Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    29. Feb

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Feb

     
    Del dine meninger - alle gør det! - Bliv medlem af YouGov og sæt en stopper for fake news!
     
    Kunne du tænke dig at sætte en stopper for fake news?
    Bliv medlem af YouGov i dag og del din mening!
     
    Mere end 6 mio. mennesker gør det, så hvorfor ikke dig? Bliv medlem i dag!
     
    Ved at deltage kan du være med til at sætte en stopper for fake news.
    Del dine meninger med YouGov og verden i dag!
     
    Tilmeld dig her!
     
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Feb

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Feb



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Feb

    Bliv (grill)festens midtpunkt som slagterelev i SuperBrugsen
    Få det sjovt med andre elever på din egen alder. Lær alt om at skære og tilberede kød. Og få penge for at være eksperten, der sørger for god mad til kunderne.

    Bliv slagterelev i SuperBrugsen Skjern. Vi fokuserer på det gode hånværk og den gode uddanelse, og vi glæder os til at byde dig velkommen i et super sammenhold. Selv når tingene går stærkt, er der stadig plads til at give highfives.

    Du bliver hurtigt ekspert
    I SuperBrugsen kommer de lokale hurtigt til at kende dig som eksperten. Og du kommer til at kende dem.
    Samtidig bliver du en del af et stærkt fællesskab i et team, hvor vi lærer dig et håndværk fra bunden.

    • Du lærer at lave lækre grillretter, slowfood og stegeretter og at anrette dem i butikken.
    • Du lærer at hjælpe vores kunder, så de får en god madoplevelse.

    Få venner for livet og en fed elevtid
    Når du starter, får du en målrettet plan for din elevtid. Du kommer også på korte, fede skoleophold med en masse andre elever. Og der er en masse fælles aktiviteter. Det giver dig nye venner for livet.
    Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på kvalitet, madglæde og venskaber.

    Du bestemmer selv din fremtid hos os
    Når du er udlært, kan du få arbejde alle steder. Men vi vil allerhelst have, at du bliver hos os i en af vores butikker.

    Hvad skal jeg kunne?

    • Du har helt sikkert lyst til at lære alt om slagterfaget og blive dygtig til det.
    • Du kan lide at tale med mennesker, så du har mod på at tale med kunder i butikken.
    • Vi foretrækker, at du har gennemført grundforløbet ’Gourmetslagter’ eller ’Detailslagter’, men som minimum skal du have gennemført 9. klasse.
    • Hvor lang tid din elevperiode tager, kommer an på din baggrund og dine ambitioner. Det kan du læse mere om her.

    Vil du være kongen af kød?
    Så kig forbi og tag en snak med slagtermester, Michael Dalgaard 97350800. Du kan sende din ansøgning via ”Søg job” senest den 13.03.2020.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Feb

    Ønsker du at starte din salgskarriere i en international virksomhed i vækst? Er du engageret, serviceminded og kan du lide at møde mange forskellige mennesker hver dag? Så er det måske dig, vi leder efter som ny salgselev i branchens bedste byggemarkedskæde.

    BAUHAUS er i fortsat vækst, og lige nu søger vi nye talenter, der har lysten og evnerne til at fortsætte udviklingen sammen med os. Vi brænder for at hjælpe vores kunder, og den passion vil vi gerne dele med dig. Vi sørger for, at du får en grundig oplæring, spændende opgaver og en sjov hverdag – samtidig med at vi uddanner dig til en fremtid med et væld af muligheder.

    Gør karriere i BAUHAUS

    Under din uddannelse i BAUHAUS vil du møde masser af udfordringer samt muligheder for at lære alt om salg, kundeservice og godt købmandskab. Du vil komme til at arbejde med alle de områder, der er afgørende for at blive en dygtig sælger, eksempelvis kunde- og markedsanalyser, markedsføring, vareeksponering, salgsoptimering, salgets faser samt præsentationsteknik. Du vil få et indgående kendskab til vores brede varesortiment, og du vil dagligt have kontakt til mange forskellige mennesker, både private gør-det-selv-kunder og professionelle erhvervskunder.

    I BAUHAUS har vi fokus på dig, din motivation og karriere, og vi belønner engagement og gåpåmod. Har du derfor viljen og evnerne, er der mange veje at gå efter en elevuddannelse i BAUHAUS. Du kan f.eks. blive specialist inden for et bestemt fagområde, prøve kræfter i et af vores mange varehuse i Danmark eller Europa, eller du kan gå ledervejen.

    Som vores nye salgselev vil du:

    • Gennemgå et 2-årigt uddannelsesforløb, hvor du kommer omkring alle aspekter af salgets faser
    • Få en uddannelsesplan, der sikrer, at du i løbet af din elevtid får erfaring og ansvar i flere af vores afdelinger
    • Få stor aktivitet i hverdagen samt en varierende arbejdsdag med udfordringer
    • Blive en del af et team, hvor der er plads til grin og humor
    • Få kontakt til både private gør-det-selv-kunder og professionelle erhvervskunder
    • Blive en del af en arbejdsplads, hvor dine kreative initiativer værdsættes
    • Få selvstændigt ansvar og indflydelse på dine daglige arbejdsopgaver
    • Få gode karrieremuligheder efter din elevtid

    Lidt om dig

    Du har bestået det adgangsgivende grundforløb til detailhandelsuddannelsen, herunder HHX, EUX, HG, EUD eller suppleret din STX/HTX med et 5 ugers merkantilt grundforløb.

    Derudover er det vigtigt, at du har gåpåmod, stor lyst til at udvikle dig samt lyst til at arbejde med kunder og service. Som person er du:

    • God til at tale med andre mennesker
    • Motiveret og evner at arbejde selvstændigt
    • Smilende, imødekommende og har en seriøs indstilling til det, du laver
    • En god samarbejdspartner og altid klar til at give en hjælpende hånd
    • God til at skabe og bevare overblikket – selv når det går stærkt

    Tiltrædelse

    Din elevtid starter pr. 1. august 2020 (eller så tæt på denne dato som muligt), og du vil blive del af et hold af BAUHAUS-elever fra hele Danmark.

    Er du interesseret i en elevuddannelse hos BAUHAUS – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du velkommen til at kontakte varehuset – se kontaktinformation i tekstboksen til højre. Du er også meget velkommen til at kontakte vores HR-afdeling på tlf. 87450500.

     

    Vi glæder os til at læse din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    16. Mar



    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    * Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver

    * Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter

    * Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job

    * Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes

    * Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    * Har en venlig og professionel fremtoning

    * Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel

    * Skaber gode kundeoplevelser

    * Har overblik og fokus på detaljen

    * Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    * En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt

    * Branchens bedste sammenhold

    * Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt

    * Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil

    * Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Simon Højvang Jensen på telefon 42 12 05 20, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    * Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver

    * Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter

    * Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job

    * Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes

    * Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede



    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    * Har en venlig og professionel fremtoning

    * Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel

    * Skaber gode kundeoplevelser

    * Har overblik og fokus på detaljen

    * Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    * En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt

    * Branchens bedste sammenhold

    * Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt

    * Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil

    * Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Simon Højvang Jensen på telefon 42 12 05 20, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Feb

    Butikselev - Skjern

    6900, Skjern


    Som elev i Lidl bliver du en del af et vinderteam med branchens bedste kolleger. Vi tilbyder dig en 2-årig elevuddannelse, der kombinerer praktik med teori. I løbet af din elevuddannelse skal du på 8 skoleophold á en uges varighed sammen med dine elevkolleger.

    Du vil tilbringe hverdagen i en af vores Lidl-butikker, hvor du indgår som en del af den daglige butiksdrift. Du kommer til at lærer alt om butiksdrift; lige fra varebestilling, planlægning, og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder. Din arbejdsuge er på 37 timer og vagterne kommer til at ligge mellem kl. 06.00-22.30. Desuden skal du være opmærksom på, at du skal arbejde hver anden weekend.

    #sammenholdervinderhold
    Som noget helt unikt får du som elev i Lidl mulighed for en måneds ophold i en af vores butikker i udlandet. Under udlandsopholdet arbejder du sammen med de øvrige anden-års elever i en lokal Lidl-butik på lige fod med de øvrige medarbejdere i butikken. Du bor sammen med dine elevkolleger, og du får selvfølgelig fuld løn, diæter, rejse og logi betalt. De seneste år har vores elever været i Irland.

    På uddannelsens andet år og som afslutning på din uddannelse, skal du sammen med de øvrige anden-års elever selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge. I løbet af ugen har du sammen med dine elevkolleger ansvaret for alt lige fra vagtplanlægning til analyse af nøgletal.

    Styringen af egen butik kombineret med skoleopholdene og udlandsopholdet skaber for alvor et sammenhold, hvor alle elever tager ansvar og gør hinanden bedre og vi lover, at du i løbet af din uddannelse udvikler dig både fagligt og personligt.

    Stræb efter mere – forvent mere
    Har du ambitionerne og viljen? Så tilbyder Lidl dig et stærkt fundament at videreudvikle din Lidl-karriere på. Hvis du drømmer om at arbejde dig opad, så ligger planen klar. Vi giver vores elever en enestående mulighed, og til gengæld forventer vi, at vores elever yder deres absolut bedste. Vi vil kun have de bedste elever, som er ambitiøse, dynamiske, resultatorienterede og som trives med et stort ansvar. Derfor giver vi også vores elever et ekstraordinært Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn.

    Ansøgning
    Lyder det som noget for dig? Så skynd dig at send din ansøgning nu. Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Tiltrædelse: August 2020

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • 2-årig elevuddannelse
    • 8-ugers skoleophold fordelt på de to år sammen med dine elevkolleger
    • Mulighed for faglig og personlig udvikling via et udlandsophold á en måneds varighed
    • Selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge sammen med de øvrige anden-års elever
    • Hverdagene tilbringer du i en af vores Lidl-butikker, hvor du vil indgå som en del af den daglige butiksdrift
    • Du kommer til at lære alt om butiksdrift; lige fra varebestilling, planlægning og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder
    • En arbejdsuge på 37 timer hvor vagterne ligge i tidsrummet kl. 06.00-22.30 samt hver anden weekend


    Om dig

    Om dig
    • Du er ambitiøs, dynamisk og resultatorienteret
    • Du har drive, holdånd og godt humør
    • Du drømmer om at tage ansvar, skabe resultater og blive en del af et vinderteam
    • Du arbejder selvstændigt og hurtigt
    • Du trives i en virksomhed med tempo, hvor arbejdsdagene sjældent er ens
    • Du har gennemført/er i gang med en EUD/EUX, HHX, HF, HTX, STX eller lignende
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt
    • En uddannelse i en international virksomhed med gode karrieremuligheder inden for detailhandel
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en tone, der er frisk og ligefrem
    • Et rigtig godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn  
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Ansøgning
    Lyder det som noget for dig? Så skynd dig at send din ansøgning nu. Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Tiltrædelse: August 2020

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Feb

    ARE YOU LOOKING TO KICK START YOUR CAREER IN A COMPANY THAT BELIEVES IN INNOVATION AND SUSTAINABILITY? JOIN OUR GLOBAL GRADUATE PROGRAMME AND START UP ON A JOURNEY OF DEVELOPING YOURSELF PROFESSIONALLY AND PERSONALLY!

    TAILOR YOUR DEVELOPMENT JOURNEY

    As a Grundfos Graduate, you will be on fast track development. You will do this by exploring various parts of the Grundfos organisation, in different departments and at international locations. You will drive your 2-year development journey and receive world-class support in many forms such as having a mentor, a buddy and through structured planning, review and follow-up on personal and professional development. You will be challenged to expand your understanding, your global mindset and your network. Our global programme is designed to meet your ambitions and transform your curiosity into action. When you join Grundfos, you become part of our brand and our shared commitment to making a difference in the world.

    THE JOURNEY

    Through the 2-year journey in Grundfos, we will constantly focus to unfold your talents and personal development. You will be part of a global organisation where you can start in different functions based on your previous education and your aspiration. You will join projects with strong-driven teams with impactful experiences. You will go through 4 rotations, each with 6 months period, where the third rotation will be abroad. The first rotation will be linked to your education, and that could be within Engineering and Digitalisation area, Supply Chain and Operations, Finance, Business, Sales, HR or Service. Thereafter, you will have opportunities to engage with different functions in Grundfos for your next three rotations, to enlarge your business understanding. In Grundfos, a truly global organisation, we fully support your development and provide a successful navigation in the organisation. You will gain not only experiences, but also functional skills, and network through exposure.

    WHAT YOU NEED TO APPLY

    • Master’s degree You have graduated or about to graduate from your master’s degree with relevant discipline, include (but are not limited to) Business, Engineering, Supply Chain, Operations, Data or Computer Science, Mathematics, Finance, HR or similar.
    • Competencies
      • You are passionate, curious, a strong collaborator, eager to develop and interested to work across disciplines.
      • You have the ability to create a strong impact with excellent communication and interpersonal skills.
      • You have a strong analytical competency with digital and customer-centric mindset and flair for technology and digitalisation.
      • You must be a strong communicator with excellent English language skill (Danish is not required).
    • International outlook and mindset
      • You have international experience outside of your home country, such as study or project abroad, volunteer work or longer travels.

    YOU MUST ATTACH YOUR CV, COVER LETTER, AND ACADEMIC RECORDS IN ENGLISH BEFORE SUBMITTING YOUR APPLICATION.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    2. Mar

    Drømmer du om at finde et praktiksted, hvor udfordringerne og opgaverne er mange og varierende? Hvor du kan få lov til at prøve dig selv af i tæt samspil med et team af dygtige kollegaer i en virksomhed, hvor vi kæmper for det, vi tror på?

    Så vil vi rigtig gerne høre fra dig.

    Vi søger en praktikant til efterår 2020, som kommer til at indgå i Marketing- og Kommunikationsteamet hos Meyers.

     

    En vigtig del af holdet

    I praktikperioden får du et bredt indblik i de forskellige arbejdsopgaver i afdelingen, og du lærer virksomhedens mange områder at kende. Vi har desuden en række større designmæssige og digitale udviklingsprojekter, som du får lov at være en del af i forhold til både udvikling og implementering.

    Dine opgaver som praktikant vil afspejle det behov, der er for at understøtte afdelingens medarbejdere og forretning bedst muligt. Du får dog også selvstændige opgaver, som du får lov at drive mere på egen hånd, som er tilpasset dine kompetencer og ønsker ift. uddannelsesretning.

    Opgaverne kan bl.a. andet være følgende – men vil være tilpasset dine specifikke kompetencer:

    • Udarbejdelse af indhold til nyhedsbreve, SoMe annoncer (tekst og billede/video) mm.
    • Visualiseringer, grafik og arbejde i PowerPoint, InDesign, m.m.
    • Markedsføring af konkrete kampagner eller events
    • Webredaktionelle opgaver – opdatering af f.eks. opskrifter, nyheder, generel info
    • Community Management, besvarelse af kundehenvendelser
    • Grafiske opgaver
    • Desk-research
    • Korrekturlæsning
    • Projektleder og tovholder på forskellige opgaver i afdelingen

    Vi lægger stor vægt på, at du får opgaver inden for de områder, der interesserer og udvikler dig, samt at dine opgaver er varierende igennem forløbet. Du vil få tildelt en erfaren mentor, der er din daglige kontaktperson, og som sammen med dig løbende følger op på din læringsproces gennem praktikforløbet.

    Din profil

    • Du læser på overbygningen på en relevant videregående uddannelse (fx kommunikation, marketing, journalistik, design el.lign.) og er ambitiøs med dine studier.
    • Du har ideelt set lidt erfaring med ekstern kommunikation og markedsføring.
    • Du har en god forståelse for de digitale medier, og har en holdning til, hvad der fungerer kommunikationsmæssigt i forskellige kanaler.
    • Du skriver stilsikre tekster.
    • Du har blik for den visuelle fremstilling
    • Du tror på egne evner, tager initiativ, og er god til at holde styr på detaljerne
    • Du nyder at være en del af et hold, hvor din mening bliver hørt og brugt.

    Hos Meyers er vi passioneret og til tider en smule nørdede omkring mad, og vi forventer at du har en lignende entusiasme på dette område.

    Når vi gennemgår ansøgernes profiler, lægger vi både vægt på personlighed og faglige resultater, herunder også karakterer, - men primært din motivation for at søge stillingen samt øvrige erfaringer. Samtidig ser vi på, hvordan vi opnår det bedste team med det, vi hver især er dygtige til.

    Vi tilbyder

    I afdelingen er vi seks medarbejdere plus freelencekonsulenter tilknyttet, og du vil blive en integreret del af denne afdeling. Vi er bevidste om, at du som praktikant er her for at lære, og vi forsøger at sikre, at dit faglige udbytte bliver så stort som muligt.

    Du bliver fagligt udfordret gennem et struktureret praktikforløb, og hvis du har det, der skal til, er der mulighed for ansættelse som studentermedhjælper efter praktikken.

    Praktikperioden er som udgangspunkt i efteråret 2020 eller efter nærmere aftale ift., hvad der passer med det specifikke skoleforløb.

    Interesseret?

    Vi afholder løbende samtaler.

     

    Om Meyers:

    Vi er en del af Løgismose Meyers, som arbejder for at højne det gastronomiske niveau i Norden gennem en bred vifte af produkter, services og ydelser. I Løgismose Meyers er vi 1.000 dedikerede fagfolk, der hver dag møder på arbejde og gør os umage med netop det, som vi hver især kan, så du kan glæde dig til en dagligdag og fagligdag, hvor mødet med alle de passionerede mennesker giver inspiration og spændende samtaler.

    Marketingafdelingen hos Meyers har det overordnede ansvar for Meyers brandet specifikt på tværs af de forskellige forretningsenheder. Læs mere om Meyers her: https://www.meyersmad.dk/.

    Arbejdspladsen er i Madhuset på Nørrebrogade 52C, 2200 København N.

    Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
    Helle Nykjær Sørensen
    Tlf.: 2127 9906
    Ansøgningsfrist:
    Løbende
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.