Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Nov

    Søger du et fritidsjob de næste par måneder, og har du lyst til at give vores kunder en fantastisk oplevelse, når de handler på vores webshop?

     

    Om os

    Birkmond er et århusiansk taskemærke med fokus på design, kvalitet og brugeroplevelse. Det startede i 2016 som en webshop og i 2017 åbnede vi en butik i Latinerkvarteret i Århus. Birkmond har idag 6 medarbejdere. Birkmond designer stilrene kvalitetstasker til mænd og kvinder i kvalitetslæder. Vi arbejder ud fra et nytænkende koncept hvor vi ikke sælger gennem butikker eller forhandlere og derved skærer det dyre mellemled fra. På den måde, kan vi tilbyde et kvalitetsprodukt til en fair pris. 

     

    Stillingen

    Vi har ekstra travlt i juletiden og søger derfor en ny kollega til at hjælpe os fra  ca.16. november (evt før) til 15. januar. Din primære opgave bliver at finde og pakke varer til vores dejlige webshop-kunder og evt ekspedere i vores hyggelige butik. 

    Arbejdsstedet er i det skønne Latinerkvarter i Graven 23 i Aarhus, hvor vi har både butik og lager. 

    Vi søger en, der kan arbejde ca. kl. 8-11 gerne hver dag mandag-fredag. 

     

    Den rette kandidat 

    Erfaring er ikke nødvendigt, da du vil blive oplært, men vi ser gerne at du er ordens- og kvalitetsbevidst, da det er vigtigt, at kunderne får den rigtige vare i pæn indpakning. Det en fordel, hvis du er glad for at følge op og afslutte, men stadig kan navigere i det kaos, der ofte er i små virksomheder. Du kommer til at opleve nye uvante arbejdsområder og løfte enkelte opgaver alene, så det er vigtigt du har gå-på-mod og er lidt selvstændig. 

     

    Hos Birkmond får du indblik i mange arbejdsområder og bliver en vigtig spiller hos os. Du bliver en del af et hyggeligt om ambitiøst team, med fokus på fællesskab og sparing.  

     

    Yderlig information

    Ansættelsessamtaler vil blive holdt løbende og stillingen vil blive lukket så snart den rette kandidat er fundet.

     

    Tiltrædelse: 16. november, eventuelt før.

    Arbejdssted: Graven 23, Aarhus

     

    Har dette interesse er du velkommen til at kontakte ejer, Manja Leedsøe, på cr@birkmond.com

     

    Vi glæder os til at tage imod dig.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Okt

    Vi leder efter dig, der har masser af gåpåmod og elsker smagen af succes, og du ønsker at skabe positive salgsresultater. Dine primære opgaver bliver at sælge OrderYOYO’s bestillingssystem – heraf hjemmeside og APP både til nye og eksisterende kunder, og blandt andet sælge marketingspakker til eksisterende kunder.

    Opgaver og lidt om dig

    • Sammen med teamet drive inhouse-salget til både nye og eksisterende kunder
    • Sikre et stærkt samarbejde med dine kunder
    • Opbygge en større portefølje for samarbejdspartnere hos OrderYOYO
    • Mødebookning med potentielle kunder
    • Du får mulighed for at arbejde på “skæve” tidspunkter, men egentlig styrer du selv arbejdstiden mellem kl. 10.00 og kl. 20.00
    • Og du taler både engelsk og dansk

    Vi tilbyder dig

    En super spændende hverdag i en dynamisk og stabil vækstvirksomhed samt en grundig oplæring, inden du slippes løs på egen hånd. Et lækkert og moderne åbent kontormiljø med frokostordning. Masser af sociale arrangementer man kan deltage i samt en månedlig fredagsbar. En fast timeløn samt bonus.

    Om OrderYOYO

    Vores mission er at være den foretrukne digitale samarbejdspartner til takeaway-restauranterne og hjælpe dem til at genvinde kontrol og ejerskab med deres egen online takeaway-forretning. Vi er på nuværende tidspunkt 35 kollegaer i Danmark og 45 kollegaer i England og Irland.

    Lyder det interessant, så send os en ansøgning. 

    Vi holder løbende samtaler, så vi opfordrer dig til at søge snarest. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at skrive til Duyen på Duyen.an@orderyoyo.com

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Chauffør hos Dominos

    2100, København Ø

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

    Send din ansøgning til: jobs@dominos.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt



    Brænder du for at arbejde med IT-service og-support? Tager du det helt køligt, når tingene brænder på? Og kan du berolige den mest frustrerede kollega, når computeren ikke gør som den skal?

    De fleste kender det. Computeren driller og det er svært at bevare roen og det gode humør, når teknikken driller. Som en del af Service & Support-teamet har du overblikket og kompetencerne til at berolige din kollega, alt imens du fikser problemet.

    Du ved nu, at du har ydet en god service – og det gør dig glad!

    Lyder ovenstående som en rolle du nemt kan indfinde dig i? Så er du måske vores nye IT-supporter til Lidls hovedkontor i Kolding/Aarhus.
    Vi arbejder primært efter ITIL-principper i forhold til at løse udfordringer og opgaver for de interne IT-brugere på hovedkontoret i Kolding, satellitkontoret i Aarhus og i de p.t. 130 butikker og 2 logistikcentre i Danmark.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klart i 2022. Vi forventer derfor, at du allerede nu har gjort dig nogle overvejelser ift. Aarhus, da vi ønsker et langsigtet samarbejde. Indtil det nye hovedkontor står færdigt, vil du efter nærmere aftale med din leder og et grundigt introduktionsforløb have mulighed for at arbejde på vores satellitkontor i Aarhus et par gange om ugen.

    Systemlandskabet befinder sig i en transformationsfase, hvor systemerne løftes til et nyt niveau, der gør Lidl klar til fremtidens detail-marked.
    Du bliver en del af Service & Support-teamet, der er ansvarlig for 1. level support af brugere på hovedkontoret og distributionscentrene samt 2. level support for butikkerne. Support ydes både i form af call desk og onsite support - installation og klargøring af ny hardware, understøttelse af vores infrastruktur-team samt opgaver inden for server og netværk.

    Servicemanagement-processen styres vha. systemet ServiceNow og opgaverne løses såvel selvstændigt som i samarbejde med systemspecialister.
    I vores team oser atmosfæren af en uformel omgangstone, og humøret er altid højt og kendetegnet ved masser af gå-på-mod. Herudover vil du have et tæt samarbejde med kolleger fra de andre IT-teams, der arbejder med infrastruktur og forretningssystemer, samt vores internationale hovedkontor.

    Tiltrædelse hurtigst muligt. 
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Service og Support Manager Brian Hansen på tlf. 76 35 01 43.

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Systematisk bearbejdning af incidents og requests i ServiceNow
    • Support af Microsoft Windows baserede arbejdspladser (Windows 10)
    • Support af Office 365
    • Client-installation ved hjælp af Microsoft SCCM
    • Brugeroprettelse i Identity-Managment-System
    • Support af Cisco Netværksudstyr
    • Support af Cisco CallManager
    • Support af mobile enheder
    • Support på butikssystemer
    • Overvågningsopgaver
    • Klargøring og opstilling af PC-arbejdspladser
       


    Om dig

    Om dig
    • Du har en uddannelse som IT-supporter eller en lignende relevant uddannelse
    • Du har erfaring med administration af Active-Directory omgivelser samt arbejde med software-udrulningsværktøjer
    • Du har arbejdet med IT-netværk, baseret på Cisco-komponenter og har en interesse for dette
    • Du er god til at kommunikere med brugere på alle niveauer
    • Du arbejder struktureret og overholder aftaler
    • Du har gode danskkundskaber og du taler og skriver engelsk på et sikkert niveau. Kendskab til tysk er en fordel
    • Du trives med at arbejde i en serviceorganisation, der skaber gode oplevelser for brugerne
       
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Mulighed for at arbejde et par gange om ugen på satellitkontoret i Aarhus,  efter aftale med din leder
    • Grundig oplæring, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt. 
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Service og Support Manager Brian Hansen på tlf. 76 35 01 43.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Medarbejder hos Dominos

    2100, København Ø

    Som instore medarbejder er din primære opgave inde i selve butikken. Du står sammen med dine kollegaer i restauranten for tilberedningen af pizzaer og tilbehør samt servicering af kunder.

    Du vil blive oplært i hvordan vi tilbereder vores lækre pizzaer, og altid sørger for at de er perfekt, når vi leverer dem til kunden. Du vil ligeledes også blive oplært i at servicere kunder, samt sørge for at vores hygiejneforhold altid er i top, da vi går meget op i kun at have gode smileys. 

    Der er altid fart på i vores restauranter. Du skal være forberedt på at arbejde en smule under pres, og være klar at give en hjælpende hånd til dine kollegaer når der er travlt.

    Du vil være en del af et ungt og energisk team, som alle sammen elsker at gå på arbejde.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

    Send din ansøgning til: jobs@dominos.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge Dk’s måske bedste burgere!’

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Okt

    Souschef - Struer

    7600, Struer


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Bo Østergaard Jensen på telefon 42 12 05 30, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Bo Østergaard Jensen på telefon 42 12 05 30, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Medarbejder hos Dominos

    2200, København N

    Som instore medarbejder er din primære opgave inde i selve butikken. Du står sammen med dine kollegaer i restauranten for tilberedningen af pizzaer og tilbehør samt servicering af kunder.

    Du vil blive oplært i hvordan vi tilbereder vores lækre pizzaer, og altid sørger for at de er perfekt, når vi leverer dem til kunden. Du vil ligeledes også blive oplært i at servicere kunder, samt sørge for at vores hygiejneforhold altid er i top, da vi går meget op i kun at have gode smileys. 

    Der er altid fart på i vores restauranter. Du skal være forberedt på at arbejde en smule under pres, og være klar at give en hjælpende hånd til dine kollegaer når der er travlt.

    Du vil være en del af et ungt og energisk team, som alle sammen elsker at gå på arbejde.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

    Send din ansøgning til: jobs@dominos.dk

    Læs mere
Sortér efter

Studiejob

Studiejob, studenterjob eller studie job – kært barn har mange navne, og forvirringen kan blive endnu større, når man ser på, hvad studiejobs kan indeholde. Så lad os få klarhed på, hvad er et studiejob?

Hvad er et studiejob

Et studiejob er et job, som du har ved siden af dit studie på gymnasialt niveau, henholdsvis i forbindelse med en kortere eller længere uddannelse – eksempelvis på bachelor eller kandidatniveau.

I og med, at du reelt kan tage et studiejob fra du er 18 år, til du bliver færdig med din kandidatuddannelse, så betyder det også, at listen over forskellige typer studiejobs er uendelig lang.

For nogle studerende er et studiejob lig med et studierelevant arbejde. For andre, er studiejobs lig med ufaglærte job, som man kan have ved siden af sit studie, eller i forbindelse med sit sabbatår. Her handler det i højere grad blot om at tjene nogle gode penge til at supplere SU´en.

Værdien af et studiejob

Når du overvejer at finde dig et studenterjob, eksempelvis som studentermedhjælper, eller et andet relevant studiejob, så er det ikke nødvendigvis din timeløn, som er det vigtigste. Dermed ikke sagt, at du blot skal arbejde gratis. Nej det handler derimod om, at du kan styrke dit CV, og derved få større chance for at få et godt arbejde efter endt studie, eksempelvis som graduate.

Men som nævnt, så behøver et studie job ikke at være studierelevant. Har du et ufaglært job, så styrker du også dit CV i og med, at du viser en kommende arbejdsgiver, at du både kan studere, og samtidig dermed kan arbejde på en voksen arbejdsplads. Det vil sige, at du ikke kun er teoretiker, men også kan bruge dine hænder, selv om du er akademiker.

Studiejob i København – Århus – Odense og Aalborg

Studerer du i en af de største byer i Danmark, så kan du klikke dig videre her:

- Studiejob Odense
- Studiejob København
- Studiejob Aalborg
- Studiejob Århus

Men der findes også studiejob i andre byer i Danmark. Tjek blot dine muligheder på: Studiejob-danmark.dk

loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.