Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Tjen penge på at deltage i konkurrencer, skrabe skrabespil, tilmelde dig nyhedsbreve og besvare spørgeskemaer

    Du kan arbejde, hvorfra du ønsker, blot du har adgang til internettet fra din computer, tablet eller smartphone. 

    Din belønning kan du få udbetalt, via gavekort eller abonnementer.

    Det behøver jo ikke være kedeligt at tjene penge!

    Du får din egen Eovendo-profil, hvor du løbende kan se din indtjening.

    Du får penge for din opmærksomhed, enkelt ik?

    Hvad skal jeg gøre for at komme i gang?

    Gør som tusindvis af andre unge - tilmeld dig i dag: Så får du penge for alt det du gør:

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Måske overvejer du at tage et sabbatår, eller tage et break fra dine studier. Det kan også være noget helt tredje der gør, at du rigtig gerne vil have lidt luftforandring, og komme ud at rejse - samtidig med, at du møder andre unge og kulturer.

    At tage på en rejse i udlandet af længerevarende varighed vil styrke dig som person. Mange arbejdsgivere lægger vægt på, at man er selvtænkende, kan arbejde i grupper, og har et positivt og internatinalt udsyn, hvor man kan rumme forskelligheder og andre kulturer. 

    Ønsker du at styrke dit CV til dit fremtidige drømmejob, så kan du tage med Adventure Heart ud at rejse.

    Hvad er Adventure Heart?

    Adventure Heart er en dansk virksomhed med mere end 30 års erfaring, som rejsearrangør. Adventure programmerne er sammensat således, at du får alle mulige oplevelser i forskellige lande: Rundrejse, seværdigheder og natur, kulturindsigt, lokalbefolkning, sprog, gastronomi, adventure aktiviteter, mange former af personlig udvikling - og måske vil du prøve at være frivillig på et projekt med børn eller dyr.


    Afhængig af hvilken rejseform du ønsker rejses i større eller mindre grupper eller måske individuelt sammen med andre unge og altid i trygge rammer af håndplukkede lokale partnere for at gøre oplevelserne autentiske og samtidig bidrage og støtte op om lokalsamfundet.

    Du bliver styrket personligt og får indsigt, kendskab og sammenligningsgrundlag til god brug på dit studie og måske i dit kommende job i en international fremtid i vores globaliserede verden.

    Hvad siger de unge?

    Bianca tog på sin drømmerejse til Java. Hun siger: ”Min eventyrrejse begyndte med en grupperejse en måned på Java, hvorefter jeg tog videre til Bali, Australien og Canada på egen hånd. Det var tanken om venskaber i andre lande, uudforsket territorie og grænser, der skulle overvindes, der fik mig på min eventyrrejse”

    ”Jeg så et lokal samfund indefra, hvor alt det, vi tager for givet herhjemme, er et luksusgode. På dyreprojektet fodrede jeg orangutanger, og jeg kom helt tæt på nogle fantastiske dyr – og nogle uhyggelige kryb. Det var nemlig ikke unaturligt, at en kæmpe edderkop måske sov på vores værelse, når vi selv skulle sove. I starten reagerede jeg i panik. Til sidst indså jeg, at det er bedre at slappe af og gå til verden med åbent sind. De indfødte er gennemsyret af den tankegang, og det smitter af – på den gode måde. Jeg er blevet mere rummelig og åben over for udfordringer. Derfor skal du skal rejse… Min rejse var i trygge rammer og gav uforglemmelige oplevelser også gennem det frivillige arbejde.” siger Bianca, der er i gang med sin humanistiske bachelor på RUC

    Lars var i Syd- og Mellemamerika og fortæller: ”Mit mål med et sabbatår var, som udgangspunkt at udforske mig selv, blive mere selvstændig og udnytte den mulighed man har som ung, hvor man typisk ikke har realkreditlån, hus og Volvo. Når jeg nu tænker tilbage på de mange forskellige kulturer jeg har mødt og oplevet er jeg blevet mere bevidst om, at der findes mange veje til et lykkeligt liv. Det er meget berigende at opleve, hvordan andre kulturer lever. Jeg planlægger at læse Kemi, men jeg er helt klart blevet et mere søgende menneske efter mine oplevelser fra mit sabbatår”

    ”At rejse med en rejsearrangør på en af deres grupperejser er en stor fordel, også selvom man ikke kender hinanden i forvejen, man møder helt naturligt andre unge og at man slipper for at planlægge rejsen selv. Min gruppe var fra alle andre lande og jeg var den eneste dansker. Det hele var meget betryggende, at alt var planlagt og så har jeg fået venner som jeg stadigvæk har kontakt til” siger Lars.

    Hvordan kommer jeg afsted?

    Du sidder formentlig allerede nu med en masse spørgsmål. Og dem vil vi hos Adventure Heart gerne svare på. Og det er let. Du kan komme til vores rejseforedrag & cafémøder, hvilket du kan læse mere om, ved at klikke på den grønne ansøgningsknap nedenfor:

    NB

    Du kan ikke ansøge et job, men du kan se, hvad Adventure Heart kan tilbyde dig, hvis du gerne vil ud og rejse, for at skabe dig et bedre CV:

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Dec



    Lidls IT-afdeling, bestående af 19 medarbejdere, varetager drift, vedligeholdelse og udvikling af de administrative og butiksnære IT-systemer. Er du vores IT Assistants barselsvikar?

    I Lidl arbejder vi primært efter ITIL-principper i forhold til at løse udfordringer og opgaver for de interne it-brugere på hovedkontoret i Kolding, vores pt 117 butikker og 2 distributionscentre i Danmark.

    Systemlandskabet befinder sig i en transformationsfase hvor systemerne løftes på et nyt niveau, der gør Lidl klar til fremtidens detailmarked.

    Som IT Assistant har du ansvar for administrative processer i IT-afdelingen. Dette dækker over håndtering af kontrakter med leverandører og samarbejdspartner, styring af softwarelicenser, anskaffelse af hard- og software igennem lokale og globale aftaler samt organisering af møder og events.

    Du understøtter afdelingens specialister med relevant tal- og budgetmateriale og kan analysere komplekse sammenhæng i disse.

     



     

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Head of IT, Matthias Rüdinger, på tlf. 7635 0122.

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Håndtering af kontrakter med eksterne samarbejdspartnere
    • Anskaffelse af IT-udstyr igennem globale og lokale aftaler
    • Styring af software-licenser og service-aftaler
    • Samarbejde med vores internationale IT-organisation
    • Udarbejdelse og opfølgning på afdelingens KPI’er
    • Styring af
    • Organisation af møder, events og rejser
    • Udarbejdelse og opfølgning af afdelingens budgetter



    Om dig

    Om dig
    • Du har en uddannelse som IT-supporter eller basisuddannelse inden for regnskab eller kontororganisation parret med et højt flair for IT
    • Du taler tysk og/eller engelsk på højt niveau
    • Du har gode kompetencer til Microsoft-Office, især i arbejde med Excel
    • Du er god til at kommunikere kolleger på alle niveauer
    • Du medbringer erfaring i styring af eksterne samarbejdspartnere
    • Du tager ejerskab og ansvar for dine opgaver

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Grundig oplæring, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Head of IT, Matthias Rüdinger, på tlf. 7635 0122.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    13. Dec

    Vi ved at ansatte som trives skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, som elsker at have direkte kontakt med gæster.

    Hvorfor skal du vælge os?

    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og det kan blive værdifuldt for dig resten af livet. Vi er også sikre på, at du vil møde mange nye venner.
    • Du får lært meget om gæsteservice.
    • Vi tilbyder flexible arbejdstider, hvilket gør, at du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter.
    • Hos os findes der gode karrieremuligheder, hvis du ønsker dette. Uanset hvor længe du vælger at arbejde hos os, får du en værdifuld arbejdslivserfaring.
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo.

    Kan du lide at arbejde i teams, har en positiv indstilling og trives i en hverdag med fart på, så er jobbet hos Burger King måske noget for dig?

    Vores medarbejdere har mange forskellige arbejdsopgaver, og du kommer både til at arbejde ved kassen, i køkkenet og ude hos gæsterne i restauranten.

    Hvis du ønsker udvikling og få mere ansvar har vi mange forskellige karrieremuligheder. Vi rekrutterer næsten alle ledere internt. Mange af vores restaurantchefer og franchisetagere begyndte også som medarbejdere.

    Jobinfo

    • Du skal have færdiggjort 9. klasse
    • Der er indgået overenskomst, der dækker ungarbejdere.
    • Rekruttering sker løbende
    • 80 timer over 4 uger, men mulighed for flere timer. Dag/aften/weekend
     

    Om virksomheden

    Burger King er en af verdens største restaurantkæder. Engagerede, motiverede og venlige medarbejdere er nøglen til vores fremtid. Vi værdsætter derfor vores personale højt og tilbyder karriere- og udviklingsmuligheder.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    13. Dec

    Vi ved at ansatte som trives skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, som elsker at have direkte kontakt med gæster.

    Hvorfor skal du vælge os?

    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og det kan blive værdifuldt for dig resten af livet. Vi er også sikre på, at du vil møde mange nye venner.
    • Du får lært meget om gæsteservice.
    • Vi tilbyder flexible arbejdstider, hvilket gør, at du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter.
    • Hos os findes der gode karrieremuligheder, hvis du ønsker dette. Uanset hvor længe du vælger at arbejde hos os, får du en værdifuld arbejdslivserfaring.
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo.

    Kan du lide at arbejde i teams, har en positiv indstilling og trives i en hverdag med fart på, så er jobbet hos Burger King måske noget for dig?

    Vores medarbejdere har mange forskellige arbejdsopgaver, og du kommer både til at arbejde ved kassen, i køkkenet og ude hos gæsterne i restauranten.

    Hvis du ønsker udvikling og få mere ansvar har vi mange forskellige karrieremuligheder. Vi rekrutterer næsten alle ledere internt. Mange af vores restaurantchefer og franchisetagere begyndte også som medarbejdere.

    Jobinfo

    • Du skal have færdiggjort 9. klasse
    • Der er indgået overenskomst, der dækker ungarbejdere.

    Jobinfo

    • Rekruttering sker løbende
    • 30 timer over 4 uger, men mulighed for flere timer. Aften/weekend
     

    Om virksomheden

    Burger King er en af verdens største restaurantkæder. Engagerede, motiverede og venlige medarbejdere er nøglen til vores fremtid. Vi værdsætter derfor vores personale højt og tilbyder karriere- og udviklingsmuligheder.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    12. Dec

     

    SuperBrugsen i Lunderskov
    Du bliver en del af en butik med i alt 28 medarbejdere,hvor de 4 er i slagter og delikatesseafdelingen. Vi er lige ved at være færdige med en ombygning hvor alt køl og frost samt slagter og delikatesseafdelingen er blevet udskiftet. Butikken ligger i Lunderskov centrum. Der er gode tog og busforbindelser til Lunderskovder. Vi en travl butik med dygtige medarbejdere, der trives i en butik med masser af dynamik og som står klar til at hjælpe vores mange kunder.

    Vi tilbyder:

    • Et spændende og udviklende job med gode personlige udviklings- og karrieremuligheder
    • Løn efter kvalifikationer med fleksibel lønpakke
    • Fleksible og gode arbejdsforhold, hvor du selv sætter dit præg på din hverdag
    • Personalekøbsordning for dig og din husstand
    • Intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser


    Opgaver:

    • Daglig produktion og kundebetjening i afdelingen
    • Salgsklar og inspirerende butik med høj standard, hver dag
    • Basis på plads, herunder priser, datovarer, avis-klar mm.
    • Disponering, rengøring og egenkontrol
    • Medvirke til god trivsel og atmosfære i afdelingen
    • Indgå i slagterteamet, som udover dig, består af 4 medarbejdere


    Vi forventer, at du:

    • har en baggrund, der relaterer til fødevareproduktion
    • kan tænke ud af boksen og sikre en inspirerende afdeling, så kunderne altid får det bedste udvalg
    • kan planlægge og gå forrest i den daglige drift

    er en udadvendt person med lyst til at samarbejde, som trives i et aktivt og humørfyldt butiksmiljø

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:

    Slagtermester Poul 76840705 eller Uddeler Michael 76840707


    Send din ansøgning via "Søg job" vi holder samtaler løbende

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Dec



    Som International Graduate i Facility Management bliver du en del af Europas største dagligvarekæde, og du får hurtigt tildelt et stort personligt ansvar, hvor du får mulighed for at føre dine ambitioner ud i virkeligheden. Gennem vores 18-måneders graduateforløb får du forudsætningerne for at lykkes som projektleder i Lidl, og du bliver præsenteret for udfordringer, du skal være med til at løse fra dag et. Ligesom dig har vi høje ambitioner, og vi ser dig derfor også på sigt i en lederrolle i Lidl.

    Graduateforløbet er opdelt i fire faser, som samlet giver dig et 360-graders perspektiv på vores virksomhed og et indblik i, hvordan vi opererer på alle niveauer; fra butiksgulv til ledelsesniveau – nationalt og internationalt. En del af forløbet vil foregå på vores internationale hovedkontor i Sydtyskland, hvor du bl.a. vil få indsigt i, hvordan idéer og projekter opstår og bliver udarbejdet for derefter at blive implementeret i op til 30 Lidl-lande. Vores unikke graduateforløb sikrer, at du lærer vores kerneforretning at kende, hvilket er med til at give dig forudsætningerne for at lykkes i Lidl.

    I Facility Management vil en stor del af dit arbejde gå med at håndtere de mangeartede opgaver inden for bl.a. drift og vedligehold af vores ejendomme, hvor dit primære fokus vil være optimering, energiledelse, økonomisk overblik af ejendomsporteføljen og kommunikation med ejendomskontorerne, direktionen og kolleger.

    Vores hovedkontor er i øjeblikket placeret i Kolding, men vi påbegynder snarest byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Hovedkontoret vil stå klar i år 2021.

     

    Fase 1: Introduktion til afdelingen: 1 måned
    I den første måned af dit graduateforløb vil du være tilknyttet Facility Management, hvor du vil blive introduceret til vores forskellige projekter inden for Facility Management. Du vil allerede i denne periode få mulighed for at arbejde med FM-processerne for vores nye hovedkontor i Aarhus.

    Fase 2: Indledende forretningsforståelse: 6 måneder
    Efter den første måned vil du få en grundig introduktion til vores salgsled. Her vil du under forløbet gennemgå en del af vores uddannelse til butiks- og distriktschef. Du vil blive uddannet i at varetage forskellige opgaver i vores butikker for til slut at kunne varetage det overordnede ledelsesansvar for flere butikker som fungerende distriktschef. Forløbet vil give dig en central forståelse for vores forretning og solid operationel erfaring, som vil være afgørende i din videre karriere hos os.

    Fase 3: Rotationsfasen: 5 måneder
    Den tredje del af graduateforløbet består i rotationer mellem Facility Management og en anden afdeling på Lidl Danmarks hovedkontor, som har snitflader til Facility Management. Du vil under rotationerne få ansvar for egne opgaver og projekter med både nationalt og internationalt fokus.

    Fase 4: International specialisering: 6 måneder
    I den sidste del af dit graduateforløb vil du, sammen med Graduates fra øvrige Lidl-lande i hele verden, tilbringe tre-fire måneder på vores internationale hovedkontor i Tyskland. Afhængigt af dine tyske sprogkompetencer får du op til tre måneders fuldtids sprogundervisning i Tyskland forud for din rotation på det internationale hovedkontor. Du vil under dit ophold i Tyskland få indblik i, hvordan vi opererer internationalt, og du deltager i en række skræddersyede forløb, som har til formål at styrke dine kompetencer.

    Gennem hele forløbet vil du arbejde sammen med dygtige og engagerede kolleger, og du vil i dagligdagen referere til den relevante afdelingschef. Din nærmeste leder vil dog under hele forløbet være Head of Construction.

     

     

    Hvis du drømmer om at kickstarte din karriere som International Graduate i Lidl Danmark, ser vi frem til at modtage din motiverede ansøgning, et detaljeret cv samt kopier af dine eksamensbeviser.

    Ansøgningsfrist: 6. januar 2019

    Opstart: august 2019

    Rekrutteringsprocessen

    Det er vigtigt for os at afklare, om vi er det rigtige match, og derfor lægger vi i Lidl stor vægt på en grundig udvælgelse.

    Vores graduaterekrutteringsproces består af fire runder:

    Har du spørgsmål til vores graduateforløb, kan du kontakte os på jobilidlhq@lidl.dk.

    Læs meget mere og mød tidligere Graduates på karriere.lidl.dk/graduate

    Om jobbet

    Om jobbet

    Fase 1: Introduktion til afdelingen: 1 måned
    I den første måned af dit graduateforløb vil du være tilknyttet Facility Management, hvor du vil blive introduceret til vores forskellige projekter inden for Facility Management. Du vil allerede i denne periode få mulighed for at arbejde med FM-processerne for vores nye hovedkontor i Aarhus.

    Fase 2: Indledende forretningsforståelse: 6 måneder
    Efter den første måned vil du få en grundig introduktion til vores salgsled. Her vil du under forløbet gennemgå en del af vores uddannelse til butiks- og distriktschef. Du vil blive uddannet i at varetage forskellige opgaver i vores butikker for til slut at kunne varetage det overordnede ledelsesansvar for flere butikker som fungerende distriktschef. Forløbet vil give dig en central forståelse for vores forretning og solid operationel erfaring, som vil være afgørende i din videre karriere hos os.

    Fase 3: Rotationsfasen: 5 måneder
    Den tredje del af graduateforløbet består i rotationer mellem Facility Management og en anden afdeling på Lidl Danmarks hovedkontor, som har snitflader til Facility Management. Du vil under rotationerne få ansvar for egne opgaver og projekter med både nationalt og internationalt fokus.

    Fase 4: International specialisering: 6 måneder
    I den sidste del af dit graduateforløb vil du, sammen med Graduates fra øvrige Lidl-lande i hele verden, tilbringe tre-fire måneder på vores internationale hovedkontor i Tyskland. Afhængigt af dine tyske sprogkompetencer får du op til tre måneders fuldtids sprogundervisning i Tyskland forud for din rotation på det internationale hovedkontor. Du vil under dit ophold i Tyskland få indblik i, hvordan vi opererer internationalt, og du deltager i en række skræddersyede forløb, som har til formål at styrke dine kompetencer.

    Gennem hele forløbet vil du arbejde sammen med dygtige og engagerede kolleger, og du vil i dagligdagen referere til den relevante afdelingschef. Din nærmeste leder vil dog under hele forløbet være Head of Construction.

     



    Om dig

    Om dig
    • Du er vild med forandringer og har lysten og viljen til at lære nyt
    • Du er ambitiøs, resultatorienteret og har vindermentalitet
    • Du har det bedst, når det går stærkt
    • Du er forholdsvist nyuddannet og har afsluttet en relevant uddannelse som maskinmester, bygningsingeniør, konstruktør eller lign.
    • Du har relevant erhvervserfaring fra et studiejob eller praktikophold
    • Du taler og skriver flydende dansk og engelsk.
    • Du er analytisk stærk og har fokus på detaljen  
    • Du er fleksibel ift. arbejdstider og - sted, da fase 2 potentielt kan foregå i hele Danmark. Vi betaler selvfølgelig for evt. hotelovernatninger

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En afdeling med teamplayers, som kæmper for at løse de daglige udfordringer i fællesskab
    • Unikke karrieremuligheder og en spændende arbejdsdag med faglige og personlige udfordringer
    • Et stærkt sammenhold og netværk med Lidl-Graduates fra op til 30 Lidl-lande
    • Mentorordning og individualiseret karriereforløb – efter dit graduateforløb lægger vi, sammen med dig, en udviklingsplan
    • Stort personligt ansvar, hvor du vil blive involveret i nationale og internationale projekter
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.
    • Konkurrencedygtig lønpakke inkl. pension
    • Firmabil i BMW 1-serien eller samme klasse under fase 1, 2 og 4

    Hvis du drømmer om at kickstarte din karriere som International Graduate i Lidl Danmark, ser vi frem til at modtage din motiverede ansøgning, et detaljeret cv samt kopier af dine eksamensbeviser.

    Ansøgningsfrist: 6. januar 2019

    Opstart: august 2019

    Rekrutteringsprocessen

    Det er vigtigt for os at afklare, om vi er det rigtige match, og derfor lægger vi i Lidl stor vægt på en grundig udvælgelse.

    Vores graduaterekrutteringsproces består af fire runder:

    1. Kognitiv test umiddelbart efter vi har modtaget ansøgningen
    2. Videointerview samt evt. telefoninterview primo januar 2019
    3. Graduate Assessment Day den 8. februar 2019
    4. Personprofil og personlig samtale ultimo februar 2019

    Har du spørgsmål til vores graduateforløb, kan du kontakte os på jobilidlhq@lidl.dk.

    Læs meget mere og mød tidligere Graduates på karriere.lidl.dk/graduate

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Dec



    Som International Graduate i Digital bliver du en del af Europas største dagligvarekæde, og du får hurtigt tildelt et stort personligt ansvar, hvor du får mulighed for at føre dine ambitioner ud i virkeligheden. Gennem vores 18-måneders graduateforløb får du forudsætningerne for at lykkes som projektleder i Lidl, og du bliver præsenteret for udfordringer, du skal være med til at løse fra dag et. Ligesom dig har vi høje ambitioner, og vi ser dig derfor også på sigt i en lederrolle i Lidl.

    Graduateforløbet er opdelt i fire faser, som samlet giver dig et 360-graders perspektiv på vores virksomhed og et indblik i, hvordan vi opererer på alle niveauer; fra butiksgulv til ledelsesniveau – nationalt og internationalt. En del af forløbet vil foregå på vores internationale hovedkontor i Sydtyskland, hvor du bl.a. vil få indsigt i, hvordan idéer og projekter opstår og bliver udarbejdet for derefter at blive implementeret i op til 30 Lidl-lande. Vores unikke graduateforløb sikrer, at du lærer vores kerneforretning at kende, hvilket er med til at give dig forudsætningerne for at lykkes i Lidl.

    I Digital arbejder vi målrettet med at understøtte hele organisationen i at nå de forretningsmæssige mål gennem vores digitale aktiviteter. Du vil som Graduate i Digital få en helt unik mulighed for at udvikle dine professionelle og personlige kompetencer, da du vil komme til at løse et bredt udsnit af faglige udfordringer, tilegne dig stor viden om Lidl og branchen samt opbygge et solidt netværk på tværs af afdelinger og Lidl-lande.

    Vores hovedkontor er i øjeblikket placeret i Kolding, men vi påbegynder snarest byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Hovedkontoret vil stå klar i år 2021.

     

    Fase 1: Introduktion til afdelingen: 1 måned
    I den første måned af dit graduateforløb vil du være tilknyttet Digital, hvor du vil blive introduceret til vores forskellige projekter inden for Lidl Plus og digitale løsninger. Du vil allerede i denne periode få mulighed for at arbejde med specifikke online-projekter, der berører de arbejdsopgaver, du senere kommer til at beskæftige dig med i Digital.

    Fase 2: Indledende forretningsforståelse: 6 måneder
    Efter den første måned vil du få en grundig introduktion til vores salgsled. Her vil du under forløbet gennemgå en del af vores uddannelse til butiks- og distriktschef. Du vil blive uddannet i at varetage forskellige opgaver i vores butikker for til slut at kunne varetage det overordnede ledelsesansvar for flere butikker som fungerende distriktschef. Forløbet vil give dig en central forståelse for vores forretning og solid operationel erfaring, som vil være afgørende i din videre karriere hos os.

    Fase 3: Rotationsfasen: 5 måneder
    Den tredje del af graduateforløbet består i rotationer mellem Digital og en anden afdeling på Lidl Danmarks hovedkontor, som har snitflader til Digital. Du vil under rotationerne få ansvar for egne opgaver og projekter med både nationalt og internationalt fokus.

    Fase 4: International specialisering: 6 måneder
    I den sidste del af dit graduateforløb vil du, sammen med Graduates fra øvrige Lidl-lande i hele verden, tilbringe tre-fire måneder på vores internationale hovedkontor i Tyskland. Afhængigt af dine tyske sprogkompetencer får du op til tre måneders fuldtids sprogundervisning i Tyskland forud for din rotation på det internationale hovedkontor. Du vil under dit ophold i Tyskland få indblik i, hvordan vi opererer internationalt, og du deltager i en række skræddersyede forløb, som har til formål at styrke dine kompetencer.

    Gennem hele forløbet vil du arbejde sammen med dygtige og engagerede kolleger, og du vil i dagligdagen referere til den relevante afdelingschef. Din nærmeste leder vil dog under hele forløbet være fra Head of Digital.

     

     

    Hvis du drømmer om at kickstarte din karriere som International Graduate i Lidl Danmark, ser vi frem til at modtage din motiverede ansøgning, et detaljeret cv samt kopier af dine eksamensbeviser.

    Ansøgningsfrist: 6. januar 2019

    Opstart: august 2019

    Rekrutteringsprocessen

    Det er vigtigt for os at afklare, om vi er det rigtige match, og derfor lægger vi i Lidl stor vægt på en grundig udvælgelse.

    Vores graduaterekrutteringsproces består af fire runder:

    Har du spørgsmål til vores graduateforløb, kan du kontakte os på jobilidlhq@lidl.dk.

    Læs meget mere og mød tidligere Graduates på karriere.lidl.dk/graduate

    Om jobbet

    Om jobbet

    Fase 1: Introduktion til afdelingen: 1 måned
    I den første måned af dit graduateforløb vil du være tilknyttet Digital, hvor du vil blive introduceret til vores forskellige projekter inden for Lidl Plus og digitale løsninger. Du vil allerede i denne periode få mulighed for at arbejde med specifikke online-projekter, der berører de arbejdsopgaver, du senere kommer til at beskæftige dig med i Digital.

    Fase 2: Indledende forretningsforståelse: 6 måneder
    Efter den første måned vil du få en grundig introduktion til vores salgsled. Her vil du under forløbet gennemgå en del af vores uddannelse til butiks- og distriktschef. Du vil blive uddannet i at varetage forskellige opgaver i vores butikker for til slut at kunne varetage det overordnede ledelsesansvar for flere butikker som fungerende distriktschef. Forløbet vil give dig en central forståelse for vores forretning og solid operationel erfaring, som vil være afgørende i din videre karriere hos os.

    Fase 3: Rotationsfasen: 5 måneder
    Den tredje del af graduateforløbet består i rotationer mellem Digital og en anden afdeling på Lidl Danmarks hovedkontor, som har snitflader til Digital. Du vil under rotationerne få ansvar for egne opgaver og projekter med både nationalt og internationalt fokus.

    Fase 4: International specialisering: 6 måneder
    I den sidste del af dit graduateforløb vil du, sammen med Graduates fra øvrige Lidl-lande i hele verden, tilbringe tre-fire måneder på vores internationale hovedkontor i Tyskland. Afhængigt af dine tyske sprogkompetencer får du op til tre måneders fuldtids sprogundervisning i Tyskland forud for din rotation på det internationale hovedkontor. Du vil under dit ophold i Tyskland få indblik i, hvordan vi opererer internationalt, og du deltager i en række skræddersyede forløb, som har til formål at styrke dine kompetencer.

    Gennem hele forløbet vil du arbejde sammen med dygtige og engagerede kolleger, og du vil i dagligdagen referere til den relevante afdelingschef. Din nærmeste leder vil dog under hele forløbet være fra Head of Digital.

     



    Om dig

    Om dig
    • Du er vild med forandringer og har lysten og viljen til at lære nyt
    • Du er ambitiøs, resultatorienteret og har vindermentalitet
    • Du har det bedst, når det går stærkt
    • Du er forholdsvist nyuddannet og har afsluttet en relevant kandidatuddannelse
    • Du har relevant erhvervserfaring fra et studiejob eller praktikophold
    • Du taler og skriver flydende dansk og engelsk. Det er en fordel, hvis du derudover behersker tysk, men det er ikke et krav.
    • Du har gerne boet i udlandet, f.eks. i forbindelse med et udvekslingsophold, men  det er ikke et krav.
    • Du er analytisk stærk og har fokus på detaljen  
    • Du er fleksibel ift. arbejdstider og -sted, da fase 2 potentielt kan foregå i hele Danmark. Vi betaler selvfølgelig for evt. hotelovernatninger

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En afdeling hvor vi er innovative og brænder for at skabe resultater og hele tiden er i forandring grundet de hastige online aktiviteter i markedet
    • Unikke karrieremuligheder og en spændende arbejdsdag med faglige og personlige udfordringer
    • Et stærkt sammenhold og netværk med Lidl-Graduates fra op til 30 Lidl-lande
    • Mentorordning og individualiseret karriereforløb – efter dit graduateforløb lægger vi, sammen med dig, en udviklingsplan
    • Stort personligt ansvar, hvor du vil blive involveret i nationale og internationale projekter
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.
    • Konkurrencedygtig lønpakke inkl. pension
    • Firmabil i BMW 1-serien eller samme klasse under fase 1, 2 og 4

    Hvis du drømmer om at kickstarte din karriere som International Graduate i Lidl Danmark, ser vi frem til at modtage din motiverede ansøgning, et detaljeret cv samt kopier af dine eksamensbeviser.

    Ansøgningsfrist: 6. januar 2019

    Opstart: august 2019

    Rekrutteringsprocessen

    Det er vigtigt for os at afklare, om vi er det rigtige match, og derfor lægger vi i Lidl stor vægt på en grundig udvælgelse.

    Vores graduaterekrutteringsproces består af fire runder:

    1. Kognitiv test umiddelbart efter vi har modtaget ansøgningen
    2. Videointerview samt evt. telefoninterview primo januar 2019
    3. Graduate Assessment Day den 8. februar 2019
    4. Personprofil og personlig samtale ultimo februar 2019

    Har du spørgsmål til vores graduateforløb, kan du kontakte os på jobilidlhq@lidl.dk.

    Læs meget mere og mød tidligere Graduates på karriere.lidl.dk/graduate

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Dec



    Som International Graduate i Marketing bliver du en del af Europas største dagligvarekæde, og du får hurtigt tildelt et stort personligt ansvar, hvor du får mulighed for at føre dine ambitioner ud i virkeligheden. Gennem vores 18-måneders graduateforløb får du forudsætningerne for at lykkes som projektleder i Lidl, og du bliver præsenteret for udfordringer, du skal være med til at løse fra dag et. Du er passioneret omkring Marketing og Kommunikation, og du kæmper for at nå dine egne samt organisationens mål. Ligesom dig har vi høje ambitioner, og vi ser dig derfor også på sigt i en lederrolle i Lidl.

    Graduateforløbet er opdelt i fire faser, som samlet giver dig et 360-graders perspektiv på vores virksomhed og et indblik i, hvordan vi opererer på alle niveauer; fra butiksgulv til ledelsesniveau – nationalt og internationalt. Du vil gennem forløbet komme til at tilegne dig stor viden om Lidl og branchen samt opbygge et solidt netværk på tværs af afdelinger og Lidl-lande.
    En del af forløbet vil foregå på vores internationale hovedkontor i Sydtyskland, hvor du bl.a. vil få indsigt i, hvordan idéer og projekter opstår og bliver udarbejdet for derefter at blive implementeret i op til 30 Lidl-lande. Vores unikke graduateforløb sikrer, at du lærer vores kerneforretning at kende, hvilket er med til at give dig forudsætningerne for at lykkes i Lidl.

    I Marketing- og Kommunikationsafdelingen arbejder vi både strategisk og taktisk med marketing, branding og kommunikation. Hvert år udvikler vi en række projekter, kampagner, og events, som understøtter vores overordnede strategi. Det er her, at du kommer ind i billedet. Du vil som Graduate i Marketing- og Kommunikationsafdelingen få en helt unik mulighed for at udvikle dine professionelle og personlige kompetencer, da du vil komme til at arbejde med above and below the line marketing og kommunikation samt stå i spidsen for egne projekter. Kort sagt har vi et bredt udsnit af faglige udfordringer klar til dig.

    Vores hovedkontor er i øjeblikket placeret i Kolding, men vi påbegynder snarest byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Hovedkontoret vil stå klar i år 2021.

     

    Fase 1: Introduktion til afdelingen: 1 måned
    I den første måned af dit graduateforløb vil du være tilknyttet Marketing- og Kommunikationsafdelingen, hvor du vil blive introduceret til vores forskellige projekter og arbejdsområder.

    Fase 2: Indledende forretningsforståelse: 6 måneder
    Efter den første måned vil du få en grundig introduktion til vores salgsled. Her vil du under forløbet gennemgå en del af vores uddannelse til butiks- og distriktschef. Du vil blive uddannet i at varetage forskellige opgaver i vores butikker for til slut at kunne varetage det overordnede ledelsesansvar for flere butikker som fungerende distriktschef. Forløbet vil give dig en central forståelse for vores forretning og solid operationel erfaring, som vil være afgørende i din videre karriere hos os.

    Fase 3: Rotationsfasen: 5 måneder
    Den tredje del af graduateforløbet består i rotationer mellem Marketing- og Kommunikationsafdelingen og en anden afdeling på Lidl Danmarks hovedkontor, som har snitflader til Marketing- og Kommunikationsafdelingen. Du vil under rotationerne få ansvar for egne opgaver og projekter med både nationalt og internationalt fokus.

    Fase 4: International specialisering: 6 måneder
    I den sidste del af dit graduateforløb vil du, sammen med Graduates fra øvrige Lidl-lande i hele verden, tilbringe tre-fire måneder på vores internationale hovedkontor i Tyskland. Afhængigt af dine tyske sprogkompetencer får du op til tre måneders fuldtids sprogundervisning i Tyskland forud for din rotation på det internationale hovedkontor. Du vil under dit ophold i Tyskland få indblik i, hvordan vi opererer internationalt, og du deltager i en række skræddersyede forløb, som har til formål at styrke dine kompetencer.

    Gennem hele forløbet vil du arbejde sammen med dygtige og engagerede kolleger, og du vil i dagligdagen referere til den relevante afdelingschef. Din nærmeste leder vil dog under hele forløbet være Head of Marketing.

     

     

    Hvis du drømmer om at kickstarte din karriere som International Graduate i Lidl Danmark, ser vi frem til at modtage din motiverede ansøgning, et detaljeret cv samt kopier af dine eksamensbeviser.

    Ansøgningsfrist: 6. januar 2019

    Opstart: august 2019

    Rekrutteringsprocessen

    Det er vigtigt for os at afklare, om vi er det rigtige match, og derfor lægger vi i Lidl stor vægt på en grundig udvælgelse.

    Vores graduaterekrutteringsproces består af fire runder:

    Har du spørgsmål til vores graduateforløb, kan du kontakte os på jobilidlhq@lidl.dk.

    Læs meget mere og mød tidligere Graduates på karriere.lidl.dk/graduate

    Om jobbet

    Om jobbet

    Fase 1: Introduktion til afdelingen: 1 måned
    I den første måned af dit graduateforløb vil du være tilknyttet Marketing- og Kommunikationsafdelingen, hvor du vil blive introduceret til vores forskellige projekter og arbejdsområder.

    Fase 2: Indledende forretningsforståelse: 6 måneder
    Efter den første måned vil du få en grundig introduktion til vores salgsled. Her vil du under forløbet gennemgå en del af vores uddannelse til butiks- og distriktschef. Du vil blive uddannet i at varetage forskellige opgaver i vores butikker for til slut at kunne varetage det overordnede ledelsesansvar for flere butikker som fungerende distriktschef. Forløbet vil give dig en central forståelse for vores forretning og solid operationel erfaring, som vil være afgørende i din videre karriere hos os.

    Fase 3: Rotationsfasen: 5 måneder
    Den tredje del af graduateforløbet består i rotationer mellem Marketing- og Kommunikationsafdelingen og en anden afdeling på Lidl Danmarks hovedkontor, som har snitflader til Marketing- og Kommunikationsafdelingen. Du vil under rotationerne få ansvar for egne opgaver og projekter med både nationalt og internationalt fokus.

    Fase 4: International specialisering: 6 måneder
    I den sidste del af dit graduateforløb vil du, sammen med Graduates fra øvrige Lidl-lande i hele verden, tilbringe tre-fire måneder på vores internationale hovedkontor i Tyskland. Afhængigt af dine tyske sprogkompetencer får du op til tre måneders fuldtids sprogundervisning i Tyskland forud for din rotation på det internationale hovedkontor. Du vil under dit ophold i Tyskland få indblik i, hvordan vi opererer internationalt, og du deltager i en række skræddersyede forløb, som har til formål at styrke dine kompetencer.

    Gennem hele forløbet vil du arbejde sammen med dygtige og engagerede kolleger, og du vil i dagligdagen referere til den relevante afdelingschef. Din nærmeste leder vil dog under hele forløbet være Head of Marketing.

     



    Om dig

    Om dig
    • Du er passioneret omkring arbejdet med marketing og kommunikation
    • Du er vild med forandringer og har lysten og viljen til at lære nyt
    • Du er ambitiøs, resultatorienteret og har vindermentalitet
    • Du har det bedst, når det går stærkt
    • Du er forholdsvist nyuddannet og har afsluttet en relevant kandidatuddannelse
    • Du har relevant erhvervserfaring fra et studiejob eller praktikophold
    • Du taler og skriver flydende dansk og engelsk. Det er en fordel, hvis du derudover behersker tysk
    • Du har gerne boet i udlandet, f.eks. i forbindelse med et udvekslingsophold
    • Du er analytisk stærk og har fokus på detaljen  
    • Du er fleksibel ift. arbejdstider og -sted, da fase 2 potentielt kan foregå i hele Danmark. Vi betaler selvfølgelig for evt. hotelovernatninger

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En plads i afdeling, hvor tingene går stærkt, men vi altid har det sjovt og hjælper hinanden
    • En hverdag, der aldrig er ens
    • Unikke karrieremuligheder og en spændende arbejdsdag med faglige og personlige udfordringer
    • Et stærkt sammenhold og netværk med Lidl-Graduates fra op til 30 Lidl-lande
    • Mentorordning og individualiseret karriereforløb – efter dit graduateforløb lægger vi, sammen med dig, en udviklingsplan
    • Stort personligt ansvar, hvor du vil blive involveret i nationale og internationale projekter
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.
    • Konkurrencedygtig lønpakke inkl. pension
    • Firmabil i BMW 1-serien eller samme klasse under fase 1, 2 og 4

    Hvis du drømmer om at kickstarte din karriere som International Graduate i Lidl Danmark, ser vi frem til at modtage din motiverede ansøgning, et detaljeret cv samt kopier af dine eksamensbeviser.

    Ansøgningsfrist: 6. januar 2019

    Opstart: august 2019

    Rekrutteringsprocessen

    Det er vigtigt for os at afklare, om vi er det rigtige match, og derfor lægger vi i Lidl stor vægt på en grundig udvælgelse.

    Vores graduaterekrutteringsproces består af fire runder:

    1. Kognitiv test umiddelbart efter vi har modtaget ansøgningen
    2. Videointerview samt evt. telefoninterview primo januar 2019
    3. Graduate Assessment Day den 8. februar 2019
    4. Personprofil og personlig samtale ultimo februar 2019

    Har du spørgsmål til vores graduateforløb, kan du kontakte os på jobilidlhq@lidl.dk.

    Læs meget mere og mød tidligere Graduates på karriere.lidl.dk/graduate

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser