Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Måske overvejer du at tage et sabbatår, eller tage et break fra dine studier. Det kan også være noget helt tredje der gør, at du rigtig gerne vil have lidt luftforandring, og komme ud at rejse - samtidig med, at du møder andre unge og kulturer.

    At tage på en rejse i udlandet af længerevarende varighed vil styrke dig som person. Mange arbejdsgivere lægger vægt på, at man er selvtænkende, kan arbejde i grupper, og har et positivt og internatinalt udsyn, hvor man kan rumme forskelligheder og andre kulturer. 

    Ønsker du at styrke dit CV til dit fremtidige drømmejob, så kan du tage med Adventure Heart ud at rejse.

    Hvad er Adventure Heart?

    Adventure Heart er en dansk virksomhed med mere end 30 års erfaring, som rejsearrangør. Adventure programmerne er sammensat således, at du får alle mulige oplevelser i forskellige lande: Rundrejse, seværdigheder og natur, kulturindsigt, lokalbefolkning, sprog, gastronomi, adventure aktiviteter, mange former af personlig udvikling - og måske vil du prøve at være frivillig på et projekt med børn eller dyr.


    Afhængig af hvilken rejseform du ønsker rejses i større eller mindre grupper eller måske individuelt sammen med andre unge og altid i trygge rammer af håndplukkede lokale partnere for at gøre oplevelserne autentiske og samtidig bidrage og støtte op om lokalsamfundet.

    Du bliver styrket personligt og får indsigt, kendskab og sammenligningsgrundlag til god brug på dit studie og måske i dit kommende job i en international fremtid i vores globaliserede verden.

    Hvad siger de unge?

    Bianca tog på sin drømmerejse til Java. Hun siger: ”Min eventyrrejse begyndte med en grupperejse en måned på Java, hvorefter jeg tog videre til Bali, Australien og Canada på egen hånd. Det var tanken om venskaber i andre lande, uudforsket territorie og grænser, der skulle overvindes, der fik mig på min eventyrrejse”

    ”Jeg så et lokal samfund indefra, hvor alt det, vi tager for givet herhjemme, er et luksusgode. På dyreprojektet fodrede jeg orangutanger, og jeg kom helt tæt på nogle fantastiske dyr – og nogle uhyggelige kryb. Det var nemlig ikke unaturligt, at en kæmpe edderkop måske sov på vores værelse, når vi selv skulle sove. I starten reagerede jeg i panik. Til sidst indså jeg, at det er bedre at slappe af og gå til verden med åbent sind. De indfødte er gennemsyret af den tankegang, og det smitter af – på den gode måde. Jeg er blevet mere rummelig og åben over for udfordringer. Derfor skal du skal rejse… Min rejse var i trygge rammer og gav uforglemmelige oplevelser også gennem det frivillige arbejde.” siger Bianca, der er i gang med sin humanistiske bachelor på RUC

    Lars var i Syd- og Mellemamerika og fortæller: ”Mit mål med et sabbatår var, som udgangspunkt at udforske mig selv, blive mere selvstændig og udnytte den mulighed man har som ung, hvor man typisk ikke har realkreditlån, hus og Volvo. Når jeg nu tænker tilbage på de mange forskellige kulturer jeg har mødt og oplevet er jeg blevet mere bevidst om, at der findes mange veje til et lykkeligt liv. Det er meget berigende at opleve, hvordan andre kulturer lever. Jeg planlægger at læse Kemi, men jeg er helt klart blevet et mere søgende menneske efter mine oplevelser fra mit sabbatår”

    ”At rejse med en rejsearrangør på en af deres grupperejser er en stor fordel, også selvom man ikke kender hinanden i forvejen, man møder helt naturligt andre unge og at man slipper for at planlægge rejsen selv. Min gruppe var fra alle andre lande og jeg var den eneste dansker. Det hele var meget betryggende, at alt var planlagt og så har jeg fået venner som jeg stadigvæk har kontakt til” siger Lars.

    Hvordan kommer jeg afsted?

    Du sidder formentlig allerede nu med en masse spørgsmål. Og dem vil vi hos Adventure Heart gerne svare på. Og det er let. Du kan komme til vores rejseforedrag & cafémøder, hvilket du kan læse mere om, ved at klikke på den grønne ansøgningsknap nedenfor:

    NB

    Du kan ikke ansøge et job, men du kan se, hvad Adventure Heart kan tilbyde dig, hvis du gerne vil ud og rejse, for at skabe dig et bedre CV:

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb

    Butikselev - Skjern

    6900, Skjern


    Som elev i Lidl bliver du en del af et vinderteam med branchens bedste kolleger. Vi tilbyder dig en 2-årig elevuddannelse, der kombinerer praktik med teori og giver dig mulighed for en måneds ophold i en af vores butikker i udlandet. Hos os gennemgår du både en faglig og personlig udvikling, hvor du kommer omkring alle vigtige opgaver i detailhandlen og lære at tage ansvar.

    Som elev tilbringer du hverdagen i en af vores Lidl-butikker, hvor du indgår som en del af den daglige butiksdrift. Du er på 8 skoleophold, á en uges varighed sammen med dine elev-kolleger i løbet af din 2-årige elevuddannelse. Aktiviteterne på skoleopholdene er med til at fremme såvel dine faglige kompetencer som det sociale sammenhold jer elever imellem. Den baggrundsviden, som du får på skoleopholdene, bruger du i din dagligdag i butikken, hvor du bl.a. lærer alt om butiksdrift; lige fra varebestilling, planlægning, og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder.

    Som noget helt unikt vil du som anden-års elev, og som afslutning på din uddannelse, sammen med de øvrige anden-års elever selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge. I løbet af ugen har du sammen med dine elev-kolleger ansvaret for alt lige fra vagtplanlægning til analyse af nøgletal.

    Derudover har du som en del af din uddannelse mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt via et udlandsophold á en måneds varighed. Under udlandsopholdet arbejder du sammen med de øvrige anden-års elever i en lokal Lidl-butik på lige fod med de øvrige medarbejdere i butikken. Du bor sammen med dine elev-kolleger, og du får selvfølgelig fuld løn, diæter, rejse og logi betalt. De seneste år har vores elever været i Irland.

    Styringen af egen butik kombineret med skoleopholdene og udlandsopholdet skaber for alvor et sammenhold, hvor alle elever tager ansvar og gør hinanden bedre.

    Som elev får du løn under hele uddannelsen. Som noget ekstraordinært giver vi et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn.





    Ansøgningsfrist:15. februar 2019
    Tiltrædelse: August 2019

    Om jobbet

    Om jobbet

    • 2-årig elevuddannelse
    • 8-ugers skoleophold fordelt på de to år sammen med dine elev-kolleger
    • Mulighed for faglig og personlig udvikling via et udlandsophold á en måneds varighed
    • Selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge sammen med de øvrige anden-års elever
    • Hverdagene tilbringer du i en af vores Lidl-butikker, hvor du vil indgå som en del af den daglige butiksdrift
    • Du kommer til at lære alt om butiksdrift; lige fra varebestilling, planlægning og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder



    Om dig

    Om dig
    • Du er ambitiøs, dynamisk og resultatorienteret
    • Du har drive, holdånd og godt humør
    • Du drømmer om at tage ansvar, skabe resultater og blive en del af et vinderteam
    • Du arbejder selvstændigt og hurtigt
    • Du trives i en virksomhed med tempo, hvor arbejdsdagene sjældent er ens
    • Du har gennemført/er i gang med en EUD/EUX, HHX, HF, HTX, STX eller lignende
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt
    • En uddannelse i en international virksomhed med gode karrieremuligheder inden for detailhandel
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en tone, der er frisk og ligefrem
    • Et rigtig godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn  
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Ansøgningsfrist:15. februar 2019
    Tiltrædelse: August 2019

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Butikselev - Skjern

    6900, Skjern

    Som elev i Lidl bliver du en del af et vinderteam med branchens bedste kolleger. Vi tilbyder dig en 2-årig elevuddannelse, der kombinerer praktik med teori og giver dig mulighed for en måneds ophold i en af vores butikker i udlandet. Hos os gennemgår du både en faglig og personlig udvikling, hvor du kommer omkring alle vigtige opgaver i detailhandlen og lære at tage ansvar.

    Som elev tilbringer du hverdagen i en af vores Lidl-butikker, hvor du indgår som en del af den daglige butiksdrift. Du er på 8 skoleophold, á en uges varighed sammen med dine elev-kolleger i løbet af din 2-årige elevuddannelse. Aktiviteterne på skoleopholdene er med til at fremme såvel dine faglige kompetencer som det sociale sammenhold jer elever imellem. Den baggrundsviden, som du får på skoleopholdene, bruger du i din dagligdag i butikken, hvor du bl.a. lærer alt om butiksdrift; lige fra varebestilling, planlægning, og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder.

    Som noget helt unikt vil du som anden-års elev, og som afslutning på din uddannelse, sammen med de øvrige anden-års elever selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge. I løbet af ugen har du sammen med dine elev-kolleger ansvaret for alt lige fra vagtplanlægning til analyse af nøgletal.

    Derudover har du som en del af din uddannelse mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt via et udlandsophold á en måneds varighed. Under udlandsopholdet arbejder du sammen med de øvrige anden-års elever i en lokal Lidl-butik på lige fod med de øvrige medarbejdere i butikken. Du bor sammen med dine elev-kolleger, og du får selvfølgelig fuld løn, diæter, rejse og logi betalt. De seneste år har vores elever været i Irland.

    Styringen af egen butik kombineret med skoleopholdene og udlandsopholdet skaber for alvor et sammenhold, hvor alle elever tager ansvar og gør hinanden bedre.

    Som elev får du løn under hele uddannelsen. Som noget ekstraordinært giver vi et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

     

    • 2-årig elevuddannelse
    • 8-ugers skoleophold fordelt på de to år sammen med dine elev-kolleger
    • Mulighed for faglig og personlig udvikling via et udlandsophold á en måneds varighed
    • Selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge sammen med de øvrige anden-års elever
    • Hverdagene tilbringer du i en af vores Lidl-butikker, hvor du vil indgå som en del af den daglige butiksdrift
    • Du kommer til at lære alt om butiksdrift; lige fra varebestilling, planlægning og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder

     

     

    Om dig

    Om dig
    • Du er ambitiøs, dynamisk og resultatorienteret
    • Du har drive, holdånd og godt humør
    • Du drømmer om at tage ansvar, skabe resultater og blive en del af et vinderteam
    • Du arbejder selvstændigt og hurtigt
    • Du trives i en virksomhed med tempo, hvor arbejdsdagene sjældent er ens
    • Du har gennemført/er i gang med en EUD/EUX, HHX, HF, HTX, STX eller lignende
     

    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt
    • En uddannelse i en international virksomhed med gode karrieremuligheder inden for detailhandel
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en tone, der er frisk og ligefrem
    • Et rigtig godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn  
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Ansøgningsfrist:15. februar 2019
    Tiltrædelse: August 2019

    Læs mere
  • Job_listing_image

    10. Mar

    Drømmer du om at være rådgiver i et karrierehus med utallige muligheder og kan du lide at arbejde med tal og regnskaber? Så er du måske et af PwC’s næste revisortalenter.

    Din karriere som revisor

    Som revisor hjælper du vores kunder med komplekse forretningsudfordringer og leverer effektiv og troværdig revision af høj kvalitet. Du arbejder i teams og får mere ansvar og indflydelse i takt med de resultater, du er med til at skabe.

    PwC er ambitiøse på vores kunders og egne vegne. Vi er markedsledende, og vi arbejder for alle typer kunder – lige fra internationale, børsnoterede selskaber til lokale familievirksomheder, den offentlige sektor og finansielle virksomheder.

    Vær med på holdet i et af verdens førende revisions-, skatte- og rådgivningshuse

    Du starter i september 2019, hvor du også begynder på PwC’s unikke Assurance uddannelsesforløb, der giver dig et stærkt fundament. Sideløbende starter du på HD-studiet i Regnskab og Økonomistyring samtidig med, at du arbejder og dermed kan omsætte teori til de rette løsninger hos kunderne.

    Fra dag et får du som revisortrainee muligheden for at gøre en indsats og en forskel – både for dine kunder, dig selv og dine kolleger. Dette gøres gennem praktisk erfaring på kundeopgaver og tidligt i forløbet får dine egne ansvarsområder, samtidig med at du tager en videregående uddannelse.

    De første uger i PwC tilbringer du sammen med andre revisortrainees, hvor I får en grundig introduktion til PwC, vores værdier og værktøjer. Du bliver en del af en unik kultur og stærkt sammenhold på tværs af niveauer, afdelinger og kontorer, og der er talrige sociale arrangementer, så du kan lære dine nye kolleger bedre at kende.

    Du får en personlig counsellor, der følger din udvikling tæt og giver dig løbende feedback, så du hele tiden udvikler din faglighed og får værktøjerne til, at I sammen kan sætte den rigtige retning for din karriere.

    Dine kvalifikationer

    I PwC er stærk faglighed en selvfølge, men din personlighed og dine ambitioner er mindst lige så vigtige. Vi forventer, at: du er i gang med eller har afsluttet din HHX, STX, Finansøkonom eller lignende uddannelse med gode resultater. Har du også haft et studiejob, arbejdet med studenteraktiviteter eller lignende, er det en klar fordel du kan bevare overblikket i travle periode du møder altid mennesker med en positiv og nysgerrig attitude du er ambitiøs, udadvendt og fagligt nysgerrig du har lyst til at arbejde i en større organisation, hvor samarbejde og udvikling er nøgleordene du har forståelse for, at deadlines skal overholdes du er god til at skabe relationer.

    Sådan ansøger du

    Klik på 'Ansøg nu' og læs mere om rekrutteringsprocessen og upload herefter din ansøgning, dit CV, karakterer fra din uddannelse samt øvrige relevante dokumenter.

    Vi indkalder løbende til samtaler og ansætter allerede nu revisortrainees med start til september 2019.

    Læs mere på www.pwc.dk/revisortrainee - hvis du vil vide mere om om PwC og en karriere som revisortrainee

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Mar

    Som revisortrainee tager du dit første skridt mod at kickstarte en karriere inden for revision, regnskab og rådgivning. Du får chancen for at gå hele vejen og blive statsautoriseret revisor, og vi hjælper dig på vej med dine drømme og ambitioner.

    Jobbet

    Som trainee hos EY får du fra starten af et stort ansvar, og du får mulighed for at arbejde med kundeopgaver fra din første arbejdsdag. Du bliver en del af et ungt og dynamisk team med en høj faglighed og sparring fra dygtige kollegaer. 

    Har du en baggrund som HHX, STX eller finansøkonom, får du mulighed for at: 

    • Tage en videregående uddannelse, samtidig med at du får værdifuld praktisk erhvervserfaring.
    • Få et bredt netværk i en stor og spændende organisation. 
    • Få et unikt fællesskab med trainees på tværs af vores nordiske kontorer. 
    • Blive en del af en organisation med et globalt mind-set, der lytter til sine unge talenter og tager godt imod dig.

    Du bliver en del af JournEY, som er vores interne uddannelsesforløb. Sammen med andre trainees starter du ud med en uge i Toledo i Spanien, hvor der er en grundig introduktion til EY, vores værdier og værktøjer. På denne tur får du rig mulighed for at styrke dit sociale og faglige netværk. Du får desuden tilknyttet en buddy, som sikrer dig en god start i dit nye job – både arbejdsmæssigt og socialt. Vi støtter dig med feedback, intern uddannelse, fri til læsning og eksamener, bogkonto m.m.

    Dine ansvarsområder

    Din trainee-periode består af et veltilrettelagt uddannelsesforløb. Du starter på HD-studiet samtidig med, at du arbejder hos os, så du kan bruge teorien i dit daglige arbejde. Efter du har bestået din HD, tager du en Cand.merc.aud. enten på fuldtid eller deltid ved siden af arbejdet.

    • Fra starten af kommer du med ud på kundeopgaver, og du får dine helt egne ansvarsområder. 
    • Du rådgiver enten mindre virksomheder eller fungerer som sparringspartner for nogle af de største virksomheder i ind- og udland, så du kan bruge din viden om revision i praksis. 
    • Du vil indgå i forskellige teams og arbejde med regnskaber og de nyeste revisionsteknikker. 
    • Efter du har færdiggjort trainee-forløbet, er du sikret fast job hos EY med gode karrieremuligheder.

    Hvad leder vi efter?

    Som vores kommende revisortrainee er du i gang med eller har afsluttet din HHX, STX eller finansøkonom-uddannelse. Derudover forestiller vi os, at: 

    • Du er en teamplayer med gode kommunikationsevner på både dansk og engelsk. 
    • Du er struktureret og målrettet. Det vil hjælpe dig, når du overtager dine egne opgaver, projekter og kunder. 
    • Dine ambitioner skinner tydeligt igennem, når du møder udfordringer samt ser udfordringerne som en spændende mulighed for at bringe dit talent i spil. 
    • Du har flair for tal og har mod på at løse komplekse problemstillinger. 

    Grib denne chance for at tage et af landets mest respekterede uddannelser, og hvis drømmen rækker langt, kan du ende som sparringspartner for toppen af dansk erhvervsliv. Hvis du hellere vil udstationeres eller arbejde på projekter uden for Danmark, så er det også en mulighed. Læs mere om dine karrieremuligheder her.

    Hvad leder vi efter

    Vi leder efter en dygtig studerende, som ser det som en unik chance at blive en del af EY. Du har faglige ambitioner, samtidig med at du har respekt for, at der er nogle ting, som du stadig skal lære.

    At arbejde hos EY 

    Vi er højt kvalificerede inden for vores respektive områder og har en høj faglig standard. Tonen er uformel, og vi sætter stor pris på at have en både udfordrende og sjov arbejdsdag. Vi tilbyder dig gode karrieremuligheder i et miljø, hvor der både er fokus på høj kvalitet og på fællesskab, og hvor faglig udvikling er i centrum.

    Ansøg nu

    Har du lyst til at blive vores nye kollega på vores kontor i Vejle, vil vi gerne høre fra dig. Send os din ansøgning, dit CV og eksamensbevis via nedenstående link. Vi indkalder løbende til samtaler og ansætter allerede nu trainees med start til august 2019. Udvalgte kandidater vil, før en eventuel samtale, blive bedt om at udfylde en online færdighedstest.

    Har du spørgsmål til det at være revisortrainee, er du velkommen til at kontakte HR på 73 23 30 00. Du kan også læse mere om karrieren som revisortrainee her.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Mar

    Er du ved eller har du for nylig færdiggjort en gymnasial uddannelse, og er du parat til at kickstarte din karriere som kontorelev i en international organisation? 

    Leder du efter et spændende job, hvor du kommer I rotation I forskellige afdelinger af Vestas' Service forretning, og dermed får gode muligheder for både faglig og personlig udvikling? 

    Hvis du tilmed er udadvendt og struktureret, så er du måske vores næste kontorelev der skal starte den 1/9-2019. 

    Service Denmark/Norway > Planning & Adm., Denmark/Norway > Administration, Denmark 

    Du vil komme til at arbejde i Service Danmark, hvor du vil indgå i et samarbejde med ca. 175 kolleger. Vores serviceafdeling arbejder professionelt og effektivt med at sikre driften og vedligeholdelsen af vore kunders vindmøller. Vi har fokus på sikkerhed, kvalitet og effektivitet. 

    Ansvarsområder 

    Som kontorelev vil du få en alsidig uddannelse, som kan bruges bredt. Uddannelsen tager 2 år og består af praktik og skoleophold. Du vil I løbet af uddannelsen rokere rundt I serviceafdelingen, så du kommer til at snuse til både vores Lean afdeling, planlægning og eksekverings afdelingen og afdelingen der står for installation/konstruktion. Derudover vil dit arbejde består af:  

    • Kommunikations opgaver 
    • Ordrebehandling 
    • Fakturering 
    • Kundeservice 
    • Planlægning og koordinering 

    Kvalifikationer 

    • Du er selvstændig og ansvarsbevidst 
    • Du er engageret og initiativrig 
    • Du har et godt drive, og er åben overfor nye opgaver 
    • Du er udadvendt og høflig i din kommunikation med kunder og kolleger. 

    Kompetencer 

    • Vi ser gerne at du for nyligt at færdiggjort en HG, HHX, EUX eller lignende uddannelse. 
    • Du behersker engelsk i skrift og tale 
    • Du er bruger af MS Office pakken 

    Vi tilbyder 

    Vi tilbyder et spændende job med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Du vil få en afvekslende hverdag med mange forskelligartede opgaver i et team af engagerede medarbejdere, der alle brænder for vindenergi. 

    Yderligere information 

    Yderligere information om stillingen kan fås ved at kontakte Helle Kjær Lauridsen, Team Leader, Administration DK, +45 2511 7491 Arbejdssted: Videbæk Tiltrædelse: 01-09-2019 

    Tidsfrist: Vi opfordrer dig til at sende os din ansøgning snarest mulig, da samtaler vil blive afholdt løbende, og ansættelse vil blive tilbudt, når vi synes at have fundet den rette person.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    3. Mar

    E-commerce Graduate Program

    1148, København K

    DO YOU WANT TO WORK IN AN ENTREPRENEURIAL ENVIRONMENT? THEN READ HERE:

    Develop your talent at Egmont Publishing
    At Egmont Publishing we operate within three different business areas, where our healthy core is our multimedia publishing segments containing our range of magazines. This is what we are best known for, but we also operate within two other segments, namely e-commerce within selected niche areas and marketing services in the Nordics focusing on different digital positions.

    Within e-commerce we are owners and co-owners of e.g. Bagaren och Kocken, GoShopping, Jollyroom, Med24.dk, Outnorth, Fjellsport, Garnius, and Nicehair, and within marketing services we are owners and co-owners of e.g. Sempro, Belong, KAN, Klintberg Nihlén, s360, and Ingager. The current portfolio of companies that we have invested in generates an annual turnover of EUR 370 million.

    In a nutshell our strategic ambition is to build growth businesses in e-commerce and marketing services while maintaining a healthy core in multimedia publishing. 

    The Egmont Publishing Graduate journey
    Our Graduate Program is a two-year program where you will be working on different projects within different fast-moving companies that all are characterized with an entrepreneurial culture. This means that you will be working from different locations during the four rotations in your graduate program, e.g. with Outnorth in Växjö or Nicehair in Esbjerg but your base will always be in Copenhagen on Østerbro with Egmont Publishing. It does not matter where you live as long as you are willing to commit to two years with us in Copenhagen. We imagine a constellation where you will be working 3-4 days a week on location with one of our portfolio companies and 1-2 days in Copenhagen. Each project will typically be running 12-14 weeks. Expenses in relation to travel will be held by us.

    The Graduate Program has a steep learning curve and you will dive head first into the (perhaps cold) water. Not one day will be the same and you will be given hands-on responsibility and the possibility to impact our businesses right from the beginning of the program.

    You will begin the graduate program in September 2019 with an intro based in Copenhagen and from then on, your rotations will begin with your first project. The projects will vary in topic between e.g. supply chain and logistics, procurement, digital marketing and branding, and finance. Between your rotations and projects, we will hold base camps in Copenhagen with the purpose of training and development. This could be e.g. different training programs within different areas as finance, project management, data analysis or participation in different network groups within Egmont. You will also be introduced to our other two business areas, publishing and marketing services. By the end of the graduate program there will be a possibility for a permanent job offer.

    Our expectations to you
    Some of the greatest expectations we have for you as our upcoming Graduate is for you to be curious and interested in the field of e-commerce and the areas within this new business. We expect you to bring a fresh perspective and challenge us on e.g. methods and ideas. You have a can-do attitude and assume a pragmatic approach to problem solving but you also like to go in deep with data, spending hours on analyzing before concluding. You are open minded, good at communicating and you enjoy working with people from different cultures.

    You will of course have to graduate your master’s degree before starting at September 1st, 2019. You are also fluent in English both written and verbal and your mother tongue is one of the Nordic languages. Last but not least you need to be able to be away from home 3-4 days each week.

    What you can expect from us in return
    In return you can expect a steep learning curve where you will gain international experience within the field of e-commerce. We will help you obtain and develop basic competencies within general business management for you to kick-start your career as an Egmont Publishing Graduate. You can expect to obtain competencies within the intersection of consultancy, entrepreneurship, project management and data analytics.

    As a Graduate at Egmont Publishing you will be given a buddy from the e-commerce team to guide you during each project, where you will also be working closely with a manager or business representative from the portfolio company. Additionally, you will be linked with your own mentor, a leader from the Egmont Publishing organisation, during the graduate program.

    To give you an idea about the program: https://www.youtube.com/watch?v=dECOBa5pMCY

    Curious entrepreneurs, pragmatic consultants, data analysts. Please apply.
    Send us your motivated application and CV as soon as possible and no later than March 3rd, 2019 by applying for the job here. We will review applications shortly after application deadline and the best qualified candidates will be invited for individual face-to-face interviews. Based on the first interview, selected candidates will be invited in for a second interview which will be based on ability tests and personality profiles.

    Bring future stories to life with us
    You will join an organization that is both well-established but also new and growing, which gives a feeling of security but also leaves room for development and risk-taking. Egmont Publishing is a part of Egmont – the leading media group in the Nordic region, though Egmont Publishing is a diverse and decentralized company with a strong united core. We prioritize a good balance between work and private life, and our work environment is informal and flexible yet professional and characterized by the desire to be the best in the market. Our culture is very much influenced by our values inclusiveness (“rummelighed”), ambitious and passion.

    If you have any questions, please contact: graduate@egmont.com.

    Working address: 
    Strødamvej 46
    Copenhagen Ø, DK, 2100
    Denmark

    Application deadline is 03/03/2019. Please use the button "Apply Now". We are not able to receive applications via e-mail.

    About Egmont Publishing 

    Egmont Publishing publishes more than 700 magazines in 30 countries. Besides the core business, Egmont Publishing is building up new growth areas within both marketing services and e-commerce. Egmont Publishing is a part of Egmont - a leading media group in the Nordic region. Egmont is responsible for Nordisk Film and TV 2 in Norway as well as a commercial foundation which generated revenue amounting to EUR 1.5 billion in 2017. We donate EUR 13 million a year to help improve the lives of children and young people.

    We bring stories to life.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Du bliver specialist i Forsvarets fly

    Kampfly, transportfly og helikoptere. Det er den maskinpark, du som flymekanikerlærling kommer til at arbejde med.

    Du bliver en del af en professionel gruppe specialister, der har fat i flyene, fra klarmelding inden piloten skal af sted, til fejlsøgning, udskiftning, reparation, justering og funktionsafprøvning af flystel, flymotorer og mekaniske systemer.

    Som uddannet flymekaniker kan du blive en del af flybesætning, som opererer med flyene dagligt, eller du kan have et normalt 8-16 job, hvor du vedligeholder flyene på jorden.

    UDDANNELSESFORLØB

    Du starter direkte på flymekanikeruddannelsen, der foregår på Air Force Training Centre, Flyvestation Karup, hvor du bliver undervist i teori. Du får fag som matematik, fysik, aerodynamik, helikopterlære, fly-elsystemer, analogteknik, LF-elektronik, instrumentsystemer, materialelære, turbinemotorlære og værkstedsteknik.

    Du kommer også på praktikophold ved de flyoperative wings i Skrydstrup (kampfly), Karup (helikopter) og Ålborg (transportfly), og du kommer på internationale operationer og øvelser. Øvelser varer typisk 1-4 uger. Uddannelsen er godkendt af Trafikstyrelsen som Flyteknisk grunduddannelse.

    Hvis du ikke allerede har en basisuddannelse, så sørger vi for at du får den.

    Udsendelse

    Som færdiguddannet flymekaniker vil du som en naturlig del af din karriere blive udsendt til internationale operationer. Du vil typisk blive udsendt hvert 3. år, hvor dine uddannelsesmæssige kompetencer og erfaring for alvor kommer til sin ret.

    SÅDAN SØGER DU

    1. Kig på adgangskravene

    Adgangskrav

    • Du har en basisuddannelse i Forsvaret ved uddannelsesstart. Hvis du ikke allerede har en basisuddannelse, sørger vi for at du får den.
    • Har bestået folkeskolens afgangsprøve med minimum karakteren 02 (6) i fagene dansk, matematik, fysik og engelsk.
    • Synsstyrke mindst 6/12 binokulært med egen korrektion (briller eller kontaktlinser). Ved blindhed (mindre end 6/180) på ét øje, da mindst 6/9 på seende øje med korrektion.
    • Farvesyn ?Danske standardfarver? (DS 134:160, farver og kendingsbogstaver til anvendelse på tegninger og røranlæg).
    • Kan sikkerhedsgodkendes.

    2. Send ansøgning
    Hvis du lever op til adgangskravene så send os en ansøgning.

    Download ansøgningsskema 

    3. Mød op til optagelsesprøven
    Vi indkalder dig til selektioner, der foregår i Jonstrup ved Forsvarets Rekruttering.

    Optagelsesprøve

    • Skriftlige prøver
    • Styrketest (Coretest, niveau 2) læs mere om styrke- og løbetest
    • Løbetest minimum 2.400 meter på 12 minutter eller yo-yo udholdenhedstest
    • Interview med psykolog
    • Helbredsundersøgelse

    Optagelsesprøven gennemføres ved Forsvarets Rekruttering og er fordelt på 2 uger - uge 37 og uge 41. Kost og logi betales af Forsvaret.

    4. Læs svar på din ansøgning
    Når alle ansøgere til uddannelsen er blevet afprøvet sender vi et svar på din ansøgning til din e-boks.

    Har vi fanget din interesse? 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Helt almindelige elevuddannelser i helt ualmindelige omgivelser

    I Forsvaret udbyder vi faglige uddannelser både som praktikpladser og som lærlingeuddannelser, der inkluderer en militæruddannelse. Har du det rette grundforløb eller grunduddannelse kan du søge de forskellige elevstillinger i Forsvaret.

    Du kan søge en elevplads i Forsvaret fuldstændig som i andre private og offentlige virksomheder. Vi er dog anderledes end andre arbejdspladser i Danmark, fordi vi er en militær organisation med jægerfly, fregatter, kampvogne og soldater. Ud af Forsvarets 18.800 medarbejdere, bærer 4.300 ikke uniform.

    Vi er en af Danmarks største og mest komplekse offentlige institution med ansatte inden for alle faggrupper - og mange af dem har hverken rang eller nummer.

    Faglig og personlig udvikling

    Du kan som ansat i Forsvaret forvente faglig og personlig udvikling, og vi vægter vores medarbejderes trivsel højt. Forsvaret er en arbejdsplads, hvor professionalisme og engagement trives inden for rammerne af et afslappet arbejdsmiljø.

    Vi har ansatte indenfor næsten alle faggrupper. I Forsvaret finder du fx mekanikere, elektrikere, ledere, journalister, kontorpersonale, ingeniører, læger og it-folk.

    Har vi fanget din interesse? 

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser