Kontrol af afregninger fra vores leverandører, samt lave månedsafslutning
    • Projektleder på egne projekter, deltage i og støtte op om løbende projekter i afdelingen
    • Agere sparringspartner for kolleger på vores 2 logistikcentre
    • Interaktion med kolleger i udlandet og mindre rejseaktivitet både nationalt samt internationalt

     



    Om dig

    Om dig
    • Du har enten en cand.merc eller anden uddannelse inden for logistik, supply chain, eller lignende
    • Erfaring fra lignende stilling som Business Controller / Projektleder inden for Logistik / FMCG vil være en fordel
    • Du besidder gode dansk- og engelsk kompetencer såvel mundtligt som skriftlig, samt evt. kendskab til tysk
    • Du er stærk i Office-pakken, med udprægede Excelkompetencer
    • Kendskab til ERP / Økonomisystemer vil være et plus.
    • Du har en analytisk tankegang med sans for detaljer og processer
    • Du tager ejerskab for dine opgaver og ansvarsområder og leverer høj kvalitet
    • Du er fleksibel og kan håndtere at arbejde i et miljø, hvor det går stærkt, og opgaverne er mange / alsidige
    • Du er serviceminded og derved med til at sikre, at Central Logistik lykkes –  og altid med slutbrugeren i fokus

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Et job, hvor din indsats er med til at sikre, vi som virksomhed lykkes med at ”redefinere dansk discount”
    • Muligheden for at påvirke og deltage i udviklingen af fremtidens logistik for Lidl Danmark
    • Blive en del af branchens stærkeste koncept, med dygtige og motiverede kolleger
    • Gode karrieremuligheder med såvel faglig som personlig udfordring og udvikling
    • Målrettet oplæring rundt i virksomheden, der sikrer, at du lykkes i Lidl
    • Konkurrencedygtig lønpakke samt mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål?
    Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte Afdelingschef for Logistik, Allan Nielsen, på allan.nielsen@lidl.dk

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Aug



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Aug



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Allround medarbejder til lager & produktion

    Har du lyst til et varieret og selvstændigt arbejde indenfor lager og produktion? Har du truckcertifikat, og er du fleksibel og ansvarsbevidst? Så er det måske netop dig, vi søger.

    Vi søger en erfaren medarbejder med truckcertifikat til lager og produktion for kunde i Vardeområdet. 
    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:
    -Kørsel med truck -Gummiged -Betjening af kunder -Kontrol -Forefaldende lagerarbejde
    Faglige kompetencer:
    -Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde -Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig -Kendskab til PC på brugerniveau -Truckcertifikat
    Personlige egenskaber: -Du er omgængelig og imødekommende -Du er stabil og møder til tiden -Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver -Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende -Du kan fremvise straffeattest

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.
     
    Ved spørgsmål er du velkommen til at kontakte Dorte Harreby Iversen på 76 141 756 eller mail dhi@jks.dk

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Opret dit cv på jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

    Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Automatikfagtekniker

    6430, Nordborg

    Automatikfagtekniker

    Er du vores nye dedikerede automatikfagtekniker? Så ring endelig.

    Vi søger engagerede og dedikerede automatikfagteknikere, der brænder for deres fag. Der er tale om 2 længerevarende vikariater. 
     
    Om jobbet og dine opgaver  
     
    Virksomheden du skal arbejde for, er en stor produktionsvirksomhed i Nordborg.  
     
    Dine arbejdsopgaver vil hovedsageligt være vedligehold. 
    Du vil blive en del af et mindre team, hvor du får nogle engagerede kollegaer.  
     
    Vedligeholdelsesafdelingen servicerer produktionsområderne, og sørger for reperationer, fejlfinding og vedligehold af produktionsmaskinerne.  
     
    Arbejdstider: 
     
    Der er tale om to vikariater: 
    Det ene er til skiftehold, hvilket vil sige at arbejdstiderne vil være kl. 6-14 den ene uge, og kl. 14-22 den anden uge.  
    Det andet er til fast nat, hvor arbejdstiden vil være kl. 22-06 
     
    Om dig  
     
    Du er uddannet automatikfagtekniker og har gerne nogle års erfaring fra faget. Er du nyuddannet er det dog også en mulighed. Det forventes at du har et godt overblik, er detaljeorienteret, omhyggelig, dedikeret og meget kvalitetsbevidst.  
     
    Du bidrager med et godt humør, en positiv holdning og masser af energi. Du trives både med at skulle arbejde selvstændigt og i teams. Derudover er du pligtopfyldende, stabil og møder til tiden.  
     
    Til dine kompetencer hører derudover at du behersker dansk i skrift og tale. 
     
    Er du interesseret, så ring endelig til Louise Møller Hansen på 73325754. 


    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Opret dit cv på jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

    Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Produktionschef

    6400, Sønderborg

    Produktionschef

    Er det dine evner som leder og dit fokus på udvikling, der skaber succes for dig? Går du som leder forrest, evner at arbejde på tværs af organisationen og skaber opbakning hele vejen rundt? Så er dette her måske dit nye job.

     
    Vi søger for Damm Cellular Systems A/S en Produktionschef. Da deres nuværende Produktionschef har valgt nye udfordringer, søger vi nu hans afløser til at understøtte virksomhedens fortsatte vækst. 
     
    Stillingen 
    Virksomhedens produktion er kendt for fleksibilitet, kvalitet og et højt serviceniveau.  
     
    Din opgave bliver at fastholde disse kvaliteter samt at sikre udvikling og fortsat optimering af produktions- og logistikprocesser i en produktion med dygtige og loyale medarbejdere, som har stor andel i opnåelsen af virksomhedens resultater. 
     
    Du vil få det samlede ansvar for produktion, test og logistik. Afdelingen består af ca 25 medarbejdere, herunder 5 specialister / mellemledere, fordelt på indkøbsfunktion, montagefunktion, testfunktion, lagerfunktion og reparationsfunktion. 
     
    Som chef for afdelingen får du ansvaret for at sikre en lønsom og konkurrencedygtig produktion samt at motivere og udvikle dine medarbejdere 
     
    Du vil indgå i virksomhedens aktive arbejde med løbende forbedringer indenfor kvalitet (ISO 9001), Miljø (ISO14001) og arbejdsmiljø (OHSAS18001). 
     
    Du samarbejder på tværs af organisationen med bl.a. udvikling, kundesupport, salg og økonomi.Derudover vil du være en del af ledelsesgruppen 
     
    Hvad forventer vi af dig? 
     
    Du sidder i dag i en lignende stilling, har erfaring fra et lignende job, eller du arbejder som produktionsmellemleder i en elektronikvirksomhed, hvor denne stilling er et naturligt led i din videre karriereudvikling. 
     
    Du har en teknisk uddannelse som elektronikingeniør eller har en anden uddannelsesmæssig baggrund indenfor elektronik. Praktisk erfaring med produktionsplanlægning, produktionsmodning- og klargøring og implementering af nye produkter, samt logistikdelen er en del af din hverdag. Det er en stor fordel, at du har en baggrund, hvor du har arbejdet med produkter inden for den digitale kommunikation. 
     
    Du formår at holde hovedet koldt og prioritere dine aktiviteter og opgaver, der kører sideløbende med hinanden i en til tider hektisk dagligdag. Det falder dig naturligt at omgås både ”C-levels”, specialister og produktionsmedarbejdere på samme tid. 
     
    Til dine kvalifikationer og egenskaber hører derudover: 
     
    ▪ Erfaring med SMT teknologien  
    ▪ At du er en god relationel leder med gode kommunikations- og samarbejdsevner 
    ▪ At du er resultatorienteret og forfølger både kort- og langsigtede mål 
    ▪ Kendskab og erfaring med PTA og R&D 
    ▪ IT på højt brugerniveau, med fokus på Excel 
    ▪ Erfaring med produktionsstyring i ERP systemerne, Microsoft Dynamics AX foretrækkes 
    ▪ Har erfaring og forståelse for indkøbsprocesser og samspillet med leverandører 
     
     
    Øvrige forhold 
     
    Da virksomheden er internationalt orienteret, forventer vi at du kan begå dig på engelsk. Kendskab til tysk er en fordel, men ikke en nødvendighed. 
     
    Du forventes at have bopæl indenfor rimelig køreafstand til virksomheden.  
     
    Vi tilbyder et udviklende og spændende job, hvor du i høj grad kan bevise dit værd og dine evner som leder, og hvor du får muligheder for at bidrage til videreudviklingen af organisationen. 
     
    Du vil blive en del af et engageret hold og får muligheden for at være med til at præge udviklingen i en ambitiøs og moderne virksomhed, med en flad organisationsstruktur og en uformel omgangstone. 
     
    Du vil møde dedikerede og hjælpsomme kollegaer og en kultur, hvor der bliver taget hånd om dig. 
     
     
    DAMM Cellular Systems 
     
    DAMM is a privately held world-leading provider of scalable, flexible and user-friendly digital radio infrastructure systems to industrial, commercial and public safety customers. Built for the future of critical communications, the DAMM Multi-Tech Platform enables voice and data communication across technologies, including TETRA, TEDS, DMR and Analog in one single system. With over 30 years of experience in critical radio and broadband communication, we take the lead through superior engineering and a constant focus on customer needs and reduced complexity. To find out more about DAMM or any aspect of our solutions or services, visit www.damm.dk or follow on LinkedIn. 
     
    Ansøgning  
     
    JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende din ansøgning med CV samt relevante bilag. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. 
     
    Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Heidi Schmidt Degermann på tlf. + 45 61630776. 


    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Opret dit cv på jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

    Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Aug

    Tax Manager

    6000, Kolding


    Har du regnskabs- og skattemæssig erfaring, og har du interesse i at udvikle dig primært inden for det skattemæssige område? Vil du være del af en vækstorienteret virksomhed, hvor du får mulighed for at dyrke dit talent samt realisere dit potentiale? Så er du måske vores nye Tax Manager.

    Lidl Danmark er en virksomhed, der i den grad er i rivende udvikling og samtidig befinder sig i en meget konkurrencepræget branche. Disse faktorer sætter præg på stillingens indhold og udformning.

    Du bliver en del af regnskabsafdelingen, hvor vi i øjeblikket er 12 engagerede medarbejdere. Vores skatteafdeling består af i alt én medarbejder, så du vil få et stort og selvstændigt ansvar for de skatte- og afgiftsmæssige områder i virksomheden. Stillingen vil have en bred kontaktflade og vil involvere alt fra hands-on-opgaver til ledelsesrapportering på højt niveau.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klart i 2021, men indtil da vil der være mulighed for at benytte vores satellitkontor i Aarhus 2 dage om ugen.

    Der er tale om en spændende og udfordrende stilling med varierende opgaver og et højt aktivitetsniveau. Du kommer til at samarbejde tæt med den øvrige organisation.

    Tax Manageren refererer til Head of Accounting, og tiltrædelse vil være snarest muligt.

    Næste skridt
    Hvis du kan se dig selv i dette spændende job, ser vi frem til at modtage en motiveret ansøgning og et informativt CV. Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Head of Accounting, Brian Øhlenschlæger, i uge 33 og igen fra uge 36 på tlf. 7635 0120 eller CFO, Thorbjørn Liebing, i uge 34 og 35 på thorbjorn.liebing@lidl.dk

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Sikre korrekt opgørelse af skatter og afgifter i periode- og årsregnskaber
    • Udarbejde selskabsselvangivelser og sambeskatningsindkomst
    • Opgørelse og beregning af latente skatter
    • Ansvarlig for Transfer Pricing dokumentation
    • Besvarelse af skattemæssige forespørgsler fra vores internationale hovedkontor
    • Kontakt til offentlige myndigheder, revisorer og andre eksterne rådgivere
    • Rådgivning og sparring med ledelsen og øvrige afdelinger vedr. moms- og skattemæssige konsekvenser af større projekter
    • Tæt opfølgning på ny lovgivning
    • Optimering af processer og forretningsgange inden for selskabsskat, rapportering mv.
    • Medvirke til udarbejdelse af rapporteringspakker ifm. periode- og årsregnskaber
    • Ad hoc-opgaver af skatte- og regnskabsmæssig karakter

    Der er tale om en spændende og udfordrende stilling med varierende opgaver og et højt aktivitetsniveau. Du kommer til at samarbejde tæt med den øvrige organisation.



    Om dig

    Om dig
    • Du har en højere økonomisk uddannelse, f.eks. HD-R, cand.merc. eller tilsvarende
    • Du har en skattemæssig eller revisionsmæssig baggrund kombineret med en solid praktisk erfaring.
    • Du evner hurtigt at sætte dig ind i skattemæssige problemstillinger og formår at udarbejde beslutningsoplæg i høj kvalitet.
    • Du har gode IT-kundskaber, herunder især i Excel.
    • Du kan overholde deadlines og bevare overblikket over mange igangværende opgaver
    • Du har personlig pondus, er selvkørende, arbejder med høj faglighed og har en struktureret tilgang til dine opgaver
    • Du er serviceminded og forstår vigtigheden af et godt samarbejde på tværs i organisationen.
    • Du er fleksibel i forhold til perioder med spidsbelastning

    Tax Manageren refererer til Head of Accounting, og tiltrædelse vil være snarest muligt.

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt som personligt
    • Gode karrieremuligheder
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en tone, der er frisk og ligefrem
    • Et rigtigt godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.
    • Du vil fra start få en grundig introduktion til virksomheden og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i funktionen.

    Næste skridt
    Hvis du kan se dig selv i dette spændende job, ser vi frem til at modtage en motiveret ansøgning og et informativt CV. Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Head of Accounting, Brian Øhlenschlæger, i uge 33 og igen fra uge 36 på tlf. 7635 0120 eller CFO, Thorbjørn Liebing, i uge 34 og 35 på thorbjorn.liebing@lidl.dk

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Aug

    Payroll Responsible

    6000, Kolding


    Brænder du for at arbejde med løn og personaleledelse? Er du proaktiv, nysgerrig og struktureret, og trives du med et stort ansvar i en international virksomhed? Som Payroll Responsible ved Lidl Danmark bliver du ansvarlig for løndriften i en virksomhed, hvor vi månedligt laver løn for mere end 2.500 medarbejdere fordelt over hele landet.

    Motiveres du af at udvikle og optimere processer ifht. fravær, rejser og andre områder relateret til løn, og på den måde effektivisere Lidl Danmarks arbejdsprocesser, får du her en mulighed for at påvirke hele organisationen. Du vil blive primær kontaktperson for både interne og eksterne samarbejdspartnere samt for vores internationale hovedkontor i Tyskland.

    Stillingen er specialiseret inden for løn og øvrige opgaver relateret til løn; alt fra stamdatapleje til afstemninger og analyser af lønnen på uge- og månedsbasis. Du vil blive daglig leder for vores Payroll team med tre Payroll Assistents og en Student Assistent. Kontoret er et åbent kontorlandskab, så du vil være tæt på teamet og driften hver dag. Du vil referere til vores Payroll Manager samt være en del af vores samlede HR-afdeling.

    Du vil skulle optimere driften i hele virksomheden ifht. kontraktsflow fra vores butikker, lagre og hovedkontor til lønkontoret. Du får ansvaret for at færdiggøre lønafregningen inden deadline og skal sikre korrekt udbetaling til både timelønnede og månedslønnede medarbejdere.

    Du vil blive ansvarlig for korrekt afstemning af regnskab til blandt andet skat og vores interne regnskabsafdeling; herunder i forbindelse med årsregnskab og månedsregnskab. Ligeledes vil du skulle koordinere alle former for refusionssøgning; herunder sygdom, barsel, løntilskud etc.
    Idet vi er en virksomhed i konstant udvikling, vil du også blive ansvarlig for digitaliseringsprojekter i lønteamet.

    På systemsiden laver vi selve lønnen i SAP. Dog foregår tidsregistreringen i vores butikker i TimePlan. Vi bruger ligeledes Excel til bearbejdning af data og til at lave diverse analyser.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men vi påbegynder senere bygningen af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar i år 2021.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Payroll Manager, Santhos Manokaran, på 7635 0141 eller 2246 1178.

    Vi indkalder løbende til samtaler, og rekrutteringsprocessen afsluttes, når den rette kandidat er fundet.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Ansvar for løndriften fra A – Z ifht. Løndriften; fra oprettelse af medarbejdere til overførsel af løn
    • Vedligeholdelse, optimering og effektivisering af arbejdsprocesserne inden for lønområdet
    • Sikring af at lønafdelingen kan yde professionel sparring til organisationens ledere og medarbejdere
    • Ledelse af lønteamet
    • Ansvar for digitaliseringsprojekter relateret til løn
    • Vedligeholdelse af organisationens OM-struktur
    • Ad hoc analyser samt standardrapportering
    • Ansvar for budgettering og lønreguleringsprocessen
    • Løbende opdatering og implementering af koncernens interne lønretningslinjer og få dem til at leve i Lidl Danmark.
    • Lønafregning for udstationerede medarbejdere.
    • Du vil desuden være en del af driften og herunder deltage i en medarbejderhotline


    Om dig

    Om dig
    • Du har minimum 3 års erfaring med løn; herunder stamdataplejning, refusion, bogføring etc.
    • Du behersker tysk eller engelsk i såvel tale som skrift
    • Du har analytiske evner og har kompetencer i Excel
    • Hvis du har arbejdet med personaleledelse, er det en fordel
    • Hvis du har kendskab til butiksoverenskomsten mellem HK & DE samt lageroverenskomster, er det en fordel
    • Du har et stort servicegen og prioriterer work life balance
    • Du har flair for systemer og gerne erfaring med SAP
    • Du har forståelse for de juridiske elementer i lønprocessen; herunder persondata, ferie, pension, skat etc.
    • Du har flair for Office-pakken, primært Excel. Du har også kendskab til Word og Power Point er
    • Du er positiv, fleksibel og en god teamplayer
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Payroll Manager, Santhos Manokaran, på 7635 0141 eller 2246 1178.

    Vi indkalder løbende til samtaler, og rekrutteringsprocessen afsluttes, når den rette kandidat er fundet.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Aug



    Vil du være med til at præge Lidl Danmarks fremtidige butiksbyggeri? Og har DU lyst til, at indgå i et ungt og dynamisk team. Så er det lige dig, vi søger!
                
    Til Lidls byggeteknisk afdeling med base i Kolding (Fremtidigt i Aarhus), søger vi en ambitiøs projektleder med masser af gå på mod, der er klar til, at tage ansvar i forbindelse med udarbejdelse af fremtidens standard for dagligvarebutikker. En standard som hele detailbranchen vil skue i mod. Som projektleder i byggeteknisk afdeling vil du få stor indflydelse på, hvordan fremtidens butikker skal udføres såvel som processen forinden. Du vil ydermere være med til, at udføre KS og bistand ift. Butiksbyggerierne, udvikle og beskrive retningslinjer, ajourføre og optimere vores byggeprogram mv.

     

     

    En spændende stilling i en virksom i kraftig vækst, der vil udfordre og udvikle dig såvel fagligt som personligt
    Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    En spændende og varierende arbejdsdag med ansvar og frihed til selv, at planlægge arbejdsdagen
    Du vil fra en start få en grundig introduktion til virksomheden, og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for, at lykkes i jobbet som projektleder i vores byggeteknisk afdeling.

    Du lykkes i Lidl
    Hos os får du en velfungerende arbejdsplads, hvor de ting, du skal bruge, bare fungerer. Vi tilbyder en spændende arbejdsplads i en dynamisk branche, der kræver, at vi altid er på forkant, og altid er klar til at hjælpe hinanden. Vores internationale succes og vækst  betyder jobsikkerhed, og at fremtidsmulighederne ikke stopper ved grænsen. Derudover starter du en karriere med branchens bedste kollegaer.

    Ansøgningsfrist
    Søndag den 2. september.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Orhan Ongun på tlf 7635 0386.

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Optimere og løbende udvikling vores byggeprogram
    • Sparring med, samt omsætning af opgaver fra Lidls internationale hovedsæde
    • Kvalitetssikring af byggeprojekternes kvalitet og sørge for, at det er 100 % i orden
    • Udarbejdelse af budgetter i samarbejde med de øvrige afdelinger for renovering, nybyggeri mv.
    • Sørge for at vores kollegaer opdateres-/informeres vedr. Lidls butiksbyggeri


    Om dig

    Om dig
    • Du er uddannet bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller lignende.
    • Du har gerne erfaring fra byggebranchen som bygherrerepræsentant, rådgiver og/eller entreprenør.
    • Du har overblik, drive og engagement, som kan sikre fremdrift og resultater
    • Du er i besiddelse af viden om konstruktioner, og tekniske installationer generelt, eller har mod på at lære det.
    • Du evner at formulere dig præcist i såvel skrift som tale på dansk
    • Du har grundlæggende kendskab til engelsk såvel skrift som tale
    • Du har gode kommunikations evner samt gennemslagskraft
    • Du har en god situationsfornemmelse, og ser altid muligheder frem for begrænsninger
    • Du besidder gode forhandlingsevner
    • Du evner at træffe de rigtige beslutninger – også under pres
    • Du er struktureret, målrettet, fleksibel og resultatorienteret

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    En spændende stilling i en virksom i kraftig vækst, der vil udfordre og udvikle dig såvel fagligt som personligt
    Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    En spændende og varierende arbejdsdag med ansvar og frihed til selv, at planlægge arbejdsdagen
    Du vil fra en start få en grundig introduktion til virksomheden, og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for, at lykkes i jobbet som projektleder i vores byggeteknisk afdeling.

    Du lykkes i Lidl
    Hos os får du en velfungerende arbejdsplads, hvor de ting, du skal bruge, bare fungerer. Vi tilbyder en spændende arbejdsplads i en dynamisk branche, der kræver, at vi altid er på forkant, og altid er klar til at hjælpe hinanden. Vores internationale succes og vækst  betyder jobsikkerhed, og at fremtidsmulighederne ikke stopper ved grænsen. Derudover starter du en karriere med branchens bedste kollegaer.

    Ansøgningsfrist
    Søndag den 2. september.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Orhan Ongun på tlf 7635 0386.

     

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser