Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    13. Sep

     

    I BrightMedia søger vi lige nu nye kollegaer/salgstalenter til salg af tele og internetløsninger, til små og mellemstore virksomheder, for vores kunde 3 Business.  

     

    Som Business konsulent, vil du hverdag være i dialog med mange forskellige personligheder. Det er derfor vigtigt, at du kan sætte dig i kundens sted og kan tilpasse dig den enkelte. 

    Vores opgave er at afdække kundes behov, ved at optimere og sælge én total løsning fra 3. 

    For at få den nødvendige succes med opgaven, kræver det at du besidder gode kommunikationsevne, da hele processen forgår over telefonen

     

    Vi forstiller os følgende: 

     

    At du har et højt energi niveau

    At du besidder et stærkt konkurrencegen 

    At du ikke lader dig slå ud af et NEJ 

    At du er mødestabil 

    Og ikke mindst er en teamplayer.

     

    Vi tilbyder:

     

    En god lønpakke, som indeholder en timeløn, provision uden loft og en bonusordning, der afspejler dine resultater

    Daglig salgs og kommunikationstræning 

    En super hyggelig arbejdsplads med gode kollegaer

    En arbejdsplads i hjertet af København 

     

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Telesælger med fast løn, provision og gode fremtidsmuligheder

    Hos Hornskov Vindberg A/S søger vi netop nu energiske og ambitiøse sælgere til at videreformidle vores vision om simpel og effektiv inddrivelse. 

    Som sælger bliver du uddannet i både produkt, jura og salgsteknikker fra vores erfarne folk som lever og ånder for salg!  

    Den daglige gang er i vores flotte lokaler ved Rådhuspladsen i København, hvor du arbejder på telefonen med ét eneste mål for øje, at sælge så meget som det overhovedet er muligt!!

    Der er moderne systemerne, unge og glade kollegaer samt en lækker frokostordning der også inkluderer morgenmad.

    Lønnen afregnes med en solid grundløn på 18.000kr. tillagt fordelagtig provision og bonusser.

    Er du ny i salgsbranchen så er dette en perfekt mulighed for at kickstarte en salgs- og/ellers juridisk karriere så tidligt så muligt.

    Er du erfaren i salgsgamet? Så kom og tag udfordringen op på et nyt og interessant marked.

     

    Send os din ansøgning på job@hornskovvindberg.dk eller ring og få en smagsprøve på 44224020. Vi er sælgere. Er du?

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    SalesPartners TM søger ihærdige og udadvendte salgskonsulenter, der kan varetage telefonsalget for flere af Danmarks største virksomheder.

    SalesPartners TM er strategisk telemarketingvirksomhed, hvor vores mission er at være vore kunders eksekveringspartner i deres telemarketingpprocess. Vi er et søsterselskab til konsulentvirksomheden SalesPartners A/S, og arbejder med nogle af Danmarks bedste brands og største virksomheder.

    Som medarbejder hos SalesPartners TM, kan du se frem til:

    • At blive trænet og uddannet inden for salg og kommunikation.
    • Jævnlige salgskonkurrencer, hvor du kan vinde alt fra biografgavekort til en rejse.
    • Et stærkt sammenhold og mange sociale arrangementer.
    • En super salgskultur og en virksomhed/ledelse hvor vi hylder dem som performer
    • Ordnende forhold. Vi overholder alle love og regler. Vi betaler feriepenge, og behandler altid vores medarbejdere fair og ordentligt.

    Løn:

    • Fuldtidsansat: Fast løn pr. måned, samt en attraktiv bonusordning. (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 25.000 kr i samlet månedsløn).
    • Fritidsansat:
      • 18 år+ Du får fast timeløn, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 150 kr i samlet timeløn)
      • 16-17 år: Du får fast timeløn, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 120 kr i samlet timeløn)

    For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du er:

    • Resultatorienteret – Du elsker et konkurrencemiljø, hvor dine resultater er synlige for andre
    • En vinder – Du er ikke typen som giver op, fordi at du møder lidt modstand
    • Udadvendt – Du elsker et miljø åbent miljø hvor tingene går stærkt
    • Arbejdsom – Du ved at vejen til resultater er hårdt og vedholdende arbejde
    • Optimistisk af natur – Du søger løsninger på udfordringer
    • Lyttende – Du lytter og tager imod feedback for at kunne forbedre dig
    • Uden jantelov – Du forstår og respekterer, at dem som laver gode resultater også tjener mange penge

    Din tidligere erfaring er ikke vigtig. For os er dit CV ikke afgørende, sålænge du har viljen og lysten til at blive en god telefonsælger.

    Vi har særdeles fleksible arbejdstider:

    • Fuldtid: Arbejdstiden er 12:00 til 19:00 mandag-torsdag. 10.00 til 17:00 Fredag. (34 timer pr. uge)
    • Fritid: Arbejdstiden er 16.30 til 20.30 (Minimum 2 vagter pr. uge á hver 3,75 timer)

    Send os en ansøgning og gerne også dit CV og vi vil inden for 48 timer kontakte dig. Husk i ansøgningen at angive dine kontaktoplysninger, samt om du ønsker at arbejde fuldtid eller fritid. Vedhæft gerne et vellignende billede.

    SalesPartners TM er stiftet i 2015 af Martin Nørtoft og Michael Hove. De har begge en årelang erfaring med salg fra store anerkendte virksomheder. SalesPartners TM er et søsterselskab til SalesPartners A/S, der er stiftet i 1999. Vi har derfor et solidt økonomisk fundament.
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Aug

    At Novo Nordisk, we share a passion for changing patients’ lives, and we are always looking for talented individuals who want to join us in this effort. Our internships provide exciting learning opportunities for students who bring new ways of thinking to our company.

    About the department
    You will join a dynamic team functioning as the centre of excellence for Project Management and IT in Diabetes Finished Products (DFP). DFP is an organisation covering more than 6,000 people across 4 continents. The IT department is responsible for various disciplines within IT & Technology such as IT Security, IT Compliance, IT Risk Management, IT Strategy and Technology Strategy. Furthermore we are responsible for managing projects within new technology as well as the consolidated IT project portfolio and governance.

    The position
    You will get the opportunity to join an international, high performing business support unit, which consists of around 60 people. You will work in the IT team consisting of 6 employees and in close collaboration with stakeholders from various international departments.

    As a unit we strive to be the frontrunners in the company in regards to managing a support function utilising new technology whenever value adding and your main focus will be to support us in driving that journey.

    Your focus will therefore be to drive and facilitate the innovation agenda, bringing innovative tools and an innovative mind set to our production sites, and to facilitate site assessments of business processes to identify value adding opportunities introducing new technology. Furthermore your focus will be on managing prototyping and piloting projects of new technology centrally in our department as well as in the production areas such as Chatbots and alike.

    On a high level your tasks will vary widely and include communication and change management material preparation,, developing concept for driving innovation and assessment workshops, workshop facilitation, managing stakeholders, prototyping projects and independently driving own work.

    You will get the opportunity to gain deep insights into a broad range of business disciplines, supporting the team in meeting business objectives while keeping good communication with several high level stakeholders.

    Requirement: Students in their first or second year of their Master’s degree studies.

    • Internship Period: 5-6 months.
    • Working hours: Flexible (min. 18 and max. 37 hours a week)
    • Start date: As soon as possible
    • Internships are remunerated, if your educational track allows
    • A Danish full time work permit is required

    Qualifications
    We are looking for an intern who is passionate about initiating and driving innovative culture and innovative improvements in an international supply chain context. You are structured and comfortable with managing your own time and deliverables. You have strong communication skills, and are comfortable running e.g. workshops or projects with a larger audience.

    As a person you have strong personal drive and dedication. You have professional and personal impact that is reflected in your desire to make a true difference. Furthermore, you are ambitious and enjoy being challenged.

    You have an innovative mind-set providing new ways of communication to a diverse audience. You have strong work ethic and willingness to take responsibility for your own learning.

    Working at Novo Nordisk
    At Novo Nordisk we use our skills, dedication and ambition to help people with diabetes and change their lives. By working with us you will have the opportunity to do the same in a global business environment.

    Contact
    For further information, please contact Julia Graversen on +45 3075 5239.

    Deadline
    15 September 2018.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Få en plads hos en succesfuld virksomhed i kraftig vækst.

    Har du mod på at udfordre dig selv og dit talent inden for salgsverdenen?
    Elsker du at tale med nye mennesker og drømmer du om at være en del af et ungt og energisk arbejdsmiljø - så er det dig vi søger. Det går stærkt hos HornskovVindberg A/S, og du kan komme med!

    Vi tilbyder en fuldtidsstilling på en alsidig arbejdsplads, hvor ingen dage er ens, atmosfæren er professionel og humøret altid højt. Du vil indgå i et dynamisk salgsteam, hvor det vil være din opgave at sælge inddrivelses-og faktureringsløsninger til det danske erhvervsliv. Erfaring indenfor salg kan selvfølgelig være en fordel men ikke et krav, da du modtager grundig oplæring ved ansættelse og løbende coaching.    

    Hvad tilbyder vi:

    • Garantiløn på 18.000-22.000 kr. Derudover høj provision og opnåelige bonusser
    • Salgstræning på begynder, øvet-og ekspertniveau
    • En spændende arbejdsplads med salgskonkurrencer og god stemning i et ungt og friskt arbejdsmiljø  
    • Fredagsbar samt andre sociale arrangementer
    • Meget centralt placeret arbejdsplads lige ved Rådhuspladsen   

    Hvad forventer vi af dig:

    • Du er social og udadvendt
    • Du er mødestabil
    • Du er engageret og ambitiøs
    • Du har en vindermentalitet og motiveres af høj løn og gode fremtidsmuligheder

    Hvem er vi: 

    Vi hjælper erhvervslivet med at sikre et godt cash-flow og en smidig administration via faktureringsløsninger, juridisk rådgivning og inddrivelse af tilgodehavender samt forebyggende arbejde.

    Vil du gerne gøre en forskel for dig selv og andre samt have en plads på et succesfuldt team så send din ansøgning til job@hornskovvindberg.dk

    Husk at angiv telefonnummer i din ansøgning.

    Har du spørgsmål til stillingen, skal du ringe på telefon 44 22 40 20 hvor vi sidder klar til at besvare dine spørgsmål og hjælpe dig videre i processen. 

    Vi glæder os til at læse din ansøgning og håber du er vores nye kollega.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    12. Sep

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring gøre rent samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.
    Kort sagt: Du brænder for at give vore gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger


    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Restaurantchef, Jeneba Wismann på 33323092@sunset-boulevard.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Aug

    Ønsker du at få en god start på din salgskarriere? Er du god til at arbejde selvstændigt og kan du li’ at møde mange forskellige mennesker hver dag? Så er det måske dig, som skal være Salgselev i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst, og lige nu har vi brug for en dygtig og kundeorienteret Salgselev.

    Gør karriere i BAUHAUS

    Som Salgselevvil du blive mødt med masser af udfordringer og muligheder for at lære alt om salg og godt købmandskab.

    Som Salgselevi BAUHAUS vil du bl.a.:

    • Få en uddannelsesplan der tilsikrer du i løbet af 2 år vil få erfaring og ansvar i alle vores afdelinger

    • Få stor aktivitet i hverdagen samt en varierende arbejdsdag med udfordringer

    • Blive en del af et team, hvor der også er plads til grin og humor

    • Få gode muligheder for fastansættelse efter din elevtid

    • Få ansvar for eget område og kontakt til mange forskellige mennesker, som f.eks. private gør-det-selv kunder og professionelle kunder

    • Få et indgående kendskab til vores varer

    Derudover kan du, hvis du har evnerne og interessen, måske blive optaget på vores interne leder-talent-program og måske senere avancerer til Afdelingschef eller Souschef. Hvem ved - måske er du en af vores kommende Varehuschefer, der har ansvaret for at drive en forretning med et flercifret millionbudget.

    Vi lægger arbejdsplaner og planlægger fridage i samarbejde med vores medarbejdere, så du skal ikke være bange for at komme til at arbejde til kl. 20.00 hver aften samt hver weekend.

    BAUHAUS’ næste supersælger

    Din baggrund er ikke så afgørende, men det er vigtigt at du har bestået din HG2 eller HHX eksamen og at du har lyst til at servicere kunder.

    Som person er du:

    • Motiveret og god til at arbejde selvstændigt

    • Smilende, udadvendt og har en seriøs indstilling til det du laver

    • En god samarbejdspartner for dine kolleger og altid er klar til at give en hjælpende hånd

    • Kundeorienteret og forstår at prioriterer dette meget højt

    • God til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    • Udadvendt, venlig og formår at beholde et smil på læberne i en travl hverdag

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Salgselevvil du få en spændende elevplads i en dynamisk og moderne virksomhed, hvor du får ansvar og indflydelse i dine daglige arbejdsopgaver. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Er du interesseret i en elevuddannelse hos BAUHAUS – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du meget velkommen til at kontakte Driftassistent Matilde Faarbech på 48209384.

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Full-time graduate

    2200, København N

    We want to move great companies that are going somewhere, and we want to build an original in management consulting. We offer the opportunity to influence your career and take part in building our civilisation. If you want to join the +200 analytical and creative minds who possess the right balance of intellectual capabilities and excellent people skills topped with an entrepreneurial spirit and high level of drive, please continue reading.

    What we are looking for

    We believe that the biggest questions are best answered by insisting on keeping ambition and compassion in the same mental space. We look for candidates with strong academic results, an entrepreneurial spirit, analytical and creative minds and big hearts beating for management consulting. Our consultants have many different backgrounds, the most common ones being MBAs or MScs in business or economics, engineering or science. We look for people from all over the world, but it’s a prerequisite that you write and speak English.

    Career path

    Management consulting is a people business, and we do our best to help our people thrive and grow through our structured Academy programme and by continually exposing them to new challenges. Over time, everyone is expected to take on more responsibility in terms of project complexity, relationship building, project/people management and contributing to building our civilisation. This is reflected in the progressive levels of our career model, each associated with additional responsibility and performance expectations.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Har du kendskab til detailhandel? Brænder du for salg og kundeservice og kan du li’ at møde mange forskellige mennesker hver dag? Så er det måske dig, som skal være Sælger (deltid) i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst, og lige nu har vi brug for en dygtig og serviceminded Sælger til et mindre antal timer pr. uge.

    Giv hver kunde en god oplevelse

    Som Sælger bliver din primære opgave at vejlede og servicere vores kunder. Derudover vil du sammen med dine kollegaer få ansvaret for en eller flere varegrupper i varehuset samt varepræsentationen og kampagneopfølgningen af samme.  

    Dine opgaver som Sælger (deltid) vil bl.a. bestå af at:

    • Ekspedere og servicere kunder

    • Udføre vareopfyldning og udpakning, trimning af afdelingen

    • Sikre at varehuset altid er pænt, salgsklart og præsentabelt

    Effektiv og faglig dygtig sælger, der har let til smil

    Din baggrund er ikke så afgørende, hvad enten du er håndværker eller i gang med en faglig uddannelse indenfor detail- eller håndværkerbranchen, men det er vigtigt at du har lyst til at servicere kunder.

    Som person er du:

    • Serviceminded og detaljeorienteret

    • Kundeorienteret og forstår at prioriterer dette meget højt

    • Effektiv og formår at give kundeservice, som frembringer både smil og tak hos kunden

    • God til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    • Fagligt dygtig inden for det område du søger

    • Udadvendt, venlig og formår at beholde et smil på læberne i en travl hverdag

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Sælger (deltid) vil du få en spændende stilling i en dynamisk og moderne virksomhed, hvor du får ansvar og indflydelse i dine daglige arbejdsopgaver. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du meget velkommen til at kontakte Souschef på 48209381.

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Student positions at Qvartz

    2200, København N

    We believe that the biggest questions are best answered by insisting on keeping ambition and compassion in the same mental space. If you are an ambitious student with a big heart that beats for management consulting, you can become part of our civilisation through one of our student programmes as a junior consultant, an intern or a mentee. You will gain valuable experience and become part of our buzzing junior community, which plays an important role in developing QVARTZ.

    Junior consultant or intern

    As a junior consultant or intern, you work on client projects side by side with the rest of the team, performing tasks such as data mining, analyses, fact-finding and preparation of presentations – just to mention a few. Junior consultants typically work 15-20 hours a week whereas an internship covers 4-10 intriguing full-time weeks, depending on the office and your course requirements.

    Both choices present a unique opportunity for you to get to know us and experience consulting. By offering student positions, we get the chance to nurture skilled consultants that may later integrate seamlessly into our civilisation. In fact, most of them end up signing a full-time contract with us. Therefore, we invest strongly in our junior consultants and interns to make sure they are mentored and supported by experienced colleagues throughout their entire journey in QVARTZ.

    You are probably a third-year BSc student or an MSc student. Whether your line of study is business, engineering, science or something completely different is not the decisive factor. What tips the scale is your strong analytical skills combined with an empathetic, courageous and curious personality. You are full of bright ideas and eager to make a difference for clients and colleagues.

    Junior consultants

    Are you a third-year BSc student or MSc student and a management consultant in the making? Junior consultants work on client projects in close co-operation with experienced consultants.

    Internships

    Want to learn more about the world of consulting and work closely with our consultants and clients through an intense period?

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser