Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    22. Jun

    SalesPartners TM søger ihærdige og udadvendte salgskonsulenter, der kan varetage telefonsalget for flere af Danmarks største virksomheder.

    SalesPartners TM er strategisk telemarketingvirksomhed, hvor vores mission er at være vore kunders eksekveringspartner i deres telemarketingpprocess. Vi er et søsterselskab til konsulentvirksomheden SalesPartners A/S, og arbejder med nogle af Danmarks bedste brands og største virksomheder.

    Som medarbejder hos SalesPartners TM, kan du se frem til:

    • At blive trænet og uddannet inden for salg og kommunikation.
    • Jævnlige salgskonkurrencer, hvor du kan vinde alt fra biografgavekort til en rejse.
    • Et stærkt sammenhold og mange sociale arrangementer.
    • En super salgskultur og en virksomhed/ledelse hvor vi hylder dem som performer
    • Ordnende forhold. Vi overholder alle love og regler. Vi betaler feriepenge, og behandler altid vores medarbejdere fair og ordentligt.

    Løn:

    • Fuldtidsansat: En basisløn på 15.000 kr pr. måned, samt en attraktiv bonusordning. (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 25.000 kr i samlet månedsløn).
    •  Fritidsansat:
      • 18 år+ Du får 110 kr/timen, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 150 kr i samlet timeløn)
      • 16-17 år: Du får 80 kr/timen, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 120 kr i samlet timeløn)

    For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du er:

    • Resultatorienteret – Du elsker et konkurrencemiljø, hvor dine resultater er synlige for andre
    • En vinder – Du er ikke typen som giver op, fordi at du møder lidt modstand
    • Udadvendt – Du elsker et miljø åbent miljø hvor tingene går stærkt
    • Arbejdsom – Du ved at vejen til resultater er hårdt og vedholdende arbejde
    • Optimistisk af natur – Du søger løsninger på udfordringer
    • Lyttende – Du lytter og tager imod feedback for at kunne forbedre dig
    • Uden jantelov – Du forstår og respekterer, at dem som laver gode resultater også tjener mange penge

    Din tidligere erfaring er ikke vigtig. For os er dit CV ikke afgørende, sålænge du har viljen og lysten til at blive en god telefonsælger.

    Vi har særdeles fleksible arbejdstider:

    • Fuldtid: Arbejdstiden er 12:00 til 19:00 mandag-torsdag. 10.00 til 17:00 Fredag. (34 timer pr. uge)
    • Fritid: Arbejdstiden er 16.30 til 20.30 (Minimum 2 vagter pr. uge á hver 3,75 timer)

    Send os en ansøgning og gerne også dit CV og vi vil inden for 48 timer kontakte dig. Husk i ansøgningen at angive dine kontaktoplysninger, samt om du ønsker at arbejde fuldtid eller fritid. Vedhæft gerne et vellignende billede.

    SalesPartners TM er stiftet i 2015 af Martin Nørtoft og Michael Hove. De har begge en årelang erfaring med salg fra store anerkendte virksomheder. SalesPartners TM er et søsterselskab til SalesPartners A/S, der er stiftet i 1999. Vi har derfor et solidt økonomisk fundament.
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Student at NNIT

    2860, Søborg
    Do you want to combine your academic studies with real life experience in an international IT environment? Then here is your chance to start your IT career as a student at NNIT. 
     
    At NNIT you will get the opportunity to work side-by-side with some of the brightest IT minds and to learn in a professional international environment. We have recently received the price as the most attractive workplace for IT engineers in Denmark and take pride in our culture, where we live out our values: open & honest, value adding and conscience driven every day. 
     
    We are continually looking for students to help us in every area of the business; from consulting to operations. If you want to be part of the journey and start your IT career in NNIT please upload your CV and motivation letter about your area of interest here. If we find a match for one of our open student positions we will get back to you. 
     
    Your experiences: 
    • You are currently studying a bachelor or master degree.
    • Your education is within IT, or you have a strong interest within IT besides your studies.
    • You are fluent in English (and preferably also Danish).
    Upload your CV and motivation letter in English.
     
    Please be aware that we will not get back to you, if we do not have an open position covering your area of interest. 
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Få en plads hos en succesfuld virksomhed i kraftig vækst.

    Har du mod på at udfordre dig selv og dit talent inden for salgsverdenen?
    Elsker du at tale med nye mennesker og drømmer du om at være en del af et ungt og energisk arbejdsmiljø - så er det dig vi søger. Det går stærkt hos HornskovVindberg A/S, og du kan komme med!

    Vi tilbyder en fuldtidsstilling på en alsidig arbejdsplads, hvor ingen dage er ens, atmosfæren er professionel og humøret altid højt. Du vil indgå i et dynamisk salgsteam, hvor det vil være din opgave at sælge inddrivelses-og faktureringsløsninger til det danske erhvervsliv. Erfaring indenfor salg kan selvfølgelig være en fordel men ikke et krav, da du modtager grundig oplæring ved ansættelse og løbende coaching.    

    Hvad tilbyder vi:

    • Garantiløn på 18.000-22.000 kr. Derudover høj provision og opnåelige bonusser
    • Salgstræning på begynder, øvet-og ekspertniveau
    • En spændende arbejdsplads med salgskonkurrencer og god stemning i et ungt og friskt arbejdsmiljø  
    • Fredagsbar samt andre sociale arrangementer
    • Meget centralt placeret arbejdsplads lige ved Rådhuspladsen   

    Hvad forventer vi af dig:

    • Du er social og udadvendt
    • Du er mødestabil
    • Du er engageret og ambitiøs
    • Du har en vindermentalitet og motiveres af høj løn og gode fremtidsmuligheder

    Hvem er vi: 

    Vi hjælper erhvervslivet med at sikre et godt cash-flow og en smidig administration via faktureringsløsninger, juridisk rådgivning og inddrivelse af tilgodehavender samt forebyggende arbejde.

    Vil du gerne gøre en forskel for dig selv og andre samt have en plads på et succesfuldt team så send din ansøgning til job@hornskovvindberg.dk

    Husk at angiv telefonnummer i din ansøgning.

    Har du spørgsmål til stillingen, skal du ringe på telefon 44 22 40 20 hvor vi sidder klar til at besvare dine spørgsmål og hjælpe dig videre i processen. 

    Vi glæder os til at læse din ansøgning og håber du er vores nye kollega.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Full-time graduate

    2200, København N

    We want to move great companies that are going somewhere, and we want to build an original in management consulting. We offer the opportunity to influence your career and take part in building our civilisation. If you want to join the +200 analytical and creative minds who possess the right balance of intellectual capabilities and excellent people skills topped with an entrepreneurial spirit and high level of drive, please continue reading.

    What we are looking for

    We believe that the biggest questions are best answered by insisting on keeping ambition and compassion in the same mental space. We look for candidates with strong academic results, an entrepreneurial spirit, analytical and creative minds and big hearts beating for management consulting. Our consultants have many different backgrounds, the most common ones being MBAs or MScs in business or economics, engineering or science. We look for people from all over the world, but it’s a prerequisite that you write and speak English.

    Career path

    Management consulting is a people business, and we do our best to help our people thrive and grow through our structured Academy programme and by continually exposing them to new challenges. Over time, everyone is expected to take on more responsibility in terms of project complexity, relationship building, project/people management and contributing to building our civilisation. This is reflected in the progressive levels of our career model, each associated with additional responsibility and performance expectations.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Student positions at Qvartz

    2200, København N

    We believe that the biggest questions are best answered by insisting on keeping ambition and compassion in the same mental space. If you are an ambitious student with a big heart that beats for management consulting, you can become part of our civilisation through one of our student programmes as a junior consultant, an intern or a mentee. You will gain valuable experience and become part of our buzzing junior community, which plays an important role in developing QVARTZ.

    Junior consultant or intern

    As a junior consultant or intern, you work on client projects side by side with the rest of the team, performing tasks such as data mining, analyses, fact-finding and preparation of presentations – just to mention a few. Junior consultants typically work 15-20 hours a week whereas an internship covers 4-10 intriguing full-time weeks, depending on the office and your course requirements.

    Both choices present a unique opportunity for you to get to know us and experience consulting. By offering student positions, we get the chance to nurture skilled consultants that may later integrate seamlessly into our civilisation. In fact, most of them end up signing a full-time contract with us. Therefore, we invest strongly in our junior consultants and interns to make sure they are mentored and supported by experienced colleagues throughout their entire journey in QVARTZ.

    You are probably a third-year BSc student or an MSc student. Whether your line of study is business, engineering, science or something completely different is not the decisive factor. What tips the scale is your strong analytical skills combined with an empathetic, courageous and curious personality. You are full of bright ideas and eager to make a difference for clients and colleagues.

    Junior consultants

    Are you a third-year BSc student or MSc student and a management consultant in the making? Junior consultants work on client projects in close co-operation with experienced consultants.

    Internships

    Want to learn more about the world of consulting and work closely with our consultants and clients through an intense period?

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Er du under uddannelse som IT-Ingeniør, og kunne du tænke dig at arbejde med teknologier som Microsoft Azure, C# og .Net i din hverdag? Har du ovenikøbet lyst til at vide mere om konsulentbranchen og se hvordan dine løsninger bliver brugt? Så er Novataris den rette praktikvirksomhed for dig. Vi tilbyder en spændende og udfordrende praktikperiode hvor du, gennem et forløb med mange forskellige opgaver, vil videreudvikle din tekniske profil og samtidig få et varieret indblik i arbejdet som IT-konsulent.


    ARBEJDET SOM PRAKTIKANT I NOVATARIS

    Som praktikant vil du indgå i det daglige arbejde på lige vilkår med alle dine kollegaer. Du vil arbejde fra vores kontor i Nyhavn og få ansvar for konkrete opgaver, hvor du vil afdække alt fra analyse til leverance.

    I Novataris vægter vi udvikling højt, og vi afprøver løbende nye teknologier internt, for at kunne rådgive vores kunder bedst muligt. Nedenfor ses et eksempel på nogle af de teknologier, som vi ikke er bange for at kalde os selv eksperter indenfor.

    VI TILBYDER

    Vi tager vores praktikanter seriøst, og det er vigtigt for os, at du får mest muligt ud af din praktikperiode, og får lagt fundamentet for en god hovedopgave. Du får du en fast tilknyttet praktikvejleder, som du løbende kan sparre med. Vi tilbyder desuden løn under praktikperioden og samarbejde omkring hovedopgave. Derudover får du mulighed for at deltage i vores hyggelige sociale ’after-work’ - arrangementer.

    OM NOVATARIS

    Som praktikant i Novataris bliver du en del af et ungt team, der er teknologieksperter og dedikerede til at få vores kunders behov og forretning til at mødes. Alle vores kunder er forskellige, og det er vores løsninger også. Det betyder, at vi ikke har nogen standardprojekter, og vi altid arbejder i direkte interaktion med vores kunder. Vi arbejder agilt for at kunne levere hurtige resultater og altid være i stand til at sætte fælles kurs.

    INTERESSERET?

    Hvis ovenstående passer på dig, og du er interesseret i at høre mere,

    så send en ansøgning med CV og eksamenspapirer til job@novataris.com.

    Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Gør en forskel

    Er du nyuddannet kandidat med en it-uddannelse, eller er du lige ved at færdiggøre dine studier?

    Vil du kickstarte din karriere som it-konsulent i en virksomhed, hvor dine kommende kolleger er nogle af Danmarks dygtigste og mest engagerede medarbejdere?

    Så er vores graduate program noget for dig!

    Bliv graduate

    Hvert år i september starter et hold graduates, der følges ad gennem det første år i Visma. Du står derfor ikke alene som den nye på holdet, men bliver en del af en gruppe dygtige og ambitiøse ligesindede, som du kan støtte dig til og sparre med.

    Du bliver ansat i Visma i Lyngby, som beskæftiger sig med it-udvikling og rådgivning. Gennem vores graduate program får du en både sjov, udviklende og lærerig overgang fra eksamenslokalerne til dit første job og starten på din it-karriere.

    It-konsulent fra første dag

    Graduate programmet har en varighed på 12 måneder, men hos os bliver du it-konsulent fra første arbejdsdag. Du arbejder på konkrete projekter hos kunderne i hele forløbet. Du bliver fastansat fra starten og er derfor klar til at fortsætte din karriere som it-konsulent i Visma, når graduate-forløbet er slut.

    I starten af programmet bliver du ledt igennem et fast tilrettelagt forløb, så du får rygsækken fyldt helt op med alle de redskaber, du har brug for i din første tid som konsulent. De første 6-8 uger er meget intense og veksler mellem introduktion til organisationen, workshops, oplæring og træning.

    Du bliver derudover knyttet til et team af Visma-konsulenter, der arbejder på et kundeprojekt. På den måde får du med det samme lov til at prøve al studieteorien af i praksis.

    Vi rekrutterer graduates året rundt, så skynd dig at sende din ansøgning

    Dygtige og kloge

    Vi gør dig dygtigere, og du gør os klogere.

    Det er vores DNA at skabe værdi hos vores kunder. Det gør vi gennem vores faglige kompetencer og indsigt i kundernes forretning og udfordringer.

    Du skal være klar til stejle læringskurver og store krav til dit engagement og indsats. Til gengæld gør vi en stor indsats, for at gøre dig dygtigere. Du bliver klædt på til at løse stadigt større og mere komplekse udfordringer. Efterhånden får du flere opgaver og spændende ansvarsområder, og når du er klar til det, får du ansvar for dit eget projekt eller delprojekt.

    Vi støtter op om din udvikling, både personligt og fagligt. Vores graduates tilbydes ekstraordinære karrieresamtaler, og gennem hele forløbet er du tilknyttet din egen personlige mentor, som kender dit fagområde og kan sparre med dig omkring de udfordringer, du møder.

    Vi forventer, at du har et godt drive, er god til at spørge og at du selv bidrager proaktivt. Du har garanteret masser af ny viden og gode idéer fra dit studie. Vi glæder os til, at vi også kan blive inspireret af dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Management Graduate

    2730, Herlev

    About the program

    As a Management Graduate in Visma you will be responsible for leading real projects from your first day at work, within several of the company’s strategic business areas. Each project will be tailored to suite your personal and academic qualifications, but you will also be expected to perform tasks outside your comfort zone.

    During the 12 months of the program you will gain project management experience from 5 different projects, and first hand experience with strategic decision making. You will also build a large network of colleagues. Together with your mentor and a program coordinator, you will ensure private and professional growth and plan your future career path.

    The Management Graduate program is recruiting candidates from all the Nordic countries.

    Primary location will be at Visma’s office in Copenhagen, but for all Graduates in the program, the first project will take place in Visma’s head quarter in Norway. Moreover, Visma’s wide international presence gives you the opportunity to work abroad during several of the projects. Previous Management Graduates holds important positions in Visma as Managing Director, Project Managers, Sales Managers and Project Owners.

    Who are we looking for?

     Formal qualifications:

    • Recent graduates with maximum 2 years of work experience with a master degree within Computer Science/ Technology/ IT, Economics, Management or Business
    • Good academic results
    • Fluency in Danish and English

     Personal qualifications:

    • Curious and self-driven
    • Eager to take on challenges

    If you have any questions regarding the process or the graduate program you are welcome to contact Jenny Westin Wetlesen, Corporate HR Consultant: jenny.westin.wetlesen@visma.com.   

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Vi tilbyder løbende studiejob som studentermedhjælper til ingeniørstuderende i vores forskellige afdelinger og regionskontorer. Her kommer du hos os og arbejder nogle timer om ugen eller i dine ferier. Et job som studentermedhjælper er en god mulighed for at få relevant erhvervserfaring på og indsigt i vores firma.

    Her vil vi gerne modtage en kort ansøgning fra dig om, hvorfor du er interesseret i at få et studiejob hos os.

    Kort om MOE

    MOE A/S er en af Danmarks største rådgivende ingeniørvirksomheder med mere end 650 medarbejdere fordelt på fem kontorer i Danmark og tre i Norge. Vi står bag det ingeniørmæssige design af en lang række store projekter i Danmark og i udlandet. MOE rådgiver inden for områderne Byggeri, Energi & Industri og Infrastruktur. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Vi tilbyder løbende studiejob som studentermedhjælper til ingeniørstuderende i vores forskellige afdelinger og regionskontorer. Her kommer du hos os og arbejder nogle timer om ugen eller i dine ferier. Et job som studentermedhjælper er en god mulighed for at få relevant erhvervserfaring på og indsigt i vores firma.

    Her vil vi gerne modtage en kort ansøgning fra dig om, hvorfor du er interesseret i at få et studiejob hos os.

    Kort om MOE

    MOE A/S er en af Danmarks største rådgivende ingeniørvirksomheder med mere end 650 medarbejdere fordelt på fem kontorer i Danmark og tre i Norge. Vi står bag det ingeniørmæssige design af en lang række store projekter i Danmark og i udlandet. MOE rådgiver inden for områderne Byggeri, Energi & Industri og Infrastruktur. 

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser