Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    25. Apr

    Vi er på udkig efter dygtige salgskonsulenter til vores team på Frederiksberg. Vi søger både til vores fuldtidsteam samt vores deltidsteam.

    Har du allerede en masse erfaring med salg - så er det plus - men ikke et krav. Vi uddanner vores egne medarbejdere, så det vigtigste er, at du kan lide at tale med mange mennesker og har lyst til at sætte dig ind i vores kunders brancher og produkter.

    Kunne du tænke dig:

    • En uddannelse i salg og kommunikation?
    • Fast timeløn og provision?
    • At være en del af en social og god arbejdsplads?

    Vores arbejdstider:

    • Fuldtid man-fre 9.00-16.30
    • Deltid man-fre 16.30-21.00
    • Weekender 11-16.30
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Apr

    Weekend-leder

    2200, København N

    Hvis vi selv skal sige det, syntes vi, at vi kan tilbyde det perfekte studiejob. Her får du muligheden for at udvikle dine lederkompetancer samt en mulighed for at have medindflydelse på din arbejdsplads.

    Arbejdstid er 10.45-18.00 hver anden weekend i de lige uger. 

    Timeløn er i gennemsnit 180 kr. i timen

    Til timelønnen skal der noteres at der er et tillæg indberegnet som dækker akut arbejdstid, et ledermøde i kvartalet, en del mail korrespondance og telefontid, 2 personalemøder med unge under 18 år om året samt Tamigo vagtplanlægningsværktøj.

    Du skal arbejde sammen med en morgenleder samt unge under 18 år som er dit ansvar at de arbejder som forventet under et vagtforløb, envidere skal du samarbejde med hele ledergruppen som består af 5 andre (4 fuldtid og 1 deltid fra modsatte weekend)

    Vi forventer at du har overblik, fleksibel, detaljeorrienteret, lederegenskaber, gode samarbejdsevner og gerne erfaring fra lign. stilling.

    Henvendelse hurtigst muligt pr. mail til Helle Nielsen

    Opstart hurtigst muligt

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    5. Jun

    Måske overvejer du at tage et sabbatår, eller tage et break fra dine studier. Det kan også være noget helt tredje der gør, at du rigtig gerne vil have lidt luftforandring, og komme ud at rejse - samtidig med, at du møder andre unge og kulturer.

    At tage på en rejse i udlandet af længerevarende varighed vil styrke dig som person. Mange arbejdsgivere lægger vægt på, at man er selvtænkende, kan arbejde i grupper, og har et positivt og internatinalt udsyn, hvor man kan rumme forskelligheder og andre kulturer. 

    Ønsker du at styrke dit CV til dit fremtidige drømmejob, så kan du tage med Adventure Heart ud at rejse.

    Hvad er Adventure Heart?

    Adventure Heart er en dansk virksomhed med mere end 30 års erfaring, som rejsearrangør. Adventure programmerne er sammensat således, at du får alle mulige oplevelser i forskellige lande: Rundrejse, seværdigheder og natur, kulturindsigt, lokalbefolkning, sprog, gastronomi, adventure aktiviteter, mange former af personlig udvikling - og måske vil du prøve at være frivillig på et projekt med børn eller dyr.


    Afhængig af hvilken rejseform du ønsker rejses i større eller mindre grupper eller måske individuelt sammen med andre unge og altid i trygge rammer af håndplukkede lokale partnere for at gøre oplevelserne autentiske og samtidig bidrage og støtte op om lokalsamfundet.

    Du bliver styrket personligt og får indsigt, kendskab og sammenligningsgrundlag til god brug på dit studie og måske i dit kommende job i en international fremtid i vores globaliserede verden.

    Hvad siger de unge?

    Bianca tog på sin drømmerejse til Java. Hun siger: ”Min eventyrrejse begyndte med en grupperejse en måned på Java, hvorefter jeg tog videre til Bali, Australien og Canada på egen hånd. Det var tanken om venskaber i andre lande, uudforsket territorie og grænser, der skulle overvindes, der fik mig på min eventyrrejse”

    ”Jeg så et lokal samfund indefra, hvor alt det, vi tager for givet herhjemme, er et luksusgode. På dyreprojektet fodrede jeg orangutanger, og jeg kom helt tæt på nogle fantastiske dyr – og nogle uhyggelige kryb. Det var nemlig ikke unaturligt, at en kæmpe edderkop måske sov på vores værelse, når vi selv skulle sove. I starten reagerede jeg i panik. Til sidst indså jeg, at det er bedre at slappe af og gå til verden med åbent sind. De indfødte er gennemsyret af den tankegang, og det smitter af – på den gode måde. Jeg er blevet mere rummelig og åben over for udfordringer. Derfor skal du skal rejse… Min rejse var i trygge rammer og gav uforglemmelige oplevelser også gennem det frivillige arbejde.” siger Bianca, der er i gang med sin humanistiske bachelor på RUC

    Lars var i Syd- og Mellemamerika og fortæller: ”Mit mål med et sabbatår var, som udgangspunkt at udforske mig selv, blive mere selvstændig og udnytte den mulighed man har som ung, hvor man typisk ikke har realkreditlån, hus og Volvo. Når jeg nu tænker tilbage på de mange forskellige kulturer jeg har mødt og oplevet er jeg blevet mere bevidst om, at der findes mange veje til et lykkeligt liv. Det er meget berigende at opleve, hvordan andre kulturer lever. Jeg planlægger at læse Kemi, men jeg er helt klart blevet et mere søgende menneske efter mine oplevelser fra mit sabbatår”

    ”At rejse med en rejsearrangør på en af deres grupperejser er en stor fordel, også selvom man ikke kender hinanden i forvejen, man møder helt naturligt andre unge og at man slipper for at planlægge rejsen selv. Min gruppe var fra alle andre lande og jeg var den eneste dansker. Det hele var meget betryggende, at alt var planlagt og så har jeg fået venner som jeg stadigvæk har kontakt til” siger Lars.

    Hvordan kommer jeg afsted?

    Du sidder formentlig allerede nu med en masse spørgsmål. Og dem vil vi hos Adventure Heart gerne svare på. Og det er let. Du kan komme til vores rejseforedrag & cafémøder, hvilket du kan læse mere om, ved at klikke på den grønne ansøgningsknap nedenfor:

    NB

    Du kan ikke ansøge et job, men du kan se, hvad Adventure Heart kan tilbyde dig, hvis du gerne vil ud og rejse, for at skabe dig et bedre CV:

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Kan du lide at møde nye mennesker? 
    Er du klar til at have det sjovt og blive udfordret? 
    Vil du udvikle dine kommunikations- og salgsfærdigheder? 
     
    Så er du måske vores nye promoter. 
     
    Verdens største uafhængige børneorganisation, Red Barnet, leder efter nye promotere fra hele landet. Du vil være en vigtig del af vores team og være med til at skabe de bedste omstændigheder for verdens børn. 
     
    "Relief work does not consist entirely in wearisome appeals... it has its moments of enchantment, its adventures, its unexpected vistas into new worlds." 
    –Eglantyne Jebb, grundlægger af Red Barnet, 1919 
     
    Hver dag vil byde på noget nyt, og du vil hele tiden blive udviklet på både det personlige og professionelle plan. Din arbejdsplads varierer fra dag til dag – på gaden, til events, i storcentre, på festivaler – så vel som i parker! Alle de steder hvor du har mulighed for at inspirere folk til at blive medlemmer af Red Barnet og støtte vores sag. 
     
    Hvad tilbyder vi dig: 
    • Professionel udvikling igennem vores fundraiser-uddannelse som lærer dig kommunikations- og salgsfærdigheder 
    • En god stabil løn, med mulighed for lønforhøjelse alt efter dine resultater 
    • Et internationalt og spændende team, med fokus på det gode sammenhold 
    • En sjov arbejdsplads med sociale arrangementer, konkurrencer og teamwork 
    Hvad forventer vi af dig: 
    • At du altid arbejder på at levere det bedste resultat med den bedste attitude 
     
    Så hvis du er klar til... 
    • At kæmpe for verdens børn 
    • Lære og udvikle nye færdigheder 
    • Blive udfordret til at prøve nye ting 
    • Møde nye mennesker 
     
    Så vil vi have dig på vores hold! 
     
    Send os din kontaktinformation, så inviterer vi dig til vores fundraising try-out. 
     
    Vi har mulige vagter på vores dagshold fra 10:00-17:00 mandag til fredag, og på vores aftenhold fra 16:00-19:00 mandag til torsdag – plus lørdag fra 10:30-16:00. Vi har base i København. 
    Løn fastlægges efter kvalifikationer iht. gældende overenskomst mellem Red Barnet og AC-organisationerne og Handels- og Kontorfunktionærernes Forbund.  
     
    Spørgsmål om stillingen
     
    Katrine Dyrelund Rasmussen 
    Acquisition Specialist
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Piccolo

    2900, Hellerup

    Til vores interne serviceafdeling søger vi en serviceminded og præsentabel piccolo. Stillingen ønskes besat for en 1-årig periode med forventet start omkring 1. august 2019. Der er tale om en stilling, hvor arbejdstiden som udgangspunkt vil være fra 9.30-17.00 – normalt 30½ timer ugentligt, og fuld tid ved ferie, og særlige arrangementer.

    Ansvar og opgaver

    Du bliver en del af et velfungerende team på i alt tre medarbejdere. I fællesskab sørger afdelingen for at være NORDENs professionelle ansigt udadtil - både når der kommer gæster og ved indkommende telefonopkald. Herudover sikrer intern service, at huset er i orden, og at det opleves som velfungerende for NORDENs medarbejdere.

    Dine primære arbejdsopgaver vil være:

    • "Viceværtsopgaver" omkring og i vores kontorbygning
    • Kontakt til diverse leverandører og håndværkere
    • Håndtering af daglig post og til tider store pakkeforsendelser
    • Dokumentkørsel til ambassader, ministerier m.m.
    • Daglige rutiner (tjekke mail-kø, skifte håndklæder m.m.)
    • Receptionistfunktion (afløsning primært i eftermiddagstimer)
    • Fejlfinding og vedligehold af kopimaskiner

    Hertil kommer forskellige ad hoc opgaver.

    Dine forudsætninger for jobbet

    Vi lægger vægt på, at du har en fleksibel indstilling til opgavernes alsidige karakter. Du trives med værktøjskassen i hånden, men også i formel kontorpåklædning. Som person er du udadvendt og pålidelig - du tager initiativ, ligesom du har en praktisk tilgang til opgaverne. Du kan prioritere flere sideløbende opgaver, og du får dem afsluttet.

    Du har måske afsluttet en gymnasiel uddannelse og har besluttet dig for en pause i studierne. Du har mod på at prøve kræfter i et udviklende job i en international virksomhed. Koncernsproget er engelsk, og det er derfor væsentligt, at du begår dig godt på engelsk.

    Det er desuden en nødvendighed, at du har kørekort til almindelig personbil.

    Du kan forvente

    Et ambitiøst arbejdsmiljø med en venlig og humoristisk omgangstone. NORDEN tilbyder favorable forhold i form af god gage, forsikringer/pension og en særdeles god kantine.

    Benyt venligst nedenstående link til at søge stillingen. Vi ser frem til at læse din ansøgning.

    Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte
    Jesper Dueholm-Lindberg
    jdu@ds-norden.com
    Tlf.: 3271 0843
    Ansøgningsfrist:
    30. april 2019
    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Maj

    Assistant Store Manager

    2800, Kongens Lyngby

    Assistant_Store_manager(ASM).jpg

     

    …”ikke bare et job på en tankstation”

     

    Hver dag gør vi hverdagen lettere for mennesker over hele verden. Vi er vokset til et succesfuldt globalt selskab med over 15.000 butikker i 24 lande. Vores mål er

    at blive verdens foretrukne sted at købe brændstof og mad på farten. Dit mål hos Circle K vil være at lede din butik og dine medarbejdere til at yde fremragende,

    hurtig og venlig kundeservice. At sørge for, at vores kunder altid bliver mødt med et smil og lidt ekstra opmærksomhed.

     

    Ideelt set har du flere års erfaring fra en lignende stilling, og du har et godt kendskab til butiksdrift og salgsoptimering. Måske har du været i et trainee- eller

    lederaspirantforløb. Eller du er måske en succesfuld salgsassistent eller en dygtig sælger, gerne inden for detailhandel, der er klar til at påtage dig et langt større

    ansvar - i forhold til drift og til ledelse. Det vil være en stor fordel, hvis du ved noget om at tilberede mad i professionelle omgivelser, og herudover brænder for at

    arbejde med convenience.

     

    Du har en høj moral og etik, og så er du i det hele taget en rollemodel, der naturligt går forrest. Kompetencerne inden for driften i en Circle K butik, klæder vi dig

    på til at mestre - hvis du har energien og den rette indstilling til at lære vores koncepter og værdier at kende.

     

    Vi kan tilbyde dig

     

    Et indflydelsesrigt job som souschef/Assistant Store Manager, hvor du er med til at sikre, at den daglige planlægning og drift af butikken lever op til vores koncepter,

    målsætninger og standarder. Du har også et stort medansvar i forhold til at tiltrække og fastholde de bedste medarbejdere, og du er med til at sikre, at de trives og

    udvikler sig til at blive gode stabile medarbejdere i butikken, eller får mulighed for at komme videre ad Circle K karrierestigen.

     

    Dit job indeholder mange- og varierende arbejdsopgaver, der spænder vidt, hvor FOOD og CONVENIENCE er en væsentlig del af dine arbejdsopgaver.

     

    Du bliver ”et vigtigt tandhjul” i Circle K-familien, hvor din indsats har stor betydning for, at vi når vores mål. Sammen med dine kollegaer løfter du opgaverne både

    de planlagte - og også de uforudsete.

     

    Dette kan du genkende, i dig

     

    • Du trives med at have et stort ansvar og interesserer dig for at være god til ledelse
    • Du er resultatorienteret, ambitiøs, en igangsætter og når i mål med planlagte opgaver
    • Du er sælger med stort S og ved hvad, der skal til for, at hver enkelt kunde oplever rigtig god service
    • Du har god forståelse for drift - og generel god indsigt i tal/regnskaber
    • Du er udadvendt, smilende og positiv - med smittende entusiasme
    • Du er løsningsorienteret af natur
    • Du trives med at have travlt - og til tider mange bolde i luften
    • Du er god til at skabe ro og overblik, planlægge, prioritere og delegere
    • Du trives med systemer og orden
    • Du forstår betydningen af at arbejde i et team, hvor alle er afhængige af- og stoler på, at hver løfter sit – plus lidt ekstra
    • Du er selvledende, selvmotiverende og i øvrigt et ansvarligt menneske

     

    Specifikt for denne butik

     

    Butikken har døgnåbent. Det betyder, at du skal være afklaret med at udøve 24/7 ledelse 365 dage om året - i samarbejde med Butikschefen/Store Manageren.

     

    Det er vores ambition er at være en enestående arbejdsplads

     

    En arbejdsplads, hvor du kan udvikle dig som leder og tilegne dig en bred vifte af færdigheder i en international konceptorganisation. Hos Circle K får du lige fra

    begyndelsen stor indflydelse på dit karriereforløb og din personlige udvikling. Hvis du vil være med til at forme vores udvikling, vil vi gerne være med til at forme din.

    Du lærer mange forskellige ting inden for en lang række områder, hvilket er et rigtig godt springbræt for en videre karriere – både i og uden for vores virksomhed.

     

    Det der er afgørende for os er, at du brænder for at give vores kunder en fantastisk oplevelse.

     

    Send din ansøgning med vellignende foto og dit CV hurtigst muligt. Vi vurderer indkomne ansøgninger løbende.

     

    Ønsker du yderligere information

     

    Du velkommen til at kontakte Store Manager

    Rikke larsen

    Rikla@circlekeurope.com

     

    Ansøgningsfrist

     

    01/05-2019

     

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Lagermedarbejder m. truck cvertificat søges til aftenhold

    Har du lagererfaring, kørekort og truckcertifikat, og trives du med at arbejde på fast aftenhold, så er det måske dig, vi søger til en fast stilling i Hvidovre

    Vi søger en dygtig  erfaren og selvstændig  lagerarbejdere med truckcertifikat til fast stilling i Hvidovre 

    Arbejdsopgaver:
      - Du har truckkort og må IKKE være højdeskræk da lageret er 10 meter højt, og føreren kører med op til ca. 9 meter(relativ lidt truckarbejde, men d)  -Der er en del computerarbejde/Scanner, så du må ikke være EDB forskrækket.   -Kendskab til Office pakken  -Stående og fysisk aktivt arbejde.  -Ordensmenneske og struktureret.  -Bekendt med at registrere varer på lokationer, samt indforstået med vigtigheden af denne funktion på et lager.  -Godt helbred og ikke mindst humør.  
    Faglige kompetencer:
     
    -Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde -Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig -Kendskab til PC på brugerniveau -Truckcertifikat -Dansk i skrift og tale 

    Personlige egenskaber:
     
    -Du er omgængelig og imødekommende -Du er stabil og møder til tiden -Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver -Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende -Du kan fremvise straffeattest -
    Kunde Tilbyder: 
      -Bonusfridag ordning  -Attraktiv løn ud fra branche og arbejdstid.  -Pensionsordning  -Gode kolleger  -Spændende hverdag med mange forskellige opgaver.  
    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår. Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Opret dit cv på jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

    Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    5. Maj

    GO-CARD søger et bilbud (vi har bilen) til omdeling af postkort og magasiner på caféerne og biograferne uden for København. Du skal også ville kunne køre en tur på cykel til stederne tættere på.

    Du er mødestabil, ærlig, glad, frisk, fyldt med god energi, har mod på at køre både bil og budcykel, samt trives med ansvar.

    Vi kører året rundt, også når det sner eller regner. Med andre ord, så er jobbet ikke for tøsedrenge overhovedet!

    Kan du arbejde minimum en eftermiddag om ugen - og gerne flere, og lyder det som noget for dig? 

    Send en ansøgning med relevant info om dig selv, her på ungarbejde.dk. eller på mail job@go-card.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Maj

    Assistant Store Manager

    2800, Kongens Lyngby

    Assistant_Store_manager(ASM).jpg

     

    …”ikke bare et job på en tankstation”

     

    Hver dag gør vi hverdagen lettere for mennesker over hele verden. Vi er vokset til et succesfuldt globalt selskab med over 15.000 butikker i 24 lande. Vores mål er

    at blive verdens foretrukne sted at købe brændstof og mad på farten. Dit mål hos Circle K vil være at lede din butik og dine medarbejdere til at yde fremragende,

    hurtig og venlig kundeservice. At sørge for, at vores kunder altid bliver mødt med et smil og lidt ekstra opmærksomhed.

     

    Ideelt set har du flere års erfaring fra en lignende stilling, og du har et godt kendskab til butiksdrift og salgsoptimering. Måske har du været i et trainee- eller

    lederaspirantforløb. Eller du er måske en succesfuld salgsassistent eller en dygtig sælger, gerne inden for detailhandel, der er klar til at påtage dig et langt større

    ansvar - i forhold til drift og til ledelse. Det vil være en stor fordel, hvis du ved noget om at tilberede mad i professionelle omgivelser, og herudover brænder for at

    arbejde med convenience.

     

    Du har en høj moral og etik, og så er du i det hele taget en rollemodel, der naturligt går forrest. Kompetencerne inden for driften i en Circle K butik, klæder vi dig

    på til at mestre - hvis du har energien og den rette indstilling til at lære vores koncepter og værdier at kende.

     

    Vi kan tilbyde dig

     

    Et indflydelsesrigt job som souschef/Assistant Store Manager, hvor du er med til at sikre, at den daglige planlægning og drift af butikken lever op til vores koncepter,

    målsætninger og standarder. Du har også et stort medansvar i forhold til at tiltrække og fastholde de bedste medarbejdere, og du er med til at sikre, at de trives og

    udvikler sig til at blive gode stabile medarbejdere i butikken, eller får mulighed for at komme videre ad Circle K karrierestigen.

     

    Dit job indeholder mange- og varierende arbejdsopgaver, der spænder vidt, hvor FOOD og CONVENIENCE er en væsentlig del af dine arbejdsopgaver.

     

    Du bliver ”et vigtigt tandhjul” i Circle K-familien, hvor din indsats har stor betydning for, at vi når vores mål. Sammen med dine kollegaer løfter du opgaverne både

    de planlagte - og også de uforudsete.

     

    Dette kan du genkende, i dig

     

    • Du trives med at have et stort ansvar og interesserer dig for at være god til ledelse
    • Du er resultatorienteret, ambitiøs, en igangsætter og når i mål med planlagte opgaver
    • Du er sælger med stort S og ved hvad, der skal til for, at hver enkelt kunde oplever rigtig god service
    • Du har god forståelse for drift - og generel god indsigt i tal/regnskaber
    • Du er udadvendt, smilende og positiv - med smittende entusiasme
    • Du er løsningsorienteret af natur
    • Du trives med at have travlt - og til tider mange bolde i luften
    • Du er god til at skabe ro og overblik, planlægge, prioritere og delegere
    • Du trives med systemer og orden
    • Du forstår betydningen af at arbejde i et team, hvor alle er afhængige af- og stoler på, at hver løfter sit – plus lidt ekstra
    • Du er selvledende, selvmotiverende og i øvrigt et ansvarligt menneske

     

    Specifikt for denne butik

     

    Butikken har døgnåbent. Det betyder, at du skal være afklaret med at udøve 24/7 ledelse 365 dage om året - i samarbejde med Butikschefen/Store Manageren.

     

    Det er vores ambition er at være en enestående arbejdsplads

     

    En arbejdsplads, hvor du kan udvikle dig som leder og tilegne dig en bred vifte af færdigheder i en international konceptorganisation. Hos Circle K får du lige fra

    begyndelsen stor indflydelse på dit karriereforløb og din personlige udvikling. Hvis du vil være med til at forme vores udvikling, vil vi gerne være med til at forme din.

    Du lærer mange forskellige ting inden for en lang række områder, hvilket er et rigtig godt springbræt for en videre karriere – både i og uden for vores virksomhed.

     

    Det der er afgørende for os er, at du brænder for at give vores kunder en fantastisk oplevelse.

     

    Send din ansøgning med vellignende foto og dit CV hurtigst muligt. Vi vurderer indkomne ansøgninger løbende.

     

    Ønsker du yderligere information

     

    Du velkommen til at kontakte Store Manager

    Rikke larsen

    Rikla@circlekeurope.com

     

    Ansøgningsfrist

     

    01/05-2019

     

     

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser