Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Triaba

    31. Jan

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    Besidder du en naturlig gennemslagskraft og arbejder du struktureret og resultatorienteret? Har du energien til at motivere og lede dagholdet til at nå arbejdsdagens mål? Formår du at holde begejstringen på dit hold selv, hvis der forekommer overarbejde? Så er du måske vores nye Teamleder for vores plukkere på dagholdet.

    Logistikcenteret i Køge leverer varer til alle vores butikker på Sjælland og Bornholm.

    Vi åbner flere og flere butikker, og vi er derfor også i gang med en meget spændende og omfattende udvidelse af det eksisterende Logistikcenter. Vi søger netop nu en Teamleder, som skal være med på denne spændende rejse.

    I Lidl er vi stolte af vores faste rammer og velafprøvede koncepter, fordi det giver dig overskud til at præstere i dit arbejde, så du ved, hvordan du udfører din opgave bedst muligt.

    Som Teamleder skal du i samarbejde med din Afdelingsleder motivere og udvikle dine medarbejdere og derved sikre, at vi når i mål med dagens produktion til tiden og altid på den mest omkostningsbevidste måde.

    Vi tror på, at medarbejdertilfredshed er grundstenen for motivation og motivation er grundstenen for succes.

    Som Teamleder har du det fulde personaleansvar for dit hold bestående af 10-15 medarbejdere.

    Dit overordnede ansvar bliver, bl.a.:

    • At rekruttere de rigtige kollegaer til dit hold
    • At lave arbejdsplaner der sikrer forudsætningerne for dit holds succes og resultater
    • At motivere dine medarbejdere
    • At udvikle dine medarbejdere
    • At sikre en høj medarbejdertilfredshed på dit hold
    • At dyrke vinderkultur og holdånd
    • At skabe resultater via dit hold for såvel eget område som hele Logistikcenteret
    • At sikre den højeste kvalitet for vores butikker i Regionen

    Dine arbejdstider bliver mandag til fredag kl. 07.00 - 15.00 samt hver anden lørdag eller hver 3. weekend efter nærmere aftale. Overarbejde kan forekomme iht. produktionen.
    Der kompenseres for weekendarbejde med en fridag efter nærmere aftale

    Du brænder for rollen som leder og nyder at have ansvaret, der følger med.

    Du er bevidst om, at du som leder, kun har succes, hvis alle på dit hold har succes – sammenhold er vinderhold!

    Derudover forventer vi, at du:

    • kan motivere og begejstre – specielt når vi har allermest travlt
    • er en positiv og imødekommende leder
    • kan holde overblikket, når du skal navigere mellem forskellige opgaver samtidig med, at det skal gå hurtigt
    • er detaljeorienteret og struktureret
    • trives i et konceptstærkt miljø, hvor det går stærkt
    • har minimum 3 års erfaring som leder for et hold på minimum 10 medarbejdere
    • er indstillet på 2-3 måneders oplæring i henholdsvis Jylland og udland.

    5 gode grunde til at blive Teamleder i Lidl:

    1. God og målrettet oplæring i alle processer
    2. Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    3. Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    4. Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
    5. Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.


    Er du vores nye Teamleder for vores plukkere på dagholdet, så tøv ikke med at sende os din ansøgning!
    Vi behandler ansøgninger løbende, og afslutter processen når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte Operations Manager Johan Højgaard på telefon 4212 0698 på hverdage mellem kl. 8.00 - 12.00.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    Besidder du en naturlig gennemslagskraft og arbejder du struktureret og resultatorienteret? Har du energien til at motivere og lede dit team til at nå arbejdsdagens mål? Formår du at holde begejstringen på dit hold selv, hvis der forekommer overarbejde? Så er du vores nye Teamleder for frugt og grønt varemodtagelse og varepluk.

    Logistikcenteret i Køge leverer varer til alle vores butikker på Sjælland og Bornholm.

    Vi åbner flere og flere butikker, og vi er derfor også i gang med en meget spændende og omfattende udvidelse af det eksisterende Logistikcenter. Vi søger netop nu en Teamleder, som skal være med på denne spændende rejse.

    I Lidl er vi stolte af vores faste rammer og velafprøvede koncepter, fordi det giver dig overskud til at præstere i dit arbejde, så du ved, hvordan du udfører din opgave bedst muligt.

    Som Teamleder skal du i samarbejde med din Afdelingsleder motivere og udvikle dine medarbejdere og derved sikre, at vi når i mål med dagens produktion til tiden og altid på den mest omkostningsbevidste måde.

    Vi tror på, at medarbejdertilfredshed er grundstenen for motivation og motivation er grundstenen for succes.

    Som Teamleder har du det fulde personaleansvar for dit hold bestående af 30-40 medarbejdere.

    Dit overordnede ansvar bliver, bl.a.:

    • At rekruttere de rigtige kollegaer til dit hold
    • At lave arbejdsplaner der sikrer forudsætningerne for dit holds succes og resultater
    • At motivere dine medarbejdere
    • At udvikle dine medarbejdere
    • At sikre en høj medarbejdertilfredshed på dit hold
    • At dyrke vinderkultur og holdånd
    • At skabe resultater via dit hold for såvel eget område som hele Logistikcenteret
    • At sikre den højeste kvalitet for vores butikker i Regionen

    Dine arbejdstider bliver mandag til fredag i et skiftende tidsrum mellem kl. 06.00 og 23.00 alt efter hvad, der giver bedst mening i forhold til både varemodtagelsen og plukket, samt lørdag og søndag hver 3. weekend i fast turnus.

    Du brænder for rollen som leder og nyder at have ansvaret, der følger med.

    Du er bevidst om, at du som leder kun har succes, hvis alle på dit hold har succes – sammenhold er vinderhold!

    Derudover forventer vi, at du:

    • kan motivere og begejstre – specielt når vi har allermest travlt
    • er en positiv og imødekommende leder
    • kan holde overblikket, når du skal navigere mellem forskellige opgaver samtidig med, at det skal gå hurtigt
    • tidligere har arbejdet på skæve tidspunkter
    • er detaljeorienteret og struktureret
    • trives i et konceptstærkt miljø, hvor det går stærkt
    • har minimum 3 års erfaring som leder for et hold på minimum 10 medarbejdere
    • er indstillet på 2-3 måneders oplæring i henholdsvis Jylland og udland.

    5 gode grunde til at blive Teamleder i Lidl:

    1. God og målrettet oplæring i alle processer
    2. Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    3. Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    4. Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
    5. Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.


    Er du vores nye Teamleder for frugt og grønt varemodtagelse og varepluk, så tøv ikke med at sende os din ansøgning! Vi behandler ansøgninger løbende, og afslutter processen når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte Operations Manager Johan Højgaard på telefon 4212 0698 på hverdage mellem kl. 8.00 - 12.00.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Jan

    Vi åbner flere og flere butikker og er samtidig i gang med en spændende og omfattende udvidelse af vores eksisterende logistikcenter i Køge. Vi udvider også vores hold af Operative Truckførere, så netop nu søger vi flere nye kollegaer, som kan komme med fra start på denne spændende rejse.

    Skal du være vores nye Operative Truckfører for områderne køl og tørvarer?

    I Lidl er vi stolte af vores faste rammer og velafprøvede koncepter, fordi det giver dig overskud til at præstere i dit arbejde, når du ved, hvordan du udfører dine opgaver bedst muligt.

    Som Operativ Truckfører har du primært ansvaret for:

    • at sikre korrekte og rettidige flytninger af paller
    • flytning af varer der ankommer til varemodtagelsen
    • ind- og udstabling samt tilførsel af paller efter prioritet
    • rengøring af gribezoner før opfyldning

    Arbejdstider er mandag til fredag primært mellem kl. 06.00 – 17.00 samt lørdag og søndag hver 2. weekend i fast turnus.

    Stillingen refererer til Teamleader Operations og arbejdet finder sted i vores køl- og tørvareområde.

    Du er bevidst om, at du som kollega til +100 andre medarbejdere på Logistikcenteret kun har succes, hvis alle dine kollegaer har succes. Med andre ord trives du i en organisation, hvor sammenhold er vinderhold!

    Derudover forventer vi, at du:

    • har truckcertifikat og erfaring som Truckfører på et lager indenfor de seneste 12 måneder
    • gerne har erfaring med SAP lagerstyringssystemer
    • har mulighed for at gennemføre et 2-ugers indarbejdningsforløb på vores logistikcenter i Kolding
    • sætter en ære i at udføre dit arbejde fejlfrit – hver dag
    • er positiv og imødekommende – også når det går stærkt
    • kan holde overblikket og det gode humør, når du skal navigere mellem forskellige opgaver samtidig med, at det skal gå hurtigt
    • trives i en hverdag, hvor planen kan/vil ændres fra minut til minut og der kræves løbende tilpasninger for at nå i mål med dagen
    • er detaljeorienteret og struktureret, hvilket gør at du aldrig misser en deadline
    • trives i et konceptstærkt miljø, hvor det går stærkt
    • God og målrettet oplæring i alle processer
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Er du vores nye Operative Truckfører på Logistikcenteret i Køge? Så tøv ikke med at sende os din ansøgning hurtigst muligt og senest den 7. maj 2021.

    Bemærk ansøgninger behandles løbende, og vi afslutter processen når den rette kandidat er fundet.

    Læs mere
  • Elgiganten

    30. Jan

    Er du systematisk og kan arbejde med faste arbejdsprocedurer? Så er det måske dig vi søger som service- og lagerassistent på deltid til vores lager.

    Som service- og lagerassistent i Elgiganten er det din opgave at skabe glade kunder ved at være venlig, hurtig og effektiv i forbindelse med vareudlevering, service og reklamationer. Vi leder efter dig som vil have spændende udfordringer ved siden af fx din uddannelse. Som deltids ansat i Elgiganten sammensætter vi din vagtplan, så den passer til dig og vores kunder.

     

    Velkommen til Elgiganten

    • Det gode sammenhold er i centrum: Vi mener, at det skal være sjovt at komme på arbejde – uanset hvem du er, og hvor du kommer fra. Hos os er sammenholdet i centrum, og alle kan tale med alle. 
    • Du vil være den behagelige afslutning på vores kunders gode oplevelse i varehuset. Vi forventer, at du er høflig, hjælpsom og ærlig – og så forventer vi, at du vil hjælpe vores kunder på den bedst mulige måde.
    • Du skal søge jobbet fordi: du altid har lyst til at gøre vores kunder og medarbejdere glade og i alle situationer vil overgå deres forventninger til hvad en god kundeoplevelse er.

     

    Du er vedholdende, solid og god til at skabe relationer

    En af dine væsentligste opgaver er at skabe glade kunder ved at sørge for hurtig og effektiv ekspedition. Nogle af dine arbejdsopgaver vil være varemodtagelse, varetællinger, reklamationer og fordeling af varer til afdelingerne i varehuset. Herudover er der også udlevering af varer til kunder. Som person er du:

    • løsningsorienteret, hårdtarbejdende og logisk tænkende.
    • proaktiv og tager ansvar for stort som småt, når du er på arbejde.
    • i stand til at kommunikere bredt, idet jobbet indeholder kontakt med både kunder og salgspersonalet i butikken.
    • har hurtige fødder, og skal kunne lægge skulder til og hjælpe kunderne for, at de altid forbliver tilfredse med deres oplevelse i Elgiganten.

    Vi tilbyder en lønpakke baseret på dine kvalifikationer og din personlige indsats. 

     

    Vil du med på holdet? 

    Så send dit cv via ansøg knappen. Det er ikke et krav, at du skriver en ansøgning.

    Da vi afholder samtaler med kvalificerede kandidater løbende, vil vi gerne modtage din ansøgning allerede i dag. Vi forbeholder os retten til at afslutte rekrutteringsforløbet inden ansøgningsfristens udløb, hvis vi har fundet den helt perfekte Gigant. 

    Du vil som oftest modtage en mail med ønsket om at du gennemfører en test inden en evt. personlig samtale. 

    Vi glæder os meget til at høre fra dig! 

    Læs mere
  • Elgiganten

    15. Feb

    Er du systematisk og kan arbejde med faste arbejdsprocedurer? Så er det måske dig vi søger som service- og lagerassistent på fuldtid til vores lager.

    Som service- og lagerassistent i Elgiganten er det din opgave at skabe glade kunder ved at være venlig, hurtig og effektiv i forbindelse med vareudlevering, service og reklamationer.

    Stillingen er fuldtid på 37 timer om ugen.

     

    Velkommen til Elgiganten

    • Det gode sammenhold er i centrum: Vi mener, at det skal være sjovt at komme på arbejde – uanset hvem du er, og hvor du kommer fra. Hos os er sammenholdet i centrum, og alle kan tale med alle. 
    • Du vil være den behagelige afslutning på vores kunders gode oplevelse i varehuset. Vi forventer, at du er høflig, hjælpsom og ærlig – og så forventer vi, at du vil hjælpe vores kunder på den bedst mulige måde.
    • Du skal søge jobbet fordi: du altid har lyst til at gøre vores kunder og medarbejdere glade og i alle situationer vil overgå deres forventninger til hvad en god kundeoplevelse er.

     

    Du er vedholdende, struktureret og god til at bevare koncentrationen

    En af dine væsentligste opgaver er at skabe glade kunder ved at sørge for hurtig og effektiv ekspedition. Nogle af dine arbejdsopgaver vil være varemodtagelse, varetællinger, reklamationer og fordeling af varer til afdelingerne i varehuset. Herudover er der også udlevering af varer til kunder. Som person er du:

    • løsningsorienteret, hårdtarbejdende og logisk tænkende.
    • proaktiv og tager ansvar for stort som småt, når du er på arbejde.
    • i stand til at kommunikere bredt, idet jobbet indeholder kontakt med både kunder og salgspersonalet i butikken.
    • har hurtige fødder, og skal kunne lægge skulder til og hjælpe kunderne for, at de altid forbliver tilfredse med deres oplevelse i Elgiganten.

    Vi tilbyder en lønpakke baseret på dine kvalifikationer og din personlige indsats. 

     

    Vil du med på holdet? 

    Så send dit cv via ansøg knappen. Det er ikke et krav, at du skriver en ansøgning.

    Da vi afholder samtaler med kvalificerede kandidater løbende, vil vi gerne modtage din ansøgning allerede i dag. Vi forbeholder os retten til at afslutte rekrutteringsforløbet inden ansøgningsfristens udløb, hvis vi har fundet den helt perfekte Gigant. 

    Du vil som oftest modtage en mail med ønsket om at du gennemfører en test inden en evt. personlig samtale. 

    Vi glæder os meget til at høre fra dig! 

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    19. Mar

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    18. Feb

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Super Brugsen

    22. Jan

    SuperBrugsen i Skælskør
    Skælskør er en ældre købstad med 6.455 indbyggere, beliggende på Sydvestsjælland næsten midtvejs mellem Næstved og Korsør. Byen ligger i Slagelse Kommune og tilhører Region Sjælland. SuperBrugsen Skælskør er en veldrevet selvstændig brugsforening, som ligger centralt i byen, er en travl butik med 78 dygtige medarbejdere der trives i butik med masser af dynamik og som står klar til at hjælpe alle vores mange kunder.

    Vi tilbyder:

    • Et job med udviklingsmuligheder
    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Løbende uddannelse i jobbet via Coops intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

    Opgaver

    I samarbejde med de andre medarbejdere i afdelingerne skal du sikre, at de altid fremstår indbydende, salgsparate og særdeles sæsonaktuelle. De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Sætte kunden i fokus og yde den service der skal til
    • Ad/varebestilling
    • Vareopfyldning og avisudstillinger
    • Sikre høj servicegrad

    Vi forventer, at du:

    • er synlig i butikken
    • har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab
    • er i besiddelse af humor og er generelt positivt indstillet
    • går forrest og tager ansvar
    • arbejder rationelt og har ordenssans
    • kan arbejde selvstændigt

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:

    Souschef Thomas Ejlersen eller Uddeler Morten Holm tlf. 5819-4013

    Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 31. januar 2022

    Ansøgninger behandles løbende

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.