Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Gadefundraiser

    8000, Århus C

    Gadefundraiser for en god sag

    Er du en holdspiller der også forstår at arbejde selvstændigt? Søger du et arbejde hvor initiativ og ansvar belønnes med indflydelse? Vil du gerne udvikle dig selv og dine kolleger når du møder nye udfordringer? Og har du mod på, i al slags vejr, at skabe engagement og kæmpe for en bedre verden? I så fald er du den vi søger.

    Til Folkekirkens Nødhjælps Face2Face kampagne i Aarhus og omegn søger vi nye udadvendte og engagerede ansatte. Som gadefundraiser ved Folkekirkens Nødhjælp er du med til at sikre, at vi kan hjælpe verdens fattige der f.eks. rammes af naturkatastrofer, krig og/eller sult. Vi sætter en stor ære i at vores fundraisere er engagerede i sagen, har stor viden om vores arbejde og syntes at kommunikation og energi i et job er sjovere end stillesiddende arbejde. Det er ikke et krav at man tidligere har arbejdet med fundraising, dette skal vi nok give grundig oplæring i.

    Vi sørger samtidig for et sjovt og afvekslende arbejdsmiljø med en masse udfordringer og godt sammenhold blandt kolleger.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    • Du er åben og elsker at kommunikere med alle.
    • Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.
    • Du kan lide at arbejde udendørs i bymiljøet hvor der er liv og stemning.
    • Du søger fuldtid og/eller kan som minimum arbejde 3-5 dage om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (varierende arbejdstider).

    Vi tilbyder:

    • En unik mulighed for at gøre en forskel for verdens fattigste.
    • Uddannelse og træning i kommunikation og formidling.
    • Udfordringer der rykker ved dig som menneske og gør dig stærkere.
    • En sjov og afvekslende hverdag hvor der både er et unikt sammenhold såvel som en positiv konkurrence stemning.
    • Fast timeløn inklusiv lønnede pauser.

    Er det noget for dig? Så skynd dig at sende os din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Chauffør Domino

    8200, Aarhus N

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering, primært på scooter. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Til alle chauffører på +16 år, så er knallertkørekort en forudsætning for ansættelse.

    For chauffører +18 år, er kørekort i kategori B en forudsætning for ansættelse.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Nov

    Teknologisk Institut i Taastrup og Aarhus søger en eller flere praktikanter, som vil være med forrest, når det gælder fremtidens erhvervspolitik eller uddannelsespolitik. Vil du være med, hvor vi finder samfundssvar på de store udfordringer i Danmark og Europa: demografisk udvikling, miljøpolitik, BRIK-lande, ny teknologi, konkurrenceevne, velfærdsstat? Så er du måske Center for Analyse og Erhvervsfremmes nye praktikant i foråret 2018 

    Fagligt udbytte 
    Som praktikant hos os kommer du til at indgå i et dynamisk og fagligt udfordrende konsulentmiljø. Vores arbejde er præget af resultatorienteret teamwork. Omgangstonen er uformel, og stemningen er præget af godt humør. Du kommer til at beskæftige dig med mange forskellige aktiviteter på både nationale og internationale opgaver. Hos os er det kunderne og markedet, der bestemmer arbejdsopgaverne, så du skal være parat til at tage imod nye udfordringer.

    Under praktikopholdet får du en personlig vejleder, der vil give dig løbende feedback, således at dit faglige udbytte bliver så stort som muligt. Praktikopholdet kan tilrettelægges fleksibelt i forhold til dit studie, hvis du samtidig vælger at følge et eller flere fag. Din arbejdsplads bliver på Teknologisk Institut i Taastrup eller i Aarhus.

    Samfundsvidenskabelig baggrund 
    Du er studerende på overbygningen af en samfundsvidenskabelig uddannelse som fx cand.scient.pol., økonomi eller cand. merc. Du har lyst og evne til at arbejde projektorienteret med mange skiftende opgaver. Desuden forventer vi, at du:

    • Har solide kvalitative eller kvantitative metodiske færdigheder, og meget gerne begge dele
    • Er fagligt dygtig, effektiv og nysgerrig
    • Er velorganiseret Kan begå dig flydende på både dansk og engelsk – både mundtligt og skriftligt
    • Er dygtig til at kommunikere budskaber ud til forskellige målgrupper

    Det er desuden en fordel, hvis du har viden inden for enten erhvervsudvikling, arbejdsmarkedspolitik, uddannelsespolitik, teknologi, social innovation, innovation eller informationssamfundet.

    Center for Analyse og Erhvervsfremme 
    Center for Analyse og Erhvervsfremme på Teknologisk Institut arbejder med policy-analyser, evalueringer, udredninger og fremsyn for OECD, EU-Kommissionen, ministerier, regioner og kommuner. Vi arbejder med globalisering, arbejdsmarkedspolitik, uddannelsespolitik, innovation, teknologi, informationssamfundet, velfærdsstat, regional udvikling og erhvervsudvikling. Vi er partnere med World Economic Forum. Vores gode renommé gør, at vi har et tæt forhold til en række nøglekunder, og vores rådgivning spiller ofte direkte ind på den politiske beslutningsproces.

    Vi er omkring 12 politologer, cand.merc.’er, sociologer og geografer fordelt på kontorerne i Taastrup og Aarhus. De fleste har en bredt sammensat karriere fra ministerier, internationale organisationer, medier og private virksomheder. Flere har ledelseserfaring og har arbejdet i udlandet.

    Kontakt 
    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte faglig leder Karsten Frøhlich Hougaard på telefon 72 20 28 86 – eller vores nuværende praktikant Morten Lauge Thomassen på telefon 72 20 26 75.

    Vi holder løbende samtaler, så vi ser frem til at modtage din ansøgning sammen med dit CV og relevante eksamensbeviser snarest muligt.

    Da vores rekrutteringsproces foregår elektronisk, er det vigtigt, du angiver korrekt e-mailadresse i ansøgningsformularen. Hvis den er ukorrekt, vil du ikke modtage svarbrev fra os.

    Ansøgningsfrist: 30-11-2017 
    Arbejdssted: Taastrup eller Aarhus

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Nov

    Internship atBestseller

    8000, Aarhus C

    As an intern in BESTSELLER, you participate in the work in the department at the same level as the rest of the team. Therefore, we are also able to consider you a future colleague. 

    When we evaluate an application for an internship, we focus on personal qualifications such as commitment, openness, and good cooperation skills. Of course, we also evaluate the applicant’s professional qualifications in relation to the relevant field of work. 

    All interns are evaluated individually, and the number and duration of internships vary according to the needs and future projects of the specific department. 

    To be considered for an internship, you must send an application and - preferably - a CV via the link at the bottom of the page.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Vi søger dygtige studerende, der ønsker at arbejde i et internationalt orienteret advokatfirma. Vi kan tilbyde dig byens bedste udsigt og faglige indsigt fra vores kontor i Prismet i Aarhus. Vi ser frem til at byde dig velkommen 1. februar 2018.

    Udfordrende og individuelle opgaver
    Som stud.jur. hos os bliver du tilknyttet et af vores forretningsområder med mulighed for primært at arbejde inden for et til to specialeområder.

    Du arbejder tæt sammen med vores advokater og advokatfuldmægtige, som du bistår i forbindelse med udarbejdelse af notater, litteratursøgning og sagsbehandling.  

    Vi har mange internationale klienter og kontakter, og arbejdssproget er i vidt omfang engelsk. I løbet af din ansættelse får du mere og mere udfordrende og individuelle opgaver.

    Du har mulighed for at rokere mellem vores specialegrupper, så du stifter bekendtskab med flere forskellige retsområder i praksis.

    Værdifuld erfaring 
    Vores lodsordning er også gældende for vore studenter, og du vil blive tilknyttet en lods (ældre fuldmægtig), der gennem dit ansættelsesforløb vil fungere som din vejleder og sikre, at dit arbejde er passende og tilstrækkeligt udfordrende.

    Arbejdstiden fastlægger vi efter nærmere aftale. Som udgangspunkt er arbejdstiden 8-10 timer/uge. Der er selvfølgelig læseferie før alle eksaminer.

    Rejselegat
    Vi lægger stort vægt på internationale kompetencer. Vi har altid jurister i udlandet på arbejds- eller studieophold. Vi sender også vores studerende ud i verden. Som stud.jur. hos os har du nemlig adgang til et rejselegat på op til 40.000 kr. til brug på studieophold i udlandet, sommerskole eller udlandsophold i forbindelse med specialeskrivning/kildesøgning.

    Ambitiøs juridiske begavelse
    Vi forventer, at du har et højt fagligt niveau, er ambitiøs og har interesse for erhvervslivets retsforhold. Gode engelskkundskaber i skrift og tale vil være en fordel. Ansøgere fra såvel cand.jur.-overbygningen som studerende på 6. semester på bacheloruddannelsen vil blive taget i betragtning.

    Vi tilbyder fordelagtige løn- og ansættelsesvilkår. Du har også mulighed for at anskaffe bøger via en bruttolønsordning og fri adgang til bibliotek og kontorfaciliteter også i forbindelse med læseperioder.

    Ansøgning og kontakt
    Send din ansøgning via vores hjemmeside. Har du spørgsmål vedrørende studenterfunktionen, er du velkommen til at ringe til HR-konsulent Rikke Vinther Guss på 8620 7478.

    Gorrissen Federspiel er et af Danmarks største advokatfirmaer. Vi beskæftiger ca. 425 medarbejdere, heraf 260 jurister, og vi tilbyder rådgivning inden for alle erhvervsrelaterede områder. Som firma lægger vi vægt på kvalitet, etik, værdiskabelse, udsyn og holdånd. "The extra mile" har i mange år været et af vores slogans, og for os gælder det både i forhold til klienter og kolleger. Læs mere om os på Facebook, LinkedIn og Instagram.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Nov

    Har du mod på et studentermedarbejderjob, som giver dig muligheden for stå i spidsen for spændende projekter, arrangementer og samarbejde med Aarhus Universitet? Du har nu muligheden for at få et ansvarsfuldt studiejob i en af verdens mest innovative virksomheder – IBM søger en studentermedarbejder til rollen som Universitets-ambassadør på Aarhus Universitet.

    University Relations i IBM Danmark består af et kerneteam af studerende, der hver repræsenterer et af de danske universiteter. Vi er tæt forbundet med den akademiske verden særligt indenfor Software og IT. Vi bruger derfor studerende på universiteterne, der tager ansvar for at aktivere de ressourcer, vi tilbyder, så både IBM og AU får mest mulig ud af dem.

    IBM søger en proaktiv og ekstrovert studerende fra Aarhus Universitet, der skal agere som bindeled og projektleder – i rollen som vores nye Universitetsambassadør. I denne stilling får du ansvaret for IBMs samarbejde med Aarhus Universitet. Jobbet kræver, at du både kan drive, skabe og vedligeholde dette samarbejde, hvor du skal fortsætte med til at bygge broen mellem den akademiske verden og erhvervslivet.

    Du vil stå for at varetage IBM's samarbejde med AU, da det vil være dig, der arrangerer gæsteforelæsninger, hackathons, case competitions, workshops etc. Vigtigst af alt vil du styre projekter, som du vurderer vil give værdi for både IBM og Aarhus Universitet.

    Arbejdsopgaver

    • Byg videre på vores samarbejde med Aarhus Universitet – skab relationer og netværk på strategisk udvalgte fakulteter.
    • Projektledelse og koordinering – vær proaktiv og skab dine egne arrangementer og samarbejder
    • Event Management – arrangér gæsteforelæsninger, workshops, karrieremesser, virksomhedsbesøg etc. og vær med fra start til slut
    • Månedligafrapportering til manager
    • Intern og ekstern kommunkation – blogs, sociale medier, nyhedsbreve etc.
    • Ad hoc – excelopgaver, opdateringer af materiale og lignende.

    Vi forventer

    Du er innovativ og ser muligheder frem for begrænsinger. Endvidere har du en god forståelse for teknologi og IT, og kan styre et projekt fra start til slut. Desuden er du:

    • En team-player, men kan samtidigt arbejde selvstændigt.
    • Passioneret omkring teknologi og innovation -og samtidigt kan du fortælle den gode historie om vores samarbejde og engagement – du skal derfor have stærke kommunikative evner og gerne erfaring med at skrive indlæg eller artikler.
    • Fejlfri i både skriftligt dansk og engelsk.
    • Interesseret i IBM’s løsninger og de nyeste teknologier.
    • Ansvarsfuld, initivativrig og engageret – og har erfaring med event mangement eller projektledelse.
    • Parat til at arbejde ca. 15 timer om ugen og møde ind på IBM 2 gange om ugen på Olof Palmes Allé i Aarhus (naturligvis med forbehold for travle studieperioder).
    • Studerende på Aarhus Universitet og har minimum 2 år tilbage af sin uddannelse – dvs typisk på sidste år af din bachelor eller lige startet på din kandidat.

    Vi tilbyder

    • Et fleksibelt studiejob med masser af muligheder for at sætte din egen dagsorden
    • Mulighed for at anvende IBM's nyeste teknologier på dit studie.
    • Et unikt job hvor du faciliterer meget forskellige opgaver og hele tiden bliver udfordret.
    • Et studiejob hvor du får ansvar og muligheden for at skabe stærke relationer og sætte et aftryk på fremtiden.
    • En fleksibel og spændende international arbejdsplads
    • Du bliver en del af IBM’s studenternetværk, som har til formål at gøre IBM til Danmarks bedste arbejdsplads for studerende. Dette indebærer både faglige og sociale aktiviteter, mentorordninger, og muligheden for at blive udvalgt til et Elite Student udviklingsprogram.

    Samtalerne vil foregå løbende med tiltrædelse i september. Send derfor en motiveret ansøgning samt CV hurtigst muligt.

    Spørgsmål til jobbet kan rettes mod vores nuværende UniversitetsambassadørViktor Refsgaard Olsen på mail volsen@dk.ibm.com

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

    Læs mere om IBM Universitets Relations her: https://ibm.biz/Bdig3n

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    PRAKTIK 2018

    Trives du med ansvar?

    Hos Aarsleff vil din praktikperiode være præget af et højt fagligt niveau og ansvar for egne arbejdsopgaver. Vi lægger vægt på, at du prøver dig selv af som ingeniør eller konstruktør, så du kan bruge praktikperioden til at vælge din kommende karriere.

    Som praktikant er du en værdifuld og fuldgyldig del af projektteamet, og din dagligdag veksler mellem at arbejde på kontoret og ude på byggepladserne. Du bliver en del af en arbejdsplads, der vil være bedst i branchen på arbejdsmiljøområdet, og hvor der er fokus på teknisk kunnen, udvikling og trivsel for medarbejderne samt udbygning af vores solide og sunde forretning.

    Hvem er du?

    • du studerer til bygningsingeniør, anlægsingeniør eller konstruktør

    • du er interesseret i vores arbejdsområder

    • du ser en gevinst i, at praktikperioden er en kombination af byggeplads- og kontorarbejde

    • du er selvstændig, ivrig efter at lære og har gåpåmod

    • du bidrager til et sikkert og værdiskabende arbejdsmiljø.

    www.aarsleff.com

    Aarsleff-koncernen opererer på internationalt niveau med udgangspunkt i en førende position i Danmark. Vi omsætter for 10,4 milliarder kroner om året – heraf 27 % i udlandet. Vi fokuserer på at integrere koncernens specialkompetencer til samlede ydelser med høj grad af egenproduktion. Vi kalder det One Company. Med kompetencer på højt niveau har vi gjort det til vores speciale at planlægge og gennemføre store komplekse projekter inden for infrastruktur, klimatilpasning, miljø, energi og byggeri. Vi er markedsførende med en markant international pro l inden for pælefundering og opgrav- ningsfri rørfornyelse. Aarsleff-koncernen beskæftiger 5.900 medarbejdere.

    PRAKTIKMULIGHEDER I PER AARSLEFF A/S

    Anlæg & Byggeri – Aarhus, Odense, København

    Anlæg & Byggeri beskæftiger sig typisk med jord-, anlægs- og betonopgaver. Vi bygger blandt andet veje, tunneller og store kloakledninger samt udfører byggemodninger, byggegruber, råhuse og underjordiske bygværker. Der er mulighed for praktik i Aarhus, Odense eller København.

    Fundering – Aarhus, København

    Fundering beskæftiger sig med fundering af præfabrikerede jernarmede betonpæle, etablering af byggegruber og installering af spunsjern. Der er mulighed for praktik i Aarhus eller København.

    Vandbygningsprojekter – Aarhus, København

    Vandbygning beskæftiger sig med traditionelle vandbygningsopgaver. Vi bygger havne og udfører aktiviteter som fx spunsarbejder, træbroer, betonarbejder og stenmoler. Der er mulighed for praktik i Aarhus eller København.

    Design & Engineering – Aarhus

    Mange af de opgaver, Aarsle udfører, er projekteret og udviklet af Design & Engineering. Det gælder særligt inden for funderingsarbejder, anlæg af byggegruber og marinekonstruktioner – både i Danmark og i udlandet.

    Søg disse praktikpladser online på www.aarsleff.com/praktik

    ANDRE PRAKTIKMULIGHEDER I AARSLEFF-KONCERNEN

    Du har også mulighed for at komme i praktik i andre af koncernens selskaber. Læs mere om selskaberne på deres hjem-

    meside, og send en ansøgning til den relevante kontaktperson.

    Aarsle Rail A/S – Aarhus, København

    Alle typer jernbanearbejder, både nyanlæg, renoverings- og vedligeholdelsesopgaver. Yderligere oplysninger nder du på .aarsle rail
    Kontaktperson er Pernille Koue Christensen, pkc@aarsleff.rail.dk

    Petri & Haugsted AS – København

    Kabelarbejder, plastledninger, brolægning og anlægsarbejder. Yderligere oplysninger nder du på .petri-haugsted Kontaktperson er Jacob Thor Hansen, jach@petri-haugsted.dk

    Wicotec Kirkebjerg A/S – Aarhus, København

    Teknik-, installations- og anlægsarbejder. Yderligere oplysninger nder du på .wk-as Kontaktperson er Bøje Nielsen, bn@wk-as.dk

    Dan Jord A/S – Aarhus

    Anlægsarbejde, midtbyrenoveringer, brolægning, fjernvarme og kunstbaner. Yderligere oplysninger nder du på .danjord
    Kontaktperson er Stef Heykoop, stef@danjord.dk

    SÅDAN SØGER DU

    Læs mere om Aarsle og vores praktikforløb på vores hjemmeside. Inden du søger en praktikplads, er det en god idé, at du gør dig klart, hvilke fagområder du er særlig interesseret i, og hvor i landet du ønsker praktik. Sørg for at vise i din ansøgning, hvad du brænder for, og hvorfor du ønsker praktik hos Aarsle .

    Du er velkommen til at kontakte HR-konsulent Julie Briand Madsen på 8744 2230, hvis du ønsker at høre mere om mulighederne for praktik.

    Send din ansøgning online på www.aarsleff.com/praktik

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Nov

    Ønsker du at deltage i en målrettet indsats mod skatteunddragelse? Brænder du for at gøre en forskel på et område, som er i kraftig vækst og har stor politisk bevågenhed? Så skal du måske være vores nye studentermedhjælpere i Person- og datakontrol?

    Enhederne PDK 20 og 23 er del af den landsdækkende afdeling Person- og datakontrol (PDK), hvor fokus er at begrænse skattegabet. Vi behandler henholdsvis kontrolsager i skattely-projektet og udenlandske kontroloplysninger, der modtages automatisk som led i de mange internationale udvekslingsaftaler.

    Arbejdsopgaver som vil udfordre og udvikle dine kompetencer 
    Din rolle vil være at udføre registreringer af sager i vores rapporteringssystem, registrere erklæringer og samarbejde med kolleger om udarbejdelse af analyser og rapporteringer.

    Dine registreringer vil danne baggrund for afrapporteringen af enhedens arbejdsindsats, og du vil komme i berøring med et bredt udsnit af de arbejdsopgaver, som gruppen sidder med.

    Du får en udadvendt rolle, hvor du vil samarbejde med kolleger bredt i kontoret.

    Dine opgaver vil variere, men vil tage afsæt i dine kompetencer og erfaringer:

    • Assistere sagsbehandlere med registreringer.
    • Assistere med udarbejdelsen af analyser samt præsentationer.
    • Bidrage med input til processer.

    Som studentermedhjælper arbejder du 10-15 timer per uge på Lyseng Allé 1, 8270 Højbjerg.

    Teamplayer med gode Excel kundskaber
    Du er i gang med en relevant uddannelse som f.eks. cand.oecon., cand. jur., cand. merc. eller offentlig administration. Det vigtigste for at opnå succes i stillingen er, at du har interesse og evner inden for databehandling og har gode Excel kundskaber.

    Du er udadvendt, imødekommende og har gode kommunikationsevner. Det ligger dig naturligt at levere et højt serviceniveau, ligesom du ønsker at gøre en positiv forskel. Du er teamplayer og kan håndtere mange opgaver på en gang.

    PDK 20 og 23 – din nye arbejdsplads
    Vi har et fagligt og udviklende miljø inden for udlandsområdet, hvor du får engagerede, kompetente og hjælpsomme kollegaer samt et godt socialt miljø med en uformel omgangstone. I enhederne vil du arbejde sammen med andre helt nye kollegaer samt have en god sparring med de mere erfarne specialister.

    Ansøgning og kontakt 
    Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV, uddannelsespapirer og andre relevante dokumenter senest 27. november 2017 via linket.

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen at kontakte Studentermedhjælpere Mikkel Vanggaard Jakobsen på mikkel.jakobsen@skat.dk eller Lonni Overby på lonni.overby@skat.dk. Funktionsleder Erik Enevoldsen kan kontaktes på 72 38 66 62 og Funktionsleder Heidi Schmidt på 72 37 34 58.

    Tiltrædelse er 1. januar 2018. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til HK overenskomsten.

    Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelsen.

    Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

    Arbejdsstedet er indtil videre Lyseng Alle 1, 8270 Højbjerg. Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT blive erstattet af syv nye styrelser under Skatteministeriet, som får ansvar for hver sin kerneopgave. De nye styrelser vil fortsat udgøre én juridisk myndighed, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver Denne opgave forventes placeret i Skattestyrelsen, som kommer til at bestå af ca. 3500 medarbejdere og får til huse i 16 byer fordelt over hele landet, herunder i Aarhus. Læs mere om skatteforvaltningens organisering på www.fra1til7.dk.”

    Vi opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    20. Nov

    Studentermedhjælper til Strategi & Ledelsesstøtte
    Få testet dine studiefaglige kompetencer og få praktisk erfaring fra opgaveløsning i en større offentlig virksomhed. Strategi & Ledelsesstøtte søger en fagligt dygtig studentermedhjælper, som brænder for at få afprøvet sine kompetencer og opbygget en "all round" administrativ erfaring.


    Afdelingen Strategi & Ledelsesstøtte er en nyetableret enhed, som er organiseret i tre kompetenceområder: Politik & Analyse, Kvalitets- & Organisationsudvikling samt Projektportefølje & Sekretariat.


    Dine arbejdsopgaver
    Du vil primært blive knyttet til kompetenceområdet Politik & Analyse, og du vil sammen med dygtige kollegaer indgå i opgaveløsninger omhandlende:

    - Mailkorrespondancer, fx indhentning af oplysninger og udsendelse af invitationer
    - Bistand ved udarbejdelse af notater og oplæg
    - Håndtering af dokumenter til underskrift
    - Afregninger vedr. kørsel mv.
    - Oprettelse af sager og journalisering (SBSYS)
    - Samling og publicering af mødematerialer (FirstAgenda)
    - Opdatering af nyt på Medarbejderportalen vedr. vores område
    - Mødeplanlægning, -indkaldelse og -afholdelse
    - Desktop Research samt behandling af data og statistik

    Din baggrund
    Din uddannelse og studiefaglige baggrund kan være mangeartet. Måske har du allerede en samfundsfaglig, administrationsfaglig eller kommunikationsfaglig bacheloruddannelse. For os er det vigtigt, at du er engageret, initiativrig og ansvarsfuld samt god til at samarbejde om opgaveløsningerne.


    Vi tilbyder
    Du får et fagligt udfordrende studiejob med høj grad af selvstændighed og mulighed for personlig udvikling.


    Løn- og ansættelsesforhold
    Stillingen ønskes besat med tiltrædelse snarest muligt. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden forventes at være én dag pr. uge af ca. 7 timer. Der er tale om en tidsbegrænset ansættelse, der ophører uden yderligere varsel, når du ikke længere er aktiv studerende.
    Dit arbejdssted vil være Hedeager 2, Aarhus N.


    Interesseret?
    Skriv en kort ansøgning, hvor du fortæller, hvorfor vi skal vælge dig til jobbet. Dokumentation for din uddannelsesbaggrund, erfaringer fra lignende job mv. skal vedhæftes som PDF-dokumenter. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Jette Regnarsson Jacobsen, leder for Politik & Analyse - T: 87551010 M: jrj@via.dk


    Send din ansøgning, CV og eksamenspapirer snarest muligt og senest den 20. november 2017.
    Ansættelsessamtale finder sted inden udgangen af november.


    VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

    Læs mere om VIA University College på http://www.via.dk

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Nov

    Vil du være en af del af et ambitiøst kundeserviceteam med stort ansvar og tæt sparring med dygtige, engagerede kolleger?

    Om jobbet

    Hos BoligPortal vægter vi kundeservice højt i den samlede servicepakke til kunderne, og vi tilstræber at levere værdi til kunden ved hver eneste kontakt – i telefonen, på mail, messenger og på sociale medier. Vi lægger desuden et stort arbejde i at sikre høj kvalitet i indholdet på www.boligportal.dk samt at vores rådgivning er tilpasset kundernes individuelle behov.

    Et studiejob i vores kundeservice indebærer en afvekslende arbejdsdag med stor kundekontakt i både tale og skrift, administrative opgaver som del af vores kvalitetssikring samt, i mindre grad, forefaldende opgaver som hjælp i organisationen og inddragelse i virksomhedens igangværende projekter.

    Som studerende vil du indgå på lige fod med dine øvrige kolleger i teamet og organisationen, og vi forventer derfor at du tager medansvar for den daglige arbejdsindsats samt bringer din unikke viden fra dit studie og din baggrund i spil i konteksten af vores service og løbende udvikling til kunderne.

    Kundeservice-teamet består af 4 fuldtidsmedarbejdere og ca. 10 studerende. De studerende supplerer dels kollegerne i dagstimerne, dels arbejder de selvstændigt på hverdagsaftener og i weekenden, så vi sikrer en stabil bemanding og hurtig assistance til vores kunder.

    Om dig

    Vi søger to-tre studerende på videregående uddannelse, med min. 1½ år tilbage af studiet, som ønsker at arbejde 2 hele dage om ugen (vagter på 6-8 timers varighed, de første måneder primært i dagstimerne, herefter også som selvstændige aften- og weekendvagter). Det er derfor et krav at du har min. 1 undervisningsfri dag om ugen, gerne flere. Vi forventer desuden at du:

    • Er empatisk og kundeorienteret
    • Er ansvarsfuld over for dine kolleger og en engageret teamplayer
    • Arbejder struktureret og effektivt med et skarpt øje for detaljer
    • Er initiativrig og nysgerrig med et naturlig drive
    • Kan bevare overblikket i en dynamisk hverdag
    • Bevarer bolden og selv opsøger viden ift. løsning af egne opgaver

    Du skal tale flydende dansk.

    Om os

    Hos BoligPortal vil du få engagerede kolleger, som både brænder for hver vores fagområde og for virksomhedens fælles mål. Vi har et inspirerende fagligt miljø, hvor tværfagligt samarbejde og intern vidensdeling er en selvfølge. Vi stiller høje krav til os selv og hinanden og ser det som et fælles ansvar, at opgaver bliver løst på bedst mulig måde. Kulturen bærer præg af en uformel omgangstone samt rammer frem for regler. Vi har et godt sammenhold, der bunder i gensidig respekt og fleksibilitet.

    Ansøgning og spørgsmål

    Er du vores nye kollega, så send din motiverede ansøgning samt cv og evt. reference/udtalelse ved at klikke på ansøgningsknappen , senest d. 25. november. Oplys gerne, hvor du har set jobopslaget. Tiltrædelse forventes ca. midt december 2017.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser