Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Jul

    Vi søger tekstforfattere til at hjælpe os med udarbejdelse af tekster til vores egne hjemmesider. Du har mulighed for at arbejde hjemmefra, og du bestemmer stort set selv, hvor meget eller lidt du har lyst til at arbejde.

    Arbejdet vil bestå i at skrive tekster om alt lige fra køkkenmaskiner til iphone covers, elektronik-produkter og meget andet.

    Vi forventer, at du kan skrive grammatisk korrekt og overholde de aftalte deadlines.

    Alle ansøgninger bedes sendes til HR@partnertekst.dk.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jul



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jul



    Vi søger en dygtig Web & Marketing Coordinator til vores hovedkontor i Aarhus/Kolding, som trives i spændingsfeltet mellem digitale medier og grafisk arbejde. Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil først stå klar i år 2021, men allerede nu forventer vi, at du gør dig nogle overvejelser omkring flytningen, da vi ønsker et langsigtet samarbejde med vores nye kollega.  

    Du bliver en del af en marketingafdeling med over 25 medarbejdere, hvor vi arbejder både strategisk og taktisk med marketing og kommunikation. I marketingafdelingen er vi bl.a. ansvarlige for produktion af Lidls tilbudsavis, marketingkampagner samt vedligeholdelse, opdatering, drift og udvikling af vores online medier. Vi er en afdeling, der arbejder hårdt, mens vi har det sjovt. Derfor er det vigtigt, at du har humor og kan bidrage til den gode stemning.

    Er du vores nye, knivskarpe Web & Marketing Coordinator, som elsker at lave grafik til forskellige online medier og platforme (hjemmeside, nyhedsbreve, apps, bannerannoncer osv.) og som evner at overholde deadlines og bevare overblikket med mange bolde i luften? Hvis du samtidig brænder for at sætte dit grafiske arbejde op i vores forskellige systemer (CMS, nyhedsbrevssystem m.m.), så du kan se det endelige resultat af dit arbejde, så er det måske dig, der skal være vores nye kollega.

    Hverdagen er præget af dynamik, mange spændende opgaver og skarpe deadlines, en uformel omgangstone og ikke mindst masser af godt humør. Vi forventer derfor, at du er en teamplayer, der samtidig evner at arbejde selvstændigt og tage ansvar.

    Du kommer til at referere til vores Online & Social Media Manager.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Online & Social Media Manager Hans Sørensen på 76350328

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Udarbejdelse af materiale til web (billeder, tekst mv.)
    • Udarbejdelse og udsendelse af vores nyhedsbreve
    • Udarbejdelse af online bannere både statiske og HTML5 banner
    • Håndtering af markedsføringsmateriale/intern koordinering
    • Opdatering og vedligehold af vores hjemmesider
    • Opdatering og vedligehold af vores apps
    • Løbende optimering og udvikling af web- og onlineaktiviteter
    • Kontakt til leverandører
    • Diverse grafiske ad hoc opgaver


    Om dig

    Om dig
    • Du har gerne erfaring fra en lignende stilling
    • Det er et krav at du har weberfaring og er superbruger af programmer som Adobe Photoshop og InDesign
    • Du har erfaring med opsætning af nyhedsbreve i HTML
    • Du har erfaring med og kan lide at producere online bannere og GIF’s til forskellige medier bla. i HTML5
    • Du har erfaring med opsætning og vedligeholdelse af hjemmesider via CMS-systemer
    • Du er nysgerrig efter at vide, om vores online kampagner performer og har gerne kendskab til og erfaring med tracking og analyse via systemer som fx Google Analytics
    • Du er rutineret IT-bruger (både PC og Mac)
    • Du formulerer dig særdeles godt på dansk i skrift og tale. Hvis du også taler og forstår engelsk, er det en fordel
    • Du er serviceminded, fleksibel og struktureret
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt som personligt
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Online & Social Media Manager Hans Sørensen på 76350328

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jul

    S%C3%A6lger.jpg

    …”ikke bare et job på en tankstation”

    Hver dag gør vi hverdagen lettere for mennesker over hele verden. Vi er vokset til et succesfuldt globalt selskab med over 15.000 butikker i 24 lande. Vores mål

    er at blive verdens foretrukne sted at købe brændstof og mad på farten. Dit mål hos Circle K vil være at yde fremragende, hurtig og venlig kundeservice. At sørge

    for, at vores kunder altid bliver mødt med et smil og lidt ekstra opmærksomhed. ​​​​

    Vi arbejder systematisk på at opdage og udvikle mennesker med et højt potentiale. Vi fokuserer på holdning og adfærd. Du skal have lyst til at yde fremragende

    kundeservice og være en udpræget holdspiller. Kompetencerne, inden for driften, i en Circle K butik, klæder vi dig på til at mestre, hvis du har energien og den

    rette indstilling til at lære vores koncept og værdier at kende.

    Vi kan tilbyde dig

    Et ansvarsfuldt job, i en af vores 250 butikker, hvor to dage sjældent er ens. Vi har ofte rigtig travlt og dit job indeholder mange- og varierende arbejdsopgaver,

    der spænder vidt, inden for følgende områder:

    Salg af

    • brændstof, bilvask
    • food og convenience

    Food og convenience er en væsentlig del af dine arbejdsopgave (herunder fødevarer sikkerhed)

    • Opbagning af brød og kager
    • smøre morgenbrød og sandwich
    • tilberedning af lune retter

    Salgsklar butik

    • trimning af butik og forplads
    • opfyldning af varer i butik og på for-plads
    • vedligeholdelse af lager

    Rengøring af

    • food områderne
    • kaffe og te områderne
    • butik, lager, toiletter, kontor
    • udendørsarealer (for plads, vaskehal)

    Du bliver ”et vigtigt tandhjul” i Circle K familien, hvor din indsats har stor betydning for, at vi når vores ambition. Sammen med dine kollegaer, løfter du opgaverne

    der er planlagte og de som kommer uforudset. Når vores butikschef eller souschef ikke er på arbejde, har du ansvaret og skal sikre, at vores kunder får den bedste

    service, veltilberedt mad og at butikken, forpladsen og vaskehallen fremstår attraktiv, ren og pæn.

    Dette kan du genkende, i dig

    • Du er sælger med stort S og ved hvad der skal til for, at hver enkelt kunde oplever, rigtig god service.
    • Din adfærd er udadvendt, smilende, positiv og med smittende entusiasme.
    • Optimalt, har du erfaring med, at tilberede mad i professionelle omgivelser, alternativt interesserer du dig for veltilberedt mad – og brænder desuden for at

    arbejde med convenience.

    • Du trives med, at have travlt og til tider mange bolde i luften.
    • Du er detaljeorienteret og et ordensmenneske.
    • Du forstår betydningen af, at arbejde i et team, hvor alle er afhængige af- og stoler på, at hver løfter sit – plus lidt ekstra.
    • Du er selvledende, selvmotiverende, resultatorienteret og i øvrigt et pligtopfyldende menneske.

    Specifikt for denne butik

    Butikken har døgnåbent, 365 dage om året. Det betyder, at du skal være afklaret med arbejde på forskellige dage og tidspunkter.

    I butikken her, indgår du i et team med gode kollegaer. Dine vagter vil primært være eftermiddag samt weekend.Du sk

    al være afklaret med at arbejde - også på helligdage som f. eks. Juleaften, nytårsaften og lign.

    Det er vores ambition er at være en enestående arbejdsplads

    En arbejdsplads hvor du kan udvikle dig og tilegne dig en bred vifte af færdigheder i en international koncept organisation. Hos Circle K får du lige fra starten stor

    indflydelse på dit karriereforløb og din personlige udvikling. Hvis du vil være med til at forme vores udvikling, vil vi gerne være med til at forme din. Du lære mange

    forskellige ting inden for en lang række områder, hvilket er et rigtig godt springbræt for en videre karriere – både i og uden for vores virksomhed.

    Uanset om du er ny eller erfaren på arbejdsmarkedet eller om du har karriereønsker for livet hos Circle K - er det vigtigste for os, at du har den rette holdning og

    indstilling til at give kunderne en fantastisk oplevelse. Har du det, så send din ansøgning med vellignende foto og dit CV

    Ønsker du yderligere information inden du søger stillingen, er er du velkommen til at kontakte Sales Market Manager Kim Bruhn på mail: kim.bruhn@circlekeurope.com

    Ansøgningsfrist: 30. juli 2019

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jul



    Til vores hovedkontor søger vi, med reference til vores Quality Assurance Manager en struktureret, detaljeorienteret og kvalitetsbevidst assistent til at indgå i vores Quality Assurance-team.

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil de fleste af vores medarbejdere beskrive deres arbejdsliv, uanset om de har deres hverdag i butikkerne med vores mange glade kunder, arbejder på hovedkontoret eller har travlt på et af vores innovative logistikcentre i Kolding eller Køge.

    Har du en uddannelse som kontorassistent eller lignende, og brænder du for at yde en god service over for vores kunder samt at arbejde med kvalitetsrelaterede opgaver? Så er det måske dig, vi søger til en stilling som assistent i vores kvalitetsafdeling. Du vil blive en del af Quality Assurance-teamet, som i øjeblikket består af syv topmotiverede og dygtige medarbejdere. Vi arbejder både med kvalitetssikring af vores leverandører og vores produkter. Vi er blandt andet ansvarlige for at gennemføre analyser og smagstests af produkterne. Derudover behandler vi produktrelaterede kundehenvendelser.

    Quality Assurance er i det daglige en del af Indkøbsafdelingen, hvor vi arbejder tæt sammen med vores indkøbere for at sikre kvalitet af vores food- og nonfood-produkter.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil først stå klart i 2021, men allerede nu forventer vi, at du gør dig nogle overvejelser omkring flytningen, da vi ønsker et langsigtet samarbejde med vores nye kollega.

    Rekrutteringsprocessen
    Vi indkalder løbende kandidater og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rigtige person er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Quality Assurance Manager, Christina Hortmanns, på mail christina.hortmanns@lidl.dk.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Behandling af kvalitetsrelaterede kundehenvendelser
    • Kommunikation med kunder, leverandører og indkøbere samt andre relevante samarbejdspartnere
    • Afrapportering af data til relevante samarbejdspartnere
    • Daglig assistance til dine kolleger i kvalitetsafdelingen
    • Indkøb af produkter til sensoriske tests


    Om dig

    Om dig
    • Du er kontoruddannet eller lignende
    • Du arbejder detaljeorienteret, struktureret og kvalitetsbevidst
    • Du motiveres af, at tilbyde vores kunder den bedst mulige kvalitet af vores produkter
    • Du er udadvendt og service-minded med gode skriftlige dansk kompetencer
    • Du har samtidigt gode engelskkompetencer såvel mundtligt som skriftligt, og det er en fordel, hvis du har kendskab til tysk
    • Du har gode IT-kundskaber herunder specielt i Office-pakken og er villigt til at lære nye IT-systemer
    • Du har B-kørekort
    • Det er en fordel hvis du har erfaring i at tilberede mad i et stort køkken
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Gode samarbejdsrelationer og gensidig respekt for hinandens forskellige faglighed
    • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Rekrutteringsprocessen
    Vi indkalder løbende kandidater og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rigtige person er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Quality Assurance Manager, Christina Hortmanns, på mail christina.hortmanns@lidl.dk.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jul



    Brænder du for at arbejde med IT-service & support, og vil du være med til at redefinere dansk discount? Så er du måske vores nye IT-supporter til et seks måneders vikariat.

    Vi arbejder primært efter ITIL-principper i forhold til at løse udfordringer og opgaver for de interne IT-brugere på hovedkontoret i Kolding og i de p.t. 119 butikker og 2 distributionscentre i Danmark.

    Systemlandskabet befinder sig i en transformationsfase, hvor systemerne løftes til et nyt niveau, der gør Lidl klar til fremtidens detailmarked.

    Du bliver en del af Service & Support-teamet, der er ansvarlig for 1. level support af brugere på hovedkontoret og distributionscentrene samt 2. level support for butikkerne. Support ydes både i form af call desk og onsite support - installation og klargøring af ny hardware, understøttelse af vores infrastruktur-team samt opgaver inden for server og netværk.

    Servicemanagement-processen styres vha. systemet ServiceNow og opgaverne løses såvel selvstændigt som i samarbejde med systemspecialister.

    I vores team har vi en uformel omgangstone, og humøret er altid højt og kendetegnet ved masser af gå-på-mod. Herudover vil du have et tæt samarbejde med kolleger fra de andre IT-teams, der arbejder med infrastruktur og forretningssystemer samt vores internationale hovedkontor.

    Tiltrædelse hurtigst muligt. 

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Service og Support Manager Brian Hansen på tlf. 76 35 01 43.

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Systematisk bearbejdning af incidents og requests i ServiceNow
    • Support af Microsoft Windows baserede arbejdspladser (Windows 8/10)
    • Support af groupware applikationer i LotusNotes
    • Client-installation ved hjælp af Microsoft SCCM
    • Brugeroprettelse i Identity-Managment-System
    • Support af Cisco Netværksudstyr
    • Support af Cisco CallManager
    • Support af mobile enheder
    • Overvågningsopgaver
    • Klargøring og opstilling af PC-arbejdspladser


    Om dig

    Om dig
    • Du har en uddannelse som IT-supporter eller lignende kvalifikation
    • Du har erfaring med administration af Active-Directory omgivelser samt arbejde med software-udrulningsværktøjer
    • Du har arbejdet med IT-netværk, baseret på Cisco komponenter
    • Du er god til at kommunikere med brugere på alle niveauer
    • Du arbejder struktureret og overholder aftaler
    • Du har gode danskkundskaber og du taler og skriver engelsk på et sikkert niveau. Kendskab til tysk er en fordel
    • Du trives med at arbejde i en serviceorganisation, der skaber gode oplevelser for brugerne
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Grundig oplæring, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt. 

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Service og Support Manager Brian Hansen på tlf. 76 35 01 43.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    7. Aug



    Vil du være en del af en stor international virksomhed, der hele tiden fokuserer på at forbedre og udvikle vores varesortiment? Så har du nu mulighed for at blive en del af kvalitetsafdelingens deklarations-team, som er en del af indkøbsafdelingen.

    Til hovedkontoret i Kolding søger vi en kollega, der brænder for oversættelse og kvalitetssikring af emballagetekster til vores non-food artikler. Der er tale om et barselsvikariat af ca. 8 måneders varighed.

    Deklarations-teamet består af 8 engagerede medarbejdere, der alle arbejder med kvalitetssikring af emballager til Lidls private label-artikler, på både food- og nonfood-området. Hverdagen er præget af en blanding af dynamik og fordybelse. Der er skarpe deadlines, en uformel omgangstone, godt sammenhold og faglig sparring.

     

    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte kvalitetschef Christina Hortmanns på mail christina.hortmanns@lidl.dk.

    Tiltrædelse så snart som muligt.
    Deadline for ansøgninger er den 7. august 2019.


    Om jobbet

    Om jobbet
    • Oversættelse af forskellige tekster og deklarationer fra tysk til dansk
    • Korrekturlæsning af layouts og tekster
    • Samarbejde med kolleger internt og på tværs af lande
    • Registrering og arkivering af opgaver
    • Diverse interne ad-hoc oversættelser


    Om dig

    Om dig
    • Du har et indgående kendskab til tysk og dansk, både i skrift og tale
    • Du er rutineret i online-informationssøgning
    • Du er struktureret og har ordenssans
    • Du er detaljeorienteret
    • Du trives i et tæt samarbejdende team
    • Du er ansvarsbevidst
    • Du er indstillet på en travl hverdag
    • Du er en rutineret bruger af Office-pakken og har erfaring med Adobe
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende og udfordrende arbejdsdag
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte kvalitetschef Christina Hortmanns på mail christina.hortmanns@lidl.dk.

    Tiltrædelse så snart som muligt.
    Deadline for ansøgninger er den 7. august 2019.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jul

    Souschef - Sønderborg

    6400, Sønderborg


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:
     


     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:
     


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Susanne Asmussen på telefon 4212 0571, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
     

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede
       


    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:
     

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift


     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:
     

    • En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    • Branchens bedste sammenhold
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    • Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Susanne Asmussen på telefon 4212 0571, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.