Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Triaba

    31. Dec

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Bib Media A/S

    2. Jan

    BibMedia oplever fortsat travlhed i vores Produktionsafdeling i Odense, og vi har derfor brug for ekstra medarbejdere. Der er tale om 30-37 timer om ugen, der vil være placeret i tidsrummet 07:00 og indtil kl. 18:00 mandag til torsdag og fredag fra 07:00 - 14:00.

     

    Arbejdet vil bestå i betjening af følgende arbejdsopgaver alt efter hvor vi har behov:

     

    1. Montering af etiketter og rygtekster

    2. Sotering af bøger

    3. Pakkeri

    4. Andet produktionsrelateret arbejde.

    Du vil få en grundig oplæring af vores dygtige personale, og det forventes at du hurtigt vil kunne varetage arbejdsopgaverne selvstændigt.

    Har du lyst til at komme ind i en virksomhed i vækst og hvor der er hyggelig omgangstone så send os en ansøgning. Vi har formentlig brug for 3 medarbejdere og opstart vil være hurtigst muligt.

     

    Jobbet vil passe perfekt til dig som måske har valgt at tage et sabbatår og gerne vil have et job i 6-12 måneder inden ny uddannelse opstartes eller en drømmerejse skal påbegyndes.

     

    Ansøgninger modtages via email: ha@bibmedia.dk

    Læs mere
  • Brd. Klee A/S

    24. Dec

    Arbejdsopgaverne består af gængse lageropgaver og omfatter:

    Påpladslægning af varer, plukke og pakke kundeordrer.

    Om dig

    Du har erfaring fra lignende stilling – ikke et krav. Du er en åben og udadvendt person, der er omhyggelig med de ting, du beskæftiger dig med. Derudover ser vi gerne, at du har et godt energiniveau og er mødestabil.

     

    Vi tilbyder

    Et spændende lagervikarjob frem til den 28. februar 2022.

    Arbejdstiden er mandag-torsdag 8.00 - 18.00 og fredag 8.00 - 16.30,

    så dine arbejdstider varierer indenfor ovenstående tidsrum.

     

    Er du interesseret?

    Så søg endelig jobbet – send ansøgning og CV eller spørgsmål til stillingen til Christine Johansen på e-mail cfj@klee.dk

    Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

    Læs mere
  • Horisont Gruppen a/s

    10. Dec

    Mediehuset Horisont Gruppen a/s søger en velskrivende redaktionsassistent med ordenssans og højt servicegen til vores medie Installator.dk. Det udgives som både magasin, online og nyhedsbrev. Du bliver både en del af husets redaktion og har også et ben i det kommercielle team.
    Vi er klar over, at man som studerende ofte er udfordret af skiftende studietider og fremmødepligter, derfor tilbyder vi et fleksibelt studie-job, som både kan løses her fra kontoret eller hjemmefra.

    Jobbet:
    - Du arbejder to dage om ugen, i alt cirka 14-16 timer.
    - Du kommer til at arbejde med historier på tværs medieplatforme – website, nyhedsbrev og print-medier.
    - Under vejledning af redaktøren skriver du korte nyheder, citathistorier, navnenyt mv. til udvalgte medietitler i Horisont Gruppens medieportefølje.
    - Du læser korrektur og løser andre forefaldende journalistiske opgaver.
    - Du servicerer og rådgiver samtidigt mediets kommercielle partnere omkring publicering af kommercielt indhold ud fra fastlagte arbejdsrutiner.

    Profil:
    - Du er i gang med en journalist-, kommunikations- eller anden relevant uddannelse.
    - Du er god til at organisere, prioritere og fokusere.
    - Du skriver godt og får noget fra hånden.
    - Du har overblik og kan arbejde på flere forskellige platforme på samme tid.
    - Du er ikke bange for at ringe kilder op.

    Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har journalistisk erfaring fra online eller trykte medier.

    Ansættelse hurtigst muligt:
    Ansøgning sendes senest 15. november 2021. Vi indkalder løbende til samtaler.
    Send din spørgsmål eller ansøgning til adm. direktør på Rasmus Brylle på Rb@Horisontgruppen.dk
    Stillingen er timelønnet.

    Om Installator.dk – Forum for el, VVS og ventilation
    Installator.dk – forum for el, VVS og ventilation – er et erhvervsmedie og community, som dækker alle fagbrancher inden for installation, og som er målrettet direkte til fagfolk. Partnere på installator.dk kan bidrage aktivt med indhold/erfaring og betragtes som en indsigtsfuld vidensressource i udviklingen af installator.dk. Vi udkommer dagligt på installator.dk, ugentligt med to nyhedsbreve samt 8 gange om året med magasinet Installatør.

    Om Horisont Gruppen a/s
    Horisont Gruppen er et mediehus, der udgiver erhvervsmagasinerne CSR, SCM+Logistik, Installatør og Designbase samt tilhørende websites. Gennem en flermedial strategi på tværs af målgrupper skaber Horisont Gruppen kontakt mellem læsere og annoncører. Horisont Gruppen bringer vækst og værdi til kunderne ud fra kriterierne aktualitet, identifikation og væsentlighed. Læs mere på www.horisontgruppen.dk

    Læs mere
  • CITY CLEANING Ap S

    17. Dec

    Vi søger studerende / rengøringsassistenter til faste pladser på Amager, Nørrebro og indre København.

    Alle hverdage efter kl. 16.30. Mulighed for 1½ - 4 timer alle hverdage.

    Kontakt os på 40144620 eller på mail@citycleaning.dk

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Dec

    Sommerafløser til LIDL’s Logistikcenter i Kolding til tørvareområderne.

    Vi søger sommerferieafløsere, plukkere og truckfører, til nedenstående arbejdshold fra mandag til lørdag:
    Morgen   (kl.07:00-13:30)

     

    • Plukning af tørvarer
    • Kørsel med rækketruck (truckcertifikat ikke påkrævet)
    • Diverse forefaldende lageropgaver
    • Kørsel med gaffeltruck (truckcertifikat påkrævet)
    • Bidrage til det tværfaglige samarbejde på lageret
    • Arbejdet inkluderer også weekendarbejde (lørdag) 
       
    • Trives med fysisk arbejde
    • Er omhyggelig og brænder for at sikre høj kvalitet i dit arbejde - altid
    • Kan arbejde selvstændigt, er ansvarsbevidst og har selvdisciplin
    • Positiv og hjælpsom af natur
    • Fleksibel ifht. arbejdstid
    • Truckcertifikat er ikke et krav (til pluk), men kan være en fordel.
    • Erfaring med lagerarbejde, PBV (Pick By Voice) er en fordel men ikke et krav
    • God og målrettet oplæring i alle processer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Supplerende oplysninger:

    • Opstart vil være i april/maj måned 2021
    • Kontrakter er som udgangspunkt tidsbestemt til udløb 31.08.2021 – der kan dog være mulighed for forlængelse

    Eventuelt uddybende spørgsmål kan rettes til teamleder Jacob Hasberg på tlf. 76 35 05 75 alle hverdage mellem kl. 10.00 – 12.00.

     

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Dec

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.
     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    * Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver 
    * Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    * Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    * Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    * Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede 
     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar. 

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    * Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    * Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    * Har en venlig og professionel fremtoning
    * Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    * Har overblik og fokus på detaljen 
    * Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp
     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef. 

    Som souschef i Lidl får du: 

    * En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    * Branchens bedste sammenhold
    * Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    * Attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distrikt Chef Stefan Walther Sørensen på telefon 42 12 06 00, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Sunset Boulevard

    15. Dec

    Har du et stærkt konkurrencegen, og har du lyst til at være en del af en af landets bedste fastfoodrestauranter, hvor du har gode muligheder for at udvikle dig? Så har vi et spændende job til dig! 

    Hos Sunset Boulevard søger vi lige nu en ambitiøs kollega, der med sin store interesse for ledelse kan varetage den daglige drift og lede sine medarbejdere samt yde service for gæsterne på højeste niveau. 

    Sunset Boulevard er en arbejdsplads, der smager af mere
    Som Assistant Manager er du næstkommanderende og restaurantchefens højre hånd. Hvis du drømmer om mere, vil du blive tilbudt en intern uddannelse, der er rettet mod at styrke dit talent, så du kan blive klædt på til den dag, hvor du måske selv skal være vores næste dygtige restaurantchef. Hver dag tager du dig af en række forskellige administrative opgaver, men du bruger dog størstedelen af tiden på gulvet, hvor du viser vejen og går forrest i tæt samarbejde med restaurantchefen. Med skulder ved skulder-ledelse mestrer du at udvikle og træne både nye og erfarne ansatte, så de motiveres til at yde deres bedste.

    Du kan se frem til en udfordrende hverdag, hvor du blandt andet vil håndtere følgende opgaver: 

    • varetagelse og udvikling af restaurantens daglige drift i samarbejde med restaurantchefen 
    • træning og udvikling af personale med en god trænende adfærd – både de nye og de erfarne 
    • varebestilling, lagerstyring og registrering af løn
    • servering af lækker mad på mindre end fem minutter og nærværende gæsteservice.

    Vi leder efter en kollega med en stærk forretningsforståelse, der sætter en ære i, at restauranten præsterer sit bedste – også når du ikke er på arbejde.

    Vi er en landsdækkende kæde med fokus på kvalitet, effektivitet og miljørigtige hensyn
    Når du arbejder hos Sunset Boulevard, bliver du en del af en dynamisk virksomhed med danske værdier. Vi er kendetegnet ved vores dygtige og engagerede medarbejdere, hvor ærlighed, åbenhed og hjælpsomhed spiller en stor rolle. Sunset Boulevard er i rivende udvikling, og der er sjældent langt fra tanke til handling. Vi har de seneste år været frontløbere i branchen med fokus på den grønne omstilling, og det har vi tænkt os at blive ved med at være. Vi har eksempelvis allerede udfaset plast fra vores emballage. Velkommen til et ungt team med mange fede karrieremuligheder. Løn forhandles med udgangspunkt i erfaringer og kvalifikationer.

    Vi har brug for dig, hvis du:

    • har erfaring som Assistant Manager, Shift Manager eller andet relevant arbejde med drift og ledelse på mellemlederniveau
    • trives i en travl hverdag med skiftende arbejdstider og kan bevare overblikket i travle situationer
    • har et veludviklet servicegen samt en vilje til at ville og modet til at prøve – også når opgaven virker svær
    • drives af at skabe gode oplevelser – både for vores gæster og for medarbejderne.

    Lyder stillingen som noget for dig?
    Vi jagter talentet, så hvis jobbet som Assistant Manager lyder som noget for dig, kan du nu ansøge om at blive en del af Sunset Familien. Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Sunset Boulevard

    29. Dec

    Har du ledelseserfaring, og har du lyst til at stå i driftens absolutte centrum i en virksomhed, hvor den gode gæsteoplevelse er i fokus? Så har vi det perfekte job til dig!

    Hos Sunset Boulevard søger vi lige nu en engageret kollega, der med sit store drive kan gå forrest i hverdagen og omsætte idéer til handling – uden at gå på kompromis med hverken koncept, kvalitet eller fødevaresikkerhed. 

    Sunset Boulevard er en dansk virksomhed med fokus på nærvær
    Som restaurantchef er din primære arbejdsopgave, at din restaurant altid præsterer på højeste niveau. Derfor arbejder du hver dag på, at vores gæster får en unik oplevelse, både hvad angår vores mad og service. Du er administrativt stærk, og du varetager og udvikler restauranten, ligesom du går forrest i den daglige drift på gulvet med dine medarbejdere. Du har stor forståelse for tal, da det er forudsætningen for, at du kan styre en hel restaurants økonomi. Du kan desuden bevare overblikket i udfordrende situationer, hvis der eksempelvis opstår problemer med svind, løn, vækst eller lignende.

    Med skulder ved skulder-ledelse mestrer du at udvikle og træne både nye og erfarne ansatte, så de motiveres til at yde deres bedste. Hos Sunset Boulevard får du virkelig mulighed for udvikle dine evner som leder gennem spændende uddannelser, og hvis du har talentet og lysten tilbyder vi gode karrieremuligheder. Du kan se frem til en alsidig hverdag, hvor du blandt andet vil håndtere følgende opgaver:

    • teamledelse med fokus på rekruttering, onboarding og personaleudvikling
    • sikre en restaurant med høj kvalitet, service og driftsstandarder
    • fokusere på handlingsmuligheder for at skabe vækst i KPI’er i tæt samarbejde med Area Manager
    • opfylde målsætningen om tilfredse gæster, der føler sig velkomne og har lyst til at komme igen.

    Vi leder efter en selvstændig kollega, der er synlig og går forrest i hverdagen med højt humør. Det er derfor vigtigt for at få succes i stillingen, at du altid går efter at få det bedste frem i dine medarbejdere. 

    Vi er en virksomhed i konstant udvikling med mange fede karrieremuligheder 
    Når du arbejder hos Sunset Boulevard, bliver du en del af en landsdækkende kæde, der er kendetegnet ved kvalitet, effektivitet og miljørigtige hensyn. Vi har fokus på den grønne omstilling, og vi har eksempelvis allerede udfaset brugen af plast i vores emballage. Ærlighed, åbenhed og hjælpsomhed er vigtige værdier hos os, og der er sjældent langt fra idé til handling. Vi tilbyder desuden spændende udviklingsmuligheder afhængigt af talent og interesser. 

    Vi har brug for dig, hvis du:

    • har erfaring som manager, Shift Manager eller andet relevant arbejde med drift og ledelse – branchekendskab er en fordel
    • har et veludviklet servicegen og har lyst til at bidrage til væksten i en fastfoodkæde i rivende udvikling 
    • kan arbejde selvstændigt og har suverænt overblik og struktur 
    • drives af at skabe gode oplevelser – både for vores gæster og for medarbejderne.

    Lyder stillingen som noget for dig?
    Vi jagter talentet, så hvis jobbet lyder som noget for dig, kan du nu ansøge om at blive en del af Sunset Familien. Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    12. Dec

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
Sortér efter

Studentermedhjælper

Studentermedhjælper, studiemedhjælper eller studiemedarbejder – kært barn har mange navne. Når du søger job som studentermedhjælper, så er det vigtigt, at du ikke søger for snævert – både i forhold til, hvad du gerne vil arbejde med, og hvor du gerne vil arbejde. Lad os se på nogle eksempler, og lad os starte i Danmark´s hovedstad København:

Studentermedhjælper København

Søger du et studentermedhjælper job i København, så skal du ikke nødvendigvis gøre, som alle de andre studerende fra KU, ITU, CBS osv. Studerende på bachelor, kandidat eller graduate niveau har en tendens til at tro, at det kun er et studiejob hos én af de store og kendte virksomheder, som giver anseelse på CV-et. Men det er ikke rigtigt.

Det faglige indhold er væsentlig mere interessant – både for dig, og din kommende arbejdsgiver, efter endt uddannelse. Så du kan roligt søge et job som studentermedhjælper i hele Storkøbenhavn, og ikke blot i København K nær Strøget.

Studentermedhjælper Århus

På samme måde gælder det i Århus. Her er der en tendens til, at studerende fra Århus Universitet, Erhvervsakademi Århus, VIA University College osv. Fortrinsvis søger job som studentermedhjælper nær campus, eller hvor man bor. Det er en kæmpe fejl, da det begrænser mulighederne for dig, og gør, at du i så fald spænder ben for dig selv.

Søg derfor væk fra Åen og gågaden. Søg som studentermedhjælper i Højbjerg, Viby J, Risskov, Egå, Hasle osv. Med Århus Letbane, busser eller din cykel kommer du let og hurtigt rundt i smilets by: Århus.

Studentermedhjælper Odense

Tager vi en anden og dejlig studieby såsom Odense, så er SDU i Odense M, i kraft af de mange studerende, centrum for tusindvis af studerende, som gerne vil arbejde som studentermedhjælper. Det gør, at flaskehalsen er utrolig smal i forhold til at finde det ønskede studentermedhjælper job.

Se derfor om der ud over Odense M, og centrum ikke kunne være et godt studiemedhjælper job for dig i områderne: Odense SV, S og SØ.

Studentermedhjælper Aalborg

Aalborg, også kaldet for Nordens Paris blandt de studerende, har AAU som det helt store trækplaster. Vil du gerne arbejde som studentermedhjælper i Aalborg, kan det derfor være en god idé at søge efter studiejob i: GUG, Aalborg SV, Nørre Tranders, Øster Sundby, Hennedal, Hasseris eller på den anden side af Limfjorden i Nørresundby.

Studentermedhjælper Kolding

Syddansk Universitet ligger i den dejlige studieby Kolding. Trods byens fine størrelse, så er der ikke langt fra nord til syd, og øst til vest. Der er rigtig gode studentermedhjælper job at søge. Eksempelvis hos Restaurant Flammen og Würth, som har hovedkontor i Kolding.

Du kan derfor være heldig at blive studentermedhjælper uanset, om dit modersmål er dansk eller eksempelvis engelsk. Der er en lang række internationale virksomheder i Kolding, hvorfor også job på engelsk kan findes. Det tilgodeser både udenlandske studerende, eller danske studerende, som læser til korrespondent.

loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.