Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

     
    Del dine meninger - alle gør det! - Bliv medlem af YouGov og sæt en stopper for fake news!
     
    Kunne du tænke dig at sætte en stopper for fake news?
    Bliv medlem af YouGov i dag og del din mening!
     
    Mere end 6 mio. mennesker gør det, så hvorfor ikke dig? Bliv medlem i dag!
     
    Ved at deltage kan du være med til at sætte en stopper for fake news.
    Del dine meninger med YouGov og verden i dag!
     
    Tilmeld dig her!
     
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jan

    Vil du dele håndmadder ud? Bliv delikatesseelev i SuperBrugsen Skjern

    Opstart omkring sommer. Hvis du kan starte før er det også en mulighed.

    Lær at lave god, hjemmelavet mad. Få et stærkt fællesskab i et sjovt og støttende team.
    Bliv delikatesseelev i SuperBrugsen Skjern. Vi fokuserer på de gode rå varer den gode kundeservice, og vi glæder os til at byde dig velkommen i et super sammenhold.

    Du lærer af de bedste
    I SuperBrugsen møder vores kunder dygtige fagfolk. Det gør du også - og de hjælper dig, så du lærer håndværket fra bunden. Samtidig lærer du hurtigt de lokale kunder at kende og kan forkæle dem med de sprødeste svær, gode måltider og delikatesser.

    • Du får en elevtid med spændende udfordringer, hvor du møder kunderne ved disken.
    • Du lærer at købe ind, anrette og tilberede alt fra frikadeller og smørrebrød til tapas og lasagne.

    En fed elevtid
    Du får en fed, målrettet elevtid, hvor du også kommer på kursus med en masse andre elever og der er en masse fælles aktiviteter, der giver dig venskaber for livet.
    Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på kvalitet, madglæde og sammenhold.

    Du bestemmer selv din fremtid hos os
    Når du er udlært, kan du få arbejde alle steder, men vi vil allerhelst have, at du bliver hos os i en af vores butikker.
    Hvor lang tid din elevperiode tager, kommer an på din baggrund og dine ambitioner. Det kan du læse mere om her.

    Hvad skal jeg kunne?

    • Du har helt sikkert lyst til at lære et håndværk og blive dygtig til det.
    • Du synes, det er spændende at være i butikken og lære at tale med kunder.
    • Vi foretrækker, at du har gennemført grundforløbet ’Gourmetslagter’ eller ’Detailslagter’, men som minimum skal du have gennemført 9. klasse.

    Skal vi lave mad sammen?
    Så kig forbi, og tag en snak med slagtermester Michael eller delileder Lene, eller ring på 97350800. Du kan også sende din ansøgning via ”Søg job” senest den 09. februar 2020.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jan

    Butikselev - Skjern

    6900, Skjern


    Som elev i Lidl bliver du en del af et vinderteam med branchens bedste kolleger. Vi tilbyder dig en 2-årig elevuddannelse, der kombinerer praktik med teori. I løbet af din elevuddannelse skal du på 8 skoleophold á en uges varighed sammen med dine elevkolleger.

    Du vil tilbringe hverdagen i en af vores Lidl-butikker, hvor du indgår som en del af den daglige butiksdrift. Du kommer til at lærer alt om butiksdrift; lige fra varebestilling, planlægning, og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder. Din arbejdsuge er på 37 timer og vagterne kommer til at ligge mellem kl. 06.00-22.30. Desuden skal du være opmærksom på, at du skal arbejde hver anden weekend.

    #sammenholdervinderhold
    Som noget helt unikt får du som elev i Lidl mulighed for en måneds ophold i en af vores butikker i udlandet. Under udlandsopholdet arbejder du sammen med de øvrige anden-års elever i en lokal Lidl-butik på lige fod med de øvrige medarbejdere i butikken. Du bor sammen med dine elevkolleger, og du får selvfølgelig fuld løn, diæter, rejse og logi betalt. De seneste år har vores elever været i Irland.

    På uddannelsens andet år og som afslutning på din uddannelse, skal du sammen med de øvrige anden-års elever selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge. I løbet af ugen har du sammen med dine elevkolleger ansvaret for alt lige fra vagtplanlægning til analyse af nøgletal.

    Styringen af egen butik kombineret med skoleopholdene og udlandsopholdet skaber for alvor et sammenhold, hvor alle elever tager ansvar og gør hinanden bedre og vi lover, at du i løbet af din uddannelse udvikler dig både fagligt og personligt.

    Stræb efter mere – forvent mere
    Har du ambitionerne og viljen? Så tilbyder Lidl dig et stærkt fundament at videreudvikle din Lidl-karriere på. Hvis du drømmer om at arbejde dig opad, så ligger planen klar. Vi giver vores elever en enestående mulighed, og til gengæld forventer vi, at vores elever yder deres absolut bedste. Vi vil kun have de bedste elever, som er ambitiøse, dynamiske, resultatorienterede og som trives med et stort ansvar. Derfor giver vi også vores elever et ekstraordinært Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn.

    Ansøgning
    Lyder det som noget for dig? Så skynd dig at send din ansøgning nu. Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Tiltrædelse: August 2020

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • 2-årig elevuddannelse
    • 8-ugers skoleophold fordelt på de to år sammen med dine elevkolleger
    • Mulighed for faglig og personlig udvikling via et udlandsophold á en måneds varighed
    • Selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge sammen med de øvrige anden-års elever
    • Hverdagene tilbringer du i en af vores Lidl-butikker, hvor du vil indgå som en del af den daglige butiksdrift
    • Du kommer til at lære alt om butiksdrift; lige fra varebestilling, planlægning og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder
    • En arbejdsuge på 37 timer hvor vagterne ligge i tidsrummet kl. 06.00-22.30 samt hver anden weekend


    Om dig

    Om dig
    • Du er ambitiøs, dynamisk og resultatorienteret
    • Du har drive, holdånd og godt humør
    • Du drømmer om at tage ansvar, skabe resultater og blive en del af et vinderteam
    • Du arbejder selvstændigt og hurtigt
    • Du trives i en virksomhed med tempo, hvor arbejdsdagene sjældent er ens
    • Du har gennemført/er i gang med en EUD/EUX, HHX, HF, HTX, STX eller lignende
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt
    • En uddannelse i en international virksomhed med gode karrieremuligheder inden for detailhandel
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en tone, der er frisk og ligefrem
    • Et rigtig godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn  
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Ansøgning
    Lyder det som noget for dig? Så skynd dig at send din ansøgning nu. Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Tiltrædelse: August 2020

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Jan

    Bliv delikatesseelev i SuperBrugsen Ølgod

    Lær at lave god, hjemmelavet mad. Få et stærkt fællesskab i et sjovt og støttende team.
    Bliv delikatesseelev i SuperBrugsen Ølgod. Vi fokuserer på altid at levere en høj kvalitet og en god service, og vi glæder os til at byde dig velkommen i et super sammenhold.

    Du lærer af de bedste
    I SuperBrugsen møder vores kunder dygtige fagfolk. Det gør du også - og de hjælper dig, så du lærer håndværket fra bunden. Samtidig lærer du hurtigt de lokale kunder at kende og kan forkæle dem med de sprødeste svær, gode måltider og delikatesser.

    • Du får en elevtid med spændende udfordringer, hvor du møder kunderne ved disken.
    • Du lærer at købe ind, anrette og tilberede alt fra frikadeller og smørrebrød til tapas og lasagne.

    En fed elevtid
    Du får en fed, målrettet elevtid, hvor du også kommer på kursus med en masse andre elever og der er en masse fælles aktiviteter, der giver dig venskaber for livet.
    Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på kvalitet, madglæde og sammenhold.

    Du bestemmer selv din fremtid hos os
    Når du er udlært, kan du få arbejde alle steder, men vi vil allerhelst have, at du bliver hos os i en af vores butikker.
    Hvor lang tid din elevperiode tager, kommer an på din baggrund og dine ambitioner. Det kan du læse mere om her.

    Hvad skal jeg kunne?

    • Du har helt sikkert lyst til at lære et håndværk og blive dygtig til det.
    • Du synes, det er spændende at være i butikken og lære at tale med kunder.
    • Vi foretrækker, at du har gennemført grundforløbet ’Gourmetslagter’ eller ’Detailslagter’, men som minimum skal du have gennemført 9. klasse.

    Skal vi lave mad sammen?
    Så kig forbi, og tag en snak med delikatesse leder, Karn Kolle, eller ring på 75244700 tast 2. Du kan også sende din ansøgning via ”Søg job” senest den 07. februar 2020.

    Vi holder løbende samtaler.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    ARE YOU LOOKING TO KICK START YOUR CAREER IN A COMPANY THAT BELIEVES IN INNOVATION AND SUSTAINABILITY? JOIN OUR GLOBAL GRADUATE PROGRAMME AND START UP ON A JOURNEY OF DEVELOPING YOURSELF PROFESSIONALLY AND PERSONALLY!

    TAILOR YOUR DEVELOPMENT JOURNEY

    As a Grundfos Graduate, you will be on fast track development. You will do this by exploring various parts of the Grundfos organisation, in different departments and at international locations. You will drive your 2-year development journey and receive world-class support in many forms such as having a mentor, a buddy and through structured planning, review and follow-up on personal and professional development. You will be challenged to expand your understanding, your global mindset and your network. Our global programme is designed to meet your ambitions and transform your curiosity into action. When you join Grundfos, you become part of our brand and our shared commitment to making a difference in the world.

    THE JOURNEY

    Through the 2-year journey in Grundfos, we will constantly focus to unfold your talents and personal development. You will be part of a global organisation where you can start in different functions based on your previous education and your aspiration. You will join projects with strong-driven teams with impactful experiences. You will go through 4 rotations, each with 6 months period, where the third rotation will be abroad. The first rotation will be linked to your education, and that could be within Engineering and Digitalisation area, Supply Chain and Operations, Finance, Business, Sales, HR or Service. Thereafter, you will have opportunities to engage with different functions in Grundfos for your next three rotations, to enlarge your business understanding. In Grundfos, a truly global organisation, we fully support your development and provide a successful navigation in the organisation. You will gain not only experiences, but also functional skills, and network through exposure.

    WHAT YOU NEED TO APPLY

    • Master’s degree You have graduated or about to graduate from your master’s degree with relevant discipline, include (but are not limited to) Business, Engineering, Supply Chain, Operations, Data or Computer Science, Mathematics, Finance, HR or similar.
    • Competencies
      • You are passionate, curious, a strong collaborator, eager to develop and interested to work across disciplines.
      • You have the ability to create a strong impact with excellent communication and interpersonal skills.
      • You have a strong analytical competency with digital and customer-centric mindset and flair for technology and digitalisation.
      • You must be a strong communicator with excellent English language skill (Danish is not required).
    • International outlook and mindset
      • You have international experience outside of your home country, such as study or project abroad, volunteer work or longer travels.

    YOU MUST ATTACH YOUR CV, COVER LETTER, AND ACADEMIC RECORDS IN ENGLISH BEFORE SUBMITTING YOUR APPLICATION.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    8. Mar

    Do you want to gain in-depth knowledge of Brand & Product? Want to continue learning, and develop personally and professionally? How about building an international network? And experiencing the ECCO world across multiple locations globally?
     
    ECCO is looking for an ambitious international NextGen (trainee) for a career track in our Kids business unit, for a unique opportunity to kickstart their career in our global company. As a NextGen on this commercial track you will learn about and be a part of the development of the shoe collection, gain commercial insight and work on developing sales to meet our ambitious global growth plans for this product segment. As an ECCO NextGen you will be given the opportunity to prove your natural leadership skills both during and beyond the programme.
     
    JOB PROFILE:
    • Product management (concept creation, design briefings, range building, collection launches)
    • Merchandise management (range analyses, range planning)
    • Integrate Big Data into collection development
    • Research and Development (prototyping, construction, testing, costing)
    • Production (shoe production and tannery)
    • Sales in HQ (sales strategy, sales controlling)
    • Regional Kids sales (operations in the markets, execution of strategy in markets, training, selling, POS support)
    • Marketing (strategy, concept creation, go to market concepts, sell out material development, visual merchandising)
    • Finance (controlling, reporting)
    • Project Management
    QUALIFICATIONS AND WORK EXPERIENCE:
     
    If you are our future ECCO NextGen, you
    • Have a minimum high school education up to Master degree level
    • Must have retail or wholesale experience and a genuine passion for providing great customer service
    • Are ambitious and hard-working, with a mature business approach
    • Are quality oriented and results driven with good problem solving skills
    • Thrive on challenges. You enjoy having many things to do at the same time and working in a regularly changing environment in an autonomous role
    • Have a natural flair for creative solutions – great ideas and innovation come naturally to you and you’re not afraid of putting forward your suggestions
    • Are proactive and feel comfortable with a wide range of challenges and demonstrate responsibility
    • Are a team player, with passion for retail and fashion, and a real passion for kids products
    • Possess a global mindset and are willing to not only travel during the programme, but be open to be based abroad in the mid to long term
    • Have excellent command of oral and written English. Knowledge of other languages is a distinct advantage
    WE OFFER:
     
    Come walk the world with us!On the 2 or 3 year NextGen Programme you will experience a professional playground of global job rotations, becoming leather and shoe makers, gaining exposure to our retail organisation, learning from inspirational colleagues and a mix of on-the-job and structured learning. Under the guidance of key leaders, we will offer ongoing support to aid your career development and advance your skills, as you grow into ECCO’s next generation of leaders and specialists.Whether you work with Finance, Sales, Product, Digital or IT, we are all one family with at least two things in common - passion for what we do and a drive to achieve the very best. This passion and drive is what characterises ECCO and what makes us a successful global company. At ECCO, we invest in our people. We provide our employees with ongoing opportunities for professional training and development, constant challenges and internal mobility in a global network. With over 20,000 employees from over 60 nationalities, we offer this unique opportunity to become an ECCO NextGen and be fully immersed in our genuine multinational business that encompasses a rich mix of cultures, languages and backgrounds.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    8. Mar

     
    Do you want to gain in-depth knowledge of Category Management? Want to continue learning, and develop personally and professionally? How about building an international network? And experiencing the ECCO world across multiple locations globally?
    ECCO is looking for an ambitious international NextGen (trainee) for a career track in our Category Management teams (Mens or Women’s division), a unique opportunity to kickstart their career in our global company. As a NextGen on this career track you will work in close collaboration with designers, R&D, production and Global Sales units, to develop and maintain a strong commercial collection. You will be a part of the development of the shoe collection, gain commercial insights and work on developing sales to meet our ambitious global growth plans for different product segments.
    JOB PROFILE:
    • Be an integral part of the team involved in concept creation through to production and launch
    • Range selection including range building, planning and analysis
    • Support the collection development process in terms of segments, price set up, delivery windows, collection size, silhouettes and ongoing vs new segments
    • Involvement in HQ sales strategy and controlling, as well as Regional Sales operations
    • Work closely with Marketing (strategy, concept creation, go to market concepts, sell out material development, visual merchandising)
    • Involvement in financial aspects relating to the range/collection (controlling, reporting, price management)
    • Key international stakeholder management
    QUALIFICATIONS AND WORK EXPERIENCE:
    If you are our future ECCO NextGen, you
    • Have a minimum high school education up to Masters degree. A commercial/sales background is preferred
    • Must have relevant retail or wholesale experience, and a passion for retail and fashion
    • Can work independently, but also enjoy working in groups and leading the way if necessary. A desire to move into a leadership position beyond the programme is essential
    • Are a proven networker and relationship builder
    • Are quality oriented and results driven with proven problem solving skills
    • Thrive on challenges. You enjoy having many things to do at the same time and working in a regularly changing environment in an autonomous role
    • Possess a global mindset and are willing to not only travel during the programme, but be open to be based abroad in the mid to long term
    • Have excellent command of oral and written English. Knowledge of other languages is a distinct advantage. We are especially interested in Japanese, Korean and Chinese
    WE OFFER:
    Come walk the world with us!On the 2 or 3 year NextGen Programme you will experience a professional playground of global job rotations, becoming leather and shoe makers, gaining exposure to our retail organisation, learning from inspirational colleagues and a mix of on-the-job and structured learning. Under the guidance of key leaders, we will offer ongoing support to aid your career development and advance your skills, as you grow into ECCO’s next generation of leaders and specialists.Whether you work with Finance, Sales, Product, Digital or IT, we are all one family with at least two things in common - passion for what we do and a drive to achieve the very best. This passion and drive is what characterises ECCO and what makes us a successful global company. At ECCO, we invest in our people. We provide our employees with ongoing opportunities for professional training and development, constant challenges and internal mobility in a global network. With over 20,000 employees from over 60 nationalities, we offer this unique opportunity to become an ECCO NextGen and be fully immersed in our genuine multinational business that encompasses a rich mix of cultures, languages and backgrounds.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Du må gerne skrive til os

    Fandt du ingen ledige job der passer til dine kvalifikationer og ønsker? Så er du meget velkommen til at sende en uopfordret ansøgning til os.

    Vi gemmer din ansøgning

    I emnefeltet i din e-mail beder vi dig skrive det arbejdsområde, du søger indenfor. Vi gennemgår løbende ansøgningerne og kontakter dig, hvis der inden for 4 måneder kommer en stilling, som passer til dine kvalifikationer.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    De bedste hilsener

    Løgismose Meyers HR

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.