Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Er du venlig og imødekommende? Trives du med mange mennesker omkring dig brænder for at give kunden er god oplevelse? Så er det måske dig, som skal være Kasseassistent i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst ,og lige nu har vi brug for en dygtig og serviceminded Kasseassistent.

    Nøglepersonen for BAUHAUS’ kunder

    Kundeservice og kasselinien er både første og sidste stop for kunden og derfor bliver din primære opgave som Kasseassistent at sætte kunden i fokus og sørge for at de for en god oplevelse, så vi sikre de kommer igen.

    Dine opgaver som Kasseassistent vil bl.a. bestå af at:

    • Byde kunderne velkommen og servicere dem med et smil på læben

    • Sikre korrekt og hurtig indscanning ved kasselinien

    • Tilbyde kunderne mersalgsprodukter ved særlige kampagner

    Positiv udstråling og hurtige hænder

    Din baggrund er ikke så afgørende, men det vigtigt at du er fyldt 18 år. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring indenfor detailhandel.

    Som person er du:

    • Kundeorienteret og forstår at prioriterer dette meget højt

    • Venlig, smilende og meget imødekommende

    • Effektiv med hurtige hænder

    • Serviceminded og formår at give kundeservice, som frembringer både smil og tak hos kunden

    • God til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    • En god samarbejdspartner for dine kolleger og altid er klar til at give en hjælpende hånd

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Kasseassistent vil du få et udfordrende, krævende og foranderligt job, da kæden er under konstant udvikling og du bliver samtidigt en del af en dynamisk og moderne virksomhed. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du meget velkommen til at kontakte Souschef Jack Børsting på 89445581

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Brænder du for at arbejde med kundeservice, og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af en af Danmarks mest vækstende og fremadstormende internetvirksomheder, så har du nu chancen!

    Vi søger løbende entusiastiske og smilende deltidsmedarbejdere til vores kundeserviceteam i Risskov ved Aarhus, der dagligt servicerer hundredvis af restauranter og tusindvis af kunder.

    Hvad er kravene til dig:

    • Hurtig, effektiv og skarp på computer
    • Tålmodig, behagelig og SMILENDE over telefon
    • God til at multitaske
    • God til konflikthåndtering
    • Perfekt dansk på skrift
    • Fleksibel og arbejdsom
      Interesseret i 10-15 timers arbejde ugentligt, hovedsageligt i weekenden

    Hvad tilbyder vi:

    • Et spændende job i en virksomhed i stor vækst
    • Et uformelt og energisk miljø med nogle fantastiske kollegaer (hvis vi selv skal sige det)
    • Personlig udvikling
    • Fleksibel planlægning af timer
    • En sociale arbejdsplads med sammenhold og engagement

    Jobbet er på vores hovedkontor i Aarhus på Voldbjergvej 24, 8240 Risskov. Der er nem og hurtig tilgang fra Aarhus med bil. Der kører flerer buslinjer med stop få minutter fra kontoret.

    Matcher du beskrivelsen og lyder det som et job for dig? Så send en ansøgning og CV til nh@hungry.dk

    Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte kundeservicekoordinator Nikolaj Himmelstrup på mail.

     

    Ansættelsesdato: Hurtigst muligt.

    Samtaler afholdes løbende.

     

    Vi ser frem til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    JYSK Graduate Programme

    8220, Brabrand

    Become a Graduate in JYSK 

    Do you want the opportunity to kick-start your IT career in a global organisation that focuses on Customer First, Omni Channel Business, Unified Commerce and Digitalization?

    The duration of our IT Graduate Programme is 18-24 months, and you will have a customized, personal programme which will ensure that you get all the competences and tools that you need. As part of the IT Graduate Programme you will spend time with different departments within the organisation – which will broaden your view of the JYSK core business and enable you to form relations across the organisation.

    Interested? Keep an eye on our jobsite. We will continuously post the IT Graduate positions. 

    Become a Sales & Expansion Graduate in JYSK

    Are you passionate about marketing, sales and retail? Do you want to be part of a professional organisation with global success? Would you be interested in an international Graduate Programme at our Head Office? Then our JYSK S&E Graduate Programme is just right for you!

    You will be able to use your educational background for performing challenging tasks – and for contributing new approaches and perspectives to ongoing projects. 

    Interested? Keep an eye on our jobsite. We will continuously post the S&E Graduate positions. 

    When you grow. We grow.

    “JYSK is striving to be the frontrunner within their field when it comes to digital solutions, and being part of an organization who are this ambitious about their IT strategy is truly motivating. As a graduate I get to be involved not only in operations but also at the tactical and strategical level of my field. I have a say at the table, my opinions are valued and if I want responsibilities they are there for the taking!”

    Sune Alexander Christensen

    IT Graduate

     

    Bring dedication. Meet possibilities.

    “One of the many great things about beginning your work life at JYSK is the welcome and thorough introduction you get, helping you to transition smoothly from academic life to start thinking more in terms of how you can exploit your knowledge and critical thinking in making a real difference and impact at JYSK. When you are ready to make this impact and have been given the tools, the rest is on you, and if you bring dedication and show just how ambitious you are, there are many possibilities.”

    Lasse Mangaard Schmidt

    S&E Graduate 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Sep

    Er du mellem 15 og 17 år, og har du afsluttet 9. klasse? Og vil du have et deltidsjob, der passer godt til studiet. Har du styr på detaljen og er du god til at bevare overblikket – selv når det går stærk? Så er det måske dig, som skal være Vareopfylder i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst, og lige nu har vi brug for en struktureret Vareopfylder.

    Sørg for at vareflowet styres optimalt

    Som Vareopfylderbliver din primære opgave at sikre varetilstedeværelse i varehuset i samarbejde med Disponenten.

    Dine opgaver som Vareopfyldervil bl.a. bestå af at:

    • Varemodtage heriblandt at sikre at de modtagne varer er dem, der er bestilt

    • Opsætte varer i salgsarealet

    • Trimme reolerne i afdelingerne

    Proaktiv medarbejder, der har gode samarbejdsevner og let til smil

    Din baggrund er ikke så afgørende.

    Som person er du:

    • Grundig, har ordenssans og blik for detaljer

    • Mester i at rette fejl, så snart de opstår

    • Ansvarsbevidst og har en seriøs indstilling til det du laver

    • En god samarbejdspartner for dine kolleger og altid er klar til at give en hjælpende hånd

    • God til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Vareopfyldervil du få en spændende stilling i en dynamisk og moderne virksomhed, hvor du får ansvar og indflydelse i dine daglige arbejdsopgaver. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du meget velkommen til at kontakte Varemodtagelseschef Frederik Hempel på 89445590.

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Sep

    Er du mellem 15 og 17 år, og har du afsluttet 9. klasse? Og vil du have et deltidsjob, der passer godt til studiet. Har du styr på detaljen og er du god til at bevare overblikket – selv når det går stærk? Så er det måske dig, som skal være Vareopfylder i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst, og lige nu har vi brug for en struktureret Vareopfylder.

    Sørg for at vareflowet styres optimalt

    Som Vareopfylderbliver din primære opgave at sikre varetilstedeværelse i varehuset i samarbejde med Disponenten.

    Dine opgaver som Vareopfyldervil bl.a. bestå af at:

    • Varemodtage heriblandt at sikre at de modtagne varer er dem, der er bestilt

    • Opsætte varer i salgsarealet

    • Trimme reolerne i afdelingerne

    Proaktiv medarbejder, der har gode samarbejdsevner og let til smil

    Din baggrund er ikke så afgørende.

    Som person er du:

    • Grundig, har ordenssans og blik for detaljer

    • Mester i at rette fejl, så snart de opstår

    • Ansvarsbevidst og har en seriøs indstilling til det du laver

    • En god samarbejdspartner for dine kolleger og altid er klar til at give en hjælpende hånd

    • God til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Vareopfyldervil du få en spændende stilling i en dynamisk og moderne virksomhed, hvor du får ansvar og indflydelse i dine daglige arbejdsopgaver. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du meget velkommen til at kontakte Varemodtagelseschef Frederik Hempel på 89445590.

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Har du kendskab til detailhandel? Brænder du for salg og kundeservice og kan du li’ at møde mange forskellige mennesker hver dag? Så er det måske dig, som skal være Sælger (deltid) i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst, og lige nu har vi brug for en dygtig og serviceminded Sælger til 7-10 timer pr. uge i haveafdelingen.

    Giv hver kunde en god oplevelse

    Som Sælger bliver din primære opgave at vejlede og servicere vores kunder. Derudover vil du sammen med dine kollegaer få ansvaret for en eller flere varegrupper i varehuset samt varepræsentationen og kampagneopfølgningen af samme.  

    Dine opgaver som Sælger (deltid) vil bl.a. bestå af at:

    • Ekspedere og servicere kunder

    • Udføre vareopfyldning og udpakning, trimning af afdelingen

    • Sikre at varehuset altid er pænt, salgsklart og præsentabelt

    Effektiv og faglig dygtig sælger, der har let til smil

    Din baggrund er ikke så afgørende, hvad enten du er håndværker eller i gang med en faglig uddannelse indenfor detail- eller håndværkerbranchen, men det er vigtigt at du har lyst til at servicere kunder.

    Som person er du:

    • Serviceminded og detaljeorienteret

    • Kundeorienteret og forstår at prioriterer dette meget højt

    • Effektiv og formår at give kundeservice, som frembringer både smil og tak hos kunden

    • God til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    • Fagligt dygtig inden for det område du søger

    • Udadvendt, venlig og formår at beholde et smil på læberne i en travl hverdag

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Sælger (deltid) vil du få en spændende stilling i en dynamisk og moderne virksomhed, hvor du får ansvar og indflydelse i dine daglige arbejdsopgaver. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

     

    Er du interesseret i jobbet? Og vil du vide mere?

    Så er du velkommen til at kontakte Afdelingschef Jesper Bruus på tlf.: 89449110. Ansøgninger læses løbende, og annoncen fjernes når vi har fundet den rette kandidat.

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Nordea Graduate Programme

    0900, København C

    Kickstart your career after graduating

    No matter whether you seek a career in markets, IT, business or compliance, you can find opportunities at Nordea. We can always offer exciting new career paths, as we follow the latest trends of the dynamic, digital world of banking.

    If you're looking for something much more than the run-of-the-mill graduate programme, you've come to the right place. We enable you to develop both personally and professionally. You'll get the freedom to take ownership right from the start. In turn, we give you space to explore various areas of Nordea and, above all, to follow your passions.

    Are we a match?

    We're looking for young talents with a collaborative and growth mindset. A few check points to keep in mind before applying:

    • Your Master’s degree has been completed before joining
    • You have excellent English skills
    • You have less than two years of post-academic work experience

    Nordea Graduate Programme

    Kickstart your career after graduating

    No matter whether you seek a career in markets, IT, business or compliance, you can find opportunities at Nordea. We can always offer exciting new career paths, as we follow the latest trends of the dynamic, digital world of banking.

    If you're looking for something much more than the run-of-the-mill graduate programme, you've come to the right place. We enable you to develop both personally and professionally. You'll get the freedom to take ownership right from the start. In turn, we give you space to explore various areas of Nordea and, above all, to follow your passions.

    Are we a match?

    We're looking for young talents with a collaborative and growth mindset. A few check points to keep in mind before applying:

    • Your Master’s degree has been completed before joining
    • You have excellent English skills
    • You have less than two years of post-academic work experience 

    What can you expect

    The programme is for 2 years, where you’ll have rotations during that time with clear learning objectives to support your growth. 
    An essential position with challenging assignments  
    You’ll enter a focused track within a specific business area to boost your career
    Boot camps and knowledge sharing webinars
    Support on your personal and professional development including mentoring, coaching and feedback. 
    A memorable and enjoyable way to start your career with us

    Apply

    We are now hiring graduates! Check out our open positions. We look forward to hearing from you!

    You can also create an alert and be the first to know about graduate opportunities at Nordea. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Er du nyuddannet og klar til at prøve dine færdigheder af i en finansiel virksomhed? Med graduateprogrammet i Jyske Bank-koncernen får du mulighed for at prøve dine færdigheder af i forskellige jobfunktioner på tværs af en stor koncern.

    • Fast mentor, der giver dig løbende feedback, så du er sikker på konstant at udvikle dig og blive bedre
    • Individuelt forløb, sammensat til netop dig. Ikke to mennesker er ens
    • Stor finansiel koncern med mange forskellige muligheder for at prøve dig selv af
    • 18 måneder med mulighed for fast ansættelse

    Om Jyske Bank-koncernen som arbejdsplads

    Jyske Bank er en god arbejdsplads for dig, der ikke er som alle andre, og som tør vende tingene på hovedet for at finde gode løsninger. Vi tør tænke anderledes. Derfor går vi foran på markedet og viser nye veje. Og derfor kan vi tilbyde vores kunder løsninger, de måske ikke selv har fået øje på. Vi har vi en kultur, hvor vi sætter pris på anderledes løsninger og på mennesker, der tør komme med nye ideer.  

    Jyske Bank-koncernen er Jyllands største finansielle arbejdsplads og har hjemsted mellem sø og skov i Silkeborg, hvor omkring 1000 af koncernens 4000 medarbejdere arbejder – lige fra økonomer og jurister til dataloger og journalister. Koncernen rummer Jyske Bank, Jyske Realkredit, Jyske Invest og Jyske Finans. Derfor kan en karriere i Jyske Bank udvikle sig i præcis den retning, du har ambition om.

    I Jyske Bank starter din karriere allerede den første dag. Vi har tillid til dig og giver dig ansvar og udviklingsmuligheder fra første færd. Ikke to mennesker er ens, og derfor giver vi dig frihed til at skræddersy dit karriereforløb efter dine ambitioner. Vi har den særlige størrelse, hvor vi har et højt fagligt niveau, men stadig en uformel kultur og et fladt hierarki.

    Mere information

    Vil du vide mere, så kontakt vores HR-medarbejder

    Lisa di Boscio Jakobsen

    HR Partner, Talent acquisition

    Afdeling: HR Partnere

    Telefon:+45 89 89 80 25

    E-mail:lisa.jakobsen@jyskebank.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Brænder du for at blive en del af en af Danmarks mest vækstende og fremadstormende take away virksomheder, så har du nu chancen!

    Er du serviceminded, udadvendt og vild med at køre bil? Så er det måske dig, som vi venter på! Hungry søger løbende imødekommende og ansvarsfulde chauffører, der har lyst til at levere take away fra restauranter til vores sultne kunder. 

    Som chauffør hos Hungry kommer du til at køre rundt i vores nyindkøbte og moderne Hungry biler, som kommer til at stå frem i gadebilledet. Derfor er du som Hungry chauffør med til at repræsentere Hungry udadtil, og derfor forventes det også, at du har et stort fokus på sikkerhed og hensynsfuld kørsel. Din vagtplan vil være meget fleksibel og kommer også til at bestå af weekend arbejde. Du kommer til at arbejde et sted imellem 10-40 timer om ugen, alt efter dine præferencer. 

    Jobbet som Hungry chauffør er meget fleksibelt og selvstændigt. Med denne fleksibilitet, forventes det at også at du lever op til ansvaret og er i stand til at tage logiske selvstændige beslutninger. Du er selv med til at forme jobbet, så det passer til dig. 

    Vi forventer, at du:

    • Er udadvendt, energisk og har let til smil
    • Har en positiv og serviceorienteret holdning kombineret med godt humør
    • Kan bevare et højt serviceniveau og holder hovedet koldt i pressede situationer 
    • Taler flydende dansk og engelsk 
    • Har kørekort Kategori B og minimum 1 års regelmæssig kørselserfaring
    • Kender Aarhus/Odense omegn og har erfaring med at køre i området
    • Har en smartphone med adgang til dataforbrug
    • Er selvstændig, mødestabil og ansvarsfuld

    Vi tilbyder:

    • Fast timeløn på 110 dkk pr. time, som bliver udbetalt ved slutningen af hver måned. 
    • Grundig oplæring samt arbejdsuniform inden du starter
    • Simpelt online vagtplan system, hvor du nemt kan bytte vagter
    • Nye biler med alt sikkerhedsudstyr
    • Personlig udvikling 
    • Et spændende og fleksibelt job i en virksomhed i stor vækst

    Du kan søge jobbet og køre i enten Aarhus eller Odense.

    Matcher du beskrivelsen og lyder det som et job for dig? Så er du velkommen til at sende en mail med dit telefonnummer til elisabeth@hungry.dk med beskrivelsen ‘Hungry chauffør’ i emnefeltet. Vi gemmer dine kontaktinformationer i op til 6 måneder og så vil vi kontakte dig, når vi får brug for nye chauffører på holdet. 

    Ansættelsesdato: Vi indkalder til samtale og ansætter nye chauffører løbende. 

    Såfremt du gerne vil ud og køre med det samme, er du også velkommen til at søge som Hungry Rider på https://www.hungry.dk/hungry-bud/

     

    Vi ser frem til at høre fra dig!

    Læs mere
Sortér efter

Studiejob i Aarhus

Studiejob i Aarhus kan spænde vidt rent fagligt, da der findes et utal af spændende virksomheder, der holder til enten i Aarhus C, eller i køreafstand fra centrum. Faktisk oplever en række århusianske virksomheder i Viby J og Risskov, at det kan være lidt svært at finde gode studentermedhjælpere.

Det skyldes ene og alene den grund, at nogle studerende eksempelvis føler, at der er for langt og for stejlt at cykle til Viby J, selvom studiejobbet kan være nok så interessant. Med den nye letbane i Aarhus, er det dog blevet væsentlig lettere eksempelvis at komme til Skejby.

Men lad ikke transportmulighederne være en hindring, når du søger studiejob. Ikke alle de gode studiejobs ligger i Aarhus C.

Gode studiejobs

For hvad er lige et godt studiejob? Skal et studiejob være studierelevant, for at være godt, eller er det blot vigtigt, at få suppleret SU´en, så livet som studerende kan forsødes?

Uanset, om du søger et studiejob indenfor: Kommunikation, hr, ingeniør eller psykologi – eller gerne vil have et ufaglært job i detailledet, eksempelvis hos: Aarhus Street Food, hvor der findes potentielt 40 forskellige arbejdspladser – så kan det give dig gode kollegaer, og et sundt afbræk fra dine studier.

For at vurdere, om et studiejob er godt, kan det også være værd at overveje, hvilken værdi du tillægger fleksibiliteten i dit studiejob. Du kan som hovedregel arbejde op til 15 timer ved siden af dit studie, uden at det går ud over dit studie. Men hvis alle timerne ligger, imens du har forelæsninger eller skal læse til eksamen, så er det måske ikke det ideelle studiejob for dig.

I den anden grøft ligger de virksomheder, som er meget fleksible vedrørende, hvornår du har mulighed for at komme på arbejde. Nogle virksomheder er endda så fleksible, at du kan arbejde delvist hjemmefra, hvis du skal lave noget kreativt eller strategisk for virksomhederne.

Studentermedhjælper Aarhus

Som studentermedhjælper i Aarhus er der som udgangspunkt ingen formelle krav til, hvad du skal have i løn. Det er dog ikke usædvanligt at få 125-140 kr i timen, når man er studentermedhjælper.

Du kan vælge løbende at tjekke, om der er kommet nye studiejob på diverse job sites, men alternativt kan du tilmelde dig til Studiejob-danmark´s jobbank, hvor du opretter en jobagent, og så automatisk får at vide, når der er nye job i Aarhus C, eller en af de nærliggende forstæder til Aarhus.

loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.