Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Telesælger med fast løn, provision og gode fremtidsmuligheder

    Hos Hornskov Vindberg A/S søger vi netop nu energiske og ambitiøse sælgere til at videreformidle vores vision om simpel og effektiv inddrivelse. 

    Som sælger bliver du uddannet i både produkt, jura og salgsteknikker fra vores erfarne folk som lever og ånder for salg!  

    Den daglige gang er i vores flotte lokaler ved Rådhuspladsen i København, hvor du arbejder på telefonen med ét eneste mål for øje, at sælge så meget som det overhovedet er muligt!!

    Der er moderne systemerne, unge og glade kollegaer samt en lækker frokostordning der også inkluderer morgenmad.

    Lønnen afregnes med en solid grundløn på 18.000kr. tillagt fordelagtig provision og bonusser.

    Er du ny i salgsbranchen så er dette en perfekt mulighed for at kickstarte en salgs- og/ellers juridisk karriere så tidligt så muligt.

    Er du erfaren i salgsgamet? Så kom og tag udfordringen op på et nyt og interessant marked.

     

    Send os din ansøgning på job@hornskovvindberg.dk eller ring og få en smagsprøve på 44224020. Vi er sælgere. Er du?

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    SalesPartners TM søger ihærdige og udadvendte salgskonsulenter, der kan varetage telefonsalget for flere af Danmarks største virksomheder.

    SalesPartners TM er strategisk telemarketingvirksomhed, hvor vores mission er at være vore kunders eksekveringspartner i deres telemarketingpprocess. Vi er et søsterselskab til konsulentvirksomheden SalesPartners A/S, og arbejder med nogle af Danmarks bedste brands og største virksomheder.

    Som medarbejder hos SalesPartners TM, kan du se frem til:

    • At blive trænet og uddannet inden for salg og kommunikation.
    • Jævnlige salgskonkurrencer, hvor du kan vinde alt fra biografgavekort til en rejse.
    • Et stærkt sammenhold og mange sociale arrangementer.
    • En super salgskultur og en virksomhed/ledelse hvor vi hylder dem som performer
    • Ordnende forhold. Vi overholder alle love og regler. Vi betaler feriepenge, og behandler altid vores medarbejdere fair og ordentligt.

    Løn:

    • Fuldtidsansat: Fast løn pr. måned, samt en attraktiv bonusordning. (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 25.000 kr i samlet månedsløn).
    • Fritidsansat:
      • 18 år+ Du får fast timeløn, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 150 kr i samlet timeløn)
      • 16-17 år: Du får fast timeløn, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 120 kr i samlet timeløn)

    For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du er:

    • Resultatorienteret – Du elsker et konkurrencemiljø, hvor dine resultater er synlige for andre
    • En vinder – Du er ikke typen som giver op, fordi at du møder lidt modstand
    • Udadvendt – Du elsker et miljø åbent miljø hvor tingene går stærkt
    • Arbejdsom – Du ved at vejen til resultater er hårdt og vedholdende arbejde
    • Optimistisk af natur – Du søger løsninger på udfordringer
    • Lyttende – Du lytter og tager imod feedback for at kunne forbedre dig
    • Uden jantelov – Du forstår og respekterer, at dem som laver gode resultater også tjener mange penge

    Din tidligere erfaring er ikke vigtig. For os er dit CV ikke afgørende, sålænge du har viljen og lysten til at blive en god telefonsælger.

    Vi har særdeles fleksible arbejdstider:

    • Fuldtid: Arbejdstiden er 12:00 til 19:00 mandag-torsdag. 10.00 til 17:00 Fredag. (34 timer pr. uge)
    • Fritid: Arbejdstiden er 16.30 til 20.30 (Minimum 2 vagter pr. uge á hver 3,75 timer)

    Send os en ansøgning og gerne også dit CV og vi vil inden for 48 timer kontakte dig. Husk i ansøgningen at angive dine kontaktoplysninger, samt om du ønsker at arbejde fuldtid eller fritid. Vedhæft gerne et vellignende billede.

    SalesPartners TM er stiftet i 2015 af Martin Nørtoft og Michael Hove. De har begge en årelang erfaring med salg fra store anerkendte virksomheder. SalesPartners TM er et søsterselskab til SalesPartners A/S, der er stiftet i 1999. Vi har derfor et solidt økonomisk fundament.
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    7. Nov

    Facer i København

    1613, København V

    Facer for en god sag

    Som facer gør du en forskel for verdens fattigste ved at hverve nye medlemmer på gader og stræder.

    For at være den rette kandidat skal du være ansvarlig, energisk og have en vindermentalitet.
    For at få succes på arbejdspladsen skal du have et konkurrencegen som stræber efter at være nummer 1. Du skal desuden kunne arbejde selvstændigt, kreativt og løsningsorienteret for at kunne løfte opgaven.

    Vi søger facere med følgende profil:

    Ø  Salgserfaring er et plus – men ikke et krav!

    Ø  Du bliver motiveret af målsætninger og arbejder godt under pres

    Ø  Du er glad, udadvendt og energisk!

    Ø  Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.

    Ø  Du er klar på at arbejde på gader og stræder i Danmark

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt hvad vi kan for at sikre at du bliver dygtig til dit arbejde. At du føler dig set og anerkendt er en stor prioritet hos os. Der vil altid være koordinatorer og ledere som kan hjælpe dig, og sikre at du går glad hjem hver dag. Desuden tilbyder vi:

    Ø  En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold

    Ø  Uddannelse og træning i kommunikation og salg

    Ø  Udfordringer, der rykker dig som menneske

    Ø  Fuldtid eller deltid

    Ø  Fast timeløn på op til 127 kr.

    Ø  En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp

    Ø  Fredags barer, sommerfester, teambuilding og meget meget mere!

    Arbejdssteder og tider
    Vi arbejder udendørs på gågader og offentlige arealer. Vejret er din ven, byen din arbejdsplads og mulighederne er mange, hvis man ser muligheder og er klar på udfordringen. Du har den rette indstilling uanset vind og vejr – og uanset vejrguderne går du forrest og leverer resultater. 

    Du kan arbejde op til 37 timer om ugen i tidsrummet 09.00-19.00. Der er også mulighed for deltids arbjede eftermiddage og weekender!

    Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er. Søg hurtigst muligt, da vi har løbende ansættelsessamtaler.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Du kan søge via linket eller ved at tage kontakt til koordinator Jeppe Sejer Petersen på tlf. 60 50 20 49 eller mail jspe@dca.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Nov

    VIZEUM SØGER AMBITIØSE & TALENTFULDE
    PRAKTIKANTER TIL FORÅRET 2019

    Vizeum er som mediebureau en del af Danmarks største bureaugruppe, Dentsu Aegis Network, der samlet tæller +500 ansatte i Danmark. Vores fornemmeste opgave er at få brands ud at leve – i en verden, hvor mediemulighederne er mange og forbrugsmønstre stærkt varierende. Derfor agerer vi ud fra udviklingen i medielandskabet, og bruger denne viden til at levere strategisk funderede medieindkøb til vores alsidige kunder, der bl.a. tæller Danske Spil, Spies, BMW, Red Bull, IKEA, fitness dk og mange flere.
     
    PRAKTIK VED VIZEUM
    Vi søger praktikanter til vores client service samt digitalafdeling. Gældende for begge stillinger er, at du kommer til at arbejde sammen med et tæt knyttet hold af 25 ambitiøse, dygtige og rare kollegaer. Sammen servicerer vi vores kunder med rådgivning inden for mediestrategi og annoncering. Vi bevæger os på grænsen til det uprøvede, hvortil særligt digitale og innoverende løsninger danner base for planlægningen. Begge positioner byder på en alsidig hverdag fyldt med muligheder for at prøve dine marketingevner af i praksis. Dine opgaver vil variere fra selvstændige, hvor du selv har ansvaret for at løbe en opgave i mål, til større samarbejder, hvor du vil bidrage til en fælles løsning på en kampagne.

    Hos Vizeum garanterer vi et praktikforløb, hvor der er høj fokus på din læring, hvilket giver dig et rigtig godt springbræt til en succesfuld karriere inden for medier og marketing. Det kan vores tidligere praktikanter skrive under på, der alle har landet et studie/fuldtidsjob i branchen efter endt praktikforløb.
     
    HVEM ER DU?
    Du er studerende inden for fx kommunikation, markedsføring, medier eller strategi. Du er formegentlig i gang med din kandidat, eller også er du ved at afslutte din bachelor. Dertil er dine kvaliteter at:

    • Du er nysgerrig, energisk og rummer masser af gå-på-mod.
    • Du er ansvarsbevidst og har et stærkt drive med fokus på altid at finde den bedste løsning.
    • Du besidder selvstændighed ift. at turde tage en opgave og løbe den i mål.
    • Du kan opretholde en høj kvalitet, mens du jonglerer mellem forskellige opgaver, hvor nogle vil være rutinemæssige.
    • Du har gode engelskkundskaber, da vores kunder er både nationale samt internationale.
    • Du har fin talforståelse, og Excel skræmmer dig ikke.
    OPGAVER I VIZEUM CLIENT SERVICE
    • Biddrage med medie- og målgruppeindsigter, der danner baggrund for konkrete anbefalinger til kampagner, strategi og medievalg.
    • Kampagneplanlægning, samt booking af kampagner
    • Supportere Vizeums Client Service enhed, herunder projektledelse, opbygning af præsentationer og rådgivning.
    • Deltagelse i møder med kunder, mediehuse og andre leverandører.
    OPGAVER I VIZEUM DIGITAL
    • Supportere på digitale kampagner, projekter og kundeopgaver.
    • Udarbejde indsigtsbaserede analyser, der lægger fundamentet for den efterfølgende digitale mediestrategi og indkøb.
    • Bidrag til udvikling af digitale mediestrategi
    • Udarbejde digitale kampagneevalueringer.

     
    HVORNÅR, HVOR OG HVORDAN?
    Praktikperioden løber fra januar til maj, og tilpasses, så det tilgodeser dine eksamensperioder. 4 måneder er dog et ønsket minimum for at sikre gensidig værdi af praktikopholdet. Praktikken er fuldtid og ulønnet – til gengæld tilbyder vi et væld af sociale arrangementer, masser af læring og ikke mindst en lækker morgenmads- samt frokostordning.

    Vi befinder os I centrum af København, og vores kontor har en dejlig placering ned til Christianshavns kanaler, nærmere bestemt Overgaden Neden Vandet 7, 1414 København. 

    Lyder Vizeum som STEDET for dig, så tøv ikke med at sende din motiverede ansøgning samt CV til os. Send din ansøgning til Mia.Nielsen@vizeum.com, markér ansøgningen ”Vizeum praktikant”. Vi vil løbende indkalde til samtaler.

    Deadline
    : 15. november.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at tage fat i Digital Associate, Mia Bøllund Nielsen, på ovenstående mail eller på tlf. 22 41 85 31.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Tjen penge på at deltage i konkurrencer, skrabe skrabespil, tilmelde dig nyhedsbreve og besvare spørgeskemaer

    Du kan arbejde, hvorfra du ønsker, blot du har adgang til internettet fra din computer, tablet eller smartphone. 

    Din belønning kan du få udbetalt, via gavekort eller abonnementer.

    Det behøver jo ikke være kedeligt at tjene penge!

    Du får din egen Eovendo-profil, hvor du løbende kan se din indtjening.

    Du får penge for din opmærksomhed, enkelt ik?

    Hvad skal jeg gøre for at komme i gang?

    Gør som tusindvis af andre unge - tilmeld dig i dag: Så får du penge for alt det du gør:

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Få en plads hos en succesfuld virksomhed i kraftig vækst.

    Har du mod på at udfordre dig selv og dit talent inden for salgsverdenen?
    Elsker du at tale med nye mennesker og drømmer du om at være en del af et ungt og energisk arbejdsmiljø - så er det dig vi søger. Det går stærkt hos HornskovVindberg A/S, og du kan komme med!

    Vi tilbyder en fuldtidsstilling på en alsidig arbejdsplads, hvor ingen dage er ens, atmosfæren er professionel og humøret altid højt. Du vil indgå i et dynamisk salgsteam, hvor det vil være din opgave at sælge inddrivelses-og faktureringsløsninger til det danske erhvervsliv. Erfaring indenfor salg kan selvfølgelig være en fordel men ikke et krav, da du modtager grundig oplæring ved ansættelse og løbende coaching.    

    Hvad tilbyder vi:

    • Garantiløn på 18.000-22.000 kr. Derudover høj provision og opnåelige bonusser
    • Salgstræning på begynder, øvet-og ekspertniveau
    • En spændende arbejdsplads med salgskonkurrencer og god stemning i et ungt og friskt arbejdsmiljø  
    • Fredagsbar samt andre sociale arrangementer
    • Meget centralt placeret arbejdsplads lige ved Rådhuspladsen   

    Hvad forventer vi af dig:

    • Du er social og udadvendt
    • Du er mødestabil
    • Du er engageret og ambitiøs
    • Du har en vindermentalitet og motiveres af høj løn og gode fremtidsmuligheder

    Hvem er vi: 

    Vi hjælper erhvervslivet med at sikre et godt cash-flow og en smidig administration via faktureringsløsninger, juridisk rådgivning og inddrivelse af tilgodehavender samt forebyggende arbejde.

    Vil du gerne gøre en forskel for dig selv og andre samt have en plads på et succesfuldt team så send din ansøgning til job@hornskovvindberg.dk

    Husk at angiv telefonnummer i din ansøgning.

    Har du spørgsmål til stillingen, skal du ringe på telefon 44 22 40 20 hvor vi sidder klar til at besvare dine spørgsmål og hjælpe dig videre i processen. 

    Vi glæder os til at læse din ansøgning og håber du er vores nye kollega.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Student at EY

    2000, Frederiksberg

    Why EY?

    With our commitment to develop outstanding leaders, EY is the place to begin your career. You’ll feel at home from the start, and we’ll make sure you receive the training, support and guidance you need to do impactful work with exciting clients.

    Why EY?

    With our commitment to develop outstanding leaders, EY is the place to begin your career. You’ll feel at home from the start, and we’ll make sure you receive the training, support and guidance you need to do impactful work with exciting clients.

    What's it like?

    This is a demanding place to work. But you'll always feel connected and integrated within our diverse and inclusive organization. Which leads to quality support, career development and opportunity.

    How will I develop?

    You’ll take ownership of your career through our highly effective learning and development programs and you’ll learn on-the-job from people at all levels of our business.

    How do I join?

    If you share our values and have the skills, ability and desire it takes to succeed here, then we want to hear from you.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Er du under uddannelse som IT-Ingeniør, og kunne du tænke dig at arbejde med teknologier som Microsoft Azure, C# og .Net i din hverdag? Har du ovenikøbet lyst til at vide mere om konsulentbranchen og se hvordan dine løsninger bliver brugt? Så er Novataris den rette praktikvirksomhed for dig. Vi tilbyder en spændende og udfordrende praktikperiode hvor du, gennem et forløb med mange forskellige opgaver, vil videreudvikle din tekniske profil og samtidig få et varieret indblik i arbejdet som IT-konsulent.


    ARBEJDET SOM PRAKTIKANT I NOVATARIS

    Som praktikant vil du indgå i det daglige arbejde på lige vilkår med alle dine kollegaer. Du vil arbejde fra vores kontor i Nyhavn og få ansvar for konkrete opgaver, hvor du vil afdække alt fra analyse til leverance.

    I Novataris vægter vi udvikling højt, og vi afprøver løbende nye teknologier internt, for at kunne rådgive vores kunder bedst muligt. Nedenfor ses et eksempel på nogle af de teknologier, som vi ikke er bange for at kalde os selv eksperter indenfor.

    VI TILBYDER

    Vi tager vores praktikanter seriøst, og det er vigtigt for os, at du får mest muligt ud af din praktikperiode, og får lagt fundamentet for en god hovedopgave. Du får du en fast tilknyttet praktikvejleder, som du løbende kan sparre med. Vi tilbyder desuden løn under praktikperioden og samarbejde omkring hovedopgave. Derudover får du mulighed for at deltage i vores hyggelige sociale ’after-work’ - arrangementer.

    OM NOVATARIS

    Som praktikant i Novataris bliver du en del af et ungt team, der er teknologieksperter og dedikerede til at få vores kunders behov og forretning til at mødes. Alle vores kunder er forskellige, og det er vores løsninger også. Det betyder, at vi ikke har nogen standardprojekter, og vi altid arbejder i direkte interaktion med vores kunder. Vi arbejder agilt for at kunne levere hurtige resultater og altid være i stand til at sætte fælles kurs.

    INTERESSERET?

    Hvis ovenstående passer på dig, og du er interesseret i at høre mere,

    så send en ansøgning med CV og eksamenspapirer til job@novataris.com.

    Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Gør en forskel

    Er du nyuddannet kandidat med en it-uddannelse, eller er du lige ved at færdiggøre dine studier?

    Vil du kickstarte din karriere som it-konsulent i en virksomhed, hvor dine kommende kolleger er nogle af Danmarks dygtigste og mest engagerede medarbejdere?

    Så er vores graduate program noget for dig!

    Bliv graduate

    Hvert år i september starter et hold graduates, der følges ad gennem det første år i Visma. Du står derfor ikke alene som den nye på holdet, men bliver en del af en gruppe dygtige og ambitiøse ligesindede, som du kan støtte dig til og sparre med.

    Du bliver ansat i Visma i Lyngby, som beskæftiger sig med it-udvikling og rådgivning. Gennem vores graduate program får du en både sjov, udviklende og lærerig overgang fra eksamenslokalerne til dit første job og starten på din it-karriere.

    It-konsulent fra første dag

    Graduate programmet har en varighed på 12 måneder, men hos os bliver du it-konsulent fra første arbejdsdag. Du arbejder på konkrete projekter hos kunderne i hele forløbet. Du bliver fastansat fra starten og er derfor klar til at fortsætte din karriere som it-konsulent i Visma, når graduate-forløbet er slut.

    I starten af programmet bliver du ledt igennem et fast tilrettelagt forløb, så du får rygsækken fyldt helt op med alle de redskaber, du har brug for i din første tid som konsulent. De første 6-8 uger er meget intense og veksler mellem introduktion til organisationen, workshops, oplæring og træning.

    Du bliver derudover knyttet til et team af Visma-konsulenter, der arbejder på et kundeprojekt. På den måde får du med det samme lov til at prøve al studieteorien af i praksis.

    Vi rekrutterer graduates året rundt, så skynd dig at sende din ansøgning

    Dygtige og kloge

    Vi gør dig dygtigere, og du gør os klogere.

    Det er vores DNA at skabe værdi hos vores kunder. Det gør vi gennem vores faglige kompetencer og indsigt i kundernes forretning og udfordringer.

    Du skal være klar til stejle læringskurver og store krav til dit engagement og indsats. Til gengæld gør vi en stor indsats, for at gøre dig dygtigere. Du bliver klædt på til at løse stadigt større og mere komplekse udfordringer. Efterhånden får du flere opgaver og spændende ansvarsområder, og når du er klar til det, får du ansvar for dit eget projekt eller delprojekt.

    Vi støtter op om din udvikling, både personligt og fagligt. Vores graduates tilbydes ekstraordinære karrieresamtaler, og gennem hele forløbet er du tilknyttet din egen personlige mentor, som kender dit fagområde og kan sparre med dig omkring de udfordringer, du møder.

    Vi forventer, at du har et godt drive, er god til at spørge og at du selv bidrager proaktivt. Du har garanteret masser af ny viden og gode idéer fra dit studie. Vi glæder os til, at vi også kan blive inspireret af dig.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser