Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    28. Feb

    SalesPartners TM søger ihærdige og udadvendte salgskonsulenter, der kan varetage telefonsalget for flere af Danmarks største virksomheder.

    SalesPartners TM er strategisk telemarketingvirksomhed, hvor vores mission er at være vore kunders eksekveringspartner i deres telemarketingpprocess. Vi er et søsterselskab til konsulentvirksomheden SalesPartners A/S, og arbejder med nogle af Danmarks bedste brands og største virksomheder.

    Som medarbejder hos SalesPartners TM, kan du se frem til:

    • At blive trænet og uddannet inden for salg og kommunikation.
    • Jævnlige salgskonkurrencer, hvor du kan vinde alt fra biografgavekort til en rejse.
    • Et stærkt sammenhold og mange sociale arrangementer.
    • En super salgskultur og en virksomhed/ledelse hvor vi hylder dem som performer
    • Ordnende forhold. Vi overholder alle love og regler. Vi betaler feriepenge, og behandler altid vores medarbejdere fair og ordentligt.

    Løn:

    • Fuldtidsansat: En basisløn på 15.000 kr pr. måned, samt en attraktiv bonusordning. (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 25.000 kr i samlet månedsløn).
    •  Fritidsansat:
      • 18 år+ Du får 110 kr/timen, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 150 kr i samlet timeløn)
      • 16-17 år: Du får 80 kr/timen, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 120 kr i samlet timeløn)

    For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du er:

    • Resultatorienteret – Du elsker et konkurrencemiljø, hvor dine resultater er synlige for andre
    • En vinder – Du er ikke typen som giver op, fordi at du møder lidt modstand
    • Udadvendt – Du elsker et miljø åbent miljø hvor tingene går stærkt
    • Arbejdsom – Du ved at vejen til resultater er hårdt og vedholdende arbejde
    • Optimistisk af natur – Du søger løsninger på udfordringer
    • Lyttende – Du lytter og tager imod feedback for at kunne forbedre dig
    • Uden jantelov – Du forstår og respekterer, at dem som laver gode resultater også tjener mange penge

    Din tidligere erfaring er ikke vigtig. For os er dit CV ikke afgørende, sålænge du har viljen og lysten til at blive en god telefonsælger.

    Vi har særdeles fleksible arbejdstider:

    • Fuldtid: Arbejdstiden er 12:00 til 19:00 mandag-torsdag. 10.00 til 17:00 Fredag. (34 timer pr. uge)
    • Fritid: Arbejdstiden er 16.30 til 20.30 (Minimum 2 vagter pr. uge á hver 3,75 timer)

    Send os en ansøgning og gerne også dit CV og vi vil inden for 48 timer kontakte dig. Husk i ansøgningen at angive dine kontaktoplysninger, samt om du ønsker at arbejde fuldtid eller fritid. Vedhæft gerne et vellignende billede.

    SalesPartners TM er stiftet i 2015 af Martin Nørtoft og Michael Hove. De har begge en årelang erfaring med salg fra store anerkendte virksomheder. SalesPartners TM er et søsterselskab til SalesPartners A/S, der er stiftet i 1999. Vi har derfor et solidt økonomisk fundament.
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Fundraiser

    2500, Valby

     Børns Vilkår søger fundraisere

    - vil du være med til at stoppe svigt af børn?

     

    Du kommer til at arbejde i vores callcenter i Valby. Din opgave vil være at ringe ud til privatpersoner og fortælle om vores sag, så flere medlemmer kan støtte vores arbejde for at hjælpe børn og unge i Danmark fremadrettet.

    Vores mål er at sikre, at ingen børn bliver svigtet. Som fundraiser hos Børns Vilkår er du med til at få denne mission til at lykkes. Vi er et lille nystartet team, og du kan være med til at præge udviklingen.

    Vi søger individer der:

    ·         er tillidsvækkende og respektfulde

    ·         er gode til at bevare overblikket

    ·         vil brænde igennem

    ·         er resultatorienterede

    ·         har et positivt mindset 

    Erfaring fra lignende arbejde med salg og telefonisk dialog er et plus.

    Vi tilbyder:

    ·         Introduktion til Børns Vilkår og vores arbejde

    ·         Løbende sparring, så du føler dig ordentlig klædt på til opgaven

    ·         Lille team med plads til at komme hinanden ved

    ·         Hyggelig arbejdsplads, med fokus på missionen

    ·         Timeløn på 130,- kr.

    Er du interesseret?

    Send en ansøgning via linket.

    Har du spørgsmål til stillingen, kan de rettes til TM Koordinator Marcus Jobe på +45 24913280 eller majo@bornsvilkar.dk
    Vi indkalder løbende til samtale.

    Praktiske oplysninger:

    Vi forventer, at du kan tage minimum to vagter om ugen (10 timer) 

    Arbejdstiden er: mandag-torsdag fra kl. 16:00-21:00.


    Læs mere om os og vores arbejde på: www.bornsvilkar.dk


    Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere til at søge stillingen uanset køn, alder, race, religion eller etnisk baggrund.


    Om Børns Vilkår  

    Alt for mange børn i Danmark står alene med deres problemer. Børns Vilkår kæmper for, at intet barn i Danmark svigtes – hverken af barnets nærmeste voksne eller af samfundet. På BørneTelefonen har vi tusindvis af samtaler med børn, hvor de fortæller os det, de ikke kan tale med andre om. Det giver en unik indsigt i børns tanker og problemer, som vi handler på. Vi sikrer, at alle børn har i hvert fald én, som lytter – og vi hjælper børnene med at få den støtte og omsorg, de har brug for. Vi er der for børnene hver dag. Altid. Siden 1977 har vi arbejdet for børns ret til en tryg barndom sammen med støtter og samarbejdspartnere. Vi tror på børn. De er det vigtigste, vi har, og de er vores fælles ansvar.  

    Vær med – sammen stopper vi svigt.  

    Læs mere om Børns Vilkår på www.bornsvilkar.dk.  

    Læs mere om BørneTelefonen på www.bornetelefonen.dk.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Mar

    Salgsjob hos Ørsted

    2830, Virum

    Randstad søger salgskonsulenter til Ørsted i virum

    Vi søger outbound-sælgere til Ørsted til et fuldtidsvikariat med mulighed for fastansættelse. 

    Du bliver en del af et team bestående af 9 kollegaer på kontoret, du får reference til vores teamleder. 

    Ørsted tilbyder


    - En dynamisk og spændende arbejdsplads med muligheder for løbende udvikling. 
    - Høj fast månedsløn
    - At blive del af et socialt team

    Primære opgaver

    - Foretage opkald med henblik på nysalg af el og gas
    - At skabe merværdi for kunden og virksomheden
    - At kunne levere kvalitet til nye kunder og repræsentere Ørsted 
    - Få administrative opgaver i forbindelse med salgene

    Kompetencekrav

    - Du er proaktiv og kan agere smilende på telefonen
    - Du er troværdig og velformuleret i din dialog med kunden
    - Du er konkurrenceminded og ønsker at performe 
    - Du er bevidst om hvad god kundeservice er
    - Det vil være en fordel at have 2-3 års erfaring fra lignende stilling eller kundeservice på telefonen

    Arbejdstid og løn

    Arbejdstiden ligger i hverdagene mellem 9-17.
    Lønnen er fast på 22.000 kr. om måneden. 

    Arbejdsstedet er i Virum. Arbejdspladsen ligger 15 min. gåafstand fra Virum st. Der er mulighed for gratis parkering på adressen. 

    Ansøgning og kontakt

    Hvis stillingen har din interesse, ansøg venligst via denne side. Samtaler vil blive afholdt løbende, hvorfor du anbefales at ansøge snarest. 
    Tiltrædelse vil være hurtigst muligt. 

    Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Naja Jeloudar på naja.jeloudar@randstad.dk 
    Alle henvendelser behandles fortroligt, og vi kalder løbende ind til samtale. 



    Om Randstad

    Randstad er en del af den internationale Randstad Group, der er verdens andenstørste udbyder af HR-løsninger. Hver dag formidler Randstad arbejde til mere end 500.000 mennesker i hele verden. Vi har kontorer i 39 lande og er repræsenteret i såvel Europa, Nord- og Sydamerika samt Asien. I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med fire afdelinger fordelt over hele landet. En position vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Mar

    Randstad søger lige nu på vegne af kunde, tre it-supportere til et 3 måneders vikariat

    Som supporter modtager du opkald fra kunder, som primært er medarbejdere i større danske virksomheder. Der er stor fokus på, at problemet løses ved første opkald og supporten foregår primært på engelsk og dansk. 
    Du bliver en del af en dynamisk afdeling, hvor der stilles store krav til dine analytiske evner, da det til tider er komplekse problemstillinger, du skal løse. Som person skal du være udadvendt og fungere godt i et team samt arbejde godt under pres. Du skal brænde for at yde god service, og have forståelse for de problemstillinger der kan opstå. 

    Arbejdsopgaver:

    • Primær support på Windows og Officepakken 
    • Formidle supportrelaterede løsninger
    • Sikrer høj kundetilfredshed

    Vi forventer, at du kan:

    • Samarbejde og være en god og aktiv del af et stærkt team
    • Levere resultater og imødekomme kundernes forventninger
    • Følge instruktioner og procedurer
    • Tilpasse dig og reagere på de forandringer, som er en del af en dynamisk arbejdsplads
    • Håndtere pres og modgang i de perioder, hvor der er tryk på
    • Forfølge, og nå, personlige og arbejdsrelaterede mål
    • Skrive, tale og læse engelsk og dansk på højt niveau

    Vi tilbyder:

    • En hverdag i løbende forandring i en afdeling, som følger med tiden, og mulighed for at præge sin egen arbejdsdag.
    • Gode arbejdsforhold med fokus på det sociale
    • Gode arbejdsvilkår

    Arbejdssted:

    Søborg

    Arbejdstid:

    37 timer om ugen, hvor der kan forekomme ekstra arbejde. 
    Mandag – Fredag (almindelige arbejdstider)

    Løn:

    Timeløn 150,00 kr./timen.

    Start:

    Hurtigst muligt

    Ansøg:

    Stillingen skal søges direkte via vores hjemmeside. Vi vil løbende invitere til samtaler, og stillingsopslaget vil blive fjernet når stillingen er besat. 
    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Naja Jeloudar på mail: naja.jeloudar@randstad.dk 

    Randstad er en del af den internationale Randstad Group, som med en årlig omsætning på € 20,7 mia. er en af verdens største udbydere af HR-løsninger. Randstad har mere end 4.700 kontorer, fordelt på 39 lande, og hver dag formidler vi arbejde til mere end 620.000 mennesker verden over. 

    I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg, Kolding og Esbjerg. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Mar

    Søger du et nyt og udfordrende job, hvor du får styrket dine kompetencer inden for salg og kommunikation, og vil du gerne have foden indenfor i en stor og anerkendt virksomhed? 

    Randstad søger lige nu salgsagenter til YouSee, der med den rette personlighed og drive kan sælge YouSee produkter til eksisterende kunder. Har du god energi, gåpåmod og vil salget, så er det måske lige dig, vi står og mangler. 

    Jobbet

    Arbejdet består i at ringe ud til eksisterende privatkunder og sælge virksomhedens produkter. I samtalen med kunden skal du behovsafdække og matche deres behov med relevante YouSee produkter. 

    Du kommer til at sidde i et socialt salgsteam, hvor tonen er uformel og humøret er højt! I jobbet vil du få styrket din mundtlige kommunikation og argumentation, som vil danne et godt grundlag for din følgende karriere!

    Du vil få en grundig oplæring på to uger i produkterne og salgsteknikker, samt en udviklings og karriereplan på YouSees salgsakademi. Du får en unik mulighed for læring og certificering på YouSees salgsakademiet. En erfaring og certificering du kan bruge fremadrettet, hvis du har planer om at skulle studere eller ambitioner om en karriere indenfor branchen. 

    Din profil

    • Du er nysgerrig efter at sælge og lære teknikker og kommunikation bedre at kende inden for salg. 
    • Du er udadvendt og en teamplayer.
    • Du er en stærk og empatisk kommunikator - også i telefonen.
    • Du trives i et konkurrencepræget miljø med faste budgetter og salgsmål samt bonusordning og præmier. 
    • Du har god energi og der muligheder frem for begrænsninger. 
    • Du taler flydende dansk.

    Vi tilbyder

    • En fast timeløn på 110 kr/timen + en attraktiv bonusordning. 
    • Arbejdstid i tidsrummet: mandag-fredag kl. 09.00-17.00.
    • Fast fuldtidsjob i en virksomhed med muligheder.
    • Grundig oplæring og løbende sparring med dygtige coaches og teamledere. 
    • Et godt og socialt arbejdsmiljø med adgang til en god frokost- og frugtordning.

    Arbejdssted

    Borups allé 43-45
    2200 København N

    Opstart forventes at være den 5. Marts 2018 - herfra starter en grundig oplæring (fuld løn under oplæring).
    Du vil blive ansat direkte af Yousee, hvorfor Randstad varetager rekrutteringsprocessen. 

    Ansøgning

    Lyder ovenstående som noget for dig, så send os din ansøgning allerede i dag, da vi kalder løbende til samtale. Har du spørgsmål, kan du kontakte Ann-Sofie Kristiansen på tlf. 40244635 eller mail: ann-sofie.kristiansen@randstad.dk 

    Randstad er en del af den internationale Randstad Group, der er verdens andenstørste udbyder af HR-løsninger. Hver dag formidler Randstad arbejde til mere end 700.000 mennesker i hele verden. Vi har kontorer i 53 lande og mere end 5.400 afdelinger i Europa, Nord- og Sydamerika og Asien. I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer. En position vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med enestående jobmuligheder.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    7. Mar

    Mangler du et fritidsjob efter skole?

    Men gider du ikke at fylde varer på hylderne i Føtex eller rydde op efter cafegæster? Så har du nu muligheden for at arbejde for Danmarks nye skjortebrand!

     

    Barons er et nystartet dansk skjortebrand med en klar ambition om at lave verdens bedste skjorter. Vi er født online og har derfor ingen fysiske butikker. Vi forsøger at sparke til status quo i den konservative skjortebranche og udfordrer hver dag måden hvorpå, der produceres og sælges skjorter. 

     

    Kunne det ikke være fedt at komme med på rejsen?

    Hos Barons søger vi en ungarbejder under 18 år, som er dygtig, perfektionistisk og nysgerrig. Du vil blive en del af et startup med fuld fart på og du vil få indsigt i, hvad der skal til for at opbygge et fedt tøjbrand.

     

    Dine arbejdsopgaver vil bl.a. blive:

       -   Returhåndtering og klargøring af returskjorter
       -   Dataindtastning   
       -   Ad hoc-opgaver 
     

    Du vil blive en del af et ungt team, hvor tonen er uformel og humøret er højt. Vi sørger selvfølgelig for, at du får alle de nødvendige redskaber med fra starten. Der vil være mulighed for studiejob, hvis du gør det godt. 

     

       -   Arbejdstid: Ca. 8 timer/uge

       -   Arbejdssted: Vermundsgade 38E, 2100 København Ø

       -   Forventet start: Hurtigst muligt

       -   Løn: Efter aftale

       -   Ansøgning og evt. CV: Sendes til job@barons.dk 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Mar

    Er fleksibilitet og ansvar vigtigt for dig når du vælger studiejob? Er du selvstændig og udadvendt? Så er du måske den kollega, vi har brug for, til at skabe øget brand awareness for TOPdesk Danmark.

    Jobbet som Brandingkonsulent
    Du bliver en del af et velfungerende ungt team som pt. består af syv studerende, som alle brænder for, på telefon, at brande TOPdesk og afdække udbytterne ved samarbejde. Din primære opgave bliver at kontakte virksomheder telefonisk og med skarpe spørgsmål og positiv dialog skabe interesse for TOPdesks produkter og brand. Du skal ikke sælge - men udelukkende sikre at TOPdesk bliver brandet bedst muligt i de rette målgrupper.

    Vores forventninger til dig
    Det er vigtigt for os, at alle medarbejdere i TOPdesk er servicemindede, ansvarlige og fleksible. Det forventer vi selvfølgelig også at du er.

    Derudover skal du, som vores Brandingkonsulent:

    • Være god til at kommunikere og kunne lide at tale i telefon
    • Være villig til at lære en masse
    • Have et stort personligt drive og være ihærdig
    • Have høj grad af selvdisciplin, være punktlig og stabil
    • Erfaring med telekommunikation vil være en fordel men ikke et krav

    Til gengæld tilbyder vi
    Ugentlig arbejdstid på 10-15 timer (gerne mere) fordelt over ugen på kontoret i Ballerup. Et uformelt arbejdsmiljø, med rig mulighed for indflydelse og videreudvikling. Fleksibel ”vagtplan”, hvor du har stor indflydelse på dine arbejdstider. Timerne skal fordeles i tidsrummet 8.30 - 16.00 mandag-fredag.

    Timelønnen udgør kr. 135 i timen + attraktiv frokost, diverse konkurrencer og mulighed for bonus.

    Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Head of Sales & Marketing David Truelsen Basse på tlf. 7015 7500 eller pr. mail d.basse@topdesk.dk. Du kan læse mere om ansættelsesprocessen på www.topdesk-karriere.dk.

    Send os ansøgning og CV, og fortæl os hvorfor du netop ønsker dette job og hvorfor vi netop skal vælge dig, hurtigst muligt – vi indkalder løbende til samtale.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere om TOPdesk på www.topdesk.dk

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    17. Mar

    Er du interesseret i at arbejde med salg, kommunikation og medlemshvervning for nogle af Danmarks bedste og største NGO’er, så er du måske den kandidat vi søger til vores i kontor i enten Aarhus eller København. 

     

    Når man arbejder i Pepperminds er man ambassadør for de NGO’er vi repræsenterer, og vi har fokus på at give de folk vi møder på gaden den bedst mulige oplevelse. Vi tror på at gode oplevelser og positive samtaler, sikrer vores organisationer kvalitetsmedlemmer. Det gør vi blandt andet igennem innovative og anderledes kampagner i gadebilledet, der skaber interesse, nysgerrighed og engagement fra de mennesker vi snakker med. Det gør samtidig arbejdet sjovt og anderledes for vores ansatte mens man er på arbejde. 

     

     

    Hvad kan vi tilbyde dig? 

    • Fleksible arbejdsdage, hvor man selv er med til at bestemme hvornår man vil arbejde 
    • Fast timeløn kombineret med et attraktivt bonussystem 
    • Salgs og mentalitets træning, som kan skrives på CV’et, og styrke dine professionelle og personlige kompetencer 
    • Kompetente ledere, med erfaring i salg og medlemshvervning på gaden 
    • Ungt, socialt arbejdsmiljø, med fokus på godt kollegaskab og diverse arrangementer med alt fra paintball, filmaften, goboats og Pepperawards 

     

    Hvad forventer vi af dig? 

    • Udadvendt og energisk udstråling
    • Udviklingsparat, ihærdig og resultatorienteret 
    • Kan tage minimum 3 vagter på 2 uger  
    • Kan arbejde i et ungt, professionelt team 

     

    Lyder dette som noget du søger i et arbejde, er du klar på en udfordring, og føler at du kan leve op til de forventninger vi har til vores medarbejdere, så send os en ansøgning gennem knappen nederst på siden. 

     

     

    Ved eventuelle spørgsmål til jobbet, kontakt Kamilla Møller Kristensen på kamilla.kristensen@pepperminds.com 

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Er du i gang med en uddannelse som virksomhedsøkonom og/eller ingeniør? Så har du chancen for at påbegynde en karriere ud over det sædvanlige. Et H&M Summer Internship kan for studerende med en forretningsmæssig indstilling blive platformen til en succesfuld karriere, der kan bringe dig vidt omkring og ud i verden! 

    Vi søger studerende, der forventer at afslutte deres studier inden for to år, og som ønsker at få et indblik i en af verdens største detailhandelsvirksomheder. Programmet gennemføres i en af vores globale afdelinger på hovedkontoret i Stockholm. Programmet løber hver sommer i juni-juli måned. Formålet med H&M Summer Internship er at finde fremtidige ledere, der gerne vil vokse inden for H&M.

    Ser du verden som din fremtidige arbejdsplads, og er du interesseret i at omsætte analyse til handling i takt med, at H&M ekspanderer?

    For nærmere oplysninger og information om ansøgningsperioden til H&M Summer Internship kan du klikke her.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Er du vores nye Fundraiser?

    2100, København Ø

    Vi gør en forskel for millioner af børn – Vi vil også gøre en forskel for dig som kollega.


    Har du vilje styrke? Elsker du udfordringer? Og kan du lide at skabe kontakt til mennesker?
    Så er jobbet som telemarketing fundraiser hos UNICEF noget for dig!

    Du har nu muligheden for at blive en del af vores succesfulde og ambitiøse fundraising team, der via stærke budskaber og positive dialoger rekrutterer nye medlemmer til vores arbejde for verdens børn. Vi sørger for løbende coaching og kompetence workshops, så du hele tiden udvikler dit talent og CV. Målet er, at du aldrig står stille hos UNICEF.
    Vi tilbyder det bedste miljø, uddannelse og kompetenceudvikling inden for telemarketing og fundraising.
     
    Som Fundraiser får du:

    • En sjov og spændende hverdag, hvor der er fokus på konkurrencer, resultater og sammenhold.
    • Chancen for at arbejde med markedsføring, fundraising og salg for verdens største børneorganisation.
    • Indblik i UNICEF og resten af FN organisationernes spændende arbejde over alt i verden.
    • En fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter dine resultater og anciennitet.
    • Adgang til top moderne fitnesscenter med en fantastisk udsigt.
    • Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.
    • Vores unikke uddannelse som gør det muligt for dig at få kvalifikationer inden for fundraising, salg og kommunikation, som du ikke kan få andre steder. Her er der virkelig mulighed for at klatre op ad karrierestigen! F.eks. er vores projektleder tidligere fundraiser - Med den rette attitude kan det lade sig gøre!


    Som person er du vild med at møde nye mennesker, skabe relationer og engagere mennesker. Afslag og udfordringer påvirker dig ikke, men du kører derimod på med positiv energi. Du behøver ingen erfaring, idet du indgår i vores uddannelsesforløb.

    Hvem er du:

    • Resultatorienteret og vil gøre alt for at nå dine mål
    • Den sociale, som elsker at snakke og møde mange nye mennesker
    • Den, som kan arbejde selvstændigt eller sammen med andre konkurrencemindede kollegaer
    • En, som tør at tage en udfordring op og bliver motiveret af det


    Arbejdssted – arbejdstider og løn
    FN Byen ved Nordhavn station er vores arbejdsplads, og telefonen er vores kollega, du skal derfor være indstillet på at performe og have det sjovt med telefonen som dit vigtigste arbejdsredskab.

    • Aftenholdet arbejder mandag til torsdag fra 16:45-21:00. I introforløbet skal du have 3 faste vagter om ugen i 5 sammenhængende uger (du kan arbejde op til 30 timer om ugen). Derefter skal du kunne arbejde min. 2 faste dage om ugen.
    • Dagsholdet arbejder mandag – fredag kl. 09:45 -16:00. Du kan arbejde op mod 35 timer om ugen, men skal som minimum have 4 vagter om ugen.

    Timelønnen for begge hold ligger efter endt oplæringsperiode på 115-145 kr. alt efter resultater og anciennitet.
     
    Vær med til at gøre en forskel
    UNICEF er verdens største børneorganisation.
    Vi hjælper dagligt tusindvis af børn med at overleve sygdomme som mæslinger, polio og diarre.
    Vi hjalp med at frigive 3000 børnesoldater i Sydsudan i januar 2015.
    Vi er der for børn før, under og efter katastrofer, du kan læse mere om vores arbejde på www.unicef.dk


    Er du vores kommende stjerne-fundraiser? Så søg stillingen nu, via ansøg-knappen nederst.

    Ved eventuelle spørgsmål, kontakt Pernille Barner Nielsen på pbn@unicef.dk.

    NB: PLEASE NOTE: ONLY APPLICATIONS IN DANISH WILL BE CONSIDERED, AS THE POSITIONS REQUIRES EXCELLENT DANISH SKILLS

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser