Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Aug

    Studentermedhjælper

    1221, København

    Har du erfaring med kommunikations- og webarbejde? Og vil du have et studiejob centralt i København med kommunikationsopgaver inden for både web, PR og sociale medier? Så er det dig, vi leder efter.

    Om Rigsarkivet

    Rigsarkivet er Danmarks fælles hukommelse. Vi indsamler, bevarer og formidler næsten 1000 års dokumentation om samfundet, både i digital og analog form. Vi er et af de førende arkiver i Europa inden for digital samfundsdokumentation. Vores strategi sætter fokus på at få Rigsarkivets meget store datamængder til at skabe endnu mere værdi for borgere, forskere, virksomheder og offentlige myndigheder.

    Om stillingen og Rigsarkivets kommunikationsteam

    Pr. 15. september 2020 eller snarest derefter er en stilling som studentermedhjælper ledig i Rigsarkivets Ledelsessekretariat i Rigsarkivets afdeling i København. Du bliver en del af vores kommunikationsteam, der kommer til at bestå af seks web- og kommunikationsfolk, heraf to studentermedhjælpere.

    Rigsarkivets kommunikationsteam har ansvar for: 

    • PR og medie- og andre strategiske samarbejder
    • Redaktion af Rigsarkivets hjemmesider og sociale medier
    • Drift og udvikling af Rigsarkivets hjemmesider
    • Rigsarkivets visuelle identitet
    • Rådgivning og sparring med fagkolleger vedr. kommunikation, web og presse

    Dine opgaver bliver fx at:

    • Skrive tekster til og opdatere indhold på Rigsarkivets hjemmeside og intranet
    • Producere og udsende nyhedsbreve (Mailchimp)
    • Optimere Rigsarkivets hjemmesider (SEO, webtilgængelighed og optimering via fx Siteimprove)
    • Bidrage med digital indholdsproduktion på tværs af web- og sociale platforme (i tekst, billeder, film, grafik, mv.) 
    • Assistere med pressehåndtering, pressemeddelelser og TV-hold samt journalister på besøg i Rigsarkivet
    • Rigsarkivet skal i den kommende tid have ny hjemmeside, ny kommunikationsstrategi og ny visuel identitet. Udover ovenstående, vil der derfor i 2020-2021 være mere rutineprægede opgaver knyttet til dette

    Om dig og dine kvalifikationer

    • Du er ved at uddanne dig inden for kommunikation, digital formidling, eller lignende og har mindst et år tilbage af dit studie.
    • Har relevant erfaring med lignende opgaver.
    • Du trives med lige dele redaktionelle og mere rutineprægede opgaver og er struktureret og grundig i arbejdet med begge dele.
    • Du er nysgering på Danmarks kulturarv og historie og vil gerne have erfaring inden for den offentlige forvaltning.
    • Og så er du idérig og sætter ligesom os, pris på et godt, uformelt samarbejde og har lyst til at tage medansvar for at opgaverne bliver løst i høj kvalitet og til tiden.

    Vi forudsætter, at du har kendskab til - og gerne erhvervserfaring med:

    • at skrive til web og intranet (intern kommunikation)
    • at arbejde i et CMS – gerne Wordpress
    • at bruge sociale medier professionelt
    • digital kvalitet og brugervenlighed (UX/UI)
    • SEO og Google Analytics
    • at arbejde på tværs af digitale platforme, med god teknisk forståelse

    Ansættelsesvilkår

    Du vil blive aflønnet efter OAO-fællesoverenskomsten og organisationsaftale mellem HK/Stat og Finansministeriet som studerende (Ny Løn).

    Arbejdstiden er gennemsnitlig 15-20 timer ugentlig fordelt på 2-3 faste dage. Vi har fleksible komme-gå-tider, så privat- og arbejdsliv hænger sammen.

    Vi indhenter straffeattest.

    Ansøgning og proces

    Du søger stillingen via www.sa.dk/job. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen ’Søg stillingen’ nederst på denne side.

    Ansøgningen skal indeholde CV, dokumentation for at du er indskrevet og læser ved en højere læreanstalt på en relevant uddannelse og dokumentation for evt. faglige kvalifikationer. Ansøgning med bilag skal være fremme senest den 30. august 2020. Der holdes samtaler i uge 37.

    Du kan læse mere om Rigsarkivet på www.sa.dk. Nærmere oplysninger om stillingen kan fås hos enhedschef Martin Bork, mb@sa.dk,  +45 41 71 73 63. 

    Rigsarkivet tilstræber at få så bred en sammensætning i personalet som muligt, hvorfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug



    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Til vores butikker på Vestegnen har vi brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.
     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Jacob Knudsen på telefon 42 12 06 23, hverdage mellem kl. 8 – 16. BEMÆRK Jacob holder ferie i uge 29-31!

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    •     Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    •     Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    •     Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    •     Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    •     Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    •     Har en venlig og professionel fremtoning
    •     Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    •     Skaber gode kundeoplevelser
    •     Har overblik og fokus på detaljen
    •     Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1.     En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2.     Branchens bedste sammenhold
    3.     Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4.     Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5.     Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Jacob Knudsen på telefon 42 12 06 23, hverdage mellem kl. 8 – 16. BEMÆRK Jacob holder ferie i uge 29-31!

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug



    Butikschef til Vestegnen!
    I Lidl arbejder vi hårdt for at skabe resultater og fortsætte vores vækst, så vi bliver danskernes foretrukne indkøbssted. Vi er nemlig ikke bange for ambitioner – og her er også plads til dine. Hvis du kan inspirere dine medarbejdere til at smøge ærmerne op og tage fat, finder du ikke et bedre sted at investere dig selv og din karriere end i Lidl. Vi har nemlig en plan for det hele, også for dig. Det er derfor, vi siger, at du lykkes i Lidl.
     

    Som butikschef er det dig, der sørger for, at alt går op i en højere enhed. Du går forrest og motiverer dine medarbejdere til at skabe rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Du sørger for, at alle opgaver bliver fulgt til dørs, og at butikken altid er salgsklar. Samtidig sørger du for, at dine medarbejdere trives, og du bakker dem op i deres udvikling.

    Du bliver også ansvarlig for at:


    Du har muligvis en lederuddannelse og har med succes motiveret og ledet et hold af medarbejdere til at skabe gode resultater. Måske er du allerede en dygtig og resultatorienteret butikschef eller afdelingsleder hos en af vores kolleger i branchen, eller også har du en tilsvarende baggrund og lyst til at investere dig selv og din karriere i en velfungerende arbejdsplads med store ambitioner og højt til loftet. Derudover forventer vi, at du er:

    Som butikschef i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med konkurrenternes. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive butikschef i Lidl:

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Jacob Knudsen på telefon 42 12 06 23, hverdage mellem kl. 8 – 16. BEMÆRK Jacob holder ferie i uge 29-31.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som butikschef er det dig, der sørger for, at alt går op i en højere enhed. Du går forrest og motiverer dine medarbejdere til at skabe rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Du sørger for, at alle opgaver bliver fulgt til dørs, og at butikken altid er salgsklar. Samtidig sørger du for, at dine medarbejdere trives, og du bakker dem op i deres udvikling.

    Du bliver også ansvarlig for at:

    •     Lede og fordele den daglige butiksdrift
    •     Oplære, uddanne, lede og motivere dine medarbejdere i butikken
    •     Følge op på Lidls butikskoncepter
    •     Følge op på nøgletal og bruge dem aktivt til at nå butikkens mål
    •     Rekruttere nye medarbejdere
    •     Tage del i den daglige drift af butikken, fx varebestilling og -opfyldning


    Om dig

    Om dig


    Du har muligvis en lederuddannelse og har med succes motiveret og ledet et hold af medarbejdere til at skabe gode resultater. Måske er du allerede en dygtig og resultatorienteret butikschef eller afdelingsleder hos en af vores kolleger i branchen, eller også har du en tilsvarende baggrund og lyst til at investere dig selv og din karriere i en velfungerende arbejdsplads med store ambitioner og højt til loftet. Derudover forventer vi, at du er:

    •     Empatisk, motiverende og har en anderkendende ledelsesstil
    •     Ansvarsbevidst og kan uddelegere og følge opgaverne til dørs
    •     Resultatorienteret og har forretningssans
    •     Serviceminded og kan skabe rammerne for gode indkøbsoplevelser
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    Som butikschef i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med konkurrenternes. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive butikschef i Lidl:

    1.     Muligheden for at skabe dine egne resultater med din egen butik
    2.     Chancen for at vise, hvad du kan i Europas største detailkæde
    3.     Du bliver en del af en konceptstærk international virksomhed, hvor fundamentet er lagt for, at du lykkes
    4.     Mulighed for at udvikle dig i din stilling
    5.     Fri bil af mærket BMW efter prøvetiden på 3 måneder og særdeles attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Jacob Knudsen på telefon 42 12 06 23, hverdage mellem kl. 8 – 16. BEMÆRK Jacob holder ferie i uge 29-31.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Aug

    Er du SuperBrugsens næste salgselev ?

    Vil du have løn for at lære en masse om butik og salg og få venner for livet?
    Nu har du mulighed for at blande praktisk arbejde med korte, fede skolehold i en 2-årig elevperiode.

    Lær alt om at arbejde i butik
    Som salgselev arbejder du fuldtid i SuperBrugsen i Skælskør. I butikken kommer du til at prøve det hele – lige fra at tale med kunder, når du sidder ved kassen, til at fylde varer op og til at arbejde på lageret.

    Hurtigt bliver du en del af et super sammenhold, hvor vi sørger for, at du bliver godt klædt på til at hjælpe vores kunder og inden du har set dig om, har kunderne lært dig og dit gode humør at kende.

    Knyt nye venskaber på udfordrende skoleophold
    I løbet af uddannelsen er du på 8 korte skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever. Vi sørger for det hele. Det er et godt break fra dit job i butikken.
    Her begynder brikkerne at falde på plads – og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken.
    Der er også en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af butikker.

    Er jeg mon jeres næste supersælger?
    I SuperBrugsen møder du topprofessionelle, dygtige fagfolk, som står klar til at lære fra sig. Derfor er det vigtigt, at du er åben og har lyst til at lære om at vejlede vores kunder på den bedste måde.

    En positiv indstilling, som smitter af på både kunder og kollegaer, er dit første skridt på vej mod at blive supersælger.

    Og kan du nikke JA til følgende:

    •  Yde byens bedste service
    •  Ansvarsbevidst
    •  Pligtopfyldende
    •  Mødestabil
    •  Være klar til at skabe en fremtid i detailbranchen


    Desuden har du:

    • bestået HG, EUD grundforløb, EUX eller HHX. Du kan også have en STX/HF/HTX, gerne suppleret med 5 ugers EUS
    • flair for at sælge og lysten til at blive en dygtig sælger

    Har du, hvad der skal til?
    For mere information er du velkommen til at ringe til uddeler Morten Holm

    eller souschef Thomas Ejlersen på telefon 5819-4013

    Du sender din ansøgning via ”Søg job” senest den 31. august 2020.

    Vi gennemgår ansøgningerne løbende

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Aug



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Medarbejder hos Dominos

    4200, Ballerup

    Som instore medarbejder er din primære opgave inde i selve butikken. Du står sammen med dine kollegaer i restauranten for tilberedningen af pizzaer og tilbehør samt servicering af kunder.

    Du vil blive oplært i hvordan vi tilbereder vores lækre pizzaer, og altid sørger for at de er perfekt, når vi leverer dem til kunden. Du vil ligeledes også blive oplært i at servicere kunder, samt sørge for at vores hygiejneforhold altid er i top, da vi går meget op i kun at have gode smileys. 

    Der er altid fart på i vores restauranter. Du skal være forberedt på at arbejde en smule under pres, og være klar at give en hjælpende hånd til dine kollegaer når der er travlt.

    Du vil være en del af et ungt og energisk team, som alle sammen elsker at gå på arbejde.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

    Send din ansøgning til: jobs@dominos.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Medarbejder hos Dominos

    4200, Slagelse

    Som instore medarbejder er din primære opgave inde i selve butikken. Du står sammen med dine kollegaer i restauranten for tilberedningen af pizzaer og tilbehør samt servicering af kunder.

    Du vil blive oplært i hvordan vi tilbereder vores lækre pizzaer, og altid sørger for at de er perfekt, når vi leverer dem til kunden. Du vil ligeledes også blive oplært i at servicere kunder, samt sørge for at vores hygiejneforhold altid er i top, da vi går meget op i kun at have gode smileys. 

    Der er altid fart på i vores restauranter. Du skal være forberedt på at arbejde en smule under pres, og være klar at give en hjælpende hånd til dine kollegaer når der er travlt.

    Du vil være en del af et ungt og energisk team, som alle sammen elsker at gå på arbejde.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

    Send din ansøgning til: jobs@dominos.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Chauffør hos Dominos

    4200, Slagelse

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

    Send din ansøgning til: jobs@dominos.dk

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.