Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
    • Job_listing_image

      29. Aug

      For vores kunde Transcom søger vi lige nu nye medarbejdere til deres afdeling i den charmerende storby Riga! Du får mulighed for at styrke dit engelsk og samtidig bliver du del af et passioneret skandinavisk team i Stockholm!

      ”Du får en oplevelse for livet. Vi er alle sammen lidt på udebane her i Letland, så vi har et meget tæt sammenhold. Og det har været rigtig godt for mig at komme lidt væk hjemmefra. Man starter sådan lidt på en frisk,” fortæller 25-årige Rikke. 
      Rikke tog chancen og flyttede til Letland og har ikke planer om at komme hjem igen foreløbig. 

      - Står du der i livet, hvor et nyt eventyr kan blive det helt rette vendepunkt for dig? 
      - Vil du have 20 nye venner i vores skandinaviske kundeserviceteam af danskere, nordmænd og svenskere? 
      - Og vil du skrive nye kompetencer på dit CV fra en stor, verdensomspændende virksomhed? 

      Der kan være mange gode grunde til at søge dette job
      Det kan være, at du har et sabbatår? Men det kan også være, at du har lyst til at forbedre dit engelsk eller blot prøve noget helt nyt i et andet land? Og da vi søger flere medarbejdere, kan du også tage din ven eller kæreste med.

      Vi sørger for det hele
      Du kommer til at bo og arbejde i Letlands smukke hovedstad Riga. Det er en hyggelig og billig by at leve i, og alle er meget venlige og åbne. Du får betalt rejsen til Riga, betalt hotelophold de første 30 dage, hjælp med at finde egen bolig efter den første måned og fast grundløn. Yderligere kan du nyde gavn af ansættelsesgoder såsom gratis fitness, taletidskort, billetter til offentlig transport og mange andre goder, så du får et godt ophold. Du får mulighed for at sætte dit eget præg på din vagtplan, så der er tid til at rejse i weekenden! Om det er til Danmark eller en anden spændende by i Europa, det er op til dig!

      Bliv en del af et stærkt kundeserviceteam
      Som kundeservicemedarbejder tager du imod kundehenvendelser fra den globale betalingsvirksomhed Western Unions kunder og ansatte pr. mail og telefon. Du besvarer eksempelvis opkald med spørgsmål om betaling og brugerinformation, men du kan også komme til at svare på IT-relaterede spørgsmål fra ansatte. 

      Men du skal ikke være nervøs for jobbet, det er nemlig ikke særlig svært, og vi sørger for en grundig introduktion med en måneds træning og buddy-ordning. 

      ”Du tager imod kundehenvendelser på dansk. Og du bliver ikke bare sluppet løs. Der er et rigtig godt introduktionsforløb med træning og coaching i kundeservice.” – Rikke

      Dette søger vi:

      Vi kan helt sikkert bruge dig 
      • Du taler godt dansk og gerne engelsk, og du er klar til at gribe chancen og få en oplevelse uden for Danmarks grænser.
      • Du har meget gerne erfaring med kundeservice, men ellers lærer vi dig op. 
      • Klar på nye spændende udfordringer i en ny by

      ”Hvis du har lyst til at tage del i det sjove og sociale, så bliver det helt sikkert super fedt for dig. Vi spiser ofte aftensmad sammen, og så giver vi den gas i byen i weekenden. Jeg kan kun anbefale, at du springer ud i det. Du får en oplevelse for livet,” fortæller Rikke.

      Din nye kolleger står lige nu klar til at tage godt imod dig!

      Er du frisk på nye eventyr? 
      Vi ser gerne, at du kan starte hurtigts muligt. Upload dit CV på engelsk. Vær opmærksom på, at rekrutteringsprocessen inkluderer, at du skal kunne fremvise din straffeattest. Hvis du har et Skype-ID, må du meget gerne tilføje dette på dit CV.

      Vi ser frem til at byde dig velkommen på holdet.

      Læs mere
    • Job_listing_image

      31. Aug

       
      Del dine meninger - alle gør det! - Bliv medlem af YouGov og sæt en stopper for fake news!
       
      Kunne du tænke dig at sætte en stopper for fake news?
      Bliv medlem af YouGov i dag og del din mening!
       
      Mere end 6 mio. mennesker gør det, så hvorfor ikke dig? Bliv medlem i dag!
       
      Ved at deltage kan du være med til at sætte en stopper for fake news.
      Del dine meninger med YouGov og verden i dag!
       
      Tilmeld dig her!
       
       
      Læs mere
    • Job_listing_image

      31. Aug

      Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

      • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
      • Din Insta profil er troværdig
      • Du har en god dialog med dine følgere
      • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

      Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

      Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

      Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

      Hvordan ansøger jeg?

      Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

      Ansøgningsproces

      Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

      Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

      Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

      Læs mere
    • Job_listing_image

      31. Aug

      Tjen penge på spørgeundersøgelser!

      Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

      1. Start med at tilmelde dig Triaba
      2. Downloaded denne app: OpinionApp
      3. Login via appen og start med at tjene penge

      Meld dig ind i dag!

      Læs mere
    • Job_listing_image

      31. Aug

      Er du venlig og imødekommende? Trives du med mange mennesker omkring dig brænder for at give kunden er god oplevelse? Så er det måske dig, som skal være Kasseassistent i branchens bedste byggemarkedskæde!

      BAUHAUS er i fortsat vækst ,og lige nu har vi brug for en dygtig og serviceminded Kasseassistent.

      Nøglepersonen for BAUHAUS’ kunder

      Kundeservice og kasselinien er både første og sidste stop for kunden og derfor bliver din primære opgave som Kasseassistent at sætte kunden i fokus og sørge for at de for en god oplevelse, så vi sikre de kommer igen.

      Dine opgaver som Kasseassistent vil bl.a. bestå af at:

      • Byde kunderne velkommen og servicere dem med et smil på læben

      • Sikre korrekt og hurtig indscanning ved kasselinien

      • Tilbyde kunderne mersalgsprodukter ved særlige kampagner

      Positiv udstråling og hurtige hænder

      Din baggrund er ikke så afgørende, men det vigtigt at du er fyldt 18 år. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring indenfor detailhandel.

      Som person er du:

      • Kundeorienteret og forstår at prioriterer dette meget højt

      • Venlig, smilende og meget imødekommende

      • Effektiv med hurtige hænder

      • Serviceminded og formår at give kundeservice, som frembringer både smil og tak hos kunden

      • God til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

      • En god samarbejdspartner for dine kolleger og altid er klar til at give en hjælpende hånd

      Du spiller en vigtig rolle

      I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

      Som vores nye Kasseassistent vil du få et udfordrende, krævende og foranderligt job, da kæden er under konstant udvikling og du bliver samtidigt en del af en dynamisk og moderne virksomhed. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

      Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

      I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

      Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

      Så er du meget velkommen til at kontakte Servicechef Anders Ringsted på 89445570

      Vi glæder os til at læse din ansøgning!

      Læs mere
    • Job_listing_image

      31. Aug

      Er du detailhandlens mest kundeorienterede sælger

      Du skal være med til at fortsætte den positive udvikling og derved bidrage til at sikre BAUHAUS' gode position i markedet. BAUHAUS er den absolut bedste byggemarkedskæde i branchen, og vi vil i de kommende år fortsætte ekspansionen. 

      Kan du give vores kunder branchens bedste service? 
      I BAUHAUS har vi altid kunden i fokus, derfor bliver din primære opgave, som sælger hos os, at vejlede og servicere vores kunder. Du skal kunne lide at møde mange mennesker, der alle har en forventning om, at blive betjent hurtigt, effektivt og venligt samt nyde at give kunderne en service, der frembringer både smil og tak.

      Derudover får du ansvaret for en eller flere varegrupper i varehuset samt varepræsentationen og kampagneopfølgningen af samme.  

      Din holdning har stor betydning for vores succes!

      Derfor er det vigtigt, at du som person er:

      • Kundeorienteret og smilende
      • Fokuseret på både, at have et pænt varehus samt en høj kundeservice
      • Detaljeorienteret og udadvendt
      • Fagligt dygtig inden for det område du søger.

      Din baggrund er ikke så afgørende..
      Men det er vigtigt, at du har erfaring med at servicere kunder, gerne fra detailhandlen samt at du er fagligt dygtig inden for det område, du søger. Om din faglighed stammer fra, at du er en rigtig dygtig ”gør-det-selv-person”, der fx har bygget dit eget hus, eller om du har en faglig uddannelse enten fra detail- eller håndværkerbranchen er ikke så vigtigt, når blot du er faglig kompetent og serviceminded.

      Uanset hvilket job du vælger hos os, kan vi love dig, at det bliver udfordrende, krævende og foranderligt, da kæden er under konstant udvikling.
      Derudover er det en styrke hos os, at vi har faguddannet personale i alle vores specialafdelinger, hvilket betyder, at vi kan give kunderne kvalificeret vejledning.

       

      Vi glæder os allerede nu til at byde dig velkommen til en spændende fremtid i en dynamisk og moderne virksomhed!

       

      Læs mere
    • Job_listing_image

      31. Aug

      Er du vild med avanceret teknologi, og vil du være med til at drive og sejle nogle af verdens største containerskibe?

      Så uddan dig til maskinmester hos Maersk Line og bliv en attraktiv med-arbejder med karrieremuligheder i hele verden.

      Er det dig vi søger?

      Vi søger dig, der har teknisk forståelse, stort overblik og lyst til at se store dele af verden – en hverdag hos Maersk foregår nemlig ombord på et af vores skibe rundt om i verden! Vi forventer, at du er ansvarsfuld, selvstændig og har et godt drive. Til gengæld får du en bred, teknisk uddannelse med internationalt perspektiv og masser af karrieremuligheder. Din praktiktid foregår på havet, og du er væk mange måneder ad gangen. Det er derfor vigtigt, at du er afklaret med det, inden du søger ind som maskinmester hos os. For at komme i be-tragtning til vores uddannelser skal du have en gymnasial eksamen fra enten HTX, STX, HHX, HF eller HF-SØ.

      Læs mere om adgangskravene her.

      Livet til søs

      Livet på skibet kræver, at du kan bruge både hoved og hænder – og da din praktiktid foregår til søs, får du en enestående mulighed for at arbejde med noget af verdens mest avancerede maritime udstyr. Der er ingen tvivl om, at du får nogle oplevelsesrige måneder, hvor du af-prøver teorien i praksis og samtidig ser lidt af verden. Vores besætninger består af søfolk fra hele verden, så der er rig mulighed for at lære nye mennesker at kende og samtidig styrke dine sprogkundskaber.

      Karriere med store fremtidsmuligheder

      Som færdiguddannet maskinmester får du verdens største rederi i ryggen og en bred vifte af kompetencer. Med den 7-takket stjerne på eksamensbeviset står du stærkt, uanset om du vælger en karriere inden for skibsfart, den maritime servicesektor, industrien eller energi-sektoren.

      Er du klar til et cruise mod din fremtid til søs? Så uddan dig til maskinmester i Maersk Line.
      Vi søger lige nu kadetter med start august 2019! 

      Læs mere
    • Job_listing_image

      31. Aug

      Brænder du for at komme ud og se hele verden? Og vil du sejle nogle af verdens største containerskibe?

      Så uddan dig til skibsfører hos Maersk Line og bliv en attraktiv medarbejder med karrieremuligheder i hele verden!

      Er det dig vi søger?

      Vi søger dig, der har et stort overblik og som drømmer om at sejle verden rundt som kaptajn! Vi forventer, at du er ansvarsfuld og selvstændig, eftersom du skal tage del i det praktiske arbejde ombord på et af vores skibe. Til gengæld får du en spændende uddannelse i et internationalt miljø med gode karrieremuligheder. Efter endt uddannelse kommer du til at bruge mange timer på havet, og du er ofte væk i mange måneder ad gangen. Det er derfor vigtigt, at du er afklaret med det, inden du søger ind som skibsfører hos os. For at komme i betragtning på vores uddannelser skal du have en gymnasial eksamen fra enten HTX, STX, HHX, HF eller HF-SØ.

      Læs mere om adgangskravene her.

      Livet til søs

      I løbet af din uddannelse skal du i praktik, og det foregår ombord på et af vores skibe. Når du er i praktik, er du afsted tre måneder ad gangen. Livet på skibet kræver, at du kan bruge både hoved og hænder, og du får samtidig mulighed for at afprøve teorien i praksis. Der er ingen tvivl om, at du får nogle oplevelsesrige måneder til søs, hvor du får set lidt af verden. Vores besætninger består af søfolk fra hele verden, så der er rig mulighed for at lære nye mennesker at kende og samtidig styrke dine sprogkundskaber.

      Karriere med store fremtidsmuligheder

      Som færdiguddannet skibsfører får du verdens største rederi i ryggen, og med den 7-takket stjerne på eksamensbeviset står du stærkt i fremtiden – uanset om du vælger en karriere inden for skibsfart, den maritime servicesektor, industrien eller energisektoren.

      Er du klar til et cruise mod din fremtid til søs? Så uddan dig til skibsfører i Maersk Line.
      Vi søger lige nu kadetter med start august 2019.

      Læs mere
    • Job_listing_image

      31. Aug

      Drømmer du om en karriere inden for forsikringsbranchen? Og vil du gerne være en del af en international virksomhed i fremdrift? Så bør du søge jobbet som mødebooker til vores forsikringsteam i Málaga.

      Som mødebooker hos Webhelp El Pinillo får du styrket dine kompetencer inden for forsikring, salg og kundekontakt. Du kommer til at repræsentere Danmarks førende forsikringsselskab. Med stillingen følger desuden en attraktiv lønpakke, hvor du får en grundløn på 1700 € samt bonusordning

      Din arbejdsopgave bliver at booke forsikringsmøder på vegne af danske assurandører. Det vil sige, at du har den første kontakt med potentielle kunder, hvor du afdækker deres behov og lægger mødet direkte ind i sælgerens kalender. Assurandøren står selv for forsikringssalget, så din opgave bliver at tilbyde et møde mellem assurandør og kunde, og da du booker møder for Danmarks førende forsikringsselskab, har du gode argumenter på hånden.

      Forsikring handler om at skabe værdi og tryghed, og det er afgørende med høj kundetilfredshed. Du er derfor kvalitetsbevidst, tillidsvækkende og går op i at give kunderne en behagelig samtale. Derudover ser vi gerne, at du er salgsorienteret og trives med opsøgende salgsarbejde. Du får grundig oplæring i salgsteknikker og fagkundskab til forsikring, så hvis du har gåpåmod og ønsker et fuldtidsjob, behøver du ikke at have erfaring inden for branchen.

      Du får din hverdag på Webhelp El Pinillo, der har eksisteret siden 2002. I dag er vi en international virksomhed, og kunderne store kendte brands. Kontoret ligger i Torremolinos-Malaga, og som vores nye kollega vil du opleve et professionelt arbejdsmiljø med plads til et godt sammenhold og sociale aktiviteter. 

      Du får:

      • Gode indtjeningsmuligheder med en grundløn på 1700 € + bonusordning
      • Spansk kontrakt med sygesikring
      • Grundig oplæring i salgsteknikker og fagkundskab
      • Medarbejderfordele som gratis frokostordning og spanskundervisning
      • Fantastiske kollegaer med vindermentalitet

      Om dig:

      • Du er en god og stabil kollega
      • Du er selvstændig og drives af resultater
      • Du kan dansk på forretningsniveau
      • Du har IT-kendskab
      • Du er passioneret omkring dit job

      Er det dig, vi mangler?

      Søg allerede i dag, og bliv en del af en ambitiøs virksomhed, hvor vi løfter i flok. Du får et godt kendskab til forsikringsbranchen, der kan være springbrættet i din videre karriere.

      Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til Marianne Rasmussen på tlf. +45 4694 9700 eller +34 951 923 303.

      Læs mere
    Sortér efter

      Studiejob i Aarhus

      Studiejob i Aarhus kan spænde vidt rent fagligt, da der findes et utal af spændende virksomheder, der holder til enten i Aarhus C, eller i køreafstand fra centrum. Faktisk oplever en række århusianske virksomheder i Viby J og Risskov, at det kan være lidt svært at finde gode studentermedhjælpere.

      Det skyldes ene og alene den grund, at nogle studerende eksempelvis føler, at der er for langt og for stejlt at cykle til Viby J, selvom studiejobbet kan være nok så interessant. Med den nye letbane i Aarhus, er det dog blevet væsentlig lettere eksempelvis at komme til Skejby.

      Men lad ikke transportmulighederne være en hindring, når du søger studiejob. Ikke alle de gode studiejobs ligger i Aarhus C.

      Gode studiejobs

      For hvad er lige et godt studiejob? Skal et studiejob være studierelevant, for at være godt, eller er det blot vigtigt, at få suppleret SU´en, så livet som studerende kan forsødes?

      Uanset, om du søger et studiejob indenfor: Kommunikation, hr, ingeniør eller psykologi – eller gerne vil have et ufaglært job i detailledet, eksempelvis hos: Aarhus Street Food, hvor der findes potentielt 40 forskellige arbejdspladser – så kan det give dig gode kollegaer, og et sundt afbræk fra dine studier.

      For at vurdere, om et studiejob er godt, kan det også være værd at overveje, hvilken værdi du tillægger fleksibiliteten i dit studiejob. Du kan som hovedregel arbejde op til 15 timer ved siden af dit studie, uden at det går ud over dit studie. Men hvis alle timerne ligger, imens du har forelæsninger eller skal læse til eksamen, så er det måske ikke det ideelle studiejob for dig.

      I den anden grøft ligger de virksomheder, som er meget fleksible vedrørende, hvornår du har mulighed for at komme på arbejde. Nogle virksomheder er endda så fleksible, at du kan arbejde delvist hjemmefra, hvis du skal lave noget kreativt eller strategisk for virksomhederne.

      Studentermedhjælper Aarhus

      Som studentermedhjælper i Aarhus er der som udgangspunkt ingen formelle krav til, hvad du skal have i løn. Det er dog ikke usædvanligt at få 125-140 kr i timen, når man er studentermedhjælper.

      Du kan vælge løbende at tjekke, om der er kommet nye studiejob på diverse job sites, men alternativt kan du tilmelde dig til Studiejob-danmark´s jobbank, hvor du opretter en jobagent, og så automatisk får at vide, når der er nye job i Aarhus C, eller en af de nærliggende forstæder til Aarhus.

      loading

      Let’s Connect!

      JobAgent

      Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

      Tilmeld JobAgent

      Tilmeld nyhedsbrev

      Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.