Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 975

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Er du detailhandlens mest kundeorienterede sælger?

    Du skal være med til at fortsætte den positive udvikling og derved bidrage til at sikre BAUHAUS' gode position i markedet. BAUHAUS er den absolut bedste byggemarkedskæde i branchen, og vi vil i de kommende år fortsætte ekspansionen. 

    Kan du give vores kunder branchens bedste service? 
    I BAUHAUS har vi altid kunden i fokus, derfor bliver din primære opgave, som sælger hos os, at vejlede og servicere vores kunder. Du skal kunne lide at møde mange mennesker, der alle har en forventning om, at blive betjent hurtigt, effektivt og venligt samt nyde at give kunderne en service, der frembringer både smil og tak.

    Derudover får du ansvaret for en eller flere varegrupper i varehuset samt varepræsentationen og kampagneopfølgningen af samme.  

    Din holdning har stor betydning for vores succes!

    Derfor er det vigtigt, at du som person er:

    • Kundeorienteret og smilende
    • Fokuseret på både, at have et pænt varehus samt en høj kundeservice
    • Detaljeorienteret og udadvendt
    • Fagligt dygtig inden for det område du søger.

    Din baggrund er ikke så afgørende..
    Men det er vigtigt, at du har erfaring med at servicere kunder, gerne fra detailhandlen samt at du er fagligt dygtig inden for det område, du søger. Om din faglighed stammer fra, at du er en rigtig dygtig ”gør-det-selv-person”, der fx har bygget dit eget hus, eller om du har en faglig uddannelse enten fra detail- eller håndværkerbranchen er ikke så vigtigt, når blot du er faglig kompetent og serviceminded.

    Uanset hvilket job du vælger hos os, kan vi love dig, at det bliver udfordrende, krævende og foranderligt, da kæden er under konstant udvikling.
    Derudover er det en styrke hos os, at vi har faguddannet personale i alle vores specialafdelinger, hvilket betyder, at vi kan give kunderne kvalificeret vejledning.

    Der vil løbende afholdes samtaler, der er 2 ledige deltids stillinger.

    Vi glæder os allerede nu til at byde dig velkommen til en spændende fremtid i en dynamisk og moderne virksomhed!

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Souschef Ringkøbing

    6950, Ringkøbing


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.
     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distriktschef Kenn Duus på telefon 4212 0513, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distriktschef Kenn Duus på telefon 4212 0513, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Teknisk karriere hos Mærsk

    1098, København K

    Maersk Group oil and gas jobs explained

    Energy is a complex business. The path from suspecting there may be energy reserves beneath the ground in a particular location, to actually being in a position to provide energy to consumers in the state it needs to be, is extremely long, and has many challenging, often risk-laden steps.
    Maersk Group is involved in many of the steps on this path. From Exploration and Production, through drilling and extensive oil and gas services, there are many different types of people required to keep our essential production and distribution chain working as it should.
    Whether you have an entry-level job as a ‘roughneck’ on a rig, are the captain of a 400m oil tanker, or the CEO of a business unit, you need exceptional drive, dedication and a high level of skill, in order to be a member of the Maersk oil and gas teams. Everyone who works within Maersk has an important part to play and must come to work every day ready to play it to the full.

     

    Oil and gas jobs – where do you fit in?

    Almost everyone’s career in oil and gas is unique.
    Though work in Maersk is most frequently team-oriented, and we expect all our employees to have a good grasp of the bigger picture, there is a technical/commercial divide in oil and gas roles.
    There are certain roles that you can come to with any background degree, whilst other roles are the exclusive reserve of individuals with specific scientific qualifications.
    Applicants for all types of role must be able to provide evidence of strong drive, confidence and motivation. Goal-orientation, hard work and outstanding performance should be the main lines in your CV story. On top of this, we aspire to employ highly-principled individuals, who are honest and respectful; people who work and live with integrity and innate ethical standards which echo Maersk Group values.

     

    Technical careers in oil and gas at Maersk

    There are many opportunities for technical careers within Maersk oil and gas. There is work offshore on rigs, on ships, on FPSO’s; and onshore at terrestrial wells, at headquarters in Copenhagen and at Maersk Group research and development hubs all over the world.
    The backgrounds of our oil and gas technical employees vary, but our specialists are frequently qualified engineers (mechanical, chemical, civil or other) or scientists such as geologists or geochemists. Other scientific disciplines, such as physics and chemistry are also well represented throughout. Consult individual job specifications for specific requirements.

    Technical careers with Maersk oil and gas often start with one of the following degree disciplines:

    Chemical Engineering, Civil Engineering, Earth Sciences, Electrical Engineering, Geology, Geophysics, Geochemistry, Mechanical Engineering, Mining Engineering, Petroleum Engineering, Physics, Safety and Environmental Engineering, Mathematics, Materials Engineering

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Penge for alt du gør

    Eovendo er en gratis portal, hvor du får kontanter for at være aktiv medlem. Jo mere aktiv du er, jo mere kan du tjene.

    For godt til at være sandt?

    Nej, du får penge for at modtage rabatkuponer, se reklamefilm, sige din mening, tilmelde dig nyhedsbreve, besvare spørgeskemaer og meget mere. Uanset hvad du gør, er der penge at hente.

    Og der er masser af konkurrencer…

    Hver dag er der masser af konkurrencer fra vores samarbejdspartnere. Vi har også weekendkonkurrencer og masser af forskellige gratis skrabespil.

    Hvad kan jeg tjene penge på?

    • Gode tilbud
    • Konkurrencer
    • Nyhedsbreve
    • Reklamefilm
    • Skrabespil
    • Spørgeskemaer

    - og meget mere

    Job hos eovendo

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Aug

    Har du en problemløser og menneskekender gemt i maven? Så er det dig vi leder efter til stillingen som kundeservicemedarbejder hos Western Union gennem Transcom i Riga, Letland. Første opstart er allerede den 3. juli, så søg allerede i dag.

    Western Union er en ledende virksomhed inden for betalingsservices verden over. Transcom håndterer Western Unions kundeservice- og supportcenter, hvor du vil få et job med varierede opgaver:
    - Modtage kald og e-mails fra Western Unions kunder og agenter (butikker der tilbyder pengeoverførsler gennem Western Union). Disse kald kan være alt fra spørgsmål til valutakurser, overførsler etc. og kan dermed ske nye ting hver dag.
    - Yde IT-support til Western Unions agenter, der eksempelvis har problemer med systemer eller med penge de ikke har fået udbetalt. Dette kræver ikke de store IT-kundskaber, da man vil blive grundigt oplært.

    Stillingen som kundeservicemedarbejder for Western Union er en fleksibel fuldtidsstilling. Der er både mulighed for lange og få vagter om ugen eller kortere og flere vagter om ugen samt en mellemting. Der er altså rig mulighed for at opleve både Riga og hele Letland samt tjene ekstra penge. Ligeledes giver dette job mulighed for at få en verdensomspændende virksomhed på CV’et, samt mulighed for både personlig og faglig udvikling.

    Afdelingen:
    Western Union-afdelingen er præget af ansatte af forskellige nationaliteter fra hele Skandinavien. Det er en afdeling med højt til loftet og et godt fagligt og socialt miljø. Du vil blive en del af et team på 10-15 ansatte med en teamleder tilknyttet. Teamet afholder en gang om måneden teammøde indeholdende både faglige og sociale elementer. Cirka en gang om ugen har hver medarbejder et personligt møde med teamlederen, hvor man kan vende udvikling og eventuelle problemstillinger i arbejdet.

    Om Riga:
    Riga er hovedstaden i Letland, som er en farverig storby med lækre strande. Her får du muligheden for at opleve ny kultur og få nye venner på tværs af landegrænser. Dine nye kollegaer fortæller, at Riga i den grad har overrasket dem positivt. Det er en hyggelig og meget billig storby at leve i, og indbyggerne er meget åbne og venlige. Ligeledes ligger både Estland og Litauen kun en bustur på cirka tre timer væk.

    Denne video giver et godt indblik i, hvordan det er at bo i Riga og arbejde for Transcom: https://www.youtube.com/watch?v=4TOoXBpvUmc

    Ved opstart:
    Det er vigtigt for Transcom, at du får den bedste start i dit nye job. Derfor vil Transcom gøre det så nemt som muligt, ved at give dig:
    - Betalt flyrejse til Riga
    - Afhentning ved ankomsten i lufthavnen
    - Indlogering i en delebolig med kollegaer den første måned
    - Hjælp til at finde ny bolig efter den første måned
    - Fire ugers oplæring i dine arbejdsopgaver indeholdende tre ugers træning og en uge med opgaverne sammen med en kollega
    - Medarbejderfordele som gratis fitness, bonusordning etc.

    Din profil

    Vi leder efter dig, der:
    - Der er god til at tale med mennesker og ønsker at være behjælpelig på den bedst mulige måde
    - Har lyst til at få en oplevelse uden for Danmarks grænser
    - Vil være en del af et socialt team, der giver kunderne god service
    - Kan arbejde hos Transcom i minimum 6 måneder - og gerne længere
    - Er frisk på nye udfordringer – enten alene eller sammen med din ven eller kæreste
    - Kan lide at arbejde med kundeservice

    Praktisk information:
    Der er opstart på følgende datoer henover sommeren:
    - 3. juli
    - 31. juli
    - 28. august

    Vi glæder os derfor til at modtage din korte ansøgning og CV allerede i dag! Notér gerne din ønskede opstartsdato i din ansøgning. Hvis I er flere, der gerne vil ansættes sammen, bedes i notere dette i ansøgningen. Vi gør opmærksom på at man i rekrutteringsprocessen skal kunne fremvise straffeattest.

    Hvis du har et SKYPE ID, anbefaler vi at du skriver dette på i din ansøgning, så Transcom har mulighed for at tage kontakt via SKYPE.

    Vi ser frem til at høre fra dig!

    Prisbelønnede StudentConsulting er en rekrutterings- og bemandingsvirksomhed med fokus på unge mennesker i starten af deres karriere. Takket være vores omfattende netværk og mangeårige erfaring er vi i stand til at tilbyde interessante og udfordrende stillinger indenfor områder såsom it, teknik, økonomi, administration, HR, markedsføring, kundeservice, salg, industri, produktion, logistik og transport. Find din fremtid på www.studentconsulting.dk allerede i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    • Er du mellem 18 og 26 år?
    • Drømmer du om at rejse ud i verden og lære en fremmed kultur at kende på en anderledes måde - med formål og sikkerhedsnet?
    • Kan du se fordelen ved at udvikle interkulturelle kompetencer, lære spansk og bygge internationale venskaber?

    SÅ er YFUs projekter i Paraguay måske noget for dig!

    Formål – at skabe bedre vilkår for udsatte familier

    Som frivillig på børnehjemmet ”Casa Cuna” hjælper du med at give udsatte børn, fra familier med lav indkomst, positive hverdagsoplevelser. Kodeordene er omsorg, leg og læring. Så hvis du har interesser inden for fx sundhed, pædagogik, undervisning, psykologi eller kunst, er projektet et godt sted at bidrage.

    I projektet ”Habitat for Humanity” handler det om at bygge boliger til familier, der ikke har råd til et sikkert sted at bo. Det kræver ikke særlige kompetencer, men du skal selvfølgelig kunne lide at ”hamre og save”.

    Generelle krav

    • Du skal have lyst til at lave socialt arbejde, være engageret og ansvarlig over for projektet.
    • Have respekt for kulturen, den lokale befolkning og dens livsvilkår.
    • Gode engelskkundskaber – og det er naturligvis en fordel, men ikke et krav, at kende lidt til spansk.

    YFU sikkerhedsnet

    Opholdet i Paraguay starter med tre ugers spansk-kursus, og der vil være et YFU arrangementer med andre YFU frivillige fra hele verden både i starten og slutningen af opholdet, som foregår på engelsk. Under opholdet bor du hos en lokal værtsfamilie, og lærer på den måde kulturen at kende indefra. Skulle du få brug for støtte undervejs, står YFU Paraguay til rådighed.

    Youth For Understanding Danmark er en selvejende, non-profit forening, der er baseret på frivilligt arbejde og er uafhængig af politiske, religiøse og økonomiske interesser. Vi ønsker at fremme mellemfolkelig forståelse baseret på gensidig respekt og værdsættelse af kulturelle forskelle på lokalt, nationalt og globalt plan.

    Varighed og pris

    • 2 måneder: $2150
    • 3 måneder: $2300
    • 6 måneder: $2800
    • 12 måneder: $3300

    Paraguay

    Paraguay er et lille land med rig kultur og historie og en storslået natur i hjertet af Sydamerika.

    Du vil opleve, at der ikke kun tales spansk, idet 90 % af befolkning også taler de indfødtes sprog, guarani. Både det oprindelige sprog guarani og spansk er begge anerkendt som officielle nationale sprog, og Paraguay er det eneste land i Sydamerika, hvor størstedelen af befolkningen taler de indfødtes sprog.

    Befolkningen er kendt for sin store venlighed og gæstfrihed. Et vigtigt ritual i sociale sammenhænge er at drikke ”mate”, en koffeinrig bitter te. Familien er meget vigtig og det er ikke ualmindeligt, at flere generationer bor under samme tag. Det sociale liv foregår ofte i den udvidede familie – der også er det primære sikkerhedsnet. Der er tradition for at samles til måltiderne og weekenderne er helliget tid med familien.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Som vikar hos os bliver du ansat af JKS og får løn, feriepenge mv. af os - men har varierende arbejdssteder hos vores kunder.

    Du har frihed til at vælge, hvor og hvornår du vil arbejde - og hvad du vil arbejde med. Mens du arbejder, udvider du automatisk dit netværk og opnår erfaring, der kan bringe dig videre i din karriere - f.eks. til en fast stilling i en af de mange spændende virksomheder, vi samarbejder med.

    Der er masser af fordele. Både for dig, der er nyuddannet og ønsker erfaring inden for dit fag - og dig, der har familie og måske har brug for mere fleksibel tid, for at få hverdagen til at hænge sammen. Et vikariat er også en god mulighed for at oparbejde erfaring indenfor dit fag og lære nye arbejdsmetoder at kende. Der kan være mange grunde til at vælge et arbejdsliv med frie rammer.

    Attraktive forhold

    Som vikar hos JKS får du overenskomstmæssig løn, pension, feriepenge, sygepenge m.v. Når du er kommet i arbejde, holder vi tæt kontakt med dig og sikrer på den måde, at både du og dit arbejdssted er tilfredse med samarbejdet.

    Vi holder dig up-to-date

    Selv om du er "udstationeret" i forhold til JKS, informerer vi dig løbende om, hvad der rører sig inden for dit område og vi vurderer i fællesskab, om der kan være kurser og uddannelser, der er relevante for dig.

    Sådan bliver du vikar

    JKS er altid interesserede i velkvalificerede medarbejdere. Du kan blive optaget i vores database via hjemmesiden eller ved at kontakte dit lokalkontor. Herefter inviteres du til et interview, hvor vi afstemmer forventninger og kompetencer. Inden det første vikariat begynder, vil vi typisk indhente referencer fra dine tidligere ansættelser.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Elev i Sportmaster

    Hele Danmark
    SPORTMASTER søger elever, der er klar til kamp
     
     
    SPORTMASTER søger elever til vores butikker i hele landet. Vil du have en uddannelse designet til dig, der har udholdenhed, styrke og elitementalitet i alt hvad du foretager dig? Har du gå-på-mod og fightervilje? – Så bliv elev i SPORTMASTER. 
     
    En elevuddannelse designet til sportsfolk 
    Som elev i SPORTMASTER får du en helt speciel 2-årig uddannelse i landets største sportskæde med 100 % fokus på salg og sport. Vi uddanner Danmarks bedste sælgere i et tempofyldt miljø præget af sport, og hvor ikke to dage er ens. Dine arbejdsopgaver spænder bredt fra personligt salg over varehåndtering til at gøre butikken kampklar, så den er præsentabel og oser af sport. 
     
    Med andre ord: Som elev hos SPORTMASTER får du mulighed for at gøre din passion for sport til din hverdag samtidig med at du udvikler dig både fagligt og personligt.  
     
    Er du en vinder? 
    Du har en uddannelse fra handelsskolen, og er vild med sport og mode. Som person har du gå-på-mod og er nysgerrig. Du stræber efter at være den bedste og har vilje til at vinde hver gang – også når du dyrker sport. Ikke mindst er du målrettet, udadvendt og elsker dialogen med andre mennesker. 
     
    Bliv en del af Danmarks største sportsnetværk 
    SPORTMASTER handler om sport, sammenhold, engagement og om at være de førende i den danske sportsbranche. Den overvejende del af din uddannelse foregår i en af vores ca. 100 butikker rundt i Danmark, hvor alle bidrager til et godt og unikt arbejdsmiljø.  
     
    Læs mere på www.sportmaster.dk/elev  
     
    Sådan kommer du videre 
    Du er velkommen til at kigge forbi i din lokale SPORTMASTER og høre mere. Stillingerne er til opstart henover sommeren. 
     
    Er du klar på, at tage udfordringen op mod salgstallene hver dag i sjove konkurrencer mod dine kollegaer i fighten om, at blive den bedste sælger, så send din ansøgning og CV ved at klikke på ”søg stilling” nedenfor og vælg området i landet. Inden du sender din ansøgning, kan du med fordel lave et video CV, hvor du fortæller os, hvorfor vi skal vælge dig.
     
    Vi ser frem til at få dig med på holdet. 
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Er du i gang med en uddannelse som virksomhedsøkonom og/eller ingeniør? Så har du chancen for at påbegynde en karriere ud over det sædvanlige. Et H&M Summer Internship kan for studerende med en forretningsmæssig indstilling blive platformen til en succesfuld karriere, der kan bringe dig vidt omkring og ud i verden! 

    Vi søger studerende, der forventer at afslutte deres studier inden for to år, og som ønsker at få et indblik i en af verdens største detailhandelsvirksomheder. Programmet gennemføres i en af vores globale afdelinger på hovedkontoret i Stockholm. Programmet løber hver sommer i juni-juli måned. Formålet med H&M Summer Internship er at finde fremtidige ledere, der gerne vil vokse inden for H&M.

    Ser du verden som din fremtidige arbejdsplads, og er du interesseret i at omsætte analyse til handling i takt med, at H&M ekspanderer?

    For nærmere oplysninger og information om ansøgningsperioden til H&M Summer Internship kan du klikke her.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser