Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    17. Feb

    Drømmer du om en elevplads i en af Danmarks største offentlige servicevirksomheder, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer.  Så kan regionshuset være noget for dig. Vi søger nye elever til offentlig administration med start 1. september 2019.  
     
    Som elev i regionshuset i Vejle får du en attraktiv og alsidig uddannelse, hvor du selv har indflydelse på din egen hverdag og uddannelse, da du kommer til at prøve kræfter med flere forskellige afdelinger i løbet af din elevtid.  
     
    Du får dine egne spændende arbejdsopgaver, og du vil få tæt kontakt med dine kollegaer og de andre elever i huset, der arbejder med blandt andet HR, økonomi, indkøb, sundhed, drift af de sociale institutioner samt servicering af politikerne. 
     
    Ansvar og medindflydelse går hånd i hånd i regionshuset, hvilket betyder at du skal have lysten og evnen til proaktivt og selvstændigt at forme og strukturere din tid og dine ansvarsområder. 
     
    Hvem er du? 
    Vi er på udkig efter kvikke hoveder, der har eller forventer at afslutte et af følgende grundforløb til kontoruddannelsen: 
     
    EUX, HG eller HG-voksen med de rette niveauer, HG-S, HHX suppleret med et EUD-studenter grundforløb og STX, HF, HTX suppleret med et EUD-studenter grundforløb. Er du i tvivl om, hvorvidt du har den rette baggrund, anbefaler vi, at du kontakter en praktikvejleder på din lokale erhvervsskole. HUSK at vedhæfte vejlederens vurdering til dit CV ! 
     
    Hvis du er over 25 år, skal du have foretaget en real kompetence vurdering, som kan indhentes på din lokale erhvervsskole. 
     
    Dine personlige kompetencer er også vigtige for os. Vi søger elever, der er positive, tør tage chancer, og som kan modtage og give konstruktiv feedback. 
     
    Er vi noget for dig? 
    Vi kan give dig 2 spændende år, hvor du efter et godt introforløb, vil få varierende arbejdsopgaver, der åbner muligheder for mange forskellige karriereveje efterfølgende. 
     
    Regionshuset er et sted med et godt netværk og plads til alle. Det vigtigste er, at vi tager i mod dig, som du er og hjælper dig sikkert gennem din faglige og personlige udvikling. Der vil samtidig blive planlagt flere forskellige faglige og sociale arrangementer i et samarbejde mellem den uddannelsesansvarlige og eleverne. 
     
    Alle elever vil blandt andet komme på et kursus i teamudvikling. Derudover kommer alle 2. års elever på en studietur til Bruxelles i forbindelse med 3. skoleperiode på Campus Vejle. 
     
    I 2018 blev regionshuset i Vejle kåret til Årets praktiksted – dette er sket i alt 3 gange inden for de senere år. 
     
    Yderligere oplysninger 
    Du kan læse mere om at være kontorelev i regionshuset på vores hjemmeside: www.rsyd.dk/kontorelev 
     
    Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte Mie Heegaard på tlf. 7663 1732 eller  
     
    Ansøgningsfristen er 17. februar 2019. Send ansøgningen, CV og relevante bilag elektronisk via linket "Søg stillingen" – HUSK at vedhæfte eksamens- og evt. terminskarakterer. 
     
    Vi afholder første og anden samtalerunde i marts måned 2019. Mellem første og anden samtale skal du gennemføre en personprofil-analyse. 
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Tjen penge på at deltage i konkurrencer, skrabe skrabespil, tilmelde dig nyhedsbreve og besvare spørgeskemaer

    Du kan arbejde, hvorfra du ønsker, blot du har adgang til internettet fra din computer, tablet eller smartphone. 

    Din belønning kan du få udbetalt, via gavekort eller abonnementer.

    Det behøver jo ikke være kedeligt at tjene penge!

    Du får din egen Eovendo-profil, hvor du løbende kan se din indtjening.

    Du får penge for din opmærksomhed, enkelt ik?

    Hvad skal jeg gøre for at komme i gang?

    Gør som tusindvis af andre unge - tilmeld dig i dag: Så får du penge for alt det du gør:

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Måske overvejer du at tage et sabbatår, eller tage et break fra dine studier. Det kan også være noget helt tredje der gør, at du rigtig gerne vil have lidt luftforandring, og komme ud at rejse - samtidig med, at du møder andre unge og kulturer.

    At tage på en rejse i udlandet af længerevarende varighed vil styrke dig som person. Mange arbejdsgivere lægger vægt på, at man er selvtænkende, kan arbejde i grupper, og har et positivt og internatinalt udsyn, hvor man kan rumme forskelligheder og andre kulturer. 

    Ønsker du at styrke dit CV til dit fremtidige drømmejob, så kan du tage med Adventure Heart ud at rejse.

    Hvad er Adventure Heart?

    Adventure Heart er en dansk virksomhed med mere end 30 års erfaring, som rejsearrangør. Adventure programmerne er sammensat således, at du får alle mulige oplevelser i forskellige lande: Rundrejse, seværdigheder og natur, kulturindsigt, lokalbefolkning, sprog, gastronomi, adventure aktiviteter, mange former af personlig udvikling - og måske vil du prøve at være frivillig på et projekt med børn eller dyr.


    Afhængig af hvilken rejseform du ønsker rejses i større eller mindre grupper eller måske individuelt sammen med andre unge og altid i trygge rammer af håndplukkede lokale partnere for at gøre oplevelserne autentiske og samtidig bidrage og støtte op om lokalsamfundet.

    Du bliver styrket personligt og får indsigt, kendskab og sammenligningsgrundlag til god brug på dit studie og måske i dit kommende job i en international fremtid i vores globaliserede verden.

    Hvad siger de unge?

    Bianca tog på sin drømmerejse til Java. Hun siger: ”Min eventyrrejse begyndte med en grupperejse en måned på Java, hvorefter jeg tog videre til Bali, Australien og Canada på egen hånd. Det var tanken om venskaber i andre lande, uudforsket territorie og grænser, der skulle overvindes, der fik mig på min eventyrrejse”

    ”Jeg så et lokal samfund indefra, hvor alt det, vi tager for givet herhjemme, er et luksusgode. På dyreprojektet fodrede jeg orangutanger, og jeg kom helt tæt på nogle fantastiske dyr – og nogle uhyggelige kryb. Det var nemlig ikke unaturligt, at en kæmpe edderkop måske sov på vores værelse, når vi selv skulle sove. I starten reagerede jeg i panik. Til sidst indså jeg, at det er bedre at slappe af og gå til verden med åbent sind. De indfødte er gennemsyret af den tankegang, og det smitter af – på den gode måde. Jeg er blevet mere rummelig og åben over for udfordringer. Derfor skal du skal rejse… Min rejse var i trygge rammer og gav uforglemmelige oplevelser også gennem det frivillige arbejde.” siger Bianca, der er i gang med sin humanistiske bachelor på RUC

    Lars var i Syd- og Mellemamerika og fortæller: ”Mit mål med et sabbatår var, som udgangspunkt at udforske mig selv, blive mere selvstændig og udnytte den mulighed man har som ung, hvor man typisk ikke har realkreditlån, hus og Volvo. Når jeg nu tænker tilbage på de mange forskellige kulturer jeg har mødt og oplevet er jeg blevet mere bevidst om, at der findes mange veje til et lykkeligt liv. Det er meget berigende at opleve, hvordan andre kulturer lever. Jeg planlægger at læse Kemi, men jeg er helt klart blevet et mere søgende menneske efter mine oplevelser fra mit sabbatår”

    ”At rejse med en rejsearrangør på en af deres grupperejser er en stor fordel, også selvom man ikke kender hinanden i forvejen, man møder helt naturligt andre unge og at man slipper for at planlægge rejsen selv. Min gruppe var fra alle andre lande og jeg var den eneste dansker. Det hele var meget betryggende, at alt var planlagt og så har jeg fået venner som jeg stadigvæk har kontakt til” siger Lars.

    Hvordan kommer jeg afsted?

    Du sidder formentlig allerede nu med en masse spørgsmål. Og dem vil vi hos Adventure Heart gerne svare på. Og det er let. Du kan komme til vores rejseforedrag & cafémøder, hvilket du kan læse mere om, ved at klikke på den grønne ansøgningsknap nedenfor:

    NB

    Du kan ikke ansøge et job, men du kan se, hvad Adventure Heart kan tilbyde dig, hvis du gerne vil ud og rejse, for at skabe dig et bedre CV:

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Jan

    Er du frisk på at prøve nye ting, og kan du holde hovedet koldt, når det går stærkt?

    Fokus på din udvikling

    Som administrationselev hos os kan du se frem til et alsidigt elevforløb på to år, hvor du arbejder med kontoradministration i en eller flere afdelinger og får et solidt fundament inden for dit felt. Du får kompetencerne til at løse de daglige rutineopgaver – og udvikler dig også gennem nye projekter og opgaver.

    Du får et godt grundlag for din videre karriere med masser af personlig og faglig udvikling, så du kan påtage dig et større ansvar for hver dag, der går.

    Er du systematisk, og har du det overblik, der sikrer, at detaljerne også kommer på plads?

    • Du yder daglig administrativ support til afdelingen og forretningen. 
    • Du varetager administrative opgaver inden for varemodtagelse. 
    • Du opretter varenumre i SAP. 
    • Du opretter indkøbsordrer og håndterer fakturaer i SAP. 
    • Du håndterer mødebookning, rejsebestillinger, rejseafregninger og kalenderplanlægning.

    Kan du se, hvor der er brug for dig – inden du bliver bedt om det?

    • Du har interesse for kontoradministration og har lyst til at udvikle dig personligt og fagligt. 
    • Du er ansvarsbevidst og har en serviceorienteret indstilling. 
    • Du er god til at arbejde struktureret. 
    • Du er god til at kommunikere mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. 
    • Du trives med forandringer og kan hurtigt omstille dig i en afvekslende hverdag. 

    Det er en fordel, hvis du har praktisk erhvervserfaring.

    Uddannelseskrav

    • HHX med 5 ugers EUS med fagretning kontor. 
    • STX, HTX, HF med 10 ugers EUS med fagretning kontor. 
    • HG2, HGV/EUV eller EUX med fagretning kontor.

    Hvis du er fyldt 25 år, skal du kontakte en erhvervsskole med henblik på at få lavet en realkompetencevurdering (RKV).

    Er det lige dig?

    Så send din ansøgning, dit CV og dine eksamenspapirer til os hurtigst muligt og senest søndag, den 27. januar 2019. Vi indkalder løbende til samtaler. Du starter som elev i september 2019.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du skrive til trainees@orsted.dk.

    Husk, at din ansøgning kun kommer i betragtning, hvis du sender den via ansøgningsformularen via 'Ansøg nu' og vedhæfter de dokumenter, der er nævnt ovenfor.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Jan



    Lidls IT-afdeling, bestående af 19 medarbejdere, varetager drift, vedligeholdelse og udvikling af de administrative og butiksnære IT-systemer. Er du vores IT Assistants barselsvikar?

    I Lidl arbejder vi primært efter ITIL-principper i forhold til at løse udfordringer og opgaver for de interne it-brugere på hovedkontoret i Kolding, vores pt 117 butikker og 2 distributionscentre i Danmark.

    Systemlandskabet befinder sig i en transformationsfase hvor systemerne løftes på et nyt niveau, der gør Lidl klar til fremtidens detailmarked.

    Som IT Assistant har du ansvar for administrative processer i IT-afdelingen. Dette dækker over håndtering af kontrakter med leverandører og samarbejdspartner, styring af softwarelicenser, anskaffelse af hard- og software igennem lokale og globale aftaler samt organisering af møder og events.

    Du understøtter afdelingens specialister med relevant tal- og budgetmateriale og kan analysere komplekse sammenhæng i disse.

     



     

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Head of IT, Matthias Rüdinger, på tlf. 7635 0122.

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Håndtering af kontrakter med eksterne samarbejdspartnere
    • Anskaffelse af IT-udstyr igennem globale og lokale aftaler
    • Styring af software-licenser og service-aftaler
    • Samarbejde med vores internationale IT-organisation
    • Udarbejdelse og opfølgning på afdelingens KPI’er
    • Styring af
    • Organisation af møder, events og rejser
    • Udarbejdelse og opfølgning af afdelingens budgetter



    Om dig

    Om dig
    • Du har en uddannelse som IT-supporter eller basisuddannelse inden for regnskab eller kontororganisation parret med et højt flair for IT
    • Du taler tysk og/eller engelsk på højt niveau
    • Du har gode kompetencer til Microsoft-Office, især i arbejde med Excel
    • Du er god til at kommunikere kolleger på alle niveauer
    • Du medbringer erfaring i styring af eksterne samarbejdspartnere
    • Du tager ejerskab og ansvar for dine opgaver

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Grundig oplæring, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Head of IT, Matthias Rüdinger, på tlf. 7635 0122.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Jan

    Junior Buyer

    6000, Kolding


    Vil du være en del af en stor international virksomhed, der hele tiden fokuserer på at forbedre og videreudvikle vores varesortiment? Så har du nu mulighed for at blive en del af Lidls indkøbsafdeling.

    Vi er et ungt og dynamisk team, og vi søger i øjeblikket en indkøber, som er energisk, resultatorienteret og som stræber efter mere. Der er tale om en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du skal være omstillingsparat, trives med et højt aktivitetsniveau og hurtigt får tildelt et stort ansvar. Vi har brug for en indkøber med et stort drive og lyst til at gøre en forskel.

    Lidl er en del af Schwarz-gruppen, som er Europas største detailhandelskæde med mere end 10.000 butikker i 29 europæiske lande. På det danske marked åbnede vi vores første butikker i 2005, og i dag har vi 117 butikker og ambitioner om at åbne flere.

    Vores hovedkontor er i øjeblikket placeret i Kolding, men vi påbegynder snarest byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klart i 2021, men indtil da vil der være mulighed for at benytte vores satellitkontor i Aarhus 2 dage om ugen.

    Stillingen refererer direkte til vores Senior Buyer.

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte, Senior Buyer, Yannick Sommer, på mail: Yannick.Sommer@lidl.dk

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Du skal drive flere varekategorier med ansvaret for udvikling og vækst
    • Ansvarlig for at opnå målsætningerne inden for dine varekategorier
    • Håndtering af produkter der er forhandlet af vores internationale indkøbsafdeling i Tyskland
    • Udvikling af indkøbsstrategier og ansvarlig for indkøbsvolumen inden for dine ansvarsområder
    • Produkt- og emballageudvikling i samarbejde med leverandører og kolleger
    • Markedsovervågning og sortimentsanalyse samt være opdateret på tendenser og indkøbsmønstre
    • Varetest og kvalitetssikring af varer til produktsortimentet
    • Udvidelse og vedligeholdelse af samarbejdet med vigtige leverandører
    • Forhandling med danske leverandører og indgåelse af kontrakter
    • Varetagelse af kommunikation med vores hovedkontor i Tyskland


    Om dig

    Om dig
    • Du har en relevant lang videregående uddannelse
    • Du har gode tyskkompetencer såvel mundtligt som skriftligt –  eller er indstillet på at lære det
    • Du behersker engelsk mundtligt på et højt niveau og engelsk skriftligt på et rimeligt niveau
    • Du har drive og vindermentalitet samt et stærkt ønske om at forhandle de bedste aftaler for virksomheden
    • Du har gennemslagskraft og gode kommunikationsevner
    • Du er fleksibel i forhold til at gøre en ekstra indsats, når situationen kræver det
    • Du besidder et naturligt handels- og organisationstalent
    • Du tager ejerskab for dine opgaver og ansvarsområder
    • Du er detaljeorienteret, analytisk tænkende og arbejder struktureret og målrettet i tilgangen til dine opgaver
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer i såvel Danmark som internationalt
    • En grundig introduktion til virksomheden og en målrettet oplæring
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke

    Stillingen refererer direkte til vores Senior Buyer.

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte, Senior Buyer, Yannick Sommer, på mail: Yannick.Sommer@lidl.dk

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Jan

    Elev til IT-support

    6000, Kolding


    Brænder du for at arbejde med  IT-service og -support, og vil du være med til at redefinere dansk discount? Så er du måske vores nye elev til IT-support.

    Som elev i Lidl bliver du en del af et vinderteam med branchens bedste kolleger. Vi tilbyder dig en 2-årig  elevplads, hvor vi kombinerer praktik med teori. Derudover har du efterfølgende mulighed for at uddanne dig som datateknikker med speciale i infrastruktur i Lidl. Hos os gennemgår du både en faglig og personlig udvikling, hvor du kommer omkring alle vigtige opgaver inden for service og support og lærer at tage ansvar.

    Lidls IT-afdeling, bestående af 20 medarbejdere, varetager drift, vedligeholdelse og udvikling af de administrative og butiksnære IT-systemer.

    Vi arbejder primært efter ITIL-principper i forhold til at udføre projekter og løse opgaver for hovedkontoret og de pt. 117 butikker og 2 distributionscentre i Danmark.

    Systemlandskabet moderniseres løbende for at imødekomme kravene for fremtidens discountmarked. Dertil  prioriterer vi høj tilgængelighed og sikkerhed til at understøtte forretningsprocesserne optimalt.

    Du bliver en del af Service og Support-teamet, der er ansvarlig for 1. level support af brugere på hovedkontoret og distributionscentrene samt 2. level support for butikkerne. Support ydes både i form af call desk og onsite support, installation og klargøring af ny hardware, understøttelse af vores infrastruktur-team samt opgaver inden for server og netværk.

    Opgaver og problemer løses såvel selvstændigt som i samarbejde med kolleger fra de øvrige IT-funktioner og vores internationale hovedkontor.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Hovedkontoret vil stå klar i år 2021, men der vil blive etableret satellitkontor i Aarhus i løbet af de næste måneder.

    Tiltrædelse: deb 1. februar 2019
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Teamleder Service & Support, Brian Hansen, på 7635 0143

    Om jobbet

    Om jobbet
    • 2-årig elevuddannelse
    • 15-ugers skoleophold fordelt på de to år
    • Mulighed for faglig og personlig udvikling
    • Hverdagene tilbringer du på vores hovedkontor i Kolding
    • Klargøring og opsætning af IT-arbejdspladser og andet IT-udstyr
    • HelpDesk funktion i form af 1. & 2. level support
    • OnSite support af brugere og distributionscentre
    • Vedligeholdelse af PC’er, software opdateringer, fejlfinding
    • Samarbejde om infrastruktur-teamet i forhold til fejlfinding på server og netværk


    Om dig

    Om dig
    • Du er ambitiøs, dynamisk og resultatorienteret
    • Du har drive, holdånd og godt humør
    • Du drømmer om at tage ansvar, skabe resultater og blive en del af et vinderteam
    • Du arbejder selvstændigt og hurtigt
    • Du trives i en virksomhed med tempo, hvor arbejdsdagene sjældent er ens
    • Du skriver og taler dansk, engelsk og med fordel tysk
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt
    • En uddannelse i en international virksomhed med gode karrieremuligheder
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en tone, der er frisk og ligefrem
    • Et rigtig godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Overenskomstmæssigt løn
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse: deb 1. februar 2019
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Teamleder Service & Support, Brian Hansen, på 7635 0143

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Jan



    Til vores centrale logistikafdeling på hovedkontoret i Kolding søger vi en ny kollega til at indgå i vores team af dygtige medarbejdere.

    For at imødekomme fremtidige projekter, give vores to logistikcentre den bedste support samt understøtte det daglige arbejde i afdelingen tilbyder vi en spændende stilling som assistent i Central Logistik. Du får en vigtig rolle i afdelingen, hvor du støtter op om kollegerne og supporterer den daglige drift i afdelingen. Du varetager selvstændige opgaver og får en stor berøringsflade både i afdelingen og med andre kolleger i virksomheden.

    Logistikafdelingen består pt. af  8 medarbejdere, der dagligt interagerer såvel med eksterne som interne samarbejdspartnere på tværs af hele Lidl-koncernen. Vi supporterer den operative drift på vores to logistikcentre, implementerer og kontrollerer nye standarder, overvåger, analyserer og udvikler løbende KPI’er, forhandler med eksterne tjenesteudbydere, driver tiltag og understøtter optimering af processer.

    Vores vigtigste opgave i Central Logistik, som fagafdeling, er at levere førsteklasses support til vores kolleger på de 2 logistikcentre, således de har de bedste forudsætninger for at lykkes med driften og sikre 100% varetilgængelighed til vores butikker. Samtidig har vi dagligt fokus på omkostningerne, så vi fortsat kan levere den bedste kvalitet til den bedste pris.

    Du bliver en vigtig del af teamet, hvor du i det daglige samarbejder med øvrige afdelinger i organisationen og vores eksterne samarbejdspartnere. Som en del af din oplæring kommer du rundt til såvel vores butikker, logistikcentre og relevante afdelinger på hovedkontoret, så du bliver klædt på til at kunne varetage jobbet.

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål?
    Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte afdelingen på hverdage mellem 15-17 på
    7635 0376

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Daglig bearbejdning af henvendelser til Central Logistik
    • Kontrol af afregninger fra vores leverandører, samt deltagelse i månedsafslutning.
    • Opdatering af stamdata, nøgletal, standarder og projektlister
    • Agere sparringspartner for kolleger i afdelingen samt andre fagafdelinger i virksomheden
    • Udarbejdelse af diverse kommunikationsmaterialer
    • Diverse ad hoc-opgaver


    Om dig

    Om dig
    • Du har en relevant kontoruddannelse
    • Kendskab til ERP / Økonomisystemer samt gerne erfaring med kontrol af regninger
    • Du er stærk i Office-pakken, med udprægede Excel kompetencer
    • Du tager ejerskab for dine opgaver og ansvarsområder og leverer høj kvalitet
    • Du er fleksibel og kan håndtere at arbejde i et miljø, hvor det går stærkt, og opgaverne er mange / alsidige
    • Du besidder gode tyskkompetencer såvel mundtligt som skriftligt. Har du gode engelskkompetencer er dette en fordel
    • Du er serviceminded og derved med til at sikre, at Central Logistik lykkes –  og altid med slutbrugeren i fokus
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Et job, hvor din indsats er med til at sikre, vi som virksomhed lykkes med at ”redefinere dansk discount”
    • Blive en del af branchens stærkeste koncept, med dygtige og motiverede kolleger
    • Gode karrieremuligheder med såvel faglig som personlig udfordring og udvikling
    • Målrettet oplæring rundt i virksomheden, der sikrer, at du lykkes i Lidl
    • Konkurrencedygtig lønpakke samt mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål?
    Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte afdelingen på hverdage mellem 15-17 på
    7635 0376

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser