Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    22. Feb

    Leder du efter et fritidsjob? Eller søger du et fuldtidsjob i dit sabbatår? KaffeKapslen søger unge under 18 år til 10-37 timer om ugen.

    Mange andre ungarbejdere - sjov og social stemning - fleksible mødetider - god oplæring - mulighed for ekstra timer - gratis frokostordning 

     

    KaffeKapslen.dk i Højbjerg søger 5-7 medarbejdere under 18 år med tiltrædelse snarest muligt

    OBS: For at ansøge om jobbet, skal du sende en mail med en ansøgning og CV til Flemming på fl@kaffekapslen.dk

    Kun ansøgninger sendt på denne måde, kommer i betragtning.

     

    Jobbet hos KaffeKapslen består i at hjælpe til på vores lager med diverse opgaver: plukning og pakning af ordrer, oprydning, varemodtagelse og sætte varer på plads.

    Vi er Europas største webshop inden for kaffekapsler og sender hver dag til kunder i Danmark, Norge, Sverige, Østrig og Tyskland – så hvis du har lyst til at snuse lidt til webhandel og iværksætteri, er vi lige stedet for dig.

    Vi har lageransatte i alle aldre, og der vil hele dagen være adskillige andre 15-17-årige på arbejde. Derfor hersker der en løssluppen, kreativ og energisk omgangstone, så du vil aldrig kede dog.

     

    Hvad kan vi tilbyde dig?

    • En sjov og social arbejdsplads, hvor godt humør er en stor del af arbejdsdagen. Der vil desuden altid være andre ungarbejdere på arbejde.
    • Et fleksibelt job, hvor du er med til at planlægge dine egne arbejdstider, så der stadig er plads til venner og fritid.
    • En god og omhyggelig oplæring, som er skræddersyet til netop dine ønsker og behov.
    • En markedskonform løn med personalegoder.
    • Gratis frokostordning.

     

    Vi forventer, at du bidrager med:

    • Engagement og fleksibilitet.
    • En god energi og godt humør.

    Hvis jobbet hos KaffeKapslen lyder som noget for dig, glæder vi os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    10. Mar

    Ung M/K´er søges til vedligeholdelses team.

     

    Creative Gardens er et anlægsgartnerfirma, der både varetager vedligeholdelse af private haver, større gårdanlæg samt ny anlæggelser.

    Vi søger en medarbejder til start omkring 1. april 2019

    Arbejdet vil hovedsagelig være i og nord for København.

     

    Vi tilbyder:

     

    • Et afvekslende og udadvendt arbejde med mange udfordringer
    • Fast arbejde med 37 timer ugentlig
    • Løn efter kvalifikationer 

     

    Vi forventer at:

     

    • Du er selvstændig, fleksibel og ansvarsbevidst
    • Du har let ved at skabe en god kontakt til vores kunder
    • Du har evt. plantekendskab
    • Du kan tage initiativer og har gode samarbejdsevner
    • Du har kørekort
    • Du kan tale og forstå dansk
    • Engelsk kundskab vil være godt men ikke en nødvendighed

     

    Lyder dette som noget for dig, så send os et par ord om dig selv til os på mail cg@winfield.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Mar

    Junior Case Worker søges

    1420, København K

    Drømmer du om at udvikle dig selv ved at være en del af en succesfuld dansk opstartsvirksomhed, der hver uge hjælper flere hundrede uheldige flypassagerer med at få smilene tilbage?

    Så har vi jobbet til dig!

    Som ungarbejder i Flyhjælp vil du skulle hjælpe flypassagerer med at få den kompensation, som de har ret til, når flyvningen ikke forløber planmæssigt.

    Du får indsigt i indledende og simpelt sagsarbejde, og hvordan det er at arbejde på et kontor, hvor der også er plads til sjov. Ungarbejdere i Flyhjælp laver simpelt sagsbehandling, forbereder sager, og hjælper til der, hvor der er behov. Kvalitet og effektivitet er er vigtigt, da du vil skulle hjælpe i flere hundrede sager.

     Dine arbejdsopgaver vil primært være (du oplæres løbende):

    ·       Indledende og simpelt sagsarbejde

    ·       Indhentning af data til sagen, der er nødvendigt for at vurdere passagerernes ret til kompensation

    ·       Assistance af kollegaer - arbejde side om side med ældre kollegaer

     Din profil

    Du arbejder med høj kvalitet, har mod på at tage ansvar og er ivrig efter at være en del af en ung virksomhed med vokseværk. Du er også vant til at arbejde med computer.

    Vær opmærksom, at vi kun søger ungarbejdere, der er højst 17 år og 3 måneder.

    Vi tilbyder:

    ·       Et socialt, engageret, kvalificeret og ungt arbejdsmiljø

    ·       Fleksible arbejdsopgaver og gode udviklingsmuligheder

    ·       Fast og rimelig løn til ungarbejdere

    Om virksomheden

    Virksomheden er en ung og dynamisk virksomhed i stor vækst, der holder til på Christianshavn, 2 minutter fra metrostationen. Virksomheden beskæftiger i dag ca. 60 ansatte, fortrinsvis jurister, der hjælper med at sikre økonomisk kompensation til forsinkede og uretfærdigt behandlende passagerer.

    Sådan søger du stillingen

    Send et kort CV til Oscar på ot@flyhjaelp.dk eller ring på tlf.nr. 8282 9090 og spørg efter Oscar.

     Vi glæder os til at høre fra dig! 

    Oplærnigsperiode ligger i perioden 27/02/2019 til 06/03/2019

    Læs mere
  • Job_listing_image

    10. Mar

    Målet er klart: Vi vil være dem i "klassen”, der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur!

    Vores forventninger til dig I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet.

    Du skal kunne lide at møde mange mennesker, der alle har en forventning om, at blive betjent hurtigt, effektivt og nyde at give kunderne en service, således at det bliver sjovt at være både kunde og medarbejder i butikken – Vi vil have det morsomt og lønsomt.

    Arbejdsopgaver:

    • Kasse- og kundebetjening
    • Trimning og vareopfyldning
    • Lettere rengøring og egenkontrol
    • Bake-off
    • Deltage aktivt i de daglige, ugentlige og månedlige salgskonkurrencer
    • Diverse ad hoc

    Vi søger derfor lige nu en ung pige/dreng til at indgå i et stærkt team af kunde- og salgsorienterede kolleger, der tænker positivt og offensivt!

    For at sikre den bedst mulige intro for dig og en succesfuld start for den nye butik, vil oplæring ske fra 1. april og ca. 14 dage frem, i vores flotte 7-Eleven på Vesterbrogade 37, 1620 København V.

    • Ansøgningsfrist: 10-03-2019
    • Samtaler afholdes: uge 11 - 13
    • Tiltrædelse: pr. 1 april 2019
    • Arbejdssted: Carlsberg Byen, København
    • Kontaktinformation: job@7-Eleven.dk

    Med 184 butikker i Danmark har 7-Eleven manifesteret førerpositionen i conveniencesektoren, og med mere end 50.000 butikker i 116 lande er 7-Eleven verdens største convenience- og franchisekæde. Læs mere på www.7-eleven.dk eller www.reitangruppen.no.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Måske overvejer du at tage et sabbatår, eller tage et break fra dine studier. Det kan også være noget helt tredje der gør, at du rigtig gerne vil have lidt luftforandring, og komme ud at rejse - samtidig med, at du møder andre unge og kulturer.

    At tage på en rejse i udlandet af længerevarende varighed vil styrke dig som person. Mange arbejdsgivere lægger vægt på, at man er selvtænkende, kan arbejde i grupper, og har et positivt og internatinalt udsyn, hvor man kan rumme forskelligheder og andre kulturer. 

    Ønsker du at styrke dit CV til dit fremtidige drømmejob, så kan du tage med Adventure Heart ud at rejse.

    Hvad er Adventure Heart?

    Adventure Heart er en dansk virksomhed med mere end 30 års erfaring, som rejsearrangør. Adventure programmerne er sammensat således, at du får alle mulige oplevelser i forskellige lande: Rundrejse, seværdigheder og natur, kulturindsigt, lokalbefolkning, sprog, gastronomi, adventure aktiviteter, mange former af personlig udvikling - og måske vil du prøve at være frivillig på et projekt med børn eller dyr.


    Afhængig af hvilken rejseform du ønsker rejses i større eller mindre grupper eller måske individuelt sammen med andre unge og altid i trygge rammer af håndplukkede lokale partnere for at gøre oplevelserne autentiske og samtidig bidrage og støtte op om lokalsamfundet.

    Du bliver styrket personligt og får indsigt, kendskab og sammenligningsgrundlag til god brug på dit studie og måske i dit kommende job i en international fremtid i vores globaliserede verden.

    Hvad siger de unge?

    Bianca tog på sin drømmerejse til Java. Hun siger: ”Min eventyrrejse begyndte med en grupperejse en måned på Java, hvorefter jeg tog videre til Bali, Australien og Canada på egen hånd. Det var tanken om venskaber i andre lande, uudforsket territorie og grænser, der skulle overvindes, der fik mig på min eventyrrejse”

    ”Jeg så et lokal samfund indefra, hvor alt det, vi tager for givet herhjemme, er et luksusgode. På dyreprojektet fodrede jeg orangutanger, og jeg kom helt tæt på nogle fantastiske dyr – og nogle uhyggelige kryb. Det var nemlig ikke unaturligt, at en kæmpe edderkop måske sov på vores værelse, når vi selv skulle sove. I starten reagerede jeg i panik. Til sidst indså jeg, at det er bedre at slappe af og gå til verden med åbent sind. De indfødte er gennemsyret af den tankegang, og det smitter af – på den gode måde. Jeg er blevet mere rummelig og åben over for udfordringer. Derfor skal du skal rejse… Min rejse var i trygge rammer og gav uforglemmelige oplevelser også gennem det frivillige arbejde.” siger Bianca, der er i gang med sin humanistiske bachelor på RUC

    Lars var i Syd- og Mellemamerika og fortæller: ”Mit mål med et sabbatår var, som udgangspunkt at udforske mig selv, blive mere selvstændig og udnytte den mulighed man har som ung, hvor man typisk ikke har realkreditlån, hus og Volvo. Når jeg nu tænker tilbage på de mange forskellige kulturer jeg har mødt og oplevet er jeg blevet mere bevidst om, at der findes mange veje til et lykkeligt liv. Det er meget berigende at opleve, hvordan andre kulturer lever. Jeg planlægger at læse Kemi, men jeg er helt klart blevet et mere søgende menneske efter mine oplevelser fra mit sabbatår”

    ”At rejse med en rejsearrangør på en af deres grupperejser er en stor fordel, også selvom man ikke kender hinanden i forvejen, man møder helt naturligt andre unge og at man slipper for at planlægge rejsen selv. Min gruppe var fra alle andre lande og jeg var den eneste dansker. Det hele var meget betryggende, at alt var planlagt og så har jeg fået venner som jeg stadigvæk har kontakt til” siger Lars.

    Hvordan kommer jeg afsted?

    Du sidder formentlig allerede nu med en masse spørgsmål. Og dem vil vi hos Adventure Heart gerne svare på. Og det er let. Du kan komme til vores rejseforedrag & cafémøder, hvilket du kan læse mere om, ved at klikke på den grønne ansøgningsknap nedenfor:

    NB

    Du kan ikke ansøge et job, men du kan se, hvad Adventure Heart kan tilbyde dig, hvis du gerne vil ud og rejse, for at skabe dig et bedre CV:

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb



    Lidls IT-afdeling, bestående af 19 medarbejdere, varetager drift, vedligeholdelse og udvikling af de administrative og butiksnære IT-systemer. Er du vores IT Assistants barselsvikar?

    I Lidl arbejder vi primært efter ITIL-principper i forhold til at løse udfordringer og opgaver for de interne it-brugere på hovedkontoret i Kolding, vores pt 117 butikker og 2 distributionscentre i Danmark.

    Systemlandskabet befinder sig i en transformationsfase hvor systemerne løftes på et nyt niveau, der gør Lidl klar til fremtidens detailmarked.

    Som IT Assistant har du ansvar for administrative processer i IT-afdelingen. Dette dækker over håndtering af kontrakter med leverandører og samarbejdspartner, styring af softwarelicenser, anskaffelse af hard- og software igennem lokale og globale aftaler samt organisering af møder og events.

    Du understøtter afdelingens specialister med relevant tal- og budgetmateriale og kan analysere komplekse sammenhæng i disse.

     



     

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Head of IT, Matthias Rüdinger, på tlf. 7635 0122.

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Håndtering af kontrakter med eksterne samarbejdspartnere
    • Anskaffelse af IT-udstyr igennem globale og lokale aftaler
    • Styring af software-licenser og service-aftaler
    • Samarbejde med vores internationale IT-organisation
    • Udarbejdelse og opfølgning på afdelingens KPI’er
    • Styring af
    • Organisation af møder, events og rejser
    • Udarbejdelse og opfølgning af afdelingens budgetter



    Om dig

    Om dig
    • Du har en uddannelse som IT-supporter eller basisuddannelse inden for regnskab eller kontororganisation parret med et højt flair for IT
    • Du taler tysk og/eller engelsk på højt niveau
    • Du har gode kompetencer til Microsoft-Office, især i arbejde med Excel
    • Du er god til at kommunikere kolleger på alle niveauer
    • Du medbringer erfaring i styring af eksterne samarbejdspartnere
    • Du tager ejerskab og ansvar for dine opgaver

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Grundig oplæring, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Head of IT, Matthias Rüdinger, på tlf. 7635 0122.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Feb



    Brænder du for at arbejde med løn? Er du systematisk, struktureret og serviceminded, og trives du med et stort ansvar i en international virksomhed? Som Payroll Assistant ved Lidl Danmark bliver du en del af vores dygtige Payroll team, som månedligt laver løn for mere end 2.500 medarbejdere fordelt over hele landet.

    I Lidl har vi forrygende succes, og vi stræber hele tiden efter mere – også når det gælder vores medarbejdere. Vi søger en Payroll Assistant til en fuldtidsstilling i vores dygtige og Payroll-team, der består af en Project Manager, Payroll Responsible, tre Payroll Assistants og en Student Assistant.

    Payroll-teamet er en del af vores kompetente og sociale HR-afdeling, som desuden består af afdelingerne Recruiting, Employer Branding, Employee Engagement samt HR Development. Vi er placeret i Kolding, men vi påbegynder senere bygningen af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar i år 2021.

    Du vil fra start få en grundig oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Payroll Manager, Santhos Manokaran, på 7635 0141.

    Vi indkalder løbende til samtaler, og rekrutteringsprocessen afsluttes, når den rette kandidat er fundet.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Lønbehandling, herunder stamdata og refusionssøgning
    • At sikre at vores medarbejdere får en korrekt lønafregning
    • Dialog med medarbejdere og ledere omkring lønrelevante forhold
    • Understøtte diverse lønprojekter og opgaver
    • Være med til at digitalisere vores lønafregningsproces


    Om dig

    Om dig
    • Du har erfaring med løn- og personaleadministrationsarbejde
    • Du arbejder systematisk og struktureret samt har sans for detaljer
    • Du holder af at arbejde såvel selvstændigt som i teams
    • Du er serviceminded
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende stilling der vil udfordre og udvikle dig både fagligt og personligt
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • En spændende og varieret arbejdsdag med både ansvar for og frihed til selv at planlægge en del af arbejdsugen
    • Konkurrencedygtig løn og pension
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Du vil fra start få en grundig oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Payroll Manager, Santhos Manokaran, på 7635 0141.

    Vi indkalder løbende til samtaler, og rekrutteringsprocessen afsluttes, når den rette kandidat er fundet.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Feb

    Europe_11.jpg

    Sælger / Deltidssælger på 15-20 timer

    …”ikke bare et job på en tankstation”

    Vi er fuld gang med en spændende rejse, hvor vi videreudvikler det nye globale Circle K-brand. Vores mål er at blive verdens foretrukne sted

    at købe brændstof og mad på farten.

    Dit mål, hos Circle K, vil være at yde fremragende, hurtig og venlig kundeservice. At sørge for, at vores kunder altid bliver mødt med et smil

    og lidt ekstra opmærksomhed.

    Vi vægter højt er, at du har gode holdninger, har lyst til at yde fremragende kundeservice og er en udpræget holdspiller. Vi klæder dig på til at

    mestre opgaverne i en Circle K butik, hvis du har energien og den rette indstilling til at lære vores koncept og værdier at kende.

    Vi tilbyder dig

    Et ansvarsfuldt job i en af vores 250 butikker, hvor to dage sjældent er ens. Vi har ofte rigtig travlt og dit job indeholder mange- og varierende

    arbejdsopgaver, der spænder vidt - inden for følgende områder:

    Salg af

    • brændstof og bilvask
    • food og convenience

    Food og convenience er en væsentlig del af dine arbejdsopgaver (herunder sikre overholdelse af fødevaresikkerhedsreglerne):

    • opbagning af brød og kager
    • smøre morgenbrød og sandwich
    • tilberedning af lune retter

    Salgsklar butik:

    • trimning af butik og forplads
    • opfyldning af varer i butikken og på forplads
    • vedligeholdelse af lager ud fra LEAN principper

    Rengøring af:

    • madproduktionsområderne
    • kaffe- og te-områderne,
    • butik, lager, toiletter og kontor
    • udendørsarealer (forplads og vaskehal)

    Du bliver ”et vigtigt tandhjul” i Circle K-familien, hvor din indsats har stor betydning for, at vi når i mål med vores ambitioner. Sammen med

    dine kollegaer løfter du opgaverne, der er planlagte - og også dem, der kommer uforudset.

    Når vores butikschef eller souschef ikke er på arbejde, så er det dig der har ansvaret og skal sikre, at vores kunder får den bedste service,

    veltilberedt mad og at butikken, forpladsen og vaskehallen fremstår attraktiv, ren og pæn.

    Dette kan du genkende hos dig selv:

    • du er et pligtopfyldende menneske
    • du er sælger med stort S og ved hvad der skal til for, at hver enkelt kunde oplever rigtig god service
    • du er udadvendt, smilende og positiv - med smittende entusiasme
    • optimalt set har du erfaring med at tilberede mad i professionelle omgivelser (ikke et krav), eller du interesserer du dig for veltilberedt

    mad. Og du brænder desuden for at arbejde med convenience

    • du trives med at have travlt - og til tider mange bolde i luften
    • du er detaljeorienteret og et ordensmenneske
    • du forstår betydningen af at arbejde i et team, hvor alle er afhængige af- og stoler på, at hver løfter sit – plus lidt ekstra
    • du er selvledende, selvmotiverende og resultatorienteret

    Specifikt for denne butik:

    Butikken har døgnåbent - 365 dage om året. Det betyder, at du skal være afklaret med at arbejde på forskellige dage og tidspunkter.

    I butikken her indgår du i et team, hvor der er 3 faste nattevagter, derfor er der typisk ingen faste nattevagter, men ved sygdom samt ferie er debehov for at disse også bliver dækket.

    Det er vores ambition er at være en enestående arbejdsplads

    En arbejdsplads, der skiller sig ud, og hvor du kan udvikle dig som medarbejder og tilegne dig en bred vifte af færdigheder - i en international

    konceptorganisation. Hos Circle K får du lige fra starten stor indflydelse på dit karriereforløb og din personlige udvikling. Hvis du vil være med

    til at forme vores udvikling, vil vi gerne være med til at forme din. Du lærer mange forskellige discipliner inden for en lang række områder,

    hvilket er et rigtig godt springbræt for en videre karriere – både i og uden for vores virksomhed.

    Uanset om du er ny eller erfaren på arbejdsmarkedet, eller om du har karriereønsker for livet hos Circle K – er det vigtigste for os, at du har

    den rette holdning og indstilling til at give kunderne en fantastisk oplevelse. Har du dét, så send din ansøgning med et vellignende billede af

    dig selv - og dit CV.

    CircleK_personal_with_customer.jpg

    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Feb

    Fuldtids facer i København

    1613, København V

    Facer for en god sag

    Vi mangler to fuldtids facere til vores Københavner hold - som facer gør du en forskel for verdens fattigste ved at hverve nye medlemmer på gader og stræder.

    For at være den rette kandidat skal du være ansvarlig, energisk og have en vindermentalitet.
    For at få succes på arbejdspladsen skal du have et konkurrencegen som stræber efter at være nummer 1. Du skal desuden kunne arbejde selvstændigt, kreativt og løsningsorienteret for at kunne løfte opgaven.

    Vi søger facere med følgende profil:

    Ø  Salgserfaring er et plus – men ikke et krav!

    Ø  Du bliver motiveret af målsætninger og arbejder godt under pres

    Ø  Du er glad, udadvendt og energisk!

    Ø  Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.

    Ø  Du er klar på at arbejde på gader og stræder i Danmark

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt hvad vi kan for at sikre at du bliver dygtig til dit arbejde. At du føler dig set og anerkendt er en stor prioritet hos os. Der vil altid være koordinatorer og ledere som kan hjælpe dig, og sikre at du går glad hjem hver dag. Desuden tilbyder vi:

    Ø  En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold

    Ø  Uddannelse og træning i kommunikation og salg

    Ø  Udfordringer, der rykker dig som menneske

    Ø  Fuldtid, med opstart d. 19. februar

    Ø  Fast timeløn på op til 127 kr.

    Ø  En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp

    Ø  Fredags barer, sommerfester, teambuilding og meget meget mere!

    Arbejdssteder og tider
    Vi arbejder udendørs på gågader og offentlige arealer. Vejret er din ven, byen din arbejdsplads og mulighederne er mange, hvis man ser muligheder og er klar på udfordringen. Du har den rette indstilling uanset vind og vejr – og uanset vejrguderne går du forrest og leverer resultater. 

    Du kan arbejde op til 37 timer om ugen i tidsrummet 09.00-19.00. 

    Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er. Søg hurtigst muligt, da vi har løbende ansættelsessamtaler.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Du kan søge via linket eller ved at tage kontakt til koordinator Jeppe Sejer Petersen på tlf. 50 60 20 49 eller mail jspe@dca.dk

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser