Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 975

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Gadefundraiser

    8000, Århus C

    Gadefundraiser for en god sag

    Er du en holdspiller der også forstår at arbejde selvstændigt? Søger du et arbejde hvor initiativ og ansvar belønnes med indflydelse? Vil du gerne udvikle dig selv og dine kolleger når du møder nye udfordringer? Og har du mod på, i al slags vejr, at skabe engagement og kæmpe for en bedre verden? I så fald er du den vi søger.

    Til Folkekirkens Nødhjælps Face2Face kampagne i Aarhus og omegn søger vi nye udadvendte og engagerede ansatte. Som gadefundraiser ved Folkekirkens Nødhjælp er du med til at sikre, at vi kan hjælpe verdens fattige der f.eks. rammes af naturkatastrofer, krig og/eller sult. Vi sætter en stor ære i at vores fundraisere er engagerede i sagen, har stor viden om vores arbejde og syntes at kommunikation og energi i et job er sjovere end stillesiddende arbejde. Det er ikke et krav at man tidligere har arbejdet med fundraising, dette skal vi nok give grundig oplæring i.

    Vi sørger samtidig for et sjovt og afvekslende arbejdsmiljø med en masse udfordringer og godt sammenhold blandt kolleger.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    • Du er åben og elsker at kommunikere med alle.
    • Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.
    • Du kan lide at arbejde udendørs i bymiljøet hvor der er liv og stemning.
    • Du søger fuldtid og/eller kan som minimum arbejde 3-5 dage om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (varierende arbejdstider).

    Vi tilbyder:

    • En unik mulighed for at gøre en forskel for verdens fattigste.
    • Uddannelse og træning i kommunikation og formidling.
    • Udfordringer der rykker ved dig som menneske og gør dig stærkere.
    • En sjov og afvekslende hverdag hvor der både er et unikt sammenhold såvel som en positiv konkurrence stemning.
    • Fast timeløn inklusiv lønnede pauser.

    Er det noget for dig? Så skynd dig at sende os din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Chauffør Domino

    8200, Aarhus N

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering, primært på scooter. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Til alle chauffører på +16 år, så er knallertkørekort en forudsætning for ansættelse.

    For chauffører +18 år, er kørekort i kategori B en forudsætning for ansættelse.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Teknologisk Institut i Taastrup og Aarhus søger en eller flere praktikanter, som vil være med forrest, når det gælder fremtidens erhvervspolitik eller uddannelsespolitik. Vil du være med, hvor vi finder samfundssvar på de store udfordringer i Danmark og Europa: demografisk udvikling, miljøpolitik, BRIK-lande, ny teknologi, konkurrenceevne, velfærdsstat? Så er du måske Center for Analyse og Erhvervsfremmes nye praktikant i foråret 2018 

    Fagligt udbytte 
    Som praktikant hos os kommer du til at indgå i et dynamisk og fagligt udfordrende konsulentmiljø. Vores arbejde er præget af resultatorienteret teamwork. Omgangstonen er uformel, og stemningen er præget af godt humør. Du kommer til at beskæftige dig med mange forskellige aktiviteter på både nationale og internationale opgaver. Hos os er det kunderne og markedet, der bestemmer arbejdsopgaverne, så du skal være parat til at tage imod nye udfordringer.

    Under praktikopholdet får du en personlig vejleder, der vil give dig løbende feedback, således at dit faglige udbytte bliver så stort som muligt. Praktikopholdet kan tilrettelægges fleksibelt i forhold til dit studie, hvis du samtidig vælger at følge et eller flere fag. Din arbejdsplads bliver på Teknologisk Institut i Taastrup eller i Aarhus.

    Samfundsvidenskabelig baggrund 
    Du er studerende på overbygningen af en samfundsvidenskabelig uddannelse som fx cand.scient.pol., økonomi eller cand. merc. Du har lyst og evne til at arbejde projektorienteret med mange skiftende opgaver. Desuden forventer vi, at du:

    • Har solide kvalitative eller kvantitative metodiske færdigheder, og meget gerne begge dele
    • Er fagligt dygtig, effektiv og nysgerrig
    • Er velorganiseret Kan begå dig flydende på både dansk og engelsk – både mundtligt og skriftligt
    • Er dygtig til at kommunikere budskaber ud til forskellige målgrupper

    Det er desuden en fordel, hvis du har viden inden for enten erhvervsudvikling, arbejdsmarkedspolitik, uddannelsespolitik, teknologi, social innovation, innovation eller informationssamfundet.

    Center for Analyse og Erhvervsfremme 
    Center for Analyse og Erhvervsfremme på Teknologisk Institut arbejder med policy-analyser, evalueringer, udredninger og fremsyn for OECD, EU-Kommissionen, ministerier, regioner og kommuner. Vi arbejder med globalisering, arbejdsmarkedspolitik, uddannelsespolitik, innovation, teknologi, informationssamfundet, velfærdsstat, regional udvikling og erhvervsudvikling. Vi er partnere med World Economic Forum. Vores gode renommé gør, at vi har et tæt forhold til en række nøglekunder, og vores rådgivning spiller ofte direkte ind på den politiske beslutningsproces.

    Vi er omkring 12 politologer, cand.merc.’er, sociologer og geografer fordelt på kontorerne i Taastrup og Aarhus. De fleste har en bredt sammensat karriere fra ministerier, internationale organisationer, medier og private virksomheder. Flere har ledelseserfaring og har arbejdet i udlandet.

    Kontakt 
    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte faglig leder Karsten Frøhlich Hougaard på telefon 72 20 28 86 – eller vores nuværende praktikant Morten Lauge Thomassen på telefon 72 20 26 75.

    Vi holder løbende samtaler, så vi ser frem til at modtage din ansøgning sammen med dit CV og relevante eksamensbeviser snarest muligt.

    Da vores rekrutteringsproces foregår elektronisk, er det vigtigt, du angiver korrekt e-mailadresse i ansøgningsformularen. Hvis den er ukorrekt, vil du ikke modtage svarbrev fra os.

    Ansøgningsfrist: 30-11-2017 
    Arbejdssted: Taastrup eller Aarhus

    Læs mere
  • Job_listing_image

    21. Okt

    Ballerup / Aalborg / Aarhus / Odense
    KICKSTART DIN KARRIERE I KMD

    Søger du et praktikophold og/eller specialesamarbejde?

    Aarhus, Aalborg, Odense eller Ballerup.

    Er du studerende på en videregående uddannelse med fokus på eksempelvis it, strategi, økonomi, marketing, kommunikation eller projektledelse og skal du i praktik eller skrive speciale i den nærmeste fremtid? Så er KMD måske et match?

    KMD er blandt Danmarks største it- og softwarevirksomheder med afdelinger i København, Århus, Odense og Aalborg. Hovedparten af KMD's forretning udspringer af egen softwareudvikling, og virksomheden udvikler og leverer it-løsninger til private virksomheder, kommuner, regioner og stat.

    Et spændende og lærerigt forløb i KMD
    Praktikpladserne hos KMD er mange og som praktikant kan du komme til at arbejde i et af vores mange forretningsområder, hvor der ligeledes er mange forskellige spor. Det betyder at du kan komme til at assistere som både salgsspecialist, tilbudsskriver, product manager, konsulent, forretningsudvikler, supporter, forretningsspecialist, projektleder eller noget helt andet.

    Vi er selvfølgelig interesseret i at udbyttet af praktikopholdet i høj grad er givtigt for dig, derfor stiller vi gerne nødvendige ressourcer til rådighed, også i forhold til de krav der er givet fra dit studie. Praktikperioden vil som udgangspunkt være 4-6 måneder.

    Skal du til at skrive speciale, er der mulighed for at indgå i et specialesamarbejde med KMD.

    Som person
    Vi forestiller os at du er i gang med en universitetsuddannelse på kandidatniveau og forventer at du er visionær, ambitiøs og i stand til at tænke kommercielt. Desuden har du erfaring med at omdanne strategi til værdi for kunder.

    Du forstår at begå dig i et professionelt miljø og er hverken bange for at påtage dig mange forskelligartede opgaver eller at blive kastet ud på dybt vand. Du skriver og taler flydende engelsk og er blandt de bedste på din årgang.

    Sådan søger du
    Vi modtager gerne din ansøgning hvori du øverst noterer hvilken lokation du ønsker et samarbejde, perioden for praktik / specialesamarbejdet, din uddannelse samt en kort beskrivelse af dine faglige interesseområder.

    Vi ser frem til at høre fra dig.

    Vil du vide mere? 
    Har du uddybende spørgsmål, så kontakt Louise Sejersbøl Flensted på LFD@kmd.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Internship atBestseller

    8000, Aarhus C

    As an intern in BESTSELLER, you participate in the work in the department at the same level as the rest of the team. Therefore, we are also able to consider you a future colleague. 

    When we evaluate an application for an internship, we focus on personal qualifications such as commitment, openness, and good cooperation skills. Of course, we also evaluate the applicant’s professional qualifications in relation to the relevant field of work. 

    All interns are evaluated individually, and the number and duration of internships vary according to the needs and future projects of the specific department. 

    To be considered for an internship, you must send an application and - preferably - a CV via the link at the bottom of the page.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Teknologisk Institut i Aarhus søger løbende nye, engagerede og udadvendte studentermedhjælpere til opsøgende og dialogskabende opgaver samt assistance på diverse opgaver for vores konsulenter. Styrk dit CV med et studierelevant job, der samtidig giver dig et unikt indblik i dansk erhvervsliv. 

    Ansvar og indflydelse 
    Din primære opgave bliver at kontakte en bred vifte af store som små danske virksomheder, kommuner og organisationer, via telefonen, og skabe dialog omkring idéudvikling, innovation og forretningsudvikling. I dialogen med potentielle kunder fortæller du om vores forskellige tilbud, arrangementer og ydelser.

    De telefoniske opgaver varierer, så du både udvikler et kendskab til mange forskellige brancher og bliver trænet i at omstille dig hurtigt fra en opgave til en anden. Derudover ringer du ofte på vegne af en specifik konsulent, hvor du og konsulenten sammen er i dialog omkring, hvilke kunder der er mest relevante at snakke med, de gode indgangsvinkler osv. Konsulenterne værdsætter input fra din side, hvilket giver dig en høj grad af ansvar og indflydelse.

    Derudover kommer du, alt efter dine kompetencer og interesser, sideløbende til at løse forskellige opgaver for vores konsulenter, eksempelvis opsætning af rapporter, hjælp til analyser, opdatering og behandling af data, grafisk opsætning, tekstproduktion, opsætning af spørgeskemaer osv.

    Du bliver en del af en energisk afdeling med en god blanding af studentermedhjælpere, kommunikationsmedarbejdere og innovationskonsulenter.

    ”Jobbet som studentermedhjælper hos Teknologisk Institut er for mig et perfekt studiejob, hvor jeg får lov at arbejde med mange forskellige opgaver. Det har styrket både mine kommunikations- og analytiske evner. Og det er spændende som studerende at være en del af en arbejdsplads, hvor man får lov at snuse til et professionelt konsulentmiljø,” fortæller vores tidligere studentermedhjælper Søren Reinholdt Jensen, som læser International Business.

    Du kan arbejde ca. 10 timer om ugen. Arbejdstiderne ligger i dagtimerne og er fleksible, så de passer ind i dit studie.

    Selvstændig og udadvendt 
    Du læser formentlig en bachelor med fag, der omhandler forretningsforståelse, kommunikation eller lign., og du er ca. et år inde i studiet. Du er lærenem, selvkørende og hurtig til at tilegne dig ny viden og bruge den til at løse de opgaver, du bliver stillet. Du er ikke bange for at tale i telefon og har flair for at forstå og ikke mindst formidle fagtunge budskaber, så de fænger og inspirerer.

    Center for Ide & Vækst 
    Du bliver en del af Ide & Vækst, hvor vi hjælper vores kunder med at skabe ideer og omsætte dem til nye produkter, koncepter og services. Vi arbejder med komplekse innovationsforløb, facilitering af workshops og afholdelse af kurser, hvor vi tilpasser metoder, teknologier, viden og partnerskaber, så de giver mest mulig udbytte og værdi for vores kunder. Vi har en bred værktøjskasse inden for idéudvikling, facilitering, projektudvikling, forretningsmodellering og nye innovationsformer. Læs mere her: www.teknologisk.dk/innovation

    Kontakt 
    Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Troels B. Andersen på telefon +45 7220 1689.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning, hvor du kort beskriver din motivation for at søge jobbet, samt hvorfor du er den rigtige kandidat. Vi behandler ansøgningerne løbende.

    Da vores rekrutteringsproces foregår elektronisk, er det vigtigt, du angiver korrekt e-mailadresse i ansøgningsformularen. Hvis den er ukorrekt, vil du ikke modtage svarbrev fra os.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Sep

    Til vores norske webshop søger vi til en tidsbegrænset stilling en projektmedarbejder med flair for it, som kan formulere sig flydende og fejlfrit på norsk. Vi har brug for en medarbejder, som ikke er bange for at tage fat, og som trives i et travlt og dynamisk miljø.

    Stillingen er en tidsbegrænset fuldtidsstilling med opstart hurtigst muligt og varighed frem til december 2018. Alt arbejde i forhold til projektet foregår på BAUHAUS Servicecenter (hovedkontor) i Tilst ved Aarhus.

    Dine opgaver som projektmedarbejder vil være:

    • Oprette varer i vores websystem
    • Sikre, at varen har den rigtige salgstekst på norsk, de rigtige billeder og er oprettet korrekt
    • Øvrige ad hoc opgaver i forbindelse tekster og indhold på bauhaus.no

    Du har let til smil og er:

    • Flydende og fejlfri i skriftligt norsk

    • Detaljeorienteret og kan arbejde selvstændigt

    • Smilende og positiv

    BAUHAUS tilbyder udfordringer og en dynamisk hverdag
    Du kommer til at arbejde i en spændende og dynamisk virksomhed, hvor du bliver en del af et internationalt, kompetent og uhøjtideligt miljø. Du vil selvfølgelig blive grundigt oplært i opgaverne. Arbejdstiden er hver dag fra kl. 8.00-16.00.

    Er du nysgerrig – og har du lyst til at vide mere?

    Ved spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte webkoordinator Louise Landholt på telefon 87423457 eller på e-mail lla@bauhaus.dk.

    Vi indkalder løbende til samtale, så send din ansøgning og cv hurtigst muligt.

    Vi glæder os allerede nu til at byde dig velkommen til en spændende fremtid i en dynamisk og moderne virksomhed!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Okt

    Would you like to work with E-Business in an international corporation? Would you appreciate a valuable experience of the processes and procedures of a large organisation, and would you like to participate in the digital marketing of JYSK?

    Then a 4-6 month internship in the E-Business department working with projects, content and user experience at the JYSK Head Office in Brabrand just the right thing for you. The internship is scheduled for spring 2018.

    We believe in continuous improvement to ensure that JYSK customers always get ‘a great offer’. This is a guiding light for the entire organisation – not least our E-Business department, in which we develop and implement online sales and marketing in the 20 JYSK Nordic countries. It is crucial that JYSK continues to get the best possible return on the investment we make in online developments.

    Go for it if you feel like acquiring a profound knowledge of digital disciplines and an insight into the handling of cross-channel marketing and project management in JYSK. You will work in an international environment where no two days are alike, and you will cooperate with competent, dedicated and experienced colleagues in an informal environment with a down-to-earth way of communicating.

    You Bring dedication and you…

    • Participation in platform development of the individual JYSK Nordic countries, allowing you to put your theories and qualifications into practice
    • Participate in graphical design processes for internal and external usage
    • Continuously website updates and corrections
    • Daily handling of support issues from the JYSK Nordic countries
    • Coordination of various online projects and content across organisations and countries

    You Meet possibilities and…

    • You are studying marketing or communications with a focus on online sales, digital design, project management etc.
    • High-level fluency in English, good Danish skill will be regarded as an advantage
    • You have a lot of drive and strong work ethics
    • You are capable of working independently, and and you adapt easily to the changes of a busy workday
    • You are an extrovert person who loves challenges

    Call E-business Project Manager Lisbet Ritter at +45 8939 7500 or send us your application and your CV in English with relevant certificates through our website – as soon as possible and no later than October 1, 2017. We will handle applications as we receive them.

    Please indicate relevant internship requirements from your education institute.
    The position is unpaid.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Okt

    Would you like to work with purchasing in an international company? Would you like to gain valuable experience of the processes and procedures of a large organisation and to have an impact on the purchase of articles for the 20 JYSK Nordic countries?

    Then a 4-6 month internship in the Purchasing department of the JYSK Head Office in Brabrand is just the right thing for you. The internship is scheduled for spring 2018.

    We believe in continuous improvement to ensure that JYSK customers always get ‘a good offer’. This is a guiding light for the entire organisation, not least for our Purchasing department. We focus on tradesmanship: procuring the right article in the right quantity at the very best price.

    Go for it if you feel like acquiring profound knowledge of purchasing in a major international company and gaining an insight into cross-border operations. You will work in an international environment where no two days are alike, and you will cooperate with competent, dedicated and experienced colleagues in an informal environment with a down-to-earth way of communicating.

    You Bring dedication and you…

    • Thorough knowledge of the bed linen, sheets and bath area
    • Participation in supplier meetings and negotiations
    • Article registrations
    • Sample approvals
    • Layout approvals
    • Day-to-day communication with suppliers from countries outside Denmark
    • Ad hoc purchasing tasks

    You Meet possibilities and…

    • You are following a relevant study programme focusing on purchasing
    • High-level fluency in English, good Danish skill will be regarded as an advantage
    • You have a lot of drive and strong work ethics
    • You are capable of working independently, and you adapt easily to the changes of a busy workday
    • You are motivated by challenges

    Call Category Manager Kathrine Møller Nielsen at +45 89 39 72 40 / +45 25 40 84 54 or send us your application and your CV in English with relevant certificates through our website – as soon as possible and no later than October 1, 2017. We will handle applications as we receive them.
    Please indicate relevant internship requirements from your education institute. The position is unpaid.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Okt

    Would you like to gain valuable practical experience in Logistics, SCM and Purchasing with one of the most successful companies in Denmark?

    Then a 4-6 month internship in the Flow of Goods department of the JYSK Head Office in Brabrand is just the right thing for you. The internship is scheduled for Spring 2018.

    We are seeking an ambitious and competent student for an internship in the JYSK Flow of Goods department, which covers Replenishment, Forecasting and Shipping. The department is responsible for the flow of goods from suppliers to distribution centres to stores and customers in 20 countries.

    Go for it if you want an exciting internship with professional as well as personal development opportunities that allow you to put your theories and qualifications into practice. You will work with dedicated colleagues in a busy and dynamic organisation with a professional, yet informal work environment – and room for laughter.

    You Bring dedication and you…

    • Participation in Flow of Goods operations to ensure the most appropriate order portfolio for the four central JYSK distribution centres
    • Analysis of forecasts, safety/buffer stocks and risk profiles
    • Calculation and execution of centrally located allocation orders
    • Test and analysis of parameter settings for our forecast model and BI solution
    • Development, testing and maintenance of logistics processes and tools
    • Practical experience with SAP ERP, Forecasting & Replenishment and Business Warehouse
    • Ad hoc Flow of Goods tasks and analyses

    You Meet possibilities and…

    • You are studying Logistics, SCM or similar at graduate level
    • You are interested in and have a way with numbers and systems
    • High-level fluency in English, good Danish skill will be regarded as an advantage
    • You are a true multi-tasker
    • You are efficient and effective, and you quickly grasp complex systems and relations

    Call Replenishment Planner Anders Visby Larsen at +45 3160 6600 or send us your English application and your English CV with relevant certificates through our website – as soon as possible and no later than October 1 2017. We will handle applications as we receive them.
    Please indicate relevant internship requirements from your education institute. The position is unpaid.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser