Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 975

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Når vi søger og træner salgstalenter, leder vi i højere grad efter entusiasme og gåpåmod end erfaring og uddannelse. Vores nye kolleger starter alle fra samme udgangspunkt og får præsenteret de samme muligheder og vilkår. Du vil gennemgå vores gennemtestede uddannelsesprogram, MMD, som sørger for, at du får det rette fundament til på egen hånd og sammen med din coach at udvikle dig personligt og professionelt. Hvor langt du ønsker at føre din karriere i Storm Group er op til dig. Hvad end du har ambitioner om at blive salgskonsulent eller salgsdirektør er mulighederne åbne.

    I enhver salgsorganisation er performance et evigt fokus. Men vi lever også for at motivere og udvikle unge talenter. Derfor er vigtigt for os at skabe imødekommende sociale teams og sørge for, at vi har det sjovt i alt, hvad vi laver sammen i og udenfor kontoret.

    Hvad leder vi efter?

    Når vi udvælger vores kandidater, leder vi ikke efter årelang erfaring eller uddannelse indenfor et specifikt område. Vi leder efter mennesker med personlighed samt 3 vigtige parametre, som du vil blive vurderet på til en jobsamtale, nemlig:

    • Viljen til at lære: Vi giver dig redskaberne til at få succes med salg og kommunikation, men det er op til dig at bruge dem. Derfor søger vi kollegaer, som er åbne for nye input og som vil være med til at levere ekstraordinære resultater - også når vi zoomer ind på kvaliteten, teamspirit og udviklingspotentiale.

    • Stamina: Det kan være hårdt arbejde at være salgskonsulent. Derfor leder vi efter kolleger, som er vedholdende, tålmodige, hårdtarbejdende, resultatorienterede og villige til at gå den ekstra mil for at nå sit mål.

    • Entusiasme: I teamet handler det også om at have det sjovt! Så det er et kæmpe plus, hvis du har et positivt mindset, er smilende, passioneret og entusiastisk omkring dit arbejde, dine kolleger og din fritid.

    WHAT DO WE DO? We deliver better sales!

    En typisk hverdag for en salgskonsulent i Storm Group starter på kontoret kl. 09.00. Alle salgskonsulenter mødes til en fælles fejring af gårsdagens succeser og et kig på forbedringsmuligheder. Efter morgentræningen deles teamet op i hold, og du tager med din makker mod den bookede lokation og møder interesserede kunder i øjenhøjde. Det vil typisk være i storcentre eller indkøbs-miljøer, hvor kunderne er indstillet på at høre om de attraktive tilbud. Du vil repræsentere store nationale og internationale virksomheder indenfor bl.a. velgørenhed, energi og telefoni. Arbejdsdagen slutter kl. 17:00 og transporttiden til/fra lokationen bruges til bonding og evaluering. Der vil kun lejlighedsvis være weekendarbejde.

    Sådan tager du del i løjerne

    Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående og tror jobbet er noget for dig, ser vi frem til at modtage dit CV. Her kan du finde 10 tips til dit CV. Vores rekrutteringsproces består af 5 trin, efter vi har modtaget din ansøgning: selekteringscreening1. intervieworienteringsdag og træningsdag.

    Den første samtale tager udgangspunkt i de 3 ovenstående parametre. De kandidater, som klarer sig igennem nåleøjet, inviteres på en orienteringsdag, hvor en manager fortæller mere om arbejdet, lønsystem, arbejdstider, vilkår m.m. På det sidste trin, træningsdagen, bliver der underskrevet kontrakt, trænet salgsteknikker og produktkendskab.

    Ansøg gennem linket eller send dit CV til: 4000@stormgroup.dk - skriv “Salgskonsulent Roskilde” i emnefeltet

    Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål, vi får i rekrutteringsprocessen - finder du ikke, hvad du leder efter, kan du også benytte chatten nederst i højre hjørne.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Når vi søger og træner salgstalenter, leder vi i højere grad efter entusiasme og gåpåmod end erfaring og uddannelse. Vores nye kolleger starter alle fra samme udgangspunkt og får præsenteret de samme muligheder og vilkår. Du vil gennemgå vores gennemtestede uddannelsesprogram, MMD, som sørger for, at du får det rette fundament til på egen hånd og sammen med din coach at udvikle dig personligt og professionelt. Hvor langt du ønsker at føre din karriere i Storm Group er op til dig. Hvad end du har ambitioner om at blive salgskonsulent eller salgsdirektør er mulighederne åbne.

    I enhver salgsorganisation er performance et evigt fokus. Men vi lever også for at motivere og udvikle unge talenter. Derfor er vigtigt for os at skabe imødekommende sociale teams og sørge for, at vi har det sjovt i alt, hvad vi laver sammen i og udenfor kontoret.

    Hvad leder vi efter?

    Når vi udvælger vores kandidater, leder vi ikke efter årelang erfaring eller uddannelse indenfor et specifikt område. Vi leder efter mennesker med personlighed samt 3 vigtige parametre, som du vil blive vurderet på til en jobsamtale, nemlig:

    • Viljen til at lære: Vi giver dig redskaberne til at få succes med salg og kommunikation, men det er op til dig at bruge dem. Derfor søger vi kollegaer, som er åbne for nye input og som vil være med til at levere ekstraordinære resultater - også når vi zoomer ind på kvaliteten, teamspirit og udviklingspotentiale.

    • Stamina: Det kan være hårdt arbejde at være salgskonsulent. Derfor leder vi efter kolleger, som er vedholdende, tålmodige, hårdtarbejdende, resultatorienterede og villige til at gå den ekstra mil for at nå sit mål.

    • Entusiasme: I teamet handler det også om at have det sjovt! Så det er et kæmpe plus, hvis du har et positivt mindset, er smilende, passioneret og entusiastisk omkring dit arbejde, dine kolleger og din fritid.

    WHAT DO WE DO? We deliver better sales!

    En typisk hverdag for en salgskonsulent i Storm Group starter på kontoret kl. 09.00. Alle salgskonsulenter mødes til en fælles fejring af gårsdagens succeser og et kig på forbedringsmuligheder. Efter morgentræningen deles teamet op i hold, og du tager med din makker mod den bookede lokation og møder interesserede kunder i øjenhøjde. Det vil typisk være i storcentre eller indkøbs-miljøer, hvor kunderne er indstillet på at høre om de attraktive  tilbud. Du vil repræsentere store nationale og internationale virksomheder indenfor bl.a. velgørenhed, energi og telefoni. Arbejdsdagen slutter kl. 17:00 og transporttiden til/fra lokationen bruges til bonding og evaluering. Der vil kun lejlighedsvis være weekendarbejde.

    Sådan tager du del i løjerne

    Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående og tror jobbet er noget for dig, ser vi frem til at modtage dit CV. Her kan du finde 10 tips til dit CV. Vores rekrutteringsproces består af 5 trin, efter vi har modtaget din ansøgning: selekteringscreening1. intervieworienteringsdag og træningsdag.

    Den første samtale tager udgangspunkt i de 3 ovenstående parametre. De kandidater, som klarer sig igennem nåleøjet, inviteres på en orienteringsdag, hvor en manager fortæller mere om arbejdet, lønsystem, arbejdstider, vilkår m.m. På det sidste trin, træningsdagen, bliver der underskrevet kontrakt, trænet salgsteknikker og produktkendskab.

    Ansøg gennem linket eller send dit CV til: 4700@stormgroup.dk - skriv “Salgskonsulent Næstved” i emnefeltet

    Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål, vi får i rekrutteringsprocessen - finder du ikke, hvad du leder efter, kan du også benytte chatten nederst i højre hjørne.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    SalesPartners TM søger ihærdige og udadvendte salgskonsulenter, der kan varetage telefonsalget for flere af Danmarks største virksomheder.

    SalesPartners TM er strategisk telemarketingvirksomhed, hvor vores mission er at være vore kunders eksekveringspartner i deres telemarketingpprocess. Vi er et søsterselskab til konsulentvirksomheden SalesPartners A/S, og arbejder med nogle af Danmarks bedste brands og største virksomheder.

    Som medarbejder hos SalesPartners TM, kan du se frem til:

    • At blive trænet og uddannet inden for salg og kommunikation.
    • Jævnlige salgskonkurrencer, hvor du kan vinde alt fra biografgavekort til en rejse.
    • Et stærkt sammenhold og mange sociale arrangementer.
    • En super salgskultur og en virksomhed/ledelse hvor vi hylder dem som performer
    • Ordnende forhold. Vi overholder alle love og regler. Vi betaler feriepenge, og behandler altid vores medarbejdere fair og ordentligt.

    Løn:

    • Fuldtidsansat: En basisløn på 15.000 kr pr. måned, samt en attraktiv bonusordning. (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 25.000 kr i samlet månedsløn).
    •  Fritidsansat:
      • 18 år+ Du får 110 kr/timen, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 150 kr i samlet timeløn)
      • 16-17 år: Du får 80 kr/timen, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 120 kr i samlet timeløn)

    For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du er:

    • Resultatorienteret – Du elsker et konkurrencemiljø, hvor dine resultater er synlige for andre
    • En vinder – Du er ikke typen som giver op, fordi at du møder lidt modstand
    • Udadvendt – Du elsker et miljø åbent miljø hvor tingene går stærkt
    • Arbejdsom – Du ved at vejen til resultater er hårdt og vedholdende arbejde
    • Optimistisk af natur – Du søger løsninger på udfordringer
    • Lyttende – Du lytter og tager imod feedback for at kunne forbedre dig
    • Uden jantelov – Du forstår og respekterer, at dem som laver gode resultater også tjener mange penge

    Din tidligere erfaring er ikke vigtig. For os er dit CV ikke afgørende, sålænge du har viljen og lysten til at blive en god telefonsælger.

    Vi har særdeles fleksible arbejdstider:

    • Fuldtid: Arbejdstiden er 12:00 til 19:00 mandag-torsdag. 10.00 til 17:00 Fredag. (34 timer pr. uge)
    • Fritid: Arbejdstiden er 16.30 til 20.30 (Minimum 2 vagter pr. uge á hver 3,75 timer)

    Send os en ansøgning og gerne også dit CV og vi vil inden for 48 timer kontakte dig. Husk i ansøgningen at angive dine kontaktoplysninger, samt om du ønsker at arbejde fuldtid eller fritid. Vedhæft gerne et vellignende billede.

    SalesPartners TM er stiftet i 2015 af Martin Nørtoft og Michael Hove. De har begge en årelang erfaring med salg fra store anerkendte virksomheder. SalesPartners TM er et søsterselskab til SalesPartners A/S, der er stiftet i 1999. Vi har derfor et solidt økonomisk fundament.
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Sep

    Souschef - Vestsjælland

    Vestsjælland


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.  

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Janne Jøhnke på telefon 4212 0645, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.  

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Janne Jøhnke på telefon 4212 0645, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    For kunde beliggende i Slagelse Kommune søger JKS a|s dygtige og erfarne rengøringsassistenter til kortere vikariater.

    Arbejdsopgaver:

    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:
    - Rengøring i private hjem
    - Rengøring i små og mellemstore virksomheder
    - Rengøring i butikker
    - Rengøring i kontor miljø

    Faglige kompetencer:
    - Du har erfaring indenfor rengøring
    - Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
    - Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
    - Du er ansvarsbevidst og pålidelig

    Personlige egenskaber:
    - Du er omgængelig og imødekommende
    - Du er engageret og fleksibel
    - Du er stabil og møder til tiden
    - Du kan fremvise straffeattest

    Du bliver ansat af JKS a|s på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:

    Ansøgning vedlagt cv og relevante papirer sendes pr. mail til: 163AKJ028@jks.dk

    Ansøgningsfrist: 30.09.2017

    Opstart hurtigst muligt
    Ansøgninger behandles løbende.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Sep

    For kunde beliggende i Slagelse Kommune søger JKS a|s dygtige, alsidige og robuste produktionsmedarbejdere, til længerevarende vikariater med mulighed for fastansættelse.

    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:
    - Indstilling og betjening af maskiner
    - Overvågning af anlæg/produktionsudstyr
    - Kvalitetskontrol
    - Pakning
    - Håndtering
    - Etikettering
    - Forefaldende arbejde

    Faglige kvalifikationer:
    - Du har ikke nødvendigvis erfaring fra en produktionsvirksomhed
    - Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
    - Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
    - Du er ansvarsbevidst og pålidelig

    Personlige egenskaber:
    - Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
    - Du er omgængelig og imødekommende
    - Du er engageret og fleksibel
    - Du er stabil og møder til tiden
    - Du kan fremvise straffeattest

    For at komme i betragtning er det en forudsætning, at du kan arbejde mandag til torsdag i tidsrummet 14:00-00:00 samt at du selv har mulighed for transport, da det ikke er muligt at komme frem med offentlige transportsmidler.

    Du bliver ansat af JKS a|s på overenskomstmæssigevilkår.

    Ansøgning:
    Ansøgning vedlagt cv og relevante papirer sendes pr. mail til: 163AKJ003@jks.dk
    Ansøgningsfrist: 28.09.2017. Opstart hurtigst muligt
    Ansøgninger behandles løbende

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Vi søger dygtige, alsidige og robuste produktionsmedarbejdere til kortere såvel som længerevarende vikariater.

    Arbejdsopgaver:

    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:
    - Indstilling og betjening af maskiner
    - Overvågning af anlæg/produktionsudstyr
    - Kvalitetskontrol
    - Pakning
    - Håndtering
    - Etikettering
    - Forefaldende arbejde

    Faglige kvalifikationer:
    - Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed
    - Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
    - Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
    - Du er ansvarsbevidst og pålidelig

    Personlige egenskaber:
    - Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
    - Du er omgængelig og imødekommende
    - Du er engageret og fleksibel
    - Du er stabil og møder til tiden
    - Du kan fremvise straffeattest

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:

    Ansøgning vedlagt cv og relevante papirer sendes pr. mail til: 163AKJ013@jks.dk

    Ansøgningsfrist: 30-09-17.
    Opstart hurtigst muligt.
    Ansøgninger behandles løbende.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep



    For kunde beliggende i Slagelse Kommune søger JKS specialarbejdere kortere vikariater.

    Arbejdsopgaver:

    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:
    - Arbejde med nogle typer af åndedrætsværn kan forekomme
    - Arbejde med arbejde med PCB og asbest kan forekomme
    - Arbejde med isolering, vand, sod og rotter kan forekomme
    - Diverse forefaldende opgaver

    Faglige kompetencer:
    - Du er ikke nødvendigvis faglært, men erfaring er en fordel
    - Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
    - Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
    - Du er ansvarsbevidst og pålidelig

    Personlige egenskaber:
    - Du er omgængelig og imødekommende
    - Du er engageret og fleksibel
    - Du er stabil og møder til tiden
    - Du har en god fysik
    - Du kan fremvise straffeattest

    Det er en fordel, hvis du har kørekort og egen bil.

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:

    Ansøgning vedlagt cv og relevante papirer sendes pr. mail til: 163AKJ019@jks.dk

    Ansøgningsfrist: 30-09-17

    Opstart hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.




    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Vi søger en dygtig og erfaren køkken- eller kantineassistent der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

    Arbejdsopgaver:

    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:
    - Koldt og varmt køkken
    - Opvask/oprydning/afsluttende rengøring
    - Opfyldning
    - Bagning
    - Kassebetjening
    - Levering af mad - derfor er kørekort B et krav.

    Faglige kompetencer:
    - Du har hygiejnebevis
    - Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
    - Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
    - Du er ansvarsbevidst og pålidelig

    Personlige egenskaber:
    - Du er omgængelig og imødekommende
    - Du er engageret og fleksibel
    - Du er stabil og møder til tiden
    - Du kan fremvise straffeattest

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:

    Ansøgning vedlagt cv og relevante papirer sendes pr. mail til: 184lth010@jks.dk

    Ansøgningsfrist: 30-09-17. Opstart hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Arbejdsopgaver:

    Arbejdsopgaverne er meget varierende bl.a. inden for følgende områder:
    - Kørsel med truck
    - Pakning
    - Plukning
    - Kontrol
    - Forefaldende lagerarbejde

    Faglige kvalifikationer:
    - Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde
    - Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt
    - Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
    - Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
    - Du er ansvarsbevidst og pålidelig
    - Kendskab til PC på brugerniveau
    - Hygiejnebevis er en fordel, men ikke et krav
    - Truckcertifikat og kørekort B er et krav

    Personlige egenskaber:
    - Du er omgængelig og imødekommende
    - Du er stabil og møder til tiden
    - Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver
    - Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende
    - Du kan fremvise straffeattest

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:

    Ansøgning vedlagt cv og relevante papirer sendes pr. mail til: 184lth012@jks.dk

    Ansøgningsfrist: 30-09-17. Opstart hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser