Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Hybrid Distribution søger salgskonsulenter til vores afdeling i Vanløse

    Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere?

    Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som fuldtidsansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

    Hybrid Distribution er Nordens førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige.

    Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os.

    Vi tilbyder:

    • Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater.
    • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
    • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
    • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
    • Mulighed for at tage weekendvagter.

    Vi forventer:

    • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
    • At du er god til at bruge dine taleevner.
    • At du er konkurrenceminded.
    • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

    Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning ved at klikke på nedenstående grønne ansøgningsknap.

    Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Hybrid Distribution søger salgskonsulenter til vores afdeling i Vanløse

    Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere?

    Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som deltidssansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

    Hybrid Distribution er Nordens førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige.

    Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os.

    Som deltidsansat skal du som minimum have 2 vagter af 3,5 time om ugen.

    Vi tilbyder:

    • Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater.
    • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
    • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
    • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
    • Mulighed for at tage weekendvagter.

    Vi forventer:

    • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
    • At du er god til at bruge dine taleevner.
    • At du er konkurrenceminded.
    • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

     

    Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning via den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor.

    Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Sep

    Tag sabbatår som juridisk assistent hos IUNO

    Skal du holde sabbatår, inden du skal læse videre? Har du lyst til at prøve advokatbranchen af? Så passer du godt ind som juridisk assistent hos IUNO.

     

    Få masser af udfordringer

    Som juridisk assistent hos IUNO bliver du en del af ét af vores specialiserede teams. Du får masser af udfordringer, mulighed for at udvikle både dine faglige og personlige kompetencer og så får du blandt andet en del af ansvaret for, at vores opgaver bliver fuldt helt til dørs – hver gang!

    Det er en fuldtidsstilling med selvstændige ansvarsområder, som vil give dig et indblik i IUNO og advokatbranchen helt generelt.

    Din hverdag kommer til at byde på en række forskellige juridiske opgaver:

    - Lave sagsoprettelser, journalisering, visitering og sagsbehandling

    - Sørge for at alle frister overholdes

    - Læse korrektur på både dansk og engelsk

    - Håndtering af kunder og modparter

    - Diverse ad hoc-opgaver.

     

    Lidt om dig

    Du blev student i 2019 og er i gang med dit 1. sabbatår.

    Du planlægger at holde et eller flere sabbatår, inden du skal læse videre – måske jura eller måske et helt andet studie.

    Du har en god ordenssans og er god til at holde overblik trods mange opgaver.

    Som person er du effektiv, energisk og fleksibel.

    Du har en høj kvalitetssans, er udadvendt og arbejder selvstændigt.

    Du er proaktiv og tager ansvar for dine opgaver.

    Du er flydende i dansk skrift og tale og behersker engelsk i skrift og tale på højt niveau.

     

    Lidt om IUNO

    IUNO er et internationalt orienteret advokatfirma. Med den nyeste teknologi og lækre lokaler leverer vi højt specialiseret rådgivning på de vigtigste erhvervsjuridiske områder til en kundekreds, der hovedsagligt består af store og mellemstore virksomheder i Danmark og udlandet.

    Vi sidder sammen i et åbent kontor på Islands Brygge – ét stort hold. Det giver nem adgang til kollegaerne og kort vej fra idé til handling. Vores kunder er glade for vores personlige og uformelle stil. Du kan lære os bedre at kende på dk.iuno.law og på LinkedIn og Twitter, hvor vi hedder @iuno.

     

    Sådan søger du

    Tryk på knappen "Søg jobbet" til højre for at søge jobbet som juridisk assistent.

    Alle felter med * skal udfyldes før du kan sende ansøgningen. Du vil modtage en kvittering med e-mail, når ansøgningen er modtaget.

    Har du spørgsmål til stillingen, kan du ringe til Aage eller Anna.

    Vi glæder os til at møde dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    20. Sep

    Er du vores nye piccoline?

    1620, København V

    Job description

    Vi er på udkig efter to udadvendte og selvstændige piccoliner, der kan hjælpe til med diverse praktiske opgaver på vores hovedkontor i København. Som Piccoline hos Storm Group bliver dine primære arbejdsopgaver at sørge for forefaldende indkøb, post, let rengøring og diverse ad hoc-opgaver. Du kommer til at give en hånd med, hvor end behovet er. 

    Hvem er Storm Group?

    Storm Group er nordens førende effekt bureau indenfor salg og marketing. Kontoret i København består af ca. 25 kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer.

    Vi er et ungt og dynamisk team med både telemarketing- og fieldmarketing konsulenter i huset. Der er dermed garanti for en arbejdsplads med højt til loftet, fart over feltet, samt en positiv, humoristisk og afslappet omgangstone.

    Requirements

    Det praktiske:

    Arbejdstiden vil som udgangspunkt være 5-10 timer om ugen fordelt på 2-3 hverdage. 

     

    Hvem er du? 

    Den rette kandidat vil være fleksibel og mødestabil, samt en udadvendt og smilende personlighed, som kan sprede god stemning på kontoret i eftermiddagstimerne. 

    Lyder det som noget for dig eller en du kender? Så tøv endelig ikke med at sende en ansøgning afsted

    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Aug

    For vores kunde Transcom søger vi lige nu nye medarbejdere til deres afdeling i den charmerende storby Riga! Du får mulighed for at styrke dit engelsk og samtidig bliver du del af et passioneret skandinavisk team i Stockholm!

    ”Du får en oplevelse for livet. Vi er alle sammen lidt på udebane her i Letland, så vi har et meget tæt sammenhold. Og det har været rigtig godt for mig at komme lidt væk hjemmefra. Man starter sådan lidt på en frisk,” fortæller 25-årige Rikke. 
    Rikke tog chancen og flyttede til Letland og har ikke planer om at komme hjem igen foreløbig. 

    - Står du der i livet, hvor et nyt eventyr kan blive det helt rette vendepunkt for dig? 
    - Vil du have 20 nye venner i vores skandinaviske kundeserviceteam af danskere, nordmænd og svenskere? 
    - Og vil du skrive nye kompetencer på dit CV fra en stor, verdensomspændende virksomhed? 

    Der kan være mange gode grunde til at søge dette job
    Det kan være, at du har et sabbatår? Men det kan også være, at du har lyst til at forbedre dit engelsk eller blot prøve noget helt nyt i et andet land? Og da vi søger flere medarbejdere, kan du også tage din ven eller kæreste med.

    Vi sørger for det hele
    Du kommer til at bo og arbejde i Letlands smukke hovedstad Riga. Det er en hyggelig og billig by at leve i, og alle er meget venlige og åbne. Du får betalt rejsen til Riga, betalt hotelophold de første 30 dage, hjælp med at finde egen bolig efter den første måned og fast grundløn. Yderligere kan du nyde gavn af ansættelsesgoder såsom gratis fitness, taletidskort, billetter til offentlig transport og mange andre goder, så du får et godt ophold. Du får mulighed for at sætte dit eget præg på din vagtplan, så der er tid til at rejse i weekenden! Om det er til Danmark eller en anden spændende by i Europa, det er op til dig!

    Bliv en del af et stærkt kundeserviceteam
    Som kundeservicemedarbejder tager du imod kundehenvendelser fra den globale betalingsvirksomhed Western Unions kunder og ansatte pr. mail og telefon. Du besvarer eksempelvis opkald med spørgsmål om betaling og brugerinformation, men du kan også komme til at svare på IT-relaterede spørgsmål fra ansatte. 

    Men du skal ikke være nervøs for jobbet, det er nemlig ikke særlig svært, og vi sørger for en grundig introduktion med en måneds træning og buddy-ordning. 

    ”Du tager imod kundehenvendelser på dansk. Og du bliver ikke bare sluppet løs. Der er et rigtig godt introduktionsforløb med træning og coaching i kundeservice.” – Rikke

    Dette søger vi:

    Vi kan helt sikkert bruge dig 
    • Du taler godt dansk og gerne engelsk, og du er klar til at gribe chancen og få en oplevelse uden for Danmarks grænser.
    • Du har meget gerne erfaring med kundeservice, men ellers lærer vi dig op. 
    • Klar på nye spændende udfordringer i en ny by

    ”Hvis du har lyst til at tage del i det sjove og sociale, så bliver det helt sikkert super fedt for dig. Vi spiser ofte aftensmad sammen, og så giver vi den gas i byen i weekenden. Jeg kan kun anbefale, at du springer ud i det. Du får en oplevelse for livet,” fortæller Rikke.

    Din nye kolleger står lige nu klar til at tage godt imod dig!

    Er du frisk på nye eventyr? 
    Vi ser gerne, at du kan starte hurtigts muligt. Upload dit CV på engelsk. Vær opmærksom på, at rekrutteringsprocessen inkluderer, at du skal kunne fremvise din straffeattest. Hvis du har et Skype-ID, må du meget gerne tilføje dette på dit CV.

    Vi ser frem til at byde dig velkommen på holdet.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

     
    Del dine meninger - alle gør det! - Bliv medlem af YouGov og sæt en stopper for fake news!
     
    Kunne du tænke dig at sætte en stopper for fake news?
    Bliv medlem af YouGov i dag og del din mening!
     
    Mere end 6 mio. mennesker gør det, så hvorfor ikke dig? Bliv medlem i dag!
     
    Ved at deltage kan du være med til at sætte en stopper for fake news.
    Del dine meninger med YouGov og verden i dag!
     
    Tilmeld dig her!
     
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Chauffør hos Dominos

    2100, København Ø

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

    Send din ansøgning til: jobs@dominos.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Medarbejder hos Dominos

    2100, København Ø

    Som instore medarbejder er din primære opgave inde i selve butikken. Du står sammen med dine kollegaer i restauranten for tilberedningen af pizzaer og tilbehør samt servicering af kunder.

    Du vil blive oplært i hvordan vi tilbereder vores lækre pizzaer, og altid sørger for at de er perfekt, når vi leverer dem til kunden. Du vil ligeledes også blive oplært i at servicere kunder, samt sørge for at vores hygiejneforhold altid er i top, da vi går meget op i kun at have gode smileys. 

    Der er altid fart på i vores restauranter. Du skal være forberedt på at arbejde en smule under pres, og være klar at give en hjælpende hånd til dine kollegaer når der er travlt.

    Du vil være en del af et ungt og energisk team, som alle sammen elsker at gå på arbejde.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

    Send din ansøgning til: jobs@dominos.dk

    Læs mere
Sortér efter

Studiejob i København

Studiejob i København og hovedstadsområdet kan være en udfordring at finde, selvom mange virksomheder har valgt at lægge deres hovedsæde i København eller Storkøbenhavn. Udfordringen er, at der er så mange universiteter, så virksomhederne kan i høj grad vælge og vrage imellem de studerende, der søger et studierelevant job.

Værst ser de ud for eksempelvis de studerende, som læser kommunikation. Både fordi, at der er som mange kommunikationsstuderende, men også fordi, at mange de studiejobs, som findes hos mediebureauerne ikke kræver den store viden, ud over hvordan de sociale medier fungerer.

Tænk derfor lidt bredere, end du måske ellers gør. Tænk i muligheder i stedet for begrænsninger. Det kan være, at du kan få et studiejob i en mindre virksomhed, som måske ikke har så stærkt et navn i branchen. Derimod kan du være heldig at få et mere interessant studiejob, da du får lov til at lave en lang række forskellige ting.

Studiejob løn

Løn er ikke alt, men det kan have betydning. Du bliver ikke hovedrig af at have et studiejob, men studiejobbet kan bane vejen for dig, for at få et godt CV, og dermed en af grundstenene til at du får en god karriere, og dermed også en god løn på sigt.

Et studiejob i København vil alt andet lige ligge omkring de 125 kr. i timen. Der er ingen formelle aftaler indenfor studiejob, så timelønnen kan afhænge af udbud og efterspørgsel. Dog vil de fleste studiejob være for unge, der er over 18 år, så det vil afspejle i din løn.

Ledig studiejob København

Når du søger: Ledig studiejob i København, eller Storkøbenhavn, så vær indstillet på, at du skal søge en del stillinger – både via jobopslag, men også uopfordret. De ledige studiejob kan du eksempelvis finde via Studiejob-danmark.dk. Her kan du også vælge at få en gratis jobagent, så du får automatisk besked, når der er et nyt og ledigt studiejob i København eller en af forstæderne.

Er du allerede studentermedhjælper, kan du måske også hjælpe en anden studerende ind i din virksomhed. Enten fordi, at du kan se, at I mangler arbejdskraft, eller fordi, at du stopper i dit studiejob, da du enten vil koncentrere dig om dit studie, eller reelt er blevet færdig som bachelor eller kandidat.

Nogle unge, som er færdige med deres studie, fortsætter i deres studiejob, indtil de har fundet et godt fuldtidsjob. Ønsker du at gå den vej, så kan du have glæde af at kontakte din a-kasse, så du ikke konflikter i forhold eksempelvis din mulige ret til dagpenge.

loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder inden for studiemiljøet.