Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Okt

    Ombygningskoordinator

    4600, Køge


    Det går rigtig stærkt i Lidl og vi åbner jævnligt nye butikker. Samtidig er vi i gang med en gennemgribende modernisering og ombygning af vores eksisterende butiksnet og til dette søger vi nu en nykollega. Du får base på vores Logistikcenter i Køge, men vil som oftest køre til vores butikker fra din bopæl i den bil, vi stiller til rådighed.
     

    Du vil indgå i et team med én afdelingsleder, én projektleder som også vil være din daglige sparringspartner samt fem-otte kolleger der ligesom du bliver ansvarlig for ombygningen i de butikker, I hver især bliver tildelt. En arbejdsdag vil typisk indeholde:  
    •    Kontakt til håndværkere ofte på engelsk eller tysk
    •    Styring af tidsplan for den enkelte butik
    •    Varemodtagelse og organisering af inventar
    •    Skiltning samt opsætning af instore materialer
    •    Og så er du ikke bleg for selv at tage fat og være handymand i de tilfælde, hvor det er nødvendigt.

    •    Du trives når tingene går stærkt og er vant til fysisk og praktisk arbejde
    •    Som person arbejder du selvstændigt og ansvarsbevidst ligesom du sætter en ære i at overholde deadlines og aftaler
    •    Som kollega er du positiv og hjælpsom af natur
    •    Du behersker dansk i skrift og tale og har god en talforståelse
    •    Og det betyder ikke noget for dig, om der sker overraskelser i løbet af dagen eller om kommunikationen foregår på dansk eller engelsk – eller måske tysk.

    •    Vi tilbyder dig en selvstændig, udfordrende og varierende arbejdsdag
    •    Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    •    Konkurrencedygtig lønpakke med mulighed for sundhedsordning
    •    Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm
    •    En fuldtidsstilling hvor nat- og weekendarbejde kan forekomme.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Projektleder Mie Thomsen på telefon 42 12 06 75 på hverdage mellem kl. 8.00 og 16.00. Samtaler holder vi løbende. Tiltrædelse hurtigst muligt, men vi venter også gerne på den rette.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Du vil indgå i et team med én afdelingsleder, én projektleder som også vil være din daglige sparringspartner samt fem-otte kolleger der ligesom du bliver ansvarlig for ombygningen i de butikker, I hver især bliver tildelt. En arbejdsdag vil typisk indeholde:  
    •    Kontakt til håndværkere ofte på engelsk eller tysk
    •    Styring af tidsplan for den enkelte butik
    •    Varemodtagelse og organisering af inventar
    •    Skiltning samt opsætning af instore materialer
    •    Og så er du ikke bleg for selv at tage fat og være handymand i de tilfælde, hvor det er nødvendigt.



    Om dig

    Om dig

    •    Du trives når tingene går stærkt og er vant til fysisk og praktisk arbejde
    •    Som person arbejder du selvstændigt og ansvarsbevidst ligesom du sætter en ære i at overholde deadlines og aftaler
    •    Som kollega er du positiv og hjælpsom af natur
    •    Du behersker dansk i skrift og tale og har god en talforståelse
    •    Og det betyder ikke noget for dig, om der sker overraskelser i løbet af dagen eller om kommunikationen foregår på dansk eller engelsk – eller måske tysk.

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    •    Vi tilbyder dig en selvstændig, udfordrende og varierende arbejdsdag
    •    Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    •    Konkurrencedygtig lønpakke med mulighed for sundhedsordning
    •    Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm
    •    En fuldtidsstilling hvor nat- og weekendarbejde kan forekomme.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Projektleder Mie Thomsen på telefon 42 12 06 75 på hverdage mellem kl. 8.00 og 16.00. Samtaler holder vi løbende. Tiltrædelse hurtigst muligt, men vi venter også gerne på den rette.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Nov

    Ufaglært produktionsmedarbejder søges

    Er produktionsarbejde noget for dig? Så er det måske dig, vi søger..

    Vi søger dygtige, alsidige og robuste produktionsmedarbejdere, der ønsker kortere eller længere varende vikariater på Sjælland 

    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

      -Indstilling og betjening af maskiner -Overvågning af anlæg/produktionsudstyr -Kvalitetskontrol -Pakning -Håndtering -Etikettering -Forefaldende arbejde


    Egenskaber:

      -Du er robust og klar til nye krævende udfordringer -Du er omgængelig og imødekommende -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden -Du kan fremvise straffeattest


    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Okt

    Friske medarbejdere klar til akutte opgaver

    Holder du sabbatår, eller ønsker du blot at tjene lidt ekstra penge? JKS har jobbet til dig!

    Vi søger lige nu dygtige og friske vikarer til forskellige typer jobs i Kalundborg og omegn.

    Varigheden på vikariaterne kan være alt mellem 1 dag og flere måneder.


    For at blive vikar hos JKS kræver det følgende:

      -At du er til rådighed i en længere periode og kan træde til med dags varsel -At du har lyst til at prøve kræfter med en masse nye opgaver -At du er fleksibel på varighed og tidspunkter


    Om dig som person:

      -Du kan arbejde selvstændigt -Du er nysgerrig på forskellige jobs -Du er stabil og møder til tiden -Du kan samarbejde og giver gerne en ekstra hånd -Du er en god kollega med godt humør


    Arbejdsopgaver:
    Som vikar hos JKS skal du have lyst til at arbejde hos mange forskellige typer af virksomheder og være interesseret i vikariater af både kortere og længere varighed.

    Du bliver ansat hos JKS på overenskomstmæssige vilkår med løn, pension, feriepenge m.v.

    Brænder du for at have mange forskellige arbejdsopgaver, er du fleksibel og omstillingsparat, og matcher du ovennævnte personlige kvalifikationer? Så er du måske lige den, vi søger.

    Interesseret?
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    6. Nov

    Service- og klargøringsmedarbejdere søges til kunde i Køge Bugt område

    Kunne du tænke dig at blive en del af en stor, bæredygtig virksomhed? For kunde i Køge Bugt området søger JKS medarbejdere til klargøring af entreprenørmaskiner.

    Hvis du kan nikke ja til nedenstående, er dette job for dig:

      -Du har kørekort  -Du har erfaring med entreprenørmaskiner -Du kan gennemgå og tjekke for fejl og hvad der mangler -Det er en fordel, hvis du har et truckcertifikat -Du har IT-erfaring, gerne i Navision -Du har teknisk og mekanisk forståelse

    Arbejdet foregår naturligvis indendørs og udendørs og du vil få en god instruktion i hvordan du udfører opgaverne.

    Arbejdsopgaver:

      -Klargøring af diverse maskiner med højtryksspuler -Kørsel med truck -Diverse ad hoc-opgaver på pladsen

    Arbejdet kan udføres på tre forskellige pladser i Storkøbenhavn - og du har gode muligheder for at komme med ønsker. 

    Arbejdstiderne er på daghold med to forskellige mødetider.

    Søg stillingen hvis:

      -Du har et kørekort og truckcertifikat -Du respekterer mødetider og den kultur der er i virksomheden -Din indstilling er positiv, og du af dig selv bidrager til en god stemning - og gør en forskel.

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    For interesse ring ind til os på 56300750 alle hverdage mellem 8-15.30



    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Nov

    1. Assistent - Roskilde

    4000, Roskilde

    Er du klar til at få ansvar og være den, chefen trygt kan overlade butikken til, når der skal åbnes og lukkes? Som 1. assistent får du masser af udviklingsmuligheder og gode fordele.


    Du kender allerede ALDI Danmark. For vi var de første i Danmark til at tilbyde høj kvalitet til discountpriser. I dag har vi skudt en spændende udvikling i gang under navnet: ”Hver dag endnu bedre”, og den udvikling inviterer vi nu dig med til som vores nyeste 1. assistent i butikken i Roskilde.

    Din hverdag

    Du er med til at gøre butikken salgsklar og give kunderne en fantastisk oplevelse i samarbejde med dine kolleger. På samme tid er du også den, der kan tage ansvaret for butikken, når både butiks- og souschefen er ude af huset – såsom om morgenen, aftenen og i weekenderne.

    Du får en sjov hverdag med masser af service og godt humør, når du:

    • med kunden i centrum giver den bedste service – både ved kassen og ude i butikken
    • får nøglerne og både kan åbne og lukke butikken
    • tæller kassen op, når du lukker
    • trimmer og fylder op ude på hylderne efter vores koncept.

    Din Profil

    Du er typen, som møder glad ind på arbejde og elsker at have det sjovt med dine kolleger samt give kunderne de bedste oplevelser. Derudover forventer vi, at du:

    • er fyldt 18 år – og har du arbejdet i butik før, så er det bestemt en fordel
    • er ansvarsbevidst og lige går en ekstra runde, så butikken altid spiller
    • kan arbejde 25 timer hver uge.

    Vores fordele

    • Du får de bedste muligheder for at udvikle dig og få din første ledererfaring på CV’et – og en mulig karrieresti, hvor du videreudvikler dit ledertalent på ALDI Academy, f.eks gennem vores Butikschefstrainee forløb.
    • Du får et job, som passer godt til dig, uanset om du vil gå karrierevejen, have et studiejob eller er i gang med et sabbatår.
    • Du får adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og flot tøj til forskellige sjove events.
    • Du får adgang til frisk frugt hver gang du er på arbejde, som en del af ALDI’s frugtordning.

    Kontakt

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 30.11.2020 . Søg nu, da vi afholder samtaler løbende.

     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu har vi sat gang i en bevægelse imod at blive danskernes foretrukne detailkæde. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at gøre hver dag endnu bedre. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Okt



    Vi forbereder os til den store udvidelse og automatisering af Logistikcenteret i Køge og vil rigtig gerne have nogle logistikstuderende med på rejsen. Så er du i gang med en uddannelse indenfor logistik og søger et studiejob, så læs videre.

    Som Transport Disponent i Proces afdelingen er du med til at sikre en præcis, korrekt og omkostningsbevidst levering af varer til vores butikker på Sjælland og Øerne alle ugens 7 dage.
    I jobbet vil du:

    Arbejdstiden udgør 15-20 timer om ugen og vil ligge i tidsrummet mandag til fredag imellem kl. 16.00 og 19.00 samt skiftende tider i en fast weekendturnus.

    Du er under uddannelse indenfor Transport og/eller Logistik og søger et arbejde, der kan give dig både erfaring men også et netværk du kan bruge efter din uddannelse er veloverstået.
    Derudover forventer vi at du:

    I Lidl er vi stolte af vores faste rammer og velafprøvede koncepter, fordi det giver dig overskud til at præstere i dit arbejde, så du ved, hvordan du udfører din opgave bedst muligt.
    Vi tror på, at medarbejdertilfredshed er grundstenen for motivation og motivation er grundstenen for succes. Og så er vi kendte for at have:

    Har du spørgsmål til stillingerne, kan du kontakte Proces Manager Morten Henriksen på telefon 76 350 694 på hverdage imellem kl. 9.00 og 12.00.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som Transport Disponent i Proces afdelingen er du med til at sikre en præcis, korrekt og omkostningsbevidst levering af varer til vores butikker på Sjælland og Øerne alle ugens 7 dage.
    I jobbet vil du:

    • have daglig kontakt med vores vognmænd
    • udlevere fragtbreve til vores chauffører
    • være i telefonisk kontakt med vores butikker
    • sikre overholdelse af vores egenkontrolprogram
    • bidrage til det tværfaglige samarbejde på lageret

    Arbejdstiden udgør 15-20 timer om ugen og vil ligge i tidsrummet mandag til fredag imellem kl. 16.00 og 19.00 samt skiftende tider i en fast weekendturnus.



    Om dig

    Om dig

    Du er under uddannelse indenfor Transport og/eller Logistik og søger et arbejde, der kan give dig både erfaring men også et netværk du kan bruge efter din uddannelse er veloverstået.
    Derudover forventer vi at du:

    • trives i et hektisk arbejdsmiljø, hvor tingene går stærkt, når der skal ”slukkes ildebrande”
    • trives i et job der både byder på faste ”taste-opgaver” og mere komplekse opgaver der kan kræve hurtige beslutninger med store økonomiske gevinster/konsekvenser til følge
    • trives i et fælles kontormiljø med meget trafik uden faste arbejdspladser
    • er detaljeorienteret og struktureret
    • har erfaring med IT, herunder særligt excel
    • kan kommunikere på dansk og engelsk
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl er vi stolte af vores faste rammer og velafprøvede koncepter, fordi det giver dig overskud til at præstere i dit arbejde, så du ved, hvordan du udfører din opgave bedst muligt.
    Vi tror på, at medarbejdertilfredshed er grundstenen for motivation og motivation er grundstenen for succes. Og så er vi kendte for at have:

    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humør
    • En spændende og varierende arbejdsdag med ansvar og frihed til selv at planlægge arbejdsdagen
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Attraktiv løn, pension og rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

    Har du spørgsmål til stillingerne, kan du kontakte Proces Manager Morten Henriksen på telefon 76 350 694 på hverdage imellem kl. 9.00 og 12.00.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Okt

    Transport Disponent

    4600, Køge


    Vi forbereder os til den store udvidelse og automatisering af Logistikcenteret i Køge.
    Vi er derfor netop nu i gang med at sammensætte holdene for fremtiden.
    Skal du være vores nye Transport Disponent?

    Som Transport Disponent i Proces afdelingen er du med til at sikre en præcis, korrekt og omkostningsbevidst levering af varer til vores butikker på Sjælland og Øerne alle ugens 7 dage.
    I jobbet vil du forestå den daglige turplanlægning samt afvikling af lastbiler og hertil vil du:

    Arbejdstiden udgør 37 timer, og arbejdstiden vil mandag til fredag være skiftende i tidsrummet kl. 05.00 - 21.00. Desuden vil du indgå i en weekendturnus.

    Du brænder for at arbejde med logistik og transport og nyder, at have ansvaret der følger med.
    Du er bevidst om, at du kun har succes, hvis alle på dit hold har succes – sammenhold er vinderhold!
    Derudover forventer vi at du:

    I Lidl er vi stolte af vores faste rammer og velafprøvede koncepter, fordi det giver dig overskud til at præstere i  dit arbejde, så du ved, hvordan du udfører din opgave bedst muligt.
    Vi tror på, at medarbejdertilfredshed er grundstenen for motivation og motivation er grundstenen for succes. Og så er vi kendte for at have:

    Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Proces Manager Morten Henriksen på telefon 76 350 694 på hverdage imellem kl. 9.00 og 12.00.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som Transport Disponent i Proces afdelingen er du med til at sikre en præcis, korrekt og omkostningsbevidst levering af varer til vores butikker på Sjælland og Øerne alle ugens 7 dage.
    I jobbet vil du forestå den daglige turplanlægning samt afvikling af lastbiler og hertil vil du:

    • have daglig kontakt med vores vognmænd
    • udlevere fragtbreve til vores chauffører
    • være i telefonisk kontakt med vores butikker
    • sikre overholdelse af vores egenkontrolprogram
    • bidrage til det tværfaglige samarbejde på lageret

    Arbejdstiden udgør 37 timer, og arbejdstiden vil mandag til fredag være skiftende i tidsrummet kl. 05.00 - 21.00. Desuden vil du indgå i en weekendturnus.



    Om dig

    Om dig

    Du brænder for at arbejde med logistik og transport og nyder, at have ansvaret der følger med.
    Du er bevidst om, at du kun har succes, hvis alle på dit hold har succes – sammenhold er vinderhold!
    Derudover forventer vi at du:

    • har erfaring indenfor lager og transport og/eller er nyuddannet indenfor logistik.
    • trives i et hektisk arbejdsmiljø, hvor tingene går stærkt når der skal ”slukkes ildebrande”
    • trives i et job der både byder på faste ”taste-opgaver” og mere komplekse opgaver, der kan kræve hurtige beslutninger med store økonomiske gevinster/konsekvenser til følge
    • trives i et fælles kontormiljø med meget trafik og uden faste arbejdspladser
    • er detaljeorienteret og struktureret
    • er indstillet på 2 måneders oplæring i udlandet (Sverige)
    • har erfaring med IT, herunder særligt excel
    • kan kommunikere på dansk og engelsk
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl er vi stolte af vores faste rammer og velafprøvede koncepter, fordi det giver dig overskud til at præstere i  dit arbejde, så du ved, hvordan du udfører din opgave bedst muligt.
    Vi tror på, at medarbejdertilfredshed er grundstenen for motivation og motivation er grundstenen for succes. Og så er vi kendte for at have:

    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humør
    • En spændende og varierende arbejdsdag med ansvar og frihed til selv at planlægge arbejdsdagen
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Attraktiv løn, pension og rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

    Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Proces Manager Morten Henriksen på telefon 76 350 694 på hverdage imellem kl. 9.00 og 12.00.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Okt

    Souschef til Kalundborg

    4400, Kalundborg


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.
     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Ninna Hvingel på telefon 42 12 06 68, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    •     Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    •     Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    •     Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    •     Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    •     Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    •     Har en venlig og professionel fremtoning
    •     Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    •     Skaber gode kundeoplevelser
    •     Har overblik og fokus på detaljen
    •     Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1.     En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2.     Branchens bedste sammenhold
    3.     Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4.     Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5.     Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Ninna Hvingel på telefon 42 12 06 68, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.