Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

     
    Del dine meninger - alle gør det! - Bliv medlem af YouGov og sæt en stopper for fake news!
     
    Kunne du tænke dig at sætte en stopper for fake news?
    Bliv medlem af YouGov i dag og del din mening!
     
    Mere end 6 mio. mennesker gør det, så hvorfor ikke dig? Bliv medlem i dag!
     
    Ved at deltage kan du være med til at sætte en stopper for fake news.
    Del dine meninger med YouGov og verden i dag!
     
    Tilmeld dig her!
     
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jan



    Brænder du for at gøre tingene rigtigt første gang og samtidig sætte dit præg på udviklingen af vores afdeling, og ikke mindst samarbejde på tværs af afdelinger? Så er du måske vores nye Junior Project Manager til Lidl’s hovedkontor i Kolding.

    Med over 120 Lidl butikker i Danmark, samt fremtidige ekspansionsplaner, har vi brug for en selvstændig og målrettet Junior Project Manager, der kan varetage den daglige drift af varebogholderiet. Da vi har snitflader på tværs af flere afdelinger, vil dine kommunikationsevner blive sat på spil. Så har du lyst til at indgå i et team, hvor der er fart på og der er plads til at videreudvikle vores afdeling, så er det dig vi søger!

    Du bliver en del af et team på 3 dygtige medarbejdere, som indgår i den samlede økonomiafdeling på knap 70 medarbejdere. Vi arbejder meget selvstændigt og sætter pris på en uformel omgangstone i teamet. Herudover er åbenhed og faglig sparring en vigtig del af vores dynamiske hverdag, således vi sammen altid opnår de bedste resultater i vores team. Samtidig har du rig mulighed for at bringe dine kompetencer og viden i spil, da vi er forandringsparate og ønsker at gøre tingene så enkelt som muligt. Kort fortalt, så vægter vi videndeling og effektivisering meget højt.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar i år 2021. Indtil da vil der være mulighed for at benytte vores satellitkontor i Aarhus nogle dage om ugen, efter aftale.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Special Projects, Nicolas Kiefer på tlf. 60340695.

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

     

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Bogføring af fysiske og elektroniske fakturaer i mindre omfang
    • Udarbejdelse af ugeplan samt prioritering og planlægning af opgaver
    • Udarbejdelse af diverse faste opgaver såsom EDI paralleltest, afstemning af Inter Company regninger samt Intrastat indberetning
    • Kommunikation med eksterne parter samt interne afdelinger omkring diverse udfordringer og optimeringsmuligheder
    • Skabe transparens imellem systemer og processer
    • Udarbejdelse af afstemninger i forbindelse med årsafslutningen
    • Driftsansvarlig for projekter i afdelingen


    Om dig

    Om dig
    • Du er uddannet finansøkonom eller har en relevant uddannelse på minimum bachelorniveau,  en HD-uddannelse eller lignende
    • Du er fortrolig med Microsoft Office og har gerne kendskab til SAP
    • Du er ansvarsbevidst, løsningsorienteret og arbejder selvstændigt
    • Du har et godt overblik og fokus på at overholde deadlines
    • Du er forretningsorienteret, målrettet og tager ansvar og initiativ i forhold til de opgaver, der skal løses
    • Du er god til at kommunikere og skabe relationer
    • Du er fortrolig med engelsk og gerne tysk, eller har mod på at lære det
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Mulighed for at præge jobbet, virksomheden og din egen faglige udvikling
    • Grundig oplæring, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Et stærkt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Et uformelt arbejdsmiljø med plads til humor, faglig sparring og motiverede kolleger
    • Internationale karrieremuligheder og faglige udfordringer

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Special Projects, Nicolas Kiefer på tlf. 60340695.

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

     

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jan



    Lidls ejendomskontor i Kolding er ansvarlig for forvaltning, byggeri og modernisering af Lidl-butikker i Jylland og på Fyn.

    Vi søger nu en dygtig, struktureret og arbejdsom byggeleder til modernisering af vores butiksnet, der er klar til et spændende og meget alsidigt job. Som byggeleder vil du komme til, sammen med resten af teamet, at arbejde inden for de fleste facetter af modernisering af vores mange butikker samt, i mindre omfang, driften af samme.

    Vores team består af kompetente administratorer, byggefolk, håndværkere og projektudviklere. Teamet er kendetegnet ved medarbejdere, der har en meget høj faglighed, og som har en ambition om at være de bedste inden for deres fagområde.

    Bliv en del af en virksomhed i vækst, som har meget ambitiøse vækstmål og økonomien til at realisere sine mål. Du bliver ansvarlig for, at moderniseringerne forløber som planlagt, hvor økonomi, kvalitet og tidsplan lever op til forventningerne.

    Jobbet indebærer projekter i Jylland og på Fyn, hvilket stiller krav til planlægning og fleksibilitet.

    Stillingen refererer til Head of Real Estate, Kristoffer kaae Stimpel.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Head of Real Estate, Kristoffer Kaae Stimpel på mobil: 2920 6030.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • At tilrettelægge, gennemføre og drifte modernisering af vores butikker
    • At tilrettelægge og gennemføre bygherrefunktion og sørge for byggeriets fremdrift, kvalitet, økonomi og budgetter
    • At forestå myndighedsbehandlingen sammen med rådgiveren
    • At medvirke ved licitation og kontrahering med byggeriets parter
    • At opretholde daglig kontakt til rådgivere og entreprenører fra opstart til aflevering
    • At kontrahere med nye samarbejdspartnere
    • At sikre gennemgang af KS/DV-materiale for senere overdragelse til driftafdelingen
    • At medvirke til ibrugtagningen af de nye bygninger
    • At medvirke til koordinering og vidensdeling på tværs af interne afdelinger
    • At sørge for koordinering af interne bygherreleverancer
    • At sikre løbende dialog med intern, teknisk afdeling
    • At sikkerhed og arbejdsmiljø er indarbejdet i projektet og gennemføres i samarbejde med projektets arbejdsmiljørepræsentant

    Jobbet indebærer projekter i Jylland og på Fyn, hvilket stiller krav til planlægning og fleksibilitet.



    Om dig

    Om dig
    • Uddannet bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller tilsvarende
    • Kender tegneprogrammer som Revit og Autocad og er fortrolig med disse
    • Fortrolig med Office pakken
    • Formulerer sig godt på dansk i såvel skrift som tale
    • Har købmandsskab og kan arbejde selvstændig
    • Kan arbejde agilt og er i stand til at beholde hovedet koldt i pressede situationer
    • Har god situationsfornemmelse og ser altid muligheder i stedet for begrænsninger
    • Besidder en stor forhandlingsevne og vilje
    • Har gode kommunikative evner og gennemslagskraft
    • Evner at træffe de rigtige beslutninger; også under pres
    • Er fleksibel, struktureret og målrettet
    • Trives i en konceptstærk virksomhed og kan spille sammen med samarbejdspartnere på alle niveauer fra mange forskellige faggrupper; både blandt kolleger og byggeriets rådgivere
    • Er serviceminded, forandringsparat og vil bidrage positivt til kulturen
       
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og meget motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Firmabil
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Stillingen refererer til Head of Real Estate, Kristoffer kaae Stimpel.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Head of Real Estate, Kristoffer Kaae Stimpel på mobil: 2920 6030.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jan



    Du vil blive tilknyttet afdelingen Legal & Compliance som Compliancemedarbejder. Afdelingen består pt. Af 5 medarbejdere, som rådgiver, og er sparringspartner, for virksomhedens andre fagafdelinger for så vidt angår juridiske spørgsmål. Afdelingen har også ansvaret for den løbende implementering af koncernens Complianceprogram i Danmark og varetager forsikringsmæssige opgaver, herunder skadesbehandling og tegning af forsikringer. Ud over det interne samarbejde med fagafdelingerne har vi et fast samarbejde med eksterne advokater, som hjælper i forbindelse med specifikke og specialiserede sager.

    Som Compliance medarbejder bliver dit hovedfokusområde at sikre Compliance ift. gældende lovgivning og interne retningslinjer. Derudover får du en stor berøringsflade og skal samarbejde med mange kolleger på tværs i organisationen. Det er derfor en afgørende forudsætning, at du har en vilje til at skabe resultater gennem tværgående samarbejde. Vi er en del af en international koncern, hvor vi har projekter på tværs af mere end 25 europæiske lande.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar i år 2021.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Head of Legal & Compliance, Christopher Runz på mail: christopher.runz@lidl.dk eller på mobil +45 60 34 06 11.

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Implementering af, og opfølgning på, opgaver i vores Compliance Management System
    • Udføre relevante kontroller og revisioner
    • Udarbejde interne politikker og retningslinjer indenfor rammerne af Compliance Management Systemet
    • Afdækning af Compliancerisici via risikoanalyser i samråd med de øvrige fagafdelinger
    • Administration og sagsbehandling af henvendelser i virksomhedens whistleblowerordning
    • Afrapportering til ledelsen
    • Undervisning af kollegaer i organisationen
    • Kommunikere med mange kolleger på tværs i organisationen
       


    Om dig

    Om dig
    • Du er uddannet cand. jur., cand. merc. jur. eller har en lignende uddannelse
    • Du har et par års erfaring med arbejdet indenfor Compliance
    • Du er god til at formidle viden og instruere kolleger
    • Du er vedholdende og kan fastholde agendaer og processer på en konstruktiv og respektfuld måde
    • Du er detaljeorienteret men har samtidig en god evne til at prioritere og fokusere på de vigtigste opgaver
    • Du arbejder selvstændigt og struktureret, men kan samtidig have mange bolde i luften
    • Du befinder dig godt i et travlt miljø, hvor der arbejdes på tværs af flere afdelinger og med mange mennesker
    • Du er ansvarsfuld, udadvendt og serviceminded
    • Du er nysgerrig og er god til at skabe relationer
    • Du har lyst til at formidle din viden og god til at møde din ”kunde” i øjenhøjde
    • Du har med fordel gode tyskkundskaber såvel mundtligt som skriftligt, da koncernsproget er tysk
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.
    • Mulighed for international networking, blandt andet i forbindelse med interne konferencer

    Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Head of Legal & Compliance, Christopher Runz på mail: christopher.runz@lidl.dk eller på mobil +45 60 34 06 11.

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jan

    Souschef - Varde

    6800, Varde


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:
     


     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:
     


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Simon Højvang på telefon 4212 0520, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
     

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede
       


    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:
     

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift


     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:
     

    • En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    • Branchens bedste sammenhold
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    • Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Simon Højvang på telefon 4212 0520, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    DU TAGER HÅND OM VORES KUNDER, VI TAGER HÅND OM DIG


    Vi har et rask tempo i vores butikker. Sammen med dine kolleger kommer du til at løse mange forskellige typer af opgaver, opnå nye færdigheder og have det sjovt i et energifyldt miljø. Ingen dage er ens, og alle

    dage vil byde på nye udfordringer og opgaver, som skal løses. Som gengæld for din entusiasme og at du gøre hverdagen lettere for vores kunder, lover vi dig udbytterige ansvarsområder og værdifuld erhvervserfaring.

    Hvis du gør en indsats, viser initiativ og er villig til at gå langt for vores kunder, vil vi være et springbræt i din videre professionelle karriere, enten i eller uden for vores virksomhed.

    Som Sales Representative er du en af vores vigtigste medarbejdere. Det er dig, der møder, hilser på og betjener vores kunder. Sammen med et godt team af kolleger er du med til at vores butikker fungerer tip-top og leverer

    på vores ”famous for” kategorier – food, kaffe, bilvask og fuel. For at blive en succes skal du have en masse energi og evnen til at håndtere mange opgaver på én gang, hurtigt at løse uventede hændelser og på samme tid

    levere ”fast and friendly” service over for vores kunder –  og det hele med et smil på læben. 

     

    Da vi er en døgn åben butik, må der forventes, at arbejdstiderne, kan være fordelt på alle døgnets timer, alle ugens dage.

    Dine vigtigste ansvarsområder:
      Levere “fast and friendly” kundeservice
      Holde butikken i tip-top stand
      Håndtere salg og betalinger af produkter og serviceydelser
      Have det sjovt med dine kolleger hver dag

    Som person er du:
      Udadvendt
      Energisk
      Service-minded

      Salgsorienteret

    Ansøgningsfrist: 31-01-2020

    Kontaktperson: Christina

    Telefon: 74545355

    Mail: chfan@circlekeurope.com

    Vi ved, at succesfulde virksomheder bygges op indefra gennem succesrige mennesker som dig.

    Kom og blive en del af os! Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jan

    Souschef - Esbjerg

    6715, Esbjerg N


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
     


     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:
     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:
     


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Simon Højvang på telefon 4212 0520, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
     

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


     



    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:
     

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
       
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:
     

    • En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    • Branchens bedste sammenhold
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    • Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Simon Højvang på telefon 4212 0520, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jan

    Souschef - Esbjerg

    6705, Esbjerg Ø


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    * Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver

    * Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter

    * Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job

    * Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes

    * Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    * Har en venlig og professionel fremtoning

    * Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel

    * Skaber gode kundeoplevelser

    * Har overblik og fokus på detaljen

    * Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    * En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt

    * Branchens bedste sammenhold

    * Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt

    * Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil

    * Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Simon Højvang Jensen på telefon 42 12 05 20, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    * Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver

    * Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter

    * Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job

    * Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes

    * Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede



    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    * Har en venlig og professionel fremtoning

    * Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel

    * Skaber gode kundeoplevelser

    * Har overblik og fokus på detaljen

    * Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    * En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt

    * Branchens bedste sammenhold

    * Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt

    * Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil

    * Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Simon Højvang Jensen på telefon 42 12 05 20, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.