Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Hvis du har talentet, har vi mulighederne.

    Bliv en del af PwC Consulting’s IT Management-afdeling
    PwC Consulting har startet en IT Management-afdeling op på Aarhus-kontoret, der beskæftiger sig med digital transformation og data analyse. Vi søger stærke kræfter inden for Machine Learning og data visualisering, som er højt på agendaen for PwC. Her os kommer du til at biddrage på såvel store og små opgaver i et fagligt stærkt team for både den offentlige og private sektor. Din arbejdstid vil være minimum 10 timer om ugen med en fleksibel og ambitiøs tilgang for øje.

    Vores krav er lige så store som dine
    Vi forventer, at du er én af din årgangs dygtigste kandidatstuderende og interesserer dig for AI, machine learning og data mining. Dine faglige og erfaringsmæssige færdigheder skal gerne inkludere:

    • Python eller R
    • SQL
    • Excel

    Derudover er det relevant hvis du også kender til:

    • Java
    • Microsoft Power BI, Qlik eller Tableau
    • Azure

    Vi forventer, at du er klar på både store og små udfordringer, der alle er med til at opbygge, udvikle og drive vores nye Data & Analytics agenda i Aarhus samtidig med at du lærer at bruge dine Data Analytics færdigheder til at løse rigtige problemer. Derfor forventer vi også, at du er kendetegnet ved at være:

    • Analytisk stærk
    • Fagligt og personligt ambitiøs
    • Løsningsorienteret
    • Ansvarsfuld og kvalitetsbevidst
    • Selvkørende og initiativrig

    Er du PwC?
    PwC er stedet, hvor de største talenter møder erhvervslivets beslutningstagere. Vi arbejder for at styrke tilliden i samfundet og være med til at løse væsentlige problemstillinger. Det gør vi med udgangspunkt i vores viden inden for revision, skat og rådgivning. Vores kunder kommer fra alle dele af erhvervslivet og den offentlige sektor, og vi er flere end 2.000 medarbejdere og partnere, som brænder for at gøre en positiv forskel for kunder og kolleger. Vi er markedsledende i Danmark, og globalt er vi over 200.000 PwC'ere, så du har aldrig langt til viden og udvikling. Succes skaber vi sammen. Er du PwC?

    Sådan ansøger du
    Du ansøger ved at sende din ansøgning, cv og eksamensbeviser via linket i øverste højre hjørne.

    Ansøgningsfrist: Løbende, vi ansætter når den rette kandidat er fundet 
    Tiltrædelse: snarest muligt 
    Arbejdssted: Aarhus 
    Hjemmeside: http://www.pwc.dk/karriere

    Yderligere oplysninger fås hos:

    Asger Christensen 
    Mobil: +45 24660052

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Gadefundraiser

    8000, Århus C

    Gadefundraiser for en god sag

    Er du en holdspiller der også forstår at arbejde selvstændigt? Søger du et arbejde hvor initiativ og ansvar belønnes med indflydelse? Vil du gerne udvikle dig selv og dine kolleger når du møder nye udfordringer? Og har du mod på, i al slags vejr, at skabe engagement og kæmpe for en bedre verden? I så fald er du den vi søger.

    Til Folkekirkens Nødhjælps Face2Face kampagne i Aarhus og omegn søger vi nye udadvendte og engagerede ansatte. Som gadefundraiser ved Folkekirkens Nødhjælp er du med til at sikre, at vi kan hjælpe verdens fattige der f.eks. rammes af naturkatastrofer, krig og/eller sult. Vi sætter en stor ære i at vores fundraisere er engagerede i sagen, har stor viden om vores arbejde og syntes at kommunikation og energi i et job er sjovere end stillesiddende arbejde. Det er ikke et krav at man tidligere har arbejdet med fundraising, dette skal vi nok give grundig oplæring i.

    Vi sørger samtidig for et sjovt og afvekslende arbejdsmiljø med en masse udfordringer og godt sammenhold blandt kolleger.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    • Du er åben og elsker at kommunikere med alle.
    • Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.
    • Du kan lide at arbejde udendørs i bymiljøet hvor der er liv og stemning.
    • Du søger fuldtid og/eller kan som minimum arbejde 3-5 dage om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (varierende arbejdstider).

    Vi tilbyder:

    • En unik mulighed for at gøre en forskel for verdens fattigste.
    • Uddannelse og træning i kommunikation og formidling.
    • Udfordringer der rykker ved dig som menneske og gør dig stærkere.
    • En sjov og afvekslende hverdag hvor der både er et unikt sammenhold såvel som en positiv konkurrence stemning.
    • Fast timeløn inklusiv lønnede pauser.

    Er det noget for dig? Så skynd dig at sende os din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Chauffør Domino

    8200, Aarhus N

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering, primært på scooter. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Til alle chauffører på +16 år, så er knallertkørekort en forudsætning for ansættelse.

    For chauffører +18 år, er kørekort i kategori B en forudsætning for ansættelse.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Job hos Bolia

    Lad os starte ved begyndelsen. Vi laver møbler. Men vi er ikke et traditionelt møbelfirma. Vi er en designvirksomhed med fokus på kreativitet i alt, hvad vi laver. Vores team af prisbelønnede designere lægger hele deres sjæl i designet af vores unikke kollektioner, der er fyldt med personlighed og kærlighed.

    Når du besøger vores butikker vil vi forføre alle dine sanser med inspirerende installationer, bløde velour sofaer, cool mixtapes, økologisk kaffe og chokolade, vidunderlige dufte og selvfølgelig det bedste inden for New Scandinavian Design.

    Du finder vores inspirerende koncept butikker i Danmark, Tyskland, Norge, Sverige og Holland. Og gennem vores webshop kan vi tilbyde levering til alle EU lande. Vi er også glade for at have dygtige samarbejdspartner over hele verden, der sælger udvalgte designs fra vores kollektion i deres flotte designbutikker. Og hver dag finder vi nye venner til B2B-listen.

    Hos Bolia vil du møde en ung og dynamisk international organisation med et stærkt kommercielt og kundeorienteret fokus. Du vil opleve, at du hurtigt bliver tildelt et stort ansvar og spændende opgaver, og at der findes flere spændende karriereveje inden for virksomheden.

    Du vil opleve vores virksomhedskultur som ærlig, positiv, innovativ, fleksibel og dynamisk, og vi forventer, at du er med til at bidrage til et fortsat godt og respektfuld arbejdsklima.

    Hvis du synes alt dette lyder spændende, og du mener du besidder den erfaring og de hemmelige våben som kan bidrage til den fortsatte positive udvikling hos Bolia.com – ja så vil vi rigtig gerne høre fra dig, uanset om du søger på en af vores opslåede stillinger eller sender os en uopfordret ansøgning.

    Vi glæder os til at møde dig.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    4. Feb

    Har du lyst til at bruge din viden fra studiet i en marketingafdeling, hvor der er fart over feltet? Vil du gerne fylde din marketingværktøjskasse med redskaber inden for digital- og offline marketing? Og er du kreativ og ikke bange for at udfordre måden vi arbejder på i dag? Så har vi brug for dig!

    Sted: Århus

     

    HVEM ER VI?
    Stofa Marketing i Aarhus søger en studentermedhjælper, der kan assistere vores brand- og kampagneteam med opgaver inden for digitale og offline marketingaktiviteter. Du vil blive en del af et team på 4, som driver vores aktiviteter mod kunder og potentielle kunder. Teamet har 360 grader ansvar for marketingkanaler – herunder bl.a. tv, sociale medier, email marketing og outdoor. Du vil bidrage på tværs af alle marketingkanaler og hjælpe med at sikre, at vores tone of voice og udtryk er ens på tværs af kunderejsen.

    Udover brand- og kampagneteamet - som også består af vores marketingkolleger i erhvervs- og energiforretningen - består Stofa Marketing af en digital afdeling med ansvaret for vores digitale platforme. Vi er i alt 14 medarbejdere fordelt i Esbjerg og Aarhus. Dit arbejdssted vil blive Stofas hovedkontor i Aarhus syd.

    FÅ BRED ERFARING MED MARKETING
    Som studentermedhjælper vil du blive tilknyttet 15-20 timer pr. uge – hvilke dage og tidsrum tilpasser vi naturligvis dit studie. Du vil konkret få ansvaret for nogle aktiviteter, mens du også vil assistere vores større aktiviteter og kampagner drevet af de kampagneansvarlige. Du vil blandt andet komme til at arbejde med:

    - Drift af vores dynamiske bannermotor setup
    - Gennemførsel af digitale konkurrencer
    - Opsætning af kampagnesider
    - Modtage og svare på sponsorathenvendelser
    - Modtage og svare på sponsorathenvendelser
    - Udvikling og versioneringer af brochurer, foldere og breve
    - Løse diverse ad hoc opgaver for hele afdelingen

    DIGITAL INDSIGT OG KREATIVT MINDSET
    Hos os er de digitale medier udgangspunktet, når vi laver kampagner og aktiviteter. Derfor er det vigtigt, at du har god forståelse for digitale medier og adfærd og udfordrer måden vi gør tingene i dag. Kan du samtidig tænke kreative ideer og se nye, spændende veje at tage vores marketingaktiviteter, er det bestemt en fordel. Derudover forestiller vi os, at du:

    - Er i gang med din bachelor/kandidat inden for kommunikation, marketing eller medier

    - Har interesse for digitale medier
    - Dygtig til at skrive fængende tekster til digitale- og offline medier
    - Kommercielt tænkende
    - Har lyst og mod til at udfordre os
    - Gode IT kompetencer

    LYDER DET SPÆNDENDE?
    Hvis det lyder spændende og du har lyst til at bidrage til vores marketingindsatser, så glæder vi os til at høre fra dig. Vi vurderer løbende de indkomne ansøgninger. Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte Brand Manager Dennis Gade på 61 39 99 67 eller mail depe@stofa.dk
    .

     
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    4. Feb

    Har du erfaring med kundeservice/salg og lyst til en hverdag i et team, hvor vi har det sjovt, mens vi yder kundeservice i verdensklasse?

    Sted: Århus

    ”Det fedeste ved jobbet er de mange forskellige typer kald og muligheden for at give den enkelte kunde, en god kundeoplevelse uanset problemstillingen. Derudover er det de fantastiske kollegaer og et dynamisk arbejdsmiljø med højt til loftet og plads til alle” fortæller kundeservicekonsulent Vibeke Andersen, der har været ansat i Stofa i 4 år.

    Hos Stofa møder du en arbejdsplads, der prioriterer og investerer i din udvikling og trivsel, og du bliver en del af et team med kunderne i fokus. Du får samtidig en hverdag i branchens mest motiverede kundeserviceteam, der elsker sociale arrangementer. Og vi glæder os til at tage imod nye kollegaer.

    Tag hånd om vores kunder

    I løbet af en typisk dag tager du dig af en lang række kunderelaterede opgaver som at besvare spørgsmål fra kunder over telefon og mail. De typiske henvendelser drejer sig om spørgsmål til deres regning og abonnement, men du tager dig også af andre kundeservicerelaterede opgaver som at oprette nye kunder. En vigtig del af din rolle er også at behovsafdække kunderne og sikre, at de har, hvad de skal bruge samt give dem en oplevelse udover det sædvanlige – hver gang.

    Solid oplæring og uddannelse i salg og kommunikation

    Din nye 37 timers arbejdsuge ligger i tidsrummet 07.55-19.00 mandag-fredag, og du kender din vagtplan minimum 4 uger frem. Arbejdsstedet er i Århus, hvor du også gennemgår en grunduddannelse på 5 uger samt får mulighed for videreuddannelse i bla. salg og kommunikation.

    Vi tilbyder en caterbetjent kantineordning og vi sørger selvfølgelig for, at du bliver oplært i vores systemer samt de typiske udfordringer, du hjælper kunderne med. Desuden bliver du løbende coachet. Ud over din månedsløn får du en provisionsaftale uden loft, en koncern bonusordning samt sundhedsforsikring og pensionsordning gennem PFA.

    Et stærkt DNA og humoristisk team

    Hos Stofa arbejder vi i et miljø med åbenhed og nærhed, og vores kundeløfter betyder alt i forhold til, hvordan vi ønsker at møde vores kunder og kollegaer. Vores leveregler er, hvad vi kan forvente af hinanden, og hvordan vi opfører os over for hinanden. Vores kultur er derfor også præget af at formidle budskaber på en enkel og forståelig måde samt altid at sørge for, at vores service skaber merværdi for kunden i form af naturligt mersalg.

    ”Det er det bedste team – vi er super ambitiøse og hjælper hinanden til at blive bedre, med plads til sjov og masser af humor” fortæller Vibeke med et smil på læben.

    Du kan læse mere om jobbet, og se en video med medarbejdere fra kundeservice- og supportteamet her.

    Du har erfaring med kundeservice

    Måske har du arbejdet i et callcenter eller tilsvarende, så du ved, hvad det indebærer at servicere kunder over telefonen.

    · Du har gåpåmod og lyst til at tage ansvar samt indgå i et godt team.

    · Du er nysgerrig og har lyst til at arbejde hos os i en længere årrække.

    · Og så er du klar på at være en del af en arbejdsplads fyldt med energi og kundefokus.

    Er du interesseret?

    Send din ansøgning med det samme, da vi løbende afholder samtaler. Ansættelsesdato er d. 1. marts 2018. Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Esben Karstoft på tlf. 23458920.

    Stofa er en del af SE Koncernen – en moderne energi- og telekoncern, der bl.a. leverer fiberbredbånd, tv, telefoni og el til vores over 750.000 kunder. Som medarbejder i SE/Stofa skal du trives med et stort ansvar. Vi skal sammen turde sætte barren lidt højere. Det gælder vores ideer, vores faglighed og ikke mindst vores vilje til forandringer og udvikling. Hos os får du udfordringer, ansvar og udvikling både personligt og fagligt.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Penge for alt du gør

    Eovendo er en gratis portal, hvor du får kontanter for at være aktiv medlem. Jo mere aktiv du er, jo mere kan du tjene.

    For godt til at være sandt?

    Nej, du får penge for at modtage rabatkuponer, se reklamefilm, sige din mening, tilmelde dig nyhedsbreve, besvare spørgeskemaer og meget mere. Uanset hvad du gør, er der penge at hente.

    Og der er masser af konkurrencer…

    Hver dag er der masser af konkurrencer fra vores samarbejdspartnere. Vi har også weekendkonkurrencer og masser af forskellige gratis skrabespil.

    Hvad kan jeg tjene penge på?

    • Gode tilbud
    • Konkurrencer
    • Nyhedsbreve
    • Reklamefilm
    • Skrabespil
    • Spørgeskemaer

    - og meget mere

    Job hos eovendo

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Er du i gang med en uddannelse som virksomhedsøkonom og/eller ingeniør? Så har du chancen for at påbegynde en karriere ud over det sædvanlige. Et H&M Summer Internship kan for studerende med en forretningsmæssig indstilling blive platformen til en succesfuld karriere, der kan bringe dig vidt omkring og ud i verden! 

    Vi søger studerende, der forventer at afslutte deres studier inden for to år, og som ønsker at få et indblik i en af verdens største detailhandelsvirksomheder. Programmet gennemføres i en af vores globale afdelinger på hovedkontoret i Stockholm. Programmet løber hver sommer i juni-juli måned. Formålet med H&M Summer Internship er at finde fremtidige ledere, der gerne vil vokse inden for H&M.

    Ser du verden som din fremtidige arbejdsplads, og er du interesseret i at omsætte analyse til handling i takt med, at H&M ekspanderer?

    For nærmere oplysninger og information om ansøgningsperioden til H&M Summer Internship kan du klikke her.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Så kan det være, at et omdelerjob, hvor du leverer reklamer og aviser til husstande, er noget for dig. Vi leder altid efter friske individer, der er interesseret i at få en ekstra indtægt.

    Vi tilbyder et fleksibelt studiejob, hvor der stadig er tid til studier, sociale arrangementer eller hvad du ellers gerne vil lave i din fritid. Derudover er jobbet nemt og typisk meget tæt på dit hjem.

    Jobbet består i al sin enkelthed i, at du skal omdele reklamer og aviser til husstande. Vi har gjort det så nemt som muligt. Derfor leverer vi reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne. For at gøre det let at komme rundt med tryksagerne, stiller vi en trailer til rådighed for dig. Når du er færdig med din omdeling, skal du give os besked.

    Om dig:

    • Du er fleksibel, mødestabil og pligtopfyldende
    • Du kan lide at have ansvar for dit eget arbejde
    • Du sætter en ære i at levere kvalitet
    • Du er interesseret i at arbejde udendørs

    Vi tilbyder:

    • Et fast studiejob
    • Muligheden for ekstra arbejde i ferieperioder
    • Fleksible arbejdstider
    • Et job i nærheden af hvor du bor
    • Der er ingen weekendvagter

    Er du interesseret i jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Du kan udfylde vores ansøgningsformular ved at trykke på ”søg job” nederst i dette jobopslag. Har du spørgsmål til jobbet, er du altid velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00.

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser