Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 975

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Gadefundraiser

    8000, Århus C

    Gadefundraiser for en god sag

    Er du en holdspiller der også forstår at arbejde selvstændigt? Søger du et arbejde hvor initiativ og ansvar belønnes med indflydelse? Vil du gerne udvikle dig selv og dine kolleger når du møder nye udfordringer? Og har du mod på, i al slags vejr, at skabe engagement og kæmpe for en bedre verden? I så fald er du den vi søger.

    Til Folkekirkens Nødhjælps Face2Face kampagne i Aarhus og omegn søger vi nye udadvendte og engagerede ansatte. Som gadefundraiser ved Folkekirkens Nødhjælp er du med til at sikre, at vi kan hjælpe verdens fattige der f.eks. rammes af naturkatastrofer, krig og/eller sult. Vi sætter en stor ære i at vores fundraisere er engagerede i sagen, har stor viden om vores arbejde og syntes at kommunikation og energi i et job er sjovere end stillesiddende arbejde. Det er ikke et krav at man tidligere har arbejdet med fundraising, dette skal vi nok give grundig oplæring i.

    Vi sørger samtidig for et sjovt og afvekslende arbejdsmiljø med en masse udfordringer og godt sammenhold blandt kolleger.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    • Du er åben og elsker at kommunikere med alle.
    • Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.
    • Du kan lide at arbejde udendørs i bymiljøet hvor der er liv og stemning.
    • Du søger fuldtid og/eller kan som minimum arbejde 3-5 dage om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (varierende arbejdstider).

    Vi tilbyder:

    • En unik mulighed for at gøre en forskel for verdens fattigste.
    • Uddannelse og træning i kommunikation og formidling.
    • Udfordringer der rykker ved dig som menneske og gør dig stærkere.
    • En sjov og afvekslende hverdag hvor der både er et unikt sammenhold såvel som en positiv konkurrence stemning.
    • Fast timeløn inklusiv lønnede pauser.

    Er det noget for dig? Så skynd dig at sende os din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Chauffør Domino

    8200, Aarhus N

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering, primært på scooter. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Til alle chauffører på +16 år, så er knallertkørekort en forudsætning for ansættelse.

    For chauffører +18 år, er kørekort i kategori B en forudsætning for ansættelse.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Jul

    Som Servicekoordinator er du det første ansigt, man møder i vores receptionen. Derfor søger vi en smilende og udadvendt medarbejder, som er klar til at give vores kunder en venlig og effektiv betjening både i receptionen og betjene telefonerne til vores mange medarbejdere på hovedkontoret.

    Din arbejdstid fastlægges efter aftale, men du skal i samarbejde med dine kolleger kunne dække BAUHAUS Servicecenters åbningstid, som er 8.00 – 16.00 alle hverdage.

    Stillingen er en deltidsstilling med fast 12 timer ugentlig med tiltrædelse 8. august 2016. Der må påregnes ekstra timer i forbindelse med ferie, sygdom og lign.

    Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Modtagelse af besøgende i receptionen
    • Telefonbetjening og omstilling
    • Modtagelse og forsendelse af post og pakker
    • Fordeling af post til medarbejdere på Servicecenteret

    Vi forventer du:

    • Er serviceminded, udadvendt og fleksibel

    • Er smilende og positiv – også i telefonen

    • Kan tale og forstå engelsk og gerne tysk

    • Har gode samarbejdsevner og kan bevare overblikket når det går stærkt

    BAUHAUS tilbyder udfordringer og en spændende hverdag, og du kommer til at arbejde i en dynamisk virksomhed, hvor du bliver en del af et internationalt, kompetent og uhøjtideligt miljø.

    Er du nysgerrig – og har du lyst til at vide mere?

    Ved spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Teamleder Betina Viborg på telefon 8745 05 00.

     

    Søg stillingen via vores hjemmeside www.bauhaus.dk.

    Vi glæder os allerede nu til at byde dig velkommen til en spændende fremtid i en dynamisk og moderne virksomhed!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Sep

    Til vores norske webshop søger vi til en tidsbegrænset stilling en projektmedarbejder med flair for it, som kan formulere sig flydende og fejlfrit på norsk. Vi har brug for en medarbejder, som ikke er bange for at tage fat, og som trives i et travlt og dynamisk miljø.

    Stillingen er en tidsbegrænset fuldtidsstilling med opstart hurtigst muligt og varighed frem til december 2017. Alt arbejde i forhold til projektet foregår på BAUHAUS Servicecenter (hovedkontor) i Tilst ved Aarhus.

    Dine opgaver som projektmedarbejder vil være:

    • Oprette varer i vores websystem
    • Sikre, at varen har den rigtige salgstekst på norsk, de rigtige billeder og er oprettet korrekt
    • Øvrige ad hoc opgaver i forbindelse tekster og indhold på bauhaus.no 

    Du har let til smil og er:

    • Flydende og fejlfri i skriftligt norsk

    • Detaljeorienteret og kan arbejde selvstændigt

    • Smilende og positiv

    BAUHAUS tilbyder udfordringer og en dynamisk hverdag
    Du kommer til at arbejde i en spændende og dynamisk virksomhed, hvor du bliver en del af et internationalt, kompetent og uhøjtideligt miljø. Du vil selvfølgelig blive grundigt oplært i opgaverne. Arbejdstiden er hver dag fra kl. 8.00-16.00.

    Er du nysgerrig – og har du lyst til at vide mere?

    Ved spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte webkoordinator Louise Landholt på telefon 87423457 eller på e-mail lla@bauhaus.dk.

    Vi indkalder løbende til samtale, så send din ansøgning og cv hurtigst muligt.

    Vi glæder os allerede nu til at byde dig velkommen til en spændende fremtid i en dynamisk og moderne virksomhed!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    16. Aug

    LØNNET PRAKTIK I DANSK SUPERMARKED

    Hvor: Dansk Supermarked, Rosbjergvej 33, 8220 Brabrand 
    Hvornår: Fra medio August 2017 - Januar 2018

    Har du lyst til at arbejde med oplevelsesøkonomi, eventplanlægning 
    og kommunikation?

    Bilka Live søger en praktikant, som har lyst til at arbejde i maskinrummet på en af Danmarks største detailkæder. Du vil blive en del af Bilka Marketing og arbejde med Bilkas strategiske område ”Et levende Bilka” igennem arbejdet med events.

    Bilkas eventafdeling - Bilka Live - blev etableret i 2016. Det er en afdeling i stor udvikling og hver dag vil være forskellig og byde på nye udfordringer og opgaver der skal løses. Dine to primære opgaver vil være:

    1. Udvikling af markedsføring/presse i samarbejde med reklame bureauer, leverandører og kollegaer
    2. Eventplanlægning og –design. Herunder færdiggøre eventdrejebøger til varehusene, projektstyring og evaluering af events

    Der vil herudover være flere forskellige ad hoc opgaver, møder med nogen af verdens største brands, såsom Disney, Carlsberg, Lego og så vil du få indblik i en af detailhandlens mest innovative markedsførings-platforme Bilka Live.

    Se Bilka Live film her: http://bit.ly/2sDJpEH

    Hvis den beskrevne praktikplads passer til dig og dine erfaringer eller har du spørgsmål, så kontakt mig på nedenstående kontaktinfo.

    Vi ser frem til at høre fra dig.

    Venlig hilsen

    Nicki Stougaard 
    Email: nicki.stougaard@bilka.dk 
    Telefon: 8778 3054

    BILKA LIVE

    Bilka’s eventafdeling hedder Bilka Live og er en del af Bilka marketing. Bilka Live laver landsdækkende events i Bilkas hypermarkeder målrettet Bilkas kundegruppe. Af events kan nævnes alt fra fastelavnsfest og bilbanko til drive-in bio og streetfodboldturnering. Se mere på https://www.bilka.dk/bilkalive

    Læs mere
  • Job_listing_image

    13. Aug

    EY søger finansøkonomer og financial controllers til praktikophold fra januar – marts 2018 i København og Aarhus - DEN001GX
     
    Vil du have indblik i, hvad det vil sige at være revisor i en af verdens største revisions- og rådgivningsvirksomheder? Så grib chancen for en praktikplads hos EY. Et praktikophold hos os giver dig en unik mulighed for at finde ud af, om en fremtid som revisor er noget for dig. 
     
    Praktikperioden 
    Som praktikant hos EY får du en dedikeret praktikpartner og en praktikplan, som overordnet guideline til din praktikperiode. Vi er også åbne over for en gensidig sparring og inspiration til dit projekt, så du får mulighed for at arbejde med en opgave, der tager udgangspunkt i en virkelig forretningsmæssig problemstilling fra branchen. 
     
    Dine ansvarsområder 
    Som praktikant i EY indgår du som en værdifuld medarbejder og bliver mødt med relevante opgaver fra dag ét. Du får en grundlæggende indsigt i revisionsbranchen og en hverdag, der stiller store krav til din faglighed og ikke mindst din evne til at sætte dig ind i andre menneskers behov. I dit praktikforløb vil du opleve, at udvikling sker hver dag, når du dagligt sparrer med højt kvalificerede kolleger og samtidig får erfaring gennem de opgaver, du kommer til at arbejde med. 
     
    Efter endt praktikophold kan du få tilbudt en fast stilling som revisortrainee, hvis både du og vi er interesseret. Her vil du sideløbende med din ansættelse læse HD 2. del, samt følge vores interne uddannelsesforløb. Læs mere om vores traineeforløb på http://www.ey.com/DK/da/Careers/Students
      
    Dine kvalifikationer 
    Vi søger en praktikant, der:
    • Brænder for tal og faglige udfordringer. 
    • Besidder teoretiske kompetencer i top samt er detaljeorienteret og god til at strukturere opgaver.
    • Besidder ro og overblik – også i en til tider travl hverdag.
    • Er teamplayer med en positiv indstilling og samtidig formår at tage et selvstændigt ansvar, når de faglige udfordringer kræver det. 
    • Kan lide at have med alle typer mennesker og virksomheder at gøre og ved, hvad kommunikation betyder for det gode samarbejde.
    • Er ambitiøs og nysgerrig – og har mod på at tage det første skridt på vejen mod nye udfordringer.  
     
    For at blive praktikant skal du enten gå på finansøkonom- eller financial controller uddannelsen, og skal i 3 måneders praktik fra januar 2018.  
     
    At arbejde hos EY 
    Vi er højt kvalificerede inden for vores respektive områder og har en høj faglig standard. Tonen er uformel og vi sætter stor pris på at have en både udfordrende og sjov arbejdsdag. Vi tilbyder dig gode karrieremuligheder i et miljø, hvor der både er fokus på høj kvalitet og på fællesskab, og hvor faglig udvikling er i centrum. 
     
    EY er udråbt til at være den mest attraktive arbejdsgiver blandt studerende i Norden ifølge Universum’s Student Survey 2016 – og det er vi stolte af! 
     
    Ansøg nu 
    Har du det, vi leder efter og har du lyst til at blive vores nye praktikant, vil vi gerne høre fra dig. Send din ansøgning inkl. CV samt karakter online. Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Sarah Leininger på 25 29 62 11. 
     
    Ansøgningsfristen er den 13. august 2017. Vi holder samtaler løbende. 
     
    EY | Assurance | Tax | Transactions | Advisory 
     
    About EY 
    EY is a global leader in assurance, tax, transaction and advisory services with more than 230.000 employees worldwide and 1.700 in Denmark. We are using the finance products, expertise and systems we have developed to build a better working world. That starts with a culture that believes in giving you the training, opportunities and creative freedom to make things better. Whenever you join, however long you stay, the exceptional EY experience lasts a lifetime. And with a commitment to hiring and developing the most passionate people, our ambition is to continuously be among the best employers in the world.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Penge for alt du gør

    Eovendo er en gratis portal, hvor du får kontanter for at være aktiv medlem. Jo mere aktiv du er, jo mere kan du tjene.

    For godt til at være sandt?

    Nej, du får penge for at modtage rabatkuponer, se reklamefilm, sige din mening, tilmelde dig nyhedsbreve, besvare spørgeskemaer og meget mere. Uanset hvad du gør, er der penge at hente.

    Og der er masser af konkurrencer…

    Hver dag er der masser af konkurrencer fra vores samarbejdspartnere. Vi har også weekendkonkurrencer og masser af forskellige gratis skrabespil.

    Hvad kan jeg tjene penge på?

    • Gode tilbud
    • Konkurrencer
    • Nyhedsbreve
    • Reklamefilm
    • Skrabespil
    • Spørgeskemaer

    - og meget mere

    Job hos eovendo

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Aug

    Har du en problemløser og menneskekender gemt i maven? Så er det dig vi leder efter til stillingen som kundeservicemedarbejder hos Western Union gennem Transcom i Riga, Letland. Første opstart er allerede den 3. juli, så søg allerede i dag.

    Western Union er en ledende virksomhed inden for betalingsservices verden over. Transcom håndterer Western Unions kundeservice- og supportcenter, hvor du vil få et job med varierede opgaver:
    - Modtage kald og e-mails fra Western Unions kunder og agenter (butikker der tilbyder pengeoverførsler gennem Western Union). Disse kald kan være alt fra spørgsmål til valutakurser, overførsler etc. og kan dermed ske nye ting hver dag.
    - Yde IT-support til Western Unions agenter, der eksempelvis har problemer med systemer eller med penge de ikke har fået udbetalt. Dette kræver ikke de store IT-kundskaber, da man vil blive grundigt oplært.

    Stillingen som kundeservicemedarbejder for Western Union er en fleksibel fuldtidsstilling. Der er både mulighed for lange og få vagter om ugen eller kortere og flere vagter om ugen samt en mellemting. Der er altså rig mulighed for at opleve både Riga og hele Letland samt tjene ekstra penge. Ligeledes giver dette job mulighed for at få en verdensomspændende virksomhed på CV’et, samt mulighed for både personlig og faglig udvikling.

    Afdelingen:
    Western Union-afdelingen er præget af ansatte af forskellige nationaliteter fra hele Skandinavien. Det er en afdeling med højt til loftet og et godt fagligt og socialt miljø. Du vil blive en del af et team på 10-15 ansatte med en teamleder tilknyttet. Teamet afholder en gang om måneden teammøde indeholdende både faglige og sociale elementer. Cirka en gang om ugen har hver medarbejder et personligt møde med teamlederen, hvor man kan vende udvikling og eventuelle problemstillinger i arbejdet.

    Om Riga:
    Riga er hovedstaden i Letland, som er en farverig storby med lækre strande. Her får du muligheden for at opleve ny kultur og få nye venner på tværs af landegrænser. Dine nye kollegaer fortæller, at Riga i den grad har overrasket dem positivt. Det er en hyggelig og meget billig storby at leve i, og indbyggerne er meget åbne og venlige. Ligeledes ligger både Estland og Litauen kun en bustur på cirka tre timer væk.

    Denne video giver et godt indblik i, hvordan det er at bo i Riga og arbejde for Transcom: https://www.youtube.com/watch?v=4TOoXBpvUmc

    Ved opstart:
    Det er vigtigt for Transcom, at du får den bedste start i dit nye job. Derfor vil Transcom gøre det så nemt som muligt, ved at give dig:
    - Betalt flyrejse til Riga
    - Afhentning ved ankomsten i lufthavnen
    - Indlogering i en delebolig med kollegaer den første måned
    - Hjælp til at finde ny bolig efter den første måned
    - Fire ugers oplæring i dine arbejdsopgaver indeholdende tre ugers træning og en uge med opgaverne sammen med en kollega
    - Medarbejderfordele som gratis fitness, bonusordning etc.

    Din profil

    Vi leder efter dig, der:
    - Der er god til at tale med mennesker og ønsker at være behjælpelig på den bedst mulige måde
    - Har lyst til at få en oplevelse uden for Danmarks grænser
    - Vil være en del af et socialt team, der giver kunderne god service
    - Kan arbejde hos Transcom i minimum 6 måneder - og gerne længere
    - Er frisk på nye udfordringer – enten alene eller sammen med din ven eller kæreste
    - Kan lide at arbejde med kundeservice

    Praktisk information:
    Der er opstart på følgende datoer henover sommeren:
    - 3. juli
    - 31. juli
    - 28. august

    Vi glæder os derfor til at modtage din korte ansøgning og CV allerede i dag! Notér gerne din ønskede opstartsdato i din ansøgning. Hvis I er flere, der gerne vil ansættes sammen, bedes i notere dette i ansøgningen. Vi gør opmærksom på at man i rekrutteringsprocessen skal kunne fremvise straffeattest.

    Hvis du har et SKYPE ID, anbefaler vi at du skriver dette på i din ansøgning, så Transcom har mulighed for at tage kontakt via SKYPE.

    Vi ser frem til at høre fra dig!

    Prisbelønnede StudentConsulting er en rekrutterings- og bemandingsvirksomhed med fokus på unge mennesker i starten af deres karriere. Takket være vores omfattende netværk og mangeårige erfaring er vi i stand til at tilbyde interessante og udfordrende stillinger indenfor områder såsom it, teknik, økonomi, administration, HR, markedsføring, kundeservice, salg, industri, produktion, logistik og transport. Find din fremtid på www.studentconsulting.dk allerede i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    • Er du mellem 18 og 26 år?
    • Drømmer du om at rejse ud i verden og lære en fremmed kultur at kende på en anderledes måde - med formål og sikkerhedsnet?
    • Kan du se fordelen ved at udvikle interkulturelle kompetencer, lære spansk og bygge internationale venskaber?

    SÅ er YFUs projekter i Paraguay måske noget for dig!

    Formål – at skabe bedre vilkår for udsatte familier

    Som frivillig på børnehjemmet ”Casa Cuna” hjælper du med at give udsatte børn, fra familier med lav indkomst, positive hverdagsoplevelser. Kodeordene er omsorg, leg og læring. Så hvis du har interesser inden for fx sundhed, pædagogik, undervisning, psykologi eller kunst, er projektet et godt sted at bidrage.

    I projektet ”Habitat for Humanity” handler det om at bygge boliger til familier, der ikke har råd til et sikkert sted at bo. Det kræver ikke særlige kompetencer, men du skal selvfølgelig kunne lide at ”hamre og save”.

    Generelle krav

    • Du skal have lyst til at lave socialt arbejde, være engageret og ansvarlig over for projektet.
    • Have respekt for kulturen, den lokale befolkning og dens livsvilkår.
    • Gode engelskkundskaber – og det er naturligvis en fordel, men ikke et krav, at kende lidt til spansk.

    YFU sikkerhedsnet

    Opholdet i Paraguay starter med tre ugers spansk-kursus, og der vil være et YFU arrangementer med andre YFU frivillige fra hele verden både i starten og slutningen af opholdet, som foregår på engelsk. Under opholdet bor du hos en lokal værtsfamilie, og lærer på den måde kulturen at kende indefra. Skulle du få brug for støtte undervejs, står YFU Paraguay til rådighed.

    Youth For Understanding Danmark er en selvejende, non-profit forening, der er baseret på frivilligt arbejde og er uafhængig af politiske, religiøse og økonomiske interesser. Vi ønsker at fremme mellemfolkelig forståelse baseret på gensidig respekt og værdsættelse af kulturelle forskelle på lokalt, nationalt og globalt plan.

    Varighed og pris

    • 2 måneder: $2150
    • 3 måneder: $2300
    • 6 måneder: $2800
    • 12 måneder: $3300

    Paraguay

    Paraguay er et lille land med rig kultur og historie og en storslået natur i hjertet af Sydamerika.

    Du vil opleve, at der ikke kun tales spansk, idet 90 % af befolkning også taler de indfødtes sprog, guarani. Både det oprindelige sprog guarani og spansk er begge anerkendt som officielle nationale sprog, og Paraguay er det eneste land i Sydamerika, hvor størstedelen af befolkningen taler de indfødtes sprog.

    Befolkningen er kendt for sin store venlighed og gæstfrihed. Et vigtigt ritual i sociale sammenhænge er at drikke ”mate”, en koffeinrig bitter te. Familien er meget vigtig og det er ikke ualmindeligt, at flere generationer bor under samme tag. Det sociale liv foregår ofte i den udvidede familie – der også er det primære sikkerhedsnet. Der er tradition for at samles til måltiderne og weekenderne er helliget tid med familien.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Som vikar hos os bliver du ansat af JKS og får løn, feriepenge mv. af os - men har varierende arbejdssteder hos vores kunder.

    Du har frihed til at vælge, hvor og hvornår du vil arbejde - og hvad du vil arbejde med. Mens du arbejder, udvider du automatisk dit netværk og opnår erfaring, der kan bringe dig videre i din karriere - f.eks. til en fast stilling i en af de mange spændende virksomheder, vi samarbejder med.

    Der er masser af fordele. Både for dig, der er nyuddannet og ønsker erfaring inden for dit fag - og dig, der har familie og måske har brug for mere fleksibel tid, for at få hverdagen til at hænge sammen. Et vikariat er også en god mulighed for at oparbejde erfaring indenfor dit fag og lære nye arbejdsmetoder at kende. Der kan være mange grunde til at vælge et arbejdsliv med frie rammer.

    Attraktive forhold

    Som vikar hos JKS får du overenskomstmæssig løn, pension, feriepenge, sygepenge m.v. Når du er kommet i arbejde, holder vi tæt kontakt med dig og sikrer på den måde, at både du og dit arbejdssted er tilfredse med samarbejdet.

    Vi holder dig up-to-date

    Selv om du er "udstationeret" i forhold til JKS, informerer vi dig løbende om, hvad der rører sig inden for dit område og vi vurderer i fællesskab, om der kan være kurser og uddannelser, der er relevante for dig.

    Sådan bliver du vikar

    JKS er altid interesserede i velkvalificerede medarbejdere. Du kan blive optaget i vores database via hjemmesiden eller ved at kontakte dit lokalkontor. Herefter inviteres du til et interview, hvor vi afstemmer forventninger og kompetencer. Inden det første vikariat begynder, vil vi typisk indhente referencer fra dine tidligere ansættelser.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser